Battlefield 2 wordt anders toch een FPS genoemd.
Misschien handig om de TS te wijzigen: ondertussen zijn er nog maar weinig server met versie 1.02 en je zal dus bijna alleen nog servers met 2.60 vinden (
linkje naar de patch(windows)).
Dit geldt alleen voor de mensen die windows gebruiken.
Ook kloppen de link van wolf.dehn.net bij de servers niet (degene die handig zou moeten zijn), want hij bestaat gewoon niet.
Misschien handig om te weten voor mensen is dat je iig ETPro 3.2.0 nodig hebt. Natuurlijk zal je altijd de nieuwste nodig hebben maar deze is de meest gebruikte.
Deze 2 servers zijn heel leuk, er sspelen weinig n00bs, aardige mensen, goeie ping, eigenlijk alles wat je van een goede server kan verwachten.
Kreiswehrersatzamt, 6 MAPS [splatterladder.com] IP: 217.115.144.231:27960
Kreiswehrersatzamt II [splatterladder.com] IP: 81.173.192.29:27960
Ook is er een hele belangrijke map vergeten bij de populaire mappen: Venice (
hier een link om te downloaden
)
En hier zijn handige mappacks:
1en
2
Een hele handige site om ET files te downloaden (je hoeft er niet te registreren en over het algemeen geen wachttijden en hoge downloadsnelheden)
Een handigheidje om te zien hoeveel lag je hebt: Ga naar je console (druk op ~) en typ \cg_lagometer 1
Ik zie ook niets over modifacties van Et staan dus ik heb er een:
TrueCombat: Elite
Het is een ongeloofelijk realistisch spel.
Er komen steeds meer servers voor en het is nog zwaar onder ontwikkeling. Je kan bijvoorbeeld niet precies zien hoeveel kogels je nog in je magazijn hebt zitten ipv. het getal krijg je een balkje die bijvoorbeeld voor 80% ingevuld of 50% enz. waaraan je kan zien hoeveel kogels je nog ongeveer hebt.
Er is ook een handigheidje tegen spawnkillen: als je op iemand schiet die net spawnt dan ga je opeens dood en krijg je punten aftrek. Helaas werkt het nog niet als je vote om iemand te kicken.
Een andere modificatie is
ET: Fortress
Ik heb eht maar heel even gespeeld en het enige wat ik kan vertellen is dat het quake 3 is alleen dan met een ET smaakje zoals classen en dat soort dingen.
Een config creator voor servers:
Enemy Territory Server Config Creator
Misschien ook handig om in de TS te schrijven dat er een paar soort van admin programma`s zijn die ET een klein beetje aanpassen en helpen met het hosten:
ETPro
ETpub
ETShrub (ik kon geen link vinden van de officieele site maar dat is niet erg, want bijna geen enkele server draait het nog en anders kan je het wel van de server downloaden)
Jaymod
En hiermee kan je ook bots mee laten doen in ET (ze zijn ondertussen behoorlijk intelligent geworden):
Omnibot Dit is niet echt een standalone modificatie, naast omnibot kan je ook etpro, etpub etc. gebruiken.
ETadmin (nog zwaar onder ontwikkeling en deze moet functioneren naast ETPro, ETpub etc.)
Daarnaast een handig programmatje om ET te minimaliseren:
ETminimiser
Druk op alt + Z om te minimaliseren en druk opnieuw op alt + Z om ET weer omhoog te brengen.
Een real life ET filmpje:
link
Handig om te weten dat er een full install is voor linux emt de nieuwste patch ervoor ingebakken:
link
En gelukkig is er aan mac gebruikers gedacht:
link
Iemand, genaamd "Jersey Devil", heeft een paar smilies (
link) gemaakt
De source development kit (v2.60) voor modders:
link
Ik denk dat dit voorlopig wel even genoeg is.
Natuurlijk zal ik binnenkort nog iets verzinnen, maar dat zal ik hier ook wel posten aangezien in diehard ETer ben die al anderhalf jaar aan een stuk door ET speelt.
misschien een beetje offtopic maar selfkill in public is gewoon naai, maar in wars vind ik wel dat het mag.
Ik bedoel hoe naai is het wel niet als je in public zit en dat er 10 verschillende mensen zijn die constant selfkillen als ze bijna neergeschoten worden.
En in wars, naja, daar heb je over het algemeen toch geen tijd om zoveel mogelijk skills te krijgen
BTW mijn post is bijna even groot als de TS

Edit: ja sorry ik heb me laatste zin een beetje fout geformuleerd.
Ik bedoel er alleen mee dat de TS behoorlijk wat links enz. mist en dat dat behoorlijk veel zo te zien is.
BTW wel mooi in de TS van het verhaal waarom de single player nooit is uit gekomen.
OK dit is ook gesneden koek voor mij, maar ik kende neit alle namen van bedrijven enz. meer en eht valt ook haast er nergens meer te vinden.
[
Voor 4% gewijzigd door
Anoniem: 149210 op 16-12-2005 18:48
]