Nokia 6233 & Nokia 6234 (Vodafone)

Pagina: 1 2 ... 9 Laatste
Acties:
  • 65.000 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 82206

Topicstarter
De Nokia 6233 is de opvolger van de 6230 en 6230i! Dit toestel wordt verwacht in Q2 van 2006.

Specs:
- 70 MB geheugen
- 262.144 kleuren, 320x240 pixel display
- UMTS
- 2 megapixel camera
- Roestvrij staal
- Surround sound

De volledige specs staan hier

Afbeeldingslocatie: http://europe.nokia.com/press/public/global/phone/6233/6233_front_low.jpg

[ Voor 22% gewijzigd door Anoniem: 82206 op 01-12-2005 22:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ginz
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 28-05 11:15

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Mij zal je nooit met een Nokia zien lopen (principe kwestie), maar ze worden wel steeds mooier en ze willen nu graag voor lopen op andere.... Ziet er erg goed uit.....

Als ik die principes niet had, had ik misschien wel voor deze gekozen.

Principes..... 8)7

"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jimster
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 21:38
Hmm.. mogelijk de opvolger van mijn 6230 die ik al anderhalf jaar heb.
Ziet er redelijk normaal uit. Niet lelijk. Geen fratsen. Normaal formaat. Wel weer Series 40 software ipv Symbian.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noork
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Ik vind het best tegenvallen. Het design van de 6230 vind ik toch stukken mooier. 2 megapixel camera valt ook best wel tegen. Zit zo'n camera nu al niet in de D600?. Nokia moet dan toch wel met 3.0 komen :) Wat moet je trouwens met surround sound op je telefoon? Is er verder nog wat bekend over usb of zo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McBoom
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 09-04 07:10

McBoom

Broem

Noork schreef op vrijdag 02 december 2005 @ 00:47:
Ik vind het best tegenvallen. Het design van de 6230 vind ik toch stukken mooier. 2 megapixel camera valt ook best wel tegen. Zit zo'n camera nu al niet in de D600?. Nokia moet dan toch wel met 3.0 komen :) Wat moet je trouwens met surround sound op je telefoon? Is er verder nog wat bekend over usb of zo?
Als je hier kijkt, zie je dat er usb op zit.

Mooie foon, is voor mij zeker een gegadigde om mijn 6230 op te volgen :)

The ramblings of an idiot

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jozy
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 19:59
ja hij heeft usb:

Connectivity
Transfer images, video clips, audio files, and other files
Bluetooth wireless technology: wide range of profiles and APIs for seamless connectivity
Infrared
USB port
Easy remote or local synchronization with a PC or other compatible device
Full OMA DRM 2.0 protects copyrighted material
Push to talk over cellular (PoC) lets you use your phone like a walkie-talkie

Eigenlijk wel jammer dat er geen symbian 6 op zit en HEEL erg jammer dat er geen wifi op zit. Een beetje nieuw toptoestel heeft tegenwoordig wel wifi erop zitten. Keb ook nog ergens een 6230i liggen, maar na een beetje mp3 luisteren is je batterij zo op, ik mag hopen dat ze het dan bij deze wel hebben opgelost...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Le0032
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 05-02-2023
Hij heeft wat weg van een Sony Ericsson K500 of de Nokia 6030 ( echt een budget look ). Vind het helemaal niet zo mooi de Nokia's die tegenwoordig uitkomen qua design maar functionaliteit wordt alsmaar beter...
Hij komt trouwens ook als Vodafone branded toestel:
The Nokia 6234 phone* is a special operator customized model. Packed with the same features as the Nokia 6233 phone, the Nokia 6234 phone also comes equipped with several key extras like exclusive design, co-branding on phone covers, and software customization options. For availability, please contact your local Nokia representative.

*This product is only available for Vodafone Group

[ Voor 59% gewijzigd door Le0032 op 02-12-2005 11:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deuxani
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 08-01-2023
Ik vind em er erg goed uitzien!! Als de menu´s niet zo lelijk waren had ik gaan twijfelen tussen de N80 en deze. :)

Afbeeldingslocatie: http://imgs.idnes.cz/telefony/A051202_ADA_NOKIA_6233_SK_05_N.JPG

Afbeeldingslocatie: http://imgs.idnes.cz/telefony/A051202_ADA_NOKIA_6233_SK_06_N.JPG

Nog evel meer livepics: http://mobil.idnes.cz/tel...51202_164750_telefony_ada

en nog een paar: http://www.mobileburn.com...y.jsp?Id=1834&source=HOME

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 71133

Surround sound ?

en roestvrij staal, betekend dat: waterproof? :9

hopelijk kan deze beter tegen wat vocht dan de 6230i die is bij mij na 2 maanden al stuk gegaan omdat iemand een glas bier over me broek had neergegooit
mijn ericsson heeft ook zat geleden aan vocht (regen, omgestoten glazen)

maar doet het nog steeds (anders had ik nu geen gsm gehad) toch erg jammer van die 6230i

:| en ja je weet hoe dat met garantie gaat. waterschade word niet gefixt helaas

maar misschien is dit een leuke opvolger

[ Voor 37% gewijzigd door Anoniem: 71133 op 03-12-2005 10:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RSD1982
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 11-10-2024
lekker Nokia stapt weer over op andere geheugen kaartjes...dit keer vraagt het apparaatje om Micro SD oftewel TransFlash net zoals Samsung...zal wel gedaan zijn vanwege ruimte besparing...tis btw ook een UMTS toestel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jimster
Als t goed is zit er maar 6MB intern geheugen in en zit er een 64MB miniSD bij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• karakedi
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 21:06
Ik vraag me af hoe je de geheugenkaart wisselt? Weer de cover en batterij eruit,of is het hot swappeble

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 137316

Jimster schreef op zondag 04 december 2005 @ 02:28:
Als t goed is zit er maar 6MB intern geheugen in en zit er een 64MB miniSD bij.
70 mb intern (zie link van TS)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• epoman
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online
Anoniem: 71133 schreef op zaterdag 03 december 2005 @ 10:23:
Surround sound ?

en roestvrij staal, betekend dat: waterproof? :9
Roestvrij staal = roestvrij staal, waterproof = waterproof. Als er staat dat de behuizing (deels) uit RVS wordt opgetrokken, betekent dat natuurlijk niet automatisch dat-ie waterdicht is. Hoe leg je die link eigenlijk? De 8800 bijvoorbeeld is ook van staal, maar zeker niet waterdicht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jimster
Als je het toestel gaat vergelijken met een ander toestel, dan staat er 6MB intern, 64MB miniSD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wouter!
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 28-05 16:19
Oeh, mooi ding :P ... zeker een mogelijke opvolger voor m'n huidige Nokia 3100 als m'n abonnement afloopt (destijds genomen uit kostenoverweging want ik kreeg 265 Euro op dat toestel toe >:)). Als dat Q2 2006 is dan komt dat precies mooi uit voor mij :).

