[PC]Wolfenstein: Enemy Territory - deel 11

Pagina: 1 ... 4 ... 10 Laatste
Acties:
  • 6.651 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shaggy
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 15-09 16:44

Shaggy

Misantroop pur sang

Ik heb een klein problempje.

Ik speel met mijn oude config, maar mijn graphics staan nog op de oude settings. Welke settings moet ik in de config omhoog zetten ( en op welke waarde? 0-1 etc. ) om grafisch op het hoogste in te stellen qua kwaliteit, details etc.

Ik heb het eea geprobeerd, maar ik moet telkens handmatig in mijn instellingen veranderen in High details/textures.

Making an ass of myself since the 70's

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

pff dankzij spanky had ik weer wat leesvoer voor me slaapeloosheid!! <3
selfkill blabla..niet zeuren hoort bij het spel,zelfde als panzer/rifles en de andere zogenaamde noob wapens :(
ligt meestal dus aan je tegenstander ..zijn het lamers (op pubs in dit geval..zullen ze zelfst /kill doen als hun spawntijd op 29 is) dan zul je weinig aan kunnen doen! het iig heel slim zoals zenix al gezegt heeft om te /kill voor ammo en health!

cheaters zul je zekker nooit stoppen ...hoe moeilijker je het maakt hoe beter het voelt om te cheaten! er worden ook een hoop mensen voor cheaters uitgemaakt laatste tijd omdat het zogenaamd paar maanden terug noobs waren! (dit is gewoon puur menselijk ...die zogenaamde pros worden bang voor de nieuwkomers :( dat is dus nu het geval met kot! ...men denkt van wie is kot ...hoe kan dit blabla ..als mystic zelfde moves doet denkt niemand van HAXXXXXX!
ergste is zelfst dat men je hele clan zwart probeert te maken omdat ze zogenaamd denken dat je cheat... terwijl men zelf ook in een clan zit met ouwe cheaters! ik ga hier geen namen zitten noemen van die personen maar oh please ...kap ff met dat kinderachtig gedrag op xfire.

meeste info hulp scripts en up to date info vind je trouwens hier http://enemy-territory.4players.de:1041
en tja in plaats van google kun je ook altijd deze gebruiken ...bijna alles staat er wel op
http://www.startkabel.nl/k/enemy-territory/

btw is me eerste post heb zoveel mogelijk naar die faq enzo gecheckt ..maar of het in me hoofd is gebleven is de vraag ..dus tips hints ...wat ik moet en niet moest posten pm me ofzo kan ik het aanpassen! geen spelfouten zooi ..check tijd zegt wel genoeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

shaggy8675 schreef op woensdag 11 januari 2006 @ 01:27:
Ik heb een klein problempje.

Ik speel met mijn oude config, maar mijn graphics staan nog op de oude settings. Welke settings moet ik in de config omhoog zetten ( en op welke waarde? 0-1 etc. ) om grafisch op het hoogste in te stellen qua kwaliteit, details etc.

Ik heb het eea geprobeerd, maar ik moet telkens handmatig in mijn instellingen veranderen in High details/textures.
r_picmip "0"
r_detailtextures "1" //hmm tbh zou ik dit op 0 zetten lichte maps (fuel dump ofzo) krijg je pijn aan je ogen te fel
r_texturebits "32"
r_colorbits 32
r_depthbits "32"
r_subdivisions "0"

hmm dat zijn de eerste die in me opkomen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Infinitive
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 25-09-2023
ph4ge schreef op woensdag 11 januari 2006 @ 00:48:
[...]
Nee, maar met AA zie je beter
Mee eens, als je beweegt terwijl je aan het kijken bent naar iemand die op het balkon in goldrush staat, of achter het gaas aan de achterzijde van supplydepot2, of als je kijkt door de spijlen van het raampje in het middenstuk van tc_base... dat geeft zo'n flikkereffect dat ik moeite heb om er doorheen te kijken. Een hogere resolutie helpt wel, maar op bepaalde plaatsen is het gewoon irritant. Maar in hoeverre jij dat irritant vind zal per persoon veschillen (waarschijnlijk heb ik niet zulke beste ogen :) ).

Maar ik zou niet weten hoe ik mijn AA in zou kunnen schakelen. Door warconfigs wordt r_ati_fsaa_level naar 0 geforceerd, en als ik een override doe op het ati-control panel, dan lijkt dat binnen ET geen effect te hebben...

Overigens wordt r_detailtextures wordt door warconfigs naar 0 geforceerd. Ook weer jammer, want dat zorgt toch voor visueel aantrekkelijkere plaatjes.

putStr $ map (x -> chr $ round $ 21/2 * x^3 - 92 * x^2 + 503/2 * x - 105) [1..4]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Danjel
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 23:33
Hmz, hoe zet je AA aan dan? en met name tussen 4x of 8x?

They who buy the dip, deserves the rip.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

AleXnl schreef op dinsdag 10 januari 2006 @ 16:48:
[...]

het werkt wel, maar heel wisselvallig, toen ik met alleen mijn movie install dit probeerde had ik de ene keer wel AA, en bij de andere moest ik een paar keer vid_restart doen of zelfs de default config laden en weer terug gaan voordat ik weer AA had
nooit problemen gehad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 11 januari 2006 @ 03:32:
ow? :?

Edit: oh ik zie het al, het is boogie _/-\o_ O+

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 11-01-2006 23:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is Intense niet die cheaterclan met snoozer B) ? Zenix kom eens met info, je bent er nooit als je echt nodig bent :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 12 januari 2006 @ 00:07:
[...]

Is Intense niet die cheaterclan met snoozer B) ? Zenix kom eens met info, je bent er nooit als je echt nodig bent :o
ahh ik dacht al, sinds hij in intense zit schiet ie wel erg goed..... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 12 januari 2006 @ 15:44:
[...]

ahh ik dacht al, sinds hij in intense zit schiet ie wel erg goed..... ;)
hihi }:O 8)7 |:(
kennis over waar je over praat zou ook geen kwaad kunnen meneer ziV!!!11!!

anyway ff dit hele bullshit zooi weer eens verklaren snooz heeft ooit gecheat ..gepakt ...gekapt met gamen ..kwam terug in incredible ..clan wordt gepakt op een cheater NIET SNOOZER ..zijn demos staan nog clanbase (van snooz dus) zijn clanmaatje cheate en opeens krijgt snoozer weer de volle lading van cheater dit en dat 8)7 terwijl er totaal geen bewijs was tegen hem ..... hij start nieuwe clan op genaamt intense met als doel een multiclan ET/COD2 ..hij speelt zelf AF en TOE wel eens ET maar is vooral bezig met cod2!
opeens denkt hele community dat snoozer nickfaker is en nog altijd meespeelt! (snooz = chucky) en niet zoals meneer zenix die echt wel oogkleppen heeft, want heb hem dit al 100x uitgelegt maar meneer denkt het natuurlijk weer beter te weten! snooz = chucky, koen = k0wn..

