Het Playstation Portable topic Deel 15 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 2 ... 12 Laatste
Acties:
  • 6.428 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaWaN
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 07-06 12:52

DaWaN

'r you wicked ??

Bob Popcorn schreef op zaterdag 03 december 2005 @ 19:37:
Hoeveel % moet je batterij opgeladen zijn om te kunnen updaten? Ik zit nu op 43% en ik kan nog steeds niet.... :/
Je moet swieso aan de lader zitten

If you do not change direction, you may end up where you are heading

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 102419

Ik had ff een vraagje, waarschijnlijk al eens gesteld maar ik probeer het toch :P

Ik heb zelf geen netwerk oid maar toen ik zocht naar netwerken die mn psp kon vinden, kreeg ik toch 1 gevonden netwerk. Signaal 20% en beveiliging " geen" .
Daarom mijn vraag: Kan ik gebruik maken van iemand anders zijn netwerk(voor mijn psp) omdat zijn netwerk niet beveiligd is ?

[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 102419 op 03-12-2005 21:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 19-05 11:19

Collaborator

You! Cake or Death?

Ja natuurlijk, waarom niet?

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 108806

Tuurlijk kan het. de discussie is altijd of het mag :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaWaN

DaWaN

'r you wicked ??

Pas vanaf 40% kan ik pas internetten, alles onder de 40% doet het bij mij niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 102419

Hmm ok, zal wel met signaalsterkte te maken hebben oid, want als ik probeer te verbinden krijg ik de melding dat er een verbindingsfout is opgetreden(80410D07)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moning2
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 09:12
Anoniem: 102419 schreef op zaterdag 03 december 2005 @ 21:47:
Hmm ok, zal wel met signaalsterkte te maken hebben oid, want als ik probeer te verbinden krijg ik de melding dat er een verbindingsfout is opgetreden(80410D07)
dat komt waarschijnlijk omdat dat netwerk alleen g apparaten ondersteund en de psp is b :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaWaN

DaWaN

'r you wicked ??

Moning2 schreef op zaterdag 03 december 2005 @ 21:50:
[...]

dat komt waarschijnlijk omdat dat netwerk alleen g apparaten ondersteund en de psp is b :)
Dat maakt geen drol uit B en G is gewoon uitwisselbaar. En onder de 40% krijg ik precies dezelfde error als hierboven ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moning2
DaWaN schreef op zaterdag 03 december 2005 @ 21:54:
[...]

Dat maakt geen drol uit B en G is gewoon uitwisselbaar. En onder de 40% krijg ik precies dezelfde error als hierboven ;)
hmmm... nou dat zou tof zijn als de psp g ondersteunde... maar dat doet ie niet en de meeste (alle?) routers kun je instellen om b en g of alleen g toe te staan beste man... 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rimave
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 10:08
Ik had 2.0 op mijn PSP staan. Toen ik verbinding met m'n wless routerje wilde maken gaf ie gelijk aan dat er nieuwe firmware voor beschikbaar was. Na het scannen en verbinding maken met het netwerk. WPA ism met mijn Eminent router werkt trouwens prima.

Hoe los je het probleem op dat ie bepaalde (legale) games niet wil afspelen omdat ie nieuwe firmware moet hebben? Is daar een tip voor of ben je gewoon verplicht te upgraden speciaal voor die game?

The only thing better than a cow, is a human. Unless you need milk. Then you really need a cow.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moning2
rimave schreef op zondag 04 december 2005 @ 00:34:
Ik had 2.0 op mijn PSP staan. Toen ik verbinding met m'n wless routerje wilde maken gaf ie gelijk aan dat er nieuwe firmware voor beschikbaar was. Na het scannen en verbinding maken met het netwerk. WPA ism met mijn Eminent router werkt trouwens prima.

Hoe los je het probleem op dat ie bepaalde (legale) games niet wil afspelen omdat ie nieuwe firmware moet hebben? Is daar een tip voor of ben je gewoon verplicht te upgraden speciaal voor die game?
dr schijnt een of andere version changer te zijn, dan zou het moeten werken, anders wordt et upgraden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaWaN

DaWaN

'r you wicked ??

Moning2 schreef op zaterdag 03 december 2005 @ 23:37:
[...]

hmmm... nou dat zou tof zijn als de psp g ondersteunde... maar dat doet ie niet en de meeste (alle?) routers kun je instellen om b en g of alleen g toe te staan beste man... 8)
9/10 de 10 routers staan standaard op Mixed mode en als diegene niet beveiligd heeft, heeft diegene waarschijnlijk ook niet mixed mode uitgezet ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moning2
DaWaN schreef op zondag 04 december 2005 @ 11:58:
[...]

9/10 de 10 routers staan standaard op Mixed mode en als diegene niet beveiligd heeft, heeft diegene waarschijnlijk ook niet mixed mode uitgezet ;)
daar zullen we helaas nooit achter komen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thrace Grumble
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 07-06 19:14

Thrace Grumble

XB: Thrace Grumble

Moning2 schreef op zaterdag 03 december 2005 @ 00:58:
[...]
ja inderdaad, ik heb mn psp binnen 8), gigapack + gta = 274,nogwat euro (jaja 20% korting bij de media markt 8) )
:( IK WIL OOK BIJ DE MEDIAMARKT WERKEN!! :(

XB: Thrace Grumble | FFXIV: Riku Neneh @ Moogle (SnR) | Switch (o.a. MHGU): SW-1221-6759-0029 | Steam: thracegrumble

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moning2
Demon Hunter schreef op zondag 04 december 2005 @ 14:16:
[...]

:( IK WIL OOK BIJ DE MEDIAMARKT WERKEN!! :(
of wordt vrienden met iemand wiens ma bij de media markt werkt >:)

ik zit helaas wel met 2.01 dus dat wordt wachten tot die hoombruw kan draaien, alle gigapacks zitten met die loze firmware

[ Voor 22% gewijzigd door Moning2 op 04-12-2005 16:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SH4D3H
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 27-02 23:46
Logisch vind je niet? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennahz
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 05-06 22:15

Dennahz

Life feels like hell should.