[ Voor 18% gewijzigd door Wouter! op 04-12-2005 23:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 82206

Topicstarter
Wouter! schreef op zondag 04 december 2005 @ 23:31:
Als dat Q2 2006 is dan komt dat precies mooi uit voor mij :).
Reken maar op Q3, Nokia kennende...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wouter!
Anoniem: 82206 schreef op zondag 04 december 2005 @ 23:50:
[...]

Reken maar op Q3, Nokia kennende...
Ja, ook goed ... m'n abonnement loopt in september af :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jackioo
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 27-12-2024
Hmmm.. Dat RVS is wel vet, geen Symbian sux en, om heel eerlijk te zijn, vindt ik mijn huidige 6230i veeeeeeel mooier qua design.. Deze ziet er toch een beetje "cheap"/ "pre-paid" uit en dat vindt ik wel jammer.. Zou 'm denk ik niet snel aanschaffen in plaats van mijn 6230i.. Denk dat ik op de opvolger van de 6233 wacht :D :D

Mijn 1e systeem.. '-' Mijn 2e systeem.. '-' Mijn 3e systeem..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 84907

Een beetje matige specs voor een Q2 2006 fone als je het mij vraagt. Er zijn nu al veel toestellen met enigzins dezelfde specs :S. Maar de looks vind ik wel redelijk.
Een waardige kandidaat voor mn huidige 6230 denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hevling
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 21:01
nieuwe designs van nokia zit veel bling bling in. het is nogal allemaal moet hoogglans enzo, ben bang dat die covers rap verneukt zullen worden door gebruikskrassen enzo?

maar ik vind het wel een fijn toestelletje, nu wachten wat de prijs in België betreft

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 53365

deuxani schreef op zaterdag 03 december 2005 @ 10:18:
Ik vind em er erg goed uitzien!! Als de menu´s niet zo lelijk waren had ik gaan twijfelen tussen de N80 en deze. :)

[afbeelding]

[afbeelding]

Nog evel meer livepics: http://mobil.idnes.cz/tel...51202_164750_telefony_ada

en nog een paar: http://www.mobileburn.com...y.jsp?Id=1834&source=HOME
de boven afgebeelde telefoon is geen nokia 6233 maar een ander type!! kijk maar op de nokia site, de 6233 is van plastic!

nu rijst bij mij meteen de vraag welke telefoon het dan wel is want deze vindt ik veel mooier!

[ Voor 17% gewijzigd door Anoniem: 53365 op 16-01-2006 17:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jimster
Anoniem: 53365 schreef op maandag 16 januari 2006 @ 17:10:
[...]
de boven afgebeelde telefoon is geen nokia 6233 maar een ander type!! kijk maar op de nokia site, de 6233 is van plastic!

nu rijst bij mij meteen de vraag welke telefoon het dan wel is want deze vindt ik veel mooier!
Van Nokia.nl:

De Nokia 6233 telefoon
Een stijlvolle 3G-telefoon met een kwaliteitsvolle afwerking in roestvrij staal
Kwaliteitsvol stereogeluid via stereoluidsprekers
Video-, MP3-, eAAC+- en True-tonen voor een betere geluidservaring
Ondersteunt video-uitwisseling - live momenten uitwisselen met familie en vrienden!*
2-megapixelcamera met vlotte 8x digitale zoom - in liggende modus op een groot QVGA-scherm
Eenvoudige OTA synchronisatie tussen telefoon en PC om up-to-date te blijven
Alle telefoonkenmerken bekijken

Dus waar je t nou over hebt :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Jimster schreef op maandag 16 januari 2006 @ 22:22:
[...]

Van Nokia.nl:

De Nokia 6233 telefoon
Een stijlvolle 3G-telefoon met een kwaliteitsvolle afwerking in roestvrij staal
Kwaliteitsvol stereogeluid via stereoluidsprekers
Video-, MP3-, eAAC+- en True-tonen voor een betere geluidservaring
Ondersteunt video-uitwisseling - live momenten uitwisselen met familie en vrienden!*
2-megapixelcamera met vlotte 8x digitale zoom - in liggende modus op een groot QVGA-scherm
Eenvoudige OTA synchronisatie tussen telefoon en PC om up-to-date te blijven
Alle telefoonkenmerken bekijken

Dus waar je t nou over hebt :?
ja sorry fout van mijn kant, ik las het nu net ook bij nokia!! ik dacht dat het echt een ander toestel wat omdat naar mijn mening de toetsen een stuk anders uitzien bij de 6233 op de foto, en die op de nokia site! mja... zal wel aan mij liggen :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rrob
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 16:19
Dan rest de vraag in hoeverre dit ding van rvs is. Het scherm is in elk geval van plastic, de toetsen waarschijnlijk ook, net als de printplaat, batterij en antenne-cover. Als er al iets van rvs is is dat dus op zn hoogst de zijkant en een deel van de achterkant. Om daar nu zo'n heisa van te maken, het lijkt wel reclame :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nimoleda
  • Laatst online: 25-04 18:12
hij ziet er prachtig uit moet ik zeggen, ik heb nu een 6670, opzich ook wel mooi lekker groot beeldscherm :-)

dat roestvrijstalen ziet er zeer strak uit!

