Nokia 6233 & Nokia 6234 (Vodafone)

Pagina: 1 ... 4 ... 9 Laatste
Acties:
  • 65.192 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hier vind je nog allerlei voor je 6233/6234:
Thema's: hernoemen van zip naar nth
Zedge
Icoontjes: die kan je gebruiken voor zelf je menu nog wat aan te passen via de Theme Studio

Tip: Als je je thema's hernoemt naar zip, kan je ze openen met een zip-programma, je kan dan achtergronden, geluiden, icoontjes eruit halen om zelf je ideale thema te maken.

succes!

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 16-08-2006 10:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo,

Sinds twee dagen heb ik dus ook de nokia 6233,
Maar ook last van de verschillende klachten wat al genoemd zijn zoals:
tijdens het beluisteren van de mp3 kreeg ik een wit scherm resette hij opnieuw,
na het beluisteren van de mp3 had ik geen bereik meer alleen als ik hem even uit en weer aan zet dan wel, en een oplopende beltoon eerst zacht en dan hard,

Contact gehad met nokia die verwijzen mij dus door naar een service punt, waar ze een update moeten doen van de software. Heeft 1 van hier het al gedaan en wat zijn de ervaringen? Of moet ik wat anders gaan proberen?

Groet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 16 augustus 2006 @ 18:14:
Hallo,

Sinds twee dagen heb ik dus ook de nokia 6233,
Maar ook last van de verschillende klachten wat al genoemd zijn zoals:
tijdens het beluisteren van de mp3 kreeg ik een wit scherm resette hij opnieuw,
na het beluisteren van de mp3 had ik geen bereik meer alleen als ik hem even uit en weer aan zet dan wel, en een oplopende beltoon eerst zacht en dan hard,

Contact gehad met nokia die verwijzen mij dus door naar een service punt, waar ze een update moeten doen van de software. Heeft 1 van hier het al gedaan en wat zijn de ervaringen? Of moet ik wat anders gaan proberen?

Groet
Een udate zal nog niet lukken want er is nog geen nieuwe versie, dus zodra ie er is gelijk proberen en hopen dat de meeste problemen zijn verholpen :/ . Ben benieuwd wanneer ie komt trouwens?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 16 augustus 2006 @ 18:46:
[...]

Een udate zal nog niet lukken want er is nog geen nieuwe versie, dus zodra ie er is gelijk proberen en hopen dat de meeste problemen zijn verholpen :/ . Ben benieuwd wanneer ie komt trouwens?
Hmm vreemd, want ik had een service punt gemaild en kreeg het volgende antwoord:

U Kunt bij ons langskomen voor een update, u kunt wachten op de reparatie.

Met vriendelijke groet,

Dus ja wat moet ik er nu van geloven of doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vreemd inderdaad, dan zal ie misschien net uit zijn!!
Iemand anders misschien meer nieuws???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Er is idd een nieuwe softwareversie uit. Vraag me niet welk nummer deze update draagt, maar ik heb afgelopen week ook contact gehad met een NSP en die vertelden mij ook dat ik eventueel langs kon komen voor een update. Dit ging om NSP Kruitbosch en de Weerd in Deventer.

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 16 augustus 2006 @ 23:43:
Er is idd een nieuwe softwareversie uit. Vraag me niet welk nummer deze update draagt, maar ik heb afgelopen week ook contact gehad met een NSP en die vertelden mij ook dat ik eventueel langs kon komen voor een update. Dit ging om NSP Kruitbosch en de Weerd in Deventer.
Vandaag ook contact gehad met bovenstaande gevraagd welke versie software ze hebben en dat is dus nog gewoon de 3.70 helaas. Ik neem aan dat we verder er nog niets aan kunnen doen???

• Ansenyi
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 16-09 12:48
L_Jinx schreef op donderdag 03 augustus 2006 @ 16:28:
Ik ben inmiddels al weer 5 dagen ook een blije eigenaar van een 6233. Een erg fijn toestel! Alleen de spraaklabels die standaard aan een contact worden toegevoegd, vind ik niet altijd even handig.
Kan iemand mij vertellen hoe ik een eigen label aan een contact kan hangen? Ik heb wel gevonden hoe dit voor spraakopdrachten kan, maar nog niet hoe dit kan bij contacten.
Hoe heb je beide spraaklabels voor elkaar gekregen? Ik ben er nu een paar dagen mee bezig en ik ben er nog niet uit.

To be, or not to be...

• L_Jinx
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 16-09 11:57

L_Jinx

Oh, the humanity of it all

Ansenyi schreef op donderdag 17 augustus 2006 @ 19:33:
[...]

Hoe heb je beide spraaklabels voor elkaar gekregen? Ik ben er nu een paar dagen mee bezig en ik ben er nog niet uit.
Het enige dat ik gedaan heb is de taal ingesteld bij Taal spraakweergave, onder Taalinstellingen. Dit zit onder weer Telefooninstellingen.

