Live heb je in silver en gold en gold is 30 dagen trial bij core en premium pack en 3 maanden is 20 euri.AM-PM schreef op dinsdag 29 november 2005 @ 09:23:
[...]
Edit: weet iemand toevallig of er 1 maand gratis Live bij het europese Premium pack zit? Kan ik mooi de 30€ voor 3 maanden Live uitstellen tot de volgende loonmaand
NightHawk schreef op dinsdag 29 november 2005 @ 10:31:
[...]
Live heb je in silver en gold en gold is 30 dagen trial bij core en premium pack en 3 maanden is 20 euri.
(dat van silver en gold wist ik hoor
[ Voor 8% gewijzigd door AM-PM op 29-11-2005 10:35 ]
Verwijderd
En de afgelopen dagen was het dacht ik thanksgiving in de VS, vandaar de stilte op diverse sites.
Verwijderd
Geez alle titels die ik zou willen bij launch zijn nog niet uit.curry684 schreef op dinsdag 29 november 2005 @ 10:17:
[...]
Ze zijn nauwelijks eraan begonnen man:
[...]
Verwijderd
Volledig mee akkoord. Als divx niet gaat op pc, gaat het ook niet op xbox360Verwijderd schreef op dinsdag 29 november 2005 @ 10:36:
Volgens mij werkt divx op de 360 niet, omdat geen enkele Media Center Extender divx (of andere codecs) ondersteunt, onafhankelijk van wat je op MCE zelf hebt draaien. De stream wordt naar de extender gestuurd, niet het gedecodeerde beeldsignaal of zo. En aangezien de Extenders alleen maar de standaard MCE-codec heeft...
En de afgelopen dagen was het dacht ik thanksgiving in de VS, vandaar de stilte op diverse sites.
Aan de andere kant: Ondanks de launch die niet voor iedereen 2 titels heeft die super de moeite waard zijn, is de toekomst zeer rooskleurig (xbox groen eigenlijkVerwijderd schreef op dinsdag 29 november 2005 @ 10:53:
[...]
Geez alle titels die ik zou willen bij launch zijn nog niet uit.
Kom niet verder als het laatste scherm waar ik mn gegevens moet invullen (cc,naam enz enz)LosGieros schreef op maandag 28 november 2005 @ 15:50:
Probeer mezelf ook te reggen op https://live.xbox.com maar krijg daar telkens een error waar ik niet voorbij kom.
"There was a problem with your information. Please review the following details and submit your information again."
En dan mis ik iets wat ze aanwijzen wat niet goed is...
Hij geeft bij "build your gamer profile" een error maar ik zie niet wat verkeerd is, iemand enig idee?
[ Voor 4% gewijzigd door LosGieros op 29-11-2005 11:24 ]
Rapapa...
[rml][ xbox 360] Project Got Series 2005[/rml]
[ Voor 32% gewijzigd door cybermans op 29-11-2005 11:05 ]
Kan je met 2 gamertags op 1 Xbox Live abo? Ik deel mn 360 straks met mn broertje (gaat nu ook makkelijk, scheelt in de kosten) en hij wil vast en zeker op Live, moet hij dan ook die 20€ neerleggen of gaat het per aansluiting?
There is no dark side of the Moon really... as a matter of fact it's all dark
2 tags op 1 account gaat niet.
This space is occupied
Liever niet kwa matchmaking en reputatie. Naja hij kijkt mn pa maar lief aan voor z'n abo ofzo, komt wel goedTheEvilCuber schreef op dinsdag 29 november 2005 @ 11:15:
Je kan toch samen een account (en tag) delen? anders moet hij maar als gast.
2 tags op 1 account gaat niet.
(gamertag zet ik toch maar in mn sig zo
Edit; Rox en Xun; dat geldt voor CC, ik ga geen CC gebruiken maar prepaidkaarten maar dat was wel de reden van verwarring.
[ Voor 15% gewijzigd door AM-PM op 29-11-2005 11:30 ]
Done, ruilen voor een verwijzing naar het IRC-channel?cybermans schreef op dinsdag 29 november 2005 @ 11:04:
curry kan je mijn pgr compo ook in de start post knallen, bitte?
Verwijderd
`AM-PM schreef op dinsdag 29 november 2005 @ 11:29:
[...]
Liever niet kwa matchmaking en reputatie. Naja hij kijkt mn pa maar lief aan voor z'n abo ofzo, komt wel goed
(gamertag zet ik toch maar in mn sig zo)
Edit; Rox en Xun; dat geldt voor CC, ik ga geen CC gebruiken maar prepaidkaarten maar dat was wel de reden van verwarring.
