[PC]Wolfenstein: Enemy Territory - deel 11

Pagina: 1 ... 5 ... 10 Laatste
Acties:
  • 6.650 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shameblaster
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 26-05 23:52

shameblaster

BB4E^Cons

Pendaco schreef op maandag 06 februari 2006 @ 11:39:
hehehe droog, vooral de laatste :D

Trouwens over spawncamping gesproken.
Op sommige pubs is t nog wel eens leuk (voor even dan) vooral bij goldrush en helemaal als de tegenstand niet of niet zo goed is.
Ja die laatse is zeker mooi, tsja spawncamping kan leuk zijn ja ^^

Cons:::BB4E

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jazzper schreef op maandag 06 februari 2006 @ 12:27:
man gister avond laat ineens een deja vu!
wie: Feday (!), Erazzer, Visje Eduard, 2 onbekenden (GGW?) en ik!
roestigggggg au

maar moet weer vol stromen die bak! Volgens het ons kent ons niet whinen principe
GGW zijn volgens mij tadevil, infinitive, illegal alien etc ?

Kan die mapdownload nog geredirect worden ? Had geen zin om 10min te wachten ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Illegal_Alien
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Illegal_Alien

PanzerAirlines.nl Rulezzzz

Is ook een beetje ET maar dan anders: http://www.jeux-france.co...quake-wars-la-claque.html

Paar nieuwe screenshots; ziet er niet onaardig uit :) (Schijnt btw een BF2/Quake4/Enemy Territory mix te worden)

ET gameplay
Q4 graphics en setting
BF2 mappen en voertuigen/vliegtuigen etc.

Mijn bescheiden aantal systeempies!
More ways to die. More reasons to live.
Officieel AchtbaanFreak ©2004
#boeiend.Illegal_Alien | #got-et & #boeiend @ Qnet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jazzper
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-03 15:34

Jazzper

BB4E^Guerilla

nog even zeuren hoor!
ik net met cons op sjappies server

is ET verworden tot een grote Deathmatch fragfest waar de enige speelbare class medic is?
Ik heb in mijn eentje de tank door fuel dump gereden. Niet omdat ik zo goed ben (in tegendeel) maar omdat niemand er wat mee deed. Het lijkt wel of het vies is om in het objective gebaseerde spel ET objectives te doen :S

verder werd er op de textchat meer getypt dan ik ooit op irc gezien heb :/

en ik werd compleet weggeschoten met mijn engi class (maar goed what's new hehe)

webstek // Urenwerk - horlogeblog // mijn fotogear en beste fotos // Instagram @jazzper_nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Infinitive
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 25-09-2023
Verwijderd schreef op maandag 06 februari 2006 @ 13:24:
[...]
GGW zijn volgens mij tadevil, infinitive, illegal alien etc ?
Ik hoor daar niet bij, ik speel met mijn eigen naam :)

Maar als je dan toch een xp-pub-server aan het opzetten bent, zorg er dan voor dat het een beetje een goede config heeft. Veel klasspecifieke level 4 bonussen ontregelen het spel. Die zou ik eens uitzetten. Bijv. heavy weapons tot max level 2, medic tot max level 3, fieldops tot max level 2, covert en engie tot level 4, evenals battlesense en light weapons.

[ Voor 43% gewijzigd door Infinitive op 06-02-2006 16:10 ]

putStr $ map (x -> chr $ round $ 21/2 * x^3 - 92 * x^2 + 503/2 * x - 105) [1..4]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hu9o
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 21:46

Hu9o

Schokkend

Nou GGW zal dan wel dik pwnen :)

Trouwens nog mensen die Q4 spelen?

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>Vertel Microsoft over dit probleem <<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lightstyle
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 21-09-2021
Jazzper schreef op maandag 06 februari 2006 @ 15:54:
nog even zeuren hoor!

is ET verworden tot een grote Deathmatch fragfest waar de enige speelbare class medic is?
Ik heb in mijn eentje de tank door fuel dump gereden. Niet omdat ik zo goed ben (in tegendeel) maar omdat niemand er wat mee deed. Het lijkt wel of het vies is om in het objective gebaseerde spel ET objectives te doen :S

en ik werd compleet weggeschoten met mijn engi class (maar goed what's new hehe)
ik speel vaak genoeg op sjappie en ja het is een frag fest :P. Objectives zijn toch alleen leuk tijdens war en op pub kan het me geen ruk schelen.

maar wat medic's betreft slaat het nergens op want ik speel eigenlijk alleen nog maar NG met rifle en daar own ik vaak genoeg medics in een 1/1 mee. (zonder Riflenades dan)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Danjel
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 23:26
Single player ja.

They who buy the dip, deserves the rip.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shameblaster

shameblaster

BB4E^Cons

Jazzper schreef op maandag 06 februari 2006 @ 15:54:
nog even zeuren hoor!

tsjah dat is sjappie, en ook andere servers.
Gewoon team vol medics en fraggen : ) want het kan irritant zijn als iemand op oasis na pak weg 5 min de guns wegplant, waarna meestal een kick volgt.
Pubs zijn voor fun obj voor wars, word er vaak gezecht.

Ik zit vrij vaak op sjappie, vind het een leuke server, er zijn heel veel "bekenden" naar toe gegaan nadat xs4all weg was, en nu fraggen we daar.

Iets meer reclame maken xs4all :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eduart
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 21-11-2021
Infinitive schreef op maandag 06 februari 2006 @ 16:02:
[...]