Ik denk dat ik hem ga halen in maart / april ofzo. Of na m'n verjaardag :p Zie het echt al zitten lekker gamen in de trein :) (6 uur rit, dus extra accu moet er wel bij).

Twitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 126974

is dat gelijk welke USB draad je gebruikt
kheb geen voor de psp
maar is deze van min mp3(philips ) ook goed? kan dat geen kwaad?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moning2
Anoniem: 126974 schreef op zondag 04 december 2005 @ 18:17:
is dat gelijk welke USB draad je gebruikt
kheb geen voor de psp
maar is deze van min mp3(philips ) ook goed? kan dat geen kwaad?
alsie past en werkt dan zijn er geen problemen :) de kabel van mn zen micro werkt ook :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CR35
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 23-05 00:51
Weet iemand iets over Seinfeld voor umd , als ik zoek op google krijg ik Duitse webshops te zien waar ie wel in staat, er staat wat genoemd over januari 2006 terwijl in een folder van Sony November stond. Maar hij kan iig wel bij Upcoming titles ;) _/-\o_ Seinfeld _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 161570

een psp is zeker wel leuk! :).
Zeker wanneer je lekker internet kunt aftappen van school! B)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 108806

Anoniem: 161570 schreef op zondag 04 december 2005 @ 19:17:
een psp is zeker wel leuk! :).
Zeker wanneer je lekker internet kunt aftappen van school! B)
O_o... dat is net als zon jongentje van 11 dat trots roept dattie gehakct heeft, terwijl ie t wachtwoord heeft geraden. Een open AP gebruiken is niet "aftappen" 8)7

af·tap·pen (ov.ww.)
3 (een telefoonlijn) afluisteren

aangezien je niet afluistert, maar gewoon je eigen ding doet via de schoolverbinding is dit geen aftappen. B) dus. :+

[ Voor 21% gewijzigd door Anoniem: 108806 op 04-12-2005 19:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• inXs
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 10:28

inXs

known as inXs

Weet iemand hoe het komt, wanneer ik een AVC mp4 omzet naar een SP mp4 dat de film aanzienlijk sneller loopt?

superB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moning2
Anoniem: 108806 schreef op zondag 04 december 2005 @ 19:22:
[...]

O_o... dat is net als zon jongentje van 11 dat trots roept dattie gehakct heeft, terwijl ie t wachtwoord heeft geraden. Een open AP gebruiken is niet "aftappen" 8)7

af·tap·pen (ov.ww.)
3 (een telefoonlijn) afluisteren

aangezien je niet afluistert, maar gewoon je eigen ding doet via de schoolverbinding is dit geen aftappen. B) dus. :+
aan zn naam kun je dat ook wel zien..., ik tap nu mijn eigen telefoongesprekken af 8)

[ Voor 7% gewijzigd door Moning2 op 04-12-2005 20:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• warchaser
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 08-06 12:00
is dat adhoc of dat andere om online mee te gaan homebrew?

dus je moet 1,5 hebben om online te kunnen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Petok
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 14-05 10:21
Moning2 schreef op zondag 04 december 2005 @ 16:25:
[...]

of wordt vrienden met iemand wiens ma bij de media markt werkt >:)

ik zit helaas wel met 2.01 dus dat wordt wachten tot die hoombruw kan draaien, alle gigapacks zitten met die loze firmware
Fout, mijn gigapack van de dixons had een 2.0, en ik zit nu dus op 1.5 homebrew te draaien _/-\o_ .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hellmonder1986
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 06-01-2021
weet iemand een progje om van iso of vob naar avi te gaan
staat wel in startpost maar een film bestaat uit meerdere vobs en met auto gk kan je maar 1 file tegelijk omzetten en dan zit ik alsnog met meerdere avi's en hoe moet ik die dan samenvoegen

ik zoek dus een progje om van meerdere vobs 1 avi te maken of het liefste meteen mp4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• seninha
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 06-06 23:18

seninha

god's right foot

Kan iemand mij uitleggen hoe je de FW versie kan zien in een PSP??

Ben namelijk aan het onderhandelen met iemand maar moet weten of het een 1.5 of 2.0 versie is, probleem is dat hij niet weet waar dit te vinden is.

iRacing Profile Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 141058

seninha schreef op zondag 04 december 2005 @ 21:47:
Kan iemand mij uitleggen hoe je de FW versie kan zien in een PSP??

Ben namelijk aan het onderhandelen met iemand maar moet weten of het een 1.5 of 2.0 versie is, probleem is dat hij niet weet waar dit te vinden is.
Instellingen > systeeminstellingen > systeem informatie

hier zal staan
MAC-Adres
Systeemsoftware (je psp's firmware)
Alias

hoop dat je er komt 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• seninha

seninha

god's right foot

Dank je . Gelijk doorgegeven. Hoop dat het de goede FW is :)

iRacing Profile Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 97668

Hier een newbie voor de PSP, ben me nog aan het orienteren dus.

Geweldige topics en heel veel!
Te veel om door te spitten hoe het met de firmware zit helaas.
Inmiddels is er al 2.6 heb ik gevonden (ja, ik google óók eerst zonder hier gelijk vragen te stellen.....)

Maar,
als ik een PSP aanschaf én games via de memorystick wil spelen, waarop moet ik letten ivm de firmware.....tot wanneer kan ik hem downgraden of wijzigen??

Of gewoon blijven zoeken naar een tweedehandse 1.5???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razr
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Anoniem: 97668 schreef op zondag 04 december 2005 @ 22:20:
Hier een newbie voor de PSP, ben me nog aan het orienteren dus.