[ Voor 3% gewijzigd door Nimoleda op 17-01-2006 13:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 129530

ik ben echt een nokia fanboy:P ik heb nu een 3510I en daarvoor had ik een 3210(die het nu nog doet) nokia`s zijn echt kwaliteitsapparaten. mijn 3510i heeft al 3keer gezwommen ik heb hem een aantal keer zoveer mogelijk weggegooid (met gras ondergrond), hij heeft een nachtlang in het bier gelegen, hij is tijdens het fietsen uit mijn zak gevallen, een stuk of tien keer uit mijn klauwen laten vallen op tegelvloer, mee geijshokeyed op tapijtvloer, als witte bal gebruikt tijdens het poolen. ja nokia schopt kont nieuw covertje op zijn tijd en hij kan er weer tegenaan:P
ojah bij mijn 3210 zat er een dode streep in het schermpje nadat hij voor de zoveelste keer nat was geworden heb van een 2e exemplaar overgezet en toen deet ie weer perfect:P:P nokia ownage. maarjah ik ben nu dus opzoek naar een bestendige telefoon die ook over een redelijke camera beschikt ( me vorige camera heeft het niet lang uitgehouden _/-\o_ gek heah) deze nokia komt het meest in de buurt ik ben er alleen niet zo blij mij dat de lens niet afdekbaar is ik zit te dubbebn tussen deze en de Sony-E 750i die heeft een schuifje voor de lens maarja dat is geen nokia:P

[ Voor 21% gewijzigd door Anoniem: 129530 op 20-01-2006 09:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

is al iets bekend over de realeasedate?? ik vindt het opzich wel raar dat dit topic zo stil bijft terwijl deze telefoon de opvolger van de populaire 6230 serie gaat worden! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jimster
Staat nog steeds gepland voor het 2e kwartaal en dat is het nog niet. En Nokia een beetje kennende zal deze vast niet voor juni te koop zijn. :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 149259

in ieder geval een stuk beter dan de 6230(i), die dingen vond ik vreselijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skoelat
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 22-10-2022
kan je hier tom tom mobile op laten draaien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J0YR1D3R
  • Niet online
Skoelat schreef op woensdag 01 maart 2006 @ 17:17:
kan je hier tom tom mobile op laten draaien?
Kort maar krachtig antwoord: Nee dat gaat niet lukken :) Reden? Deze telefoon draait gewoon Nokia's eigen OS/UI en geen Symbian of Windows Mobile :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TonyB
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 25-05 11:04
Vandaag gezien @ CeBIT, ziet er erg strak uit! En als een flinke foon, niet zo'n hele kleine. Verder weer een behoorlijk andere besturingssysteem, zo moet je nu bijv. voordat je je smsje tikt eerst het nummer intikken en als je het tikke van een smsje afbreekt wordt ie in Drafts opgeslagen en verschijnt niet meer zo mooi in beeld als je daarna weer naar 'bericht schrijven' gaat.

Op de vraag wanneer hij in NL leverbaar zou worden, was het antwoord nog steeds niet specifieker dan Q2 en de prijs is ook nog steeds niets over te zeggen...

Carpe Noctem

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Le0032
J0YR1D3R schreef op woensdag 01 maart 2006 @ 17:56:
[...]

Kort maar krachtig antwoord: Nee dat gaat niet lukken :) Reden? Deze telefoon draait gewoon Nokia's eigen OS/UI en geen Symbian of Windows Mobile :)
Dit toestel zal wel degelijk kunnen navigeren. Voor de niet symbian / WM toestellen is software ontwikkeld. In Duitsland is het al langer mogelijk om bijvoorbeeld voor de K750i navigatiesoftware kopen.
Zie onder andere dit topic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J0YR1D3R
  • Niet online
Le0032 schreef op maandag 13 maart 2006 @ 00:39:
[...]

Dit toestel zal wel degelijk kunnen navigeren. Voor de niet symbian / WM toestellen is software ontwikkeld. In Duitsland is het al langer mogelijk om bijvoorbeeld voor de K750i navigatiesoftware kopen.
Zie onder andere dit topic
Ik heb nooit gezegd dat je er niet mee kunt navigeren, ik geef antwoord op zn vraag ;) Maar je hebt helemaal gelijk hoor, het is inderdaad op de genoemde toestellen ook mogelijk om te navigeren. Vraag is alleen of je dat wilt, het scherm op een K750i is niet echt groot :{

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jurma
  • Laatst online: 27-05 23:35

jurma

simply connecting...

En de vraag is of je dmv een java applet (zo heb ik het begrepen) wilt navigeren. Verder brengt nokia niets nieuws op de markt vind ik. Als ze nu maar eerst zorgen dat de Nokia N91 leverbaar wordt, dan hebben ze pas iets nieuws.

If you want to be serious, we make a powerpoint presentation.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 5127

Hmmmm, een erg mooie, stijlvolle telefoon.

Ik heb binnenkort een nieuwe foon nodig en wilde eerst voor de SE W810i gaan (met name voor de functionaliteit, het is imho toch een beetje een kermisapparaat), maar nu ik deze zie twijfel ik weer. :'(

Is er al meer nieuws over wanneer 'ie uit gaat komen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 123244

De voorkant heeft een beetje de looks van de 8800 maar dan zonder schuifje. Vind het zo op eerste gezicht wel een flexe telefoon, mijn abo verloopt in November. ff kijken of dit hem zal worden of toch een andere nokia :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaasijzer
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 11-12-2024
Las deze eerder komt als de 6280 dan wordt het deze, ik ben bang dat de 6280 een gebed zonder eind wordt.....

nieuwe pc samenstellen = leuk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 59821

Wat zou hij los ongeveer kosten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rrob
  • Laatst online: 16:19
ik heb de 6233 laatst al in een foldertje van The Phone House zien staan, maar er stind geen datum bij geloof ik.

Je moet deze natuurlijk niet met de W810i maar met de K800i vergelijken (komt ook Q2 uit), SE blijft voorlopen qua specs :)

Navigatie op een klein scherm is best te doen, ik neem aan dat de meeste mensen toch voornamelijk naar hun sat-nav luisteren, en hun ogen op de weg houden ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kyddil
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 18-01-2021
Rrob schreef op donderdag 16 maart 2006 @ 16:00:
ik heb de 6233 laatst al in een foldertje van The Phone House zien staan, maar er stind geen datum bij geloof ik.

