[LCD TV] Het Dell W2600 (E 537) W1900 (E 355) topic

Pagina: 1 2 3 4 Laatste
Acties:
  • 3.310 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B0MBACI
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

B0MBACI

Ben© Tweaker

Ik heb net Dell gebeld, mijn betaling is nog steeds niet binnen bij hen (heb mijn bank postbank gebeld zij zeggen dat het dr wel is ) word mijn bestelling geannulleerd omdat de Tv's op zijn als alternatief krijg ik de 32" aangeboden voor 1838 euro, of mijn geld terug.
Dus heren mocht u ook nog geen betalingsbevestiging hebben ontvangen kunnen we met zn allen fluiten naar onze tv's :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BARACUS
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 30-12-2021
B0MBACI schreef op woensdag 30 november 2005 @ 15:41:
Ik heb net Dell gebeld, mijn betaling is nog steeds niet binnen bij hen (heb mijn bank postbank gebeld zij zeggen dat het dr wel is ) word mijn bestelling geannulleerd omdat de Tv's op zijn als alternatief krijg ik de 32" aangeboden voor 1838 euro, of mijn geld terug.
Dus heren mocht u ook nog geen betalingsbevestiging hebben ontvangen kunnen we met zn allen fluiten naar onze tv's :'(
Dat noemen ze een alternatief :'( misschien heb ik wel net jouw tv ingepikt omdat ik een vervanger krijg :/
KappeNou schreef op woensdag 30 november 2005 @ 15:14:
[...]

Ik bedoel zo'n kastje die je bijvoorbeeld koopt bij een doe het zelf zaak.. Die versterkt het signaal die je via de kabel binnenkrijgt. En die moet je dicht bij je TV plaatsen en niet bij je groene kabel die je (meestal) in je meterkast binnenkrijg. Wat heel veel mensen dus wel doen.
Sorry maar als wij over hetzelfde spreken ( denk het wel) dan moet deze werkelijk zo dicht mogelijk bij de ingang staan om het meest pure signaal te ontvangen en te versterken. Search maar eens op Hirschmann op dit forum.
En btw niet alle mensen weten dat een schotelantenne beter beeld geeft.. Want als nog niet veel mensen gebruiken schotels.. (tenminste hier in het weste niet)
Dat je het kwaliteitsverschil niet weet tussen, schotel, digitenne, digi kabel dat kan ik snappen. Als iemand gaat vragen of schotel beter is terwijl 2 posts hoger staat dat digitaal beter is dan gaat het wel wat jeuken bij mij, het is dezelfde vraag :P

Even voor iedereen (zover ik heb begrepen) de kwaliteits plaatsen.

1- schotel
2- digitale kabel
3- digitenne
4- analoge kabel
5- antenne :+

Met je schotel krijg je dus puur signaal binnen zoals de kabelaar het ook krijgt. De kabelaar of kpn comprimeren dit even en gooien het dan op hun lijn, waardoor je dus slechtere kwaliteit krijgt.

[ Voor 4% gewijzigd door BARACUS op 30-11-2005 16:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KappeNou
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 25-07 13:07
BARACUS schreef op woensdag 30 november 2005 @ 16:05:

Sorry maar als wij over hetzelfde spreken ( denk het wel) dan moet deze werkelijk zo dicht mogelijk bij de ingang staan om het meest pure signaal te ontvangen en te versterken. Search maar eens op Hirschmann op dit forum.
Zal ik het dan maar even uitleggen :)
Het singaal wat je binnenkrijg is al +- op ze volle sterkte. Daardoor heeft het geen nut om dat nog is te gaan versterken. In sommige gevallen (wat bijna niet voorkomt) is het binnekomende signaal niet sterk, en dan zou je er wel 1 kunnen plaatsen aan de binnenkomende kabel.
het singnaal is meestal voor beneden goed genoeg, en wordt natuurlijk ook nog is versterkt in je tv. Maar als je boven tv wilt gaan kijken moet het signaal een veel grotere afstand afleggen (ook meestal door goedkope dunne coax kabeltjes) en dan is het handig om je versterker boven te plaatsen om het zwake signaal door de lange kabels te versterken.
Het is niet zo dat er beeld verloren gaat ofzo, het signaal is gewoon te zwak om boven goed beeld weer te geven (ook als je de versterker beneden plaatst, want het signaal kan je niet echt sterker maken dan wat je binnenkrijgt)

En geloof me nou maar ik heb dit in de praktijk zelf ondervonden. Zowel in mijn vrijetijd als tijdens het werk wat ik vroeger gedaan heb. (schotels en kabels aangelegd in Ambassades en resindenties, en dus veel uitgetest met alle soorten versterkers en alle mogelijke plaatsen)
Ik heb zelf tussen 2 kamers in de versterker liggen waar ik het af tak met kortere kabels naar de tv's. Iets betere kabels helpt af en toe ook wel wat, maar het hoeven niet perse de duurste te zijn.

[ Voor 8% gewijzigd door KappeNou op 30-11-2005 16:28 ]

>PC specs<

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maxtrash
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 10-09 23:28
Maandag de W2600 besteld en vandaag (woensdag) geleverd gekregen! Ik heb betaald per creditcard.
Een kleine mini-review obv mijn eerste indrukken:

Uiterlijk
Goede afwerking, maakt geen goedkope indruk. Het opstaande aluminium profiel had van mij niet gehoeven. Het design vind ik niet super, maar zeker ook niet lelijk.
De afstandsbediening is inderdaad chique, ligt lekker in de hand en heeft een zacht soort kunstof aan de onderkant: top!

Beeld
Ik heb de TV nu op de slaapkamer staan waar het kabelsignaal te zwak is. Dat verdient de TV niet en het valt meer op dan op mijn 52cm crt-tv-tje. Op nld1 waar het signaal goed binnen komt ziet er echter prima uit. Ga hem nog aansluiten op de computer.

Geluid
Prima. Klinkt vol, niet slechter dan mijn 70cm 100hz panasonic crt.

Menu's / opties / electronica
Indrukwekkend. De pip, pop, pbp etc. ik wist niet dat het bestond. Je kunt dus op meerdere manieren de twee tuners inzetten, waaronder een soort mosaic in meerdere varianten. Erg grappig. Menu ziet er netjes uit en kent veel opties. De zap-snelheid is razendsnel. Hij zapt sneller dan enig andere TV die ik ooit gezien heb. De teletekst eveneens prima. Alle pagina's worden in het geheugen opgeslagen dus staan er in een splitsecond.

ik ben er dus blij mee. Ga hem nu aansluiten op de laptop en zal daarna een update geven

update:
Aangesloten op mijn laptop geeft de TV een strak beeld. Dit is de reden waarom ik graag en LCD wilde hebben: omdat ik een HTPC (mediaportal) heb draaien.
Na onderzoek bleek ik ook geen dode pixels te hebben.

alles goed en wel dus, maar één ding irriteert mij mateloos en zou zelfs een reden kunnen zijn waarom ik het ding kwijt wil: hij lijkt een hoogfrequent geluid te produceren die mij hoofdpijn bezorgt. Ik weet dat sommige mensen daar geen last van hebben maar ik wel. Je hoort het niet, maar je voelt het in je achterhoofd. Iemand nog tips wat hier aan te doen is? :X

[ Voor 20% gewijzigd door maxtrash op 30-11-2005 19:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pubbert
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 12:53

Pubbert

random gestoord

BARACUS schreef op woensdag 30 november 2005 @ 14:44:
[...]

Mensen aub het niveau begint nu wel heel erg te dalen, je vraagt toch ook niet of een dvd beter beeld geeft als een vhs band :/ Schotel is tot nu toe de beste kwaliteit dat je kunt krijgen...
Ik weet dat schotel beter beeld geeft als Kabel, maar scheelt het echt veel op zo'n LCD TV? Het beeld wat je in winkels altijd ziet op LCD TVs, is, indien geen eigen HD-Demo of DVD, altijd gewoon een of andere zender. Dit ziet er altijd erg lelijk uit, veel lelijker dan op een CRT TV. Mijn vraag of dit met schotel ook zo is (wel digitiaal, maar nog steeds die lage resolutie) maar het hoort hier idd niet echt super thuis.

Net trouwens weer een mail ontvangen, met de betalingsinfo, ik denk dat ik het maar gewoon overmaak, en dan afwacht of ik hem krijg. Zoniet zal ik het toch wel terugkrijgen?

[ Voor 12% gewijzigd door Pubbert op 30-11-2005 16:55 ]

╔╗╔═╦╗
║╚╣║║╚╗
╚═╩═╩═╝

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sebje
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 11:14

Sebje

Makelaartje

hmm, we hebben hem gisteren besteld en vanmorgen betaald. Wel een internetbevestiging gehad maar nog geen annulering. Overigens ook geen ordernummer/bevestiging.

[ Voor 3% gewijzigd door Sebje op 30-11-2005 16:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martijn1899
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 10-09 22:07
Hoe werkt het eigenlijk bij UPS?

Bezorgen ze ook 's avonds? Of kan je ook zien bij Package tracking wanneer ze hem willen uitreiken?

Die van mij was vanochtend 10:00 in Eindhoven. Maar ik ben morgen niet thuis, laten ze dan een briefje achter?

Edit: typo

[ Voor 7% gewijzigd door Martijn1899 op 30-11-2005 16:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B0MBACI
  • Niet online

B0MBACI

Ben© Tweaker

Sebje schreef op woensdag 30 november 2005 @ 16:55:
[...]

hmm, we hebben hem gisteren besteld en vanmorgen betaald. Wel een internetbevestiging gehad maar nog geen annulering. Overigens ook geen ordernummer/bevestiging.
Had je het betaalt met een CC of via bank?

CC dan zal je het waarschijnlijk krijgen en bank denk ik dat je er ook naar kunt fluiten.. :(

[ Voor 5% gewijzigd door B0MBACI op 30-11-2005 17:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pubbert

Pubbert

random gestoord

Ik heb vanmorgen gebeld, die vrouw was op de hoogte dat ze weg waren, maar ik kon gewoon betalen, en dan zou ik hem nog krijgen.

╔╗╔═╦╗
║╚╣║║╚╗
╚═╩═╩═╝

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sebje

Sebje

Makelaartje

B0MBACI schreef op woensdag 30 november 2005 @ 17:48:
[...]

Had je het betaalt met een CC of via bank?

CC dan zal je het waarschijnlijk krijgen en bank denk ik dat je er ook naar kunt fluiten.. :(
Via de bank, maar in ons geval Rabobank, die maken het meteen over i.t.t. de Postbank waar geld vaak een aantal dagen 'verdwijnt" :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Martijn1899 schreef op woensdag 30 november 2005 @ 16:58:
Hoe werkt het eigenlijk bij UPS?

Bezorgen ze ook 's avonds? Of kan je ook zien bij Package tracking wanneer ze hem willen uitreiken?

Die van mij was vanochtend 10:00 in Eindhoven. Maar ik ben morgen niet thuis, laten ze dan een briefje achter?
Mijn ervaring ermee is dat ze alleen overdag komen bezorgen. Ben je niet thuis, krig je een briefje in de bus hierop staat aangekruist wanneer de volgende poging gedaan gaat worden.
Verder 's ochtends bij UPS je order in de gaten houden en bij status ''Out for delivery'' komen ze die dag langs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat kunnen ze toch niet maken? Ik heb hem zaterdag besteld, meteen geld overgemaakt. Geld stond volgens mijn afschrift dinsdag op hun rekening. Vandaag gebeld omdat ik met mijn NL329438042 nummer nog steeds niet mijn orderstatus kon zien. Die meneer zou het doorgeven aan de financiele afdeling en alles zou volgens hem wel goed komen. Maar vandaag weer geen orderbevestiging / betalingsbevestiging gehad. Morgen maar weer eens bellen. Maar ik neem toch aan dat er nog wel een LCD-tv voor mij is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Even over de muurbeugels.

Ik zelf heb mijn 2600 aan de muur gehangen middels de 'Freestyle LCD 10'.
Draaibaar: 70 graden
Kantelbaar: 210 graden
Gewicht: tot 20kg
Prijs: €35,99 bij de Karwei.

Bij dit 'Freestyle' systeem kun je ook nog accessoires kopen zoals de bijbehorende kabelgoot of uitbreidingsetjes voor je HiFi/DVD.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BARACUS
maxtrash schreef op woensdag 30 november 2005 @ 16:39:

alles goed en wel dus, maar één ding irriteert mij mateloos en zou zelfs een reden kunnen zijn waarom ik het ding kwijt wil: hij lijkt een hoogfrequent geluid te produceren die mij hoofdpijn bezorgt. Ik weet dat sommige mensen daar geen last van hebben maar ik wel. Je hoort het niet, maar je voelt het in je achterhoofd. Iemand nog tips wat hier aan te doen is? :X
Mij is niks opgevallen, ik heb wel mateloos last van 50hz tv's pieptonen vandaar ik dit ding gehaald heb. Wel balen zeg :(
KappeNou schreef op woensdag 30 november 2005 @ 16:24:
[...]

Het singaal wat je binnenkrijg is al +- op ze volle sterkte. Daardoor heeft het geen nut om dat nog is te gaan versterken. In sommige gevallen (wat bijna niet voorkomt) is het binnekomende signaal niet sterk, en dan zou je er wel 1 kunnen plaatsen aan de binnenkomende kabel.
het singnaal is meestal voor beneden goed genoeg, en wordt natuurlijk ook nog is versterkt in je tv. Maar als je boven tv wilt gaan kijken moet het signaal een veel grotere afstand afleggen (ook meestal door goedkope dunne coax kabeltjes) en dan is het handig om je versterker boven te plaatsen om het zwake signaal door de lange kabels te versterken.
Het is niet zo dat er beeld verloren gaat ofzo, het signaal is gewoon te zwak om boven goed beeld weer te geven (ook als je de versterker beneden plaatst, want het signaal kan je niet echt sterker maken dan wat je binnenkrijgt)

En geloof me nou maar ik heb dit in de praktijk zelf ondervonden. Zowel in mijn vrijetijd als tijdens het werk wat ik vroeger gedaan heb. (schotels en kabels aangelegd in Ambassades en resindenties, en dus veel uitgetest met alle soorten versterkers en alle mogelijke plaatsen)
Ik heb zelf tussen 2 kamers in de versterker liggen waar ik het af tak met kortere kabels naar de tv's. Iets betere kabels helpt af en toe ook wel wat, maar het hoeven niet perse de duurste te zijn.
Ok, tja ik weet niet wat ik moet zeggen. Zelfs fabrikanten geven "mijn verhaal" op maar als jij enorme ervaring hebt met je werk :?
Thund3r schreef op woensdag 30 november 2005 @ 16:43:
[...]

Ik weet dat schotel beter beeld geeft als Kabel, maar scheelt het echt veel op zo'n LCD TV? Het beeld wat je in winkels altijd ziet op LCD TVs, is, indien geen eigen HD-Demo of DVD, altijd gewoon een of andere zender. Dit ziet er altijd erg lelijk uit, veel lelijker dan op een CRT TV. Mijn vraag of dit met schotel ook zo is (wel digitiaal, maar nog steeds die lage resolutie) maar het hoort hier idd niet echt super thuis.

Net trouwens weer een mail ontvangen, met de betalingsinfo, ik denk dat ik het maar gewoon overmaak, en dan afwacht of ik hem krijg. Zoniet zal ik het toch wel terugkrijgen?
Ok op die manier. In de winkels zijn het vaak een stel lummels, ja meneer er staan 50 tv's dus dan heb je ruis. Adviseren ze om maar door de ruis heen te kijken als je een lcd van 1000+ euro wilt vergelijken :X Lcd laat zijn kracht echt zien bij goede digitale input, bij een dvd dan sta je met je bek open te kijken. Als je een slecht signaal hebt dan zie je het ook super snel door de enorme scherpte van het scherm. Als het schotel signaal van goede kwaliteit is dan zul je het echt merken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martijn1899
[...]

Mijn ervaring is anders. Idd is het signaal wat je binnen krijgt sterk genoeg maar als je lange kabels moet leggen en je zet de versterker aan het eind neer dan wordt het ook niks. Een versterker heeft niet die intelligentie om onstane ruis te filteren van het originele signaal. Dus als jij hem op het eind neerzet dan versterkt hij alles en dus ook de ruis.

Ik zet de versterker meestal ergens halverwege neer (waar het beeld nog goed zou zijn als je daar een tv zou neerzetten) en dat heeft voor mij altijd goed gewerkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B0MBACI
  • Niet online

B0MBACI

Ben© Tweaker

Verwijderd schreef op woensdag 30 november 2005 @ 18:54:
[...]

Dat kunnen ze toch niet maken? Ik heb hem zaterdag besteld, meteen geld overgemaakt. Geld stond volgens mijn afschrift dinsdag op hun rekening. Vandaag gebeld omdat ik met mijn NL329438042 nummer nog steeds niet mijn orderstatus kon zien. Die meneer zou het doorgeven aan de financiele afdeling en alles zou volgens hem wel goed komen. Maar vandaag weer geen orderbevestiging / betalingsbevestiging gehad. Morgen maar weer eens bellen. Maar ik neem toch aan dat er nog wel een LCD-tv voor mij is.
Precies hetzelfde als bij mij ook volgens mijn afschrift is het dinsdag op hen rekening gekomen, maar vandaag toen ik belde hadden ze het toch niet.
Laat je het morgen ff weten hoe het ging en wat ze zeiden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Martijn1899 schreef op woensdag 30 november 2005 @ 20:06:
[...]

