En als je de SD kaart gewoon via een kaartlezer in een pc bekijkt? Dan zou je kunnen kijken of er echt nog wel 6Mb vrij is. Ook zou je dan kunnen proberen er iets bij op te zetten gewoon in Windows.DaCoTa schreef op woensdag 04 oktober 2006 @ 11:47:
Ik krijg sinds kort de foutmelding 'Kan bestand niet opslaan' als ik een foto wil maken. Opslagmedium is de SD kaart, waar nog 6 MB vrij op is. Als ik ruimte maak op het telefoongeheugen, werkt het wel, maar ook verplaatsen naar de SD kaart gaat dan niet meer. Is er toevallig iets bekend over het verkeerd aangeven van vrije ruimte op de SD kaart met firmware 3.70? Ook bestanden via BT en de Nokia Phone Browser copieren werkt niet.
Ik heb geen kaartlezer voor MicroSD kaarten, en ook geen adapter naar SD. Ik zal het thuis eens via USB mass storage mode met het USB kabeltje proberen.hars73 schreef op woensdag 04 oktober 2006 @ 11:55:
[...]
En als je de SD kaart gewoon via een kaartlezer in een pc bekijkt? Dan zou je kunnen kijken of er echt nog wel 6Mb vrij is. Ook zou je dan kunnen proberen er iets bij op te zetten gewoon in Windows.
Is er iemand die hier een changelog kan posten van de firmware V4.52? Ik kan hem namelijk nergens vinden!
Ok gevonden:
This is the changelog:
---------------------------------- -----
Changes/improvements made from MCU SW version 3.70 to version 4.52:
- Call and network management
- Making a voice call when using the speed dial improved
- The redial function improved when making a video call to non 3G
device
- Timing of displaying the number after the call is answered improved
- Functioning of DTMF tones improved
- Connectivity
- Displaying the note when a OMA download fails improved
- Video streaming improved
- Disappearing HomeZone indication during browsing in Internet optimized
- For SVG images Unicode support improved
- Displaying background pictures when editing MMS's improved
- Functioning of the device when trying to stream audio in an unsupported
frequency improved
Ok gevonden:
This is the changelog:
---------------------------------- -----
Changes/improvements made from MCU SW version 3.70 to version 4.52:
- Call and network management
- Making a voice call when using the speed dial improved
- The redial function improved when making a video call to non 3G
device
- Timing of displaying the number after the call is answered improved
- Functioning of DTMF tones improved
- Connectivity
- Displaying the note when a OMA download fails improved
- Video streaming improved
- Disappearing HomeZone indication during browsing in Internet optimized
- For SVG images Unicode support improved
- Displaying background pictures when editing MMS's improved
- Functioning of the device when trying to stream audio in an unsupported
frequency improved
[ Voor 79% gewijzigd door Bart1983 op 04-10-2006 15:19 ]
Ik las ergens op kieskeurig dat MP3's eerst moeten worden opgezet naar AAC formaat voordat ze afgespeeld kunnen worden op de 6233?? Kun je niet gewoon in de verkenner MP3'tjes op de SD card zetten?
Ik heb dit toestel NOG niet maar het lijkt me sterk dat dit het geval is !! Op de nokia site staat dat hij gewoon verschillende formaten kan afspelen o.a. MP3! Daarnaast kun je voor zover ik weet ook een mp3 als ringtone gebruiken. Mischien dat iemand met de telefoon dit kan bevestigenhars73 schreef op donderdag 05 oktober 2006 @ 10:02:
Ik las ergens op kieskeurig dat MP3's eerst moeten worden opgezet naar AAC formaat voordat ze afgespeeld kunnen worden op de 6233?? Kun je niet gewoon in de verkenner MP3'tjes op de SD card zetten?
Nog even een vraagje:
Zijn er hier mensen die de connectie tussen de telefoon en de pc via Bluetooth hebben. Ik vraag me af of dit een beetje snel gaat? Hoelang duurt het om mp3 en filmpjes over te zetten. Is het toch beter om gewoon een datakabel te kopen?
[ Voor 39% gewijzigd door Bart1983 op 05-10-2006 10:24 ]
Verwijderd
Ik kan bevestigen dat dit onzin is. De telefoon herkent gewoon mp3's. Ik knikker mijn kaartje regelmatig vol via de cardreader en de Nokia leest ze zonder problemen uit. Zou ook niet best zijn als dat niet kon trouwens...hars73 schreef op donderdag 05 oktober 2006 @ 10:02:
Verwijderd
- Vraag 1: Idd, een mp3 is ook als ringtone te gebruiken.Bart1983 schreef op donderdag 05 oktober 2006 @ 10:19:
[...]
Ik heb dit toestel NOG niet maar het lijkt me sterk dat dit het geval is !! Op de nokia site staat dat hij gewoon verschillende formaten kan afspelen o.a. MP3! Daarnaast kun je voor zover ik weet ook een mp3 als ringtone gebruiken. Mischien dat iemand met de telefoon dit kan bevestigen
Nog even een vraagje:
Zijn er hier mensen die de connectie tussen de telefoon en de pc via Bluetooth hebben. Ik vraag me af of dit een beetje snel gaat? Hoelang duurt het om mp3 en filmpjes over te zetten. Is het toch beter om gewoon een datakabel te kopen?
- Vraag 2: Geen ervaring mee, maar met een cardreader op de usb 2.0 poort werkt natuurlijk ook fantastisch. Is lekker stabiel en gaat heel snel.
Ik heb een cardreader in mijn printer (Epson R300). Deze ondersteund volgens de website de volgende typen:Verwijderd schreef op donderdag 05 oktober 2006 @ 11:49:
[...]
- Vraag 2: Geen ervaring mee, maar met een cardreader op de usb 2.0 poort werkt natuurlijk ook fantastisch. Is lekker stabiel en gaat heel snel.
Compact Flash I & II, xD-Picture Card, Smartmedia, SD Memory Card, MultiMediaCard, Memory Stick/Pro, IBM Microdrive, Magic Gate, Memory Stick
Zou die microSD nu ook daarin gelezen kunnen worden? Volgens mij niet he
Verwijderd
micro sd kan in een normale SD kaart gedouwd worden (dit is dan wel een adapterkaartje) zo doe ik het en het gaat prima. ik kreeg deze adapter toen ik een 1gb kaart kocht bij kijkshop (35€
)
je moet dus wel echt een SD adapter hebben om t via de computer te gebruiken maar zeker een anarader!
je moet dus wel echt een SD adapter hebben om t via de computer te gebruiken maar zeker een anarader!
Verwijderd
Idd Kaasjuh, die adapter krijg je 9vd10 keer bij aanschaf van een micro SD kaart. Daar druk je de micro SD in en vervolgens creeer je een SD kaart die in de cardreader kan.