Ik heb nu automatisch bij elk contact een spraaklabel op basis van de voor- en achternaam. De spraakopdrachten heb ik verder niets voor hoeven doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Loontje schrijft:
Vandaag ook contact gehad met bovenstaande gevraagd welke versie software ze hebben en dat is dus nog gewoon de 3.70 helaas. Ik neem aan dat we verder er nog niets aan kunnen doen???
Nee, de mijne is terug bij het service centrum wegens defect trilalarm. Die luitjes bij het Nokiapunt (in Amsterdam) konden de firmware ter plekke niet updaten (of beter gezegd: opnieuw flashen: 3.70 is de meest recente) want daarvoor is het toestel te recent. Ze moeten hem echt opsturen naar het servicecentrum in Deventer. Je bent hem dus zeker 10 dagen kwijt, en in het ergste geval 3 weken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 09 augustus 2006 @ 19:19:
Weten jullie of het scherm van de 6233 een krasvaste laag heeft?
Iemand ervaring met krasjes op zijn nieuwe 6233?
Iemand? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kennelijk niet, als niemand nog heeft geantwoord na het bericht 3 keer te plaatsen ;)
Ik heb er in ieder geval geen last mee!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lens
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 01-09 19:15
Ik heb de Nokia 6233 sinds gisteren, nog niets gemerkt van hier genoemde problemen.

Ik wil een connectie met mijn PC gaan maken, wat werkt beter, een USB datakabel of Bluetooth (middels dongle)?
De bedoeling is om mijn agenda te gaan synchroniseren (iCal) en contacten te beheren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nu al een paar dgn verder en niet zoveel klachten gehad als eerst wat ik schreef,
nu n iets van gemerkt tot nu toe. Hopelijk dat het zo blijft natuurlijk, wat ik wel ervaar is dat ik het lastig vind hoe het nu zit met de slaapstand, energie spaarstand en de screensaver. Wie kan mij vertellen hoe dit nu precies werkt??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bertus-nl
  • Laatst online: 13-08 23:23
Is het ook mogelijk om de lettergrootte van de klok te wijzigen, de screensaver dus.. is echt veels te klein..

http://www.designyourgoogle.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reb87
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online
Lens schreef op vrijdag 18 augustus 2006 @ 12:02:
Ik heb de Nokia 6233 sinds gisteren, nog niets gemerkt van hier genoemde problemen.

Ik wil een connectie met mijn PC gaan maken, wat werkt beter, een USB datakabel of Bluetooth (middels dongle)?
De bedoeling is om mijn agenda te gaan synchroniseren (iCal) en contacten te beheren.
Voor dit soort dingen volstaat bluetooth prima. Ga er alleen geen filmpjes mee overpompen ofzo... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JaymzHetfield
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 19-04 14:57
Ik heb 'm inmiddels enkele dagen in gebruik en heb er aardig wat mee lopen klooien. En ik heb echt 0,000 problemen.
Het enige irritante vind ik die kleine klok in standby modus. Die is echt zo klein, echt irritant. Een recent onderzoek heeft uitgewezen dat mensen hun telefoon nog vaker voor de tijd gebruiken dan om te bellen. Een fatsoenlijk leesbare klok, waarop je in 1 oogopslag kan zien hoe laat het is (zoals bij de 6230) was dus wel zo fijn geweest. Van mij mag dat in de todo-list van de volgende firmware!

Metal up your ass

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reb87
  • Niet online
Bertus-nl schreef op vrijdag 18 augustus 2006 @ 15:27:
Is het ook mogelijk om de lettergrootte van de klok te wijzigen, de screensaver dus.. is echt veels te klein..
Als je de screensaverklok op analoog zet is hij helemaal fullscreen :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bertus-nl
  • Laatst online: 13-08 23:23
Ozxobez schreef op vrijdag 18 augustus 2006 @ 16:36:
[...]

Als je de screensaverklok op analoog zet is hij helemaal fullscreen :*)
Dat is bij mij dus niet zo.. dus ook zo, alleen ik wil graag de digitale klok..

[ Voor 11% gewijzigd door Bertus-nl op 18-08-2006 17:48 . Reden: Foutje ]

http://www.designyourgoogle.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo,

ik heb zojuist ook de 6233 in bezit, heb alleen het verkeerde nummer voor mn voicemail ingetoets 123 ipv 1233 |:(
Weet iemand hoe ik dit kan veranderen? En waar is de 2e snelkeuze voor, geeft iets van video aan :S .

let me know!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• [Edwin]
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 16:59
Veranderen van voicemailnr: ga naar berichten -> spraak-berichten ->Nummer voicemailbox

groeten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bokzelluf schreef op vrijdag 18 augustus 2006 @ 23:42:
Veranderen van voicemailnr: ga naar berichten -> spraak-berichten ->Nummer voicemailbox

groeten
Thanks! _/-\o_

Maar waar is de snelkeuze voor onder de "2"?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• goof.
  • Laatst online: 15-09 15:53
Mmm, weer wat nieuws.
Soms blijft in stand-by modus het licht van het scherm branden :S niet acht handig want dát heeft dus echt invloed op de accuduur. Moet dan echt de toets vergrendeling opheffen en weer actief maken, dan is ie weer uit. Iemand al meegemaakt?

Accuduur is bij mij bij minder dan normaal gebruik nog steeds (iets meer dan) 4 dagen, wat ik eigenlijk toch wel wat aan de magere kant vind. Wat jullie?

Assumption is the mother of all fuck-ups

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shameblaster
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 26-05 23:52

shameblaster

BB4E^Cons

Zo heb hem net ook gekocht.
Simlock vrij en mijn prepaid t mobile kaartje erin gepropt. nog geen problemen gehad oid.
Ook een bluetooth adapertje erbij gekocht, werkt perfect allemaal

mooi geluid / scherm

Cons:::BB4E

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dust419
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 13-02 13:08
Shameblaster... wat is dat voo bluetooth adaptor die je erbij hebt gekocht?