Zal wel weer zo'n live promo te krijgen zijn, heb destijds ook Ralli Sport Challenge 2 met communicator headset en 1 jaar Live gekocht voor 29,95 Euro, daar hoef je de hand niet voor om te draaien lijkt mij zo... Onlangs nog Halo 2, communicator headset en 3 maand live voor 13,99 Euro.
Ik bedoel maar, beide bij Mediamarkt!
Precies, komt wel goed. Ik heb net een paar promofoldertjes bij de Bart Smit weggehaald met daarin allerlei info over de console, de launchgames en de exclusivesVerwijderd schreef op dinsdag 29 november 2005 @ 11:52:
[...]
`
Zal wel weer zo'n live promo te krijgen zijn, heb destijds ook Ralli Sport Challenge 2 met communicator headset en 1 jaar Live gekocht voor 29,95 Euro, daar hoef je de hand niet voor om te draaien lijkt mij zo... Onlangs nog Halo 2, communicator headset en 3 maand live voor 13,99 Euro.
Ik bedoel maar, beide bij Mediamarkt!
(hehe; 'verbazingwekkende filmische graphics op zowel high-definition als standard-definition TV's', MS doet wel zijn best om de 'het is alleen mooi op HDTV' roddels te ontkrachten in dat foldertje
[ Voor 15% gewijzigd door AM-PM op 29-11-2005 12:37 ]
[ Voor 17% gewijzigd door bAdmuTs op 29-11-2005 12:33 ]
In nomine Patris, et Filii, et Spiritus Sancti
Gaat iemand zoiets ook voor PD0 in elkaar smijtencybermans schreef op dinsdag 29 november 2005 @ 11:04:
curry kan je mijn pgr compo ook in de start post knallen, bitte?
Ben bang dat we maar even tijdelijk op 1 account moeten gaan gamen, moeten maar even kijken hoe we dit gaan doen...
Done en gelijk ook een url naar hierocurry684 schreef op dinsdag 29 november 2005 @ 11:33:
[...]
Done, ruilen voor een verwijzing naar het IRC-channel?
Eindelijk usericon geupdate
Haters everywhere but I don’t really care
* curry684 hoort een vrijwilligerXander84 schreef op dinsdag 29 november 2005 @ 12:42:
[...]
Gaat iemand zoiets ook voor PD0 in elkaar smijten![]()
![]()
Hebben ze ook al een hoop xbox 360 accesoires.
Controller (wired) 34,95
Wireless kit 39,95
Volgens mij is dit een stuk lager dan de adviesprijzen. Games hadden ze ook, maar het stomgenoeg niet naar de prijzen gekeken.
PSN: Shiver23
welke mediamarkt?Shiver23 schreef op dinsdag 29 november 2005 @ 13:10:
Ik was net bij de MediaMarkt.
Controller (wired) 34,95
Wireless kit 39,95
Volgens mij is dit een stuk lager dan de adviesprijzen. Games hadden ze ook, maar het stomgenoeg niet naar de prijzen gekeken.
Wat bedoel je met wireless kit?Shiver23 schreef op dinsdag 29 november 2005 @ 13:10:
Ik was net bij de MediaMarkt.
Controller (wired) 34,95
Wireless kit 39,95
De wireless controller of de draadloze netwerkadapter?
En hebben ze ook al de vga-hd kabel?
Ik gebruik zelf ook divix xvid en hd tv ts files vanuit MCE. enige nadeel aan divx is dat de divx films met DD 5.1 geluid alleen als stereo er uit komen. De codecs die ik gebruik zijn te downloaden op www.doom9.net op deze sites staan heel veel guides voor het omzetten van beeld materiaal.Verwijderd schreef op dinsdag 29 november 2005 @ 11:00:
[...]
Volledig mee akkoord. Als divx niet gaat op pc, gaat het ook niet op xbox360
En wat ik heb gelezen is dat op de xbox 360 alleen het beeld materiaal word verstuurd en de pc het decoderen doet. Dus als de codecs in mce (groene knop) werken dan werkt het ook op de xbox360.
Netwerkadapter.Rox_NL schreef op dinsdag 29 november 2005 @ 13:17:
[...]
Wat bedoel je met wireless kit?
De wireless controller of de draadloze netwerkadapter?
En hebben ze ook al de vga-hd kabel?
Mediamarkt Enschede
Er zijn er 400 te verdelen over 100 filialen volgens een insider.
Dus iedereen die a.s. donderdag voor half zes gebeld wordt heeft geluk.
Vermijd eplaza op rotterdam zuid vorlopig maar even..... daar ga ik een kleine verbouwing houden
Die netwerkadapter kan niet voor 40 euro. De wired controller heeft adviesprijs 40 euro, dus dat kan wel voor 35, maar de adviesprijs van de wireless bridge is 80 euro, dat gaat ook MM niet halveren.
