If you do not change direction, you may end up where you are heading
Anoniem: 102419
Ik heb zelf geen netwerk oid maar toen ik zocht naar netwerken die mn psp kon vinden, kreeg ik toch 1 gevonden netwerk. Signaal 20% en beveiliging " geen" .
Daarom mijn vraag: Kan ik gebruik maken van iemand anders zijn netwerk(voor mijn psp) omdat zijn netwerk niet beveiligd is ?
[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 102419 op 03-12-2005 21:02 ]
This space is occupied
Anoniem: 108806
Tuurlijk kan het. de discussie is altijd of het magTheEvilCuber schreef op zaterdag 03 december 2005 @ 21:08:
Ja natuurlijk, waarom niet?
Anoniem: 102419
dat komt waarschijnlijk omdat dat netwerk alleen g apparaten ondersteund en de psp is bAnoniem: 102419 schreef op zaterdag 03 december 2005 @ 21:47:
Hmm ok, zal wel met signaalsterkte te maken hebben oid, want als ik probeer te verbinden krijg ik de melding dat er een verbindingsfout is opgetreden(80410D07)
Dat maakt geen drol uit B en G is gewoon uitwisselbaar. En onder de 40% krijg ik precies dezelfde error als hierbovenMoning2 schreef op zaterdag 03 december 2005 @ 21:50:
[...]
dat komt waarschijnlijk omdat dat netwerk alleen g apparaten ondersteund en de psp is b
hmmm... nou dat zou tof zijn als de psp g ondersteunde... maar dat doet ie niet en de meeste (alle?) routers kun je instellen om b en g of alleen g toe te staan beste man...DaWaN schreef op zaterdag 03 december 2005 @ 21:54:
[...]
Dat maakt geen drol uit B en G is gewoon uitwisselbaar. En onder de 40% krijg ik precies dezelfde error als hierboven
Hoe los je het probleem op dat ie bepaalde (legale) games niet wil afspelen omdat ie nieuwe firmware moet hebben? Is daar een tip voor of ben je gewoon verplicht te upgraden speciaal voor die game?
The only thing better than a cow, is a human. Unless you need milk. Then you really need a cow.
dr schijnt een of andere version changer te zijn, dan zou het moeten werken, anders wordt et upgradenrimave schreef op zondag 04 december 2005 @ 00:34:
Ik had 2.0 op mijn PSP staan. Toen ik verbinding met m'n wless routerje wilde maken gaf ie gelijk aan dat er nieuwe firmware voor beschikbaar was. Na het scannen en verbinding maken met het netwerk. WPA ism met mijn Eminent router werkt trouwens prima.
Hoe los je het probleem op dat ie bepaalde (legale) games niet wil afspelen omdat ie nieuwe firmware moet hebben? Is daar een tip voor of ben je gewoon verplicht te upgraden speciaal voor die game?
9/10 de 10 routers staan standaard op Mixed mode en als diegene niet beveiligd heeft, heeft diegene waarschijnlijk ook niet mixed mode uitgezetMoning2 schreef op zaterdag 03 december 2005 @ 23:37:
[...]
hmmm... nou dat zou tof zijn als de psp g ondersteunde... maar dat doet ie niet en de meeste (alle?) routers kun je instellen om b en g of alleen g toe te staan beste man...
daar zullen we helaas nooit achter komen...DaWaN schreef op zondag 04 december 2005 @ 11:58:
[...]
9/10 de 10 routers staan standaard op Mixed mode en als diegene niet beveiligd heeft, heeft diegene waarschijnlijk ook niet mixed mode uitgezet
Moning2 schreef op zaterdag 03 december 2005 @ 00:58:
[...]
ja inderdaad, ik heb mn psp binnen, gigapack + gta = 274,nogwat euro (jaja 20% korting bij de media markt
)
XB: Thrace Grumble | FFXIV: Riku Neneh @ Moogle (SnR) | Switch (o.a. MHGU): SW-1221-6759-0029 | Steam: thracegrumble
of wordt vrienden met iemand wiens ma bij de media markt werktDemon Hunter schreef op zondag 04 december 2005 @ 14:16:
[...]
IK WIL OOK BIJ DE MEDIAMARKT WERKEN!!
ik zit helaas wel met 2.01 dus dat wordt wachten tot die hoombruw kan draaien, alle gigapacks zitten met die loze firmware
[ Voor 22% gewijzigd door Moning2 op 04-12-2005 16:29 ]
Anoniem: 126974
kheb geen voor de psp
maar is deze van min mp3(philips ) ook goed? kan dat geen kwaad?
alsie past en werkt dan zijn er geen problemenAnoniem: 126974 schreef op zondag 04 december 2005 @ 18:17:
is dat gelijk welke USB draad je gebruikt
kheb geen voor de psp
maar is deze van min mp3(philips ) ook goed? kan dat geen kwaad?
