Tommy,
ik vond dat ook.. Het enige wat factoryprices mij kon melden dat "vermoedelijk" Xoro al hun energie in HDMi wil steken en men dacht zelfs dat de 8400 geen HDMi heeft. Toen ik vertelde dat hij dan ff op Alternate moest gaan kijken wist hij het ook niet meer. Want daar staat toch echt in het specs-lijste HDMi vermeld... Ik heb het volgende van Xoro na mijn laatste email gekregen over de daadwerkelijke belangrijke verschillen. Had misschien mijn vraag gedetaileerder moeten schrijven naar hun omdat ik het niet over resolutie heb gehad maar gewoon om de verschillen had gevraagd.
[dacht dan pak ik alles in 1 vraag ] Hieronder hun antwoord :
Dear Sir,
the main difference is that you can change the resolution of YUV and VGA at the HSD 8400
and that the HSD 8400 has no USB-IN.
Best regards from Hamburg
========================================
XORO Service Team
Katharina Biskupek
MAS Elektronik AG
Technically unlimited.
Tel: +49 (40) 77 11 09-17
Fax: +49 (40) 77 11 09-33
mailto:support@mas.de
http://www.mas.de http://www.xoro.de
Handelsregister Amtsgericht Hamburg
HRB 74448
USt-ID-Nr.: DE 118580738
Vorstand: Jacob Adonts / Jens Yu
Aufsichtsratsvorsitzender: Prof. Dr. Hartwig Ahlberg
Aufsichtsratsmitglieder: Rüdiger Sahr / Matthias Chang
========================================
En USB vind ik inderdaad wel een leuke toevoeging voor een persoon als ik die compleet zonder PC wil draaien wat in mijn ogen dB's scheelt van fans.. [ voor als je een stille film kijkt hahahahaaha ] En dan met USB kan je dus een USB schijfje wat ik al heb van 80GB meteen de DVD's/Divx/MP3 draaien... Mijn idee was dat als ik straks toch naar DVI ga zoals jij tommy al hebt dit waarschijnlijk een beter resultaat geeft dan die 640x480 op VGA.. Echter begrijp ik van jou dat het dus misschien wel beter is maar ook niet fantastisch....hmmmm. Ben benieuwd wat Xoro er over meld ja...
En wat hun reden is om daadwerkelijk te stoppen met de 8400...wat in mijn ogen nu juist een toch nog steeds verkopende variant moet zijn...
@Edit: Heb toch nog ff een reply gedaan in de vorm van :
Sir,
What is for both models the maximum resolution for the VGA ?
Is that for 8410 max. 640x480 ?
And for 8400 max. 1024x768
I just do not understand that a later model [ 8410 ] has limited resolution in stead of the older 8400….
Regards....
[
Voor 7% gewijzigd door
Anoniem: 210439 op 06-03-2007 14:37
]