Another one bites the DUST

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shameblaster

shameblaster

BB4E^Cons

Bij de mediamarkt, lag in een bak voor 10tje,
4cm groot, klein doorzichtig usb stikje, zit ook software bij , maar het kan ook met pc suite van nokia

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shameblaster

shameblaster

BB4E^Cons

Gisteren probeerde een vriend van mij een mp3tje via bluetooth te versturen, aleen dat mislukte steeds. het nummer was 5mb. nadat ik wat dingen verplaatst had naar de geheugen kaart, kon die hem tot 80% versturen, maar dan faalde die weer.
Is daar een instelling voor, dat dingen via bluetooth direct naar de geheugenkaart gaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet er iemand nog een (aantal) site(s) waar gratis games/profiles/achtergronden, e.d. kunnen worden gedownload?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ansenyi
L_Jinx schreef op donderdag 17 augustus 2006 @ 22:55:
[...]

Het enige dat ik gedaan heb is de taal ingesteld bij Taal spraakweergave, onder Taalinstellingen. Dit zit onder weer Telefooninstellingen.

Ik heb nu automatisch bij elk contact een spraaklabel op basis van de voor- en achternaam. De spraakopdrachten heb ik verder niets voor hoeven doen.
Ik bedoelde eigenlijk de mogelijkheid om zelf een spraaklabel in te voeren. Ik heb aardig wat namen die niet in die talenlijst voorkomen.

To be, or not to be...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• L_Jinx
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 16-09 11:57

L_Jinx

Oh, the humanity of it all

Ansenyi schreef op zondag 20 augustus 2006 @ 17:28:
[...]

Ik bedoelde eigenlijk de mogelijkheid om zelf een spraaklabel in te voeren. Ik heb aardig wat namen die niet in die talenlijst voorkomen.
Nou dat zelf aanmaken was dus mijn vraag......
Maar volgens mij kan het niet zijn dat iets niet voorkomt in een lijst. Ik dacht dat het label gewoon automatisch samengesteld wordt.

[ Voor 3% gewijzigd door L_Jinx op 20-08-2006 21:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JaymzHetfield
L_Jinx schreef op zondag 20 augustus 2006 @ 21:52:
[...]
Ik dacht dat het label gewoon automatisch samengesteld wordt.
Ja dat is gewoon text2speech.

Metal up your ass

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ansenyi
L_Jinx schreef op zondag 20 augustus 2006 @ 21:52:
[...]

Nou dat zelf aanmaken was dus mijn vraag......
Maar volgens mij kan het niet zijn dat iets niet voorkomt in een lijst. Ik dacht dat het label gewoon automatisch samengesteld wordt.
Nou, ik heb dus wat Afrikaanse ontacten en die klinken niet echt met de ondersteunde talen.

To be, or not to be...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JaymzHetfield
Ik moet het nog uittesten, maar is het niet zo dat de telefoon je bij voicedialing een contact voorstelt en dat je heel even de tijd hebt om aan te geven dat het een ander contact betreft? Wellicht leert de telefoon op die manier?

Metal up your ass

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JaymzHetfield
Dat lijkt inderdaad het geval te zijn. Ik spreek een naam in, de telefoon raad het verkeerd, maar de juiste naam staat wel bij de suggesties... ik kies de juiste naam met de vierpuntstoets, het toestel belt. En de volgende keer dat ik die naam inspreek, raadt het toestel het wél in 1 keer goed.

Metal up your ass

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shameblaster

shameblaster

BB4E^Cons

Welk geheugen hebben jullie in de telefoon zitten.
Ik heb nu nog de 64mb van nokia maar dit is te weinig.
Ik zag een *Sandisk 2GB TransFlash (Micro SD) kaartje staan en 2gig lijkt me wel wat. hebben jullie al ervaring met 1gig of 2 gig kaartjes icm de 6233

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ansenyi
JaymzHetfield schreef op maandag 21 augustus 2006 @ 16:37:
Ik moet het nog uittesten, maar is het niet zo dat de telefoon je bij voicedialing een contact voorstelt en dat je heel even de tijd hebt om aan te geven dat het een ander contact betreft? Wellicht leert de telefoon op die manier?
Ik zal het ook eens onderzoeken dan. Het komt alleen wel vaak voor dat de betreffende naam helemaal niet in het lijstje met voorstellen staat en de telefoon er dus compleet naast zit.

To be, or not to be...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tinpo
  • Laatst online: 11-06 18:26
Heb vandaag mijn 6233 binnen, ik wil de muziekplayer gebruiken icm mp3 op de microsd kaart.
Hoe doe ik dat?

They call it a "Royale" with cheese!

Verwijderd

een micro-sd kaart erin (in de kijkshop-folder staat nu 1gb voor 35 euro), liedjes erop knallen en luisteren via speaker of headset.... makkelijker kan niet!

• shameblaster

shameblaster

BB4E^Cons

Heb nu een micro sd kaart van sandisk gekocht ( 1gig )
Cardreadertje erbij gekocht, nu ff volpompen :*)

• tinpo
Verwijderd schreef op donderdag 24 augustus 2006 @ 11:12:
een micro-sd kaart erin (in de kijkshop-folder staat nu 1gb voor 35 euro), liedjes erop knallen en luisteren via speaker of headset.... makkelijker kan niet!
Weet al hoe het werkt! Toch bedankt

• shameblaster

shameblaster

BB4E^Cons

Weet iemand of er ook een tom tom voor de s40 uitkomt, of een andere navigatie mogelijkheid icm de 6233

• dust419
Heeft iemand anders ook wel eens last dat als je iemand via de snelkeuze probeert te bellen het toestel eerst probeert een videocall op te zetten en pas als het toestel merkt dat dit niet gaat hij een voice call gaat maken...

