[PC]Wolfenstein: Enemy Territory - deel 11

Pagina: 1 2 ... 10 Laatste
Acties:
  • 6.568 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 01:43

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

Topicstarter
Brons schreef op vrijdag 09 december 2005 @ 12:38:
Ik ben ook weer begonnen met ET. Het was weer even wennen maar ik ben weer redelijk goed. Ik moet zeggen dat de pubs mij nu wel beginnen te vervelen. Vooral de allied fieldops die de ingang van de bank in goldrush bombarderen. De mensen die je gezellig in de weg lopen als je met de objective (radar parts, gold etc) bezig bent. De axis verdedigers in fueldepot die granaten gooien richting de opslag tanken als er een allied engineer aan het planten is terwijl ik hem bijna in z'n rug kan schieten. Etcetc.

Ik kan natuurlijk met een clan spelen, maar ik kan me daar niet 100% voor inzetten.

Voor de rest wel een spel dat ik iedere dag 2 uurtjes speel :).
2 uurtjes per dag is behoorlijk veel hoor voor een clan. Vergeleken met mij is dit behoorlijk veel, ik speel 4 uurtjes om de paar dagen ofzo :o En ik zit nog wel in een clan :P
offtopic:
al zijn wij nu weinig/tot zeer weinig actief :/

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• h3ll
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Outerspace schreef op vrijdag 09 december 2005 @ 12:42:
[...]

2 uurtjes per dag is behoorlijk veel hoor voor een clan. Vergeleken met mij is dit behoorlijk veel, ik speel 4 uurtjes om de paar dagen ofzo :o En ik zit nog wel in een clan :P
offtopic:
al zijn wij nu weinig/tot zeer weinig actief :/
Ja maargoed, ik kwam gister de andere van je clan tegen en toen ik vroeg waar jij was zeiden ze dat je microfoon het niet deed, en daarom niet wilde spelen... (op een pub :P )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Answer
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 29-10-2024
Wolfenstein movie :>

Hell Yeah :)

Ik heb sinds gisteren mijn Razer Copperhead, bevalt me erg goed :)
Over een week krijg ik ook m'n Corepad magma blue, hyperglidez en siliconen spray ( niet voor mij hoor ^-^ ).

Wat vinden jullie van ETtv?

Ik vind het wel leuk maar ik ga altijd laggen :P.
Het zou ook wel handig zijn als er een soort ( ET)Tvgids was want nu zie ik ze alleen maar in de ingame browser langs schieten. ( 97/100 players Wtf? ohh Ettv )

XPS 9500 | Sony A7RIII

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 122234

http://www.gamestv.org lijkt me toch best een goede gids :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Answer
0opS :P

Thnx,

Vanavond veel wars :D

XPS 9500 | Sony A7RIII

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 161226

The Answer schreef op zondag 11 december 2005 @ 14:38:
Ik heb sinds gisteren mijn Razer Copperhead, bevalt me erg goed :)
Over een week krijg ik ook m'n Corepad magma blue, hyperglidez en siliconen spray ( niet voor mij hoor ^-^ ).
Als je CH weigert normaal te werken (snelle beweging) raad ik je wel aan een Razer Mantis aan te schaffen :9~
Ik weet niet hoe hij met een Corepad werkt, sadly O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bleet
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Bleet

Losing my edge.

Hmm, ben sinds 2 weken ook weer met ET begonnen. Heb alleen het probleem dat als ik ET opstart m'n reso steeds weer op 800x600 staat en ik weet mijngod niet waar het aan ligt. En het hele ETpro gebeuren begrijp ik ook nog steeds niet. Net daarvoor ben ik ermee gekapt dus het is me allemaal een raadsel. :X

Last.fm |
If bullshit could fly, i'd be an astronaut.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RRR
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 19-08-2017

RRR

goR

Zoek even op "del *.pid" want het is al eerder voorbij gekomen in de ET draadjes, er zweeft op GoT code voor een bat-bestandje dat dat regelt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shaggy
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 23:55

Shaggy

Misantroop pur sang

nieuws: Na Doom ook verfilming van Wolfenstein onderweg

Kijk, en wie mag dan de hoofdrol spelen in die film?

Ik nomineer...Fonz... :)

Making an ass of myself since the 70's

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Outerspace

Outerspace

Topicstarter
RRR schreef op zondag 11 december 2005 @ 19:31:
Zoek even op "del *.pid" want het is al eerder voorbij gekomen in de ET draadjes, er zweeft op GoT code voor een bat-bestandje dat dat regelt.
Om eerlijk te zijn, staat het zelfs in de startpost al jaren lang :D
* Outerspace heeft nu pas voor het eerst dubrovnik_final gespeeld :o. Op zich wel een leuk level, maar ik zou hem niet diehard kunnen spelen.

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RRR

RRR

goR

My bad :P

Dubrovnik is handig als de decider binnen 5 minuten klaar moet zijn. Best een goede map, maar vaak snel afgelopen.

Vanavond neemt levende ET-legende Tosspot weer eens plaats achter de shoutcast mic om de EC match tussen 141 en helix te verslaan \o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jazzper
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-03 15:34

Jazzper

BB4E^Guerilla

shaggy8675 schreef op zondag 11 december 2005 @ 21:49:
nieuws: Na Doom ook verfilming van Wolfenstein onderweg

Kijk, en wie mag dan de hoofdrol spelen in die film?

Ik nomineer...Fonz... :)
rrrrrrrrr die naam al lang niet meer gehoord... :Y)

webstek // Urenwerk - horlogeblog // mijn fotogear en beste fotos // Instagram @jazzper_nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Outerspace

Outerspace

Topicstarter
Jazzper schreef op maandag 12 december 2005 @ 11:22:
[...]

rrrrrrrrr die naam al lang niet meer gehoord... :Y)
vorig deel nog (niet eens een tweetal weken terug zelfs :D).
Over dubrovnik, dat klopt inderdaad. Een snelle decider map, alleen vind ik Radar een leukere decider map. Iets gemakkelijker als dubrovnik, en je kan hem wat sneller uitspelen (imo).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RRR

RRR

goR

Radar als decider werkte niet echt bij gods vs warning, 2x full hold...te weinig lotto mogelijk op Radar waarschijnlijk ;) Maar radar is sowieso mooi, , hoewel niet iedereen bij Militia dat met me eens is :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Calvin&Hobbes
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 11-01-2024
Woha dit ziet er wel heel vet uit van de makers van Wolfenstein Enemy Territory (Splash Damage)
komt zometeen de opvolger uit: Enemy Territory Quake Wars

Het werd tijd vanwege de achterhaalde graphics van RTCW:ET ben ik ermee gestopt, jammer want het was wel een leuk spel :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RRR

RRR

goR

Jij lijkt me inderdaad precies de doelgroep van ET:QW...stoppen vanwege achterhaalde graphics. :'( Ik ben bang dat je de gameplay die ET biedt niet terug zult vinden in ET:QW.

