[PC]Wolfenstein: Enemy Territory - deel 11

Pagina: 1 2 ... 10 Laatste
Acties:
  • 6.536 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Nu online

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

Topicstarter

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/54274/full.jpg

Belangrijk!!!!!!

V5.4: Hi
De is niet de bedoeling om Offtopic te gaan Slowchatten. Gebeurt dit wel zal het waarschijnlijk gepaard gaan met een PM , OW, Ban. Zie daarvoor De Banrichtlijnen. Daarnaast zal het topic waarschijnlijk voor altijd op slot gaan. Je zal het dus verpesten voor de mede-GoTters, en andere personen die graag wel hun best willen doen voor het topic.

Wil je wel offtopic kletsen -> buiten GoT om :) (oftwel irc / msn / icq etc.)
De GoT Enemy Territory Channel op IRC :
#got-et @ quakenet

Wil je weten hoe dit komt lees dan dit even door:
ET: 2.5 als het dan zo moet?
RTCW: ET

Ik zie iets wat niet mag!
Dat kan gebeuren. We hebben nu al een bekend middel om zoiets te melden namelijk: Afbeeldingslocatie: http://gathering.tweakers.net/global/templates/got/images/icons/icon_hand.gif
Met de topicreport kan je een bericht sturen naar een moderator die het dan leest. Hij / zij kan dan een actie ondernemen, dit tegen: offtopic kletsen, lay-out verneuking etc.

Het word te erg!!!!
Open dan een topic in Schop een Modje en vertel duidelijk waar het overgaat. Vergeet niet te kijken hoe je zo'n topic moet openen :)

Wolfenstein: Enemy Territory
Enemy Territory was origineel een uitbreiding voor de populaire shooter Return to Castle Wolfenstein uit 2001. Dit spel zelf (afgekort met RTCW) is ontwikkeld door vier verschillende bedrijven. Uitgever Activision, ID Software, Nerv Software en Gray Matter Studios. Hoofdzakelijk heeft Nerv Software zich bezig gehouden met het multiplayer gedeelte en Gray Matter Studios met de singleplayer campaign. ID Software, de eigenaar van de Quake 3 engine heeft beide ontwikkel teams erg hard geholpen met hun reusachtige ervaring. Return to Castle Wolfenstein was een succes en uiteraard, dan moet er een uitbreiding of vervolg worden ontwikkeld. De twee ontwikkelteams Splash Damage en Mad Doc kregen de opdracht de uitbreiding 'Enemy Territory' te ontwikkelen. Splash Damage kreeg de taak voor het multiplayer gedeelte en Contact kreeg de zware last van de singleplayer campaign op hun schouders. Na afloop van de ontwikkel periode waren uitgever Activision en ID Software niet erg tevreden met de singleplayer campaign. Uiteindelijk heeft Contact nog iets langer de tijd gekregen maar uiteindelijk hebben ze besloten de singleplayer campaign niet te releasen en de uitbreiding te cancelen.... en toen bleven ze zitten met een goede multiplayer gedeelte. Alleen het multiplayer gedeelte te releasen als de add-on 'Enemy Territory' vonden beide ID Software en ontwikkelaar Activision geen goed plan.
Gelukkig hebben deze twee met Splash Damage besloten de multiplayer van 'ET' gratis te releasen als stand-alone game. Om deze game te spelen heb je dus niets nodig qua Return to Castle Wolfenstein origineel of dergelijke. Hier zijn wij hun natuurlijk erg dankbaar voor. :)

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/54278/full.jpg
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/54279/full.jpg

Minimum systeemeisen
Om Enemy Territory te laten draaien heb je minimaal deze systeemeisen nodig, maar je kent de uitgevers wel, die systeemeisen zijn altijd erg laag gegrepen. Elke PC vanaf 1.0Ghz met een GeForce 2 MX of beter kan de game redelijk draaien aangezien de engine erg goed te tweaken is. Uit ervaring weet ik dat een langzame harde schijf en al helemaal een met weinig vrije ruimte niets overlaat van ET. Zorg dus voor veel schijfruimte en een redelijk moderne harde schijf. Daarnaast is meer dan 256MB aan geheugen ook aan te raden.

• Windows® 98/ME/2000/XP
• 100% Windows® 98/ME/2000/XP compatible system (including all 32bit drivers)
• Intel® Pentium® III 600Mhz processor or AMD equivalent
• 128 MB RAM
• 32 MB 100% fully OpenGL® compliant 3-D video card (16MB*)
• Microsoft® Direct X® 8.1 or higher
• 271 MB total disk space for game files
• 500 MB free disk space for swap file
• Windows compatible toetsenbord
• Windows compatible muis
• Windows compatible geluidskaart
• 56.6k modem of sneller (sneller modem word aangeraden bij servers met meer dan 8 spelers)

Enemy Territory is grondig getest met de volgende 'oudere' videokaarten 'series':
GeForce 4 Ti, GeForce 4 MX, GeForce 3, GeForce 2 Ultra, GeForce 2 MX, GeForce256, Radeon 8500/64, Radeon 7200/64, Radeon 9000, Radeon 9700 Pro/128, Xabre 400
Jazzper heeft het geprobeerd met een Viper 550 TNT1 16MB werkend gekregen. Daar is dan ook alles mee gezegd :)

Configs, tweaks en scripting
Als je het spel al een tijdje speelt vraag je je af waarom je buurman net dat stukje sneller beweegt, hoger springt en meer duels van je wint. Dit zit hem dikwijls in het optimaliseren (tweaken) van je settings. Veel mensen leveren graag een stukje grafische kwaliteit in (lucht, details, ontploffingen etc) om snelheidswinst te boeken. Om het niet te bont te maken hanteren diverse partijen (ETPro, de server, ladders) beperkingen. Onjuist gebruik resulteert tot een kick of zelfs ban van een server.

Wordt je gekickt door Punkbuster druk dan snel op de console (~) en kijk om welke dingen het gaat. 'Dingen' bedoelen we dan CVARS e.d. mee. Schrijf dit op en zoek in google/GoT. Een voorbeeld is bv de cvar uifullscreen die 0 moet zijn en vaak op 1 staat. Verander dit in je config.

Frames per second
It's all about fps. Breng ze in beeld door /cg_drawfps 1 in je console. Door een fout in de engine kun je je fps locken op bepaalde waarden om betere resultaten te bereiken. Je wint ook meer fps door instellingen laag te zetten. Probeer eens te spelen met een config van een bekende speler en je zult zien dat het soepeler gaat. Deze zet je vaak op 76 of hoger.

Eigen config bouwen
Begin met een goede basis. Dit ga je aan de hand van wat je op internet vind uitbreiden. Voeg wat handige binds toe, sla je favo settings er in op en je zult nooit meer zonder kunnen. Op startkabel staan veel links naar configs.
Daarnaast kan je veel scripts hier vinden bij OutCast**nl vinden.

Clans en ladders
Hoewel dit topic gaat over ET in relatie tot Got wil ik hier toch een stukje over schrijven. Niet in de laatste plaats omdat ik er zelf enthousiast over ben, maar ook vele clanmensen van diverse clans zie posten hier zonder te spammen over hun clan en dit dus gelukkig keurig in de hand blijft.

Enemy Territory leent zich bij uitstek voor clans daar de nadruk ligt op teamwork en strategie. Waar je bij andere spellen nog wel eens goed weg komt met 'dom schieten' heb je bij ET altijd objectives die alleen met slim spelen behaald worden. Ik ben van mening dat spelen in een clan, bij ET in het bijzonder, een enorm en onderschatte toegevoegde waarde heeft. De meeste clans communiceren via een headset en je zal zien dat je veel meer lol hebt in het spel. Ik kan het iedereen dan ook aanmoedigen. Een soort van clan tutorial vind je hier.

De meeste clans spelen in een ladder of cup. Benelux ET clans bevinden zich voornamelijk in Clanbase, Warleagues.com.

Vragen en antwoorden aka FAQ
Wow! Ik wil ook ET spelen, z.s.m!
Hooo.. rustig, waar is de brand? Ok, een quickstart:
1. Download ET
2. Download de 2.60 Patch
3. Start het spel, vul je naam in, zet de settings goed (enable punkbuster!) etc.
4. Zoek een goede server via ET, of via third-party softwaren (ASE, HLSW, Xfire etc.)
5. Play online!
6. En Fragse!

v57: Wunderbar!
Volgende stappen zijn onder meer: Een browser zoals ASE downloaden, je config tweaken, je inlezen op de materie, mappen verkennen, op irc rondhangen en uiteindelijk je sociale leven kwijt raken aan dit mooie spel ;)

Maps
ET heeft standaard 6 hele leuke maps in huis. Oasis, Radar, Battery, Railgun, Fuel Dump en Gold Rush. Er zijn er uiteraard veel meer. Een paar zijn echter vrij standaard geworden en aangeraden wordt om die (de pk3 files) te downloaden en in je /etmain map te zetten: Beach, Caen, Temple, Supply Depot en TC_Base.
Wat je natuurlijk ook kan doen, is op de filenaam te gaan zoeken op Google. Verder zijn veelgebruikte mappen: Venice, supplydepot2. Join anders een server en zie welke mappen ze gebruiken.