Ik begrijp niet wat ik verkeerd doe wat dit probleem veroorzaakt....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb deze telefoon net gehaald! Echt een superding tot nu toe. Ik heb alleen toch een vraag:

Wanneer ik mijn email wil ophalen (Hotmail) krijg ik de bekende fout van controleer instellingen. Wanneer ik via de Nokia site de juiste instellingen wil halen zie ik tot mijn grote verbazing dat ik Hotmail niet kan kiezen! Iemand sugesties hoe ik het toch voor elkaar kan krijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bashy
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 16-09 00:37
Bestanden overpompen zoals mp3-tjes lukt me aardig. Maar hoe zorg ik dat de informatie over titels en artiesten netjes worden gepresenteerd bij aac-bestanden? Die 6233 maakt nu van de muziekgegevens een rommeltje en laat allen wat blokjes zien... :s

[ Voor 10% gewijzigd door Bashy op 26-08-2006 23:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• One_Eight_Se7en
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 24-08 23:51
dust schreef op donderdag 24 augustus 2006 @ 20:22:
Heeft iemand anders ook wel eens last dat als je iemand via de snelkeuze probeert te bellen het toestel eerst probeert een videocall op te zetten en pas als het toestel merkt dat dit niet gaat hij een voice call gaat maken...

Ik begrijp niet wat ik verkeerd doe wat dit probleem veroorzaakt....
Doet ie bij mij ook :) maar alleen de eerste keer :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weten jullie dan ook hoe je door middel van spraak een nummer kunt bellen op de Nokia 6234?
Als in: Druk knopje in, zeg naam, en hij herkent naam en belt?

[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 27-08-2006 17:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 25 augustus 2006 @ 17:34:
Ik heb deze telefoon net gehaald! Echt een superding tot nu toe. Ik heb alleen toch een vraag:

Wanneer ik mijn email wil ophalen (Hotmail) krijg ik de bekende fout van controleer instellingen. Wanneer ik via de Nokia site de juiste instellingen wil halen zie ik tot mijn grote verbazing dat ik Hotmail niet kan kiezen! Iemand sugesties hoe ik het toch voor elkaar kan krijgen?
Hotmail ondersteund deze functionaliteit (POP3) niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marxje1981
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 15:14
ja, houdt de knop " namen" even ingedrukt y voila :)

I have the body of a god, shame it's a buddha......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reiker
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 19:58

reiker

dan jij!

vegtem schreef op maandag 28 augustus 2006 @ 08:14:
ja, houdt de knop " namen" even ingedrukt y voila :)
Of de onderste volumetoets, de "-"
(handig als je de rechter softkey een andere functie hebt gegeven dan "Names" of "Namen" ;))

[ Voor 19% gewijzigd door reiker op 28-08-2006 09:26 . Reden: toevoeging ]

Zo gezegd, zo gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eduardtee
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 30-06 10:03
Ik zit te denken om deze telefoon te kopen, maar ik heb nog wat openstaande vraagjes over de synchronisatie met Outlook die ik nog niet beantwoord heb kunnen krijgen bijv. door reviews te raadplegen.

Ik weet dat Series 60 telefoons wel goed te synchen zijn met Outlook, maar Series 40 toestellen (zoals de 6233), daar heb ik nog vrij weinig over kunnen vinden. Vandaar de volgende vragen:
- Worden Contacts en Calendar-items uit Outlook goed gesynchroniseerd met de 6233?
Denk hierbij aan bijv. een adres wijzigen bij een contact op de 6233, vervolgens synchroniseren, waarbij het nieuwe adres automatisch in Outlook terecht komt.
Of een nieuwe contact aan Outlook toevoegen die dan automatisch op de 6233 terecht komt.
Of de omschrijving van een calendar-item wijzigen in Outlook en dat dit automatisch wordt overgenomen op je 6233.
- Krijg je een datakabel bij de 6233, zodat je via USB (en dus niet via BT) kan synchen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reiker

reiker

dan jij!

Die laatste vraag is vrij makkelijk te beantwoorden:

Nee, je krijgt géén datakabel bij de 6233. Die zul je zelf moeten aanschaffen.

Zo gezegd, zo gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eduardtee
reiker schreef op maandag 28 augustus 2006 @ 13:17:
Die laatste vraag is vrij makkelijk te beantwoorden:
Nee, je krijgt géén datakabel bij de 6233. Die zul je zelf moeten aanschaffen.
Thanks a lot. Heb je ook nog een antwoord bij de wat moeilijkere vragen? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reiker

reiker

dan jij!

Eigenlijk niet, ik werk op een Mac en weiger Outlook te gebruiken :)

Zo gezegd, zo gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eduardtee
DAAAAAAAMN YOU APPLE USERS!!!!!!!!

;)

Just kidding uiteraard... maar bedankt voor de moeite...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shameblaster

shameblaster

BB4E^Cons

Ben erachter gekomen dat het beeld hapert als je een .mp4 bestandje afspeelt.
Heb nu film naar 3gp omgezet en het werkt perfect :) heerlijk dat schermpje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

eduardtee schreef op maandag 28 augustus 2006 @ 16:08:
DAAAAAAAMN YOU APPLE USERS!!!!!!!!

;)

Just kidding uiteraard... maar bedankt voor de moeite...
Je kan natuurlijk alles in beide richtingen synchroniseren met Outlook, ook zelfs type in agenda dacht ook. Ook: verschillende nummers, foto's, adressen, verjaardagen, ...
Foto's werken blijkbaar niet met WAB heb ik gemerkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eduardtee
Verwijderd schreef op maandag 28 augustus 2006 @ 20:41:
[...]

