There is no dark side of the Moon really... as a matter of fact it's all dark
Verwijderd
er zit dus standaard geen wireless geintegreerd in de 360 zodat die direct op mijn wireless router kan?
Verwijderd
Er is een kans dat het ook gewoon werkt met Linux en MacOS, zolang je maar een UPnP mediaserver hebt draaien, zoals bijvoorbeeld Nero Media Home of Twonkyvision Mediaserver.TheVisionMaster schreef op vrijdag 25 november 2005 @ 16:04:
[...]
whehe ff topic doorlezenMP3's streamen kan zowieso met Windows XP pc.
Streamen van films kan alleen als je een Windows Media Center Edition PC hebt
"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'
pre-order kitje dus he
en bonnetje
[ Voor 50% gewijzigd door bAdmuTs op 25-11-2005 18:56 ]
In nomine Patris, et Filii, et Spiritus Sancti
Verwijderd
[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 25-11-2005 18:06 ]
Verwijderd
motherfuckerbAdmuTs schreef op vrijdag 25 november 2005 @ 17:51:
* bAdmuTs is heel erg happy, heb een mooi groen/wit doosje in me handen met 360 erop![]()
.
Verwijderd
Grootste fout die je in mijn ogen kunt maken is ze niet verkopen. Het is niet meer zoals vroeger dat het boeiend is om consoles te bewaren als stukje nostalgie. Tegenwoordig is het niet interessant meer om bijvoorbeeld straks Xbox games te spelen als je al een tijdje een Xbox 360 games hebt. Want hoezo zou je bijvoorbeeld Halo 2 spelen als je straks Halo 3 kunt spelen wat er 100x beter uitziet en een stuk uitgebreider is. Ik heb dit ook gemerkt met mijn originele Playstation. Die heb ik bewaard toen ik een PS2 haalde en heb ik uiteindelijk enorme spijt van gehad. Ding is namelijk eigenlijk nooit meer de kast uitgekomen(totdat ik hem na veel te lang wachten wegdeed voor 50 euro) en de spelen zijn nooit meer gespeeld.seamus21 schreef op vrijdag 25 november 2005 @ 17:22:
[...]
IMHO de grootste fout die je kunt maken. Consoles of originele games verkopen. Ik heb ook ooit zoiets gedaan en kan mezelf nu nog voor mn kop slaan.
So now, less than five years later, you can go up on a steep hill in Las Vegas and look West, and with the right kind of eyes you can almost see the high-water mark — that place where the wave finally broke and rolled back.
2 MT 5.12 KWh (v 151) , Shelly Pro EM CT-63, HW-P1, 1 fase. 12 x 340 WP Solar.
badmuts moet nog ff zuh telefoonnummertje doorgevenbAdmuTs schreef op vrijdag 25 november 2005 @ 17:51:
* bAdmuTs is heel erg happy, heb een mooi groen/wit doosje in me handen met 360 erop![]()
.
edit:
pre-order kitje dus he![]()

Ik bel je maandag en geef meteen spel door (als dat goed is), nog ff wat reviews lezenNightHawk schreef op vrijdag 25 november 2005 @ 18:55:
[...]
badmuts moet nog ff zuh telefoonnummertje doorgeven
[ Voor 9% gewijzigd door bAdmuTs op 25-11-2005 18:59 ]
In nomine Patris, et Filii, et Spiritus Sancti
no problembAdmuTs schreef op vrijdag 25 november 2005 @ 18:59:
[...]
Ik bel je maandag en geef meteen spel door (als dat goed is), nog ff wat reviews lezen

http://www.trends2day.com...d=19&sort=2a&filter_id=24
€65,- was de prijs.
Dan kun je net zo goed bij nedgame bestellen denk ik.fulgore schreef op vrijdag 25 november 2005 @ 19:22:
Je kunt hem nu al voor E390,- bestellenKen die zaak alleen niet.
http://www.trends2day.com...d=19&sort=2a&filter_id=24
http://nedgame.com/html/p...ct=&productid=45919-Micro
[ Voor 87% gewijzigd door magnifor op 25-11-2005 20:13 ]
Ik heb COD2 bij Nedgame 60 euromagnifor schreef op vrijdag 25 november 2005 @ 20:10:
Music M Store in Scheveningen verkocht vandaag CoD 2 voor de Xbox 360.
