Het Grote Xbox 360 Topic - Deel 4 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 8 ... 10 Laatste
Acties:
  • 5.569 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 17-05 22:30
Verwijderd schreef op maandag 28 november 2005 @ 00:28:
Geen idee, maar mocht het niet lukken koop dan gewoon de officiele vga kabel voor 30 euro. Is in ieder geval niks vergeleken met de prijs van een HDTV. :Y)
zon VGA converter kabel is dat naar DVI of naar D-SUB
(als het DVI is is het nog niet zo'n probleem want ik heb tig d-sub/dvi converter blokjes (5 ofzo)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

WSaeNoTSoCK schreef op maandag 28 november 2005 @ 00:32:
[...]

zon VGA converter kabel is dat naar DVI of naar D-SUB
(als het DVI is is het nog niet zo'n probleem want ik heb tig d-sub/dvi converter blokjes (5 ofzo)
Gewoon D-Sub, maar het is geen converter kabel hoor. Gewoon een kabel die je direct in de Xbox 360 steekt en rechtstreeks naar je monitor gaat. Ze hebben hem onder andere bij Dixons: http://www.dixons.nl/De_o...tmenu=extendeddescription

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet er iemand of het mogelijk is om de xbox360 aan te sluiten op mijn powerbook 15"? (1280x854)

Alvast bdankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
Verwijderd schreef op maandag 28 november 2005 @ 00:38:
[...]

Gewoon D-Sub, maar het is geen converter kabel hoor. Gewoon een kabel die je direct in de Xbox 360 steekt en rechtstreeks naar je monitor gaat. Ze hebben hem onder andere bij Dixons: http://www.dixons.nl/De_o...tmenu=extendeddescription
oh dus je moet gewoon de monitor kabel aan dat snoer koppelen.
wel beter want dan hoeft mn PC niet aan testaan ondertussen :Y)

ik had ook gelezen dat de 360 een optiche uitgang heeft voor geluid dan kan ik daar mn z-5500 aan koppellen

[ Voor 51% gewijzigd door Bulls op 28-11-2005 00:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

WSaeNoTSoCK schreef op maandag 28 november 2005 @ 00:41:
[...]

ik had ook gelezen dat de 360 een optiche uitgang heeft voor geluid dan kan ik daar mn z-5500 aan koppellen
Klopt, dit is ook al mogelijk op de originele Xbox en de PS2. En met een Z-5500 zal het wel smullen geblazen worden. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

WSaeNoTSoCK schreef op maandag 28 november 2005 @ 00:41:
[...]

oh dus je moet gewoon de monitor kabel aan dat snoer koppelen.
wel beter want dan hoeft mn PC niet aan testaan ondertussen :Y)

kan je switchen tussen je pc of je xbox360? als je hem aan je tft monitor hangt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
Verwijderd schreef op maandag 28 november 2005 @ 00:52:
[...]

kan je switchen tussen je pc of je xbox360? als je hem aan je tft monitor hangt?
ik heb een crt, maar wat jij zegt kan ook wel waar zijn, want op de TFT scherm benq FP783 die mn ouders hebben, met D-sub en DVI poorten kun je kiezen welke input je wil via een knopje. ik heb het nog niet kunnen testen. (maar kan wel een keer 2 pc's eraan koppelen, 1 via D-sub en 1 via DVI. (of is dat geen goed idee)

[ Voor 3% gewijzigd door Bulls op 28-11-2005 01:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M289
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 08-05 00:04
Verwijderd schreef op maandag 28 november 2005 @ 00:40:
Weet er iemand of het mogelijk is om de xbox360 aan te sluiten op mijn powerbook 15"? (1280x854)

Alvast bdankt!
Wat denk jij zelf? (niet onaardig bedoelt)

Er zit geen video ingang op de PowerBook G4 (welk model dan ook) dus het is technisch gezien niet mogelijk.

Maar dit had je zelf toch ook uit kunnen zoeken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
ik snap niet dat sommige winkels ook nog proberen er meer uit te slaan.

hij is gewoon 399 euro maar nee hoor:

pricewatch: \[X360] Xbox 360 Premium

[ Voor 74% gewijzigd door Bulls op 28-11-2005 01:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 11-09 09:54

MetroidPrime

Turn it up loud, captain!

WSaeNoTSoCK schreef op maandag 28 november 2005 @ 01:19:
ik snap niet dat sommige winkels ook nog proberen er meer uit te slaan.

hij is gewoon 399 euro maar nee hoor:

pricewatch: \[X360] Xbox 360 Premium
Ik denk dat dat bij de duurste winkel een foutje is geweest. Volgens de website daarvan is de 360 €399,- exclusief BTW en komt de prijs daardoor veel te hoog uit.

"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hully
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 26-08 14:16
matthijst schreef op maandag 28 november 2005 @ 00:31:
Fok Games, Kameo review:
"Om maar meteen met de deur in huis te vallen, Kameo ziet er fantastisch uit. We hebben allemaal al wel screenshots en trailers gezien, maar dit was vooral op een HDTV aangezien Microsoft hiermee wil pimpen. Het goede nieuws is echter dat Kameo ook op een gewone, 15 jaar oude, 4:3 TV fantastische looks heeft. Niets Xbox 1.5, gewoon next-generation Xbox! "
http://games.fok.nl/review.php?reviewid=7763&page=3
Standaard TV vs HD TV is niets meer dan een verschil van resolutie. Ik snap dan ook al die discussies niet zo goed. Een game met hele mooie vernieuwende graphics, geluid en AI is op een standaard tv zeer vernieuwend. Alleen het EXTRA-vernieuwende (en in mijn ogen EXTRA next-gen) is de dimensie van HD resoluties; dat is toch een geweldige plus van die console; maar op een normale TV is het ook gewoon heel vet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hully
m.a.w. een standaard tv kan voldoen

[ Voor 80% gewijzigd door hully op 28-11-2005 08:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Media Center Apps Running on Xbox 360
http://www.planetxbox360.com/?view=article&article=572
Afbeeldingslocatie: http://www.planetxbox360.com/newsimages/mceapps.28.11.05/mceapps1.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.planetxbox360.com/newsimages/mceapps.28.11.05/mceapps2.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.planetxbox360.com/newsimages/mceapps.28.11.05/mceapps3.jpg

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 28-11-2005 08:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hully
De eerste NL review online:

http://games.fok.nl/review.php?reviewid=7790&page=1

toch een heel ander geluid dan de berichten van de afgelopen dagen dacht ik zo toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaseMike
  • Registratie: Augustus 2003
  • Niet online
Ik begrijp de hype wel over de xbox 360, ben zelf namelijk een bijzonder oude gamer.
Echter als je even nadenkt, en dat is lastig als je aan alle kanten gehyped wordt, dan is de 360 toch wel bijzonder prijzig bij introductie. Om je eerste game te kunnen spelen en online te gaan met de 360 kom je aan :
  • xbox 360 : 399,95
  • Wireless adapter : 79,95
  • Play & charge kit : 19,95
  • 1e game : 65
  • Xbox live gold : 59,95
Samen een stevige 624,80 euro, of in guldens waarin ik nog steeds reken : 1.376 !
En dit alles om met je 1e game te beginnen.
De wireless is voor mij een must want kabels door het hele huis trekken is een ramp en uiteindelijk niet veel goedkoper.

Natuurlijk is de xbox360 een prachtige machine, maar als je al een pc hebt staan dan kun je die voor veel minder dan 624 euro upgraden tot 7800gt nivo. Om maar te zwijgen over het prijsverschil in de games..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hully schreef op maandag 28 november 2005 @ 08:34:

toch een heel ander geluid dan de berichten van de afgelopen dagen dacht ik zo toch?
Leuke review, goed om te lezen dat wij nederlanders dus echt nuchter zijn :+
HaseMike schreef op maandag 28 november 2005 @ 09:07:
Ik begrijp de hype wel over de xbox 360, ben zelf namelijk een bijzonder oude gamer.
Echter als je even nadenkt, en dat is lastig als je aan alle kanten gehyped wordt, dan is de 360 toch wel bijzonder prijzig bij introductie. Om je eerste game te kunnen spelen en online te gaan met de 360 kom je aan :
Samen een stevige 624,80 euro, of in guldens waarin ik nog steeds reken : 1.376 !
De wireless is voor mij een must want kabels door het hele huis trekken is een ramp en uiteindelijk niet veel goedkoper.

Natuurlijk is de xbox360 een prachtige machine, maar als je al een pc hebt staan dan kun je die voor veel minder dan 624 euro upgraden tot 7800gt nivo. Om maar te zwijgen over het prijsverschil in de games..
Zat inderdaad gisteren hetzelfde uit te rekenen.... Maar ik koop de wireless-adapter wel later, utp-kabel ligt er nu toch al van de vorige xbox en plug&chgarge kit komt ook wel!

Ik wil inderdaad ook xbox live gold gelijk hebben, maar kan even niet zien waar ik dit kan bestellen/aanvragen... weet iemand dat wellicht?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S2S
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 21:57

S2S

hully schreef op maandag 28 november 2005 @ 08:34:

Fok is toch vaak aardig kritisch , ben er verbaasd over dat ze het nu zo pimpen. De laatse dagen kunnen me niet snel genoeg voorbij gaan.

2 MT 5.12 KWh (v 151) , Shelly Pro EM CT-63, HW-P1, 1 fase. 12 x 340 WP Solar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft iemand nog een tip waar ik op 02/12 het beste kan proberen om een Xbox 360 te bemachtigen? Ik heb geen pre-order gedaan, maar ben voornamelijk de laatste week steeds meer van de mogelijkheden van deze machine gaan houden... O+

Ik woon in de omgeving Den Haag/Zoetermeer.

Thanks. _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De bundels

Er zijn vanaf 2 december twee bundels te koop in de Nederlandse winkels: het 'Core systeem' ( € 299,99 ) en de 'Premium bundel' ( € 399,99 ). De inhoud verschilt per bundel:

Premium Bundel ]Core Systeem[/b]
Xbox 360 console Xbox 360 console
Draadloze controller Wired controller
HD AV kabel met scartblokje AV kabel met scartblokje
20 GB Harde schijf
Headset
Ethernetkabel
Mini afstandsbediening (tijdelijk)

De Premium bundel is met zijn 100 euro meer ook duidelijk beter gevuld en bevat alles wat de veeleisende gamer nodig heeft. Het Core systeem bevat enkel de console en de controller, maar je moet er wel elke game mee kunnen spelen.
Dit komt van FOK en zie je het verschil dus degeen die het had over wat hij allemaal moest aanschaffen voor het spelen is dus hier mee gebaat dat het goedkoper is want nu hoeft hij alleen een game en xbox-live aan te schaffen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaapstobbe
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 12:02
XviD/Divx is definitief niet mogelijk met de xbox als media center extender?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Black_Mage
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 20:50
jaapstobbe schreef op maandag 28 november 2005 @ 10:01:
XviD/Divx is definitief niet mogelijk met de xbox als media center extender?
ik heb dit nog niet kunnen lezen: (stomme websense)
maar wat ik tot nu toe hier heb gelezen is, dat als je Media Center hebt je alle video codecs kan streamen die jou Media Center heeft

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaapstobbe
  • Laatst online: 12:02
Black_Mage schreef op maandag 28 november 2005 @ 10:19:
[...]

ik heb dit nog niet kunnen lezen: (stomme websense)

[...]

maar wat ik tot nu toe hier heb gelezen is, dat als je Media Center hebt je alle video codecs kan streamen die jou Media Center heeft
Klinkt veel belovend, maar eerst zien, dan geloven :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cybermans
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 13-09 17:27
Verwijderd schreef op maandag 28 november 2005 @ 00:40:

Alvast bdankt!
tuurlijk kan je hem met een crossed utp kabel aan je ethernet port hangen. Of dat nuttig is vraag ik me af.... of een USB kabeltje...

[ Voor 5% gewijzigd door cybermans op 28-11-2005 10:32 ]

Strava | Runkeeper | Endomondo (mijn leikr uploads)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rox_NL
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online

Dat is voor iedereen verschillend natuurlijk, de prijs die nodig is om echt te beginnen ;).
Wireless is absoluut niet noodzakelijk en Xbox live heb ik al (dus gewoon zelfde abbo en kabel gebruiken). Dit scheelt alweer 140 euro. En natuurlijk heeft al het moois zijn prijs. Maar al met al vind ik het nog best meevallen.
Tuurlijk kun je het zo duur maken als je zelf wilt, maar het is niet noodzakelijk om te hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donnie Darko
  • Laatst online: 12-09 11:59
Verwijderd schreef op maandag 28 november 2005 @ 09:26:
Heeft iemand nog een tip waar ik op 02/12 het beste kan proberen om een Xbox 360 te bemachtigen? Ik heb geen pre-order gedaan, maar ben voornamelijk de laatste week steeds meer van de mogelijkheden van deze machine gaan houden... O+

Ik woon in de omgeving Den Haag/Zoetermeer.

Thanks. _/-\o_
Kijk even bij Gameshop den haag of ze nog een pre-order kitje hebben dan kun je hem donderdag nacht al ophalen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cybermans
gaan slapen bij een mediamarkt voor de deur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Underworld
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 29-08 12:57

Underworld

+1 Inzichtvol

Respect voor die revieuw van Fok!
geeft mij al een bijzonder goed beeld...

of dan toch wachten tot Spring 2006 :?

“Victorious warriors win first and then go to war,
while defeated warriors go to war first and then seek to win”
― Sun Tzu, The Art of War

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• curry684
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 06-09 00:37

curry684

left part of the evil twins

Topicstarter
Om je eerste game te kunnen spelen en online te gaan met de 360 kom je aan :
Niet helemaal natuurlijk, er zitten gewoon penlites meegeleverd voor de controller en je eerste maand Xbox Live Gold is gratisch en voor niets. Ergo 465 euro als je de niet-hoogstnoodzakelijke luxe niet meerekent, 450 als je goed shopt voor je game ;)
Maar tis niet verplicht natuurlijk, je doet jezelf die kosten aan voor het gemak :)

In de maand dat je gratisch Xbox Live Gold hebt kun je deze overigens verlengen via creditcard of prepaidkaarten die overal te verkrijgen zijn. Mocht je al Xbox Live hebben wordt deze automatisch in Gold omgezet zodra je op je 360 je gamertag inlogt.

edit:
kijk trouwens net ff na maar zie op www.xbox.com niet staan dat je een maand Live Gold cadeau krijgt... dat is destijds op een aantal sites gesteld, maar niet in NL geldig of zo?

[ Voor 8% gewijzigd door curry684 op 28-11-2005 11:12 ]

Professionele website nodig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Underworld

Underworld

+1 Inzichtvol

Fok review: Mocht iemand zich echt ernstig misdragen dan kan je een klacht indienen en Microsoft zal dan naar deze klacht kijken.
Yeah right!!!
Alsof M$ hiernaar kijkt, de error logs kijken ze ook nooit goed na!

Hehe toch wel grappig dat M$ het als een service erbij zet ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gistere avond om de haverklap mijn 360 besteld bij Wehkamp (Stond: Nog 25 minuten korting, dus moest snel beslissen :P)... Halo 2 erbij gekocht (naar mijn mening blijft dit de beste game), en bij gcshop CoD2 besteld.

Nou vraag ik me af wanneer alles geleverd gaat worden, ik krijg er iig een mini afstandbediening bij volgens de wehkamp site, dus volgens mij redenering zou ik dan nog bij de eerste levering horen? >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nou, ik ben ook een pc gamer en haal me toch een xbox voor de games die een pc niet heeft maar

een 7800gtx kost je al gauw 550 euro
dan moet je nog een pci motherboard hebben 150 euro of zo
een deftige processor die meekan met de kaart 250-300 euro
een heel goede voeding van gauw 100 euro

het is niet enkel de grafische kaart hé ;)

en als ik dan lees dat uit een test blijkt dat de xbox360 versie van cod2 iets vlotter loopt dan op pc in sli met 2*7800gtx _/-\o_

+ ook het feit dat dit nog maar het begin is van de xbox360

ik zal altijd pc gamer blijven, want ah, fps speel ik liever met muis en dan heb je nog een hele hoop spellen die beter gaan met muis (rts, rpg, ...) en een hoop coole exclusives (fear, battlefield 2, stalker, spellforce, world of warcraft, ...)

high pc & xbox 360, onverslaanbare combo 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nu vergelijk je wel appels met peren he.

Ten eerste, je vergelijkt een complete machine met een GPU die pas op termijn voor de PC beschikbaar komt met nog geeneens het huidige topmodel (7800gtx) van de PC wereld. In de 360 zit naast de next gen GPU, ook nog eens een processor met 3 cores, DVD, HD (ook al is het maar 20 GB) etc etc

Daarnaast, als je bij de 360 kosten voor Live, games, controllers, wireless adapter etc etc telt, moet je dit bij de grafische kaart ook maar doen, want waar komen die anders vandaan? Dan ga je ervan uit dat je dit al in huis hebt, maar die kosten heb je dus ook ooit gemaakt en moet je ze door gaan berekenen. Verder, je hoeft niet per definitie Live gold te hebben wat ik me heb laten vertellen, Live Silver, daar kon je toch alleen mee in het weekend online, of juist door de week, hoe zat dat ook alweer

BTW, Live kun je tegenwoordig ook voor minder krijgen dan 60 pleuro, er zijn vaak zat promotiekits bij bijv. de Mediamarkt, daar had ik bijv. Ralli Sport Challenge 2 met 1 jaar live en een communicator headset voor 29,95 Euro. Gewoon elke keer weer ff goed kijken naar de aanbiedingen.

De guldens die je daar omrekent, vergelijk die maar eens met de prijs van de PS1, of PS2 destijds, prijzen waren vergelijkbaar, zo niet hoger. En dan had je alleen nog maar de console en niet zo'n uitgebreid pakket als je omschrijft

En als je dan toch graag wilt vergelijken met die PC GPU upgrade... De meeste zijn nu PCI Express, je moederbord van een paar jaar geleden kan dat niet aan, dus nieuw moederbord erin. Dus plus 100 a 200 Euro erbij. Dan ben je toch al aan het upgraden, dus denk je: ook maar wat sneller geheugen. En ach tjee, de videokaart trekt weer meer wattage, dus de voeding moet ook van een 300 watt model naar een 450 watt model, liefst een stabiel, dus hop weer 70 Euro erdoor. En zo zit je als snel over het bedrag van je 360 pakketje heen.

Enneh, vergeet je niet dat je ook via XBConnect of Xlink Kai gratis online kunt gamen met de oude doos, en wie weet ook op niet al te lange termijn op de 360 wellicht ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 28 november 2005 @ 11:31:
[...]

nou, ik ben ook een pc gamer en haal me toch een xbox voor de games die een pc niet heeft maar

een 7800gtx kost je al gauw 550 euro
dan moet je nog een pci motherboard hebben 150 euro of zo
een deftige processor die meekan met de kaart 250-300 euro
een heel goede voeding van gauw 100 euro

het is niet enkel de grafische kaart hé ;)

en als ik dan lees dat uit een test blijkt dat de xbox360 versie van cod2 iets vlotter loopt dan op pc in sli met 2*7800gtx _/-\o_

+ ook het feit dat dit nog maar het begin is van de xbox360

ik zal altijd pc gamer blijven, want ah, fps speel ik liever met muis en dan heb je nog een hele hoop spellen die beter gaan met muis (rts, rpg, ...) en een hoop coole exclusives (fear, battlefield 2, stalker, spellforce, world of warcraft, ...)

high pc & xbox 360, onverslaanbare combo 8)
Ongelooflijk, op dezelfde tijd een bijna qua strekking identieke post gedaan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 28 november 2005 @ 11:21:
Gistere avond om de haverklap mijn 360 besteld bij Wehkamp (Stond: Nog 25 minuten korting, dus moest snel beslissen :P)... Halo 2 erbij gekocht (naar mijn mening blijft dit de beste game), en bij gcshop CoD2 besteld.

Nou vraag ik me af wanneer alles geleverd gaat worden, ik krijg er iig een mini afstandbediening bij volgens de wehkamp site, dus volgens mij redenering zou ik dan nog bij de eerste levering horen? >:)
Uhm, Halo 2 is naar jouw mening de beste game, had je 'em nog niet bij je gewone doos dan? Of altijd anderen lastig gevallen voor je Halo 2 verslaving :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• curry684

curry684

Topicstarter
Met Silver kun je niet online gamen overigens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
Verwijderd schreef op maandag 28 november 2005 @ 09:12:
[...]

Leuke review, goed om te lezen dat wij nederlanders dus echt nuchter zijn :+

[...]

Zat inderdaad gisteren hetzelfde uit te rekenen.... Maar ik koop de wireless-adapter wel later, utp-kabel ligt er nu toch al van de vorige xbox en plug&chgarge kit komt ook wel!

Ik wil inderdaad ook xbox live gold gelijk hebben, maar kan even niet zien waar ik dit kan bestellen/aanvragen... weet iemand dat wellicht?
je koopt nu verlengings kitjes van 3 of 12 maand die kun je bij dixons bestellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 28 november 2005 @ 11:32:
[...]

Ongelooflijk, op dezelfde tijd een bijna qua strekking identieke post gedaan :)
ikke was eerst , lol :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xander84
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 10-09 13:46

Xander84

GamerTag: D3 R4X

Verwijderd schreef op maandag 28 november 2005 @ 11:21:

Heb ik ook gedaan, erg leuke korting, zeker met die 36 euro tegoedbon er bij (nieuwe game voor de helft v/d prijs ;) ). Maar bij mij stond er bij 2 weken levertijd en dat een medewerker nog telefonisch contact op zou nemen. Dus ga er maar vannuit dat je hem niet vrijdag krijgt en dat het wat langer gaat duren. Maar idd inieder geval wel een afstandsbediening B)

XBOX 360 Gamertag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaseMike
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 28 november 2005 @ 11:31:
[...]

Nu vergelijk je wel appels met peren he.

