[LCD TV] Het Dell W2600 (E 537) W1900 (E 355) topic

Pagina: 1 2 3 4 Laatste
Acties:
  • 3.311 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B0MBACI
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

B0MBACI

Ben© Tweaker

PnD schreef op maandag 05 december 2005 @ 16:12:
[...]

Zonder ordernummer kan je het zeker wel schudden ja..Ik heb nog een beetje hoop.

Kan ook de klantenservice niet mailen dus het lijkt op een storing bij dell..Heb geen zin weer 10 minuten aan de lijn te hangen, mijn orange bundel is al bijna op :( Even afwachten maar dus..
Heb hetzelfde hier...

Update:
Klantenservice gesloten dus word het morgen ff bellen.

[ Voor 8% gewijzigd door B0MBACI op 05-12-2005 17:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PnD
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 10-09 12:00

PnD

like in Pinda ^_^

Topicstarter
Verwijderd schreef op maandag 05 december 2005 @ 17:11:
toenet ff gebeld. het meisje had me bestelling verandert. zodat ik in iedergeval me scherm ontvang wanneer de nieuwe levering binnen komt. dat is waarscheinlijk tussen nu en 8 dagen. ik zou één van deze dagen er nog een mail over krijgen.
Had jij ook dat probleem bij het checken van je order? Wat zeiden ze hier verder over dan? Hoezo "bestelling veranderd" dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PnD schreef op maandag 05 december 2005 @ 18:48:
[...]

Had jij ook dat probleem bij het checken van je order? Wat zeiden ze hier verder over dan? Hoezo "bestelling veranderd" dan?
toen was dat probleem van checken van order er nog niet. daar heb ik dus ook niet naar gevraagt. ik kreeg een bijna onverstaanbare buitenlandse vrouw aan de lijn. die zij dat de de bestelling van 8 deceber niet meer leverbaar was. en dat ze me op de volgende bestelling zou zetten en dat ik hem dan waarschijnlijk wel zou krijgen. de rest van mijn vragen wist ze niet. ze wist alleen wat ze op haar computer zag. ik vind de klanter service val dell ook bijzonder slecht.

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 05-12-2005 19:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaguarxj16
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 10-09 21:16
ik heb de w2600 30 november besteld en op 1december stond t geld op dell's rekening, maar ik heb geen orderbevestiging ontvangen. ik heb wel een referentie nummer dus ik zal morgen maar gaan bellen naar de klantenservice en hoop dan opheldering te krijgen. Ik wil toch wel weten waar mn 537 euro's heen zijn!

[ Voor 4% gewijzigd door jaguarxj16 op 05-12-2005 20:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TMC
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 10-09 15:48

TMC

jaguarxj16 schreef op maandag 05 december 2005 @ 20:25:
ik heb de w2600 30 oktober besteld en op 1december stond t geld op dell's rekening, maar ik heb geen orderbevestiging ontvangen. ik heb wel een referentie nummer dus ik zal morgen maar gaan bellen naar de klantenservice en hoop dan opheldering te krijgen. Ik wil toch wel weten waar mn 537 euro's heen zijn!
30 oktober? Bedoel je niet 30 november?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaguarxj16
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 10-09 21:16
dat bedoel ik inderdaad! anders zou ik al wel heel lang wachten. Bedankt voor de opmerking!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PnD

PnD

like in Pinda ^_^

Topicstarter
Het is me gelukt het aanvraagformulier te verzenden naar dell met hierin de melding:
Uw order is gevonden maar een status kan niet gegeven worden. Neem s.v.p. contact op met Customer Care volgens onderstaande instructies en Dell zal contact met u opnemen.
Nu maar afwachten tot dell contact met me opneemt..

edit:

Ongeduldig als ik ben toch dell gebeld..Krijg ik na invoeren van ordernummer e.d. van een computervrouwtje te horen: Uw order is vertraagd.

Net of ik dat niet door heb :|
I.p.v. dat ze me te woord staan en toelichten waarom mijn orderstatus niet bereikbaar is ipv dat stomme computervrouwtje..

Begin er steeds minder vertrouwen in te krijgen..

[ Voor 36% gewijzigd door PnD op 06-12-2005 12:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B0MBACI
  • Niet online

B0MBACI

Ben© Tweaker

Ik heb gebeld en de Tvs zijn op, het wordt niet meer in productie genomen. Enige wat ze kunnen doen is het geld weer terugboeken. En een hoop gesorry...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

B0MBACI schreef op dinsdag 06 december 2005 @ 14:53:
Ik heb gebeld en de Tvs zijn op, het wordt niet meer in productie genomen. Enige wat ze kunnen doen is het geld weer terugboeken. En een hoop gesorry...
Dat zal voor mij ook wel gelden dan... Kunnen we niet de krachten bundelen en die 24" LCD voor een mooi prijsje op de kop tikken :D Als we die nou kunnen regelen voor 537.30. Vind ik dat een mooie oplossing

Baal er wel extreem van btw. Dit kunnen ze volgens mij ook niet maken wettelijk gezien. Ook echt te bizar dat we gebeld worden met het bericht dat ie donderdag komt en dat we nu zelf moeten bellen om te horen dat hij er niet meer is. Ik heb expres nog niet gebeld en wacht daarmee ook tot de beloofde donderdag om ze dan echt een lesje klantgerichtheid te leren, want dit gaat nergens over

[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 06-12-2005 15:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rukapul
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online
Verwijderd schreef op dinsdag 06 december 2005 @ 15:51:
Dit kunnen ze volgens mij ook niet maken wettelijk gezien.
Volgens de wet kopen op afstand is er slechts sprake van een koopovereenkomst nadat de verkoper een bevestigingsmail heeft verzonden. Tot dat moment is er slechts sprake van een uitnodiging tot kopen. Aangezien Dell een strikte scheiding maakt tussen een ontvangstbevestiging en een orderbevestiging klopt het juridisch wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rukapul schreef op dinsdag 06 december 2005 @ 15:56:
[...]
Volgens de wet kopen op afstand is er slechts sprake van een koopovereenkomst nadat de verkoper een bevestigingsmail heeft verzonden. Tot dat moment is er slechts sprake van een uitnodiging tot kopen. Aangezien Dell een strikte scheiding maakt tussen een ontvangstbevestiging en een orderbevestiging klopt het juridisch wel.
Ik heb die desbetreffende orderbevestiging dus wel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sebje
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 11:14

Sebje

Makelaartje

B0MBACI schreef op dinsdag 06 december 2005 @ 14:53:
Wij (baas en ik) hebben ook gebeld, en helaas ook voor ons geld, tv's op -> geld terug.
Overigens vertelde de mevrouw van Dell dat de creditcard kopers wrsch wel hun tv krijgen.

jammer, volgende keer beter :'( :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sebje schreef op dinsdag 06 december 2005 @ 16:20:
[...]