Mooie match vandaag tussen 141 en hx, goed Tossie weer eens te horen en inderdaad, wie beweert dat ET dood is, is een piemelhoofd :(

O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 102314

zowieso, met ET:QW zul je nooit een hoog aantal fpsjes halen ;) en dat is nou net waar het om draait in FPS games :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• h3ll
  • Niet online
RRR schreef op maandag 12 december 2005 @ 23:17:
Jij lijkt me inderdaad precies de doelgroep van ET:QW...stoppen vanwege achterhaalde graphics. :'( Ik ben bang dat je de gameplay die ET biedt niet terug zult vinden in ET:QW.

Mooie match vandaag tussen 141 en hx, goed Tossie weer eens te horen en inderdaad, wie beweert dat ET dood is, is een piemelhoofd :(

O+
Jaaa man, 141 ftw ! :D Na uQ riep iedereen 'oh ze zullen van hx wel verliezen' Nou we zien dan maar weer :P

Net als het wedden wie er zou winnen, razz of gambit, wanneer de pauze over zou zijn in braundorf, zij stonden precies met t geweer op elkaar gericht :P

[ Voor 15% gewijzigd door h3ll op 13-12-2005 00:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zenix
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 21:04

Zenix

BOE!

Calvin&Hobbes schreef op maandag 12 december 2005 @ 22:49:
Woha dit ziet er wel heel vet uit van de makers van Wolfenstein Enemy Territory (Splash Damage)
komt zometeen de opvolger uit: Enemy Territory Quake Wars

Het werd tijd vanwege de achterhaalde graphics van RTCW:ET ben ik ermee gestopt, jammer want het was wel een leuk spel :P
Is geen opvolger slimbo. Dat wordt de Volgende RTCW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Answer
Is er al wat meer Bekend over Wolfenstein 2 ?
Als het maar niet weer zo'n fantasy spel wordt net als de laatste levels van Rtcw.
En als Wolfenstein 2 uit is, stappen jullie dan over? ( asl het spel goed is natuurlijk )

Het zal nog wel een tijdje duren... :O

Btw wel stom dat ze het ET:Qw noemen alleen omdat dat Et al een grote groep gebruikers kent.

XPS 9500 | Sony A7RIII

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bleet
  • Niet online

Bleet

Losing my edge.

Zenix schreef op dinsdag 13 december 2005 @ 14:39:
[...]

Is geen opvolger slimbo. Dat wordt de Volgende RTCW
Ehhh.. Dat wordt gewoon de volgende ET hoor.

Last.fm |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silent Thunder
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 25-05 18:06
Quake Wars :? Das mij allemaal een beetje te fantasierijk. ET is gewoon realistisch vanwege de setting: in gebieden die een rol hebben gespeeld in de geschiedenis; gewoon sfeervol dus. Maar van die sci-fi tech-war shit houd ik niet echt.

En je doet het bij ET toch niet vanwege de graphics; maar vanwege de ultieme gameplay. Ze kunnen dus beter het bestaande uitbreiden met nieuwe officiële mappen/spelers/mogelijkheden.

[ Voor 33% gewijzigd door Silent Thunder op 13-12-2005 15:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Outerspace

Outerspace

Topicstarter
QW lijkt mij ook werkelijks niets meer te maken hebben met ET. Gewoon een compleet nieuw spel totaal niet in deze genre passende.

En ik ben het dus 100% eens met Silent Thunder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• h3ll
  • Niet online
Silent Thunder schreef op dinsdag 13 december 2005 @ 15:14:
Quake Wars :? Das mij allemaal een beetje te fantasierijk. ET is gewoon realistisch vanwege de setting: in gebieden die een rol hebben gespeeld in de geschiedenis; gewoon sfeervol dus. Maar van die sci-fi tech-war shit houd ik niet echt.

En je doet het bij ET toch niet vanwege de graphics; maar vanwege de ultieme gameplay. Ze kunnen dus beter het bestaande uitbreiden met nieuwe officiële mappen/spelers/mogelijkheden.
Idd, veel mensen die overstappen van ET naar ET: QW hebben volgens mij nog niet de goede gameplay van ET ontdekt, ook met clanwars e.d.
Toen ik al zo'n fieldops uit QW met zo'n monster op een screen zag staan, wist ik al dat ik er niks aan vond, en zo denk ik nu nog steeds; ik hoef er niet eens n trailer of demo van te zien/spelen want ik hou het toch bij ET ! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Calvin&Hobbes
Het genre is wel hetzelfde FPS :P, maar de setting is wel anders RCTW:ET is in het verleden en deze oorlog speelt zich af in de toekomst tegen aliens (de Strogg), maar daar heb ik niet zo'n groot probleem mee (tis maar net welke skin je op de poppetjes zet) wat wel leuk is dat er verder wordt gebouwd op de gameplay van de 1e ET, ze nemen dezelfde 4/5 classes uit RCTW:ET en voegen daar een assymetrie aan toe zodat beide teams niet elkaars spiegelbeeld zijn (ieder team heeft unieke sterke punten) en bovendien ziet het er gewoon geil uit ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zenix

Zenix

BOE!

Bleet schreef op dinsdag 13 december 2005 @ 15:08:
[...]

Ehhh.. Dat wordt gewoon de volgende ET hoor.
Het heeft de naam van ET verder niks.
Als je goed leest is het gewoon een mix van heelveel spellen en geen opvolger van ET.

RTCW > ET > RTCW2

Alleen xp hoeren of mensen die ET nooit echt hebben gespeeld. Denken dat dit de opvolger is.

Die naam is gewoon marketings truuk mensen denken: oh enemy territory quake wars? Is dat niet de opvolger van die leuke online free game Enemy territory ? Nee dat is het niet tis een nieuw spel.

En ik vind niet echt een FPS een fps is dat je tegen poppetjes schiet tegen niet dat je met voertuigen elkaar probeerd af te maken.

[ Voor 78% gewijzigd door Zenix op 14-12-2005 16:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RRR

RRR

goR

Als het een beetje te modden valt zou het nog interessant kunnen worden trouwens. Maar tegen de tijd dat zo'n total conversion een beetje speelbaar is, is RTCW2 al uit ben ik bang.
Wie weet een optie voor als dat niks worden wil :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Calvin&Hobbes
Zenix schreef op woensdag 14 december 2005 @ 16:13:
[...]
Alleen xp hoeren of mensen die ET nooit echt hebben gespeeld. Denken dat dit de opvolger is.
Ik ben geen xp hoer en ik heb ET zeker wel een jaar gespeeld!
Afbeeldingslocatie: http://www.virtual-life.net/img/getimg/qwet.gif

Maar goed, ondanks de uiterlijke verschillen + voertuigen, dat schrikt mij niet af om de game te gaan spelen. ik verwacht namelijk dat de gameplay echt gelijk of beter zal zijn dan RTCW:ET, je moet er namelijk deze keer wel voor dokken :)

[ Voor 10% gewijzigd door Calvin&Hobbes op 14-12-2005 23:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shaggy

Shaggy

Misantroop pur sang

Calvin&Hobbes schreef op woensdag 14 december 2005 @ 23:36:
[...]