Je moet deze natuurlijk niet met de W810i maar met de K800i vergelijken (komt ook Q2 uit), SE blijft voorlopen qua specs :)

Navigatie op een klein scherm is best te doen, ik neem aan dat de meeste mensen toch voornamelijk naar hun sat-nav luisteren, en hun ogen op de weg houden ;)
se blijft voorlopen qua specs? leg eens uit?... (behalve camera)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

kyddil schreef op donderdag 16 maart 2006 @ 17:27:
[...]

se blijft voorlopen qua specs? leg eens uit?... (behalve camera)
Boeiuh, die camera, die mogen ze er wat mij betreft uitslopen. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 26812

Dit is absoluut een telefoon om te overwegen als ik mijn abonnement moet verlengen / overzetten. Ben erg grote fan van de 6310i, helaas was die aan het nalaten bij mij, dus maar een samsung in gebruik genomen. Maar dit zal waarschijnlijk wel mijn volgende telefoon zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Le0032
J0YR1D3R schreef op maandag 13 maart 2006 @ 08:59:
[...]

Ik heb nooit gezegd dat je er niet mee kunt navigeren, ik geef antwoord op zn vraag ;) Maar je hebt helemaal gelijk hoor, het is inderdaad op de genoemde toestellen ook mogelijk om te navigeren. Vraag is alleen of je dat wilt, het scherm op een K750i is niet echt groot :{
Dan weet je ook dat Tomtom java applicaties gaat uitgeven voor onder andere de 6230i/ K750i etc ;). Dat je het even weet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wd200
  • Laatst online: 15-05 08:05
harde schop.

weet iemand de release datum al behalve 2de kwartaal.

vet telefoontje.. kans op de opvolger van me 6230

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TonyB
Ik had vandaag belstore.nl aan de telefoon, die hadden het over week 31 (begin augustus....)
Aaargh, zit er al zo lang op te wachten....

edit:
van http://forum2.mobile-review.com/showthread.php?t=44895 :

Some bad news for those of us that is waiting for the 6233, was at a electronics tradeshow yesterday. A nokia representative there told me that the 6233 will not be in store before August 06. Thought I'd wait to post this today since yesterday was April 1st. So no aprilsfool...
en:

Nokia.fi says 6233 available 3rd quarter, too bad

[ Voor 61% gewijzigd door TonyB op 12-04-2006 22:45 ]

Carpe Noctem

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wd200
dat zuigt.. naja eind juli loopt me abbo pas af.. dus ja dan maar maandje preypay ofzo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J0YR1D3R
  • Niet online
Le0032 schreef op donderdag 30 maart 2006 @ 13:57:
[...]

Dan weet je ook dat Tomtom java applicaties gaat uitgeven voor onder andere de 6230i/ K750i etc ;). Dat je het even weet.
Hm ok, didn't know that :) Waar heb je die info vandaan? Toch lijkt het me niet echt prettig.. Als ik het scherm van een 6230 naast mijn SX1 leg is het zowat de helft qua oppervlak :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wd200
ja ok maar vooral geluid tijdens navigeren is wel makkelelijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jimster
Vertraging was te verwachten van Nokia. In de tussentijd maar een W810i scoren denk ik. Mijn 6230 begint wel een beetje erg outdated te raken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marteltor
  • Laatst online: 14:00
hij heeft volgens de nokia site inderdaad maar 6 mb internet geheugen, wat een tegenvaller.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MauriX
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 10-05-2022
marteltor schreef op donderdag 13 april 2006 @ 00:14:
hij heeft volgens de nokia site inderdaad maar 6 mb internet geheugen, wat een tegenvaller.
Ik weet niet waar jij lees les hebt gehad, maar dit haal ik klik klak zo van nokia.nl

Geheugenfuncties
70 MB ingebouwd geheugen
Ondersteuning voor maximum 2 GB uitbreidbaar microSD-geheugen
Mogelijkheden voor de back-up van belangrijke bestanden, zoals voorstellingen en documenten, of gewoon om foto's op te slaan op je persoonlijk en mobiel opslagapparaat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 137811

de zwarte ziet er simpel maar wel leuk uit, mooier als de voorganger

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Jimster schreef op donderdag 13 april 2006 @ 00:14:
Vertraging was te verwachten van Nokia. In de tussentijd maar een W810i scoren denk ik. Mijn 6230 begint wel een beetje erg outdated te raken.
Tsja ik zit er ook over te denken. Ik heb liever dees, maar het is weer tijd om m'n abbo te verlengen, en om daarmee nou te wachten tot die 6233 uit is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 144070

Tomtom voor nokia 6230i kan dus al, staat gewoon op de tomtom site:

_/-\o_
http://www.tomtom.com/phones/

Dus dan logischerwijs gaan ze dit ook binnen een paar maandjes na de release van de 6233 doen. Ik bedoel de 6270 is bijvoorbeeld al compatibel met verschillende uitvoeringen van TomTom en volgens mij heeft die ongeveer dezelfde sw als de 6233.

Edit:
Oeps, ik heb het verkeerd gelezen. Dit zijn al complete navagatiesystemen die ook zonder telefoon werken.. sorry..

Hier:
http://www.tomtom.com/pro...res.php?ID=208&Language=5

zie je een lijst met compatibele telefoons met tomtom mobile 5.. en daar staat tot nu toe geen series 40 bij.. helaas :|

Ik kan niets vinden over developments die tomtom doet, dus ik ben ook benieuwd waar Le0032 die info vandaan heeft.

[ Voor 44% gewijzigd door Anoniem: 144070 op 24-04-2006 23:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TonyB
Weet iemand eigenlijk, of de 6233 ook A2DP (Stereo Bluetooth) ondersteunt?