MAAR het aller ergste is dat men opeens niet zeikt over andere clans met EX-cheaters, maar snoozer en heel intense opeens als cheaters wordt bestempelt omdat we een paar noobs waren jaartje terug! meeste van ons spelen dit spel maar 1,5 a 2 jaar...niet dat we zo goed zijn maar vind die stempel cheatersclan beetje triest!
al te vaak me demos in moeten leveren na een war, dus kap met dat triest gedoe ..vraag om demos na war geloof me je krijgt ze :] nooit iets terug gehoort nadat men die demos bekeken had!!!!!111!!!

maja onwetendheid is altijd wel een mooi zwak punt bij de mensheid! zolang men de waarheid niet weet of snapt is alles PERFECT :z :Z ;( TRIEST

kunnen we weer ONTOPIC praten :+ _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Eens een cheater altijd een cheater toch.

En even voor de goede orde: Jouw eerste post hier ging ineens over Intense, terwijl die clan hier helemaal niemand wat boeit afgezien van het feit dat hij bestaat uit ex-cheaters. Vind je het gek dat je een bijdehande opmerking krijgt als je totaal offtopic ergens over begint te brallen?

Ik mag dan misschien onwetend zijn maar ik zit niet in een clan met een bewezen cheater. Jij bent degene met oogkleppen op. Als je hier alleen maar komt om je clan te verdedigen en om tof proberen te doen mag je wat mij betreft gelijk weer aantrappen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 12 januari 2006 @ 17:09:
Eens een cheater altijd een cheater toch.

En even voor de goede orde: Jouw eerste post hier ging ineens over Intense, terwijl die clan hier helemaal niemand wat boeit afgezien van het feit dat hij bestaat uit ex-cheaters. Vind je het gek dat je een bijdehande opmerking krijgt als je totaal offtopic ergens over begint te brallen?

Ik mag dan misschien onwetend zijn maar ik zit niet in een clan met een bewezen cheater. Jij bent degene met oogkleppen op. Als je hier alleen maar komt om je clan te verdedigen en om tof proberen te doen mag je wat mij betreft gelijk weer aantrappen.
eens een noob altijd een noob? niet iedereen is pro geboren...mmkay!
wie zijn de andere cheaters dan?!!!!!

begrijpend lezen is mischien wel moeilijk maar me eerste post ging totaal niet over intense! maar ok als jij dat eruit haalt kan ik er weinig aan doen!

oogkleppen dat ging over zenix niet over jou ..wat jij dr mee bemoei snap ik totaal niet! anyway who cares! zenix weet heel goed waarom ik die opmerking maak!
denk ff na voordat je je frustraties eruit gooi meneer ziV

edit:
pff btw ik lees net me eigen post en vind totaal nergens het verwijzing naar me clan of wat dan ook dus ziV LEZEN AUB.......LEZEN!

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 12-01-2006 17:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shameblaster
  • Laatst online: 26-05 23:52

shameblaster

BB4E^Cons

Heerlijk zon Soap : >
hij zal ook wel met cod2 cheaten O-)
* shameblaster eensh met zivvie

[ Voor 32% gewijzigd door shameblaster op 12-01-2006 18:30 ]

Cons:::BB4E

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zenix
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 18-09 23:50

Zenix

BOE!

Verwijderd schreef op woensdag 11 januari 2006 @ 03:32:
selfkill blabla..niet zeuren hoort bij het spel,zelfde als panzer/rifles en de andere zogenaamde noob wapens :(
ligt meestal dus aan je tegenstander ..zijn het lamers (op pubs in dit geval..zullen ze zelfst /kill doen als hun spawntijd op 29 is) dan zul je weinig aan kunnen doen! het iig heel slim zoals zenix al gezegt heeft om te /kill voor ammo en health!

cheaters zul je zekker nooit stoppen ...hoe moeilijker je het maakt hoe beter het voelt om te cheaten! er worden ook een hoop mensen voor cheaters uitgemaakt laatste tijd omdat het zogenaamd paar maanden terug noobs waren! (dit is gewoon puur menselijk ...die zogenaamde pros worden bang voor de nieuwkomers :( dat is dus nu het geval met kot! ...men denkt van wie is kot ...hoe kan dit blabla ..als mystic zelfde moves doet denkt niemand van HAXXXXXX!
ergste is zelfst dat men je hele clan zwart probeert te maken omdat ze zogenaamd denken dat je cheat... terwijl men zelf ook in een clan zit met ouwe cheaters! ik ga hier geen namen zitten noemen van die personen maar oh please ...kap ff met dat kinderachtig gedrag op xfire.

meeste info hulp scripts en up to date info vind je trouwens hier http://enemy-territory.4players.de:1041
en tja in plaats van google kun je ook altijd deze gebruiken ...bijna alles staat er wel op
http://www.startkabel.nl/k/enemy-territory/

btw is me eerste post heb zoveel mogelijk naar die faq enzo gecheckt ..maar of het in me hoofd is gebleven is de vraag ..dus tips hints ...wat ik moet en niet moest posten pm me ofzo kan ik het aanpassen! geen spelfouten zooi ..check tijd zegt wel genoeg
Je kan goeie spelers tegenwoordig niet meer van Cheaters onderscheiden. Echt waar. Daarom denken mensen vaak nieuwkomers die goed zijn dat ze een private hax hebben ofzo die je niet kan zien. Is begrijpelijk maar natuurlijk wel frusterend voor de nieuwkomers die gewoon wel goed zijn.
Verwijderd schreef op donderdag 12 januari 2006 @ 16:54:
[...]

hihi }:O 8)7 |:(
kennis over waar je over praat zou ook geen kwaad kunnen meneer ziV!!!11!!

anyway ff dit hele bullshit zooi weer eens verklaren snooz heeft ooit gecheat ..gepakt ...gekapt met gamen ..kwam terug in incredible ..clan wordt gepakt op een cheater NIET SNOOZER ..zijn demos staan nog clanbase (van snooz dus) zijn clanmaatje cheate en opeens krijgt snoozer weer de volle lading van cheater dit en dat 8)7 terwijl er totaal geen bewijs was tegen hem ..... hij start nieuwe clan op genaamt intense met als doel een multiclan ET/COD2 ..hij speelt zelf AF en TOE wel eens ET maar is vooral bezig met cod2!
opeens denkt hele community dat snoozer nickfaker is en nog altijd meespeelt! (snooz = chucky) en niet zoals meneer zenix die echt wel oogkleppen heeft, want heb hem dit al 100x uitgelegt maar meneer denkt het natuurlijk weer beter te weten! snooz = chucky, koen = k0wn..