Geweldige topics en heel veel!
Te veel om door te spitten hoe het met de firmware zit helaas.
Inmiddels is er al 2.6 heb ik gevonden (ja, ik google óók eerst zonder hier gelijk vragen te stellen.....)

Maar,
als ik een PSP aanschaf én games via de memorystick wil spelen, waarop moet ik letten ivm de firmware.....tot wanneer kan ik hem downgraden of wijzigen??

Of gewoon blijven zoeken naar een tweedehandse 1.5???
2.0 is nog te downgraden, hoger niet meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frickY
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22-05 16:04
Inderdaad. Zoek een 2.0 of lager.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Razr schreef op zondag 04 december 2005 @ 22:22:
[...]

2.0 is nog te downgraden, hoger niet meer.
Je was me net voor, wilde net de topic verwijderen omdat ik dan toch eindelijk een lijst gevonden had van de verschillende softwares......Het heette niet voor niets "Ultimate Newbie Guide to the PSP"....en ik kan er dus een hoop uithalen!

Toch bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennahz

Dennahz

Waar ligt het aan dat je homebrew (Backups neem ik aan?) of niet kan spelen? Het is binnenkort dus mogelijk op 2.0? Maar waarom dan ineens wel? Maken ze dan nieuwe programma's, of wordt de boel gehacked ofzo :?

* Dennahz snapt er nog niks van.

Twitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razr
  • Niet online
Dennahz schreef op zondag 04 december 2005 @ 22:43:
Waar ligt het aan dat je homebrew (Backups neem ik aan?) of niet kan spelen? Het is binnenkort dus mogelijk op 2.0? Maar waarom dan ineens wel? Maken ze dan nieuwe programma's, of wordt de boel gehacked ofzo :?

* Dennahz snapt er nog niks van.
Waarschijnlijk hebben ze een zwakke plek gevonden (exploit) en die misbruiken ze dan (uitbuiten). Zo maken ze er weer een andere versie homebrew voor enz.

Aangezien software (nog?) niet 100% waterdicht is het meestal een kwestie van tijd voordat ze weer iets vinden in een nieuwere versie.

[ Voor 3% gewijzigd door Razr op 04-12-2005 22:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Dennahz schreef op zondag 04 december 2005 @ 22:43:
Waar ligt het aan dat je homebrew (Backups neem ik aan?) of niet kan spelen? Het is binnenkort dus mogelijk op 2.0?
Dit vond ik dus ook op hetzelfde forum:
2.01 Firmware
This is Sony's response to the overflow exploit found in 2.0. Aside from this "security patch," nothing else was added to this firmware package. At this point in time you cannot downgrade or run any homebrew on a 2.01 PSP!

en zo gaan ze dus nog door tot 2.6.....

What is Homebrew?
According to google, hombrew is: Homebrew video games are video games written by hobby programmers. Homebrew can be thought as games for the PC that are refered to as Freeware. Homebrew shares the same general concept: be free, be fun. Some examples of hombrew games for the PSP include: Squarez , Various emulators (eg. SNES TYL is a SNES emulator) and other homebrew applications.

trouwens, hier de link: http://forums.qj.net/showthread.php?t=16878
Wel zo makkelijk!

Ja, ja, ik begin het langzaam te snappen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennahz

Dennahz

Tof :p

Maar uiteindelijk zal het wel net zoeits worden als op de pc... men vind een goed programma om backups mee te spelen... gamemakers maken nieuwe beveiliging, wordt weer gecrackt etc etc.

Hoop dat er uiteindelijk een firmware komt die gewoon zo kan blijven waardoor je gewoon altijd alles kan spelen. Lijkt me echt tof dat je je eigen programma's kan gebruiken etc maar dan moeten ze het niet de hele tijd zo maken dat je een bepaalde game niet kan draaien omdat firmware x er niet op staat.

Twitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razr
  • Niet online
Dennahz schreef op zondag 04 december 2005 @ 23:01:
maar dan moeten ze het niet de hele tijd zo maken dat je een bepaalde game niet kan draaien omdat firmware x er niet op staat.
Haha, ja raar he ;) Hun willen er ook aan verdienen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• seninha

seninha

god's right foot

Ik kan nou eentje overnemen met FW 1.52 .
Verkoper wilt 2.0 er op zetten. Maar kan ik dan weer terug naar 1.5 of is dit niet mogelijk

iRacing Profile Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TranceSetter
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 06-06 13:32
Die snap ik niet...

Als je hem kunt overkopen, waarom zou de verkoper er dan 2.00 op willen zetten???

Als hij dit doet, dan kun je idd nog terug naar 1.50, maar als hij gewoon de laatste update binnenhaalt, dan zit je op versie 2.60 en dan kun je dus niet terug...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• seninha

seninha

god's right foot

Maar , kan ik van 1.52 naar 1.5??? Ik weet dat je van 2.00 naar 1.5 kan , daarom wilt hij 2.0 er op zetten voor mij.

iRacing Profile Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yellowneck
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Yellowneck

Dure hobby....:\

Om naar 1.50 te gaan, moet je er 2.00 op hebben staan. Andere versies werken niet!

Fotogear: Canon EOS RP | Canon 400D + BG-E3 | RF 24-105mm F4.0L | 50mm F1.8 | 17-40mm F4.0L | 70-200mm F4.0L | 100mm F2.8L Macro | 430EX II

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 146149

Iemand enig idee waar we enkele High resolution pics van de PSP kunnen vinden. Zowel van de zwarte als van de witte versie.

THX in advance

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• seninha

seninha

god's right foot

YellowNeck schreef op maandag 05 december 2005 @ 00:32:
Om naar 1.50 te gaan, moet je er 2.00 op hebben staan. Andere versies werken niet!
En dan kan ik weer terug naar 1.5 :?

iRacing Profile Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• endless
  • Registratie: April 2004
  • Niet online
Anoniem: 146149 schreef op maandag 05 december 2005 @ 00:43:
Iemand enig idee waar we enkele High resolution pics van de PSP kunnen vinden. Zowel van de zwarte als van de witte versie.