Ok das heel mooi! E35,- voor 1 gb is nog mooier. Welk merk enzo is dat precies?Verwijderd schreef op donderdag 05 oktober 2006 @ 12:10:
micro sd kan in een normale SD kaart gedouwd worden (dit is dan wel een adapterkaartje) zo doe ik het en het gaat prima. ik kreeg deze adapter toen ik een 1gb kaart kocht bij kijkshop (35€)
Deze: http://www.kijkshop.nl/in...326&intProductgroepID=328 ?
Werkt die ook goed met de 6233, geen vastlopers door die kaart of andere problemen? Hoeveel foto's kun je erop met de beste kwaliteit? en hoelang filmen?
[ Voor 16% gewijzigd door Bart1983 op 05-10-2006 12:50 ]
Als je een USB data kabel hebt, kan je de telefoon ook als mass storage device laten functioneren. Geen idee nog hoe snel dit is vergeleken met een cardreader.Verwijderd schreef op donderdag 05 oktober 2006 @ 11:49:
Ja ik zag ergens (ik geloof in dit topic) een link naar een datakabel voor 14 euro. Das dus echt geen geld !!DaCoTa schreef op donderdag 05 oktober 2006 @ 13:51:
[...]
Als je een USB data kabel hebt, kan je de telefoon ook als mass storage device laten functioneren. Geen idee nog hoe snel dit is vergeleken met een cardreader.
Ik twijfel nog een beetje of ik de 6233 al aan zal schaffen, of dat ik moet wachten totdat er versies met hogere firmwares worden uitgeleverd. Heb wel inmiddels een manier gevonden om hem in combinatie met een kpn flexibel abonnement (die ik dan verder toch niet ga gebruiken) uiteindelijk voor 183,50 kan aanschaffen (verspreid over 24 maanden dus). Da's wel weer aantrekkelijk qua aanschafprijs
Ik ben d'r al uit dat ik deze telefoon wil aanschaffen, maar weet nog niet welke kleurhars73 schreef op donderdag 05 oktober 2006 @ 14:33:
Ik twijfel nog een beetje of ik de 6233 al aan zal schaffen, of dat ik moet wachten totdat er versies met hogere firmwares worden uitgeleverd. Heb wel inmiddels een manier gevonden om hem in combinatie met een kpn flexibel abonnement (die ik dan verder toch niet ga gebruiken) uiteindelijk voor 183,50 kan aanschaffen (verspreid over 24 maanden dus). Da's wel weer aantrekkelijk qua aanschafprijs
Plus dat ik nog een goede manier zoek om deze telefoon goedkoop te krijgen. (heb al een abbo, die al verlengd is. dus die vlieger gaat niet op)
Onze excuses voor het ontbreken van de ondertiteling.
Kijk eens op ebay. Van duitse verkopers kan je hem voor 200 a 220 EU op de kop tikkenmessi schreef op donderdag 05 oktober 2006 @ 15:08:
[...]
Ik ben d'r al uit dat ik deze telefoon wil aanschaffen, maar weet nog niet welke kleur
Plus dat ik nog een goede manier zoek om deze telefoon goedkoop te krijgen. (heb al een abbo, die al verlengd is. dus die vlieger gaat niet op)
Ja die kleur is voor mij ook nog steeds een probleem. Als ik zo op website kijk dan vindt ik die zwarte wel erg donker. En die witte is weer erg ligt. Op deze site zie je alle kleuren:messi schreef op donderdag 05 oktober 2006 @ 15:08:
[...]
Ik ben d'r al uit dat ik deze telefoon wil aanschaffen, maar weet nog niet welke kleur
http://www.newmobile.nl/eur/nl/Review.php?review_id=abfb5d
Als ik het zo zie vindt ik persoonlijk die iets grijs witte het mooiste! Is er hier iemand die een foto-tje kan maken van de zwarte in het licht?
Ik zie hier op e-bay ook al de eerste gekleurde covers verschijnen!! Blauw en rood in dit geval.. ziet er best strak uit! Shop: http://stores.ebay.nl/Yayago-Shop of http://www.afterbuy.de/Af...t/start.aspx?shopid=41739
In dit geval denk ik dat een zwart toetsenbord het beste uit zou komen, dus dan zou je de zwarte uitvoering moeten aanschaffen.

In dit geval denk ik dat een zwart toetsenbord het beste uit zou komen, dus dan zou je de zwarte uitvoering moeten aanschaffen.

[ Voor 14% gewijzigd door hars73 op 05-10-2006 15:40 ]
Wat ik me ook nog afvraag is of er al mensen zijn die stof onder het beeldscherm hebben? Ik zag dit ergens op een website voorbij komen 
Welk datakabeltje is eigenlijk geschikt voor de 6233? Ik zag hier ergens de DKU-2 voorbij komen. Werkt die met de 6233? Wat is het verschil tussen een DKU-2 en DKU-5?
Zijn er hier mensen die de 6233 gebruiken met een oude simkaart? Het schijnt dat er dan soms problemen zijn en dat je een speciale 3G simkaart nodig hebt?
Welk datakabeltje is eigenlijk geschikt voor de 6233? Ik zag hier ergens de DKU-2 voorbij komen. Werkt die met de 6233? Wat is het verschil tussen een DKU-2 en DKU-5?
Zijn er hier mensen die de 6233 gebruiken met een oude simkaart? Het schijnt dat er dan soms problemen zijn en dat je een speciale 3G simkaart nodig hebt?
[ Voor 58% gewijzigd door Bart1983 op 06-10-2006 08:51 ]
Verwijderd
# paar seconden ingedrukt houden is 'stil' zetten. ik weet niet of het bij alles nokia's zo is.
Is het nodig dat je nokia een nieuwe firmware moet krijgen?
[ Voor 50% gewijzigd door Verwijderd op 05-10-2006 22:35 ]
Mijn collega heeft de 6233 vanmiddag gehaald bij nieuw abonnement,de oude versie staat er nog op,wat mij ook opvalt(ik gebruik nog de 6230i)dat de letters erg klein zijn in hele foon?
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
| HD Tune: Nokia Nokia 6233 Benchmark Transfer Rate Minimum : 0.9 MB/sec Transfer Rate Maximum : 0.9 MB/sec Transfer Rate Average : 0.9 MB/sec Access Time : 3.0 ms Burst Rate : CPU Usage : 1.3% |
Verwijderd
Dit is in te stellen onder Menu>Instellingen>Weergave>Lettergrote.rooie60 schreef op donderdag 05 oktober 2006 @ 23:31:
Mijn collega heeft de 6233 vanmiddag gehaald bij nieuw abonnement,de oude versie staat er nog op,wat mij ook opvalt(ik gebruik nog de 6230i)dat de letters erg klein zijn in hele foon?
