Het Playstation Portable topic Deel 15 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 3 ... 12 Laatste
Acties:
  • 6.429 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• warchaser
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 08-06 12:00
kijk, ik heb drnet me psp gekocht .. vet dink :D maar dat terzijde.. ik had geen geld om er een spel bij te kopen en het is versie 2.01

kan je ergest van het internet demo's halen die je wel legaal kan spelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 154665

warchaser schreef op dinsdag 06 december 2005 @ 14:03:
kijk, ik heb drnet me psp gekocht .. vet dink :D maar dat terzijde.. ik had geen geld om er een spel bij te kopen en het is versie 2.01

kan je ergest van het internet demo's halen die je wel legaal kan spelen?
Helaas :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phuncz
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Phuncz

ico_sphere by Matthew Divito

Dan had je hem niet moeten kopen als je erop gepland had "gratis" te spelen... Spaar nog maar even door voor GTA ofzo dan zou ik zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 97668

Een aantal treads geleden had ik dus ook info gevraag en gevonden mbt de firmware versies.
Na de nodige overpeinzingen heb ik dus een fraaie, tweedehandse, Japanse 1.5 gekocht.

Zit ik dus prima wat alle downloads betreft! (hi, hi)

Dadelijk eerst naar de stad voor toch een origneel spel en de rest komt wel!

Oja, zou ik hem willen upgraden naar 2.6, beschikbaar op de officiele Sony PSP-site, kan ik hem dan weer resetten naar de originele firmware???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrashOne
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online

CrashOne

oOoOoOoOoOoOoOoOoOo

Anoniem: 97668 schreef op dinsdag 06 december 2005 @ 15:13:
Een aantal treads geleden had ik dus ook info gevraag en gevonden mbt de firmware versies.
Na de nodige overpeinzingen heb ik dus een fraaie, tweedehandse, Japanse 1.5 gekocht.

Zit ik dus prima wat alle downloads betreft! (hi, hi)

Dadelijk eerst naar de stad voor toch een origneel spel en de rest komt wel!

Oja, zou ik hem willen upgraden naar 2.6, beschikbaar op de officiele Sony PSP-site, kan ik hem dan weer resetten naar de originele firmware???
Nope, zoals al vaker gemeld, op het moment kan je niet meer terug vanaf firmware versie 2.01 en hoger.

Huur mij in als freelance SEO consultant!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TranceSetter
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 06-06 13:32
je kunt alleen downgraden vanaf 2.0 of lager...

Dus vanaf 2.6 kun je niet meer terug, en zul je ook geen homebrew kunnen spelen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 137262

Vind overal genoeg progjes om homebrew te spelen en firmware 2.0 naar 1.5 te plaatsen. echter vind ik nergens een goede/complete uitleg hoe het moet en werkt (voor ik weer wat verkeerd doe) wellicht iemand goede documentatie hierover of?
TranceSetter schreef op dinsdag 06 december 2005 @ 15:17:
je kunt alleen downgraden vanaf 2.0 of lager...

Dus vanaf 2.6 kun je niet meer terug, en zul je ook geen homebrew kunnen spelen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 161977

Anoniem: 137262 schreef op dinsdag 06 december 2005 @ 15:24:
Vind overal genoeg progjes om homebrew te spelen en firmware 2.0 naar 1.5 te plaatsen. echter vind ik nergens een goede/complete uitleg hoe het moet en werkt (voor ik weer wat verkeerd doe) wellicht iemand goede documentatie hierover of?
[...]
hier heb ik alle info gevonden voor het downgraden van mijn psp. Gemakkelijk en in het Nederlands uitgelegd.
http://www.planet.nl/plan...ontentid=624591/sc=13e23a

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skoelat
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 22-10-2022
mensen, ik heb vandaag bij de makro een PSP gehaald. giga pack alleen zat er geen 1 gig bij. dus ok ga zo terug
maar nog iet ser zit een Felblauwe pixel in mn beeldscherm. hoe krijg ik die eruit.
het heeft in topics gestaan maar ik heb nu te weinig tijd om te zoeken.
wie kan me helpen.

alvast bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

143029

Skoelat schreef op dinsdag 06 december 2005 @ 17:13:
mensen, ik heb vandaag bij de makro een PSP gehaald. giga pack alleen zat er geen 1 gig bij. dus ok ga zo terug
maar nog iet ser zit een Felblauwe pixel in mn beeldscherm. hoe krijg ik die eruit.
wie kan me helpen.

alvast bedankt
Dan zou ik je psp meteen meeruilen, daardoen ze waarschijnlijk niet moeilijk over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skoelat
143029 schreef op dinsdag 06 december 2005 @ 17:31:
[...]

Dan zou ik je psp meteen meeruilen, daardoen ze waarschijnlijk niet moeilijk over.
dit wordt dan de 2e op 1 dag die ik ga ruilen... lollig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skoelat
ruilen ze dan ook luie pixels?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SToRM666
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 11-09-2024
Skoelat schreef op dinsdag 06 december 2005 @ 17:13:
wie kan me helpen.

alvast bedankt
Misschien zit ie er wel al in :P Anders gewoon teruggaan ja

PSN id: NL_SToRM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 24869

Ik wil een PSP kopen, maar zijn alle nieuwe PSP nu met firmware 2.01? Ik zag een PSP (valua giga pack) bij FRS, maar hoe weet ik nou welke firmware die heeft. Zonder dus eerst na huis mee te nemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skoelat
SToRM666 schreef op dinsdag 06 december 2005 @ 18:41:
[...]

Misschien zit ie er wel al in :P Anders gewoon teruggaan ja
whehehehehe jammer helaas :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blue2k
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 25-06-2023
Goed, zoals misschien iemand zich kan herinneren ben ik een aantal weken terug begonnen aan een homebrew shell in C. In het vorige topic staat nog ergens een render test. Ik heb vandaag een eerste test versie online gezet. Zodat mensen kunnen zien wat ik heb uitgespookt. Omdat een plaatje meer zegt dan duizend woorden:
Afbeeldingslocatie: http://home.student.utwente.nl/r.p.heuts/scrn.png

Op dit moment zijn de features:
- Module based
- Grafisch framework
- MP3 ondersteuning
- PNG ondersteuning
- Screenshot functie
- 32 bit grpahics met alphablending (transparency)

Deze development build is hier te downloaden voor degene die het willen testen/zien. Op dit moment komt de taskbar in beeld schuiven, verschijnt er een popup, en wordt er een mp3 bestand afgespeeld (die moet je zelf even toevoegen). Alles staat in de readme beschreven.