[afbeelding]

Maar goed, ondanks de uiterlijke verschillen + voertuigen, dat schrikt mij niet af om de game te gaan spelen. ik verwacht namelijk dat de gameplay echt gelijk of beter zal zijn dan RTCW:ET, je moet er namelijk deze keer wel voor dokken :)
Aahh, dus als je ervoor moet dokken is het automatisch goed... :O
Ik heb ET QW gezien...nou geloof mij maar, dit is géén ET... in de verste verte niet...

Ik speel ET sinds de eerste week dat het uitkwam, daarvoor RTCW, en ik speel het nog steeds met veel liefde en plezier.

De enigste game die ik ken die in de buurt komt qua gameplay is Counter Strike: Source. Dan heb ik het niet over het grafisch gedeeelte of de modernere setting, nee echt de gameplay an sich.

Nee, zoals ET is er bijna niks, en dat maakt het, zelfs in deze tijd van moderne games als Doom 7,5 en NFS10.3 nog steeds leeft onder de mensen.
Echt niet "omdat het gratis is" maar omdat de setup van de game, en de gameplay zo uniek is imo dat dat het aantrekkelijk maakt.

Ok, als er van de huidige ET een moderne versie gemaakt zou worden . ( lees gemaakt voor de huidige systemen, DirectX 9 etc. SLI modes heel die rotzooi ) met ge-update graphics, maar de zelfde basics qua gameplay zal ik overstappen, maar tot die tijd wacht ik lekker op RTCW-2 of een opvolger van ET...

[ Voor 4% gewijzigd door Shaggy op 14-12-2005 23:51 ]

• Rev!
  • Niet online
ik speel nu CSS met de thee-emmers maar dat is echt 100x anders dan ET hoor :D

RRR schreef op zondag 11 december 2005 @ 19:31:
Even hierop terug, dit probleem is verholpen sinds een recente etpro

Anoniem: 161226 schreef op donderdag 15 december 2005 @ 18:04:
[...]

Even hierop terug, dit probleem is verholpen sinds een recente etpro
ik dacht sinds de nieuwe patch? (2.60)

kan ook maar start op z'n minst met etpro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 149210

Zenix schreef op woensdag 14 december 2005 @ 16:13:
[...]

En ik vind niet echt een FPS een fps is dat je tegen poppetjes schiet tegen niet dat je met voertuigen elkaar probeerd af te maken.
Battlefield 2 wordt anders toch een FPS genoemd.

Misschien handig om de TS te wijzigen: ondertussen zijn er nog maar weinig server met versie 1.02 en je zal dus bijna alleen nog servers met 2.60 vinden (linkje naar de patch(windows)).
Dit geldt alleen voor de mensen die windows gebruiken.

Ook kloppen de link van wolf.dehn.net bij de servers niet (degene die handig zou moeten zijn), want hij bestaat gewoon niet.

Misschien handig om te weten voor mensen is dat je iig ETPro 3.2.0 nodig hebt. Natuurlijk zal je altijd de nieuwste nodig hebben maar deze is de meest gebruikte.

Deze 2 servers zijn heel leuk, er sspelen weinig n00bs, aardige mensen, goeie ping, eigenlijk alles wat je van een goede server kan verwachten.
Kreiswehrersatzamt, 6 MAPS [splatterladder.com] IP: 217.115.144.231:27960
Kreiswehrersatzamt II [splatterladder.com] IP: 81.173.192.29:27960

Ook is er een hele belangrijke map vergeten bij de populaire mappen: Venice (hier een link om te downloaden )
En hier zijn handige mappacks: 1en 2

Een hele handige site om ET files te downloaden (je hoeft er niet te registreren en over het algemeen geen wachttijden en hoge downloadsnelheden)

Een handigheidje om te zien hoeveel lag je hebt: Ga naar je console (druk op ~) en typ \cg_lagometer 1

Ik zie ook niets over modifacties van Et staan dus ik heb er een: TrueCombat: Elite
Het is een ongeloofelijk realistisch spel.
Er komen steeds meer servers voor en het is nog zwaar onder ontwikkeling. Je kan bijvoorbeeld niet precies zien hoeveel kogels je nog in je magazijn hebt zitten ipv. het getal krijg je een balkje die bijvoorbeeld voor 80% ingevuld of 50% enz. waaraan je kan zien hoeveel kogels je nog ongeveer hebt.
Er is ook een handigheidje tegen spawnkillen: als je op iemand schiet die net spawnt dan ga je opeens dood en krijg je punten aftrek. Helaas werkt het nog niet als je vote om iemand te kicken.
Een andere modificatie is ET: Fortress
Ik heb eht maar heel even gespeeld en het enige wat ik kan vertellen is dat het quake 3 is alleen dan met een ET smaakje zoals classen en dat soort dingen.

Een config creator voor servers: Enemy Territory Server Config Creator

Misschien ook handig om in de TS te schrijven dat er een paar soort van admin programma`s zijn die ET een klein beetje aanpassen en helpen met het hosten:
ETPro
ETpub
ETShrub (ik kon geen link vinden van de officieele site maar dat is niet erg, want bijna geen enkele server draait het nog en anders kan je het wel van de server downloaden)
Jaymod
En hiermee kan je ook bots mee laten doen in ET (ze zijn ondertussen behoorlijk intelligent geworden): Omnibot Dit is niet echt een standalone modificatie, naast omnibot kan je ook etpro, etpub etc. gebruiken.
ETadmin (nog zwaar onder ontwikkeling en deze moet functioneren naast ETPro, ETpub etc.)

Daarnaast een handig programmatje om ET te minimaliseren: ETminimiser
Druk op alt + Z om te minimaliseren en druk opnieuw op alt + Z om ET weer omhoog te brengen.

Een real life ET filmpje: link

Handig om te weten dat er een full install is voor linux emt de nieuwste patch ervoor ingebakken: link
En gelukkig is er aan mac gebruikers gedacht: link

Iemand, genaamd "Jersey Devil", heeft een paar smilies (link) gemaakt

De source development kit (v2.60) voor modders: link

Ik denk dat dit voorlopig wel even genoeg is.
Natuurlijk zal ik binnenkort nog iets verzinnen, maar dat zal ik hier ook wel posten aangezien in diehard ETer ben die al anderhalf jaar aan een stuk door ET speelt.

misschien een beetje offtopic maar selfkill in public is gewoon naai, maar in wars vind ik wel dat het mag.
Ik bedoel hoe naai is het wel niet als je in public zit en dat er 10 verschillende mensen zijn die constant selfkillen als ze bijna neergeschoten worden.
En in wars, naja, daar heb je over het algemeen toch geen tijd om zoveel mogelijk skills te krijgen

BTW mijn post is bijna even groot als de TS :/
Edit: ja sorry ik heb me laatste zin een beetje fout geformuleerd.
Ik bedoel er alleen mee dat de TS behoorlijk wat links enz. mist en dat dat behoorlijk veel zo te zien is.
BTW wel mooi in de TS van het verhaal waarom de single player nooit is uit gekomen.
OK dit is ook gesneden koek voor mij, maar ik kende neit alle namen van bedrijven enz. meer en eht valt ook haast er nergens meer te vinden.