Verwijderd
Dit is geheel persoonlijk. Ondervind je geen problemen met het toestel, dan moet je het lekker laten zoals het is. Ik heb het wel gedaan, en het heeft geholpen. Ik had de nodige vastlopers in menu's namelijk.Verwijderd schreef op donderdag 05 oktober 2006 @ 21:58:
# paar seconden ingedrukt houden is 'stil' zetten. ik weet niet of het bij alles nokia's zo is.
Verwijderd
Dit probleem kan ik onderschrijven. Ik had een oude T-Mobile simkaart en gebruik er nu eentje van een ander/nieuwer type. Heb geen problemen meer.Bart1983 schreef op donderdag 05 oktober 2006 @ 15:46:
Het valt mij op dat er nog een aantal man twijfelt om deze telefoon te gaan halen n.a.v. sommige berichten hier. Heb zelf dit toestel nu een paar maanden in bezit en heb zelf nog niets van deze problemen meegemaakt. Ook ik heb nog de oude firmwareversie.
Tot nu toe heb ik geen last van het "stof" onder mijn display, wat ik met mijn 6230 wel had.
Zelf heb ik een oud Dutchtone sim-kaartje, zonder problemen
Zelf geen moment spijt gehad van deze telefoon. Echt een aanrader voor iedereen.
Tot nu toe heb ik geen last van het "stof" onder mijn display, wat ik met mijn 6230 wel had.
Zelf geen moment spijt gehad van deze telefoon. Echt een aanrader voor iedereen.
[ Voor 6% gewijzigd door YorgoB op 06-10-2006 12:58 ]
Lees op kieskeurig ook weinig over dit soort problemen.. doet zich waarschijnlijk toch vrij sporadisch voor dan. Dit weekend toch maar eens gaan bestellen dan denk ikYorgoB schreef op vrijdag 06 oktober 2006 @ 12:57:
Het valt mij op dat er nog een aantal man twijfelt om deze telefoon te gaan halen n.a.v. sommige berichten hier. Heb zelf dit toestel nu een paar maanden in bezit en heb zelf nog niets van deze problemen meegemaakt. Ook ik heb nog de oude firmwareversie.
Zijn er nog 6233 bezitters die tijd over hebben en de Start post even wat kunnen opvrolijken

Weet iemand een gratis site waar je voor de 6233 games kan downloaden en wallpapers etc?

Weet iemand een gratis site waar je voor de 6233 games kan downloaden en wallpapers etc?
[ Voor 30% gewijzigd door Bart1983 op 07-10-2006 00:42 ]
Ik heb hem nu binnen weet iemand hoelang je hem nu voor de eerste keer moet opladen? Er staat niets over in de handleiding. Vroeger was het zo dat je hem 8 uur ofzo aan een stuk moest laden?
Verwijderd
Ik laat hem de eerste keer altijd helemaal leeglopen, totdat het toestel letterlijk uit gaat. Dan helemaal opladen, dit proces nog 2 keer herhalen. Volgens mij moet het dan goed zijn.Bart1983 schreef op zaterdag 07 oktober 2006 @ 13:39:
Ik heb hem nu binnen weet iemand hoelang je hem nu voor de eerste keer moet opladen? Er staat niets over in de handleiding. Vroeger was het zo dat je hem 8 uur ofzo aan een stuk moest laden?
Mijn batterij was voor ongeveer 50% opgeladen in de fabriek.. Dus ik heb het deze keer maar gelaten met opladen/ontladenBart1983 schreef op zaterdag 07 oktober 2006 @ 13:39:
Is het mogelijk om de beeldschermverlichting van de nokia 6233 te laten branden als deze aangesloten is op een Nokia carkit?
Ik kan deze instelling niet vinden, bij een nokia 6610 kon dat wel.
Zo, ik heb em ook binnen! ('t is de zwarte geworden
)
Heeft iemand nog tips voor software die handig is?
Heeft iemand nog tips voor software die handig is?
Ik heb er met de zoekfunctie niets over terug kunnen vinden.
Ik heb nu enkele weken de 6233 black. Erg blij met deze telefoon. Helder beeld, etc etc de bekende voordelen en odes.
Echter zit ik met 2 problemen, beiden niet van groot belang, maar wel voor het plezier:
Een:
ik heb als screensaver een analoge clock ingesteld, heb alle opties voor energiebesparing getest (incl slaapstand) zonder effect:
hij doet compleet random scherm uit (helemaal 'blank'), screensaver (analoge clock) of blank met tijd+data op 1 regel (verspringend).
Ik heb alles doorgenomen plus google afgezocht, helaas zonder effect. Ik heb eerlijk gezegd geen idee waar ik de firmware versie kan aflezen, en een nokia service point is ook niet in de buurt. Is dit een bekend probleem, al dan niet opgelost in nieuwere firmwares?
Dan twee:
Ik kom op bijna geen enkele site software tegen voor S40, en die sites die aangeven het te hebben (ik ben voornamelijk op zoek naar een vermakelijk spelletje, aangezien het aangeboden echt zwaar kut is (snake 3d,
).). Als ik dan een site vind en iets download, geeft hij (na een voltooide transfer naar telefoon met de Nokia software) aan dat de software niet geopend kan worden.
Ik heb nu enkele weken de 6233 black. Erg blij met deze telefoon. Helder beeld, etc etc de bekende voordelen en odes.
Echter zit ik met 2 problemen, beiden niet van groot belang, maar wel voor het plezier:
Een:
ik heb als screensaver een analoge clock ingesteld, heb alle opties voor energiebesparing getest (incl slaapstand) zonder effect:
hij doet compleet random scherm uit (helemaal 'blank'), screensaver (analoge clock) of blank met tijd+data op 1 regel (verspringend).
Ik heb alles doorgenomen plus google afgezocht, helaas zonder effect. Ik heb eerlijk gezegd geen idee waar ik de firmware versie kan aflezen, en een nokia service point is ook niet in de buurt. Is dit een bekend probleem, al dan niet opgelost in nieuwere firmwares?
Dan twee:
Ik kom op bijna geen enkele site software tegen voor S40, en die sites die aangeven het te hebben (ik ben voornamelijk op zoek naar een vermakelijk spelletje, aangezien het aangeboden echt zwaar kut is (snake 3d,

Assumption is the mother of all failures
Ja ik ben ook nog steeds opzoek naar een goede site voor spellen/ringtones etc!!Lord Victor schreef op zondag 08 oktober 2006 @ 01:27:
Dan twee:
Ik kom op bijna geen enkele site software tegen voor S40, en die sites die aangeven het te hebben (ik ben voornamelijk op zoek naar een vermakelijk spelletje, aangezien het aangeboden echt zwaar kut is (snake 3d,).). Als ik dan een site vind en iets download, geeft hij (na een voltooide transfer naar telefoon met de Nokia software) aan dat de software niet geopend kan worden.
