[PC]Wolfenstein: Enemy Territory - deel 11

Pagina: 1 ... 9 10 Laatste
Acties:
  • 6.566 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 126513

Dus er zijn ook echte humanized aimbots, das minder om te spotten.
Nou zat ik laatst in FUN, en er kwam een groepje degelijke cheaters aan.
Nou ze hadden: aimbot (supersnel), wallhack (door alles eigenlijk), lopen met scope aan (kan normaal ook niet), en namechange script, mss nog wel meer.
Viel meteen op dat de namen echt waren, leek er op of sommige me zelfs bekend voorkwamen. Het waren dus geen letter/cijfers combinaties, maar echte namen met team tags enzo en kleuren.
Gelukkig was er een admin die begon te bannen, maar eentje van hun kwam wel steeds terug. Daarna bleef die maar op zijn namechange bind knop drukken om niet gekicked/gebanned te worden.

Probleem is dus dat er weinig tegen te doen is, PB is nutteloos in dit geval, en een Admin kan dan ook niet veel meer. zijn er geen oplossingen hiervoor. Bijvoorbeeld dat een admin alle macht krijgt, IP ban, Hardware ban? Of zelfs een anti-cheat, zoals een instant kill door een admin uitgevoerd?
Het was echt niet leuk.
Leek er sterk op dat het nieuwe/verbeterde cheats betrof en dat ze aan het experimenteren waren. Voor de rest was aan hun te zien dat ze goed bekend met het spel/maps waren. Toen die weg ging gaf iue nog even deze site aan: www.coders.be

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erazzzer
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 00:47

Erazzzer

Fear me, I'm German!

Anoniem: 176266 schreef op zaterdag 03 juni 2006 @ 13:23:
[...]

ja mapjumps zijn easy:) maar ik heb het over gamma enzo..(van blok tot blok) der zijn speciale servers voor gemaakt..Me clan heeft er ook 1..hijs nog niet helemaal af..ze krijge de redirect er niet helemaal op.. Add me maar op Xfire(Spekkiej = user) als je wat server wil weten..of wil weten wat echt Trickjumpen is..dus niet alleen mapjumps..
Gamma jumps enzo ken ik wel, maar in mijn post staat die je nodig hebt om te spelen :)
Prachtig als je de meest onzinnige jumps kan, maar ik zie daar de toegevoegde waarde niet van in..
Anoniem: 126513 schreef op zaterdag 03 juni 2006 @ 16:58:
Probleem is dus dat er weinig tegen te doen is, PB is nutteloos in dit geval, en een Admin kan dan ook niet veel meer. zijn er geen oplossingen hiervoor. Bijvoorbeeld dat een admin alle macht krijgt, IP ban, Hardware ban? Of zelfs een anti-cheat, zoals een instant kill door een admin uitgevoerd?
Precies hetgene waar ik op zit te wachten :)
Ik heb vaak mensen gebanned op XS4ALL die 2 minuten later terug kwamen om mij uit te lachen dat ik ze toch niet kan bannen. Ik vind het jammer dat IP en HW bans alleen door PB gedaan kunnen worden. Deze functie moet eigenlijk voor serveradmins beschikbaar worden (uiteraard met alleen werking op eigen servers)

[ Voor 38% gewijzigd door Erazzzer op 03-06-2006 17:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Infinitive
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 25-09-2023
Erazzzer schreef op zaterdag 03 juni 2006 @ 17:06:
Gamma jumps enzo ken ik wel, maar in mijn post staat die je nodig hebt om te spelen :)
Prachtig als je de meest onzinnige jumps kan, maar ik zie daar de toegevoegde waarde niet van in..
Trickjumps kunnen een speldoel op zich zijn. Denk bijv. aan een map als manic mansion. Daar is ET helemaal geen shooter meer, maar een platform-spel.

putStr $ map (x -> chr $ round $ 21/2 * x^3 - 92 * x^2 + 503/2 * x - 105) [1..4]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 176266

Spekkiej schreef op zaterdag 03 juni 2006 @ 13:23:
[...]

ja mapjumps zijn easy:) maar ik heb het over gamma enzo..(van blok tot blok) der zijn speciale servers voor gemaakt..Me clan heeft er ook 1..hijs nog niet helemaal af..ze krijge de redirect er niet helemaal op.. Add me maar op Xfire(Spekkiej = user) als je wat server wil weten..of wil weten wat echt Trickjumpen is..dus niet alleen mapjumps..

er zijn genoeg maps met mapjumps die heel nuttigzijn.. BV..ik kan op 2 manieren de fuel dump in(de basis) en ik kan op 2 manieren bij de olievaten:) in wars zijn ze daar niet op voorbereid:) maarja meningen zijn persoonlijk:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Erazzzer schreef op zaterdag 03 juni 2006 @ 17:06:
Precies hetgene waar ik op zit te wachten :)
Ik heb vaak mensen gebanned op XS4ALL die 2 minuten later terug kwamen om mij uit te lachen dat ik ze toch niet kan bannen. Ik vind het jammer dat IP en HW bans alleen door PB gedaan kunnen worden.
Dan maar een anti cheat gaan zoeken of maken. >:)
Na 2 minuten, kan dat betekenen dat ze hun IP aanpassen? Deze was out en in, leek wel of die alleen hoefde te reconnecten, erg frustrerend.
Ja ze vinden zichzelf echt cool wanneer ze het voor iedereen verpesten, en een admin kunnen uitlachen. Ik snap niet wat dit voor een zielige mensen zijn. :r
Deze functie moet eigenlijk voor serveradmins beschikbaar worden (uiteraard met alleen werking op eigen servers)
Zijn daar wel al plannen voor? want de FUN admin had natuurlijk precies dezelfde wens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coenen
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 24-05 19:28

Coenen

=LoT= IJsbier @ ET

Outerspace schreef op zaterdag 03 juni 2006 @ 12:35:
[...]