Ten eerste, je vergelijkt een complete machine met een GPU die pas op termijn voor de PC beschikbaar komt met nog geeneens het huidige topmodel (7800gtx) van de PC wereld. In de 360 zit naast de next gen GPU, ook nog eens een processor met 3 cores, DVD, HD (ook al is het maar 20 GB) etc etc

Daarnaast, als je bij de 360 kosten voor Live, games, controllers, wireless adapter etc etc telt, moet je dit bij de grafische kaart ook maar doen, want waar komen die anders vandaan? Dan ga je ervan uit dat je dit al in huis hebt, maar die kosten heb je dus ook ooit gemaakt en moet je ze door gaan berekenen. Verder, je hoeft niet per definitie Live gold te hebben wat ik me heb laten vertellen, Live Silver, daar kon je toch alleen mee in het weekend online, of juist door de week, hoe zat dat ook alweer

BTW, Live kun je tegenwoordig ook voor minder krijgen dan 60 pleuro, er zijn vaak zat promotiekits bij bijv. de Mediamarkt, daar had ik bijv. Ralli Sport Challenge 2 met 1 jaar live en een communicator headset voor 29,95 Euro. Gewoon elke keer weer ff goed kijken naar de aanbiedingen.

De guldens die je daar omrekent, vergelijk die maar eens met de prijs van de PS1, of PS2 destijds, prijzen waren vergelijkbaar, zo niet hoger. En dan had je alleen nog maar de console en niet zo'n uitgebreid pakket als je omschrijft

En als je dan toch graag wilt vergelijken met die PC GPU upgrade... De meeste zijn nu PCI Express, je moederbord van een paar jaar geleden kan dat niet aan, dus nieuw moederbord erin. Dus plus 100 a 200 Euro erbij. Dan ben je toch al aan het upgraden, dus denk je: ook maar wat sneller geheugen. En ach tjee, de videokaart trekt weer meer wattage, dus de voeding moet ook van een 300 watt model naar een 450 watt model, liefst een stabiel, dus hop weer 70 Euro erdoor. En zo zit je als snel over het bedrag van je 360 pakketje heen.

Enneh, vergeet je niet dat je ook via XBConnect of Xlink Kai gratis online kunt gamen met de oude doos, en wie weet ook op niet al te lange termijn op de 360 wellicht ;)
Aangezien hier iedereen in het bezit is van een pc, anders is het lastig posten ;) Is het naar mijn mening wel een goed vergelijk. Het is natuurlijk persoonlijk en afhankelijk van wat voor pc je hebt staan. Maar vooruit een upgrade voor mij naar 7800gt (gtx is duurder inderdaad) :
  • Amd64-3200+ : 126 + koeler 10 = 136
  • 939dual bordje van asrock : 55
  • MSI 7800gt : 294
Samen : 485 (overigens ik woon in Duitsland, vandaar de lage prijzen), daar gaat dan nog af wat ik voor mijn oude hardware kan krijgen, zeg rond de 200 euro. Maakt 285 voor een upgrade.

Het gaat mij er dus niet om een vergelijk met een nieuw aan te schaffen pc en een xbox360, want dan wint de xbox360 het duidelijk op prijs en prestaties. Als je echter uitgaat van de situatie die waarschijnlijk velen hier thuis hebben staan, dan is de 360 bijzonder aan de prijs.

Met betrekking tot de wlan adapter, dit is gewoon een must anders kan ik niet online gamen (wat ik ook op de pc doe). Het trekken van draden door het huis is geen optie, dus ik en velen met mij kunnen niet om de wlan adapter heen.

Inderdaad kan je de 19,95 van de oplader wel laten zitten en oplaadbare AA's gebruiken. En xbox live moet je toch voor betalen na de 1e maand.

Nogmaals, ik wil ook wel een 360 neerzetten lijkt me leuk, maar de startkosten zijn bijzonder hoog voor een speeltje erbij die ook nog eens minder resolutie heeft dan mijn pc.

Dat laatste komt dan hoofdzakelijk door het plasma scherm wat hier staat en de gebruikelijke 852x480 heeft die de laatste jaren gangbaar was.

Veel mensen die al een xbox360 in hun hoofd hebben zitten, maken zichzelf wijs dat het "maar" 399 kost. Echter voor je goed en wel aan de PGR3 zit ben je wel zo'n 200 euro verder...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Underworld

Underworld

+1 Inzichtvol

Xander84 schreef op maandag 28 november 2005 @ 11:45:
[...]

Heb ik ook gedaan, erg leuke korting, zeker met die 36 euro tegoedbon er bij (nieuwe game voor de helft v/d prijs ;) ). Maar bij mij stond er bij 2 weken levertijd en dat een medewerker nog telefonisch contact op zou nemen. Dus ga er maar vannuit dat je hem niet vrijdag krijgt en dat het wat langer gaat duren. Maar idd inieder geval wel een afstandsbediening B)
......en natuurlijk een 360!!!
is toch veel belangrijker?

[ Voor 81% gewijzigd door Underworld op 28-11-2005 12:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Xander84 schreef op maandag 28 november 2005 @ 11:45:
[...]

klinkt best ok, maar er staat wel een wachttijd van >5 weken nu op die site.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 28 november 2005 @ 11:33:
[...]

Uhm, Halo 2 is naar jouw mening de beste game, had je 'em nog niet bij je gewone doos dan? Of altijd anderen lastig gevallen voor je Halo 2 verslaving :)
Zelf nooit een normale xbox gehad ;) Veel andere lastig gevallen met mijn Halo 2 verslaving 8)

Maar ik hoop dat het nou geen >5 weken gaat duren, gisteren avond om half 12 was het nog 2 weken :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pubbert
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 05:25

Pubbert

random gestoord

Zullen er op de dag ook genoeg controllers en games te krijgen zijn? Mijn 360 komt vrijdag met de post, maar bij die shop waren de wireless controllers 49euro (had ze al ergens voor 43 euro gezien)

╔╗╔═╦╗
║╚╣║║╚╗
╚═╩═╩═╝

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Njay
  • Laatst online: 05-09 14:27
Ik heb net ook me order bij wehkamp gedaan en helaas ja 5 weken levertijd alleen de dame zij aan de telefoon dat als er iemand canceld je wel iets meer kans maakt :P

PSN: NjayNL | Star Citizen Referal code | Oculus Quest

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xander84
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 10-09 13:46

Xander84

GamerTag: D3 R4X

Bij mijn bestelling staat 2 weken, heb gistern besteld.....

XBOX 360 Gamertag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Njay
als jij ff canceld krijg ik em eerder :P

maar de korting is wel relaxed daarom heb ik nu ook besteld :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

HaseMike schreef op maandag 28 november 2005 @ 11:59:
[...]

Aangezien hier iedereen in het bezit is van een pc, anders is het lastig posten ;) Is het naar mijn mening wel een goed vergelijk. Het is natuurlijk persoonlijk en afhankelijk van wat voor pc je hebt staan. Maar vooruit een upgrade voor mij naar 7800gt (gtx is duurder inderdaad) :
Samen : 485 (overigens ik woon in Duitsland, vandaar de lage prijzen), daar gaat dan nog af wat ik voor mijn oude hardware kan krijgen, zeg rond de 200 euro. Maakt 285 voor een upgrade.

Het gaat mij er dus niet om een vergelijk met een nieuw aan te schaffen pc en een xbox360, want dan wint de xbox360 het duidelijk op prijs en prestaties. Als je echter uitgaat van de situatie die waarschijnlijk velen hier thuis hebben staan, dan is de 360 bijzonder aan de prijs.

Met betrekking tot de wlan adapter, dit is gewoon een must anders kan ik niet online gamen (wat ik ook op de pc doe). Het trekken van draden door het huis is geen optie, dus ik en velen met mij kunnen niet om de wlan adapter heen.

Inderdaad kan je de 19,95 van de oplader wel laten zitten en oplaadbare AA's gebruiken. En xbox live moet je toch voor betalen na de 1e maand.

