[PC]Wolfenstein: Enemy Territory - deel 11

Pagina: 1 ... 3 ... 10 Laatste
Acties:
  • 6.676 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trax_Digitizer
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 08-03-2024

Trax_Digitizer

are we there yet?

@Shameblaster
Dit is nou flamen. Zeg dan niks.

Als je zo argwanend naar forum posts kijkt, dan is alles misschien wel nep en fake. Dan kun je net zo goed heel GoT dicht gooien, want misschien zit iedereen wel via valse vragen andere informatie los te peuteren.... dus denk voortaan een beetje na voordat je zoiets zegt.

Verder zijn het geen directe links naar bots, maar links naar sites. Sites die via google ook makkelijk te vinden zijn. En de laatste link, dat lijkt mij de clan waarin mijn broertje zit. Ik had de links hier neer gezet in de hoop dat iemand misschien zou weten om welke bot het zou gaan en mij dan had kunnen vertellen of het te vertrouwen was of niet.

@roelhakvoort
Ik ben zelf ook tegen cheaten, maar mijn broertje en blijkbaar nog een heleboel anderen vinden het leuk. Hij speelt op cheatservers, waar het dus de bedoeling is met zoveel mogelijk cheats/bots zo goed mogelijk te spelen/scoren.
Verder blijkt het inderdaad een of andere pipo op een forum te zijn die zijn bot verkoopt. Geen website of helemaal niks. En dan begin ik toch sterk te geloven dat het "paal-gehalte" vrij hoog is. :)

Thnx zover..... verder valt het me op dat hier relatief weinig mensen cheaten en dat de meesten ertegen zijn. Dat is wel een goede zaak! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Leuker is, als je in mijn geval, bots ownt :*)

Edit: zonder zelf een bot te gebruiken natuurlijk

Kheb in mijn hele ET en RTCW loopbaan, niet 1 keer zelfs ook maar op google naar bots gezocht. Respect!

[ Voor 64% gewijzigd door Verwijderd op 23-12-2005 20:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shaggy
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 19-10 19:22

Shaggy

Misantroop pur sang

Cheaters, in welke vorm dan ook verdienen imo maar 1 ding....

Afbeeldingslocatie: http://www.rotten.com/library/death/execution/guillotine/guillotine_model.jpg

Dat is mijn oordeel, daar zult u het mee moeten doen... ( Mr. Frank Visser )

Making an ass of myself since the 70's

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

FONZ :D

hee maar trax figuur ga snel weg met die cheatlinks van je en ik heb echt nog nooit gehoord dat mensen betalen voor een aimbot. Triest broertje, ik zou het even uit hem klappen 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Infinitive
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 25-09-2023
Ik kwam er achter dat ik ook cheat :+

Ik zag namelijk laatst dat als iemand mij een PM op IRC geeft, dat het tekstberichtje in de console van ET verschijnt sinds ik NNScript heb geinstalleerd. Er heeft dus een extern programma interactie met ET en dat is dus een overtreding van de cheat-policy van clanbase. Ik zou alleen niet weten hoe ik het uit moet zetten, dus ik ga maar als cheater door het leven tegenwoordig :D

putStr $ map (x -> chr $ round $ 21/2 * x^3 - 92 * x^2 + 503/2 * x - 105) [1..4]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RRR
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 19-08-2017

RRR

goR

Mensen betalen wel voor een aimbot. De gratis bots die je op pubs tegenkomt, zijn weinig meer dan shareware versies, ze zijn bedoeld om reclame te maken voor de private hacks. Privé cheats worden niet gedetecteerd, zijn makkelijk aan te passen om ze menselijker te laten lijken (humanizen) en kosten pieken. Ik weet niet hoeveel, maar 75 dollar lijkt me wel weer wat veel geld voor zoiets.

Het lijkt mij weinig moeite kosten om je ouders ervan te overtuigen dat ze je broertje ervan horen te weerhouden om software te kopen die het hem mogelijk maakt vals te spelen. Het valt op geen enkele manier goed te praten. Hij is van plan om anderen te misleiden, ja te bedonderen om er zelf een status mee te verwerven die hij niet heeft verdiend. En het is zinloos, uiteindelijk gaat hij hier toch aan ten onder. Het bekendste verhaal in deze categorie is dat van jLn, zie http://www.clanbase.com/n...e.php?nid=188884&lid=2210

Cheaters zijn het schuim der aarde, het spog des satans en het vergif van de ziel. Laat hem maar weten dat als ik hem ergens tegenkom met wat voor cheat dan ook, ik ervoor zal zorgen dat hij met geen enkele league of ladder ooit nog mee zal kunnen doen.

Hey Fonz, wanneer kom je weer ns pubben :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erazzzer
  • Laatst online: 02:05

Erazzzer

Fear me, I'm German!

Was Fonzie niet gebanned? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trax_Digitizer

Trax_Digitizer

are we there yet?

Ik stuit hier wel op veel weerstand, en dat voor iets wat mijn broertje doet :P Anyway, het soort antwoord waar ik denkik naar op zoek was is het antwoord van RRR. Dus thnx daarvoor.

Dat verder iedereen cheaters verafschuwd, dat hoef je mij niet te vertellen, dat had ik zelf nog kunnen raden. Maar goed, op de servers waar hij speelt is het JUIST de bedoeling om te cheaten. Anyway, ik weet voorlopig weer voldoende en ik blijf bij mijn mening: cheaten is LAME en zeker als je daar geld voor uit gaat geven! Tijd voor een stukje digitale opvoeding hier :P

Verder hoop ik dat iedereen mijn zogenaamde 'cheatlinks' kan negeren. Ik dacht dat dat soort dingen wel bij iedereen (of iig de ET spelers) bekend waren. Dus mijn excuses voor degene die nu zoiets hebben van: "Don't tempt me!!" :X :P

[ Voor 6% gewijzigd door Trax_Digitizer op 23-12-2005 23:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik denk dat de gemiddelde ET'r deze links wel kent ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Enige manier om meer frags te krijgen bij mij met ET was de brightness zo hoog te zetten dat punkbuster het nog accepteer. En explosives uitzetten :/
Ik heb ooit 1 x gecheat en dat was met Delta force 2, sindsdien nooit meer omdat het gewoon zielig is |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Infinitive schreef op woensdag 21 december 2005 @ 14:20:
Een nadeel van ET is dat je geen "server-side" demos hebt. Bij UT2004 was het bij wars vaak verplicht om server-side demos te maken. Met server-side demos krijg je een demo waarin je door de ogen van alle spelers kan kijken. Op deze manier heb je een sociale controle bij wars. Want nu kan dat ook wel, maar dan moet je de tegenstanders om hun demos vragen en dat doe je over het algemeen niet. Bovendien record niet iedereen een demo.
http://www.splashdamage.c...b2&file=viewtopic&t=12963

Kan je de demo vanuit 't standpunt van de tegenstander zien (als men niet te ver weg is).
Werkt goed ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zenix
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 00:25

Zenix

BOE!

Verwijderd schreef op zaterdag 24 december 2005 @ 00:29:
Ik niet hoor =)

Maarja cheaten, ik zie het nut er nog steeds niet van in. Je hebt er toch geen plezier mee?
De bot schiet alles af je hoeft zelf bijna niks te doen. Lijkt me saai
Verwijderd schreef op vrijdag 23 december 2005 @ 20:26:
Leuker is, als je in mijn geval, bots ownt :*)

Edit: zonder zelf een bot te gebruiken natuurlijk

Kheb in mijn hele ET en RTCW loopbaan, niet 1 keer zelfs ook maar op google naar bots gezocht. Respect!
Bots die 3hs continu schieten kan je niet van winnen.
Tenzij het natuurlijk ander soort is of diegene een wallhack heeft.
Dan kan je er natuurlijk wel van winnen.