Anoniem: 161570
Zeker wanneer je lekker internet kunt aftappen van school!
Anoniem: 108806
O_o... dat is net als zon jongentje van 11 dat trots roept dattie gehakct heeft, terwijl ie t wachtwoord heeft geraden. Een open AP gebruiken is niet "aftappen"Anoniem: 161570 schreef op zondag 04 december 2005 @ 19:17:
een psp is zeker wel leuk!.
Zeker wanneer je lekker internet kunt aftappen van school!

af·tap·pen (ov.ww.)
3 (een telefoonlijn) afluisteren
aangezien je niet afluistert, maar gewoon je eigen ding doet via de schoolverbinding is dit geen aftappen.
[ Voor 21% gewijzigd door Anoniem: 108806 op 04-12-2005 19:23 ]
superB
aan zn naam kun je dat ook wel zien..., ik tap nu mijn eigen telefoongesprekken afAnoniem: 108806 schreef op zondag 04 december 2005 @ 19:22:
[...]
O_o... dat is net als zon jongentje van 11 dat trots roept dattie gehakct heeft, terwijl ie t wachtwoord heeft geraden. Een open AP gebruiken is niet "aftappen"
af·tap·pen (ov.ww.)
3 (een telefoonlijn) afluisteren
aangezien je niet afluistert, maar gewoon je eigen ding doet via de schoolverbinding is dit geen aftappen.dus.
[ Voor 7% gewijzigd door Moning2 op 04-12-2005 20:06 ]
dus je moet 1,5 hebben om online te kunnen ?
Fout, mijn gigapack van de dixons had een 2.0, en ik zit nu dus op 1.5 homebrew te draaienMoning2 schreef op zondag 04 december 2005 @ 16:25:
[...]
of wordt vrienden met iemand wiens ma bij de media markt werkt
ik zit helaas wel met 2.01 dus dat wordt wachten tot die hoombruw kan draaien, alle gigapacks zitten met die loze firmware
staat wel in startpost maar een film bestaat uit meerdere vobs en met auto gk kan je maar 1 file tegelijk omzetten en dan zit ik alsnog met meerdere avi's en hoe moet ik die dan samenvoegen
ik zoek dus een progje om van meerdere vobs 1 avi te maken of het liefste meteen mp4
Ben namelijk aan het onderhandelen met iemand maar moet weten of het een 1.5 of 2.0 versie is, probleem is dat hij niet weet waar dit te vinden is.
Anoniem: 141058
Instellingen > systeeminstellingen > systeem informatieseninha schreef op zondag 04 december 2005 @ 21:47:
Kan iemand mij uitleggen hoe je de FW versie kan zien in een PSP??
Ben namelijk aan het onderhandelen met iemand maar moet weten of het een 1.5 of 2.0 versie is, probleem is dat hij niet weet waar dit te vinden is.
hier zal staan
MAC-Adres
Systeemsoftware (je psp's firmware)
Alias
hoop dat je er komt
Anoniem: 97668
Geweldige topics en heel veel!
Te veel om door te spitten hoe het met de firmware zit helaas.
Inmiddels is er al 2.6 heb ik gevonden (ja, ik google óók eerst zonder hier gelijk vragen te stellen.....)
Maar,
als ik een PSP aanschaf én games via de memorystick wil spelen, waarop moet ik letten ivm de firmware.....tot wanneer kan ik hem downgraden of wijzigen??
Of gewoon blijven zoeken naar een tweedehandse 1.5???
2.0 is nog te downgraden, hoger niet meer.Anoniem: 97668 schreef op zondag 04 december 2005 @ 22:20:
Hier een newbie voor de PSP, ben me nog aan het orienteren dus.
Geweldige topics en heel veel!
Te veel om door te spitten hoe het met de firmware zit helaas.
Inmiddels is er al 2.6 heb ik gevonden (ja, ik google óók eerst zonder hier gelijk vragen te stellen.....)
Maar,
als ik een PSP aanschaf én games via de memorystick wil spelen, waarop moet ik letten ivm de firmware.....tot wanneer kan ik hem downgraden of wijzigen??
Of gewoon blijven zoeken naar een tweedehandse 1.5???
Je was me net voor, wilde net de topic verwijderen omdat ik dan toch eindelijk een lijst gevonden had van de verschillende softwares......Het heette niet voor niets "Ultimate Newbie Guide to the PSP"....en ik kan er dus een hoop uithalen!
