[LCD TV] Het Dell W2600 (E 537) W1900 (E 355) topic

Pagina: 1 2 3 4 Laatste
Acties:
  • 3.311 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• maxtrash
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 10-09 23:28
RiCk schreef op zondag 25 december 2005 @ 12:06:
[...]

Dat laatste niet, nee het is een continue ruis, bij elke zender.
Misschien ligt het aan de aangeleverde kwaliteit van de kabel. Strax eens een DVD oid proberen.
Maar het irriteert mij nu al :)
ik heb hetzelfde en hoor ook nog een hoog frequente piep. Krijg een nieuwe tv is mij beloofd, maar nog weinig van gezien echter

• BARACUS
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 30-12-2021
B0MBACI schreef op woensdag 28 december 2005 @ 17:00:
Ik heb mijn voucher gekregen:
alleen hij is maar geldig tot 31 januari :(
Hey ook even mail gecheckt en binnen, je bent al zeker aan de champagne deze is tot 31 dec 2006!!!! geldig het is nog 2005 :P Had ik toch gelijk dat ze pas na het gratis versturen actie die voucher geven :r naja ik lap denk ik 15 euro bij voor een 160gb harddisk of 50 euro voor een 250gb wat ik liever wil. Dan is de waarde eigenlijk 50 euro vergeleken met de winkelprijs van zo'n schijf :( maar 160gb is een tikkeltje weinig :( ik geef dell liever geen geld, moeilijk.

[ Voor 3% gewijzigd door BARACUS op 29-12-2005 07:39 ]

Verwijderd

ik weet hoeveel champagne jij op hebt :P

maar ik kreeg de volgende mail:
Geachte Klant,

In navolging van onze eerdere berichtgeving, is Dell verheugd u een voucher aan te bieden van 110 Euro korting als blijk van goede wil.

Voucher Code:*****************************

Deze voucher is te gebruiken op de Consumenten afdeling van uw lokale Dell website bij aanschaf van elk gewenst product. Deze korting kan enkel éénmalig worden gebruikt en vervalt op 31 januari 2006.

Bij deze willen wij u danken voor het kiezen van Dell en bieden u onze verontschuldigingen aan voor het eventuele ongemak omtrent deze kwestie.

Met vriendelijke groet,

Dell

• BARACUS
Verwijderd schreef op donderdag 29 december 2005 @ 12:22:
ik weet hoeveel champagne jij op hebt :P

maar ik kreeg de volgende mail:

[...]
Wat erg :X gooi maar rotte tomaten naar me toe :( Ik las dus geldig tot 31 dec 2005 8)7 Ik stond dus helemaal perplex dat het 3 dagen geldig was :+ Bij mij is het ook dus ook 1 maand geldig :)
Ondertussen heb ik ook een tv home kastje, ik ben niet erg onder de indruk van de kwaliteit :/ de storing is wel weg.

[ Voor 18% gewijzigd door BARACUS op 29-12-2005 14:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

is die w2600 niet meer te bestellen ofzo, kan hem nergens vinden op hun site.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B0MBACI
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

B0MBACI

Ben© Tweaker

Verwijderd schreef op vrijdag 30 december 2005 @ 20:37:
is die w2600 niet meer te bestellen ofzo, kan hem nergens vinden op hun site.
hehehe ben je ook aan de champagne, de w2600 is allang uitverkocht. Wij hebben hem ook niet meer kunnen krijgen lees de topic maar is door.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PnD
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 10-09 12:00

PnD

like in Pinda ^_^

Topicstarter
Ik heb nog steeds geen geld/voucher :| mensen die hetzelfde hebben?
Ik hoop toch dat die W2606C heel snel in NL komt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B0MBACI
  • Niet online

B0MBACI

Ben© Tweaker

PnD schreef op zaterdag 31 december 2005 @ 10:34:
Ik heb nog steeds geen geld/voucher :| mensen die hetzelfde hebben?
Ik hoop toch dat die W2606C heel snel in NL komt
Heb je dan ook gebeld of gemailed ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PnD