En goed jongen dat je nooit naar bots hebt gezocht. Waarom zou je ook heh?
Welkom terug ik kijk uit naar je opbouwende posts.
Infinitive schreef op vrijdag 23 december 2005 @ 21:14:

Ik zag namelijk laatst dat als iemand mij een PM op IRC geeft, dat het tekstberichtje in de console van ET verschijnt sinds ik NNScript heb geinstalleerd. Er heeft dus een extern programma interactie met ET en dat is dus een overtreding van de cheat-policy van clanbase. Ik zou alleen niet weten hoe ik het uit moet zetten, dus ik ga maar als cheater door het leven tegenwoordig :D
Moet je toch wel ergens uit kunnen zetten volgens mij kan dat wel hoor, anders maak je zelf ff een simpel irc scriptje ben je ook af van die lompe nnscript :)

[ Voor 72% gewijzigd door Zenix op 24-12-2005 03:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eduart
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 21-11-2021
Verwijderd schreef op zaterdag 24 december 2005 @ 00:29:
NEE en dat wou ik graag zo houden, maar goed dat is wel duidelijk inmiddels aan de reacties te zien. Wie heeft er nou $75 over om jezelf te belazeren?? |:(

Ik zie trouwens de laatste tijd wel vaker mensen verwijderd worden door punkbuster, dus blijkbaar is er toch een markt :(

So long and thanks for all the fish | Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Infinitive
Zenix schreef op zaterdag 24 december 2005 @ 03:47:
Moet je toch wel ergens uit kunnen zetten volgens mij kan dat wel hoor, anders maak je zelf ff een simpel irc scriptje ben je ook af van die lompe nnscript :)
NNScript heb ik nodig omdat ik mIRC gebruik i.c.m. twee IRC servers en mIRC heeft standaard nogal slechte ondersteuning daarvoor. XChat heeft dat echter wel, maar dat is een draak om te compileren voor windows. Hoewel ik nu wel een beetje offtopic ga, hou ik me aanbevolen als er iemand een beter alternatief heeft (ik moet zeggen dat ik me nog niet zo erg in de mIRC scripttaal verdiept heb, dus misschien dat ik het daarmee ook wel voor elkaar kan krijgen). En anders, die PM functionaliteit eigenlijk wel handig, dan kan je net zoals met x-fire zien dat iemand je probeert te bereiken terwijl je fullscreen draait.
eduart schreef op zaterdag 24 december 2005 @ 05:55:
NEE en dat wou ik graag zo houden, maar goed dat is wel duidelijk inmiddels aan de reacties te zien. Wie heeft er nou $75 over om jezelf te belazeren?? |:(
Plus dat je er niets meer aan hebt zodra de bot aan punkbuster wordt toegevoegd. Ik neem aan dat dat van een cheaters-only server een geintje is, maar zo niet dan lijkt mij dat je niets hebt aan een bot die "net echt is", maar dat je juist zo'n opvallende "uberbot" moet hebben omdat je anders nog elke keer dood neervalt. Hoewel het een beetje lastig oordelen is over iets wat je zelf niet beleefd hebt en ook niet wilt beleven :)

Nu lijkt het me typisch menselijk om veel geld voor over hebben om zichzelf te belazeren hoor. Denk maar aan het kopen van peperdure kleding met het idee dat je er dan beter uitziet :D
Verwijderd schreef op zaterdag 24 december 2005 @ 02:49:
http://www.splashdamage.c...b2&file=viewtopic&t=12963

Kan je de demo vanuit 't standpunt van de tegenstander zien (als men niet te ver weg is).
Werkt goed ;)
Cool, ga ik binnenkort eens proberen. Ik zou wel eens willen weten hoe ik speel vanuit het standpunt van de tegenstander. Als het goed werkt, dan lijkt het me iets om in de startpost van dit topic te zetten :)

[ Voor 64% gewijzigd door Infinitive op 24-12-2005 09:59 ]

putStr $ map (x -> chr $ round $ 21/2 * x^3 - 92 * x^2 + 503/2 * x - 105) [1..4]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trax_Digitizer

Trax_Digitizer

are we there yet?

As far as I can tell.... zijn er dus wel van die 'cheater-only' servers. En dan heb je inderdaad een uberbot nodig, en dat was dan ook precies de reden waarom mijn broertje zo'n ding wilde gaan aanschaffen. Inmiddels heb ik hem en mijn ouders duidelijk gemaakt, dat dit niet de normale gang van zaken is en dat je dan net zo goed 75 dollar door de plee kan spoelen. Mede daardoor is het idee van de tafel, en kunnen wij hier weer rustig eten zonder discussies ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RRR

RRR

goR

Infinitive schreef op zaterdag 24 december 2005 @ 09:23:
Plus dat je er niets meer aan hebt zodra de bot aan punkbuster wordt toegevoegd. Ik neem aan dat dat van een cheaters-only server een geintje is, maar zo niet dan lijkt mij dat je niets hebt aan een bot die "net echt is", maar dat je juist zo'n opvallende "uberbot" moet hebben omdat je anders nog elke keer dood neervalt.
Dat er cheat-only servers bestaan is geen geintje, ik heb op et-center eens gelezen over iemand die er een runde. Die werd gebruikt door de hackers op hun shit te testen en te verfijnen. Maar dat ging dus om hun eigen gemaakt cheats, dan kan ik me nog voorstellen dat je er lol aan beleefd. Dat je met andermans cheats op een cheatserver gaat spelen voor je plezier wil er bij mij niet in, zeker niet als je bij een bekende en/of goede clan speelt. Om 2 redenen: ten eerste wil je je tijd niet verdoen met bots terwijl je jezelf kan verbeteren door hetzelfde spel zonder hulpmiddelen te spelen en ten tweede is de aanwezigheid van cheats op je computer al voldoende om van clanbase en warleagues gekickt te worden.

[edit] goed, ik zie dat de zaak opgelost is ;)

[ Voor 8% gewijzigd door RRR op 24-12-2005 10:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shameblaster
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 24-10 21:18

shameblaster

BB4E^Cons

Infinitive schreef op vrijdag 23 december 2005 @ 21:14:

Dat heb ik ook inf, ligt niet aan nnscript, maar aan ASE.
ASE die stuurt die berichtjes door naar je console : ) is soms ook handig
:9
hehe fonz

Cons:::BB4E

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• h3ll
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
HLSW ook dacht ik :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pendaco
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 01:23

Pendaco

Vogon Poetry FTW!

Idd die cheat servers staan zelfs af en toe tussen de serverlijst, bij mij dan.

Laatst ben ik per ongeluk op zo'n server terechtgekomen, omdat ik een bepaalde map wilde spelen, for the fun that is.
En het was echt te zielig voor woorden;
Ik werd constant afgeknald, en ook de standaard (loop) snelheid was echt met 2x verhoogd, het viel me ook op dat iedereen elkaar maar liep af te flamen/schelden wanneer de ander werd gedood :D .

T is wel grappig om het even te volgen maar voor de rest is het echt 3x niks :r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het hoeft heus neit van em dat alle info van mij in de TS terecht komt, maar iig die servers lijken me wel handig.

Ach ik vind het zoiezo verspilde tijd om op zo`n cheat server te zitten en al helemaal tijd te besteden om ook maar te zoeken naar bots. In die tijd kan je ET spelen en zo weer ietsje beter worden. Wat ook rot is is een langere tijd op een fun server spelen met low gravity enz. Je skills gaan dan drastisch omlaag.