Wij (baas en ik) hebben ook gebeld, en helaas ook voor ons geld, tv's op -> geld terug.
Overigens vertelde de mevrouw van Dell dat de creditcard kopers wrsch wel hun tv krijgen.

jammer, volgende keer beter :'( :'(
Hadden jullie al wel de orderbevestiging in PDF formaat via email ontvangen?

Ik zie een mooi gevalletje kassa en/of radar

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 06-12-2005 16:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B0MBACI
  • Niet online

B0MBACI

Ben© Tweaker

Verwijderd schreef op dinsdag 06 december 2005 @ 16:25:
[...]

Hadden jullie al wel de orderbevestiging in PDF formaat via email ontvangen?

Ik zie een mooi gevalletje kassa en/of radar
Ik had dat wel, maar mag niet baten... Het was een "foutje" van hen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

B0MBACI schreef op dinsdag 06 december 2005 @ 16:58:
[...]

Ik had dat wel, maar mag niet baten... Het was een "foutje" van hen...
Dat is IMHO niet ons probleem, maar hun probleem. Wat een onzin. Ik ga me ook zeker niet lakoniek opstellen

Sorry voor het vrij offtopic gaan van dit topic, maar er zitten wellicht andere mensen ook in hetzelfde schuitje, dus lijkt het me nuttig om deze op de hoogte te houden

[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 06-12-2005 17:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rukapul
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online
Verwijderd schreef op dinsdag 06 december 2005 @ 15:57:
[...]

Ik heb die desbetreffende orderbevestiging dus wel
Succes met procederen. Vergeet Dell niet alvast in gebreke te stellen op het moment dat ze hun beloofde leverdatum niet nakomen ;)

Dit is trouwens meer iets voor SG dan AV.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Goed, ik zit in hetzelfde schuitje als julle heren. Vorige week dinsdag de bestelling geplaatst > de woensdag erna nog maar contact opgenomen met de klantenservice omdat ik het niet helemaal vertrouwde: de aanbieding was de dag dat ik wilde betalen, 30nov., immers al van internet afgehaald. De man die ik aan de telefoon kreeg wist mij echter te vertellen dat ik het geld gewoon kon overmaken. Ze hadden voldoende voorraad en het ging puur om het al dan niet besteld hebben voor woensdag omdat de actie van woensdag 00:00u tot 00:00 u liep. In mijn geval dus dik in orde. Het geld heb ik dus vorige week woensdag gelijk overgemaakt, maar sindsdien heb ik niets meer van Dell gehoord, noch via mail noch telefonisch. Vandaag een uur aan de lijn gehangen met de klantenservice en afdeling verkoop. En na flink wat heen-en-weer gestuur kon ik uiteindelijk OF de 32" krijgen voor 1800 zoveel euro OF een refund. Ik legde de medewerker uit dat het een belachelijk alternatief was omdat de prijs bijna 4x zo hoog was. Gelukkig zag hij zelf ook in dat het geen optie was en dus was de refund de enige optie.

Na nog wat heen en weer bellen(ik zou teruggebeld worden wat niet gebeurd is!), heb ik zojuist eindelijk een aanvraag tot terugstorting van geld kunnen plaatsen. Volgens de telefoniste moest het zeker voor vrijdag weer op mijn rekening staan. Nu maar hopen dat ik het geld ook daadwerkelijk spoedig terugkrijg. Neemt overigens niet weg dat het volledig stijlloos is van Dell om hun klanten op dergelijke manier van het kastje naar de muur te sturen en bovenal geen redelijk alternatief op te geven.

Ik zag overigens zojuist dat ze nu wel 24" LCD monitoren in de aanbieding hadden. Dat bedrag ligt wel fors hoger dan de prijs van de door ons bestelde TV, maar wellicht kan iemand proberen dat als alternatief te krijgen, ik zou er dan wel vrede mee hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rolfio
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 10-09 20:05
Behoor tot de gelukkigen ;) die wel eentje heeft gekregen, was overigens nog in de € 730,- fase. Tis inderdaad een prachtding, maar goed daar hebben jullie niet zoveel aan. :'( Wat misschien wel interessant is dat dell met 23" model op de markt komt. Kreeg vandaag een folder in de bus van hun waar je bij een of andere prijsvraag hun nieuwste 23" lcd tv kon winnen. Meer dan dit weet ik ook niet, zal nog eens ff googlen hierop.

rolfio

XC40 RWD Ultimate Single Motor ER MY24 Sage Green 45000km

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TMC
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 10-09 15:48

TMC

rolfio schreef op dinsdag 06 december 2005 @ 20:53:
Behoor tot de gelukkigen ;) die wel eentje heeft gekregen, was overigens nog in de € 730,- fase. Tis inderdaad een prachtding, maar goed daar hebben jullie niet zoveel aan. :'( Wat misschien wel interessant is dat dell met 23" model op de markt komt. Kreeg vandaag een folder in de bus van hun waar je bij een of andere prijsvraag hun nieuwste 23" lcd tv kon winnen. Meer dan dit weet ik ook niet, zal nog eens ff googlen hierop.

rolfio
Kan je die folder scannen of een foto ervan maken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rolfio
Die folder klopt niet (helemaal). Je kunt naar dell.nl/prijsvraag surfen om daar een 23" lcd tv te winnen. Het gaat echter om onze bekende 26". Daaruit mag ik afleiden dat er nog wel teeveetjes zijn, anders kun je hem niet winnen toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leech1984
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 09-09 12:20
rolfio schreef op dinsdag 06 december 2005 @ 21:17:
Die folder klopt niet (helemaal). Je kunt naar dell.nl/prijsvraag surfen om daar een 23" lcd tv te winnen. Het gaat echter om onze bekende 26". Daaruit mag ik afleiden dat er nog wel teeveetjes zijn, anders kun je hem niet winnen toch?
ik heb maar lekker meegedaan aan die prijsvraag!

hopelijk wint iemand hem hier!