PnD

like in Pinda ^_^

Topicstarter
gemailt, nadat ik het aanbod van de voucher hebt ontvangen..
Ze hebben nu al meer dan een maand mijn geld zonder daar iets voor terug te geven..
Ik wacht nog even de W2606C af met klagen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aristos
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 13:05
Heeft Dell nu of binnenkort weer een LCD TV voor ongeveer 600 Euro? Weet iemand dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• guardian-spirit
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 30-03-2023
Ik heb hem nu een weekje en hij bevalt me echt goed! (slaapkamer).
Vooral de geluid vond ik goed klinken! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BARACUS
guardian-spirit schreef op maandag 02 januari 2006 @ 16:58:
Ik heb hem nu een weekje en hij bevalt me echt goed! (slaapkamer).
Vooral de geluid vond ik goed klinken! :)
Dan vraag ik me dus af waar je dat ding hebt gehaald, het is al weken uitverkocht :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heeft al iemand wat gekocht van zijn voucher?
zit nog steeds te twijfelen ik zag dat de 160gb usb2 harddisk ook in de aanbieding was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• guardian-spirit
  • Laatst online: 30-03-2023
BARACUS schreef op maandag 02 januari 2006 @ 18:17:
[...]

Dan vraag ik me dus af waar je dat ding hebt gehaald, het is al weken uitverkocht :?
Ik ken iemand die bij dell werkt, die had er gelijk een aantal gereserveerd. (maandje geleden)

[ Voor 4% gewijzigd door guardian-spirit op 05-01-2006 15:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zijn er mee waarvan de waardebon het niet doet,?
hij zegt dat de waarde bon verlopen is al heb ik tot 31 januari?

zal van de week maar is bellen.. :( :(

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 09-01-2006 17:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BARACUS
Hier ook verlopen :Z ik wordt zo ziek van dit soort gedoe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bel morgen wel. zal direct vragen naar de andere gedupeerde..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

net gebeld,. je kan alleen telefonisch bestellen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BARACUS
Wat een ervaring heb ik net gehad :X

Ik 2 keer geprobeerd die pipo's te bellen ivm met het omwisselen van het scherm dat uitverkocht is, 20 minuten in de rij en maar opgehangen :( Belden ze me gisteren op of het boeltje nog moest worden opgehaald, even zitten uitleggen maar dan moest ik dus bij een andere afdeling zijn. Vandaag even vroeg gebeld en meteen raak :Y) Die gozer helemaal in de war met ophalen en vervangen en dat het uitverkocht is. Ik meteen losbranden dat het nieuwe scherm eraan kwam want ze hebben op de site niks meer staan. Eventueel een compensatie is ook goed omdat digi tv prima werkt via de scart. Na wat onderzoek wisten ze niet of de nieuwe schermen uberhaupt in Nederland komen, beetje liegen volgens mij :? Ik mocht wel even zeggen wat ik in gedachte had voor compensatie :9 Ik hem eerst uit zijn tent lokken hoeveel hij kon bieden, "gaan we nu opbieden of komt je nu gewoon met een leuk bod" >:) 50 euro was het bod wat hij mocht geven dus ik van "waarom dan moeilijk lopen doen als het toch maar 50 euro mag zijn?" Nee u mag dan een tegenbod doen 8)7 Ik heb er dus maar 100 van gemaakt met als reden dat zo'n decoder 100 euro kost O-) Ik weet niet of ik te weinig heb geboden maar meer zal er ook niet inzitten lijkt mij. Ik krijg nog een telefoontje of ze akkoord gaan. Het is echt een heel erg vreemd bedrijf, is dat nu een typisch Amerikaanse manier van werken :? De andere keer omdat ik net de aanbieding gemist had heb ik ook hard lopen onderhandelen en bieden met zo'n gast voor een refund. Ik heb steeds het idee dat ik geen klant ben maar een zakenman :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sebje
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 11:14

Sebje

Makelaartje

Nou ik weet in ieder geval dat ik er nooit meer iets koop.. één slechte ervaring is er al één teveel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PnD

PnD

like in Pinda ^_^

Topicstarter
Mijn geld is nog steeds bij hun :p
Wil een verwachtingsdatum van het nieuwe type uit hun mond horen :@

Mocht dat nou echt niet lukken ga ik echt een heeeeeeeel boos mailtje sturen dat mijn geld al 2 maanden bij hun ligt en ze er niks aan doen..