[ Voor 12% gewijzigd door Bart1983 op 08-10-2006 12:38 ]
mja
, ik heb mn hele telefoon vol ( 30 + ) met de nieuwste games / ringtones, haal ze van het internet op aleen die site is op GoT verboden
Cons:::BB4E
Ik heb zojuist ook zo'n 200 spellen geinstalleerd op mijn 1gb kaartje. Ik heb ze allemaal doorlopen en van de 200 staan er nu nog 130 op. De rest gaf foutmeldingen of deed het niet in volledig beeld. Ik heb ze via bittorent gedownload en ook van mobile9. Ik weet niet of die laatste site illegaal isshameblaster schreef op zondag 08 oktober 2006 @ 12:55:
mja, ik heb mn hele telefoon vol ( 30 + ) met de nieuwste games / ringtones, haal ze van het internet op aleen die site is op GoT verboden
Ik heb nu ook Bluethoot messenger alleen als ik andere wil gaan zoeken en hij vindt niemand krijg ik een foutmelding. Iemand anders ook al deze software geprobeerd?
Voor de mensen die een andere geheugenkaart dan de standaar gebruiken kunnen hier de software downloaden die op het standaard kaartje stond:
http://europe.nokia.com/A4174140.
Op dit forum staan ook enorm veel informatie:
http://www.iphone-forum.org
[ Voor 13% gewijzigd door Bart1983 op 08-10-2006 14:32 ]
Verwijderd
Bart1983 schreef op zondag 08 oktober 2006 @ 09:01:
[...]
http://n73.eu/index_en.php?p=hry deze spelletjes werken ook op de 6233
Ja ik ben ook nog steeds opzoek naar een goede site voor spellen/ringtones etc!!
Dankje. Op dat forum die ik hier heb gepost staan echt super veel spellen !!
Ik heb nu super mooi en netjes Macintosh theme :-)
maarreuh nu heb ik dus firmware 4.53 gedownload (700mb
)
maar hoe upload ik die? Dat moet met phoenix ofzo?
maarreuh nu heb ik dus firmware 4.53 gedownload (700mb

Voor zover ik weet bestaat er geen 4.53. Wel 4.52 en 4.54!Bar-Le-Duc schreef op maandag 09 oktober 2006 @ 08:11:
maarreuh nu heb ik dus firmware 4.53 gedownload (700mb)
Nokia heeft speciale software om firmware te updaten. Deze software ondersteund echter nog niet de 6233.
700MB is ook wel een beetje veel volgens mij
Laatste vraag:
Eigenlijk zoek ik gewoon een java applicatie die wat land/straat kaarten heeft zonder te hoeven connecten met gps of gprs. Weet iemand zo'n software voor op de mobiel?
Ik heb nu ook een programmatje erop gezet die als navigatiesoftware werkt. Als ik die opstart vraagt hij of hij verbinding mag maken. Volgens mij werkt dat via GPRS. Weet iemand hoeveel GPRS per minuut/uur/mb ofzo kost bij Vodaphone?
Het is http://www.nav4all.com weet iemand hoeveel dataverkeer dit kost?
[ Voor 33% gewijzigd door Bart1983 op 09-10-2006 09:55 ]
ja het is idd 4.52
volgens mij is het bestand zo groot omdat hij er voor alle talen enzo inzit. En ook heel veel theme's. Je hebt het programma Phoenix (probably alleen illegaal te verkrijgen?) om de firmware te uploaden.. hmm maybe dat ik hem toch maar even naar een service centre breng
volgens mij is het bestand zo groot omdat hij er voor alle talen enzo inzit. En ook heel veel theme's. Je hebt het programma Phoenix (probably alleen illegaal te verkrijgen?) om de firmware te uploaden.. hmm maybe dat ik hem toch maar even naar een service centre breng
Ja ik heb mijn 6233 vrijdag gekregen en daar zat gelukkig 4.52 al standaard opBar-Le-Duc schreef op maandag 09 oktober 2006 @ 10:05:
ja het is idd 4.52
Waar heb je die besteld? Blijkbaar worden nu mondjesmaat de telefoons met de nieuwe firmware uitgeleverdBart1983 schreef op maandag 09 oktober 2006 @ 10:11:
[...]
Ja ik heb mijn 6233 vrijdag gekregen en daar zat gelukkig 4.52 al standaard op
Bij Rocom in Venray. Ik dacht eerst dat hun zelf die versie erop hadden gezet. Maar op het doosje waar de geheugenkaart in zat, zat een stikkertje met V4.52 blabla...hars73 schreef op maandag 09 oktober 2006 @ 10:59:
[...]
Waar heb je die besteld? Blijkbaar worden nu mondjesmaat de telefoons met de nieuwe firmware uitgeleverd
[ Voor 22% gewijzigd door Bart1983 op 09-10-2006 11:45 ]
Care to shareBar-Le-Duc schreef op maandag 09 oktober 2006 @ 08:11:
En niemand met hetzeldfe probleem als mijn
Ik had vorige week geinformeerd bij gsmstunts.nl, maar die leverden (toen in ieder geval) versie 3.70. Naja een ritje naar Phonehouse in Emmen is voor mij eventueel ook nog wel te doen om te updaten naar 4.52Bart1983 schreef op maandag 09 oktober 2006 @ 11:31:
[...]
Bij Rocom in Venray. Ik dacht eerst dat hun zelf die versie erop hadden gezet. Maar op het doosje waar de geheugenkaart in zat, zat een stikkertje met V4.52 blabla...
Verwijderd
Nou, heb weer een nieuw 'vaag' iets. Het ging zo goed de laatste tijd...
Ik krijg nu continue de melding "Controleer multimedia-instellingen om berichten te ontvangen".
Wat heeft dit te betekenen? Deze melding is vanuit het niets gekomen. Wegdrukken d.m.v. de ok-knop heeft weinig nut, 2 minuten later staat ie weer in beeld. Ik kan wel gewoon smsjes ontvangen en versturen. Met multimedia berichten doe ik nooit iets, dus vind het vaag dat ie daar ineens over begint.
edit: firmware V4.52
Ik krijg nu continue de melding "Controleer multimedia-instellingen om berichten te ontvangen".
Wat heeft dit te betekenen? Deze melding is vanuit het niets gekomen. Wegdrukken d.m.v. de ok-knop heeft weinig nut, 2 minuten later staat ie weer in beeld. Ik kan wel gewoon smsjes ontvangen en versturen. Met multimedia berichten doe ik nooit iets, dus vind het vaag dat ie daar ineens over begint.
edit: firmware V4.52
Verwijderd
Heb mijn toestel ook net binnen gekregen, en ben hem meteen even aan het instellen.