[ Voor 3% gewijzigd door Blue2k op 06-12-2005 19:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 125883

Dit is nu eens iets interessants :)
Waar kan ik best eens kijken voor met PSP programmatie te beginnen (general info, compiler, architecture, assembler etc) ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blue2k
Anoniem: 125883 schreef op dinsdag 06 december 2005 @ 19:19:
Dit is nu eens iets interessants :)
Waar kan ik best eens kijken voor met PSP programmatie te beginnen (general info, compiler, architecture, assembler etc) ?
Ik ben begonnen op forums.ps2dev.org, daar komt ook de sdk vandaan die het leven iets makkelijker maakt. Maar het ligt er maar aan wat je wilt. Als je geen die-hard programmeur bent zou ik niet met C beginnen (en al helemaal niet C op de PSP), maar het uitstekende LUA. Dat is meer een script taal, en je kunt er best leuke dingen mee. Ik zelf programmeer al wat langer, dus ik heb voor C gekozen, vooral omdat ik de vrijheid wil en er zelf nog wat van te leren weer. Mijn C was nogal roestig te noemen, en ik was nogal verwend door C# en Java.

Daarnaast zijn er al tal van libraries te vinden. Mijn MP3 encoder gedeelte heb ik niet zelf geschreven maar is een bekende library (MAD). Daarentegen is mijn grafische gedeelte wel zelf geschreven :) Tot nu toe heb ik veel plezier gehad in het schrijven van deze shell, af en toe is het wat moeilijk debuggen, en veeeel testen op het device zelf. De SDK die ik gebruik (PSPSDK) draait onder Linux, dus of Cygwin gebruiken, of net als mij gewoon een linux distro hebben is wel zo handig :) Deze SDK geeft je toegang tot een aantal kernel functies, en wat makkelijker toegang tot bijvoorbeeld de controller en audio functionaliteiten.

Ik meen zelfs dat ze SDL hebben gepoort. Maar omdat ik het allemaal zelf wilde doen ben ik van 0 begonnen.

[ Voor 21% gewijzigd door Blue2k op 06-12-2005 19:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prototype
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

prototype

Cheer Bear

Hey Blue, ik zie dat je ook op UT zit, doe je toevallig ook INF? :)
Leuke shell iig, alleen ik vraag me altijd af wat het nut is van een dergelijke shell boven het al prachtige XMB imho :)

[ Voor 48% gewijzigd door prototype op 06-12-2005 19:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blue2k
prototype schreef op dinsdag 06 december 2005 @ 19:53:
Hey Blue, ik zie dat je ook op UT zit, doe je toevallig ook INF? :)
Leuke shell iig, alleen ik vraag me altijd af wat het nut is van een dergelijke shell boven het al prachtige XMB imho :)
Ik zit in de buurt :), ik doe de Master HMI, zijstroom van CS.

Ach, en het nut, op dit moment nog niet veel, behalve dan dat ik veel geleerd heb, en dat ik me psp met eigen software nu kan showen ;) Maar voor de mensen die net als ik blijven hangen op firmware 1.5 wordt het later misschien interessant als er divx libraries etc zijn. Dan kunnen er dingen in deze shell komen die niet in XMB zitten. En daarnaast heb ik graag iets om me in vast te bijten kwa programmeren, het is gewoon een uitdaging :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razr
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Ik wil nu dus ook gebruik gaan maken van dat wifi. Enigste probleem is dat hier alles "bekabeld" is. :o

Hoe kan ik het nu het beste aanpakken? Moet ik echt zo'n accespoint halen? En deze gewoon op mn switch beneden aansluiten?
Of kan ik een PCI kaartje halen, en dan de PSP via mijn PC verbinding laten maken? Ik weet uberhaupt niet of dit laatste mogelijk is, maar had er wel is over gehoord dacht ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaWaN
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 07-06 12:52

DaWaN

'r you wicked ??

Hey Blue_2k mooie shell :) Wat je moet toevoegen is een feature om MP3's af te spelen en tegelijk foto's bekijken ;) Dat zou geweldig zijn :)

If you do not change direction, you may end up where you are heading

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moning2
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 09:12
Razr schreef op dinsdag 06 december 2005 @ 21:56:
Ik wil nu dus ook gebruik gaan maken van dat wifi. Enigste probleem is dat hier alles "bekabeld" is. :o

Hoe kan ik het nu het beste aanpakken? Moet ik echt zo'n accespoint halen? En deze gewoon op mn switch beneden aansluiten?
Of kan ik een PCI kaartje halen, en dan de PSP via mijn PC verbinding laten maken? Ik weet uberhaupt niet of dit laatste mogelijk is, maar had er wel is over gehoord dacht ik.
het beste is toch echt een router, ik zal even internet delen proberen hier voor je

edit: hij vind mn adapter niet, misschien al die bende handmatig invoeren, maar das zoveel gekloot :P haal maar gewoon een router :P

[ Voor 12% gewijzigd door Moning2 op 06-12-2005 22:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razr
  • Niet online
Moning2 schreef op dinsdag 06 december 2005 @ 22:05:
[...]

het beste is toch echt een router, ik zal even internet delen proberen hier voor je

edit: hij vind mn adapter niet, misschien al die bende handmatig invoeren, maar das zoveel gekloot :P haal maar gewoon een router :P
Haha, oke bedankt. Ik weet genoeg :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TranceSetter
Blue2k schreef op dinsdag 06 december 2005 @ 19:08:
Goed, zoals misschien iemand zich kan herinneren ben ik een aantal weken terug begonnen aan een homebrew shell in C. In het vorige topic staat nog ergens een render test. Ik heb vandaag een eerste test versie online gezet. Zodat mensen kunnen zien wat ik heb uitgespookt. Omdat een plaatje meer zegt dan duizend woorden:
[afbeelding]

Op dit moment zijn de features:
- Module based
- Grafisch framework
- MP3 ondersteuning
- PNG ondersteuning
- Screenshot functie
- 32 bit grpahics met alphablending (transparency)

Deze development build is hier te downloaden voor degene die het willen testen/zien. Op dit moment komt de taskbar in beeld schuiven, verschijnt er een popup, en wordt er een mp3 bestand afgespeeld (die moet je zelf even toevoegen). Alles staat in de readme beschreven.
Dit werkt niet voor een 2.0 PSP? zou wel erg nice zijn, anders moet ik weer downgraden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prototype
  • Niet online

prototype

Cheer Bear

Probeer het eens uit met ebootlauncher zou ik zeggen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blue2k
:) Ik sta op dit moment op de voorpagina's van www.pspupdates.qj.net en psp-news.dcemu.co.uk . Erg leuk. Maar goed, het idee om photo's en muziek tegelijk te showen is een erg goed idee. Ik zoek dingen die inderdaad deze shell kunnen onderscheiden van bestaande.