Je kan natuurlijk alles in beide richtingen synchroniseren met Outlook, ook zelfs type in agenda dacht ook. Ook: verschillende nummers, foto's, adressen, verjaardagen, ...
Foto's werken blijkbaar niet met WAB heb ik gemerkt.
Ja, dit had ik inderdaad begrepen uit de reviews. Maar het gaat mij meer erom:
- of alle velden vanuit Outlook ook beschikbaar zijn op de 6233 en dus overgezet kunnen worden;
- of de software wijzigingen goed herkent en daardoor automatisch synchroniseert.

Kan je hierover nog iets zeggen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fdv99
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 13-09 13:48

fdv99

Penguin power

Wat ik me eigenlijk afvraag en waar ik nog niemand over gehoord heb, hoe zit het eigenlijk met de UMTS functies van dit toestel? Heeft iemand dit al aan de praat gekregen zodat je bijvoorbeeld sneller kan internetten op je laptop als je UMTS dekking hebt.

Ik weet eigenlijk niet of je hier een apart abonnement nodig voor hebt naast je normale telefoon abbo, of is het alleen maar een manier van connecten en betaal je toch per mb?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je hebt wel een UMTS abonnement nodig volgens mij, standaard kan je alleen op gprs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dust419
Nee hoor, je kunt zonder problemen beeld bellen of op hoge snelheid internetten, bij mij werkt dat prima (T-Mobile) zonder dat ik daar een extra abo voor moet hebben...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Archer_VC10
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 23:20
Wellicht heeft iemand dit al geprobeerd (anders ga ik dat doen zodra mijn 6233 binnen is) maar zou de 6233 ook werken met de DKU-2 datakabel van de 6230? Volgens verschillende websites heb je bij een 6233 een CA-53 kabel nodig, maar deze werkt ook op een 6230, dus zou het andersom ook gaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Archer_VC10 schreef op woensdag 30 augustus 2006 @ 21:43:
Wellicht heeft iemand dit al geprobeerd (anders ga ik dat doen zodra mijn 6233 binnen is) maar zou de 6233 ook werken met de DKU-2 datakabel van de 6230? Volgens verschillende websites heb je bij een 6233 een CA-53 kabel nodig, maar deze werkt ook op een 6230, dus zou het andersom ook gaan?
DKU-5 past, maar werkt niet. DKU-2 heb ik niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chillem.nl
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 22:51
Ik gebruik 'm hier met een DKU-2.
Werkt dus gewoon.

Verwijderd

Kan iemand mij helpen? Ik kan niet vinden waar ik de voicedail kan instellen op mijn 6233. Of kan je niet zelf inspreken op de 6233. Nu hoor ik een computerstem en die geeft vaak de verkeerde naam weer. Ik heb de taal wel op nederlands staan.
En weet iemand of je de konp aan de zijkant, die standaard voor ptt is een andere functie kan geven?
_/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 31-08-2006 10:49 ]

• Archer_VC10
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 23:20
Chillem.nl schreef op woensdag 30 augustus 2006 @ 23:12:
Ik gebruik 'm hier met een DKU-2.
Werkt dus gewoon.
Heel mooi, dat scheelt dan weer een investering! 8)

Verwijderd

staat ook gewoon in de handleiding dat de DKU-2 erop past. blz. 61
Die heb ik nog van mijn 6670 en werkt. :*)

[ Voor 31% gewijzigd door Verwijderd op 31-08-2006 15:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -JB-
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 16-09 02:06
Ik vraag me af of het ook mogelijk is om net zoals de N73 de agendapunten op de achtergrond ('desktop') weer te geven. Ik dacht dat het alleen mogelijk was met de symbian toestellen, wie kan dit bevestigen?

Gasloos sinds september 2024 - Itho Amber 65 - 7830Wp APSystems DS3L

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

-JB- schreef op vrijdag 01 september 2006 @ 11:41:
Ik vraag me af of het ook mogelijk is om net zoals de N73 de agendapunten op de achtergrond ('desktop') weer te geven. Ik dacht dat het alleen mogelijk was met de symbian toestellen, wie kan dit bevestigen?
Met S40 V3 kan dit inderdaad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wouter!
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 20:37
Vandaag ook eindelijk m'n zwarte 6233 ontvangen (6 augustus besteld incl. Vodafone-abonnement met nummerbehoud bij GSMeasy). Mooi toestel hoor 8). Voorlopig nog geen van de kuren ontdekt die hier in dit topic worden genoemd. Ik heb nu nog m'n huidige Hi-SIM erin zitten, die geeft zo te zien in elk geval geen problemen. Ik hoop dat het over 3 maand met de nieuwe Vodafone-SIM ook goed blijft gaan.

Ik was overigens wel verrast toen ik ervaarde dat ie geluid in stereo kan afspelen >:) ... had ik eigenlijk niet eens op gelet bij de aankoop maar vind 't niet verkeerd klinken :P. D'r komt wel een aardig geluid uit moet ik zeggen.

Wat me ook meteen opvalt (en wat hier ook al is gemeld) is de snelheid in het menu. Dat bevalt me erg goed, ik ben wel eens anders gewend geweest. Ook de camera volgt je bewegingen behoorlijk snel.

Tot nu toe niets dan lof :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -JB-
  • Laatst online: 16-09 02:06
Net bij de klantenservice van vodafone m'n nokia 6234 besteld

nokia 6234 voor 19€
1 jaar vodafone bel&multimedia €35 p/m

- eerste 6 maanden €25
- gratis live! voordeel (onbeperkt toegang tot live! sites)
- gratis live! internet voordeel (10mb/10u internet per maand gratis)

Toestel is binnen 10 dagen bij mij thuis :*)

Gasloos sinds september 2024 - Itho Amber 65 - 7830Wp APSystems DS3L

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Okay.
Ik wil een screensaver instellen, ik druk 'm op ja, stel annologe klok in, maar hij doet het niet :? Ik zie niets, hoe moet ik die instellen? Kan het zijn omdat ik er geen simkaart in heb? (Ja, lang verhaal |:( )
Ik heb energiebesparing uit en slaapmodus aan?

[ Voor 97% gewijzigd door Verwijderd op 02-09-2006 14:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bashy
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 16-09 00:37
Even telefoon uit en aan zetten nadat je screensaver hebt ingesteld. Dan doet ie het wel...
Verwijderd schreef op zaterdag 02 september 2006 @ 14:01:
Okay.
Ik wil een screensaver instellen, ik druk 'm op ja, stel annologe klok in, maar hij doet het niet :? Ik zie niets, hoe moet ik die instellen? Kan het zijn omdat ik er geen simkaart in heb? (Ja, lang verhaal |:( )
Ik heb energiebesparing uit en slaapmodus aan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wouter!
Ik vind de batterijtijd wel een beetje tegenvallen. Ik denk dat hij bij gemiddeld gebruik (eigenlijk minder dan gemiddeld) maximaal 4 dagen meegaat. Ik was met m'n Nokia's altijd gewend zo eens per week op te laden ...

Ik krijg de MMS- en GPRS-instellingen er overigens ook niet goed in. Die automatische configuraties die me zijn toegezonden lijken niet te werken. Via de Hi-selfservicelijn heb ik MMS en GPRS wèl geactiveerd, dus daar kan het niet aan liggen.

Verder wel 'n top-toestel :)

[ Voor 3% gewijzigd door Wouter! op 05-09-2006 00:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tinpo
Als ik nu een ander thema wil, krijg ik de melding onvoldoende geheugen :S. Op mijn geheugenkaart is nog 21mb vrij. Wie heeft een oplossing?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

berichten verwijderen, alle muziek/ringtone bestanden en foto's op je geheugenkaart zetten, waarschijnlijk is je telefoongeheugen vol en dat is nodig voor opslag van sommige bestanden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wouter!
M'n MMS/GPRS instellingen werken vandaag plotseling wel ... :? ... 't zal wel :).
Ik heb inmiddels ook 'n 2GB TransFlash/MicroSD-kaart besteld, kan ik mooi wat MP3's en andere zooi op kwijt. Wat zijn die kaartjes trouwens gruwelijk klein zeg >:).

[ Voor 51% gewijzigd door Wouter! op 06-09-2006 01:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tinpo
Verwijderd schreef op dinsdag 05 september 2006 @ 23:13:
berichten verwijderen, alle muziek/ringtone bestanden en foto's op je geheugenkaart zetten, waarschijnlijk is je telefoongeheugen vol en dat is nodig voor opslag van sommige bestanden.
Ja, je hebt gelijk thanks! Ik meteen ff 1gb besteld zal het probleem niet meer hebben 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Korte vraag:

Kan de 6233 probleemloos werken op een CARK-126 carkit? Ik heb momenteel die kit met een 15S houder voor mijn 6230. Ik heb de stekker uit de houder getrokken en deze aangesloten op een 6233.

Het ding gaat dan gewoon netjes opladen en geet een carkit icoontje weer. Ook bellen doet ie prima. Volgens mij hoef ik dus alleen maar de 15S houder om te wisselen voor een CR-56 houder. Spanningen en aansluitngen lijken me eveneens identiek te zijn.

Dus, gaat dit werken of weet iemand een reden waarom het niet kan?

• Wouter!
Werkt gewoon hoor. De carkit ondersteunt alle toestellen met pop-port.

• Ginz
  • Laatst online: 13:47

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Verwijderd schreef op woensdag 06 september 2006 @ 18:39:
Korte vraag:

Kan de 6233 probleemloos werken op een CARK-126 carkit? Ik heb momenteel die kit met een 15S houder voor mijn 6230. Ik heb de stekker uit de houder getrokken en deze aangesloten op een 6233.

Het ding gaat dan gewoon netjes opladen en geet een carkit icoontje weer. Ook bellen doet ie prima. Volgens mij hoef ik dus alleen maar de 15S houder om te wisselen voor een CR-56 houder. Spanningen en aansluitngen lijken me eveneens identiek te zijn.

Dus, gaat dit werken of weet iemand een reden waarom het niet kan?
Dit is afhankelijk van de versie van de CARK-126.

Als je een oude versie hebt, dan gaat dat helaas niet werken. Een nieuwe versie werkt gewoon probleemloos met de 6233.

Nu 1 probleem. Het is aan de buitenkant niet te zien welke versie je hebt.
Wouter! schreef op dinsdag 05 september 2006 @ 00:51:
Ik vind de batterijtijd wel een beetje tegenvallen. Ik denk dat hij bij gemiddeld gebruik (eigenlijk minder dan gemiddeld) maximaal 4 dagen meegaat. Ik was met m'n Nokia's altijd gewend zo eens per week op te laden ...
UMTS uitzetten als je dat niet gebruik. Dat scheelt je veel energie
Ik krijg de MMS- en GPRS-instellingen er overigens ook niet goed in. Die automatische configuraties die me zijn toegezonden lijken niet te werken. Via de Hi-selfservicelijn heb ik MMS en GPRS wèl geactiveerd, dus daar kan het niet aan liggen.

Verder wel 'n top-toestel :)
Probeer www.hilove.nl eens.

"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"

Verwijderd

Giox schreef op donderdag 07 september 2006 @ 11:07:
[...]

Dit is afhankelijk van de versie van de CARK-126.

Als je een oude versie hebt, dan gaat dat helaas niet werken. Een nieuwe versie werkt gewoon probleemloos met de 6233.

Nu 1 probleem. Het is aan de buitenkant niet te zien welke versie je hebt.

.
Thanks Wouter! en Giox,

Je hebt het over 2 versies van de CARK-126, maar ik neem aan dat omdat het werkt, ik dus de goede versie hebt...

Verwijderd

Vind het wel opvallend dat dit topic nog niet echt begint te lopen. Lijkt me toch een toekomstige hit dit toestel (als opvolger van de succesnummers 6230 en 6230i).

Of moet ik het juist positief zien, lees: er zijn weinig problemen met het toestel en er zijn enkel tevreden gebruikers? :)

• Wouter!
Giox schreef op donderdag 07 september 2006 @ 11:07:
[...]

UMTS uitzetten als je dat niet gebruik. Dat scheelt je veel energie

[...]

Probeer www.hilove.nl eens.
UMTS gebruik ik niet, staat ook gewoon uit dus. En zoals ik een paar berichtjes terug al zei werkten de MMS/GPRS-instellingen de volgende dag ineens wel :). Ik had 't al via Hi, HiLove en via Nokia (dan word je doorgelinkt) geprobeerd. Geen probleem meer dus!

Desondanks blijft de batterijtijd toch enigszins tegenvallen. Overigens vind ik de batterijstatus in het display minder duidelijk dan bij oude modellen ... ach ja, details :P.

Verwijderd

Wouter! schreef op donderdag 07 september 2006 @ 13:28:
Overigens vind ik de batterijstatus in het display minder duidelijk dan bij oude modellen ... ach ja, details :P.
Eens... Vind het nu een beetje cheapy staan dat batterijtje linksbovenin. Had het liever gehad zoals bij de 6230(i) een verticale indicatie (met 7 streepjes) aan de linkerkant. Zelfde geld voor de indicator voor het bereik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand al iets gehoord of gezien over nieuwe firmware? Zou 4.5 zijn, betere geluidskwaliteit + ondersteuning voor WAV en WMA.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hallo mensen ik heb het toestel nu ook een paar dagen, zeeeer prettig maar toch een ding wat bij mij niet lukt...

als ik via bluetooth een muziekbestand van een vriend van me krijg word hij ALTIJD opgeslagen op het internte geheugen.. geen ramp zolang het maar klein blijft, dit is vaak echter niet zo en dan wordt hij dus geannuleerd...:S hoe stel ik in dat deze meteen naar mijn geheugenkaart toegaat??

tnxx alvast

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shameblaster

shameblaster

BB4E^Cons

Verwijderd schreef op vrijdag 08 september 2006 @ 19:21:
hallo mensen ik heb het toestel nu ook een paar dagen, zeeeer prettig maar toch een ding wat bij mij niet lukt...

als ik via bluetooth een muziekbestand van een vriend van me krijg word hij ALTIJD opgeslagen op het internte geheugen.. geen ramp zolang het maar klein blijft, dit is vaak echter niet zo en dan wordt hij dus geannuleerd...:S hoe stel ik in dat deze meteen naar mijn geheugenkaart toegaat??

tnxx alvast
Ben ik ook nog niet achter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Volgens mij is dit niet mogelijk. Gemiste kans...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dan heb ik nog een andere vraag...
waar de hell is dat push to talk eigenlijk voor??? en hoe zorg ik dat ik dat gebruik en kost dit me ook wat? ja sorry ben lekkere apaat op dat gebied.

als iemand me hiermee kan helpen dankjewel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 09 september 2006 @ 14:01:
dan heb ik nog een andere vraag...
waar de hell is dat push to talk eigenlijk voor??? en hoe zorg ik dat ik dat gebruik en kost dit me ook wat? ja sorry ben lekkere apaat op dat gebied.

als iemand me hiermee kan helpen dankjewel
PTT wordt nog niet door Nederlandse providers ondersteund. Voor zover ik weet is het een soort walkie talkie systeem waarbij je voor een x bedrag per maand onbeperkt contact kunt opnemen met elkaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wouter!
Verwijderd schreef op zaterdag 09 september 2006 @ 15:17:
[...]

PTT wordt nog niet door Nederlandse providers ondersteund. Voor zover ik weet is het een soort walkie talkie systeem waarbij je voor een x bedrag per maand onbeperkt contact kunt opnemen met elkaar.
Volgens mij heb ik in Duitsland iemand dat wel 'ns zien doen, iemand van een Taxi-bedrijf :).
Dat PTT wordt je toch wel enigszins subtiel door de strot gedrukt vind ik, terwijl we er niks aan hebben. Een apart menu-item, een item tussen de favorieten, een aparte knop aan de zijkant van het toestel, allerlei opties in de profielen m.b.t. PTT ... sja :?

[ Voor 23% gewijzigd door Wouter! op 09-09-2006 18:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik wil mijn hotmail en gmail kunnen ontvangen maar kan nergens de instellingen vinden voor deze telefoon. En als ik wat wil gaan instellen vraag hij standaard of ik een planet email account wil instellen.

dus weet iemand de hotmail en gmail instellingen voor mijn 6233?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 10 september 2006 @ 00:18:
Ik wil mijn hotmail en gmail kunnen ontvangen maar kan nergens de instellingen vinden voor deze telefoon. En als ik wat wil gaan instellen vraag hij standaard of ik een planet email account wil instellen.

dus weet iemand de hotmail en gmail instellingen voor mijn 6233?
Hotmail ondersteunt geen pop3 volgens mij en de gmail pop3 instellingen kun je van de gmail site halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wouter! schreef op zaterdag 09 september 2006 @ 18:00:
[...]

Volgens mij heb ik in Duitsland iemand dat wel 'ns zien doen, iemand van een Taxi-bedrijf :).
Dat PTT wordt je toch wel enigszins subtiel door de strot gedrukt vind ik, terwijl we er niks aan hebben. Een apart menu-item, een item tussen de favorieten, een aparte knop aan de zijkant van het toestel, allerlei opties in de profielen m.b.t. PTT ... sja :?
Viel mij idd ook al op, erg veel PTT gedoe op de telefoon, maar wij kunnen er geen r**t mee, best jammer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Volgens mij kan dit topic wel dicht....geen problemen niemand?? :? :?
Of het is inderdaad een top toestel!! (is het ook)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ojjorz
  • Registratie: December 2003
  • Niet online

Ojjorz

De oude man die alles kan

Verwijderd schreef op maandag 11 september 2006 @ 23:02:
Tot nu toe zijn er nog genoeg interessante vragen aan bod gekomen. Verder denk ik dat nu juist pas veel mensen het toestel aanschaffen (kat uit de boom kijken etc.) dus dat er nog veel vragen/tips/mogelijkheden/apps zullen komen. Om het topic nu maar te sluiten omdat jij je telefoon binnen hebt en geen vragen meer hebt lijkt me voorbarig.

Ik bijvoorbeeld vroeg me af of de nieuwe batterij-indicator (anders van 6230i) wel gewoon zijn werk goed doet. Hoor veel mensen over het feit dat hij minder duidelijk en fijn is, maar is hij verder wel nauwkeurig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wouter!
Verwijderd schreef op zondag 10 september 2006 @ 01:30:
[...]

Hotmail ondersteunt geen pop3 volgens mij en de gmail pop3 instellingen kun je van de gmail site halen.
Ik heb dus een POP3-account volledig correct ingevoerd maar krijg geen verbinding. Zo gauw ik iets wil sturen of ophalen zegt ie "Kan geen verbinding maken met netwerk, controleer verbindingsinstellingen".
Verwijderd schreef op maandag 11 september 2006 @ 23:02:
Is dit een problemen-topic dan :?. Volgens mij is het een algemeen topic over dit model :).

[ Voor 28% gewijzigd door Wouter! op 12-09-2006 01:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Canaria
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Canaria

4313-3581-4704

Wouter! schreef op zaterdag 09 september 2006 @ 18:00:
[...]

Achja, dat had ik tien jaar geleden op mijn eerste telefoon ook met het 'berichten' menu. Dat werd toen ook nog niet ondersteund. Overal in de handleiding stonden ook dingen over 'SMS-berichten', sindsdien ben ik eraan gewend geraakt dat sommige dingen die in de handleiding staan overgeslagen kunnen worden. Neem nou de kostentellerfunctie, of de mogelijkheid om een tweede lijn te selecteren, dat wordt ook nergens ondersteund. Dat gold toen al voor nummerherkenning. De naam van de persoon door wie je wordt gebeld in het scherm? Futuristische gedachte, die een jaar later werkelijkheid werd 8)7

Apparticle SharePoint | Apps | Articles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Guffy
  • Laatst online: 30-09-2008
Ik heb de 6233 nu paar dagen in bezit en vindt het superding. Vooral mooi scherm. Hiervoor had ik een 6230i en die was stuk trager. Deze 6233 is weer lekker snel zoals de 6230 die daarvoor weer had. Jaja elk jaar een upgrade :9

Ik heb de orange (simlock)versie (gratis bij jaartje 30 p/m en 5 maanden 50% korting) en volgens mij komt het door deze orange versie dat ik met het volgende zit :

Bij hoofdscherm heb ik rechtsboven een vrij grote digitale klok. Deze kan ik uitzetten of analoog maken maar ik wil dus wel een digitale klok. Alleen is deze dus groot. Bij het menu is hij wel juiste gewenste formaat.

Ik dacht "ligt misschien aan thema ofzo", maar met alle thema's heb ik er last van. :?

Iemand die er ook last van heeft en misschien oplossing weet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ojjorz schreef op maandag 11 september 2006 @ 23:52:
[...]
Om het topic nu maar te sluiten omdat jij je telefoon binnen hebt en geen vragen meer hebt lijkt me voorbarig.

Ik bijvoorbeeld vroeg me af of de nieuwe batterij-indicator (anders van 6230i) wel gewoon zijn werk goed doet. Hoor veel mensen over het feit dat hij minder duidelijk en fijn is, maar is hij verder wel nauwkeurig?
Topic sluiten was grappig bedoeld hoor! :)

De batterij indicator doet het volgens mij goed, ik heb het toestel nu een goede maand en iedere keer gaat er een klein stukje groen af dus hij doet z`n werk wel nauwkeurig, al moet ik zeggen dat de oude indicator duidelijker was.
Dus ja hij is nauwkeurig, maar de oude was overzichtelijker!
Pagina: 1 ... 4 ... 9 Laatste

Dit topic is gesloten.