Nokia 6233 & Nokia 6234 (Vodafone)

Pagina: 1 ... 8 9 Laatste
Acties:
  • 65.187 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yasintha
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 16-05 11:03
Verwijderd schreef op zaterdag 18 november 2006 @ 14:17:
Is het mogelijk om de menustructuur te veranderen? In plaast van de lijst, een scherm met pictogrammen zoals bijv. bij de n serie en sonyericsson telefoons?
De telefoon staat standaard op roosterweergave. Tenminste de mijne wel. Ga even kijken hoe je het kunt veranderen.
Druk op menu, en dan druk je op het streepje boven de groene hoorn, dan druk je hoofdmenuweergave en dan maak je de keuze tussen lijst en roosterweergave. Er zijn trouwens nog meer manieren waarop je het menu kan weergeven.

[ Voor 8% gewijzigd door Yasintha op 19-11-2006 02:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gelukkie
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 07:35
Als je gebeld wordt gaat dan ook het geluid uit en stopt het trillen als je op 1 van de zijkant knopjes drukt? Net als bij de k750 dus?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaCoTa
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 14-09 21:05
gelukkie schreef op maandag 20 november 2006 @ 10:13:
Als je gebeld wordt gaat dan ook het geluid uit en stopt het trillen als je op 1 van de zijkant knopjes drukt? Net als bij de k750 dus?
Alle nokia's hebben een 'stil' knop. Daarmee stopt het geluid, maar gaat de telefoon nog wel over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaCoTa
dubbel

[ Voor 92% gewijzigd door DaCoTa op 20-11-2006 13:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yasintha
Even een vraagje waar hebben jullie je usb datakabel gekocht? En hoeveel koste ie? Zat er een cd rom bij of niet? Had namelijk vorig week bij de Kruidvast zo een usb stick gekocht maar dat ding werkte niet want me pc kon hem niet aansluiten omdat hij geen software kon vinden (er zat geen cd rom bij). :( Ik dacht ik kan zo wat geld besparen want hij koste maar 10 euro, niet dus. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hars73
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 10-09 19:17

hars73

Papa van Dewi en Robin :-)

Yasintha schreef op maandag 20 november 2006 @ 19:43:
Even een vraagje waar hebben jullie je usb datakabel gekocht? En hoeveel koste ie? Zat er een cd rom bij of niet? Had namelijk vorig week bij de Kruidvast zo een usb stick gekocht maar dat ding werkte niet want me pc kon hem niet aansluiten omdat hij geen software kon vinden (er zat geen cd rom bij). :( Ik dacht ik kan zo wat geld besparen want hij koste maar 10 euro, niet dus. :(
Ik heb hem vorige week gekocht bij www.datakabelshop.nl ; bijna voor niks en dat ding werkt als een tierelier zowel als mass storage, als met de Nokia Software :*)

Deze dus: http://www.datakabelshop....Path=21_28&products_id=28

[ Voor 6% gewijzigd door hars73 op 20-11-2006 19:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik het toestel sinds vanmiddag en wat een verschil met mijn oude 3100 O-)
Hij is wel iets groter, maar er zit dan ook weer veel meer in ;)
Alles werkt gewoon zoals het hoort, tot nu toe FW V04.52
Die datakabel lijkt me ook wel interessant, dus daar ga ik ook even naar kijken.

Ik wou eerst bij Tmobile een 6070 halen, maar kon een mooie deal bij orange kunnen krijgen!
1 jarig contract 25 euro - 10 euro 12 mnd (maandaanbieding) - 20% studentenkorting = 12 euro per maand
En daar bovenop ook nog eens 240 smsjes en 1 of 2? maanden orange to orange (geloofik).
Het toestel was dan weer niet gratis (blijft geen feest). Toestel koste met inruil en een beetje korting nog "maar" 40 euro.

Dus een Nokia 6233 voor 12*12 + 40 = 184 euro :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F4T4L_3RR0R
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 18-07-2021
Is het frontje met een "normale" handeling te verwijderen?

Ik las op de reviewpagina's van kieskeurig.nl dat iemand al stof achter het displayglaasje heeft...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yasintha
hars73 schreef op maandag 20 november 2006 @ 19:47:
[...]

Ik heb hem vorige week gekocht bij www.datakabelshop.nl ; bijna voor niks en dat ding werkt als een tierelier zowel als mass storage, als met de Nokia Software :*)

Deze dus: http://www.datakabelshop....Path=21_28&products_id=28
Heb hem besteld. Hij is inderdaad echt goedkoop ik ging gisteren kijken bij de mediamarkt en daar koste een originele nokia usb kabel (dat was trouwens ook de enigste die ze hadden) € 39.95.
Ik heb alleen nog geen mailtje terug gehad met de info om het geld over te maken. Dus ik wacht het af en hoop hem eind volgend week in huis te hebben.

Iedergeval bedankt voor de tip. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hars73
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 10-09 19:17

hars73

Papa van Dewi en Robin :-)

Yasintha schreef op dinsdag 21 november 2006 @ 13:18:
[...]

Heb hem besteld. Hij is inderdaad echt goedkoop ik ging gisteren kijken bij de mediamarkt en daar koste een originele nokia usb kabel (dat was trouwens ook de enigste die ze hadden) € 39.95.
Ik heb alleen nog geen mailtje terug gehad met de info om het geld over te maken. Dus ik wacht het af en hoop hem eind volgend week in huis te hebben.

Iedergeval bedankt voor de tip. :)
Ik heb hem besteld, kreeg het bevestigingsmailtje binnen een minuut of 10 ofzo... geld overgemaakt (tis postbank, dus duurde een dag).. uiteindelijk duurde het vanaf bestellen 3 dagen... en toen had ik hem in huis. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 0b5cur1tY
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 19-06 08:52
Weet iemand van een mooie 'subtiele' theme voor de 6233? Ik ben heel tevreden met de telefoon maar vind de thema's die ik tot nu toe heb kunnen vinden op de web (ook de meegeleverde thema's) iets te flitsend en druk... Ik denk aan iets zoals de thema's van de Nokia 8800 / Sirocco maar kom nergens zoiets tegen...

• vuurfreter
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 27-06-2024
Een vraagje. Ik heb de 6233 en het valt me op dat als ik mijn profiel aanpas en dan het geluid uitzet en alleen trillen aan dat hij bij bellen niet trilt maar bij berichten wel. Hebben meer mensen hier last van of stel ik iets verkeerd in?