€65,- was de prijs.
[...]
Dan kun je net zo goed bij nedgame bestellen denk ik.
http://nedgame.com/html/p...ct=&productid=45919-Micro
Verwijderd
Ook leuk is het filmpje waarin ze die Xbox 360 slopen. Vooral die gezichten van sommige omstanders wahahahahaha echt prachtig:
http://www.gamershell.com/download_11649.shtml
Je kunt ook COD2 krijgen bij GcshopS2S schreef op vrijdag 25 november 2005 @ 20:30:
[...]
Ik heb COD2 bij Nedgame 60 euroOok voor de game dus
[ Voor 31% gewijzigd door Verwijderd op 25-11-2005 20:41 ]
denk dat (net als met zoveel zaken in het leven) het van persoon tot persoon verschillend is. Ik ben niet zo van bewaren, behalve van hele speciale dingen. Oudere consoles behoren voor mij niet tot die laatstgenoemde categorie.Verwijderd schreef op vrijdag 25 november 2005 @ 18:49:
[...]
Grootste fout die je in mijn ogen kunt maken is ze niet verkopen. Het is niet meer zoals vroeger dat het boeiend is om consoles te bewaren als stukje nostalgie. Tegenwoordig is het niet interessant meer om bijvoorbeeld straks Xbox games te spelen als je al een tijdje een Xbox 360 games hebt. Want hoezo zou je bijvoorbeeld Halo 2 spelen als je straks Halo 3 kunt spelen wat er 100x beter uitziet en een stuk uitgebreider is. Ik heb dit ook gemerkt met mijn originele Playstation. Die heb ik bewaard toen ik een PS2 haalde en heb ik uiteindelijk enorme spijt van gehad. Ding is namelijk eigenlijk nooit meer de kast uitgekomen(totdat ik hem na veel te lang wachten wegdeed voor 50 euro) en de spelen zijn nooit meer gespeeld.
Verwijderd
Is dit niet een oud protocol? Ik kan er namelijk niet veel routers van vinden. Omdat ik hem toch wireless met mijn MCE wil verbinden en oa als extender wil gaan gebruiken.
Lachen verging mij als snel...
Ik speelde Call Of Duty 2 en nog een spel met een vrouw in strak pak erin maar het zag er SCHOKwekkend slecht uit moet ik zeggen...
Alsof anti-aliasing uitstond en de textures op medium (heb ervaring met CoD2)
Er zat zelfs een externe reset knop op de console bakken zodat je ze kon resetten wanneer ze crashden ( en dat deden ze....)
Ik hoorde dat dit wellicht de demo-modellen waren en dus slecht prestreerden? En dat de retail versie wél mooi was? Ik weet dit dus niet zeker, iemand meer informatie want ik ben erg geschocked
zucht.... Check dit topic en het voorgaande eens? Je vertelt niets nieuws namelijk.Gamo schreef op vrijdag 25 november 2005 @ 22:53:
Er zat zelfs een externe reset knop op de console bakken zodat je ze kon resetten wanneer ze crashden ( en dat deden ze....)
Ik hoorde dat dit wellicht de demo-modellen waren en dus slecht prestreerden? En dat de retail versie wél mooi was? Ik weet dit dus niet zeker, iemand meer informatie want ik ben erg geschocked
Verwijderd
Zucht... tja... alsof je iets nieuws verteld. Het wiel wordt wel vaker een paar keer uitgevonden maar hoe vaak dit wel niet voorbij komt, dat is pas SCHOKwekkendGamo schreef op vrijdag 25 november 2005 @ 22:53:
Ik was vandaag bij de HCC, vooral ook om de nieuwe console uit te testen
Lachen verging mij als snel...
Ik speelde Call Of Duty 2 en nog een spel met een vrouw in strak pak erin maar het zag er SCHOKwekkend slecht uit moet ik zeggen...
Wat een schokwekkend actie van Mircosoft dan zegVerwijderd schreef op vrijdag 25 november 2005 @ 22:57:
[...]
Zucht... tja... alsof je iets nieuws verteld. Het wiel wordt wel vaker een paar keer uitgevonden maar hoe vaak dit wel niet voorbij komt, dat is pas SCHOKwekkend
Verwijderd
Damn, je snapt de ironie in de berichten nog niet geloof ik he... HEB je nu al eens terug gelezen?Gamo schreef op vrijdag 25 november 2005 @ 23:08:
[...]
