Hmm krijg ik vandaag weer een 2e keer een mailtje om het ding te laten ophalen. Wat zijn ze toch allemaal aan het doen bij Dell, het zijn wel een stelletje rukkers zeg

Heb jij hem eigenlijk al binnen? 21dec toch?Thund3r schreef op dinsdag 13 december 2005 @ 16:38:
Hmm, vandaag een email gekregen dat de verzending vertraagd is, en dat hij 21 december weer op voorraad is, en dat ik hem dan een dag later binnen heb.
Niet zo raar, alleen raar is dat ik helemaal niet betaald heb![]()
Ik ga er iig zelf niet achteraan, als hij binnenkomt, mooi Cadeautje van DellMaar waarschijnlijk ben ik wel zo aardig om dan ff contact op te nemen met Dell, want hij zou maar voor iemand anders zijn die er wél voor betaald heeft.
Hoewel ik betwijfel of ze hem ook echt versturen als ik nog steeds niet betaal.
Donkere vind ik perfect, de hele tv trouwens vind ik goed, behalve dat-ie wat vaag omgaat met de beeldverhouding. Hij geeft bijv. zwarte balken boven en onder weer, terwijl ik toch naar een breedbeelduitzending kijk. Mijn dvd-speler heb ik via de component uitgang aangesloten, heb je het beste beeld. Wat ik nog wel eens zie is blokvorming bij het tv-kijken, zowel analoog als digitaal. Digitaal is bij mij dus zeker geen dvd kwaliteit, maar ietsje scherper als analoog (nokia icm tvhome).Verwijderd schreef op donderdag 22 december 2005 @ 09:10:
Kan die televisie donkere scenes in films ook goed weergeven? Vaak worden op dat punt nog kanttekeningen geplaatst bij lcd televisies, dus ik ben wel benieuwd hoe een relatief goedkope lcd-tv als de W2600 donkere scenes weergeeft.
XC40 RWD Ultimate Single Motor ER MY24 Sage Green 45000km
Als ik de volume van 0 op 1 zet hoor ik ook een ruis komen maar je moet wel dichtbij zitten om het te merken. Als er geluid komt merk je er niks van en het wordt ook niet meer naar mate de volume omhoog gaat.RiCk schreef op zondag 25 december 2005 @ 11:48:
Wij hebben hem maar horen een (dikke) ruis als het geluid gewoon uit de speakers komt van de TV.
Audio uit en TV op mute; geen ruis, dus het komt echt door die speakersiemand ook last van?
Dat laatste niet, nee het is een continue ruis, bij elke zender.BARACUS schreef op zondag 25 december 2005 @ 12:05:
[...]
Als ik de volume van 0 op 1 zet hoor ik ook een ruis komen maar je moet wel dichtbij zitten om het te merken. Als er geluid komt merk je er niks van en het wordt ook niet meer naar mate de volume omhoog gaat.
Ik heb wel last van tikken geluid, volgens mij gaat het plastic werken als het ding heet wordt, die apparaten worden ergggg warm.
Maar heb jij ook last van kleine ruisjes bij zender emblemen zoals bij nickelodeon met analoge kabel?
Verwijderd
Monitor Type / Display Type
Bullet TFT
Bullet Color LCD HDTV-Ready
Display Weight
Bullet 31.9 lbs (with stand and integrated speakers)
TV Tuner
Bullet 1 Analog NTSC
Native Resolution
Bullet 1366 x768 @60Hz
Display Area
Bullet 22.67" x 9.16" ( 207.66 sq. in)
Dimension Display only (W X H x D)
Bullet 32.6" x 15.9" x 4.21"
Dimension Display & Stand (W X H x D)
Bullet 32.6" x 18.37" x 8.04"
Aspect Ratio
Bullet 16:9 widescreen
Brightness (typical)
Bullet 500 cd/m2 (typical)
Contrast Ratio
Bullet 800:1 (typical)
Response Time
Bullet 16 ms
Horizontal Viewing Angle
Bullet +/- 85 degrees
Vertical Viewing Angle
Bullet +/- 85 degrees
Verwijderd
Ik wou net het zelfde posten. Ik zie ze niet; misschien een linkje?Verwijderd schreef op dinsdag 27 december 2005 @ 21:58:
Dat is dan kennelijk niet bij Dell Nederland? Bij Dell USA hebben ze 50" en 42" plasma en 37", 32", 26", 23" en 19" LCD TV's. Maar in Nederland is de keuze nogal beperkt.