PSN: Leech1984

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stefklep
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 02-09 16:26

stefklep

((Stefklepje))

leech1984 schreef op dinsdag 06 december 2005 @ 21:34:
[...]

ik heb maar lekker meegedaan aan die prijsvraag!

hopelijk wint iemand hem hier!
Ik ook maar verwacht er helemaal niks van ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PnD

PnD

like in Pinda ^_^

Topicstarter
Ik ga het dus ook zeker niet pikken eraf te komen met "alleen geld terug".
Was er als 1 v/d eerste bij en heb een .pdf met order nummer.

Als we samen met iedereen die ook een .pdf heeft op dell afstappen kunnen we misschien iets bereiken?

Trouwens echt BELACHELIJK dat ik (en mijn zwager) nog niks van Dell heb gehoord als ze nu niks meer kunnen leveren.
Ze zitten gewoon lekker mijn geld te tellen terwijl ze weten dat ze niet meer uit kunnen leveren..:|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cvs79
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 09:27
Ik had ook gewoon een pdf en gister stonden ze opeens voor de deur met een scherm. Dus er is misschien nog kans dat je toch nog een scherm geleverd gaat krijgen. Weet niet wat je orderstatus op dit moment is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PnD

PnD

like in Pinda ^_^

Topicstarter
Niet zichtbaar..Kan hem niet controleren..Hopelijk staan ze bij mij ook plotseling voor de deur dan ;)
Jij had toch ook zaterdagbesteld en betaald via overschrijving?

edit:
Vriendelijk dank voor uw e-mailbericht en onze excuses voor het niet beantwoorden van uw vraag.

Wij hebben de status van uw order nogmaals gecontroleerd en kunnen u het volgende informeren. Wegens de grote vraag naar de W2600 LCD TV / MONITOR is het niet meer mogelijk deze aan u te leveren, omdat de voorradigheid van dit artikel niet meer toereikend is. Het artikel wat u wenst wordt ook niet meer geproduceerd door Dell. Om deze reden zullen wij het door u overgemaakte bedrag terugstorten. Wij willen u verzoeken om ons te voorzien van uw volledige bankgegevens. Onze welgemeende excuses voor het ongemak.

Dell wilt u wijzen op andere Dell Multimedia LCD TV's. Op de volgende link kunt u deze bezichtigen: http://www1.euro.dell.com...c=nl&cs=nldhs1&l=nl&s=dhs

Wij willen u tevens verzoeken om aandacht te hebben voor het volgende. Over enkele dagen ontvangt u mogelijk een e-mail, waarin wij u vragen om deel te nemen aan een tevredenheidsonderzoek. Mede door het geven van uw feedback hopen wij het niveau van onze service hoog te houden en waar mogelijk verbeteringen aan te brengen. Bij voorbaat dank voor uw medewerking.
Helaas..

Boos mailtje terug gestuurd dat ik een gepast alternatief wil. Dat ik "gewoon geld terug" geen stijl vindt, omdat ze me 2 weken aan het lijntje hebben gehouden en ik een orderbevestiging heb.

Mochten ze geen gepast alternatief hebben wil ik een mail gaan sturen naar Kassa! met het hele verhaal.

Zijn er meer mensen die ook al een orderbevestiging hebben en geen tv uitgeleverd krijgen?
Zouden jullie dan contact met mij op willen nemen met jullie verhaal? thildenbrant at gmail.com

[ Voor 95% gewijzigd door PnD op 07-12-2005 11:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PnD schreef op woensdag 07 december 2005 @ 10:38:
Boos mailtje terug gestuurd dat ik een gepast alternatief wil. Dat ik "gewoon geld terug" geen stijl vindt, omdat ze me 2 weken aan het lijntje hebben gehouden en ik een orderbevestiging heb.

Mochten ze geen gepast alternatief hebben wil ik een mail gaan sturen naar Kassa! met het hele verhaal.

Zijn er meer mensen die ook al een orderbevestiging hebben en geen tv uitgeleverd krijgen?
Zouden jullie dan contact met mij op willen nemen met jullie verhaal? thildenbrant at gmail.com
En dat terwijl ze ons telefonisch hebben verteld dat de tv 8 december komt... hoe kan dit nou bij een bedrijf als dell?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb net gehoord dat ze ook stoppen met het maken van de 2 grootste maten..
32" en 37"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B0MBACI
  • Niet online

B0MBACI

Ben© Tweaker

Ben net gebeld door eene mvr Natasha Hendricks van de Customer Care Case Manager.
Weer het verhaal van tvs zijn op haar alternatief was 100 euro korting op de 32" model of mn geld terug. aangezien ik geen 1200 uit mn mouw kon schudden heb ik maar mn geld terug gevraagd :(

[ Voor 3% gewijzigd door B0MBACI op 07-12-2005 15:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PnD

PnD

like in Pinda ^_^

Topicstarter
Mail even je verhaal (besteldatum, betaaldatum, communicatie met dell etc.) dan kan ik het straks samenvoegen en naar kassa mailen.

[ Voor 27% gewijzigd door PnD op 07-12-2005 16:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

net weer ff gebeld. de schermen zijn niet meer leverbaar en me geld word terug gestort. meer kon ze niet doen. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PnD

PnD

like in Pinda ^_^

Topicstarter
Kan iemand met ervaring met dit soort dingen of er iets te halen is?

Ik heb er weinig verstand van en heb alleen hier en daar gelezen dat je na het sluiten van een koopovereenkomst (orderbevestiging) toch wel enige rechten hebt als consument.

Zowiezo de communicatie/afhandeling van Dell is zéér matig, dit is ook één van de punten die ik wil aangeven.