En MM rekent volgens de folder overigens 59 euro voor first party games en 64 voor third party.
MM Eindhoven is kut overigens, kun je onmogelijk gratis parkeren in de buurt
En welke insider zou dit zijn? Bedoelen ze niet 400 naast de preorder kits?Dennis_k schreef op dinsdag 29 november 2005 @ 13:23:
Jaja, er is een te kort aan xboxen bij eplaza.
Vermijd eplaza op rotterdam zuid vorlopig maar even..... daar ga ik een kleine verbouwing houden
[ Voor 40% gewijzigd door curry684 op 29-11-2005 13:27 ]
Ai, er is dus nog hoopThe D schreef op dinsdag 29 november 2005 @ 13:18:
Ik gebruik zelf ook divix xvid en hd tv ts files vanuit MCE....
Als die Amerikanen nou 's kappen met gamen en die divx mogelijkheid ff uitzoeken
[ Voor 4% gewijzigd door matthijst op 29-11-2005 13:27 ]
Als je meer wilt betalen mag dat ook wel denk ik
Hehe, vergeet de online preorders nietDennis_k schreef op dinsdag 29 november 2005 @ 13:23:
(
Die gaan er ook nog vanaf
Verwijderd
Ik zou eens op www.skiq.nl gaan kijken, die verkopen de games nog goedkoper dan bij GameshopEricr schreef op dinsdag 29 november 2005 @ 13:19:
Mediamarkt vraagt € 64,95 voor de games, viel me een beetje tegen. Maar ja op gamesgebied zijn ze duidelijk niet het goedkoopst. Dat wordt eerst de games kopen bij de gameshop vrijdag en dan mijn Xbox360 kopen bij de Mediamarkt.
Ik heb een philips hdtv plasma met een dvi poort. Hierbij zit een verloop stekker van dvi naar vga. Hierop kan een meegeleverde kabel op gezet worden waar component stekkers uit komen maar ik heb dus niks om de component pluggen van de xbox in te steken.
Hoe dit op te lossen ???
komt er nog een kabel voor de xbox 360 met dvi aansluiting?
Zijn er pluggen waar je aan de ene kant component in steekt en aan de andere kant weer uit laat komen?
Een Component > VGA adapter zodat ik die op het dvi naar vga blokje kan zetten en is dit dan nog hdtv?
Ik weet niet of deze link al gepost is. Stond iets verder terug wel al iets gemeld hier over
http://ghostbusters360.ytmnd.com/#
Verwijderd
Ach vervelend. Gelukkig ben ik afgelopen zaterdag al gebeldDennis_k schreef op dinsdag 29 november 2005 @ 13:23:
Ze komen morgen al binnen, maar ze mogen pas vrijdag verkopen
[ Voor 18% gewijzigd door M@cer op 29-11-2005 13:36 ]
Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl
Net te laat, maar bedankt. Als ik nu bestel kan ik de games bij zaterdag ophalen bij een Primera vestiging. Ik wil vrijdag gelijk aan de slag met mijn Xbox360. Denk dat ik alleen PGR3 koop, dan komt Skiq wel van pas voor nieuwe games.Verwijderd schreef op dinsdag 29 november 2005 @ 13:33:
[...]
Ik zou eens op www.skiq.nl gaan kijken, die verkopen de games nog goedkoper dan bij Gameshop
Bij Gcshop.nl zijn de meeste nog goedkoper en hoef je ook geen lid te worden..
[ Voor 39% gewijzigd door M@cer op 29-11-2005 13:38 ]
Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl
koop gewoon de vga kabel en duw daar die verloop van dvi naar vga op die bij je tv zal... solvedschiffeb schreef op dinsdag 29 november 2005 @ 13:34:
EVen een vraag over de meegeleverde HD AV Kabel bij de premium.
Ik heb een philips hdtv plasma met een dvi poort. Hierbij zit een verloop stekker van dvi naar vga. Hierop kan een meegeleverde kabel op gezet worden waar component stekkers uit komen maar ik heb dus niks om de component pluggen van de xbox in te steken.
Hoe dit op te lossen ???
komt er nog een kabel voor de xbox 360 met dvi aansluiting?
Zijn er pluggen waar je aan de ene kant component in steekt en aan de andere kant weer uit laat komen?
Een Component > VGA adapter zodat ik die op het dvi naar vga blokje kan zetten en is dit dan nog hdtv?
En toch ga ik vanmiddag proberen of ik het naar donderdagmiddag terug kan lullenMacer schreef op dinsdag 29 november 2005 @ 13:36:
Ik ben net nog mijn E-Plaza geweest en mij is verzekerd dat alle Pre-order kits vrijdag gewoon worden uitgeleverd. Hij had er net nog een telefoontje over gehad.