[ Voor 35% gewijzigd door Sebje op 27-12-2005 22:10 ]
Verwijderd
Vuile schooierPnD schreef op woensdag 28 december 2005 @ 10:36:
Ik wacht wel even met klagen dat ik geen geld of tv heb ontvangen, totdat die nieuwe in europa is
Antwoord op de vraag of de W2600C ook in NL komt..Hallo,
Deze LCD TV hebben wij in Nederland ook verkocht, maar is helaas
al niet meer leverbaar.
MVG,
Dell B.V.
[ Voor 11% gewijzigd door PnD op 28-12-2005 15:00 ]
Ehm jij bent een 6je vergeten het is W2606CPnD schreef op woensdag 28 december 2005 @ 14:59:
[...]
Antwoord op de vraag of de W2600C ook in NL komt..
Wat hebben ze daar toch een kennis van hun eigen produkten
Heb maar even uitgelegd dat de W2600C een opvolger is van de W2600
Wat een reactiesnelheid op dat adres trouwens..Op mijn mail naar support nog steeds geen reactieOver een mogelijke opvolger is bij ons nog niets bekend.
MVG,
Dell B.V.
Verwijderd
[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 28-12-2005 15:57 ]
ik heb hetzelfde en hoor ook nog een hoog frequente piep. Krijg een nieuwe tv is mij beloofd, maar nog weinig van gezien echterRiCk schreef op zondag 25 december 2005 @ 12:06:
[...]
Dat laatste niet, nee het is een continue ruis, bij elke zender.
Misschien ligt het aan de aangeleverde kwaliteit van de kabel. Strax eens een DVD oid proberen.
Maar het irriteert mij nu al
Hey ook even mail gecheckt en binnen, je bent al zeker aan de champagne deze is tot 31 dec 2006!!!! geldig het is nog 2005B0MBACI schreef op woensdag 28 december 2005 @ 17:00:
Ik heb mijn voucher gekregen:
alleen hij is maar geldig tot 31 januari
[ Voor 3% gewijzigd door BARACUS op 29-12-2005 07:39 ]
Verwijderd
Geachte Klant,
In navolging van onze eerdere berichtgeving, is Dell verheugd u een voucher aan te bieden van 110 Euro korting als blijk van goede wil.
Voucher Code:*****************************
Deze voucher is te gebruiken op de Consumenten afdeling van uw lokale Dell website bij aanschaf van elk gewenst product. Deze korting kan enkel éénmalig worden gebruikt en vervalt op 31 januari 2006.
Bij deze willen wij u danken voor het kiezen van Dell en bieden u onze verontschuldigingen aan voor het eventuele ongemak omtrent deze kwestie.
Met vriendelijke groet,
Dell
Wat ergVerwijderd schreef op donderdag 29 december 2005 @ 12:22:
ik weet hoeveel champagne jij op hebt
maar ik kreeg de volgende mail:
[...]
[ Voor 18% gewijzigd door BARACUS op 29-12-2005 14:26 ]
hehehe ben je ook aan de champagne, de w2600 is allang uitverkocht. Wij hebben hem ook niet meer kunnen krijgen lees de topic maar is door.Verwijderd schreef op vrijdag 30 december 2005 @ 20:37:
is die w2600 niet meer te bestellen ofzo, kan hem nergens vinden op hun site.
Heb je dan ook gebeld of gemailed ?PnD schreef op zaterdag 31 december 2005 @ 10:34:
Ik heb nog steeds geen geld/vouchermensen die hetzelfde hebben?
Ik hoop toch dat die W2606C heel snel in NL komt
Dan vraag ik me dus af waar je dat ding hebt gehaald, het is al weken uitverkochtguardian-spirit schreef op maandag 02 januari 2006 @ 16:58:
Ik heb hem nu een weekje en hij bevalt me echt goed! (slaapkamer).
Vooral de geluid vond ik goed klinken!
Verwijderd
Ik ken iemand die bij dell werkt, die had er gelijk een aantal gereserveerd. (maandje geleden)BARACUS schreef op maandag 02 januari 2006 @ 18:17:
[...]