Bij zo iets is het van belang dat zoveel mogelijk mensen meewerken, dus doe dit ook aub.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen tv vandaag... en nog steeds niks van Dell gehoord! Dat zal ik ze morgen eens vertellen. Ik eis een vergelijkend product en hoe ze dat regelen kan me weinig schelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BARACUS
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 30-12-2021
Mijn vervanger heb ik ook nog niet gezien, als ik jullie verhalen zo hoor :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RiCk
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 10:09
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
Soortgelijk product
Indien Dell een besteld product niet meer kan leveren, 
kan Dell u een soortgelijk product aanbieden. 
In de regel zal Dell u een product met hogere specificaties 
toezenden. Indien het soortgelijke product duurder is dan het 
bestelde product, zal Dell de meerkosten hiervan niet aan u in 
rekening brengen. Mocht het soortgelijke product goedkoper 
zijn dan het bestelde product, dan zal Dell het verschil aan u 
retourneren.

http://www1.euro.dell.com...c=nl&l=nl&s=gen&~lt=popup

Lullig dat sommige mensen hem niet hebben ontvangen en wél betaald hebben.
Bovenstaand komt uit hun voorwaarden. Misschien heb je daarmee een poot om op te staan.
Vooral "In de regel zal Dell...... Dell de meerkosten hiervan niet aan u in rekening brengen" vindt ik een bijzondere passage!

[ Voor 38% gewijzigd door RiCk op 09-12-2005 09:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik zal binnenkort is een aangetekende brief naar ze sturen misschien heeft dat wat meer zin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PnD

PnD

like in Pinda ^_^

Topicstarter
RiCk schreef op vrijdag 09 december 2005 @ 09:52:
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
Soortgelijk product
Indien Dell een besteld product niet meer kan leveren, 
kan Dell u een soortgelijk product aanbieden. 
In de regel zal Dell u een product met hogere specificaties 
toezenden. Indien het soortgelijke product duurder is dan het 
bestelde product, zal Dell de meerkosten hiervan niet aan u in 
rekening brengen. Mocht het soortgelijke product goedkoper 
zijn dan het bestelde product, dan zal Dell het verschil aan u 
retourneren.

http://www1.euro.dell.com...c=nl&l=nl&s=gen&~lt=popup

Lullig dat sommige mensen hem niet hebben ontvangen en wél betaald hebben.
Bovenstaand komt uit hun voorwaarden. Misschien heb je daarmee een poot om op te staan.
Vooral "In de regel zal Dell...... Dell de meerkosten hiervan niet aan u in rekening brengen" vindt ik een bijzondere passage!
Hier ga ik ze zeker mee confronteren! Bedankt!

Hmm, er staat KAN dell u een soortgelijk product aanbieden :(

[ Voor 5% gewijzigd door PnD op 09-12-2005 22:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BARACUS
Tja ze hebben ook niks soortgelijks meer, ze hebben zichzelf gewoon in de nesten gewerkt. Ze hadden er groot bij moeten zetten dat het een uitverkoop was incl. speciale voorwaarden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B0MBACI
  • Niet online

B0MBACI

Ben© Tweaker

Heb vandaag mn geld terug ontvangen van Dell. Had trouwens woensdag een mail gestuurt naar hen klachten afdeling maar nog steeds niks van gehoort.

En een brief sturen heeft verder geen nut aangezien die ook naar de klantenservice gaat naar de klacht afdeling en die Mvr Natasha zit ook in de klacht afdeling...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik lees hier zo het een en ander, en hoewel ik geen dell tv besteld had, wil ik toch wel even zeggen dat het gewoon een treurige zaak is dat je als consument tegenwoordig geen poot meer hebt om op te staan.
Grote firma's maken ze zich er zo simpel vanaf door even te zeggen sorry maar dit is het en beter wordt het niet. En tja jullie tweakers zijn vast niet de enige die daar bij Dell zo zijn afgescheept, en wat maakt het dan uit als 1 consument zich druk gaat maken.
Het wordt pas vervelend als een grote groep in de publiciteit komt hierover. En ach dan nog, dan maar het risico lopen later nog te schikken in de zaak. Klanten hebben ze toch genoeg!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 08 december 2005 @ 17:47:
Geen tv vandaag... en nog steeds niks van Dell gehoord! Dat zal ik ze morgen eens vertellen. Ik eis een vergelijkend product en hoe ze dat regelen kan me weinig schelen.
Ik zit in precies hetzelfde schuitje als jij enga hierin volledig met je mee.

Gelukkig zijn consumenten in Nederland erg beschermd.

Gezien het feit dat we die orderbevestiging in .pdf hebben ontvangen is er sprake van een overeenkomst. Als er sprake van een overeenkomst is, heb je als consument behoorlijke rechten.

- Recht consument: recht op levering van het product
- Recht consument: recht op een deugdelijk product
- Plicht consument: het betalen van het product

Aan de plicht die je als koper hebt, is dus voldaan. De leverancier kan zich er niet makkelijk vanaf maken.

Ik raad je aan om gewoon even wat te googlen op 'consumentenrecht'. Binnen 30 seconden had ik al de volgende, aansprekende passage gevonden:
"Bij een consumentenkoop kan van de afdelingen 1-7 [= Artikel 1 t.m. 38] van deze titel niet ten nadele van de koper worden afgeweken en kunnen de rechten en vorderingen die de wet aan de koper ter zake van een tekortkoming in de nakoming van de verplichtingen van de koper toekent, niet worden beperkt of uitgesloten [...]".
Ik vind het persoonlijk erg leuk om de strijd met Dell aan te gaan; als je maar vol blijft houden en geen genoegen neemt met de (onbevredigende) alternatieven die ze aandragen, moeten ze buigen.

Dat idee van het aankaarten van de situatie bij Kassa vind ik ook erg sterk. Neagtieve publiciteit wil je niet hebben als 'gerenommeerd' bedrijf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• greatgonzo
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 11:56

greatgonzo

schit-te-rend!

Ik weet niet of een orderbevestiging een koopovereenkomst is, volgens mij is dat een kassabon of leveringsbon. Ik denk dat ze het gewoon verkeerd hebben ingeschat hoe populair de actie zou worden. Kijk, als ze jullie je geld niet hadden terug gegeven, was het erger geweest, nu is het jammer, maar je bent niet echt benadeeld. Goed, je hebt niet het product gekregen wat je gehad had willen hebben, maar je hebt er in principe geen nadeel van ondervonden.

Als ik Dell was, liet ik de kopers gewoon een ander model voor een aantrekkelijke prijs kopen.

Maar ik wens jullie succes

[ Voor 45% gewijzigd door greatgonzo op 11-12-2005 16:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PnD

PnD

like in Pinda ^_^

Topicstarter
Verwijderd schreef op zondag 11 december 2005 @ 14:50:
[...]

Ik zit in precies hetzelfde schuitje als jij enga hierin volledig met je mee.