Nogmaals, ik wil ook wel een 360 neerzetten lijkt me leuk, maar de startkosten zijn bijzonder hoog voor een speeltje erbij die ook nog eens minder resolutie heeft dan mijn pc.

Dat laatste komt dan hoofdzakelijk door het plasma scherm wat hier staat en de gebruikelijke 852x480 heeft die de laatste jaren gangbaar was.

Veel mensen die al een xbox360 in hun hoofd hebben zitten, maken zichzelf wijs dat het "maar" 399 kost. Echter voor je goed en wel aan de PGR3 zit ben je wel zo'n 200 euro verder...
En dus APPELS MET PERENNNNNN

Deze 360 CPU processor heeft 3 cores
De 7800GT is geen GTX en zelfs die heeft niet de power van de 360 GPU
Een ASrock moederbordje, tja het is maar wat je in je PC wilt hebben, zou toch voor ASUS gaan ofzo

Die resolutiebeperking komt dus door jouw beperkte plasmascherm, ofwel wat heeft deze info voor de algemene gamer hier exact voor een waarde?

Jij moet toch ook een game kopen voor je PC als je legaal bezig bent, dus hou svp nou eens op met die onzinnige vergelijkingen.

Elke hobby kost geld, een beetje nieuwe PC kost ruim 1.000 tot 1.500 Euro (als gamer) en dan moet je ook nog je games en weet ik wat nog meer aanschaffen.

Het blijft dus een baggervergelijking, zeker als je de eigen hardware weer 2e hands wilt verkopen en weet ik wat nog meer voor een acties die je kunt bedenken

Wil je goedkoper uitzijn? Koop dan een Gamecube voor 99 Euro
We hebben het hier over een next gen console, geen goedkoper alternatief met een 7800 GT die totaal niet het topmodel is en zelfs dat topmodel steekt schril af bij de mogelijkheden van de 360 GPU klaar

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 28-11-2005 12:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben accoord gegaan met maximaal 2 weken levertijd he! Niet met 5 >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Njay
btw

Ik heb een LG Projectie TV en heb ook rgb aansluitingen
Snapt de xbox dit kwa scherm resolutie of was het alleen voor plasma en lcd tvs?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LopeZ
  • Laatst online: 19:21

LopeZ

Too much is never enough

Dit is eigenlijk tegen mijn principes in maar ik vond het wel zo'n mooie aanbieding dat ik het wel moet delen: LCDTV's van Dell
Zo kan je toch een relatief goedkoop gaan genieten van HD content. Zelfs ik neem het in overweging nu :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Goed nieuws, misschien is er een kans dat er straks een medium beschikbaar komt die een opslag van 11-15 gb heeft en die geschikt is voor iedere dvd speler. Dit zou betekenen dat gamedevelopers straks toch lekker wat meer schijfruimte tot hun beschikking hebben en dat we straks misschien toch van films op 720P of zelfs 1080P met onze Xbox 360 kunnen genieten. Microsoft heeft er in ieder geval het volste vertrouwen in, ze investeren en assisteren op dit moment namelijk bij de productie ervan. Voordeel van dit medium is dat vanwege de technische en productieverschillen met het gewone DVD format er waarschijnlijk geen royalty's voor de schijfjes betaald hoeft te worden. De naam van dit mooie format? FVD en met een beetje geluk zijn de schijfjes volgend jaar beschikbaar. Hier kun je er meer over lezen: http://news.cens.com/php/...9/20050909016.htm&daily=1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

LopeZ schreef op maandag 28 november 2005 @ 12:32:
Dit is eigenlijk tegen mijn principes in maar ik vond het wel zo'n mooie aanbieding dat ik het wel moet delen: LCDTV's van Dell
Zo kan je toch een relatief goedkoop gaan genieten van HD content. Zelfs ik neem het in overweging nu :)
uhm, 25 ms?

damn

En dat voor ruim 500 Euro, zou ik toch maar gaan voor een 23 inch Samsung voor 700 pleuro met een snellere reactietijd... In dat geval maakt voor mij kwaliteit en snelheid meer uit dan die paar inches

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
  • Laatst online: 18:54
Ik heb bij de mediamarkt CoD2 demo gespeeld. Ik vond hem er persoonlijk echt niet beter uit zien als op mn pc, daar komt bij dat hij vastliep :/.

Verder vind ik die cijfertjes die bij die consoles horen wel mooi, dat was het zelfde verhaal met de ps2 destijds, die zou ook 10 jaar voorlopen op pc's. Binnen een half jaar waren pc's de ps2 weer voorbij.

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LopeZ

LopeZ

Too much is never enough

Verwijderd schreef op maandag 28 november 2005 @ 12:35:
[...]

uhm, 25 ms?

damn

En dat voor ruim 500 Euro, zou ik toch maar gaan voor een 23 inch Samsung voor 700 pleuro met een snellere reactietijd... In dat geval maakt voor mij kwaliteit en snelheid meer uit dan die paar inches
Ik was er al bang voor dat er toch weer een discussie moet komen hier. Lees verder dan je neus lang is, er staat in de TS dat er geen ghosting bij de xbox optreedt. Goed, het ging om een goedkoop alternatief en ik heb er verder ook niets over te vertellen, voor wie geinteresseerd is lees dat topic en maak voor jezelf uit of het interessant is of niet.
ph4ge schreef op maandag 28 november 2005 @ 12:43:
Ik heb bij de mediamarkt CoD2 demo gespeeld. Ik vond hem er persoonlijk echt niet beter uit zien als op mn pc, daar komt bij dat hij vastliep :/.

Verder vind ik die cijfertjes die bij die consoles horen wel mooi, dat was het zelfde verhaal met de ps2 destijds, die zou ook 10 jaar voorlopen op pc's. Binnen een half jaar waren pc's de ps2 weer voorbij.
En dan moet je eens kijken wat ze nu nog voor kwaliteit ze uit de PS2 persen, probeer dat eens met die pc's die de PS2 in een halfjaar in haalden.

Echt appels met peren vergelijken, console != PC.

[ Voor 33% gewijzigd door LopeZ op 28-11-2005 12:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaseMike
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 28 november 2005 @ 12:28:
[...]
En dus APPELS MET PERENNNNNN

Deze 360 CPU processor heeft 3 cores
De 7800GT is geen GTX en zelfs die heeft niet de power van de 360 GPU
Een ASrock moederbordje, tja het is maar wat je in je PC wilt hebben, zou toch voor ASUS gaan ofzo

Die resolutiebeperking komt dus door jouw beperkte plasmascherm, ofwel wat heeft deze info voor de algemene gamer hier exact voor een waarde?

Jij moet toch ook een game kopen voor je PC als je legaal bezig bent, dus hou svp nou eens op met die onzinnige vergelijkingen.

Elke hobby kost geld, een beetje nieuwe PC kost ruim 1.000 tot 1.500 Euro (als gamer) en dan moet je ook nog je games en weet ik wat nog meer aanschaffen.

Het blijft dus een baggervergelijking, zeker als je de eigen hardware weer 2e hands wilt verkopen en weet ik wat nog meer voor een acties die je kunt bedenken

Wil je goedkoper uitzijn? Koop dan een Gamecube voor 99 Euro
We hebben het hier over een next gen console, geen goedkoper alternatief met een 7800 GT die totaal niet het topmodel is en zelfs dat topmodel steekt schril af bij de mogelijkheden van de 360 GPU klaar
Tja Themart, ik probeer nu net duidelijk te maken dat het voor mij in ieder geval wel een vergelijk is en voor velen hier misschien ook. Als je het daar niet mee eens bent dat is best, maar het betekend niet dat je de waarheid in pacht hebt.