• gelukkie
Ik heb nu ook de 6233 in mijn bezit:) op het eerste gezicht mooi ding.
Alleen loop ik tegen 1 probleem aan. Namelijk: Ik heb een foto die ik gemaakt heb met mijn k750i op de 6233 gezet, echter als ik deze wil openen krijg ik de melding: te weinig geheugen!
Hoe kan ik dit oplossen?

• Tanu
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 29-12-2023
Tanu schreef op zaterdag 11 november 2006 @ 21:27:
Iemand hier een idee over: is de 6233 compatible met mijn cark 112 bluetooth-carkit?
Bij gebrek aan reactie heb ik 't zelf ff uitgeprobeerd: het werkt! Alle functionaliteit van deze carkit is via dit toestel beschikbaar en andersom!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vuurfreter
Ik ben er inmiddels achter waarom hij niet trilt. Als ik het oproepsignaal op stil zet gaat hij niet trillen. Zet ik het oproepsignaal op bellen dan trilt hij wel. Dit is een beetje lastig als ik op school zit. Dus mijn vraag heeft er iemand een tip hoe ik aan een beltoon kan komen die geen geluid maakt ( het klinkt raar maar anders heb ik geen trilfunctie)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gelukkie
Je moet het profiel op stil zetten en vervolgens wel trilfunctie op aan zetten, standaard staat tril op uit bij stil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• majoh
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 14-09 20:28

majoh

ᕦ(ò_óˇ)ᕤ

vuurfreter schreef op vrijdag 24 november 2006 @ 11:02:
Ik ben er inmiddels achter waarom hij niet trilt. Als ik het oproepsignaal op stil zet gaat hij niet trillen. Zet ik het oproepsignaal op bellen dan trilt hij wel. Dit is een beetje lastig als ik op school zit. Dus mijn vraag heeft er iemand een tip hoe ik aan een beltoon kan komen die geen geluid maakt ( het klinkt raar maar anders heb ik geen trilfunctie)
Je kunt niveau van beltoon toch ook veranderen? Was met vorige nokia's ook. Gewoon belniveau op 0, een ringtoon kiezen, en t moet werken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vuurfreter
majoh jouw idee heb ik al gehoord maar dan hoor je toch de melodie.

gelukkie jouw tip ga ik proberen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• majoh
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 14-09 20:28

majoh

ᕦ(ò_óˇ)ᕤ

vuurfreter schreef op vrijdag 24 november 2006 @ 14:05:
majoh jouw idee heb ik al gehoord maar dan hoor je toch de melodie.

gelukkie jouw tip ga ik proberen
Ok... zeer vreemde 'bug' dit dan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gelukkie
Ik heb nog 2 kleine dingen waar ik niet uitkom.
Hoe kan ik het geluid en trillen laten dempen als ik wordt gebeld? Dus via een knopje.

En hoe kan ik als de screensaver klok op het beeld is het licht aankrijgen zodat de klok wordt verlicht?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vuurfreter
ik heb mijn probleem al opgelost. Want de tip van gelukkie werkte. Toen ben ik verder gaan kijken en nu weet ik wat ik fout had gedaan: in het profiel heb je het kopje waarschuwen bij. Elke oproep stond uitgevinkt. Die heb ik aangevinkt en nu werkt het.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shameblaster
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 26-05 23:52

shameblaster

BB4E^Cons

hoe werkt dat mms nou?

Als iemand mij een foto of filmpje stuurt, moet ik dat via mijn computer bekijken.
Ik krijg een smsje dat ik een mms gehad heb, en op de computer via t-mobile.nl met een bepaalde code moet inloggen om dit te kunnen bekijken?

Is dit niet mogelijk op mijn mobiel zelf ( 6233 ) dat ik die gewoon als "bijlage" bij een smsje krijg?

Cons:::BB4E

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elwood Blues
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 31-08 21:19

Elwood Blues

87167191

shameblaster schreef op zondag 26 november 2006 @ 19:13:
hoe werkt dat mms nou?

Als iemand mij een foto of filmpje stuurt, moet ik dat via mijn computer bekijken.
Ik krijg een smsje dat ik een mms gehad heb, en op de computer via t-mobile.nl met een bepaalde code moet inloggen om dit te kunnen bekijken?

Is dit niet mogelijk op mijn mobiel zelf ( 6233 ) dat ik die gewoon als "bijlage" bij een smsje krijg?
Waarschijnlijk moet je MMS even laten activeren bij de klantenservice van je provider. Bij Orange is dat wel zo iig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shameblaster

shameblaster

BB4E^Cons

Elwood Blues schreef op maandag 27 november 2006 @ 13:44:
[...]

Waarschijnlijk moet je MMS even laten activeren bij de klantenservice van je provider. Bij Orange is dat wel zo iig.
en dan zijn ze rechtstreeks op je mobiel te bekijken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vuurfreter
dat hoeft niet persé bij de klantenservice
http://www.nokia.nl/nl/su...en/settings/settings.html

Hierbij kun je de instellingen naar je telefoon laten sturen. Dat is gratis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shameblaster

shameblaster

BB4E^Cons

ja dat had ik al gedaan:)
Het werkt nu, ik las op een andere site dat je in sommige gevallen soms zelf een mms moet sturen.
Dit heb ik gedaan, en nu werkt het. ik kan ze nu ook ontvangen!

Bedantk iig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Beste lezers,

Omdat ik maar niet kan wennen aan het gebrek van backlight op de Nokia 6233 heb ik vandaag nog maar eens gebeld met Nokia. Bleek dat er sinds 22 november een nieuwe firmware versie 4.91 beschikbaar moet zijn op de Nokia care punten, bijv. op Schiphol. Het is nog niet duidelijk of de backlight problemen met deze nieuwe versie zijn opgelost, maar dat wil ik wel ondervinden en laten weten als het mij gelukt is om de nieuwste firmware te installeren. Op Schiphol is dit nog even een probleem omdat de flash-computer wat problemen heeft gehad en men niet zeker is van het feit dat men ook daadwerkelijk de nieuwste software installeert als men flasht. Dit moet bbinnen een enkele dag opgelost zijn.

Als ik wat weet laat ik het horen,

Just Rademacher.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Btje
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 10:50
horen jullie ook een harde klik als je muziek luistert en de speler van het ene naar het andere liedje gaat?