Gelukkig zijn consumenten in Nederland erg beschermd.

Gezien het feit dat we die orderbevestiging in .pdf hebben ontvangen is er sprake van een overeenkomst. Als er sprake van een overeenkomst is, heb je als consument behoorlijke rechten.

- Recht consument: recht op levering van het product
- Recht consument: recht op een deugdelijk product
- Plicht consument: het betalen van het product

Aan de plicht die je als koper hebt, is dus voldaan. De leverancier kan zich er niet makkelijk vanaf maken.

Ik raad je aan om gewoon even wat te googlen op 'consumentenrecht'. Binnen 30 seconden had ik al de volgende, aansprekende passage gevonden:

[...]

Ik vind het persoonlijk erg leuk om de strijd met Dell aan te gaan; als je maar vol blijft houden en geen genoegen neemt met de (onbevredigende) alternatieven die ze aandragen, moeten ze buigen.

Dat idee van het aankaarten van de situatie bij Kassa vind ik ook erg sterk. Neagtieve publiciteit wil je niet hebben als 'gerenommeerd' bedrijf.
Ik zit ook int zelfde schuitje..(mijn zwager ook)

Hier moet iets te halen zijn 8)

Mijn zwager heeft vrijdag gebeld dat zijn tv niet geleverd is en is flink boos geweest en heeft zich niet laten afschepen.

Ze hebben een "case" aangemaakt voor hem en er zal contact met hem opgenomen worden..benieuwd wat hieruit komt..

Het schijnt dat dell in de VS (mayb ook NL?) over 1 maand al met een nieuw model komt..

@sjors: Ik heb al contact met 2 mensen die in het zelfde schuitje zitten..nu even afwachten wat dell met onze klachten doen en anders gezamelijk contact opnemen met kassa

[ Voor 7% gewijzigd door PnD op 12-12-2005 08:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B0MBACI
  • Niet online

B0MBACI

Ben© Tweaker

PnD schreef op zondag 11 december 2005 @ 22:54:
[...]

Ik zit ook int zelfde schuitje..(mijn zwager ook)

Hier moet iets te halen zijn 8)

Mijn zwager heeft vrijdag gebeld dat zijn tv niet geleverd is en is flink boos geweest en heeft zich niet laten afschepen.

Ze hebben een "case" aangemaakt voor hem en er zal contact met hem opgenomen worden..benieuwd wat hieruit komt..

Het schijnt dat dell in de VS (mayb ook NL?) over 1 maand al met een nieuw model komt..
Ik hoop dat het gaat helpen hetzelfde case was ook voor mij aangemaakt en die mvr Natasha belde toen, maar zij vertelde hetzelfde verhaal.
Maar ja voor mij is het al te laat ze hebben het geld al gestort.

Hou ons op het hoogte zou ik zeggen en veel succes ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PnD

PnD

like in Pinda ^_^

Topicstarter
Ik heb een mail van Dell:

Bla bla, spijt ervan, foute orders aangenomen e.d.

En dan de zin waar het om gaat:
Er zal een volledige restitutie plaatsvinden als blijkt dat wij een betaling van u hebben ontvangen. Voor het ongemak verstrekken wij u graag een voucher t.w.v.€ 110,- incl. BTW welke u kunt inwisselen bij het plaatsen van een nieuwe order.
Dit zou ik toch wel een redelijke tegemoetkoming vinden, hoewel ik zeker liever de LCD TV gewoon geleverd zou hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BARACUS
PnD schreef op maandag 12 december 2005 @ 12:15:
Ik heb een mail van Dell:

Bla bla, spijt ervan, foute orders aangenomen e.d.

En dan de zin waar het om gaat:

[...]

Dit zou ik toch wel een redelijke tegemoetkoming vinden, hoewel ik zeker liever de LCD TV gewoon geleverd zou hebben.
Hmm dat vind ik wel netjes hoewel je er om hebt moeten zeuren. Verkopen ze eigenlijk iets wat 110 euro kost? Je gaat natuurlijk niet iets kopen van 800 euro oid dan maken ze nog winst >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PnD

PnD

like in Pinda ^_^

Topicstarter
Heb al even rondgesnuffeld en misschien laptop harddiskje, toetsenbord/muis, usb stickie..Uiteraard krijgen ze geen euro van me ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stefklep
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 02-09 16:26

stefklep

((Stefklepje))

PnD schreef op maandag 12 december 2005 @ 12:28:
Heb al even rondgesnuffeld en misschien laptop harddiskje, toetsenbord/muis, usb stickie..Uiteraard krijgen ze geen euro van me ;)
Zal je net van dell horen.

"Ja meneer allemaal leuk en aardig maar u zult toch echt zelf de verzend kosten moeten betalen" >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PnD

PnD

like in Pinda ^_^

Topicstarter
Verzendkosten zijn tot 29dec gratis ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• greatgonzo
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 11:56

greatgonzo

schit-te-rend!

Wie kan mij laten zien dat een oderbevestiging een koopovereenkomst is? Naar mijn weten is dat het niet hoor!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BARACUS
PnD, kun je een DIY maken hoe ze die bon nu gekregen hebt :P volgens mij komt mij vervanger ook niet meer en wil ook wel een cheque >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PnD

PnD

like in Pinda ^_^

Topicstarter
Het is een automatisch mailtje dat naar alle bestellers is gegaan die geen tv geleverd hebben denk ik..Het is geen specifieke reactie op mijn klacht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B0MBACI
  • Niet online

B0MBACI

Ben© Tweaker

Yeps ik heb dr ook 1 gehad :) opzich wel netjes ben ook gebeld.
Nu nog wachten tot dat de 32" 800 euro wordt :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BARACUS
PnD schreef op maandag 12 december 2005 @ 13:25:
Het is een automatisch mailtje dat naar alle bestellers is gegaan die geen tv geleverd hebben denk ik..Het is geen specifieke reactie op mijn klacht.
Hadden we er maar 5 besteld, de hele familie hadden we moeten optrommelen :+
Leg je zo een stapeltje vouchers neer en neem je de dikste lcd gratis 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PnD

PnD

like in Pinda ^_^

Topicstarter
;) hoe ga jij dat nou aanpakken met je vervangende tv? Die je nu hebt is toch eigenlijk in orde?