Op dit moment zal die shell waarschijnlijk wel onder 2.0 draaien. Aangezien ik geen gebruik maak van mijn kernel mode. Op het moment dat ik wat geavanceerdere dingen ga implementeren zal het een probleem worden. Als ik bijvoorbeeld ervoor zorg dat mijn shell andere applicaties weer kan opstarten heb ik kernel mode daadwerkelijk nodig, en dat gaat niet werken nog onder firmware 2.0.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik wil vandaag een PSP kopen, maar heb een vraagje (had het eerder gevraagd maar nog geen antwoord). Is het ook mogelijk om te zien welke firmware op een PSP staat, die nog in de winkels liggen? Of zijn nu alle PSP's in de winkels versie 2.01.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FF1987
  • Registratie: September 2003
  • Niet online
Anoniem: 24869 schreef op woensdag 07 december 2005 @ 08:23:
Ik wil vandaag een PSP kopen, maar heb een vraagje (had het eerder gevraagd maar nog geen antwoord). Is het ook mogelijk om te zien welke firmware op een PSP staat, die nog in de winkels liggen? Of zijn nu alle PSP's in de winkels versie 2.01.
Dan moet je de PSP aanzetten. Bij systeeminstellingen (-> systeeminformatie) staat de versie nummer. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

FF1987 schreef op woensdag 07 december 2005 @ 08:44:
[...]

Dan moet je de PSP aanzetten. Bij systeeminstellingen (-> systeeminformatie) staat de versie nummer. :)
Ik denk dat het moeilijk word om de PSP aan te zetten bij de Free Record Shop :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arie26
  • Laatst online: 08-06 06:57
Anoniem: 24869 schreef op woensdag 07 december 2005 @ 09:10:
[...]
Ik denk dat het moeilijk word om de PSP aan te zetten bij de Free Record Shop :P
Gewoon vragen voordat je hem koopt, zeg gewoon om te kijken of er geen pixels kapot zijn of zoiets, heb ik ook gedaan bij intertoys en ik had een 2.0

Teteringen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skoelat
na 3 psp op 1 dag heb ik eindelijk een goede.
Schade: GIGA PACK 252 euro incl btw makro duivendrecht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SToRM666
  • Laatst online: 11-09-2024
Arie26 schreef op woensdag 07 december 2005 @ 09:35:
[...]

Gewoon vragen voordat je hem koopt, zeg gewoon om te kijken of er geen pixels kapot zijn of zoiets, heb ik ook gedaan bij intertoys en ik had een 2.0
Ik heb m ook eerst in de winkel getest op dode en/of luie pixels :)
Skoelat schreef op woensdag 07 december 2005 @ 10:29:
na 3 psp op 1 dag heb ik eindelijk een goede.
Schade: GIGA PACK 252 euro incl btw makro duivendrecht
Mooi zo, veel plezier ermee

PSN id: NL_SToRM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ok, dan zal ik ook vragen of ik hem effe mag testen. Is er tevens een makkelijke manier om te zien of er dode en/of luie pixels zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
Gewoon een wit scherm opzetten, plaatje of laadscherm maakt niet uit, hoe meer wit er te zien is des te beter je de pixels kan zien die niet goed zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FF1987
  • Registratie: September 2003
  • Niet online
PilatuS schreef op woensdag 07 december 2005 @ 11:48:
Gewoon een wit scherm opzetten, plaatje of laadscherm maakt niet uit, hoe meer wit er te zien is des te beter je de pixels kan zien die niet goed zijn.
Dat is alleen om de dode pixels te bekijken. Op een zwart scherm kan je de luie (witte) pixels bekijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafz0r
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 06-06 23:00
Mijn broer heeft men PSP in japan gekocht verleden jaar (en hij spreekt geen japans en de warenhuisbediende geen engels) en zelfs hij is erin geslaagd te testen op dode pixels alvorens te verkopen :)
klant is koning imo, altijd en overal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• inXs
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 13:37

inXs

known as inXs

Blue2k schreef op dinsdag 06 december 2005 @ 23:04:
:) Ik sta op dit moment op de voorpagina's van www.pspupdates.qj.net en psp-news.dcemu.co.uk . Erg leuk. Maar goed, het idee om photo's en muziek tegelijk te showen is een erg goed idee. Ik zoek dingen die inderdaad deze shell kunnen onderscheiden van bestaande.

Op dit moment zal die shell waarschijnlijk wel onder 2.0 draaien. Aangezien ik geen gebruik maak van mijn kernel mode. Op het moment dat ik wat geavanceerdere dingen ga implementeren zal het een probleem worden. Als ik bijvoorbeeld ervoor zorg dat mijn shell andere applicaties weer kan opstarten heb ik kernel mode daadwerkelijk nodig, en dat gaat niet werken nog onder firmware 2.0.
Vervangt die shell van jou zeg maar het complete uiterlijk van een psp? En gaat het mogelijk worden om evt avi's te draaien ofzo?

superB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 137262

Voor de luie pixels hebben ze een een klein progje voor de psp. Weet even niet zo snel waar hij nu stond, zal zo nog een goed zoeken :-) Het stelt opzich niet zoveel voor het is niet veel meer dan een filmpje wat zicht continue herhaalt en steeds opnieuw alle kleuren van de regenboog laat zien. Hierdoor kunnen luie pixels worden geprikkelt om zo weer actief met de rest mee te doen :)

Btw: misschien leuk om hier ook eens te kijken naar prijsvragen voor de psp. Heb inmiddels al met een aantal prijsvragen meegedaan maar tot op heden nog niets gewonnen. Toevallig kwam ik vandaag deze prijsvraag tegen. compleet pakketje met alles er op en dr aan. wie weet heb ik toch nog eens geluk. Heeft iemand anders ook nog linkjes voor prijsvragen of leuke actie?
FF1987 schreef op woensdag 07 december 2005 @ 12:10:
[...]

Dat is alleen om de dode pixels te bekijken. Op een zwart scherm kan je de luie (witte) pixels bekijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k5052
  • Laatst online: 03-06 18:20
maja , nog even over die 2.6 'hack'

* link weg*

heb hier de link daarnaar , ik heb hem zelf niet getest , vertrouw het echt niet 8)7 :X
Weet iemand of er misschien ook een tool bestaat waardoor je kunt kijken of hij ook echt werkt en je psp niet brickt?
ik weet zelf niet of het werkt ,en ga dit ook niet doen , maar voor de lefgozers die dit durven met alle gevolgen vandien ....