Wel belachelijk trouwens,die voucher is niet eens geldig op aanbiedingen (zei mijn zwager)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik word nu echt helemaal strontziek van dell :( :(

Het is me nu eindelijk gelukt om wat te bestellen bij dell na uren aan de telefoon te hangen en wel tientallen keren doorgeschakeld te zijn.

kreeg ik net een mail dat het artikel wat ik besteld had niet meer leverbaar was :( (160gb usb2 schijf)

Ik ga dus morgen nog maar is bellen. ik moet maar zien om weer een nieuwe vouche te krijgen. want deze is al gebruikt :(..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BARACUS
Verwijderd schreef op dinsdag 24 januari 2006 @ 16:47:
Ik word nu echt helemaal strontziek van dell :( :(

Het is me nu eindelijk gelukt om wat te bestellen bij dell na uren aan de telefoon te hangen en wel tientallen keren doorgeschakeld te zijn.

kreeg ik net een mail dat het artikel wat ik besteld had niet meer leverbaar was :( (160gb usb2 schijf)

Ik ga dus morgen nog maar is bellen. ik moet maar zien om weer een nieuwe vouche te krijgen. want deze is al gebruikt :(..
Ze zouden mij ook vrijdag of maandag bellen :Z vandaag ook niks. Ik zat eigenlijk te wachten op de nieuwe aanbiedingen omdat de usb2 externe schijf weer duurder is. Nu is die blijkbaar niet leverbaar (wat wel eigenlijk) en aanbiedingen gelden niet? aiiii
PnD schreef op vrijdag 20 januari 2006 @ 11:43:

Wel belachelijk trouwens,die voucher is niet eens geldig op aanbiedingen (zei mijn zwager)
Dat kan ook niet op die scherpe aanbiedingen van Dell dat zou belachelijk zijn :P

usb sticks, muis of/en toetsenborden, harde schijf, voor de rest is het niet veel soeps.
Zo'n laser muis lijkt me trouwens wel iets >:)

[ Voor 23% gewijzigd door BARACUS op 24-01-2006 16:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BARACUS
Kreeg net een telefoontje, ze hebben volgens mij een systeem dat echt aan alle kanten roestig loopt. Een email van 2 weken terug niks van gehoord. Ik krijg mijn 100 euro voor een digitv kastje, kost de lcd nu nog maar 500 euro :) nu nog even die voucher inleveren en dan ben ik wel tevreden >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BARACUS
Hey even een schop omdat de voucher morgen afloopt. Ik heb geen antwoord gekregen op mijn mail dus wilde gaan bellen zoals iemand hier zei. Mijn code werkt nu wel in de winkelmand MAAR de verzendkosten vallen buiten de voucher volgens mij. Er staat doodleuk dat ik 17/18 euro verzendkosten heb :r Iemand al een aankoop gedaan en hoe zat dat?? Betaal je 10 euro ex voor 1 product dat is wel redelijk, gooi je er nog een pendrive bij huppa 5 euro ex extra :r

[ Voor 18% gewijzigd door BARACUS op 30-01-2006 12:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B0MBACI
  • Niet online

B0MBACI

Ben© Tweaker

Ik heb een digicam bestelt van 105 euro ofzo, en inderdaad verzendkosten vallen buiten de voucher, dus heb nu 11,90 verzendkosten betaalt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kan aan mij liggen maar als een scherm native 1280x768 pixels heeft en hij kan 720p en 1080i weergeven dan kan hij dat toch alleen native(het scherpst) als hij een balk boven en onder het weer te geven beeld over laat?

768pixels verticaal bij een 720p signaal laat 48pixels over (geen erg grote zwarte balk), 1080i=540pixels verticaal als ik me niet vergis dus laat 228pixels over en dat is een behoorlijke zwarte balk.

Om geen zwarte balk weer te geven zou het beeld opgeschaald moeten worden waardoor je links en rechts wat verliest of geinterpoleerd moeten worden zodat 720p over 768pixels uitgesmeerd is? Dat is butt-ugly (afhankelijk van hoe goed een scherm dat doet) en in iedergeval niet zo scherp als 720p kan zijn.

Zie ik dit nou allemaal verkeerd? of zijn de meeste HD Ready panels wel echt HD ready maar gewoon niet echt HD?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KhaZ
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 09:33

KhaZ

Alfa Romeo

Yep, het is een verkooptrucje.

Klopt het btw dat deze LCD TV niet meer zichtbaar is op de site van Dell?

AMD 5800X3D | MSI B450 Tomahawk MAX | 16GB DDR4 Crucial 3.200Mhz CAS 16 | PNY GeForce RTX 2060 | Samsung 970 Evo Plus 500GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B0MBACI
  • Niet online

B0MBACI

Ben© Tweaker

KhaZ schreef op maandag 30 januari 2006 @ 13:39:
Yep, het is een verkooptrucje.

