Verwijderd schreef op woensdag 11 januari 2006 @ 03:32:
pff dankzij spanky had ik weer wat leesvoer voor me slaapeloosheid!!

selfkill blabla..niet zeuren hoort bij het spel,zelfde als panzer/rifles en de andere zogenaamde noob wapens

ligt meestal dus aan je tegenstander ..zijn het lamers (op pubs in dit geval..zullen ze zelfst /kill doen als hun spawntijd op 29 is) dan zul je weinig aan kunnen doen! het iig heel slim zoals zenix al gezegt heeft om te /kill voor ammo en health!
cheaters zul je zekker nooit stoppen ...hoe moeilijker je het maakt hoe beter het voelt om te cheaten! er worden ook een hoop mensen voor cheaters uitgemaakt laatste tijd omdat het zogenaamd paar maanden terug noobs waren! (dit is gewoon puur menselijk ...die zogenaamde pros worden bang voor de nieuwkomers

dat is dus nu het geval met kot! ...men denkt van wie is kot ...hoe kan dit blabla ..als mystic zelfde moves doet denkt niemand van HAXXXXXX!
ergste is zelfst dat men je hele clan zwart probeert te maken omdat ze zogenaamd denken dat je cheat... terwijl men zelf ook in een clan zit met ouwe cheaters! ik ga hier geen namen zitten noemen van die personen maar oh please ...kap ff met dat kinderachtig gedrag op xfire.
meeste info hulp scripts en up to date info vind je trouwens hier
http://enemy-territory.4players.de:1041
en tja in plaats van google kun je ook altijd deze gebruiken ...bijna alles staat er wel op
http://www.startkabel.nl/k/enemy-territory/
btw is me eerste post heb zoveel mogelijk naar die faq enzo gecheckt ..maar of het in me hoofd is gebleven is de vraag ..dus tips hints ...wat ik moet en niet moest posten pm me ofzo kan ik het aanpassen! geen spelfouten zooi ..check tijd zegt wel genoeg
Je kan goeie spelers tegenwoordig niet meer van Cheaters onderscheiden. Echt waar. Daarom denken mensen vaak nieuwkomers die goed zijn dat ze een private hax hebben ofzo die je niet kan zien. Is begrijpelijk maar natuurlijk wel frusterend voor de nieuwkomers die gewoon wel goed zijn.
Verwijderd schreef op donderdag 12 januari 2006 @ 16:54:
[...]
hihi

kennis over waar je over praat zou ook geen kwaad kunnen meneer ziV!!!11!!
anyway ff dit hele bullshit zooi weer eens verklaren snooz heeft ooit gecheat ..gepakt ...gekapt met gamen ..kwam terug in incredible ..clan wordt gepakt op een cheater NIET SNOOZER ..zijn demos staan nog clanbase (van snooz dus) zijn clanmaatje cheate en opeens krijgt snoozer weer de volle lading van cheater dit en dat

terwijl er totaal geen bewijs was tegen hem ..... hij start nieuwe clan op genaamt intense met als doel een multiclan ET/COD2 ..hij speelt zelf AF en TOE wel eens ET maar is vooral bezig met cod2!
opeens denkt hele community dat snoozer nickfaker is en nog altijd meespeelt! (snooz = chucky) en niet zoals meneer zenix die echt wel oogkleppen heeft, want heb hem dit al 100x uitgelegt maar meneer denkt het natuurlijk weer beter te weten! snooz = chucky, koen = k0wn..
MAAR het aller ergste is dat men opeens niet zeikt over andere clans met EX-cheaters, maar snoozer en heel intense opeens als cheaters wordt bestempelt omdat we een paar noobs waren jaartje terug! meeste van ons spelen dit spel maar 1,5 a 2 jaar...niet dat we zo goed zijn maar vind die stempel cheatersclan beetje triest!
al te vaak me demos in moeten leveren na een war, dus kap met dat triest gedoe ..vraag om demos na war geloof me je krijgt ze :] nooit iets terug gehoort nadat men die demos bekeken had!!!!!111!!!
maja onwetendheid is altijd wel een mooi zwak punt bij de mensheid! zolang men de waarheid niet weet of snapt is alles PERFECT

TRIEST
kunnen we weer ONTOPIC praten

Je vergeet wat clans waar die ook in gecheat heeft of waar die mensen in toe had gezet om te cheaten.
Volgens mij heeft snoozer ook gecheat bij mij in de clan want hij speelde vaag daarom heb ik hem ook oa gekickt. En ook om zen kinderachtige gedrag. Maar op pb ss was niks te zien. Snoozer heeft ook nog in Clan SoF gezeten toen die nog et speelde onder de nick Cyrez ofzo. Zal me niet verbazen dat ie daar ook door cheats in is gekomen, want snoozer was nooit zo goed. Maar sinds zen hax wel rara.
iG - Imperial Glory ( sacri pacific hax hax)
incr - Incredible Gaming ( jerome hax aka krypto die woont in dezelde straat als die snoozer en hij was ook sacri of pacific in iG)
En ook nog playmates een clan waar die leader was geweest is gekilled voor fake matches. Ja snoozer doet alles voor de puntjes fake matches overal. Ook in iG en incr was dat het geval.
Je kan de community niet ongelijk geven dat jullie cheaters worden genoemd. Je hebt chucky/snoozer in je clan clanleader van 2 clans waar cheaters inzaten en zelf ook gepakt is met cheats. Maar ik denk echt niet dat intense esports cheat btw alleen snoozer kan je nooit clean noemen. Hij heeft ook met een spoofer gespeeld in incredible gaming.
En ik weet meer over jouw dan snoozer want ik heb ook in iG gezeten met gomez( toen syntax ) en snoozer en daarvoor playmates we waren toen 3on3 funteam. Dus ik volg hem en zijn praktrijken al bijhoorlijk lang. Kortom als je in een clan gaat waar snoozer een deel van uitmaakt maakt niet uit op welke manier krijg je gewoon als speler zelf een slechte naam. Is je eigen schuld, iemand die verstandig genoeg is gaat niet met zulke types als snoozer om.
Gewoon heel simpel,
Boogie je zit in een clan met een bekende ex cheater en iemand die in clans zat waar veel cheaters inzaten. Iemand die zich met fakematches bezig hield op CB. Ja sorry hoor maar als je met dat soort figuren omgaat dan kan je verwachten dat ze jouw ook als verdachte speler gaan zien, of andere spelers van intense esports Ik denk niet dat je cheat hoor.
En koen was dus echt wel snoozer op xfire =) Kijk naar zijn posts naar zijn gedrag. En vergelijk het met andere comments van vorige snoozers accounts en je ziet dat ik gelijk heb. Maar ik zeg natuurlijk niet dat Koen snoozer is ingame dat is dan wel kWn maar op xfire was het dus wel snoozer onder koen ze nick daar ben ik 100% zeker van.
En je zit ook nog met efax in de clan ook zo n irritant ventje. Snap niet dat je plezier daarmee heb

Ben der weer
[
Voor 54% gewijzigd door
Zenix op 12-01-2006 18:56
]