THX in advance
je kunt ook vragen of iemand zo lief wil zijn om met zijn/haar camera mooie duidelijk goede professionele foto's wil maken. ;)

Ik ben ze trouwens ook nog niet echt tegengekomen, de échte high-res foto's van Sony zelf ofzo..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F-Tim
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 08-06 18:19
seninha schreef op maandag 05 december 2005 @ 00:46:
[...]

En dan kan ik weer terug naar 1.5 :?
Persoonlijk zou ik dan de verkoper willen vragen of hij het upgraden wil laten ;)

Aangezien hij niet zelf kan uitzoeken welke firmware zijn PSP is, acht ik de kans ook groot dat hij hem per ongeluk naar 2.01, 2.50 of zelfs 2.60 flasht. En je kunt wel zeggen dat de Demo-disc 2.00 is... als je hem gekocht hebt en het blijkt een 2.01 of hoger te zijn ben je alsnog het haasje ;)

Wanna play?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 146149

endless schreef op maandag 05 december 2005 @ 00:49:
[...]

je kunt ook vragen of iemand zo lief wil zijn om met zijn/haar camera mooie duidelijk goede professionele foto's wil maken. ;)

Ik ben ze trouwens ook nog niet echt tegengekomen, de échte high-res foto's van Sony zelf ofzo..
Zou er iemand goeie foto's willen maken van zijn/haar witte/zwarte PSP?? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 141058

Anoniem: 146149 schreef op maandag 05 december 2005 @ 08:56:
[...]

Zou er iemand goeie foto's willen maken van zijn/haar witte/zwarte PSP?? :)
Afbeeldingslocatie: http://img205.imageshack.us/img205/3092/pspspspsp1ux.jpg

dit is mijn mooie zwarte :D

hoop dat je er wat mee kan 8)

[ Voor 12% gewijzigd door Anoniem: 141058 op 05-12-2005 09:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennahz

Dennahz

THX in advance
http://www.allxboxskins.com/psp/DSCF0187.JPG
http://personales.ya.com/pawstick/psp-dev_launcher.jpg

http://images.google.nl/i...&btnG=Afbeeldingen+zoeken

:?

Twitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator
  • Laatst online: 19-05 11:19

Collaborator

You! Cake or Death?

Ik heb thuis wel een hele grote foto van een zwarte PSP. Volgendsmij officieel van sony, zal vanavond kijken als niemand me voor is ;)

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezer
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 03-01 00:11
ik heb ook de psp gekocht (met speciale Dealers-aanbieding, aangezien ik heel fijn bij de Free werk muhahaha) 250 voor PSP Value pack, Hitch, Up in Smoke Tour, WipeOut en natuurlijk Spiderman 2 én 512 mb geheugen. .. best leuk he ! (en 20% korting op games :p en GTA zelfs voor maar 35 euro )
Nouja, ik ben ‘m nog lang niet zat aangezien ik verslaafd ben aan Wipeout en al helemaal aan GTA. Maar ik wil eigenlijk ‘n hele mooie witte ! Heeft iemand ervaring met de ceramic white ? Kunnen alle spellen en alle accesoires die je hier koopt op de witte psp ?
En als ik ‘t goed begrijp zit er dan dus geen garantie op die witte ?
toevallig niemand die zelf die witte heeft gekocht? :D

Bas

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marco899
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 19-01-2024

marco899

Know's what he wants.

Bezer schreef op maandag 05 december 2005 @ 09:55:
ik heb ook de psp gekocht (met speciale Dealers-aanbieding, aangezien ik heel fijn bij de Free werk muhahaha) 250 voor PSP Value pack, Hitch, Up in Smoke Tour, WipeOut en natuurlijk Spiderman 2 én 512 mb geheugen. .. best leuk he ! (en 20% korting op games :p en GTA zelfs voor maar 35 euro )
Nouja, ik ben ‘m nog lang niet zat aangezien ik verslaafd ben aan Wipeout en al helemaal aan GTA. Maar ik wil eigenlijk ‘n hele mooie witte ! Heeft iemand ervaring met de ceramic white ? Kunnen alle spellen en alle accesoires die je hier koopt op de witte psp ?
En als ik ‘t goed begrijp zit er dan dus geen garantie op die witte ?
toevallig niemand die zelf die witte heeft gekocht? :D

Bas
Leuk voor je, maar niet echt nieuws want dit is al meerdere keren voorbij gekomen, net als je vraag.
Dus start reading.

Shuttle SB81P SS51G [350D Grip Canon 70-200/F2.8 1.4Ext Canon 17-55 F2.8 Canon EF-S 10-22 580Ex] PSP 1.5 [DS EZFlash] I-Mate SP5 1GB HTC Tytn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rimave
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 10:08
Moning2 schreef op zondag 04 december 2005 @ 09:15:
[...]

dr schijnt een of andere version changer te zijn, dan zou het moeten werken, anders wordt et upgraden :)
Thnkx voor de tip. Gevonden en erop gezet, werkt als een trein. :)

The only thing better than a cow, is a human. Unless you need milk. Then you really need a cow.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turismo
  • Registratie: December 2000
  • Nu online

THX in advance
Hier een high res plaatje van de zwarte psp (is promotie plaatje, voor folders enzo)

http://home.planet.nl/~onbek932/pics/psp_face.jpg

[ Voor 5% gewijzigd door Turismo op 05-12-2005 11:51 ]

Gamebak Look Behind you, a Three Headed Monkey!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 141307

hey ik ben van plan om er is een game bij te gaan kopen, ben beetje uitgekeken op ridge racers:p Ben op zoek naar een game die niet gaat vervelen en die je kan blijven spelen. Ik zat zelf eerst te denken aan lumines, maar nu is GTA uit en zit ik toch te twijfelen. Wat raden jullie aan? andere suggesties zijn ook welkom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 137262

Ik heb gekeken in dit topic maar vind het niet zo snel terug helaas. Ik heb gisteren een psp gehaalt en er zijn 3 pixels welke continu 1 kleur aangeven 1 fel wit ernaast 1 fel paar en nog 1 wat verder welke fel blauw blijft branden. tevens een heel klein (speldenprikje) op het scherm waardoor het beeld ook wat vertekent word. Kan ik hem direct bij de winkel ruilen (dixons) waar ik hem heb aangeschaft of ben ik hem nu voor lange tijd kwijt aan Sony?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prototype
  • Niet online

prototype

Cheer Bear

Anoniem: 137262 schreef op maandag 05 december 2005 @ 13:41:
Ik heb gekeken in dit topic maar vind het niet zo snel terug helaas. Ik heb gisteren een psp gehaalt en er zijn 3 pixels welke continu 1 kleur aangeven 1 fel wit ernaast 1 fel paar en nog 1 wat verder welke fel blauw blijft branden. tevens een heel klein (speldenprikje) op het scherm waardoor het beeld ook wat vertekent word. Kan ik hem direct bij de winkel ruilen (dixons) waar ik hem heb aangeschaft of ben ik hem nu voor lange tijd kwijt aan Sony?
Volgens mij hangt dat van de winkel af, gewoon even je situatie voorleggen bij de dixons en kijken of je het direct ingewisseld kan krijgen. Anders is het een lange wachtperiode (N)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yellowneck
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Yellowneck

Dure hobby....:\

Voor de mensen met GTA:

Het is toch normaal dat GTA soms even moet laden ín het spel zelf?
Ik heb namelijk dat ik bijvoorbeeld soms van een motor afpleur, en dat de game eventjes freezed (1,5 seconde ofzo), je hoort de UMD dan laden, en gaat vervolgens verder.
Ook heb ik dit bij het switch van Radio zenders.

Fotogear: Canon EOS RP | Canon 400D + BG-E3 | RF 24-105mm F4.0L | 50mm F1.8 | 17-40mm F4.0L | 70-200mm F4.0L | 100mm F2.8L Macro | 430EX II

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 154665

endless schreef op vrijdag 02 december 2005 @ 23:10:
Ik vanmiddag ge-update naar 2.60 (Speel alleen legale games en hoef geen home-brew te draaien.). Dus ik toenstraks de RSS functie gaan proberen, maar die werkt dus niet lekker.

Ik kan de tweakers.net RSS wel gewoon toevoegen maar als ik hem dan wil openen/lezen zegt de PSP dat er geen items instaan.

Zou het aan tweakers of aan de firmware liggen?
Firmware. De huidige RSS onsteunt alleen geluid (podcasts). Misschien 2.7 of 2.8.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• endless
  • Registratie: April 2004
  • Niet online
Anoniem: 154665 schreef op maandag 05 december 2005 @ 13:54:
[...]

Firmware. De huidige RSS onsteunt alleen geluid (podcasts). Misschien 2.7 of 2.8.
Ahh.. vandaar.
Jammer. Het zou leuk zijn als je een RSS file hebt die de PSP automatisch update zodra hij verbinding heeft met een WiFi punt. Altijd tweakers bij de hand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prototype
  • Niet online

prototype

Cheer Bear

YellowNeck schreef op maandag 05 december 2005 @ 13:50:
Voor de mensen met GTA:

Het is toch normaal dat GTA soms even moet laden ín het spel zelf?
Ik heb namelijk dat ik bijvoorbeeld soms van een motor afpleur, en dat de game eventjes freezed (1,5 seconde ofzo), je hoort de UMD dan laden, en gaat vervolgens verder.
Ook heb ik dit bij het switch van Radio zenders.
Yer, dat heet streaming :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Wellicht iemand ervaring ermee? met Dixons zelf of hoe ik hem direct kan ruilen met 1 of andere smoes ?!
prototype schreef op maandag 05 december 2005 @ 13:45:
[...]

Volgens mij hangt dat van de winkel af, gewoon even je situatie voorleggen bij de dixons en kijken of je het direct ingewisseld kan krijgen. Anders is het een lange wachtperiode (N)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 91261

Anoniem: 102419 schreef op zaterdag 03 december 2005 @ 21:47:
Denk dat er Mac filtering op hun router zit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 118082

Hallo allemaal,

Ik heb een probleempje met mijn PSP. Hij is een keer gevallen. Normaal ben ik er enorm zuinig mee, maar hij viel dus van mijn bed af, circa 30cm naar de grond. Hij viel met de beeldscherm-kant naar beneden, dus het beeldscherm of de PSP hebben de grond nooit geraakt, aangezien de knopjes er ook nog zitten.

Nou deed hij het nog gewoon, tenminste, dat dacht ik. Toen ik een UMD erin stopte, hoorde ik raar gepiep en gekraak bij de reader. UMD's laden gaat dus niet meer. Geen enkele.

Ik dus terug naar de winkel. Maar die willen dat ik het zelf naar Sony stuur. Wat moet ik doen? Mogen ze dit? Ze hebben dit toch gewoon aan mij verkocht, dan moeten ze het toch ook gewoon oplossen als er iets mis is?

Alvast bedankt, want ik kan nu dus geen spelletjes spelen (waaronder mijn net nieuwe, pas 2 uur gespeelde GTA, en mijn nieuwe Tony Hawk), heel naar dit. Ik vind het trouwens sowieso raar dat als de PSP één keer valt hij gelijk kapot is.

En als ik hem dan toch moet opsturen, hoelang gaat dat duren? :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Shiver23

Wat sta je nou te kijken!

Ik ben bang dat dit buiten je garantie valt. En je hebt garantie met de fabrikant, niet bij de winkel.

PSN: Shiver23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennahz

Dennahz

Is er zichtbare schade dan? Anders gewoon zeggen dat hij -ineens- zo deed... of heb je dooie / luie pixels? Dan daar garantie op claimen.

Twitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

De dode pixels, ik las daar onlangs een nieuwbericht van dat Sony er niet meer moelijk over deedt en zo omruilde of fixte en dit ook kenbaar gemaakt had aan de winkeliers.... echter als ik met mijn psp met 3 luie pixels ga is de leveancier (Dixons) dan diegene die het moet omruilen of diegene die het moet vertellen dat ik het mag opsturen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
  • Laatst online: 04-06 16:46

Bosmonster

*zucht*

Als er laadtijden zijn is er weinig 'streamings' meer aan ;)

Zelf weinig last van trouwens, in ieder geval tot nu toe niet tijdens het rondrijden. Draai wel de 2.60 fw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 118082

Dennahz schreef op maandag 05 december 2005 @ 14:30:
Is er zichtbare schade dan? Anders gewoon zeggen dat hij -ineens- zo deed... of heb je dooie / luie pixels? Dan daar garantie op claimen.
Nee er is gelukkig helemaal niets te zien. Dus dat van dat 'ineens zo doen' was ik al van plan.
Maar 'jammer genoeg' (nooit gedacht dat ik dit zou zeggen) zitten er geen dode pixels oid in het scherm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• etwasietsmet
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 05-06 14:45
Anoniem: 137262 schreef op maandag 05 december 2005 @ 13:41:
Mijn gigapack van de dixons had eerst een hele lijn met dode pixels... Maar ik ging er gewoon naar toe en heb ze het probleem voorgelecht en kreeg ik een nieuw paket .. nog geen problemen mee verder.. dus ik denk dat je het gewoon kan omruilen

[ Voor 54% gewijzigd door etwasietsmet op 05-12-2005 16:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Laten we hopen dat ze bij mij ook niet moeilijk doen ;-)
etwasietsmet schreef op maandag 05 december 2005 @ 16:17:
[...]

Mijn gigapack van de dixons had eerst een hele lijn met dode pixels... Maar ik ging er gewoon naar toe en heb ze het probleem voorgelecht en kreeg ik een nieuw paket .. nog geen problemen mee verder.. dus ik denk dat je het gewoon kan omruilen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prototype
  • Niet online

prototype

Cheer Bear

Bosmonster schreef op maandag 05 december 2005 @ 14:37:
[...]

Als er laadtijden zijn is er weinig 'streamings' meer aan ;)

Zelf weinig last van trouwens, in ieder geval tot nu toe niet tijdens het rondrijden. Draai wel de 2.60 fw.
Hehe, mjah het streamed afhankelijk van 'delen' waar je zit. Als je te snel van de ene naar het andere gebied switched dan kan het heel eventjes 'freezen' idd, dat heb ik tot nu toe maar 1x gehad met firmware 2.0 + ceramic white (die heeft een updated UMD drive) maar het lijkt me normaal.

[ Voor 8% gewijzigd door prototype op 05-12-2005 16:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razr
  • Niet online
Ik heb het weleens gehad dat als je bijvoorbeeld een motor pakt, het heel eventjes duurt voordat je daadwerkelijk het geluid van de motor hoort. Ook met radiozenders is dit soms het geval.

Het stoort me allemaal vrij weinig :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bellsofwar
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 13-05 13:49
marco899 schreef op maandag 05 december 2005 @ 11:02:
[...]

Leuk voor je, maar niet echt nieuws want dit is al meerdere keren voorbij gekomen, net als je vraag.
Dus start reading.
was gewoon om even te showen joh.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaWaN

DaWaN

'r you wicked ??

Mensen met een Giga pack met v2.01 ik zou zeggen mocht je ooit nog homebrew willen kan ik je aanraden niet naar 2.50 te upgraden en al helemaal niet naar 2.60! Dit omdat 2.50 een andere index.dat heeft en er waarschijnlijk een manier is om op usermode te komen op 2.01 en dus downgraden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ben net langs geweest bleek dat ze om 17:00 dicht waren en ik stond daar op de ramen te bonken om 17:45 :) Na wat praten deden ze toch nog de deur voor me open en lieten ze mij het verhaal doen met 3 pixels en dat putje in het scherm. Hun zagen niets, wellicht met sinterklaas al teveel gedronken maar kreeg toch een nieuwe mee. Dus mensen geen probleem zelfs als ze niks zien daaro ;-)
etwasietsmet schreef op maandag 05 december 2005 @ 16:17:
[...]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moning2
DaWaN schreef op maandag 05 december 2005 @ 17:49:
Mensen met een Giga pack met v2.01 ik zou zeggen mocht je ooit nog homebrew willen kan ik je aanraden niet naar 2.50 te upgraden en al helemaal niet naar 2.60! Dit omdat 2.50 een andere index.dat heeft en er waarschijnlijk een manier is om op usermode te komen op 2.01 en dus downgraden.
ik heb gelezen dat dat index.dat dr alleen maar is om de psp te laten denken dat je een andere versie hebt (als je et veranderd dus), nu hebben ze (sony) een andere index.dat dr in gezet(firmware 2.50 en hoger) en als je deze veranderd verneuk je je psp, maarja weet ook niet alles... :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rooster
  • Laatst online: 01-05 09:46
DaWaN schreef op maandag 05 december 2005 @ 17:49:
Hmm, ik had wat gehoord over dat ze al wat gevorderd waren met het kraken van 2.50 en maar geupgrade ;(
Ik ga iig nog niet naar 2.60

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k5052
  • Laatst online: 03-06 18:20
heb nu een nieuwe eboot gedownload namelijk 2.6 die gehacked is :? volgens een klasgenoot van mij .....werken daar HOMEBREW programma's op ...
zal het maar nog niet uitproberen , zit nu lekker fijn op 1.5 maar begin toch wel de webbrowser en wallpaper optie te missen ;) zal morgen vragen of hij zijn psp maar meeneemt en showed want ik vertrouw dit echt niet aangezien dit best groot nieuws is voor de psp community en ik hier niks over lees. verder weet ik van die persoon dat hij niet snel liegt en bluft...
[i'll keep you guys updated 8) ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rooster
  • Laatst online: 01-05 09:46
kenny89 schreef op maandag 05 december 2005 @ 20:16:
heb nu een nieuwe eboot gedownload namelijk 2.6 die gehacked is :? volgens een klasgenoot van mij .....werken daar HOMEBREW programma's op ...
zal het maar nog niet uitproberen , zit nu lekker fijn op 1.5 maar begin toch wel de webbrowser en wallpaper optie te missen ;) zal morgen vragen of hij zijn psp maar meeneemt en showed want ik vertrouw dit echt niet aangezien dit best groot nieuws is voor de psp community en ik hier niks over lees. verder weet ik van die persoon dat hij niet snel liegt en bluft...
Laat het alsjeblieft zo zijn :9~
*lijkt me imho vrij sterk, 2.6 is echt pas recent uitgekomen, best knap als die al gekraakt is :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k5052
  • Laatst online: 03-06 18:20
vandaar....
ben geen noobie op psp gebied en heb ook de laatste paar grote psp sites bezocht , maar geen 1 meld dit nieuws...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaWaN

DaWaN

'r you wicked ??

kenny89 schreef op maandag 05 december 2005 @ 20:16:
Zelfde MD5 hash als originele update en dus is het gewoon de originele 2.6 update ;)

En over die 2.5 index.dat, bij de 2.0 downgrade overschrijft je je index.dat met 1 van een 1.0
Als je dat op 2.5 doet heb je een brick. En over 2.01, dat is niets meer dan een 2.00 met een aangepaste libtiff. En usermode in 2.01 kan je via een savegame van GTA LCS, werkt ook op 2.50 maar ja; aangepaste index.dat en op 2.60 werkt het al helemaal niet want daar is de encryptie weer compleet anders. Maar voor nu hebben we alleen de cheatdevice maar waarschijnlijk kunnen we meer dan alleen een cheatdevice via GTA LCS savegame >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 126062

kenny89 schreef op maandag 05 december 2005 @ 20:40:
vandaar....
ben geen noobie op psp gebied en heb ook de laatste paar grote psp sites bezocht , maar geen 1 meld dit nieuws...
Jawel, deze is niet voor 2.6, maar voor 2.5. Zit gewoon in de eboot de firmware voor 2.6. Smerig truukje van Sony. Stond op PSP3D.

edit: Zie hierboven ook ^^, precies dezelfde tijd :)

[ Voor 7% gewijzigd door Anoniem: 126062 op 05-12-2005 21:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razr
  • Niet online
Ik draai lekker 2.6 :D

Ach maakt mij niet zoveel uit, meestal laten ze niets voor niets een update uitkomen. Ik heb graag alle nieuwe functies, en tsjah. Dat ik die spellen nu moet kopen maakt me ook niet zoveel uit. Nu waardeer je je spellen wel meer. Is raar maar waar :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moning2
iemand schik om even gta lcs te doen? :P xlink kai heeft mn psp gevonden, nu wil ik et online spelen ook :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• whatzert
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 07-06 08:09
Ik heb GTA LCS gekregen van die ouwe :) en ik heb mijn PSP geupdate met 2.00 die op de GTA UMD stond. Ik vroeg me af of Sony niet gewoon de 2.01 update (of hoger) op de GTA UMD heeft gegooit en hem 2.00 heeft genoemt zodat ik hierna niet meer kan downgraden. Heeft iemand dus al gedowngrade nadat hij de GTA 2.00 update had geinstalleerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moning2
whatzert schreef op maandag 05 december 2005 @ 22:55:
Ik heb GTA LCS gekregen van die ouwe :) en ik heb mijn PSP geupdate met 2.00 die op de GTA UMD stond. Ik vroeg me af of Sony niet gewoon de 2.01 update (of hoger) op de GTA UMD heeft gegooit en hem 2.00 heeft genoemt zodat ik hierna niet meer kan downgraden. Heeft iemand dus al gedowngrade nadat hij de GTA 2.00 update had geinstalleerd?
als er bij systeem blablabla 2.00 staat is het 2.00 en anders niet.... doe niet zo paranoia man :P
gewoon updaten die handel en wachten tot die bende werkt met xlink kai en dan komt je dr maar mooi bij :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prototype
  • Niet online

prototype

Cheer Bear

Wat lees ik hier toch vaak onzin over, zelfde MD5 hash dus daarmee ook dezelfde file, dat is namelijk een verkeerde gedachtegang. FYI, een md5 hash heeft een lengte van 128bit (16 byte). Met een beetje logisch nadenken moet je nu toch bij jezelf nagaan dat het onmogelijk is om in die 16 bytes alle (oneindig dus) mogelijke combinaties te versleutelen. Twee of meer aparte combinaties kunnen dus dezelfde hash hebben, het is misschien dan welliswaar wel onwaarschijnlijk dat die twee dan op elkaar lijken. Dat is de enige conclusie die je echt kunt opmaken uit 2 hashes die identiek zijn aan elkaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• whatzert
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 07-06 08:09
Moning2 schreef op maandag 05 december 2005 @ 23:10:
[...]