Toch bedankt!
* Dennahz snapt er nog niks van.
Waarschijnlijk hebben ze een zwakke plek gevonden (exploit) en die misbruiken ze dan (uitbuiten). Zo maken ze er weer een andere versie homebrew voor enz.Dennahz schreef op zondag 04 december 2005 @ 22:43:
Waar ligt het aan dat je homebrew (Backups neem ik aan?) of niet kan spelen? Het is binnenkort dus mogelijk op 2.0? Maar waarom dan ineens wel? Maken ze dan nieuwe programma's, of wordt de boel gehacked ofzo
* Dennahz snapt er nog niks van.
Aangezien software (nog?) niet 100% waterdicht is het meestal een kwestie van tijd voordat ze weer iets vinden in een nieuwere versie.
[ Voor 3% gewijzigd door Razr op 04-12-2005 22:48 ]
Dit vond ik dus ook op hetzelfde forum:Dennahz schreef op zondag 04 december 2005 @ 22:43:
Waar ligt het aan dat je homebrew (Backups neem ik aan?) of niet kan spelen? Het is binnenkort dus mogelijk op 2.0?
2.01 Firmware
This is Sony's response to the overflow exploit found in 2.0. Aside from this "security patch," nothing else was added to this firmware package. At this point in time you cannot downgrade or run any homebrew on a 2.01 PSP!
en zo gaan ze dus nog door tot 2.6.....
What is Homebrew?
According to google, hombrew is: Homebrew video games are video games written by hobby programmers. Homebrew can be thought as games for the PC that are refered to as Freeware. Homebrew shares the same general concept: be free, be fun. Some examples of hombrew games for the PSP include: Squarez , Various emulators (eg. SNES TYL is a SNES emulator) and other homebrew applications.
trouwens, hier de link: http://forums.qj.net/showthread.php?t=16878
Wel zo makkelijk!
Ja, ja, ik begin het langzaam te snappen!
Maar uiteindelijk zal het wel net zoeits worden als op de pc... men vind een goed programma om backups mee te spelen... gamemakers maken nieuwe beveiliging, wordt weer gecrackt etc etc.
Hoop dat er uiteindelijk een firmware komt die gewoon zo kan blijven waardoor je gewoon altijd alles kan spelen. Lijkt me echt tof dat je je eigen programma's kan gebruiken etc maar dan moeten ze het niet de hele tijd zo maken dat je een bepaalde game niet kan draaien omdat firmware x er niet op staat.
Haha, ja raar heDennahz schreef op zondag 04 december 2005 @ 23:01:
maar dan moeten ze het niet de hele tijd zo maken dat je een bepaalde game niet kan draaien omdat firmware x er niet op staat.
Verkoper wilt 2.0 er op zetten. Maar kan ik dan weer terug naar 1.5 of is dit niet mogelijk
Als je hem kunt overkopen, waarom zou de verkoper er dan 2.00 op willen zetten???
Als hij dit doet, dan kun je idd nog terug naar 1.50, maar als hij gewoon de laatste update binnenhaalt, dan zit je op versie 2.60 en dan kun je dus niet terug...
Fotogear: Canon EOS RP | Canon 400D + BG-E3 | RF 24-105mm F4.0L | 50mm F1.8 | 17-40mm F4.0L | 70-200mm F4.0L | 100mm F2.8L Macro | 430EX II
Anoniem: 146149
THX in advance
En dan kan ik weer terug naar 1.5YellowNeck schreef op maandag 05 december 2005 @ 00:32:
Om naar 1.50 te gaan, moet je er 2.00 op hebben staan. Andere versies werken niet!
je kunt ook vragen of iemand zo lief wil zijn om met zijn/haar camera mooie duidelijk goede professionele foto's wil maken.Anoniem: 146149 schreef op maandag 05 december 2005 @ 00:43:
Iemand enig idee waar we enkele High resolution pics van de PSP kunnen vinden. Zowel van de zwarte als van de witte versie.
THX in advance
Ik ben ze trouwens ook nog niet echt tegengekomen, de échte high-res foto's van Sony zelf ofzo..
Persoonlijk zou ik dan de verkoper willen vragen of hij het upgraden wil laten
Aangezien hij niet zelf kan uitzoeken welke firmware zijn PSP is, acht ik de kans ook groot dat hij hem per ongeluk naar 2.01, 2.50 of zelfs 2.60 flasht. En je kunt wel zeggen dat de Demo-disc 2.00 is... als je hem gekocht hebt en het blijkt een 2.01 of hoger te zijn ben je alsnog het haasje
Wanna play?