Mijn ervaring is anders. Idd is het signaal wat je binnen krijgt sterk genoeg maar als je lange kabels moet leggen en je zet de versterker aan het eind neer dan wordt het ook niks. Een versterker heeft niet die intelligentie om onstane ruis te filteren van het originele signaal. Dus als jij hem op het eind neerzet dan versterkt hij alles en dus ook de ruis.

Ik zet de versterker meestal ergens halverwege neer (waar het beeld nog goed zou zijn als je daar een tv zou neerzetten) en dat heeft voor mij altijd goed gewerkt.
Lijkt mij dus ook. Anders zou het apparaat toch ook signaalverbeteraar heten ipv versterker :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rukapul
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online
BARACUS schreef op woensdag 30 november 2005 @ 19:58:
Ok, tja ik weet niet wat ik moet zeggen. Zelfs fabrikanten geven "mijn verhaal" op maar als jij enorme ervaring hebt met je werk :?
Die 'ervaring' is voor ons niet te controleren en z'n klanten waren hopelijk tevreden met het eindresultaat ;) Een versterker die verder in de keten staat versterkt vooral ruis.
Ok op die manier. In de winkels zijn het vaak een stel lummels, ja meneer er staan 50 tv's dus dan heb je ruis. Adviseren ze om maar door de ruis heen te kijken als je een lcd van 1000+ euro wilt vergelijken :X Lcd laat zijn kracht echt zien bij goede digitale input, bij een dvd dan sta je met je bek open te kijken. Als je een slecht signaal hebt dan zie je het ook super snel door de enorme scherpte van het scherm. Als het schotel signaal van goede kwaliteit is dan zul je het echt merken.
Ik vind het bij een LCD TV wel goed om een brak invoersignaal te hebben in de winkel: zo is het heel eenvoudig om de kwalitatief goede schermen (relatief met andere LCD's) er tussenuit te pikken voor de input die veel mensen het meest gebruiken (analoge kabel -> ruisonderdrukking).

Daarnaast is het wel aan te raden het beeld ook eens te bekijken met een goede bron zoals je voorstelt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sebje

Sebje

Makelaartje

We hebben trouwens ook de betalingsinstructiemail gehad en daarna meteen betaald, tot dusver nog alleen geen ordernummer gehad (maar ben ook niet meer op het werk, morgen even afwachten dus).

Heeft iemand trouwens zijn orderstatus al bekeken a.d.h.v. zijn internet referentienummer?

[ Voor 24% gewijzigd door Sebje op 30-11-2005 20:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sebje schreef op woensdag 30 november 2005 @ 20:55
Heeft iemand trouwens zijn orderstatus al bekeken a.d.h.v. zijn internet referentienummer?
Dat wil dus niet echt werken. Wellicht als je eenmaal die orderbevestiging hebt gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KappeNou
Martijn1899 schreef op woensdag 30 november 2005 @ 20:06:
[...]

Mja ik zet hem ook ongeveer halverwege/driekwart (heb ik niet goed uitgelegd in me verhaal) Maar het was iedergeval een tip ;) want veel mensen zetten hem namelijk al in de meterkast. En dat heeft niet zo veel zin.
Ik weet verder niet wat fabrikanten ervan zeggen. Ik weet alleen hoe het in de pratijk te werk gaat.
Btw de duurdere versterkers die ik gebruikte filterde wel min of meer de ruis. Maar niet echt een betaalbare oplossing voor thuis. Ik heb zelf zo'n ding van de kijkshop ;)

>PC specs<

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BARACUS
Rukapul schreef op woensdag 30 november 2005 @ 20:16:
[...]

Ik vind het bij een LCD TV wel goed om een brak invoersignaal te hebben in de winkel: zo is het heel eenvoudig om de kwalitatief goede schermen (relatief met andere LCD's) er tussenuit te pikken voor de input die veel mensen het meest gebruiken (analoge kabel -> ruisonderdrukking).

Daarnaast is het wel aan te raden het beeld ook eens te bekijken met een goede bron zoals je voorstelt :)
Alleen weet je niet of elke lcd wel op dezelfde groep staat :/ Ik heb na een opmerking over de beroerde kwaliteit weleens als antwoord gehad dat die ene op een slechtere groep stond.
Veel winkels willen maar al te graag hun enige bestaansrecht tegenover goedkope internetwinkels om zeep helpen blijkbaar. Als ik een muur van ruis zie kan ik net zo goed blind op internet kopen |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PnD
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 10-09 12:00

PnD

like in Pinda ^_^

Topicstarter
Sebje schreef op woensdag 30 november 2005 @ 20:55:
We hebben trouwens ook de betalingsinstructiemail gehad en daarna meteen betaald, tot dusver nog alleen geen ordernummer gehad (maar ben ook niet meer op het werk, morgen even afwachten dus).

Ik heb dus (zoals meerdere mensen hier) zaterdagochtend besteld en gelijk het geld overgeboekt (vanaf ABN Amro).
Dat betalingsinstructiemailtje heb ik maandagmiddag ontvangen.

Vervolgens heb ik gisteren gebeld dat ik geen order nummer heb ontvangen (zou binnen 72 uur moeten volgens dell site).
Deze heb ik telefonisch ontvangen en gecontroleerd. Vanochtend om 10 uur is mijn betaling bevestigd en heb ik ook een ordermailtje gehad.

Verwachte leverdatum op/voor 6 december..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rammes
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 12:54

rammes

koekebakker 1e klas

ik heb nogal regelmatig contact met mijn accountmanager bij dell. ik wilde dit toestel ook hebben maar hij vertelde mij dat er nieuwe modellen kwamen, ik kan wel wat specs opvragen als daar behoefte aan is.

Ik zou het doen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

rammes schreef op woensdag 30 november 2005 @ 23:23:
ik heb nogal regelmatig contact met mijn accountmanager bij dell. ik wilde dit toestel ook hebben maar hij vertelde mij dat er nieuwe modellen kwamen, ik kan wel wat specs opvragen als daar behoefte aan is.
ik zou de specs heel graag willen hebben. het liefst ook nog de prijs....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TMC
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 10-09 15:48

TMC

rammes schreef op woensdag 30 november 2005 @ 23:23:
Graag. En de prijs ook natuurlijk. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FragDaddy
  • Registratie: Mei 2000
  • Nu online
Sorry hoor, maar hier wil ik toch even op reageren. Ik weet dat het aardig off-topic is, maar toch. Hier gaan mijn haren echt recht van overeind staan.
[...]

Jawel. Je beeld gaat wel verloren. Zakt weg als een zwak signaaltje in de toenemende ruis.

Als je een TV-signaal door een goedkopie coax kabel gaat sturen krijg je door de demping van de kabel aan het eind gewoon minder signaal en vaak ook meer ruis. je Signaal/ruisverhouding (S/N Ratio) loopt vreselijk terug. Als je dit gaat versterken, versterk je de ruis net zo hard mee. (je Signaal/ruisverhouding blijft exact gelijk.

Als je het signaal versterkt voordat het de kabel in gaat, versterk je ALLEEN het signaal en niet de ruis. In deze situatie is de signaal/ruis verhouding VEEL beter dan als je je versterker aan het einde van de kabel hangt. Dit omdat je nu alleen een 'schoon' signaal versterkt en de ruis niet.

Het heeft dus heel veel nut om het signaal te versterken voordat het de lange kabel in gaat. Dat het signaal op 'normale' sterkte de versterker in gaat en zodanig versterkt is dat geen enkele tv er op dat moment iets mee kant boeit geen zak, want tegen de tijd dat het signaal door de lange kabel heen is heeft de kabel het signaal weer netjes gedempt tot het niveau dat de TV aan het uiteinde van de kabel weer een 'normaal' signaal ziet. Althands, als je je versterker een beetje goed afstelt. (er zit ook vaak een draaiknoppie op waarmee je de versterking kunt regelen)

Dus: Antenneversterker ALTIJD plaatsen zo dicht mogelijk bij het punt waar je antennesignaal het huis binnenkomt. En ALTIJD aan het begin van lange kabels.

Beter is het natuurlijk om gewoon goede kabels en goede pluggen te kopen (Hirschmann)

Je wilt dat het signaal bij je TV een zo goed mogelijke S/N ratio heeft. Het heeft geen zin om een signaal met een slechte S/N ratio te versterken. Dat kun je zo ver versterken als je wilt, maar je Tv-beeld wordt er niets beter van (als je het signaal maar genoeg versterkt en je tv-ontvanger overstuurt dan wordt het zelfs weer rap slechter).
Ben ik blij dat ik geen TV hoef te kijken in die ambassades. :X
BARACUS schreef op woensdag 30 november 2005 @ 14:44:
Wat voor versterker bedoel jij nu? Een signaal versterker hoor je dus wel direct bij de groene kabel te plaatsen niet bij je tv :)
Jij hebt dus gewoon gelijk.

[ Voor 62% gewijzigd door FragDaddy op 01-12-2005 09:31 ]

Have a wheelie good weekend!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KappeNou
FragDaddy schreef op donderdag 01 december 2005 @ 09:13:
Sorry hoor, maar hier wil ik toch even op reageren. Ik weet dat het aardig off-topic is, maar toch. Hier gaan mijn haren echt recht van overeind staan.

[...]

Jawel. Je beeld gaat wel verloren. Zakt weg als een zwak signaaltje in de toenemende ruis.

Als je een TV-signaal door een goedkopie coax kabel gaat sturen krijg je door de demping van de kabel aan het eind gewoon minder signaal en vaak ook meer ruis. je Signaal/ruisverhouding (S/N Ratio) loopt vreselijk terug. Als je dit gaat versterken, versterk je de ruis net zo hard mee. (je Signaal/ruisverhouding blijft exact gelijk.

Als je het signaal versterkt voordat het de kabel in gaat, versterk je ALLEEN het signaal en niet de ruis. In deze situatie is de signaal/ruis verhouding VEEL beter dan als je je versterker aan het einde van de kabel hangt. Dit omdat je nu alleen een 'schoon' signaal versterkt en de ruis niet.

Het heeft dus heel veel nut om het signaal te versterken voordat het de lange kabel in gaat. Dat het signaal op 'normale' sterkte de versterker in gaat en zodanig versterkt is dat geen enkele tv er op dat moment iets mee kant boeit geen zak, want tegen de tijd dat het signaal door de lange kabel heen is heeft de kabel het signaal weer netjes gedempt tot het niveau dat de TV aan het uiteinde van de kabel weer een 'normaal' signaal ziet. Althands, als je je versterker een beetje goed afstelt. (er zit ook vaak een draaiknoppie op waarmee je de versterking kunt regelen)

Dus: Antenneversterker ALTIJD plaatsen zo dicht mogelijk bij het punt waar je antennesignaal het huis binnenkomt. En ALTIJD aan het begin van lange kabels.

Beter is het natuurlijk om gewoon goede kabels en goede pluggen te kopen (Hirschmann)

Je wilt dat het signaal bij je TV een zo goed mogelijke S/N ratio heeft. Het heeft geen zin om een signaal met een slechte S/N ratio te versterken. Dat kun je zo ver versterken als je wilt, maar je Tv-beeld wordt er niets beter van (als je het signaal maar genoeg versterkt en je tv-ontvanger overstuurt dan wordt het zelfs weer rap slechter).

[...]

Ben ik blij dat ik geen TV hoef te kijken in die ambassades. :X

[...]

Jij hebt dus gewoon gelijk.
Heel leuk dat je het in theorie allemaal weet te vertellen, maar zo werkt het jammer genoeg niet in de praktijk. En als je het niet wilt geloven ok.. De klanten zijn altijd heel erg te vreden geweest zonder ruis :)
En het was een tip voor de mensen hier..
Dus je kan zeggen wat je wilt, maar ik weet het resultaat B) Het is namelijk niet dat ik 1 keer zo'n versterker heb aangelegd.
Overgens is wel het beste als je ergens in het begin een versterker plaatst en tegen het einde/midden. Maar als je die optie niet hebt het liefst rondt het midden/3 kwart.
maarja ik weet nu hoe jij er over denkt, en ik weet hoe het in de praktijk werkt dus einde verhaal :)
Doe wat jij het beste vindt zou ik dan zeggen :+

>PC specs<

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J.Kossen
  • Laatst online: 01-09 09:41
Verwijderd schreef op woensdag 30 november 2005 @ 23:35:
[...]

ik zou de specs heel graag willen hebben. het liefst ook nog de prijs....
En niet te vergeten... op welke termijn gaat dat dan gebeuren ? Bij voorbaat dank... _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

B0MBACI schreef op woensdag 30 november 2005 @ 20:11

Precies hetzelfde als bij mij ook volgens mijn afschrift is het dinsdag op hen rekening gekomen, maar vandaag toen ik belde hadden ze het toch niet.
Laat je het morgen ff weten hoe het ging en wat ze zeiden.
Ik kan nu met mijn NL3402384023 nummer inloggen en zie dan ook de verwachte leverdatum van 06-12-2005, dus ik heb er weer vertrouwen in dat hij toch nog deze kant op komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 01 december 2005 @ 11:34:
[...]

Ik kan nu met mijn NL3402384023 nummer inloggen en zie dan ook de verwachte leverdatum van 06-12-2005, dus ik heb er weer vertrouwen in dat hij toch nog deze kant op komt.
waar kan je inloggen dat kan ik nergens vinde :/

edit: gevonden bij mij staat ook 6-12-2005
maar ik heb er niet meer vertrouwen door gekregen :O

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 01-12-2005 11:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FragDaddy
  • Registratie: Mei 2000
  • Nu online
KappeNou schreef op donderdag 01 december 2005 @ 09:41:
[...]

Heel leuk dat je het in theorie allemaal weet te vertellen, maar zo werkt het jammer genoeg niet in de praktijk. En als je het niet wilt geloven ok.. De klanten zijn altijd heel erg te vreden geweest zonder ruis :)
En het was een tip voor de mensen hier..
Dus je kan zeggen wat je wilt, maar ik weet het resultaat B) Het is namelijk niet dat ik 1 keer zo'n versterker heb aangelegd.
Overgens is wel het beste als je ergens in het begin een versterker plaatst en tegen het einde/midden. Maar als je die optie niet hebt het liefst rondt het midden/3 kwart.
maarja ik weet nu hoe jij er over denkt, en ik weet hoe het in de praktijk werkt dus einde verhaal :)
Doe wat jij het beste vindt zou ik dan zeggen :+
Zo werkt het prima in de praktijk. Ik heb geen zin om urenlang wel/niet verhalen te tikken dus ik laat het hier wel bij, maar ik zou het vervelend vinden als er hier mensen dure signaalversterkers gaan aanschaffen, die volgens jou 'werkwijze' monteren en vervolgens teleurgesteld zijn omdat de beeldkwaliteit niet of nauwelijk verbeterd.

Have a wheelie good weekend!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KappeNou
FragDaddy schreef op donderdag 01 december 2005 @ 11:55:
[...]

Zo werkt het prima in de praktijk. Ik heb geen zin om urenlang wel/niet verhalen te tikken dus ik laat het hier wel bij, maar ik zou het vervelend vinden als er hier mensen dure signaalversterkers gaan aanschaffen, die volgens jou 'werkwijze' monteren en vervolgens teleurgesteld zijn omdat de beeldkwaliteit niet of nauwelijk verbeterd.
mja idd.. Ik heb ook geen zin om zo door te blijven tikken :p
Maja mijn doel is precies het zelfde :) alleen ik heb toch echt goede ervaringen met het omgekeerde ;) maja als nog die mensen die ons advies gaan opvolgen (als iemand dat doet haha) die kunnen altijd onze bijde manieren proberen.. Het kost alleen iets meer tijd, maar dan kan je wel voor je zelf oordelen en het beste kiezen :)

[ Voor 3% gewijzigd door KappeNou op 01-12-2005 12:03 ]

>PC specs<

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sebje

Sebje

Makelaartje

Mijn collega heeft net ook even naar Dell gebeld. Een medewerker van Customer Care Representative gaf aan dat ze bij Dell de zaak op dit moment niet meer onder controle hebben. Dat er van alle kanten orders en geld binnenstroomt maar dat er geen tv's meer zijn. Zelfs het Dell personeel wilde er eentje en die vissen nu achter het net. Ik voorspel een gigantisch drama hoor...

[ Voor 6% gewijzigd door Sebje op 01-12-2005 14:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rukapul
  • Nu online
Sebje schreef op donderdag 01 december 2005 @ 14:17:
Mijn collega heeft net ook even naar Dell gebeld. Een medewerker gaf aan dat ze bij Dell de zaak op dit moment niet meer onder controle hebben. Dat er van alle kanten orders en geld binnenstroomt maar dat er geen tv's meer zijn. Zelfs het Dell personeel wilde er eentje en die vissen nu achter het net. Ik voorspel een gigantisch drama hoor...
De UPS man vanmorgen gaf ook aan dat het ineens wel heel populair was. Hij had gisteren iets van 10 en vandaag 4 van deze TV's te bezorgen in zijn regio (UPS, Best). Ik ben blij dat ik dinsdag besteld heb betaald heb middels creditcard, en vanmorgen mijn TV heb mogen ontvangen.

Vanavond kom ik met een inhoudelijke reactie als ik weer thuis ben en wat meer heb kunnen testen, maar ik vrees nu al dat ik Baracus verhaal kan bevestigen over het ruizige beeld van het kabelsignaal (en ultrascherpe PiP inzetjes).

[ Voor 15% gewijzigd door Rukapul op 01-12-2005 14:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BARACUS
Rukapul schreef op donderdag 01 december 2005 @ 14:20:
[...]

De UPS man vanmorgen gaf ook aan dat het ineens wel heel populair was. Hij had gisteren iets van 10 en vandaag 4 van deze TV's te bezorgen in zijn regio (UPS, Best). Ik ben blij dat ik dinsdag besteld heb betaald heb middels creditcard, en vanmorgen mijn TV heb mogen ontvangen.

Vanavond kom ik met een inhoudelijke reactie als ik weer thuis ben en wat meer heb kunnen testen, maar ik vrees nu al dat ik Baracus verhaal kan bevestigen over het ruizige beeld van het kabelsignaal (en ultrascherpe PiP inzetjes).
neeeee :'( ik vraag me af wat Dell gaat doen als ik met mijn boze kop het oude scherm niet terugstuur >:) Ik heb niet zoveel zin om een decoder erbij te halen om het beeld goed te krijgen, is mijn pip ook weg :( Eerlijk gezegd heb ik geen last van het ruis als ik op de juiste afstand zit maar het moet natuurlijk gewoon prima werken. We wachten af.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rukapul
  • Nu online
BARACUS schreef op donderdag 01 december 2005 @ 14:41:
[...]

neeeee :'( ik vraag me af wat Dell gaat doen als ik met mijn boze kop het oude scherm niet terugstuur >:) Ik heb niet zoveel zin om een decoder erbij te halen om het beeld goed te krijgen, is mijn pip ook weg :(
Dan heb je PnP (Picture next Picture) :P
Eerlijk gezegd heb ik geen last van het ruis als ik op de juiste afstand zit maar het moet natuurlijk gewoon prima werken. We wachten af.....
Ik zat op 20 cm (ding uitgepakt op tafel en even snel gekeken of hij werkte, meer niet) dus ik zag alle artefacten ;)

Woon je toevallig in Eindhoven of omgeving?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pubbert

Pubbert

random gestoord

Hmm, ik denk dat ik maar ff wacht met betalen dan.

╔╗╔═╦╗
║╚╣║║╚╗
╚═╩═╩═╝

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PnD

PnD

like in Pinda ^_^

Topicstarter
Ik heb als 1 vd eerste besteld/betaald dus ze zorgen maar dat ik er 1 krijg..
Alle creditcardmensen krijgen hem wel gelijk opgestuurd, terwijl mijn betaling ook al sinds maandag/dinsdag bij hun op de rekening staat.

Mochten ze op zijn gaan ze toch wel even met een verdomd mooi alternatief komen..

Kunnen ze toch niet maken om zomaar even een week lang met mijn geld te rentenieren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BARACUS
PnD schreef op donderdag 01 december 2005 @ 16:05:
Alle creditcardmensen krijgen hem wel gelijk opgestuurd, terwijl mijn betaling ook al sinds maandag/dinsdag bij hun op de rekening staat.

Mochten ze op zijn gaan ze toch wel even met een verdomd mooi alternatief komen..

Kunnen ze toch niet maken om zomaar even een week lang met mijn geld te rentenieren?
Je hebt het alternatief al gehoord, 1800 nog wat voor een 32 inch :X en ze mogen best rente trekken wat wil jij er tegen doen.
Rukapul schreef op donderdag 01 december 2005 @ 14:58:
[...]

Dan heb je PnP (Picture next Picture) :P

[...]

Ik zat op 20 cm (ding uitgepakt op tafel en even snel gekeken of hij werkte, meer niet) dus ik zag alle artefacten ;)

Woon je toevallig in Eindhoven of omgeving?
Ik zit rond Tilburg dus als je meer grappen hebt over "storing" op 20cm afstand dan kom ik even bij je op bezoek grappenmaker :( :P Laat vanavond even weten hoe alles gaat bij jou :) Tjongejonge wat is dit apparaat mooi :9~

Er kwam een digibeet langs "oh je hebt een platte hoeveel kost zoiets nou?" ik zeg raad maar een bedrag......... "200 euro ofzo?" 8)7 :X |:( beetje wereldvreemd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sebje

Sebje

Makelaartje

PnD schreef op donderdag 01 december 2005 @ 16:05:

Dan krijg je gewoon netjes je geld terug conform de Dell Refund Policy binnen 30 dagen o.i.d. Er is immers geen overeenkomst, zolang je geen orderbevestiging hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B0MBACI
  • Niet online

B0MBACI

Ben© Tweaker

Joepieeee ik heb een order bevestiging :) Dus toch wel een tv voor mij..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PnD

PnD

like in Pinda ^_^

Topicstarter
Sebje schreef op donderdag 01 december 2005 @ 16:42:
[...]

Dan krijg je gewoon netjes je geld terug conform de Dell Refund Policy binnen 30 dagen o.i.d. Er is immers geen overeenkomst, zolang je geen orderbevestiging hebt.
Oh ik heb een orderbevestiging hoor..hebben ze me gemailt .pdf file

Dus neem aan dat ze er dan niet onderuit kunnen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sebje

Sebje

Makelaartje

PnD schreef op donderdag 01 december 2005 @ 16:48:
[...]

Dan kan jij ze aan de overeenkomst houden, net zoals zij jouw aan de overeenkomst kunnen houden.
maar om je gelijk te halen, ben je dan nog wel even bezig: rechtzaak, procedures, advocaten, geld... blablabla...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PnD schreef op donderdag 01 december 2005 @ 16:48:
[...]

jawel,
ze zullen gewoon je laten kiezen tussen of de 32inch met korting of geldterug met rente,
mijn bestelling staat in "2. In preproductie"

wat volgens de dell site het volgende betekend :
Wij wachten op de levering van componenten alvorens wij uw order in productie kunnen nemen.

Pre-Productie tijd is afhankelijk van het bestelde systeem en de levertijd van de benodigde componenten. De verwachtte leverdatum wordt vermeld op uw orderbevestiging.

De voorspelde leveringsdatum - aangegeven tijdens de verkoop kunt u terugvinden op uw orderbevestiging
alleen de levering van de producten gaat nooit gebeuren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martijn1899
UPS heeft hem net gebracht, en mijn eerste indruk is positief. Als je de doos opent, mooi verpakt, veel kabels.

Ik laat hem nu even zenders zoeken, als ik het goed zie heeft hij wel wat ruis in sommige zenders. Maar ik heb ook tvhome dus lekker digitaal kijken.

Nu eerst maar eens lekker op de xbox 360 _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cvs79
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 09:27
Martijn1899 schreef op donderdag 01 december 2005 @ 18:12:
Ik laat hem nu even zenders zoeken, als ik het goed zie heeft hij wel wat ruis in sommige zenders. Maar ik heb ook tvhome dus lekker digitaal kijken.
Ben benieuwd hoe de kwaliteit is in samenwerking met tvHome. Laat effe weten aub.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BARACUS
Martijn1899 schreef op donderdag 01 december 2005 @ 18:12:
UPS heeft hem net gebracht, en mijn eerste indruk is positief. Als je de doos opent, mooi verpakt, veel kabels.

Nu eerst maar eens lekker op de xbox 360 _/-\o_
Hup analoog testen en tv home testen, nu is het jouw beurt om informatie te verschaffen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cvs79
precies. Die van mij staat namelijk nog bij UPS in Best :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

cvs79 schreef op donderdag 01 december 2005 @ 18:36:
precies. Die van mij staat namelijk nog bij UPS in Best :Y)
zeker ook besteld met creditcard?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rvrbtcpt
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 08:52
De TV is niet meer te vinden op www.dell.nl ?
Zoeken op W2600 levert wel hits op maar die links werken niet meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rukapul
  • Nu online
Update over m'n aanwinst :P Ik heb hem nu op ca 1.5m gezet. De handleiding zit nog in het plastic ;)

De tracking informatie vond ik vreemd omdat het lijkt dat mijn TV uit Best naar Frankrijk is gegaan en toen weer terug:
Date/Time | Location Activity
Dec 1, 2005
10:56 A.M. | EINDHOVEN, BEST, NL DELIVERY
5:37 A.M. | EINDHOVEN, BEST, NL | OUT FOR DELIVERY
5:36 A.M. | EINDHOVEN, BEST, NL | IMPORT SCAN
1:42 A.M. | BRUSSELS, BE | ORIGIN SCAN
Nov 30, 2005
5:02 P.M. | LESQUIN CEDEX, FR | DESTINATION SCAN
10:14 A.M. | EINDHOVEN, BEST, NL | ORIGIN SCAN
Nov 29, 2005
5:34 A.M. | NL | BILLING INFORMATION RECEIVED
Een paar dingen die direct opvallen:
- geen dode pixels (in 5 minuten even snel getest) :)
- in VGA modus vallen de meest rechtse pixels eraf
- kanalen met dual language zoals eurosport worden door elkaar weergegeven (op te lossen met AB en programma instelling)
- gave features (mosaic)
- kanaalzoeken is goed, maar fijnafstemming is een drama aangezien de OSD 95% van het beeld beslaat. Ook lijkt er geen automatische fijnafstemming voor een bepaalde zender te zijn.
- beeld weerspiegelt hinderlijk in de linker en rechter kanten van het scherm. Wie maakt dat nou glanzend ipv mat :P

Met betrekking tot ruis moet ik zeggen dat het toestel goed presteert. Ik was net nog even bij de MediaMarkt en heb een hoop slechters gezien. Heb het scherm nu op 1.5m oid staan en bij de meeste kanalen is het beeld uitstekend (naar LCD maatstaven). Een paar kanalen zijn slecht, maar dat ligt aan het signaal: RTL5 is bij mij goed als hij direct op de hoofdaansluiting zit, maar als 4e in een keten zit er zichtbaar veel ruis in. RTL4 heeft daar geen last van. Eurosport is in alle gevallen beroerd, maar daar moet ik denk ik met de fijnafstemming aan de gang. Van dichtbij (<50cm) wat ik eerder probeerde geeft zeer hinderlijke ruis, vooral rondom logo's, etc.

Baracus, hoe zet jij 2 beelden identiek naast elkaar? gevonden -> POP PBP blijven drukken :P

[ Voor 11% gewijzigd door Rukapul op 01-12-2005 19:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RiCk
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 10:09
@Rukapul: De vrachtwagentjes van UPS rijd een paar rondjes :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BARACUS
Rukapul schreef op donderdag 01 december 2005 @ 19:44:
Update over m'n aanwinst :P Ik heb hem nu op ca 1.5m gezet. De handleiding zit nog in het plastic ;)

De tracking informatie vond ik vreemd omdat het lijkt dat mijn TV uit Best naar Frankrijk is gegaan en toen weer terug:

[...]

Een paar dingen die direct opvallen:
- geen dode pixels (in 5 minuten even snel getest) :)
- in VGA modus vallen de meest rechtse pixels eraf
- kanalen met dual language zoals eurosport worden door elkaar weergegeven (op te lossen met AB en programma instelling)
- gave features (mosaic)
- kanaalzoeken is goed, maar fijnafstemming is een drama aangezien de OSD 95% van het beeld beslaat. Ook lijkt er geen automatische fijnafstemming voor een bepaalde zender te zijn.
- beeld weerspiegelt hinderlijk in de linker en rechter kanten van het scherm. Wie maakt dat nou glanzend ipv mat :P

Met betrekking tot ruis moet ik zeggen dat het toestel goed presteert. Ik was net nog even bij de MediaMarkt en heb een hoop slechters gezien. Heb het scherm nu op 1.5m oid staan en bij de meeste kanalen is het beeld uitstekend (naar LCD maatstaven). Een paar kanalen zijn slecht, maar dat ligt aan het signaal: RTL5 is bij mij goed als hij direct op de hoofdaansluiting zit, maar als 4e in een keten zit er zichtbaar veel ruis in. RTL4 heeft daar geen last van. Eurosport is in alle gevallen beroerd, maar daar moet ik denk ik met de fijnafstemming aan de gang. Van dichtbij (<50cm) wat ik eerder probeerde geeft zeer hinderlijke ruis, vooral rondom logo's, etc.

Baracus, hoe zet jij 2 beelden identiek naast elkaar? gevonden -> POP PBP blijven drukken :P
Dat ruis om de logo's, zijn dat van die kartelige blokjes? Zie je ze bijv bij nickelodeon ook in de tekenfilm zelf? Als ik je zo hoor dan heb je hetzelfde als ik, alleen klink je meer positief als mij dus er is hoop :) De volume staat wel erg hard als de channelsearch klaar is, ik schoot zo uit mijn stoel :( Ik heb helemaal geen glanzend beeld :?

Dat ritje naar Frankrijk verklaart de 35 euro verzendkosten bij Dell :P

[ Voor 3% gewijzigd door BARACUS op 01-12-2005 20:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rukapul
  • Nu online
BARACUS schreef op donderdag 01 december 2005 @ 19:59:
Dat ruis om de logo's, zijn dat van die kartelige blokjes?
Yup. Kartelig en bewegelijk. Van een afstandje vind ik het prima.
Zie je ze bijv bij nickelodeon ook in de tekenfilm zelf?
[...]
Als ik je zo hoor dan heb je hetzelfde als ik, alleen klink je meer positief als mij dus er is hoop :)
Ik zou het eigenlijk nog even moeten testen met 2 bronnen naast elkaar om te testen of er verschil in de tuners zit.

Over het algemeen vind ik de kleinere (niet opgerekte) beelden het mooist.
De volume staat wel erg hard als de channelsearch klaar is, ik schoot zo uit mijn stoel :(
Mijn katten vonden het ook niet leuk :P
Ik heb helemaal geen glanzend beeld :?
Ik bedoel het kader wat om het panel zit. Het panel ligt iets dieper, en dus weerkaatst een deel van het licht van het panel in de zijkanten van het frame.

Ik ga vanavond nog even de gamecube testen :) Ik moet het nog even nakijken, maar ik hoop dat beide SCARTS RGB ondersteunen? Zag in het menu dat een van de SCARTS Y/C is, maar wellicht is dat een setting.

Een klein nadeel wat ik nog gevonden heb is de ontvanst van de remote die geen zin heeft om om hoeken/door tafels te gaan.

Ik ben tot op heden erg tevreden voor dit geld. Moet nog eens bedenken of deze m'n Philips 70cm CRT uit de woonkamer zou moeten verdrijven.

[ Voor 5% gewijzigd door Rukapul op 01-12-2005 20:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martijn1899
BARACUS schreef op donderdag 01 december 2005 @ 18:33:
[...]

Hup analoog testen en tv home testen, nu is het jouw beurt om informatie te verschaffen :)
Kwaliteit met TVhome is super, net als met dvd films. De analoge tuner doet zijn werk ook redelijk hoor, beetje ruis maar dat heb je met een crt ook wel als je goed kijkt.

Heb wel 2 luie pixels, dat is minder..... Maar op een beetje afstand valt dat niet op. Misschien trekken ze ook wel weer weg.

[ Voor 15% gewijzigd door Martijn1899 op 01-12-2005 20:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BARACUS
Martijn1899 schreef op donderdag 01 december 2005 @ 20:34:
[...]

Kwaliteit met TVhome is super, net als met dvd films. De analoge tuner doet zijn werk ook redelijk hoor, beetje ruis maar dat heb je met een crt ook wel als je goed kijkt.

Heb wel 2 luie pixels, dat is minder..... Maar op een beetje afstand valt dat niet op. Misschien trekken ze ook wel weer weg.
Ok dus voor 100 euro los je het probleem op qua ruis en heb je goede digi beeld. Misschien een kastje eisen van Dell omdat de tuner niet goed met analoog om kan gaan :)
Rukapul schreef op donderdag 01 december 2005 @ 20:23:
[...]

Ik bedoel het kader wat om het panel zit. Het panel ligt iets dieper, en dus weerkaatst een deel van het licht van het panel in de zijkanten van het frame.
Dat was me dus totaal niet opgevallen, hopelijk ga ik me er nu niet aan ergeren :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cvs79
Verwijderd schreef op donderdag 01 december 2005 @ 19:21:
[...]

zeker ook besteld met creditcard?
Nope, afgelopen zaterdag besteld en gelijk geld overgemaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martijn1899
cvs79 schreef op donderdag 01 december 2005 @ 20:43:
[...]

Ik had hem maandag pas besteld, maar omdat ik de bui al zag aan komen heb ik er maar een spoedoverboeking tegenaan gegooid. Dinsdag hebben ze hem verstuurd, vaanvond binnen.

Best wel snel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dynamiet schreef op donderdag 01 december 2005 @ 17:48

alleen de levering van de producten gaat nooit gebeuren.
Waarom zetten ze er dan wel een verwachte leverdatum in? Dat lijkt me dan niet slim. Ik ga er vanuit dat dell nog wel ergens een container met die dingen heeft liggen. Anders kunnen ze schadeclaims ook niet afhandelen. Het zijn toch geen amateurs bij Dell. Desnoods orderen ze nog een container met die shit. Dingen komen toch allemaal van een OEM-producent. Desnoods monteren ze ipv het oude 25ms scherm een mooie 16 of 8 ms scherm vind ik niet erg :D. Ze moeten kortom met een vergelijkbaar of beter aanbod komen. Gewoon geld terug vind ik ook niet acceptabel

edit: In japan en amerika worden ze nog gewoon verkocht. Dus een acuut tekort zal het wel niet zijn. (ze zijn daar wel een stuk duurder :D)

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 01-12-2005 22:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martijn1899
Verwijderd schreef op donderdag 01 december 2005 @ 22:08:
[...]

Waarom zetten ze er dan wel een verwachte leverdatum in? Dat lijkt me dan niet slim. Ik ga er vanuit dat dell nog wel ergens een container met die dingen heeft liggen. Anders kunnen ze schadeclaims ook niet afhandelen. Het zijn toch geen amateurs bij Dell. Desnoods orderen ze nog een container met die shit. Dingen komen toch allemaal van een OEM-producent. Desnoods monteren ze ipv het oude 25ms scherm een mooie 16 of 8 ms scherm vind ik niet erg :D. Ze moeten kortom met een vergelijkbaar of beter aanbod komen. Gewoon geld terug vind ik ook niet acceptabel

edit: In japan en amerika worden ze nog gewoon verkocht. Dus een acuut tekort zal het wel niet zijn. (ze zijn daar wel een stuk duurder :D)
Die voor Europa worden verscheept vanuit Ierland, en op alle Europese sites zijn ze dan ook verdwenen. Ik denk niet dat ze zo snel die tv's verschepen uit Japan en de USA naar Nederland.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rukapul
  • Nu online
Rukapul schreef op donderdag 01 december 2005 @ 20:23:
Ik ga vanavond nog even de gamecube testen :) Ik moet het nog even nakijken, maar ik hoop dat beide SCARTS RGB ondersteunen? Zag in het menu dat een van de SCARTS Y/C is, maar wellicht is dat een setting.
Gamecube met RGB input ziet er erg goed uit. Wel jammer dat er dus maar een van de scarts RGB ondersteunt. Erg zonde, want het ding heeft al genoeg Y/C inputs en bijna iedereen heeft wel 2 (of meer) RGB SCART apparaten (DVD speler, spelcomputer).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• greatgonzo
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 11:56

greatgonzo

schit-te-rend!

hij is van de site af, betekend dat in tegenstelling tot de OP dat de W2600 totaal niet leverbaar meer is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

greatgonzo schreef op donderdag 01 december 2005 @ 22:32:
hij is van de site af, betekend dat in tegenstelling tot de OP dat de W2600 totaal niet leverbaar meer is?
Frijns.Net schreef op donderdag 01 december 2005 @ 19:37:
De TV is niet meer te vinden op www.dell.nl ?
Zoeken op W2600 levert wel hits op maar die links werken niet meer.
[rml]petero23 in "[ LCD TV] Het Dell W2600 (E 537) W1900 (E..."[/rml] :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• greatgonzo
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 11:56

greatgonzo

schit-te-rend!

inderdaad, heb zelfde probleem, en lees hier over veel problemen met de levering, maar als ik de OP lees gaat dat over de W1900 :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

probleem is gelovens mij dat de amerikaanse versie geen scart heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PnD

PnD

like in Pinda ^_^

Topicstarter
cvs79 schreef op donderdag 01 december 2005 @ 20:43:
[...]

Shittt, ik word hier ook hard gen**it door die dell :r

Zaterdagochtend besteld en betaald (en nee, niet met postbank) en ik sta nog steeds op een schrale preproductie met een EDD van 6 december :(

Wel super dat hij perfect beeld geeft icm TVhome, is het evt. ruisprobleem op te lossen met 90 euro :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martijn1899
PnD schreef op donderdag 01 december 2005 @ 22:49:
[...]

Shittt, ik word hier ook hard gen**it door die dell :r

Zaterdagochtend besteld en betaald (en nee, niet met postbank) en ik sta nog steeds op een schrale preproductie met een EDD van 6 december :(

Wel super dat hij perfect beeld geeft icm TVhome, is het evt. ruisprobleem op te lossen met 90 euro :)
Ja dan is het beeld heel strak. Mochten mensen ook nog @home nodig hebben dan krijg je de decoder trouwens met € 50,- korting.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phrenetic
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 08-09 13:24

Phrenetic

ehm...

greatgonzo schreef op donderdag 01 december 2005 @ 22:38:
inderdaad, heb zelfde probleem, en lees hier over veel problemen met de levering, maar als ik de OP lees gaat dat over de W1900 :?
Even de laatste 2 pagina's lezen en je begrijpt meteen wat er aan de hand is.

Voorlopige conclusie: uitloopmodellen, dus op=op (niet meer verkrijgbaar dus)

Ben ook bang dat de 'nieuwe modellen' waar eerder over gesproken is gewoon de nieuwe 32" en 37" apparaten zijn die ze nu verkopen. Mocht er toch weer een 26" model komen, dan zeker niet voor deze prijs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cvs79
Damn,

THE PACKAGE IS DELAYED DUE TO CIRCUMSTANCES BEYOND UPS' CONTROL

Staat er nu bij t UPS tracking systeem. Ben benieuwd hoe dit gaat aflopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BARACUS
Martijn1899 schreef op donderdag 01 december 2005 @ 22:55:
[...]

Ja dan is het beeld heel strak. Mochten mensen ook nog @home nodig hebben dan krijg je de decoder trouwens met € 50,- korting.
Dat doen die !@#$ altijd, ik heb al @home vanaf dag 1 dus zal zeker gewoon de volle mep moeten dokken. Eerst kreeg je ook een berg spaarpunten, ik klagen en niks meer over gehoord. 50 euro vind ik een leuk bedrag voor digi tv :) en dan even 1 maandje dat extra kanalen pakket proberen als dat kan.

[ Voor 7% gewijzigd door BARACUS op 02-12-2005 09:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PnD

PnD

like in Pinda ^_^

Topicstarter
Grrr k*t dell, verwachtingsdatum veranderd naar 8 december :(:(:( Dit is echt triest..Kga maar even klagen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Christoph
  • Niet online
PnD schreef op vrijdag 02 december 2005 @ 10:29:
Grrr k*t dell, verwachtingsdatum veranderd naar 8 december :(:(:( Dit is echt triest..Kga maar even klagen
Het is moeilijk 2 seconden langer na te denken he wanneer je zit te wachten op een nieuwe aanwinst?

Omdat iedereen dat ding direct ging bestellen toen de prijs zo belachelijk hard naar beneden ging hebben ze nu wat moeite met de aanlevering, redelijk logisch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BARACUS
Christoph schreef op vrijdag 02 december 2005 @ 10:32:
[...]

Het is moeilijk 2 seconden langer na te denken he wanneer je zit te wachten op een nieuwe aanwinst?

Omdat iedereen dat ding direct ging bestellen toen de prijs zo belachelijk hard naar beneden ging hebben ze nu wat moeite met de aanlevering, redelijk logisch.
Klopt, maar ze willen ook graag dat je thuis bent als het pakketje komt, niet erg handig als telkens de datum verschuift ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Christoph
  • Niet online
BARACUS schreef op vrijdag 02 december 2005 @ 10:44:
[...]

Klopt, maar ze willen ook graag dat je thuis bent als het pakketje komt, niet erg handig als telkens de datum verschuift ;)
ach, is in alle dell topics al voorbij gekomen, dat systeem werkt niet zoals jij en de rest van de wereld die iets koopt wil ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BARACUS
Net 142 euro ontvangen, de financiele afdeling is dus wel erg snel, 2 dagen incl langzame bank.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PnD

PnD

like in Pinda ^_^

Topicstarter
Christoph schreef op vrijdag 02 december 2005 @ 10:32:
[...]

Ja, maar ze zijn niet consequent in het uitleveren v/d apparaten, dat is mijn klacht..
Mijn betaling is eerder binnen als sommige die hem nu al binnen hebben/waarvan ie onderweg is..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Christoph
  • Niet online
PnD schreef op vrijdag 02 december 2005 @ 10:52:
[...]

Ja, maar ze zijn niet consequent in het uitleveren v/d apparaten, dat is mijn klacht..
Mijn betaling is eerder binnen als sommige die hem nu al binnen hebben/waarvan ie onderweg is..
Dat weet jij helemaal niet :)
Bij de verwerkingen van de bestellingen + betalingen + ordertracking + orderfabricage heb je zo veel zaken om rekening mee te houden dat jou wil om eerder te zijn dan een user op got het proces heus niet zal versnellen.

basta.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PnD

PnD

like in Pinda ^_^

Topicstarter
Christoph schreef op vrijdag 02 december 2005 @ 10:53:
[...]