*ik ben niet verantwoordelijk*

[ Voor 8% gewijzigd door k5052 op 07-12-2005 17:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaWaN

DaWaN

'r you wicked ??

Anoniem: 24869 schreef op woensdag 07 december 2005 @ 08:23:
Kan je zien aan de letter op je doosje onder productnummer. A/B was dacht ik 1.50 C 1.51 D 1.52 E 2.0
Weet het niet zeker meer zoek het even voor je op :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaWaN

DaWaN

'r you wicked ??

kenny89 schreef op woensdag 07 december 2005 @ 17:44:
PSafeP gebruikt, eboot = clean...

de verleiding wordt steeds groter om deze uit te proberen >:)
mijn klasgenoot heeft het werkend ... wie probeert hem voor mij uit O-)
Geloof het zelf :X Een bestand dat als je het met een hex editer opent exact hetzelfde is als de originele firmware

Acties:
  • 0 Henk 'm!

DaWaN schreef op woensdag 07 december 2005 @ 17:39:
[...]

Kan je zien aan de letter op je doosje onder productnummer. A/B was dacht ik 1.50 C 1.51 D 1.52 E 2.0
Ah zou inderdaad mooi zijn als je daar een overzicht van hebt. Bij FRS mocht ik hem niet uittesten :( Dus maar niet gekocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blue2k
inXs schreef op woensdag 07 december 2005 @ 13:03:
[...]

Vervangt die shell van jou zeg maar het complete uiterlijk van een psp? En gaat het mogelijk worden om evt avi's te draaien ofzo?
Als het goed is komen er inderdaad media opties in, ik ben bijna zover dat ik een basic mp3 functionaliteit erin heb zitten. Video support staat op dit moment wel heel erg laag op het todo lijstje :) Ik hoop vandaagnog die basic mp3 player erin te krijgen, en misschien USB support. Daarna moet ik echt bezig met de GUI, daar zit nog amper afhandeling in, die pointer doet nog niet bijzonder veel, behalve bewegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElayZ
  • Laatst online: 06-05 22:08
Nou als je videosupport weet te versieren waarmee je gewoon in prima beeld en geluid een kant en klare xvid/divx kunt afspelen (film of tv serie ofzo - legaal verkregen uiteraard) zonder dat je steeds moet re-encoden van avi naar mp4, zou dat wel helemaal relaxed zijn!

Ik word namelijk echt sch**tziek van elke keer ieder klein filmpje of wat ook weer apart om te moeten zetten als ik op psp wil kijken ipv pc/xbox etc.

(even better-> subtitle support (directvobsub bijv))

[ Voor 18% gewijzigd door ElayZ op 07-12-2005 20:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yellowneck
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Yellowneck

Dure hobby....:\

ElayZ schreef op woensdag 07 december 2005 @ 20:30:
Nou als je videosupport weet te versieren waarmee je gewoon in prima beeld en geluid een kant en klare xvid/divx kunt afspelen (film of tv serie ofzo - legaal verkregen uiteraard) zonder dat je steeds moet re-encoden van avi naar mp4, zou dat wel helemaal relaxed zijn!

Ik word namelijk echt sch**tziek van elke keer ieder klein filmpje of wat ook weer apart om te moeten zetten als ik op psp wil kijken ipv pc/xbox etc.

(even better-> subtitle support (directvobsub bijv))
Ik niet echt, want bijna alle DivX films/series zijn qua resolutie dikke overkill voor je PSP, dus zonde van de ruimte op je memorystick. Dus moet je ze sowieso ff converten

Fotogear: Canon EOS RP | Canon 400D + BG-E3 | RF 24-105mm F4.0L | 50mm F1.8 | 17-40mm F4.0L | 70-200mm F4.0L | 100mm F2.8L Macro | 430EX II

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Bandit
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 01-06 18:52
YellowNeck schreef op woensdag 07 december 2005 @ 20:37:
[...]

Ik niet echt, want bijna alle DivX films/series zijn qua resolutie dikke overkill voor je PSP, dus zonde van de ruimte op je memorystick. Dus moet je ze sowieso ff converten
Als ik s'ochtends opsta en mijn serie downloadt die de vorige nacht is uitgezonden in de us, heb ik hem binnen in de tijd dat ik mijn tanden poets, en aankleedt (15 min.). Dan zou hij gelijk op mijn psp kunnen en ik als een blije jongen in de metro kijken naar dat ding. Maar nu moet ik hem eerst converten, en dat kost tijd én moeite. Voor op de lange duur convert ik ze natuurlijk ook naar het beste formaat voor de psp, maar voor een paar uurtjes per dag is het wel zo makkelijk als het er gelijk op kan.

Maar we hebben het over de psp. En die zal zowiezo geen hoge resoluties aankunnen, maar dat terzijde.

[ Voor 7% gewijzigd door B-Bandit op 07-12-2005 20:41 ]

Psn=Boobybandit - i7 8700K | Asus Prime Z370-A | Corsair Vengeance 16GB DDR4 @3200Mhz| AORUS GTX 1080TI 11Gb Extreme edition | Logitech Z-5400 | Corsair 750W | ASUS PB 279Q

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prototype
  • Niet online

prototype

Cheer Bear

Blue2k schreef op woensdag 07 december 2005 @ 19:27:
[...]

Als het goed is komen er inderdaad media opties in, ik ben bijna zover dat ik een basic mp3 functionaliteit erin heb zitten. Video support staat op dit moment wel heel erg laag op het todo lijstje :) Ik hoop vandaagnog die basic mp3 player erin te krijgen, en misschien USB support. Daarna moet ik echt bezig met de GUI, daar zit nog amper afhandeling in, die pointer doet nog niet bijzonder veel, behalve bewegen.
Hmmm kun je je misschien niet beter focussen op een mediaplayer, ipv zo'n moeilijke shell eromheen, zo ja, dan wil ik opzich best wel helpen als je dat wil (2e jaars TI'er, met redelijk wat C++ kennis en dan met de ideale excuus om te proggen voor de PSP ;))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• phYzar
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 10:09
Anoniem: 24869 schreef op woensdag 07 december 2005 @ 18:45:
[...]

Ah zou inderdaad mooi zijn als je daar een overzicht van hebt. Bij FRS mocht ik hem niet uittesten :( Dus maar niet gekocht.
Vanmiddag gigapack bij dixons gehaald. Er staat een F op de doos en er staat firmware 2.00 op :) (dus weet niet of er verband is)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SH4D3H
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 27-02 23:46
DaWaN schreef op woensdag 07 december 2005 @ 17:39:
[...]
Ik heb ook een F :+
PSP-1000 Ceramic White met 2.0 erop dus.