Ze komen morgen al binnen, maar ze mogen pas vrijdag verkopen
\\o \o/ o//Verwijderd schreef op dinsdag 29 november 2005 @ 13:34:
[...]
Ach vervelend. Gelukkig ben ik afgelopen zaterdag al gebeld
In de Bart Smit folder die ik kreeg stond duidelijk: Hardware kan zeer beperkt voorradig zijn.homernt schreef op dinsdag 29 november 2005 @ 13:42:
Gisteren reclame gezien voor de 360 van Bart Smit en MM en BS stond best price in de winkel en MM stond gewoon de advies prijs 299 en 399. Ik vind dat wel raar en verwacht dus dat het bij BS dus dat de prijs hoger zal liggen. Verder maak ik hier wel uit op dat er wel degelijk lose 360s te kopen zullen zijn zonder bestelling anders moeten dus ze meteen nee verkopen.
En er zullen wel een paar losse consoles verkocht worden (vooral core) maar je moet er niet te veel van verwachten.
Nee hoor! Dat zijn de prijzen.homernt schreef op dinsdag 29 november 2005 @ 13:42:
Gisteren reclame gezien voor de 360 van Bart Smit en MM en BS stond best price in de winkel en MM stond gewoon de advies prijs 299 en 399. Ik vind dat wel raar en verwacht dus dat het bij BS dus dat de prijs hoger zal liggen. Verder maak ik hier wel uit op dat er wel degelijk lose 360s te kopen zullen zijn zonder bestelling anders moeten dus ze meteen nee verkopen.
Maar de echte gamer haalt zn spul bij de betere gameshop, daar zijn de prijzen vaak wat lager. Zo krijg ik mijn X360 voor 389 en de games 59,99.
2 MT 5.12 KWh (v 151) , Shelly Pro EM CT-63, HW-P1, 1 fase. 12 x 340 WP Solar.
Sterker nog, er stonden accentjes op de 'zeer' waardoor het wel erg duidelijk is dat ze verwachten na 9:05 geen voorraad meer te hebbenRox_NL schreef op dinsdag 29 november 2005 @ 13:44:
[...]
In de Bart Smit folder die ik kreeg stond duidelijk: Hardware kan zeer beperkt voorradig zijn.
Als je een beetje kan lullen, moet het lukkencurry684 schreef op dinsdag 29 november 2005 @ 13:38:
[...]
En toch ga ik vanmiddag proberen of ik het naar donderdagmiddag terug kan lullen
Ja had niet goed gekeken HD VGA kabel gaat werken maar is wel $40,- dus adapter maybe goedkoper. Enige met nog een adapter is dat er dan 3 op zitten en het gewicht aan me dvi aansluiting hangt en het dan onder me tv uitkomt. Dan maar hopen dat die klerekabel te koop is vrijdag gelijk anders zit ik op me hdtv met svideocybermans schreef op dinsdag 29 november 2005 @ 13:38:
[...]
koop gewoon de vga kabel en duw daar die verloop van dvi naar vga op die bij je tv zal... solved
Je ken lullen als brugman maar die zaak krijgt me een boete als ze jou hem dat ding eerder verkopen! Lijkt me dat ze zichzelf er mee hebben.PWM schreef op dinsdag 29 november 2005 @ 13:49:
[...]
Als je een beetje kan lullen, moet het lukken
[ Voor 7% gewijzigd door schiffeb op 29-11-2005 13:51 ]
Verwijderd
Maar welke krijg je wel aan de praat avi( gewone versie niet divx,xvid ),wmv,wmvhd,quicktime,nerodigitaal(avc) enzVerwijderd schreef op dinsdag 29 november 2005 @ 09:45:
[...]
Nope, alles geprobeerd in mce maar ik krijg divxjes niet aan de praat. Zeer raar want in windows media player werken divxjes wel. In MCE werken ze NIET. Nochtans zelfde pakket codecs geinstalleerd (gordian knot). Ik krijg ze in mce wel op scherm MAAR mce zegt dat hij format niet herkent. Ik vrees er dus voor.
Dat zou echt wel zielig zijn van microsoft moesten ze dit niet toelaten. En dan later wenen als er modchips uitkomen.
Zo ver heb niet gekeken ik heb alleen naar de prijs gekeken/gezocht.Rox_NL schreef op dinsdag 29 november 2005 @ 13:44:
[...]
In de Bart Smit folder die ik kreeg stond duidelijk: Hardware kan zeer beperkt voorradig zijn.
En er zullen wel een paar losse consoles verkocht worden (vooral core) maar je moet er niet te veel van verwachten.