Carpe Noctem

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Zekerheid kan ik je niet geven, maar het lijkt er op van niet. Als ik namelijk een compare met Nokia 8800 maak zie ik bij de compatibele wireless headsets namelijk geen sterio headset staan bij de Nokia 6233 en bij de 8800 natuurlijk wel. Verder is het zo als ik bij de compatibiliteits lijst van de HS-12 draadloze sterio headset van nokia kijk staat er alleen de Nokia 8800 bij. Het lijkt er dus niet op dat hij het ondersteund, maar je weet maar nooit wat nokia voor verassingen in petto heeft.

Ik denk eerlijk gezegd dat nokia daar wel voor uit zou komen als hij het wel ondersteunde. Ze pronken namelijk graag met alle technologieen die er wel inzitten, maar maken natuurlijk geen lijst van mogelijkheden die er niet inzitten. Er staat bijvoorbeeld ook niet expliciet bij de nokia 6233 dat hij geen wifi ondersteund. Wat heel nokiafanland zo jammer vindt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

marteltor schreef op donderdag 13 april 2006 @ 00:14:
MauriX schreef op dinsdag 18 april 2006 @ 17:05:
Ik weet niet waar jij lees les hebt gehad, maar dit haal ik klik klak zo van nokia.nl

Geheugenfuncties
70 MB ingebouwd geheugen
Ondersteuning voor maximum 2 GB uitbreidbaar microSD-geheugen
Mogelijkheden voor de back-up van belangrijke bestanden, zoals voorstellingen en documenten, of gewoon om foto's op te slaan op je persoonlijk en mobiel opslagapparaat
Ik begrijp nu waarom de een denkt 6 Mb en de ander 70 Mb.. Check dit:
Op de nederlandse site staat:
70 MB ingebouwd geheugen om video's, foto's en berichten op te slaan

En op de europese site staat:
Up to 70MB total memory (6MB internal + 64MB memory card) for storing videos, pictures, and messages.

Weird toch? Lees nog een stukje verder in beide bovenstaande links en kijk bij Geheugenfuncties (Memory Functions) en je begrijpt er helemaal niets meer van. Maar hopen dat de NL versie gewoon 70 Mb intern heeft... :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tynos
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 16-05 19:44
Who cares eigenlijk...je kan toch gewoon uitbreiden met geheugenkaartje? 1gb kost niets meer tegenwoordig

Neem risico's in wat jij geloofd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• [Edwin]
  • Laatst online: 18-04 05:45
is er al iets meer bekend over de levertijd van dit toestel of komt deze pas na de zomervakantie in de winkels te liggen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Op www.pricewatch.info staan al verschillende winkels aangegeven. Eentje bied hem zelfs voor slechts 299 euro aan. Alleen denk ik dat ook deze winkels ze nog niet kunnen leveren en alleen maar willen dat je hem bij hun gaat reserveren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 19973

In hoeverre is de 6233 hetzelfde als die 6234?
Ik kan enkel de 6234 krijgen bij Vodafone. Schijnt een speciaal toestel te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Elke afbeelding van de 6234 die op internet staat, staat een Vodafone logo onder op de telefoon.. Qua uiterlijk heeft ie wel veel van de 6233.

De 6234 staat ook nergens vermeld op de officiele Nokia site, dus je ken hem ook niet ff vergelijken...

Zou het dus niet weten |:(

Edit: http://mobile.softpedia.com/phones/Nokia/Nokia-6234.shtml

[ Voor 11% gewijzigd door Anoniem: 123244 op 18-05-2006 15:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 19973

Zou jij zo'n ding nemen? Of toch een andere?
Kan namelijk ook de N70 krijgen, maar dat is zo'n enorm ding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

nee die zou ik zelf niet nemen, denk zelf sterk aan de N80... Maar ik heb het aan de andere kant niet zo op schuifmechanismen en mobieltjes, gaat bij mij altijd snel kapot. Mijn abo loopt in November af, dus misschien komt er in de tussentijd nog iets leuks op de markt 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TonyB
Anoniem: 123244 schreef op donderdag 18 mei 2006 @ 15:56:
De 6234 staat ook nergens vermeld op de officiele Nokia site, dus je ken hem ook niet ff vergelijken...
http://www.europe.nokia.com/nokia/0,8764,85065,00.html

Carpe Noctem

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wouter!
Is er al iets meer bekend over de release van dit model? Op dit moment staat hij alleen bij GSMplaza op de site :? ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• [Edwin]
bij de GSMhut.net staat aangegeven dat de toestellen 15-6 (onder voorbehoud) op voorraad zijn. Er zijn al meerdere sites waar gesproken wordt over een paar weken levertijd dus het kan niet lang meer duren voordat het toestel leverbaar is. Zit er zelf ook op te wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jimster
Ik zie prijzen van rond de 300 euro. Valt me erg mee! Ik had wel verwacht dat deze 400+ zou kosten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wouter!
Hij is inderdaad maar fractioneel duurder dan de 6230i zoals het er nu naar uit ziet :). Gunstig dus!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jimster
En nu staat op gsmhut.nl dat ie 17 juli wordt verwacht.
Ongelofelijk hoe Nokia tegenwoordig bezig is. Deze telefoon is alweer outdated voordat ie op de markt is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 114932

Jimster schreef op dinsdag 20 juni 2006 @ 19:18:
En nu staat op gsmhut.nl dat ie 17 juli wordt verwacht.
Ongelofelijk hoe Nokia tegenwoordig bezig is. Deze telefoon is alweer outdated voordat ie op de markt is.
ben ik het wel een beetje mee eens, zoveel heeft ie niet te bieden. als ze hier nou wat eerder mee waren gekomen...

maar wachten op de n73 is ook ellende. wie weet hoelang dat nog kan duren. dat kan nog zolang duren. die n80 is moeilijk te krijgen en duur voor een mobiel waar zoveel klachten over het schuifsysteem zijn.

ik wil eigenlijk nu een nieuwe kopen maar dit is wel het slechtste moment lijkt het....