[ Voor 4% gewijzigd door Anoniem: 149210 op 16-12-2005 18:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

In wars kan je niet eens skills krijgen :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jazzper

Jazzper

BB4E^Guerilla

@evilghost: welkom in het topic! Voor de meeste hier gesneden koek die 'nieuwe' informatie maar mag inderdaad niet ontbreken in de TS. Ik heb nog een half jaar TC:E in een scandinavische topclan gespeeld (wat een uberspel en eindelijk een spel waar ik ook echt goed in was :D), maar de ontwikkelingen schieten maar niet op en het komt maar matig van de grond met de leagues enzo. Helaas helaas. Je laatste zin is nou weer een beetje jammer imho, maar goed toe maar ;)

webstek // Urenwerk - horlogeblog // mijn fotogear en beste fotos // Instagram @jazzper_nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Outerspace

Outerspace

Topicstarter
ik zal wat informatie gebruiken in de startpost EvilGhost. Echter zitten hier toch wel jongens en meiden (2dutch) die ET toch al wat langer spelen. Goed, het komt van het weekend of na het weekend wel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 149210

Ik heb weer wat dingen gevonden: Aantal mods (Ik heb even geen zin om alle namen op te gaan noemen en de lniks erbij te zetten, maar ik denk dat jullie dat niet erg vinden)

Map editor (Zoals de naam het al zegt kan je maps aanpassen, maar je kan er ook maps mee maken)

Tutorial: Hoe maak je een mod

Een utilitie dat je laat weten wanneer de vijand spawnt (Natuurlijk kan je dat ook in je eentje gaan uitzoeken in je vijands spawn :P )

Programma om je opgenomen demo's later op je computer terug te bekijken: Link

Een zeer gemakkelijke tool waarmee je landschappen etc. voor ET kan maken: FATE (v0.12)

Deze skinpak zorgt ervoor dat Axis realistische uniformen aanhebben.

Voor de echt liefhebbers een winamp skin van RCTW

Een site met heel veel uitleg over cvars en commands in de console die werken in etmain en ETPro enz.: link

Client side commands voor ETpub
Server side commands voor ETpub

Een handigheidje wat vast wel ergens in de documentatie staat maargoed:
Op de server moet de cvar g_throwableKnives aan staan.
Standaard staat hij uit maar door \g_throwableKnives 1 in de cfg te zetten zet je het aan.
De client kan vervolgens in hun console \trowknife typen en zo een mes gooien maar het is makkelijker door het te binden aan een knop
Dat doen we door \bind X trowknife (X vervang je door de knop die je ervoor wil gebruiken)

Dit is niet echt te vinden in de TS en ook niet in de manual dus zeg het maar (dat zal voor de meesten wel oude kok zijn, maar er komen hier vast wel eens newbs)
Soms als je ET opnieuw instaleerd of later geupdate hebt (maakt niet uit of het handmatig is gebeurt of automatisch) krijg je op sommige servers problemen met punkbusters waardoor je uiteindelijk gekicked wordt. Meestal is dit als hij eigenlijk geupdate meot worden, maar af en toe lukt eht automatische updaten niet meer na een update (heel vaag maargoed).
Dit stond wel in de TS maar er stond niet in welk geval je het dus moet doen dus zeg het maar.
Je meot dus naar je ET map gaan vervolgens naar PB en PBweb draaien.
Dit kan af en toe behoorlijk lang duren en af en toe lijkt het alsof hij vastloopt op een bestand, maar eigenljik is het gewoon zo dat het super langzaam gaat.

Mensen die gekicked worden van een server als ze proberen te joinen met de error: Unpure pk3 files detected kunnen het beste ET opnieuw starten of naar een andere server gaan. Mocht je problemen aanhouden als je naar andere servers gaat dan moet je ET opnieuw starten.
In de meeste gevallen werkt ET opnieuw starten wel.

@Outerspace Ik weet dat ondertussen de meeste mensen die ET spelen ondertussen wel wat langer spelen, maar dat houdt neit in dat je meteen ook al handige programma`s, sites, (admin)mods, cvars\commands etc kennen en eht kan voorkomen met mensen die langer spelen op problemen stuiten die je zo snel niet kan oplossen.
Ik bedoel je kan wel zeggen dat de meeste mensen hier het al langer spelen, maar waarvoor al die informatie dan in de TS?
Vat me trouwens niet op als flamebait, want ik stel nu serieus een vraag.

[Beetje OFFtopic]Grappig ik had nooit geweten dat tweakers.net hun eigen ET topic hadden :*) [\Beetje OFFtopic]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Outerspace

Outerspace

Topicstarter
Anoniem: 149210 schreef op vrijdag 16 december 2005 @ 19:34:
@Outerspace Ik weet dat ondertussen de meeste mensen die ET spelen ondertussen wel wat langer spelen, maar dat houdt neit in dat je meteen ook al handige programma`s, sites, (admin)mods, cvars\commands etc kennen en eht kan voorkomen met mensen die langer spelen op problemen stuiten die je zo snel niet kan oplossen.
Ik bedoel je kan wel zeggen dat de meeste mensen hier het al langer spelen, maar waarvoor al die informatie dan in de TS?
Vat me trouwens niet op als flamebait, want ik stel nu serieus een vraag.
Als je had gezien in de vorige topics, dan kon je ook zien dat er heel wat uit is gehaald :) Waarom er nog wat informatie iop staat komt gewoon doordat er ook mensen zijn die niet alles snappen, en dan hebben ze nog wat aan de belangrijkste informatie.
Vandaar dat er niets instaat over shrubet, ETpub, servers opzetten e.d.

Al met al wil ik je bedanken voor je inzet :> , en ik zal nog even kijken hoe ik alles ga samenvatten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bleet
  • Niet online

Bleet

Losing my edge.

Voor de editor kun je ook gewoon naar http://qeradiant.com gaan. Officiële site van de makers zelf, en persoonlijk vind ik het makkelijker om alle Quake engine based games in 1 te hebben.

Last.fm |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Salteh
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 20:11
Maar goed, ondanks de uiterlijke verschillen + voertuigen, dat schrikt mij niet af om de game te gaan spelen. ik verwacht namelijk dat de gameplay echt gelijk of beter zal zijn dan RTCW:ET, je moet er namelijk deze keer wel voor dokken
Het gameplay idee is wel hetzelfde ja.