Op andere forums kun je lezen dat je alleen MPEG 1, MPEG 2 en WMV op de 360 kunt afspelen via de MCE Extender. Dat is precies het lijstje van ondersteunde codecs die Microsoft op Xbox.com heeft gezet.Verwijderd schreef op dinsdag 29 november 2005 @ 13:56:
[...]
Maar welke krijg je wel aan de praat avi( gewone versie niet divx,xvid ),wmv,wmvhd,quicktime enz
"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'
Ach, als jij een beetje bekend bent in zo'n zaak, en belooft je stil te houden tot vrijdag lukt het wel. Als je er voor het eerst komt is het inderdaad een small chance.schiffeb schreef op dinsdag 29 november 2005 @ 13:50:
[...]
Je ken lullen als brugman maar die zaak krijgt me een boete als ze jou hem dat ding eerder verkopen! Lijkt me dat ze zichzelf er mee hebben.
[ Voor 5% gewijzigd door PWM op 29-11-2005 14:05 ]
Prescies, zo gaat het hier ook al bij elke nieuwe console, als je bekend bent kan je er wel een eerder meekrijgen.PWM schreef op dinsdag 29 november 2005 @ 14:01:
[...]
Ach, als jij een beetje bekend bent in zo'n zaak, en belooft je stil te houden tot vrijdag lukt het wel. Als je er voor het eerst komt is het inderdaad een small chance.
This space is occupied
Er gaan er 300.000 naar de UK, voor Europa komen er (veel) meer.
bron?PWM schreef op dinsdag 29 november 2005 @ 14:24:
"De 300.000 X360's voor Europa" bericht klopt niet!
Dan hou ik voorlopig wel gewoon mijn ouwe trouwe XBox met XBMC erop, die speelt tenminste alles afMetroidPrime schreef op dinsdag 29 november 2005 @ 14:00:
[...]
Op andere forums kun je lezen dat je alleen MPEG 1, MPEG 2 en WMV op de 360 kunt afspelen via de MCE Extender. Dat is precies het lijstje van ondersteunde codecs die Microsoft op Xbox.com heeft gezet.
Weblog van Righteye's gezinnetje - De grote grappige plaatjes website
Dan hebben ze waarschijnlijk een foutje gemaakt. Deze http://www.dixons.nl/De_o...pter.7062842/default.aspx koste in de mediamarkt enschede €39,99. Gister gezien.curry684 schreef op dinsdag 29 november 2005 @ 13:24:
[...]
Die netwerkadapter kan niet voor 40 euro. De wired controller heeft adviesprijs 40 euro, dus dat kan wel voor 35, maar de adviesprijs van de wireless bridge is 80 euro, dat gaat ook MM niet halveren.
Je kan proberen wat je wil maar dat gaat niet lukken. Microsoft zal dit nu scherp inde gaten houden na het gezeik met Halo2 waar ze in de UK al flink pissed over waren.curry684 schreef op dinsdag 29 november 2005 @ 13:38:
[...]
En toch ga ik vanmiddag proberen of ik het naar donderdagmiddag terug kan lullen
Een Europese launch die vernaggelt werd door een speelgoedketen uit Nederland.....daar is flink over gebeld met MS NL. Hier zijn daarna ook stevige gesprekken over gevoerd met de desbetreffende speelgoedketen, dus ik denk niet dat iemand nu de woede van MS op zijn hals wil halen.
Ik in ieder geval niet en ga gewoon middernacht ff open
Da's duur, bij de Wehkamp was ie 359,-S2S schreef op dinsdag 29 november 2005 @ 13:47:
[...]
Nee hoor! Dat zijn de prijzen.
Maar de echte gamer haalt zn spul bij de betere gameshop, daar zijn de prijzen vaak wat lager. Zo krijg ik mijn X360 voor 389 en de games 59,99.
Doe mij d'r maar 5 dan, betaal ik 50 euri per stukMutatie schreef op dinsdag 29 november 2005 @ 14:42:
[...]
Dan hebben ze waarschijnlijk een foutje gemaakt. Deze http://www.dixons.nl/De_o...pter.7062842/default.aspx koste in de mediamarkt enschede €39,99. Gister gezien.
Nah iet's maar. WEHKAMP vertrouw ik niet!fulgore schreef op dinsdag 29 november 2005 @ 14:46:
[...]
Da's duur, bij de Wehkamp was ie 359,-En de games zijn ook goedkoper te krijgen.
Zal een wonder zijn als iedereen er 1 heeft op de 2de, en ik wil hem op die dag, dus ga ik hem liever zelf halen.