Ik krijg alleen een ding niet naar mijn zin (Misschien kan het ook niet):
- Ik heb de telefoon zo ingesteld dat ik mijn agenda en notities altijd op de "desktop" heb staan.
- Ook de radio en muziekspeler zijn altijd zichtbaar.
Nu staan alle 4 deze dagen aangegeven in een vreemd soort "bold" lettertype (Lijkt zelfs een beetje "wollig") Op het moment dat je de items selecteert, worden de letters gewoon de standaar kleine letters (mooi!) maar zodra je ze weer deselcteerd, zijn de bold letters weer terug....
Ik denk dat Nokia dit doet om de letters te verduidelijken ofzo, maar ik vind ze eigenlijk lelijk en schreeuwerig. Nou kan je voor 3 verschillende dingen het lettertype instellen, maar deze hebben geen effect op de "desktop"
Zie ik iets over het hoofd?....
Ik krijg alleen een ding niet naar mijn zin (Misschien kan het ook niet):
- Ik heb de telefoon zo ingesteld dat ik mijn agenda en notities altijd op de "desktop" heb staan.
- Ook de radio en muziekspeler zijn altijd zichtbaar.
Nu staan alle 4 deze dagen aangegeven in een vreemd soort "bold" lettertype (Lijkt zelfs een beetje "wollig") Op het moment dat je de items selecteert, worden de letters gewoon de standaar kleine letters (mooi!) maar zodra je ze weer deselcteerd, zijn de bold letters weer terug....
Ik denk dat Nokia dit doet om de letters te verduidelijken ofzo, maar ik vind ze eigenlijk lelijk en schreeuwerig. Nou kan je voor 3 verschillende dingen het lettertype instellen, maar deze hebben geen effect op de "desktop"
Zie ik iets over het hoofd?....
Verwijderd
Ik heb mijn instellingen voor zover ik weet goed staan, gewoon volgens de standaard Tmobile manier.Verwijderd schreef op maandag 09 oktober 2006 @ 18:14:
iemand probeert je een mms te sturen...
Afleveringsrapporten: nee
Afb. Formaat: 640x480
Standaard timing dia's: 00.08
Ontv. multimedia toestaan: ja
Ink multimedia berichten: ophalen
Advertenties toestaan: nee
Configuratieinstellingen: kan ik niet in komen, krijg de melding: "geen instellingen gevonden, neem contact op met de serviceprovider.
Zit het hem dan toch in het laatste?
Ik denk het niet want ik krijg die melding ook als ik op configuratieinstellingen klikVerwijderd schreef op maandag 09 oktober 2006 @ 20:29:
[...]
Ik heb mijn instellingen voor zover ik weet goed staan, gewoon volgens de standaard Tmobile manier.
Afleveringsrapporten: nee
Afb. Formaat: 640x480
Standaard timing dia's: 00.08
Ontv. multimedia toestaan: ja
Ink multimedia berichten: ophalen
Advertenties toestaan: nee
Configuratieinstellingen: kan ik niet in komen, krijg de melding: "geen instellingen gevonden, neem contact op met de serviceprovider.
Zit het hem dan toch in het laatste?
Als ik een smsje kreeg op mijn 6230i stond er altijd 'tijd en datum'bij, nu kan ik geen tijd en datum vinden?? heb alle menus doorgenomen,kan geen instelling vinden of krijg je bij de 6233 geen tijd en datum bij smsjes?
Ik vindt het geluid tijdens gesprekken een beetje zacht. Ik heb het volume al op maximaal gezet met de + knop aan de zijkant. Weet iemand of dit nog harder kan?
Is er ook een mogelijkheid om het gespreks volume vast in te stellen?
Is er ook een mogelijkheid om het gespreks volume vast in te stellen?
Lol ik ben een samsung gewend (en een oude nokia) en die gingen echt veel harder!!Bar-Le-Duc schreef op dinsdag 10 oktober 2006 @ 08:53:
denk dat je je ipod minder hard moet zetten voortaan
Ja dat weet ik,maar ik kan dus nergens instellen dat ze in het bericht zelf te zien zijn,zoals bij de 6230i?
Verwijderd
Nope, niet mogelijk. Vind ik zelf ook jammer...rooie60 schreef op dinsdag 10 oktober 2006 @ 10:09:
[...]
Ja dat weet ik,maar ik kan dus nergens instellen dat ze in het bericht zelf te zien zijn,zoals bij de 6230i?
ahh das verdomd jammer ja,maar bedanktVerwijderd schreef op dinsdag 10 oktober 2006 @ 10:24:
[...]
Nope, niet mogelijk. Vind ik zelf ook jammer...
Ik heb een probleem met de taal-instellingen. Mijn T9 werkt namelijk in het Engels, dus bij het typen van een smsje kan hij geen Nederlandse woorden herkennen. Nu heb ik bij "Instellingen-telefoon-taalinstellingen" alles op Nederlands gezet, maar nog werkt de T9 in het Engels. Iemand enig idee hoe ik dit kan oplossen? Heb ik misschien een buitenlands toestel (gewoon gekocht bij de telfort-shop)?
Verwijderd
Mag ik vragen wanneer je dit toestel hebt gekocht? Met andere woorden; was je 1 van de eersten? De eerste 6233's die Nederland in kwamen waren namelijk Duitse toestellen. Als dit het geval is bij jou, zou je een firmware upgrade kunnen overwegen (gratis bij een Nokia Service Point). Dan heb je weer Nederlandse software er in staan.Ojjorz schreef op dinsdag 10 oktober 2006 @ 11:33:
Ik heb een probleem met de taal-instellingen. Mijn T9 werkt namelijk in het Engels, dus bij het typen van een smsje kan hij geen Nederlandse woorden herkennen. Nu heb ik bij "Instellingen-telefoon-taalinstellingen" alles op Nederlands gezet, maar nog werkt de T9 in het Engels. Iemand enig idee hoe ik dit kan oplossen? Heb ik misschien een buitenlands toestel (gewoon gekocht bij de telfort-shop)?
Laat maar even weten.
kan hem wel ff door mmsenLord Victor schreef op maandag 09 oktober 2006 @ 12:23:
[...]
Care to share?
En niemand met hetzeldfe probleem als mijn?
Verwijderd
Ik heb de tijd en tijdzone goed ingestelt, maar de timestamps op de sms aflever berichten lopen precies een uur achter.... Iemand een idee?
PS.
Niemand een idee over mijn de letters op de active desktop? (Zie mijn vorige post...)
PS.
Niemand een idee over mijn de letters op de active desktop? (Zie mijn vorige post...)