Anoniem: 146149
Zou er iemand goeie foto's willen maken van zijn/haar witte/zwarte PSP??endless schreef op maandag 05 december 2005 @ 00:49:
[...]
je kunt ook vragen of iemand zo lief wil zijn om met zijn/haar camera mooie duidelijk goede professionele foto's wil maken.
Ik ben ze trouwens ook nog niet echt tegengekomen, de échte high-res foto's van Sony zelf ofzo..
Anoniem: 141058
Anoniem: 146149 schreef op maandag 05 december 2005 @ 08:56:
[...]
Zou er iemand goeie foto's willen maken van zijn/haar witte/zwarte PSP??

dit is mijn mooie zwarte
hoop dat je er wat mee kan
[ Voor 12% gewijzigd door Anoniem: 141058 op 05-12-2005 09:27 ]
http://www.allxboxskins.com/psp/DSCF0187.JPGAnoniem: 146149 schreef op maandag 05 december 2005 @ 00:43:
Iemand enig idee waar we enkele High resolution pics van de PSP kunnen vinden. Zowel van de zwarte als van de witte versie.
THX in advance
http://personales.ya.com/pawstick/psp-dev_launcher.jpg
http://images.google.nl/i...&btnG=Afbeeldingen+zoeken
This space is occupied
Nouja, ik ben ‘m nog lang niet zat aangezien ik verslaafd ben aan Wipeout en al helemaal aan GTA. Maar ik wil eigenlijk ‘n hele mooie witte ! Heeft iemand ervaring met de ceramic white ? Kunnen alle spellen en alle accesoires die je hier koopt op de witte psp ?
En als ik ‘t goed begrijp zit er dan dus geen garantie op die witte ?
toevallig niemand die zelf die witte heeft gekocht?
Bas
Leuk voor je, maar niet echt nieuws want dit is al meerdere keren voorbij gekomen, net als je vraag.Bezer schreef op maandag 05 december 2005 @ 09:55:
ik heb ook de psp gekocht (met speciale Dealers-aanbieding, aangezien ik heel fijn bij de Free werk muhahaha) 250 voor PSP Value pack, Hitch, Up in Smoke Tour, WipeOut en natuurlijk Spiderman 2 én 512 mb geheugen. .. best leuk he ! (en 20% korting op gamesen GTA zelfs voor maar 35 euro )
Nouja, ik ben ‘m nog lang niet zat aangezien ik verslaafd ben aan Wipeout en al helemaal aan GTA. Maar ik wil eigenlijk ‘n hele mooie witte ! Heeft iemand ervaring met de ceramic white ? Kunnen alle spellen en alle accesoires die je hier koopt op de witte psp ?
En als ik ‘t goed begrijp zit er dan dus geen garantie op die witte ?
toevallig niemand die zelf die witte heeft gekocht?
Bas
Dus start reading.
Shuttle SB81P SS51G [350D Grip Canon 70-200/F2.8 1.4Ext Canon 17-55 F2.8 Canon EF-S 10-22 580Ex] PSP 1.5 [DS EZFlash] I-Mate SP5 1GB HTC Tytn
Thnkx voor de tip. Gevonden en erop gezet, werkt als een trein.Moning2 schreef op zondag 04 december 2005 @ 09:15:
[...]
dr schijnt een of andere version changer te zijn, dan zou het moeten werken, anders wordt et upgraden
The only thing better than a cow, is a human. Unless you need milk. Then you really need a cow.
Hier een high res plaatje van de zwarte psp (is promotie plaatje, voor folders enzo)Anoniem: 146149 schreef op maandag 05 december 2005 @ 00:43:
THX in advance
http://home.planet.nl/~onbek932/pics/psp_face.jpg
[ Voor 5% gewijzigd door Turismo op 05-12-2005 11:51 ]
Gamebak Look Behind you, a Three Headed Monkey!
Anoniem: 141307
Anoniem: 137262
Volgens mij hangt dat van de winkel af, gewoon even je situatie voorleggen bij de dixons en kijken of je het direct ingewisseld kan krijgen. Anders is het een lange wachtperiode (N)Anoniem: 137262 schreef op maandag 05 december 2005 @ 13:41:
Ik heb gekeken in dit topic maar vind het niet zo snel terug helaas. Ik heb gisteren een psp gehaalt en er zijn 3 pixels welke continu 1 kleur aangeven 1 fel wit ernaast 1 fel paar en nog 1 wat verder welke fel blauw blijft branden. tevens een heel klein (speldenprikje) op het scherm waardoor het beeld ook wat vertekent word. Kan ik hem direct bij de winkel ruilen (dixons) waar ik hem heb aangeschaft of ben ik hem nu voor lange tijd kwijt aan Sony?