2 MT 5.12 KWh (v 151) , Shelly Pro EM CT-63, HW-P1, 1 fase. 12 x 340 WP Solar.
Linksys of Netgear kan ik aanraden, betaal je wel iets meer maar dan heb je wel watharryvos schreef op dinsdag 29 november 2005 @ 15:10:
heb even een vraagje, nu zal ik toch echt eens een draadloze modem/router moeten aanschaffen voor deze Xbox 360. heeft er iemand tips welke het beste te nemen. (ben niet zo thuis in routers enz..)
There is no dark side of the Moon really... as a matter of fact it's all dark
zorg er alleen voor dat je niet de klantenservice van linksys moet gaan bellen ofzoRoyal schreef op dinsdag 29 november 2005 @ 15:14:
[...]
Linksys of Netgear kan ik aanraden, betaal je wel iets meer maar dan heb je wel wat
Verwijderd
Er zijn net zoveel mensen die roepen dat het UK-verhaal onzin is, en de originele Duitse bron is niet meer te vinden. In ieder geval geloof ik niets van de UK-versie, dat zou inhouden dat er in de UK dubbel zoveel per inwoner zijn op launchday dan in de VS. Wat klopt er niet aan dit verhaaltjePWM schreef op dinsdag 29 november 2005 @ 14:24:
"De 300.000 X360's voor Europa" bericht klopt niet!

Iemand ervaring met Xbox Live via bovenstaande devolo verbinding?
Kost een paar stuivers maar dat zou voor mij wel een handige oplossing zijn
http://www.xbox.com/en-US/live/connect/routerlanding.htm
dus denk dat ik maar een netgear haal ofzo (kweet het ook niet zo goed)
Ik heb destijds m'n Linksys WRT54G (topapparaat overigens) per ongeluk stukgeflasht, even gemailed, kreeg per ommegaande RMA-nummer, had binnen een week een nieuwe.Xun schreef op dinsdag 29 november 2005 @ 15:27:
[...]
zorg er alleen voor dat je niet de klantenservice van linksys moet gaan bellen ofzoik ben al 6 weken bezig om apparaat te wisselen.. na 4 weken gebel was de kapotte opgehaald en nu horen we dat er geen nieuwe op voorraad is..
Ik mail overigens voor dit soort dingen wel altijd vanuit m'n Tweakers.net adres, dat kan schelen in de service die je krijgt
tjah.. ik doe het ook met mijn bedrijfs e-mail.. (was het ook voorcurry684 schreef op dinsdag 29 november 2005 @ 15:34:
[...]
Ik heb destijds m'n Linksys WRT54G (topapparaat overigens) per ongeluk stukgeflasht, even gemailed, kreeg per ommegaande RMA-nummer, had binnen een week een nieuwe.
Ik mail overigens voor dit soort dingen wel altijd vanuit m'n Tweakers.net adres, dat kan schelen in de service die je krijgt
online gameshops vertrouw ik niet.. ik krijg het spul vaak veel te laat binnen
hmm ik moet de x360 van m'n broer ook ophalen... hoe groot zijn die dozen??
ik ga namelijk met de fiets... hmm.... nu hopen dat ik niet overvallen wordt, zoals ik amerika
Black_Mage schreef op dinsdag 29 november 2005 @ 15:41:
ik ga namelijk met de fiets... hmm.... nu hopen dat ik niet overvallen wordt, zoals ik amerika
Vraag anders of je mama met je meegaat
euhm.. ligt eraan. pdz, pgr3 en kameo zijn 59 bij de MM en bij de dynabyte 57.50 ofzo. ik ga nie daarvoor lopen in ieder gevalBlack_Mage schreef op dinsdag 29 november 2005 @ 15:41:
de games ga ik denk ik maar bij dynabyte halen met klantenkaart (10% korting) das goed koper dan bij MM
en die dozen liggen denk ik in de buurt van de oude playstation 2 dozen?
Verwijderd
Arme jij. Ja ze wegen behoorlijk wat volgens mij. Gelukkig heb ik de luxe dat ie lekker thuis wordt bezorgdBlack_Mage schreef op dinsdag 29 november 2005 @ 15:41:
de games ga ik denk ik maar bij dynabyte halen met klantenkaart (10% korting) das goed koper dan bij MM
Verwijderd
Ze hebben vandaag het bericht ontvangen dat GEEN bart smit de 360 gaat krijgen 2 december (?!)
Wat er is (400 op 40 filiaalen dacht ik), gaat naar e-plaza.
Erg leuk als dit klopt. Netjes me 360 besteld bij bart smit, zo goed als boven aan de lijst, krijg ik dit te horen!
erg leuk microsoft...ach julie gaan m toch wel dik verkopen dus wat maakt het julie uit.
Hmm, waar moet ik mn 360 nu op aansluiten? Heb deze LCD TV tóch maar besteld, lang getwijfeld tussen CRT en LCD, maar toch heeft de prijs van deze 26" LCD me over de streep getrokken (537E, ruim 150Euro goedkoper dan andere 26/27" LCDs) Zie het W2600 Topic in AV voor meer info.