Iemand?arjan bregman2 schreef op zaterdag 07 oktober 2006 @ 20:45:
Is het mogelijk om de beeldschermverlichting van de nokia 6233 te laten branden als deze aangesloten is op een Nokia carkit?
Ik was ook één van de eersten met een 6233 en dat is ook een Duitse versie, maar die heeft gewoon Nederlandse T9.Verwijderd schreef op dinsdag 10 oktober 2006 @ 12:17:
[...]
Mag ik vragen wanneer je dit toestel hebt gekocht? Met andere woorden; was je 1 van de eersten? De eerste 6233's die Nederland in kwamen waren namelijk Duitse toestellen. Als dit het geval is bij jou, zou je een firmware upgrade kunnen overwegen (gratis bij een Nokia Service Point). Dan heb je weer Nederlandse software er in staan.
Laat maar even weten.
Mijn telefoon staat altijd ingesteld op Engels voor de menu's, toch kan ik de T9-taal afzonderlijk instellen. Dat vind ik een groot voordeel ten opzichte van m'n Samsung, daar moet ik bij elk bericht eerst de invoertaal veranderen in Nederlands, omdat hij standaard de menutaal als invoertaal kiest.
[ Voor 20% gewijzigd door Canaria op 10-10-2006 23:47 ]
Apparticle SharePoint | Apps | Articles
Verwijderd
Ok, dan heb ik niks gezegdCanaria schreef op dinsdag 10 oktober 2006 @ 23:45:
[...]
Ik was ook één van de eersten met een 6233 en dat is ook een Duitse versie, maar die heeft gewoon Nederlandse T9.
Heb gewoon een Nederlandse versie, maar heb nu ook al ontdekt waar het probleem zit. Ik dacht dat ik het moest instellen via de telefoon-taal opties. Maar je kan het apart instellen via de taal instellingen van het sms-menu (dus als je een berichtje aan het typen bent).
Hoi,
Heeft iedereen een zwarte of ook een zilvere. Ik zit echt te twijfelen. De meeste winkels hebben alleen een zwarte liggen. Ik heb het idee dat hij wat kleiner overkomt als hij grijs is.
Wat vinden jullie?
Heeft iedereen een zwarte of ook een zilvere. Ik zit echt te twijfelen. De meeste winkels hebben alleen een zwarte liggen. Ik heb het idee dat hij wat kleiner overkomt als hij grijs is.
Wat vinden jullie?
Xiaomi 13T Pro
Ik heb ook getwijfeld! Ik dacht dat de zwarte met die zilveren rand te bling bling zou zijn. Het tegendeel is waar. Ik vindt het een erg mooi zakelijk toestel. Persoonlijk vindt ik de zwarten mooier als de zilveren. Die witte is gewoon lelijk !!Btje schreef op woensdag 11 oktober 2006 @ 08:44:
Hoi,
Wat vinden jullie?
Ik zou gewoon voor zwart gaan !!
Ik had precies hetzelfde, ben nu erg tevreden met de zwarte!Bart1983 schreef op woensdag 11 oktober 2006 @ 09:13:
[...]
Ik heb ook getwijfeld! Ik dacht dat de zwarte met die zilveren rand te bling bling zou zijn. Het tegendeel is waar. Ik vindt het een erg mooi zakelijk toestel. Persoonlijk vindt ik de zwarten mooier als de zilveren. Die witte is gewoon lelijk !!
Verwijderd
Ik vind juist de zwarte slanker overkomen dan de zilveren. Ik heb ze hier nu beiden naast elkaar liggen. verder zijn de letters op de zwarte keypad prima leesbaar en bij de zilveren keypad nagenoeg niet te zien.
Wat betreft de kabel: De DKU-2 kabel welke voor de 6230 wordt gebruikt werkt eveneens als een zonnetje met de 6233
Bluetooth koppeling met de PC werkt eveneens uitstekend en ook nog redelijk vlot. Ik gebruik gewoon een simpel sitecom stickje van 15 euro.
Wat betreft de kabel: De DKU-2 kabel welke voor de 6230 wordt gebruikt werkt eveneens als een zonnetje met de 6233
Bluetooth koppeling met de PC werkt eveneens uitstekend en ook nog redelijk vlot. Ik gebruik gewoon een simpel sitecom stickje van 15 euro.
Goed, ik heb gisteren mijn Nokia 6233 gekocht bij de Telfort shop hier in eindhoven en ja hoor, vastlopers, restarten, sissen als ik een mp3 afspeel of iemand probeer te bellen.. Ik terug ermee naar de winkel en hoe luidt de reactie natuurlijk: "Sorry meneer, dan moeten we hem opsturen en bent u hem 3 weken kwijt". Vervolgens afgereisd naar het Nokia Service Point (bij Welschap voor de mensen die het kennen) om hem te laten flashen (er zit nu 3.70 in) maar dat kon niet onmiddelijk. Ik kan hem morgen evt terugbrengen en dan een paar dagen daar laten, nog altijd sneller dan Telfort. Telfort wil eerst bepalen of de schade door mij veroorzaakt is of door iets anders(sure, na een uur al). Wat is nu het beste om te doen? En kan telfort dit sowieso zomaar maken, een nieuw toestel gewoon niet omruilen, maar op laten sturen? Is dat legaal?
Verwijderd
Wacht die update even af, blader maar eens terug dan zie je dat ik dezelfde problemen had als jij. Met firmware 4.52 i.c.m. nieuwe simkaart zijn mijn problemen opgelost.insan1ty schreef op woensdag 11 oktober 2006 @ 15:53:
Goed, ik heb gisteren mijn Nokia 6233 gekocht bij de Telfort shop hier in eindhoven en ja hoor, vastlopers, restarten, sissen als ik een mp3 afspeel of iemand probeer te bellen.. Ik terug ermee naar de winkel en hoe luidt de reactie natuurlijk: "Sorry meneer, dan moeten we hem opsturen en bent u hem 3 weken kwijt". Vervolgens afgereisd naar het Nokia Service Point (bij Welschap voor de mensen die het kennen) om hem te laten flashen (er zit nu 3.70 in) maar dat kon niet onmiddelijk. Ik kan hem morgen evt terugbrengen en dan een paar dagen daar laten, nog altijd sneller dan Telfort. Telfort wil eerst bepalen of de schade door mij veroorzaakt is of door iets anders(sure, na een uur al). Wat is nu het beste om te doen? En kan telfort dit sowieso zomaar maken, een nieuw toestel gewoon niet omruilen, maar op laten sturen? Is dat legaal?