Bram

Xiaomi 13T Pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb sinds twee weken nu ook een Nokia 6233, maar ik zit nog met de oude firmware, versie 3.70. Bij wat voor servicepunten kan ik dit laten updaten en ik heb nog een probleem: ik heb geregeld een 'verbindingsfout'. Ik krijg een gele twee boven in beeld te zien en ik kan niet bellen/smsen. Wanneer ik dan het simkaartje van mijn vader (KPN) erin doe, werkt hij gewoon, maar met mijn eigen sim, van vodafone, werkt hij geregeld niet. Weet iemand hier een oplossing voor?

Marnix

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wouter!
  • Registratie: Maart 2001
  • Nu online
Ik ben nu sinds 2 weken overgezet van Hi naar Vodafone (dus ook SIM-kaart gewisseld) en heb nu ineens geregeld "SIM geweigerd" terwijl dat voorheen (3 maanden met Hi) niet was. Erg vervelend :(. Binnenkort maar 'ns de firmware laten upgraden.

Hoe werkt dat upgraden via de telefoon zelf trouwens? Krijgt ie dan een echte firware-upgrade?

Ik heb ook maar even die supergoedkope datakabel besteld (5 Euro incl. verzending >:)) want Nokia PC Suite heeft nogal 'ns moeite met m'n Bluetooth-stick.

De 2GB Micro-sD kaarten blijven ook slecht leverbaar, ik had 'r eind september al één besteld maar kreeg toen al de melding dat 't nog wel even kon duren. Uiteindelijk de bestelling geannuleerd ... binnenkort maar 'ns ergens opnieuw proberen. Peak heeft ook een 2GB-kaart die wel goed leverbaar schijnt te zijn, maar die is 30% duurder dan die van Sandisk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elwood Blues

Elwood Blues

87167191

Wouter! schreef op woensdag 29 november 2006 @ 14:10:
Ik ben nu sinds 2 weken overgezet van Hi naar Vodafone (dus ook SIM-kaart gewisseld) en heb nu ineens geregeld "SIM geweigerd" terwijl dat voorheen (3 maanden met Hi) niet was. Erg vervelend :(. Binnenkort maar 'ns de firmware laten upgraden.

Hoe werkt dat upgraden via de telefoon zelf trouwens? Krijgt ie dan een echte firware-upgrade?

Ik heb ook maar even die supergoedkope datakabel besteld (5 Euro incl. verzending >:)) want Nokia PC Suite heeft nogal 'ns moeite met m'n Bluetooth-stick.

De 2GB Micro-sD kaarten blijven ook slecht leverbaar, ik had 'r eind september al één besteld maar kreeg toen al de melding dat 't nog wel even kon duren. Uiteindelijk de bestelling geannuleerd ... binnenkort maar 'ns ergens opnieuw proberen. Peak heeft ook een 2GB-kaart die wel goed leverbaar schijnt te zijn, maar die is 30% duurder dan die van Sandisk.
Heb die datakabel ook besteld (zal inmiddels wel thuis in de bus liggen), en ga straks ook even langs een Nokia Service Point voor firmware upgrade. Ik heb geen problemen met de simkaart, maar het wat (kleine) problemen met het geluid. Soms (best vaak eigenlijk) klinkt het toestelgeluid 'distorted', en de geluidskwaliteit tijdens een gesprek is niet echt je-van-het. Verder ben ik wel erg blij met m'n toestelletje, geweldig beeld, snel in de bediening, makkelijk in de bediening, mooi ding :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elwood Blues

Elwood Blues

87167191

Verwijderd schreef op woensdag 29 november 2006 @ 12:33:
Ik heb sinds twee weken nu ook een Nokia 6233, maar ik zit nog met de oude firmware, versie 3.70. Bij wat voor servicepunten kan ik dit laten updaten (...)
http://www.nokia.nl/nl/support/serviceP.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Versie 4.91 opgehaald bij het Nokia servicepunt op Schiphol; het backlight probleem is niet opgelost. Ik heb nog geen changelog kunnen vinden. Ik zie kleine verschillen met 4.52 maar voor mij is nog onduidelijk wat de echte veranderingen zijn.

Just Rademacher

• Btje
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 10:50
Btje schreef op woensdag 29 november 2006 @ 12:25:
horen jullie ook een harde klik als je muziek luistert en de speler van het ene naar het andere liedje gaat?

Bram
mmmm met de origenbele headphone heeft hij het niet. Bovenstaande gebeurt bij zo'n verloop stukje waar je je eigen hoofdtelefoon in kunt pluggen. Ik heb versie 4.52 als sw

Xiaomi 13T Pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gelukkie
gelukkie schreef op zaterdag 25 november 2006 @ 09:26:
Ik heb nog 2 kleine dingen waar ik niet uitkom.
Hoe kan ik het geluid en trillen laten dempen als ik wordt gebeld? Dus via een knopje.

En hoe kan ik als de screensaver klok op het beeld is het licht aankrijgen zodat de klok wordt verlicht?
Niemand die mij hier mee kan helpen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 29 november 2006 @ 21:39:
Versie 4.91 opgehaald bij het Nokia servicepunt op Schiphol; het backlight probleem is niet opgelost. Ik heb nog geen changelog kunnen vinden. Ik zie kleine verschillen met 4.52 maar voor mij is nog onduidelijk wat de echte veranderingen zijn.

Just Rademacher
Backlight probleem? wat bedoel je daarmee? omschrijf eens welke bug je bedoelt?

4.91:

-Messaging
-Replying to MMS improved
-In Hebrew functioning of predictive text input optimized
-In Hebrew translation in messaging menu optimized
-Displaying smileys when composing SMS improved
-Receiving an Email from S60 phone improved
-Remaining counter in the SMS editor added

-Powering up the phone optimized
-Wording in Sudoku game, when puzzle is completed changed
-Call waiting tone in HS-23 headset optimized
-Active standby layout optimized in some SIM cards
-Installing a Midlet with a Jad file of 10 KB improved
-When browsing in some web pages "Memory Full" text is changed to
"Invalid Web Address"
-IMSI detach is sent to network because of low battery
-Scrolling bigger than about 12Kb XHTML pages improved
-Compatibilty of Bluetooth to other phones improved
-Displaying some operator name in idle mode improved

[ Voor 48% gewijzigd door Verwijderd op 01-12-2006 13:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft iemand trouwens een Basic.nth versie voor de 6233? Ik zoek nl een simpel thema, met witte achtegrond e.d

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wouter!
  • Nu online
Ik kon ermee e-mailen toen ik bij Hi zat na wat instellingen te hebben gedaan, maar nu bij Vodafone lukt 't niet meer. Ik heb alles weer opnieuw ingesteld en de Vodafone Live! en MMS instellingen opgehaald ... maar ik krijg 't niet meer voor mekaar :S. Live! (of die WAP-achtige-portal in elk geval) en MMS werken overigens ook wel gewoon.

