- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙
Kiezen welke het beste is gaat denk ik niet door denk je zelf ook nietjustifire schreef op maandag 12 juni 2006 @ 20:41:
Heb hem vandaag binnen gekregen
Hele verbetering tov mijn Samsung 930BF, echt een ukkiepukkie nu !
Geen dode pixels echter wel backlight bleeding in de hoek linksonderin
Zal Dell eens vragen hoe dat zit met vervanging, ben nl bang dat een volgende scherm niet beter is.
Misschien kunnen ze er 1 opsturen zodat ik kan kiezen welke de beste is.
Verder echt een topscherm !
Enige naadeel van het scherm vind ik dat die nog al een paarse gloed heeft wat vooral op valt bij zwartbeeld.
Ik heb geen 30", maar ik moet zeggen dat juist en vooral bij office applicaties (SPSS, Acrobat, Word, Excel) m'n 23" zo nuttig is. Vooral als je met wat grotere documenten werkt.Verwijderd schreef op vrijdag 26 mei 2006 @ 11:53:
[...]
Een 30" voor alleen office applicaties... (word, excel, ...)
Op uw hoofd gevallen ja? Of gewoon veel geld te veel. Neem dan toch een 24" (en dat is al overkill van hier tot in tokyo) Of zelfs een dual screen 19"
Ik zit ook nog heel regelmatig achter het 15,4" scherm in m'n laptop en daar kan ik op zich nog prima mee overweg. Als ik m'n 23" scherm mis, dan is het bij office applicaties.
Apparticle SharePoint | Apps | Articles
Na 45 minuten aan de telefoon te hebben gezeten met Dell word hij dan toch vervangen.
De technische dienst vond dat het binnen de normen viel, backlight bleeding is heel normaal bij grote schermen en moest me er dus maar bij neerleggen.
Was ik het niet mee eens maar goed.
Aangezien ik binnen de 7 dagen belde werd ik toch even doorverbonden met customer care.
Toen ik daaraan vertelde dat een kennis van mij totaal geen last van bleeding had zei men daar meteen dat de technische dienst hem dan moet omruilen, immers als uw kennis er geen last van heeft en u wel dan is er toch iets mis.
Aparte manier van werken bij Dell.
Als ik er last van heb stel ik me aan, maar als een ander er geen last van heeft dan is het opeens terecht dat ik bel
Daarna was het binnen 10 minuten gepiept, met een dag of 10 krijg ik een vervanger en dan maar hopen dat die beter is.
Wie zei ook alweer dat ze bij Dell niet zo moeilijk doen ??
De technische dienst vond dat het binnen de normen viel, backlight bleeding is heel normaal bij grote schermen en moest me er dus maar bij neerleggen.
Was ik het niet mee eens maar goed.
Aangezien ik binnen de 7 dagen belde werd ik toch even doorverbonden met customer care.
Toen ik daaraan vertelde dat een kennis van mij totaal geen last van bleeding had zei men daar meteen dat de technische dienst hem dan moet omruilen, immers als uw kennis er geen last van heeft en u wel dan is er toch iets mis.
Aparte manier van werken bij Dell.
Als ik er last van heb stel ik me aan, maar als een ander er geen last van heeft dan is het opeens terecht dat ik bel
Daarna was het binnen 10 minuten gepiept, met een dag of 10 krijg ik een vervanger en dan maar hopen dat die beter is.
Wie zei ook alweer dat ze bij Dell niet zo moeilijk doen ??
[ Voor 5% gewijzigd door justifire op 13-06-2006 18:41 ]
- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙
Ik zie verschillende mensen zeggen dat AA en AF eik niet nodig is op zulks een grote schermen.
AA neit nodig kan ik inkomen. Dat verschil zal je idd niet echt zien op die resoluties, maar AF zal je zeker wel zien als die vol open of helemaal uit staat hoor.
AA neit nodig kan ik inkomen. Dat verschil zal je idd niet echt zien op die resoluties, maar AF zal je zeker wel zien als die vol open of helemaal uit staat hoor.
Weet je wat je gewoon moet doen, een spel die die jou pc gewoon makkelijk kan trekken gewoon AA + AF aan zetten of alleen AF en kijken tot hoever het soepel loopt. En zaarder spel stel je gewoon wat lager in.vosss schreef op woensdag 14 juni 2006 @ 14:36:
Ik zie verschillende mensen zeggen dat AA en AF eik niet nodig is op zulks een grote schermen.
Wat heb je aan 100+ FPS niets gewoon AA + AF aanzetten net zo ver dat het nog soepel loopt. Doe ik ook. Alleen heb ik helaas mijn 1900 Crossfire kaart stuk dus moet even een weekje zonder hoge instellingen
AF is inderdaad wel beter om aan te gooien, en levert ook geen dikke performance-verlies op.
AA aanzetten maakt ook wel degenlijk verschil als je erg dicht op je scherm zit, maar dat is niet altijd mogenlijk met de laatste spellen.
Sluit me volledig aan bij de reactie hierboven, en zo heb ik het altijd al gedaan (ook op 1280x1024)
Als het mee zit krijg ik morgen mijn vervangende monitor binnen, toch weer spannend
AA aanzetten maakt ook wel degenlijk verschil als je erg dicht op je scherm zit, maar dat is niet altijd mogenlijk met de laatste spellen.
Sluit me volledig aan bij de reactie hierboven, en zo heb ik het altijd al gedaan (ook op 1280x1024)
Als het mee zit krijg ik morgen mijn vervangende monitor binnen, toch weer spannend

130fps en dan je CRT op 60hz zettenPimpimmers20 schreef op woensdag 14 juni 2006 @ 17:09:
[...]
Weet je wat je gewoon moet doen, een spel die die jou pc gewoon makkelijk kan trekken gewoon AA + AF aan zetten of alleen AF en kijken tot hoever het soepel loopt. En zaarder spel stel je gewoon wat lager in.
Wat heb je aan 100+ FPS niets gewoon AA + AF aanzetten net zo ver dat het nog soepel loopt. Doe ik ook. Alleen heb ik helaas mijn 1900 Crossfire kaart stuk dus moet even een weekje zonder hoge instellingen
een CF opstelling is me wat te duur; ik heb ook nog een hypotheek en een italiaan die ik moet onderhouden in mn uppie, dus ik vond een 1900XT al meer dan duur genoeg eik
Dit topic is met meer dan 500 posts vol. Mocht iamand interesse hebben in het maken van een vervolgtopic kan dat
Dit topic is gesloten.