geduld hebben of toch misschien maar deze kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

raar dat voor een telefoon die gemaakt is om de zeer populaire 6230i op te volgen zo weinig te vinden is op tweakers!! met reviews over de n series wordt je om te oren geslagen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jimster
Anoniem: 53365 schreef op zaterdag 01 juli 2006 @ 00:35:
raar dat voor een telefoon die gemaakt is om de zeer populaire 6230i op te volgen zo weinig te vinden is op tweakers!! met reviews over de n series wordt je om te oren geslagen!
Hij is ook nog niet uit hè.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 93166

hmmm volgens mij is hij toch reeds al verkrijgbaar (staat op newmobile.nl) Winkels als gsmtrack.nl heeft hem al in voorraad. Is iemand al in het bezit van de 6233? En bevalt hij?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• REDFISH
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 20-11-2024

REDFISH

beetje vreemd en niet lekker

Ik wilde hem eigenlijk net bestellen tot ik dit topic nu las. Was effe bij de vodaphone gegaan maar de branded (sowieso hekel aan) versie sprak mij niet aan. Alles nog wat ronder enzo en niet in zwart. Ik maakte me sowieso al zorgen om de symbian 40 zonder navigatie. Bevalt me eigenlijk niet want ik heb Tomtom voor S60 al in bezit. Mijn keus was eigenlijk de telefoon gevallen omdat hij een redelijke prijs heeft: rond de 270 euro, en niet zo'n waanzinsprijs die je bij veel andere toestellen ziet, dik boven de 400 etc. Ook dacht ik dat het ideaal was om op te browsen met een redelijke resolutie van 320x240, maja de S60 superbrowser zit er weer niet in. En dan nog dat stomme media formaat transflash waar je weer moet gaan wachten voor je fatsoendelijk 2GB kaartjes krijgt. Bleh ik zoek weer verder. Bleh, nogal balen dit. Samsungs vind ik niks vanwege totaal gebrek aan symbian zowat.

[ Voor 6% gewijzigd door REDFISH op 01-07-2006 16:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• REDFISH
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 20-11-2024

REDFISH

beetje vreemd en niet lekker

Anoniem: 93166 schreef op zaterdag 01 juli 2006 @ 12:19:
hmmm volgens mij is hij toch reeds al verkrijgbaar (staat op newmobile.nl) Winkels als gsmtrack.nl heeft hem al in voorraad. Is iemand al in het bezit van de 6233? En bevalt hij?
Ja maar wie gaat er nu 344 euro voor betalen als je hem met 2 weken wachten voor 75 euro minder krijgt? Telefoon heeft trouwens 6 MB intern en een geheugenkaartje van 64MB Transflash of MicroSD hoe je wil. Gsmarena is in het verleden veel completer en betrouwbaarder met de verstrekte informatie gebleken dan bijvoorbeeld newmobile wat ook een goede site is hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• goof.
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 26-05 15:58
Heb hier sinds vrijdag de 6234. Ja, idd, branded van Vodafone. Zover ik nu kan ontdekken zijn er iig geen dingen uitgesloopt of werken niet zoals voorheen wel 's het geval was, voornamelijk wordt Live! subtiel door je strot geduwd 8) Iig, kan er niet echt wakker van liggen.

Leuke pheune, hij belt, speelt mp3's, maakt foto's, 3G't, maar dat ding is dus sinds vrijdag zeker al 5x vastgelopen :( Soms tijdens een handeling, soms ook spontaan. Reslutaat is iig "SIM niet leesbaar" of "Beperkte mogelijkheden oid. Zal wel weer een firmware (v03.70 dd 15-05-06) met kinderziektes zijn.

[ Voor 6% gewijzigd door goof. op 03-07-2006 16:34 ]

Assumption is the mother of all fuck-ups

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 20-05 13:35

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Hmm ik zie net op typhone.nl dat ’ie leverbaar is icm mijn abonnenment (verlenging)
Apart dat er hier nog geen user-experiences staan.. ?

Zal ik 'm bestellen of even wachten.
Het geluid van mijn huidige telefoon (6230) valt op irritante momenten uit en dan loopt 'ie half vast.
Een snelle opvolger is dus geen overbodige luxe. Moeilijk moeilijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 59080

ik heb hem sinds gisteren binnnen. Prima telefoon. Bij de zwarte versie valt de chrome rand goed op waardoor hij een een moderne zakelijke look krijgt. Operating systeem is erg snel verder is het scherm prima en doet hij alles naar behoren zoals je dat van een goede telefoon mag verwachten. Maar dan het negatieve...ik merk dat als ik het belvolume boven de 6 zet hij gaat kraken bij harde geluiden, ik gok dat de speaker niet naar behoren functioneert dus deze telefoon gaat maandag naar een service punt. Jammer want voor de rest is dit zeker een aanrader!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 170754

Noork schreef op vrijdag 02 december 2005 @ 00:47:
de 6230 had vga camera
de 6230i 1,3 megapixel
dus is het best een goede opvolger van de 6230 serie met zn 2.0 megapixel imo.

En nokia is al met 3 megapixel gekomen met de n80 uffkurs ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reiker
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 23:33

reiker

dan jij!

Anoniem: 59080 schreef op zaterdag 08 juli 2006 @ 11:53:
ik heb hem sinds gisteren binnnen. Prima telefoon. Bij de zwarte versie valt de chrome rand goed op waardoor hij een een moderne zakelijke look krijgt. Operating systeem is erg snel verder is het scherm prima en doet hij alles naar behoren zoals je dat van een goede telefoon mag verwachten. Maar dan het negatieve...ik merk dat als ik het belvolume boven de 6 zet hij gaat kraken bij harde geluiden, ik gok dat de speaker niet naar behoren functioneert dus deze telefoon gaat maandag naar een service punt. Jammer want voor de rest is dit zeker een aanrader!
Ik ben wel benieuwd waar je hem hebt besteld, en hoe lang het duurde voor je hem kreeg? Als het niet teveel moeite is zou ik graag een wat uitgebreidere uiteenzetting van je bevindingen lezen, wellicht iets voor in de startpost? Op het web zijn (nog) geen reviews te vinden voor zover ik weet. Voornamelijk accuduur interesseert me. :)

Thx!

Zo gezegd, zo gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 59080

reiker schreef op zaterdag 08 juli 2006 @ 13:26:
[...]