Maar als je dan toch een xp-pub-server aan het opzetten bent, zorg er dan voor dat het een beetje een goede config heeft. Veel klasspecifieke level 4 bonussen ontregelen het spel. Die zou ik eens uitzetten. Bijv. heavy weapons tot max level 2, medic tot max level 3, fieldops tot max level 2, covert en engie tot level 4, evenals battlesense en light weapons.
In ieder geval zijn de heavy weapon classes limited tot 1 per soort, dus 1 panzer, flamer etc. evenals 1 rifle engi. Maar het blijft een pub dus je kunt ook als je 2 tegen 2 speelt mijnen planten. Ik denk dat het ook prima is zo voor de meeste fun spelers, als je echt 'serieus' wilt spelen moet je warretjes gaan doen imho :)

Tsja en die GGW meiden, wie dat zijn, geen id >:)

So long and thanks for all the fish | Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marander
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 29-05 19:58
Tip voor de map list:

Raw Castle

http://www.pcgamemods.com/mod/7633.html

erg leuke en mooie map die supersnel speelt. Wij hebben deze al 1.5 jaar standaard op de forum games.

Hier een link naar de afgelopen keer: http://www.forumplanet.co....asp?fid=6127&tid=1838912

elke donderdag, iedereen welkom.

mayo is the special sauce...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 05 februari 2006 @ 11:29:
Ja die is er, daarom is Railgun in pub ook lame omdat bijna iedereen die bug kent.
ik merk er dan niks van dat ze daar vaak zitten.....
ik word nooit afgeschoten daar, en trwns, hoe moet je daar dan in komen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erazzzer
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 00:03

Erazzzer

Fear me, I'm German!

Infinitive schreef op maandag 06 februari 2006 @ 16:02:
[...]

We willen de server gewoon leuk houden voor een breed publiek. Met zo'n config spreek je eerder alleen de betere spelers aan en die zullen toch nooit XS4ALL vinden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Danjel
Bij een breed publiek horen de betere spelers ook. ;)

Maar is der geen xs1 en xs2 meer? Nu gewoon alleen xs1?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erazzzer

Erazzzer

Fear me, I'm German!

er is geen xs1 en 2 meer. Maar mocht de server weer vol raken komt er een 2e server bij. En tegen die tijd kunnen we ons afvragen of ze dezelfde mappen en config moeten draaien of dat je 1 server voor iets speciaals gaat gebruiken (funmaps, headshotserver, stopwatch, ect.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shaggy
  • Laatst online: 15-09 16:44

Shaggy

Misantroop pur sang

Jazzper schreef op maandag 06 februari 2006 @ 12:27:
man gister avond laat ineens een deja vu!
wie: Feday (!), Erazzer, Visje Eduard, 2 onbekenden (GGW?) en ik!
roestigggggg au

maar moet weer vol stromen die bak! Volgens het ons kent ons niet whinen principe
Dan kijk vanaaf maar eens, dan Zie je mij ook weer eens verschijnen Afbeeldingslocatie: http://smile.smilies.nl/1486.gif

Making an ass of myself since the 70's

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Danjel
Sinds wanneer ben jij flamer :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shaggy

Shaggy

Misantroop pur sang

Al jaren flame ik iedereen onder die ik kan ;)

Zo, maar de XS4ALL server draait weer als vanouds, geen lag etc. lekker :) FTP was onderweg, anders voor geintereseerde hier downloaden van de maps: http://games.xs4all.nl/downloads.php?dl=4645

Zo, was weer leuk avondje, allen die nieuwe maps ken ik nog niet goed genoeg, Braundorf oid? wel leuk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Infinitive
shaggy8675 schreef op dinsdag 07 februari 2006 @ 00:01:
Zo, was weer leuk avondje, allen die nieuwe maps ken ik nog niet goed genoeg, Braundorf oid? wel leuk.
Roept 'ie hoor, met z'n panzer :(
Maar het wat duidelijk de oude vertrouwde xs4all server weer. Ik heb een uur lopen ploeteren om aan die server gewend te raken :?

Braundorf is een van de betere war-mappen van het afgelopen half jaar(?). Een beetje van het kaliber supplydepot2. De verdediging zit dicht op de objective, wat de aanval moeilijk maakt, maar aan de andere kant kan je als aanvaller ook veel druk zetten op de verdediging, zodat het meestal een snelle map is.

putStr $ map (x -> chr $ round $ 21/2 * x^3 - 92 * x^2 + 503/2 * x - 105) [1..4]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik denk dat ik voortaan ook lekker op xs4all ga gamen.
Alleen laatste tijd weinig gespeeld dus me skills zijn weer redelijk laag voor mijn standaard (al hoewel ik nog steeds goed kan snipen, snipen is eigenlijk het enige ding dat bij mij nooit achteruit gaat door langere tijd geen ET te spelen).

Wat ook een goeie mapcycle zou zijn (ik haat eigenlijk bijna alle custom maps alleen venice en caen zijn nog te pruimen):

Fueldump
Seawall Battery
Goldrush
Oasis
Railgun
Radar
Venice
Caen

Meeste mensen zullen het wel niet met me eens zijn maar ik vind de orginele mappen nog altijd het beste.

BTW ik had een paar dagen lang last ervan dat ET bij mij crashte als ik even (of iets langer) in een server zat (meestal na een paar seconde soms na een paar minuten).
Ik had ET helemaal weg gegooid en opnieuw erop gezet, helemaal schoon enz.
Werkte nog steeds niet.
Op een een of andere manier kwam ik op het vage idee om mijn bios van mijn moederbord te updaten en opeens werkte alles weer :/

Waar ik toevallig nu mee bezig ben is zoveel mogelijk ET maps enzo te verzamelen en ze allemaal tegelijk op een dvd te zetten.
Als je alles kopieert heb tenminste weinig kans dat je nog een map moet downloaden en het is altijd leuk als je het spel wil spelen over 5 jaar en wellicht er nog maar heel weinig voor te vinden is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Danjel
Erazzzer schreef op vrijdag 03 februari 2006 @ 15:52:
Regels zijn wel wat soepeler. Dus je mag best selfkillen. Maar valt het echter op dat je dat continu doet om je tegenstander geen kill te gunnen, dan mag je wel vertrekken :) (Dat valt mooi op als je 15 seconden voor je spawn selfkilled)
Jammer dat dat niet voor mij is. 1 keer een selfkill waarvan ik me terug trekte UIT het gevecht, en der werd voor ruim 4 seconden niet op mij geschoten, aangezien ik niet al teveel health overhad, spawn dichtbij was, en al m'n kogels op waren. Meteen daarop volgt de kreet: Geen selfkill in battle.

Dus hoe kan het dan uberhaupt al opvallen dat ik (zoals jij dat zo moooi zegt) de ander hun kill niet gun.

Daarna volgt 1 selfkill die idd in battle was. Maar dan nog steeds vlak voor spawn en een selfkill zoals we die in wars kennen, op naar voren nade in de klauwen en ogen dicht en selfkill.

Tja, dan krijg je meteen een reactie: LAATSTE KEER.

Nouja het zal wel aan mij liggen maar der hangt qua selfkillen nog steeds dezelfde sfeer als vroegah. Jammer....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shaggy

Shaggy

Misantroop pur sang

Ik denk dat het vaak de context is waarin de SK gebeurt.

Ik vind SK op zich wel ok als het gaat om out of ammo, spawntijd etc. Maar als ik dingen zie dat meteen 3, 4 of 5 mensen zich SK'en als ze een panzer horen starten... nee dat is gewoon lame in een clean public fight.

In een war, prima, maar elke keer SK als je het niet kan winnen om de een of andere manier en daardoor de ander zijn kill ontzeggen vind ik lame....

My 2 cents...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erazzzer

Erazzzer

Fear me, I'm German!

Over het selfkillen, het was inderdaad zo dat de regels soepeler zouden worden. Echter kwam hier toch enig commentaar op. Het grootste gedeelte blijft het toch leuker vinden als het geen SK's in battle gedaan worden op een pub.

En dat van LAATSTE KEER, dat was hetzelfde als daarvoor, ik heb walk op caps, dus die wil weleens aan blijven staan. No hard feelings ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Danjel
Door wie kwam welk commentaar dan erazzzer? Zoals Shaggy ook zegt, SK op zich wel ok als het gaat om out of ammo, spawntijd etc. Maar als ik dingen zie dat meteen 3, 4 of 5 mensen zich SK'en als ze een panzer horen starten... nee dat is gewoon lame in een clean public fight.

Daar ben ik het wel mee eens.
Dus waarom niet een breedt publiek pakken en selfkills in dit geval toe staan? Want zo erg waren die 2 selfkills ook weer niet dat het je hele game avond verpeste...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hu9o

Hu9o

Schokkend

Danjel schreef op dinsdag 07 februari 2006 @ 20:17:

Daarna volgt 1 selfkill die idd in battle was. Maar dan nog steeds vlak voor spawn en een selfkill zoals we die in wars kennen, op naar voren nade in de klauwen en ogen dicht en selfkill.

Tja, dan krijg je meteen een reactie: LAATSTE KEER.

Nouja het zal wel aan mij liggen maar der hangt qua selfkillen nog steeds dezelfde sfeer als vroegah. Jammer....
Als ik dit alleen al lees weet ik weer waarom ik gestopt was met ET-pubben :X

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>Vertel Microsoft over dit probleem <<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erazzzer

Erazzzer

Fear me, I'm German!

Om nou daar een discussie hier op GoT over te houden lijkt mij ook niet de bedoeling en is wil hier ook helemaal niet over discussieren, dus deel ik alleen iets mede:

Het was mijn bedoeling SK's toe te staan, omdat ik ze laatste tijd ook standaard gebruik. Dit hebben we 2 dagen gedaan en de reacties hierop ware ronduit slecht. Het grootste gedeelte stoort zich hieraan. Om die reden is er besloten toch weer de oude regel te hanteren, geen selfkill.
En zover ik weet hanteert iedere low skilled pub die regel. (Tenminste waar ref's aanwezig zijn, dus geen Skynet)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Danjel
Oke de regels zijn dus weer verandert...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
  • Laatst online: 16:12
geen SK, campaign modes en vervelende refs, precies de reden waarom ik nooit meer op xs4all kwam voordat ik stopte met pubben (en toen ik nog regelmatig ET speelde)

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rev!
  • Niet online
zal ook wel weereens langskomen, heb het weer installed :7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Danjel
ph4ge schreef op woensdag 08 februari 2006 @ 01:08:
geen SK, campaign modes en vervelende refs, precies de reden waarom ik nooit meer op xs4all kwam voordat ik stopte met pubben (en toen ik nog regelmatig ET speelde)
En je doet er niks tegen :( (behalve iets anders zoeken)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shaggy

Shaggy

Misantroop pur sang

offtopic:
Damn...ik speel vanaf nu met handicap....

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/8165d37449c84e4f91c1513a16d6338a/thumb.jpg

Score: marmeren vloer: 1, Icemat II Black edition: 0....
:'( :'( :'(

[ Voor 9% gewijzigd door Shaggy op 08-02-2006 22:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hu9o

Hu9o

Schokkend

Ah niet getreurd! Waarschijnlijk wordt je aim er alleen maar beter van joh! :p :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Danjel
Hm, uit dat onderzoek is dus gebleken dat marmer harder is dan een icemat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Infinitive
Je moet je muismat ook op een bureau leggen i.p.v. op je schoot :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shaggy

Shaggy

Misantroop pur sang

Infinitive schreef op woensdag 08 februari 2006 @ 22:18:
Je moet je muismat ook op een bureau leggen i.p.v. op je schoot :+
offtopic:
Zal ik onthouden ;)

DAT GAAT NIET ANDERS HIER, zo speel ik nu eenmaal hehehehe 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erazzzer

Erazzzer

Fear me, I'm German!

shaggy8675 schreef op woensdag 08 februari 2006 @ 22:20:
[...]

offtopic:
Zal ik onthouden ;)

DAT GAAT NIET ANDERS HIER, zo speel ik nu eenmaal hehehehe 8)
Is het mijn schuld omdat ik gister jou de 5L liet zien? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Infinitive
Er heeft overigens iemand een apart topic voor Enemy-Territory Quakewars opgestart:

http://gathering.tweakers...ist_messages/1110235/last

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Was inderdaad weer even lekker fraggen op xs4all, moest op gegeven moment map downloaden wat eeuwen ging duren, is de download snelheid gelimiteerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Infinitive
Als je een map zoekt, zoek dan even op internet op de mapnaam. Je kan dan meestal een zipje downloaden, de zip renamen naar .pk3 en deze in je etpro map plaatsen. Dat is de snelste manier om aan een map te komen als de download snelheid erg laag is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja dat weet ik ook wel, maar op dit moment had ik even geen behoefte om dit te gaan zoeken,(ookal heb ik een site in me favorieten staan) te unzippen weer het spel te startten en weer naar de server te gaan. Stiekem toch wel zo makkelijk als je een map met 1 mb/s even binnen haalt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erazzzer

Erazzzer

Fear me, I'm German!

Als het goed is moet nu een ftp download werken, waardoor het downen direct van een 100mbit gaat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op welke momenten zitten er mensen op de xs4all server?
Toen ik keek was het namelijk leeg.

Wat ook kan als het lang duurt om een map te downloaden is naar www.wolfmap.de te gaan.
Gaat supersnel en ze hebben er zowat bijna alle mappen.

Edit: Op welke van de 2 XS4all servers zitten jullie dan? (of allebij, kan ook)

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 09-02-2006 15:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Er is er volgens mij momenteel 1:
194.109.69.41:27960

En ik tot nu toe heb ik er alleen 's avonds mensen gezien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Infinitive
Medics mogen niet meer op elkaar schieten: http://tweakers.net/nieuws/41103 :P

* Infinitive zou wel eens een public willen zien met een config die maar 2 medics en 1 fops per team toe staat.

[ Voor 38% gewijzigd door Infinitive op 09-02-2006 16:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erazzzer

Erazzzer

Fear me, I'm German!

Verwijderd schreef op donderdag 09 februari 2006 @ 15:37:
Op welke momenten zitten er mensen op de xs4all server?
Toen ik keek was het namelijk leeg.

Wat ook kan als het lang duurt om een map te downloaden is naar www.wolfmap.de te gaan.
Gaat supersnel en ze hebben er zowat bijna alle mappen.

Edit: Op welke van de 2 XS4all servers zitten jullie dan? (of allebij, kan ook)
Alleen 194.109.69.41:27960 bestaat nog.
's Avonds rond een uur of 8 komt iedereen wel online en als hij leeg is moet je gewoon joinen. Binnen 10 minuten heb je al een man of 6. De rest volgt later op de avond :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waarom een miljoen maps

doe gewoon base en supply en iedereen is blij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Danjel
Maar ze willen geen goeie spelers aantrekken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 00:55

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

Topicstarter
Danjel schreef op donderdag 09 februari 2006 @ 18:02:
Maar ze willen geen goeie spelers aantrekken...
Daarom blijf je ook weg wil je zeggen? :+
Anyway, dit topic is niet alleen om Xs4all babeltjes te houden hoor :) Heeft iemand trouwens al ervaring opgedaan met die female skins? (ik weet niet wie het vroeg)

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Danjel
Dat maak jij er van. Ik kom gewoon niet omdat ik niet relaxed kan spelen zonder gezeik van refs over een selfkill.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erazzzer

Erazzzer

Fear me, I'm German!

Danjel schreef op donderdag 09 februari 2006 @ 19:54:
Dat maak jij er van. Ik kom gewoon niet omdat ik niet relaxed kan spelen zonder gezeik van refs over een selfkill.
Je moet het niet op XS4ALL afschuiven als je op mij persoonlijk de pik hebt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shameblaster

shameblaster

BB4E^Cons

het was weer leuk net erazzer >:) :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erazzzer

Erazzzer

Fear me, I'm German!

Het is _altijd_ leuk :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pendaco
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 22:13

Pendaco

Vogon Poetry FTW!

Ik heb xs4all nu ook 2 avondjes geprobeert maar heb toch een vaag puntje;

- alle servers connecten bij mij meteen > het balkje loopt op en hij start.
Maar bij deze server vult eerst de balk (vrij langzaam trouwens) vervolgens springt ie even op zwart en flitst mn desktop voorbij, en vervolgens laad de balk opnieuw en start daarna pas :? hehe.

Voor de rest een leuke server, t niveau is over t algemeen wel aardig hoog

eey roelhakvoort, jij speelt waarschijnlijk onder de nick: roel.
Je was eergister lekker bezig zeg :P ik dacht dat ik wel aardig goed was maar jezus, en ook dat meisje van de GGW clan beukte lekker door, deze avond ook weer :P

Maar is dit een andere pro versie ofzo, t lijkt wel of dit hitboxen iets anders liggen ofzo ik kan t niet verklaren, of ik had gewoon een slecht moment (eergister) ;)

oowja mn nick is trouwen Boney M, mocht je je afvragen wie ik in godsnaam ben :>

[ Voor 6% gewijzigd door Pendaco op 09-02-2006 23:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piels
  • Laatst online: 25-08 15:44
Pendaco schreef op donderdag 09 februari 2006 @ 23:38:
Ik heb xs4all nu ook 2 avondjes geprobeert maar heb toch een vaag puntje;

- alle servers connecten bij mij meteen > het balkje loopt op en hij start.
Maar bij deze server vult eerst de balk (vrij langzaam trouwens) vervolgens springt ie even op zwart en flitst mn desktop voorbij, en vervolgens laad de balk opnieuw en start daarna pas :? hehe.
Dat heeft meestal te maken met een cvar. maak even een condump (/condump cvar.txt) en bekijk deze even om te zien welke variable niet goed staat. Verander deze en je start nu in 1x op.

Windows Phone Apps: Belstatus, Pinautomaten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Danjel
Erazzzer schreef op donderdag 09 februari 2006 @ 20:48:
[...]

Je moet het niet op XS4ALL afschuiven als je op mij persoonlijk de pik hebt ;)
Je moest eens weten dat ik toch regelmatig op xs4all ben te vinden, alleen onder een andere nick, dan heb ik geen last van zeurende refs om een selfkill. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erazzzer

Erazzzer

Fear me, I'm German!

Danjel schreef op vrijdag 10 februari 2006 @ 00:05:
[...]

Je moest eens weten dat ik toch regelmatig op xs4all ben te vinden, alleen onder een andere nick, dan heb ik geen last van zeurende refs om een selfkill. 8)7
Nou, zal wel tussen je oren zitten, ik zeur tegen iedereen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Danjel
Uh-uh....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jazzper

Jazzper

BB4E^Guerilla

AdrianP schreef op donderdag 09 februari 2006 @ 23:58:
[...]

Dat heeft meestal te maken met een cvar. maak even een condump (/condump cvar.txt) en bekijk deze even om te zien welke variable niet goed staat. Verander deze en je start nu in 1x op.
dat heb ik ook bij xs4all. Maar niet ten nadele van jou verder maar "kijk even welke cvar niet goed staat en verander deze even" :? :? Definieer welke cvar, dan verander ik die 'ff' ;)

webstek // Urenwerk - horlogeblog // mijn fotogear en beste fotos // Instagram @jazzper_nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Infinitive
Hij bedoelt dat je de text van je console met condump in een tekstfiletje schrijf. Dan kan je in die textfile op zoek gaan naar cvar-violation berichten van punkbuster. Geef vervolgens de corresponderende cvars een waarde die in het bereik ligt, wat als goed is ook in het violation-bericht staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piels
  • Laatst online: 25-08 15:44
Dat bedoel ik inderdaad :) <3

Windows Phone Apps: Belstatus, Pinautomaten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jazzper

Jazzper

BB4E^Guerilla

check..
had het vandaag weer

xs4all was ineens vol! Het begon met Outerspace, Cons en ik en in no time 7x7 ofzo.
Geen gezeur, geen gewhine, geen ge sk of ge prone gewoon mooie pot. Ice, Braundorf, Base, Fuel, Oasis en toen was het wel weer welletjes :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shameblaster

shameblaster

BB4E^Cons

Ja het was weer feest gister middag eventjes,
Totdat de map Bergen kwam toen was de serv opeens leeg lol
Misschien is het een leuk idee om die map te vervangen,
en fueldump voor Grush te verruilen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Infinitive
shameblaster schreef op zaterdag 11 februari 2006 @ 12:05:
Ja het was weer feest gister middag eventjes,
Totdat de map Bergen kwam toen was de serv opeens leeg lol
Misschien is het een leuk idee om die map te vervangen,
en fueldump voor Grush te verruilen
Ik zag gisteren dat goldrush al aanwezig was. Fueldump mag er van mij uit, het is wel een leuke map, maar de praktijk wijst uit dat de map niet leuk is voor de allied gezien de bezoekers van de server. Niemand durft aan te vallen en ik ben het al snel zat om elke keer door spam dood te gaan (snipers, artilery, mobile mg en panzers op de bouwplaats bij de brug). Dan ben ik snel een mapje weg, want het op gang helpen van treuzelende teamgenoten d.m.v. knife en granaten heeft geen effect.

Ik zou dan nog liever railgun i.p.v. fueldump hebben. Railgun is dan ook wel zo'n smerige spam-map, maar dan hoef je tenminste niet zo'n eind te lopen om afgeschoten te worden.

N.B. Als aanvaller selfkill ik gemiddeld zo'n 20 keer per map en ik heb daar vrijwel nooit klachten over gehoord... maar ik selfkill dan eigenlijk ook nooit in 1vs1 smg gevechten, tenzij iemand om de hoek komt lopen en ik low health heb, of net aan het reloaden ben.
(na anderhalf jaar ben ik lamers ondertussen wel zat. Campers en panzers krijgen van mij wel een selfkill voor hun kiezen.)

[ Voor 6% gewijzigd door Infinitive op 11-02-2006 12:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pendaco

Pendaco

Vogon Poetry FTW!

Ik ben t wel met de reactie over fueldump eens, dat je een goed team, als allies zijnde, achter je moet hebben wil je verder kunnen komen > dus goede engi's, medics, arti en backup.

Wanneer de axis de hele brug op de korrel hebben vind ik er ook geen hol meer aan (als allies zijnde).

Trouwens die fout met dat opnieuw herladen van de server (bij 1ste keer connecten) was er gister ineens uit :? , ik zag wel dat ie heel kort een config filetje laadde, iig bedankt voor diegene die t heeft gefixt :>

T is trouwens leuk om veel gotters tegen te komen, vooral als je al een jaar op alleen maar duitse servers hebt gespeeld.
Gisteravond met de GGW meiden toch tot 2 uur snachts doorgegaan, dat had ik niet verwacht _/-\o_ (eigen nicks: boney m / koorknaapje / bob de bouwer <gister :D )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shameblaster

shameblaster

BB4E^Cons

Afbeeldingslocatie: http://img19.imageshack.us/img19/3971/consje8xc.jpg
het is dat roos een sk deed, anders waren het er 9
hehe xs4all :7

[ Voor 14% gewijzigd door shameblaster op 12-02-2006 16:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jazzper

Jazzper

BB4E^Guerilla

tja sk ftw! :r

ik zie ook mijn xfire erdoor knallen ;)
even mijn frustratie van vandaag uiten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
Jongens jongens, het is maar een public. Kunnen we het niet over wat anders hebben dan over een public?

Bijvoorbeeld, is er nog iemand die de Nationscup volgt? Ik moet zeggen dat team-nl me reuzen meevalt. Voorlopig alles gewonnen, ook van Zweden. Ik ben benieuwd of we weer eens een NC kunnen gaan winnen.

offtopic:
neem trouwens allemaal eens een kijkje in de ET:QW topic, echt grappig hoe daar wordt gedacht over ET. Ik heb maar besloten er voorlopig maar even niet te posten, want die BF figuren weten het toch beter :O

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Danjel
Tja, en dat terwijl ik Team-NL niet eens zo'n lekkere line-up vind hebben... Ik denk ook dat ze net zo ver komen als vorige keer (half jaar geleden?).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shameblaster

shameblaster

BB4E^Cons

meer vriendjes politiek dat team nl
Ik specte laatst een match, en zag dat ene SEM met een panzer op grush rond liep.
Nou met een acc van 10,0 % een paar kills, en ik weet niet hoeveel schoten, lijkt het me beter als ze Illegal_alien met ze panzer opstellen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Illegal_Alien
  • Niet online

Illegal_Alien

PanzerAirlines.nl Rulezzzz

Is dat niet wat overdreven? :X
Infinitive schreef op zaterdag 11 februari 2006 @ 12:41:
[...]
Campers en panzers krijgen van mij wel een selfkill voor hun kiezen.)
En dat maakt het juist weer leuk, je moet dan toch goed opletten wat je dan doet als panzer :) Vind dat eigenlijk helemaal niet erg, maak er meestal dan een sport van om alsnog diegene dan te raken met een panzer. Houd je lekker scherp :)

[ Voor 88% gewijzigd door Illegal_Alien op 13-02-2006 22:23 ]

Mijn bescheiden aantal systeempies!
More ways to die. More reasons to live.
Officieel AchtbaanFreak ©2004
#boeiend.Illegal_Alien | #got-et & #boeiend @ Qnet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erazzzer

Erazzzer

Fear me, I'm German!

TeamNL is al jaren vriendjes politiek. Maar verder heb ik ook totaal geen interesse in TeamNL en zou niet eens weten hoe goed ze werkelijk zijn.

Het enige dat ik weet is dat ik een aantal namen weet die een TeamNL flink aan de broek kunnen geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
shameblaster schreef op maandag 13 februari 2006 @ 20:59:
meer vriendjes politiek dat team nl
Ik specte laatst een match, en zag dat ene SEM met een panzer op grush rond liep.
Nou met een acc van 10,0 % een paar kills, en ik weet niet hoeveel schoten, lijkt het me beter als ze Illegal_alien met ze panzer opstellen :P
Haha ja sem is een nubpanzer, maarja niemand anders wilde, en aangezien sem de leider is is hij het zelf gaan doen. Zelfs als hij geen enkele kill zou maken zou hij nog onmisbaar zijn voor team nl vanwege zn leiderschap. Ondervind zelf ook nogsteeds als ik met hem speel dat het dan lekkerder loopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zenix
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 23:50

Zenix

BOE!

ph4ge schreef op zondag 12 februari 2006 @ 23:45:
Jongens jongens, het is maar een public. Kunnen we het niet over wat anders hebben dan over een public?

Bijvoorbeeld, is er nog iemand die de Nationscup volgt? Ik moet zeggen dat team-nl me reuzen meevalt. Voorlopig alles gewonnen, ook van Zweden. Ik ben benieuwd of we weer eens een NC kunnen gaan winnen.

offtopic:
neem trouwens allemaal eens een kijkje in de ET:QW topic, echt grappig hoe daar wordt gedacht over ET. Ik heb maar besloten er voorlopig maar even niet te posten, want die BF figuren weten het toch beter :O
Ja mee eens. over dat team nl gedeelte valt me niet tegen. Maar ik denk dat ze nog wel beter kunnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ron!n
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 00:11
Erazzzer schreef op maandag 13 februari 2006 @ 22:27:
TeamNL is al jaren vriendjes politiek.
interessant om te schreeuwen, maar volgens mij niet echt ergens op gebaseerd.

What's in the case?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Eventjes heel wat anders :) !

Ik heb op m'n linux bak nu een dedicated ET server draaien. De bak ligt nu hier thuis, maar ik ga hem binnenkort in Amsterdam neerhangen voor wat meer upload capaciteit :) . Nu draait de server, maar hij wordt nergens gelist. Ik zie wel netjes dat de server een hartbeat stuurt naar etmaster.idsoftware.com . Een zoektochtje liep op niets uit. Iemand ervaring hiermee?

• Pendaco

Pendaco

Vogon Poetry FTW!

Ik heb een paar dagen geleden iets nieuwe ontdekt, en dat na ong een jaar ET spelen :D

Waarschijnlijk voor velen al bekend maar ik heb nooit geweten dat je, wanneer je je verrekijker of sniper rifle gebruikt, verder kunt inzoomen met je scrollwieltje.

Call me stupid maar ik ben daar nooit eerder achter gekomen B)

• Hu9o

Hu9o

Schokkend

Dat je dat niet wist :+
Ik heb m'n mousewheel voor iets anders gebind trouwens, en voor 'zoomen' gebruik ik zo'n fov toggle ding.

Verwijderd

code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
32
33
34
35
36
37
38
39
40
41
42
43
44
45
46
47
48
49
50
51
52
53
54
55
56
57
58
59
60
61
62
63
64
65
66
ET 2.60 win-x86 Mar 10 2005
----- FS_Startup -----
Current search path:
C:\PROGRA~1\WOLFEN~1\etmain\pak2.pk3 (22 files)
C:\PROGRA~1\WOLFEN~1\etmain\pak1.pk3 (10 files)
C:\PROGRA~1\WOLFEN~1\etmain\pak0.pk3 (3725 files)
C:\PROGRA~1\WOLFEN~1\etmain\mp_bin.pk3 (6 files)
C:\PROGRA~1\WOLFEN~1/etmain

----------------------
3763 files in pk3 files
execing default.cfg
couldn't exec language.cfg
couldn't exec autoexec.cfg
Hunk_Clear: reset the hunk ok
...detecting CPU, found AMD w/ 3DNow!
Bypassing CD checks
----- Client Initialization -----
----- Initializing Renderer ----
-------------------------------
----- Client Initialization Complete -----
----- R_Init -----
Initializing OpenGL subsystem
...initializing QGL
...calling LoadLibrary( 'C:\WINDOWS\system32\opengl32.dll' ): succeeded
...setting mode 4: 800 600 FS
...using desktop display depth of 32
...calling CDS: ok
...registered window class
...created window@0,0 (800x600)
Initializing OpenGL driver
...getting DC: succeeded
...GLW_ChoosePFD( 32, 24, 0 )
...35 PFDs found
...GLW_ChoosePFD failed
...GLW_ChoosePFD( 32, 24, 0 )
...35 PFDs found
...GLW_ChoosePFD failed
...failed to find an appropriate PIXELFORMAT
...restoring display settings
...WARNING: could not set the given mode (4)
...setting mode 4: 800 600 FS
...using colorsbits of 16
...calling CDS: ok
...created window@0,0 (800x600)
Initializing OpenGL driver
...getting DC: succeeded
...GLW_ChoosePFD( 16, 16, 0 )
...35 PFDs found
...GLW_ChoosePFD failed
...GLW_ChoosePFD( 16, 16, 0 )
...35 PFDs found
...GLW_ChoosePFD failed
...failed to find an appropriate PIXELFORMAT
...restoring display settings
...WARNING: could not set the given mode (3)
...shutting down QGL
...unloading OpenGL DLL
...assuming '3dfxvgl' is a standalone driver
...initializing QGL
...WARNING: missing Glide installation, assuming no 3Dfx available
...shutting down QGL
----- CL_Shutdown -----
RE_Shutdown( 1 )
-----------------------
GLW_StartOpenGL() - could not load OpenGL subsystem

Wat is hier mis mee?
Ik heb het spel nu net ff geinstalleerd, en gepatched...
Te oude videokaart? (Geforce 2 GTS)

• Hu9o

Hu9o

Schokkend

WARNING: could not set the given mode (4)

Is dit een resolutie die je systeem niet aan kan? (de 4e resolutie in het options scherm)

En je vid kaart is neit te oud want met zo een heb ik het zelf ook nog een hele tijd gespeeld.

Verwijderd

Ehm, wat is de standaard resolutie dan?
En waar kan ik dat instellen?
Ik vind het maar raar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zenix

Zenix

BOE!

Verwijderd schreef op donderdag 16 februari 2006 @ 23:46:
Ehm, wat is de standaard resolutie dan?
En waar kan ik dat instellen?
Ik vind het maar raar.
Je geeft te weinig informatie over je systeem, zo n fout komt vaak voor door verkeerde drivers of helemaal geen drivers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jazzper

Jazzper

BB4E^Guerilla

Pendaco schreef op donderdag 16 februari 2006 @ 23:03:
Ik heb een paar dagen geleden iets nieuwe ontdekt, en dat na ong een jaar ET spelen :D

Waarschijnlijk voor velen al bekend maar ik heb nooit geweten dat je, wanneer je je verrekijker of sniper rifle gebruikt, verder kunt inzoomen met je scrollwieltje.

Call me stupid maar ik ben daar nooit eerder achter gekomen B)
omg.. ik speel het nu misschien al 3 jaar of langer.. ik wist het ook niet kuch..

@nofear:
"GLW_StartOpenGL() - could not load OpenGL subsystem"

hmmm hint?
lalala www.nvidia.com --> drivers installeren, that's all.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
Je processor is het belangrijkst voor ET, maar als je zo'n gfx hebt neem ik aan de je cpu ook niet veel voorsteld. In dat geval zal zelfs als je het voor elkaar krijgt ET op te starten het niet te spelen zijn.

Iig, wat je ook nog kan proberen is directx9c te installeren. Ik dacht dat ET dat ook nodig heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het zijn volgens mij ook de drivers, ik zou daar eerst maar eens mee beginnen. ET is bijna met alles te spelen, maar dan moet je wel de goeie drivers hebben. Ik heb het zelfs bij m'n vriendin gezien op een Matrox G550 :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shameblaster

shameblaster

BB4E^Cons

Jazzper schreef op vrijdag 17 februari 2006 @ 10:02:
[...]

omg.. ik speel het nu misschien al 3 jaar of langer.. ik wist het ook niet kuch..
Lol guer ! :o

offtopic:
waar is ELITE of GGW, te bereiken

bb4e speelt nu ook weer wars :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erazzzer

Erazzzer

Fear me, I'm German!

shameblaster schreef op vrijdag 17 februari 2006 @ 13:31:
[...]

Lol guer ! :o

offtopic:
waar is ELITE of GGW, te bereiken

bb4e speelt nu ook weer wars :)
erazzzer [at] elitewarriors.nl
ggwonline [at] gmail.com
http://www.elitewarriors.nl
http://www.ggw.nl.nu
;)

[ Voor 3% gewijzigd door Erazzzer op 17-02-2006 14:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ET = zwaar bagger

grappig concept, je hoort ze lopen , allemaal +tjes

maar zodra ik online ging ( na ff in mn eentje proberen ) gelijk ALT +F4 gedaan

wat een bagger spel , lijkt net zon oude DOS game omfg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erazzzer

Erazzzer

Fear me, I'm German!

Verwijderd schreef op vrijdag 17 februari 2006 @ 13:56:
ET = zwaar bagger

LOL :D

Weet je zeker dat je niet de orginele Prince of Persia hebt gespeeld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hu9o

Hu9o

Schokkend

Ja of Duke Nukem 3D :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ph4ge schreef op vrijdag 17 februari 2006 @ 11:09:
Je processor is het belangrijkst voor ET, maar als je zo'n gfx hebt neem ik aan de je cpu ook niet veel voorsteld. In dat geval zal zelfs als je het voor elkaar krijgt ET op te starten het niet te spelen zijn.

Iig, wat je ook nog kan proberen is directx9c te installeren. Ik dacht dat ET dat ook nodig heeft.
Oh, dus een AMD 3500+ stelt niet veel voor? ;)
DirectX 9.0c staat erop, en andere drivers voor de videokaart ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ET = zwaar bagger

Ok, en nou? Moeten wij nu met z'n allen gaan proberen jou te overtuigen dat het wel een leuk spel is?
Anders begrijp ik je bijdrage niet echt.

@No_F34R, probeer ET eens opnieuw te installeren. Ik ben er trouwens bijna van overtuigd dat het echt iets met de drivers is hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Danjel
Geforce2? Kijk eens of je videokaart wel OpenGL ondersteuning heeft? Mijn laptop heeft dat niet namelijk en krijg dezelfde melding als ik ET probeer te starten (GLW_StartOpenGL() - could not load OpenGL subsystem). Dus niet mogelijk als je videokaart geen OpenGL ondersteunt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

GLW_StartOpenGL() - could not load OpenGL subsystem
Je moet gewoon de drivers instaleren (had ik vroeger bij mijn geforce 2 MX ook).

Ik heb trouwens een leuke server gevonden:
shiven.net (i.p.v. een IP ;) )
site: www.shiven.net
Is wel een fueldump only server, maar af en toe wordt er weleens een andere map gespeeld en er zijn ook goede maatregelen genomen tegen spawnkillen.
Er is een afgebakend gebied bij je spawn waarin je niet gekilled kan worden 8) .

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 18-02-2006 21:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zenix

Zenix

BOE!

ET = zwaar bagger

Zegt de battefield speler. Laat me raden. Je bent gewoon slecht in ET en daarom vind je niks aan. Achja, tis nu eenmaal geen straaljager/camp spel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WillemJanJansen
  • Registratie: Augustus 2005
ph4ge schreef op vrijdag 17 februari 2006 @ 11:09:

Das een goeie, voor een OpenGL spel directX aanraden 8)7

Zoals hier gezegd werd, gewoon de drivers installeren.
ET = zwaar bagger

ALT+F4 werkt niet in ET ;), het is ook vrij logisch dat je iemand hoor rennen, met kisten en een zwaar geweer in hun handen.

Waarschijnlijk werd je gewoon 5 keer achter elkaar neergeschoten, verliezen is niet leuk nee :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
WillemJanJansen schreef op zondag 19 februari 2006 @ 14:32:
[...]

Das een goeie, voor een OpenGL spel directX aanraden 8)7

Zoals hier gezegd werd, gewoon de drivers installeren.

[...]
ik heb dr de ballen verstand van, maar het hielp bij mij wel :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blup
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 10-09 19:08
Hier op mn stage heb ik 'n XP1500+ 512mb met n radeon 7000 64MB
het draait ook echt nog maar net [sub]niet[/small]
Ik ga m nou eens proberen te tweaken.. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jazzper

Jazzper

BB4E^Guerilla

blup: dat moet prima te spelen zijn. Mogelijk enige tweaking mogelijk maar als dat niet soepel loopt klopt er echt iets niet. Nog genoeg vrije ruimte op c: bijvoorbeeld? (min 2 gig)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 00:55

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

Topicstarter
blup schreef op woensdag 22 februari 2006 @ 10:13:
Hier op mn stage heb ik 'n XP1500+ 512mb met n radeon 7000 64MB
het draait ook echt nog maar net [sub]niet[/small]
Ik ga m nou eens proberen te tweaken.. :P
Ik kan het spelen op mijn oude pc (celeron 600MHz, 512 MB, Geforce II MX 440), dus het lijkt me niet zo'n groot probleem om het op jouw pc te spelen.

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blup
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 10-09 19:08
dit is niet mijn pc ;)
het draait flink kloten, maar hij doet het wel.. alles echt ultra laag en i kzit rond de 30fps...

thuis speel ik gewoon 1600x1200 alles high :)
Pagina: 1 ... 5 ... 10 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Hou het gezellig en nuttig voor elkaar.
Dus geen offtopic geblaat, slow-chat, flames of erger.