Games voor de 360 kosten tussen de 60 en 70 euro, pc games als je even geduld hebt tussen de 30 en 40 euro. Scheelt een slok op een borrel.

Het feit dat ik geen hdtv heb staan is niet bepaald ongewoon, waarschijnlijk heeft 99% van de mensen nog geen hdtv. De prima resolutie van de 360 komt dan niet tot zijn recht.

Of een 360 nu meer power heeft dan een mid-high end pc is niet al te relevant als de games op het display in een mindere resolutie draaien dan op mijn pc. En specs vergelijken is niet interessant het gaat om het resultaat.

En themart begrijpt mij verkeerd denk ik, ook ik vind de x360 een leuk speeltje, maar ben waarschijnlijk een stuk ouder en niet zo ontvankelijk voor hypes. En mocht er ooit een hdtv komen (en dat denk ik niet gezien de waardeloze programma's die er te zien zijn) dan staat er direct een x360 naast.

En dan hopelijk door de concurentie met andere consoles voor zo'n 250 euro met games en live.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ph4ge schreef op maandag 28 november 2005 @ 12:43:

Houdt alstjeblieft eens op met het zeuren over de demopods |:( Ze zouden een groot bord erbij moeten zetten met ''deze demopod en de games erop repretenseren bij lange na niet de kwaliteit van het uiteindelijke product''. Ik dacht dat iedereen nu onderhand wel wist dat die demopods crap zijn en de games erop nog niet af waren. 8)7

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 28-11-2005 12:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• curry684

curry684

Topicstarter
ph4ge: en intussen draait Halflife 2 wel nearly unmodified op een Xbox met P3-733, 64Mb shared mem en GF3-generatie GPU terwijl m'n laptop met Pentium-M 1.86Ghz, 1Gb RAM en Geforce 6800Go met 256Mb videogeheugen er moeite mee heeft. Ook de games hebben tijd nodig om tot wasdom te komen op een nieuwe console.

Voor de mensen met USB-compatibility vragen: topic op Xbox forums.
HaseMike schreef op maandag 28 november 2005 @ 12:45:
[...]

Games voor de 360 kosten tussen de 60 en 70 euro, pc games als je even geduld hebt tussen de 30 en 40 euro. Scheelt een slok op een borrel.
Kerel lees nou even wat je schrijft. Games voor de 360 kosten 50~55 euro nieuw bij de goeie winkels, evenals nieuwe games voor de PC. Als je "even wacht" zodat je PC-games cheaper zijn, wacht dan ook meteen even tot je consolegames ook cheaper zijn. Glimmend nieuwe games vergelijken met reeds uitgehypte afgeprijsde games is natuurlijk al helemaal krom.

[ Voor 42% gewijzigd door curry684 op 28-11-2005 12:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

HaseMike schreef op maandag 28 november 2005 @ 12:45:
[...]

Tja Themart, ik probeer nu net duidelijk te maken dat het voor mij in ieder geval wel een vergelijk is en voor velen hier misschien ook. Als je het daar niet mee eens bent dat is best, maar het betekend niet dat je de waarheid in pacht hebt.

Het feit dat ik geen hdtv heb staan is niet bepaald ongewoon, waarschijnlijk heeft 99% van de mensen nog geen hdtv. De prima resolutie van de 360 komt dan niet tot zijn recht.

Of een 360 nu meer power heeft dan een mid-high end pc is niet al te relevant als de games op het display in een mindere resolutie draaien dan op mijn pc. En specs vergelijken is niet interessant het gaat om het resultaat.

En themart begrijpt mij verkeerd denk ik, ook ik vind de x360 een leuk speeltje, maar ben waarschijnlijk een stuk ouder en niet zo ontvankelijk voor hypes. En mocht er ooit een hdtv komen (en dat denk ik niet gezien de waardeloze programma's die er te zien zijn) dan staat er direct een x360 naast.

En dan hopelijk door de concurentie met andere consoles voor zo'n 250 euro met games en live.
1: Xbox 360 games zijn al voor +/- 50 euro te krijgen.
2: 99% van de mensen heeft geen HDTV, iedereen die een Xbox 360 in huis haalt zal wel een PC Monitor hebben. En dus mogelijkheid tot HD resoluties.
3: En zoals ook al gezegd wordt, console games worden met de tijd beter en mooier. Uiteindelijk wordt er ook veel meer uit de hardware gehaald dan bij een PC ooit mogelijk is.

En voor de rest, deze discussie is al erg vaak gehouden. Blijft in principe een interresante discussie maar denk dat we er beter mee kunnen wachten totdat we een tijdje met de Xbox 360 gespeeld hebben.(zij het bij jezelf thuis of bij een ander).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik kom net van de e-plaza in woensel vandaan!!

-een advanced scart av cable
-play en charge kit
-losse batterij

die zijn vast binnen nu nog een draadloze controller,PGR 3,PD0 en natuurlijk de 360 en we kunnen losss

p.s. de wireless adaptor en de normale controller was ook al te koop!!!

Het is maar dat u het weet 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• babbaloerie
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 25-09-2023

babbaloerie

¯¯¯¯¯¯¯

Verwijderd schreef op maandag 28 november 2005 @ 12:52:
[...]

1: Xbox 360 games zijn al voor +/- 50 euro te krijgen.
2: 99% van de mensen heeft geen HDTV, iedereen die een Xbox 360 in huis haalt zal wel een PC Monitor hebben. En dus mogelijkheid tot HD resoluties.
3: En zoals ook al gezegd wordt, console games worden met de tijd beter en mooier. Uiteindelijk wordt er ook veel meer uit de hardware gehaald dan bij een PC ooit mogelijk is.

En voor de rest, deze discussie is al erg vaak gehouden. Blijft in principe een interresante discussie maar denk dat we er beter mee kunnen wachten totdat we een tijdje met de Xbox 360 gespeeld hebben.(zij het bij jezelf thuis of bij een ander).
Daarvoor moet je eerst een verloopkabel halen die 40 euro kost :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AM-PM
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 09-10-2024
Ik heb afgelopen vrijdag mijn X360 Premium besteld bij EPlaza bij gebrek aan pre-order. Tot mijn grote verbazing staat op de site dat je hem gewoon vrijdag binnen hebt. Te mooi om waar te zijn lijkt me maar de dag erop werd ik gebeld om mijn gegevens te verieferen en de belmiep aan de andere kant van de lijn vertelde me nogmaals dat ik hem vrijdag gewoon heb. Ik heb ze er vrijdag ook al gelijk over gemaild en zal vanavond nog een keer naar de helpdesk bellen om nóg een bevestiging te krijgen en zal dan even de uitkomst posten. Op de site is de tekst 'nu bestellen 2 december in huis' vervangen door 'Helaas is de eerste zending reeds uitverkocht, u kunt weer reserveren daar wij over 2 weken weer een nieuwe (beperkte) levering verwachten.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiverzz
  • Registratie: December 2004
  • Niet online

Shiverzz

Slecht gezelschap

Verwijderd schreef op maandag 28 november 2005 @ 12:55:

-een advanced scart av cable
-play en charge kit
-losse batterij
Zit er in die adv. Scartkabel nu zo’n kastje met audioaansl. (tulp) geïntegreerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mensen.. als ik de vga kabel voor de xbox360 haal en hem aansluit op mijn monitor, kan ik mijn pc dan tegelijk gebruiken met de xbox360 op die monitor?

of moet ik dan een kvm switch aanschaffen?

weet iemand dat zo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• curry684

curry684

Topicstarter
Verwijderd schreef op maandag 28 november 2005 @ 12:55:

p.s. de wireless adaptor en de normale controller was ook al te koop!!!
Heej daar heb ik gepreorderd :P Was de wireless adapter gewoon adviesprijs 80 euro?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 20:17

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

WSaeNoTSoCK schreef op maandag 28 november 2005 @ 00:27:
ik heb bij mijn 7800gtx een kabel ding zitten met:

S-VID in > to DV etc.
S-VID out > to TV
Comp in > to DV etc.
Pr out > to HDTV
Pb out > to HDTV
Y out > to HDTV

zou ik hier iets mee kunnen?
Goed punt inderdaad; heb een dergelijke kabel/kast aan mijn GTX hangen. Zou in ieder geval wel interessant zijn om dingen te kunnen capturen van de XB360 nar DivX ofzo.

Iemand ideeen hierover; of je het zo kan aansluiten?

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Shiverzz schreef op maandag 28 november 2005 @ 13:11:
[...]

Zit er in die adv. Scartkabel nu zo’n kastje met audioaansl. (tulp) geïntegreerd?
neeenee geen tulp, maar een aansluiting voor een toslink kabel!!!
curry684 schreef op maandag 28 november 2005 @ 13:13:
[...]

Heej daar heb ik gepreorderd :P Was de wireless adapter gewoon adviesprijs 80 euro?
Ze hadden nog geen prijskaartjes :*)..De accessories waren net binnen en ze waren druk bezig om ze in de schappen te zetten!! maar ik heb al deze dingen tegen adviesprijzen gekocht!! die wireless adapter zal dus 80 euro kosten!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 13-09 14:04
ben benieuwd wanneer de eerste systemen gespot worden, ik ga uit van woensdag

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leech1984
  • Laatst online: 20:43
Phusebox schreef op maandag 28 november 2005 @ 13:35:
donderdag denk ik...

maar 2 of 3 consoles..

PSN: Leech1984

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

damn die samsung tv's (demopods) zijn voor't moment bijna overal uitverkocht

deze lijkt me lekker THOMSON LCD televisie 16/9 27" (69 cm) "HD ready" Intuiva 27 LB 130 S5
8 ms +- 1000 euro

contract 900:1 , samsun 3000:1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Shiver23

Wat sta je nou te kijken!

Die 3000:1 is wel een software contrast. Scherm zelf kan het niet aan....(Ik geloof dat het scherm 800:1 heeft. Ik kan me voorstellen dat er wel verschil zit tussen Thompson en Samsung, maar hoeveel dit zal zijn zul je zelf moeten bekijken denk ik)

Die Dell een kijkhoek van 85 graden?? uhh......
En houdt er wel rekening mee dat je minstens digitale tv nodig hebt voor een redelijk beeld met gewoon tv kijken. En met 25ms heb je zeker weten ghosting.
Je kunt behalve de hogere resolutie het beeld van een dergelijk lcd tv echt niet vergelijken met een goede CRT-TV van rond dezelfde prijsklasse.

[ Voor 89% gewijzigd door Shiver23 op 28-11-2005 13:54 ]

PSN: Shiver23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pubbert
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 05:25

Pubbert

random gestoord

Thnx voor de link LopeZ, ik had zelf een 72cm CRT-TV in bestelling staan, omdat ik 700Euro voor een 26/27" nog wat teveel vond, nu is dit voor 537Euro wel érg aantrekkelijk :) Hopelijk deze week wat meer reviews over het ghosting verhaaltje.

╔╗╔═╦╗
║╚╣║║╚╗
╚═╩═╩═╝

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LopeZ

LopeZ

Too much is never enough

MAX3400 schreef op maandag 28 november 2005 @ 13:19:
[...]

Goed punt inderdaad; heb een dergelijke kabel/kast aan mijn GTX hangen. Zou in ieder geval wel interessant zijn om dingen te kunnen capturen van de XB360 nar DivX ofzo.

Iemand ideeen hierover; of je het zo kan aansluiten?
a) Alleen aan de inputs heb je iets natuurlijk :)
b) Capturen moet gewoon kunnen, gebruik gewoon iets als virtualdub. Zal wel een erg geklooi zijn met instellingen, het is zoeken naar de minste framedrops en beste kwaliteit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlowFish
  • Laatst online: 09:07
Ik probeer een beetje in de HD capabiliteit te komen van de Xbox 360. Nu heb ik een film ( Lord of the rings: fellowship of the ring) in 1080i .ts formaat dus true HD.

Nu is steamen een optie maar dan moet ik Windows MCE 2005 geinstalleerd hebben staan, dit ben ik dan ook aan het afwegen.

Maar is het misschien ook mogenlijk om de .ts file in 4 te knippen en op de een of andere manier te branden zodat de Xbox 360 DVD-player het kan afspelen. Iemand een idee? heb hier namelijk niets over kunnen vinden helaas :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Shiver23 schreef op maandag 28 november 2005 @ 13:45:
Die 3000:1 is wel een software contrast. Scherm zelf kan het niet aan....
dus is er niet zoveel verschil tussen 900:1 en 3000:1 ?

als je ziet dat die thomson minder ms heeft dan de samsung en 10cm groter is dan die gebruikt bij de demopods :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@cer
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 00:24
HaseMike schreef op maandag 28 november 2005 @ 11:59:
[...]

Vergeet niet dat, als je over 2 jaar de nieuwste games wilt spelen, je PC waarschijnlijk al weer hopeloos verouderd is. Hier heeft een console geen last van.

En waarschijnlijk worden de games alleen nog maar beter, vergeet niet dat dit de launchgames zijn.. Zonder veel kennis snel voor een nog niet compleet protosysteem een game in elkaar bakken.

Wireless adapter is geen must voor iedereen natuurlijk. De mensen die nu al xbox live hebben, hebben al een kabel liggen of een alternatief in de vorm van een wireless gaming adapter (zoals ik). Van de mensen zonder Xbox Live zal het grootste deel gewoon een kabeltje regelen, want lang niet iedereen heeft een draadloze router.

399,- is inderdaad niet genoeg 2 december (of je moet alleen maar demo's willen spelen), maar ik ga het met 420 euro (400 xbox + 60 PGR3 - 40 pre-order) toch wel redden vrijdag... Play and Charge kit krijg ik van onze lieve sint.

[ Voor 12% gewijzigd door M@cer op 28-11-2005 13:56 ]

Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Shiver23

Wat sta je nou te kijken!

Voor 299,- heb je ook al een xbox360 natuurlijk, die het ook prima doet.

PSN: Shiver23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tamarinde
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 18-06-2024
Phusebox schreef op maandag 28 november 2005 @ 13:35:
Ik heb begrepen dat de Xbox360 pas 29 November in Nederland zou zijn.

XBOX 360 Gamertag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xun
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 19:10

Xun

Tamarinde schreef op maandag 28 november 2005 @ 14:01:
[...]

releasedatum is 2 december en de 29ste is morguh :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leech1984
  • Laatst online: 20:43
hoeveel Bart Smits zullen worden overvallen vanwege de 360?

PSN: Leech1984

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tamarinde
Xun schreef op maandag 28 november 2005 @ 14:03:
[...]

releasedatum is 2 december en de 29ste is morguh :9
Dan moeten ze nog vervoerd worden >:)

Hopelijk heb ik hem dan 30nov of uiterlijk 1dec.

XBOX 360 Gamertag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xun

Xun

leech1984 schreef op maandag 28 november 2005 @ 14:04:
hoeveel Bart Smits zullen worden overvallen vanwege de 360?
is dat met of zonder de eplaza's? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tamarinde schreef op maandag 28 november 2005 @ 14:01:
[...]

Heb gehoord dat iemand een 360 al bij een of andere media markt heeft gezien voor 299,-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LopeZ

LopeZ

Too much is never enough

Ik hoor heel veel mensen kletsen :P Geloof nooit dat iemand hem heeft voor 2 december tenzij je ergens werkt waar ze hem op de 1ste al hebben.

Zucht, ik heb het over de normale mens, uit een normale winkel, en geen grijze imports uit USA en geen lucky bastards die hem gewonnen hebben ;)

[ Voor 35% gewijzigd door LopeZ op 28-11-2005 14:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

LopeZ schreef op maandag 28 november 2005 @ 14:17:
Ik hoor heel veel mensen kletsen :P Geloof nooit dat iemand hem heeft voor 2 december tenzij je ergens werkt waar ze hem op de 1ste al hebben.
Ze zullen 29 november al wel in NL zijn hoor, in opslag, iig distributie naar detailhandel e.d. want alles op 2 december met de koerier afleveren wordt ook niet wat voor Microsoft ;) Dus die medewerkers van de gameshops enzo kunnen al lang en breed op zo'n ding zitten te gamen

Grijze import vanuit USA zal er ook al wel zijn in NL, daar liggen ze nu al bijna een week :)

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 28-11-2005 14:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tamarinde
LopeZ schreef op maandag 28 november 2005 @ 14:17:
Ik heb die Coca Cola contest gewonnen en krijg hem opgestuurd.
Ik heb hem dus als het goed is voor 2 december

XBOX 360 Gamertag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cybermans
de winkels die ze nu al in de winkel zetten, hebben grote kans door hun concurrenten genaait te gaan worden. Gebeurt vaak bij dit soort launches of van erg populaire dvd-releases. FF kijken bij de concurrenten en dan als iemand hem al in de winkel zetten de leverancier bellen (in dit geval MS). Grote kans dat die leverancier gewoon wat later is met een volgend belangrijk item zodat je dan omzet enzo misloopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S2S
  • Laatst online: 21:57

S2S

Ik weet zeker dat er wat worden verkocht op 30 Nov en 1 Dec. Ik mocht de mijne ook Donderdag ophalen, maar ik ga samen met een vriend dus dat zou lullig zijn. Ik haal hem dus Vrijdag ochtend op.

2 MT 5.12 KWh (v 151) , Shelly Pro EM CT-63, HW-P1, 1 fase. 12 x 340 WP Solar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xun

Xun

Verwijderd schreef op maandag 28 november 2005 @ 14:13:
[...]

Heb gehoord dat iemand een 360 al bij een of andere media markt heeft gezien voor 299,-
als dat zo is is dat het core pack..en die wil je toch niet :P

[ Voor 5% gewijzigd door Xun op 28-11-2005 14:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Xun schreef op maandag 28 november 2005 @ 14:21:
[...]

als dat zo is is dat het core pack..en die wil je toch niet :P
Neuy, Heb al een premium pack preorder die ik krijg van mijn lieve vriendinnetje voor kerst. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22:51

TheVMaster

Moderator WOS
Macer schreef op maandag 28 november 2005 @ 13:52:
[...]

399,- is inderdaad niet genoeg 2 december (of je moet alleen maar demo's willen spelen), maar ik ga het met 420 euro (400 xbox + 60 PGR3 - 40 pre-order) toch wel redden vrijdag... Play and Charge kit krijg ik van onze lieve sint.
Dat is ook wat ik verwacht uit te geven a.s. vrijdagmorgen om 9:30 :) Ohwjah..ik neem er ook een VGA kabel bij...kunnen we hem op het werk ff uitproberen :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 13-09 14:04
ik heb net even gebeld met FRS, en die leveren echt pas 2 december uit.
Mijn vorige consoles had ik ook altijd al 2 dagen eerder, maar nu zit het er niet in lijkt het. En ik moet vrijdag ook nog es werken... snif

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik had hier verleden week gezegd dat ik hem vandaag zou hebben (ik ken eigenaar van kleine computerzaak). Die had beloofd dat hij ze vandaag zou hebben. Blijkbaar was er geen bij de bestelling van vandaag. Snik. ten vroegste morgen of ovemrogen meldt hij nu

ik laat het weten bij ontvangst :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Of ik hem nou donderdag avond of vrijdagochtend heb dat maakt mij niet zoveel uit. Anders zou dat toch alleen maar mijn rust op de donderdagavond in de weg staan. :P Ik sta vrijdag denk ik uiterlijk om 9.15 voor de FRS.(heb lekker vrijdag en zaterdag vrij genomen).

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 28-11-2005 14:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• curry684

curry684

Topicstarter
Verwijderd schreef op maandag 28 november 2005 @ 14:19:
[...]

Grijze import vanuit USA zal er ook al wel zijn in NL, daar liggen ze nu al bijna een week :)
Lekker handig met een 110v adapter zonder 220v switch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22:51

TheVMaster

Moderator WOS
Phusebox schreef op maandag 28 november 2005 @ 14:31:
ik heb net even gebeld met FRS, en die leveren echt pas 2 december uit.
Mijn vorige consoles had ik ook altijd al 2 dagen eerder, maar nu zit het er niet in lijkt het. En ik moet vrijdag ook nog es werken... snif
I know...had ook al ff met de FRS gebeld :(

Hmm..vanmiddag maar vast even een paar Optic cables halen :)

[ Voor 8% gewijzigd door TheVMaster op 28-11-2005 14:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@cer
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 00:24
Ben zaterdag nog even bij E-Plaza langs geweest in Hoofddorp en alles lag daar nog op schema.. Dus vrijdag rij ik niet voor mijn werk naar Hoofddorp (dagje vrij genomen), maar voor de 360..

Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AM-PM
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 09-10-2024
Als ik nu bij GCShop een game (of meerdere) bestel, wanneer zou ik die dan in huis moeten hebben? De prijs is erg interessant imo maar de leverdatum is een beetje wazig op de site (verwacht rond: 2/12, verwachtte levertijd 2/12). Het lijkt erop dat het zaterdag of maandag geleverd wordt maar als iemand dat kan uitsluiten speel ik graag vrijdag PD0 voor 52€ :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fulgore
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 16-08 14:16

fulgore

goud

Njay schreef op maandag 28 november 2005 @ 12:23:
Ik heb net ook me order bij wehkamp gedaan en helaas ja 5 weken levertijd alleen de dame zij aan de telefoon dat als er iemand canceld je wel iets meer kans maakt :P
Wanneer ben jij gebeld ? Of heb jij hun gebeld ? Ik ben nl. nog niet gebeld, heb gisteravond maar besteld. Wil hem nu ook wel hebbuh :)

Nog > 5 weken wachten, dan heb je hem pas volgend jaar :'(

Xbox One GamerTag 'QuarterCask'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fire69
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22:35
curry684 schreef op maandag 28 november 2005 @ 14:41:
[...]

Paginatje terug zei iemand dat er in Europa andere adapters bij de X360 zouden geleverd worden.
Dacht toen ook al "Tja, da's vrij logisch als je je adapter (en xbox misschien) niet wil opblazen!" :P

[ Voor 6% gewijzigd door Fire69 op 28-11-2005 14:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

curry684 schreef op maandag 28 november 2005 @ 14:41:
[...]

Ach, zet je daar weer een omvormertje voor en klaar zijn we... ALs je echt één van de eersten wilt zijn kan het ;)
Pagina: 1 ... 8 ... 10 Laatste

Dit topic is gesloten.