@ Spankydroid Waarom ga je ervan uit dat de gemiddelde ET-er die links kent? Ik ga er juist van uit dat de gemiddelde Et-er zijn tijd er niet aan verspild om er naar te zoeken. Ik ben blij dat er heel veeel gemiddelde Et-ers zijn ( :P ) en dat er dus ook weinig gecheat wordt (Ik kan me C&C Renegade nog herinneren, wat een gecheat en uiteindelijk kwam renguard om dat tegen te houden en toen kon ik niet meer online :? )

BTW bijna alle opties voor een fireteam kan je ook vinden bij je enter knop bij je numpad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 24 december 2005 @ 21:03:
@ Spankydroid Waarom ga je ervan uit dat de gemiddelde ET-er die links kent? Ik ga er juist van uit dat de gemiddelde Et-er zijn tijd er niet aan verspild om er naar te zoeken. Ik ben blij dat er heel veeel gemiddelde Et-ers zijn ( :P ) en dat er dus ook weinig gecheat wordt (Ik kan me C&C Renegade nog herinneren, wat een gecheat en uiteindelijk kwam renguard om dat tegen te houden en toen kon ik niet meer online :? )
Nou gewoon, daarom :)
Je hoort het vaak genoeg op pubs: "Komt je bot van netcoders of ...?"
etc.

Zelf heb ik ook eens geaimbot op een etmain server, man man wat is dat irritant!
IK WIL ZELF KUNNEN RICHTEN >:)
je kan niet eens fatsoenlijk lopen :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

shameblaster schreef op zaterdag 24 december 2005 @ 11:53:
[...]

Dat heb ik ook inf, ligt niet aan nnscript, maar aan ASE.
ASE die stuurt die berichtjes door naar je console : ) is soms ook handig
:9
hehe fonz
nnscript doet het net zo hard

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blup
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 13-10 00:14
heee, ik speel ook ET. :)
ik zit altijd op 145.97.222.95:27960
lekkere server, draait shrubET.. Wel 'n paar gekke mods wat sommige maybe als irri ervaren.. medics kunnen aardig ver medpacks gooien, medics laten medpacks vallen als ze dood gaan.. en iedereen kan ook een sten bij zich dragen. medic+sten is pwnage.
Toch nog leuk dat het aardig gespeeld word.. Meestal als ik vertel dat ik 't speel word ik uitgelachen omdat het een gratis game is..

Persoonlijk vind ik het een van de betere shooters. Vooral door de afwisseling en de verschillende personages.

(Ja, oke, het tipt BF2 niet nee..)

[ Voor 32% gewijzigd door blup op 26-12-2005 00:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Danjel
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 00:17
Het is maar waar je voorkeuren liggen hoor. BF2 vind ik echt een super saai traag spel. En je moet stil staan wil je uberhaupt nog een beeeetje kunnen schieten dan...

They who buy the dip, deserves the rip.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blup
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 13-10 00:14
Ja ok, ik had 't meer over de afwisseling objective/fraggen etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Cheaters zullen er altijd zijn! Het is zielig maar je kan er nx tege beginnen.

De private hax zijn tegenwoordig in zo'n gevorderde staat, dat ze onmogelijk te detecteren zijn. Humanized aim, wallhack & coloured models, ... het gaat echt zo ver zelfs dat er mortar & riflehax zijn :(

De noobcheaters haal je er zo uit. 3 HS elke kill, 180° - turn, blablabla
Dan heb je de iets geavanceerde cheaters. Diegenen die spelen zonder aimbot maar met wallhack (accurancy gaat ook de hoogte in aangezien je perfect kan timen wanneer iemand waar komt)
Dan zijn er de humanized advanced cheats die zich naar het hoofd begeven (op natuurlijke manier) wanneer je xhair in de buurt (instelbaar) van het hoofdje zit (acc. zelf bepalen / %-headshotratio, blablabla) Waardoor je zowiezo veel meer headshots schiet!

Als je ET al voor lange tijd speelt is het perfect mogelijk ongezien te cheaten omdat:

1. Je hebt de strafe / hop bewegingen.
- De bewegingen van een noobcheater vallen meestal op doordat hij constant tegen muren aanloopt of niet eens kan strafejumpen ...
2. Je aim zonder bot al goed is, waardoor niet snel iemand je zal verdenken.
- Noobs zullen hun xhair nooit op kophoogte houden wanneer ze door een map heenlopen.
3. Sensitivity goed staat.
- Vaak zie je cheaters met superhoge sens spelen. Wanneer ze dan een NMY tegenkomen gaat die sens merkwaardig de laagte in en tracken ze perfect.

Het perfect voorbeeld was ene blue van de clan GSENSE (portugal nr 1 & med-highskilled)

Ik speelde paar keer war tegen die gasten met WACO en ik wist direct dat er iets niet klopte. Ik maakte me geen zorgen aangezien iedereen wel eens een ownage dag kan hebben. Die gast had maar 35 acc. maar wel 3x zoveel HS als de rest! Daarna met zerobarrier paar keer tegen Gsense gespeeld. Gasten hard afgedroogd maar telkens weer was het die Blue die iedereen owned. Wanneer je in console \statsall doet, kan je perfect zien hoeveel headshots elke persoon geschoten heeft. Blue zat op een gemiddelde van 1 hs per 4 hits. Alles kan natuurlijk, maar dat vond ik toch zeer vreemd. Die week nog een keertje tegen Gsense gespeeld en opnieuw was het die gast die er torenhoog bovenuit stak. Z'n teammates vertelden me dat hij gewoon een supergoede speler was. Ik heb ze gezegd dat hij niet meer als een cheater is. Daarna is er de finale geweest op ETTV tussen nr1 & 2 van portugese ladder. Blue kon je dus vrij speccen. Die kerel schoot ongelooflijk veel headshots op de raarste manieren. Maar niemand ondernam iets ... Dan was er de war vs. rA of Idle op ETTV. Blue werd door velen van dichtbij gevolgd en er werd een analyse opgesteld en op Xfire gepost. En jaja... Blue was een cheater.

Zo zie je maar. Zelfs na het spelen op ETTV kan je geen harde bewijzen op tafel werpen en eigenlijk nog steeds niet! Als nu bvb mystic of ferus hetzelfde doen zegt iedereen OWNED, ... blue was nu eenmaal geen grote naam en wordt gepakt (gaf nadien zelf toen dat hij cheatte) Hiermee impliceer ik niet dat alle superaimers cheaters zijn :)

Het wordt tijd dat er iemand in het cheatersmilieu een openbaring doet waardoor vele mensen de realiteit onder ogen kunnen zien, maar dat zal wachten op Godot zijn veronderstel ik.
Punkbuster geeft veel te weinig support aan de ET community aangezien ET volledig gratis is en er daardoor ook geen onderhoudscontract is afgesloten met PB. PB moet het vooral hebben van fanatieke ETspelers die zich willen inzetten voor de community. Nieuwe 'non-free' spellen hebben altijd contracten met anti-cheat companies (wekelijkse updates bvb)

Als er voor veel geld gespeeld wordt, moet het gewoon op LAN parties gebeuren! Zodat iedereen kan zien wat de personen in kwestie uitspoken! Ik verdenk nogal snel iemand van cheaten, maar wa wil je de dag van vandaag. Ik ben er heilig van overtuigd dat wanneer iemand 'klikt' in het cheatersmilieu de etscene nog voor een paar aangename verrassingen zal komen te staan!

@Trax: Zeg je broertje gewoon dat het zielig is! Hij kan beter geld uitgeven aan een goede muis en mousepad dan aan HaX die voor het zelfde geld een week later detected zijn omdat je broer ze aan iedereen doorversast en dan is er eentje maar eentje die lacht en dat is de cheatdeveloper die weer 85 $ extra op z'n rekening ziet staan

.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jelmervos
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

jelmervos

Simple user

Ik gebruik HLSW, is het nou slim dit niet meer te gebruiken vanwege mogelijke cheat beschuldigen?