Was dat NUB niet?
Die vond ik ook zo heel raar spelen.
Ik weet niet meer hoe hij heette, degene waar ik het over had was niet NUB.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 102314

ph4ge schreef op zaterdag 03 juni 2006 @ 13:10:
[...]

lucky you ik wil ook stabiel 100 :(. Stabiel 60 zit er niet eens in.
tja ik heb een 3400+ met 7800GT dan is 100fps toch wel het minimale wat je mag verwachten? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 149210

Op shiven.net hebben ze ook geregistreerde users die geregistreerd worden op ETkey. Inprincipe moet het dus ook lukken om op ETkey te bannen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erazzzer

Erazzzer

Fear me, I'm German!

Je kan nu alleen maar op ET key bannen. maar gooi je key weg en je krijgt meteen een nieuwe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ja precies. Daarnaast kun je ook je GUID in het spel aanpassen dmv cheat, dus dan maakt het ook niet meer uit of je een nieuwe key hebt. Of staat dit los van elkaar? B)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 28-05 13:24
Vraagje: Er zitten een paar van mn clanmaatjes op een LAN en nu willen we 6v6 doen, maar als ze connecten naar de server worden ze gekicked omdat ze van het zelfde IP komen. Iemand enig idee hoe je met meerdere clients met 1 connectie kan spelen ?

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zenix
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 22:47

Zenix

BOE!

ph4ge schreef op zaterdag 03 juni 2006 @ 22:29:
Vraagje: Er zitten een paar van mn clanmaatjes op een LAN en nu willen we 6v6 doen, maar als ze connecten naar de server worden ze gekicked omdat ze van het zelfde IP komen. Iemand enig idee hoe je met meerdere clients met 1 connectie kan spelen ?
Mijn broer en ik spelen altijd samen met 1 connectie, nooit zulke problemen gehad ofzo. En ook nooit iets voor hoeven veranderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• h3ll
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Mss een andere netport.. Op de meeste servers kun je niet samen spelen als je allemaal dezelfde netport hebt..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shameblaster
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 26-05 23:52

shameblaster

BB4E^Cons

Kan je eigenlijk die rook uitzetten in ET, als je als fops een airstrike gooit ?

Cons:::BB4E

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hu9o
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 21:26

Hu9o

Schokkend

Alleen de wolfparticles

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>Vertel Microsoft over dit probleem <<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 93167

Wat is beter

100 maxpackets --- fps gelocked op 125 ( haalt 80% van de tijd de 125)
76 maxpackets --- fps gelocked op 76 ( haalt waarschijnlijk 100% de tijd de 76)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 93167 schreef op zondag 04 juni 2006 @ 12:58:
Wat is beter

100 maxpackets --- fps gelocked op 125 ( haalt 80% van de tijd de 125)
76 maxpackets --- fps gelocked op 76 ( haalt waarschijnlijk 100% de tijd de 76)
hoeveel hz is je monitor.... en waarom niet maxfps 100 met 100maxpackets en een refreshrate van 100hz ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Firedre
  • Laatst online: 17:58
Nou ze hadden: aimbot (supersnel), wallhack (door alles eigenlijk), lopen met scope aan (kan normaal ook niet), en namechange script, mss nog wel meer.
Viel meteen op dat de namen echt waren, leek er op of sommige me zelfs bekend voorkwamen. Het waren dus geen letter/cijfers combinaties, maar echte namen met team tags enzo en kleuren.
Gelukkig was er een admin die begon te bannen, maar eentje van hun kwam wel steeds terug. Daarna bleef die maar op zijn namechange bind knop drukken om niet gekicked/gebanned te worden.

Het was echt niet leuk.
Leek er sterk op dat het nieuwe/verbeterde cheats betrof en dat ze aan het experimenteren waren. Voor de rest was aan hun te zien dat ze goed bekend met het spel/maps waren. Toen die weg ging gaf iue nog even deze site aan: www.coders.be
Ik vind het op pub's tegenwoordig niet normaal meer hoeveel er gecheat wordt.

Weet onderhand wel het verschil wel of iemand beter is of gewoon cheat....

Punkbuster loopt eig. altijd achter de feiten aan...

Maar ik snap ook echt niet wat de fun van cheaten is :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Danjel
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 00:41
Anoniem: 102314 schreef op zaterdag 03 juni 2006 @ 18:11:
[...]

tja ik heb een 3400+ met 7800GT dan is 100fps toch wel het minimale wat je mag verwachten? ;)
WTF :X
Heb je iets met je drivers oid zitten kloten? Of heb je alles op quality mode staan (in de drivers)? Ik speel met een P4 2,8Ghz en 6800GS en ik zit rond de 250/300 fps buiten en 400/450 (soms zelfs meer in kleine kamertjes/gangetjes als in frostbite). Denk dat je iets gruwelijks fout doet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zenix

Zenix

BOE!