Dus t/m F is veilig :P

[ Voor 5% gewijzigd door SH4D3H op 07-12-2005 21:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik heb dus echt een probleem met m'n Japanse PSP-1000 :(
Die wifi frequenties zijn toch dezelfde overal in de wereld ?

De PSP detecteerd m'n netwerk (speciaal SSID broadcast aangezet).
Met of zonder WEP, met of zonder MAC filtering, het geraakt er gewoon niet op :'(

M'n router is een Linksys WRT54G met de laatste firmware.
Iemand enig idee ? (PSP Firmware 2.60)

[ Voor 5% gewijzigd door Anoniem: 125883 op 07-12-2005 22:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phuncz
  • Niet online

Phuncz

Check of er geen extra "snelheidsverhogende" zaken aan staan zoals 108/125Mbit mode en dergelijke. Of andere speciale features om snelheid en/of bereik te verhogen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Die dingen heb ik niet eens ^^'
Voor de rest heb ik alles op default values gezet.

*UPDATE*
't is gelukt. De router stond op 54mbps ingesteld voor transmission speed. Heb het op auto gezet en het is in orde :)

[ Voor 46% gewijzigd door Anoniem: 125883 op 07-12-2005 23:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

SH4D3H schreef op woensdag 07 december 2005 @ 21:16:
[...]

Ik heb ook een F :+
PSP-1000 Ceramic White met 2.0 erop dus.

Dus t/m F is veilig :P
Mooi om te weten, dan ga ik morgen avond eens de stad in om een PSP te zoeken met F of lager. Ik hoop dat de beeldscermen al wat beter zijn, of komen dooie pixels nog steeds vaak voor bij de nieuwere?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElayZ
  • Laatst online: 06-05 22:08
Shailesh schreef op woensdag 07 december 2005 @ 20:40:
[...]

Als ik s'ochtends opsta en mijn serie downloadt die de vorige nacht is uitgezonden in de us, heb ik hem binnen in de tijd dat ik mijn tanden poets, en aankleedt (15 min.). Dan zou hij gelijk op mijn psp kunnen en ik als een blije jongen in de metro kijken naar dat ding. Maar nu moet ik hem eerst converten, en dat kost tijd én moeite. Voor op de lange duur convert ik ze natuurlijk ook naar het beste formaat voor de psp, maar voor een paar uurtjes per dag is het wel zo makkelijk als het er gelijk op kan.

Maar we hebben het over de psp. En die zal zowiezo geen hoge resoluties aankunnen, maar dat terzijde.
Precies, een mediaplayer die beter werkt dan degene die er al is zou echt super zijn!
Lekker makkelijk even idd een tv serie ofzo kijken onderweg, en dan is het maar wat meer ruimte, maakt mij niet zoveel uit als ik niet om ff snel te kunnen kijken moet encoden... je gooit m daarna toch meteen weer eraf.
Op de lange duur is converten niet erg natuurlijk, maar dan heb je weer dat je alles dubbel op je pc moet gaan bewaren, mp4 en avi...

Lijkt mij super iig! Zeker als je dan foto's met muziek en wma support (heb je ook die 2.6 niet meer nodig) voor mekaar kunt boxen!

Ik heb totaal geen verstand van zoiets programmeren, maar kun je niet soort van realtime de resolutie aan laten passen terwijl je afspeelt ofzo?

Het zijn maar ideetjes natuurlijk, good luck in elk geval met je project!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Blue2k schreef op dinsdag 06 december 2005 @ 19:36:
[...]

Ik ben begonnen op forums.ps2dev.org, daar komt ook de sdk vandaan die het leven iets makkelijker maakt. Maar het ligt er maar aan wat je wilt. Als je geen die-hard programmeur bent zou ik niet met C beginnen (en al helemaal niet C op de PSP), maar het uitstekende LUA. Dat is meer een script taal, en je kunt er best leuke dingen mee. Ik zelf programmeer al wat langer, dus ik heb voor C gekozen, vooral omdat ik de vrijheid wil en er zelf nog wat van te leren weer. Mijn C was nogal roestig te noemen, en ik was nogal verwend door C# en Java.

Daarnaast zijn er al tal van libraries te vinden. Mijn MP3 encoder gedeelte heb ik niet zelf geschreven maar is een bekende library (MAD). Daarentegen is mijn grafische gedeelte wel zelf geschreven :) Tot nu toe heb ik veel plezier gehad in het schrijven van deze shell, af en toe is het wat moeilijk debuggen, en veeeel testen op het device zelf. De SDK die ik gebruik (PSPSDK) draait onder Linux, dus of Cygwin gebruiken, of net als mij gewoon een linux distro hebben is wel zo handig :) Deze SDK geeft je toegang tot een aantal kernel functies, en wat makkelijker toegang tot bijvoorbeeld de controller en audio functionaliteiten.

Ik meen zelfs dat ze SDL hebben gepoort. Maar omdat ik het allemaal zelf wilde doen ben ik van 0 begonnen.
Fantastisch :)
Mijn C is ook niet echt top... console apps met pointers en files etc lukt nog goed, maar van de grafische zooi ben ik al redelijk veel vergeten omdat ik altijd met Java bezig ben en recent ook C# / Mono.

Ik in ieder geval eens kijken wat er allemaal mogelijk is. Bedankt voor de info.
(PS: ik veronderstel dat homebrew wel no go zal zijn op m'n PSP-1000CKW 2.60)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blue2k
Anoniem: 125883 schreef op donderdag 08 december 2005 @ 09:43:
[...]

Fantastisch :)
Mijn C is ook niet echt top... console apps met pointers en files etc lukt nog goed, maar van de grafische zooi ben ik al redelijk veel vergeten omdat ik altijd met Java bezig ben en recent ook C# / Mono.

Ik in ieder geval eens kijken wat er allemaal mogelijk is. Bedankt voor de info.
(PS: ik veronderstel dat homebrew wel no go zal zijn op m'n PSP-1000CKW 2.60)
2.60, mja helaas. Tot nu toe is het helaas nog niet mogelijk om homebrew te draaien op een 2.60.

Grafische bewerkingen zijn ook niet mijn sterkste kant, maar een simpele 2D library ging nog wel. Ik heb geen 3D engine nodig voor mijn shell. Daarnaast kun je de SDK gebruiken om bijvoorbeeld makkelijk wat tekst op het scherm te krijgen. Er worden een aantal debug functies gegeven waarmee je al een heel eind komt wat beteft tekst.