Verwijderd
Ik had m besteld bij BELNU.NL. Bleek een probleem te zijn met de ear-speaker. Gebeld en de toezegging gehad dat ie onmiddellijk zou worden herstel of gerepareerd. Mijn toestel kwam daar binnen op maandag en de volgende dag werd ie alweer teruggestuurd. Met de nieuwste firmware, welke meteen ook het probleem oploste.insan1ty schreef op woensdag 11 oktober 2006 @ 15:53:
Ik heb vandaag mijn Sandisk 2GB MicroSD binnen gekregen, werkt perfect. Kan op een lege kaart ruim 4400 fotos op hoogste kwaliteit maken of 2 uur en 10 minuten video 
Nu nog even stoeien om er op een goede manier muziek op te krijgen, want vooralsnog gooit de music player gewoon alles in 1 grote lijst...
Nu nog even stoeien om er op een goede manier muziek op te krijgen, want vooralsnog gooit de music player gewoon alles in 1 grote lijst...
Terugsturen ter reperatie is sowieso niet illigaal. Het is wat wordt gezien als een redelijke oplossing. Echter is een nette oplossing er een die stelt dat je binnen iets als de eerste 8 dagen altijd dat ding kan terugbrengen en meteen omruilen voor een nieuwe. Ik zou het bonnetje wat je bij je toestel hebt gekregen eens kijken. Veel shops hebben tegenwoordig toch wel zo'n regeling.insan1ty schreef op woensdag 11 oktober 2006 @ 15:53:
Verwijderd
om die muziek in goede mappen te zetten: ik heb op men geheugenkarat gewoon een map Muziek gemaakt, en daarin dan weer submappen. enig klein probleempje is dat je bij de music player wel via Opties->Afspeelopties->Muziekbron de map moet veranderen als je andere dingen wil horen..
of je wil alles in een grote lijst hebben natuurlijk
ik heb trouwens ook nog steeds kleine vastlopers als ik muziek luister: scherm wit en een toon. moet ook maar ens die nieuwe firmware erop gaan gooien denk ik...
ik heb trouwens ook nog steeds kleine vastlopers als ik muziek luister: scherm wit en een toon. moet ook maar ens die nieuwe firmware erop gaan gooien denk ik...
Verwijderd
wtf kees je hebt net een nieuwe telefoon? waarom wil je weer een nieuwe?Verwijderd schreef op donderdag 12 oktober 2006 @ 12:08:
om die muziek in goede mappen te zetten: ik heb op men geheugenkarat gewoon een map Muziek gemaakt, en daarin dan weer submappen. enig klein probleempje is dat je bij de music player wel via Opties->Afspeelopties->Muziekbron de map moet veranderen als je andere dingen wil horen..
Verwijderd
hmmm.. als ik men firmware wil checken (geloof door *#0000# te doen ?) en dan op verzendtoets dan geeft ie: "Resultaat Onbekend"
wat betekent dit??
wat betekent dit??
Verwijderd
Je kan hem ook rechtstreeks laten flashen, bij de KPN punten! Ook met telfort. Werkt perfect.Morgoth schreef op woensdag 11 oktober 2006 @ 23:51:
[...]
Terugsturen ter reperatie is sowieso niet illigaal. Het is wat wordt gezien als een redelijke oplossing. Echter is een nette oplossing er een die stelt dat je binnen iets als de eerste 8 dagen altijd dat ding kan terugbrengen en meteen omruilen voor een nieuwe. Ik zou het bonnetje wat je bij je toestel hebt gekregen eens kijken. Veel shops hebben tegenwoordig toch wel zo'n regeling.
Je bedoelt hiermee dat je gewoon in de KPN winkels een Nokia firmware update kunt laten doen?? Je bedoelt niet de Nokia punten?Verwijderd schreef op donderdag 12 oktober 2006 @ 12:11:
[...]
Je kan hem ook rechtstreeks laten flashen, bij de KPN punten! Ook met telfort. Werkt perfect.
Ik hoef niet op de verzendtoets te drukken, zodra ik het laatste hekje intoets laat hij meteen de info zien.Verwijderd schreef op donderdag 12 oktober 2006 @ 12:11:
hmmm.. als ik men firmware wil checken (geloof door *#0000# te doen ?) en dan op verzendtoets dan geeft ie: "Resultaat Onbekend"
wat betekent dit??
Ik heb btw v03.70 .
Ik heb nog een probleem (na eerder genoemde screensaverproblemen), zodra ik een theme verander, moet ik alle geluidsinstellignen (profielen etc) weer veranderen. Dit is zwaar irritant omdat ik nu dus niet meer 'even' een thema kan bekijken (of ik moet het in een theme editor doen

Zijn dit firmware related problemen, of is dit iets wat ik nu weer heb?
En dan meteen nog een vraag eraan toevoegen:
bij het firmware flashen, betekent dit ook dat het geheugen van de telefoon (en dus berichten, telefoonboeken etc etc) worden geleegd? Of kan ik het vergelijken met een windows update
[ Voor 19% gewijzigd door Faure op 12-10-2006 13:31 ]
Verwijderd
Dit had ik ook met firmware 3.70, is reeds verholpen met 4.52.Lord Victor schreef op donderdag 12 oktober 2006 @ 13:20:
Ik heb nog een probleem (na eerder genoemde screensaverproblemen), zodra ik een theme verander, moet ik alle geluidsinstellignen (profielen etc) weer veranderen. Dit is zwaar irritant omdat ik nu dus niet meer 'even' een thema kan bekijken (of ik moet het in een theme editor doen).
Zijn dit firmware related problemen, of is dit iets wat ik nu weer heb?
En zijn er hier nog mensen die met behulp van Phoenix zelf de firmware geflashed hebben? Of is dat erg link? Ik bedoel; de software is er, heb en kabel, dus wat let me?
Verwijderd
Het enige wat je nu nog let, is het feit dat het bey bey zwaai zwaai is naar de garantie als het flashen je misgaat. En waarom zou je zelf risico gaan lopen als het flashen bij een NSP gratis is?Lord Victor schreef op donderdag 12 oktober 2006 @ 18:57:
En zijn er hier nog mensen die met behulp van Phoenix zelf de firmware geflashed hebben? Of is dat erg link? Ik bedoel; de software is er, heb en kabel, dus wat let me?
Omdat er geen in de buurt is. Ik moet dan naar schiedam op en neer, en daar heb ik niet zo'n trek in. Het is niet om de hoek voor mij. (woon aan de andere kant van rdam)Verwijderd schreef op donderdag 12 oktober 2006 @ 19:02:
[...]
Het enige wat je nu nog let, is het feit dat het bey bey zwaai zwaai is naar de garantie als het flashen je misgaat. En waarom zou je zelf risico gaan lopen als het flashen bij een NSP gratis is?
Verwijderd
Hallo kan iemand my uitleggen wat ik verkeerd doe?
Ik heb namelijk een cark91en een nokia 6233. Nu heb ik een CR-56 houder gekocht en een immitatie CA-55 kabel, Het auto icoontje is zichtbaar op het display en het carkit werkt ook prima,maaaar het probleem is dat hij niet laadt
-Ligt het aan de immitatiekabel ,dat ik een orginele Nokia CA-55 kabel moet gebruiken?