Elk team heeft nog steeds classes, ze moeten nog steeds samenwerken om de objectives te halen, team1 valt aan en team2 verdedigt nog steeds, etc etc

BetterShifting.com | Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zenix

Zenix

BOE!

Calvin&Hobbes schreef op woensdag 14 december 2005 @ 23:36:
[...]

[afbeelding]

Met 'echt' bedoel ik intensief competitie spelen ongeveer 5 wars minimaal per week voor jaar lang.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pendaco
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 02-06 16:29

Pendaco

Vogon Poetry FTW!

Zenix schreef op zondag 18 december 2005 @ 17:05:
[...]

Met 'echt' bedoel ik intensief competitie spelen ongeveer 5 wars minimaal per week voor jaar lang.
Alsof je anders de essentie van het spel en/of de gameplay niet zou begrijpen :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Heb jij ooit competitief gespeeld dan Zenix 8)7 ?

[ Voor 70% gewijzigd door Anoniem: 122234 op 18-12-2005 22:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ik wil Return to castle wolfenstein: enemy territory: source :D (als in cs:s etc.)

[ Voor 14% gewijzigd door Anoniem: 102314 op 19-12-2005 00:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jazzper

Jazzper

BB4E^Guerilla

dod:s!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jelmervos
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

jelmervos

Simple user

Ik speel ET nou sinds een paar dagen, wel leuk spel (al heeft het weinig meer met het oude Wolfenstein te maken), maar ik heb een beetje problemen met het herkennen van tegenstanders, aangezien je pas kunt zien of je iemand moet neer schieten als je er op richt. Is hier niet iets makkelijkers voor, zodat je in 1 oog opslag kunt zien of iemand bij jou team hoort of niet?

"The shell stopped unexpectedly and Explorer.exe was restarted."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Outerspace

Outerspace

Topicstarter
Kaassoevlee schreef op maandag 19 december 2005 @ 09:16:
Ik speel ET nou sinds een paar dagen, wel leuk spel (al heeft het weinig meer met het oude Wolfenstein te maken), maar ik heb een beetje problemen met het herkennen van tegenstanders, aangezien je pas kunt zien of je iemand moet neer schieten als je er op richt. Is hier niet iets makkelijkers voor, zodat je in 1 oog opslag kunt zien of iemand bij jou team hoort of niet?
Volgens mij kan je met een bepaalde instelling je enemy + nick rood / blauw weergeven. Dus dan geef je de enemy een rode kleur mee :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Infinitive
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 25-09-2023
Kaassoevlee schreef op maandag 19 december 2005 @ 09:16:
Ik heb daar ook een probleem mee. Het lijkt iets structureels te zijn, want bij andere spellen zoals CS:S en Battlefield 2 heb ik dat ook en dat vinden medespelers niet zo fijn...

Maar bij ET i.c.m. de ETPRO mod (= standaard op de meeste servers) kan je de schade flink beperken door:
1) hitsounds aan te zetten. Dan hoor je aan het geluid van je wapen of je op een teamgenoot aan het schieten bent. Dan doe je hoogstens 1 hit schade (15 - 50 hp maar).
2) teamgenoten in je fireteam te zetten en dan al je teamgenoten te selecteren. Dan komt er een soort van embleem boven hun hoofd. Dat kan je ook mooi gebruiken om covert ops van de tegenstander snel te herkennen, want die kunnen een pakje van jouw team aantrekken en dan zie je dat pas wanneer je op ze richt en de naam niet verschijnt, maar op deze manier missen ze dat schildje boven hun hoofd. Dit werkt alleen als je team klein genoeg is, want er passen maar 6 man in zo'n fireteam dacht ik.
3) Je videoinstellingen tweaken. Je hebt een paar truukjes om het grafisch er wat simpeler uit te laten zien, schaduwen uit enz, overbrightbits aan. Kijk maar eens naar de start-post in dit topic naar wat links over configs, want er valt heel wat in te stellen. Maar dus vooral het lichter maken van de maps helpt, want dan is het contrast tussen axis (zwarte poppetjes) en allies (lichtbruine poppetjes) beter te zien.

Verder leer je het vanzelf door wat langer te spelen. Ik bedoel, nu naar een jaarte spelen schiet ik hooguit een paar keer per potje per ongeluk op een teamgenoot. Soms wel bijna dood overigens. Maar goed, ik speel toch meestal medic, dus dan doe ik maar of ik een kill-revive wilde geven...

putStr $ map (x -> chr $ round $ 21/2 * x^3 - 92 * x^2 + 503/2 * x - 105) [1..4]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Salteh
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 20:11
Infinitive schreef op maandag 19 december 2005 @ 09:54:Dit werkt alleen als je team klein genoeg is, want er passen maar 6 man in zo'n fireteam dacht ik.
In etmain passen er 6 mensen in een fireteam, in etpro meer( 10? ).
Je kan iedereen in je fireteam selecteren met /selectbuddy -2, en hitsounds( etpro only ) aanzetten met /b_hitsounds 1 - of via 't options menu :)

BetterShifting.com | Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piels
  • Laatst online: 17-09-2024
Ik heb mijn num keys gebruikt voor mijn spawn script.

Weet iemand welk commando ik moet gebruiken om mensen in mijn fire team te kunnen selecteren? (voorheen was dit de num 0)

Windows Phone Apps: Belstatus, Pinautomaten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

AdrianP schreef op maandag 19 december 2005 @ 12:35:
Ik heb mijn num keys gebruikt voor mijn spawn script.

Weet iemand welk commando ik moet gebruiken om mensen in mijn fire team te kunnen selecteren? (voorheen was dit de num 0)
num 1-9 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piels
  • Laatst online: 17-09-2024
dat lijkt me geen commando om te binden :x

Windows Phone Apps: Belstatus, Pinautomaten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

AdrianP schreef op maandag 19 december 2005 @ 15:44:
dat lijkt me geen commando om te binden :x
oh op die manier

/bind KP_DOWNARROW "selectbuddy 1"

etc. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Outerspace

Outerspace

Topicstarter
* Outerspace gaat morgen de TS updaten :)

Bah, ik hekel luitjes van 15 jaar die niets anders dan met kk noob en dergelijke gaat schelden als ze slechter zijn dan mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silent Thunder
Is drukken op de scroll-wiel ook een mogelijkheid voor een handeling?

Zou dus graag willen phronen bij het drukken op die scrollwiel; maar lukt mij niet om het in te stellen.

[ Voor 43% gewijzigd door Silent Thunder op 19-12-2005 19:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Silent Thunder schreef op maandag 19 december 2005 @ 19:35:
Is drukken op de scroll-wiel ook een mogelijkheid voor een handeling?

Zou dus graag willen phronen bij het drukken op die scrollwiel; maar lukt mij niet om het in te stellen.
/bind mouse3 ;) heb er zelf selfkill op staan :p
/bind mouse3 +prone geloof ik dus :*)

[ Voor 7% gewijzigd door Anoniem: 102314 op 19-12-2005 19:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silent Thunder
Anoniem: 102314 schreef op maandag 19 december 2005 @ 19:41:
[...]