Het was echt niet leuk.
Admin moet gewoon op id bannen en niet op naam, lekkere slimme admin was dat dan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jard
  • Registratie: Juni 2006
  • Niet online
Danjel schreef op zondag 04 juni 2006 @ 23:47:
[...]

WTF :X
Heb je iets met je drivers oid zitten kloten? Of heb je alles op quality mode staan (in de drivers)? Ik speel met een P4 2,8Ghz en 6800GS en ik zit rond de 250/300 fps buiten en 400/450 (soms zelfs meer in kleine kamertjes/gangetjes als in frostbite). Denk dat je iets gruwelijks fout doet.
Ik heb 2400 +, fx 5200, 1 gyg ram, kzit buiten bij radar rond 15/20 fps :O . Maarja, deze week komt me nieuwe pc binnen:D

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erazzzer

Erazzzer

Fear me, I'm German!

Ik heb een vraag, namelijk het verschil tussen etpro en etpub. Ik heb nu een paar keer op een etpub server gespeeld en vind dit een leuke mod voor public servers. Maar wat zijn precies de verschillen? wat heeft etpub wat etpro niet heeft en ook andersom. Wie weet waar dit te vinden is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
zie http://bani.anime.net/etpro/index.html, het voornamelijkste zijn de bugfixes en zaken zoals class scripting, alternate huds etc. Zaken die dus gewoon handig zijn. ETpub daar in tegen heeft playdead commands enzo.

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jard
  • Niet online
Dingen als play dead vind ik de dingen die etpub verzieken. Doe mij maar gewoon ETpro, das gewoon zonder al te fratsen zoals play dead, gewoon phat aimen nd stuff:D

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 102314 schreef op zondag 04 juni 2006 @ 15:40:
[...]

hoeveel hz is je monitor.... en waarom niet maxfps 100 met 100maxpackets en een refreshrate van 100hz ?
hij draaid op 85 hz...
ik heb altijd gelezen dat 76 en 125 de beste zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zenix

Zenix

BOE!

ph4ge schreef op maandag 05 juni 2006 @ 08:37:
zie http://bani.anime.net/etpro/index.html, het voornamelijkste zijn de bugfixes en zaken zoals class scripting, alternate huds etc. Zaken die dus gewoon handig zijn. ETpub daar in tegen heeft playdead commands enzo.
Maar ook het eigen etpro anti cheat systeem dat heeft etpub ook niet. Dus etpro werkt ook beter tegen cheaters. Dat moet ook wel voor competitie mod

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jard
  • Niet online
Zenix schreef op maandag 05 juni 2006 @ 18:40:
[...]

Maar ook het eigen etpro anti cheat systeem dat heeft etpub ook niet. Dus etpro werkt ook beter tegen cheaters. Dat moet ook wel voor competitie mod
Beetje onzin, want de anti-cheat die gebruikt wordt is punkbuster ;)

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zenix

Zenix

BOE!

Jard schreef op maandag 05 juni 2006 @ 23:06:
[...]

Beetje onzin, want de anti-cheat die gebruikt wordt is punkbuster ;)
Nee, etpro heeft een eigen anti cheat systeem naast punkbuster. Kijk maar eens naar Etpro website
Punkbuster is imo in ET erg slecht, zeker nu het ook veel lag veroorzaakt.

[ Voor 19% gewijzigd door Zenix op 06-06-2006 00:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 93167 schreef op maandag 05 juni 2006 @ 17:11:
[...]

hij draaid op 85 hz...
ik heb altijd gelezen dat 76 en 125 de beste zijn.
dat is imo vrij grote bullshit,
probeer eens com_maxfps 85 met cl_maxpackets 85 of 100 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
76, 125 en 333 fps was vroeger handiger ivm trickjumpen. maar de nieuwe ETpro fixed dit waardoor het inderdaad het handigst is je fps aan je refresh te koppelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Danjel
Maar loopt je fps dan wel gelijk met je refresh rate van je scherm? Want dan lijkt het me nog irritant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ph4ge schreef op dinsdag 06 juni 2006 @ 09:13:
76, 125 en 333 fps was vroeger handiger ivm trickjumpen. maar de nieuwe ETpro fixed dit waardoor het inderdaad het handigst is je fps aan je refresh te koppelen.
Hmm zou kunnen. Ikzelf heb dit nog nergens zien staan. Heb je misschien een bron ?`

Maar even het volgende:

monitor draaid op 85 hz
Pc kan gemakkelijk 85 fps constant halen

Volgens spanky:
maxpackets 100 of 85 ?
fps lock op 85 ?

Graag een wat diepere toelichting.

[ Voor 22% gewijzigd door Anoniem: 93167 op 06-06-2006 17:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piels
  • Laatst online: 17-09-2024
zet het volgende in autoexec.cfg:

code:
1
2
seta com_maxfps "85"
set cl_maxpackets "100"

Ga dan ingame naar console en typ:

code:
1
/exec autoexec.cfg

Mocht je nog geen autoexec.cfg hebben, gewoon een aanmaken in je etmain folder.

Windows Phone Apps: Belstatus, Pinautomaten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

en waarom dan de maxpackets op 100 ipv 85 ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piels
Lees even een paar bladzijdes terug.
Daar staat het uitgelegd.

Imo, hoe meer hoe beter :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Als het goed is wordt het uitgelegd op pagina 34 of 35.