Zijn er al MM's waar de Wireless controller op voorraad is? MM Eindhoven had alleen de Wired Controller, de wireless was pas volgende week los beschikbaar.
Jep, ik ben gister gebeld, dat ik hem zeker op de dag thuis gestuurd krijg via E-Plaza.Dennis_k schreef op dinsdag 29 november 2005 @ 13:23:
[ Voor 39% gewijzigd door Pubbert op 29-11-2005 15:52 ]
╔╗╔═╦╗
║╚╣║║╚╗
╚═╩═╩═╝
Benieuwd of dit ook geldt voor bartsmit.com..Verwijderd schreef op dinsdag 29 november 2005 @ 15:44:
Ze hebben vandaag het bericht ontvangen dat GEEN bart smit de 360 gaat krijgen 2 december (?!)
We zullen zien...
Verwijderd
Ja er leuk als je ook even een bron vermeld bij je post!Verwijderd schreef op dinsdag 29 november 2005 @ 15:44:
Ik hoop zo dat het niet klopt, maar dit is wat ik van verschillende bart smit filiaalen heb gehoord:
Erg leuk als dit klopt. Netjes me 360 besteld bij bart smit, zo goed als boven aan de lijst, krijg ik dit te horen!![]()
erg leuk microsoft...ach julie gaan m toch wel dik verkopen dus wat maakt het julie uit.
Ik heb hem overigens bij de E-plaza besteld. En ben al gebeld afgelopen zaterdag, mijn bestelling is gelukkig nog op tijd afgehandeld, voor de eerste lading die ze krijgen. Heb dit voor de zekerheid nog maar even nagevraagd toen ik gebeld werd.
edit: sorry las niet goed
[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 29-11-2005 15:56 ]
Verwijderd schreef op dinsdag 29 november 2005 @ 15:44:
[...]
Arme jij. Ja ze wegen behoorlijk wat volgens mij. Gelukkig heb ik de luxe dat ie lekker thuis wordt bezorgd

Verwijderd schreef op dinsdag 29 november 2005 @ 15:52:
[...]
Ik heb hem overigens bij de E-plaza besteld. En ben al gebeld afgelopen zaterdag, mijn bestelling is gelukkig nog op tijd afgehandeld, voor de eerste lading die ze krijgen. Heb dit voor de zekerheid nog maar even nagevraagd toen ik gebeld werd.

[ Voor 31% gewijzigd door AM-PM op 29-11-2005 15:52 ]
en dan kom ik er langs met 2 x360 in de hand
curry je hebt al een mooie x360 start post gemaakt,
kun je PDZ ook nog wel ff doen toch
[ Voor 57% gewijzigd door Black_Mage op 29-11-2005 15:55 ]
Op zich doet Bart Smit niet ook niet aan pre orders schijnt het? Dus het zou maar zo waar kunnen zijn natuurlijk....Verwijderd schreef op dinsdag 29 november 2005 @ 15:52:
Bart Smit.com en E-Plaza zal wel goed zitten, gezien de telefoontjes en bevestigingsmails dat de orders verwerkt is... Plus dat ze na het weekend de teksten hebben gewijzigd van "u krijgt hem op 2 december thuis" naar "bestel nu voor de 2e levering" (ofzoiets)....
Zou wel een geinige actie van ze zijn
Mooie component ingangen... daar dus op. ben je gelijk klaar. Als je geen 5.1 set hebt kunnen de tulpjes er mooi naastThund3r schreef op dinsdag 29 november 2005 @ 15:47:
[afbeelding] Hmm, waar moet ik mn 360 nu op aansluiten?Waar zou ik de beste kwaliteit mee hebben? (Voor DVI/D-SUB toch apparte kabel nodig die er niet bij zit??)
Heb deze LCD TV tóch maar besteld, lang getwijfeld tussen CRT en LCD, maar toch heeft de prijs van deze 26" LCD me over de streep getrokken (537E, ruim 150Euro goedkoper dan andere 26/27" LCDs) Zie het W2600 Topic in AV voor meer info.
Zijn er al MM's waar de Wireless controller op voorraad is? MM Eindhoven had alleen de Wired Controller, de wireless was pas volgende week los beschikbaar.
[...]
Jep, ik ben gister gebeld, dat ik hem zeker op de dag thuis gestuurd krijg via E-Plaza.
