Nokia 6233 & Nokia 6234 (Vodafone)

Pagina: 1 ... 7 ... 9 Laatste
Acties:
  • 65.155 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reb87
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online
bij vodafone is het een 6234 (8>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 136100

Hij kan ook een 6233 hebben met een Vodafone simkaart :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart1983
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 18:44
Anoniem: 136100 schreef op maandag 16 oktober 2006 @ 18:57:
[...]

Ja heb een 6233 met vodaphone sim. Die 6234 van hun is echt een verkrachting van dit mooie toestel :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Languh
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 28-09-2024
shameblaster schreef op zondag 15 oktober 2006 @ 19:59:
[...]

Zwakke achtergrond verlichting?
Weet niet wat voor toestel hun in handen gedrukt hebben gekregen, maar de verlichting is bij mijn toestel "gewoon".
Niet te zwak/fel gewoon goed
Het enige irritante aan het scherm zou kunnen zijn is dat deze belichting vrij gauw uit gaat als je ff een paar seconden niks doet of als je even wat erop aan het lezen bent. Weet iemand hoe je dit eventueel kan oplossen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shameblaster
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 26-05 23:52

shameblaster

BB4E^Cons

Languh schreef op maandag 16 oktober 2006 @ 19:40:
[...]

Het enige irritante aan het scherm zou kunnen zijn is dat deze belichting vrij gauw uit gaat als je ff een paar seconden niks doet of als je even wat erop aan het lezen bent. Weet iemand hoe je dit eventueel kan oplossen?
kijk maar is bij instellingen onder weergave ; )

Cons:::BB4E

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freddyathlon
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 23:10

freddyathlon

McLaren Mercedes

Anoniem: 136100 schreef op maandag 16 oktober 2006 @ 18:57:
[...]

Klopt. De 6233 wordt gewoon verkocht bij Vodafone.
De 6234 is dezelfde. Ziet er alleen wat anders uit en heeft Vodafone software erop staan, incl. alle instellingen voor Live!, MMS en SMS enz...

Persoonlijk vind ik de 6233 ook mooier. De zwarte heeft wel wat.

Maar door alle problemen die ik met de 6233 en 34 heb gezien, heb ik toch maar voor de SE K800i gekozen...

Apple iPhone 16 Pro Max  Apple Macbook Pro M4 16" ○ Kia Stonic DynamicPlus 2023 ○ Renault Espace 2024 Iconic Full Hybrid 200

Acties:
  • 0 Henk 'm!

shameblaster schreef op maandag 16 oktober 2006 @ 20:40:
[...]

kijk maar is bij instellingen onder weergave ; )
Ik volg je niet? Ik heb ook het probleem dat mijn schermverlichting binnen een paar seconden uit gaat. Heb Energiespaarstand en Slaapstand allebei uit staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Languh
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 28-09-2024
Anoniem: 136100 schreef op dinsdag 17 oktober 2006 @ 16:13:
[...]

Ik volg je niet? Ik heb ook het probleem dat mijn schermverlichting binnen een paar seconden uit gaat. Heb Energiespaarstand en Slaapstand allebei uit staan.
ik bedoel maar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yasintha
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 16-05 11:03
Ik lees net in een ander forum dat het licht van de display niet aan gaat als de telefoon gaat of als je een bericht krijgt. Voor de mensen die deze telefoon al hebben graag jullie antwoord hierop. :?

Klopt het ook dat als je een oproep krijgt de telefoon bij de eerste paar "rings" heel zachtjes over gaat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Yasintha schreef op dinsdag 17 oktober 2006 @ 20:15:
Ik lees net in een ander forum dat het licht van de display niet aan gaat als de telefoon gaat of als je een bericht krijgt. Voor de mensen die deze telefoon al hebben graag jullie antwoord hierop. :?

Klopt het ook dat als je een oproep krijgt de telefoon bij de eerste paar "rings" heel zachtjes over gaat?
- Mijn schermverlichting gaat wel degelijk aan bij een oproep en een sms.
- Bij mij gaat alleen de eerste 'ring' wat zachter, de rest op vol volume.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hars73
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 10-07 13:08

hars73

Papa van Dewi en Robin :-)

Anoniem: 136100 schreef op woensdag 18 oktober 2006 @ 10:57:
[...]
- Bij mij gaat alleen de eerste 'ring' wat zachter, de rest op vol volume.
Volgens mij heb ik ergens gelezen dat dit alleen zo is als je het volume op 'max' zet.. als je hem op één standje minder zet, gedraagt ie zich niet zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

hars73 schreef op woensdag 18 oktober 2006 @ 11:18:
[...]

Volgens mij heb ik ergens gelezen dat dit alleen zo is als je het volume op 'max' zet.. als je hem op één standje minder zet, gedraagt ie zich niet zo.
Je hebt gelijk, had hem op max. volume staan. Thnx voor de tip.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inflatable
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 16-07 21:57
Anoniem: 136100 schreef op dinsdag 17 oktober 2006 @ 16:13:
[...]
Dit heb ik ook.. Geen idee waar je dat kan veranderen/instellen.. Energiespaarstand en Slaapstand hebben iig geen invloed..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yasintha
Dit heb ik op een site gevonden misschien hebben de mensen die problemen hadden met hun achtergrondverlichting er wat aan.

"So many things on here that people are moaning about can actually be changed! For those who don't think the backlight stays on long enough...go into the power-saving settings and change it! There are quite a few options in this phone regarding the display - it has 'power saving mode' and also 'sleep-mode'. Both of them do slightly different things and will change the way the phone performs. There is also an option to change the length of time the backlight stays on, but obviously the longer it stays on, the shorter the battery life. Anyway..."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Btje
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 18-07 10:51
Ik krijg wappen via gprs niet aan de praat hij blijft de melding geven pakket gegevensverbinding niet beschikbaar. Ik moet toch net zo kunnen wappen als op mijn 6100

Ik heb een flexibel abbo.

Ik heb de instellingen via de site van de kpn overgestuurd (mijnstartsite) en geactiveerd.

wat doe ik nog fout?

Xiaomi 13T Pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Yasintha schreef op woensdag 18 oktober 2006 @ 19:38:
Dit heb ik op een site gevonden misschien hebben de mensen die problemen hadden met hun achtergrondverlichting er wat aan.

"There is also an option to change the length of time the backlight stays on, but obviously the longer it stays on, the shorter the battery life. Anyway..."
Leuk maar die optie kan ik dus echt niet vinden. Wel energiespaarstand en slaapstand, maar daar kan ik weinig mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Btje
het werkt fout van de kpn

Xiaomi 13T Pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaCoTa
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 04-07 23:41
Mijn 6233 heeft toch nog wel wat kuren. Idd de bekende bug dat als je profiel wisselt, hij alles reset. Maar een veel lastigere is dat ik soms verbinding met het netwerk (Kpn Hi) kwijtraak. Telefoon staat dan nog aan, maar als iemand me belt, is het alsof hij uit staat. SMSjes komen ook niet binnen, past als ik de telefoon reboot. Ook krijg ik heel vaak de melding: Netwerk informatie is niet beschikbaar (oid), vooral in de auto. En niet alleen midden op de veluwe, ook hartje Amsterdam waar de dekking echt wel voldoende moet zijn. Wat opvalt is dat de batterij dan ontzettend snel leeg gaat, een halve dag kost driekwart batterij. Heb al geswitch van automatisch netwerk naar handmatig, maar het gebeurd met beide instellingen.

Daarnaast was de telefoon een keer de verbinding met de geheugenkaart kwijt. Kaartje eruit en er weer in hielp, maar dan zijn natuurlijk de beltoon en achtergrond die op de kaart staan weer foetsie.

Denk datie terug gaat voor reparatie en hoop dat het goed komt, want verder is het echt een fijn toestel, zeker met een 2GB SD kaart erin voor MP3's of 4000 foto's of 2 uur video ;)

(FW v03.70, 15-05-06, RM-145)

[ Voor 3% gewijzigd door DaCoTa op 20-10-2006 12:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

DaCoTa schreef op vrijdag 20 oktober 2006 @ 12:46:
Mijn 6233 heeft toch nog wel wat kuren. Idd de bekende bug dat als je profiel wisselt, hij alles reset. Maar een veel lastigere is dat ik soms verbinding met het netwerk (Kpn Hi) kwijtraak. Telefoon staat dan nog aan, maar als iemand me belt, is het alsof hij uit staat. SMSjes komen ook niet binnen, past als ik de telefoon reboot. Ook krijg ik heel vaak de melding: Netwerk informatie is niet beschikbaar (oid), vooral in de auto. En niet alleen midden op de veluwe, ook hartje Amsterdam waar de dekking echt wel voldoende moet zijn. Wat opvalt is dat de batterij dan ontzettend snel leeg gaat, een halve dag kost driekwart batterij. Heb al geswitch van automatisch netwerk naar handmatig, maar het gebeurd met beide instellingen.

Daarnaast was de telefoon een keer de verbinding met de geheugenkaart kwijt. Kaartje eruit en er weer in hielp, maar dan zijn natuurlijk de beltoon en achtergrond die op de kaart staan weer foetsie.

Denk datie terug gaat voor reparatie en hoop dat het goed komt, want verder is het echt een fijn toestel, zeker met een 2GB SD kaart erin voor MP3's of 4000 foto's of 2 uur video ;)

(FW v03.70, 15-05-06, RM-145)
Veel van jouw problemen komen mij bekend voor. Ik heb een firmware upgrade naar 4.52 laten uitvoeren. Hierna werd het al beter. Tevens heb ik van T-Mobile een ander type simkaart gekregen, dit heeft ook een hoop problemen verholpen. Ik hoop dat je hier iets mee kunt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• insan1ty
  • Laatst online: 15-03-2023
Goed ik heb op 10 oktober een 6233 gekocht bij de Telfort shop hier in Eindhoven.. Wat een ellende.
- Telefoon hangt om de zoveel tijd en start opnieuw op (min of meer elke keer als ik de camera inschakel of de galerij open)
- Bellen kan niet, je hoort dan alleen maar ruis en degene met wie je belt ook.
- MP3's afspelen gaat ook niet, wederom ruis..

Met mijn kennis als elektrotechnicus klinkt het alsof de D/A en A/D conversies in de fout gaan (zo klinkt dat ook)..

Zat FW3.70 in, laten flashen naar 4.52 maar nog steeds deze fouten.. Telfort wil m (een nieuw toestel!!) niet omruilen dus ik zie een lange juridische procedure aankomen :/

[ Voor 10% gewijzigd door insan1ty op 20-10-2006 15:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 177447

Ik heb een Nokia 6233 en probeer deze t epairen met de BT carkit in mijn nieuwe wagen (A4). Dit gaat dus niet lukken, hij kan geen apparaten vinden. Moet aan de 6233 liggen aangezien mijn BB en 6230i wel worden herkend. Weet iemand of dit probleem verholpen kan worden met een firmware update, momenteel heb ik 3.70.

grt, Joep

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Barfly
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 08-06 13:32

The Barfly

I'm a believer

Ik heb de 6233 sinds gisteren, hij bevalt prima, na heen hoop gezeik met een samsung d520 en belcompany. Ik ben alleen op zoek hoe ik de operator text (in mijn geval orange) uit kan zetten.
Leuke themes en met verschillene pakketjes kun je zelf aardige themes in elkaar zetten.

If there is life out there in space, why don't we hear them laugh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rooie60
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 24-05 16:25
Themas zijn eigenlijk niet nodig,heb dit weekend 6233 van collega meegenomen naar huis en hem laten updaten,als je een afbeelding selecteerd als achtergrond bedekt hij het hele display dat is heel mooi.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StarTAC
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 12-05 14:34
Ik heb helaas een probleempje met mijn nokia 6233. Als ik probeer te bellen krijg ik drie piepjes te horen en zegt hij het volgende, om gelijk daarna te stoppen met verbinding te maken, hij gaat dan ook gelijk weer naar het menu waar ik zat

Let op: inkomende oproepen worden doorgeschakeld.

Bij andere gsm's werkt mijn vodafone abbo wel. Ook kunnen mensen mij niet bereiken, en krijg ik wel sms'jes dat deze mensen mij wel of geen voicemail hebben achter gelaten.

Versie 03.70
15-05-06
RM 145

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• awwexl
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 28-02 09:57
Weet iemand ook of er de mogelijkheid bestaat om tijdens een oproep te bekijken hoelang je aan het bellen bent? Een samenvatting na de oprope wil wel maar tijdens de oproep bekijken hoelang je belt kan ik maar niet vinden! Iemand?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 194203

Kan iemand mij vertellen hoe het nu precies zit met de screensaver en energie spaarstand? Ik had mijn telefoon nml. eerst zo ingesteld (standaardinstellingen?) dat wanneer ik de telefoon lange tijd niet gebruikte, het beeldscherm eerst enkele minuten een digitale klok liet zien, waarna na nog wat tijd het scherm helemaal "zwart" werd, dus zonder een blauwe achtergrond die ik nu constant blijf zien (het nokia thema?). Ik heb de gebruiksaanwijzing al gelezen en zitten klooien met verschillende standen in het weergave menu, echter het is me niet gelukt de instellingen terug te krijgen. Kan iemand mij helpen?

BVD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 177447

Anoniem: 177447 schreef op zaterdag 21 oktober 2006 @ 20:11:
Ik heb een Nokia 6233 en probeer deze t epairen met de BT carkit in mijn nieuwe wagen (A4). Dit gaat dus niet lukken, hij kan geen apparaten vinden. Moet aan de 6233 liggen aangezien mijn BB en 6230i wel worden herkend. Weet iemand of dit probleem verholpen kan worden met een firmware update, momenteel heb ik 3.70.

grt, Joep
Vandaag een firmware gedaan, versie 4.52.
Helaas BT werkt nog steeds niet ... wie kan m een stapje verder helpen ?

grt, Joep

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 194235

Ik heb ook een probleem zodra ik een theme verander, moet ik alle geluidsinstellignen (profielen etc) weer veranderen. Dit is zwaar irritant omdat ik nu dus niet meer 'even' een thema kan bekijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart1983
Anoniem: 177447 schreef op maandag 23 oktober 2006 @ 22:56:
[...]

grt, Joep
Ik kan je niet verder helpen maar ik ondervindt ook BT problemen. Gisteren op een feestje wilde ik even wat overzenden naar een andere 6233. Hij kon hem gewoon niet eens vinden 8)7 . Toen geprobeerd met een 6230i. Mijn 6233 vondt die wel alleen kon hij er geen verbinding mee maken :? Dit belooft niet veel goeds :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 194203 schreef op maandag 23 oktober 2006 @ 21:22:
Kan iemand mij vertellen hoe het nu precies zit met de screensaver en energie spaarstand? Ik had mijn telefoon nml. eerst zo ingesteld (standaardinstellingen?) dat wanneer ik de telefoon lange tijd niet gebruikte, het beeldscherm eerst enkele minuten een digitale klok liet zien, waarna na nog wat tijd het scherm helemaal "zwart" werd, dus zonder een blauwe achtergrond die ik nu constant blijf zien (het nokia thema?). Ik heb de gebruiksaanwijzing al gelezen en zitten klooien met verschillende standen in het weergave menu, echter het is me niet gelukt de instellingen terug te krijgen. Kan iemand mij helpen?

BVD
Of is dit ook een firmware issue?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rooie60
Anoniem: 194235 schreef op dinsdag 24 oktober 2006 @ 02:11:
Ik heb ook een probleem zodra ik een theme verander, moet ik alle geluidsinstellignen (profielen etc) weer veranderen. Dit is zwaar irritant omdat ik nu dus niet meer 'even' een thema kan bekijken.
Dat is normaal had ik bij mijn 6230i ook,zodra je van thema veranderd gaat beltoon weer op standaard beltoon,bij de 6233 is dat ook zo,volgens mij géén bug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Korakal
  • Laatst online: 16-07 12:44

Korakal

Up up up!

De behuizing van mijn 6233 kraakt nogal (aan de achterkant), er zit ergens teveel speling in het kuststof. Het is vooral het stukje glimding dat de camera bedekt. Is heel irritant met bijv sms typen, dat ding maakt dan een herrie...

Meer mensen die last hebben van gekraak in de body?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Btje
Volgens mij is dat van die beltoon geen fout.
Bij het maken van een thema kun je een beltoon meegeven als je dit niet doet springt hij terug naar de standaard instelling.

Xiaomi 13T Pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ojjorz
  • Niet online

Ojjorz

De oude man die alles kan

Korakal schreef op dinsdag 24 oktober 2006 @ 10:45:
De behuizing van mijn 6233 kraakt nogal (aan de achterkant), er zit ergens teveel speling in het kuststof. Het is vooral het stukje glimding dat de camera bedekt. Is heel irritant met bijv sms typen, dat ding maakt dan een herrie...

Meer mensen die last hebben van gekraak in de body?
Ik heb niet echt last van gekraak, maar moet wel zeggen dat de bouwkwaliteit van de zijpanelen (die kleine zwarte stukjes plastic) me wat tegenvallen. Daar zit inderdaad teveel speling in, en vraag me af hoelang dat goed blijft gaan.

Dan heb ik nog een klein probleempje, af en toe dan zegt mijn telefoon dat mijn simcard rejected is. Dat betekent dat dat ik hem opnieuw moet opstarten, en vaak doet ie het dan ook wel weer. Hebben meer mensen dit gehad? En is het een firmware issue wat op te lossen is met de nieuwe firmware?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 194203 schreef op dinsdag 24 oktober 2006 @ 09:04:
[...]

Of is dit ook een firmware issue?
Ik ben er inmiddels achter! Je moet de telefoon helemaal uitzetten en opnieuw aanzetten om de instellingen die je verandert aangaande de screensaver en energie bespaar stand in te doen gaan..
Mochten anderen dus dezelfde problemen ervaren, aan/uit is de oplossing

mvgr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yasintha
Anoniem: 194203 schreef op dinsdag 24 oktober 2006 @ 13:29:
[...]

Ik ben er inmiddels achter! Je moet de telefoon helemaal uitzetten en opnieuw aanzetten om de instellingen die je verandert aangaande de screensaver en energie bespaar stand in te doen gaan..
Mochten anderen dus dezelfde problemen ervaren, aan/uit is de oplossing

mvgr
Maar is dat niet een beetje raar dat je eerst je telefoon uit moet doen voor dat hij de veranderde instellingen opslaat? :? Heb nu ook een nokia maar als ik iets verander hoef ik me telefoon niet eerst uit te doen voor dat hij een verandering opslaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 191466

kan de 6233 ook mp4 video's (die ook voor ipod video wordt gebruikt) afspelen?

[ Voor 35% gewijzigd door Anoniem: 191466 op 24-10-2006 23:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 131468

Iemand al ervaring met een bijpassend hoesje?

Heb tijdens mijn werk al heel wat schermpjes gebroken door telefoons in mijn broekzak te houden.
Daarom wil ik mijn nieuwe Nokia 6233 ook maar aan mijn broek hangen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 163033

Anoniem: 191466 schreef op dinsdag 24 oktober 2006 @ 22:09:
het antwoord is JA !
(je wordt er wel scheel van na 10 minuten...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shameblaster

shameblaster

BB4E^Cons

Anoniem: 191466 schreef op dinsdag 24 oktober 2006 @ 22:09:
Jup, heb er al hele films op staan wel leuk voor ind e bus of southpark oid

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JaymzHetfield
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 19-04 14:57
Yasintha schreef op dinsdag 24 oktober 2006 @ 18:14:
[...]

Maar is dat niet een beetje raar dat je eerst je telefoon uit moet doen voor dat hij de veranderde instellingen opslaat? :? Heb nu ook een nokia maar als ik iets verander hoef ik me telefoon niet eerst uit te doen voor dat hij een verandering opslaat.
Het is inderdaad vreemd, maar het klopt wel. Ik had dat ook al ervaren.

Metal up your ass

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JaymzHetfield
Anoniem: 177447 schreef op maandag 23 oktober 2006 @ 22:56:
[...]

grt, Joep
Misschien moet je de software van je auto updaten. Klinkt misschien als een flauwe grap, maar ik heb regelmatig in de TopGear (autoblad) gelezen dat dit bij BMW's in ieder geval veel problemen op lost.

Metal up your ass

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marxje1981
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 17-07 14:36
Hmm, ik heb nu de silver one, en vind de witte ook wel erg mooi, maar die is alleen nog maar voor orange he?

Denken jullie dat hij ook te koop komt zonder orange meuk erop?

I have the body of a god, shame it's a buddha......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yasintha
vegtem schreef op donderdag 26 oktober 2006 @ 13:33:
Hmm, ik heb nu de silver one, en vind de witte ook wel erg mooi, maar die is alleen nog maar voor orange he?

Denken jullie dat hij ook te koop komt zonder orange meuk erop?
Ik denk het niet. Ik wil die witte ook graag hebben. Ik zie die witten zelfs niet eens meer in die display's bij Orange dus vraag me af of ze hem nog hebben. Na een jaar kan je hem simlock vrij laten maken. Je kan hem natuurlijk ook eerder simlockvrij maken maar als ie dan stuk gaat dan wil de winkel hem niet meer voor je maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 191466

Yasintha schreef op donderdag 26 oktober 2006 @ 19:04:
[...]

Ik zie die witten zelfs niet eens meer in die display's bij Orange dus vraag me af of ze hem nog hebben. Na een jaar kan je hem simlock vrij laten maken.
http://shop.orange.nl/abo...euro/Nokia-6233-white.htm
jammer dat er geen witte headphones bij zijn. wel een witte bluetooth headset. hm dit zou wel een oplossing zijn. gewoon mn ipod headphones erop aansluiten
Afbeeldingslocatie: http://img.inkfrog.com/pix/bb3230/bf_1_b.jpg
3.5mm headphone jack adapter

jammer dat je 'pauze' en 'terug' in het scherm ziet bij full screen als je filmpjes bekijkt.

[ Voor 20% gewijzigd door Anoniem: 191466 op 27-10-2006 15:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 194955

Ik ben erg tevreden over de Nokia 6233. De mappen heb ik met PC-suit aangepast, want dat vond ik eerst onoverzichtelijk. Ook de thema's zijn inmiddels aangepast dankzij de site van Mobile9.

Nu heb ik drie vragen:

- Mp3 over zetten van computer naar telefoon gaat goed! Maar is .aac kleiner dan mp3, dus heeft het zin om mp3 over te zetten naar .aac bestanden?

- Helaas passen de spellen van nokia 6230 niet op de 6233 qua formaat op het beeldscherm. Weet iemand waar je wel spellen voor nokia 6233 kan downloaden? Of welke nokiaversie-spellen je dan kan gebruiken?

- Iemand al van frontje veranderd? Nu hoef ik het nog niet, maar lijkt me ook erg lastig aangezien dit frontje met schroefjes vast zit.

Groetjes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shameblaster

shameblaster

BB4E^Cons

Anoniem: 194955 schreef op zondag 29 oktober 2006 @ 10:52:
Ik ben erg tevreden over de Nokia 6233. De mappen heb ik met PC-suit aangepast, want dat vond ik eerst onoverzichtelijk. Ook de thema's zijn inmiddels aangepast dankzij de site van Mobile9.

Nu heb ik drie vragen:

- Mp3 over zetten van computer naar telefoon gaat goed! Maar is .aac kleiner dan mp3, dus heeft het zin om mp3 over te zetten naar .aac bestanden?
tsjah kheb er 1gig inzitten passen wel genoeg op nu, in mijn geval is het niet egt zinvol om naar .aac te converteren, ik weet ook niet of dat ten koste gaat van de kwaliteit
- Helaas passen de spellen van nokia 6230 niet op de 6233 qua formaat op het beeldscherm. Weet iemand waar je wel spellen voor nokia 6233 kan downloaden? Of welke nokiaversie-spellen je dan kan gebruiken?
er is een site waar je gewoon de nieuwste spellen in 320*240 kan downloaden, staat van alles op ( heb me telefoon vol zitten met die meuk ) maar die site is niet geheel legaal

- Iemand al van frontje veranderd? Nu hoef ik het nog niet, maar lijkt me ook erg lastig aangezien dit frontje met schroefjes vast zit.
Nee, zou ik ok niet doen denk dat je dan juist stof achter je schermpie krijgt

Groetjes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ptoeneigh
  • Niet online
Hey all, hier ook een trotse 6233 bezitter, zeer tevreden werkt lekker, ff bij de Dixons een 1 gig kaartje gehaald voor 40 euro en hij gaat als een trein.
Ik vind ook dat deze phone veel sneller en beter werkt dan de symbianphones (had 6600/6630/N70), vergeleken met een N73 is deze telefoon een betere keuze vind ik, mooie resolutie van het beeldscherm vooral, ik heb m voor 20 euro bij een 1 jaar orange 25, maar ik betaal maar 15 euro per maand en heb 2 maanden lang gratis orange naar orange en gratis sms240, viva Orange! ;-)

Ik heb een vraag, de java mailclient in het toestel werkt niet helemaal lekker, nouja de internetverbinding kan niet worden opgezet, dwz het heeft wél gewerkt, en nu ineens niet meer, ik ik heb alles nagelopen, andere java toepassingen krijgen wel toegang (via de "internet access" instelling) maar de mailclient zegt na t openen meteen "kan geen verbinding maken met netwerk". Ik heb alles opnieuw ingesteld en geactiveerd, telefoon opnieuw aangezet maar niets, iemand hier ervaring mee? Morgen ga ik voor de zekerheid maar even nieuwe firmware halen (heb nog 3.70 maar nog geen klachten gehad).

Bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hars73

hars73

Ptoeneigh schreef op zondag 29 oktober 2006 @ 15:44:
Hey all, hier ook een trotse 6233 bezitter, zeer tevreden werkt lekker, ff bij de Dixons een 1 gig kaartje gehaald voor 40 euro en hij gaat als een trein.
Ik vind ook dat deze phone veel sneller en beter werkt dan de symbianphones (had 6600/6630/N70), vergeleken met een N73 is deze telefoon een betere keuze vind ik, mooie resolutie van het beeldscherm vooral, ik heb m voor 20 euro bij een 1 jaar orange 25, maar ik betaal maar 15 euro per maand en heb 2 maanden lang gratis orange naar orange en gratis sms240, viva Orange! ;-)
Waar heb je dat abbo aangeschaft? Is op die manier wel een goedkope 6233!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 194955

shameblaster schreef op zondag 29 oktober 2006 @ 11:37: er is een site waar je gewoon de nieuwste spellen in 320*240 kan downloaden, staat van alles op
[...]
Oke, welke site is dit dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 110233

Ik heb even niet meer tijd om de hele thread af te gaan, maar is het mogelijk om een andere internet browser erop te zetten? En zo ja, welke raden jullie aan, mozilla?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Archer_VC10
  • Laatst online: 19:58
Ik heb succesvol Opera Mini op mijn 6233 draaien, dus ja dat kan wel. Geen ervaring met andere browsers.

http://www.opera.com/prod.../phones/?phone=nokia_6233

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ptoeneigh
  • Niet online
hars73 schreef op zondag 29 oktober 2006 @ 18:28:
[...]

Waar heb je dat abbo aangeschaft? Is op die manier wel een goedkope 6233!
Ja niet normaal toch, ik was van plan om anders maar een prepaidtoestel ofzo te kopen ik had er echt genoeg van iedere dat gezeik met die smartphones, een nokia 6070 van 100 euro daar kun je tegenwoordig ook mee mailen en internetten..
Maar goed ik kwan dus bij de belcompany en daar hebben ze een actie dat als je een 1jr orange 20 pakt krijg je 12 maanden 10 euro korting dus lekker cheap, een 6233 zal dan iets van 125 euro zijn maar dan nog.
Dus ik ff langs de Orange-shop die hadden minder goede acties ophangen, ik zeg tegen die vent, "wel vraag dat BC t nog goedkoper doet dan jullie zelf", maar ze hadden daar ook wel wat, een 1 jaar Orange 25, met 12 maanden 10 euro korting per maand plus een (bijna) gratis toestel, 6233 simlocked voor 20 euro en de 6233 black voor 50 euro MAAR hij kon er wel wat vanaf doen 30 euro mogen ze maximaal geven, nouja goed, dat heb ik dan meteen gedaan dus had ik m nog voor 20 euro, ik had nog een prepaid-simcard van die tijd dat je alles mocht meenemen van je oude abo naar prepaid, dus nu krijg ik er nog 250 euro saldo erbij, ik heb er meteen 2 afgesloten en m'n zusje nog 1,
Moet je nagaan, 20 euro voor t toestel + 180 euro totale abonnementskosten betalen, plus 2 maanden gratis sms240 plus 2 maanden gratis orange naar Orange, ja dat kun je per maand opzeggen en ja t contract is echt maar 12 maanden en nee mn toestel is niet gelocked. Kosten 200 euro, 2 maanden vanalles gratis en uiteindelijk 300 euro beltegoed ontvangen..
Ze zijn gek geworden daar, ze willen gewoon marktaandeel want winst maken ze natuurlijk niet meer op die manier, maar goed mij hoor je niet klagen, ik wilde sowieso orange alleen al voor dat Orange World lekker goedkoop.
Niet om reclame te maken maar als iemand dit wil hebben is nu je laatste kans, 1 november krijgen ze vast wel weer nieuwe acties. Ze hebben wel ook nog iets van studenten, dan mag je actie op actie stapelen (korting op korting), kweet t niet uit mn hoofd maar dan betaal je ook net zoeist als t bovenstaande. Ik dacht haast dat het een fout was want ze geven mooie toestelkorting en daarbij nog eens dikke netwerkacties, maar goed: Marktaandeel winnen..

[ Voor 7% gewijzigd door Ptoeneigh op 30-10-2006 21:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 110233 schreef op maandag 30 oktober 2006 @ 20:24:
Ik heb even niet meer tijd om de hele thread af te gaan, maar is het mogelijk om een andere internet browser erop te zetten? En zo ja, welke raden jullie aan, mozilla?
Opera werkt top!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Archer_VC10 schreef op maandag 30 oktober 2006 @ 20:58:
Ik heb succesvol Opera Mini op mijn 6233 draaien, dus ja dat kan wel. Geen ervaring met andere browsers.

Perfect, thanks voor de link. Dat is alles wat ik eigenlijk nog miste aan deze telefoon, verder kan hij werkelijk alles wat ik wil (behalve push mail.. maar ja, kunt ook weer niet alles hebben in een klein formaat).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Laatste vraagje, calender entries, worden die nou getoond, of alleen notes op je beginschermpje??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaCoTa
Anoniem: 110233 schreef op woensdag 01 november 2006 @ 17:20:
Laatste vraagje, calender entries, worden die nou getoond, of alleen notes op je beginschermpje??
Je kan zelf kiezen wat je op je beginscherm hebt, er zijn 4 slots, 3 kleine en 1 grote. Mogelijkheden zijn:
  • Agenda
  • Algemene aanduidingen
  • Audiotoepassingen
  • Mijn notitie
  • Snelkoppelingsbalk
  • Timerfunctie
Algemene aanduidingen is me niet duidelijk wat dat doet.
Audiotoepassingen zijn de Muziekspeler en Radio. Beide kun je starten en als er 1 loopt kun je hem vanaf daar bedienen.
Mijn notitie is een extra algemeen enkelvoudig notitieveld. Handig voor korte dingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 30

Weet iemand of de witte keypad met zwarte belettering ergens te bestelen is? Voorlopig zie ik alleen maar de standaard zwarte en zilveren keypad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sigma01
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 16-07 12:10
Mijn Nokia 6233 heeft sinds gisterenavond een nieuwe functie waarmee ik minder blij ben.. het apparaat dient als verwarmingselement. Het apparaat wordt vooral aan de bovenkant erg warm en de batterij is van volledig vol naar bijna leeg binnen een uur gegaan.. Kortom er moet dus sprake zijn van een (kleine?) kortsluiting. Qua functionaliteit zijn er verder geen problemen (bellen werkt, ontvangst blijft goed). Zijn er meer mensen die hier last van hebben ?

P3 667 Mhz, 384MB ram, 20GB maxtor+60GB IBM (60GXP), Matrox G400 dh, asus mobo, Philips 109b10 + Philips 17B

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart1983
Dan zou ik maar eens snel naar een service point gaan. Mischien krijg je anders wel hetzelfde effect als de dell laptops met kortsluiting in de accu >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metalium-220
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 12-08-2022

Metalium-220

Forza Utreg!

Archer_VC10 schreef op maandag 30 oktober 2006 @ 20:58:

Ik krijg steeds de melding dat hij geen verbinding kan maken. Via de "normale" browser van de telefoon werkt het wel. Ik heb Orange World...

Moet ik soms ergens nog een apart profiel aanmaken?

[ Voor 5% gewijzigd door Metalium-220 op 03-11-2006 12:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Archer_VC10
  • Laatst online: 19:58
Je moet een toegangspunt aanmaken. Als je even zoekt in dit topic op Opera Mini (of misschien stond het wel ergens anders in dit forum) staan de instructies al ergens gepost.

Aaahhh, vooruit dan maar: Archer_VC10 in "Nokia 6233 & Nokia 6234 (Vodafone)"

[ Voor 21% gewijzigd door Archer_VC10 op 03-11-2006 16:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yasintha
Ptoeneigh schreef op maandag 30 oktober 2006 @ 21:40:
[...]

Ja niet normaal toch, ik was van plan om anders maar een prepaidtoestel ofzo te kopen ik had er echt genoeg van iedere dat gezeik met die smartphones, een nokia 6070 van 100 euro daar kun je tegenwoordig ook mee mailen en internetten..
Maar goed ik kwan dus bij de belcompany en daar hebben ze een actie dat als je een 1jr orange 20 pakt krijg je 12 maanden 10 euro korting dus lekker cheap, een 6233 zal dan iets van 125 euro zijn maar dan nog.
Dus ik ff langs de Orange-shop die hadden minder goede acties ophangen, ik zeg tegen die vent, "wel vraag dat BC t nog goedkoper doet dan jullie zelf", maar ze hadden daar ook wel wat, een 1 jaar Orange 25, met 12 maanden 10 euro korting per maand plus een (bijna) gratis toestel, 6233 simlocked voor 20 euro en de 6233 black voor 50 euro MAAR hij kon er wel wat vanaf doen 30 euro mogen ze maximaal geven, nouja goed, dat heb ik dan meteen gedaan dus had ik m nog voor 20 euro, ik had nog een prepaid-simcard van die tijd dat je alles mocht meenemen van je oude abo naar prepaid, dus nu krijg ik er nog 250 euro saldo erbij, ik heb er meteen 2 afgesloten en m'n zusje nog 1,
Moet je nagaan, 20 euro voor t toestel + 180 euro totale abonnementskosten betalen, plus 2 maanden gratis sms240 plus 2 maanden gratis orange naar Orange, ja dat kun je per maand opzeggen en ja t contract is echt maar 12 maanden en nee mn toestel is niet gelocked. Kosten 200 euro, 2 maanden vanalles gratis en uiteindelijk 300 euro beltegoed ontvangen..
Ze zijn gek geworden daar, ze willen gewoon marktaandeel want winst maken ze natuurlijk niet meer op die manier, maar goed mij hoor je niet klagen, ik wilde sowieso orange alleen al voor dat Orange World lekker goedkoop.
Niet om reclame te maken maar als iemand dit wil hebben is nu je laatste kans, 1 november krijgen ze vast wel weer nieuwe acties. Ze hebben wel ook nog iets van studenten, dan mag je actie op actie stapelen (korting op korting), kweet t niet uit mn hoofd maar dan betaal je ook net zoeist als t bovenstaande. Ik dacht haast dat het een fout was want ze geven mooie toestelkorting en daarbij nog eens dikke netwerkacties, maar goed: Marktaandeel winnen..

en nee mn toestel is niet gelocked
Maar je hebt vast niet die witte 6233 toch? Want die witte is alleen maar gesmilocked te krijgen bij Orange.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• insan1ty
Dit is een warezrequest, daar zou ik mee oppassen..

Nog meer mensen problemen met een bookmark naar nokia.com in elke map in de galerij?
Verder krijg ik de java mail client maar niet aan de gang met Gmail, is dat gewoon onmogelijk? Het lijkt fout te gaan met de beveiligde aanmelding, krijg als melding dat het certificaat ontbreekt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ansenyi
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 02-07 23:02
insan1ty schreef op zondag 05 november 2006 @ 16:24:
[...]

Dit is een warezrequest, daar zou ik mee oppassen..

Nog meer mensen problemen met een bookmark naar nokia.com in elke map in de galerij?
Verder krijg ik de java mail client maar niet aan de gang met Gmail, is dat gewoon onmogelijk? Het lijkt fout te gaan met de beveiligde aanmelding, krijg als melding dat het certificaat ontbreekt.
Ik krijg die hele applicatie er niet op. Telkens zegt hij dat het een ongeldige applicatie is.

To be, or not to be...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• insan1ty
Oei, als je gewoon naar Menu > Berichten > E-mail gaat, opent hij dan niet? Das foute boel..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yasintha
Mensen ik zit echt te twijfelen of ik de nokia 6233 of de nokia N73 moet aanschaffen. Die nokia N73 is nu nogal duur vind ik. Ik wil geen tweejarig abo afsluiten. En die nokia 6233 is al voor euro 25 per maand te verkrijgen voor een jaar. Ik wil gewoon een beetje muziek luisteren en een paar leuke foto's maken. En als het met lukt die foto's op de pc zetten. Wordt wel een beetje huiverig als ik die problemen van iedereen hier lees. Welke van de twee zou ik het beste kunnen aanschaffen??? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Okasha
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
vet cool dat van dat toegangspunt. Bij kpn heb ik er alleen een aangemaakt en geactiveerd. verder geen user&pass.. alleen mijn Gmail applicatie doet het nog niet, eerste indruk is wel mooi maar hij geeft aan te slecht ontvangst te hebben. Opera works like a fly.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ojjorz
  • Niet online

Ojjorz

De oude man die alles kan

Had het al eens eerder gepost, maar geen reactie gekregen. Soms geeft mijn telefoon de melding: Simkaart ongeldig. De enige oplossing is hem dan een paar keer aan/uit doen. Dit kan soms 1x zijn, maar ook wel 3 of 4 keer. Heeft iemand dit probleem ook?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rooie60
Yasintha schreef op maandag 06 november 2006 @ 20:31:
Mensen ik zit echt te twijfelen of ik de nokia 6233 of de nokia N73 moet aanschaffen. Die nokia N73 is nu nogal duur vind ik. Ik wil geen tweejarig abo afsluiten. En die nokia 6233 is al voor euro 25 per maand te verkrijgen voor een jaar. Ik wil gewoon een beetje muziek luisteren en een paar leuke foto's maken. En als het met lukt die foto's op de pc zetten. Wordt wel een beetje huiverig als ik die problemen van iedereen hier lees. Welke van de twee zou ik het beste kunnen aanschaffen??? :?
Als het hele symbian je niks kan schelen......ga voor de 6233,collega heeft hem schitterend beeldscherm, fotos zijn redelijk goed,hij had nergens last van geen vastlopers of wat dan ook.
Ikzelf wa sook wat huiverig om de N73 aan te schaffen gezien de ellende die ik soms las.
Maar ik heb hem wel omdat ik symbian wil en ik moet eerlijk zeggen....heb nergens last van gehad,nog steeds niet.
Ja alleen dat ik sommige themas niet terug kan vinden in toepassingen beheer??? maar dat hebben er meerdere,komt misschien ook ooit oplossing voor??
Watmij wel opviel.....geluid van 6233 is me te zacht! geluid van N73 is mooi hard,liever zachter kunnen zetten dan niet meer harder kunnen zetten.
suc6

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rooie60
Ojjorz schreef op dinsdag 07 november 2006 @ 16:02:
Had het al eens eerder gepost, maar geen reactie gekregen. Soms geeft mijn telefoon de melding: Simkaart ongeldig. De enige oplossing is hem dan een paar keer aan/uit doen. Dit kan soms 1x zijn, maar ook wel 3 of 4 keer. Heeft iemand dit probleem ook?
Ik had dit ook op mijn N73,heb hem toen op GSM gezet bij netwerken (in menu) en kreeg het niet meer. (had hem op UMTS staan)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yasintha
rooie60 schreef op woensdag 08 november 2006 @ 00:19:
[...]

Als het hele symbian je niks kan schelen......ga voor de 6233,collega heeft hem schitterend beeldscherm, fotos zijn redelijk goed,hij had nergens last van geen vastlopers of wat dan ook.
Ikzelf wa sook wat huiverig om de N73 aan te schaffen gezien de ellende die ik soms las.
Maar ik heb hem wel omdat ik symbian wil en ik moet eerlijk zeggen....heb nergens last van gehad,nog steeds niet.
Ja alleen dat ik sommige themas niet terug kan vinden in toepassingen beheer??? maar dat hebben er meerdere,komt misschien ook ooit oplossing voor??
Watmij wel opviel.....geluid van 6233 is me te zacht! geluid van N73 is mooi hard,liever zachter kunnen zetten dan niet meer harder kunnen zetten.
suc6
Bedankt voor je reactie. Ik zit al een tijdje te denken om die 6233 aan te schaffen. En ik denk dat ik het ga doen alleen dat van dat volume vind ik wel vervelend. Bij de telefoon die ik nu heb (nokia 3100) heb ik geen last een zacht volume ik kan iedereen die belt goed verstaan en ik kan me volume ook regelen. Ik ga nog even wat reviews bekijken en dan schaf ik hem aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reiker
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 19-07 07:05

reiker

dan jij!

awwexl schreef op maandag 23 oktober 2006 @ 20:56:
Weet iemand ook of er de mogelijkheid bestaat om tijdens een oproep te bekijken hoelang je aan het bellen bent? Een samenvatting na de oprope wil wel maar tijdens de oproep bekijken hoelang je belt kan ik maar niet vinden! Iemand?
Dat kan wel, zij het op een omslachtige manier. Met de taal op Engels doe je tijdens het bellen het volgende:

Menu
Log
Call duration

Een van de tellers loopt dan voor het huidige gesprek, en de totaal-teller loopt ook mee.

Zo gezegd, zo gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drazzic
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 11-03 10:05
Hoe kan je zien welke firmware er op zit?

En heeft deze A2DP support of vanaf welke versie's van de firmware?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 193080

Hoe zit het met kalender items op het ' home screen' zoals bij Symbian S60 dus? Is dat mogelijk en kan iemand er eventueel een screenshot van showen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ansenyi
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 02-07 23:02
insan1ty schreef op maandag 06 november 2006 @ 19:59:
Oei, als je gewoon naar Menu > Berichten > E-mail gaat, opent hij dan niet? Das foute boel..
Wat ik dus bedoelde was de java email client van google (http://google.com/app) en niet de ingebouwde client. Overigens denk ik niet dat het aan die app ligt, maar aan mijn toestel.

Ik kan gewoon geen filmpjes, plaatjes en programma's meer downladen. Ze zijn allemaal invalid. Het lijkt alsof de download steeds afgekapt wordt. Ik heb al een restore naar factory settings en geheugen vrijgemaakt maar niks helpt.

To be, or not to be...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 196629

Toestel net vandaag in bezit.

Wat me opvalt (had hiervoor 6021) is dat de bovenkant (achter, boven en in mindere mate de voorkant) warm wordt als er gebeld wordt. Is dat iets dat andere bezitters van de 6233 bekend voorkomt?

Ziet er wat valgevoeliger uit dan de 6021. Verder veel opties en snel reagerend menu :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ginz
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 19-07 14:16

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Drazzic schreef op vrijdag 10 november 2006 @ 13:24:
Hoe kan je zien welke firmware er op zit?
*#0000# (en 4.54 is momenteel de laatste)
En heeft deze A2DP support of vanaf welke versie's van de firmware?
Nope. Maar ik merk wel dat Nokia de laatste tijd steed vaker toestellen via een firmware update toch voorziet van A2DP support. Hopelijk bij deze (en mijn 5500) doen ze dit ook gauw.

"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tanu
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 29-12-2023
Iemand hier een idee over: is de 6233 compatible met mijn cark 112 bluetooth-carkit?

Reden dat ik het vraag is als volgt: mijn huidige 6230 werkt er prima mee, maar Nokia wil wel eens gekke dingen doen qua bluetooth: destijds kreeg ik mijn SonyEricsson T610 weliswaar aangemeld op deze carkit, maar de geluidskwaliteit en verdere functionaliteit was verschrikkelijk. Ik verwacht dat de 6233 prima zal werken met deze carkit, maar ik wil het zeker weten: via de 'lost and stolen' regeling van T-Mobile kan ik 'voor weinig' zo'n toestel krijgen, maar ik mag 'm niet retourneren 8)7

Via de search en via google heb ik 't antwoord op deze vraag niet weten te vinden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yasintha
Voor de mensen die de nokia 6233 al hebben heb ik een vraagje. Misschien een beetje raar, maar tot hoe ver gaat de radio? En dan bedoel ik tot welke ferquentie? Gaat hij bv tot 107? En kan je echt alle zenders ontvangen? Of kan je de zenders waarvoor je normaal een kabel nodig hebt niet ontvangen? Ik wacht op jullie antwoord. Alvast bedankt. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 189198

Zelfde heb ik ook met standaard 64 MB kaartje, bij 58 a 59 MB krijg ik er geen bit meer bij. 2GB kaartjes zijn (nog) niet.nauwelijks te verkrijgen in Europa. Wel in USA.

Kees

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drazzic
Ginz schreef op zaterdag 11 november 2006 @ 01:54:
[...]

*#0000# (en 4.52 is momenteel de laatste)
4.54 is de laatste denk ik want die staat op diegene die ik hier heb. Maar volgens mijn
baas zit hier wel A2DP op.

Staat wel op
Search for audio enhanc.
Streaming settings (Configuration/Account (Streaming))

Dan lijkt het er toch wel op dat hij A2DP support.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaCoTa
Anoniem: 189198 schreef op zondag 12 november 2006 @ 20:32:
Zelfde heb ik ook met standaard 64 MB kaartje, bij 58 a 59 MB krijg ik er geen bit meer bij. 2GB kaartjes zijn (nog) niet.nauwelijks te verkrijgen in Europa. Wel in USA.
Ik heb er een besteld via http://www.one2remember.nl/, maar daar zijn ze inmiddels ook niet meer op voorraad. Dat was een maandje geleden de enige winkel die ze op voorraad had, misschien even mailen of ze ze weer binnenkrijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ginz
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 19-07 14:16

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Drazzic schreef op maandag 13 november 2006 @ 12:28:
[...]

4.54 is de laatste denk ik want die staat op diegene die ik hier heb. Maar volgens mijn
baas zit hier wel A2DP op.

Staat wel op
Search for audio enhanc.
Streaming settings (Configuration/Account (Streaming))

Dan lijkt het er toch wel op dat hij A2DP support.
Klopt, ik had verkeerd gekeken. 4.54 is inderdaad de laatste firmware. Waarschijnlijk heeft je baas dan een T-Mobile 6233. Versie 4.54 is namelijk niet beschikbaar voor de 'open-market' 6233's

Heb je al persoonlijke (of je baas) ervaring met de A2DP support in de 6233?

[ Voor 10% gewijzigd door Ginz op 13-11-2006 14:30 ]

"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Okasha
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Yasintha schreef op zondag 12 november 2006 @ 19:52:
Voor de mensen die de nokia 6233 al hebben heb ik een vraagje. Misschien een beetje raar, maar tot hoe ver gaat de radio? En dan bedoel ik tot welke ferquentie? Gaat hij bv tot 107? En kan je echt alle zenders ontvangen? Of kan je de zenders waarvoor je normaal een kabel nodig hebt niet ontvangen? Ik wacht op jullie antwoord. Alvast bedankt. :)
ik vind de radio echt ruk.. weet niet of dat aan mij ligt, maar als je bijvoorbeeld loopt heb je constant ruis erdoorheen. Als je stil zit is het te doen, maar het aantal radiozenders wat echt goed geluid geeft is dan ook laag. In de trein (waar ik dat ding toch wil gebruiken) is het gewoonweg bagger..

lekker 1gb kaartje erin zetten en volpompen met mp3's :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drazzic
Ginz schreef op maandag 13 november 2006 @ 13:52:
[...]

Klopt, ik had verkeerd gekeken. 4.54 is inderdaad de laatste firmware. Waarschijnlijk heeft je baas dan een T-Mobile 6233. Versie 4.54 is namelijk niet beschikbaar voor de 'open-market' 6233's

Heb je al persoonlijke (of je baas) ervaring met de A2DP support in de 6233?
Ik weet niet welke die heeft. Maar heb even een D600 geregeld die het zeker heeft volgens http://www.robertwebbe.nl/A2DP.html
Hij wist zeker dat hij A2DP support had weet niet of hij het zelf gebruikt heeft of iemand anders hier. Maar die opties die ik net noemde lijken er wel op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hars73

hars73

Welke Micro SD geheugenkaartjes gebruikt iedereen hier? Ik sta op het punt om een kaartje (het liefst 1GB) aan te schaffen en wie weet zijn er kaartjes die niet compatible zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yasintha
Heb vandaag eindelijk me nokia 6233 aangeschaft het is die zwarte geworden eigenlijk simpelweg omdat Orange geen dummy van die witte in de winkel had. En omdat er geen zin in had om te vragen of ik er een kon zien. Ik had al een tijdje een mooi actie gezien van Telfort toestel is gratis je kan je abo tot zelfs 3 maanden later in laten gaan en je betaald euro 25 voor een abo van 12 maanden. Erg handig vind ik het feit dat je abo later in kan laten gaan vooral handig omdat ik nog zeker 3 maanden vastzit aan Vodafone. Afijn ik naar de Telfortstore in Amsterdam met telefoon besteld en ik vraag aan die verkoopster of me sim even in die telefoon mag dat kon dan zou ze hem gelijk gebruiksklaar maken en natuurlijk jullie voelen de bui al hangen simcard rejected. Die verkoopster probeert het met nog een ander toestel en die doet het ook niet. Ik zeg het ligt aan het toestel heb vaker van dit probleem gehoord maar volgens hun lag het aan mijn sim. Ze zijn zelfs naar een andere telefoonwinkel gegaan om daar een sim te lenen. Dat was ook een sim van Vodafone en die pakte hij wel. Het lag dus toch aan me simkaart. Ik bellen met Vodafone en hij kon er wel een voor me opsturen ik vragen of ik er niet een kon ophalen bij de winkel uiteraard gratis hij zei je kan het proberen. Gelukkig was die winkel op een steenworp afstand van Telfort en gelukkig kreeg ik een nieuwe sim van hun mee en toen deed me telefoon het wel.

Eerste indruk van de telefoon is echt goed. Mooi beeld. Goed geluid ook. Die beltonen zijn nep. En die radio is id waardeloos. Maar ik ben wel zeer teverden het is een erg mooi toestel. En me nokia 3100 was ook aan vervanging toe. Hij doet het nog wel maar hij heeft nu wel vaker mankementen.

Afbeeldingslocatie: http://www.newmobile.nl/images/toestellen/Nokia_3100.jpg
hars73 schreef op maandag 13 november 2006 @ 21:00:
Welke Micro SD geheugenkaartjes gebruikt iedereen hier? Ik sta op het punt om een kaartje (het liefst 1GB) aan te schaffen en wie weet zijn er kaartjes die niet compatible zijn?
Afbeeldingslocatie: http://images.wehkamp.nl/images/artikelen/8/3/832904tnb.jpg

Vond deze op de site van Wehkamp.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hars73

hars73

Heb de 6233 in zwarte uitvoering binnen!! Hij is voor m'n vrouw, dus heb nog geen SIM die erin kan, dat wordt pas vanavond. Heb hem nu wel aan de lader liggen..

Er zit een MicroSD kaart bij en die zit in een plastic doosje met daarop de kodering SW 4.52.
Betekent dit dat firmware versie 4.52 op de telefoon zal staan? :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vuurfreter
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 27-06-2024
Ik heb hem inmiddels een paar dagen in gebruik. Vandaag was ik op school in de kelder en met me oude samsung E810 had ik daar gewoon bereik. Met de nokia viel dat vandaag toch effe wat tegen :( Verder wel goede telefoon. Radio zal ik ook een keer bekijken nog niet gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sigma01
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 16-07 12:10
Bart1983 schreef op vrijdag 03 november 2006 @ 10:35:
Dan zou ik maar eens snel naar een service point gaan. Mischien krijg je anders wel hetzelfde effect als de dell laptops met kortsluiting in de accu >:)
Mijn telefoon is sinds vandaag weer terug. en het probleem bleek in de batterij zelf te zitten... Tot dusver vertoond de nieuwe batterij geen tekenen van overhitting. Hopelijk was het een incidentele fout, want anders kan het een dure grap voor Nokia worden >:)

P3 667 Mhz, 384MB ram, 20GB maxtor+60GB IBM (60GXP), Matrox G400 dh, asus mobo, Philips 109b10 + Philips 17B

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hars73

hars73

Heb hem inmiddels een wat verder ingesteld en uitgebreid met een 1gig kaartje.

Snap alleen nog niks van de musicplayer.. hoe bepaalt ie de volgorde van de nummers?? En wat toont ie voor gegevens.. zijn dat de MP3 tags? Zou ook graag een andere weergave willen, bijvoorbeeld per artiest of per album, of gewoon per map ofzo... Iemand een idee of en hoe dat zou kunnen?

Daarnaast heb ik hem gisteravond aan de praat gehad via Bluetooth op de laptop, echter vanavond kan mijn bluetooth software hem wel vinden, maar kan Nokia PC Suite geen telefoon detecteren. Dus ik denk dat ik maar een datakabel aan ga schaffen.. welk type kan ik hiervoor het beste gaan gebruiken (merk/type/origineel/imitatie)? Ik wil eigenlijk dat die kabel dan werkt in Nokia Suite, maar ook dat ik de telefoon en de geheugenkaart kan benaderen als Mass Storage.

Hoop dat iemand kan helpen _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 0b5cur1tY
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 19-06 08:52
Heb deze telefoon (een 6233 in het zwart) sinds vorige week en vind het een prachtding. Mooi ontwerp, goede gesprekskwaliteit, goede software (ik vind de nieuwe batterij en signaal meters alleen iets aan de kleine kant), mooi groot scherm en de toetsen zijn ook erg comfortabel. Kortom: 'Just right' en een waardige opvolger voor de 6230i.

Ik ben ook onder de indruk van hoe lang de batterij door gaat. Ik heb hem voor het eerst opgeladen door de nacht van vrijdag op zaterdag en heb sinds toen de telefoon veelvuldig gebruikt (nieuwe speelgoed) maar de batterij is al lang nog niet leeg. :)

Vind het alleen een beetje jammer dat de timeout van de toetsen en scherm verlichting niet instelbaar is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Canaria
  • Niet online

Canaria

4313-3581-4704

0b5cur1tY schreef op woensdag 15 november 2006 @ 22:03:
Ik ben ook onder de indruk van hoe lang de batterij door gaat. Ik heb hem voor het eerst opgeladen door de nacht van vrijdag op zaterdag en heb sinds toen de telefoon veelvuldig gebruikt (nieuwe speelgoed) maar de batterij is al lang nog niet leeg. :)
Dat was ik in het begin ook (onder de indruk), maar nu na een aantal maanden merk ik al dat de batterij een stuk minder lang meegaat dan in het begin, terwijl ik nu juist veel minder bel dan toen.
Ik heb wel continu bluetooth aanstaan (toen ook al) en ik bel gemiddeld zo'n tien minuten per dag (was: een half uur tot een uur) en de batterij is nu na drie dagen al leeg.

Apparticle SharePoint | Apps | Articles

Anoniem: 188681

de radio bij mij is prima..
luister altijd slam fm (99.5 uit mn hoofd) en heb em op mono staan waradoor ik nooit een bepaalde overgang heb van wel goed naar niet goed. het klopt dat sommige zenders wat kut zijn (denk aan 538) maar met slam fm wil het prima zelfs binnen gebouwen enzo.

is er nergens te fixen dat als ik iets wil ontvangen ik dit direct naar men geheugenkaart suurt? want nu moet het eerst naar het intern geheugen en dat is best ruk met z'n 6 mb dat al half vol zit met andere troep. een mp3'tje ontvangen is zo gewoon onmogelijk.. iemand??

• gelukkie
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 20:40
Kun je met dit toestel doormiddel van java progje of iets ook winamp ofzo via bluetooth besturen?
En ga ik er op vooruit vanaf een k750i?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JaymzHetfield
gelukkie schreef op donderdag 16 november 2006 @ 20:19:
Kun je met dit toestel doormiddel van java progje of iets ook winamp ofzo via bluetooth besturen?
Ja, met Nokia presenter werkt dit prima.

Metal up your ass

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaCoTa
Hmm, niet zo valbestendig heb ik gemerkt. Bij mij is de metalen rand losgeraakt linksonder. Zo te zien is er niks afgebroken, klemmetjes zitten er nog, maar ik krijg hem niet meer vast. Iemand suggesties hoe dit weer gemonteerd kan worden?

Heb geen foto, foon is het enige apparaat dat foto's kan maken en dat gaat niet van zichzelf. Ook niet met 2 spiegels, dan is het te wazig.

[ Voor 23% gewijzigd door DaCoTa op 18-11-2006 13:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 196629

DaCoTa schreef op vrijdag 17 november 2006 @ 13:15:
Hmm, niet zo valbestendig heb ik gemerkt. Bij mij is de metalen rand losgeraakt linksonder. Zo te zien is er niks afgebroken, klemmetjes zitten er nog, maar ik krijg hem niet meer vast. Iemand suggesties hoe dit weer gemonteerd kan worden?
fotootje?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 67084

Is het mogelijk om de menustructuur te veranderen? In plaast van de lijst, een scherm met pictogrammen zoals bijv. bij de n serie en sonyericsson telefoons?
Pagina: 1 ... 7 ... 9 Laatste

Dit topic is gesloten.