Ik ben wel benieuwd waar je hem hebt besteld, en hoe lang het duurde voor je hem kreeg? Als het niet teveel moeite is zou ik graag een wat uitgebreidere uiteenzetting van je bevindingen lezen, wellicht iets voor in de startpost? Op het web zijn (nog) geen reviews te vinden voor zover ik weet. Voornamelijk accuduur interesseert me. :)

Thx!
Bij deze een wat uitgebreidere review...inhoeverre dit mogelijk is aangezien ik deze pas twee dagen in bezit heb.

Package
Telefoon wordt geleverd met koptelefoon en een 64mb geheugen kaartje. Zo te zien is dit weer een nieuw type. hij is erg klein en gaat in de zijkant van de telefoon wat een hele verbetering is tenopzichte van mijn vorige 6230, die de geheugenkaartslot onder de batterij had zitten. Verder de standaard handleiding en de oplader.

Uiterlijk
Uiterlijk is het beste aan deze telefoon vind ik. Ik had eerst een 6230 en zocht naar een waardige opvolger met in ieder geval dezelfde functies en een klein formaat. Het grotere beeldschem maakt hem langer dan de 6230 en hij is net even iets breder maar het formaat blijft klein. Ik heb de zwarte versie en ik heb deze speciaal gekozen vanwege de chrome rand die om het toestel zit. Hierdoor ziet hij er wat luxer en zakelijker uit. De 6233 heeft een stalen behuizing maar dit is niet te zien aan de buitenkant. De chrome rand accentueerd dit wel wat. Het keypad is ook 1 van de betere punten, groot genoeg en erg goed in gebruik vooral met smsen, daarnaast is de joystick ook een hele verbetering tenopzichte van de 6230.

Beeldscherm
Scherp en helder. Ook de grote vind ik goed, had niet veel groter moeten zijn maar ook hier is een duidelijke verbetering te zien ten opzichte van de 6230.

Software
Belangrijkste met betrekking tot de software is de snelheid, geen vertaging en wachtijden. De indeling is zoals we gewend zijn van nokia maar heeft nu ook de mogelijkheid om met "tabs" menu opties te tonen. Volens mij is dit dezelfde software als die bij de 6280 (s40?). Het maken van fotos daarentegen is wel langzaam, het wegschrijven kost wat tijd. Misschien door de geheugenkaart?

Batterij
Kan ik nog niet veel over zeggen hij staat nu 2 dagen aan en is intensief gebruikt en het blokje is nog steeds helemaal vol. Tot nu toe postief in ieder geval.

Conclusie

Pluspunten
  • Mooi vormggeven en afgewerkt
  • Snelle software
  • Goede fotokwaliteit
  • Helder scherm
  • Geheugenkaart aan zijkant
  • Voelt degelijk aan in de hand
  • De stereo speakers! wat een geluid voor een telefoon
Negatief
  • Het geluid van de speaker die bij mij kraakt bij hoog volume en harde geluiden (ik ga hiervoor terug naar een service point)
  • Snelheid opslaan foto's en video
Ik heb hem besteld bij www.gsmtrack.nl, levertijd was 2 dagen en heb hem met een duitsehandleiding. De telefoon zelf is gewoon nederlands.

Ik zal de review nog uitbreiden naar mate ik de teloon gebruik.

[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 59080 op 08-07-2006 14:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• [Edwin]
Heeft dit toestel geen probleem met het opslaan van nieuwe woorden tijdens het SMS-en zoals de 6280. Omdat het ongeveer dezelfde software is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 181621

Heeft er al iemand een nederlandse versie??, 'k begin nu toch ongeduldig te worden! :Z :Z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Garrett
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 28-05 16:11

Garrett

Watercooler

Is het mogelijk dat je foto's en video's maakt, zowel indoor als outdoor!!, en dan hier post?

Kunnen we allemaal zien wat de kwaliteit is :)

Kijken of mijn Samsung D600 de deur uit kan, of toch misschien (nog) niet ;)

I love watercooling

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shameblaster
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 26-05 23:52

shameblaster

BB4E^Cons

http://forum2.mobile-revi...thread.php?t=44895&page=7

is een forum over deze telefoon, staan ook foto's op gemaakt met dit toestel

http://forum.mobile-revie...mentid=37025&d=1151415557 k750i
http://forum.mobile-revie...mentid=37026&d=1151415557 6233

En een filmpje gemaakt met deze telefoon
http://www.mobilmania.cz/...6234/V/Nokia6234video.3gp

[ Voor 60% gewijzigd door shameblaster op 10-07-2006 11:54 ]

Cons:::BB4E

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Garrett
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 28-05 16:11

Garrett

Watercooler

oeh... niet echt onder de indruk...
Kan dat ding geen .mp4 opnemen? ;)

I love watercooling

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 77710

Wegens het uitblijven van reviews en ervaringen hier de mijne:

Ik heb de 6233 ook een paar weken in bezit (via gsmtrack, snelle levering, goeie prijs, geen enkel probleem) en ben er zeer tevreden over. Ook mijn vorige toestel was een 6230, die het na bijna 2 jaar gebruik nog prima deed, maar vol krassen zat en technisch enigzins achterhaald begon te worden.

Wat direct opvalt is het grote display, dat bovendien vele malen scherper is dan die van de 6230. Met name bij het proberen van de standaard screensavers kom je daar pas achter. het toestel voelt iets zwaarder aan en ik vraag me af welk toestel beter tegen badkamervloeren bestand is.. Ik denk de 6230.

Geluid is zeer helder, heb geen probleem met de speaker(s) zoals hierboven is gemeld. Het klinkt gewoon erg goed, standaard ringtones en mp3's laten dat pas echt goed horen. Het volume had van mij nog wel wat harder gemogen.

Qua performance is het echt een flinke stap vooruit vergeleken met de 6230, de meegeleverde games (3d rally, 3d soccer) zien er echt heel lekker uit en zijn ook gewoon snel en speelbaar. Ook het navigeren in de menu's is in orde, al zijn er wel wat kleine irritaties, zoals de nieuwe manier van sms schrijven (op een 6230 krijg je na je bericht de mogelijkheid een nummer/naam te kiezen, hier doe je dat eerst). Leuk wel dat hij Flash bestanden (volgens mij tot flash player 3?) af kan spelen.