"The shell stopped unexpectedly and Explorer.exe was restarted."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En nu is kot van polewka aan de beurt. Zonde, ik vind hem namelijk een geniale speler, maarja op xfire is er weer zo veel geflame over of hij nou skilled zou zijn of gewoon goed zou zijn. Dan is het natuurlijk niet te hopen dat het werkelijk een cheater zou zijn, maar dat is in mijn mening onwaarschijnlijk.

Sidenote: De ET community bestaat uit bijna niets anders dan scheldende kinderen en zeurpietjes, het lijkt CS inmiddels wel.. Laat de gezellige mensen lekker hierheen verhuizen :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 27 december 2005 @ 10:52:
[...]
...over of hij nou skilled zou zijn of gewoon goed zou zijn...
[...]
lees "of gewoon een cheater zou zijn"

*vergeet edit functie*

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 27-12-2005 10:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 27 december 2005 @ 10:52:
[...]

En nu is kot van polewka aan de beurt.
Link?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• h3ll
  • Niet online
Kaassoevlee schreef op dinsdag 27 december 2005 @ 10:39:
[...]

Ik gebruik HLSW, is het nou slim dit niet meer te gebruiken vanwege mogelijke cheat beschuldigen?
Ik zou hem gewoon ff uitzetten als je ET aan het doen bent ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan xfire niet bezoeken vanaf me werk :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb overigens geen idee of je van cheaten beschuldigd kan worden door mIRC plugins die tekst weergeven in je games, als het niet in demo's wordt opgeslagen is er ook geen bewijs mogelijk.

Edit: Naast mIRC ook HLSW etc.

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 27-12-2005 13:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beamer
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 17-09 09:40

Beamer

Return of the legend

ET is wel aardig maar kan na een paar keer geprobeerd te hebben toch niet tippen aan zijn voorganger RTCW. Dit speel trekt nog steeds veel spelers (zowel OSP als Shrubmod). Jammer dat het wel al door veel mensen niet meer wordt gememorreerd maar RTCW is kwa gameplay vind ik nog altijd één van de betere zo niet de beste games.

20 jaar "tweaker" weliswaar low profile maar nog steeds geinteresseerd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmmm ET begint echt slecht te draaien ;(

Eerder had ik constant 85fps (locked)
en nu heb ik drops naar 40 of zelfs 20 in venice vooral.
Ik kan me niet herrineren dat dat eerder ook zo was :?

Nog meer mensen die hier last van hebben? of heb ik mn HD iets te vol zitten 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 27 december 2005 @ 14:09:
Hmmm ET begint echt slecht te draaien ;(

Eerder had ik constant 85fps (locked)
en nu heb ik drops naar 40 of zelfs 20 in venice vooral.
Ik kan me niet herrineren dat dat eerder ook zo was :?

Nog meer mensen die hier last van hebben? of heb ik mn HD iets te vol zitten 8)7
ET is heel processorafhankelijk. Niet zozeer GFX-afhankelijk. Ik zou een schijfopruiming doen of hitman pro er is op loslaten! Verder zien of je geen programma's als xfire / yawn hebt runnen want bij sommigen geven deze ook aanleiding tot fps-drops.

Hopelijk is je probleem dan opgelost!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 27 december 2005 @ 15:07:
[...]

ET is heel processorafhankelijk. Niet zozeer GFX-afhankelijk. Ik zou een schijfopruiming doen of hitman pro er is op loslaten! Verder zien of je geen programma's als xfire / yawn hebt runnen want bij sommigen geven deze ook aanleiding tot fps-drops.

Hopelijk is je probleem dan opgelost!
Uit ervaring weet ik dat connecten via xfire tot grote problemen kan leiden en ook het draaien van het programma in de achtergrond zorgt inderdaad voor wat problemen :O [zelfde geldt voor yawn]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DWattel
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 07-10 13:42
Ik weet niet of dit off-topic is.

Als ik onder linux ET speel dan wordt ik regelmatig gekicked met de melding dat ik een wall-hack gebruik terwijl dit zeker niet het geval is.

Zijn er meer gamers die dit hebben meegemaakt?

BF1 Stats, GoT - System Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik draai een koetje, deze doet zon 7.2mkey/s op dit moment, en op een nieuw verse installatie is dat 7.4, dus aan de cpu zal het niet liggen.

verder:
15:24:42 <@Pure`Spanky`afk> Memory Usage: <Usage: 742/1536MB (48.31%)> - <||||||||||||||||||||||||-------------------------->

dat zal het ook niet zijn ;)

Total/Free: 335.36/73.3GB

waarvan op de F schijf waar ET op draait:
F: 87.89/3.23GB

Dus ik gok dat dat de bottleneck is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RRR

RRR

goR

DWattel schreef op dinsdag 27 december 2005 @ 15:25:
Ik weet niet of dit off-topic is.

Als ik onder linux ET speel dan wordt ik regelmatig gekicked met de melding dat ik een wall-hack gebruik terwijl dit zeker niet het geval is.

Zijn er meer gamers die dit hebben meegemaakt?
Is dat een Punkbuster melding? Of een melding van de server admin? Ik draai ook linux, maar ben nog nooit gekicked voor zoiets, dat wil zeggen, een punkbuster kick (op sommige servers kunnen ze namelijk wat minder goed tegen hun verlies :P )
Post anders even het ip van de server waar je van gekicked wordt, dan kan ik ook eens een kijkje nemen.

Verwijderd

Heeft iemand ook de binds voor

bind x (join axis , allies, spec)

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 29-12-2005 21:43 ]

Verwijderd

Als het goed is staat hij hier tussen :)

http://enemy-territory.4p.../modules.php?name=Scripts

Edit:

bind INS "team blue;echo ^>Allied^3.^yteam"
bind HOME "team red;echo ^>Axis^3.^yteam"
bind PGUP "team spectator;echo ^>Spectator"

[ Voor 40% gewijzigd door Verwijderd op 29-12-2005 23:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bind INS "team b"
bind HOME "team r"
bind PGUP "team s"

De kortere manier ;)
Echo hoeft er niet echt bij. Je ziet zelf wel of je van team verwisseld vind ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mja ik plukte dat zo eventjes uit een of andere config, niet opgelet verder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 30 december 2005 @ 04:28:
Mja ik plukte dat zo eventjes uit een of andere config, niet opgelet verder.
Ik hoop dat je uiteindelijk toch maar ben gaan slapen Spankzor (offtopic)

Vergeet overigens ook niet je class in een teamswitch te zetten, standaard medic ofzo. Want sinds de meest recente Europese (CB,WL) configs kun je niet als soldier met Thompson/MP40 een team joinen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jazzper
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 20-10 18:16

Jazzper

BB4E^Guerilla

te weinig harde schijf ruimte (<500 a 1000mb) op je C: is killing voor ET... had ook een hele tijd dat ET schokkerig liep en ik alles uitprobeerde tot ik er achter kwam dat ik gewoon weinig vrije ruimte had :D

webstek // Urenwerk - horlogeblog // mijn fotogear en beste fotos // Instagram @jazzper_nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 2Dutch
  • Niet online

2Dutch

No worries eeh!