Klopt het btw dat deze LCD TV niet meer zichtbaar is op de site van Dell?
Yeps is al een tijdje uitverkocht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BARACUS
Ik heb de mx1000 lasermuis van Logitech en een 512mb pendrive van kingston gepakt. Ook niet slecht voor 18 euro :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PnD

PnD

like in Pinda ^_^

Topicstarter
Vandaag maar is Dell een mail gestuurd, omdat ik na 2 maanden nog altijd mijn geld niet terug heb of een TV binnen :| De W2606C uit de VS zit er nog niet aan te komen en mijn geduld is wel op.
Goedeavond,

TEN EERSTE WIL IK GRAAG VERZOEKEN DEZE EMAIL AANDACHTIG TE LEZEN EN NIET AF TE WIMPELEN MET EEN STANDAARD ANTWOORD.

Tot mijn grote spijt heb ik na ruim 2 maanden nog steeds geen Dell W2600 mogen ontvangen.
Dat dit niet zou gebeuren was al enige tijd bekend, maar het laatste wat ik van jullie vernomen heb is dat ik mijn geld terug zou krijgen+110 euro.
Helaas is dit nog steeds niet gebeurd.

Hieronder een beschrijving van mijn bijzonder slechte ervaring met het bedrijf Dell:

26-11-05 De TV besteld en betaald via een bankoverschrijving.
Om 9:44 een bevestigingsmail van Dell gehad met hierin een "internet-ontvangstbewijsnummer" waarmee ik binnen 72 uur mijn order zou moeten kunnen controleren.
28-11-05 Om 14:39 een mail met een bevestiging van de betalingsgegevens
29-11-05 Om 11:00 gebeld, omdat ik nog steeds mijn order niet kon controleren met het "internet-ontvangstbewijsnummer". Telefonisch mijn order- en klantnummer gekregen en via e-mail een bevestiging van het gesprek. Kon mijn TV op 6-12-05 verwachten.
30-11-05 Om 10:50 een officiële orderbevestiging gehad met het order als .pdf bijgesloten. Hierop staat de bestelde TV en het bedrag wat ik betaald heb, tevens de verwachtingsdatum van 6-12-05.
2-12-05 Om 10:30 geconstateerd bij online ordercheck dat mijn verwachte leverdatum is gewijzigd naar 8-12-05. Een mail naar Dell gestuurd om te vragen of het allemaal wel ging lukken. Later op de dag teruggebeld dat het goed gaat, maar alleen 2 dagen langer geduld moet hebben.
5-12-05 Om 14:00 mijn ordercheck gedaan en krijg deze melding:
"Uw order is gevonden maar een status kan niet gegeven worden. Neem s.v.p. contact op met Customer Care volgens onderstaande instructies en Dell zal contact met u opnemen."
6-12-05 Dell gemailt om te klagen over dit probleem. Waar blijft mijn tv?
7-12-05 Dell geeft via email aan dat de TV niet meer leverbaar is. (zie bijlage)
9-12-05 Ik krijg een email binnen waarin staat dat mijn betaling nog niet is ontvangen. (zie bijlage)
12-12-05 Dell stuurt mij een email met hierin de excuses voor het ongemak en geeft hierin aan dat er E 110,- aangeboden wordt ter compensatie. (zie bijlage)
Hierop stuur ik direct een email terug met hierin mijn bankgegevens en de vraag wanneer ik de voucher kan verwachten. (zie bijlage)
30-01-06 Nog steeds geen geld of tegoedbon ontvangen van Dell!!!!!!!!!!!!!!!

Na 2 maanden zijn jullie nog steeds mijn geld aan het tellen!!!!
Ik hoop dat jullie een gepaste oplossing voor dit probleem hebben. Bijv. een Dell W2606C die in de Verenigde Staten uit is? Neem aan dat er in Europa ook een nieuwe lijn komt. Ben wel bereid om NOG een maand extra te wachten hiervoor.
Wat vinden jullie ervan :?
De bedoeling is er dus om er meer als 110,- uit te halen, het liefst een W2606C })

[ Voor 3% gewijzigd door PnD op 30-01-2006 18:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B0MBACI
  • Niet online

B0MBACI

Ben© Tweaker

PnD schreef op maandag 30 januari 2006 @ 18:13:
Vandaag maar is Dell een mail gestuurd, omdat ik na 2 maanden nog altijd mijn geld niet terug heb of een TV binnen :| De W2606C uit de VS zit er nog niet aan te komen en mijn geduld is wel op.

[...]