Wat een schokwekkend actie van Mircosoft dan zeg
Machtig, de demopods en demogames missen idd de kwaliteit die de uiteindelijke versies wel zullen hebben. Dom eigenlijk dat ze dat ooit gedaan hebben want nu krijg je al dit geneuzel
Of hoe meer het mee zal vallen als ze straks de uiteindelijke versie zienVerwijderd schreef op vrijdag 25 november 2005 @ 23:50:
[...]
Damn, je snapt de ironie in de berichten nog niet geloof ik he... HEB je nu al eens terug gelezen?
Machtig, de demopods en demogames missen idd de kwaliteit die de uiteindelijke versies wel zullen hebben. Dom eigenlijk dat ze dat ooit gedaan hebben want nu krijg je al dit geneuzel
Ik wil het graag geloven en heb dit topic ook helemaal gevolgd maar heb nog niet echt bewijs gezien dat het werkelijk zo is.Verwijderd schreef op vrijdag 25 november 2005 @ 23:50:
[...]
Hmm..volgens mij heb ikd at Nero Media Home draaienMetroidPrime schreef op vrijdag 25 november 2005 @ 17:35:
[...]
Er is een kans dat het ook gewoon werkt met Linux en MacOS, zolang je maar een UPnP mediaserver hebt draaien, zoals bijvoorbeeld Nero Media Home of Twonkyvision Mediaserver.
Ga dan voor de fun even het officiele XBOX forum lezen op xbox.comMutatie schreef op zaterdag 26 november 2005 @ 00:18:
[...]
Ik wil het graag geloven en heb dit topic ook helemaal gevolgd maar heb nog niet echt bewijs gezien dat het werkelijk zo is.
Verwijderd
http://gprime.net/video.php/stolenxbox360
Kan iemand mij dit afraden of aanraden voordat ik weer aan de slag ga en straks mezelf voor de kop kan slaan?
As far as i know, is een MCE OS zelfde als gewoon XP enkel met extra media opties.
wil enkel HD films "streamen" nix opnemen of ander gezeik

Dat Xbox connect wat je op je pc hoort te installeren kan je dus niets mee enkel foto's en muziek.
Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl
Verwijderd schreef op zaterdag 26 november 2005 @ 01:26:
Bst wel stom dat zoveel mensen zo blij uit de winkels kwamen in de V.S. omdat ze hem op de launchdag hadden. Deze gozer had hem al op 6 November, gestolen uit de Wal Mart!:
Zag het eerst niet goed, en dacht dat het de echte doos was.
Maarja, toen kwam die controller in beeld
Verwijderd
Haha wat een lol. Ach, je moet er maar op komen he. Ik dacht eerst dat het een echte 360 wasVerwijderd schreef op zaterdag 26 november 2005 @ 01:26:
Bst wel stom dat zoveel mensen zo blij uit de winkels kwamen in de V.S. omdat ze hem op de launchdag hadden. Deze gozer had hem al op 6 November, gestolen uit de Wal Mart!:

"Ik dacht dat het echt de doos van de xbox360 was"
Onzin. De xbox360 verpakking ziet er heel anders uit.
Verwijderd
Werd net door Bart Smith gebeld. Ze maken mijn order klaar en ik ben gegarandeerd van een Xbox op 2 dec!!!!
Heb nog een pre-order kitje in de aanbieding v/d Dixons (Regio Zeeland)
lievesonke@hotmail.com
Ik ga een goed weekend tegemoet
Verwijderd
Tenzij je ook constant vastlopers gaat hebbenVerwijderd schreef op zaterdag 26 november 2005 @ 11:26:
Whoeeeeei,
Werd net door Bart Smith gebeld. Ze maken mijn order klaar en ik ben gegarandeerd van een Xbox op 2 dec!!!!
lievesonke@hotmail.com
Had je in de winkel besteld ? of online ? Ben wel benieuwd of ik bij Bart Smit ook een speciale media remote krijgt.Verwijderd schreef op zaterdag 26 november 2005 @ 11:26:
Whoeeeeei,
lievesonke@hotmail.com
Zoals al eerder vermeld zit bij alle launch premium packs de graties dvd remote.....Royal schreef op zaterdag 26 november 2005 @ 11:41:
[...]
Had je in de winkel besteld ? of online ? Ben wel benieuwd of ik bij Bart Smit ook een speciale media remote krijgt.
haha die ene dude vragen of hij de controller mogVerwijderd schreef op vrijdag 25 november 2005 @ 20:39:
Ook leuk is het filmpje waarin ze die Xbox 360 slopen. Vooral die gezichten van sommige omstanders wahahahahaha echt prachtig:
http://www.gamershell.com/download_11649.shtml
"can I have your controller at least? can I have your controller at least? can I have your controller at least?"
thanks, alles wat ik wilde horenMacer schreef op zaterdag 26 november 2005 @ 08:35:
MCE is inderdaad een gewone XP prof SP2 met MC.. Ik heb MCE er nu een paar maanden op staan en nog niet gebruikt.. Straks met de 360 zal dit wel veranderen.
Wie zegt dat de 'next-gen' games niet mooier worden check dit filmpje van Fight Night Round 3 dan maar eens
link:
http://xboxmovies.teamxbo...Round-3-Jones-vs-Hopkins/

Als dat niet next gen is weet ik het niet meer
[ Voor 47% gewijzigd door BlowFish op 26-11-2005 13:09 ]
Verwijderd
Komt van een dude die Condemned heeft gespeeldspoiler:Just got to that level. I was fine until the "mannequin" hopped off the platform.... At that point I paused the game and sat and stared at the tv for a few minutes thinking "I didn't just see that did I?". Imagine my joy when I turned the corner and saw this raspy voiced plastic coated crazy staring at me. LOL, we must have looked at each other for a full minute cause I was too scared to do anything. I eventually tazed him and let him have it with a clothes rack bar.
Another funny thing happened was when I ran into what I thought was a scared little girl. She was in the stairway huddled in the corner and when I got close she looked back at me, screamed and ran down the stairs. I chased her thinking I was to help her and watched as she kicked open the door frantically. I had almost caught her when she grabbed a 2x4 and turned around screaming and attacked me!! This game is almost too much sometimes, but is also an excellent showcase title for the 360.
(bron: gamespot forums)
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 26-11-2005 13:57 ]
Kun je dat even spoileren?Verwijderd schreef op zaterdag 26 november 2005 @ 13:34:
[...]
Komt van een dude die Condemned heeft gespeeld![]()
(bron: gamespot forums)
Verwijderd
Of de wired controller nog ergens te verkrijgen is voor onder 40 euro. Zal wel niet zo zijn, prijs boeit me ook niet zo meer, maar ik kan sowieso geen winkel vinden die het al heeft, terwijl de controller volgens mij al leverbaar was.
Iemand die nog een winkel weet regio A'dam/Z'dam?
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 26-11-2005 14:11 ]
Ik was ben ook op zoek naar een wired controller...maar volgens mij zijn ze nog nergens te krijgenVerwijderd schreef op zaterdag 26 november 2005 @ 14:10:
Heb nog geen antwoord gekregen op mijn vorige vraag.
Of de wired controller nog ergens te verkrijgen is voor onder 40 euro. Zal wel niet zo zijn, prijs boeit me ook niet zo meer, maar ik kan sowieso geen winkel vinden die het al heeft, terwijl de controller volgens mij al leverbaar was.
Iemand die nog een winkel weet regio A'dam/Z'dam?
Verwijderd
Als ik op 2 dec mijn xbox ophaal bij eplaza wil ik er natuurlijk wel een game bij kopen
Haters everywhere but I don’t really care
hoemeer mensen er van afknappen en besluiten dit niet te kopen.Royal schreef op zaterdag 26 november 2005 @ 00:10:
[...]
Of hoe meer het mee zal vallen als ze straks de uiteindelijke versie zien
beloven veel met screenshots en filmpjes op 640x480 maar als het er op aankomt lijkt het prut.
maar als ik moet geloven dat de demo modellen minder zijn, dat wil ik nog wel eens zien.
en ik denk ook dat veel pas een xbox kopen als ze pas een "echte" hebben gezien bij een kammeraad.
zie wel hoe het loopt het software aanbog is toch nog peen en ui!
Intel E6850@3,6Ghz ,GEIL 4 Gig pc800, MSI 8800GTX OC,Tagan 700W,raptor x 150gig,seagate 500gig,asus p5n32-e SLI plus, X-fi extremegamer, logitech z5450 speakerset, Coolermaster Stacker silver
Peroder pakketjes zijn overal aardig uitverkocht anders...WSaeNoTSoCK schreef op zaterdag 26 november 2005 @ 15:16:
en ik denk ook dat veel pas een xbox kopen als ze pas een "echte" hebben gezien bij een kammeraad.
En daar hebben "ze" dus al 40 euro voor aanbetaald... Lijkt me stug dat je aanbetaalt en hem dan niet op komt halen....
[ Voor 8% gewijzigd door matthijst op 26-11-2005 16:04 ]
sonic is van sonycvs79 schreef op zaterdag 26 november 2005 @ 16:25:
Weet iemand wanneer Sonic voor de Xbox 260 uitkomt. Heb een keer een ingame filmpje gezien en dat was echt super als platform game.
Gaat sega niet gewoon games maken? ipv consolles
Eagles may soar, but weasels don't get sucked into jet engines
nee wij willen journaal kijken, nee ik ben bijna bij de checkpoint,,
en ik heb een redelijke geluidsset (z-5500) op mn Pc dus dan kan ik die ook mooi aansluiten op de xbox
Ik keek net op Gamespot.com en de Release Date voor Sonic: The Hedgehog staat geplanned voor 2006. Er is nog geen specifieke Release Date.cvs79 schreef op zaterdag 26 november 2005 @ 16:25:
Weet iemand wanneer Sonic voor de Xbox 260 uitkomt. Heb een keer een ingame filmpje gezien en dat was echt super als platform game.
En Sonic is inderdaad van Sega.
Want? Heb je daar ook argumenten voor? Het leuk om je mening te delen in dit topic, maar hier niemand iets mee natuurlijk.Stijnd schreef op zaterdag 26 november 2005 @ 16:51:
Gister op de HCC dagen ff gespeeld met zon ding... ik ben er niet kapot van
Ik zou alleen de eerste reviews van het spel afwachten. Alle 3D-Sonic spellen hebben dezelfde camera problemen die de spellen bijna onspeelbaar maken op sommige stukken. Zelfs het net uitgebrachte Shadow the Hedgehog heeft dezelfde problemen als het 7 jaar oude Sonic Adventure en de reviews zijn er alles behalve positief over.Yonix schreef op zaterdag 26 november 2005 @ 16:44:
[...]
Ik keek net op Gamespot.com en de Release Date voor Sonic: The Hedgehog staat geplanned voor 2006. Er is nog geen specifieke Release Date.
En Sonic is inderdaad van Sega.
"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'
Controller zit lekker in de hand, went snel
Graphics waren afschuwelijk
Mijn 6600GT produceert nog mooiere beelden, nu hoop ik maar dat het aan de spellen lag..
Vandaag even naar de mediamarkt geweest, Cod2 pre release demo was speelbaar, afschuwelijke kwaliteit, denk aan cod2 op je computer met DirectX 7 rendering, en AA volledig uit

Alles gekarteld enzv verschrikkelijk
Nog even een medewerker gevraagt maar hij zat wel aangesloten op een Hdtv dus daar kan het ook niet aanliggen...
Iemand een verklaring?
Sweex vind ik klinken als de tekstuele weergave van het fijnknijpen van een jong vogeltje... zoals je het in tekenfilms hoort dan...
RTFT; demo's geen final builds, AA uit enzohellolo schreef op zaterdag 26 november 2005 @ 17:16:
Iemand een verklaring?

...zoals al talloze malen is gezegd in dit topic:
De demo pods bevat een versie van COD2 waarin AA is UITGESCHAKELD
grrrrrr
Verwijderd
Zijn er al meer mensen die CoD 2 al thuis hebben liggen?
Ik vroeg het al eerder. Waar is het bewijs hiervoor?Bizzarro schreef op zaterdag 26 november 2005 @ 17:21:
dit meen je gewoon niet... echt... gekarteld!!!???
...zoals al talloze malen is gezegd in dit topic:
De demo pods bevat een versie van COD2 waarin AA is UITGESCHAKELD
grrrrrr
en met een beetje pech is je hdd gecrashed of je dvd lens dislocated
[ Voor 19% gewijzigd door Bulls op 26-11-2005 18:15 ]
Mutatie schreef op zaterdag 26 november 2005 @ 18:08:
[...]
Ik vroeg het al eerder. Waar is het bewijs hiervoor?

De verschillende reviews van het spel misschien? Of de ingame filmpjes van de final versie die nu op verschillende websites staan?
Verwijderd
eej cool woon je ook in de buurt van emmenVerwijderd schreef op zaterdag 26 november 2005 @ 17:25:
Ik liep vanmiddag even de Music Store in Emmen binnen, zag ik daar 1 exemplaar van Call Of Duty 2 liggen. Blij dat ik was! Heb hem maar direct meegenomen, nu de console nog
Zijn er al meer mensen die CoD 2 al thuis hebben liggen?
ik woon in noord sleen
lijkt me cool als we met alle mensen in emmen en omstreken een xbox 360 lan gaan houden
Verwijderd
Je mag kiezen wat je link vind. Als je hem horizontaal neer zet, staat de hdd scheef. Als je hem verticaal hebt staan staat de DVD scheef.WSaeNoTSoCK schreef op zaterdag 26 november 2005 @ 18:11:
lijkt me wel link de xbox rechtop hebben staan, ik zie nou al de eerste meldingen voor me dat hij perongeluk aangestoten wordt, en BAM (ondertussen staat het beeld vast door HDD of DVD-rom failure)
en met een beetje pech is je hdd gecrashed of je dvd lens dislocated
Maja zo link is het niet. De ps2 gebruikt het ook al vanaf het begin, maar heb nog nooit mensen horen klagen. En op zich lijkt het me juist minder slecht voor de dvd speler. Horizontaal werkt de zwaartekracht nog op het schijfje, maar daar heb je, als hij verticaal, geen last van lijkt me.
Voor de dvd speler maakt het echt geen reet uit horizontaal of verticaal. Probleem kan zijn dat wanneer je de 360 een tijdje horizontaal hebt staan en hem daarna recht op gaat zetten de lagers van de HD anders ingesleten zijn, maar dat zal wel mee vallen allemaal.Verwijderd schreef op zaterdag 26 november 2005 @ 18:24:
[...]
Je mag kiezen wat je link vind. Als je hem horizontaal neer zet, staat de hdd scheef. Als je hem verticaal hebt staan staat de DVD scheef.
Maja zo link is het niet. De ps2 gebruikt het ook al vanaf het begin, maar heb nog nooit mensen horen klagen. En op zich lijkt het me juist minder slecht voor de dvd speler. Horizontaal werkt de zwaartekracht nog op het schijfje, maar daar heb je, als hij verticaal, geen last van lijkt me.
En waar koop je die dan?
In de reviews (IGN/Gamespot) wordt er niks over anti aliasing gezegt en de ingame filmpjes die ik allemaal heb gezien zijn van dusdanige kwalitiet dat het niet duidelijk is of aa aanstaat of niet.MetroidPrime schreef op zaterdag 26 november 2005 @ 18:16:
[...]
![]()
De verschillende reviews van het spel misschien? Of de ingame filmpjes van de final versie die nu op verschillende websites staan?
Dit is dus nog steeds geen bewijs.
Ik geloof dat het allemaal geroddel is over dat aa op de demp-pods uitstaat. Volgens mij is wat je ziet gewoon wat je krijgt. Ik heb op verschillende demo-pods gespeeld en ze zagen er allemaal hetzelfde uit.
Niet dat ik het er slecht uit vind zien, integendeel.
Verwijderd
hehe ooit gehoord van het internet? er zijn genoeg gameshops waar games tekoop zijn.atmoz schreef op zaterdag 26 november 2005 @ 18:48:
Zijn er al meer spellen te koop? Of is alleen COD2?
En waar koop je die dan?
gcshop, nedgame, freerecordshop, dixons enz enz enz.
hmmz daar heb ik het niet over, als hij ompleurt ben je verder van huis. helemaal als hij aanstaat and running.Verwijderd schreef op zaterdag 26 november 2005 @ 18:24:
[...]