Dan vraag ik me dus af waar je dat ding hebt gehaald, het is al weken uitverkocht
[ Voor 4% gewijzigd door guardian-spirit op 05-01-2006 15:27 ]
Verwijderd
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 09-01-2006 17:14 ]
Verwijderd
Ze zouden mij ook vrijdag of maandag bellenVerwijderd schreef op dinsdag 24 januari 2006 @ 16:47:
Ik word nu echt helemaal strontziek van dell![]()
Het is me nu eindelijk gelukt om wat te bestellen bij dell na uren aan de telefoon te hangen en wel tientallen keren doorgeschakeld te zijn.
kreeg ik net een mail dat het artikel wat ik besteld had niet meer leverbaar was(160gb usb2 schijf)
Ik ga dus morgen nog maar is bellen. ik moet maar zien om weer een nieuwe vouche te krijgen. want deze is al gebruikt..
Dat kan ook niet op die scherpe aanbiedingen van Dell dat zou belachelijk zijnPnD schreef op vrijdag 20 januari 2006 @ 11:43:
Wel belachelijk trouwens,die voucher is niet eens geldig op aanbiedingen (zei mijn zwager)
[ Voor 23% gewijzigd door BARACUS op 24-01-2006 16:53 ]
[ Voor 18% gewijzigd door BARACUS op 30-01-2006 12:53 ]
Verwijderd
AMD 5800X3D | MSI B450 Tomahawk MAX | 16GB DDR4 Crucial 3.200Mhz CAS 16 | PNY GeForce RTX 2060 | Samsung 970 Evo Plus 500GB
Yeps is al een tijdje uitverkochtKhaZ schreef op maandag 30 januari 2006 @ 13:39:
Yep, het is een verkooptrucje.
Klopt het btw dat deze LCD TV niet meer zichtbaar is op de site van Dell?
Wat vinden jullie ervanGoedeavond,
TEN EERSTE WIL IK GRAAG VERZOEKEN DEZE EMAIL AANDACHTIG TE LEZEN EN NIET AF TE WIMPELEN MET EEN STANDAARD ANTWOORD.
Tot mijn grote spijt heb ik na ruim 2 maanden nog steeds geen Dell W2600 mogen ontvangen.
Dat dit niet zou gebeuren was al enige tijd bekend, maar het laatste wat ik van jullie vernomen heb is dat ik mijn geld terug zou krijgen+110 euro.
Helaas is dit nog steeds niet gebeurd.
Hieronder een beschrijving van mijn bijzonder slechte ervaring met het bedrijf Dell:
26-11-05 De TV besteld en betaald via een bankoverschrijving.
Om 9:44 een bevestigingsmail van Dell gehad met hierin een "internet-ontvangstbewijsnummer" waarmee ik binnen 72 uur mijn order zou moeten kunnen controleren.
28-11-05 Om 14:39 een mail met een bevestiging van de betalingsgegevens
29-11-05 Om 11:00 gebeld, omdat ik nog steeds mijn order niet kon controleren met het "internet-ontvangstbewijsnummer". Telefonisch mijn order- en klantnummer gekregen en via e-mail een bevestiging van het gesprek. Kon mijn TV op 6-12-05 verwachten.
30-11-05 Om 10:50 een officiële orderbevestiging gehad met het order als .pdf bijgesloten. Hierop staat de bestelde TV en het bedrag wat ik betaald heb, tevens de verwachtingsdatum van 6-12-05.
2-12-05 Om 10:30 geconstateerd bij online ordercheck dat mijn verwachte leverdatum is gewijzigd naar 8-12-05. Een mail naar Dell gestuurd om te vragen of het allemaal wel ging lukken. Later op de dag teruggebeld dat het goed gaat, maar alleen 2 dagen langer geduld moet hebben.
5-12-05 Om 14:00 mijn ordercheck gedaan en krijg deze melding:
"Uw order is gevonden maar een status kan niet gegeven worden. Neem s.v.p. contact op met Customer Care volgens onderstaande instructies en Dell zal contact met u opnemen."
6-12-05 Dell gemailt om te klagen over dit probleem. Waar blijft mijn tv?
7-12-05 Dell geeft via email aan dat de TV niet meer leverbaar is. (zie bijlage)
9-12-05 Ik krijg een email binnen waarin staat dat mijn betaling nog niet is ontvangen. (zie bijlage)
12-12-05 Dell stuurt mij een email met hierin de excuses voor het ongemak en geeft hierin aan dat er E 110,- aangeboden wordt ter compensatie. (zie bijlage)
Hierop stuur ik direct een email terug met hierin mijn bankgegevens en de vraag wanneer ik de voucher kan verwachten. (zie bijlage)
30-01-06 Nog steeds geen geld of tegoedbon ontvangen van Dell!!!!!!!!!!!!!!!
Na 2 maanden zijn jullie nog steeds mijn geld aan het tellen!!!!
Ik hoop dat jullie een gepaste oplossing voor dit probleem hebben. Bijv. een Dell W2606C die in de Verenigde Staten uit is? Neem aan dat er in Europa ook een nieuwe lijn komt. Ben wel bereid om NOG een maand extra te wachten hiervoor.
[ Voor 3% gewijzigd door PnD op 30-01-2006 18:13 ]
Ik geef je weinig kans, om er meer als 110 euro er uit te halen, aangezien jij 1,5 maand lang geen actie hebt ondernomen.PnD schreef op maandag 30 januari 2006 @ 18:13:
Vandaag maar is Dell een mail gestuurd, omdat ik na 2 maanden nog altijd mijn geld niet terug heb of een TV binnenDe W2606C uit de VS zit er nog niet aan te komen en mijn geduld is wel op.
[...]
Wat vinden jullie ervan
De bedoeling is er dus om er meer als 110,- uit te halen, het liefst een W2606C
Verwijderd
wat een toeval ik heb exact het zelfde besteld...BARACUS schreef op maandag 30 januari 2006 @ 17:44:
Ik heb de mx1000 lasermuis van Logitech en een 512mb pendrive van kingston gepakt. Ook niet slecht voor 18 euro
[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 30-01-2006 23:50 ]
Ik wacht nog op een mail van 2 weken terugPnD schreef op woensdag 01 februari 2006 @ 10:03:
Ik heb (zoals verwacht) nog geen antwoord op mijn mail, zou misschien meer geduld moeten hebben, maar dat heb ik niet
Ik heb gemailt naar: NL_AMS_HSMB_Complaints@dell.com
Heeft iemand misschien nog andere adressen van dell die ik zou moeten proberen?
Ik was eerder, ik wachtte op een antwoord ivm de verzendkostenVerwijderd schreef op maandag 30 januari 2006 @ 23:45:
[...]
wat een toeval ik heb exact het zelfde besteld...
edit: maar ik heb het voor 12.33
[ Voor 19% gewijzigd door BARACUS op 01-02-2006 12:50 ]
Als Ludo de reclames inspreekt weet je al genoeg, die vent is ook niet te vertrouwen. Ik kijk ineens heel anders tegen die reclame waar die Braziliaan door de hele stad aan het rennen is op zoek naar de Dell winkel. Alleen zoeken wij onze bestellingenPnD schreef op vrijdag 03 februari 2006 @ 09:07:
Ik had toch altijd wel het idee dat dell een leuk bedrijf was voor de simpele consument om gemakkelijk en snel iets te bestellen![]()
Lijkt ook niks goed te gaan blijkt nu..
Heb jij je spulletjes al binnen? Ik zit even in de hele vracht mailtjes van Dell te neuzen en ik zie dat ik 2 orderbevestigingen heb ontvangen met aparte nummers, voor elk ding 1. Ik heb net de muis ontvangen (fantastisch ding, de midnight uiteraard) maar vraag me af of de usb stick apart wordt verzonden. Deze muis komt niet van Dell maar van Tech Data, misschien dat die stick uit Engeland moet komenVerwijderd schreef op maandag 30 januari 2006 @ 23:45:
[...]
Verwijderd
neeh,.. gaat ook nog een paar weken duren alles is weer is mis gelopenBARACUS schreef op vrijdag 03 februari 2006 @ 14:54:
[...]
Heb jij je spulletjes al binnen? Ik zit even in de hele vracht mailtjes van Dell te neuzen en ik zie dat ik 2 orderbevestigingen heb ontvangen met aparte nummers, voor elk ding 1. Ik heb net de muis ontvangen (fantastisch ding, de midnight uiteraard) maar vraag me af of de usb stick apart wordt verzonden. Deze muis komt niet van Dell maar van Tech Data, misschien dat die stick uit Engeland moet komenLaat aub even weten hoe het bij jou gaat
triest zeg, al die verspilde tijd bij een baas had je al 110 euro opgeleverd.Verwijderd schreef op zaterdag 04 februari 2006 @ 21:05:
[...]
neeh,.. gaat ook nog een paar weken duren alles is weer is mis gelopen
omdat ik eerst een hardeschijf had besteld was me waardebon niet meer geldig. maar ze konden me ook geen nieuwe geven. dus ik moest dus maar gewoon wat anders bestellen en dan het geld overmaken min 110€. en dan zou dat meisje de rest regelen.
maar dit ging ook weer mis. maar ik zou nu binnen een week wat horen
[ Voor 8% gewijzigd door BARACUS op 04-02-2006 21:40 ]
Is dat met of zonder die voucher? Heb je gebeld of hoe ging het precies?PnD schreef op donderdag 09 februari 2006 @ 17:18:
Ik krijg 110 euro cashToch een leuke rente..