Zover ik weet heeft de maximum van je framerate ook te maken met lag. Als je dat artikel van een een paar posts geleden had gelezen dan had je dat gelezen. Zelf merk ik ook dat het rond de 71, 76 meestal beter gaat dan 90 of 50.

Maar waarom heeft iedereen moeite met automatisch je autoexec.cfg te draaien? Iedereen zegt dat je vervolgens in je console nog moet invoeren dat ET je autoexec.cfg laadt terwijl het een AUTOexec.cfg is en wat bij mij dus ook automatisch gebeurt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Danjel
Anoniem: 149210 schreef op dinsdag 06 juni 2006 @ 22:17:
Maar waarom heeft iedereen moeite met automatisch je autoexec.cfg te draaien? Iedereen zegt dat je vervolgens in je console nog moet invoeren dat ET je autoexec.cfg laadt terwijl het een AUTOexec.cfg is en wat bij mij dus ook automatisch gebeurt.
Ik kan eroverheen gelezen hebben, maar waar zie je dat recent staan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piels
Ik denk dat hij een aantal posts hierboven bedoelt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erazzzer

Erazzzer

Fear me, I'm German!

Danjel schreef op woensdag 07 juni 2006 @ 12:10:
[...]

Ik kan eroverheen gelezen hebben, maar waar zie je dat recent staan?
Bij mij bijvoorbeeld :+

Ene keer laad hij wel, andere keer weer niet..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Vreemd maar als je met een schone ET installatie begint dan zou het gewoon moeten werken (en bij mij ook ernstig vervuilde). Je moet zorgen dat je in je ETmain folder autoexec.cfg hebt staan en wellicht ook in de directories van mods.

Maar waar dient de code /seta voor? Is het niet het zelfde als /set? Of zorgt het ervoor dat je profile config de boel overschrijft?

Edit: @ Erazzzer Hij bedoelt waar het stond dat je vervolgens nog in je console moest typen "/exec autoexec.cfg". AdrainP heeft dat op deze pagina geschreven.
Edit2: Ik haalde trouwens met me geforce 2MX zo`n 50 à 60 FPS op een resolutie van 1024x768, Athlon XP @ 1200Mhz, 512MB DDR2700 geheugen. Ik snap neit dat jij dan zo laag haalt :?.

[ Voor 34% gewijzigd door Anoniem: 149210 op 07-06-2006 18:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 149210 schreef op woensdag 07 juni 2006 @ 18:05:
Maar waar dient de code /seta voor? Is het niet het zelfde als /set? Of zorgt het ervoor dat je profile config de boel overschrijft?
met seta onthoud hij de instelling, en met set alleen voor je huidige 'sessie'.
doe je set zonder a, dan zul je iedere keer je config opnieuw moeten laden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ok, ik dacht al dat het met iets pernamenters te maken had maar dat is ook een groot begrip.

Ik game op dit moment liever op een vrij standaard ET config waar alleen met de FPS instellingen en dat soort dingen mee is gerommeld. Ik game om plezier te hebben en dat betekent dat ik ook niet alle graphics ga slopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 23:26

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

Topicstarter
Ik heb te horen gekregen dat ik tegen / rond de 950 post een nieuw topic kan openen. Dus bij deze claim ik het nieuwe deel :>

Ik speel eigenlijk ook met een vrij standaard config, zelf heb ik alleen mijn crosshair angepast, fps gelocked, maxpackets op 100 gezet, maar nooit gespeeld met de graphics. Wolfparticles e.d. hoef ik niet aan te passen aangezien ik gewoon een mooi spel wil zien, en niet een geheel gemodificeerde game.

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 107327

Tuurlijk ieder z'n eigen voorkeuren, maar als er dan in dezelfde zin gezegd wordt dat je voor de fun speelt en het mooi wil hebben...Ja het is persoonlijk hoor, maar ik heb geen fun als ik steeds dood ga omdat ik eerder gezien wordt dan dat ik m'n tegenstander zie (door particles bv)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Danjel
Daar zit ook weer een verschil in tussen public spelers en mensen die wars op "niveau" spelen...
Mensen die alleen pubs spelen die geven er blijkbaar niet om dus dood te gaan met het voorbeeld wat chrisclio net gaf. Mensen die wars spelen die mogen gewoon niet door gaan door dat soort onzinnige kills en zullen dat dus geen fun noemen.

Verschil moet er blijven right?

[ Voor 61% gewijzigd door Danjel op 08-06-2006 13:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shameblaster
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 26-05 23:52

shameblaster

BB4E^Cons

Heb nu r_picmip 3, is ook wel een verschil hehe
heb nu ook een cfg, gemaakt ( eindelijk )

Cons:::BB4E

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Danjel
Cons gaat ruig! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
ik vind dat bob effect nog wel het irritantst, dat als je gewoon loopt je scherm de hele tijd van links naar rechts en van boven naar beneden gaat. ik kan me niet voorstellen dat iemand dat leuk vind.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Vreemd, dat is 1 van de dingen waar ik nooit wat van merk. Of misschien zet ik dat stiekem uit :?. Het enige wat ik verander is dat de graphics bij mij zo hoog mogelijk staan en ik doe wat aan de bloodflash. En natuurlijk de lagometer en fps meter!

Fun en mooie graphics gaan samen en wars en fun gaan ook samen. Ik hoef geen 10 FPS meer zodat ik misschien 1 op de 50 keer minder dood ga. Wat mij wel irriteert is de lag door mijn draadloos netwerk. Zit je gebukt met je crosshair perfect op het hoofd en dan mis je door lag |:( . Wat ik dus neit hoef te doen is mijn maxpackets te verlagen want door mijn draadloosnetwerk raakt er over het algemeen sowieso een deel kwijt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 155199

Cheaters zijn irritant op publics, maar als die komen dan disconnect ik wel weer.. genoeg andere pubs. Wat ikzelf ontzettend irri vind zijn die laggers (vooral in wars, waar er ook nog wat op het spel staat). Hoe hoger het niveau, hoe arroganter en laggier het wordt.
Wij (monad) verliezen van gastjes die een aim van 0 hebben, laat staan enige teamplay, alleen maar doordat wij ze gewoon niet kunnen raken. Betere aim, betere teamplay, ok wij verliezen. Heb "vroegah" vaak zat genoten van matches waar we verdiend verloren. Maar als ik soms dan alleen al /players in tik en dingen zie staan als Rate 15555 en maxpackets 41 en dan hun ping een tijdje volg die schommelt tussen de 36 en 55 dan weet ik wel weer hoelaat het is. DAAR moeten ze eens iets aan gaan doen (helemaal als het NED. zijn, die moeten verd**** toch te raken zijn ofniet dan? * Anoniem: 155199 kuch*mortal*kuch * :r )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
mortal zijn belgen ;). wat nog vervelender is dat je met programma's zoals netlimiter het zelfde effect kan creeeren als lage rate/maxpackets terwijl je je ET gewoon instelt op maximale settings, waardoor je niet eens kan zien dat er bewust lag wordt gecreeerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

mortal is al een aantal maanden dood ;)

hoewel alle spelers nu overgegaan zijn naar influx :'(

en @ mielll,

ik weet precies wat je bedoelt!
en heb het steeds vaker de laatste tijd :'(

speel voor de gein eens tegen israeliers ;)

[ Voor 45% gewijzigd door Anoniem: 102314 op 09-06-2006 03:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• h3ll
  • Niet online
Ja lol op hun server, rofl :P

Anyway, tijd dat er in clanbase config eens forcecvar maxpackets in 60 100, rate in 20000 25000 en com_maxfps in 76 125 ofzo, dan zijn we van n hoop gelag af.
Jammer dan voor de mensen die die 76 fps niet halen, moeten ze maar n goeie vga en/of cpu kopen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik heb gezien dat je met een x300 tussen de 60 en 70 FPS kan halen met alle graphics op z`n max en een resolutie van 1280x1024 8)7. Met een andere kaart zoals de 7600GS wordt het al helemaal leuk voor weinig geld.

Ik mag dan wel af en toe lag hebben maar ik merk dat ik de enige ben die er last van heeft en dat ik wel gewoon geraakt kan worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piels
Lag is altijd je grootste vijand in een war.
Dan krijg je ook nog die fucking PB screens die gemaakt worden, damn. Infight -> pb screenshot -> press spacebar to respawn :<

Ik heb thuis nog een foto van mortal, die is echt erg.. Vooral die Reptile, daar heb ik me helemaal aan geergert op FDNL. Zal foto vanavond posten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 161226

AdrianP schreef op vrijdag 09 juni 2006 @ 08:20:
Lag is altijd je grootste vijand in een war.
Dan krijg je ook nog die fucking PB screens die gemaakt worden, damn. Infight -> pb screenshot -> press spacebar to respawn :<

Ik heb thuis nog een foto van mortal, die is echt erg.. Vooral die Reptile, daar heb ik me helemaal aan geergert op FDNL. Zal foto vanavond posten
Die vijand schuilt tegenwoordig toevallig wel om elke hoek, lol
Ik merk nooit iets van die PB screens, ligt misschien aan mij ofzo :9

Wanneer start de Summercup trouwens? Heb een team nodig.

Mzzl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
Anoniem: 149210 schreef op vrijdag 09 juni 2006 @ 06:24:
Ik heb gezien dat je met een x300 tussen de 60 en 70 FPS kan halen met alle graphics op z`n max en een resolutie van 1280x1024 8)7. Met een andere kaart zoals de 7600GS wordt het al helemaal leuk voor weinig geld.
Een nieuwe gfxkaart heeft echt heel weinig effect op ET, het draait allemaal om de processor. Ik heb nu een R9000 die eigenlijk al lang aan vervanging toe is, maarja zelfs 40 euro vind ik nog een hoop geld.

En het team Mortal bestaat nog wel, ze zijn alleen multigaming clan ilx gejoined, sinds prone eruit is en er striktere netsettings zijn bakken ze er alleen helemaal niks meer van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Outerspace

Outerspace

Topicstarter
Anoniem: 161226 schreef op vrijdag 09 juni 2006 @ 08:45:
[...]

Mzzl
Ik kan er nog niets over vinden aangezien de Spring Cup nog bezig is:
http://www.clanbase.com/news_league.php?lid=2504

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• h3ll
  • Niet online
Anoniem: 161226 schreef op vrijdag 09 juni 2006 @ 08:45:
[...]