Ik wil nog even afwachten hoe dell reageerd op de geruchten dat er een nieuwe serie lcd tv's komt..en of we dan in aanmerking komen voor een 26inch.

Daarvoor zou ik wel wat weken geduld hebben :)

Heb wat rondgekeken op de voor mij onoverzichtelijke site van dell om de 110 euro te besteden, kwam hetvolgende tegen:

- USB stickie 512mb 34 euro ofzo
- Dell 5.1 speakersetje 85 euro
- Videokaartje voor in mijn mediacenter pc-tje (die zijn bestemd voor dell pc's maar ook in andere pc's te gebruiken neem ik aan?)
- DELL - Harde schijf, 40 GB (5400 rpm) IDE, voor Inspiron 510m, leuk voor in usb behuizinkje, 85 euro

Om er iets duurders als 110 euro te kopen vindt ik zo zonde, omdat je met die 110 euro vaak nog maar 20 euro boven de pricewatch prijs komt..zo ontzettend duur dell :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BARACUS
PnD schreef op maandag 12 december 2005 @ 16:30:
;) hoe ga jij dat nou aanpakken met je vervangende tv? Die je nu hebt is toch eigenlijk in orde?

Ik wil nog even afwachten hoe dell reageerd op de geruchten dat er een nieuwe serie lcd tv's komt..en of we dan in aanmerking komen voor een 26inch.

Daarvoor zou ik wel wat weken geduld hebben :)

Heb wat rondgekeken op de voor mij onoverzichtelijke site van dell om de 110 euro te besteden, kwam hetvolgende tegen:

- USB stickie 512mb 34 euro ofzo
- Dell 5.1 speakersetje 85 euro
- Videokaartje voor in mijn mediacenter pc-tje (die zijn bestemd voor dell pc's maar ook in andere pc's te gebruiken neem ik aan?)
- DELL - Harde schijf, 40 GB (5400 rpm) IDE, voor Inspiron 510m, leuk voor in usb behuizinkje, 85 euro

Om er iets duurders als 110 euro te kopen vindt ik zo zonde, omdat je met die 110 euro vaak nog maar 20 euro boven de pricewatch prijs komt..zo ontzettend duur dell :|
Tja hoe ga ik dit aanpakken, blijkbaar is het wel "in orde" . Ik ga gewoon heel knullig wachten en dan na 3 weken gaan klagen. Dan ben ik natuurlijk zeer ontevreden en probeer ik iets van een voucher of geld te ontvangen :) aan een nieuwe kunnen ze me niet helpen. Dan maak ik gewoon een smoesje dat ik wel een decoder ga halen voor digikabel om het probleem op te lossen. We zien wel wat ze gaan zeggen, ik kan enorm lastig zijn en laat me niet afpoeieren in ieder geval.

Wat een prijzen zeg :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maxtrash
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 10-09 23:28
had een probleem gemeld bij Dell ivm een storende piep die uit mijn W2600 komt. Moest wat proberen met een ander stopcontact en een andere stroomkabel maar dat mocht niet baten. Krijg nu een nieuwe! Die wordt eerst opgestuurd en dan na enige dagen moet de andere terug. Keurige service, kan niet anders zeggen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PnD

PnD

like in Pinda ^_^

Topicstarter
Is maar afwachten of je die ooit gaat krijgen dan..baracus krijgt zijn vervangende ook niet echt :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maxtrash
het zou een aantal dagen duren. Heb een servicenummer gekregen en dan kon ik via internet de status volgen. Maar waar moet ik dat ding in godsnaam invullen? Ben ik nu zo stom?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B0MBACI
  • Niet online

B0MBACI

Ben© Tweaker

maxtrash schreef op dinsdag 13 december 2005 @ 00:31:
het zou een aantal dagen duren. Heb een servicenummer gekregen en dan kon ik via internet de status volgen. Maar waar moet ik dat ding in godsnaam invullen? Ben ik nu zo stom?
Mischien hier ? http://support.euro.dell....px?c=nl&l=nl&s=gen&~ck=mn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BARACUS
Maxtrash kun je posten als je de lcd vervanger binnen krijgt. Ik lees net een mailtje dat door een foutje en enorme vraag ze mijn bestelling niet kunnen leveren. Ze zullen het geld terugstorten als ik betaald heb en iig een voucher sturen van 110 euro. Effe serieus verwachten jullie dat ze het aankoopsbedrag gaan terugstorten en een voucher sturen? Het probleem is dat ze gewoon een nieuwe bestelling hebben geplaats ipv een vervanger oid dus hmmm. Dat computersysteem is helemaal brak dus ik ruik mogelijkheden >:) Ik heb ook een rekening binnen gekregen met 739 euro terwijl ik 142 terug heb gekregen :/ Ik ga dus lekker mijn mond houden en kijken hoe ver dat gestuntel gaat :P

[ Voor 15% gewijzigd door BARACUS op 13-12-2005 01:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pubbert
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 12:53

Pubbert

random gestoord

Hmm, vandaag een email gekregen dat de verzending vertraagd is, en dat hij 21 december weer op voorraad is, en dat ik hem dan een dag later binnen heb.

Niet zo raar, alleen raar is dat ik helemaal niet betaald heb >:) :D

Ik ga er iig zelf niet achteraan, als hij binnenkomt, mooi Cadeautje van Dell :P Maar waarschijnlijk ben ik wel zo aardig om dan ff contact op te nemen met Dell, want hij zou maar voor iemand anders zijn die er wél voor betaald heeft.

Hoewel ik betwijfel of ze hem ook echt versturen als ik nog steeds niet betaal.

╔╗╔═╦╗
║╚╣║║╚╗
╚═╩═╩═╝

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Thund3r schreef op dinsdag 13 december 2005 @ 16:38:
Ik ga er iig zelf niet achteraan, als hij binnenkomt, mooi Cadeautje van Dell :P Maar waarschijnlijk ben ik wel zo aardig om dan ff contact op te nemen met Dell, want hij zou maar voor iemand anders zijn die er wél voor betaald heeft.
Pick me!! Pick me!! Pick me!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maxtrash
Hmm, vandaag een email gekregen dat de verzending vertraagd is, en dat hij 21 december weer op voorraad is, en dat ik hem dan een dag later binnen heb.
tegen die tijd zullen ze die van mij wel weer binnen hebben dus kunnen ze die mooi uitleveren ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PnD

PnD

like in Pinda ^_^

Topicstarter

haha hoe kunnen ze er jou nou weer 1 beloven, jij hebt toch pas in december besteld ofzo? 8)7
mja, als ze 21dec weer voorraad hebben wil ik er ook wel 1 :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PnD schreef op dinsdag 13 december 2005 @ 18:45:
[...]
haha hoe kunnen ze er jou nou weer 1 beloven, jij hebt toch pas in december besteld ofzo? 8)7
mja, als ze 21dec weer voorraad hebben wil ik er ook wel 1 :D
Ja wat een wazig gedoe... Ik ben ondertussen in ieder geval bezig om zelf een zaakje op te zetten die LCD-tv's gaat importeren. Dus mensen met interesse nog even geduld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sebje

Sebje

Makelaartje

Nou wij hebben vandaag de centen terug gekregen. Voor mij iig geen Dell meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leech1984
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 09-09 12:20
Verwijderd schreef op dinsdag 13 december 2005 @ 18:54:
[...]

Ja wat een wazig gedoe... Ik ben ondertussen in ieder geval bezig om zelf een zaakje op te zetten die LCD-tv's gaat importeren. Dus mensen met interesse nog even geduld.
mail me als je opengaat!

PSN: Leech1984

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PnD

PnD

like in Pinda ^_^

Topicstarter
Pfff tering dell...

Geen geld terug..
Geen tegoedbon..
Geen reactie op mijn mail van maandag..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BARACUS
Dat geld komt wel goed gaat makkelijk een week duren, ze zitten zichzelf gewoon in de nesten te werken door alle klachten in de drukste tijd van het jaar. Mails gaan inderdaad langzaam, kun je ook bijna geen personeel tegen inhuren iedereen mailt maar raak ;) Bellen is beter, dan krijg je ook geen standaard lul reply. Gaat die tegoedbon nu per post komen of via email?

Wat mij leuk lijkt

- logitech draadloos tobo + muis
- harde schijf 160gb
- geheugen voor laptop, alleen wat moeilijk selecteren.
- usb geheugen pen, maar hebben ze grotere dan 128mb?

De site is echt onoverzichtelijk :(

[ Voor 24% gewijzigd door BARACUS op 16-12-2005 21:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PnD

PnD

like in Pinda ^_^

Topicstarter
Heeft er iemand al zijn geld terug/voucher binnen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BARACUS
Nog niks gehoord, misschien dat ze wachten tot het gratis verzenden afgelopen is :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb mijn geld ook nog niet terug en ook nog geen voucher gezien...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wel me geld al terug maar nog geen vouche.. om het geld had ik ff gebeld.

• RiCk
t schiet ook niet op met Dell.

Even ander vraagje; hoe is het nu met de W2600 eigenaren? wat vinden jullie ervan?

• Martijn1899
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 10-09 22:07
RiCk schreef op donderdag 22 december 2005 @ 08:36:
t schiet ook niet op met Dell.

Even ander vraagje; hoe is het nu met de W2600 eigenaren? wat vinden jullie ervan?
Ik vind hem heel mooi, mooi beeld. Ik gebruik hem dan wel in combinatie met een digitale tuner. Verder voor de Xbox 360 en iedereen die langskomt is onder de indruk >:)

Kortom een goede aanschaf en helemaal voor dat geld.

• cvs79
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 09:27
Ik ben zeer tevreden met de W2600. Zeker in combinatie met TvHome en mijn Xbox360 via component aansluitingen. :Y)

Verwijderd

Kan die televisie donkere scenes in films ook goed weergeven? Vaak worden op dat punt nog kanttekeningen geplaatst bij lcd televisies, dus ik ben wel benieuwd hoe een relatief goedkope lcd-tv als de W2600 donkere scenes weergeeft.

• BARACUS
Hmm krijg ik vandaag weer een 2e keer een mailtje om het ding te laten ophalen. Wat zijn ze toch allemaal aan het doen bij Dell, het zijn wel een stelletje rukkers zeg :/

• PnD

PnD

like in Pinda ^_^

Topicstarter

Heb jij hem eigenlijk al binnen? 21dec toch?

• rolfio
Verwijderd schreef op donderdag 22 december 2005 @ 09:10:
Kan die televisie donkere scenes in films ook goed weergeven? Vaak worden op dat punt nog kanttekeningen geplaatst bij lcd televisies, dus ik ben wel benieuwd hoe een relatief goedkope lcd-tv als de W2600 donkere scenes weergeeft.
Donkere vind ik perfect, de hele tv trouwens vind ik goed, behalve dat-ie wat vaag omgaat met de beeldverhouding. Hij geeft bijv. zwarte balken boven en onder weer, terwijl ik toch naar een breedbeelduitzending kijk. Mijn dvd-speler heb ik via de component uitgang aangesloten, heb je het beste beeld. Wat ik nog wel eens zie is blokvorming bij het tv-kijken, zowel analoog als digitaal. Digitaal is bij mij dus zeker geen dvd kwaliteit, maar ietsje scherper als analoog (nokia icm tvhome).

rolf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PnD

PnD

like in Pinda ^_^

Topicstarter
Dell heeft nu toch al een maand mijn geld in handen zonder ook maar iets te leveren..
Ik wacht wel tot het nieuwe model uit is en dan claim ik die :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BARACUS
Nu ook een 15% kortingscode gekregen :( Als ze nu eens die voucher geven incl. gratis verzenden en deze code dan schiet het op. Ik heb trouwens in mijn account gekeken en daar staat ook geen voucher aangegeven wat wel mogelijk is. Ik wordt bijna een al qaida cel met een duidelijk Amerikaans doel voor ogen :r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RiCk
Wij hebben hem maar horen een (dikke) ruis als het geluid gewoon uit de speakers komt van de TV.
Audio uit en TV op mute; geen ruis, dus het komt echt door die speakers :( iemand ook last van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BARACUS
RiCk schreef op zondag 25 december 2005 @ 11:48:
Wij hebben hem maar horen een (dikke) ruis als het geluid gewoon uit de speakers komt van de TV.
Audio uit en TV op mute; geen ruis, dus het komt echt door die speakers :( iemand ook last van?
Als ik de volume van 0 op 1 zet hoor ik ook een ruis komen maar je moet wel dichtbij zitten om het te merken. Als er geluid komt merk je er niks van en het wordt ook niet meer naar mate de volume omhoog gaat.