-Of heeft iemand een andere oplossing?
graag hoor ik van jullie
gr jim
Ik heb namelijk een cark91en een nokia 6233. Nu heb ik een CR-56 houder gekocht en een immitatie CA-55 kabel, Het auto icoontje is zichtbaar op het display en het carkit werkt ook prima,maaaar het probleem is dat hij niet laadt
-Ligt het aan de immitatiekabel ,dat ik een orginele Nokia CA-55 kabel moet gebruiken?
-Of heeft iemand een andere oplossing?
graag hoor ik van jullie
gr jim
Heb de 6233 een aantal dagen in huis, prima ding. Alleen heb ik wat problemen met het versturen van MMS. Dit zelfde probleem had ik ook met mijn 6230, daarbij kreeg ik het ook nooit aan de praat. Ik heb een Hi abo, heb naar 1200 gebeld om MMS en GPRS te activeren, heb de instellingen ontvangen en geactiveerd, onder MMS bericht instellingen staat zowel configuration als account op Hi MMS, maar toch werkt MMS niet. GPRS werkt wel, kan gewoon surfen, maar zodra ik een mms bericht wil versturen staat er bericht versturen mislukt check details. Misschien dat iemand mij hierbij kan helpen, alvast bedankt.
Verwijderd
Volgens mij kan je het proberen als je de spullen hebt.. mocht het fout gaan dan doet ie niks meer, en kan je hem alsnog naar schiedam brengenLord Victor schreef op donderdag 12 oktober 2006 @ 23:17:
[...]
Omdat er geen in de buurt is. Ik moet dan naar schiedam op en neer, en daar heb ik niet zo'n trek in. Het is niet om de hoek voor mij. (woon aan de andere kant van rdam)
je kan de volgende instellingen gebruiken:tommy6 schreef op zaterdag 14 oktober 2006 @ 01:57:
Heb de 6233 een aantal dagen in huis, prima ding. Alleen heb ik wat problemen met het versturen van MMS. Dit zelfde probleem had ik ook met mijn 6230, daarbij kreeg ik het ook nooit aan de praat. Ik heb een Hi abo, heb naar 1200 gebeld om MMS en GPRS te activeren, heb de instellingen ontvangen en geactiveerd, onder MMS bericht instellingen staat zowel configuration als account op Hi MMS, maar toch werkt MMS niet. GPRS werkt wel, kan gewoon surfen, maar zodra ik een mms bericht wil versturen staat er bericht versturen mislukt check details. Misschien dat iemand mij hierbij kan helpen, alvast bedankt.
voor instellingen MMS: http://www.hilove.nl/Instellingen/
voor web/wap: http://hi.prv.mbc-group.n...23zmo45)/WizardStep1.aspx
werkt bij mij met deze instellingen, succes
Niet bij de primafoons in ieder geval. Bij de business centers hebben ze een eigen technische dienst, maar ik vraag me sterk af of ze daar nokia's in behandeling nemen die zijn gekocht (provider doet er niet toe) bij een andere winkel dan een kpn winkel. Ik weet wel dat b.v. op de site van samsung de business centers van KPN als service-point worden gezien, maar ik dacht voor Nokia niet.Verwijderd schreef op donderdag 12 oktober 2006 @ 12:11:
Je kan hem ook rechtstreeks laten flashen, bij de KPN punten! Ook met telfort. Werkt perfect.
Die witte vind ik juist het mooist. Ik wou voor die zilveren gaan maar toen ik hem in de winkel zag vond ik hem tegen vallen misschien kwam het door die twee verschillende kleuren zilver. Is er iemand die wel die witte nokia 6233 heeft en hem mooi vind? En er tevreden mee is? Hoe zit het trouwens met die achtergrondverlichting hoor dat ie net echt top is. Ik hoor het wel van jullie.Bart1983 schreef op woensdag 11 oktober 2006 @ 09:13:
[...]
Ik heb ook getwijfeld! Ik dacht dat de zwarte met die zilveren rand te bling bling zou zijn. Het tegendeel is waar. Ik vindt het een erg mooi zakelijk toestel. Persoonlijk vindt ik de zwarten mooier als de zilveren. Die witte is gewoon lelijk !!
Hier nog een link van een review.
http://www.newmobile.nl/eur/nl/Review.php?review_id=abfb67
Wie weet of de behuizing van dit toestel een beetje makkelijk te vervangen is?
Zwakke achtergrond verlichting?Yasintha schreef op zondag 15 oktober 2006 @ 15:37:
[...]
Die witte vind ik juist het mooist. Ik wou voor die zilveren gaan maar toen ik hem in de winkel zag vond ik hem tegen vallen misschien kwam het door die twee verschillende kleuren zilver. Is er iemand die wel die witte nokia 6233 heeft en hem mooi vind? En er tevreden mee is? Hoe zit het trouwens met die achtergrondverlichting hoor dat ie net echt top is. Ik hoor het wel van jullie.
Hier nog een link van een review.
http://www.newmobile.nl/eur/nl/Review.php?review_id=abfb67
Weet niet wat voor toestel hun in handen gedrukt hebben gekregen, maar de verlichting is bij mijn toestel "gewoon".
Niet te zwak/fel gewoon goed
Cons:::BB4E
Ik heb ook dat probleem. Als ik een MMS wil verzenden zegt hij dat ik eerste de instellingen moet instellen. Weet jij toevallig ook de installingen voor vodaphone?bokzelluf schreef op zaterdag 14 oktober 2006 @ 18:45:
[...]
je kan de volgende instellingen gebruiken:
voor instellingen MMS: http://www.hilove.nl/Instellingen/
voor web/wap: http://hi.prv.mbc-group.n...23zmo45)/WizardStep1.aspx
werkt bij mij met deze instellingen, succes
Via die site van hilove kan je ook voor vodafone je instellingen laten doorsturen, www.hilove.nl (of www.nokia.nl, kan ook... even naar service door surfen).Bart1983 schreef op maandag 16 oktober 2006 @ 09:05:
Ik heb ook dat probleem. Als ik een MMS wil verzenden zegt hij dat ik eerste de instellingen moet instellen. Weet jij toevallig ook de installingen voor vodaphone?
Ok bedankt ! Daar kan ik hem vinden. Op de vodaphone site lopen ze nog een beetje achter want daar staat de 6233 niet bijMorgoth schreef op maandag 16 oktober 2006 @ 11:07:
[...]
Via die site van hilove kan je ook voor vodafone je instellingen laten doorsturen, www.hilove.nl (of www.nokia.nl, kan ook... even naar service door surfen).
Dit topic is gesloten.