Ik was begonnen alle grafische bewerkingen (dingen op het scherm zetten etc) op de processor te doen, maar die bleek het toch wat te druk te krijgen :) Mijn laatste versie die ook in die download zit doet alles op de grafische processor, dat scheelde minsten een factor 4 kwa snelheid. Plus dat de proc nu wat meer ruimte heeft voor andere dingen.

Het is inierdegeval erg leuk speelgoed zo ;) Heb de laatste weken geen game gespeeld op dat ding, maar er wel elke dag bijna mee bezig geweest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mir4dor
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 13:42
Even een vraagje hier: ik heb nu al heel wat topics over de PSP gelezen op diverse sites en ik heb eigenlijk nog nergens gelezen dat er problemen waren met de analoge stick. Welnu, ik heb dat probleem :'( sinds gisteren tijdens GTA werkte dat ding niet meer, hij staat zeg maar "vast".

Ik hoob dat ik de aankoop-bon nog kan bemachtigen, een vriend van mij had 'm een paar maanden geleden gekocht maar ik heb de bon nog niet gekregen ( mijn probleem, ik weet het)

Als ik het apparaat zelf open maak dan ben ik de garantie meteen kwijt ? weet iemand hier iets van ?

Daily driver; MB R171 SLK280

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• whatzert
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 07-06 08:09
mir4dor schreef op donderdag 08 december 2005 @ 12:23:
Even een vraagje hier: ik heb nu al heel wat topics over de PSP gelezen op diverse sites en ik heb eigenlijk nog nergens gelezen dat er problemen waren met de analoge stick. Welnu, ik heb dat probleem :'( sinds gisteren tijdens GTA werkte dat ding niet meer, hij staat zeg maar "vast".

Ik hoob dat ik de aankoop-bon nog kan bemachtigen, een vriend van mij had 'm een paar maanden geleden gekocht maar ik heb de bon nog niet gekregen ( mijn probleem, ik weet het)

Als ik het apparaat zelf open maak dan ben ik de garantie meteen kwijt ? weet iemand hier iets van ?
Als je je PSP openmaakt vervalt je garantie ja. De analog stick vast? Ik heb toch behoorlijk intensief Squarez gespeeld (homebrew game) met de analog stick en ik denk dat hij ietsjes losser is geworden. Met GTA werkt hij gewoon naar behoren, geen problemen ondervonden. Werkt hij bij andere games wel goed?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frickY
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22-05 16:04
Ik denk dat hij bedoeld dat die hele stick niet meer beweegt, dus niet meer bruikbaar is, ook niet in andere games ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moning2
dat A - F kan best wel eens kloppen, want ik heb een G1 en das 2.01 :(

en hebben jullie ook dat als je met de internetbrowser geopent de psp in standby zet de psp helemaal vastloopt :? :( 8)7

[ Voor 48% gewijzigd door Moning2 op 08-12-2005 13:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phuncz
  • Niet online

Phuncz

Nope, geen probs mee in 2.0.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• phYzar
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 10:09
Moning2 schreef op donderdag 08 december 2005 @ 13:24:
dat A - F kan best wel eens kloppen, want ik heb een G1 en das 2.01 :(

en hebben jullie ook dat als je met de internetbrowser geopent de psp in standby zet de psp helemaal vastloopt :? :( 8)7
Euhh, over welk nummer hebben we het nu?
Ik heb firmware 2.00 en op de doos staat:

PSP-1004 G1
220-240V
WS259 F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Hmm ben ik ook wel benieuwd naar :) Ik denk inderdaad de onderste F, omdat je ook 2.00 hebt.

Klein vraagje: als je hem op firmware 1.5 hebt staan kun je dan nog wel orginele spellen spelen zoals GTA? Zo niet, staat op de dosen van een PSP welke firmware hij nodig heeft?

[ Voor 50% gewijzigd door Anoniem: 24869 op 08-12-2005 15:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaWaN

DaWaN

'r you wicked ??

phYzar schreef op donderdag 08 december 2005 @ 13:49:
[...]

PSP-1004 G1
220-240V
WS259 F
Ja die onderste F :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• whatzert
Anoniem: 24869 schreef op donderdag 08 december 2005 @ 15:14:
Hmm ben ik ook wel benieuwd naar :) Ik denk inderdaad de onderste F, omdat je ook 2.00 hebt.

Klein vraagje: als je hem op firmware 1.5 hebt staan kun je dan nog wel orginele spellen spelen zoals GTA? Zo niet, staat op de dosen van een PSP welke firmware hij nodig heeft?
GTA vereist 2.00, je kan hierna gewoon nog downgraden naar 1.50. Verder kun je de meeste orginele spellen ook gewoon op 1.50 spelen.

//Edit: Ik was vanmiddag even bij de Mediamarkt ArenA en daar lagen PSP Giga Packs met alleen maar G op de verpakking. Dus mensen, snel halen als je nog een 2.00 wilt! Anders moet je 2e hands gaan zoeken.

Bol.com heeft trouwens ook mooie aanbieding, PSP + PES5 voor 279,99 ->KLIK

[ Voor 32% gewijzigd door whatzert op 08-12-2005 16:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• warchaser
ik probeer nu een filmpje over te zetten met psp video 9 .. maar der staat steeds starten 2de bewerking en dat duurt heel lang?

dit klopt toch wel niet ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 144570

he ik heb even een vraagje he, als ik namelijk een beetje loopt te browsen met mn psp. wordt hij vrij warm. en soms stopt ie ook gewoon met laden van een pagina, dan loopt hij als het ware een beetje vast.
zou dit komen omdat hij te warm wordt of wordt ie bij jullie ook zo warm?

mn psp is heeft v2.0 eu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 144570

warchaser schreef op donderdag 08 december 2005 @ 16:42:
ik probeer nu een filmpje over te zetten met psp video 9 .. maar der staat steeds starten 2de bewerking en dat duurt heel lang?

dit klopt toch wel niet ?
heb ik ook waarschijn lijk een bug, ik vind het een beetje een rotprogramma :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Bandit
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 01-06 18:52
Anoniem: 144570 schreef op donderdag 08 december 2005 @ 16:52:
[...]

Taal op engels zetten. Dan is het probleem opgelost.

Psn=Boobybandit - i7 8700K | Asus Prime Z370-A | Corsair Vengeance 16GB DDR4 @3200Mhz| AORUS GTX 1080TI 11Gb Extreme edition | Logitech Z-5400 | Corsair 750W | ASUS PB 279Q

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• warchaser
Shailesh schreef op donderdag 08 december 2005 @ 16:59:
[...]

Taal op engels zetten. Dan is het probleem opgelost.
dan ist 1%, dan transcode complete ?

zo snel :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ruudvdsanden
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 03-10-2024
Dat probleem heb ik ook met psp video9. Als ik een video codeer is ie binnen 5 sec klaar. :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 155120

een probleempje...Mijn eerste psp liet na enkele weken geen beeld meer zien, dus ik moest hem maar op sturen richting maarssen, toen kreeg ik mijn 2e psp van die gasten...6 dooie pixels! Volgens hen lag het aan een fout in het magazijn...kan gebeuren dacht ik. Mijn 3e psp heb ik vandaag gekregen, had gta voor sinterklaas gekregen dus ik wil gelijk spelen...ik zet hem aan alles prima geen dooie pixels ofzo maar als ik er een UMD in doe dan loopt ie vast bij gta en bij de demo disc geeft ie aan dat hij hem niet kan lezen, kan iemand me helpen :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moning2
phYzar schreef op donderdag 08 december 2005 @ 13:49:
[...]

PSP-1004 G1
220-240V
WS259 F
hehe zie et nu ook :P ik heb WS259 G
keek naar de verkeerde G |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moning2
Anoniem: 155120 schreef op donderdag 08 december 2005 @ 18:03:
een probleempje...Mijn eerste psp liet na enkele weken geen beeld meer zien, dus ik moest hem maar op sturen richting maarssen, toen kreeg ik mijn 2e psp van die gasten...6 dooie pixels! Volgens hen lag het aan een fout in het magazijn...kan gebeuren dacht ik. Mijn 3e psp heb ik vandaag gekregen, had gta voor sinterklaas gekregen dus ik wil gelijk spelen...ik zet hem aan alles prima geen dooie pixels ofzo maar als ik er een UMD in doe dan loopt ie vast bij gta en bij de demo disc geeft ie aan dat hij hem niet kan lezen, kan iemand me helpen :?
weer terug :?
formatteer je memory stick eens bij systeem instellingen, kijk dan of het nog zo is, of nieuwere firmware proberen als je dat homebrew toch niks scheelt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F-Tim
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 12:37
Of je downgrade eerst, en dan upgraden naar 2.00 firmware. Dan ben je niet persé de mogelijkheid kwijt om homebrew te spelen, en sluit je toch de mogelijkheid dat het aan de firmware. Wat ik ook zou doen is ff in het slot blazen waar je de UMD in steekt. Kan ook goed zijn dat er toevallig een pluisje op de lens zit waardoor hij het niet goed doet...

Wanna play?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• whatzert
Anoniem: 155120 schreef op donderdag 08 december 2005 @ 18:03:
Volgens mij is de laser stuk ofzo, het lijkt alsof hij gewoon geen discs kan lezen, zo hoe je het zegt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• warchaser
als ik me psp nu opstart laad ie automatisch de umd... kan je dat ook uitzetten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaWaN

DaWaN

'r you wicked ??

warchaser schreef op donderdag 08 december 2005 @ 19:31:
als ik me psp nu opstart laad ie automatisch de umd... kan je dat ook uitzetten?
Als het goed is kan je het omzeilen als je ouderlijk toezicht aanzet, alleen mij is het nog niet gelukt, zomaar uitzetten kan helaas niet :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 50662

De PSP heeft mij helaas toch niet kunnen overtuigen. Misschien gun ik Sony een nieuwe kans met de PS3 maar dat zien we tegen die tijd wel.

Ik ga m'n PSP waarschijnlijk aan een kennis verkopen,

is dit een beetje reeel of zit ik te hoog/ te laag?

............................................Nieuw:...........................Richtprijs:

PSP Value Pack....................250................................180
Lumines..................................49..................................30
Ridge Racer............................49..................................30
1 Gig memory card........... .....70...................................50
Spiderman............................Gratis........................... Gratis
Opberg doosjes etc........... ....20................................Gratis

Totaal.....................................440..................................290

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prototype
  • Niet online

prototype

Cheer Bear

Parental control level op 1 zetten, dan moet je eerst een code invoeren om de umd te booten, en kan je dus eventueel meteen cancellen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TranceSetter
prototype schreef op donderdag 08 december 2005 @ 19:50:
[...]

Parental control level op 1 zetten, dan moet je eerst een code invoeren om de umd te booten, en kan je dus eventueel meteen cancellen :)
dan moet je echt werkelijk voor alles die pincode ingeven :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prototype
  • Niet online

prototype

Cheer Bear

TranceSetter schreef op donderdag 08 december 2005 @ 19:56:
[...]

dan moet je echt werkelijk voor alles die pincode ingeven :S
Ach joh, overdrijven is ook een vak, alleen voor de umd loaden. Ik heb de mijne gewoon op 0 0 0 0 staan ;)

[ Voor 11% gewijzigd door prototype op 08-12-2005 22:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 46954

ruudvdsanden schreef op donderdag 08 december 2005 @ 17:55:
Dat probleem heb ik ook met psp video9. Als ik een video codeer is ie binnen 5 sec klaar. :?
ik gebruik pspvideo9 al een tijdje en kom dit ook wel eens tegen.

als hij wilt beginnen en er na een paar seconden staat "starten 2de bewerking" betekent dat hij de video niet kan omzetten en wacht op de volgende video die eventueel in de wachtlijst staat.
dit is het geval bij bepaalde video formaten zoals .wmv probeer maar eens een video formaat .avi dan doet hij het wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik heb hem eindelijk gekocht gisteren. Ben bijna elke winkel langs geweest in Leeuwarden, ze hadden allemaal de G versie. Maar gelukkig had Intertoys (waar ik normaal nooit kom) de F versie (dus firmware 2.00). Ik mocht hem daar uittesten. Toen ik thuis kwam toch nog een dooie (of luie) pixel gevonden, gelukkig zit die linkboven in een hoekje.
Maar wil toch even kijken of dit een luie pixel is. Ik heb ergens gelezen dat er een MP4 filmpje is om die luie pixel misschien waker te maken. Weet iemand ook waar je die kunt downloaden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TweakerDwayne
  • Laatst online: 28-03-2021
Anoniem: 24869 schreef op vrijdag 09 december 2005 @ 09:32:
Ik heb hem eindelijk gekocht gisteren. Ben bijna elke winkel langs geweest in Leeuwarden, ze hadden allemaal de G versie. Maar gelukkig had Intertoys (waar ik normaal nooit kom) de F versie (dus firmware 2.00). Ik mocht hem daar uittesten. Toen ik thuis kwam toch nog een dooie (of luie) pixel gevonden, gelukkig zit die linkboven in een hoekje.
Maar wil toch even kijken of dit een luie pixel is. Ik heb ergens gelezen dat er een MP4 filmpje is om die luie pixel misschien waker te maken. Weet iemand ook waar je die kunt downloaden?
Heb hem naar je gemaild maar hij geeft een delivery error :(

Geen probleem heb de link al: http://www.psp-hacks.com/?p=145

[ Voor 10% gewijzigd door TweakerDwayne op 09-12-2005 09:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moning2
Anoniem: 50662 schreef op donderdag 08 december 2005 @ 19:50:
De PSP heeft mij helaas toch niet kunnen overtuigen. Misschien gun ik Sony een nieuwe kans met de PS3 maar dat zien we tegen die tijd wel.

Ik ga m'n PSP waarschijnlijk aan een kennis verkopen,

is dit een beetje reeel of zit ik te hoog/ te laag?

............................................Nieuw:...........................Richtprijs:

PSP Value Pack....................250................................180
Lumines..................................49..................................30
Ridge Racer............................49..................................30
1 Gig memory card........... .....70...................................50
Spiderman............................Gratis........................... Gratis
Opberg doosjes etc........... ....20................................Gratis

Totaal.....................................440..................................290
met dat soort spellen...
lumines schijnt heel verslavend te zijn, maar mij lijkt het meer een mislukte tetris wat thuishoort op de DS, ridge racer is misschien wel tof maar ook meer van hetzelfde, probeer eens wat anders, gta/mercury (die 2 heb ik :Y) , geweldige spellen :) ) en herzie je oordeel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blue2k
Moning2 schreef op vrijdag 09 december 2005 @ 09:59:
[...]

met dat soort spellen...
lumines schijnt heel verslavend te zijn, maar mij lijkt het meer een mislukte tetris wat thuishoort op de DS, ridge racer is misschien wel tof maar ook meer van hetzelfde, probeer eens wat anders, gta/mercury (die 2 heb ik :Y) , geweldige spellen :) ) en herzie je oordeel :)
Ik speel alleen maar Lumines als ik op de PSP speel :P En ik heb voldoende andere games, maar lumines is de enige die mij echt kan boeien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

TweakerDwayne schreef op vrijdag 09 december 2005 @ 09:47:
[...]

Heb hem naar je gemaild maar hij geeft een delivery error :(

Geen probleem heb de link al: http://www.psp-hacks.com/?p=145
Bedankt voor de link, ik zal hem vanavond even uit testen. Snap niet waarom hotmail je bestand niet accepteerd, maar linkje werkt goed. Dus nogmaals bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Of gewoon je PSP nooit uitzetten maar op standby zetten. Doe ik ook altijd en het gebruikt praktisch geen stroom. Ik wist de eerste twee weken niet eens dat de PSP ook uit kon omdat ik hem standaard altijd op standby zetten. Als je hem dan weer aanzet ga je gewoon verder waar je was en wordt je UMD niet automatisch geladen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 68159

[...]

heh ik gebruikt altijd Xoom movies on psp. Om divx en dvd files om te zetten naar psp formaat, werkt heel erg relaxed

Acties:
  • 0 Henk 'm!

he ik heb even een vraagje he, als ik namelijk een beetje loopt te browsen met mn psp. wordt hij vrij warm. en soms stopt ie ook gewoon met laden van een pagina, dan loopt hij als het ware een beetje vast.
zou dit komen omdat hij te warm wordt of wordt ie bij jullie ook zo warm?

mn psp is heeft v2.0 eu
het WIFI gedeelte in de PSP zorgt voor deze hitte. Moet je maar eens kijken hoe warm ie wordt als je met meerdere PSPs tegen elkaar speelt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moning2
Anoniem: 154665 schreef op vrijdag 09 december 2005 @ 11:07:
[...]

het WIFI gedeelte in de PSP zorgt voor deze hitte. Moet je maar eens kijken hoe warm ie wordt als je met meerdere PSPs tegen elkaar speelt!
of je hebt gewoon hete klauwen :P ding zal best warm worden, maar boeien, wel fijn in deze koudere tijden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silencedead
  • Laatst online: 11:39
Ik heb mijn psp al in september geregistreerd en heb nog steeds die spiderman umd niet binnen. Ik kan op de site www.yourpsp.com nergens een e-mail adres of telefoonnummer vinden. Ook in de handleiding niet. Weet iemand waar ik het tel. nr. of mail adres vandaan kan halen? En zijn er nog meer mensen die al zolang zitten te wachten op die umd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 50662

Moning2 schreef op vrijdag 09 december 2005 @ 09:59:
[...]

met dat soort spellen...
Heb het halve spellen scala doorlopen op de manier waar we hier op tweakers niet over praten ;)

Maar m'n besluit staat vast dus hoor graag van de kenners of E290 redelijk is of niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 0xrubennft
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 11-03 12:06
Heb al even lopen zoeken, maar is er een mp3 programma,
zodat je het geluid iets harder kan zette? zo is het echt TE zacht gewoon!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

0xrubennft schreef op vrijdag 09 december 2005 @ 14:49:
Ik heb mijn eigen kop telefoon erin, en stuk beter en harder. Die witte die er bij zit heeft echt slecht geluid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• assifv
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 13:11
whatzert schreef op donderdag 08 december 2005 @ 12:43:
[...]

Als je je PSP openmaakt vervalt je garantie ja. De analog stick vast? Ik heb toch behoorlijk intensief Squarez gespeeld (homebrew game) met de analog stick en ik denk dat hij ietsjes losser is geworden. Met GTA werkt hij gewoon naar behoren, geen problemen ondervonden. Werkt hij bij andere games wel goed?
Mijn broertje heeft ook een PSP, en op een gegeven moment deed de stick het ook niet meer. Hij zat vast. Toen heeft hij de PSP gewoon open gemaakt en het ff gerepareerd. Garantie is nu wel vervallen. Maar om dat ding nu op te sturen voor zo´n klein dingetje...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator
  • Laatst online: 19-05 11:19

Collaborator

You! Cake or Death?

0xrubennft schreef op vrijdag 09 december 2005 @ 14:49:
Het is voor je eigen bescherming, harder dan de max == gehoorsbeschadeging!

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TranceSetter
TheEvilCuber schreef op vrijdag 09 december 2005 @ 15:32:
[...]

Het is voor je eigen bescherming, harder dan de max == gehoorsbeschadeging!
Nee, harder dan max == super kleine kans op gehoorbeschadiging! Het is gewoon een of andere regel die is ingesteld door zo'n rare stichting. Het geluid van de PSP is gewoon té zacht, óók zonder die geluidsbeperking aan!
Pagina: 1 ... 3 ... 12 Laatste

Dit topic is gesloten.