Heeft/weet iemand een tutorial over hoe dat moet?

[ Voor 12% gewijzigd door Wouter! op 01-12-2006 23:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@Henry, waar tover jij die change logs vandaan? Ik ben ook altijd wel benieuwd naar de verbeteringen in firmware versies, maar kan ze nooit vinden. Is hier een site voor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 01 december 2006 @ 23:46:
@Henry, waar tover jij die change logs vandaan? Ik ben ook altijd wel benieuwd naar de verbeteringen in firmware versies, maar kan ze nooit vinden. Is hier een site voor?
Soms zijn te vinden op www.mobile-review.com > english > forums > nokia

en dan even zoeken naar een topic mbt nieuwe firmware

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Thnx Henry!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wouter!
  • Nu online
Kan 't zijn dat je zonder Vodafone Live! (Blox?) geen Opera-Mini en/of e-mail kunt gebruiken? Bij KPN werkte 't namelijk wel, maar nu met Vodafone krijg ik de melding "Meld u eerst aan bij packet-gegevens".

edit: Ik heb 't al voor mekaar, ik moest 'n ander toegangspunt selecteren blijkbaar ... ik dacht dat ik daar al verschillende dingen had geprobeerd maar nu werkt 't ineens wel :)

[ Voor 33% gewijzigd door Wouter! op 04-12-2006 23:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• L_Jinx
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 14-09 16:00

L_Jinx

Oh, the humanity of it all

Wouter! schreef op zondag 03 december 2006 @ 17:31:
Kan 't zijn dat je zonder Vodafone Live! (Blox?) geen Opera-Mini en/of e-mail kunt gebruiken? Bij KPN werkte 't namelijk wel, maar nu met Vodafone krijg ik de melding "Meld u eerst aan bij packet-gegevens".

edit: Ik heb 't al voor mekaar, ik moest 'n ander toegangspunt selecteren blijkbaar ... ik dacht dat ik daar al verschillende dingen had geprobeerd maar nu werkt 't ineens wel :)
Kan je aangeven hoe je je e-mail werkend hebt gekregen voor KPN?
Ik heb nl een HI-abo maar krijg het niet voor elkaar. :(
Bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deevay
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 14-09 21:22
Ik heb mijn 6233 sinds afgelopen vrijdag.
Software-versie 3.70, dus ik moet nog kijken voor de update.

Ook liep ik tegen het probleem aan met mijn Vodafone simkaart, die spontaan geweigerd werd.

Vodafone klantenservice gebeld, die zouden de kaart opnieuw aanmelden om te kijken of dat een oplossing was. Vandaag echter weer twee keer dit probleem, dus even bij het Citypoint binnengewipt. Probleem uitgelegd en ik kreeg zonder problemen een nieuwe simkaart mee.
VF medewerker vertelde mij dat het overduidelijk een probleem was met die serie simkaarten (met "ronde" chip erin). Deze kaartjes hebben namelijk een probleem met snelle slijtage, waardoor de gsm de kaart niet meer herkent.

Relax. nothing is under control.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wouter!
  • Nu online
L_Jinx schreef op dinsdag 05 december 2006 @ 10:52:
[...]

Kan je aangeven hoe je je e-mail werkend hebt gekregen voor KPN?
Ik heb nl een HI-abo maar krijg het niet voor elkaar. :(
Bedankt!
Mja, da's dus het probleem ... dat weet ik niet meer precies :S. Ik ben veel aan 't proberen geweest met allerlei instellingen en ineens werkte 't op een gegeven moment.
Je moet in elk geval wel bij Persoonlijke configuratie een e-mail-set toevoegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Metalium-220 schreef op vrijdag 03 november 2006 @ 12:42:
[...]

Ik krijg steeds de melding dat hij geen verbinding kan maken. Via de "normale" browser van de telefoon werkt het wel. Ik heb Orange World...

Moet ik soms ergens nog een apart profiel aanmaken?

Antwoord:
Je moet een toegangspunt aanmaken. Als je even zoekt in dit topic op Opera Mini (of misschien stond het wel ergens anders in dit forum) staan de instructies al ergens gepost.
Naar aanleiding van bovenstaande gedachtewisseling in deze topic, heb ik op mijn 6233/OrangeWorld Opera mini aan de praat, alleen de datateller loopt nu. Is er een manier om Opera mini te laten lopen via OW? Ik lees elder mensen met Symbian-based toestellen waarbij het wel lukt, maar hoe stel je de 6233 erop in?

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 06-12-2006 17:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• L_Jinx

L_Jinx

Wouter! schreef op woensdag 06 december 2006 @ 14:01:
[...]

Mja, da's dus het probleem ... dat weet ik niet meer precies :S. Ik ben veel aan 't proberen geweest met allerlei instellingen en ineens werkte 't op een gegeven moment.
Je moet in elk geval wel bij Persoonlijke configuratie een e-mail-set toevoegen.
Dat is jammer. Maar dan gaan we gewoon vrolijk verder prutsen met de Persoonlijke configuratie. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 01 december 2006 @ 13:53:
[...]

Backlight probleem? wat bedoel je daarmee? omschrijf eens welke bug je bedoelt?

4.91:

-Messaging
-Replying to MMS improved
-In Hebrew functioning of predictive text input optimized
-In Hebrew translation in messaging menu optimized
-Displaying smileys when composing SMS improved
-Receiving an Email from S60 phone improved
-Remaining counter in the SMS editor added

-Powering up the phone optimized
-Wording in Sudoku game, when puzzle is completed changed
-Call waiting tone in HS-23 headset optimized
-Active standby layout optimized in some SIM cards
-Installing a Midlet with a Jad file of 10 KB improved
-When browsing in some web pages "Memory Full" text is changed to
"Invalid Web Address"
-IMSI detach is sent to network because of low battery
-Scrolling bigger than about 12Kb XHTML pages improved
-Compatibilty of Bluetooth to other phones improved
-Displaying some operator name in idle mode improved
8 seconden na het laatste gebruik van een telefoontoets valt het backlight weg, totdat je weer een nieuwe toets aanraakt. Ik vind dat lastig als ik bijv. naar een internetpagina zit te kijken. Die backlight tijd is gewoon te kort en kan (nog) niet ingesteld worden. Verder raak ik ook het backlight na die 8 seconden kwijt als ik de 6233 in de autohouder-carkit zet. Ik kan dus niet instellen dat ik bijv. backlight constant wil houden of dat ik de backlighttermijn langer wil maken. Ik heb van een Nokia medewerker op de servicedesk begrepen dat dit alles een veelgehoorde klacht was en dat nieuwe firmware de oplossing moet brengen. Echter, ook bij deze laatste update van de firmware is het backlightprobleem dus niet verholpen.