Mzzl
#fayntic !! :P wukas speelt ook vaker met ons mee ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ET mag dan wel meer op de processor leunen maar ik merk toch echt wel een groot verschil tussen een x300 en 7600GS terwijl bij de 7600GS een iets langzamere processor zit.
En wat is een R9000?

Ik heb ook een clan maar we zitten op dit moment met z`n allen met toetsweek/herexamens/grote werkstukken. Over zo`n 3 weken zijn we weer redelijk bezig en dat zit je met vakanties.

Ik ben van plan om een signaal versterker te zetten bij mij in huis zodat me draadloos netwerk stukken beter wordt. Mocht dit niet werken ga ik toch kabeltje leggen :(. Ik kan me al bijna niet meer herinderen hoe het geweldig was met een kabel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Outerspace

Outerspace

Topicstarter
Anoniem: 149210 schreef op vrijdag 09 juni 2006 @ 22:54:
ET mag dan wel meer op de processor leunen maar ik merk toch echt wel een groot verschil tussen een x300 en 7600GS terwijl bij de 7600GS een iets langzamere processor zit.
En wat is een R9000?
ATi Radeon 9000 (pro).[/quote]
Ik game zelf ook met met een pro variant van de 9000, maar ik kan ook het verschil wel merken met een 6600GT (AGP). Dus het zal wel een beetje leunen op de videokaart.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

summercup -> http://www.xfire.be/?x=news&mode=item&id=2126

en @ die pb screenshots, ik merk daar niets van anders 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morax
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 23:46
Is er overigens nog interesse vanuit de communitie om cups te blijven spelen? :) Voor de mensen die het nog kennen, ik ben met een soort van nieuwe DutchGamersLeague bezig, maar dan eentje met cups ipv ladders.

Als er interesse voor is, zouden we kunnen beginnen met een ET cup (ook om het hele gebeuren eens te testen als het klaar is) :)

What do you mean I have no life? I am a gamer, I got millions!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• h3ll
  • Niet online
Mja wij (#fayntic) spele ook liever cup's dan ladders :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ryan666 schreef op zaterdag 10 juni 2006 @ 03:23:
Mja wij (#fayntic) spele ook liever cup's dan ladders :)
Zolang het maar in poules verdeeld is kwa skill :)

het is een beetje saai als je als low skiller midden tussen de helix-skillers komt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Outerspace

Outerspace

Topicstarter
Mededeling:
aanstaande maandag probeer ik de topicstart up to date te maken voor het nieuwe deel.
Als mensen op/aanmerkingen/info hebben, ik zou het graag willen weten :)

Dank u :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ja, dingen als wat handige commands als /cg_lagometer 1 en /cg_drawfps 1 of /bind x kill; forcetapout enz. (ok, de fps en kill commands staan er al in maar andere handige commands kunnen er ook in)
Het lijkt me handig om de TS zo uitgebreid mogelijk te houden.
Zet trouwens wolfmap.de tussen de links. Super snelle site met heel veel mappen, patches, mods etc. Zeker een tip waardig!

Fritz Bot - Hele goede admin mod voor bots!
Rconit en wat uitleg over Rcon misschien. Het is een veel gebruikte manier om je server bij te houden.
WhaleClient - Een goede mod om te draaien naast ETpub (heeft Etpub nodig).
In de lijst met mods staat bij Omnibot geen punt en bij de rest wel ;) . Je moet anders de zin een beetje veranderen (inhoud is wel goed maar gewoon doen zoals de rest in de lijst). Ik zie dat je direct mijn lijst hebt gekopieerd :*) .

Enemy Territory Fortress (ETF) - Complete mod voor ET, gebaseerd op Quake 3 Team Fortress (met wat verschillen natuurlijk).
True Combat: Elite - Complete mod voor ET, bedoelt om een realistische mod neer te zetten (je ziet bijvoorbeeld geen cursor en je moet echt over je loop kijken om te kunnen aimen).

ET smilies

Ik kan wel nog meer verzinnen maar dan wordt het helemaal een lange post.

Ik heb wel interesse. Wanneer begint die cup dan?

Edit: Ik kende trouwens de hele 9xx0 serie (meeste zeggen 9x00 maar je hebt bijvoorbeeld ook de 9550) behalve de 9000 :/.

[ Voor 4% gewijzigd door Anoniem: 149210 op 10-06-2006 12:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pendaco
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 23:47

Pendaco

Vogon Poetry FTW!

Outerspace schreef op zaterdag 10 juni 2006 @ 11:20:
Mededeling:
aanstaande maandag probeer ik de topicstart up to date te maken voor het nieuwe deel.
Als mensen op/aanmerkingen/info hebben, ik zou het graag willen weten :)

Dank u :>
Miss kun je er nog inzetten hoe je voicecommands kunt binden, en custom teksten (of een link naar een pagina met overzicht).

Of een extra name bind;

/bind x "set name pietje puk"

Daar heb ik een tijd naar moeten zoeken, aangezien alleen name de naam niet goed meeneemt.
Ik weet dat er al een ander name script staat, maar voor diegenen zonder custom config (like me) werkt dat niet echt prettig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Outerspace

Outerspace

Topicstarter
quote: EvilGhost
Ik wil niet te veel commando's in de startpost drukken aangezien het dan erg onoverzichtelijk gaat worden. Die mods zal ik er in zetten, maar die ET smilies vind ik overbodig. Die wolfmap.de ga ik er zeker inzetten d:)b
quote: Pendaco
Voicecommands binden heb ik zelf geen ervaring mee, maar ik zal wat informatie erover zoeken. Custom teksten is niet zo moeilijk, dus die druk ik er nog wel bij. Die name bind zou ook wel handig zijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Met commands bedoelde ik dus ook voice binds etc.

Ik zag die ET smilies staan dus ik dacht "ach, ik ben nu toch bezig 8)7 ".

Edit: En een paar links doen het niet meer, die moet je controleren.

[ Voor 32% gewijzigd door Anoniem: 149210 op 10-06-2006 13:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Outerspace

Outerspace

Topicstarter
Oké, die zal ik nog allemaal bekijken en veranderen. Heb al het een en ander aangepast.
Mucho Gracias :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morax
Anoniem: 102314 schreef op zaterdag 10 juni 2006 @ 03:30:
[...]

Zolang het maar in poules verdeeld is kwa skill :)

het is een beetje saai als je als low skiller midden tussen de helix-skillers komt ;)
Het systeem zoals ik het nu heb, is het gewoon een cup (dus elimination), waarbij iedereen gewoon random op een startplek word gezet, en de 'boom' afgelopen word. Dus een systeem helemaal zonder poules vooraf :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NinTeNdO_FrEaK
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 10-07-2024
Onze server staat 29 :) not bad (wodanfire xps 1)

Trouwens hoe hoog staan jullie allemaal op Splatterladder?
Ik had eerst iets van 12,5 (vaak engineer om het level te winnen). Maar nu ben ik een tijdje aan het medic hoeren en sta ik inmiddels 17,65 (and rising :) )

Ps4/switch gamer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morax
NinTeNdO_FrEaK schreef op zaterdag 10 juni 2006 @ 23:20:
Onze server staat 29 :) not bad (wodanfire xps 1)

Trouwens hoe hoog staan jullie allemaal op Splatterladder?
Ik had eerst iets van 12,5 (vaak engineer om het level te winnen). Maar nu ben ik een tijdje aan het medic hoeren en sta ik inmiddels 17,65 (and rising :) )
Mijn record is om 14de te staan in de global player list :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zenix

Zenix

BOE!

in topic start, misschien ook idee om server lijst in sub catorgorieen in te delen. Want voor een noob is het handig om te weten welke server die het beste kan kiezen, want als noob kan je beter niet op efterlyst,fdnl,telenet,bio beginnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NinTeNdO_FrEaK
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 10-07-2024
Ja, dat haal ik denk ik ook wel, als ik een nieuwe naam zou nemen. Bij bijv. gold rush, oasis en fuel dump haal ik nu minimaal (als ik btje normaal speel) 28, dit is ook top 50.

Ps4/switch gamer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zenix

Zenix

BOE!

NinTeNdO_FrEaK schreef op zondag 11 juni 2006 @ 00:07:
Ja, dat haal ik denk ik ook wel, als ik een nieuwe naam zou nemen. Bij bijv. gold rush, oasis en fuel dump haal ik nu minimaal (als ik btje normaal speel) 28, dit is ook top 50.
Snap niet wat er nou zo leuk aan die splatterlader. Zegt namelijk niks over hoe goed je bent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 155199

Ik stond volgens mij ook 11e ooit.. maarja, speel alleen nog maar op de wat betere publics dus zal nu wel flink wat lager staan. Maar zoals Zenix al aangeeft, het is niet echt interessant :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art
  • Laatst online: 20:39

13art

Moderator Mobile
Na lange tijd geen et gespeeld meer te hebben wilde ik het vandaag weer gaan oppikken. Helaas ik krijg steeds de foutmelding: server integrity problem :S

Het spel laad wel, en ik kom ook in het limbo menu maar daarna gaat het spel haperen en krijg ik de foutmelding :S

Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RRR
  • Laatst online: 19-08-2017

RRR

goR

Hoog op de Splatterladder betekent alleen dat je teveel tijd doorbrengt op pubs waar het gemiddelde niveau ver onder dat van jou ligt, dus dat je je spel ook niet aan het verbeteren bent. Maar het gaat er natuurlijk om waar je je plezier uit haalt.

[edit] DJwannaB, het beste is denk ik een reinstall van de laatste, gepatchte, versie: 2.60b oid.

[ Voor 22% gewijzigd door RRR op 11-06-2006 14:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art

13art

Moderator Mobile
DJwannaB, het beste is denk ik een reinstall van de laatste, gepatchte, versie: 2.60b oid.
thnx dat heeft idd gewerkt.
Wel balen trouwens dat die cfg generator die in de TS staat niet meer online is. Nu kan ik mn cfg script niet meer maken zoals ik het graag zou willen en heb nergens een backup :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• h3ll
  • Niet online
RRR schreef op zondag 11 juni 2006 @ 14:13:
Hoog op de Splatterladder betekent alleen dat je teveel tijd doorbrengt op pubs waar het gemiddelde niveau ver onder dat van jou ligt, dus dat je je spel ook niet aan het verbeteren bent. Maar het gaat er natuurlijk om waar je je plezier uit haalt.