Dit ligt dus volledig aan bartsmit en niet aan microsoft.....Verwijderd schreef op dinsdag 29 november 2005 @ 15:44:
Ik hoop zo dat het niet klopt, maar dit is wat ik van verschillende bart smit filiaalen heb gehoord:
Erg leuk als dit klopt. Netjes me 360 besteld bij bart smit, zo goed als boven aan de lijst, krijg ik dit te horen!![]()
Verwijderd
Ik vraag me af of de bijgeleverde Component kabel van de Xbox360 720p, of 1080i kan halen. Het staat tevens hier wel aangegeven:
http://www.xbox.com/en-US/hardware/x/xbox360componenthdcable/
Maar ik heb wat rond gekeken op het internet op zoek naar informatie over een component kabel. Ik heb een paar keer gevonden dat een component kabel 420i of 420p aankan. Niets over 720p of 1080i.
Heb ik niet goed genoeg gezocht?
Ik zou dit graag willen weten, omdat ik thuis een Dell 2405 FPW heb staan. Deze ondersteund niet HDCP. Wordt deze beveiliging ook een Component kabel verstuurd?
Ik zou het fijn vinden om de xbox 360 op deze monitor aan te kunnen sluiten via Component. Wanneer dit feestje niet doorgaat, ga ik eerst doorsparen voor een HDTV.
kunnen we deel 6 halen voor vrijdag??
hhmmm.... wie heeft er nog meer zin in om gratis een mooie PDZ topic te makencurry684 schreef op dinsdag 29 november 2005 @ 16:03:
[...]
Krijg ik dan van jou ook de aanschafkosten van PDZ:LE terug?
[ Voor 90% gewijzigd door Black_Mage op 29-11-2005 16:04 ]
Krijg ik dan van jou ook de aanschafkosten van PDZ:LE terug?Black_Mage schreef op dinsdag 29 november 2005 @ 15:52:
curry je hebt al een mooie x360 start post gemaakt,
kun je PDZ ook nog wel ff doen toch
Keuze genoeg zou ik zo zeggenThund3r schreef op dinsdag 29 november 2005 @ 15:47:
[afbeelding] Hmm, waar moet ik mn 360 nu op aansluiten?Waar zou ik de beste kwaliteit mee hebben? (Voor DVI/D-SUB toch apparte kabel nodig die er niet bij zit??)
Heb deze LCD TV tóch maar besteld, lang getwijfeld tussen CRT en LCD, maar toch heeft de prijs van deze 26" LCD me over de streep getrokken (537E, ruim 150Euro goedkoper dan andere 26/27" LCDs) Zie het W2600 Topic in AV voor meer info.
[...]
Maar er zit een component-ingang op zo te zien, dan gebruik je dus gewoon de bijgeleverde kabel toch?
Perfecte HDTV en 40€ uitgespaard voor een andere kabel.
[edit]
Oeps, cybermans zijn post had ik overgeslaan.
[ Voor 5% gewijzigd door Fire69 op 29-11-2005 16:05 ]
je bent wel bezig met gratis games hecurry684 schreef op dinsdag 29 november 2005 @ 16:03:
[...]
Krijg ik dan van jou ook de aanschafkosten van PDZ:LE terug?
Volgens mij zit daar rechts van de powerconnector component aansluiting, dat is de beste optie.Thund3r schreef op dinsdag 29 november 2005 @ 15:47:
[afbeelding] Hmm, waar moet ik mn 360 nu op aansluiten?
encryptie gebeurt niet vaak via een analoog signaal. Als antwoord geen hdcp op component. 360 vereist niet eens hdcp... Dus je kan hem gewoon aansluiten op je monitor. Zou wel maf zijn als ze bij PREMIUM package niet de HD kabel doen he... oftewel je hebt gewoon 720p en 1080i met de meegeleverde kabel.Verwijderd schreef op dinsdag 29 november 2005 @ 15:59:
Sorry mensen, maar deze vraag is waarschijnlijk al beantwoord.
Ik vraag me af of de bijgeleverde Component kabel van de Xbox360 720p, of 1080i kan halen. Het staat tevens hier wel aangegeven:
http://www.xbox.com/en-US/hardware/x/xbox360componenthdcable/
Maar ik heb wat rond gekeken op het internet op zoek naar informatie over een component kabel. Ik heb een paar keer gevonden dat een component kabel 420i of 420p aankan. Niets over 720p of 1080i.
Heb ik niet goed genoeg gezocht?![]()
Ik zou dit graag willen weten, omdat ik thuis een Dell 2405 FPW heb staan. Deze ondersteund niet HDCP. Wordt deze beveiliging ook een Component kabel verstuurd?
Ik zou het fijn vinden om de xbox 360 op deze monitor aan te kunnen sluiten via Component. Wanneer dit feestje niet doorgaat, ga ik eerst doorsparen voor een HDTV.
[ Voor 14% gewijzigd door cybermans op 29-11-2005 16:07 ]
Dit topic is gesloten.
![]()