Wat vinden jullie ervan :?
De bedoeling is er dus om er meer als 110,- uit te halen, het liefst een W2606C })
Ik geef je weinig kans, om er meer als 110 euro er uit te halen, aangezien jij 1,5 maand lang geen actie hebt ondernomen.
Ik geef je groot gelijk dat zij dat moesten doen, maar zo werkt het helaas niet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb inmiddels mijn geld terug, nu mijn voucher nog :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BARACUS schreef op maandag 30 januari 2006 @ 17:44:
Ik heb de mx1000 lasermuis van Logitech en een 512mb pendrive van kingston gepakt. Ook niet slecht voor 18 euro :)
wat een toeval ik heb exact het zelfde besteld...
edit: maar ik heb het voor 12.33 :D

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 30-01-2006 23:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PnD

PnD

like in Pinda ^_^

Topicstarter
Ik heb (zoals verwacht) nog geen antwoord op mijn mail, zou misschien meer geduld moeten hebben, maar dat heb ik niet :p

Ik heb gemailt naar: NL_AMS_HSMB_Complaints@dell.com
Heeft iemand misschien nog andere adressen van dell die ik zou moeten proberen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BARACUS
PnD schreef op woensdag 01 februari 2006 @ 10:03:
Ik heb (zoals verwacht) nog geen antwoord op mijn mail, zou misschien meer geduld moeten hebben, maar dat heb ik niet :p

Ik heb gemailt naar: NL_AMS_HSMB_Complaints@dell.com
Heeft iemand misschien nog andere adressen van dell die ik zou moeten proberen?
Ik wacht nog op een mail van 2 weken terug 8)7 Het is echt een boeltje bij Dell ze houden hun afspraken niet na. Bellen op maandag wordt woensdag, mailtje met bevestiging van mijn 100 euro nog steeds niet gezien. Als je iets gedaan wilt hebben dan moet je bellen, ze onderhandelen aan de telefoon weer wel vrij soepel. Gewoon een beetje de verwarde klant spelen en hoe dit toch allemaal kan.
Verwijderd schreef op maandag 30 januari 2006 @ 23:45:
[...]

Ik was eerder, ik wachtte op een antwoord ivm de verzendkosten ;) Zoveel keus was er ook niet dus grote kans dat je hetzelfde pakt :Y)

[ Voor 19% gewijzigd door BARACUS op 01-02-2006 12:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PnD

PnD

like in Pinda ^_^

Topicstarter
Geen zin bundeltegoed aan dit brakke bedrijf te besteden :(
Blijf gewoon om de 2 dagen het emailtje forwarden om nogmaals hun slechte service te onderstrepen..

Als iemand nog andere emails (buiten NL_AMS_HSMB_Complaints@dell.com) weet van dell waar ik mijn klacht kwijt kan graag..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BARACUS
michael@dell.com, of zou dat te simpel wezen :P

Krijg ik net een bevestiging dat mijn bestelling is verzonden hebben ze alleen een muis verzonden en geen usbstick |:( Ik kan zo snel niet zien of er een 2e levering komt, er klopt ook geen bal van de berekening :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PnD

PnD

like in Pinda ^_^

Topicstarter
Ik had toch altijd wel het idee dat dell een leuk bedrijf was voor de simpele consument om gemakkelijk en snel iets te bestellen :|
Lijkt ook niks goed te gaan blijkt nu..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BARACUS
PnD schreef op vrijdag 03 februari 2006 @ 09:07:
Ik had toch altijd wel het idee dat dell een leuk bedrijf was voor de simpele consument om gemakkelijk en snel iets te bestellen :|
Lijkt ook niks goed te gaan blijkt nu..
Als Ludo de reclames inspreekt weet je al genoeg, die vent is ook niet te vertrouwen. Ik kijk ineens heel anders tegen die reclame waar die Braziliaan door de hele stad aan het rennen is op zoek naar de Dell winkel. Alleen zoeken wij onze bestellingen :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BARACUS
[...]

Heb jij je spulletjes al binnen? Ik zit even in de hele vracht mailtjes van Dell te neuzen en ik zie dat ik 2 orderbevestigingen heb ontvangen met aparte nummers, voor elk ding 1. Ik heb net de muis ontvangen (fantastisch ding, de midnight uiteraard) maar vraag me af of de usb stick apart wordt verzonden. Deze muis komt niet van Dell maar van Tech Data, misschien dat die stick uit Engeland moet komen :? Laat aub even weten hoe het bij jou gaat :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BARACUS
Dell lcd-tv's ten onder aan eigen succes
nieuws: Dell lcd-tv's ten onder aan eigen succes

Even volhouden PnD ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BARACUS schreef op vrijdag 03 februari 2006 @ 14:54:
[...]