Jazzper schreef op vrijdag 30 december 2005 @ 10:09:
te weinig harde schijf ruimte (<500 a 1000mb) op je C: is killing voor ET... had ook een hele tijd dat ET schokkerig liep en ik alles uitprobeerde tot ik er achter kwam dat ik gewoon weinig vrije ruimte had :D
In de topicstart ermee! :P Ik heb ook gehad dat ET bagger liep en haperde..lag het aan dat Samurize tooltje: meteen van de pc afgeknikkerd en nooit meer teruggezet. Ben weer een beetje ET aan het doen, man o man wat raak ik weinig :X Het is gewoon verschrikkelijk (schaam me dood) :/

Tijd voor RTCW 2 ;)

| The bitterness of poor quality remains long after the sweetness of low price is forgotten |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

2Dutch schreef op vrijdag 30 december 2005 @ 10:35:
[...]

In de topicstart ermee! :P Ik heb ook gehad dat ET bagger liep en haperde..lag het aan dat Samurize tooltje: meteen van de pc afgeknikkerd en nooit meer teruggezet. Ben weer een beetje ET aan het doen, man o man wat raak ik weinig :X Het is gewoon verschrikkelijk (schaam me dood) :/

Tijd voor RTCW 2 ;)
Als je nix raakt kun je evt ook een aimbot kopen voor $75.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 29 december 2005 @ 23:52:
Als het goed is staat hij hier tussen :)

http://enemy-territory.4p.../modules.php?name=Scripts

Edit:

bind INS "team blue;echo ^>Allied^3.^yteam"
bind HOME "team red;echo ^>Axis^3.^yteam"
bind PGUP "team spectator;echo ^>Spectator"
Thnx ! kon het zo nergens vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pendaco

Pendaco

Vogon Poetry FTW!

hey toffe site met al die scripts, thnx.

Maare wordt alles wel door punkbuster geaccepteerd?

Ik vond daar ook een chat script aangezien ik soms wel eens wil zeggen dat de coverts mijnen moeten spotten en deze niet standaard in de lijst voorkomt.

Maar nou staat er een gigantische code, maar wanneer ik deze kopieer en plak in het console venster pakt ie maar een klein stukje. Is hier een makkelijke manier voor in plaats van alles overtypen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jep in een config zetten. Maak een kladblok filetje, noem die Autoexec.cfg plaats die in je etmain en stop daar al je scripts in.

Ik heb niet alleen scripts erin maar gewoon alles wat nodig is voor ET wel zo handig en je word stukken beter erdoor omdat het je persoonlijke instellingen zijn.

En het zijn scripts handige dingetjes dus. Absoluut niet verboden, alleen maar handig

Edit: officieel moet dit in Problemen/vragen maar misschien weet iemand het even snel

Een vriend van mij heeft problemen met de 2.6 patch. Met patch 1.0 en 1.2 werkt de game prima. Met patch 2.6 kan die geen server joinen krijgt ie : awaiting connection. Ik dacht dat het aan Punkbuster lag. Dus hij wilde updaten, kreeg die een error. Toen zette hij z'n firewall uit, lukte het wel. Maar nog steeds als die server joint awaiting connection. Via xfire zie ik dat hij dan automatisch connect naar : 1.0.0.36 of iets dergelijks. Kan het aan z'n router instellingen liggen? Of iets heel anders, lijkt me namelijk een bekend probleem, search levert niets op.

[ Voor 47% gewijzigd door Verwijderd op 30-12-2005 15:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 30 december 2005 @ 10:48:
[...]

dure shit zeg, ik heb er een voor $50 >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• h3ll
  • Niet online
En nog ben je een aimless noobje? :O Nee geintje dit is offtopic :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 2Dutch
  • Niet online

2Dutch

No worries eeh!

Verwijderd schreef op vrijdag 30 december 2005 @ 10:48:
[...]
Ben liever een slechte aimer dan een lamer ;)

Speaking of, kga zo weer eens een beetje ET spelen. Zal blij zijn weer bij mij thuis met mijn muis/corepad/tft/tobo te spelen hoor, ik vind mijn eigen setup thuis het lekkerste gamen.. Alleen al het spelen op een gewoon tobo ipv mijn Ultra X wekt al vreselijke irritatie op, ram steeds op verkeerde toetsen en het voelt zo vreemd allemaal :P Nog even behelpen..

| The bitterness of poor quality remains long after the sweetness of low price is forgotten |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

tft != ultieme game setup :(

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 01-01-2006 18:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 2Dutch
  • Niet online

2Dutch

No worries eeh!

Is heel persoonlijk. Heb al ruim 2 jaar een LG1710B met 16ms reactietijd en kan er prima mee gamen, anderen zweren bij een 19" CRT met zo en zoveel als resolutie. Denk dat de discussie over een tft of crt een beetje buiten dit topic valt. Er is wel een topic over meen ik..hmm..

[ Voor 5% gewijzigd door 2Dutch op 01-01-2006 18:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bleet
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Bleet

Losing my edge.

Wat is er mis met een tft? Mits je er 1 hebt van 3 jaar geleden oke, maar tegenwoordig dingen ze net zogoed mee als CRT monitoren. Loos argument als je het mij vraagt, ik game/werk ermee en merk echt geen enkel verschil. Hooguit dat de tft's nog niet kunnen toppen aan de kleurechtheid van crt's, dat mag dan je enige echte argument zijn imho.

Last.fm |
If bullshit could fly, i'd be an astronaut.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Danjel
Kleurechtheid en dan nog maar te spreken over de reactietijd van die krengen, Dat merk ik dus echt wel. Maar dat zal wel iets persoonlijks zijn..?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erazzzer
  • Laatst online: 02:05

Erazzzer

Fear me, I'm German!

Ik ben 2 jaar geleden over gestapt van 19" crt naar 17" TFT. Mijn scherm heeft een response van 16ms. Ik merk dat verschil echt niet, lijkt me sterk dat er iemand is die met de huidige 4ms schermen iets merkt.

Vaak komt het erop neer dat mensen geen geld uit willen geven aan een TFT en daarom als argument het response tijd verhaal gebruiken... (Ik ken er een aantal ;) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alexji
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 21:51
Erazzzer schreef op maandag 02 januari 2006 @ 00:29:
Vaak komt het erop neer dat mensen geen geld uit willen geven aan een TFT en daarom als argument het response tijd verhaal gebruiken... (Ik ken er een aantal ;) )
en ik wil gewoon minimaal mijn 120hz hebben ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bleet
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Bleet

Losing my edge.

Danjel schreef op maandag 02 januari 2006 @ 00:22:
Kleurechtheid en dan nog maar te spreken over de reactietijd van die krengen, Dat merk ik dus echt wel. Maar dat zal wel iets persoonlijks zijn..?
Mijn tft heeft een reactietijd van 8ms, en dat merk je in geen velden of wegen. Of je moet een speciale gave hebben, dat je ogenhersenen alles sneller opvangen, maar dat lijkt me sterk.

Last.fm |
If bullshit could fly, i'd be an astronaut.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Danjel
Erazzzer schreef op maandag 02 januari 2006 @ 00:29:
Mwah dat vind ik wel heel erg labiel en raar om te denken... Sommige mensen blijken het dus echt niet te merken, maar ik merk het wel. Net zoals mensen niet de 'lag' merken van een draadloze muis.
Neuh, ik heb toch de voorkeur een 19" of groter CRT scherm te hebben met een draadje aan de muis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 25-10 14:48
Zelf game ik al jaren op een 8 jaar oude 1024x768 CRT met 60hz, hier ben ik gewoon aan gewend, hoewel ik het meestal wel fijner vind gamen als ik bij iemand anders ben. Maar gamen op een tft schermpje gaat echt niet, vriend van me heeft zo'n ding van 500 euro, met 6ms vertraging ofzo. Nou reken maar dat het beeld vaag wordt in 1on1's, hoewel hij zelf ook zegt het niet te zien. En ook zaken die je niet bewust ziet spelen altijd ook nog eens een rol, net zoals bijvoorbeeld bij fps en beeldscherm freq.