MAAR het aller ergste is dat men opeens niet zeikt over andere clans met EX-cheaters, maar snoozer en heel intense opeens als cheaters wordt bestempelt omdat we een paar noobs waren jaartje terug! meeste van ons spelen dit spel maar 1,5 a 2 jaar...niet dat we zo goed zijn maar vind die stempel cheatersclan beetje triest!
al te vaak me demos in moeten leveren na een war, dus kap met dat triest gedoe ..vraag om demos na war geloof me je krijgt ze :] nooit iets terug gehoort nadat men die demos bekeken had!!!!!111!!!

maja onwetendheid is altijd wel een mooi zwak punt bij de mensheid! zolang men de waarheid niet weet of snapt is alles PERFECT :z :Z ;( TRIEST

kunnen we weer ONTOPIC praten :+ _/-\o_
Je vergeet wat clans waar die ook in gecheat heeft of waar die mensen in toe had gezet om te cheaten.

Volgens mij heeft snoozer ook gecheat bij mij in de clan want hij speelde vaag daarom heb ik hem ook oa gekickt. En ook om zen kinderachtige gedrag. Maar op pb ss was niks te zien. Snoozer heeft ook nog in Clan SoF gezeten toen die nog et speelde onder de nick Cyrez ofzo. Zal me niet verbazen dat ie daar ook door cheats in is gekomen, want snoozer was nooit zo goed. Maar sinds zen hax wel rara.

iG - Imperial Glory ( sacri pacific hax hax)
incr - Incredible Gaming ( jerome hax aka krypto die woont in dezelde straat als die snoozer en hij was ook sacri of pacific in iG)

En ook nog playmates een clan waar die leader was geweest is gekilled voor fake matches. Ja snoozer doet alles voor de puntjes fake matches overal. Ook in iG en incr was dat het geval.

Je kan de community niet ongelijk geven dat jullie cheaters worden genoemd. Je hebt chucky/snoozer in je clan clanleader van 2 clans waar cheaters inzaten en zelf ook gepakt is met cheats. Maar ik denk echt niet dat intense esports cheat btw alleen snoozer kan je nooit clean noemen. Hij heeft ook met een spoofer gespeeld in incredible gaming.

En ik weet meer over jouw dan snoozer want ik heb ook in iG gezeten met gomez( toen syntax ) en snoozer en daarvoor playmates we waren toen 3on3 funteam. Dus ik volg hem en zijn praktrijken al bijhoorlijk lang. Kortom als je in een clan gaat waar snoozer een deel van uitmaakt maakt niet uit op welke manier krijg je gewoon als speler zelf een slechte naam. Is je eigen schuld, iemand die verstandig genoeg is gaat niet met zulke types als snoozer om.

Gewoon heel simpel,

Boogie je zit in een clan met een bekende ex cheater en iemand die in clans zat waar veel cheaters inzaten. Iemand die zich met fakematches bezig hield op CB. Ja sorry hoor maar als je met dat soort figuren omgaat dan kan je verwachten dat ze jouw ook als verdachte speler gaan zien, of andere spelers van intense esports Ik denk niet dat je cheat hoor.

En koen was dus echt wel snoozer op xfire =) Kijk naar zijn posts naar zijn gedrag. En vergelijk het met andere comments van vorige snoozers accounts en je ziet dat ik gelijk heb. Maar ik zeg natuurlijk niet dat Koen snoozer is ingame dat is dan wel kWn maar op xfire was het dus wel snoozer onder koen ze nick daar ben ik 100% zeker van.

En je zit ook nog met efax in de clan ook zo n irritant ventje. Snap niet dat je plezier daarmee heb :r
Verwijderd schreef op donderdag 12 januari 2006 @ 00:07:
[...]

Ben der weer

[ Voor 54% gewijzigd door Zenix op 12-01-2006 18:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Juist door begrijpend te lezen maak ik uit je eerste post op dat je graag zou willen dat men stopt met het zwart maken van clans, iets wat nou toevallig net met Intense is gebeurd. Ga nou aub niet ontkennen dat het niet over Intense ging zeg.

Het boeit me vrij weinig of iets voor iemand anders is bedoeld, als jij het in dit topic neerzet heb ik het recht erop te reageren.

Ik zei volgens mij niet eens een noob altijd een noob, ik had het over cheaters. Dan ga jij proberen te laten zien dat die stelling niet klopt door het woord noob erin te stoppen maar dat slaat nergens op.

Kijk, als jij graag met een cheater in een clan wil zitten mag je dat van mij doen hoor, je hoeft alleen niet op sympathie te rekenen hier :> . Dat betekent overigens niet dat ik al mijn frustraties eruit gooi zodra je iets zegt, ik verzorg slechts de kritische noot ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 12 januari 2006 @ 18:43:
Juist door begrijpend te lezen maak ik uit je eerste post op dat je graag zou willen dat men stopt met het zwart maken van clans, iets wat nou toevallig net met Intense is gebeurd. Ga nou aub niet ontkennen dat het niet over Intense ging zeg.

Het boeit me vrij weinig of iets voor iemand anders is bedoeld, als jij het in dit topic neerzet heb ik het recht erop te reageren.

Ik zei volgens mij niet eens een noob altijd een noob, ik had het over cheaters. Dan ga jij proberen te laten zien dat die stelling niet klopt door het woord noob erin te stoppen maar dat slaat nergens op.

Kijk, als jij graag met een cheater in een clan wil zitten mag je dat van mij doen hoor, je hoeft alleen niet op sympathie te rekenen hier :> . Dat betekent overigens niet dat ik al mijn frustraties eruit gooi zodra je iets zegt, ik verzorg slechts de kritische noot ;)
pfieuw een normaal antwoord deze keer toch wel netjes van je! mijn punt was dus het algemeen zwart maken van clans, niet alleen doordat men ex-cheater in de clan heeft (voor de mutliclan ..hij is niet eens leader van ET) maar ook door zogenaamd hun skill af te kraken!
btw zenix vraag raza die heeft zijn ip bij xfire (al te vaak gebanned..en geloof me koen=kWn...ook op xfire)

maar hoe jij denkt van eens cheater altijd een cheater is wat ik zelf noem hokjesmentaliteit!!!!!!!!!111!!
kijk niet verder dan wat men zelf wilt zien! ..daarom het voorbeeld van eens een noob altijd een noob!
mensen verranderen en wat kan mij het nu schelen als die gast maar geen ET meer met ons speelt..en ik check al onze demos (pff no life) en ik weet al redelijk wat over cheats en aan wat te herkennen, en ik ben niet zo dom om clan te joinen als ik weet dat men hackt! ...ben zelf nog altijd zwaar tegen cheaten!

maar ff serieus ziV wat vind jij nu van TEAM belgie dan?
aangezien de lineup nu ook niet altijd even CLEAN was 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 20:47
offtopic:
ziv kom eens op IRC, je vriendin is vast weer naar huis. We moeten nog en Open Cup winnen vriend :)

Wat minder mag ook wel :{

[ Voor 57% gewijzigd door Crash op 12-01-2006 22:06 ]

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben ik eens met phage, hoeveel mensen worden wel niet voor cheaten en dergelijke uitgemaakt. Veels te vaak onterecht. En het gezeur erna gaat echt nergens over... Van degene die dit forum lezen en daarop reageren verwacht ik persoonlijk niet dat het mensen zijn die cheaten. Mij is geleerd nooit, nooit te zeggen en er zal dan vast ook wel iemand tussen zitten die wel cheat, maar laat diegene dan maar lezen dat het een anus is, zodat wij het over het spel kunnen hebben en niet over de mensen die er allemaal wel niet mee valsspelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 12 januari 2006 @ 19:35:
[...]
Maar ff serieus ziV wat vind jij nu van TEAM belgie dan?
aangezien de lineup nu ook niet altijd even CLEAN was 8)
Ur funny boy... explain please!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 13 januari 2006 @ 12:21:
[...]

Ur funny boy... explain please!
zet0 en maus! (waren vroeger toch ook geen lieverdjes!)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 13 januari 2006 @ 13:14:
[...]

zet0 en maus! (waren vroeger toch ook geen lieverdjes!)
Bewijzen? ...

Kheb mAus al zien spelen op de grootste LAN van België en zit er volgende maand weer langs... Hij is 14, kent nx van computers en is gewoon een talent om jaloers op te zijn (ingame i mean)

Over zet0 hoor ik geruchten. Maar wat zijn geruchten als je ze niet kan staven? Ik speel nu al meer dan een half jaar met hem in de clan en als hij zou cheaten zou ik da wel doorhebben, denk je niet?!? Zet0 is gewoon veel met ET bezig. Elke dag 5 3o3tjes en nog paar 6o6 meepikken en dan wordt je gewoon goed. Misschien met de nodige bewijzen afkomen voor je een clan/team of speler gaat zwartmaken, ok?!

Het is niet dat jij in een 'befaamde' cheatersclan zit, dat je andere teams losjes moet gaan beschuldigen!

greetz!

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 13-01-2006 15:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 13 januari 2006 @ 13:24:
[...]

Bewijzen? ...

Kheb mAus al zien spelen op de grootste LAN van België en zit er volgende maand weer langs... Hij is 14, kent nx van computers en is gewoon een talent om jaloers op te zijn (ingame i mean)

Over zet0 hoor ik geruchten. Maar wat zijn geruchten als je ze niet kan staven? Ik speel nu al meer dan een half jaar met hem in de clan en als hij zou cheaten zou ik da wel doorhebben, denk je niet?!? Zet0 is gewoon veel met ET bezig. Elke dag 5 3o3tjes en nog paar 6o6 meepikken en dan wordt je gewoon goed. Misschien met de nodige bewijzen afkomen voor je een clan/team of speler gaat zwartmaken, ok?!

Het is niet dat jij in een 'befaamde' cheatersclan zit, dat je andere teams losjes moet gaan beschuldigen!

greetz!
lees: vroeger :)
ken maus zelf ook al aardig ....bij hem is het zekker dat ie ooit gecheat heeft! dat ie dat nu niet meer doet is voor mij ook wel duidelijk, maar vind het wel raar dat men sommige ouwe/vermoedens cheaters, opeens respecteert en andere niet! dat was mijn punt met die opmerking!
vind het zelf nog mooier dat jij met die opmerking komt van andere clans/spelers zwartmaken aangezien er dus totaal geen enkel bewijs is over een van ons dat ie cheat! (lees NU of recent gecheat heeft) vandaar dus mijn verwijzing naar maus/zet0

iig heeft team BE een beter team dan team NL :'( snap echt niet hoe sommige in die lineup zijn ge komen! maja zal wel weer aan mij liggen }:O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

idd /me schopt ovrb naar team NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
als je ooit gecheat hebt ben je voor het leven getekend en wil ik en de rest van de community je nooit meer zien, zoals ik al aangaf in mijn gedelete post. ik ken de spelers die jij noemt ook wel een beetje, en ik heb nog nooit gehoord dat ze cheaten, dus voordat je begint met spelers zwart te maken, kom met een beetje bewijs.

Trouwens die excheater is dus gebanned door pb voor alle games, naast dat ie ook door Clanbase geband is en dus illegaal speelt, maar hij heeft waarschijnlijk met een spoofer toch weer toegang gekregen (mag ook niet). Als de community in COD het wist weet ik zeker dat hij daar ook uitgekotst zou worden.

(niet deleten aub, tis toch ontopic?)

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zenix

Zenix

BOE!

Ja kwa skill natuurlijk.
Maar volgens mij heeft mijn naamgenoot niet veel zin in team-nl en is die er te inactive ervoor ofniet Edwin?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zenix schreef op zaterdag 14 januari 2006 @ 02:00:
[...]

Ja kwa skill natuurlijk.
Maar volgens mij heeft mijn naamgenoot niet veel zin in team-nl en is die er te inactive ervoor ofniet Edwin?
Hij was vandaag/gister de hele dag bezig met RTCW en ET,
nu hopen dat hij er fun in blijft houden ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ron!n
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 00:24
intense cheaterclan???? pff wat denken jullie wel niet :|

http://www.xfire.be/?x=journal&mode=item&id=8081

What's in the case?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
He Ronin, ik ken je verder niet, maar jij bent toch niet toevallig de gast uit dit interview? http://www.ggl.com/news.php?NewsId=2013

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ron!n
offcourse wel :X

Tau/Neg zegt je wel wat denk.

What's in the case?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Infinitive
ph4ge schreef op zondag 15 januari 2006 @ 15:29:
He Ronin, ik ken je verder niet, maar jij bent toch niet toevallig de gast uit dit interview? http://www.ggl.com/news.php?NewsId=2013
Die hack die met die "mortar"-view ziet er trouwens wel mooi uit. Zoiets zou in ET zelf moeten zitten, dan raak je misschien nog eens wat met een mortar :)

Nog erger, dit zit gewoon als feature in Battlefield 2...

[ Voor 12% gewijzigd door Infinitive op 15-01-2006 17:29 . Reden: een hack is geen bot, omdat de laatste autonoom is. ]

putStr $ map (x -> chr $ round $ 21/2 * x^3 - 92 * x^2 + 503/2 * x - 105) [1..4]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shameblaster

shameblaster

BB4E^Cons

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shaggy

Shaggy

Misantroop pur sang

Heel de avond zitten spellen, en bijna niks anders gedaan als demo's opgenomen door die Kl#^@%#@#(Y^ cheaters...

