Maandag de W2600 besteld en vandaag (woensdag) geleverd gekregen! Ik heb betaald per creditcard.
Een kleine mini-review obv mijn eerste indrukken:
Uiterlijk
Goede afwerking, maakt geen goedkope indruk. Het opstaande aluminium profiel had van mij niet gehoeven. Het design vind ik niet super, maar zeker ook niet lelijk.
De afstandsbediening is inderdaad chique, ligt lekker in de hand en heeft een zacht soort kunstof aan de onderkant: top!
Beeld
Ik heb de TV nu op de slaapkamer staan waar het kabelsignaal te zwak is. Dat verdient de TV niet en het valt meer op dan op mijn 52cm crt-tv-tje. Op nld1 waar het signaal goed binnen komt ziet er echter prima uit. Ga hem nog aansluiten op de computer.
Geluid
Prima. Klinkt vol, niet slechter dan mijn 70cm 100hz panasonic crt.
Menu's / opties / electronica
Indrukwekkend. De pip, pop, pbp etc. ik wist niet dat het bestond. Je kunt dus op meerdere manieren de twee tuners inzetten, waaronder een soort mosaic in meerdere varianten. Erg grappig. Menu ziet er netjes uit en kent veel opties. De zap-snelheid is razendsnel. Hij zapt sneller dan enig andere TV die ik ooit gezien heb. De teletekst eveneens prima. Alle pagina's worden in het geheugen opgeslagen dus staan er in een splitsecond.
ik ben er dus blij mee. Ga hem nu aansluiten op de laptop en zal daarna een update geven
update:
Aangesloten op mijn laptop geeft de TV een strak beeld. Dit is de reden waarom ik graag en LCD wilde hebben: omdat ik een HTPC (mediaportal) heb draaien.
Na onderzoek bleek ik ook geen dode pixels te hebben.
alles goed en wel dus, maar één ding irriteert mij mateloos en zou zelfs een reden kunnen zijn waarom ik het ding kwijt wil: hij lijkt een hoogfrequent geluid te produceren die mij hoofdpijn bezorgt. Ik weet dat sommige mensen daar geen last van hebben maar ik wel. Je hoort het niet, maar je voelt het in je achterhoofd. Iemand nog tips wat hier aan te doen is?
[
Voor 20% gewijzigd door
maxtrash op 30-11-2005 19:24
]