Je mag kiezen wat je link vind. Als je hem horizontaal neer zet, staat de hdd scheef. Als je hem verticaal hebt staan staat de DVD scheef.
en de PS2 heeft een soort sokkel/voetstuk die een breede basis heeft. en dat heeft de 360 niet.
Verwijderd
weinig tot geen karteltjes (veel beter dan cod2 demo)
graphics zijn ietjes onder high end pc niveau, maar condemned is grafisch ook geen topper
dat zijn kameo en pgr 3 denk ik
toch ben ik blij eindelijk es een afgewerkt spel te hebben gespeeld, veel beter dan die demo's
Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three
Verwijderd
Hier nog iemand die spel al klaar heeft liggen spel gekocht bij http://www.futurezone.nlatmoz schreef op zaterdag 26 november 2005 @ 18:48:
Zijn er al meer spellen te koop? Of is alleen COD2?
En waar koop je die dan?
de screens van kameo staan VOL met kartelsSpeedAddict schreef op zaterdag 26 november 2005 @ 19:05:
Als ik de demo van Kameo moet geloven moet die het vooral hebben de grafische DETAILS. 1e aanblik was mooi, maar niet overdonderend. Als je verder gaat kijken kom je wel leuke dingen tegen.
Mutatie schreef op zaterdag 26 november 2005 @ 18:52:
[...]
In de reviews (IGN/Gamespot) wordt er niks over anti aliasing gezegt en de ingame filmpjes die ik allemaal heb gezien zijn van dusdanige kwalitiet dat het niet duidelijk is of aa aanstaat of niet.
Ik geloof dat het allemaal geroddel is over dat aa op de demp-pods uitstaat. Volgens mij is wat je ziet gewoon wat je krijgt. Ik heb op verschillende demo-pods gespeeld en ze zagen er allemaal hetzelfde uit.

[ Voor 99% gewijzigd door Mutatie op 26-11-2005 19:59 ]
Op verschillende sites staan inmiddels HD-filmpjes van het spel. Daar kun je wel aan zien of AA aan of uitstaat. Er is ook geen reden om AA uit te laten in het spel. Door het geheugen aan boord van de GPU kost het toevoegen van AA aan een spel geen extra GPU-kracht.Mutatie schreef op zaterdag 26 november 2005 @ 18:52:
[...]
In de reviews (IGN/Gamespot) wordt er niks over anti aliasing gezegt en de ingame filmpjes die ik allemaal heb gezien zijn van dusdanige kwalitiet dat het niet duidelijk is of aa aanstaat of niet.
Ah dat lijkt er al meer op. Ik hoop idd dat je gelijk hebt.MetroidPrime schreef op zaterdag 26 november 2005 @ 19:59:
[...]
Op verschillende sites staan inmiddels HD-filmpjes van het spel. Daar kun je wel aan zien of AA aan of uitstaat. Er is ook geen reden om AA uit te laten in het spel. Door het geheugen aan boord van de GPU kost het toevoegen van AA aan een spel geen extra GPU-kracht.
Ik vind persoonlijk de launchgames niet echt next-gen, het is dat ik weet wat er nog allemaal komt (Gears of war, fight night e.d.). De launchgames zijn deze keer laaaang niet zo'n stap vooruit als bij andere console releases en de framerates bij sommige games is ook niet om vrolijk van te worden. Dat is wel erg jammer, maarja, MS moest haasten.
Verwijderd
Dat is toch zeker niet waar. De embedded RAM zorgt ervoor dat de AA geen bandbreedte snoept tussen de GPU en het videogeheugen. Hierdoor kan AA worden gebruikt met een veel kleinere reductie van het aantal fps ten opzichte van als de AA bandbreedte snoept van de GPU naar het videogeheugen.MetroidPrime schreef op zaterdag 26 november 2005 @ 19:59:
[...]
Door het geheugen aan boord van de GPU kost het toevoegen van AA aan een spel geen extra GPU-kracht.
Maar de berekeningen moeten toch zeker nog gedaan worden door de GPU, en deze berekeningen zijn nogsteeds zwaar. Als AA niet tot nauwelijks effect zou hebben op de fps dan zouden alle games voor de Xbox 360 wel standaard 16 of 32 keer AA gebruiken.
Het is zeker een stap voorruit maar geen mega stap.
"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"
Dit topic is gesloten.