Goed, laat ik je dan nog even mijn opinie geven:M.I.G. schreef op zaterdag 24 december 2005 @ 23:10:
En wat heb ik nu aan al die reacties? Gaat toch nergens over?
Ik ben begonnen met lezen en wordt gezegd dat je voor alle oefeneningen minimaal een server 2000/2003 hebt moeten draaien en 1 a 2 XP installaties. Ook al zegt men nu dat zelfs geen enkele praktijk oefening nodig is om te leren.....wil ik dat toch doen. Want ik neem aan dat dit toch de basis is voor alle andere modules? Dus als je de basis goed hebt, dat dan de rest een stuk makkelijker is?
270: beetje praktijkervaring nodig. Alleen boek leren en testkings is dan voldoende om het te halen
290: geen praktijkervaring nodig als je XP kent. Alleen boek leren en testkings is voldoende om het te halen
291: Alleen boek leren en testkings is NIET voldoende om het te halen. Klooien en oefenen is nodig.
Of dit bovenstaande verstandig is, is een tweede. Ik heb 290 gehaald zonder enige praktijkoefeningen. Dit is echter niet slim, want bij 291 ga ik nu keihard op mijn bek. Kortom: ik moet nu mijn achterstand dubbel zo hard inhalen om mijn volgende examens te halen.
Misschien een klein advies dat ik nog niet eerder is gegeven: Probeer plezier te beleven aan het leren. Zonder plezier is het een stuk lastiger om de informatie op te slaan. Het doen van opdrachtjes kan het plezier vergroten!
Geschiedenis herhaalt zich nooit. Maar rijmt altijd wel een keer.