De acculader is van een ander formaat (kleinere plug) wat vervelend is want die moet je nu overal naartoe slepen als je eens een paar dagen elders verblijft. Want de accuduur valt mij tegen! Komt natuurlijk omdat je er in het begin veel mee 'experimenteert' wat veel stroom kost, maar toch..

Fotos maken is inderdaad traag, maar het verschil met de VGA camera van de 6230 lijkt me duidelijk, 1600x1200 is gewoon super. Ook de videoresolutie van 640x480 is wat mij betreft voldoende. Compressie is wel weer wat te hoog voor mijn gevoel. De auto-witbalans is duidelijk verbeterd ten opzichte van de 6230. Jammer dat er geen 'flitser' op zit.

Aanrader? Zeker weten. Dit gaat volgens mij een hit worden. Een betere opvolger voor de 6230 is er naar mijn mening (nog) niet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• [Edwin]
beste rauw,

heeft dit toestel problemen met het opslaan van woorden tijdens het SMS-en (dus dat het niet opgeslagen wordt). Ik heb hier problemen mee met de 6280 en zit er over te denken een 6233 te halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 20-05 13:35

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Hmm dank je rauw.. nu ga ik weer twijfelen :p
Zit nu te twisten tussen de N72 en de 6233. Maar aangezien de N72 een groot raadsel voor me is, ga ik toch maar voor deze telefoon denk ik. Alleen de accuduur + aparte adapter staan me lichtelijk tegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

bokzelluf schreef op donderdag 13 juli 2006 @ 10:00:
beste rauw,

heeft dit toestel problemen met het opslaan van woorden tijdens het SMS-en (dus dat het niet opgeslagen wordt). Ik heb hier problemen mee met de 6280 en zit er over te denken een 6233 te halen.
naar mijn weten niet. heb het zojuist even getest en je kan op de gebruikelijke manier nieuwe woorden toevoegen. dus als je 'tweakers' probeert te typen, krijg je een tekenbrij, dan verschijnt 'spellen' in beeld, waarna je het woord kan spellen. vanaf dat moment kent ie het woord, ook als je daarna een nieuwe sms met dat woord wilt maken.

..wat me wel enigzins irriteert, als je een sms eindigt met een woord + vraagteken, bv

'waarom niet?'

dan kent ie het woord 'niet?' niet. wat op zich niet erg is, je merkt er niks van, maar je kan dan niet direct verzenden. je moet dan eerst pijltje-rechts doen, daarna verschijnt 'verzenden' pas weer in beeld. maar dat is wel heel erg gezocht hoor!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ScSi
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 19-05 22:14

ScSi

Belg.

@rauw: hoe lang gaat de accu ongeveer mee? En welke firmware staat er nu op?

Ik had namelijk met mijn 6230 dat hij eerst maar 2 dagen meeging (en echt niet langer), toen de nieuwe firmware erop laten zetten en huppa, standby tot 5 a 6 dagen. Dus wie weet wordt dit ook nog wel verholpen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ik heb firmware rev 3.70 (15-5-06).. ik kan je niet precies vertellen hoe lang de accu meegaat, ik laad hem steeds maar stukjes op maar vond dat ie met name aan het begin erg snel leeg raakte. het valt nu wel mee nu ik er minder mee pruts :) overigens gaat ie officieel veel langer mee dan een 6230 dus ik zou me er niet al te druk om maken hoor..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ScSi
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 19-05 22:14

ScSi

Belg.

Je moet natuurlijk je batterij nog een beetje trainen, maar 3 dagen standbytijd zou ik bijvoorbeeld heel erg kort vinden (enkel af en toe sms of een minuutje of 3 bellen) Had er in het begin ook last van met mn 6230, na een firmware update was dat niet meer het geval..

V3.70 is voorlopig ook de laatste firmware versie.

[ Voor 10% gewijzigd door ScSi op 13-07-2006 12:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 136100

Ik ga dit toestel ook aanschaffen. Maar ik zie in dit topic regelmatig de site gsmtrack.nl voor bij komen, waarom niet bij gsm.tv bestellen? Daar is deze telefoon 60 euro goedkoper en kost hij maar €274,- + €7,- verzendkosten. Vind ik niet duur voor een toestel als dit, zeker als je ziet dat zijn voorganger de 6230i ook nog steeds boven de €200,- zit.

Als ik hem binnen heb, zal ik ook eens een review posten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 136100 schreef op donderdag 13 juli 2006 @ 13:35:
Ik ga dit toestel ook aanschaffen. Maar ik zie in dit topic regelmatig de site gsmtrack.nl voor bij komen, waarom niet bij gsm.tv bestellen? Daar is deze telefoon 60 euro goedkoper en kost hij maar €274,- + €7,- verzendkosten. Vind ik niet duur voor een toestel als dit, zeker als je ziet dat zijn voorganger de 6230i ook nog steeds boven de €200,- zit.

Als ik hem binnen heb, zal ik ook eens een review posten.
wel, omdat gsmtrack de eerste in nederland was die het toestel had (duitse import, gezien de handleiding) en omdat ik goede ervaringen met ze heb. het hangt natuurlijk van je abonnementsvorm af wat je uiteindelijk voor het toestel betaalt. Ik kon de mijne verlengen en betaalde dus relatief weinig. Natuurlijk, een half jaar wachten en je kan hem ook gratis krijgen, maar dat is met alles zo. informeer eerst goed of gsm.tv hem wel echt heeft, en bestel dan gewoon :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 181621

GSM.TV en GSMboulevard.nl (bij de laatste heb ik hem besteld) is hij nog niet leverbaar, ze wachten daar op de nederlandse versie, je kan hem wel bestellen maar je krijgt een mail zodra hij binnen is, en dan word hij direct verstuurd! Ze verwachten hem bijnenkort (maar dat hoor ik al een maand).
Maar hij is inderdaad wel een stuk goedkoper! :) :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

precies, binnenkort. ik hoorde eind augustus! :/ vandaar maar bij gsmtrack gehaald.
Pagina: 1 2 ... 9 Laatste

Dit topic is gesloten.