Ik wil ook van Nick kunnen switchen
code:
1
2
3
4
bind x "vstr nicktoggle" 
set nick1 "name *****;set nicktoggle vstr nick2" 
set nick2 "name *****;set nicktoggle vstr nick1" 
set nicktoggle "vstr nick1"

Vervang de sterretjes door je eigen nick ;) Als je meerdere nicks wilt hebben, moet je zorgen dat het eerste getal (1) verwijst naar het tweede getal (2). De regel daaronder van 2 naar 3, en van 3 naar 4 :). Wil je niet meer dan doe je van 4 (of een ander) weer naar 1 (je eerste nick).
Omdat sommige servers niet zo van snelle namechanges houden en sommige mensen niet van scriptjes houden, kan je ook een makkelijke manier gebruiken om je nick te veranderen:
code:
1
 /bind x "set name Pietje Puk"
Heet je normaal Pukje Piet en je drukt dan op x dan heet je Pietje Puk ;)

Selfkill
Heel veel mensen doen aan Selfkillen :) Dit is natuurlijk wel zonde als je net iemand wilt afknallen. Veel mensen doen er ook moeilijk over. In publics word het niet altijd gewaardeerd, maar tijdens een war mag het weer wel.
Hoe doe je een selfkill?
Je kan door op ~ te drukken:
code:
1
/kill
invoeren. Dan doe je een selfkill.
Wil je heel snel kunnen selfkillen druk weer op ~:
code:
1
/bind (insert toets) kill

code:
1
/bind (insert toets) "kill; forcetapout"

Hiermee doe je meteen een tapout waardoor je sneller dood bent omdat je uit'getapt' bent.

Voicebinds, que?
In het spel heb je ook voicebinds; dit zijn binds waarmee je iets zegt bijvoorbeeld "heal me". Je kan ze op 3 manieren gebruiken namelijk als Teamsay (vsay_team) , Global Say (vsay) en Fireteam Say (vsay_buddy). Hier kan je een mooie uitleg terugvinden inclusief voices die je niet via een quickchat kan vinden :)

Ik wil iets geks zeggen met 1 knopje
Dat kan :) Je kan (alweer) met een bind een specifieke tekst zeggen. Ook hier geld weer teamsay, globalsay en fireteamsay. Als je "Outerspace de gekste!!!!!" wil laten zien voor iedereen dat voeg je dit toe:
code:
1
/bind x say Outerspace de gekste!!!!!
Zo kan je ook weer kleurtjes toevoegen met ^.

Op de ET servers is het één groot kleuren feest, iedereen heeft kleuren in zijn naam, hoe doe je dat?
De kleurencode's zijn ongeveer hetzelfde als die van Quake 3 en RTCW.
Een kleurencode maak je door een ^ te plaatsen met een cijfer of letter.
^1
voor je naam, dan geeft hij je naam in het rood weer. Hiermee kan je dus ook combineren, bijv ^1W^dh^2o^ae^i. Zie ook: ET nick colorizer

Ik draai Linux op mijn systeem, zijn er ook binaries voor Linux beschikbaar?
Yep, deze zijn op de officiële website beschikbaar bij -> Enemy Territory -> Downloads. Tevens onderaan bij de mirrorlist kan je mirrors voor Linux Binaries vinden.
Handig om te weten dat er een full install is voor linux emt de nieuwste patch ervoor ingebakken: link
En gelukkig is er aan mac gebruikers gedacht: link
Als iemand ervaring heeft met Linux en ET en hij/zij mist nog informatie in de startpost dan zou ik dat graag willen weten. Ikzelf heb namelijk geen ervaring met Linux.

Ik vind de ingame serverbrowser niet zo handig, is er geen handige manier om mijn favorieten servers makkelijk te kunnen joinen?
Externe serverbrowsers gebruiken veel mensen, er zijn veel goede programma's op dat gebied. In de meeste programma's zitten velen extra features die erg handig zijn. Een aantal programma's die Enemy Territory zoiezo ondersteunen:

HLSW (freeware)
The All Seeing Eye (21 dagen gratis trial)
Xfire (zeer populair)
GameSpy Arcade (Adware)
PatchFinder (alleen quake 3 engine games)
Server Watch (freeware)

ET Pro
Bani heeft een competitie mod gemaakt van paar mb groot die het spel zo beinvloed dat het stukken eerlijker is. De meeste servers maken hier dan ook gebruik van en je zult dus altijd de nieuwste versie moeten hebben. Bani heeft ook ET TV! Hiermee kan je belangrijke wedstrijden volgen op de server. Meer info over beiden.

Punkbuster
Dit programmaatje van Evenbalance(.com) draait mee als je ET speelt. Het is momenteel de -maar uiteraard nooit waterdicht- manier om ET te beveiligen tegen cheaters. Het programma voorkomt dingen als wallhacks en aimbots. Je krijgt het standaard ingebakken in ET en downloaden is dus niet nodig. Je kan Punkbuster handmatig updaten, je moet even zoeken naar pbweb.exe die in je pb map staat. Meer info

ET valt steeds terug op 640x480
Dit een bekend fenomeen. Je lost het op met een BAT bestandje die een file met (verkeerde) settings delete en dan pas ET start.
code:
1
2
del *.pid /s
et.exe %*
In ASE kan je onder Tools --> options --> Games --> program location aangeven dat ie ET moet starten met het bat-bestand. Dan hoef je dus nooit meer handmatig de .pid bestanden te verwijderen.

He, ik kan niet terug met Windows met alt-tab?
Alt-enter will do the trick :)
Start een andere keer je ET weer op geminimaliseerd, moet je even alt-enter doen en ff quit drukken + opnieuw opstarten

ET minimaliseren?
ETminimiser
Druk op alt + Z om te minimaliseren en druk opnieuw op alt + Z om ET weer omhoog te brengen.

Hoe bekijk ik demos?
Demo's zijn bestanden met de extensie .dm_83. Deze bestanden bevatten geen videos maar zijn slechts een continue reeks coordinaten en andere informatie. Bij het afspelen van een demo in ET doet het progamma dus niets anders dan het spel weer opnieuw beleven. Je kan dus ook niet van de speler weg bewegen enzo. Wel kan je point of views en snelheden instellen. Ook mooi is om in te stellen dat je de kogels/bommen/granaten etc volgt. Bij airstrike zie je echt een bom vallen. Speel maar eens met onderstaande settings:
code:
1
2
3
4
5
6
7
seta b_demo_autotimescale "0.4" 
seta b_demo_autotimescaleweapons "255" 
seta b_demo_panzercam "1" 
seta b_demo_dynamitecam "1" 
seta b_demo_grenadecam "1" 
seta b_demo_mortarcam "1" 
seta b_demo_teamonlymissilecam "0"

Je kan demos downloaden van o.a. clanbase. Maken doe je tijdens het spel door
code:
1
/record naam
in console te doen (zet eerst
code:
1
/g_syncronousClients 1
en achteraf weer op 0) en
code:
1
stoprecord
om te stoppen. Uiteraard ook handig om te binden. Deze demos komen in je demomap in etmain en etpro. Het is zelfs mogelijk om met auto action in je menu elke keer een demo te maken maar dat loopt snel op. Een typische map neemt een mb of 6 in beslag. Afspelen doe je door in het menu naar demo te gaan en dan de juiste uit te pikken. Voor een ETPro demo moet ET in die stand staan. Of connect eerst naar een ETPro server of start ET op met aangepaste shortcut
code:
1
"C:\Program Files\Wolfenstein - Enemy Territory\ET.exe" +set fs_game etpro

Echte handig is echter het programmaatje Seismovision. Ik vond het tijd terug via Google en het verbaasd me dat amper mensen het gebruiken. Ook handig voor andere spelen. Probeer het en love it ;). Ook mooi om hem als screensaver te gebruiken.
Hoe maak ik er een AVI van? Kort gezegd. Laat ET TGA plaatjes maken (loopt snel op, dus doe je settings op 640x40 bv) en zet die om naar een AVI. Meer over demos

Help! Mijn Enemy Territory geeft een error, wat is dit en hoe kan ik dit verhelpen?
Eigenlijk moet je dan bij Spielerij - Problemen & Vragen zijn. Het gaat hier echter toch specifiek om ET en so far is gebleken dat men elkaar prima helpt. De meeste problemen zijn echter in de tijd dat ET en zeker RTCW/Quake3 bestaan al eerder voorgekomen. Zoek dus goed zou ik zeggen.

"Wie wil er komen ET-en!?"
Afspraken maken om te gaan gamen doe je maar via een chat of dergelijke, niet via GoT. Clanwars regel je ook buiten dit topic om. GoT is er om te discussiëren en elkaar te helpen, niet om afspraakjes te maken op welke server je gaat gamen.
Sinds een tijdje is er op QuakeNet een irc channel #GoT-ET, hier heb je uitgebreid de gelegenheid met gotters te gaan ET-en of gewoon ouderwets te chatten. Als je geen irc client hebt kan je eens een kijkje nemen op mIRC.com of op NoNameScript.de.
Hoewel de meeste GoT irc channels op een andere server zitten, zit de halve serieuze game wereld op Quakenet. Alle clans sowieso. Tref je een leeg kanaal aan, denk dan hieraan. Daarna kan je ook Teamspeak gebruiken :)

ET en GoT
Wat ook erg handig is, is een [GoT]-tag achter je naam te zetten met ET. Zo kunnen mede gotters elkaar herkennen. De code is ^a[ ^1G ^0o ^4T ^a] (haakjes mogen ook grijs (^9)). Dit lijkt op een clantag maar is slechts gerelateerd aan GoT en dit topic in het bijzonder. De clan gelieerd aan GoT is Legion of Tweakers.
De mensen op dit forum hebben ingame de volgende nicks. Thanks to shaggy8675

/me Hey je bent iets belangrijks vergeten of ik zie een spelvaut
Laat het mij: Outerspace, via mail, icq, xfire of ingame even weten;)

Links
Hieronder vind je een aantal handige links:

opm: ik heb de lijst flink ingekort. 20 links met van allen nog een mirror ook leek me wat veel. Zoekt en gij zult vinden. Rtcwfiles.com dekt nagenoeg alles qua downloads.
RTCW Files (tip!)
Planet Wolfenstein (gamespy network)
ET Startkabel
Wolfmap.de*
ET Scripts! <- - Tip
Wolfenstein.nl
Enemy Territory Configbuilder
SweRTCW.com*
GameServers.net
Dutch Gamersleague
OutCast**NL Scripts & Binds
Official RTCW website
Activision
Splash Damage
ID Software
Clanbase
Punkbuster voor ET
etpro.anime.net
Xfire
Beter aimen in ET
ET Pro playerguide
Officiele manual
Zeer handige strategy guide! (tip!!)
RTCW & ET voor beginners
Highboy's User-rated servers
Enemy Territory Server Config Creator
Map Editor
How To Make A Mod
Tactics Board
Mods
Playback Demo Tool

Adminprogramma's
ETPro
ETpub
ETshrub / shrubet
Jaymod
En hiermee kan je ook bots mee laten doen in ET (ze zijn ondertussen behoorlijk intelligent geworden): Omnibot Dit is niet echt een standalone modificatie, naast omnibot kan je ook etpro, etpub etc. gebruiken.
ETadmin (nog zwaar onder ontwikkeling en deze moet functioneren naast ETPro, ETpub etc.)

Vorige delen:
[rml][ RTCW] Enemy Territory *[/rml]
[rml][ PC] RTCW: Enemy Territory - deel 2[/rml]
[rml][ PC] RTCW: Enemy Territory - deel 3[/rml]
[rml][ PC] RTCW: Enemy Territory - deel 4[/rml]
[rml][ PC] RTCW: Enemy Territory - deel 5[/rml]
[rml][ PC] RTCW: Enemy Territory - deel 6[/rml]
[rml][ PC] RTCW: Enemy Territory - deel 7[/rml]
[rml][ PC] RTCW: Enemy Territory - deel 8[/rml]
[rml][ PC] Wolfenstein: Enemy Territory - deel 9 [/rml]
[rml][ PC] Wolfenstein: Enemy Territory - deel 10[/rml]

Server Lijst:
Server:
XS4ALL WarMaps194.109.69.40:27960
XS4ALL FUN194.109.69.41:27960
Gameserver Bat582.192.78.43:27950
FDNL Public84.244.136.24:27960
SNL (UK)213.228.215.145:27970
{g4G} gamers4God.com216.52.177.15:27960
Efterlyst (SWE)213.115.128.60:27960
*BiO* (UK) 213.200.95.51:27964
Betaserver 80.239.199.98:28960
akie public 62.105.225.158:27960
CLANWARS.NL - BB4E81.18.165.10:27960
Public Server SW84.244.136.24:27960
DGL Public ET - 0tolerance217.172.47.32:27100
ELT Server82.192.80.136:27930
Telenet 182.192.78.6:27960
Telenet 282.192.78.6:27970
DutchBat193.238.27.184:27960
RoseBud217.172.182.181:26500
BuH ET1]85.14.216.102:27960

Wat ook handig is deze site en de Splatterladder Server list :)

De officiële manual die met Enemy Territory word mee geïnstalleerd is een grote schat aan informatie. Je kan deze vinden met de link in je startmenu:
Start / Programma's / Wolfenstein - Enemy Territory / Wolfenstein - Enemy Territory Help / manual.html

Updates
6 december: Servers updated + Plaatjes rechtgezet
8 mei: Heb wat info verwijderd en toegevoegd.
10 juni: extra info geplaatst voor nieuwe TS.

RTCW: Enemy Territory FAQ/Startpost 2.0
Gereviseerde topicstart door Outerspace, met behulp van Novah en Jazzper

[ Voor 38% gewijzigd door Outerspace op 10-06-2006 15:24 ]

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RRR
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 19-08-2017

RRR

goR

Laten we gezellig even verder babbelen over selfkill. Het is voorbij gekomen dat het op een pub lame zou zijn omdat het afbreuk doet aan het gevoel van het behalen van een overwinning in een 1v1. Voor degenen die dit zo ervaren, waarom beschouwen jullie het feit dat de tegenstander selfkillt niet als een overwinning?

[fijne startpost outerspace :) ) ]

[ Voor 6% gewijzigd door RRR op 01-12-2005 17:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Outerspace
  • Nu online

Outerspace

Topicstarter
Thanks RRR, ik heb er op geoefend :>

* Outerspace vind het eigenlijk wel een beetje lame dat selfkillen.
Nu zal het waarschijnlijk wel weer gaan over sja, wanneer mag je dan selfkillen, selfkillen in battle :?
Ik vind het allemaal wel goed, mits het een beetje in mate blijft. Ik doe het zelf ook als ik zonder ammo zit, of ik zie weer zo'n panzerfaust langsvliegen als ik net de spawn uitben.

Tijdens een 1-1 situatie vind ik het te lame om het te gebruiken. Dan maar dood, jammer dan.

[ Voor 6% gewijzigd door Outerspace op 01-12-2005 17:09 ]

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WillemJanJansen
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 06:52
Ryan666 schreef op donderdag 01 december 2005 @ 16:55:
[...]

Jij blijkbaar nooit een war gespeeld heh :Y)
Als jij in n war op 30 seconden net dood gaat, is dat tijd die je mist waarin je belangrijke dingen voor je team kan doen.. dus als jij op 1 selfkillt kun je weer mooi opnieuw spawnen met full hp in plaats van dat je daar dood ligt..

Selfkillen vond ik ook irritant, maar dat was toen ik net n weekje of 2 speelde, maar nou is het iets normaals waar niemand meer naar kijkt..
Speel maar eens n paar war's mee of bekijk er eens een paar, dan wed ik dat je over n tijdje echt niet meer zegt dat selfkillen lame is.

Effe ander vraagje; wat vind je ervan als je door een panzer of riflenade gesloopt wordt, vindt je dat ook spelbederf ?
Ik heb zo vaak wars gespeeld, zowel met vrienden als met clans, al was dat al weer een mooi tijdje geleden. Wat ik dus bedoel, als iemand je neerschiet, en ja je voelt aan wanneer iemand bijna dood is, dan doen ze heel vaak net voordat ze dood gaan suicide. Dan denk ik, laat mij je gewoon die ene kogel extra geven, dan ben je ook dood en dan is er niks zwaks aan de hand. Het gebeurt ook heel vaak in gewone Lolservers, ik zit soms weleens wat aan de kloten in de PND Funserver, zelfs daar lopen ze te /kill'en.

Ennn, je hebt ook kans dat je blijft leven, als je geen selfkill doet, omdat je tegenstander misschien moet herladen. Ik heb vaak genoeg de Fuel Dump opgeblazen terwijl ik maar 3 HP had.

[ Voor 8% gewijzigd door WillemJanJansen op 01-12-2005 17:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• h3ll
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
@ Jazzper; Nou dat ligt eraan hoor, er komt net zo goed voor dat veel mensen LAMER en alles roepen als ik selfkill op 1 seconde om mn spawn te halen, maar het komt idd wel héél vaak voor dat mensen gewoon selfkillen om te irriteren. Was jij dat btw op arena51 gisteren?

@ RRR: Klopt wat je zegt. Als andere mensen selfkillen kun je dat ook zien als "omg hij ownt me, ik wil hem me niet laten slopen /kill" :P :P

@ WillemJan: Kan kloppen, ik selfkill dan ook niet als ik nog 5 seconden voor spawntijd heb want dan heb ik nog genoeg tijd om uit te tappen en weer mooi te kunnen spawnen, maar op 1 seconde ga je echt niet wachten tot die eene je doodheeft of moet reloaden ofzo ;)

@ Outerspace: Mooi weer een nieuw deeltje \o/ Maarehm de helft van de servers in dat lijstje werkt niet :? Wat is het poortnummer van Dutchbat?? Op 27960 werkt deze niet :x

[ Voor 15% gewijzigd door h3ll op 01-12-2005 17:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Outerspace
  • Nu online

Outerspace

Topicstarter
Ryan666 schreef op donderdag 01 december 2005 @ 17:30:
@ Outerspace: Mooi weer een nieuw deeltje \o/ Maarehm de helft van de servers in dat lijstje werkt niet :? Wat is het poortnummer van Dutchbat?? Op 27960 werkt deze niet :x
Ik zal het allemaal opnieuw moeten uitproberen :) Sommige servers zijn er helemaal uit, sommige hebben alleen een ander poortje. Ik zal eerst het een en ander uitproberen, dan zal ik het serverlijstje weer rechtzetten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shaggy
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 16-04 18:11

Shaggy

Misantroop pur sang

offtopic:
Zo, ik meld zich weer in voor de nieuwe ronde :)

Making an ass of myself since the 70's

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 102314

woei een nieuw topic :D

en als je niet tegen sk'n kan... ga dan op akie spelen ofzo :9
of pak een etpub waar je maar 3x kan selfikillen (lameste wat ik ooit meegemaakt heb, werd gekickt door pb :d)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WillemJanJansen
Anoniem: 102314 schreef op donderdag 01 december 2005 @ 17:51:

of pak een etpub waar je maar 3x kan selfikillen (lameste wat ik ooit meegemaakt heb, werd gekickt door pb :d)
Terecht, al doen ze dat een paar keer bij mij in de server, krijgen ze eerst de naam ^6Gaylord en daarna (Na nog een paar nep-acties) vliegen ze er uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Mike-
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 27-11-2024
Mischien leuk om een keertje met ze alle op 1 server af te spreken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shaggy

Shaggy

Misantroop pur sang

B1gk1ller schreef op donderdag 01 december 2005 @ 17:58:
Daar wil je niet aan beginnen haha, alle PWNErs van GoT bij elkaar op 1 server hahhaaha ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 122234

WillemJan je bent een toffe rakker! |:(

Selfkill op een pub is soms irritant, daar ben ik het wel mee eens. Gemiep dat je je spawn niet zou halen en daarom je team de objective niet zou halen gaat volledig in tegen regel 1 van de meeste selfkillers op pubs, namelijk dat objective geen drol uitmaakt. Ikzelf speel alleen op pubs voor het schieten, toch selfkill ik niet omdat het gewoon een stukje plezier wegneemt. Het verschil met WillemJan enzo echter is dat ik het accepteer en er niet kwaad over word.

In wars vind ik sk volkomen logisch, als je niet selfkillt heb je verminderde kans om te winnen: het doel heiligt de middelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jazzper
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-03 15:34

Jazzper

BB4E^Guerilla

* Jazzper kucht en heeft dit topic weer in de bookmarks :D

webstek // Urenwerk - horlogeblog // mijn fotogear en beste fotos // Instagram @jazzper_nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 93167

Anoniem: 102314 schreef op donderdag 01 december 2005 @ 17:51:

Ik ben een van aK!e.

Bij ons mag je een x aantal x zelf killen en daarna wordt je spec gezet.
Vind ik wel zo leuk op de public... als iedereen gaat zelf killen op de public als je bijna dood bent wat blijft er dan nog van de public over ?
Om van class te wisselen als je ergens in een hoekje staat is dat natuurlijk geen probleem. maar dat doe je ook geen 10 x in 1 map lijkt mij.

Dus wordt je bij ons gewoon spec gezet.

Is het mogelijk dat onze server ook in de serverlijst van de topic start komt ?

[ Voor 6% gewijzigd door Anoniem: 93167 op 01-12-2005 18:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WillemJanJansen
Anoniem: 122234 schreef op donderdag 01 december 2005 @ 18:15:
WillemJan je bent een toffe rakker! |:(

Selfkill op een pub is soms irritant, daar ben ik het wel mee eens. Gemiep dat je je spawn niet zou halen en daarom je team de objective niet zou halen gaat volledig in tegen regel 1 van de meeste selfkillers op pubs, namelijk dat objective geen drol uitmaakt. Ikzelf speel alleen op pubs voor het schieten, toch selfkill ik niet omdat het gewoon een stukje plezier wegneemt. Het verschil met WillemJan enzo echter is dat ik het accepteer en er niet kwaad over word.

In wars vind ik sk volkomen logisch, als je niet selfkillt heb je verminderde kans om te winnen: het doel heiligt de middelen.
Ik word er niet kwaad over, ik vind het gewoon zwak. Zo ontneem je iemand anders zijn kill, als ik met vrienden aan het spelen ben, vind ik het wel zo prettig, dat er vaak door het beeld flitst dat ik iemand vermoord heb. Daar wordt je zelfvoldaan van :) maar kwaad word ik er niet van. Ik zoek gewoon een volgend slachtoffer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eduart
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 21-11-2021
B1gk1ller schreef op donderdag 01 december 2005 @ 17:58:
En dan allemaal tegelijk /kill intoetsen :D

Ach ja, de ouwe selfkill discussie, 't Is net politiek, daar is ook nooit iedereen het met elkaar eens. Volgens mij geldt zoals met zoveel dingen, gebruik het met mate (ammo op en 3km van spawn ofzo).

Bookmark op deel 11 set

So long and thanks for all the fish | Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

WillemJanJansen schreef op donderdag 01 december 2005 @ 18:33:
[...]

Ik word er niet kwaad over, ik vind het gewoon zwak. Zo ontneem je iemand anders zijn kill, als ik met vrienden aan het spelen ben, vind ik het wel zo prettig, dat er vaak door het beeld flitst dat ik iemand vermoord heb. Daar wordt je zelfvoldaan van :) maar kwaad word ik er niet van. Ik zoek gewoon een volgend slachtoffer.
als je persé iemand wil killen pak je toch gewoon een panzer? :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• h3ll
  • Niet online
Anoniem: 93167 schreef op donderdag 01 december 2005 @ 18:27:
[...]

Ik ben een van aK!e.

Vind ik wel zo leuk op de public... als iedereen gaat zelf killen op de public als je bijna dood bent wat blijft er dan nog van de public over ?
Om van class te wisselen als je ergens in een hoekje staat is dat natuurlijk geen probleem. maar dat doe je ook geen 10 x in 1 map lijkt mij.

Hoe heet jij in Akie ?? Dat er niet geselfkilled mag worden op jullie server, okee dan maar.. Maar dat "uberleet" (akie member) de railgun bug misbruikt op jullie server, en dat bitch ofzo dan ook nog gaat roepen "wow cool hoe doe je dat" enzoiets allemaal, en dat ik daarna word uitgescholden voor whiner en alles omdat ik er iets over zeg, vind ik nogal lame :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WillemJanJansen
Anoniem: 102314 schreef op donderdag 01 december 2005 @ 18:51:
[...]

als je persé iemand wil killen pak je toch gewoon een panzer? :D
Nou, nee, daar walg ik helemaal van eigenlijk :P Als je niet kunt richten, neem dan een panzer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

WillemJanJansen schreef op donderdag 01 december 2005 @ 18:59:
[...]

Nou, nee, daar walg ik helemaal van eigenlijk :P Als je niet kunt richten, neem dan een panzer.
mag jij es een 1on1 met panzer tegen mij spelen :D es kijken hoe 'makkelijk' dat is :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WillemJanJansen
Anoniem: 102314 schreef op donderdag 01 december 2005 @ 19:01:
[...]

mag jij es een 1on1 met panzer tegen mij spelen :D es kijken hoe 'makkelijk' dat is :+
Liever niet :P ik gebruik dat ding nooit, weet wel dat je 1vs1 als medic de lul bent :P

Denk ik dan.

[ Voor 5% gewijzigd door WillemJanJansen op 01-12-2005 19:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ryan666 schreef op donderdag 01 december 2005 @ 18:54:
[...]

Hoe heet jij in Akie ?? Dat er niet geselfkilled mag worden op jullie server, okee dan maar.. Maar dat "uberleet" (akie member) de railgun bug misbruikt op jullie server, en dat bitch ofzo dan ook nog gaat roepen "wow cool hoe doe je dat" enzoiets allemaal, en dat ik daarna word uitgescholden voor whiner en alles omdat ik er iets over zeg, vind ik nogal lame :P
aK!e.p0rn heet ik

Ach trek het je niet zo aan......die bug zit er nou eenmaal.. en kan er niet uit.

Als dat een x gedaan wordt kan ik mij er niet aan storen..als je weet dat hij daarzit loop je er toch gewoon omheen ? Die members die je whiners noeme hebbe klep nodig :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alexji
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 05-05 22:55
WillemJanJansen, serieus eens een keer een clan zoek en serieus gaan spelen, want die pubs die je opnoemt...tsjah. ET is mischien leuker op dit niveau, maar als je eenmaal wat beter speelt en serieuze clans hebt, dan zal je dit soort dingen die je nu zegt niet meer zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WillemJanJansen
AleXnl schreef op donderdag 01 december 2005 @ 19:38:
WillemJanJansen, serieus eens een keer een clan zoek en serieus gaan spelen, want die pubs die je opnoemt...tsjah. ET is mischien leuker op dit niveau, maar als je eenmaal wat beter speelt en serieuze clans hebt, dan zal je dit soort dingen die je nu zegt niet meer zeggen.
Ik ben al aardig goed, al zeg ik het zelf. Niet als eigendunk hoor maar ik heb altijd zo'n beetje 60/5 kwa kills in zo'n beetje elke server. Dan loop ik niet te hunten maar gewoon de objectives afgaan. Er zijn veel gasten die veel beter zijn hoor, maar die hebben geen leven. Serieuze clan dat doe ik niet. Ik heb wel wat beters te doen dan die "afgesproken oefentijden" enz...

Dat vind ik dus helemaal niks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erazzzer
  • Laatst online: 07-05 20:07

Erazzzer

Fear me, I'm German!

WillemJanJansen schreef op donderdag 01 december 2005 @ 20:17:
[...]

Ik ben al aardig goed, al zeg ik het zelf. Niet als eigendunk hoor maar ik heb altijd zo'n beetje 60/5 kwa kills in zo'n beetje elke server. Dan loop ik niet te hunten maar gewoon de objectives afgaan. Er zijn veel gasten die veel beter zijn hoor, maar die hebben geen leven. Serieuze clan dat doe ik niet. Ik heb wel wat beters te doen dan die "afgesproken oefentijden" enz...

Dat vind ik dus helemaal niks.
Ik kan je een paar namen geven die maken gehakt van je :+

Edit: En hebben ook een leven :P
Maar zoals eerder aangegeven in het vorige topic, wij heben al eerder van die gastjes zoals jou gehad met praatjes. Achteraf gezien zijn het gewoon een soort figuren die ik niet wil omschrijven omdat ik anders een ban heb :)

[ Voor 20% gewijzigd door Erazzzer op 01-12-2005 20:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WillemJanJansen
Erazzzer schreef op donderdag 01 december 2005 @ 20:20:
[...]

Ik kan je een paar namen geven die maken gehakt van je :+

Edit: En hebben ook een leven :P
Maar zoals eerder aangegeven in het vorige topic, wij heben al eerder van die gastjes zoals jou gehad met praatjes. Achteraf gezien zijn het gewoon een soort figuren die ik niet wil omschrijven omdat ik anders een ban heb :)
Ik zeg toch niet dat ik superman ben? Ik zeg dat ik wel een aardig niveau heb MAAR dat er nog steeds een hoop zijn die mij omver schieten. Begrijp me dus niet verkeerd, ik ben niet iemand als de legendarische Fonzie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Outerspace
  • Nu online

Outerspace

Topicstarter
WillemJanJansen schreef op donderdag 01 december 2005 @ 20:27:
[...]

Ik zeg toch niet dat ik superman ben? Ik zeg dat ik wel een aardig niveau heb MAAR dat er nog steeds een hoop zijn die mij omver schieten. Begrijp me dus niet verkeerd, ik ben niet iemand als de legendarische Fonzie.
Vind jij Fonz. legendarisch :?
Nou ik dus gewoon niet. Hij was de grootste zeur en zeikdoos die we hier hadden rondlopen in het ET topic :)

Maar goed, ik ga eens kijken als er nog een paar leuke servers zijn die in de startpost kunnen. En misschien dat ik wel weer een stukje verwijder/toevoeg :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WillemJanJansen
Outerspace schreef op donderdag 01 december 2005 @ 20:32:
[...]

Vind jij Fonz. legendarisch :?
Nou ik dus gewoon niet. Hij was de grootste zeur en zeikdoos die we hier hadden rondlopen in het ET topic :)

Maar goed, ik ga eens kijken als er nog een paar leuke servers zijn die in de startpost kunnen. En misschien dat ik wel weer een stukje verwijder/toevoeg :)
Nee, ik vind Fonzi niet legendarisch :p, merkte je het cynische ondertoontje niet? Ik heb Fonzi zijn posts ook even gelezen. Die gast dacht dus wel dat hij Superman was.

Ik kom nog wel een keertje met jullie spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erazzzer

Erazzzer

Fear me, I'm German!

WillemJanJansen schreef op donderdag 01 december 2005 @ 20:39:
[...]

Nee, ik vind Fonzi niet legendarisch :p, merkte je het cynische ondertoontje niet? Ik heb Fonzi zijn posts ook even gelezen. Die gast dacht dus wel dat hij Superman was.

Ik kom nog wel een keertje met jullie spelen.
Ik neem mijn woorden terug, ik zie je leeftijd. Wellicht dat je ons ooit gaat begrijpen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WillemJanJansen
Erazzzer schreef op donderdag 01 december 2005 @ 20:44:
[...]

Ik neem mijn woorden terug, ik zie je leeftijd. Wellicht dat je ons ooit gaat begrijpen ;)
Ik denk het niet, als ik 22 ben, heb ik wel wat beters te doen dan zulke spellen doen.
}:O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• h3ll
  • Niet online
Anoniem: 93167 schreef op donderdag 01 december 2005 @ 19:36:
[...]

aK!e.p0rn heet ik

Ach trek het je niet zo aan......die bug zit er nou eenmaal.. en kan er niet uit.

Als dat een x gedaan wordt kan ik mij er niet aan storen..als je weet dat hij daarzit loop je er toch gewoon omheen ? Die members die je whiners noeme hebbe klep nodig :P
Gaat niet echt als ik daar spawn, moet er toch wegkomen he ;)

Maargoed nu ff uQ vs 141 kijken, in de EC :D

@hierboven: Alsof je niet meer mag gamen als je 22 bent, bij jou betekent dat zeker dat je dan 'volwassen' bent en de hele dag moet werken ofzo?

[ Voor 23% gewijzigd door h3ll op 01-12-2005 21:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shaggy

Shaggy

Misantroop pur sang

WillemJanJansen schreef op donderdag 01 december 2005 @ 20:46:
[...]

Ik denk het niet, als ik 22 ben, heb ik wel wat beters te doen dan zulke spellen doen.
}:O
Dan vraag ik mezelf af wat?

Ik ben toch wel een aardig eindje over die 22, evenals 90% van mijn clan members en ik denk een groot gedeelte van de ET scene.
Ik ben al lang vader, heb een goede baan bla bla, en wat doe ik graag ter ontspanning, ET spelen.

Waarschijnlijk denk je dat je dan iets beters te doen hebt, maar geloof me maar, het leven begint echt niet hoor als je 22 bent... dan begint juist het leven pas qua werk, volwassen worden, trouwen etc. en ben je blij dat je 's avonds een uurtje mag spelen van je vriendin. Nou nou en wat een leven hebben we dan toch... hahahaha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ron!n
  • Laatst online: 06-05 23:23
`je hebt geen leven shag, geef het nou maar toe! allemaal leugens van die leeftijd en baan en gezin, je bent gewoon 15 en zin 80u p/w achter je pc :+

ontopic: antiprone maatregelen door CB, overdreven of correct? Ik vind het veel te strenge maatregels, maarja ik ben dan ook een k*tproner. >:)

What's in the case?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WillemJanJansen
shaggy8675 schreef op donderdag 01 december 2005 @ 23:17:
[...]

Dan vraag ik mezelf af wat?

Ik ben toch wel een aardig eindje over die 22, evenals 90% van mijn clan members en ik denk een groot gedeelte van de ET scene.
Ik ben al lang vader, heb een goede baan bla bla, en wat doe ik graag ter ontspanning, ET spelen.

Waarschijnlijk denk je dat je dan iets beters te doen hebt, maar geloof me maar, het leven begint echt niet hoor als je 22 bent... dan begint juist het leven pas qua werk, volwassen worden, trouwen etc. en ben je blij dat je 's avonds een uurtje mag spelen van je vriendin. Nou nou en wat een leven hebben we dan toch... hahahaha
Ja maar goed, ik denk dat ik dan wel andere interesses heb, ik speel zulk soort spellen nu al niet zo vaak. Ik weet dat je op die leeftijd nog best veel kan gamen, ik heb zelf een broer die 20 is en als die terugkomt van het leger in het week-end zit die soms ook uren achter mijn computer, NFS Most Wanted te doen. Ik zal wel zien wat de toekomst brengt :Y)

Ik snap trouwens niet waarom Erazzzer ineens over mijn leeftijd begon, het staat juist erg kinderachtig al ga je mensen beoordelen op alleen leeftijd. Gedraag je dan ook zelf naar je leeftijd he ;). We hadden gewoon een discussie of Selfkillen Lame is of niet en ineens begin je te zaniken over dat ik 15 ben.

[ Voor 14% gewijzigd door WillemJanJansen op 01-12-2005 23:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

O Hij is 15.. I rest my case :-)

Oke beetje flauw misschien maar je lokt het zelf uit met die toffe posts van je. Niemand heeft er wat aan dat je hier een beetje komt opscheppen over hoe goed je wel niet bent en dat iedereen die beter is geen leven heeft. Is alles in jouw leven zo zwart-wit ;) ?

Geloof me, ik heb vroeger ook genoeg toffe posts hier neergepleurd maar uiteindelijk besef je dat niemand er wat aan heeft. Hoop dat jij er ook achterkomt.

Trouwens met fonz was het wel altijd lachen! 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WillemJanJansen
Anoniem: 122234 schreef op donderdag 01 december 2005 @ 23:49:
O Hij is 15.. I rest my case :-)

Oke beetje flauw misschien maar je lokt het zelf uit met die toffe posts van je. Niemand heeft er wat aan dat je hier een beetje komt opscheppen over hoe goed je wel niet bent en dat iedereen die beter is geen leven heeft. Is alles in jouw leven zo zwart-wit ;) ?

Geloof me, ik heb vroeger ook genoeg toffe posts hier neergepleurd maar uiteindelijk besef je dat niemand er wat aan heeft. Hoop dat jij er ook achterkomt.

Trouwens met fonz was het wel altijd lachen! 8)
Als je even gelezen had, heb je gezien dat ik mezelf niet zo geweldig vind, zoals jij denkt. Ik zeg helemaal niet dat iedereen die beter is geen leven heeft. Ik zeg dat er sommige gasten zijn die smerig goed zijn, het spel ongeveer 9 uur per dag doen en ZIJ hebben dus geen leven. Ik ken er nog een paar uit een oude clan van me.

* WillemJanJansen op met het verder vervuilen van dit topic.

[ Voor 5% gewijzigd door WillemJanJansen op 01-12-2005 23:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

En ik ken genoeg topspelers die zeker geen 9 uur spelen per dag.

Ik lees nogal tegenstrijdige berichten van je. Hoe dan ook, ik ben vrij zeker dat ik je zag opscheppen met stats van 60/5 etc. Voor mij is dat al genoeg om te zeggen dat je even tof komt doen.

Lose the attitude zou ik zeggen maat B)

PS. Is het niet bijna bedtijd voor een 15-jarige met een leven :D ?

[ Voor 11% gewijzigd door Anoniem: 122234 op 01-12-2005 23:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WillemJanJansen
Anoniem: 122234 schreef op donderdag 01 december 2005 @ 23:59:
En ik ken genoeg topspelers die zeker geen 9 uur spelen per dag.

Ik lees nogal tegenstrijdige berichten van je. Hoe dan ook, ik ben vrij zeker dat ik je zag opscheppen met stats van 60/5 etc. Voor mij is dat al genoeg om te zeggen dat je even tof komt doen.

Lose the attitude zou ik zeggen maat B)
Ik geef dat als voorbeeld dat ik evengoed wel aardig kan ET'en. Ik zei er ook bij dat er een hele hoop gasten zijn die me hard omver schieten. Al lees je dat dan ook even. 8)7
Edit:
PS. Is het niet bijna bedtijd voor een 15-jarige met een leven ?
Goh, je bent zelf wel erg volwassen.

[ Voor 12% gewijzigd door WillemJanJansen op 02-12-2005 00:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Weet ik, het was een intikkertje he. ;)

Op mij en andere mensen kwamen jouw posts over als opschepperige tekstjes, dus dan kan je het nog zo goed bedoeld hebben maar blijkbaar heb je je zinnen niet goed geformuleerd. Maar volgens mij heb je het nu zelf ook wel door aangezien je met elke post je capaciteiten steeds meer ging relativeren. Ben er blij om.

Laten we maar stoppen, kusje van ziv :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shaggy

Shaggy

Misantroop pur sang

/me Heren dit gaat weer de verkeerde kant op denk ik. Dat gezeik hebben we al eerder gehad...

Nieuw onderwerp:

Ik ben mijn Sorry bind kwijt, en weet niet meer welk command het is?
"bind_x vsay sorry" oid :?

[ Voor 7% gewijzigd door Shaggy op 02-12-2005 00:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WillemJanJansen
:>
shaggy8675 schreef op vrijdag 02 december 2005 @ 00:09:
/me Heren dit gaat weer de verkeerde kant op denk ik. Dat gezeik hebben we al eerder gehad...

Nieuw onderwerp:

Ik ben mijn Sorry bind kwijt, en weet niet meer welk command het is?
"bind_x vsay sorry" oid :?
Hier ben ik ook wel benieuwd naar, als je danke wilt zeggen tegen je tegenstander, moet je altijd een hele omweg maken, weet de exacte combinatie eigenlijk niet meer. Lijkt me veel handiger om zoiets op P te hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

bind x "vsay_team sorry!"

Voor meer commands, zie hier: Voice Commands

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Outerspace zou je deze ook kunne toevoegen ?

akie public 62.105.225.158:27960

Die fok server deed het bij mij niet meer ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• h3ll
  • Niet online
Klopt, niet alle servers uit de TS werken nog, Outerspace is deze na aan het kijken :)

@ ziV: wie ben jij in jullie irc chan? kzie er niemand die ziV heet :P

"bind p vsay thanks" wil ook helpen :)
Kheb een leuk voicechat script voor op irc :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Mja, channel is van lang geleden maar het lukt me niet mijn signature te veranderen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 107327

Zucht zivje, daar is een faq voor uitgevonden he ;)
@Ryan probeer eens "/whois ziv" of als ie weg is "/whois ziv\off" dan zie je in welke chans ie zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

WillemJanJansen schreef op donderdag 01 december 2005 @ 19:31:
[...]

Liever niet :P ik gebruik dat ding nooit, weet wel dat je 1vs1 als medic de lul bent :P

Denk ik dan.
Wanneer spreken we af? :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WillemJanJansen
Ik kan vanavond mijn server wel ff aan zetten. Dan kunnen we wel ff mooi aanklooien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 07-05 11:53
ziv is mijn liete vriendje in #fac.et :> Het levende bewijs dat je ook kan "pwnen" met een paar uurtjes in de week.

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

WillemJanJansen schreef op vrijdag 02 december 2005 @ 12:37:
[...]

Ik kan vanavond mijn server wel ff aan zetten. Dan kunnen we wel ff mooi aanklooien.
hoeft niet ;) kheb 2, 16 slots pub's draaien op de ip's:
ET.purefragging.com:27960
nf1.ath.cx:27960

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Infinitive
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 25-09-2023
Met 22 jaar kan je nog best af en toe een potje gamen hoor. Wel merk ik dat je op die leeftijd spellen gaat spelen die je "eventjes" kan spelen. ET is bijv. een mooi voorbeeld, je kan direct beginnen en stoppen wanneer je maar wilt.

Er gaat zelfs een apart topic over: http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1090259/0.

putStr $ map (x -> chr $ round $ 21/2 * x^3 - 92 * x^2 + 503/2 * x - 105) [1..4]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zenix
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 21:37

Zenix

BOE!

Anoniem: 93167 schreef op donderdag 01 december 2005 @ 18:27:
[...]

Ik ben een van aK!e.

hahaha, sorry hier moet ik om lachen.
Ik selfkill bijna altijd elke spawn op public omdat ik altijd geen ammo heb ( ook als fieldops want ik doe liever airstrikes dan mezelf ammo geven) vaak loop ik dan met 10 health rond. Ik spawn ren naar tegenstander rag er wat af selfkill etc etc Zo bouw je lekker veel deaths frags en damage given op, zeg maar zoals ik ook in war speel speel ik ook op public aggressief en veel selfkillen. Maarja ik speel dan ook alleen op servers waar iedereen dat doet, geen gezeik dan lekker rustig fraggen en spelen zoals ik dat leuk vind.

En ja gamen kan op elke leeftijd imo, zeker ET hoef je niet uren voor te gamen om het redelijk goed te kunnen spelen =) Zijn mensen 30+ die gewoon gamen niks mis mee. Ik vind dat je gewoon moet doen wat je leuk vind maakt niet uit hoe oud je bent of hoe jong.
RRR schreef op vrijdag 02 december 2005 @ 14:19:
Het is al eventjes voorbij gekomen - ik moet zeggen dat ik erg blij ben met de anti-prone maatregelen. Het gaat er gelijk al stukken minder epileptisch aan toe in de wars die ik tot nu toe gespeeld heb. Komt het spelplezier zeker ten goede :)

Nog mooie opencup verhalen? Ik ben iig blij mede te kunnen delen dat het in div 4 groep B niet zo goed gaat met noOne, waardoor we met M nu nog bovenaan staan :)
Ja wij gaan al naar playoffs want 2 clans in group B @ premier league zijn al dood en de eerste 2 gaan door. En op warleagues gaan we ook naar playoffs :)

[ Voor 32% gewijzigd door Zenix op 02-12-2005 14:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RRR

RRR

goR

Het is al eventjes voorbij gekomen - ik moet zeggen dat ik erg blij ben met de anti-prone maatregelen. Het gaat er gelijk al stukken minder epileptisch aan toe in de wars die ik tot nu toe gespeeld heb. Komt het spelplezier zeker ten goede :)

Nog mooie opencup verhalen? Ik ben iig blij mede te kunnen delen dat het in div 4 groep B niet zo goed gaat met noOne, waardoor we met M nu nog bovenaan staan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• h3ll
  • Niet online
Ahja ik zat gewoon te zoeken of ziV in dat chan uit zn sig zat, kon em niet zien dus.. :P

@ goR : nice, kzal maikel wel eens wat demo's vragen, of heb jij die ook voor me :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RRR

RRR

goR

Je kan beter Maikel vragen..tis een mooi verhaal, ik had aangegeven dat ik niet op tijd kon spelen, maar ik moest toch joinen omdat een paar clanmates guids hadden die niet overeen kwamen met wat ze ingevuld hadden op CB. Dus ik was er wel maar ik was er niet als je begrijpt wat ik bedoel :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 115597

Heh. ET topic begint weer een beetje op te bloeien ?

Over leeftijd gesproken; in de hoogtijdagen van bb4e hadden we twee ET teams en een RTCW team waarvan de gemiddelde leeftijd toch ver in de 20 lag*. Beetje onzin om te veronderstellen dat je op die leeftijd geen plezier meer kan ondervinden aan een avondje fraggen.

Damn, eens in de zoveel tijd krijg ik er ook weer zin in ;)

*En dan trokken die akelig goed mikkende jeugdigen het gemiddelde nog omlaag.

*hoestzivphagekuchkuch*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shaggy

Shaggy

Misantroop pur sang

/me Shaggy loves: Phage, Ziv & Feday..kan ze alleen moeilijk hebben in game haha _/-\o_

[ Voor 3% gewijzigd door Shaggy op 02-12-2005 15:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shameblaster
  • Laatst online: 12-02 20:38

shameblaster

BB4E^Cons

hehe ET ftw !
ik speel het ook nog iedere dag, en "ken" al vele mensen
In #bb4e is het spel zo goed als dood, hier en daar nog een 3on3 frendly maar daar is alles ook mee gezegd.
Pubjes blijven het bij mij altijd nog goed doen, al vind ik dat mensen nog best kunnen huilen over spawnkill of wat dan ook -_-

Edit :

#Got-et is er ook nog -_- ( al vrij lang )

[ Voor 11% gewijzigd door shameblaster op 02-12-2005 16:07 ]

Cons:::BB4E

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jazzper

Jazzper

BB4E^Guerilla

zelfs ik heb het laatst weer gespeeld, maar het ligt toch wat achter op DOD:S imo.. Niet vergelijkbaar ook overigens.

webstek // Urenwerk - horlogeblog // mijn fotogear en beste fotos // Instagram @jazzper_nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Outerspace
  • Nu online

Outerspace

Topicstarter
Jazzper schreef op zaterdag 03 december 2005 @ 01:47:
zelfs ik heb het laatst weer gespeeld, maar het ligt toch wat achter op DOD:S imo.. Niet vergelijkbaar ook overigens.
Nee, kijk eens naar de bouwdatum van beide games :D
Daar zit gewoon het verschil :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

zeg ik kom steeds een jazzper tegen op Arena 51, maar dat ben jij toch niet?
vanmiddag was hij er bv. ook :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 115741

PS. Is het niet bijna bedtijd voor een 15-jarige met een leven :D ?
maw jij hebt geen leven? :X

ik ben 20 btw :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• h3ll
  • Niet online
Anoniem: 102314 schreef op zaterdag 03 december 2005 @ 02:58:
zeg ik kom steeds een jazzper tegen op Arena 51, maar dat ben jij toch niet?
vanmiddag was hij er bv. ook :*)
Die jazzper @ ET hadk dat ook al gevraagd maar dat bleek hij niet te zijn ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Firedre
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 06:00
Ik speel het ook nog steeds bijna dagelijks

En ik ben 40 :X

Overigens is onze (lag-vrije) public server tegenwoordig veel leeg

http://p0w.pwnz.be/servers.php

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Firedre schreef op zaterdag 03 december 2005 @ 14:41:

jup hetzelfde bij ons :(

http://et.splatterladder.com/?mod=serverinfo&idx=80484 (hoewel er een pass op staat, maar normaal is ie public)
en
http://et.splatterladder.com/?mod=serverinfo&idx=95934

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roeligan
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 06-02 16:07

Roeligan

Feyenoord

Firedre schreef op zaterdag 03 december 2005 @ 14:41:
Ik speel het ook nog steeds bijna dagelijks

En ik ben 40 :X

He opa... zo oud en dan nog gamen???? Geintje wij hebben ook wat 30+ (waaronder ik en shaggy)

A real man fears not mortality for it's death, he fears mortality for it's lack of life!
RatPack #814

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 115741 schreef op zaterdag 03 december 2005 @ 03:20:
[...]

maw jij hebt geen leven? :X

ik ben 20 btw :Y)
Misschien een idee om die sarcasme detector voor Sinterklaas te vragen :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pendaco
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 21:18

Pendaco

Vogon Poetry FTW!

eey nieuw topic,

Ik speel het ook nog steeds, net nog toevallig. Ik moet natuurlijk wel net tijd hebben maar in het weekend speel ik altijd wel even.

Ik speel vrijwel altijd op 2 vaste servers:

rosebud: 217.172.182.181:26500 (http://www.lazyx.de)

[buh ET1] : 85.14.216.102:27960 (http://www.buhclan.de)

Vrijwel altijd vol (doordeweeks iets minder maar dat is logisch)
Het zijn funservers maar met veel vaste spelers wat het niveau toch wel wat omhoog krikt.

Net nog in Oasis een mooie kill van 4 man in de axis spawn gemaakt (de 1ste)
de pic
en meteen een acc van 500% bij mn grenades, helaas werd dit niet in de globale score opgenomen 8)7 waarschijnlijk was de acc te hoog :P

Oja, die pics uit de topicstart werkten het vorige topic ook al niet, ik wil best een headertje maken of t op mijn webruimte hosten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

daarjuist met mn fun clan (StuRm) een war gespeeld 8)7

ik zocht een low 6on6 war, dus iemand zegt, wacht ik regel er wel een voor jullie,

kregen we artificial voor de kiezen :( :D

wat een naab is degene die dat geregeld had O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Infinitive
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 25-09-2023
En toch zeker wel gewonnen? :D

Onlangs heb ik een 3v3 praccy gespeeld tegen Pride (een wat minder bekende premier division clan). Wij wilden graag een mapje oefenen voor de volgende ronde van de cup, maar ze vroegen netjes of ze twee keer een map konden kiezen omdat ze de volgende dag tegen Logitech zouden spelen. Als ze het netjes vragen dan is dat geen enkel probleem, kan je een leuk potje spelen :) Vooral als je tegen de wat betere clupjes speelt krijg je soms te maken met een arrogantie van hier tot Tokio, maar af en toe krijg je beleefde tegenstanders. Mag ook wel eens een keer gezegt worden.

Het gebeurt echter ook regelmatig dat je je eigen map wilt spelen en dat de tegenstander net doet alsof je de vorige map al gekozen hebt. Wat een gezeur je dan soms kan krijgen... en helemaal als het op dezelfde avond gebeurt... supplydepot2 is best een mooie map, maar na 5x achter elkaar heb ik wel genoeg van het "Für Elise" deuntje :o

Maar ik snap het dan ook niet helemaal van je tegenstander. Want als het verschil zo groot is dan is er voor beide partijen niets aan... gebeurt ons af en toe ook wel eens dat we een tegenstander treffen waar we overheen lopen (of andersom) en dat vind ik dan toch verspilde tijd.

[ Voor 134% gewijzigd door Infinitive op 05-12-2005 22:22 ]

putStr $ map (x -> chr $ round $ 21/2 * x^3 - 92 * x^2 + 503/2 * x - 105) [1..4]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Waarom denk je dat ik op low skilled zoek :9
t was onze 4e 6on6 practise war samen oid 8)7
Infinitive schreef op maandag 05 december 2005 @ 22:06:
Het gebeurt echter ook regelmatig dat je je eigen map wilt spelen en dat de tegenstander net doet alsof je de vorige map al gekozen hebt. Wat een gezeur je dan soms kan krijgen... en helemaal als het op dezelfde avond gebeurt... supplydepot2 is best een mooie map, maar na 5x achter elkaar heb ik wel genoeg van het "Für Elise" deuntje :o
Dit hadden wij dus laatst ook...

oplossing? 3maps spelen :D

[ Voor 58% gewijzigd door Anoniem: 102314 op 05-12-2005 22:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• h3ll
  • Niet online
Over arrogantie gesproken.. die gasten van uQ, Jesse L ofzo is best arrogant vind ik.. het is em zeker te hoog in de kop geschoten dat hij in n pro clan speelt.. viel me ook al op in n demo van parodia :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 07-05 11:53
Anoniem: 115597 schreef op vrijdag 02 december 2005 @ 15:02:
*En dan trokken die akelig goed mikkende jeugdigen het gemiddelde nog omlaag.

*hoestzivphagekuchkuch*
...en ziv en ik waren al (bijna) 18 :)

ach ik mis die tijd wel, elke avond lekker warren en lekker zeiken op Ventrilo. Gelukkig kan ik af en toe nog eens met fac meedoen

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Outerspace
  • Nu online

Outerspace

Topicstarter
ph4ge schreef op dinsdag 06 december 2005 @ 12:17:
[...]

...en ziv en ik waren al (bijna) 18 :)

ach ik mis die tijd wel, elke avond lekker warren en lekker zeiken op Ventrilo. Gelukkig kan ik af en toe nog eens met fac meedoen
hahaha :D
Bekende tijden ja :) Toen was ik nog erg vaak op xs4all terug te vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

:'( goeie ouwe tijd he

Acties:
  • 0 Henk 'm!

* Anoniem: 102314 wacht nog altijd op een 1on1 met willemdingus ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Outerspace
  • Nu online

Outerspace

Topicstarter
Pendaco schreef op zaterdag 03 december 2005 @ 21:24:
Oja, die pics uit de topicstart werkten het vorige topic ook al niet, ik wil best een headertje maken of t op mijn webruimte hosten.
Daar was ik ook al achtergekomen :) Probleem was dat ik een private link liet zien ipv de public link :D Dat is bij deze dus ook gewoon opgelost ;)

En die servertjes zal ik ook nog wel even in de startpost mieteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WillemJanJansen
Anoniem: 102314 schreef op dinsdag 06 december 2005 @ 15:42:
* Anoniem: 102314 wacht nog altijd op een 1on1 met willemdingus ;)
* WillemJanJansen heeft al lang aangeboden om een servertje te hosten op een avondje.
Geef maar aan wanneer. Vandaag en morgen kan helaas niet ivm Fitness en Voetbal.

Of misschien toch wel in een van de latere uurtjes.

Mm, ik heb over je bericht heen gelezen denk ik:
hoeft niet kheb 2, 16 slots pub's draaien op de ip's:
ET.purefragging.com:27960
nf1.ath.cx:27960
Dat is mooi, ik kom wel een keer.

[ Voor 30% gewijzigd door WillemJanJansen op 06-12-2005 16:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

contact me maar op irc (quakenet - #pure.et) of xfire: spankydroid :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 161226

Ryan666 schreef op maandag 05 december 2005 @ 23:25:
Over arrogantie gesproken.. die gasten van uQ, Jesse L ofzo is best arrogant vind ik.. het is em zeker te hoog in de kop geschoten dat hij in n pro clan speelt.. viel me ook al op in n demo van parodia :/
Voor arrogantie moet je bij mij zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WillemJanJansen
Anoniem: 102314 schreef op dinsdag 06 december 2005 @ 17:42:
contact me maar op irc (quakenet - #pure.et) of xfire: spankydroid :*)
Ik zit nooit op irc (Nog nooit op gezeten ook, trekt me niet echt op de een of andere manier 8)7 ) en mijn Xfire account zal ook wel ergens diep in de prullenbak van de Xfire servers liggen, wat is dat een pleures programma :r

Af en toe stortte mijn hele framerate in elkaar omdat Xfire vond dat hij de eerste prioriteit had, terwijl het programmatje de hele tijd allemaal spelers aan het zoeken was, zo leek het. CPU gebruik van 70 procent door Xfire tijdens het gamen. Dan kan zo'n proggie van mij richting de prullenbak.

Niet op te lossen probleem, ook niet via de task manager prioriteiten.

[ Voor 7% gewijzigd door WillemJanJansen op 06-12-2005 18:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

WillemJanJansen schreef op dinsdag 06 december 2005 @ 18:23:
[...]

Ik zit nooit op irc (Nog nooit op gezeten ook, trekt me niet echt op de een of andere manier 8)7 ) en mijn Xfire account zal ook wel ergens diep in de prullenbak van de Xfire servers liggen, wat is dat een pleures programma :r

Af en toe stortte mijn hele framerate in elkaar omdat Xfire vond dat hij de eerste prioriteit had, terwijl het programmatje de hele tijd allemaal spelers aan het zoeken was, zo leek het. CPU gebruik van 70 procent door Xfire tijdens het gamen. Dan kan zo'n proggie van mij richting de prullenbak.

Niet op te lossen probleem, ook niet via de task manager prioriteiten.
Van wanneer is dat probleem, hier trekt XFire weinig.. (8>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erazzzer

Erazzzer

Fear me, I'm German!

Outerspace schreef op dinsdag 06 december 2005 @ 12:26:
[...]

hahaha :D
Bekende tijden ja :) Toen was ik nog erg vaak op xs4all terug te vinden.
Och ja, daar ben ik ook nog steeds admin 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 161226 schreef op dinsdag 06 december 2005 @ 18:46:
[...]

hij speelt vast op een p3 533mhz oid :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WillemJanJansen
Anoniem: 161226 schreef op dinsdag 06 december 2005 @ 18:46:
[...]

is van 3 maanden geleden, destijds de nieuwste versie. En nee, ik speel niet met een Pentium 3 :r

Ik vind mijn PC-tje zelf vrij goed om te gamen:

Athlon XP 2800+
768 MB geheugen

V9999/TD (Nvidia 6800) die volledig unlocked is en op 375/850 loopt (standaard 325/700)

Op deze snelheden zit mijn kaart op 6800GT niveau.

Over Xfire, het liep gewoon de hele tijd geruisloos (Amper/geen cpu sources in gebruik) maar vaak tijdens het gamen begon dat hele programma raar te doen en drie kwart van mijn CPU op te eisen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• h3ll
  • Niet online
Anoniem: 161226 schreef op dinsdag 06 december 2005 @ 17:53:
[...]

Voor arrogantie moet je bij mij zijn
Klopt, ik zag iemand in n war bij jou hoi zeggen van FlyingDJ ofzo, en toen kwam jij meteen met een arrogante reactie, is me zowiezo al aan je opgevallen, hoe komt dit eigenlijk? Doordat mensen zeggen dat je cheat ofzo :?

@Willemdinges; mss moet je dan xfire minimaliseren ofzo :x

[ Voor 8% gewijzigd door h3ll op 06-12-2005 19:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ryan666 schreef op dinsdag 06 december 2005 @ 19:41:
[...]

Klopt, ik zag iemand in n war bij jou hoi zeggen van FlyingDJ ofzo, en toen kwam jij meteen met een arrogante reactie, is me zowiezo al aan je opgevallen, hoe komt dit eigenlijk? Doordat mensen zeggen dat je cheat ofzo :?

Ik neem niks meer van mensen die zo graag me af willen kraken of lol over mij willen maken
Sinds ik uQ was gejoint en zelfs na mijn vertrek uit 141 willen mensen nog niet ophouden.
Vind je het gek dat ik mezelf anders moet opstellen :P

En saintt is niet zo erg, hij is meer tegen sarcastisch als je het mij vraagt 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WillemJanJansen
Ryan666 schreef op dinsdag 06 december 2005 @ 19:41:
[...]

Had het helemaal weg, dat het alleen in je tray staat. Toen begon mijn ET irritant te doen, keek ik in Taskmanager, liep Xfire helemaal te flippen. Dus programma opnieuw geinstalleerd, zelfde. Xfire staat nu naast Norton Antivirus en Smartdoctor op mijn black list.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alexji
  • Laatst online: 05-05 22:55
Anoniem: 161226 schreef op dinsdag 06 december 2005 @ 20:04:
[...]

Ik neem niks meer van mensen die zo graag me af willen kraken of lol over mij willen maken
Sinds ik uQ was gejoint en zelfs na mijn vertrek uit 141 willen mensen nog niet ophouden.

En saintt is niet zo erg, hij is meer tegen sarcastisch als je het mij vraagt 8)7
hoi edwin, hou je nog van me? :<

Acties:
  • 0 Henk 'm!

AleXnl schreef op dinsdag 06 december 2005 @ 20:17:
[...]

hoi edwin, hou je nog van me? :<
Sterv, go back2 q4! })

Acties:
  • 0 Henk 'm!

WillemJanJansen schreef op dinsdag 06 december 2005 @ 20:14:
[...]

Had het helemaal weg, dat het alleen in je tray staat. Toen begon mijn ET irritant te doen, keek ik in Taskmanager, liep Xfire helemaal te flippen. Dus programma opnieuw geinstalleerd, zelfde. Xfire staat nu naast Norton Antivirus en Smartdoctor op mijn black list.
Toen mijn eigen pc kapot was, moest ik ET'n op de pc van mn ouders.
(p4 2.7ghz 512mb geforce 4 ti 4200)
Op een gegeven moment kreeg ik niet meer dan 9fps, en toen ik in task manager keek nam het 90% cpu.... iemand ook ervaring met dit probleem? :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 161226 schreef op dinsdag 06 december 2005 @ 20:04:
[...]

Lingooo,
5 Letterwoord
S T . . R

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jazzper

Jazzper

BB4E^Guerilla

mag ik een klinker kopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RRR

RRR

goR

Zal ik dan maar de eerste zijn die het woord "aimbot" in deze draad oprakelt... :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WillemJanJansen
Anoniem: 122234 schreef op woensdag 07 december 2005 @ 15:25:
[...]

Lingooo,
5 Letterwoord
S T . . R
STUUR, waar blijft m'n koelkast? :7

Aimbot, ik komt ze weleens tegen in mijn server. Is wel grappig om ze een paar minuten te speccen, dan zegt er iemand Great Shot en roept de aimbotter: "Danke Sehr" of "Ja".

Dan hou je eigenlijk gewoon jezelf voor de gek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 122234 schreef op woensdag 07 december 2005 @ 15:25:
[...]

Lingooo,
5 Letterwoord
S T . . R
staar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

stier :)

[ Voor 25% gewijzigd door Anoniem: 102314 op 08-12-2005 02:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Outerspace
  • Nu online

Outerspace

Topicstarter
* Outerspace heeft weer lekker gegamed gister :) Blijkbaar is mijn ping nu wel stabiel. Gisteren zat xs4all (internetverbinding) te spelen met de KPN upgrade. Ik hoop nu ook dat het bij mij zo is :)

Verder vraag ik degene boven met met lingo te stoppen (die waarschuwing staat daar niet voor jan met de korte achternaam :))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Dat is dus een rooie bal voor iedereen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brons
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 02-05 20:09

Brons

Fail!

Ik ben ook weer begonnen met ET. Het was weer even wennen maar ik ben weer redelijk goed. Ik moet zeggen dat de pubs mij nu wel beginnen te vervelen. Vooral de allied fieldops die de ingang van de bank in goldrush bombarderen. De mensen die je gezellig in de weg lopen als je met de objective (radar parts, gold etc) bezig bent. De axis verdedigers in fueldepot die granaten gooien richting de opslag tanken als er een allied engineer aan het planten is terwijl ik hem bijna in z'n rug kan schieten. Etcetc.

Ik kan natuurlijk met een clan spelen, maar ik kan me daar niet 100% voor inzetten.

Voor de rest wel een spel dat ik iedere dag 2 uurtjes speel :).

[ Voor 4% gewijzigd door Brons op 09-12-2005 12:40 ]

Pagina: 1 2 ... 10 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Hou het gezellig en nuttig voor elkaar.
Dus geen offtopic geblaat, slow-chat, flames of erger.