als er bij systeem blablabla 2.00 staat is het 2.00 en anders niet.... doe niet zo paranoia man :P
gewoon updaten die handel en wachten tot die bende werkt met xlink kai en dan komt je dr maar mooi bij :P
hehe ik doe niet paranoia ik wil hierna gewoon nog graag de mogelijkheid hebben om te downgraden. Niet dat Sony stiekem een getweakte 2.00 erop heeft gezet. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phuncz
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Phuncz

ico_sphere by Matthew Divito

Waarom zouden ze dat doen ? Even alle PSP's terug uit de doos, opnieuw flashen. Zeker waarom ook niet he :) T'zijn er waarschijnlijk maar een paar honderdduizend :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brama
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
prototype schreef op maandag 05 december 2005 @ 23:23:
Wat lees ik hier toch vaak onzin over, zelfde MD5 hash dus daarmee ook dezelfde file, dat is namelijk een verkeerde gedachtegang. FYI, een md5 hash heeft een lengte van 128bit (16 byte). Met een beetje logisch nadenken moet je nu toch bij jezelf nagaan dat het onmogelijk is om in die 16 bytes alle (oneindig dus) mogelijke combinaties te versleutelen. Twee of meer aparte combinaties kunnen dus dezelfde hash hebben, het is misschien dan welliswaar wel onwaarschijnlijk dat die twee dan op elkaar lijken. Dat is de enige conclusie die je echt kunt opmaken uit 2 hashes die identiek zijn aan elkaar.
Wat jij leest is geen onzin. Waarom?

Gegeven een bestaand bestand met een md5 hash, is het nu vrijwel onmogelijk om *zelf* een bestand te genereren dat precies dezelfde md5 hash heeft. En in het bijzonder onwaarschijnlijke geval dat het iemand toch lukt, dan zullen die bestanden zo godsgruwelijk veel verschillen dat iedereen meteen merkt dat het iets totaal anders is.

Wat (sinds zeer recent) wel ontdekt is, is dat het mogelijk is om zelf 2 blokken data te genereren die dezelfde md5 hash hebben (collision). Maar dat is nog een grote stap verwijderd van een collision berekenen voor een willekeurig stuk data. En dat is precies wat nodig is om bijv. een fake update te maken met dezelfde md5 hash als de echte update.

Dus ja, theoretisch is het mogelijk, in de praktijk (nog) niet. Dus je kunt er rustig vanuit gaan dat als een bestand dezelfde md5 hash heeft als de 2.6 update, dat dat ook daadwerkelijk die 2.6 update is.

I mentioned it once, but I think I got away with it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brama
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
DaWaN schreef op maandag 05 december 2005 @ 21:30:
En usermode in 2.01 kan je via een savegame van GTA LCS, werkt ook op 2.50 maar ja; aangepaste index.dat en op 2.60 werkt het al helemaal niet want daar is de encryptie weer compleet anders. Maar voor nu hebben we alleen de cheatdevice maar waarschijnlijk kunnen we meer dan alleen een cheatdevice via GTA LCS savegame >:)
Heb je een bron voor dat usermode verhaal voor CheatDevice? Zou wel leuk zijn, maar volgens mij is dat CheatDevice niets anders dan een script voor de game engine van GTA, en niet iets waar je willekeurige code mee uit kan voeren :?

I mentioned it once, but I think I got away with it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SToRM666
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 11-09-2024
Moning2 schreef op maandag 05 december 2005 @ 21:57:
iemand schik om even gta lcs te doen? :P xlink kai heeft mn psp gevonden, nu wil ik et online spelen ook :P
Dat zou wel erg gaaf zijn als dat zou kunnen :)

[ Voor 12% gewijzigd door SToRM666 op 06-12-2005 11:52 ]

PSN id: NL_SToRM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• warchaser
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 08-06 12:00
is die online dingers, xlink en adhoc fzoiets homebrew? je kan het dus niet op een 2.5 psp zetten ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moning2
SToRM666 schreef op dinsdag 06 december 2005 @ 11:51:
[...]

Dat zou wel erg gaaf zijn als dat zou kunnen :)
er schijnt iets te zijn met dat gta de ip van je wifi adapter veranderd en dan krijg ik communication lost with players na het laden van et level, dus verder dan het host scherm met alle players ben ik nog niet gekomen :) even wachten tot iemand er wat op vind.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moning2
warchaser schreef op dinsdag 06 december 2005 @ 13:19:
is die online dingers, xlink en adhoc fzoiets homebrew? je kan het dus niet op een 2.5 psp zetten ?
xlink zet je op je pc, je hebt een adapter nodig voor internet(wifi/utp) en een wifi adapter om met de psp te verbinden, je hoeft niks op je psp te zetten, xlink is gratis alleen werkt nog niet helemaal goed met gta :(
voor de WRT54G router v1-v3 volgens mij is er een firmware met een xlink kai client zodat je kan verbinden met je router en online ad-hoc spelen via je router, maar daar zitten natuurlijk risicos aan verbonden :)

enne ad-hoc is wifi verbinding tussen 2 wifi adapters, pc-pc, pc-psp, psp-psp enz.

[ Voor 7% gewijzigd door Moning2 op 06-12-2005 13:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YellowCube
  • Laatst online: 09:58

YellowCube

Wait...what?

frickY schreef op donderdag 01 december 2005 @ 21:49:
Dat had ik maandag.
Twee jochies van een jaar of 12;

[...]

En nog een hoop getetter :|
hehe...ik had pasgeleden een menneke van een jaar of 6 in de trein die gezellig tegen me aan ging zitten om mee te kijken met m'n spel.

My doctor says that I have a malformed public-duty gland and a natural deficiency in moral fibre and that I am therefore excused from saving the world

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 22297

YellowCube schreef op dinsdag 06 december 2005 @ 13:42:
[...]

hehe...ik had pasgeleden een menneke van een jaar of 6 in de trein die gezellig tegen me aan ging zitten om mee te kijken met m'n spel.
lol, vroeg hij niet of hij het voor je moet doen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YellowCube
  • Laatst online: 09:58

YellowCube

Wait...what?

nee, hij hield z'n mond wel redelijk....maar uiteraard kwam er van mijn kant wel een behoorlijk faalangst opzetten.

My doctor says that I have a malformed public-duty gland and a natural deficiency in moral fibre and that I am therefore excused from saving the world

Pagina: 1 2 ... 12 Laatste

Dit topic is gesloten.