[edit] DJwannaB, het beste is denk ik een reinstall van de laatste, gepatchte, versie: 2.60b oid.
Versie 2.60b zou ik niet doen, iig niet als je voor clanbase speelt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piels
Zenix schreef op zondag 11 juni 2006 @ 00:01:
in topic start, misschien ook idee om server lijst in sub catorgorieen in te delen. Want voor een noob is het handig om te weten welke server die het beste kan kiezen, want als noob kan je beter niet op efterlyst,fdnl,telenet,bio beginnen.
Bestaat Efterlyst dan nog?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Danjel
AdrianP schreef op zondag 11 juni 2006 @ 19:01:
[...]

Bestaat Efterlyst dan nog?
213.115.187.202:27960

Acties:
  • 0 Henk 'm!

heh, alle "icoontjes" op mijn map zijn verdwenen :? (objectives, player icoontjes, spawns etc)

iemand een oplossing zonder ET opnieuw te instaleren? 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Toch nog een lichtpuntje voor dit seizoen, lineup:

Mztik
syK
CrozZ
Squirrel
overboost

en een geheimpje :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Morax schreef op zaterdag 10 juni 2006 @ 23:24:
[...]

Mijn record is om 14de te staan in de global player list :)
Mijne is 1 }:O

Edit: Ik moet eens leren editten.

[ Voor 9% gewijzigd door Anoniem: 161226 op 12-06-2006 09:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piels
Anoniem: 161226 schreef op maandag 12 juni 2006 @ 09:23:
Toch nog een lichtpuntje voor dit seizoen, lineup:

Mztik
syK
CrozZ
Squirrel
overboost

en een geheimpje :9
Clan?

Geheimpje? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Alles behalve die mix van laatst, hahaha.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piels
Die snap ik niet...

Ik bedoelde:
In welke clan speel je?

En wat is het geheimpje?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

AdrianP schreef op maandag 12 juni 2006 @ 09:57:
Die snap ik niet...

Ik bedoelde:
In welke clan speel je?

En wat is het geheimpje?
Ik speel nu niet. We gaan weer spelen voor de Summercup, vanaf zondag gaan we kijken hoe-en-wat

En het geheimpje is speler nummer 6 :p

Kans dat het niet doorgaat is toch nog groot B)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Outerspace

Outerspace

Topicstarter
Ik zal vanavond alle linkjes doornemen en de startpost nog een beetje bijschaven. Dan zal ik morgen het nieuwe deel presenteren :)

* Outerspace heeft voorlopig een ET stop :( Mijn harde schijf heeft het begeven :/
Vind het vooral jammer aangezien onze clan steeds actiever begint te worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Danjel
Anoniem: 161226 schreef op maandag 12 juni 2006 @ 12:24:
[...]

Ik speel nu niet. We gaan weer spelen voor de Summercup, vanaf zondag gaan we kijken hoe-en-wat

En het geheimpje is speler nummer 6 :p

Kans dat het niet doorgaat is toch nog groot B)
teh mystic? tekoa? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Firedre
  • Laatst online: 17:58
Morax schreef op zaterdag 10 juni 2006 @ 03:22:
Is er overigens nog interesse vanuit de communitie om cups te blijven spelen? :) Voor de mensen die het nog kennen, ik ben met een soort van nieuwe DutchGamersLeague bezig, maar dan eentje met cups ipv ladders.

Als er interesse voor is, zouden we kunnen beginnen met een ET cup (ook om het hele gebeuren eens te testen als het klaar is) :)
Ja, hier als voormalig [MF]er, wel, vond het een heel prettige sfeer.

En nu als p0w', zijn we niet meer zo aktief, maar als er weer een soort DGL verschijnt
zijn we denk ik weer van de partij :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morax
Firedre schreef op maandag 12 juni 2006 @ 14:40:
[...]

Ja, hier als voormalig [MF]er, wel, vond het een heel prettige sfeer.

En nu als p0w', zijn we niet meer zo aktief, maar als er weer een soort DGL verschijnt
zijn we denk ik weer van de partij :)
Het technische gedeelte zal niet lang meer duren, en dan nog lay-outen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art

13art

Moderator Mobile
Weet iemand nog een site waar je goede cfg´s kan downloaden? En dan bedoel ik niet cfg´s waar alle kleuren zo verneukt zijn. Ik vind hoe eenvoudiger hoe beter. Dus wel incl admosfeer effecten uitgeschakeld, kleine HUD, etc.

Weet iemand toevallig of die lake´s configbuilder verplaatst is? Of heeft iemand nog een makkelijke progje wat er op lijkt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

http://enemy-territory.startkabel.nl/ is een site met een hele hoop links etc. Misschien dat je daar nog wat vanaf kan halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Outerspace

Outerspace

Topicstarter
Anoniem: 149210 schreef op maandag 12 juni 2006 @ 18:30:
http://enemy-territory.startkabel.nl/ is een site met een hele hoop links etc. Misschien dat je daar nog wat vanaf kan halen.
Ik heb startkabel er al een poos inzitten. Vind het niet nodig om nog meer linkjes te zoeken, aangezien men zelf ook een beetje in kunnen zetten ;)
Zenix schreef op zondag 11 juni 2006 @ 00:01:
Leuk idee, maar men komt er vanzelf wel achter wat goed genoeg voor jezelf is. Al doende leert men is een goed antwoord ;)

[ Voor 38% gewijzigd door Outerspace op 12-06-2006 18:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Outerspace

Outerspace

Topicstarter

Pagina: 1 ... 9 10 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Hou het gezellig en nuttig voor elkaar.
Dus geen offtopic geblaat, slow-chat, flames of erger.