Hou het topic overzichtelijk! Levertijd bij overschrijving momenteel/meestal ongeveer 4/5 werkdagen..Geen "hij is onderweg" & "ik heb hem bijna" posts aub 
Laatste update: 28 november
Intro: [LCD TV] Dell W2600/W1900 |
Als gevolg van de vele reacties in het [rml] TV Plasma/Lcd: aanbiedingen[/rml] heb ik besloten een apart topic voor deze LCD TV's te maken. Ik richt me in deze topicstart voorlopig op de W2600. De W1900 is 19inch en kost 355 euro. Meer informatie vindt je hier. Het scherm is vergelijkbaar in kwaliteit. Uitverkocht Momenteel (28-11-05) heeft slechts een enkele GoT-ter hem in het bezit, maar vele hebben hem al besteld (o.a. me! Dit komt vooral door de lage prijs en de goede kwaliteit/opties die je hiervoor krijgt. Deze LCD TV is dus vooral bedoeld voor degene met een low budget. De echte perfectionisten gaan toch voor de +1000 euro LCD TV's, omdat deze perfecte kwaliteit leveren. Hij is alleen te bestellen op www.dell.nl voor 537 euro met gratis verzendkosten! (tot 27 dec.) |
Specificaties |
Overgenomen van www.dell.nl Type monitor/beeldscherm: - TFT/active matrix - TFT LCD kleurenbeeldscherm Grootte beeldscherm: - 26 inch Gewicht beeldscherm: - Zonder standaard: 16,8 kg - Met standaard: 19,1 kg Audio-/video-invoersignaal: - SCART (2) - Composite (2) - S-Video (2) - HDTV Component (2) - TV In/Coax (1) - DVI (gedeeld met pc) - Audio (RCA - L+R, plus pc) Audio-/video-uitvoersignaal: - Composite video - Audio (RCA L+R) - Hoofdtelefoonaansluiting Beeld en beeldkenmerken: - Picture-In-Picture (PIP) - Picture-Outside-Picture (POP) - Picture-By-Picture (PBP) - Video op pc gfx - Video op video Tv-tuner: - Dubbel analoog; voorbereid op SDTV en HD; tv-kleurensysteem PAL en SECAM TeleText: - Ja Eigen resolutie: - 1280 x 768 (WXGA) Weergavegebied: - 566,4 x 339,8 mm Afmeting beeldscherm: (B x H x D) - 830 x 421 x 107 mm Afmeting beeldscherm en standaard: (B x H x D) 830 x 504 x 209 mm Aspect Ratio: - Breedbeeld (16:09 mogelijk) Mogelijkheid tot digitale tv: - 480i,480p,576i,576p,720p,1080i Helderheid (normaal): - 450 cd/m2 (normaal) Contrastverhouding: - 500:1 (normaal) Responstijd: - 25 ms (normaal) Horizontale kijkhoek: - +/- 85 graden Verticale kijkhoek: - +/- 85 graden |
Foto's |
![]() High res foto ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Home made foto's: @BARACUS Laatste update: 28 november |
Links |
Reviews: Hier zijn er heel veel van te vinden..Lees er zoveel mogelijk om een goed beeld het apparaatje te krijgen, kijk hier Punten die regelmatig terugkwamen in meerdere reviews: + Geen ghosting bij xbox + Geluid (ivm andere build in audio) + Compleetheid (accesoires e.d.) + Design + Inkijkhoek Fabrikant/Support www.dell.nl |
Vragen en/of opmerkingen |
Dit is mijn eerste startpost met tables die ik heb gepost met dank aan Trasos voor het 'lenen' van zijn startpost design en BARACUS voor zijn foto's en Thund3r voor de banner Mocht je toevoegingen hebben en/of verbeteringen laat het even weten. Als er iemand een leuk bannertje wil maken, graag?! |
Laatste update: 28 november
[ Voor 12% gewijzigd door PnD op 28-11-2005 23:51 ]