Ik word er echt niet goed van. Wallhack, inteligent aimbot...en nog roepen "ik cheat niet..." BLAAT...

Voor mensen met interesse wil ik de demo's wel online zetten.
Bedankt voor een heerlijk mider gezellig avondje heren cheat gebruikers.... Get a life, or learn to play...

Moest ik ff kwijt |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
Ron!n schreef op zondag 15 januari 2006 @ 16:26:
offcourse wel :X

Tau/Neg zegt je wel wat denk.
das waar ook, ik wist niet dat je nog leefde :). laten we het dan maar op "toeval" houden taurusje ;>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blup
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 10-09 19:08
Kheb wel 'n server waar 'bijna' geen cheaters zijn.. Heb ze maar een enkele keer mee gemaakt.. Ze draaien daat shrub:et 145.97.222.95:27960
Fijne server 3uur xpsave, geen vage kerstmutsen mods ofweet ik veel.. wel een paar custom maps..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

shaggy8675 schreef op maandag 16 januari 2006 @ 00:21:
Heel de avond zitten spellen, en bijna niks anders gedaan als demo's opgenomen door die Kl#^@%#@#(Y^ cheaters...

Ik word er echt niet goed van. Wallhack, inteligent aimbot...en nog roepen "ik cheat niet..." BLAAT...

Voor mensen met interesse wil ik de demo's wel online zetten.
Bedankt voor een heerlijk mider gezellig avondje heren cheat gebruikers.... Get a life, or learn to play...

Moest ik ff kwijt |:(
als je mij de demo,s wil doorsturen gaarne
dit puur ter observatie voor onze clan .
waar op te letten

zit zelf in {twr}
wolfenstein resource ;) aka corecrusher .

als je deze wilt mailen naar corecrusher ad gmail.com

mocht je verveeld zijn kom gerust langs op de server :)

tnx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shaggy

Shaggy

Misantroop pur sang

Hier zijn wat demo's van vanaaf. Waarvan er 2 dezelfde persoon waren, minimaal...

Leuk ook, die nick en guid changers...

http://members.home.nl/ch...6-01-15-232830-venice.zip

Have fun.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Infinitive
Dat is dus een voorbeeld van die overopvallende bot. Aan die demos heb je alleen niet zoveel als je een cheater wilt herkennen. Bij deze bot merk je dat heel snel ;) Waarom punkbuster nog niet daartegen geupdate is snap ik dan weer niet. Want ondanks dat verhalen over clan-spelers die cheaten natuurlijk wel smullen is, is iemand met deze bot op een public zwaar irritant.

En na drie keer gekickt te zijn, nog niet begrijpen dat je aanwezigheid niet gewenst is :x

[ Voor 14% gewijzigd door Infinitive op 16-01-2006 09:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Danjel
Mja dat intresseert hun waarschijnlijk niet zoveel of hun aanwezigheid gewenst is of niet. Die lui willen ons eerlijk spelende gamers gewoon pesten lijkt het wel. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb zoiets vernomen dat het arise's broertje was die aan het cheaten was...(mogelijk)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gebruik in het vervolg eens ABN en interpunctie voor dat je iets post. Hier is echt helemaal geen wijs uit te maken :X

[ Voor 78% gewijzigd door Crash op 16-01-2006 22:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

goh een flashback in het battlefield 2 topic .
daar is exact zoiets door mij in het topic gegooid .
dat dit dus gewoon kan gebeuren .

echter totaal geen feedback ,

daar werd ook iemand helemaal van de kaart gevloekt .
zelfs een mail naar punkbuster etc etc

die gast wint een medaile laat een medaile screenshot zien .
(stel)en iemand soept er een cheat in
op deze vervolgens ergens te uploaden .
en te gaan janken

de acuratie van die gast is namelijk dusdanig laag ,die dude is gewoon aan het gamen .
en andere servers waar die games .ook geen pbshots etc etc

maar goed link er naar toe
http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1101397/18

[ Voor 26% gewijzigd door Crash op 16-01-2006 22:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
Het vervalsen van serverlogs is een behoorlijke beschuldiging, zo is het beschuldigen van false screen. Ik zie niet waarom iemand die je clan totaal niet kent je zomaar ineens zou gaan beschuldigen van cheaten en daar zoveel moeite voor zou doen. Feit is dat ze recent gecheat hebben, dus is die clan niet geloofwaardig imo. Stop met hun te verdedigen, zoek een andere clan, die zijn er zat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 16 januari 2006 @ 19:18:
ik heb zoiets vernomen dat het arise's broertje was die aan het cheaten was...(mogelijk)
Natuurlijk z'n broertje :P Het bekende lucifer/krypto verhaal... heel geloofwaardig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 17 januari 2006 @ 02:31:
[...]

Natuurlijk z'n broertje :P Het bekende lucifer/krypto verhaal... heel geloofwaardig.
Haha... Z'n broertje ... en volgende keer z'n moeder? Tzijn gewoon f*cking cheaters! Not less not more!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

blup schreef op maandag 16 januari 2006 @ 00:29:
Kheb wel 'n server waar 'bijna' geen cheaters zijn.. Heb ze maar een enkele keer mee gemaakt.. Ze draaien daat shrub:et 145.97.222.95:27960
Fijne server 3uur xpsave, geen vage kerstmutsen mods ofweet ik veel.. wel een paar custom maps..
Yep, das Abattoir. Fijne server. Zit echt een supergoede gast in, met een spree van 95 kills (!!) als topscore. Ik heb 'm al eens gespect, maar het lijkt erop dat ie gewoon erg goed is ipv cheater. Z'n naam is Sub7/Subzeven/Subzorro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alexji
  • Laatst online: 15:18
-Daniël- schreef op dinsdag 17 januari 2006 @ 08:15:
[...]

Yep, das Abattoir. Fijne server. Zit echt een supergoede gast in, met een spree van 95 kills (!!) als topscore. Ik heb 'm al eens gespect, maar het lijkt erop dat ie gewoon erg goed is ipv cheater. Z'n naam is Sub7/Subzeven/Subzorro
Ik denk niet dat hij nou erg goed is ofzo, dat de server een shrub mod draait zegt al genoeg :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 14 januari 2006 @ 02:25:
[...]

Hij was vandaag/gister de hele dag bezig met RTCW en ET,
nu hopen dat hij er fun in blijft houden ;)
ook al zou ik willen maak ik geen kans door de arrogantie van alle spelers
en ik ben al die game zooi inmiddels al verlaten })

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geweldig hoe mensen nog steeds rondhangen op een server alleen maar om tijd te verdoen om een cheater te busten die niet eens bekend zal worden of al is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WillemJanJansen
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 19-09 00:03
Verwijderd schreef op dinsdag 17 januari 2006 @ 11:40:
[...]

ook al zou ik willen maak ik geen kans door de arrogantie van alle spelers
en ik ben al die game zooi inmiddels al verlaten })
Arrogantie dat valt best mee, het is iig niet meer dan in andere spellen, met elke FPS heb je zulke types er tussen zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Firedre
  • Laatst online: 18-09 06:05
Dat cheaters de fun verpesten op pub's ondervind ik ook steeds meer de laatste tijd,
maar dat ze ook in war's opduiken...

Wat ik me dus afvroeg, komt dit mede doordat ET gratis is, en er dus te weinig (PB) mee
gedaan wordt ?

Of gebeurt dit overall??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Firedre schreef op dinsdag 17 januari 2006 @ 17:28:
Dat cheaters de fun verpesten op pub's ondervind ik ook steeds meer de laatste tijd,
maar dat ze ook in war's opduiken...

Wat ik me dus afvroeg, komt dit mede doordat ET gratis is, en er dus te weinig (PB) mee
gedaan wordt ?

Of gebeurt dit overall??
In CoD wordt ook overmatig gecheat.. :-)
RTCW demo kent ze, maar de full version daarenteger veel minder

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ron!n
-Daniël- schreef op dinsdag 17 januari 2006 @ 08:15:
[...]

idd goede serv. hoege movementspeed, shrub mod, teamdamage off, 34 slots, what more do you need? ;)

What's in the case?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ron!n schreef op dinsdag 17 januari 2006 @ 21:26:
[...]

idd goede serv. hoege movementspeed, shrub mod, teamdamage off, 34 slots, what more do you need? ;)
een rustige 12 slots server met normale movementspeed, etpro, teamdamage, that's what i need

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Danjel
En stopwatch mode :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Infinitive
En tegenstanders uit Israel vandaan ;)

En mijn plasma-gun extensie :+
Met MP40's die panzers i.p.v. kogels schieten. Oh helaas, dat was etmain only, omdat de sourcecode van etpro niet vrijgegeven is.

[ Voor 84% gewijzigd door Infinitive op 18-01-2006 15:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Danjel
Ja, ik snap nog steeds niet waarom dat nooit een grote hit is geweest voor de hele ET community... :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Infinitive schreef op woensdag 18 januari 2006 @ 15:10:
Met MP40's die panzers i.p.v. kogels schieten. Oh helaas, dat was etmain only, omdat de sourcecode van etpro niet vrijgegeven is.
Zit er niet ook zoiets in jay mod?
dacht dat ik dat ooit eens gezien had op een server,
maar speel tegenwoordig nooit meer op dat soort servers, zielig gewoon zoveel extra shit :( t gaat gewoon niet meer om het schieten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik speel alleen nog op servers die de standaard movement speeds, respawn etc settings hebben.
Je skills worden er veel lager door.

Ik geloof dat het meer komt dat punkbuster niet zo actief hun software voor ET bij houden.
En hoeveel cheaters je tegen komt valt ook wel weer mee.....Met C&C Renegade waren er pas veel cheaters.

Edit: Ik heb een hele goeie site in de kerstvakantie gevonden: http://wolfmap.gameprophets.com/
Je kan er bijna alle maps vinden en die met een hele hoge snelheid downloaden, en dat geldt overigens ook voor ET zelf, de patches, (mini)mods etc.

[ Voor 32% gewijzigd door Verwijderd op 19-01-2006 13:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Imhotep
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 14:39

Imhotep

The Dark Side

Infinitive schreef op woensdag 18 januari 2006 @ 15:10:
En tegenstanders uit Israel vandaan ;)

LOL

kun je die mod niet eens op de Funbak van duccer mikken.
lijkt me wel lachen :+

PS. hallo trouwens, lang niet geweest hiero :Y)

Still King

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand de finale van de EC gezien? Leek mij een beetje een "walkover" voor UQ. Ben benieuwd of dit de laatste ec geweest is, ik hoop eigenlijk van niet, want het is toch altijd wel leuk om te zien en te volgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k5052
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 11-09 15:39
weet iemand of er female models zijn voor et? ben namelijk van plan om met een paar klasgenoten een movie te maken voor ckv ....

* google geprobeerd maar werd er neit wijzer van

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 17:30

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

Topicstarter
kenny89 schreef op woensdag 01 februari 2006 @ 19:35:
weet iemand of er female models zijn voor et? ben namelijk van plan om met een paar klasgenoten een movie te maken voor ckv ....

* google geprobeerd maar werd er neit wijzer van
Er zijn wel een paar female skins te vinden via Google.
Ken hetzelf verder niet, maar probeer het eens uit zou ik zeggen. En geef eens een review daar van :)

[ Voor 10% gewijzigd door Outerspace op 01-02-2006 19:57 ]

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja die heb je , ik speelde laatst in een server met de Grinch skin aan en de kerst skin. En daar waren alle Axis Field ops, en Allied engineer vrouw. Alleen die skin draait daar nu niet meer helaas.

Edit : Miss wel handig om te weten, het was gewoon een etpro server dus niet met rare mods erop

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 02-02-2006 20:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erazzzer
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 20:15

Erazzzer

Fear me, I'm German!

GROOT NIEUWS!!
Wij zijn bezig de XS4ALL server weer wat leven in te blazen. Begin volgende week draait er een 10map campaign en een aantal leden van GGW houden alles op orde :)
Dus laat de oude tijden herleven, dat heel GoT op XS4ALL rondloopt :+

ip: 194.109.69.41:27960

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coenen
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 18-09 18:55

Coenen

=LoT= IJsbier @ ET

Ik idd wat leven op de XS4ALL server.
Wou nog joinen, maaar jullie waren al vertrokken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jazzper
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-03 15:34

Jazzper

BB4E^Guerilla

Erazzzer schreef op donderdag 02 februari 2006 @ 21:24:
GROOT NIEUWS!!
Wij zijn bezig de XS4ALL server weer wat leven in te blazen. Begin volgende week draait er een 10map campaign en een aantal leden van GGW houden alles op orde :)

zal het ff op BB4E forum spammen. Van de week 2on2 gedaan. Cons en ik tegen Ant en Kamp.
Omg... cons/kamp spelen nog dagelijks, ant en ik al maanden niet meer. Zoek de verschillen :)
wel cool 2on2 mapje. Met allemaal blokken erin en soort bruggen. Toch blijft Silly het leukst.

webstek // Urenwerk - horlogeblog // mijn fotogear en beste fotos // Instagram @jazzper_nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

GROOT NIEUWS!!

Sweet, een van de weinige ip nummers waarvan de intoets-beweging nog in m'n hersens gegraveerd staat. Van het weekend toch 's langsgaan. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jazzper

Jazzper

BB4E^Guerilla

feday, wat zeg je nou.. de enige overeenkomst met WoW is dat je in ET ook XP kan levelen maar voorderest.. het is een 'first person shooter'. Are u sure?

webstek // Urenwerk - horlogeblog // mijn fotogear en beste fotos // Instagram @jazzper_nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shameblaster

shameblaster

BB4E^Cons

GROOT NIEUWS!!

Nou de oude tijden, met selfkill -_- hehe ik kijk naar je uit erazzzer was altijd leuk :)

Heeft iemand hier toevallig de bind voor een spawntimer met 1 druk in te stellen.
Nu typ ik gewoon nog /opentimerinput in console , druk daar 30 seconden in, en op het moment dat de enemy spawnt druk ik op oke.
Erg lompe methode.
Is hier geen cmd voor om met 1 druk op een willekeurige knop, de timer zonder fratsen te activeren :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shameblaster

shameblaster

BB4E^Cons

Jazzper schreef op donderdag 02 februari 2006 @ 22:52:
[...]

zal het ff op BB4E forum spammen. Van de week 2on2 gedaan. Cons en ik tegen Ant en Kamp.
Omg... cons/kamp spelen nog dagelijks, ant en ik al maanden niet meer. Zoek de verschillen :)
wel cool 2on2 mapje. Met allemaal blokken erin en soort bruggen. Toch blijft Silly het leukst.
haha ja :)
was te_valhalla , en ja silly ctf was ook altijd leuk
sweet memories O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zenix

Zenix

BOE!

GROOT NIEUWS!!

Ik kom ook wel langs als er volwassen refs rondlopen, die niet gaan zeuren over selfkill of over dingen die in het spel horen. Zoals het eerst was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 17:30

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

Topicstarter
shameblaster schreef op vrijdag 03 februari 2006 @ 12:51:
[...]

Nou de oude tijden, met selfkill -_- hehe ik kijk naar je uit erazzzer was altijd leuk :)

Heeft iemand hier toevallig de bind voor een spawntimer met 1 druk in te stellen.
Nu typ ik gewoon nog /opentimerinput in console , druk daar 30 seconden in, en op het moment dat de enemy spawnt druk ik op oke.
Erg lompe methode.
Is hier geen cmd voor om met 1 druk op een willekeurige knop, de timer zonder fratsen te activeren :>
Kan je niet gewoon een spawntimer scriptje binden aan een willekeurige knop :? Het scheelt je weer in de console spelen ;)

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erazzzer

Erazzzer

Fear me, I'm German!

Vervelend voor sommige mensen, maar ik ben nog steeds ref :P

Regels zijn wel wat soepeler. Dus je mag best selfkillen. Maar valt het echter op dat je dat continu doet om je tegenstander geen kill te gunnen, dan mag je wel vertrekken :) (Dat valt mooi op als je 15 seconden voor je spawn selfkilled)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jazzper

Jazzper

BB4E^Guerilla

hoop ik voor je dat ik er niet ben zenix, ik zeik altijd op sk-ers, en terecht imo ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shameblaster

shameblaster

BB4E^Cons

Nu maar hopen dat het aanslaat wéér op xs4all : )!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shaggy

Shaggy

Misantroop pur sang

Wel als het aan mij ligt...

Tot vanaaf })

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zenix

Zenix

BOE!

Erazzzer schreef op vrijdag 03 februari 2006 @ 15:52:
Vervelend voor sommige mensen, maar ik ben nog steeds ref :P

Regels zijn wel wat soepeler. Dus je mag best selfkillen. Maar valt het echter op dat je dat continu doet om je tegenstander geen kill te gunnen, dan mag je wel vertrekken :) (Dat valt mooi op als je 15 seconden voor je spawn selfkilled)
okie das beter ! Want op public wil ik gewoon continu kunnen fraggen en niet in limbo zitten dus ik selfkill bijna elke keer vlak voor spawn ;p Ook al schiet iemand op me.

edit: is de server down?
Jazzper schreef op vrijdag 03 februari 2006 @ 16:38:
hoop ik voor je dat ik er niet ben zenix, ik zeik altijd op sk-ers, en terecht imo ;)
Zeiken doe je maar op de wc zeg ik altijd maar!

[ Voor 35% gewijzigd door Zenix op 03-02-2006 20:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 2Dutch
  • Niet online

2Dutch

No worries eeh!

shaggy8675 schreef op vrijdag 03 februari 2006 @ 17:04:
Wel als het aan mij ligt...

Tot vanaaf })
Woei..good old times :D Morgen ook ff uurtje vinden om te spelen :)
Maybe rare vraag: waarom is het toendertijd allemaal leeggelopen op de servers van xs4all..de refs? lag? Was toen kinda inactief qua ET. Heb zelf een xs4all verbinding dus de ping is altijd lekker.

[ Voor 31% gewijzigd door 2Dutch op 03-02-2006 20:26 ]

| The bitterness of poor quality remains long after the sweetness of low price is forgotten |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zenix

Zenix

BOE!

2Dutch schreef op vrijdag 03 februari 2006 @ 20:25:
[...]

Woei..good old times :D Morgen ook ff uurtje vinden om te spelen :)
Maybe rare vraag: waarom is het toendertijd allemaal leeggelopen op de servers van xs4all..de refs? lag? Was toen kinda inactief qua ET. Heb zelf een xs4all verbinding dus de ping is altijd lekker.
Alles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erazzzer

Erazzzer

Fear me, I'm German!

Server is inderdaad nu down, voor onderhoud. Vanaf zondag moet hij helemaal top zijn.

En de reden waarom hij leeg gelopen is. Een tijd geleden waren de gameservers gepakt door een bliksem. Het duurde een aantal dagen voordat de belangrijkste gameservers weer draaiden. ET was geen belangrijke server en lag dus bijna een maand plat. In die tijd heeft iedereen andere vaste servers gevonden en zijn later niet meer terug gekomen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eduart
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 21-11-2021
Wel de servers (xs1 en 2) hebben wekenlang offline gelegen en in de tussentijd was iedereen het wachten zat en is naar elders vertrokken.

Nu is xs4all1 definitief verdwenen, maar xs4all2 kan hopelijk weer als vanouds draaien :)

So long and thanks for all the fish | Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erazzzer

Erazzzer

Fear me, I'm German!