Heb jij je spulletjes al binnen? Ik zit even in de hele vracht mailtjes van Dell te neuzen en ik zie dat ik 2 orderbevestigingen heb ontvangen met aparte nummers, voor elk ding 1. Ik heb net de muis ontvangen (fantastisch ding, de midnight uiteraard) maar vraag me af of de usb stick apart wordt verzonden. Deze muis komt niet van Dell maar van Tech Data, misschien dat die stick uit Engeland moet komen :? Laat aub even weten hoe het bij jou gaat :)
neeh,.. gaat ook nog een paar weken duren alles is weer is mis gelopen

omdat ik eerst een hardeschijf had besteld was me waardebon niet meer geldig. maar ze konden me ook geen nieuwe geven :r. dus ik moest dus maar gewoon wat anders bestellen en dan het geld overmaken min 110€. en dan zou dat meisje de rest regelen.

maar dit ging ook weer mis. maar ik zou nu binnen een week wat horen :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BARACUS
Verwijderd schreef op zaterdag 04 februari 2006 @ 21:05:
[...]

neeh,.. gaat ook nog een paar weken duren alles is weer is mis gelopen

omdat ik eerst een hardeschijf had besteld was me waardebon niet meer geldig. maar ze konden me ook geen nieuwe geven :r. dus ik moest dus maar gewoon wat anders bestellen en dan het geld overmaken min 110€. en dan zou dat meisje de rest regelen.

maar dit ging ook weer mis. maar ik zou nu binnen een week wat horen :/
triest zeg, al die verspilde tijd bij een baas had je al 110 euro opgeleverd.

[ Voor 8% gewijzigd door BARACUS op 04-02-2006 21:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PnD

PnD

like in Pinda ^_^

Topicstarter
Ik krijg 110 euro cash :) Toch een leuke rente..
Nu maar afwachten of dit allemaal goed gaat komen, krijg ook mijn betaling nog terug..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BARACUS
PnD schreef op donderdag 09 februari 2006 @ 17:18:
Ik krijg 110 euro cash :) Toch een leuke rente..
Nu maar afwachten of dit allemaal goed gaat komen, krijg ook mijn betaling nog terug..
Is dat met of zonder die voucher? Heb je gebeld of hoe ging het precies?

Je zou bijna telkens bij Dell bestellen zonder te betalen indien er weer leverings tekorten komen >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PnD

PnD

like in Pinda ^_^

Topicstarter
Ik heb nooit een voucher gehad en ook mijn geld al 2 maanden bij hun liggen..
Heb nu op "papier" (in mailtje dus) dat ze mij 110 euro cash gaan geven :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BARACUS
PnD schreef op donderdag 09 februari 2006 @ 20:32:
Ik heb nooit een voucher gehad en ook mijn geld al 2 maanden bij hun liggen..
Heb nu op "papier" (in mailtje dus) dat ze mij 110 euro cash gaan geven :)
Niet slecht, ondanks dat het een puinhoop is heb ik niet echt een slecht gevoel over Dell. Als ze telkens met geld en gratis spullen over de balk komen mogen ze van mijgraag de boel verkloten :) Bij andere bedrijven zou je werkelijk niks ontvangen, ik heb het iig nog nooit meegemaakt. Ik heb een beetje het gevoel dat het een typisch Amerikaans bedrijf is, problemen los je op met geld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PnD

PnD

like in Pinda ^_^

Topicstarter
Ik zou er nooit iets bestellen wat ik perse snel binnen wil hebben..
Als het weer zo een stuntaanbieding is met iets wat ik wel interessant vind zou ik het wel doen..uiteindelijk kom je er toch wel aardig vanaf..

Voor de rest is het uiteraard wel een ongelooflijk baggerbedrijf met ontzettend slechte communicatie/helpdesk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BARACUS
PnD schreef op donderdag 09 februari 2006 @ 22:06:
Ik zou er nooit iets bestellen wat ik perse snel binnen wil hebben..
Als het weer zo een stuntaanbieding is met iets wat ik wel interessant vind zou ik het wel doen..uiteindelijk kom je er toch wel aardig vanaf..