/bind mouse3 ;) heb er zelf selfkill op staan :p
das lame :P dus als je een gunfight dreigt te verliezen druk je dat ff in? :P

thnx voor de cmd O-)

[ Voor 5% gewijzigd door Silent Thunder op 19-12-2005 19:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Silent Thunder schreef op maandag 19 december 2005 @ 19:42:
[...]

das lame :P dus als je een gunfight dreigt te verliezen druk je dat ff in? :P
jij speelt duidelijk geen wars ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silent Thunder
nee :)

srry dan voor mijn onwetendheid :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

np :P

hoewel ik ook wel zomaar selfkill (als ik bijv. een panzer op mn snuffert krijg :*) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Danjel
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 01:16
Hmz, dat selfkill knopje gebruik ik maar al te vaak. Meestal 20+ keer in een war in de verdediging. En helemaal als het mooi uitkomt met hun tijd van aanvallen en mijn spawntijd. Dan kan ik er gewoon _niet_ vannaf blijven.

Maar op pubs kan ik begrijpen dat het irritant is. Daarom speel ik ook niet meer op die nubpubs. Soms nog wel eens een fdnl/bio. Maar dan weet je eigenlijk al dat ze het met een goeie reden doen. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 163663

Danjel schreef op dinsdag 20 december 2005 @ 00:45:
Hmz, dat selfkill knopje gebruik ik maar al te vaak. Meestal 20+ keer in een war in de verdediging. En helemaal als het mooi uitkomt met hun tijd van aanvallen en mijn spawntijd. Dan kan ik er gewoon _niet_ vannaf blijven.

Maar op pubs kan ik begrijpen dat het irritant is. Daarom speel ik ook niet meer op die nubpubs. Soms nog wel eens een fdnl/bio. Maar dan weet je eigenlijk al dat ze het met een goeie reden doen. :+
Geweldige wars moeten dat wel zijn! :s

Soms valt het voor dat je 10 tot 20 keer selfkill doet in war, maar dit doe je alleen maar als je:

1) Pushdefense hebt en elke nieuwe spawn gaat rushen
2) vs. Noobs speelt zodat rushen absoluut geen kwaad kan

Meestal een gemiddelde van een tiental selfkills in defense en 5 in offense denk'k!

Natuurlijk hangt alles af van map tot map aangezien de ene map zich beter tot selfkill leent dan een andere! Maar wat jij zegt van 'meestal +20' is een beetje overdreven :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Infinitive
Eehm, 20 keer is heel normaal hoor bij 3on3's sinds de warconfigs van het afgelopen jaar (geen xp). De tegenstander heeft dan over het algemeen maar weinig ammo en lange aanvoerlijnen tot het objective, en daar kan je gebruik van maken door ze vroeg te confronteren, maar vaak zul je dan moeten selfkillen om je eigen spawn niet te missen. Bovendien heb je zelf ook weinig ammo (vooral als je 3x medic defense speelt) dus standaard selfkill voor nieuwe ammo en health.

putStr $ map (x -> chr $ round $ 21/2 * x^3 - 92 * x^2 + 503/2 * x - 105) [1..4]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Weet iemand nog een aantal goede servers? En daarmee bedoel ik geen fdnl, bio, efterlyst en dat soort skilled servers. (wel hoger dan arena :P )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zenix

Zenix

BOE!

Anoniem: 163663 schreef op dinsdag 20 december 2005 @ 07:51:
[...]

Geweldige wars moeten dat wel zijn! :s

Soms valt het voor dat je 10 tot 20 keer selfkill doet in war, maar dit doe je alleen maar als je:

1) Pushdefense hebt en elke nieuwe spawn gaat rushen
2) vs. Noobs speelt zodat rushen absoluut geen kwaad kan

Meestal een gemiddelde van een tiental selfkills in defense en 5 in offense denk'k!

Natuurlijk hangt alles af van map tot map aangezien de ene map zich beter tot selfkill leent dan een andere! Maar wat jij zegt van 'meestal +20' is een beetje overdreven :)
nou als je forward defence doet met weinig ammo uitdelen en puur spammen. En hele tijd daarom selfkilled heb je echt wel tussen 20-40 selfkills.Natuurlijk moet de defence en de map dan wel lang genoeg duren omdat te bereiken. Mappen die 5 min duren heb je dat niet op maar de meestan mappen duren langer.

[ Voor 23% gewijzigd door Zenix op 20-12-2005 20:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Danjel
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 01:16
Ik had het idd ook over de defence. En aangezien ik veel medic speel, tja, dan selfkill je veel mits (zoals ik ook al eerder zei) het goed uitkomt met de spawn en de tijd wanneer de vijand hun aanval doet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silent Thunder
En waar stel je dat nog es in?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Outerspace

Outerspace

Topicstarter
Misschien in console (`/~) ;)
helemaal zeker durf ik het je niet te vertellen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 93167

uh je script ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silent Thunder
is al gelukt; gewoon bij options, redefine keys :*)

ik dacht weer te moeilijk na

[ Voor 14% gewijzigd door Silent Thunder op 20-12-2005 22:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shaggy

Shaggy

Misantroop pur sang

Daarnet een wel heel verdacht persoon tegen gekomen...

Wat moet je eigenlijk officieel doen met cheaters? Bij wie lever je de data in? buiten de server admins etc.? Clanbase? wie en wat nog meer?

Hier demo:
http://members.home.nl/ch...1-000124-temple_final.rar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Infinitive
Hebben ze bij de Area51 servers niet een of ander "report cheater" website dingetje?

Want ik ben die cheat nu al minstens 3x tegengekomen en die is zooo overduidelijk, maar je kan er niets tegen doen, want al kick je de cheater, dan is die binnen een minuut weer terug met andere guid en spelersnaam. Het lijk ook nog eens over "niet verzonnen" namen lijkt te gaan ook, dus wie weet speelt straks een cheater wel met jouw nick!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• h3ll
  • Niet online
Mja op arena51 lopen zo vaak cheaters rond, echt niet meer leuk om te spelen..
Als je dan n callvote kick ertegen gooit, zitten er ook nog van zo'n noobs in je team wat gewoon f2 duwen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Infinitive
Het vervelende in dit geval is dat echter de persoon ook nog eens direct terug kan komen. Normaal gesproken moet je minstens 5 a 10 minuten wachten na een kick.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• h3ll
  • Niet online
Mja komt door guidchange denk ik.. Ben jij btw die spec, van GGW ofwat? ik d8 dat waren echt meiden :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Outerspace

Outerspace

Topicstarter
Ryan666 schreef op woensdag 21 december 2005 @ 11:53:
Mja komt door guidchange denk ik.. Ben jij btw die spec, van GGW ofwat? ik d8 dat waren echt meiden :/
Infinitive is een diehard [eLiTe] en die 3v3 clan persoon (MoNaD) :P
Ik ben er gisteren niet aan toe gekomen om de TS te updaten. Zal het zo spoedig mogelijk fixen, maar ben nu te druk bezig.

[ Voor 20% gewijzigd door Outerspace op 21-12-2005 11:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• h3ll
  • Niet online
Ah np hoor, ik heb nu vakantie dus als je hulp nodig hebt met bijv. lijstje van servers checken enzo geef hje maar ff een schop op msn :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Infinitive
Nee, dat was ik niet. Ik speel altijd met m'n nickname die ik ook op dit forum en IRC gebruik.

De GGW zijn trouwens travestieten, zou me niets verbazen als ze met rokje achter pc zitten. Moet zeggen dat ze het wel goed spelen ;)
Maar nooit zo goed meer als de linda, roos en jessica affaire van een jaar(?) geleden op de servers van xs4all. Ik kwam niet meer bij van het lachen. De herinneringen :P

[ Voor 6% gewijzigd door Infinitive op 21-12-2005 12:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Outerspace

Outerspace

Topicstarter
Infinitive schreef op woensdag 21 december 2005 @ 12:11:
[...]

Nee, dat was ik niet. Ik speel altijd met m'n nickname die ik ook op dit forum en IRC gebruik.

De GGW zijn trouwens travestieten, zou me niets verbazen als ze met rokje achter pc zitten. Moet zeggen dat ze het wel goed spelen ;)
Maar nooit zo goed meer als de linda, roos en jessica affaire van een jaar(?) geleden op de servers van xs4all. Ik kwam niet meer bij van het lachen. De herinneringen :P
hahahah :D Olskool, samen met olly en mielll erbij :P
Sja, jammer dat Xs4all nu zulke cheaters en noobie servers zijn geworden. Het was toen wel een stukje beter.

Ook leuk: mijn broertje speelt het nu ook (2e dag), en hij vertelde trots dat hij best engineer was en ik maar zeggen dat hij ook de enige was :+ Vond ie niet zo leuk.

@ Ryan, de servers updaten is niet zo'n groot probleem, het updaten met al die informatie die EvilGhost erin wil hebben wel :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RRR

RRR

goR

Die Netcoders hack is niet zo interessant, hij is te duidelijk. Ik ben wel benieuwd of ie niet alleen de etpro guid verandert maar ook de PB guid (moet haast wel). Maar als je hem nou niet weg kan voten, disconnect dan gewoon (zoals in de demo gebeurde :D ) dan ben je er ook snel genoeg mee klaar.

Ik maak me niet zo'n zorgen om dit soort gasten; ze vertrouwen te veel op hun cheats en weten niet hoe ze ET moeten spelen (kijk maar naar de manier hoe hij zich beweegt en opstelt). Zorgelijker zijn zij die dit wel weten en geld investeren in een hack die minder makkelijk te ontdekken valt, en deze ook in wars toepassen. Lang leve het verplicht guid-aanmeldsysteem op CB dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Infinitive
Dat netcoders hack is inderdaad te duidelijk. Er zit niet veel anders op dan disconnecten. Je hebt namelijk drie man nodig die goed kunnen schieten om hem af te krijgen. Met twee man ook wel eens geprobeerd, maar dat lukt bijna niet. Maar ja, ik heb eigenlijk weinig zin om voor een cheater de server te verlaten.

Een nadeel van ET is dat je geen "server-side" demos hebt. Bij UT2004 was het bij wars vaak verplicht om server-side demos te maken. Met server-side demos krijg je een demo waarin je door de ogen van alle spelers kan kijken. Op deze manier heb je een sociale controle bij wars. Want nu kan dat ook wel, maar dan moet je de tegenstanders om hun demos vragen en dat doe je over het algemeen niet. Bovendien record niet iedereen een demo.

Toch denk ik dat het met cheaten in wars wel meevalt? Als je niet de ambitie hebt om bovenin de lijst te komen, dan lijkt me dat je geen cheats gebruikt, en als je dat wel hebt dan krijg je vanzelf een keer dat mensen pb screenshots gaan checken, om demos vragen of meekijken tijdens ettv matches.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shaggy

Shaggy

Misantroop pur sang

Ik kreeg hem toegestuurd nadat ik zelf op die server had gespeeld en het een erg verdachte speler vond.

Ik heb wel zo'n schijthekel aan die hacks. Zo legt 1 persoon gewoon heel het spel stil, en je kan er bijna niks tegen doen.

Afknallen die gasten en een hardware ban geven...

Anoniem: 140997

hallo

ik speel pas het spel maar hoe werkt dat precies met dat selfkill aan je scrollwiel van je muis te zetten. Ik lees hier wel iets van ~ en dan / bind ...............enz. :?

kaniemand mij het precies uitleggen hoe het werkt en hoe kan je het beste je ET configgen zo dat alles net wat beter loopt (liefst NL uitleg) _/-\o_

thz

loenatic

• Outerspace

Outerspace

Topicstarter
Anoniem: 140997 schreef op donderdag 22 december 2005 @ 11:10:
hallo

ik speel pas het spel maar hoe werkt dat precies met dat selfkill aan je scrollwiel van je muis te zetten. Ik lees hier wel iets van ~ en dan / bind ...............enz. :?

kaniemand mij het precies uitleggen hoe het werkt en hoe kan je het beste je ET configgen zo dat alles net wat beter loopt (liefst NL uitleg) _/-\o_

thz

loenatic
Ik zou zeggen lees eerst de startpost een beetje door, daar staat al een minihandleiding in over hoe je het beste kan configgen. Ook vind je er een linkje in, waarmee je een config bouwt ;)
Over dat selfkillen:
code:
1
/bind mouse3 kill
. Ik zelf heb hem op z staan, die is imo wat makkelijker.

• Infinitive
Outespace:
code:
1
/bind mouse3 "kill; forcetapout"

Is iets handiger, omdat in het geval dat je gedood wordt net voordat je selfkillde, je dan ook meteen uitgetapped bent. Anders moet je daarna nog op jump drukken en dan kan je wel eens net te laat zijn en een spawn missen omdat je dat net te laat door hebt (of omdat een tap out d.m.v. jump niet direct nadat je dood bent werkt). Bovendien kan je de selfkill knop ook als tap out knop gebruiken.

• Outerspace

Outerspace

Topicstarter
Infinitive schreef op donderdag 22 december 2005 @ 12:00:
Outespace:
code:
1
/bind mouse3 "kill; forcetapout"

Is iets handiger, omdat in het geval dat je gedood wordt net voordat je selfkillde, je dan ook meteen uitgetapped bent. Anders moet je daarna nog op jump drukken en dan kan je wel eens net te laat zijn en een spawn missen omdat je dat net te laat door hebt (of omdat een tap out d.m.v. jump niet direct nadat je dood bent werkt). Bovendien kan je de selfkill knop ook als tap out knop gebruiken.
Als ik in mijn console
code:
1
/bind z kill
typ dat ben ik ook meteen uitgetapped hoor :? Dus ik snap niet waarom ik die extra parameter mee moet geven.