Het is toch normaal dat GTA soms even moet laden Ãn het spel zelf?
Ik heb namelijk dat ik bijvoorbeeld soms van een motor afpleur, en dat de game eventjes freezed (1,5 seconde ofzo), je hoort de UMD dan laden, en gaat vervolgens verder.
Ook heb ik dit bij het switch van Radio zenders.
Fotogear: Canon EOS RP | Canon 400D + BG-E3 | RF 24-105mm F4.0L | 50mm F1.8 | 17-40mm F4.0L | 70-200mm F4.0L | 100mm F2.8L Macro | 430EX II
Anoniem: 154665
Firmware. De huidige RSS onsteunt alleen geluid (podcasts). Misschien 2.7 of 2.8.endless schreef op vrijdag 02 december 2005 @ 23:10:
Ik vanmiddag ge-update naar 2.60 (Speel alleen legale games en hoef geen home-brew te draaien.). Dus ik toenstraks de RSS functie gaan proberen, maar die werkt dus niet lekker.
Ik kan de tweakers.net RSS wel gewoon toevoegen maar als ik hem dan wil openen/lezen zegt de PSP dat er geen items instaan.
Zou het aan tweakers of aan de firmware liggen?
Ahh.. vandaar.Anoniem: 154665 schreef op maandag 05 december 2005 @ 13:54:
[...]
Firmware. De huidige RSS onsteunt alleen geluid (podcasts). Misschien 2.7 of 2.8.
Jammer. Het zou leuk zijn als je een RSS file hebt die de PSP automatisch update zodra hij verbinding heeft met een WiFi punt. Altijd tweakers bij de hand.
Yer, dat heet streamingYellowNeck schreef op maandag 05 december 2005 @ 13:50:
Voor de mensen met GTA:
Het is toch normaal dat GTA soms even moet laden Ãn het spel zelf?
Ik heb namelijk dat ik bijvoorbeeld soms van een motor afpleur, en dat de game eventjes freezed (1,5 seconde ofzo), je hoort de UMD dan laden, en gaat vervolgens verder.
Ook heb ik dit bij het switch van Radio zenders.
prototype schreef op maandag 05 december 2005 @ 13:45:
[...]
Volgens mij hangt dat van de winkel af, gewoon even je situatie voorleggen bij de dixons en kijken of je het direct ingewisseld kan krijgen. Anders is het een lange wachtperiode (N)
Anoniem: 91261
Denk dat er Mac filtering op hun router zitAnoniem: 102419 schreef op zaterdag 03 december 2005 @ 21:47:
Hmm ok, zal wel met signaalsterkte te maken hebben oid, want als ik probeer te verbinden krijg ik de melding dat er een verbindingsfout is opgetreden(80410D07)
Anoniem: 118082
Ik heb een probleempje met mijn PSP. Hij is een keer gevallen. Normaal ben ik er enorm zuinig mee, maar hij viel dus van mijn bed af, circa 30cm naar de grond. Hij viel met de beeldscherm-kant naar beneden, dus het beeldscherm of de PSP hebben de grond nooit geraakt, aangezien de knopjes er ook nog zitten.
Nou deed hij het nog gewoon, tenminste, dat dacht ik. Toen ik een UMD erin stopte, hoorde ik raar gepiep en gekraak bij de reader. UMD's laden gaat dus niet meer. Geen enkele.
Ik dus terug naar de winkel. Maar die willen dat ik het zelf naar Sony stuur. Wat moet ik doen? Mogen ze dit? Ze hebben dit toch gewoon aan mij verkocht, dan moeten ze het toch ook gewoon oplossen als er iets mis is?
Alvast bedankt, want ik kan nu dus geen spelletjes spelen (waaronder mijn net nieuwe, pas 2 uur gespeelde GTA, en mijn nieuwe Tony Hawk), heel naar dit. Ik vind het trouwens sowieso raar dat als de PSP één keer valt hij gelijk kapot is.
En als ik hem dan toch moet opsturen, hoelang gaat dat duren?
PSN: Shiver23
Als er laadtijden zijn is er weinig 'streamings' meer aan
Zelf weinig last van trouwens, in ieder geval tot nu toe niet tijdens het rondrijden. Draai wel de 2.60 fw.
Anoniem: 118082
Nee er is gelukkig helemaal niets te zien. Dus dat van dat 'ineens zo doen' was ik al van plan.Dennahz schreef op maandag 05 december 2005 @ 14:30:
Is er zichtbare schade dan? Anders gewoon zeggen dat hij -ineens- zo deed... of heb je dooie / luie pixels? Dan daar garantie op claimen.
Maar 'jammer genoeg' (nooit gedacht dat ik dit zou zeggen) zitten er geen dode pixels oid in het scherm.
Mijn gigapack van de dixons had eerst een hele lijn met dode pixels... Maar ik ging er gewoon naar toe en heb ze het probleem voorgelecht en kreeg ik een nieuw paket .. nog geen problemen mee verder.. dus ik denk dat je het gewoon kan omruilenAnoniem: 137262 schreef op maandag 05 december 2005 @ 13:41:
Ik heb gekeken in dit topic maar vind het niet zo snel terug helaas. Ik heb gisteren een psp gehaalt en er zijn 3 pixels welke continu 1 kleur aangeven 1 fel wit ernaast 1 fel paar en nog 1 wat verder welke fel blauw blijft branden. tevens een heel klein (speldenprikje) op het scherm waardoor het beeld ook wat vertekent word. Kan ik hem direct bij de winkel ruilen (dixons) waar ik hem heb aangeschaft of ben ik hem nu voor lange tijd kwijt aan Sony?
[ Voor 54% gewijzigd door etwasietsmet op 05-12-2005 16:18 ]
etwasietsmet schreef op maandag 05 december 2005 @ 16:17:
[...]
Mijn gigapack van de dixons had eerst een hele lijn met dode pixels... Maar ik ging er gewoon naar toe en heb ze het probleem voorgelecht en kreeg ik een nieuw paket .. nog geen problemen mee verder.. dus ik denk dat je het gewoon kan omruilen
Hehe, mjah het streamed afhankelijk van 'delen' waar je zit. Als je te snel van de ene naar het andere gebied switched dan kan het heel eventjes 'freezen' idd, dat heb ik tot nu toe maar 1x gehad met firmware 2.0 + ceramic white (die heeft een updated UMD drive) maar het lijkt me normaal.Bosmonster schreef op maandag 05 december 2005 @ 14:37:
[...]
Als er laadtijden zijn is er weinig 'streamings' meer aan
Zelf weinig last van trouwens, in ieder geval tot nu toe niet tijdens het rondrijden. Draai wel de 2.60 fw.
[ Voor 8% gewijzigd door prototype op 05-12-2005 16:32 ]
Het stoort me allemaal vrij weinig
was gewoon om even te showen joh.marco899 schreef op maandag 05 december 2005 @ 11:02:
[...]
Leuk voor je, maar niet echt nieuws want dit is al meerdere keren voorbij gekomen, net als je vraag.
Dus start reading.
etwasietsmet schreef op maandag 05 december 2005 @ 16:17:
[...]
Mijn gigapack van de dixons had eerst een hele lijn met dode pixels... Maar ik ging er gewoon naar toe en heb ze het probleem voorgelecht en kreeg ik een nieuw paket .. nog geen problemen mee verder.. dus ik denk dat je het gewoon kan omruilen
ik heb gelezen dat dat index.dat dr alleen maar is om de psp te laten denken dat je een andere versie hebt (als je et veranderd dus), nu hebben ze (sony) een andere index.dat dr in gezet(firmware 2.50 en hoger) en als je deze veranderd verneuk je je psp, maarja weet ook niet alles...DaWaN schreef op maandag 05 december 2005 @ 17:49:
Mensen met een Giga pack met v2.01 ik zou zeggen mocht je ooit nog homebrew willen kan ik je aanraden niet naar 2.50 te upgraden en al helemaal niet naar 2.60! Dit omdat 2.50 een andere index.dat heeft en er waarschijnlijk een manier is om op usermode te komen op 2.01 en dus downgraden.
Hmm, ik had wat gehoord over dat ze al wat gevorderd waren met het kraken van 2.50 en maar geupgradeDaWaN schreef op maandag 05 december 2005 @ 17:49:
Mensen met een Giga pack met v2.01 ik zou zeggen mocht je ooit nog homebrew willen kan ik je aanraden niet naar 2.50 te upgraden en al helemaal niet naar 2.60! Dit omdat 2.50 een andere index.dat heeft en er waarschijnlijk een manier is om op usermode te komen op 2.01 en dus downgraden.
Ik ga iig nog niet naar 2.60
zal het maar nog niet uitproberen , zit nu lekker fijn op 1.5 maar begin toch wel de webbrowser en wallpaper optie te missen
[i'll keep you guys updated
Laat het alsjeblieft zo zijnkenny89 schreef op maandag 05 december 2005 @ 20:16:
heb nu een nieuwe eboot gedownload namelijk 2.6 die gehacked isvolgens een klasgenoot van mij .....werken daar HOMEBREW programma's op ...
zal het maar nog niet uitproberen , zit nu lekker fijn op 1.5 maar begin toch wel de webbrowser en wallpaper optie te missenzal morgen vragen of hij zijn psp maar meeneemt en showed want ik vertrouw dit echt niet aangezien dit best groot nieuws is voor de psp community en ik hier niks over lees. verder weet ik van die persoon dat hij niet snel liegt en bluft...
[i'll keep you guys updated]
*lijkt me imho vrij sterk, 2.6 is echt pas recent uitgekomen, best knap als die al gekraakt is
ben geen noobie op psp gebied en heb ook de laatste paar grote psp sites bezocht , maar geen 1 meld dit nieuws...
Zelfde MD5 hash als originele update en dus is het gewoon de originele 2.6 updatekenny89 schreef op maandag 05 december 2005 @ 20:16:
heb nu een nieuwe eboot gedownload namelijk 2.6 die gehacked isvolgens een klasgenoot van mij .....werken daar HOMEBREW programma's op ...
zal het maar nog niet uitproberen , zit nu lekker fijn op 1.5 maar begin toch wel de webbrowser en wallpaper optie te missenzal morgen vragen of hij zijn psp maar meeneemt en showed want ik vertrouw dit echt niet aangezien dit best groot nieuws is voor de psp community en ik hier niks over lees. verder weet ik van die persoon dat hij niet snel liegt en bluft...
[i'll keep you guys updated]
En over die 2.5 index.dat, bij de 2.0 downgrade overschrijft je je index.dat met 1 van een 1.0
Als je dat op 2.5 doet heb je een brick. En over 2.01, dat is niets meer dan een 2.00 met een aangepaste libtiff. En usermode in 2.01 kan je via een savegame van GTA LCS, werkt ook op 2.50 maar ja; aangepaste index.dat en op 2.60 werkt het al helemaal niet want daar is de encryptie weer compleet anders. Maar voor nu hebben we alleen de cheatdevice maar waarschijnlijk kunnen we meer dan alleen een cheatdevice via GTA LCS savegame
Anoniem: 126062
Jawel, deze is niet voor 2.6, maar voor 2.5. Zit gewoon in de eboot de firmware voor 2.6. Smerig truukje van Sony. Stond op PSP3D.kenny89 schreef op maandag 05 december 2005 @ 20:40:
vandaar....
ben geen noobie op psp gebied en heb ook de laatste paar grote psp sites bezocht , maar geen 1 meld dit nieuws...
edit: Zie hierboven ook ^^, precies dezelfde tijd
[ Voor 7% gewijzigd door Anoniem: 126062 op 05-12-2005 21:31 ]
Ach maakt mij niet zoveel uit, meestal laten ze niets voor niets een update uitkomen. Ik heb graag alle nieuwe functies, en tsjah. Dat ik die spellen nu moet kopen maakt me ook niet zoveel uit. Nu waardeer je je spellen wel meer. Is raar maar waar
als er bij systeem blablabla 2.00 staat is het 2.00 en anders niet.... doe niet zo paranoia manwhatzert schreef op maandag 05 december 2005 @ 22:55:
Ik heb GTA LCS gekregen van die ouween ik heb mijn PSP geupdate met 2.00 die op de GTA UMD stond. Ik vroeg me af of Sony niet gewoon de 2.01 update (of hoger) op de GTA UMD heeft gegooit en hem 2.00 heeft genoemt zodat ik hierna niet meer kan downgraden. Heeft iemand dus al gedowngrade nadat hij de GTA 2.00 update had geinstalleerd?
gewoon updaten die handel en wachten tot die bende werkt met xlink kai en dan komt je dr maar mooi bij
hehe ik doe niet paranoia ik wil hierna gewoon nog graag de mogelijkheid hebben om te downgraden. Niet dat Sony stiekem een getweakte 2.00 erop heeft gezet.Moning2 schreef op maandag 05 december 2005 @ 23:10:
[...]
als er bij systeem blablabla 2.00 staat is het 2.00 en anders niet.... doe niet zo paranoia man
gewoon updaten die handel en wachten tot die bende werkt met xlink kai en dan komt je dr maar mooi bij
Wat jij leest is geen onzin. Waarom?prototype schreef op maandag 05 december 2005 @ 23:23:
Wat lees ik hier toch vaak onzin over, zelfde MD5 hash dus daarmee ook dezelfde file, dat is namelijk een verkeerde gedachtegang. FYI, een md5 hash heeft een lengte van 128bit (16 byte). Met een beetje logisch nadenken moet je nu toch bij jezelf nagaan dat het onmogelijk is om in die 16 bytes alle (oneindig dus) mogelijke combinaties te versleutelen. Twee of meer aparte combinaties kunnen dus dezelfde hash hebben, het is misschien dan welliswaar wel onwaarschijnlijk dat die twee dan op elkaar lijken. Dat is de enige conclusie die je echt kunt opmaken uit 2 hashes die identiek zijn aan elkaar.
Gegeven een bestaand bestand met een md5 hash, is het nu vrijwel onmogelijk om *zelf* een bestand te genereren dat precies dezelfde md5 hash heeft. En in het bijzonder onwaarschijnlijke geval dat het iemand toch lukt, dan zullen die bestanden zo godsgruwelijk veel verschillen dat iedereen meteen merkt dat het iets totaal anders is.
Wat (sinds zeer recent) wel ontdekt is, is dat het mogelijk is om zelf 2 blokken data te genereren die dezelfde md5 hash hebben (collision). Maar dat is nog een grote stap verwijderd van een collision berekenen voor een willekeurig stuk data. En dat is precies wat nodig is om bijv. een fake update te maken met dezelfde md5 hash als de echte update.
Dus ja, theoretisch is het mogelijk, in de praktijk (nog) niet. Dus je kunt er rustig vanuit gaan dat als een bestand dezelfde md5 hash heeft als de 2.6 update, dat dat ook daadwerkelijk die 2.6 update is.
I mentioned it once, but I think I got away with it.
Heb je een bron voor dat usermode verhaal voor CheatDevice? Zou wel leuk zijn, maar volgens mij is dat CheatDevice niets anders dan een script voor de game engine van GTA, en niet iets waar je willekeurige code mee uit kan voerenDaWaN schreef op maandag 05 december 2005 @ 21:30:
En usermode in 2.01 kan je via een savegame van GTA LCS, werkt ook op 2.50 maar ja; aangepaste index.dat en op 2.60 werkt het al helemaal niet want daar is de encryptie weer compleet anders. Maar voor nu hebben we alleen de cheatdevice maar waarschijnlijk kunnen we meer dan alleen een cheatdevice via GTA LCS savegame
I mentioned it once, but I think I got away with it.
Dat zou wel erg gaaf zijn als dat zou kunnenMoning2 schreef op maandag 05 december 2005 @ 21:57:
iemand schik om even gta lcs te doen?xlink kai heeft mn psp gevonden, nu wil ik et online spelen ook
[ Voor 12% gewijzigd door SToRM666 op 06-12-2005 11:52 ]
PSN id: NL_SToRM
er schijnt iets te zijn met dat gta de ip van je wifi adapter veranderd en dan krijg ik communication lost with players na het laden van et level, dus verder dan het host scherm met alle players ben ik nog niet gekomenSToRM666 schreef op dinsdag 06 december 2005 @ 11:51:
[...]
Dat zou wel erg gaaf zijn als dat zou kunnen
xlink zet je op je pc, je hebt een adapter nodig voor internet(wifi/utp) en een wifi adapter om met de psp te verbinden, je hoeft niks op je psp te zetten, xlink is gratis alleen werkt nog niet helemaal goed met gtawarchaser schreef op dinsdag 06 december 2005 @ 13:19:
is die online dingers, xlink en adhoc fzoiets homebrew? je kan het dus niet op een 2.5 psp zetten ?
voor de WRT54G router v1-v3 volgens mij is er een firmware met een xlink kai client zodat je kan verbinden met je router en online ad-hoc spelen via je router, maar daar zitten natuurlijk risicos aan verbonden
enne ad-hoc is wifi verbinding tussen 2 wifi adapters, pc-pc, pc-psp, psp-psp enz.
[ Voor 7% gewijzigd door Moning2 op 06-12-2005 13:38 ]
hehe...ik had pasgeleden een menneke van een jaar of 6 in de trein die gezellig tegen me aan ging zitten om mee te kijken met m'n spel.frickY schreef op donderdag 01 december 2005 @ 21:49:
Dat had ik maandag.
Twee jochies van een jaar of 12;
[...]
En nog een hoop getetter
My doctor says that I have a malformed public-duty gland and a natural deficiency in moral fibre and that I am therefore excused from saving the world
Anoniem: 22297
lol, vroeg hij niet of hij het voor je moet doenYellowCube schreef op dinsdag 06 december 2005 @ 13:42:
[...]
hehe...ik had pasgeleden een menneke van een jaar of 6 in de trein die gezellig tegen me aan ging zitten om mee te kijken met m'n spel.
My doctor says that I have a malformed public-duty gland and a natural deficiency in moral fibre and that I am therefore excused from saving the world
Dit topic is gesloten.