CR35 schreef op zaterdag 10 december 2005 @ 14:53:
[...]
Uitkijken met die screen protector! ik zou het niet eens proberen als ik jou was, bagger ding laat vlekken achter en kraste op mijn scherm, tenminste ik had alleen de screen protector gekocht maar het lijkt alsof daar dezelfde inzit, gewoon een hori aanschaffen.
Screenprotectors zijn passé

. Gebruik ik niet meer, in het begin wel, maar als je gewoon normaal doet met je PSP gebeurt er nix. Heb nog geen enkele kras op mijn PSP.
Maargoed, het gaat mij toch
niet om die screenprotectors en shit. Hoofdzakelijk om die car adapter dus. De rest gooi ik wel "weg", onderin de kast. Nouja, dat doekje en die UMD doosjes waarchijnlijk dan weer niet.
Moning2 schreef op zaterdag 10 december 2005 @ 11:19:
[...]
dr staat groot op Get Me! met allemaal vrolijke en 'aantrekkelijke' kleurtjes, dus echt kwaliteit zal het niet zijn, ook gezien de prijs..., en sommige car adapters kappen dr mee als ze een beetje warm worden, car adapters kan je wel los krijgen, volgens mij heeft de media markt die wel

Nee, en dat verwacht ik ook niet. maar ik wil wel graag dat de Car adapter het een weekje uithoudt. Daarna zal ik em waarschijnelijk toch niet meer gebruiken.
Naja..tis winter, dus zo heel warm zal de adapter niet worden