Als er andere tips op het gebied van het backlight zijn voor de 6233 hoor ik het graag?

Just Rademacher

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• the_scientist
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 15-11-2023
Ik had gehoopt dat mijn vraag al gesteld was, maar helaas...doe ik het zelf maar :p

Ik heb de 6233. Zeer tevreden over deze telefoon, goed geluid tijdens bellen, en makkelijk met smssen. Meer vraag ik niet van het apparaat :)

Maar ik erger me gruwelijk wanneer de telefoon op m'n nachtkastje ligt. Om de zoveel seconden lichten het scherm en het display op zonder reden. Is er een optie om die onzin uit te zetten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• messi
  • Laatst online: 12-09 09:41
the_scientist schreef op zondag 10 december 2006 @ 21:37:
Ik had gehoopt dat mijn vraag al gesteld was, maar helaas...doe ik het zelf maar :p

Ik heb de 6233. Zeer tevreden over deze telefoon, goed geluid tijdens bellen, en makkelijk met smssen. Meer vraag ik niet van het apparaat :)

Maar ik erger me gruwelijk wanneer de telefoon op m'n nachtkastje ligt. Om de zoveel seconden lichten het scherm en het display op zonder reden. Is er een optie om die onzin uit te zetten?
Is dat niet de screensaver?
Die kun je uitzetten ergens :)

Onze excuses voor het ontbreken van de ondertiteling.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stamgastje
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 02-02-2020
Klein vraagje: hoe kun je de firmware updaten? Gaat dat tegenwoordig via de Nokia PC Suite?

Ik zit er namelijk over te denken om deze GSM te bestellen, maar ik zou dan graag wel eenvoudig de firmware kunnen updaten (ipv bij een service center langs te moeten gaan).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ojjorz
  • Registratie: December 2003
  • Niet online

Ojjorz

De oude man die alles kan

Stamgastje schreef op maandag 11 december 2006 @ 00:18:
Klein vraagje: hoe kun je de firmware updaten? Gaat dat tegenwoordig via de Nokia PC Suite?

Ik zit er namelijk over te denken om deze GSM te bestellen, maar ik zou dan graag wel eenvoudig de firmware kunnen updaten (ipv bij een service center langs te moeten gaan).
Volgens mij is langsgaan bij een service center nodig om je firmware te kunnen updaten. Pas bij de nieuwe smartphones (N + E-series) is het mogelijk je firmware thuis te kunnen updaten. Nu vroeg ik me af hoe lang dat duurt bij een service center, wil liever niet mijn foon een paar dagen missen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• the_scientist
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 15-11-2023
messi schreef op zondag 10 december 2006 @ 23:28:
[...]

Is dat niet de screensaver?
Die kun je uitzetten ergens :)
Nee dat is hem niet :'(

Het is dus dat ie echt om de zoveel tijd oplicht en ik het gewone scherm te zien krijg, geen vage animatie, die ging al gelijk uit toen ik hem voor het eerst gebruikte :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mensen, ik wil graag mijn Nokia 6233 gaan gebruiken i.c.m. de Iris camera (bekend van de TV reclames). Nu is het enige dat de Iris nodig heeft, een connectie met een compatible telefoon. D.w.z. eentje die UMTS ondersteund en videobellen. Nu weet ik het eerste zeker, maar ondersteund de 6233 ook video gesprekken?

edit: laat maar :(, las net dat deze camera 'los' liefst €250,- kost...

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 11-12-2006 16:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cadezo
  • Registratie: Februari 2006
  • Niet online
the_scientist schreef op maandag 11 december 2006 @ 09:05:
[...]

Nee dat is hem niet :'(

Het is dus dat ie echt om de zoveel tijd oplicht en ik het gewone scherm te zien krijg, geen vage animatie, die ging al gelijk uit toen ik hem voor het eerst gebruikte :)
woon je misschien in het buitengebied, ik had dit ook eens met een nokia 5140. dat kwam omdat ik in een gebied woon met weinig ontvangst en als hij dan steeds geen netwerk had, en weer netwerk kreeg ging dat licht branden....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ansenyi
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 14-09 16:03
Ojjorz schreef op maandag 11 december 2006 @ 08:30:
[...]

Volgens mij is langsgaan bij een service center nodig om je firmware te kunnen updaten. Pas bij de nieuwe smartphones (N + E-series) is het mogelijk je firmware thuis te kunnen updaten. Nu vroeg ik me af hoe lang dat duurt bij een service center, wil liever niet mijn foon een paar dagen missen.
Ik zie net dat het al mogelijk is om de Nokia 6234 te updaten via de Nokia Site (http://europe.nokia.com/A4176089).

Maar het schijnt ook met de 6233 te werken volgens gebruikers op whirlpool.net forum.

Er is tevens ook een kleine update op de 4.91 firmware.

To be, or not to be...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb zojuist succesvol een software-update gedaan van een 6234 (Vodafone branded) maar het probleem wat ik heb is nog niet opgelost. Ik ben aan mijn 3de toestel bezig. De eerste wilde geen foto's versturen, iedere keer als ik op verzenden drukte of een foto wilde invoegen dan sloeg ie op "wit" en deed ie een zachte reset.

De 2e deed bij elke menuwisseling hinderlijk hard sissen uit de speakers en sloeg ook steeds op wit.

De 3e (huidige) heeft het een tijdje goed gedaan maar wil nu weer geen foto's meer versturen. Ik heb in de tussentijd ook nog een nieuwe sinkaart gehad. Vandaag terug geweest bij Vodafone, die zeiden dat het aan de software moet liggen. Zij verwezen mij naar een servicecenter, maar ik heb net ge-update via internet en ik denk niet dat zij een andere sofware-versie hebben dan deze (4.91 25-09-06).

Al met al kan ik (weer) geen foto's versturen.
Ik ga denk ik van het weekend nog even langs het servicecenter maar ik heb weinig vertrouwen dat het opgelost gaat worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb trouwens het probleem dat als het toetsenbord wordt geblokkeerd dat er dan soms een hoge piep uit de speaker komt ipv het oude vertrouwde geluidje.

Zijn er meer mensen die hier last van hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shameblaster

shameblaster

BB4E^Cons

Apart al die problemen, ik heb hem nu sinds juni maar ondervind nog geen enkel probleem, heb de oudste firmware.

En ook nog geen krasje niks :*)
Aleen vind ik het in sommige situaties jammer dat er geen (flitsje) op zit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ojjorz
  • Niet online

Ojjorz

shameblaster schreef op dinsdag 12 december 2006 @ 08:14:
Apart al die problemen, ik heb hem nu sinds juni maar ondervind nog geen enkel probleem, heb de oudste firmware.

En ook nog geen krasje niks :*)
Aleen vind ik het in sommige situaties jammer dat er geen (flitsje) op zit
Ik dus ook weinig problemen met de oudste firmware, tot vandaag... Hij denkt nu dat er een koptelefoon in zit als dat niet zo is, en andersom. Dit betekent dat als ik gebeld wordt dat ik niks hoor en dus via de luidspreker moet bellen. Paar keer aan en uit hebben nog niet geholpen.

• kokorico
  • Registratie: Januari 2004
  • Nu online
Wanneer kan je de firmware zelf updaten? Kan ik de 6234 firmware in een 6233 laden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ojjorz
  • Niet online

Ojjorz

Ojjorz schreef op woensdag 13 december 2006 @ 15:15:
[...]

Ik dus ook weinig problemen met de oudste firmware, tot vandaag... Hij denkt nu dat er een koptelefoon in zit als dat niet zo is, en andersom. Dit betekent dat als ik gebeld wordt dat ik niks hoor en dus via de luidspreker moet bellen. Paar keer aan en uit hebben nog niet geholpen.
UPDATE: Dus nogsteeds problemen, ga morgen kijken of ze me bij het Care Center kunnen helpen. Iemand anders die dit probleem heeft?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gelukkie
Loop nog tegen iets aan, misschien is het normaal misschien niet.
Als ik met iemand bel, en ik praat wat harder, dan kraakt het wat uit het speakertje dat ik tegen mijn oor hou. Dus het speakertje waar je de ander door hoort.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo,

Ik heb sinds gisteren deze gsm ook gekocht, nu zit ik echter met een serieus irritant probleem, bij de aankoop moest deze gsm zeker werken met de digitale pen van nokia (su-1b). De verkoper heeft dit nagekeken en ikzelf keek dit ook na op de site van nokia zelf (deze site), je kan daar zowel bij de telefoon, 6000 serie, nokia 6233 (uiteraard) kijken of deze compatibel is of bij accesoires, kantoor, su-1b. Bij beide staan deze 2 samen als compatibel.

Nu komt het probleem:

Ik kan gewoon connectie maken tussen de pen en de gsm maar zodra ik het geschreven bericht wil doorsturen naar mijn gsm dan gebeurt er niets, het message lampje (indictor) pinkt gewoon op de pen met als teken het bericht verzonden wordt maar op mijn gsm gebeurt er helemaal niets, ik krijg geen melding van inkomend bericht of zie ook nergens het bericht toekomen.

Kan iemand me hierbij helpen aub? ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik probeer Opera Mini te installeren (gedownload op desktop en via USB op telefoon geschoven), maar hij zegt : "Failed to connect to the Internet" . Ik maak gebruik van het KPN-netwerk. Gewoon browsen op Internet lukt wel, maar kennelijk wil hij een andere toegang hebben of zoiets ? Wie kan em de stappen geven die nodig zijn.
Alvast bedankt, Kees

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

gelukkie schreef op zaterdag 16 december 2006 @ 12:21:
Loop nog tegen iets aan, misschien is het normaal misschien niet.
Als ik met iemand bel, en ik praat wat harder, dan kraakt het wat uit het speakertje dat ik tegen mijn oor hou. Dus het speakertje waar je de ander door hoort.
Dat heb ik dus *soms* ook, en uit dat zelfde speakertje komt het geluid van de toetsenblokkering. Ik heb het toetsel hiervoor ingeruild, toen kreeg ik andere mee ( mijn huidige toestel ) en die deed dat ook af en toe.

Ik heb met een stofzuiger heel voorzichtig stof uit het speakertje gehaald en heb alle overbodige geluiden voor toetsenblokkering e.d. uitgezet. Nu doet hij het weer goed, dus ook geen gekraak meer tijdens het bellen. *heeft wel een weekje geduurt ongeveer*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yasintha
Hebben jullie het ook dat als je naar de musicplayer luisterd het geluid zacht is? De radio kan echt heel hard die kan ik niet op 10 zetten anders word ik doof, maar is ik naar cd's luister die ik naar me tel heb gekopierd is het geluid zacht vind ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben ook in het bezit van de van Nokia 6233 met firmware versie 4.52. Hebben meer mensen last van dat de smileys met sms-en niet kloppen. Wanneer ik ;-) doe krijg ik een huilend icoontje en :-) is een knipogend icoontje.

• DaCoTa
Nu eindelijk op voorraad, voor de mensen die er nog steeds op wachten, de SanDisk MicroSD 2GB. link Ze hebben er 40, dus snel bij zijn gok ik zo.

[ Voor 9% gewijzigd door DaCoTa op 21-12-2006 10:09 ]

Verwijderd

OK, uitgevogeld, ik kan nu Opera Mini gebruiken op mijn 6233 van KPN. Kwestie van Web-toegang en goede voorkeurspunt activeren.
Wie weet via Opera Mini de beste toegang naar Hotmail qua lay-out (dus geen overbodige fratsen, alleen mail). Of een mobiele startsite voor Hotmail.
Er zou een speciale mogelijkheid zijn voor EBay via Opera, iemand ervaringen mee ?
Bedankt,

• L_Jinx

L_Jinx

Verwijderd schreef op donderdag 21 december 2006 @ 11:20:
OK, uitgevogeld, ik kan nu Opera Mini gebruiken op mijn 6233 van KPN. Kwestie van Web-toegang en goede voorkeurspunt activeren.
Wie weet via Opera Mini de beste toegang naar Hotmail qua lay-out (dus geen overbodige fratsen, alleen mail). Of een mobiele startsite voor Hotmail.
Er zou een speciale mogelijkheid zijn voor EBay via Opera, iemand ervaringen mee ?
Bedankt,
Zou je die KPN instellingen willen posten?
Ik heb op het internet wel de verschillende onderdelen gevonden, maar krijg toch nog steeds een foutmelding over controle van packetgegevens.
Bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Beste leden,

Ik heb vandaag een 1GB microSD kaart voor mijn nokia 6233 gekocht, echter als ik de gegevens van mijn huidige kaart (waar games opstaan enzo) wil kopieren krijg ik een error met de melding dat de kaart mogelijk beveiligd is....

tevens kan ik vanuit mn nokia browser niet in de extra submappen komen, dan valt de browser weg.. tevens is het niet mogelijk bestanden via de pc suite daarin op te slaan.

heeft iemand enig idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

L_Jinx schreef op donderdag 21 december 2006 @ 14:10:
[...]

Zou je die KPN instellingen willen posten?
Ik heb op het internet wel de verschillende onderdelen gevonden, maar krijg toch nog steeds een foutmelding over controle van packetgegevens.
Bedankt!
Ook ik zou hier wel even een oplossing voor willen zien :).
Ik heb dit probleem met dat Gmail ding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stamgastje
Verwijderd schreef op maandag 18 december 2006 @ 23:58:
Ik ben ook in het bezit van de van Nokia 6233 met firmware versie 4.52. Hebben meer mensen last van dat de smileys met sms-en niet kloppen. Wanneer ik ;-) doe krijg ik een huilend icoontje en :-) is een knipogend icoontje.
Dat probleem kan ik bevestigen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Stamgastje schreef op zaterdag 23 december 2006 @ 11:53:
[...]

Dat probleem kan ik bevestigen.
Probleem heb ik ook inderdaad. beetje jammer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stamgastje
Helemaal omdat je de firmware dus (nog) niet zelf kunt flashen... (in 4.91 is het geloof ik verholpen?).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Faure
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 12-09 10:42

Faure

Ja!

Verwijderd schreef op zondag 24 december 2006 @ 16:00:
[...]

Probleem heb ik ook inderdaad. beetje jammer
Oh vandaar dat ik ze zo onduidelijk vond...Al heb ik ze sowieso uitgezet omdat ze nog steeds nooit een betekenis hebben die ik met die tekst-smileys wil brengen =P.

Assumption is the mother of all failures

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lord.farquaad
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 16-02 09:22
bokzelluf schreef op vrijdag 18 augustus 2006 @ 23:42:
Veranderen van voicemailnr: ga naar berichten -> spraak-berichten ->Nummer voicemailbox

groeten
Bedankt!

Met een zoekopdracht binnen dit topic gevonden. Ik had in eerste instantie het klantenservicenummer ingetoetst en kon er maar niet achter komen hoe dit in hemelsnaam te veranderen. Het kan dus toch, maar wel op een vreemde plaats binnen de menu's naar mijn mening.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Red Boll
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 14-09 01:16

Red Boll

Kick Ass!

Heb hetzelfde :( Dacht even dat het aan de BT lag maar ook wanneer deze uit is blijft dit gebeuren...)
Iemand een idee hoe dit kan en vooral hoe dit uit kan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wat zijn de accesoires die er standaard bij zitten bij een 6233 ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stamgastje
Volgens mij alleen een headset (wired, geen bluetooth) en een 64MB micro-SD kaartje. Althans, bij mij zat er verder niets in de doos.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Stamgastje schreef op dinsdag 26 december 2006 @ 00:12:
Volgens mij alleen een headset (wired, geen bluetooth) en een 64MB micro-SD kaartje. Althans, bij mij zat er verder niets in de doos.
oke dan is het goed als er maar een headset bij zit ik wil hem nemen tervervanging van mn SE K750I goeie keuze ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gelukkie
Ik heb hetzelfde gedaan, ik ben er blij mee. Alleen de standaard headste kwaliteit is niet echt super, misschien is de in-ear van nokia een stuk beter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lord.farquaad
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 16-02 09:22
Hier ook stereo headset met draadjes en 64 mb kaart (inmiddels voorzien van 1 gb). Ik had er ook nog een blauwe tand headset bij, maar dat was gewoon een Telfort actie (en het kolere ding wil maar niet pairen, die gaat terug dus).

Nadeel van de gsm en de (standaard) headset is dat er nergens een gewone mini jack aansluiting is. Niet op de telefoon zelf en ook niet halverwege de headset (zoals ik dat zag bij een SonyEricsson van een collega). Eigen dopjes of koptelefoon gebruiken is er dus niet bij.

-edit-
Net ook maar eens gekeken naar mogelijkheden om mijn eigen koptelefoon te gebruiken (ben niet zo'n fan van dopjes). Is eigenlijk heel simpel, de AD-15 zonder microfoon en de AD-46 met microfoon. Best duur spul nog.

[ Voor 24% gewijzigd door lord.farquaad op 26-12-2006 14:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• assembler
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 22 december 2006 @ 15:48:
Beste leden,

Ik heb vandaag een 1GB microSD kaart voor mijn nokia 6233 gekocht, echter als ik de gegevens van mijn huidige kaart (waar games opstaan enzo) wil kopieren krijg ik een error met de melding dat de kaart mogelijk beveiligd is....

tevens kan ik vanuit mn nokia browser niet in de extra submappen komen, dan valt de browser weg.. tevens is het niet mogelijk bestanden via de pc suite daarin op te slaan.

heeft iemand enig idee?
Dit klopt, er zijn heel veel bestanden op de nokia kaart beveiligd. Het is heel simpel op te lossen: Download een iso van Ubuntu, daarmee kun je een live-versie van linux booten. Als je dan je telefoon aankoppelt via usb, kun je de bestanden wel kopieren (naar een usb-stick bijvoorbeeld)

Verwijderd

assembler schreef op dinsdag 26 december 2006 @ 20:08:
[...]

Dit klopt, er zijn heel veel bestanden op de nokia kaart beveiligd. Het is heel simpel op te lossen: Download een iso van Ubuntu, daarmee kun je een live-versie van linux booten. Als je dan je telefoon aankoppelt via usb, kun je de bestanden wel kopieren (naar een usb-stick bijvoorbeeld)
ahhh kijk aan! ik ga wel ff bij een maat van me langs, die heeft linux draaien:)

bedankt voor de hulp!

Verwijderd

ik heb net mn nokia 6233 black gehaalt wat een super telefoon

alleen een paar vraagjes :

hoe krijg ik het menu zodat ik alle pictogrammen naast elkaar krijg net als mn K750i

en hoe krijg ik snelkoppelingen op begin scherm zoals bijv een smartphone

• Ojjorz
  • Niet online

Ojjorz

Verwijderd schreef op donderdag 28 december 2006 @ 18:05:
ik heb net mn nokia 6233 black gehaalt wat een super telefoon

alleen een paar vraagjes :

hoe krijg ik het menu zodat ik alle pictogrammen naast elkaar krijg net als mn K750i

en hoe krijg ik snelkoppelingen op begin scherm zoals bijv een smartphone
Staat gewoon in de handleiding hoor, maar ik wil het je wel vertellen.

1.Druk 1x op center-toets, dan krijg je het menu, daar druk je op de linker softkey (opties) --> hoofmenuweergave --> roosterweergave.

2. Menu --> instellingen --> weergave --> intellingen standby-modus --> actief standby --> mijn actief standby <-- kan je met opties (linker softkey) helemaal naar je zin maken.

Tadaa, asjeblieft. Als jij me nu kan vertellen waarom mijn telefoon denkt dat er een headset inzit, terwijl dit niet zo is ben ik ook een blij man. Mijn 6233 gaat volgende week opgestuurd worden ben ik bang :(

Verwijderd

Ojjorz schreef op donderdag 28 december 2006 @ 19:06:
[...]

Staat gewoon in de handleiding hoor, maar ik wil het je wel vertellen.

1.Druk 1x op center-toets, dan krijg je het menu, daar druk je op de linker softkey (opties) --> hoofmenuweergave --> roosterweergave.

2. Menu --> instellingen --> weergave --> intellingen standby-modus --> actief standby --> mijn actief standby <-- kan je met opties (linker softkey) helemaal naar je zin maken.

Tadaa, asjeblieft. Als jij me nu kan vertellen waarom mijn telefoon denkt dat er een headset inzit, terwijl dit niet zo is ben ik ook een blij man. Mijn 6233 gaat volgende week opgestuurd worden ben ik bang :(
ik zoek die pictogrammen erboven die kan ik nergens vinden iemand ?

dit :

http://www.fs-newmobile.com/review/nokia_6233/foto18.jpg

• kokorico
  • Registratie: Januari 2004
  • Nu online
Favoriet - > mijn actief standby kiezen en dan heb je het :)

Verwijderd

Probeer dit eens :

https://nokiags.wdsglobal...tep=phone.vm&phoneId=1250

Hier heb ik de settings gedowload, maar je moet nog wel op je telefoon dit als standaard toegangsmethode activeren, dan werkt het.
Verder : vorige week ben ik gebeld door een juffrouw van de KPN met de mededeling dat ik voor € 7,50 per maand onbeperkt toegang kon krijgen tot mobiel Internet. Een maand gratis en verder per maand opzegbaar. Kent iemand dit ? Inmiddels weet ik dat "onbeperkt" staat voor 10 MB per maand, maar goed, voordat je dat verstookt hebt.
Ik weet alleen niet of het al geactiveerd is, morgen nog maar eens dat 0800-nummer draaien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ojjorz
  • Niet online

Ojjorz

kokorico schreef op donderdag 28 december 2006 @ 20:15:
Favoriet - > mijn actief standby kiezen en dan heb je het :)
Dat zei ik dus ook al :) Als je het dan nogsteeds niet kan vinden, moet het toch echt aan hem liggen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

quote:
Heb hetzelfde Dacht even dat het aan de BT lag maar ook wanneer deze uit is blijft dit gebeuren...)
Iemand een idee hoe dit kan en vooral hoe dit uit kan?

Ik heb hetzelfde probleem, weet iemand of dit uit te zetten is??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gelukkie
Ik heb de energie spaarstand aan en de slaapstand én de klok screensaver. Maar met deze instellingen licht mijn scherm niet op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prijk
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online
Over het irritante oplichten van het scherm: ik heb energiespaarstrand en slaapstand beide aan staan, maar pas toen ik onder instellingen-weergave-instellingen standby-modus de "Orange startpagina" uitschakelde, lichtte het scherm niet meer op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeanLeGrand
  • Laatst online: 31-07-2024
Prijk, geweldig _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ hier zaten best veel mensen mee in hun maag.
Het werkt dus ik is blij >:)

Denon AVR-X3600H

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ojjorz schreef op vrijdag 29 december 2006 @ 12:26:
[...]

Dat zei ik dus ook al :) Als je het dan nogsteeds niet kan vinden, moet het toch echt aan hem liggen :D
het lag idd aan mij ik las er telkens overheen :X

hij werkt nu perfect naar mn zin , veel mensen zeggen wat heb je een mooie mobiel .
ik vindt zelf het design ook erg mooi vooral het rvs randje met zwart , ik wou eerst de 8800 sirocco maar die was niet te betalen voor mij vandaar deze

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaCoTa
lord.farquaad schreef op dinsdag 26 december 2006 @ 14:02:
Net ook maar eens gekeken naar mogelijkheden om mijn eigen koptelefoon te gebruiken (ben niet zo'n fan van dopjes). Is eigenlijk heel simpel, de AD-15 zonder microfoon en de AD-46 met microfoon. Best duur spul nog.
Ze zijn ook goedkoper.

Wat ik eigenlijk zoek is eenzelfde, maar dan met microfoon aansluiting. Ben al een tijdje aan het googlen, maar nog niks gevonden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Yasintha schreef op maandag 18 december 2006 @ 22:56:
Hebben jullie het ook dat als je naar de musicplayer luisterd het geluid zacht is? De radio kan echt heel hard die kan ik niet op 10 zetten anders word ik doof, maar is ik naar cd's luister die ik naar me tel heb gekopierd is het geluid zacht vind ik.
ja dat heb ik ook, en dat vind ik soms nog vrij hinderlijk ook want als je fietst of in de bus zit is er veel lawaai waardoor hij harder gaat. Op radio lukt dat prima want je wordt idd bijna doof, maar bij mp3'tjes niet.. kwestie van firmware??
wie weet meer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viper_4111
  • Laatst online: 13-09 16:29
He Ik heb nu het probleem dat mijn telefoon geen verbinding kan maken met de PC suite. Ik heb niet de update gedraaid en ik kan alleen connectie maken als ik de telefoon instel als geheugenkaart.
Als ik standaard modus kies dan maakt ie geen verbinding. Ik heb de suite opnieuwe geinstalleerd en niet de update gedraaid!

Please help :)

Geen informatie beschikbaar

Pagina: 1 ... 8 9 Laatste

Dit topic is gesloten.