Ik heb wel last van tikken geluid, volgens mij gaat het plastic werken als het ding heet wordt, die apparaten worden ergggg warm.

Maar heb jij ook last van kleine ruisjes bij zender emblemen zoals bij nickelodeon met analoge kabel?

Ik denk dat we de gratis verzendkosten op onze buik kunnen schrijven met de voucher, liep tot 27 december toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RiCk
BARACUS schreef op zondag 25 december 2005 @ 12:05:
[...]

Als ik de volume van 0 op 1 zet hoor ik ook een ruis komen maar je moet wel dichtbij zitten om het te merken. Als er geluid komt merk je er niks van en het wordt ook niet meer naar mate de volume omhoog gaat.

Ik heb wel last van tikken geluid, volgens mij gaat het plastic werken als het ding heet wordt, die apparaten worden ergggg warm.

Maar heb jij ook last van kleine ruisjes bij zender emblemen zoals bij nickelodeon met analoge kabel?
Dat laatste niet, nee het is een continue ruis, bij elke zender.
Misschien ligt het aan de aangeleverde kwaliteit van de kabel. Strax eens een DVD oid proberen.
Maar het irriteert mij nu al :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik zat is te kijken op de site van dell.com en wat zag ik tot mijn grote verbazing ze hebben allemaal nieuwe tv waaronder een 26" met de volgende specs:
Monitor Type / Display Type
Bullet TFT
Bullet Color LCD HDTV-Ready

Display Weight
Bullet 31.9 lbs (with stand and integrated speakers)

TV Tuner
Bullet 1 Analog NTSC

Native Resolution
Bullet 1366 x768 @60Hz

Display Area
Bullet 22.67" x 9.16" ( 207.66 sq. in)

Dimension Display only (W X H x D)
Bullet 32.6" x 15.9" x 4.21"

Dimension Display & Stand (W X H x D)
Bullet 32.6" x 18.37" x 8.04"

Aspect Ratio
Bullet 16:9 widescreen

Brightness (typical)
Bullet 500 cd/m2 (typical)

Contrast Ratio
Bullet 800:1 (typical)

Response Time
Bullet 16 ms

Horizontal Viewing Angle
Bullet +/- 85 degrees

Vertical Viewing Angle
Bullet +/- 85 degrees

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat is dan kennelijk niet bij Dell Nederland? Bij Dell USA hebben ze 50" en 42" plasma en 37", 32", 26", 23" en 19" LCD TV's. Maar in Nederland is de keuze nogal beperkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sebje

Sebje

Makelaartje

Verwijderd schreef op dinsdag 27 december 2005 @ 21:58:
Dat is dan kennelijk niet bij Dell Nederland? Bij Dell USA hebben ze 50" en 42" plasma en 37", 32", 26", 23" en 19" LCD TV's. Maar in Nederland is de keuze nogal beperkt.
Ik wou net het zelfde posten. Ik zie ze niet; misschien een linkje?

http://www1.us.dell.com/c...d26?c=us&cs=19&l=en&s=dhs

Dell usa dus, mogelijk de modellen die in NL rond januari geintroduceerd worden...

[ Voor 35% gewijzigd door Sebje op 27-12-2005 22:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik wou toch nog wel even kwijt dat ik ondanks de nare bijsmaak over Dell's service, wel uiterst tevreden ben met mijn W2600. In combinatie met de X360 en Windowns MCE blijf ik het een schitterend ding vinden :*).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PnD

PnD

like in Pinda ^_^

Topicstarter
Ik wacht wel even met klagen dat ik geen geld of tv heb ontvangen, totdat die nieuwe in europa is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BARACUS
PnD schreef op woensdag 28 december 2005 @ 10:36:
Ik wacht wel even met klagen dat ik geen geld of tv heb ontvangen, totdat die nieuwe in europa is :)
Vuile schooier :P ik heb weer een mailtje ontvangen dat ze het willen komen ophalen. Als ze die voucher nu eens sturen dan reageer ik wel, ik wil ook nog wat extra eruit persen. Bij de Harense Smid heb je nu voor 79 euro een decoder + starterpakket voor digi tv EN 20 euro terug van Essent :) Dan is mijn probleem ook voor een knaak opgelost :7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PnD

PnD

like in Pinda ^_^

Topicstarter
Hallo,

Deze LCD TV hebben wij in Nederland ook verkocht, maar is helaas
al niet meer leverbaar.

MVG,

Dell B.V.
Antwoord op de vraag of de W2600C ook in NL komt..

Wat hebben ze daar toch een kennis van hun eigen produkten :|
Heb maar even uitgelegd dat de W2600C een opvolger is van de W2600

[ Voor 11% gewijzigd door PnD op 28-12-2005 15:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B0MBACI
  • Niet online

B0MBACI

Ben© Tweaker

PnD schreef op woensdag 28 december 2005 @ 14:59:
[...]

Antwoord op de vraag of de W2600C ook in NL komt..

Wat hebben ze daar toch een kennis van hun eigen produkten :|
Heb maar even uitgelegd dat de W2600C een opvolger is van de W2600
Ehm jij bent een 6je vergeten het is W2606C O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PnD

PnD

like in Pinda ^_^

Topicstarter
Haha damn, zou zo bij Dell kunnen gaan werken :D
Over een mogelijke opvolger is bij ons nog niets bekend.

MVG,

Dell B.V.
Wat een reactiesnelheid op dat adres trouwens..Op mijn mail naar support nog steeds geen reactie :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dell W3202MC 32-inch op HDTV voorbereide LCD-televisie
Vanaf € 1.839
Nu
€ 1.471

Inclusief BTW, Exclusief Transport

Aanbieding geldig op Dell LCD TV's. Geldig t/m 24-1-2006

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 28-12-2005 15:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B0MBACI
  • Niet online

B0MBACI

Ben© Tweaker

Ik heb mijn voucher gekregen:
alleen hij is maar geldig tot 31 januari :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb hem ook maar ik vind die datum wel heel erg kort...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hebben jullie ook je geld al terug ontvangen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B0MBACI
  • Niet online

B0MBACI

Ben© Tweaker

Ik wel, maar heb dr ook zelf achteraan gebeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heb het geld al terug, maar ook alleen maar omdat ik gebeld heb
Pagina: 1 2 3 4 Laatste