De server draait!
Hij draait op dit moment een 8map, komen wellicht nog 2 maps bij indien dit nodig is. Config lijkt ook helemaal oke, maar die wordt vanzelf wel goed bijgetweaked mocht er nog iets niet goed zijn.
Dus, bring back the good old days :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eduart
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 21-11-2021
Erazzzer schreef op zaterdag 04 februari 2006 @ 16:16:
De server draait!
Hij draait op dit moment een 8map, komen wellicht nog 2 maps bij indien dit nodig is. Config lijkt ook helemaal oke, maar die wordt vanzelf wel goed bijgetweaked mocht er nog iets niet goed zijn.
Dus, bring back the good old days :P
En dit is nu de mapcycle:

code:
1
2
3
4
5
6
7
8
tc_base
supplydepot2
oasis
caen
venice
et_ice
battery
fueldump

Alleen is op battery de backdoor nog niet opblaasbaar en cp niet spawnable voor axis.

edit: check ook games.xs4all.nl

[ Voor 5% gewijzigd door eduart op 04-02-2006 18:02 ]

So long and thanks for all the fish | Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Infinitive
Ik mis de beste map: goldrush. Gooi battery eruit en doe goldrush er in. Vervang fueldump door braundorf, dan heb je een best aardige mapcycle als je ook nog de volgorde van de maps aanpast...

[ Voor 18% gewijzigd door Infinitive op 04-02-2006 17:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erazzzer

Erazzzer

Fear me, I'm German!

Braundorf en Bergen komen er nog bij. Verder blijft de cylce zo. Maar wie weet hoe je dat veranderd dat de backdoor wel blowable is bij battery?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zenix

Zenix

BOE!

Erazzzer schreef op zaterdag 04 februari 2006 @ 17:56:
Braundorf en Bergen komen er nog bij. Verder blijft de cylce zo. Maar wie weet hoe je dat veranderd dat de backdoor wel blowable is bij battery?
Etpro mapscripts =)

Btw mappen

Gooi base weg doe inplaats van base braundorf
Base sterkste team is altijd aan het spawncampen dus heel erg saai.
En doe inplaats van battery goldrush gewoon ja.

Nog paar tips

Gebruik alle pb settings uit de cb clanwar config en instellingen. ( van allerlei dingen zitten daarin tegen teveel pronen tegen slechte netsettings etc spawntimes op mappen en tijden op mappen ook )
Natuurlijk mag je xp settings gewoon default laten voor lekker xp hoeren want ik denk dat jullie dat van plan zijn.

Heb je de config nodig? pm me maar #hyperion-gaming als je em niet kan vinden

[ Voor 70% gewijzigd door Zenix op 04-02-2006 18:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shaggy

Shaggy

Misantroop pur sang

Wijwillen

!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!GOLDRUSH!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erazzzer

Erazzzer

Fear me, I'm German!

We doen het helemaal anders. Er komen 2 10map campaigns op die elkaar afwisselen. Dus in totaal 20 maps. Welke dat worden is nog niet definitief, maar dit zijn de voorlopige:

Oasis
Goldrush
et_ice
tc_base
mlb_hotchkiss
Braundorf
Navarone
mlb_temple
Bergen
Radar

Battery
Fueldump
venice
Caen
Supplydepot
mlb_daybreak
et_beach
rhine2
dubrovnik
transmitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shameblaster

shameblaster

BB4E^Cons

daybreak :o :X
sw grush :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erazzzer

Erazzzer

Fear me, I'm German!

sw_grush is niet leuk voor een public, helemaal niet voor het soort pub dat XS4ALL wil zijn. Dan is de gewone leuker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zenix

Zenix

BOE!

Erazzzer schreef op zaterdag 04 februari 2006 @ 19:38:
[...]

sw_grush is niet leuk voor een public, helemaal niet voor het soort pub dat XS4ALL wil zijn. Dan is de gewone leuker
Klopt, nog een hele leuke map wordt ook in de Benelux cup gespeeld is townsquare_final en nog een leuke map is Adlernest_b7 ik denk dat die mappen ook wel bij XS4ALL server past. Misschien inplaats van tc_base zoals ik al zei is die map altijd heel slecht in evenwicht op public

[ Voor 18% gewijzigd door Zenix op 05-02-2006 00:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silent Thunder
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 14-09 19:57
Er was net bij de map Rail Gun een persoon irritant bezig (nou jah, irritant omdat ik het aanvankelijk ff niet snapte).

In die map (bij de depot yard-spawn) heb je een lange trap naar boven. En daar staat een grote bak; en daar werd ik ook elke keer afgeknald, maar ik zag de vijand niet :?

Dus kennelijk is er een bug waardoor je je in die reservoir/bak kan verstoppen zodat niemand je ziet, maar je wel ff lekker mensen om je heen kan afknallen :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja die is er, daarom is Railgun in pub ook lame omdat bijna iedereen die bug kent.

Hetzelfde in Sd2 ik kan daar in alle stenen komen. Gelukkig kan ik er niet vanuit schieten, anders zouden anderen er ook misbruik van kunnen maken in cw's

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shameblaster

shameblaster

BB4E^Cons

Nou was gister weer even leuk, aleen jammer dat Venice erin zit.

Oasis
Sd2
Braundoff
Grush
Radar
Caen
Tc base
Ice
oid zou ook leuke campain zijn,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erazzzer

Erazzzer

Fear me, I'm German!

Die 2x10 gaat nog een tijdje duren. Hij draait nu dus een 8, maar dat wordt binnenkort aangepast naar 10. Ik weet niet welke 2 erbij komen, dat beslis ik nu niet meer zelf :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zenix

Zenix

BOE!

Verwijderd schreef op zondag 05 februari 2006 @ 11:29:
Ja die is er, daarom is Railgun in pub ook lame omdat bijna iedereen die bug kent.

Hetzelfde in Sd2 ik kan daar in alle stenen komen. Gelukkig kan ik er niet vanuit schieten, anders zouden anderen er ook misbruik van kunnen maken in cw's
dat mag zoiezo niet dat wordt als bug exploit gezien =) In cw's dus ook al zouden ze het doen = default loss

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shameblaster

shameblaster

BB4E^Cons

http://rapidshare.de/file...dels_et_lesson_1.avi.html
of http://www.swertcw.com/default.php?c=download&id=1090
hehe kennen jullie die al : )
geweldig gemaakt
"view and learn"

[ Voor 22% gewijzigd door shameblaster op 06-02-2006 10:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shameblaster

shameblaster

BB4E^Cons

http://www.swertcw.com/default.php?c=download&id=1063

Is ook van hem, ook geweldig gemaakt hehe hoe verzin je het

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pendaco
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 16:09

Pendaco

Vogon Poetry FTW!

hehehe droog, vooral de laatste :D

Trouwens over spawncamping gesproken.
Op sommige pubs is t nog wel eens leuk (voor even dan) vooral bij goldrush en helemaal als de tegenstand niet of niet zo goed is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jazzper

Jazzper

BB4E^Guerilla

man gister avond laat ineens een deja vu!
wie: Feday (!), Erazzer, Visje Eduard, 2 onbekenden (GGW?) en ik!
roestigggggg au

maar moet weer vol stromen die bak! Volgens het ons kent ons niet whinen principe

Pagina: 1 ... 4 ... 10 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Hou het gezellig en nuttig voor elkaar.
Dus geen offtopic geblaat, slow-chat, flames of erger.