• Infinitive
Probeer maar eens een selfkill in limbo, dan zie je het verschil ;)

[edit]
Spankydroid: ik heb altijd* gelijk :+

* bijna altijd

[ Voor 41% gewijzigd door Infinitive op 22-12-2005 16:09 ]

infinitive heeft toch echt gelijk hoor ;)

• lightstyle
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 21-09-2021
Het is alleen in een war config zo dat je gerevived kan worden nadat je selfkilled. jullie hebben bijde dus gelijk.

Outerspace schreef op donderdag 22 december 2005 @ 14:02:
[...]

Als ik in mijn console
code:
1
/bind z kill
typ dat ben ik ook meteen uitgetapped hoor :? Dus ik snap niet waarom ik die extra parameter mee moet geven.
Als je net gekild heb op laten we zeggen 0:01 respawn en toch de spawn wilt halen is het handig /forcetapout te hebben..
Zonder dat heb je nóg de kans je respawn te missen :+

lightstyle schreef op donderdag 22 december 2005 @ 16:54:
Het is alleen in een war config zo dat je gerevived kan worden nadat je selfkilled. jullie hebben bijde dus gelijk.
Ook niet. Na de warmup, ongeacht Competition-config of Public-config reageert /kill automatisch met tapout, maar niet als je op een revive wacht.

Anoniem: 117859

domme vraag misschien maar hoe kun je ook al weer eens een fireteam leaven, ben de command vergeten |:(

• Shaggy

Shaggy

Misantroop pur sang

Anoniem: 117859 schreef op donderdag 22 december 2005 @ 22:02:
domme vraag misschien maar hoe kun je ook al weer eens een fireteam leaven, ben de command vergeten |:(
enter op je numpad indrukken en dan 1 2 3 etc...

Anoniem: 117859

shaggy8675 schreef op donderdag 22 december 2005 @ 22:04:
[...]

enter op je numpad indrukken en dan 1 2 3 etc...
ok heel erg bedankt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trax_Digitizer
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 08-03-2024

Trax_Digitizer

are we there yet?

Ik zou graag van de gelegenheid gebruik maken jullie mening over iets te horen. Gezien het van toepassing is op ET, leek het me niet nodig hier een appart topic voor te maken.

Mijn broertje is een redelijk die-hard ET speler. Tenminste, die indruk krijg ik zelf. Het speelt het al meer dan een jaar en is redelijk fanatiek en hij zit zelfs bij een (naar zijn zeggen) goede clan. Nu is het zo dat hij veel op cheatservers speelt, met bots en de hele mikmak. Dat is op zich allemaal geen probleem en dat moet ie zelf weten.

De discussie die hier thuis nu gevoerd wordt gaat over het kopen van een aimbot. Dat stukje software zou 75 dollar kosten en hij wil het graag kopen. En hij vraagt dan ook aan mijn ouders of hij dat mag (hij is 14 jaar en heeft natuurlijk geen creditcard of iets dergelijks). Mijn ouders hebben de ballen verstand van computers, en die enige die behoorlijk wat kennis heeft dat ben ik zelf. Mijn broertje weet over het algemeen ook niet zoveel van pc, maar gebruikt de pc voornamelijk om te gamen.

Dus wat gebeurd er: mijn broertje zegt dat hij die aimbot wil kopen, en ik roep dat het onzin is. Zoals ik het zie zijn er genoeg freeware aimbots te krijgen en hij lijkt mij absoluut weg gegooid geld om 75 dollar aan een aimbot uit te geven. Ik vraag me dus eigenlijk af hoe de meesten van jullie daar tegenaan kijken. Is zo'n aimbot echt 75 dollar waard?

(ondanks het feit dat ik persoonlijk een tegenstander ben van cheaten (zeker bij een spel als ET), probeer ik die mening zoveel mogelijk buiten beschouwing te laten....)

Wat vinden jullie hiervan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Aimbotten is voor zielige kindjes imo.
Leer gewoon echt aimen?
en trouwens, sinds wanneer verkopen ze aimbot's? volgens mij word hij gewoon opgelicht hoor ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trax_Digitizer
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 08-03-2024

Trax_Digitizer

are we there yet?

Ik heb dus ook zo'n sterk vermoeden dat het allemaal nep is. Verder weet ik niet precies waar hij dat wil kopen. Ik weet alleen dat ie veel op de onderstaande websites komt. Misschien dat ze daar ergens worden verkocht of dat er een link staat. (ik zal eens even gaan zoeken).

Misschien even nadenken voordat je url's gaat plaatsen

Verder heb ik de virusscanner met een wachtwoord moeten beveiligen. Hij download namelijk veel van die 'shit', en als ie dan een virusmelding krijgt dan deinstalleert ie de virusscanner. En stel je voor dadelijk geeft ie 75 dollar uit voor 200 kb en dan herkent de virusscanner dat als een stukje kwaadaardige code.... dat zou goed K*T zijn.

[ Voor 15% gewijzigd door Fuelke op 23-12-2005 20:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shameblaster
  • Laatst online: 26-05 23:52

shameblaster

BB4E^Cons

Trax_Digitizer schreef op vrijdag 23 december 2005 @ 18:45:
Ik heb dus ook zo'n sterk vermoeden dat het allemaal nep is. Verder weet ik niet precies waar hij dat wil kopen. Ik weet alleen dat ie veel op de onderstaande websites komt. Misschien dat ze daar ergens worden verkocht of dat er een link staat. (ik zal eens even gaan zoeken).

Zelf commentaar geven, maar ze dan toch meequoten?

Verder heb ik de virusscanner met een wachtwoord moeten beveiligen. Hij download namelijk veel van die 'shit', en als ie dan een virusmelding krijgt dan deinstalleert ie de virusscanner. En stel je voor dadelijk geeft ie 75 dollar uit voor 200 kb en dan herkent de virusscanner dat als een stukje kwaadaardige code.... dat zou goed K*T zijn.
Gast waarom ga je hier nou die linkjes wegzetten,
Mss is het wel niet ovor zn broertje en wilt die zelf cheaten of weet ik veel.
Om hier links van bots neer te gaan zetten schiet niemand wat mee op, er komen hoogstens weer wat cheaters bij

[EDIT]

In welke clan zit je broertje dan, en wat is zn nick ?

[ Voor 12% gewijzigd door Fuelke op 23-12-2005 20:48 ]

Cons:::BB4E

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 143763

Als iemand uberhaupt geld neerlegt om vals te spelen gaat het mij toch echt te ver, vals spelen is al kansloos en valt vrij snel op. En eerlijk gezegd denk ik dat je broertje keihard gepaalt gaat worden, als hij daar 75 dollar voor gaat lappen.
Pagina: 1 2 ... 10 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Hou het gezellig en nuttig voor elkaar.
Dus geen offtopic geblaat, slow-chat, flames of erger.