Ik snap niet dat je meer zou betalen voor iets met minder kwalitiet, zelfs al is het haast niet te zien.

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik kan gewoon echt niet gamen op een tft... geen idee waarom.

zowieso zijn de kleuren en het contrast veel beter dan bij een tft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gamen op een TFT heeft echt wel nadelen! De meeste spellen hebben hiervan geen last, maar als er een soort van games is die wel degelijk last van ghosting kan hebben, is het FPS games.

Aangezien ET een FPS game is, is het dus echt wel een pak beter om met een CRT te spelen. Van de moment je het spel op med-highskilled niveau speelt, ga je het verschil tussen TFT en CRT merken. 1o1 op een TFT zijn veel waziger dan op een CRT! Je kogels komen preciezer aan (overeenkomstig met je xhair) Men maat speelde geruime tijd op een TFT (BenQ 8ms) en ikzelf heb lange tijd op een TFT (BenQ 12ms) gegamed. NEVER AGAIN! Het verschil tussen een CRT en TFT zijn op FPS-vlak enorm groot. Misschien is dit persoonlijk, maar ik geloof niet dat er top'FPS'spelers zijn die spelen op een TFT-scherm. De reclame die gemaakt wordt omtrend de 'verwaarloosbare reactietijd' moet je met een korreltje zout nemen. Pixel van wit - zwart =/= Pixel van lichtgrijs - donkergrijs!

In ieder geval... Speel op een 19" iiyama vision master pro 454 en ge zult zelf wel weten wat ik bedoel!

_/-\o_ CRT for FPS games!

Btw: ooit al big-LAN-events gezien waar ze spelen met TFT (Q3-Q4-RTCW-UNREAL-ET-...) ??

Greetz,

Rfki

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 03 januari 2006 @ 09:35:
Btw: ooit al big-LAN-events gezien waar ze spelen met TFT (Q3-Q4-RTCW-UNREAL-ET-...) ??
Van deze spellen is Q4 te doen imo op een TFT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuelke
  • Laatst online: 25-10 18:51

Fuelke

Forza Ferrari

De discussie over TFT vs. CRT mag dan wel interessant zijn, maar kunnen we on-topic blijven en het bij ET houden ;)

La Ferrari più bella è quella che dobbiamo ancore fare: La Prossima

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Om alles kort samen te vatten: ieder zijn eigen meuk. Ik game liever op crt (al heb ik het geld niet voor een tft, maar ik heb ET een langere tijd op die van me vader gedaan). Een ander op tft.

Valt het jullie op dat er steeds meer n00bs bij de ET community komen en dat er eigenlijk geen goeie ET-ers bij komen? Zelfs niet de mensen die steeds beter spelen.
Het is ook ongeloofelijk moeilijk om een server te vinden met wat skills.
Maar vorige week woensdag speelde ik een war en ze maakten op de raarste manieren headshots.
Ze wisten ook precies wanneer je het hoekje omkwam.
Dit ruikt erg naar cheaten. Wat vinden jullie ervan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben niet helemaal eens met je verhaal over servers, op sjappie en zelfs af en toe op arena spelen genoeg goede spelers, ook is er altijd bio nog. Daar ben je echt wel tijdje zoet mee :P En betreft die war, hoeft echt geen cheaten te zijn, leanen werkt heel goed O-) verder kan je ook wel beetje gokken wanneer iemand de hoek om komt.

off-topic: 17" vision master Pro 413 :Y)

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 05-01-2006 10:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Er zijn genoeg skilled servers idd, maar het probleem is wat al gezegd werd dat op die skilled servers steeds meer echt noobs komen. Gasten die echt niets weten van het spel of alleen maar obj doen. Je kan nergens meer een goed potje fraggen.

En sjappie is de grootste noob server waar ik ooit heb gespeeld, die sjappie gasten denken echt dat ze wat zijn. Alleen maar gekanker, geabuse en wannabe-pro's daar.

Geef mij maar servers als Fdnl ( die even als voorbeeld genomen omdat iedereen die kent :) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jelmervos
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

jelmervos

Simple user

Ik vind mezelf dus een noob: wat bedoel je met "alleen maar obj doen"?

[ Voor 13% gewijzigd door jelmervos op 05-01-2006 14:40 ]

"The shell stopped unexpectedly and Explorer.exe was restarted."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zenix

Zenix

BOE!

Kaassoevlee schreef op donderdag 05 januari 2006 @ 14:40:
Ik vind mezelf dus een noob: wat bedoel je met "alleen maar obj doen"?
Guns planten op oasis ofzo dat is objective doen, op skilled server is de bedoeling een fragfestijn en niet de objective doen.
Verwijderd schreef op donderdag 05 januari 2006 @ 09:51:
Om alles kort samen te vatten: ieder zijn eigen meuk. Ik game liever op crt (al heb ik het geld niet voor een tft, maar ik heb ET een langere tijd op die van me vader gedaan). Een ander op tft.

Valt het jullie op dat er steeds meer n00bs bij de ET community komen en dat er eigenlijk geen goeie ET-ers bij komen? Zelfs niet de mensen die steeds beter spelen.
Het is ook ongeloofelijk moeilijk om een server te vinden met wat skills.
Maar vorige week woensdag speelde ik een war en ze maakten op de raarste manieren headshots.
Ze wisten ook precies wanneer je het hoekje omkwam.
Dit ruikt erg naar cheaten. Wat vinden jullie ervan?
Blijft gratis spel op public komen er altijd veel meer noobs bij, maar in competitie komen er steeds meer goeie spelers. Vroeger had je echt heelveel lowskilled clans, en weinig medskill en highskilled clans. Nu zijn er veel meer medskilled clans bij gekomen die eerst lowskill waren. Helaas wel iets minder highskilled clans. En volgens mij weet jij niet zoveel over deze community ik heb jouw zelf nooit op community site zien posten ?
En over dat cheat gedoe Goeie headset, comms en eventueel leanen en je weet wanneer iemand hoekje om komt. Ook een goeie reactiesnelheid er dan bij en diegene ligt zo neer. Welke clan was dat dan eigelijk? Misschien ken ik die wel.
Verwijderd schreef op donderdag 05 januari 2006 @ 10:28:
Ben niet helemaal eens met je verhaal over servers, op sjappie en zelfs af en toe op arena spelen genoeg goede spelers, ook is er altijd bio nog. Daar ben je echt wel tijdje zoet mee :P En betreft die war, hoeft echt geen cheaten te zijn, leanen werkt heel goed O-) verder kan je ook wel beetje gokken wanneer iemand de hoek om komt.

off-topic: 17" vision master Pro 413 :Y)
Die servers spelen dus echt weinig goeie spelers. Heel soms, als ik er ben :P ( arena51 dan )
vind lachen om daar lekker in de spawn van de tegenstander te zitten met panzer ofzo, en die noobjes allemaal boos laten worden op mijn panzer. Vind ik prachtig

[ Voor 100% gewijzigd door Zenix op 05-01-2006 15:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik denk dat ik wel van mezelf kan zeggen dat ik zeker geen slechte aim heb, maar toch vind ik dat er wel degelijk af en toe prima spelers op die servers rondhuppelen. En noobs killen is af en toe ook leuk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zenix

Zenix

BOE!

Verwijderd schreef op donderdag 05 januari 2006 @ 15:14:
Ik denk dat ik wel van mezelf kan zeggen dat ik zeker geen slechte aim heb, maar toch vind ik dat er wel degelijk af en toe prima spelers op die servers rondhuppelen. En noobs killen is af en toe ook leuk...
wat is jouw definitie van prima speler dan? Ik vind prima speler op arena of sjappie iemand die minimaal 42 acc schiet en 25% meer headshots dan kills heeft. En veel 2 man of meer multikills maakt en aan einde van de map tussen de 80-100 kills heeft. En natuurlijk zijn er weleens prima spelers, maar echt goeie niet

[ Voor 19% gewijzigd door Zenix op 05-01-2006 15:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Infinitive
He, dan ben ik een groot aantal keren toch nog een prima speler :+

Als je trouwens lekker wilt knallen moet je een 3on3 offi zoeken en dan zelf met 2 man gaan spelen. :*)

[ Voor 46% gewijzigd door Infinitive op 05-01-2006 16:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zenix schreef op donderdag 05 januari 2006 @ 15:05:
[...]

blabla

Die servers spelen dus echt weinig goeie spelers. Heel soms, als ik er ben :P ( arena51 dan )
vind lachen om daar lekker in de spawn van de tegenstander te zitten met panzer ofzo, en die noobjes allemaal boos laten worden op mijn panzer. Vind ik prachtig
Vergeet niet dat jij niet de enige bent die af en toe lekker op een arena51 servertje gaat fraggen schat.
Dus je vindt er echt wel eens goeie spelers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zenix

Zenix

BOE!

Verwijderd schreef op donderdag 05 januari 2006 @ 17:00:
[...]

Vergeet niet dat jij niet de enige bent die af en toe lekker op een arena51 servertje gaat fraggen schat.
Dus je vindt er echt wel eens goeie spelers.
Ja daarom zei ik ook dat er weinig goeie spelers spelen. Ik zei niet dat het niet voorkomt heh!
En dat laatste is natuurlijk sarcastisch schat. We kunnen wel keer samen fraggen op arena51.be :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

klik hier! (jaja maar 38% acc :( )

Arena 51 for the win!

Na 5 minuten ben je een cheater... Gelieve is langs te komen op de 2 telenetservers! Toch in de benelux samen met FDNL de topservers met meest bekende spelers voor je gaat zeggen dat je een prima speler bent!

<3 Edjeuh

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 06-01-2006 08:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zenix

Zenix

BOE!

Verwijderd schreef op vrijdag 06 januari 2006 @ 08:08:
klik hier! (jaja maar 38% acc :( )

Arena 51 for the win!

Na 5 minuten ben je een cheater... Gelieve is langs te komen op de 2 telenetservers! Toch in de benelux samen met FDNL de topservers met meest bekende spelers voor je gaat zeggen dat je een prima speler bent!

<3 Edjeuh
camper ! Ja dat vind ik wel grappig dat ze je voor cheater gaan uitmaken. De echte cheaters worden toch niet gekickt, dus de mensen die verdacht worden meestal ook niet dus het boeid weinig. En natuurlijk fiki zijn die servers beter maarja. Panzer is er niet altijd beschikbaar. Wel leuk dat deze zondag wel zo is >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het is ook wel lachen om met zijn alle hyperion te nickfaken op arena51 en Zenix helemaal gek te maken :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zenix

Zenix

BOE!

Verwijderd schreef op vrijdag 06 januari 2006 @ 14:47:
Het is ook wel lachen om met zijn alle hyperion te nickfaken op arena51 en Zenix helemaal gek te maken :>
Waarschuwing:
Hou het gezellig en nuttig voor elkaar.
Dus geen offtopic geblaat, slow-chat, flames of erger.

http://gathering.tweakers...nd/poster/122234/messages
is ziv een nuttige poster? Meer iemand die alleen loopt te flamen.

En wat je zegt is niet grappig en dan mensen ook gaan lopen kicken.

[ Voor 39% gewijzigd door Zenix op 06-01-2006 15:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alexji
Zenix schreef op vrijdag 06 januari 2006 @ 15:00:
[...]

Waarschuwing:

http://gathering.tweakers...nd/poster/122234/messages
is ziv een nuttige poster? Meer iemand die alleen loopt te flamen.

En wat je zegt is niet grappig en dan mensen ook gaan lopen kicken.
haha ed, je loopt zelf ook aan te kloten, en als iemand je dan terug pakt kom je met zulk soort reacties :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 2Dutch
  • Niet online

2Dutch

No worries eeh!

Infinitive schreef op donderdag 05 januari 2006 @ 16:31:
He, dan ben ik een groot aantal keren toch nog een prima speler :+

Als je trouwens lekker wilt knallen moet je een 3on3 offi zoeken en dan zelf met 2 man gaan spelen. :*)
Jij bent meestal eng goed :/ Hoeveel uur per dag speel je trouwens kerel..en vast veel clanwarretjes, dat is echt goed voor je spel moet ik wel zeggen. Bovendien is dat erg leuk (in grijs verleden in een clannetje gezeten, Tsunami..maar had geen tijd voor die warmeuk)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Infinitive
2Dutch schreef op vrijdag 06 januari 2006 @ 22:07:
Jij bent meestal eng goed :/ Hoeveel uur per dag speel je trouwens kerel..en vast veel clanwarretjes, dat is echt goed voor je spel moet ik wel zeggen. Bovendien is dat erg leuk (in grijs verleden in een clannetje gezeten, Tsunami..maar had geen tijd voor die warmeuk)
Ik speelde vroeger meer ET dan nu, daar heb ik het nu iets te druk voor. Ik denk dat ik in totaal ongeveer een uur of 1000 ET gespeeld heb (arg wat een tijdverspilling :X ), waarvan denk ik 2% - 5% wars is. Op het moment begin ik weer iets vaker te spelen, omdat ik door een vrij strakke planning een efficientere tijdindeling heb dus wat meer tijd over, meestal 1 tot 2 uur doordeweeks en soms in het weekend wat meer. Ik wissel het een beetje af: de ene dag een paar keer een 3on3-tje met #monad en de andere dag wat op Arena51 publics met #elitewarriors.

Toch ben ik niet echt een war-speler, daarvoor maak ik net tevaak van die domme foutjes zoals 3x per war een spawn missen, 20x moeten prikken om iemand te reviven, precies door een spawnpunt van de tegenstander lopen als ze net spawnen of nog wel even door die arty kunnen lopen. Plus dat ik niet wil nadenken maar knallen: nadenken doe ik de hele dag al. Aan de andere kan spelen wij meestal niet tegen de slechtste tegenstanders, pas nog in een 3v3 een mapje verloren en gewonnen van een mixje uit dust.ee, sync en zenith black. Dat zijn toch namen uit de wat minder bekende bekende teams.

Het woord "skill" vind ik dan bij ET soms wel vergezocht, uiteindelijk is goede hardware (goede muis, genoeg FPS, groot genoeg scherm), aangevuld met het toepassen van de voor jouw meest geschikte aimtechniek en veel oefening een doorslaggevende factor. Hardware daar kan je niet altijd invloed op uitoefenen, maar ik denk dat veel spelers op een server als Arena51 niet het maximale halen uit wat ze kunnen. Simpel voorbeeld, de meeste spelers lopen gewoon in een rechte lijn, of gebruiken een sensitivity van 25...

Maar dat hoef ik jouw als goed is niet te vertellen 2Dutch, want jij kan er meestal ook aardig wat van ;)

[ Voor 24% gewijzigd door Infinitive op 06-01-2006 23:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 2Dutch
  • Niet online

2Dutch

No worries eeh!

Infinitive schreef op vrijdag 06 januari 2006 @ 23:31:
[...]
Het woord "skill" vind ik dan bij ET soms wel vergezocht, uiteindelijk is goede hardware (goede muis, genoeg FPS, groot genoeg scherm), aangevuld met het toepassen van de voor jouw meest geschikte aimtechniek en veel oefening een doorslaggevende factor. Hardware daar kan je niet altijd invloed op uitoefenen, maar ik denk dat veel spelers op een server als Arena51 niet het maximale halen uit wat ze kunnen. Simpel voorbeeld, de meeste spelers lopen gewoon in een rechte lijn, of gebruiken een sensitivity van 25...

Maar dat hoef ik jouw als goed is niet te vertellen 2Dutch, want jij kan er meestal ook aardig wat van ;)
:> Dat laatste beschouw ik als een compliment (mag ik aannemen, hehe) want ik vind mezelf niet zo goed meer spelen. (lang niet kunnen spelen door rugklachten) Alhoewel het vandaag na een goed tijdje warmgespeeld te hebben wel aardig ging. Begon lekker headies te raken uit de losse pols..heerlijk is dat! En ja de factoren die je noemt maken verdomd veel uit! Het zijn best veel zaken om rekening mee te houden. Ik speel hier bij mijn vriendin (grotendeels mijn oude pc..prima specs hoor) na langere tijd pas echt lekker..maar het "voelt" toch anders dan mijn eigen machine thuis:

- goedkopere versus duurdere tft
- uit la getrokken mx300 vs mx510
- semi ruw buro als muismat vs Corepad
- Logitech cheap ass vs Ultra X
- beetje ongemakkelijke houding vs relaxed zitten en opgeruimd buro
- plantronics vs sennheiser

De specs verschillen ook wel wat, maar ET is lekker tweakbaar en mid end en high end systemen maken vooralsnog bij mij weinig verschil in FPS (zelfde config op de 2 machines) Oh..sensitivity 4 tot 5 btw..al sinds UT IG al die jaartjes geleden :P

Ja, gamen is zo simpel nog niet. Vind ET gewoon zo steeds zo leuk omdat het ongecompliceerd is en een heerlijk teamspel, snel aan te leren en het blijft gewoon leuk..al speel je die map voor de 1001e keer :)

Tomorrow I will pack my set of needles again and go and play some more :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hasib
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 26-09-2024
Weet iemand nog een goede site waar je eigen config kan maken? Vroeger stonden er altijd links in de startpost, maar nu zie ik niks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

http://lakedrake.boxke.be/
en wat van andere (bekende) spelers:
http://klassikal.free.fr/ETconfig/

maar het beste is toch echt je config naar eigen smaak en hardware te maken. Wat wel handig is, is bepaalde tweaks of binds van anderen over te nemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hasib
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 26-09-2024
thx voor die eerste, die zocht ik _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DonMetal
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 15-10 08:32

DonMetal

Doet Iets Met Media

http://www.wolfenstein.startkabel.nl

Daar vindt je ook wel links naar online config builders, daar kun je gwn instellen wat je wel wil en niet wil, en dan genereerd de site verder wel wat er in je config moet staan

Joejoe!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb net een clean install achter de rug, en draai met een 2400+ Athlon / 512MB Geheugen / 6800LE en heb de laatste Forceware drivers. Toch haal ik 3-20 fps! Ik draai op 1024x768, en heb een config gemaakt, heb hierbij de nadruk gelegd op het FPS-gehalte.

Heeft nog iemand dit, dit kan toch niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pendaco

Pendaco

Vogon Poetry FTW!

miss lopen 2 of meer dingen in die config elkaar tegen te werken ofzo.

Maar met alles op full moet die kaart dat makkelijk aankunnen.
Je hebt niet toevallig in de instellingen van je kaart, aa en af volledig openstaan ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alexji
-Daniël- schreef op zondag 08 januari 2006 @ 14:00:
Heb net een clean install achter de rug, en draai met een 2400+ Athlon / 512MB Geheugen / 6800LE en heb de laatste Forceware drivers. Toch haal ik 3-20 fps! Ik draai op 1024x768, en heb een config gemaakt, heb hierbij de nadruk gelegd op het FPS-gehalte.

Heeft nog iemand dit, dit kan toch niet?
en je chipset drivers? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pendaco schreef op zondag 08 januari 2006 @ 14:55:
miss lopen 2 of meer dingen in die config elkaar tegen te werken ofzo.

Maar met alles op full moet die kaart dat makkelijk aankunnen.
Je hebt niet toevallig in de instellingen van je kaart, aa en af volledig openstaan ofzo?
Heb AA op 0x staan..
Van m'n moederboard bedoel je? Die heb ik meteen geinstaleerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Infinitive
-Daniël- schreef op zondag 08 januari 2006 @ 14:00:
Dit moet inderdaad niet kunnen. Heb je toch niet stiekem een hardware probleem? Dat is eenvoudig te checken door een ander spel te proberen, draait dat andere spel ook slecht, dan is het waarschijnlijk je hardware. Bijv. dat er niet genoeg energie wordt geleverd aan je videokaart. Check even of het powerstekkertje er niet per ongeluk uitgagaan is, evenals de extra voedingsstekker voor je processor op je moederbord indien je die hebt.

Om je config uit te sluiten, zou ik even een kopie maken van je autoexec en etconfig.cfg bestanden. Dan je autoexec en etconfig wegmikken zodat er een default config wordt aangemaakt. Als je het probleem dan nog steeds hebt, dan weten we iig dat het niet aan je config ligt. In dat geval zal er software op je pc staan dat niet lekker draait i.c.m. ET, en in het andere geval weet je dat je je config eens scherp onder de loep moet nemen.

P.S. ET schakelt anti-aliassing uit, zelfs al override je het bij je videokaart instellingen. Ik heb ooit eens gelezen dat ze dat doen omdat anders punkbuster geen goede screenshots kan maken - klinkt vrij onzinnig. Dat is vaak erg jammer want het kartel-effect is soms echt rampzalig. Bovendien kan je met een 6800LE met gemak 4x-8x anti-aliassing aan.

[ Voor 13% gewijzigd door Infinitive op 08-01-2006 17:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

inderdaad, naar een hek kijken in ET is echt een ramp :/

zeker van een grote afstand, dan zie je gewoon niets :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 20:09

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

Topicstarter
Het heeft een poosje geduurd maar ik heb de topicstart up to date gemaakt. Verdere opmerkingen kunnen via de mail/msn gedaan worden ipv het topic :)

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Infinitive schreef op zondag 08 januari 2006 @ 17:15:
[...]

P.S. ET schakelt anti-aliassing uit, zelfs al override je het bij je videokaart instellingen. Ik heb ooit eens gelezen dat ze dat doen omdat anders punkbuster geen goede screenshots kan maken - klinkt vrij onzinnig. Dat is vaak erg jammer want het kartel-effect is soms echt rampzalig. Bovendien kan je met een 6800LE met gemak 4x-8x anti-aliassing aan.
ik speel anders nog gewoon met 8xAA :s

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alexji
Verwijderd schreef op dinsdag 10 januari 2006 @ 08:44:
[...]

ik speel anders nog gewoon met 8xAA :s
het werkt wel, maar heel wisselvallig, toen ik met alleen mijn movie install dit probeerde had ik de ene keer wel AA, en bij de andere moest ik een paar keer vid_restart doen of zelfs de default config laden en weer terug gaan voordat ik weer AA had

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wat boeit het ook of je AA hebt of niet in ET ;)

als je voor graphics gaat moet je ET gewoon NIET spelen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 25-10 14:48
Verwijderd schreef op dinsdag 10 januari 2006 @ 18:55:
wat boeit het ook of je AA hebt of niet in ET ;)

als je voor graphics gaat moet je ET gewoon NIET spelen :)
Nee, maar met AA zie je beter, en speel je dus beter. Jammer dat ik zonder AA nog moeite heb om stabiel 60 fps te halen.

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

Pagina: 1 ... 3 ... 10 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op: