Het Grote Xbox 360 Topic - Deel 4 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 7 ... 10 Laatste
Acties:
  • 5.571 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

shit man.. volgens mij gaan door de xbox360 heel veel lcd schermen verkocht worden.

ik vind dat ze ons er eigenlijk voor moeten belonen door een korting te geven als je aan kunt tonen dat je een xbox360 hebt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Atmoz
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 01-09 17:46

Atmoz

Techno!!

Verwijderd schreef op zaterdag 26 november 2005 @ 18:55:
[...]

hehe ooit gehoord van het internet? er zijn genoeg gameshops waar games tekoop zijn.

gcshop, nedgame, freerecordshop, dixons enz enz enz.
Nee, ik heb nog nooit gehoord van internet!!

Om maar met je eerste winkel te beginnen:
Releasedate: 02/12/2005
En bij Dixons:
Tijdelijk uitverkocht in onze webwinkel
Daar heb ik dus niets aan. Ik moet een winkel weten waar ik ze NU al kan krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

waarom wil je nu al een xbox360 game hebben? dat ding komt pas op 2 december uit.. en dat is aanstaande vrijdag al.. dus nog ff geduld en ze staan overal te koop.. ja ook bij je lokale dixons winkeltje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• curry684
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 06-09 00:37

curry684

left part of the evil twins

Topicstarter
Mutatie schreef op zaterdag 26 november 2005 @ 20:07:
[...]

De launchgames zijn deze keer laaaang niet zo'n stap vooruit als bij andere console releases
Welke revolutionaire games waren er zoal bij Xbox en PS2 dan 8)7

Professionele website nodig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Cod 2 zal het echt moeten hebben van de gameplay, zoals de hele serie. De graphics gaan echt niet stunning worden, en zo te zien op de diverse screenshots in reviews zijn ze het ook niet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mutatie
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 01:30
curry684 schreef op zaterdag 26 november 2005 @ 21:17:
[...]

Welke revolutionaire games waren er zoal bij Xbox en PS2 dan 8)7
Mwah, ik vond de stap van PS1 naar 2 groter (qua gfx van launchgames) dan van XBOX 1 naar 360.
Mischien komt dat door wat m'n gevoel zegt, maar games als Gears of War maken alles weer goed :*) . Tegenwoordig zit ik ook veeeeeel meer op i-net dan toen en dan speelt de hype ook een grotere rol.

Man! Kan niet wachten tot vrijdag........... |:(
De launchgames vind ik dan niet zo heel erg geweldig maar het idee van een nieuwe console wel.
Eerst Kameo en daarna maar kiezen uit PGR3 of PD0.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlowFish
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 14-09 09:07
Verwijderd schreef op zaterdag 26 november 2005 @ 20:12:
Dit schermpje ga ik halen... Moet a.s. vrijdag natuurlijk wel in alle glorie kunnen genieten van mn 360. :+ Nu alleen nog een game kiezen .... KAN NIET KIEZEN grr
Goede keuze, heb zelf de V maar de S is zeker niet mis, zijn er toch nog mensen die verder kijken dan hun neus lang is en niet voor de Samsung gaat, welke volgens mij inferieur beeld geeft t.o.v menig ander LCD scherm, ghosting/trailing, smearing, saturation, dat is bij de Sony een stuk minder.

Maar ach niet iedereen is rijk als Rotschild :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 17-05 22:30
Dit schermpje ga ik halen... Moet a.s. vrijdag natuurlijk wel in alle glorie kunnen genieten van mn 360. :+ Nu alleen nog een game kiezen .... KAN NIET KIEZEN grr
hoeveel kost dat ding? en is LCD niet te traag voor games?

[ Voor 6% gewijzigd door Bulls op 26-11-2005 22:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

WSaeNoTSoCK schreef op zaterdag 26 november 2005 @ 22:01:
[...]

hoeveel kost dat ding? en is LCD niet te traag voor games?
1299.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Alexio schreef op zaterdag 26 november 2005 @ 20:19:
[...]

Dat is toch zeker niet waar. De embedded RAM zorgt ervoor dat de AA geen bandbreedte snoept tussen de GPU en het videogeheugen. Hierdoor kan AA worden gebruikt met een veel kleinere reductie van het aantal fps ten opzichte van als de AA bandbreedte snoept van de GPU naar het videogeheugen.

Maar de berekeningen moeten toch zeker nog gedaan worden door de GPU, en deze berekeningen zijn nogsteeds zwaar. Als AA niet tot nauwelijks effect zou hebben op de fps dan zouden alle games voor de Xbox 360 wel standaard 16 of 32 keer AA gebruiken.
De Ati gpu voor de Xbox 360 bestaat gewoon uit twee chips. Een is ongeveer gelijk aan een normale gpu alleen dan met unified shader architecture en de tweede berekend Z-Buffer etc. en dingen als AA. Daarom is AA bij deze opstelling dus ook bijna gratis, omdat er een aparte chip is die deze berekent. Deze tweede chip dient overigens ook als Northbridge.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wekko306
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 19:47

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bizzarro
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 14-09 12:32

Bizzarro

4 uur Cup-A-Soup

ik heb hem voor 1029 op ebay gekocht (duitsland).

Afbeeldingslocatie: http://www.bizzarro.nl/bravia.JPG
:)

Verzendkosten waren dan wel weer 90 euro (pallet) maar ja, nog steeds goedkoper :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BlowFish schreef op zaterdag 26 november 2005 @ 21:51:
[...]

Goede keuze, heb zelf de V maar de S is zeker niet mis, zijn er toch nog mensen die verder kijken dan hun neus lang is en niet voor de Samsung gaat, welke volgens mij inferieur beeld geeft t.o.v menig ander LCD scherm, ghosting/trailing, smearing, saturation, dat is bij de Sony een stuk minder.

Ik herinner gelezen te hebben dat de de sony V en de samsung M hetzelfde paneel gebruiken. Is dat niet het geval dan? Maar hoe dan ook, een perfekte tv bestaat vooralsnog niet. Het blijft ook deels een kwestie van smaak.
Ikzelf heb de samsung m51b, en ben er zeer tevreden mee, als jij net zo tevreden ben met je sony, dan zijn we gelukkig allebei zeer te vreden. :)
Ik heb nog geen enkele keer last gehad van ghosting of andere onzin, en vindt het dus allemaal dik in orde. 1 nadeel, ik wil de 360 NU! >:)

[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 26-11-2005 23:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
Bizzarro schreef op zaterdag 26 november 2005 @ 22:25:
[...]

ik heb hem voor 1029 op ebay gekocht (duitsland).

[afbeelding]

Verzendkosten waren dan wel weer 90 euro (pallet) maar ja, nog steeds goedkoper :)
hoe zit het met bewegende beelden, merk je echt verschil tussen CRT en LCD?

http://www.kieskeurig.nl/...ny+and+klv-s26a10&pcode=0

[ Voor 12% gewijzigd door Bulls op 26-11-2005 22:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ubernerd
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 28-08 14:14
Bizzarro schreef op zaterdag 26 november 2005 @ 17:21:
dit meen je gewoon niet... echt... gekarteld!!!???

...zoals al talloze malen is gezegd in dit topic:

De demo pods bevat een versie van COD2 waarin AA is UITGESCHAKELD

grrrrrr B)
Sorry je hebt gelijk, ;(

Sweex vind ik klinken als de tekstuele weergave van het fijnknijpen van een jong vogeltje... zoals je het in tekenfilms hoort dan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bizzarro schreef op zaterdag 26 november 2005 @ 17:21:
dit meen je gewoon niet... echt... gekarteld!!!???

...zoals al talloze malen is gezegd in dit topic:

De demo pods bevat een versie van COD2 waarin AA is UITGESCHAKELD

grrrrrr B)
Ach ja, eigenlijk is het ook de schuld van de gameproducenten zelf om dit zo uit te brengen en van Microsoft om dit toe te laten.

Kan me aan de andere zijde goed voorstellen dat je denkt wat moge dit zijn. Ook al zal het straks anders zijn, het is toch de eerste indruk.

En in dat opzicht is het zwaar bagger. Breng iets uit als het is zoals het moet zijn of breng het gewoon niet uit. Laat het dan enkel filmpjes zijn hoe het zal zijn, maar niet dit gepruts..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlowFish
Verwijderd schreef op zaterdag 26 november 2005 @ 22:36:
[...]

Ik herinner gelezen te hebben dat de de sony V en de samsung M hetzelfde paneel gebruiken. Is dat niet het geval dan? Maar hoe dan ook, een perfekte tv bestaat vooralsnog niet. Het blijft ook deels een kwestie van smaak.
Ikzelf heb de samsung m51b, en ben er zeer tevreden mee, als jij net zo tevreden ben met je sony, dan zijn we gelukkig allebei zeer te vreden. :)
Ik heb nog geen enkele keer last gehad van ghosting of andere onzin, en vindt het dus allemaal dik in orde. 1 nadeel, ik wil de 360 NU! >:)
Dat klopt inderdaad, maar de TV bestaat niet uit enkel een paneel.

Je hebt trouwens helemaal gelijk zolang we tevreden zijn met wat we hebben, moeten we niet mopperen :)
Verwijderd schreef op zondag 27 november 2005 @ 00:15:
[...]

Ach ja, eigenlijk is het ook de schuld van de gameproducenten zelf om dit zo uit te brengen en van Microsoft om dit toe te laten.

Kan me aan de andere zijde goed voorstellen dat je denkt wat moge dit zijn. Ook al zal het straks anders zijn, het is toch de eerste indruk.

En in dat opzicht is het zwaar bagger. Breng iets uit als het is zoals het moet zijn of breng het gewoon niet uit. Laat het dan enkel filmpjes zijn hoe het zal zijn, maar niet dit gepruts..
Ik lees niet anders dan positieve berichten op AVSForum.com over de CoD2 beeldqualiteit zo is er een forum waarin men de PC versie met de xbox 360 versie vergelijkt en vergeleken met een highend PC inclusief geforce 7800 in sli @ alles max inclusief AA en AF 1600x1200 schijnt de beeldqualiteit van de 360 zeker niet onder te doen. En bovendien is de performance op de 360 stabieler te noemen.

Dit lijkt me een groot compliment voor de 360 :)

[ Voor 40% gewijzigd door BlowFish op 27-11-2005 00:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BlowFish schreef op zondag 27 november 2005 @ 00:38:
[...]

Dat klopt inderdaad, maar de TV bestaat niet uit enkel een paneel.

Je hebt trouwens helemaal gelijk zolang we tevreden zijn met wat we hebben, moeten we niet mopperen :)

[...]

Ik lees niet anders dan positieve berichten op AVSForum.com over de CoD2 beeldqualiteit zo is er een forum waarin men de PC versie met de xbox 360 versie vergelijkt en vergeleken met een highend PC inclusief geforce 7800 in sli @ alles max inclusief AA en AF 1600x1200 schijnt de beeldqualiteit van de 360 zeker niet onder te doen. En bovendien is de performance op de 360 stabieler te noemen.

Dat het niet zo is begrijp ik ook wel. Doets niet af aan het feit dat MS en gameproducenten beter niet halve games kunnen tonen om maar iets te kunnen laten zien die afdoen aan de titel games next generation qua graphics, AA, noem maar op

Zo krijg je nl. tegenstrijdigheid, de officiële versies worden gereviewed, wordt op en top bevonden, mensen gamen zelf op de demopods en dat is minder. Gevolg: verwarring

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Ik ben gisteren lcd schermen gaan vergelijken. Natuurlijk is persoonlijke smaak een verschil. Maar ben tot de conclusie gekomen dat samsung prijs/kwaliteit verhouding zeer goed zit. Een sony scherm is mijn ogen zelfs minderwaardig. Heb hier zelf een pioneer x436xde staan en daar kan die sony niet tegenop. En van philips maar te zwijgen die beeldkwaliteit laat zeer te wensen over. Heb op pixelplus 2 n voetbalwedstrijd gezien en die bal zag je gewoon in strepen bewegen. Vier winkels bezocht en geen 1 verkoper zei dat je een philips moest nemen. Ze raden voor plasma allemaal pioneer hitachi of panasonic aan, en voor lcd samsung of sony. Heb hier altijd philips gehad maar deze generatie gaat me toch voorbij gaan. Vroeger was de matchline en dergelijke het van het maar nu lijkt philips me toch zwaar teleur te stellen. Mijn xbox 360 gaat gepowered worden door een pioneer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlowFish
Verwijderd schreef op zondag 27 november 2005 @ 02:31:
[...]

Ik ben gisteren lcd schermen gaan vergelijken. Natuurlijk is persoonlijke smaak een verschil. Maar ben tot de conclusie gekomen dat samsung prijs/kwaliteit verhouding zeer goed zit. Een sony scherm is mijn ogen zelfs minderwaardig. Heb hier zelf een pioneer x436xde staan en daar kan die sony niet tegenop. En van philips maar te zwijgen die beeldkwaliteit laat zeer te wensen over. Heb op pixelplus 2 n voetbalwedstrijd gezien en die bal zag je gewoon in strepen bewegen. Vier winkels bezocht en geen 1 verkoper zei dat je een philips moest nemen. Ze raden voor plasma allemaal pioneer hitachi of panasonic aan, en voor lcd samsung of sony. Heb hier altijd philips gehad maar deze generatie gaat me toch voorbij gaan. Vroeger was de matchline en dergelijke het van het maar nu lijkt philips me toch zwaar teleur te stellen. Mijn xbox 360 gaat gepowered worden door een pioneer.
Het blijft subjectief, Wat ik wel vind van de Samsungs is dat je als 'leek' zijnde de samsungs heel gauw mooi zal vinden en misschien wel nooit last zal hebben van de gebreken, want laten we daar duidelijk over zijn alle LCD schermen zijn inferieur aan CRT's op bepaalde aspecten.

Maar zodra iemand je wijst op de gebreken zal je hier op gaan letten. Zo vind ik dat kijkend naar SD tv uitzendingen de zwartwaarde heel goed is van de samsungs, helaas gaat dit ten koste van het detail en schaduw. Ook geven de Samsungs (Rome en Milano) een soort van 'clayface' wat betekend dat de kleuren van gezichten niet echt natuurgetrouw zijn en soms ene beetje klei achtig aan doen.

Zijn de Sony's dan wel perfect? Zeker niet. Op het moment is er geen perfecte LCD-TV, nu een LCD kopen is een compromies. Je moet een grens trekken van wat is acceptable en wat vind ik lelijk. Zo hebben de Sony's meer dan de Samsungs last van "noise" stoort dit je meer dan bv de "clayface" ga voor de Samsung. Het blijft persoonlijk. Maar afgaand op algemene ervaringen kan wel gesteld worden dat de Sony bravia's maar ook de Pioneers (500 en 50 series) zeer goed en acceptabel beeld geven qua SD uitzendingen (kabel TV dus).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BlowFish schreef op zondag 27 november 2005 @ 02:48:
[...]

Het blijft subjectief, Wat ik wel vind van de Samsungs is dat je als 'leek' zijnde de samsungs heel gauw mooi zal vinden en misschien wel nooit last zal hebben van de gebreken, want laten we daar duidelijk over zijn alle LCD schermen zijn inferieur aan CRT's op bepaalde aspecten.

Maar zodra iemand je wijst op de gebreken zal je hier op gaan letten. Zo vind ik dat kijkend naar SD tv uitzendingen de zwartwaarde heel goed is van de samsungs, helaas gaat dit ten koste van het detail en schaduw. Ook geven de Samsungs (Rome en Milano) een soort van 'clayface' wat betekend dat de kleuren van gezichten niet echt natuurgetrouw zijn en soms ene beetje klei achtig aan doen.

Zijn de Sony's dan wel perfect? Zeker niet. Op het moment is er geen perfecte LCD-TV, nu een LCD kopen is een compromies. Je moet een grens trekken van wat is acceptable en wat vind ik lelijk. Zo hebben de Sony's meer dan de Samsungs last van "noise" stoort dit je meer dan bv de "clayface" ga voor de Samsung. Het blijft persoonlijk. Maar afgaand op algemene ervaringen kan wel gesteld worden dat de Sony bravia's maar ook de Pioneers (500 en 50 series) zeer goed en acceptabel beeld geven qua SD uitzendingen (kabel TV dus).
Samsung zal niet voor niets de schermen leveren voor de 360... Mag aannemen dat MS ook de opties heeft bekeken en ééntje heeft gekozen die de 360 in het beste daglicht stelt voor de verkopen van het nieuwe speeltje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BlowFish schreef op zondag 27 november 2005 @ 00:38:
[...]

Bekijk voor de lol eens dit filmpje: http://www.xboxyde.com/news_2340_en.html
Ok de beeldkwaliteit ervan is niet super maar je kunt er wel goed zien hoe heerlijk vloeiend het spel loopt. Toen je zeg maar dat stukje gehad had waar die duitse soldaat verhoord werd en dan naar buiten loopt midden in gevechten, ik was er onder de indruk hoe heerlijk dat loopt. Ik heb overigens vernomen dat de viewing distance in de Xbox 360 versie van het spel zelfs groter is dan het maximale van de PC versie. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 19:29

Phydomir

Dennis

Over het hele GFX verhaal. Ik heb het al eerder gezegt. Maar de grafische kracht van de xbox360 zit hem niet in hoe extreem veel mooier alles er uit ziet. Maar wel hoe veel meer detail erin zit. Hoe veel verder je kunt kijken dan bij andere consoles (geen fog aan de horizon). Hoeveel karakters er tergelijk op het scherm aanwezig zijn (Kameo bv. Meer dan 500 chars. op het scherm met ieder een eigen AI, dat vind je nergens!). Dat zijn dingen die nu gewoon niet kunnen op de hudige consoles, dus zeker wel next-gen).

De 360 geeft ontwikkelaars de mogelijkheid om goed gfx te combineren met een enorme hoeveel aan creative vrijheid. Zo'n beetje alles wat je wil maken kan met deze console.

Daarin zit wa mij betreft de grote kracht van deze console.

[ Voor 7% gewijzigd door Phydomir op 27-11-2005 10:07 ]

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 26 november 2005 @ 22:11:
[...]

De Ati gpu voor de Xbox 360 bestaat gewoon uit twee chips. Een is ongeveer gelijk aan een normale gpu alleen dan met unified shader architecture en de tweede berekend Z-Buffer etc. en dingen als AA. Daarom is AA bij deze opstelling dus ook bijna gratis, omdat er een aparte chip is die deze berekent. Deze tweede chip dient overigens ook als Northbridge.
Uhm nee. 16 pipes vs 48 pipes + unified shaders. De xbox360 chip is echt wel een stuk sneller dan de desktop chips van nu. Waarom zou ati anders pas over meer dan 1 jaar met de desktop versie van de 360chip komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LopeZ
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 19:21

LopeZ

Too much is never enough

Wat mij opvalt is dat zowat iedereen bij next gen denkt aan betere graphics. Tuurlijk graphics is een heel groot deel de belevenis maar wat me opvalt is dat er wel steeds mooiere graphics komen maar het tegelijkertijd ook steeds minder realistisch wordt. (alles wordt steeds "gladder" en "reflecterend")

Maareh, what about Live! ? Als er iets in mijn ogen next gen is is dat het wel.

Daarnaast ben ik ook erg benieuwd naar het geluid, alles zou in 5.1 moeten zijn, wat niet wil zeggen dat het ook geluid goed geluid is natuurlijk. Maar as er op de PC iets achter is gebleven kwa ontwikkeling is het wel geluid imo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Keuze van LCD blijft persoonlijk en in een winkel kiezen blijft klote omdat het vaak allemaal via een gesplitte coax is aangesloten. Zo vond ik de Sony Bravia vollere kleuren geven dan de Samsung R51. :) Dat MS echter Samsung schermen gebruikt voor hun demopods zal ook wel deels een dealtje zijn geweest tussen die twee...Zie Microsoft al Sony schermen gebruiken voor hun Xbox 360 8)

Scherm is overigens nu bij de Harense Smid € 1095,- ivm een 'BTW vrij kopen' actie dit weekend

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 27-11-2005 11:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Majapro
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 14-09 06:50

Majapro

Deventer

de hele import partij is al op.....teleurgestelde klanten :/

"Heilzaam is slechts, wanneer in de spiegel der mensenziel zich de hele gemeenschap vormt; en in de gemeenschap leeft: de kracht van de ziel van de enkeling"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reapher
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 22:19

reapher

Z POWER

Hoe weet je dat?

Click hier niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vraag me af hoeveel verschil het maakt of je wel of geen HD TV gebruikt.

Kan iemand mij vertellen hoeveel het verschil is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErectionJackson
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 23-06-2017

ErectionJackson

Ff testen hoe lang een onderti

[...]

Ik heb zelf een stel LCD HDTV's getest, maar ik was zelf meer te spreken over de Samsung dan de Sony. De beeldkwaliteit van de Samsung bleek simpelweg beter te zijn en bovendien heb je bij een Samsung meer voor minder. Ik raad iedereen aan om een Samsung te nemen ipv een Sony. Alleen de afstandsbedieningen van de Samsungs zijn naatje :P

Microsoft SharePoint oplossingen | www.onlinesamenwerken.nl | Persian Dance Helia

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 19-08 12:03

Collaborator

You! Cake or Death?

Verwijderd schreef op zondag 27 november 2005 @ 12:10:

Speel eens een nieuw spel op je PC op de je hoogste resolutie, en daarna op 640x480. Dat is het verschil, jaggies en minder detail (minder pixels).

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik denk dat het zowiezo al geweldig is om op een xbox360 te spelen.. of het nou op een crt of lcd tv is.

maar met een lcd tv krijg je vette extra's en als ik een lcd tv ga kopen dan koop ik die niet speciaal voor de 360 maar meer voor alles wat je er ook nog extra mee kunt :) (hdtv via de schotel, hdtv films enz)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

Vind het veel geld voor een 26 inch LCD. Deze:

Afbeeldingslocatie: http://be.lge.com/ne/download/product/ETC/32-26LX2R/26_32lx2r_l_lge.jpg

http://nl.lge.com/prodmod...=32-26LX2R&model=NOTHING#

Is net zo duur, en 32 inch. HDTV, alle mogelijke ingangen, prima scherm :)

Vergeet je trouwens niet dat je eigenlijk Digitale tv nodig hebt om een beetje leuk tv te kijken op een LCD?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 21:53
PWM schreef op zondag 27 november 2005 @ 13:08:
[...]
Vergeet je trouwens niet dat je eigenlijk Digitale tv nodig hebt om een beetje leuk tv te kijken op een LCD?
En dan ook nog via de schotel gok ik, aangezien bv. UPC Digital geen HDTV uitzendt...
En al zouden ze dat doen; het huidige signaal op minder populaire zenders is som ook maar matig.

Haters everywhere but I don’t really care

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

matthijst schreef op zondag 27 november 2005 @ 13:11:
[...]

En dan ook nog via de schotel gok ik, aangezien bv. UPC Digital geen HDTV uitzendt...
En al zouden ze dat doen; het huidige signaal op minder populaire zenders is som ook maar matig.
Ik kijk digitale tv van Casema. Het is echt beter dan analoog, maar nog steeds niet wat je eigenlijk wilt. Is gewoon nog weinig aan te doen helaas.

Gister Madagascar gekeken op DVD, kijk dan zie je de kwaliteit van je scherm :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
PWM schreef op zondag 27 november 2005 @ 13:16:
[...]

Ik kijk digitale tv van Casema. Het is echt beter dan analoog, maar nog steeds niet wat je eigenlijk wilt. Is gewoon nog weinig aan te doen helaas.

Gister Madagascar gekeken op DVD, kijk dan zie je de kwaliteit van je scherm :9
Precies; digitale TV is leuk, maar alleen TV is het nog lang niet waard om een HDTV te kopen.

Tenzij je toe bent aan een nieuwe TV natuurlijk, of gewoon geld teveel hebt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

matthijst schreef op zondag 27 november 2005 @ 13:22:
[...]

Precies; digitale TV is leuk, maar alleen TV is het nog lang niet waard om een HDTV te kopen.

Tenzij je toe bent aan een nieuwe TV natuurlijk, of gewoon geld teveel hebt :)
Sterker, Tv is het NOOIT waard om een HDTV te kopen. Misschien over een jaar of 2, als HDTV echt uitgezonden gaat worden. Op dit moment is het wachten of er iets met het WK gebeurd, waarschijnlijk wel, maar dat is ook na 4 weken afgelopen. Daarna, waarschijnlijk, lang wachten tot HDTV echt een beetje uitgezonden gaat worden.

Ik heb mijn scherm puur en alleen gekocht voor de 360. Anders had ik wel gewoon een breedbeeld CRT neergezet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor degenen die nog geen X360 hebben gereserveerd:
Bij Wehkamp: Alleen vandaag nog 10% korting op alles + waardebon van 10% van aankoopbedrag.
Dus premiumpack voor € 360 + waardebon van € 36 te besteden bij Wehkamp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xander84
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 10-09 13:46

Xander84

GamerTag: D3 R4X

Heb er gelijk eentje besteld ;) Stond alleen een levertijd bij van 2 weken :(

[ Voor 43% gewijzigd door Xander84 op 27-11-2005 14:11 ]

XBOX 360 Gamertag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mutatie
Verwijderd schreef op zondag 27 november 2005 @ 10:28:
[...]

Waarom zou ati anders pas over meer dan 1 jaar met de desktop versie van de 360chip komen.
Omdat ze een contract met Microsoft hebben? Het is ook nog niet zeker dat een dergelijke GPU voor de PC uitkomt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

LopeZ schreef op zondag 27 november 2005 @ 10:38:
Wat mij opvalt is dat zowat iedereen bij next gen denkt aan betere graphics. Tuurlijk graphics is een heel groot deel de belevenis maar wat me opvalt is dat er wel steeds mooiere graphics komen maar het tegelijkertijd ook steeds minder realistisch wordt. (alles wordt steeds "gladder" en "reflecterend")

Maareh, what about Live! ? Als er iets in mijn ogen next gen is is dat het wel.

Daarnaast ben ik ook erg benieuwd naar het geluid, alles zou in 5.1 moeten zijn, wat niet wil zeggen dat het ook geluid goed geluid is natuurlijk. Maar as er op de PC iets achter is gebleven kwa ontwikkeling is het wel geluid imo.
Op de normale doos was al praktisch alles in 5.1
Geluid blijft zeker niet achter tov PC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
Verwijderd schreef op zondag 27 november 2005 @ 12:59:
ik denk dat het zowiezo al geweldig is om op een xbox360 te spelen.. of het nou op een crt of lcd tv is.

maar met een lcd tv krijg je vette extra's en als ik een lcd tv ga kopen dan koop ik die niet speciaal voor de 360 maar meer voor alles wat je er ook nog extra mee kunt :) (hdtv via de schotel, hdtv films enz)
waarom zou je alleen extra's krijgen met LCD? als een TV HDTV ondersteund dan heb je al de kwaliteit van de i1080 of i740

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vind dat het wel veel verschil maakt voor de games. Heb zelf nog een gewone xdoos op een HDTV LCD met een HD pack van MS en de beeldkwaliteit is zeker beter, kleuren met name ook veel mooier!

Het ziet er allemaal strakker uit en ik moge aannemen bij de 360 zeker! En HD uitzendingen staan gepland voor 2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
Verwijderd schreef op zondag 27 november 2005 @ 14:53:
[...]

Op de normale doos was al praktisch alles in 5.1
Geluid blijft zeker niet achter tov PC
tis wel nog steds maar 48khz en 16 bits :X ik had wel verwacht dat er een audigy chip in zou zitten voor 24 bits geluid

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlowFish

Voor wat ik tot nu toe gelezen heb geeft een SDTV al heel goed beeld zeker als je een leuke 100hz flatscreen CRT hebt. Je gaat dus ig stuk vooruit t.o.v de vorige generatie.

Maar als je een HDTV hebt ziet het er nog dat beetje scherper uit, de anologie die werd gemaakt met een PC game op 640x480 t.o.v 1280x800 lijkt me evident.

Kortom heb je een normale standard definition TV wees niet bang het ziet er nog steeds heel goed uit. Zolang je niet naar een HDTV kijkt, en dus ook niet weet wat je mist, denk ik dat je heel tevreden kunt zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
BlowFish schreef op zondag 27 november 2005 @ 15:32:
[...]
Kortom heb je een normale standard definition TV wees niet bang het ziet er nog steeds heel goed uit. Zolang je niet naar een HDTV kijkt, en dus ook niet weet wat je mist, denk ik dat je heel tevreden kunt zijn.
haha dat is een goeie zeg :P wat niet weet wat niet deerd, maarja helaas hebben we allemaal internet en dan begint het wel te prikkelen :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flash3d
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 31-08 18:36
Hee,

check www.dixons.nl

aantal accecoires en games op voorraad!
jippeeeeee!!

_/-\o_

hier luiwammessen: http://www.dixons.nl/De_o.../accessoires/default.aspx

[ Voor 39% gewijzigd door Flash3d op 27-11-2005 15:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bAdmuTs
  • Laatst online: 18:51

bAdmuTs

mAzE

Ik weet niet of dit al een keer aan bod is geweest (zo ja excuseer mij) maar is het mogelijk om de oude av kabel van de doos te gebruiken op de 360 :?. Ik heb nu een advanced scart kabel voor de doos en als die gewoon op de 360 kan scheelt dat weer 25 euro :).

In nomine Patris, et Filii, et Spiritus Sancti

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donnie Darko
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 12-09 11:59
Ik heb gisteren COD2 alvast gehaald bij E-plaza voor 62,50, en vandaag condemned bij de Gameshop in den haag daar zijn gun, tony hawk, condemned en cod2 allemaal 60,-.......

E-Plaza amsterdam had in ieder geval ook al controllers (met draad) battery packs en HD AV Scart kabels liggen ook hadden ze al charge kits binnengekregen maar die waren al uitverkocht...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster
  • Laatst online: 23:56

TheVMaster

Moderator WOS
LopeZ schreef op zondag 27 november 2005 @ 10:38:
[.....]

Ehh..de 'oude' XBOX had ook al 5.1 geluid hoor :) is niet iets Next-Gen :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

even 1 vraagje, ik hoop dat jullie hier een antwoord erop kunnen geven.

De XBOX 360 heeft idd een mooi grafische beeld maar ligt het ook grotendeels aan je TV? Ik heb niet de nieuwste TV maar ook niet de oudste, gwn tussen in. (Zwart TV) ik ben bang dat ik wat mooie grafische beeld mis als ik de Xbox360 aanschaf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

?

een zwart tv? Wat bedoel je daarmee? Als je gewoon een RGB scart aansluiting erop hebt zitten zul je ook gewoon mooie graphics te zien krijgen. Alleen is HD net iets scherper enz.

Maar je zult heus wel verschil zien tegenover de huidige consoles hoor. :) Het valt me op dat veel mensen denken dat je echt een HDTV moet hebben maar dat is natuurlijk onzin. Dat hoeft alleen als je het het maximale eruit wil halen.

"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 27 november 2005 @ 16:04:
even 1 vraagje, ik hoop dat jullie hier een antwoord erop kunnen geven.

De XBOX 360 heeft idd een mooi grafische beeld maar ligt het ook grotendeels aan je TV? Ik heb niet de nieuwste TV maar ook niet de oudste, gwn tussen in. (Zwart TV) ik ben bang dat ik wat mooie grafische beeld mis als ik de Xbox360 aanschaf.
niet de oudste en niet de nieuwste zeg je, dus jouw tv is 30 jaar oud? :P

Wat ik ermee wil zeggen is, dat we daar weinig aan hebben :+

Kwaliteit is minder, maar het zal er allemaal nog steeds goed uitzien. Volgens de andere fora :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
schnumi schreef op zondag 27 november 2005 @ 16:07:
Het valt me op dat veel mensen denken dat je echt een HDTV moet hebben maar dat is natuurlijk onzin. Dat hoeft alleen als je het het maximale eruit wil halen.
Als je nou in Amerika woont, waar normale TV ook in HDTV-formaat wordt uitgezonden, dan kan ik me er iets bij voorstellen. Maar om in NL (of: Europa) nou een HDTV aan te schaffen alleen voor de 360, lijkt me wat overdreven.
En inderdaad: die games zien er sowieso al erg goed uit, maak me er weinig zorgen om...
Wacht vrolijk tot in 2008 misschien een keer HDTV volledig in gebruik is, maar als dat net zo gaat als met de invoering van breedbeelduitzendingen dan zal dat nog wel even duren: Nederlanders zijn nogal jankerig en helemaal als het om extra uitgaven gaat; UPC wilde gratis digitale decoders gaan uitrollen, maar omdat ze dan misschien het abonnementsgeld met 3 euro omhoog zouden gooien begon half bejaard Nederland alweer te janken... Dus kan me zo voorstellen dat een hoop mensen (helaas) niet eens zitten te wachten op HDTV, helemaal als bv. UPC de kosten voor invoering door gaat berekenen aan de klant......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Ach misschien dat ik volgend jaar een LCD haal dan zijn de prijzen weer wat lager en de kwaliteit nog iets beter. :)

Ik ben momenteel uiterst tevreden met mijn Sony 82cm breedbeeld tv. :)

"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 11-09 09:54

MetroidPrime

Turn it up loud, captain!

matthijst schreef op zondag 27 november 2005 @ 16:13:
[...]

Als je nou in Amerika woont, waar normale TV ook in HDTV-formaat wordt uitgezonden, dan kan ik me er iets bij voorstellen. Maar om in NL (of: Europa) nou een HDTV aan te schaffen alleen voor de 360, lijkt me wat overdreven.
Ik verwacht voorlopig geen Nederlandse HDTV zenders, maar in de rest van Europa is HDTV toch redelijk in opkomst. In Groot Britannië en Ierland gaat vanaf 1 januari bijvoorbeeld Sky HD van start, waar je (zeer recente) films, TV series zoals bijvoorbeeld Stargate en voetbal in HDTV formaat kan ontvangen via de schotel. In Duitsland gaan er ook een aantal zender over op HDTV en als je in schotel hebt kun je zelfs hier in Nederland vanaf volgend jaar de BBC in HDTV ontvangen.

"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rikgoodhart
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
waar hebben we het nou over... HDTV of xbox360? :r HDTV hebben we ook andere topic's voor.. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yonix
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 22:20
Gisteren heeft Atari 2 Renders gereleased van het spel: Test Drive Unlimited , de Renders:

Afbeeldingslocatie: http://img20.imageshack.us/img20/1943/78300010cv.th.jpg Afbeeldingslocatie: http://img20.imageshack.us/img20/1681/78300024kb.th.jpg

Het zijn dan misschien wel Renders, maar ze zien er ongeloofelijk mooi uit! :9~ _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 27 november 2005 @ 10:28:
[...]

Uhm nee. 16 pipes vs 48 pipes + unified shaders. De xbox360 chip is echt wel een stuk sneller dan de desktop chips van nu. Waarom zou ati anders pas over meer dan 1 jaar met de desktop versie van de 360chip komen.
Met ongeveer gelijk aan bedoelde ik ook niet qua performance, maar de functies die de chip moet dienen. ;) Maar was misschien een beetje onduidelijk van mijn kant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wekko306
Yonix schreef op zondag 27 november 2005 @ 17:14:
Gisteren heeft Atari 2 Renders gereleased van het spel: Test Drive Unlimited , de Renders:

[afbeelding] [afbeelding]

Het zijn dan misschien wel Renders, maar ze zien er ongeloofelijk mooi uit! :9~ _/-\o_
Die van de Gallardo is heel mooi inderdaad. Die SLR vind ik een stuk minder. Wielkasten zijn absoluut niet rond, en de witte lijnen op de achtergrond kunnen nog wel wat AA gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
Wekko schreef op zondag 27 november 2005 @ 17:39:
[...]

Die van de Gallardo is heel mooi inderdaad. Die SLR vind ik een stuk minder. Wielkasten zijn absoluut niet rond, en de witte lijnen op de achtergrond kunnen nog wel wat AA gebruiken.
alleen de witte lijnen? als je goed kijkt is elke hoek bekarteld vooral op die orange

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Screenshots doen een game bijna nooit eer aan. Het zal er in motion nog wel eens stuk beter uitzien. En aangezien de screens er al prima uitzien. >:) Zie trouwens dat er straks al gelijk een hoop demo's van games beschikbaar zullen zijn. Game demo's die straks zoiezo al gratis te downloaden zijn:

Fifa 06 RTWC
Kameo
NBA Live 06
NFS Most Wanted
King Kong

en voor de rest ook voor iedere game die uitkomt gratis trailers.

[ Voor 50% gewijzigd door Verwijderd op 27-11-2005 18:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
Verwijderd schreef op zondag 27 november 2005 @ 17:55:
Screenshots doen een game bijna nooit eer aan. Het zal er in motion nog wel eens stuk beter uitzien. En aangezien de screens er al prima uitzien. >:)
met motion blur smeert het uit en dus zie je de kartels niet (ik kan me trouwens ook geen racegame bedenken die AA ondersteund (als je het nou aanzet of niet)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlowFish
Voor de geinteresseerde hier wat ingame foto's van een SDTV die ik op I-net tegen kwam.

Afbeeldingslocatie: http://i7.photobucket.com/albums/y292/Thefreak821/visualizer1.jpg
Afbeeldingslocatie: http://i7.photobucket.com/albums/y292/Thefreak821/tvsettings2.jpg
Afbeeldingslocatie: http://i7.photobucket.com/albums/y292/Thefreak821/tvsettings1.jpg
Afbeeldingslocatie: http://i7.photobucket.com/albums/y292/Thefreak821/PDZscreenie.jpg

Kwaliteit van de foto's laat te wensen over maar het geeft een enigsinds beeld van wat je op een SDTV kan verwachten.

HDTV voor vergelijk:
Afbeeldingslocatie: http://i29.photobucket.com/albums/c299/MrWeekend/Picture006.jpg

ps. Don't shoot the messenger, ik heb ze niet gemaakt

[ Voor 8% gewijzigd door BlowFish op 27-11-2005 19:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
lekker kontje die carmen, maar op de sdtv toch wel slecht blurry bol beeld, wat van hdtv niet te zeggen valt. bijna te vergelijken met een monitor. (wat voor toestel is dat)

enne eh waarom gebruik je in hemels naam flits als je van een beeldscherm een foto neemt :? 7(8)7

[ Voor 71% gewijzigd door Bulls op 27-11-2005 18:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Maak ook eens een paar foto's van PDZ op een HDTV dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 25 november 2005 @ 22:02:
Ik zat net naar een filmpje te kijken van MS een daarin raadde ze aan om in combinatie van wireless met je MCE PC geen 802.11a of 802.11g te gebruiken maar 802.11a.
Is dit niet een oud protocol? Ik kan er namelijk niet veel routers van vinden. Omdat ik hem toch wireless met mijn MCE wil verbinden en oa als extender wil gaan gebruiken.
Niemand?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mutatie
Watr is het verschil tussen 802.11a en 802.11a dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
Mutatie schreef op zondag 27 november 2005 @ 18:40:
[...]

Watr is het verschil tussen 802.11a en 802.11a dan?
dat de andere 802.11a eigenlijk 802.11g is :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

WSaeNoTSoCK schreef op zondag 27 november 2005 @ 18:23:
lekker kontje die carmen, maar op de sdtv toch wel slecht blurry bol beeld, wat van hdtv niet te zeggen valt. bijna te vergelijken met een monitor. (wat voor toestel is dat)

enne eh waarom gebruik je in hemels naam flits als je van een beeldscherm een foto neemt :? 7(8)7
Maakt natuurlijk ook nog wel verschil op wat voor TV je hem dan aansluit.

Ik denk dat het er op een nieuwe normale TV toch heel wat beter uit zal zien. :)

[ Voor 5% gewijzigd door schnumi op 27-11-2005 18:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wekko306
WSaeNoTSoCK schreef op zondag 27 november 2005 @ 17:41:
[...]

alleen de witte lijnen? als je goed kijkt is elke hoek bekarteld vooral op die orange
Je moet wel even op de screenshots klikken he, dan zie je ze originele grootte. Die Gallardo ziet er dan heel strak uit, ook weer op de wielkasten na.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

11a zit op 5ghz, sneller, maar minder bereik. b en g op 2.4 ghz. a is nauwlijks gebruikt, zeker niet hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 25 november 2005 @ 22:02:
Ik zat net naar een filmpje te kijken van MS een daarin raadde ze aan om in combinatie van wireless met je MCE PC geen 802.11a of 802.11g te gebruiken maar 802.11a.
Is dit niet een oud protocol? Ik kan er namelijk niet veel routers van vinden. Omdat ik hem toch wireless met mijn MCE wil verbinden en oa als extender wil gaan gebruiken.
Belangrijkste verschil is de frequentie: 802.11a zit in de 5GHz band, terwijl 802.11g in de 2.4Ghz band zit. Voordeel van 5GHz is minder interferentie/storingen, maar het signaal "draagt" niet zover: het is haast line-of-sight om een beetje overdracht te krijgen.

Ik zou zelf voor 802.11g gaan: je hebt dezelfde theoretische maximale overdrachtssnelheid (54Mbit/s) en je hoeft niet alle apparatuur de dezelfde kamer hebben staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hieronymus
  • Registratie: Juli 2005
  • Niet online
Wekko schreef op zondag 27 november 2005 @ 17:39:
[...]

het is een murciëlago,amateur!

So now, less than five years later, you can go up on a steep hill in Las Vegas and look West, and with the right kind of eyes you can almost see the high-water mark — that place where the wave finally broke and rolled back.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wekko306
the_joen schreef op zondag 27 november 2005 @ 19:20:
[...]

het is een murciëlago,amateur!
Dat bedoel ik |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FiXeR.nl
  • Niet online
Ik heb vandaag er op zitten gamen, bij iemand thuis, speelt wel goed hoor ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
Wekko schreef op zondag 27 november 2005 @ 19:04:
[...]

Je moet wel even op de screenshots klikken he, dan zie je ze originele grootte. Die Gallardo ziet er dan heel strak uit, ook weer op de wielkasten na.
ja jehebt gelijk ik vergat in imageshack nog een keer te klikken :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yellowneck
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Yellowneck

Dure hobby....:\

Kzag gisteren nog aantal pre-order pakketjes liggen bij de MediaMarkt Hengelo hier...gaat blijkbaar niet zo hard hier :P

Fotogear: Canon EOS RP | Canon 400D + BG-E3 | RF 24-105mm F4.0L | 50mm F1.8 | 17-40mm F4.0L | 70-200mm F4.0L | 100mm F2.8L Macro | 430EX II

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster
  • Laatst online: 23:56

TheVMaster

Moderator WOS
FiXeR.nl schreef op zondag 27 november 2005 @ 20:00:
Ik heb vandaag er op zitten gamen, bij iemand thuis, speelt wel goed hoor ;)
Op een HDTV? Of een ordinaire CRT Breedbeeld 100hz?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mutatie
Waar aan kan je zien of een CRT TV 480p ondersteund. Ik ben er namelijk nog niet uit of ik een tijd wacht met een HDtv en nu voorlopig een breedbeeld tv 100hz aanschaf of meteen een hdtv. Ik zit nu nog met een 4:3 tv, en om nou een hdtv te kopen alleen om een xbox vind ik wel zonde.

[ Voor 4% gewijzigd door Mutatie op 27-11-2005 21:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Mutatie schreef op zondag 27 november 2005 @ 21:24:
Waar aan kan je zien of een CRT TV 480p ondersteund. Ik ben er namelijk nog niet uit of ik een tijd wacht met een HDtv en nu voorlopig een breedbeeld tv 100hz aanschaf of meteen een hdtv. Ik zit nu nog met een 4:3 tv, en om nou een hdtv te kopen alleen om een xbox vind ik wel zonde.
In je boekje? Website?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mutatie
480p - 480 progressive; form of standard-definition digital television (SDTV) comparable to VGA computer displays but not considered high-definition television (HDTV), though 480p is discernibly cleaner and slightly sharper than analog television. The native resolution of DVD is 480p, but that resolution can be seen only if a DVD player outputs a progressive-scan signal and the DTV has progressive-scan or component-video inputs; it is also known as EDTV.
Nu zie ik wel een paar leuke breedbeeld tv's 100hz, maar deze hebben dan bv. geen digital scan. Aan welke eis moet een tv voldoen om op 480p te gamen? Alleen 100hz is toch niet voldoende? Of staat progressive scan gelijk aan digital scan?

[ Voor 14% gewijzigd door Mutatie op 27-11-2005 21:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FiXeR.nl
  • Niet online
TheVisionMaster schreef op zondag 27 november 2005 @ 21:11:
[...]

Op een HDTV? Of een ordinaire CRT Breedbeeld 100hz?
breedbeeld TV, de HDTV staat op zijn werk.. (dat is games dus)

hij werkt voor insidegamer.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VTec
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 06-08 09:29
Vandaag maar mijn Xbox 360 bij de Wehkamp besteld (359 Euro) + PGR3 :) Ik ben benieuwd :) Zelf ben ik een grote GT4 fan, maar de beelden van PGR3 zien er schitterend uit. De Xbox 360 heeft trouwens ook USB. Zou je daar dan ook de Driving Force Pro op kunnen aansluiten ?

[ Voor 23% gewijzigd door VTec op 27-11-2005 22:27 ]

Go Through Your Heart Shakra Into Your Cave, And Find Your Power Animal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leech1984
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 20:43
ik zat voor de gein eens te kijken bij bol.com of daar nog een xbox 360 te bestellen was, zie ik dit bij de beoordeling van de klanten:
23 november 2005
Super
Eindelijk een nieuwe console met 256bits. Iedereen zit maar over de playstation 3 op te scheppen, maar die heeft maar 256mb en dus kan de xbox op een veel hogere resolutie spellen afsprelen zonder vertragingen. De xbox 360heeft wel 512mb gddr3 geheugen. Het is al iets beter dan de ps3.
altijd grappig!

hier de link voor meer van dit soort humor:

http://www.nl.bol.com/is-...04000024312&Section=GAMES

PSN: Leech1984

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 1Mark
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22:05
256bit! dat is hip!

alleen niet zoveel vinnik. mijn internet is zelfs beter (8.000bits is die)
zelfs een diskette is al 11520 bits

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• curry684
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 06-09 00:37

curry684

left part of the evil twins

Topicstarter
bAdmuTs schreef op zondag 27 november 2005 @ 15:53:
Ik weet niet of dit al een keer aan bod is geweest (zo ja excuseer mij) maar is het mogelijk om de oude av kabel van de doos te gebruiken op de 360 :?. Ik heb nu een advanced scart kabel voor de doos en als die gewoon op de 360 kan scheelt dat weer 25 euro :).
Nee andere aansluiting op de X360.

Stuurwieltjes aansluiten: als jij de drivers even op een PowerPC recompilet voor integratie met Xbox360 OS heb je kans dat het werkt. In de praktijk: bidden en uitproberen of ie stomtoevallig compatible is, waarschijnlijk niet.

Gisteren nog even bij ePlaza binnengelopen maar die hadden de demopod gewoon uitstaan en geen games/accessoires op voorraad 8)7 Ik moet als het een beetje kan voor vrijdag nog minimaal een WiFi-adapter zien te scoren :X

Professionele website nodig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Solovine
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 13-02-2024
markclausing schreef op zondag 27 november 2005 @ 23:22:
256bit! dat is hip!

alleen niet zoveel vinnik. mijn internet is zelfs beter (8.000bits is die)
zelfs een diskette is al 11520 bits
:D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

300.000 exemplaren Xbox 360 voor Europese release'
Door Harold van der Wal - zondag 27 november 2005 - 22:05 - Bron: Euro am Sonntag - Views: 4.940
Ongeveer 300.000 exemplaren zullen bij de introductie van de Xbox 360 in Europa op voorraad zijn bij winkels en leveranciers. Chris Lewis, de Europees verantwoordelijke voor de spelcomputer van Microsoft, noemde deze schatting "niet ver van de realiteit" tegenover het Duitse zakenblad Euro am Sonntag. De mogelijkheid zou daardoor bestaan dat de console op de dag van de release al uitverkocht zal zijn, zo werd door Lewis bevestigd. Voor de release van de spelcomputer in de Verenigde Staten werd al gespeculeerd over een bewust tekort aan exemplaren. Veel Amerikanen stonden de eerste dag dan ook voor niets in de rij.

Microsoft had vantevoren verkopers al aangeraden om zich voor te bereiden op een tekort. In Noorwegen zou zelfs een campagne lopen die het uitverkocht zijn van de console als onderwerp heeft. Op 2 december zal blijken wat de Europeanen kunnen verwachten, vanaf die dag gaan de uitgeklede Core-editie en de uitgebreidere Premium-editie van de Xbox 360 voor respectievelijk 300 en 400 euro over de toonbank. Na de introductie in de VS, afgelopen week, meldden gebruikers stabiliteitsproblemen met het apparaat. Mogelijk is een oververhitte voeding de oorzaak, in Europa zal in ieder geval een andere voeding geleverd worden dan in de VS.

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 27-11-2005 23:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
Verwijderd schreef op zondag 27 november 2005 @ 23:30:
Mogelijk is een oververhitte voeding de oorzaak, in Europa zal in ieder geval een andere voeding geleverd worden dan in de VS.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pubbert
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 14-09 05:25

Pubbert

random gestoord

Ik heb ook nog een Xbox360 kunnen bestellen via BartSmit, komt via de post, hopelijk vrijdag al, anders Zaterdag/Maandag.

Meteen ook maar een nieuwe TV besteld (CRT-TV, 72cm Breedbeeld 100hz van Daewoo) Vond een TFT LCD van 72cm of groter nu nog te duur, ik haal er voor het WK wel een, en verkoop deze CRT TV dan aan mn ouders :)

Denk toch maar PGR3 en PDZ erbij.

╔╗╔═╦╗
║╚╣║║╚╗
╚═╩═╩═╝

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schiffeb
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 28-08 23:38
Thund3r schreef op zondag 27 november 2005 @ 23:44:
Denk toch maar PGR3 en PDZ erbij.
Speel PGR3 maar is een keer is niet echt geweldig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koffiezuiper
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 24-08 22:29
schiffeb schreef op zondag 27 november 2005 @ 23:49:
[...]

Daarover zijn de meningen verdeeld ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

schiffeb schreef op zondag 27 november 2005 @ 23:49:
[...]

En waarom niet? :p
Ik ben toch ook wel van plan om PGR3 en PDZ te kopen...mmmmmmmmm.... :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
is het ook mogelijk de 360 aan te sluiten op de VI van de videokaart? zodat je het over je PC kan spelen op je monitor. en als het mogelijk is, heb je dan ook HD kwaliteit? (omdat een monitor over het algemeen scherper is als een TV)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alpha-sphere
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 14-12-2021
Volgens mij kan dat niet. Je kan wel een VGA adaptor kopen die je gelijk aan je monitor kan hangen

Assume there are no rules and it's one big free for all

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gewoon de Xbox 360 VGA kabel kopen en direct op je monitor aansluiten. Heb je inderdaad ook HD kwaliteit(1280x1024).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
ik heb bij mijn 7800gtx een kabel ding zitten met:

S-VID in > to DV etc.
S-VID out > to TV
Comp in > to DV etc.
Pr out > to HDTV
Pb out > to HDTV
Y out > to HDTV

zou ik hier iets mee kunnen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen idee, maar mocht het niet lukken koop dan gewoon de officiele vga kabel voor 30 euro. Is in ieder geval niks vergeleken met de prijs van een HDTV. :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
Fok Games, Kameo review:
"Om maar meteen met de deur in huis te vallen, Kameo ziet er fantastisch uit. We hebben allemaal al wel screenshots en trailers gezien, maar dit was vooral op een HDTV aangezien Microsoft hiermee wil pimpen. Het goede nieuws is echter dat Kameo ook op een gewone, 15 jaar oude, 4:3 TV fantastische looks heeft. Niets Xbox 1.5, gewoon next-generation Xbox! "
http://games.fok.nl/review.php?reviewid=7763&page=3

Pagina: 1 ... 7 ... 10 Laatste

Dit topic is gesloten.