We may be humans, but we are still animals.
We are immortal for a limited time.
Iemand interesse om een deel 3 te maken met weer wat extra resources (hoe je een account moet aanmaken, hoe lang dingen duren e.d.) ?TheZoo schreef op maandag 18 september 2006 @ 12:01:
[...]
Deze heb ik trouwens ook gehaald. Uiteraard heel veel overlap met de 291, maar ik vond deze wel een stuk zwaarder. Daarna ben ik 2 weken op een verdiende vakantie naar Griekenland geweest
Geschiedenis herhaalt zich nooit. Maar rijmt altijd wel een keer.
Effe een domme vraag, maar bestaat het 70-285 boek. Ik probeer via werk het boek te krijgen, maar degene die de boeken besteld, zegt dat de leverancier zegt dat het boek niet bestaat? Klopt dit. Moet ik voor het 70-285 examen het 70-284 boek gebruiken?
Klinkt me allemaal een beetje raar in de oren.
Russian Blue Neji
Kate Bush
Blue Horizon(a website about Star Trek & Babylon 5)
Ik ben ook op zoek geweest naar een boek voor de 70-285, maar dat is er inderdaad niet van MS-Press. Ook bij Sybex heb ik niets gevonden. Ik heb wel de MOC en de Exchange resource kit (welke als 'book' staat aangegeven bij MS) op de kop kunnen tikken in pdf vorm.FrankGuthrie schreef op maandag 18 september 2006 @ 17:37:
Effe een domme vraag, maar bestaat het 70-285 boek. Ik probeer via werk het boek te krijgen, maar degene die de boeken besteld, zegt dat de leverancier zegt dat het boek niet bestaat? Klopt dit. Moet ik voor het 70-285 examen het 70-284 boek gebruiken?
Check, ik heb jou mooie openingspost schaamteloos gekopieerd en aangepast/aangevuld.Cis schreef op maandag 18 september 2006 @ 12:04:
[...]
Iemand interesse om een deel 3 te maken met weer wat extra resources (hoe je een account moet aanmaken, hoe lang dingen duren e.d.) ?
Deel 3 vind je hier.
Deze mag op slot.
Dit topic is gesloten.