Dat weet jij helemaal niet :)
Bij de verwerkingen van de bestellingen + betalingen + ordertracking + orderfabricage heb je zo veel zaken om rekening mee te houden dat jou wil om eerder te zijn dan een user op got het proces heus niet zal versnellen.

basta.
Wil er geen eeuwige discussie van maken dus dit is mijn laatste reactie hierop:

1. Ik bestel eerder als persoon2
2. Ik betaal eerder als persoon2
3. Betaling is eerder binnen als persoon2
4. Rest doet er niet toe. Ik ben eerder.

Weet ook wel dat mijn geklaag niet veel nut zal hebben, maar het is wel gegrond en ben ik mijn frustratie weer kwijt.
basta.

[ Voor 9% gewijzigd door PnD op 02-12-2005 11:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rukapul
  • Nu online
BARACUS schreef op vrijdag 02 december 2005 @ 10:51:
Net 142 euro ontvangen, de financiele afdeling is dus wel erg snel, 2 dagen incl langzame bank.
Waarom krijg jij 142 euro terug?
BARACUS schreef op vrijdag 02 december 2005 @ 10:44:
[...]

Het zou handig zijn als ze ten minste ergens vermelden dat als je 's ochtends 'out for delivery' ziet staan bij UPS dat ze dan een afleverpoging doen die dag. Dat heb ik niet op de site van Dell of UPS kunnen vinden, maar uit een topic op GoT. Anders had ik een dag langer moeten wachten op m'n speeltje :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cvs79
cvs79 schreef op vrijdag 02 december 2005 @ 08:17:
Damn,

Ach, weet niet wat erger is, je geld terug krijgen omdat dell m niet meer heeft of een ups die je tv kwijt is. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rammes
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 12:54

rammes

koekebakker 1e klas

ok
even met mijn account manager gesproken,

niet veel nieuws 19 en 26 inchm niet meer leverbaar (damn!) ze gaan door met de grotere modellen (32inch) daar zijn nu ook nieuwe modellen van uitgekomen.

via dell kon ik nog wel andere merken kopen met leuke korting dus heb maar een offerte aangevraagd voor die leuke samsung hd tv's ;o)

Ik zou het doen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

cvs79 schreef op vrijdag 02 december 2005 @ 08:17:
Damn,

bij mij staat sinds gister ochtend hetzelfde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pubbert

Pubbert

random gestoord

Ik durf het toch niet aan, ik ga vandaag elders een 27" LCD halen, helaas geen component, maarja. wel 1" meer :Y)

Als iemand die hem toch wil hebben, ik heb nog een ordernummer, je moet betalen en dan afwachten, vanwege de berichten hier, durf ik dat niet meer, ben bang dat hij neit meer leverbaar is, en dat ik 5 weken op mn geld zit te wachten dan. (6 jaar terug met een 19" Dell CRT ook gehad)

[ Voor 58% gewijzigd door Pubbert op 02-12-2005 12:39 ]

╔╗╔═╦╗
║╚╣║║╚╗
╚═╩═╩═╝

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Han
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Han

Welke heb je nu besteld? :)

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BARACUS
Ik gok computerland's jewel, wilde ik ook alleen was die ook uitverkocht in het filiaal in de buurt.
Rukapul schreef op vrijdag 02 december 2005 @ 11:21:
[...]

Waarom krijg jij 142 euro terug?
Omdat ik Dell vertel hoeveel ik voor zo'n apparaat ga betalen en niet andersom >:)
In de topic waar deze is uitgegroeid, goedkope lcd schermen oid, stond het hele verhaal. Ik heb namelijk besteld voor 739 euro (was zo goedkoop de nieuwe prijs) en 3 dagen later zag een slimme tweaker dat de prijs naar beneden was gegaan met 200 euro :( Ik had het ding niet eens binnen dus ben wezen bellen, na wat onderhandelen kon ik 142 euro terug krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B0MBACI
  • Niet online

B0MBACI

Ben© Tweaker

Hmm ik ben vandaag ook gebeld dat de leverdatum 8 december is geworden, ahh ik lig dr niet wakkeer van zolang ik mn tv krijg :)

[ Voor 9% gewijzigd door B0MBACI op 02-12-2005 17:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

B0MBACI schreef op vrijdag 02 december 2005 @ 17:37:
Hmm ik ben vandaag ook gebeld dat de leverdatum 8 december is geworden, ahh ik lig dr niet wakkeer van zolang ik mn tv krijg :)
ik vraag het me af of je hem ooit zult krijgen 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B0MBACI
  • Niet online

B0MBACI

Ben© Tweaker

Verwijderd schreef op vrijdag 02 december 2005 @ 17:53:
[...]

ik vraag het me af of je hem ooit zult krijgen 8)7
99% van wel :D Ik was al smorgens gebeld (had een mail naar ze gestuurd) waar ze hen excuses aanboden en dat er een mis communicatie was en nog meer blabla maar ik hoefde me geen zorgen te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

B0MBACI schreef op vrijdag 02 december 2005 @ 18:01:
[...]

99% van wel :D Ik was al smorgens gebeld (had een mail naar ze gestuurd) waar ze hen excuses aanboden en dat er een mis communicatie was en nog meer blabla maar ik hoefde me geen zorgen te maken.
als dat ook voor mij geld zou dat geweldig zijn. wat had die man/vrouw gezegt. geld het alleen voor jouw of voor iedereen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cvs79
Verwijderd schreef op vrijdag 02 december 2005 @ 12:34:
[...]

bij mij staat sinds gister ochtend hetzelfde.
Is de status bij jou al veranderd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

cvs79 schreef op vrijdag 02 december 2005 @ 19:37:
[...]

Is de status bij jou al veranderd?
nope :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

rammes schreef op vrijdag 02 december 2005 @ 12:26:

via dell kon ik nog wel andere merken kopen met leuke korting dus heb maar een offerte aangevraagd voor die leuke samsung hd tv's ;o)
Valt er voor mij ook wat te regelen?? :P
Ben opzoek naar een 20 inch tv...voor leuke prijs..!
Offertetje...?? :P :P :o

Stuur anders ff prive-bericht...anders raken we te ver off-topic!

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 02-12-2005 22:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

B0MBACI schreef op vrijdag 02 december 2005 @ 18:01:
[...]

als dat ook voor mij geld zou dat geweldig zijn. wat had die man/vrouw gezegt. geld het alleen voor jouw of voor iedereen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B0MBACI
  • Niet online

B0MBACI

Ben© Tweaker

Verwijderd schreef op zaterdag 03 december 2005 @ 12:09:
[...]

Ik heb het niet gevraagd of het voor iedereen ging, we hadden het over "mijn" probleem. Dus heb geen idee...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cvs79
Heeft iemand de W2600 ook al geprobeerd met de Xbox 360?
En zo ja, hoe bevalt de beeldkwaliteit en op welke manier heb j m aangesloten?

offtopic:
Ik krijg m vandaag binnen volgens UPS.

[ Voor 57% gewijzigd door cvs79 op 05-12-2005 09:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PnD

PnD

like in Pinda ^_^

Topicstarter
Uw order is gevonden maar een status kan niet gegeven worden. Neem s.v.p. contact op met Customer Care volgens onderstaande instructies en Dell zal contact met u opnemen.

Gebruik onderstaande koppeling als u de klantenservice een e-mail wilt sturen met betrekking tot uw bestelling. U kunt ook onze pagina met veelgestelde vragen bezoeken.
Na order check krijg ik bovenstaande message :( Als het zo nog is maar even met die koters bellen..dit baart toch wel zorgen :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sebje

Sebje

Makelaartje

PnD schreef op maandag 05 december 2005 @ 14:27:
[...]

Na order check krijg ik bovenstaande message :( Als het zo nog is maar even met die koters bellen..dit baart toch wel zorgen :S
Ik denk dat we het kunnen vergeten, ik heb niet eens een ordernummer en via het internet referentienummer wordt er niet eens een order gevonden. We hebben overigens wel betaald

[ Voor 4% gewijzigd door Sebje op 05-12-2005 14:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PnD

PnD

like in Pinda ^_^

Topicstarter
Sebje schreef op maandag 05 december 2005 @ 14:30:
[...]

Ik denk dat we het kunnen vergeten, ik heb niet eens een ordernummer en via het internet referentienummer wordt er niet eens een order gevonden. We hebben overigens wel betaald
Zonder ordernummer kan je het zeker wel schudden ja..Ik heb nog een beetje hoop.

Kan ook de klantenservice niet mailen dus het lijkt op een storing bij dell..Heb geen zin weer 10 minuten aan de lijn te hangen, mijn orange bundel is al bijna op :( Even afwachten maar dus..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

toenet ff gebeld. het meisje had me bestelling verandert. zodat ik in iedergeval me scherm ontvang wanneer de nieuwe levering binnen komt. dat is waarscheinlijk tussen nu en 8 dagen. ik zou één van deze dagen er nog een mail over krijgen.

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 05-12-2005 17:35 ]

Pagina: 1 2 3 4 Laatste