Nu maar afwachten of dit allemaal goed gaat komen, krijg ook mijn betaling nog terug..
Niet slecht, ondanks dat het een puinhoop is heb ik niet echt een slecht gevoel over Dell. Als ze telkens met geld en gratis spullen over de balk komen mogen ze van mijgraag de boel verklotenPnD schreef op donderdag 09 februari 2006 @ 20:32:
Ik heb nooit een voucher gehad en ook mijn geld al 2 maanden bij hun liggen..
Heb nu op "papier" (in mailtje dus) dat ze mij 110 euro cash gaan geven
Snel is anders ja, net een uitstel bericht over mijn usb stick, duurt een week langerPnD schreef op donderdag 09 februari 2006 @ 22:06:
Ik zou er nooit iets bestellen wat ik perse snel binnen wil hebben..
Als het weer zo een stuntaanbieding is met iets wat ik wel interessant vind zou ik het wel doen..uiteindelijk kom je er toch wel aardig vanaf..
Voor de rest is het uiteraard wel een ongelooflijk baggerbedrijf met ontzettend slechte communicatie/helpdesk
Hebben ze jouw al blij gemaakt? De muis was snel hier maar voor de pendrive krijg ik elke week een mailtje dat de leveringsdatum verschoven wordt, 5 keerVerwijderd schreef op maandag 30 januari 2006 @ 23:45:
[...]
[ Voor 12% gewijzigd door BARACUS op 23-02-2006 10:48 ]
Verwijderd
heb nog niks ontvangen, zelfs geen muis.BARACUS schreef op donderdag 23 februari 2006 @ 10:45:
[...]
Hebben ze jouw al blij gemaakt? De muis was snel hier maar voor de pendrive krijg ik elke week een mailtje dat de leveringsdatum verschoven wordt, 5 keerMisschien een goeie leverancier voor de overheid, wat je niet hebt kun je ook niet kwijtraken.
Mijn pendrive zou 2 maart geleverd worden, heb immers geen 6e uitstel email gehad... niks natuurlijk.Verwijderd schreef op zaterdag 04 maart 2006 @ 13:07:
[...]
heb nog niks ontvangen, zelfs geen muis.
Verwijderd
hier nog steeds niks
[ Voor 12% gewijzigd door brehloi op 16-03-2006 18:09 ]
Ik denk niet dat iemand nog zin heeft in Dell of ze moeten 600 euro kostenbrehloi schreef op donderdag 16 maart 2006 @ 18:06:
Ik zag zojuist dat de LCD tv's weer voorkomen op de site van dell!
Naar mijn weten zijn die enige tijd weg geweest. Bestellen lijkt dus weer te kunnen.
Het betreft de modellen:
DELL W3706MC 37" (94 cm) LCD TV
DELL W3202MC 32" (81 cm) LCD TV
Prijzen staan er niet, en de verkooplijn zit nu dicht.
Ik heb even dit topic doorgenomen en krijg het idee dat de slechte ervaringen vooral over de leveringsproblemen gaat. Of zie ik het verkeerd? (Linkje graag, het topic nogal groot)BARACUS schreef op donderdag 16 maart 2006 @ 18:12:
[...]
Ik denk niet dat iemand nog zin heeft in Dell of ze moeten 600 euro kosten
[ Voor 19% gewijzigd door brehloi op 16-03-2006 18:29 ]
Vooral bestellen en dan wachten met betalen totdat er weer leveringsproblemen zijnPnD schreef op donderdag 16 maart 2006 @ 18:51:
Als ze weer gaan stunten bestel ik er weer 1 hoorMet de tv's zelf lijkt me niks mis..
[ Voor 6% gewijzigd door BARACUS op 16-03-2006 20:45 ]
Wat biedt je? hoor ik 900??Verwijderd schreef op dinsdag 28 maart 2006 @ 17:10:
Is er hier toevallig iemand die overweegt zijn W2600 te verkopen?? Ik wil er nog een bij
Verwijderd
AMD 5800X3D | MSI B450 Tomahawk MAX | 16GB DDR4 Crucial 3.200Mhz CAS 16 | PNY GeForce RTX 2060 | Samsung 970 Evo Plus 500GB
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq