[PC]Wolfenstein: Enemy Territory - deel 11

Pagina: 1 ... 9 10 Laatste
Acties:
  • 6.643 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik weet wel wat het fijnste is (ik heb zelfs gegamed met een ping van 700 :'( ).

Met /cg_lagometer 1 krijg je een lag meter te zien maar is het nou ook mogelijk om je ping te laten zien (in getallen)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 23:13
Verwijderd schreef op zondag 21 mei 2006 @ 10:05:
Ik weet wel wat het fijnste is (ik heb zelfs gegamed met een ping van 700 :'( ).

Met /cg_lagometer 1 krijg je een lag meter te zien maar is het nou ook mogelijk om je ping te laten zien (in getallen)?
op tab drukken, ping in ms

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

J0h, dat wist ik nog niet :P . Nee, ik bedoel onder de tijd, fpsmeter, lagometer etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erazzzer
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 18:55

Erazzzer

Fear me, I'm German!

Ik probeer mijn config goed te krijgen, echter 1 ding lukt me niet. Het water en inslagen van bijvoorbeeld panzers, granaten of arti's zijn van zeer slechte kwaliteit. Het zijn echt zwarte blokken. Wie weet welk commando deze mooi krijgt?
Voorbeeld:

(Let niet op slechte kwaliteit, screenshot was erg donker)
Afbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/eecrulez/caen.jpg

Ook probeer ik de map wat lichter te krijgen, 2.0 gamma is niet licht genoeg. Met Miellls conifg had ik een super lichte map (na gamma op 2.0 gezet te hebben) Waarmee krijg je een map nog lichter mee?

En ik heb een paarse gloed waar ik vanaf wil..

[ Voor 5% gewijzigd door Erazzzer op 21-05-2006 22:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je moet niet alleen de gamma omhoog gooien maar ook de brightness.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piels
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 25-08 15:44
Erazzzer schreef op zondag 21 mei 2006 @ 22:08:
Ik probeer mijn config goed te krijgen, echter 1 ding lukt me niet. Het water en inslagen van bijvoorbeeld panzers, granaten of arti's zijn van zeer slechte kwaliteit. Het zijn echt zwarte blokken. Wie weet welk commando deze mooi krijgt?
De setting die je zoekt is "wolfparticles", zet deze aan.

Hoe krijg je je health enzo rechtsonderin?

Windows Phone Apps: Belstatus, Pinautomaten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Danjel
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 23:25
Alternatieve hud? ff paar keer klikken en dan vind je hem vanzelf.
Map_overbrightbits wil ook wel es helpen je brightnes aan te passen.

They who buy the dip, deserves the rip.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Infinitive
  • Laatst online: 25-09-2023
En vertex-lightning aan, shaduwen uit :)

putStr $ map (x -> chr $ round $ 21/2 * x^3 - 92 * x^2 + 503/2 * x - 105) [1..4]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erazzzer

Erazzzer

Fear me, I'm German!

AdrianP schreef op maandag 22 mei 2006 @ 08:38:
[...]

De setting die je zoekt is "wolfparticles", zet deze aan.

Hoe krijg je je health enzo rechtsonderin?
Nee, ik bedoel niet wolfparticles. In mijn vorige config had ik het wel goed, met wolfparticles uit. nadeel is dat ik nu bijna niemand meer zie zwemmen in water of iemand die op een inslag van een granaat staat.
Infinitive schreef op maandag 22 mei 2006 @ 10:01:
En vertex-lightning aan, shaduwen uit :)
vertex staat aan, shaduwen zijn uit :)

[ Voor 20% gewijzigd door Erazzzer op 22-05-2006 16:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• h3ll
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Erazzzer schreef op zondag 21 mei 2006 @ 22:08:
Voorbeeld:

(Let niet op slechte kwaliteit, screenshot was erg donker)
[afbeelding]

Ook probeer ik de map wat lichter te krijgen, 2.0 gamma is niet licht genoeg. Met Miellls conifg had ik een super lichte map (na gamma op 2.0 gezet te hebben) Waarmee krijg je een map nog lichter mee?

En ik heb een paarse gloed waar ik vanaf wil..
Als allies probeer ik n map iets lichter te maken (meestal r_overbrightbits 0, r_mapoverbrightbits 3) dan steekt axis (dooor hun donkere pakjes) goed af tegenover de achtergrond.
Als axis verschilt dit vaker, daar laat ik meestal gewoon r_mapoverbrightbits 3 staan of vergeet ik het ofzo.
Alleen in supply, oasis, fueldump en andere lichte mappen die je zelf wel kan bedenken zet ik hem op 2 of 2.4 :) dan krijg je zoiets als http://temp.team-ktc.nl/e...105959-sw_goldrush_te.jpg

edit: ik heb btw r_gamma 3 en r_ignorehwgamma 1

[ Voor 48% gewijzigd door h3ll op 23-05-2006 11:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heel interessant dit allemaal.

Maar effe 1 vraag. Zelf speel ik regelmatig ET en vind het een geweldig spel!! Maar al deze aanpassingen waar jullie nu over praten, zijn clientside neem ik aan. Met andere woorden; deze aanpassing gelden alleen voor jullie persoonlijk. Of gelden deze voor iedereen die op de server speelt?

Indien deze alleen voor jullie zelf gelden zet ik toch mijn vraagtekens bij het eerlijkheidsgehalte van deze wijzigingen. Dan zijn jullie in staat bepaalde handicaps, die normaal alle spelers op een server treffen, te omzeilen wat een oneerlijk voordeel oplevert.

Misschien mis ik het totale punt hoor, maar ik zie door de bomen het bos niet meer met al die verschillende mods.... In mijn ogen is het open sourcen van software niet altijd een goed idee omdat je dan vaak wildgroei krijgt van verschillende versies.

Ik denk dat ik maar weer terug ga naar RTCW multiplyer.... :) Daar is alles nog duidelijk en word je niet om de 10 sec door artillerie, mortieren en landmijnen om zeep geholpen. Eenvoud siert! 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piels
Verwijderd schreef op dinsdag 23 mei 2006 @ 11:18:

Maar effe 1 vraag. Zelf speel ik regelmatig ET en vind het een geweldig spel!! Maar al deze aanpassingen waar jullie nu over praten, zijn clientside neem ik aan. Met andere woorden; deze aanpassing gelden alleen voor jullie persoonlijk. Of gelden deze voor iedereen die op de server speelt?
Dit is client side. Iedereen heeft een eigen config file die hij/zij naar zijn/haar inziens aanpast.
Indien deze alleen voor jullie zelf gelden zet ik toch mijn vraagtekens bij het eerlijkheidsgehalte van deze wijzigingen. Dan zijn jullie in staat bepaalde handicaps, die normaal alle spelers op een server treffen, te omzeilen wat een oneerlijk voordeel oplevert.
Wat versta jij onder handicaps? Het belichten? Andere cursor? Ander FOV? Dat zijn geen handicaps, dat zijn gewoon instellingen. En iedereen vind een bepaalde instelling fijn.
Misschien mis ik het totale punt hoor, maar ik zie door de bomen het bos niet meer met al die verschillende mods.... In mijn ogen is het open sourcen van software niet altijd een goed idee omdat je dan vaak wildgroei krijgt van verschillende versies.
Iedereen hier op het forum praat denk ik over de ETPro mod, dus wildgroei?
Ik denk dat ik maar weer terug ga naar RTCW multiplyer.... :) Daar is alles nog duidelijk en word je niet om de 10 sec door artillerie, mortieren en landmijnen om zeep geholpen. Eenvoud siert! 8)
Wil je bovenstaande score halen, moet je goed je best doen, aangezien je minimaal 15 sec spawn heb ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RRR
  • Laatst online: 19-08-2017

RRR

goR

Tja, t kan, bijvoorbeeld op servers waar het aantal panzers niet gelimiteerd is en tóch goed revivende medics rondhupsen.

Niet echt waarschijnlijk dus. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erazzzer

Erazzzer

Fear me, I'm German!

Ryan666 schreef op dinsdag 23 mei 2006 @ 10:54:
[...]

Als allies probeer ik n map iets lichter te maken (meestal r_overbrightbits 0, r_mapoverbrightbits 3) dan steekt axis (dooor hun donkere pakjes) goed af tegenover de achtergrond.
Als axis verschilt dit vaker, daar laat ik meestal gewoon r_mapoverbrightbits 3 staan of vergeet ik het ofzo.
Alleen in supply, oasis, fueldump en andere lichte mappen die je zelf wel kan bedenken zet ik hem op 2 of 2.4 :) dan krijg je zoiets als http://temp.team-ktc.nl/e...105959-sw_goldrush_te.jpg

edit: ik heb btw r_gamma 3 en r_ignorehwgamma 1
Die screenshot ziet er goed uit, zou je misschien je hele config kunnen posten? :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zenix
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 14-09 03:56

Zenix

BOE!

Ga maar eens op FDNL spelen geen mijnen geen soldiers maar 1 rifle beperkingen voor spam en classes etc als je puur smg wilt oefenen, en wat OSP voor rtcw betekende, dat betekend ETpro voor ET

Ohja die instellingen client side, zijn ook heel normaal in RTCW. Een RTCW config kan je ook op ET meestal gebruiken.

[ Voor 5% gewijzigd door Zenix op 24-05-2006 01:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het is niet oneerlijk want andere kunnen die dingen ook instellen en er zitten limitaties op. Maar waarom zou je allemaal textures willen verslechteren? Koop gewoon een redelijke videokaart (eigenlijk alle kaarten die goed zijn met openGL voldoen) en je hebt een hoog genoege framerate. En dat afsteken op de achtergrond: als je de brightness op zijn max zet en misschien dat ook in je driver doet dan zie je wel verschil hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hu9o
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 22:51

Hu9o

Schokkend

Verwijderd schreef op woensdag 24 mei 2006 @ 06:47:
En dat afsteken op de achtergrond: als je de brightness op zijn max zet en misschien dat ook in je driver doet dan zie je wel verschil hoor.
Is dat met of zonder zonnebril?

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>Vertel Microsoft over dit probleem <<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Greyh0und
  • Registratie: December 2005
  • Niet online

Greyh0und

wandelende informatie stand

offtopic:
[offtopic-RTCW geblaat]
Ik zoek momenteel een site waar ik kan zien wat voor trickjumps je kan doen op map X (met map X bedoel ik voornamelijk Depot en Beachhead (of was dat Beachland). Ik heb al gezocht maar kan niets vinden ;(

PS: ik post het hier omdat het ik RTCW niet kan vinden en omdat ie (als ie er is) waarschijnlijk al 5 jaar niet meer gepost is :P )
[/offtopic-RTCW geblaat]

[ Voor 8% gewijzigd door Greyh0und op 24-05-2006 15:02 ]

Greyh0und

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Infinitive
Ik zie tot mijn verbazing dat opeens een aantal mensen naar mijn no-shake mod hebben gekeken die ik een paar posts terug heb geplaatst :o

http://www.xfire.be/?x=journal&mode=item&id=12416

Nou ja, gelukkig dat je het niet eenvoudig kan misbruiken :)

putStr $ map (x -> chr $ round $ 21/2 * x^3 - 92 * x^2 + 503/2 * x - 105) [1..4]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
Verwijderd schreef op woensdag 24 mei 2006 @ 06:47:
Het is niet oneerlijk want andere kunnen die dingen ook instellen en er zitten limitaties op. Maar waarom zou je allemaal textures willen verslechteren? Koop gewoon een redelijke videokaart (eigenlijk alle kaarten die goed zijn met openGL voldoen) en je hebt een hoog genoege framerate. En dat afsteken op de achtergrond: als je de brightness op zijn max zet en misschien dat ook in je driver doet dan zie je wel verschil hoor.
Nee. Een betere gfx kaart heeft weinig invloed op de fps in ET, ET is all about processor. Bovendien is een nieuwe gfx al gauw een kostbare investering (ja 30euro vind ik een hoop geld). Als laatste kan je met mindere textures beter zien, beter figuren onderscheiden enz.

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• h3ll
  • Niet online
ph4ge schreef op donderdag 25 mei 2006 @ 11:55:
[...]

Nee. Een betere gfx kaart heeft weinig invloed op de fps in ET, ET is all about processor. Bovendien is een nieuwe gfx al gauw een kostbare investering (ja 30euro vind ik een hoop geld). Als laatste kan je met mindere textures beter zien, beter figuren onderscheiden enz.
Idd, als ik een process zoals dnetc draai (rc5-72 waardoor je cpu gebruik altijd 100% is) krijgk mn fps niet stabiel =]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erazzzer

Erazzzer

Fear me, I'm German!

Ryan666 schreef op donderdag 25 mei 2006 @ 23:56:
[...]

Idd, als ik een process zoals dnetc draai (rc5-72 waardoor je cpu gebruik altijd 100% is) krijgk mn fps niet stabiel =]
Ah, je bent online, van ik je nog even naar mijn vorige post verwijzen ==> [rml]Erazzzer in "[ PC]Wolfenstein: Enemy Territory - deel ..."[/rml]
:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• h3ll
  • Niet online
Ja ik was er toen aan bezig en wou toen mn post editten :P

Bij deze: http://akira.purefragging.com/~h3ll/ET/h3ll.cfg

btw: seta com_hunkmegs "512" << helft van mijn werkgeheugen, k heb 1024 dus :P

[ Voor 26% gewijzigd door h3ll op 26-05-2006 00:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erazzzer

Erazzzer

Fear me, I'm German!

Thnx voor config. Ik heb er even mee gespeeld. Ik vind hem qua graphics wel fijner dan m'n eigen, alleen vind ik die donkere sky en diepte erg irritant. Wat zijn de commands deze te veranderen?
(Als iemand niet begrijpt wat ik bedoel, speel ff met die config :P )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• h3ll
  • Niet online
r_fastsky 0 (is nu dus 1)
cg_fov 90 (is nu 110)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erazzzer

Erazzzer

Fear me, I'm German!

Oke, ik heb nu een heeeeele andere config, gehaald van et-configs.com. Nu heb ik precies de config die ik wil, helemaal top. Maarrrrrrr:

Ik heb dus mijn config, genoemd zzz.cfg. de inhoud van deze cfg is uniek aan de inhoud van autoexec.cfg en etconfig.cfg van zowel etpro als etmain. Toch moet ik iedere keer exec zzz en daarna vidrestart doen. Hij onthoudt de config gewoon niet.

Heb ik later in mijn autoexec 1x extra exec zzz gezet, maar nog steeds moet ik handmatig executen. Wat is nu het probleem waardoor hij een aantal instellingen niet onthoudt?

Stukje condump waaraan ik zie dat ik iedere keer weer config moet laden:

/exec zzz
execing zzz
r_picmip will be changed upon restarting.
r_colorbits will be changed upon restarting.
r_mode will be changed upon restarting.
r_subdivisions will be changed upon restarting.
execing gamma
Buffalo renamed to [eLiTe]Erazzzer

Edit:
Ook de etconfig.cfg's in mijn profiles dirs van zowel etmain als etpro hebben dezelfde inhoud als de andere cfg's.

[ Voor 11% gewijzigd door Erazzzer op 26-05-2006 12:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chip.
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Heyz...

Ik ben dus ook net een paar dagen begonnen met ET...
Nu had ik gewoon de quiek start gevolgd van GOT. ET geinstalleerd, patch geinstalleerd ETPro geinstalleerd. Nu ben ik ook bekened met Q3 engine dus ik had mijn config zo gemaakt. Nu de eerste paar dagen kon ik gewoon lekker game maar nu vandaag wanneer ik een server probeer te joinen krijg ik oppeens de Error:
VM_Create on cgame Failed
Ik heb het spel al opnieuw geinstalleerd enzo maar het helpt niet :S kan iemand mij helpen :S

Mvg,

Wouter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zenix

Zenix

BOE!

Wouser schreef op vrijdag 26 mei 2006 @ 15:09:
Heyz...

Nu had ik gewoon de quiek start gevolgd van GOT. ET geinstalleerd, patch geinstalleerd ETPro geinstalleerd. Nu ben ik ook bekened met Q3 engine dus ik had mijn config zo gemaakt. Nu de eerste paar dagen kon ik gewoon lekker game maar nu vandaag wanneer ik een server probeer te joinen krijg ik oppeens de Error:

[...]

Ik heb het spel al opnieuw geinstalleerd enzo maar het helpt niet :S kan iemand mij helpen :S

Mvg,

Wouter
Welkom op GoT,

Wat heb jezelf al gedaan?
Je moet eerst altijd eerst goed zoeken op internet voordat je vraag steld, op dit forum en op google lijkt me goed genoeg.

En lees ook even de algemene GoT FAQ, en voor de toekomst MSN smilies worden hier niet gewaardeerd, daarvoor heb je GoT smilies. Ook je hoeft niet te groeten of je naam onder elk bericht te zetten.

[ Voor 12% gewijzigd door Zenix op 26-05-2006 15:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zenix

Zenix

BOE!

Erazzzer schreef op vrijdag 26 mei 2006 @ 05:08:
Oke, ik heb nu een heeeeele andere config, gehaald van et-configs.com. Nu heb ik precies de config die ik wil, helemaal top. Maarrrrrrr:

Ik heb dus mijn config, genoemd zzz.cfg. de inhoud van deze cfg is uniek aan de inhoud van autoexec.cfg en etconfig.cfg van zowel etpro als etmain. Toch moet ik iedere keer exec zzz en daarna vidrestart doen. Hij onthoudt de config gewoon niet.

Heb ik later in mijn autoexec 1x extra exec zzz gezet, maar nog steeds moet ik handmatig executen. Wat is nu het probleem waardoor hij een aantal instellingen niet onthoudt?

Stukje condump waaraan ik zie dat ik iedere keer weer config moet laden:

/exec zzz
execing zzz
r_picmip will be changed upon restarting.
r_colorbits will be changed upon restarting.
r_mode will be changed upon restarting.
r_subdivisions will be changed upon restarting.
execing gamma
Buffalo renamed to [eLiTe]Erazzzer

Edit:
Ook de etconfig.cfg's in mijn profiles dirs van zowel etmain als etpro hebben dezelfde inhoud als de andere cfg's.
start jij je etpro met ET op?
ik heb het zo, alleem een autoexec in men etpro map die al mijn configs laad

oops dubbel =(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
hebben jullie "com_crashed "0" " in je cfg staan? Ik meen me te herinneren dat die setting op 1 er bij mij voor zorgde dat ik steeds default cfg kreeg.

Is het ETen bij jullie trouwens ook zo'n feest? Sinds die nieuwe PB krijg ik af en toe ineens een wit scherm en lag. Super irritant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pendaco
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 14-09 21:32

Pendaco

Vogon Poetry FTW!

Wouser schreef op vrijdag 26 mei 2006 @ 15:09:
Heyz...

[...]
check de post in dit forum even. Het gaat dan wel om return to castle wolfenstein maar de basis is hetzelfde;

Try adding +set vm_game 0 to the start-up shortcut in your program menu.

En je hebt het over een update, maar je weet hopelijk wel dat er 2 officiele updates voor enemy territory zijn?

[ Voor 10% gewijzigd door Pendaco op 26-05-2006 16:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chip.
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Pendaco schreef op vrijdag 26 mei 2006 @ 16:33:
[...]

check de post in dit forum even. Het gaat dan wel om return to castle wolfenstein maar de basis is hetzelfde;

Try adding +set vm_game 0 to the start-up shortcut in your program menu.

En je hebt het over een update, maar je weet hopelijk wel dat er 2 officiele updates voor enemy territory zijn?
Ja weet ik, heb 2.60, en heb dat VM_Create dinges nu opgelost blijkt dus dat mijn computer MSN & ET niet aankan :'( alleen wanneer ik nu een server probeer te joine krijg ik een Windows Error... "Er is een fout opgetreden in ET.exe. Excuses voor dit ongemakt blabla klik ok om verder te gaan." en wanneer je dat dus doet sluit die af... Maja ben hem nu maar ff opnieuw aan het installeren ff kijke wat ie daarna doet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zenix

Zenix

BOE!

ph4ge schreef op vrijdag 26 mei 2006 @ 16:31:
hebben jullie "com_crashed "0" " in je cfg staan? Ik meen me te herinneren dat die setting op 1 er bij mij voor zorgde dat ik steeds default cfg kreeg.

Is het ETen bij jullie trouwens ook zo'n feest? Sinds die nieuwe PB krijg ik af en toe ineens een wit scherm en lag. Super irritant.
Ja dat heeft iedereen, nogal irritant =(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wow, lang niet geweest hier.

Maar ik heb een vraag..
ik krijg op geen enkele manier mn fps stabiel,
ik heb een 3400+ met een 7800GT en wanneer ik lock op 85fps (= refreshrate)
haal ik alles ONDER de 85, maar geen 85.
Als ik dan com_maxfps 333 doe,
haal ik 100+ fps met drops naar 50 :S
ik vat er niets meer van kan iemand me helpen :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Infinitive
Heb je de fps-problemen op al de servers? Op public servers haal ik meestal geen hoge fps, tussen de 50-100.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ET mag dan wel meer processor gevoelig zijn, maar op mijn 7600GS haal ik bijna locked 90 FPS (hoogstens downs naar de 70) zonder instellingen te wijzigen en op mijn x300 haalde ik dat niet.

Over die brightness: ik gebruik geen zonnebril, maar op mijn beeldschermen zijn spellen sowieso donker (ik kan het niet hoger zetten in de configuratie van mijn scherm). Maar als ik in ET brightness op zijn max zet en gamma en dat soort dingen standaard hou dan steekt axis en allied goed af van de achtergrond, kan ik nades goed zien liggen etc.

Ik had eerst ook problemen met ET, joinde ik een server klapte hij na een paar seconden eruit (ET gecrashed) na een mobo update deed alles het weer goed |:( . Terwijl ET het een paar maanden goed deed op die firmware 8)7 .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 01:11

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

Topicstarter
Sinds die nieuwe updates worden er ook gewoon random mensen gekicked door PB. "Losing Packets" etc.
Best lastig als je een war hebt waarbij je op een kritiek punt gekicked wordt :/

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Infinitive
Outerspace schreef op zaterdag 27 mei 2006 @ 12:37:
Sinds die nieuwe updates worden er ook gewoon random mensen gekicked door PB. "Losing Packets" etc.
Best lastig als je een war hebt waarbij je op een kritiek punt gekicked wordt :/
Niet random, gewoon een maal per upgrade, dus het valt wel mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Infinitive schreef op zaterdag 27 mei 2006 @ 09:27:
Heb je de fps-problemen op al de servers? Op public servers haal ik meestal geen hoge fps, tussen de 50-100.
Nee op private servers haal ik veel hogere fps dan op publics,
maar nog lang niet constannt 85.

Met mijn ex-kaart (9800XT) kreeg ik stabiel 125 en hoger,
maar nu niet eens 85 meer :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Infinitive
Op zich mooi om te lezen: http://www.xfire.be/?x=column&mode=item&id=916
Op de "wannabee pro" ondertoon na, lees ik hier wel een tekst van iemand die verstand heeft van de onderliggende werking van ET. Ik ben het alleen niet eens met het warp verhaal, maar zonder ooit etpro code ingezien te hebben kan ik daar ook geen uitspraken over doen.

[ Voor 33% gewijzigd door Infinitive op 28-05-2006 00:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Infinitive schreef op zondag 28 mei 2006 @ 00:31:
Op de "wannabee pro" ondertoon na, lees ik hier wel een tekst van iemand die verstand heeft van de onderliggende werking van ET. Ik ben het alleen niet eens met het warp verhaal, maar zonder ooit etpro code ingezien te hebben kan ik daar ook geen uitspraken over doen.
Zeker interessant stukje,
maar een stabiel fps zal ik nooit krijgen dus nutteloos voor mij :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• h3ll
  • Niet online
Infinitive schreef op zondag 28 mei 2006 @ 00:31:
Mjaa jammer dat er alleen maar dit soort verhalen gepost worden en er toch geen actie ondernomen wordt :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vreemd, op de eene video kaart is je fps stabiel en op een betere (zou tenminste zo meoten zijn) is het niet stabiel.

@ Erazzzer Heb jij een / in je config staan? Dan kan het kloppen dat de boel niet werkt :+ .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Infinitive
Ryan666 schreef op maandag 29 mei 2006 @ 00:02:
Mjaa jammer dat er alleen maar dit soort verhalen gepost worden en er toch geen actie ondernomen wordt :(
Aan de andere kant: het is al jaren in ET zo, en als je RTCW erbij telt, nog veel meer jaren. En het oplossen van sommige zaken zal de beleving van het spel drastisch veranderen.

[ Voor 5% gewijzigd door Infinitive op 29-05-2006 08:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erazzzer

Erazzzer

Fear me, I'm German!

Verwijderd schreef op maandag 29 mei 2006 @ 06:38:
Vreemd, op de eene video kaart is je fps stabiel en op een betere (zou tenminste zo meoten zijn) is het niet stabiel.

@ Erazzzer Heb jij een / in je config staan? Dan kan het kloppen dat de boel niet werkt :+ .
Nee, geen / :)
Ik begrijp het ook niet waarom het niet werkt, maar het is behoorlijk irritant. Ingame de config laden is het probleem niet, maar ieedere keer als je connect een vidrestart duurt zo lang

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
Verwijderd schreef op maandag 29 mei 2006 @ 06:38:
klinkt als een driver probleem, vaak zie je bij ET dat hij settings van de oude gfx blijft onthouden, een reinstall van ET of een formatje zullen denk ik wel helpen. Wel is het zo dat ET is geoptimaliseerd voor oude kaarten, waardoor een nieuwere kaart sowieso niet per definitie een beter resultaat oplevert (een nieuwe processor heeft altijd wel een grote invloed).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piels
Erazzzer schreef op maandag 29 mei 2006 @ 09:50:
[...]

Nee, geen / :)
Ik begrijp het ook niet waarom het niet werkt, maar het is behoorlijk irritant. Ingame de config laden is het probleem niet, maar ieedere keer als je connect een vidrestart duurt zo lang
En als je je etconfig.cfg weggooit?

[ Voor 24% gewijzigd door Piels op 29-05-2006 15:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb het laatst geprobeert te installen, wou het spel opstarten en toen liep ie meteen vast, poging erna ook.
Ligt denk ik aan m`n videokaart (een RADEON 7000) maar een spel als America's Army is wel te spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erazzzer

Erazzzer

Fear me, I'm German!

AdrianP schreef op maandag 29 mei 2006 @ 15:15:
[...]

En als je je etconfig.cfg weggooit?
Die in etpro of etpro/profiles staat?
Of etmain of etmain/profiels?

Edit:
Ik heb ze allemaal verwijderd, maar helpt nog steed niet.

[ Voor 14% gewijzigd door Erazzzer op 29-05-2006 16:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

trickjumped er ook nog iemand van jullie?:o of is het alleen maar frag..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erazzzer

Erazzzer

Fear me, I'm German!

Verwijderd schreef op maandag 29 mei 2006 @ 17:04:
trickjumped er ook nog iemand van jullie?:o of is het alleen maar frag..
Wat is nog trickjumpen? Alle trickjumps die je nodig hebt bij het spelen kan/ken je nu wel. Verder is trickjumpen bij pubs lame en bij wars is men voorbereid. Niet echt nuttig meer dus :P

Trouwens, config werkt eindelijk!!!!!
Hele nieuwe install gedaan. Daarna was het nog niet goed, weer alle etconfigs enzo dezelfde inhoud als de goede config gegeven en toen: alles read only maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piels
Erazzzer schreef op maandag 29 mei 2006 @ 16:31:
[...]

Die in etpro of etpro/profiles staat?
Of etmain of etmain/profiels?

Edit:
Ik heb ze allemaal verwijderd, maar helpt nog steed niet.
Gebruik je /set r_mode of /seta r_mode?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erazzzer

Erazzzer

Fear me, I'm German!

AdrianP schreef op maandag 29 mei 2006 @ 18:33:
[...]

Gebruik je /set r_mode of /seta r_mode?
Zie post boven je ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WouterG
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 21:39

WouterG

Dit is geen ondertitel

We zitten laatste tijd met een lastig probleem op onze server.

Er zijn een paar ervaren spelers die twee personen beschuldigen van cheaten. Beide beschuldigde personen zijn volgens velen niet te raken, er worden hele clips op ze leeggeschoten met maar enkele treffers. Wat opvalt is dat ze beiden een constante ping van 100 hebben. Uiteraard gebruiken we punkbuster.

Ik heb het een en ander gelezen over ping cheats en dergelijke maar nergens was wat te vinden over het verzamelen van bewijs. Heeft iemand meer info hierover?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pendaco

Pendaco

Vogon Poetry FTW!

als deze personen zowiezo al een constante ping hebben van 100, dus zonder schommelingen of wat dan ook, dan is er al sprake van cheaten.

De wat hoge ping verklaard ook waarom ze vrijwel niet te raken zijn, aangezien de andere spelers een vertekend beeld hebben en er dus in werkelijkheid gewoon naast schieten.

Je zou gewoon ingame demo's kunnen maken. Ik zou die lui gewoon bannen, of iig eerst waarschuwen hier iets aan te doen. Zo niet > ban van jullie server, makkelijk zat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als het altijd precies 100ms dan cheaten ze.

Het kan dan wel voor oude videokaarten geoptimaliseerd zijn maar je gaat me niet vertellen dat nieuwere videokaart op sommige gebieden zwakker zijn dan oudere... Zal wel zo`n geval van reinstal zijn.

Trouwens als je alles goed instelt voordat je mods instaleert in ET dan gebruiken die mods standaard ook die config. Ik heb dus ook geen last van verkeerde resoluties etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zenix

Zenix

BOE!

Tomcat schreef op dinsdag 30 mei 2006 @ 00:23:
We zitten laatste tijd met een lastig probleem op onze server.

Er zijn een paar ervaren spelers die twee personen beschuldigen van cheaten. Beide beschuldigde personen zijn volgens velen niet te raken, er worden hele clips op ze leeggeschoten met maar enkele treffers. Wat opvalt is dat ze beiden een constante ping van 100 hebben. Uiteraard gebruiken we punkbuster.

Ik heb het een en ander gelezen over ping cheats en dergelijke maar nergens was wat te vinden over het verzamelen van bewijs. Heeft iemand meer info hierover?
wat zijn hun netsettings? Wat voor internet verbinding hebben ze? Waar komen ze vandaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• h3ll
  • Niet online
guids? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• h3ll
  • Niet online
LOOOOOOOOL kijk eens op xfire.be...

http://www.xfire.be/?x=journal&mode=item&id=12800#

Ik ben een cheater :$$$

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Outerspace

Outerspace

Topicstarter
wat een bullshit.
1e keer: gewoon op je radar kijken en dan zie je dat je teammate neer is. Dus logisch dat je daar kijkt ;)
2e keer: ik zag hem duidelijk zitten, dus dat is ook kul :+

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shameblaster
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 26-05 23:52

shameblaster

BB4E^Cons

Hoe komt het dat als ik op mijn naam zoek op die site van yawn ( http://www.yawn.be/index.yawn )
en op mijn naam of pb guid zoek vind die niks.

:p

Cons:::BB4E

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• h3ll
  • Niet online
Ik zoek altijd op etpro guid, maar ik vind niet bij iedereen altijd wat..

Die gast wat me beschuldigde (journal is deleted overigens, 1 regeltje tekst naar tosspot en weg was het :) ) liet ook mijn guid zien enzo, maar best wazig dat ik daar namen zie die ik alleen op mn oude pc mee gespeeld heb, en sommige namen gewoon niet zie staan :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ryan666 schreef op donderdag 01 juni 2006 @ 17:37:
Ik zoek altijd op etpro guid, maar ik vind niet bij iedereen altijd wat..

Die gast wat me beschuldigde (journal is deleted overigens, 1 regeltje tekst naar tosspot en weg was het :) ) liet ook mijn guid zien enzo, maar best wazig dat ik daar namen zie die ik alleen op mn oude pc mee gespeeld heb, en sommige namen gewoon niet zie staan :S
jonge je cheat gewoon net als de rest van #fayntic !!!11

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 01 juni 2006 @ 23:51:
[...]

jonge je cheat gewoon net als de rest van #fayntic !!!11
o rly

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pendaco

Pendaco

Vogon Poetry FTW!

hahahah lol @ hierboven :P :D

ff een snel vraagje tussendoor:

- ik weet hoe ik voice commands kan binden en ook hoe ik een zin kan binden

maar..

Hoe zorg ik er nu voor dat wanneer ik een voice command bind, dus bijv 'Hallo'
dat dan de text die verschijnt een persoonlijke tekst is zoals: 'hallo kleine boefjes van me' of iets in die richting ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pendaco schreef op vrijdag 02 juni 2006 @ 15:22:
hahahah lol @ hierboven :P :D

ff een snel vraagje tussendoor:

- ik weet hoe ik voice commands kan binden en ook hoe ik een zin kan binden

maar..

Hoe zorg ik er nu voor dat wanneer ik een voice command bind, dus bijv 'Hallo'
dat dan de text die verschijnt een persoonlijke tekst is zoals: 'hallo kleine boefjes van me' of iets in die richting ;)
/bind x "vsay affirmative JA DIT IS MIJN TEXT JA!!11"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pendaco

Pendaco

Vogon Poetry FTW!

aaah thnx Spankydroid, wist niet dat t zo simpel was hehe ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pendaco schreef op vrijdag 02 juni 2006 @ 16:05:
aaah thnx Spankydroid, wist niet dat t zo simpel was hehe ;)
np.

aaah ik heb een hekel aan de naam spankydroid gekregen :'( kan iemand hem veranderen naar spNk :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shaggy
  • Laatst online: 16:44

Shaggy

Misantroop pur sang

Verwijderd schreef op vrijdag 02 juni 2006 @ 16:09:
[...]

np.

aaah ik heb een hekel aan de naam spankydroid gekregen :'( kan iemand hem veranderen naar spNk :*)
Nickchange regels *updated*
Dat moet je hier doen :) :P

Making an ass of myself since the 70's

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

woot ik heb opeens stabiel 100 fps, vraag me niet wat ik gedaan heb :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Er zijn ook gasten die denken standaard dat je cheat als je geskilled bent :/.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shameblaster

shameblaster

BB4E^Cons

Ligt er maar net aan op wat voor server je speelt ja ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shaggy
  • Laatst online: 16:44

Shaggy

Misantroop pur sang

Leuk is dat hé.

Ken ook wel een paar van die wandelende aimbots 8) En maar zeiken en zeuren als men constant ver boven de 40 en 50% acc zit.

Making an ass of myself since the 70's

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coenen
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21:01

Coenen

=LoT= IJsbier @ ET

Afgelopen week heb ik een gast lopen speccen die een acc van 40 ~ 50% had.
Ok, dat kan, maar ook door rook heen?
Plus ik vond dat hij verbazend snel mensen om de hoek kon afknallen.
Helaas weet ik z'n nick niet meer, het was op een Arena51.be server.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als ik een beetje redelijk bezig ben dan heb ik over het algemeen een acuracy van 40% (vroeger 33%), als ik echt goed bezig ben 50%. Ik kan soms iemand door rook raken omdat je wel vaak lichtflitsen van het wapen ziet als die gast schiet. Of iemand cheat is gewoon een enorm grijs gebied, zeker als het een erg goede humanized aimbot is. Soms is het overduidelijk en soms niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Outerspace

Outerspace

Topicstarter
Coenen schreef op zaterdag 03 juni 2006 @ 11:32:
Afgelopen week heb ik een gast lopen speccen die een acc van 40 ~ 50% had.
Ok, dat kan, maar ook door rook heen?
Plus ik vond dat hij verbazend snel mensen om de hoek kon afknallen.
Helaas weet ik z'n nick niet meer, het was op een Arena51.be server.
Was dat NUB niet?
Die vond ik ook zo heel raar spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
Verwijderd schreef op zaterdag 03 juni 2006 @ 01:46:
woot ik heb opeens stabiel 100 fps, vraag me niet wat ik gedaan heb :9
lucky you ik wil ook stabiel 100 :(. Stabiel 60 zit er niet eens in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ph4ge schreef op zaterdag 03 juni 2006 @ 13:10:
[...]

ligt aan de map die je speelt denk ik:X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Erazzzer schreef op maandag 29 mei 2006 @ 18:22:
[...]

Wat is nog trickjumpen? Alle trickjumps die je nodig hebt bij het spelen kan/ken je nu wel. Verder is trickjumpen bij pubs lame en bij wars is men voorbereid. Niet echt nuttig meer dus :P

Trouwens, config werkt eindelijk!!!!!
Hele nieuwe install gedaan. Daarna was het nog niet goed, weer alle etconfigs enzo dezelfde inhoud als de goede config gegeven en toen: alles read only maken.
ja mapjumps zijn easy:) maar ik heb het over gamma enzo..(van blok tot blok) der zijn speciale servers voor gemaakt..Me clan heeft er ook 1..hijs nog niet helemaal af..ze krijge de redirect er niet helemaal op.. Add me maar op Xfire(Spekkiej = user) als je wat server wil weten..of wil weten wat echt Trickjumpen is..dus niet alleen mapjumps..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dus er zijn ook echte humanized aimbots, das minder om te spotten.
Nou zat ik laatst in FUN, en er kwam een groepje degelijke cheaters aan.
Nou ze hadden: aimbot (supersnel), wallhack (door alles eigenlijk), lopen met scope aan (kan normaal ook niet), en namechange script, mss nog wel meer.
Viel meteen op dat de namen echt waren, leek er op of sommige me zelfs bekend voorkwamen. Het waren dus geen letter/cijfers combinaties, maar echte namen met team tags enzo en kleuren.
Gelukkig was er een admin die begon te bannen, maar eentje van hun kwam wel steeds terug. Daarna bleef die maar op zijn namechange bind knop drukken om niet gekicked/gebanned te worden.

Probleem is dus dat er weinig tegen te doen is, PB is nutteloos in dit geval, en een Admin kan dan ook niet veel meer. zijn er geen oplossingen hiervoor. Bijvoorbeeld dat een admin alle macht krijgt, IP ban, Hardware ban? Of zelfs een anti-cheat, zoals een instant kill door een admin uitgevoerd?
Het was echt niet leuk.
Leek er sterk op dat het nieuwe/verbeterde cheats betrof en dat ze aan het experimenteren waren. Voor de rest was aan hun te zien dat ze goed bekend met het spel/maps waren. Toen die weg ging gaf iue nog even deze site aan: www.coders.be

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erazzzer

Erazzzer

Fear me, I'm German!

Verwijderd schreef op zaterdag 03 juni 2006 @ 13:23:
[...]

ja mapjumps zijn easy:) maar ik heb het over gamma enzo..(van blok tot blok) der zijn speciale servers voor gemaakt..Me clan heeft er ook 1..hijs nog niet helemaal af..ze krijge de redirect er niet helemaal op.. Add me maar op Xfire(Spekkiej = user) als je wat server wil weten..of wil weten wat echt Trickjumpen is..dus niet alleen mapjumps..
Gamma jumps enzo ken ik wel, maar in mijn post staat die je nodig hebt om te spelen :)
Prachtig als je de meest onzinnige jumps kan, maar ik zie daar de toegevoegde waarde niet van in..
Verwijderd schreef op zaterdag 03 juni 2006 @ 16:58:
Probleem is dus dat er weinig tegen te doen is, PB is nutteloos in dit geval, en een Admin kan dan ook niet veel meer. zijn er geen oplossingen hiervoor. Bijvoorbeeld dat een admin alle macht krijgt, IP ban, Hardware ban? Of zelfs een anti-cheat, zoals een instant kill door een admin uitgevoerd?
Precies hetgene waar ik op zit te wachten :)
Ik heb vaak mensen gebanned op XS4ALL die 2 minuten later terug kwamen om mij uit te lachen dat ik ze toch niet kan bannen. Ik vind het jammer dat IP en HW bans alleen door PB gedaan kunnen worden. Deze functie moet eigenlijk voor serveradmins beschikbaar worden (uiteraard met alleen werking op eigen servers)

[ Voor 38% gewijzigd door Erazzzer op 03-06-2006 17:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Infinitive
Erazzzer schreef op zaterdag 03 juni 2006 @ 17:06:
Gamma jumps enzo ken ik wel, maar in mijn post staat die je nodig hebt om te spelen :)
Prachtig als je de meest onzinnige jumps kan, maar ik zie daar de toegevoegde waarde niet van in..
Trickjumps kunnen een speldoel op zich zijn. Denk bijv. aan een map als manic mansion. Daar is ET helemaal geen shooter meer, maar een platform-spel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Spekkiej schreef op zaterdag 03 juni 2006 @ 13:23:
[...]

er zijn genoeg maps met mapjumps die heel nuttigzijn.. BV..ik kan op 2 manieren de fuel dump in(de basis) en ik kan op 2 manieren bij de olievaten:) in wars zijn ze daar niet op voorbereid:) maarja meningen zijn persoonlijk:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Erazzzer schreef op zaterdag 03 juni 2006 @ 17:06:
Precies hetgene waar ik op zit te wachten :)
Ik heb vaak mensen gebanned op XS4ALL die 2 minuten later terug kwamen om mij uit te lachen dat ik ze toch niet kan bannen. Ik vind het jammer dat IP en HW bans alleen door PB gedaan kunnen worden.
Dan maar een anti cheat gaan zoeken of maken. >:)
Na 2 minuten, kan dat betekenen dat ze hun IP aanpassen? Deze was out en in, leek wel of die alleen hoefde te reconnecten, erg frustrerend.
Ja ze vinden zichzelf echt cool wanneer ze het voor iedereen verpesten, en een admin kunnen uitlachen. Ik snap niet wat dit voor een zielige mensen zijn. :r
Deze functie moet eigenlijk voor serveradmins beschikbaar worden (uiteraard met alleen werking op eigen servers)
Zijn daar wel al plannen voor? want de FUN admin had natuurlijk precies dezelfde wens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coenen
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21:01

Coenen

=LoT= IJsbier @ ET

Outerspace schreef op zaterdag 03 juni 2006 @ 12:35:
[...]

Was dat NUB niet?
Die vond ik ook zo heel raar spelen.
Ik weet niet meer hoe hij heette, degene waar ik het over had was niet NUB.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ph4ge schreef op zaterdag 03 juni 2006 @ 13:10:
[...]

tja ik heb een 3400+ met 7800GT dan is 100fps toch wel het minimale wat je mag verwachten? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op shiven.net hebben ze ook geregistreerde users die geregistreerd worden op ETkey. Inprincipe moet het dus ook lukken om op ETkey te bannen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erazzzer

Erazzzer

Fear me, I'm German!

Je kan nu alleen maar op ET key bannen. maar gooi je key weg en je krijgt meteen een nieuwe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja precies. Daarnaast kun je ook je GUID in het spel aanpassen dmv cheat, dus dan maakt het ook niet meer uit of je een nieuwe key hebt. Of staat dit los van elkaar? B)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
Vraagje: Er zitten een paar van mn clanmaatjes op een LAN en nu willen we 6v6 doen, maar als ze connecten naar de server worden ze gekicked omdat ze van het zelfde IP komen. Iemand enig idee hoe je met meerdere clients met 1 connectie kan spelen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zenix

Zenix

BOE!

ph4ge schreef op zaterdag 03 juni 2006 @ 22:29:
Vraagje: Er zitten een paar van mn clanmaatjes op een LAN en nu willen we 6v6 doen, maar als ze connecten naar de server worden ze gekicked omdat ze van het zelfde IP komen. Iemand enig idee hoe je met meerdere clients met 1 connectie kan spelen ?
Mijn broer en ik spelen altijd samen met 1 connectie, nooit zulke problemen gehad ofzo. En ook nooit iets voor hoeven veranderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• h3ll
  • Niet online
Mss een andere netport.. Op de meeste servers kun je niet samen spelen als je allemaal dezelfde netport hebt..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shameblaster

shameblaster

BB4E^Cons

Kan je eigenlijk die rook uitzetten in ET, als je als fops een airstrike gooit ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hu9o
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 22:51

Hu9o

Schokkend

Alleen de wolfparticles

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>Vertel Microsoft over dit probleem <<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat is beter

100 maxpackets --- fps gelocked op 125 ( haalt 80% van de tijd de 125)
76 maxpackets --- fps gelocked op 76 ( haalt waarschijnlijk 100% de tijd de 76)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 04 juni 2006 @ 12:58:
Wat is beter

100 maxpackets --- fps gelocked op 125 ( haalt 80% van de tijd de 125)
76 maxpackets --- fps gelocked op 76 ( haalt waarschijnlijk 100% de tijd de 76)
hoeveel hz is je monitor.... en waarom niet maxfps 100 met 100maxpackets en een refreshrate van 100hz ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Firedre
  • Laatst online: 20:11
Nou ze hadden: aimbot (supersnel), wallhack (door alles eigenlijk), lopen met scope aan (kan normaal ook niet), en namechange script, mss nog wel meer.
Viel meteen op dat de namen echt waren, leek er op of sommige me zelfs bekend voorkwamen. Het waren dus geen letter/cijfers combinaties, maar echte namen met team tags enzo en kleuren.
Gelukkig was er een admin die begon te bannen, maar eentje van hun kwam wel steeds terug. Daarna bleef die maar op zijn namechange bind knop drukken om niet gekicked/gebanned te worden.

Het was echt niet leuk.
Leek er sterk op dat het nieuwe/verbeterde cheats betrof en dat ze aan het experimenteren waren. Voor de rest was aan hun te zien dat ze goed bekend met het spel/maps waren. Toen die weg ging gaf iue nog even deze site aan: www.coders.be
Ik vind het op pub's tegenwoordig niet normaal meer hoeveel er gecheat wordt.

Weet onderhand wel het verschil wel of iemand beter is of gewoon cheat....

Punkbuster loopt eig. altijd achter de feiten aan...

Maar ik snap ook echt niet wat de fun van cheaten is :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Danjel
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 23:25
Verwijderd schreef op zaterdag 03 juni 2006 @ 18:11:
[...]

tja ik heb een 3400+ met 7800GT dan is 100fps toch wel het minimale wat je mag verwachten? ;)
WTF :X
Heb je iets met je drivers oid zitten kloten? Of heb je alles op quality mode staan (in de drivers)? Ik speel met een P4 2,8Ghz en 6800GS en ik zit rond de 250/300 fps buiten en 400/450 (soms zelfs meer in kleine kamertjes/gangetjes als in frostbite). Denk dat je iets gruwelijks fout doet.

They who buy the dip, deserves the rip.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zenix

Zenix

BOE!

Het was echt niet leuk.
Admin moet gewoon op id bannen en niet op naam, lekkere slimme admin was dat dan
Pagina: 1 ... 9 10 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Hou het gezellig en nuttig voor elkaar.
Dus geen offtopic geblaat, slow-chat, flames of erger.