Voor de rest is het uiteraard wel een ongelooflijk baggerbedrijf met ontzettend slechte communicatie/helpdesk
Snel is anders ja, net een uitstel bericht over mijn usb stick, duurt een week langer :Z
Buiten de aanbiedingen zijn ze niet interessant, veel te duur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PnD

PnD

like in Pinda ^_^

Topicstarter
Heb even met ze gebeld in de hoop dat in overboekingen ook langs elkaar heen werken })
2x 540 euro zou een leuk iets zijn >:)
Daar verdwijn ik mee naar het buitenland 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• E-jey
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Ik was ook van plan om dit scherm te kopen, maar zo te zien gaat dat niet meer lukken. Helaas! Laat ik het nog maar even afwachten en eerst een fatsoenlijke receiver + speakers kopen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BARACUS
PnD schreef op vrijdag 10 februari 2006 @ 10:09:

Daar verdwijn ik mee naar het buitenland 8)
Weekje Texel bedoel je :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PnD

PnD

like in Pinda ^_^

Topicstarter
Mijn geld vd betaling al terug..nu de bonus nog..zou het weer een drama worden of zal het morgen er toch wel op staan :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mag je meteen om mijn bonus zeuren. Die zou ik ook terugkrijgen. De lamballen bij dell

• BARACUS
[...]

Hebben ze jouw al blij gemaakt? De muis was snel hier maar voor de pendrive krijg ik elke week een mailtje dat de leveringsdatum verschoven wordt, 5 keer |:( Misschien een goeie leverancier voor de overheid, wat je niet hebt kun je ook niet kwijtraken.

[ Voor 12% gewijzigd door BARACUS op 23-02-2006 10:48 ]

• PnD

PnD

like in Pinda ^_^

Topicstarter
haha :)
Ik heb mijn 540 en 110 euro binnen :O:D Go Dell! Van dit geld (en een klein beetje extra) een leuke LG RZ-32LZ55 2de hands gekocht!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BARACUS schreef op donderdag 23 februari 2006 @ 10:45:
[...]

Hebben ze jouw al blij gemaakt? De muis was snel hier maar voor de pendrive krijg ik elke week een mailtje dat de leveringsdatum verschoven wordt, 5 keer |:( Misschien een goeie leverancier voor de overheid, wat je niet hebt kun je ook niet kwijtraken.
heb nog niks ontvangen, zelfs geen muis. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BARACUS
Verwijderd schreef op zaterdag 04 maart 2006 @ 13:07:
[...]

heb nog niks ontvangen, zelfs geen muis. :(
Mijn pendrive zou 2 maart geleverd worden, heb immers geen 6e uitstel email gehad... niks natuurlijk.
Geen muis is wel heel ernstig, hoewel ik zeer ontevreden ben met die muis. De batterij gaat maar 7 dagen ofzo meer en ik muis echt erg weinig. Mijn 2 penlite muis doet 5 maanden 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BARACUS
Pendrive ontvangen, mailbox leeggemaakt :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BARACUS schreef op donderdag 09 maart 2006 @ 00:17:
Pendrive ontvangen, mailbox leeggemaakt :Y)
hier nog steeds niks :O... ik zal hem maar weer is bellen maar hij belooft me elke week het zelfde :r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ook eindelijk mijn zaak met Dell afgehandeld. Ik vervolg mijn leven zonder Dell

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maxtrash
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 10-09 23:28
de mijne gaat terug vanwege het irritante piepprobleem. na lange tijd maar eens gereclameerd waar m'n vervangende tv bleef. Probleempje, niet meer leverbaar wat mij niet echt verbaasde natuurlijk. Vervolgens ben ik een tijdje van het kastje naar de muur gestuurd, belden ze me niet terug etc. Dankzij het vriendeljke ingrijpen van iemand van de backoffice (TD) kwam customer care eindelijk in actie. De td-er vertelde me dat ik m'n geld terug kon krijgen en waarschijnlijk wat extra.
Uiteindelijk bood customer care me een refurbished toestel of mijn geld terug. Iets extra's niet natuurlijk. Heb toch maar gekozen voor geld terug want ik ben een beetje bang dat het geen incidenteel probleem is. Ga ik tzt voor een andere, misschien grotere.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brehloi
  • Laatst online: 07-09 18:10
Ik zag zojuist dat de LCD tv's weer voorkomen op de site van dell!

Naar mijn weten zijn die enige tijd weg geweest. Bestellen lijkt dus weer te kunnen.

Het betreft de modellen:
DELL W3706MC 37" (94 cm) LCD TV
DELL W3202MC 32" (81 cm) LCD TV

Prijzen staan er niet, en de verkooplijn zit nu dicht.

[ Voor 12% gewijzigd door brehloi op 16-03-2006 18:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BARACUS
brehloi schreef op donderdag 16 maart 2006 @ 18:06:
Ik zag zojuist dat de LCD tv's weer voorkomen op de site van dell!

Naar mijn weten zijn die enige tijd weg geweest. Bestellen lijkt dus weer te kunnen.

Het betreft de modellen:
DELL W3706MC 37" (94 cm) LCD TV
DELL W3202MC 32" (81 cm) LCD TV

Prijzen staan er niet, en de verkooplijn zit nu dicht.
Ik denk niet dat iemand nog zin heeft in Dell of ze moeten 600 euro kosten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brehloi
  • Laatst online: 07-09 18:10
BARACUS schreef op donderdag 16 maart 2006 @ 18:12:
[...]
Ik denk niet dat iemand nog zin heeft in Dell of ze moeten 600 euro kosten :)
Ik heb even dit topic doorgenomen en krijg het idee dat de slechte ervaringen vooral over de leveringsproblemen gaat. Of zie ik het verkeerd? (Linkje graag, het topic nogal groot)

Tevens zijn dit nieuwe modellen. Met zo te zien een ander paneel, 2 tuners: 1 x analoog en 1 x digitaal, HDMI etc.
32 inch:
Afbeeldingslocatie: http://img.dell.com/images/emea/products/lcd/w3201_240x220.jpg
37inch:
Afbeeldingslocatie: http://img.dell.com/images/emea/products/lcd/w3706_240x220.jpg

[ Voor 19% gewijzigd door brehloi op 16-03-2006 18:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PnD

PnD

like in Pinda ^_^

Topicstarter
Als ze weer gaan stunten bestel ik er weer 1 hoor :D Met de tv's zelf lijkt me niks mis..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BARACUS
PnD schreef op donderdag 16 maart 2006 @ 18:51:
Als ze weer gaan stunten bestel ik er weer 1 hoor :D Met de tv's zelf lijkt me niks mis..
Vooral bestellen en dan wachten met betalen totdat er weer leveringsproblemen zijn :P
Ik ben inprincipe zeer tevreden met het ding, qua kwaliteit is het mooi afgewerkt en mijn smaak. Alleen wil je voor het volle bedrag wel een goede klantenservice hebben, dat heeft weinig met leveringsproblemen te maken. Maar goed uiteindelijk naaien ze je niet ook al moet je er wel achteraan rennen en geduld hebben. Door alle kortingen ben je snel geneigd veel door de vingers te zien.

[ Voor 6% gewijzigd door BARACUS op 16-03-2006 20:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is er hier toevallig iemand die overweegt zijn W2600 te verkopen?? Ik wil er nog een bij :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BARACUS
Verwijderd schreef op dinsdag 28 maart 2006 @ 17:10:
Is er hier toevallig iemand die overweegt zijn W2600 te verkopen?? Ik wil er nog een bij :P
Wat biedt je? hoor ik 900?? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BARACUS schreef op dinsdag 28 maart 2006 @ 17:21:
[...]

Wat biedt je? hoor ik 900?? ;)
Nee hoor je hoort niets meer dan de nieuwprijs :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BARACUS
Dus 770 ofzo hmmm eigenlijk ben ik erg tevreden met dit ding, ik zie zo snel niks mooiers in de winkel staan. Ik denk dat je moet wachten tot die nieuwe schermen wat in prijs gaan zakken, hetzelfde design.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hoeveel zal die 37 inch ongeveer kosten?
van me vakantie geld toch maar eens een leuke tv kopen :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KhaZ
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 09:33

KhaZ

Alfa Romeo

Ik heb mijn blik laten vallen op de W3202MC van Dell, de 32" versie dus.

Nou twijfel ik nog over een paar dingen:

Hoeveel beeldlijnen heeftie? Hij "ondersteunt": Ondersteunt 480i, 480p, 576i, 576p, 720p en 1080i, maar scaled-ie bijv. die laatste 2 naar beneden, of niet?

Resolutie van 1.366 x 768, dat is opzich mooi.

€1469.. uiteraard wacht ik totdat er een actie komt :)

Wat vinden jullie van het nieuwe model? Of kan er beter een nieuw topic gemaakt worden? *is bereid*

AMD 5800X3D | MSI B450 Tomahawk MAX | 16GB DDR4 Crucial 3.200Mhz CAS 16 | PNY GeForce RTX 2060 | Samsung 970 Evo Plus 500GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BARACUS
Doe maar een nieuwe topic want deze oude tv's bestaan niet meer :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sanook
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 08:20

sanook

_/-\o_

Er is nu een aktie van Dell van de w3202mc voor € 1101,- (t/m 27 juni)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PnD

PnD

like in Pinda ^_^

Topicstarter
Oe! Bestellen :D Dat kan nog is winst oplevere ;)
Pagina: 1 2 3 4 Laatste