jullie verklaren me voor gek maar ik wacht pas tot januari met een xbox360. Ik kijk eerst ff de kat uut de boom
Als je geen kitje hebt zul je wel moeten wachten.....jaapstobbe schreef op donderdag 24 november 2005 @ 21:36:
jullie verklaren me voor gek maar ik wacht pas tot januari met een xbox360. Ik kijk eerst ff de kat uut de boom
Deze: Philips 32PF3320Verwijderd schreef op donderdag 24 november 2005 @ 21:12:
[...]
welke phillips lcd tv bedoel je dan?
ik heb net ook een hele leuke samsung gezien en als het goed is gebruiken ze de 66cm variant van die bij de xbox360 demopots.
Het is geen slechte tv, maar gewoon niet meer helemaal up-to-date. Hangt er natuurlijk ook een beetje vanaf wat je er allemaal mee wilt gaan doen.
De nieuwe Philips zijn fantastisch, maar daar is de prijs dan ook naar.
Verwijderd
hele leuke tv maar die heeft geen hdmi en component ingang.. wel jammer.
dat wil ik er wel bij zodat ik de xbox360 er meteen aan kan hangen.
het is echt moeilijk een keuze te maken
De BenQ DV3750 (37") is helemaal hdtv (1080) en kost rond de 1400 euro.. wel erg veel geld maar dan krijg je ook flink wat
Ik ben aan het twijfelen tussen een lg, samsung en die benq.
aangezien ik niet zoveel geld heb kan ik hem toch niet cash kopen dus dat wordt op afbetaling
en dan stort ik tussendoor wel gewoon geld
dat wil ik er wel bij zodat ik de xbox360 er meteen aan kan hangen.
het is echt moeilijk een keuze te maken
De BenQ DV3750 (37") is helemaal hdtv (1080) en kost rond de 1400 euro.. wel erg veel geld maar dan krijg je ook flink wat
Ik ben aan het twijfelen tussen een lg, samsung en die benq.
aangezien ik niet zoveel geld heb kan ik hem toch niet cash kopen dus dat wordt op afbetaling
Verwijderd schreef op donderdag 24 november 2005 @ 22:19:
aangezien ik niet zoveel geld heb kan ik hem toch niet cash kopen dus dat wordt op afbetalingen dan stort ik tussendoor wel gewoon geld
offtopic:
Wees verstandig, en ga geen dingen kopen van andermans geld. Spaar dan eerst wat, de voorpret is juist het leukste.
Wees verstandig, en ga geen dingen kopen van andermans geld. Spaar dan eerst wat, de voorpret is juist het leukste.
Verwijderd
dat is zo maar ik heb nog nooit eerder iets op afbetaling gekocht en het mag wel een keer vind ik.
ik heb een telefoon abbo dat me 42.50 per maand kost, die stop ik dan en dat geld betaal ik dan aan mijn tv zeg maar
ik heb een telefoon abbo dat me 42.50 per maand kost, die stop ik dan en dat geld betaal ik dan aan mijn tv zeg maar
heb je geen wederhelft die wat bij wil leggen?Verwijderd schreef op donderdag 24 november 2005 @ 22:27:
dat is zo maar ik heb nog nooit eerder iets op afbetaling gekocht en het mag wel een keer vind ik.
ben momenteel ook aan het sparen voor een nieuwe tv (en ondertussen ook flink druk uitoefenen op me vriendin: we hebben echt die tv nodig schat! voor ons later in ons eigen huisje! Chanteren
maar zolang ik (wij) het niet kan/kunnen betalen, wil ik hem ook niet... ik hou niet van onafbetaalde dingen etc!
maar goed! ik ga denk ik rond een uurtje of 8 voor de Media Markt staan... hopelijk kan ik er dan 1tje kopen
PSN: Leech1984
Verwijderd
Javdalen
Xbox PromoTeam
Er is een 100% garantie dat we genoeg units hebben voor de mensen met een Pre-order kitje!!
Maak je geen zorgen!!!
Het is alleen zaak van de winkel om te zorgen dat de units die ze geleverd krijgen ook bij de mensen terecht komen die een pre-order pakketje hebben (wij sturen ze de Xbox'en. Maar dan moeten ze die units niet in de gewone verkoop doen)
Het is alleen dus nog maar te bezien of de mensen ZONDER pre-order kitje in staat zullen zijn een Xbox 360 in het begin te bemachtigen! Hier zullen namelijk erg weinig untis voor beschikbaar zijn.
Xbox PromoTeam
Er is een 100% garantie dat we genoeg units hebben voor de mensen met een Pre-order kitje!!
Maak je geen zorgen!!!
Het is alleen zaak van de winkel om te zorgen dat de units die ze geleverd krijgen ook bij de mensen terecht komen die een pre-order pakketje hebben (wij sturen ze de Xbox'en. Maar dan moeten ze die units niet in de gewone verkoop doen)
Het is alleen dus nog maar te bezien of de mensen ZONDER pre-order kitje in staat zullen zijn een Xbox 360 in het begin te bemachtigen! Hier zullen namelijk erg weinig untis voor beschikbaar zijn.
Verwijderd
Bron:www.xboxworld.nl en daar op forum is iemand die daar deel van uit maakt.Verwijderd schreef op donderdag 24 november 2005 @ 23:47:
cool man. waar heb je die xbox promo team gezien of gesproken?
Op de helft van deze pagina:http://forum.xboxworld.nl/showthread.php?t=77865&page=9
Onder de naam van Javdalen Xbox PromoTeam.
[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 25-11-2005 00:40 ]
wie zegt dat ze bij dixons/freerecord/mediamarkt helemaal geen kitjes hebben?Verwijderd schreef op donderdag 24 november 2005 @ 23:19:
Javdalen
Xbox PromoTeam
Maak je geen zorgen!!!
en trouwens als ze er staan waarom zouden ze ze niet verkopen? want dat is mij ook eens gebeurd met een gril kipje, was bijna klaar heb hem betaald kom later weer, verkocht.. hebben ze een andere opgewarmt in de magnetron

Verwijderd
Waar zie jij dat dan staan:wie zegt dat ze bij dixons/freerecord/mediamarkt helemaal geen kitjes hebben?WSaeNoTSoCK schreef op vrijdag 25 november 2005 @ 00:39:
[...]
wie zegt dat ze bij dixons/freerecord/mediamarkt helemaal geen kitjes hebben?
en trouwens als ze er staan waarom zouden ze ze niet verkopen? want dat is mij ook eens gebeurd met een gril kipje, was bijna klaar heb hem betaald kom later weer, verkocht.. hebben ze een andere opgewarmt in de magnetron
Verwijderd schreef op vrijdag 25 november 2005 @ 00:42:
[...]
Waar zie jij dat dan staan:wie zegt dat ze bij dixons/freerecord/mediamarkt helemaal geen kitjes hebben?
Maak je geen zorgen!!!
Misschien leuk om te weten voor sommige mensen. Ik was vandaag bij de MM in Utrecht. Heb gewoon gevraagd of ze in ieder geval voldoende xbox 360 kregen om alle pre-orders / gereserveerde te leveren.
Ja, was hun antwoord. Ze kregen zelfs een paar meer.
Dit allemaal volgens de verkoper bij de console afdeling die ook gebeld heeft met de chef.
Ja, was hun antwoord. Ze kregen zelfs een paar meer.
Dit allemaal volgens de verkoper bij de console afdeling die ook gebeld heeft met de chef.
Always shoot for the moon. Even if you miss you will land among the stars...
leuke poll op gamefaqs.com
http://www.gamefaqs.com/poll/index.html?poll=2205
grootste gedeelte denkt dat microsoft wat achterhoud
http://www.gamefaqs.com/poll/index.html?poll=2205
grootste gedeelte denkt dat microsoft wat achterhoud
PSN: Leech1984
Verwijderd
Samsung LE23R51 LCD
ondersteunt toch 720p ?
ik denk dat deze door ms gebruikt wordt bij de demostands ?
ondersteunt toch 720p ?
Verwijderd
Uhm ja, maar dat is oud, zeer oud nieuws en op website van Samsung had je het antwoord op die 720p vraag ook al kunnen vinden...Verwijderd schreef op vrijdag 25 november 2005 @ 01:16:
Samsung LE23R51 LCD
ondersteunt toch 720p ?
Verwijderd
booooooooooooh net 3 uur bezig geweest met bijlezen!!!
maar goed, kleine vraag:
krijg je op 4:3 tv zwarte balken met 360?
maar goed, kleine vraag:
krijg je op 4:3 tv zwarte balken met 360?
Verwijderd
Ik denk dat ze dan de verkeerde reso gekozen hebben. Met 1280x1024 zou je met geen een pc monitor van 17'' of hoger zwarte balken moeten krijgen.Verwijderd schreef op vrijdag 25 november 2005 @ 01:55:
ik denk het niet, op een monitor wel als ik de fora van teamxbox mag geloven
En weer een triest verhaal uit de US of A:
Honestly, I don't even know if Microsoft or any of you here even care but I feel this needs to be said. My husband was robbed at GUNPOINT IN OUR OWN DRIVEWAY for his XBOX 360. A gun was placed to my husband's temple and almost everything he had taken, including what could have been his life, for your game system. All I can say is that I am thankful to God that I did not wake up a widow that night, which would have been the case if the thugs that did this had pulled the trigger. It hurts me to think that thugs consider a $400 piece of equipment more valuable than the life of my husband. He is a kind man who has never done anything to anyone, who spent 6 months working any extra hours he could to put towards this machine so that he could have it on release day. $400 may not seem like a lot to some people but it is to me. Now he has nothing.
I don't know if any of you have ever had your life threatened in a violent way, but it leaves a person traumatized and this is what my husband is going through now. He has not slep in almost 36 hours, barely eats, and is an emotional wreck, scared that these people may return to our home. He now says he wants to buy a gun for protection. You may say that this is not Microsoft's problem, but in my opinion they are just as responsible as Gamestop where my husband purchased his XBOX. All I have are unanswered questions.
Dat is inderdaad erg triest, maar de laatste conclusie snap ik niet.
Waarom zouden MS of Gamestop hier verantwoordelijk voor zijn?
Waarom zouden MS of Gamestop hier verantwoordelijk voor zijn?
Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three
Triest verhaal idd, maar waarom Microsoft en Gamestop nu weer verantwoordelijk zouden zijn?
Als iemand een beetje hoog bij Microsoft hiervan hoort stuurt ie die kerel persoonlijk een X360 op overigens, al is het maar voor de free publicity.
vind de reacties op de xbox360 niet bijster tof. Meest gehoorde recensie:"het is een mooi apparaat, maar duur en niet spectaculair. Het doet niet wat de ps2 vijf jaar geleden deed".
Nou vind ik hem niet echt duur, maar dat van die ps2 klopt wel. Ik denk overigens dat zo'n relatief grote stap niet meer te maken is, tenzij je bijv. 5 - 8 jaar wacht en dan pas weer een nieuwe console uitbrengt. Desalniettemin vind ik het wel een gaaf ding en ben ik blij als ik hem volgende week kan ophalen; zal wel moeten overigens; mijn xbox en ps2 net verkocht..
Nou vind ik hem niet echt duur, maar dat van die ps2 klopt wel. Ik denk overigens dat zo'n relatief grote stap niet meer te maken is, tenzij je bijv. 5 - 8 jaar wacht en dan pas weer een nieuwe console uitbrengt. Desalniettemin vind ik het wel een gaaf ding en ben ik blij als ik hem volgende week kan ophalen; zal wel moeten overigens; mijn xbox en ps2 net verkocht..
inquirer is nou niet de betrouwbaarste maar goedVerwijderd schreef op vrijdag 25 november 2005 @ 09:21:
http://www.theinquirer.net/?article=27930
Xbox 360 crash fix found :):)
xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing
Verwijderd
Hallo,
Ik vroeg me af of er een minimale snelheid voor je internetverbinding is om xbox life te spelen met de 360.
Weet iemand hier iets van?
Alvast bedankt.
Ik vroeg me af of er een minimale snelheid voor je internetverbinding is om xbox life te spelen met de 360.
Weet iemand hier iets van?
Alvast bedankt.
Breedband is aan te raden, maar zolang je alleen gamet en geen honderden megabytes aan demo's download zou zelfs dialin moeten voldoen. Dan heb je wel een verneukte ping overigens 
Eisen zijn in principe hetzelfde als CounterStrike, Q3A, UT of whatever online natuurlijk
Eisen zijn in principe hetzelfde als CounterStrike, Q3A, UT of whatever online natuurlijk
Minimaal iets van DSL of kabel.
Denk dat je een verbinding moet hebben van minimaal 1024 - 512
Met xbox 1 kan je dan games hosten van meer dan 6 players online. Dus dat moet wel goed zitten.Dennis_k schreef op vrijdag 25 november 2005 @ 09:57:
Minimaal iets van DSL of kabel.
2 MT 5.12 KWh (v 151) , Shelly Pro EM CT-63, HW-P1, 1 fase. 12 x 340 WP Solar.
^^ quote van xbox live doosje* Breedband Internetverbinding (kabel, ADSL of FTTH)
Afhankelijk van de snelheid van de internetverbinding, hoeveelheid netwerkverkeer en de capaciteit van het netwerk kan de kwaliteit van de service varieren. Extra hardware is mogelijk vereist. Controleer of je ISP Xbox Live ondersteunt.
Erm. Online gamen is wat anders dan hosten he.S2S schreef op vrijdag 25 november 2005 @ 10:03:
[...]
Met xbox 1 kan je dan games hosten van meer dan 6 players online. Dus dat moet wel goed zitten.
Voor Live is het goedkoopste ADSL/Kabel pakket voldoende.
iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky
Ik ben voor dit topic:
Design je eigen Postbankpas deel 2
op zoek naar een mooi x360 plaatje voor op de pas. Iemand met tips?
Gisteren even een 360 controller aangeschaft bij de eplaza. Aansluiten op de pc, drivertjes downloaden van de microsoft site en spelen maar. Wat een zalige controller zeg.
Avondje getest met NFS: Most Wanted en Fifa 06. Krijg ik toch een klein beetje XBOX360 gevoel voor de launch
Als playstation fan ben ik toch gevallen voor de charmes van de XBOX360
Avondje getest met NFS: Most Wanted en Fifa 06. Krijg ik toch een klein beetje XBOX360 gevoel voor de launch
Als playstation fan ben ik toch gevallen voor de charmes van de XBOX360
[ Voor 13% gewijzigd door Noener op 25-11-2005 11:05 ]
bAdmuTs schreef op donderdag 24 november 2005 @ 17:51:
[...]
Ik ga spelen op een Panasonic TX-28PS10 (CRT), heb die tv net begin dit jaar gekocht dus beetje zonde om nu een nieuwe te kopen. En heb er alle vertrouwen in dat het er alsnoguitziet (iig mooier dan op de xbox).
Thanx NightHawk
offtopic:
Lol je bent toch niet de gene die hem van mij heeft gekocht he
Lol je bent toch niet de gene die hem van mij heeft gekocht he
Dit is zeker een goed CRT scherm btw, Maja ben ook wel blij met mijn nieuwe Sony V26A10 'Bravia'
euhm... bij mij doet die link het nietPWM schreef op vrijdag 25 november 2005 @ 11:03:
Ik ben voor dit topic:
Die uit de topicstart is all yoursPWM schreef op vrijdag 25 november 2005 @ 11:03:
Ik ben voor dit topic:
Overigens moet je wel 5 jaar doen met die pas he?
Verwijderd
ik heb net bevestiging gekregen over mijn email dat ik mijn xbox360 bij de eerste lading krijg, dus op 2 december thuis krijg.
geweldig man
geweldig man
Verwijderd
ja echt geweldig.
nu nog even kijken voor een leuke lcd tv, denk dat ik gewoon zo'n samsung neem die ze ook bij de demo pods hebben.. maar dan natuurlijk wel een wat grotere.
maarjah die krengen zijn ook zeker niet goedkoop.. dus moet het een en ander in de verkoop doen
bij dimensionplus
nu nog even kijken voor een leuke lcd tv, denk dat ik gewoon zo'n samsung neem die ze ook bij de demo pods hebben.. maar dan natuurlijk wel een wat grotere.
maarjah die krengen zijn ook zeker niet goedkoop.. dus moet het een en ander in de verkoop doen
bij dimensionplus
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 25-11-2005 11:48 ]
Verwijderd
Wat is de verwachting dat mensen zonder kitje, wanneer deze een 360 kunnen kopen?Crawl NL schreef op donderdag 24 november 2005 @ 21:39:
[...]
Als je geen kitje hebt zul je wel moeten wachten.....
Kitjes zijn uitverkocht toch?
Weet ik, dan kan ik hem mooi vervangen door het Xbox1080 logocurry684 schreef op vrijdag 25 november 2005 @ 11:29:
[...]
Die uit de topicstart is all yours
Overigens moet je wel 5 jaar doen met die pas he?
Zoals het er nu voor staat komt er een tweede levering omstreeks 12 december en heeeeeeeel misschien nog tussen kerst en nieuwjaarVerwijderd schreef op vrijdag 25 november 2005 @ 12:02:
[...]
Wat is de verwachting dat mensen zonder kitje, wanneer deze een 360 kunnen kopen?
Kitjes zijn uitverkocht toch?
Verwijderd
Kortom 2 december is de pre order kit ronde, 12 december is er een kans voor de slome sukkels als ik?NightHawk schreef op vrijdag 25 november 2005 @ 12:12:
[...]
Zoals het er nu voor staat komt er een tweede levering omstreeks 12 december en heeeeeeeel misschien nog tussen kerst en nieuwjaar
Gisteren even op de demo-pod gespeeld bij Mediamarkt Rotterdam (ze hadden iets van 4 pods staan!!!) en ik moet zeggen: Ik was erg onder de indruk van de graphics! Vooral de licht-effecten en details zijn erg gaaf en de blurring effecten als de T-rex brult in King Kong zijn erg gaaf.
net een psp aangeschaft dus nog maar even wachten met deze console.
Iemand al NFS most wanted voor de 360 gespeeld?
net een psp aangeschaft dus nog maar even wachten met deze console.
Iemand al NFS most wanted voor de 360 gespeeld?
pong, nes, gameboy, megadrive, playstation 2, psp, pc, wii, xbox one s, switch, xbox series x, ipad, android phone
Kan je de drivers niet ergens uploaden?Noener schreef op vrijdag 25 november 2005 @ 11:04:
Gisteren even een 360 controller aangeschaft bij de eplaza. Aansluiten op de pc, drivertjes downloaden van de microsoft site en spelen maar. Wat een zalige controller zeg.
XBOX 360 Gamertag | Mac mini | Macbook | iMac - God Does Not Have a Plan; He is Just a Kid With an Antfarm
Als je een paar pagina's terugleest zie je misschien posts naar een website die de drivers aanbiedt?
HINT: De eigenaar van de website is ene Bill G.
"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'
Volgens mij staat er toch echt in het bericht van Noener "drivertjes downloaden van Microsoft site"

Verwijderd
zojuist project gotham 3 besteld bij gcshop 
nu moet ik het even rustig aan doen want anders heb ik daarlijk echt helemaal niks meer
nu moet ik het even rustig aan doen want anders heb ik daarlijk echt helemaal niks meer
Verwijderd
Was gisteren bij de Nedgame en bij de Dimplus in Groningen geweest.
Bij de Nedgame zei de verkoper dat hij 40 (!) Xbox360 kreeg (geen idee hoeveel Core/Premium). Ik ben dus verzekerd van een Xbox360 op 2 december.Nu weet ik niet of het filiaal in Groningen 40 stuks krijgt, of dat die 40 voor alle filialen van Nedgame zijn. Mensen met een pre-order kit zijn dus (volgens de verkoper) verzekerd van een console bij launch.
Bij de Dimplus zeiden ze dat alle pre-order kits sowieso een Xbox360 kregen. Daarnaast zeiden ze dat als je er nu nog eentje wilde reserveren (zonder pre-order kit dus) dan moest je wachten tot de 2e shipment. Wanneer die 2e shipment aankomt wisten ze nog niet.
Bij de Nedgame zei de verkoper dat hij 40 (!) Xbox360 kreeg (geen idee hoeveel Core/Premium). Ik ben dus verzekerd van een Xbox360 op 2 december.Nu weet ik niet of het filiaal in Groningen 40 stuks krijgt, of dat die 40 voor alle filialen van Nedgame zijn. Mensen met een pre-order kit zijn dus (volgens de verkoper) verzekerd van een console bij launch.
Bij de Dimplus zeiden ze dat alle pre-order kits sowieso een Xbox360 kregen. Daarnaast zeiden ze dat als je er nu nog eentje wilde reserveren (zonder pre-order kit dus) dan moest je wachten tot de 2e shipment. Wanneer die 2e shipment aankomt wisten ze nog niet.
had netgame ook al games in de verkoop? Ik zag dat dim.plus ook al een 4-tal in de winkel te koop heeft.
Verwijderd
Jahoor, ze hadden alle Activision games (Quake 4, Gun, Tony Hawk en Call of Duty 2) en Condemned al in de verkoop.mobygo76 schreef op vrijdag 25 november 2005 @ 13:11:
had netgame ook al games in de verkoop? Ik zag dat dim.plus ook al een 4-tal in de winkel te koop heeft.
Wtf @ Dead or Alive 4:

Bij IGN staan dezelfde data voor Japan en VS, geen datum voor Europa. Bij GC-shop staat ie onder hardware, voor 13 januari. Wie heeft nu gelijk
BliepNorth America: Dec 6, 2005
Japan: Dec 10, 2005
Europe: February 2006

Bij IGN staan dezelfde data voor Japan en VS, geen datum voor Europa. Bij GC-shop staat ie onder hardware, voor 13 januari. Wie heeft nu gelijk

Verwijderd
Dead or Alive 4 verschoven
Gepost door ajacied88 op vrijdag 25-11-2005 01:19 Bron: Gaming Universe
Dead or Alive 4 moest helaas worden verschoven.
Voor de fans van Dead or Alive is er slecht nieuws. Microsoft heeft namelijk bekend gemaakt dat het spel dit jaar niet haalt. DOA 4 wordt nu verwacht op 9 december.
Voor de fans van Dead or Alive is er slecht nieuws. Microsoft heeft namelijk bekend gemaakt dat het spel dit jaar niet haalt. DOA 4 wordt nu verwacht op 9 december.
Ook lekkere quoteMicrosoft heeft namelijk bekend gemaakt dat het spel dit jaar niet haalt. DOA 4 wordt nu verwacht op 9 december.

Game247 heeft ook 13 januari staan, Play.com geeft 3 februari aan
Het spel haalt dit jaar niet, maar wordt nog wel op 9 december uitgebracht?Verwijderd schreef op vrijdag 25 november 2005 @ 13:21:
Dead or Alive 4 verschoven
"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'
curry684 schreef op vrijdag 25 november 2005 @ 13:18:
Wtf @ Dead or Alive 4:
[...]
Bliep![]()
DOA4 staat op dit moment nog op de releaselijsten voor 13 januari....NightHawk schreef op woensdag 23 november 2005 @ 15:08:
[...]
Helaas is DOA4 dus uitgesteld naar januari.
Pre-order kits zijn de aantallen die de winkels gaan krijgen, niet meer niet minder.
Demo-pods duren langer (ik w8 er zelf ook nog op) aangezien Samsung de LCD's niet kan leveren
dan maar ff copypasten
Rugby Challenge 2006 Xbox 8-dec
Tiger Woods PGA Tour 2006 Xbox 360 15-dec
Dead or Alive 4 Xbox 360 13-jan
Top Spin 2 Xbox 360 27-jan
NBA Basketball 2K6 Xbox 360 27-jan
NHL 2006 (2K6) Xbox 360 27-jan
NBA Basketball 2K6 Xbox 360 (français) 27-jan
NHL 2006 (2K6) Xbox 360 (français) 27-jan
Tom Clancy’s, Ghost Recon, Advanced Warfighter Xbox 360 15-feb
Godfather, the Game Xbox 360 15-feb
Ridge Racer 6 Xbox 360 24-feb
Full Auto Xbox 360 3-mrt
The Elder Scrolls 4, Oblivion Xbox 360 24-mrt
TimeShift Xbox 360 24-mrt
LMA Manager 2006 Xbox 360 31-mrt
Football Manager 2006 Xbox 360 31-mrt
Test Drive Unlimited Xbox 360 16-jun
Official Xbox, CD/DVD Case Xbox 360 2-dec
Gears of War Xbox 360 n.n.b.
Prey Xbox 360 n.n.b.
Chromehounds Xbox 360 n.n.b.
Battlefield 2, Modern Combat Xbox 360 n.n.b.
Burnout, Revenge Xbox 360 n.n.b.
Saint's Row Xbox 360 n.n.b.
The Outfit Xbox 360 n.n.b.
Moto GP 2006, Ultimate Racing Technology Xbox 360 n.n.b.
[ Voor 37% gewijzigd door NightHawk4 op 25-11-2005 13:28 ]
Zonder pre-order kit nam Dim+ ook al een flinke tijd reserveringen aan. Heb op 11-10 gewoon gereserveerd zonder pre-order kit nl. Men is alleen sinds deze week gestopt met het aannemen van reserveringen.Verwijderd schreef op vrijdag 25 november 2005 @ 13:09:
"Better ask questions before you shoot"
Dimplus heeft m'n pre-order bevestigd, nadat ik even gebeld had. Ik krijg zowiezo 2 december een xbox360
Ik heb trouwens halverwege september gereserveerd
Verwijderd
Ik zei ook als je er nu eentje wil bestellen kom je sowiezo bij de 2e shipment.Chocovla schreef op vrijdag 25 november 2005 @ 13:27:
[...]
Zonder pre-order kit nam Dim+ ook al een flinke tijd reserveringen aan. Heb op 11-10 gewoon gereserveerd zonder pre-order kit nl. Men is alleen sinds deze week gestopt met het aannemen van reserveringen.
Als je hem zo vroeg hebt besteld krijg je hem hopelijk ook op 2 dec, is alleen niet gegarandeerd
Ligt eraan waar je hem besteld dus dat sowieso klopt niet helemaalVerwijderd schreef op vrijdag 25 november 2005 @ 13:36:
[...]
Ik zei ook als je er nu eentje wil bestellen kom je sowiezo bij de 2e shipment.
Als je hem zo vroeg hebt besteld krijg je hem hopelijk ook op 2 dec, is alleen niet gegarandeerd
E-plaza bij mij i/d buurt had nog geen draadloze controller 
Wel relax dat het compatible is
Rapapa...
Verwijderd
we hadden het over de dimplus...NightHawk schreef op vrijdag 25 november 2005 @ 13:39:
[...]
Ligt eraan waar je hem besteld dus dat sowieso klopt niet helemaal

Kan je hem nu nog ergens reserveren voor de eerste shipment?
Of zijn er zaken die sowieso niet aan preorders deden?
Kan hier kiezen uit: Bart Smit, Dixons, Free Record, Nedgame, Playz2B, Intertoys, Top1 Toys....
Iemand een idee waar je de meeste kans maakt?
Of zijn er zaken die sowieso niet aan preorders deden?
Kan hier kiezen uit: Bart Smit, Dixons, Free Record, Nedgame, Playz2B, Intertoys, Top1 Toys....
Iemand een idee waar je de meeste kans maakt?
Haters everywhere but I don’t really care
Xbox360 Controller XP drivers <- voor de luie mensen.
Weet alleen niet of de Vibration Feedback werkt. Zal dat vanavond eens uitzoeken. Gisteren niet meer aan gedacht eigenlijk. Die XBOX knop in het midden werkt helaas ook niet, maar dat was bekent.
zal mijn avatar maar eens gaan aanpassen
Weet alleen niet of de Vibration Feedback werkt. Zal dat vanavond eens uitzoeken. Gisteren niet meer aan gedacht eigenlijk. Die XBOX knop in het midden werkt helaas ook niet, maar dat was bekent.
zal mijn avatar maar eens gaan aanpassen

Verwijderd
@Matthijst
Ik geef je weinig kans maar je zou ze ff kunnen bellen.
Zou een stuk sneller gaan.
Ik geef je weinig kans maar je zou ze ff kunnen bellen.
Zou een stuk sneller gaan.
[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 25-11-2005 14:00 ]
wanneer krijg je eigenlijk je game binnen als je bij gcshop besteld? Ook 2 december of pas een dag erna?
Verwijderd
als ik het goed heb onthouden stond er in dit topic dat als je bij gcshop besteld dat de spellen op 2 december worden verzonden.
edit: volgens mij heb ik het niet goed onthouden
[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 25-11-2005 14:09 ]
Verwijderd
ik heb vorige week battlefield2: special forces besteld.
Kreeg hem netjes op de dag van de release. Alhoewel er drie dagen terug al stond dat hij verzonden was
Kreeg hem netjes op de dag van de release. Alhoewel er drie dagen terug al stond dat hij verzonden was
Dat zei Game247, maar ik vermoed dat die ze ook op 1 december al versturen als ze ze binnen hebbenVerwijderd schreef op vrijdag 25 november 2005 @ 14:05:
als ik het goed heb onthouden stond er in dit topic dat als je bij gcshop besteld dat de spellen op 2 december worden verzonden.
GC-shop verwacht volgens hun eigen forum de spullen op 1 december of 30 november, dus versturen het in principe op tijd.
Verwijderd
Ja, was jou post uit het 3e deelcurry684 schreef op vrijdag 25 november 2005 @ 14:23:
[...]
Dat zei Game247, maar ik vermoed dat die ze ook op 1 december al versturen als ze ze binnen hebben
GC-shop verwacht volgens hun eigen forum de spullen op 1 december of 30 november, dus versturen het in principe op tijd.
Verwijderd
Ja daar was ik weer.
Zijn er nog mensen die meer duidelijkheid hebben over de leveringen van de Dixons filialen?
Ik heb een pre-order kit, maar mijn vestiging (Goes, Zeeland) blijft er maar geheimzinning over doen
Zijn er nog mensen die meer duidelijkheid hebben over de leveringen van de Dixons filialen?
Ik heb een pre-order kit, maar mijn vestiging (Goes, Zeeland) blijft er maar geheimzinning over doen

Verwijderd
Werd net gebeld door de Nedgame.
Ze zijn de mensen met pre-orders kits aan het bellen om de orders klaar te maken
Heb er meteen een wireless controller bij gedaan
Ze zijn de mensen met pre-orders kits aan het bellen om de orders klaar te maken
Heb er meteen een wireless controller bij gedaan
Klaar maken?Verwijderd schreef op vrijdag 25 november 2005 @ 14:30:

Verwijderd
de verkoper zei het op die manier; hij zal wel bedoelen informatie verzamelen om komende week de orders te verzamelen
Ook ff rondgebeld:
Nedgame: Core Systems nog wel gewoon los te koop, premium pas weer op 12 december
Playz2B: : Core Systems nog wel gewoon los te koop, premium pas weer op 12 december
Dixons: nu niet meer te bestellen, misschien op 2 december wel over
Bart Smit: 15 reserveringen, en geeneens zeker dat die mensen hem krijgen, daarna pas weer op 12 december.
Intertoys: waarschijnlijk krijgen ze hem niet
Top1 Toys: krijgt hem volgende week niet
Over kopen in Duitsland: geen probleem, garantie heb je overal, behalve als je hem uit Amerika haalt, dan maar 90 dagen.
Dus: hoe komen mensen erbij dat hij in Duitsland meer op voorraad zou zijn dan hier?
Dan misschien maar daar kijken....
Nedgame: Core Systems nog wel gewoon los te koop, premium pas weer op 12 december
Playz2B: : Core Systems nog wel gewoon los te koop, premium pas weer op 12 december
Bart Smit: 15 reserveringen, en geeneens zeker dat die mensen hem krijgen, daarna pas weer op 12 december.
Intertoys: waarschijnlijk krijgen ze hem niet
Top1 Toys: krijgt hem volgende week niet
Over kopen in Duitsland: geen probleem, garantie heb je overal, behalve als je hem uit Amerika haalt, dan maar 90 dagen.
Dus: hoe komen mensen erbij dat hij in Duitsland meer op voorraad zou zijn dan hier?
Dan misschien maar daar kijken....
Misschien games die ze erbij willen of andere accesoires alvast bij hun Xbox360 leggen ofzo.curry684 schreef op vrijdag 25 november 2005 @ 14:37:
[...]
Klaar maken?Like, ze krijgen ze pas begin volgende week als het goed is toch?
[ Voor 54% gewijzigd door Wekko306 op 25-11-2005 14:48 ]
Mijn leverancier heeft me ook al gebeld. Volledige lijst doorgenomen wat ze nog meer kunnen leveren aanstaande donderdag @ 23:59:59 (+2 seconden).curry684 schreef op vrijdag 25 november 2005 @ 14:37:
[...]
Klaar maken?Like, ze krijgen ze pas begin volgende week als het goed is toch?
Dead or Alive 4 is trouwens nu op meerdere sites pas 3 februari te leveren; wel zwaar balen want die had ik toch erg graag volgende week al gespeeld.
Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof
Verwijderd
Hoe zit dat eigenlijk, nog steeds vibration feedback, of wordt het nu ook echt Force Feedback...Noener schreef op vrijdag 25 november 2005 @ 13:57:
Xbox360 Controller XP drivers <- voor de luie mensen.
zal mijn avatar maar eens gaan aanpassen![]()
Verwijderd
Dead or Alive was ook een launch titel waar ik naar uitkeek. Helaas, maar dan is er volgend jaar ook weer wat te spelen
De draadloze controller is juist niet compatible met de PC.LosGieros schreef op vrijdag 25 november 2005 @ 13:45:
E-plaza bij mij i/d buurt had nog geen draadloze controller
Verwijderd
Geld dit voor elke Dixons dude? Zou wel fijn zijnmatthijst schreef op vrijdag 25 november 2005 @ 14:45:
Ook ff rondgebeld:
...
...
Op de micrososft site staat aangegeven "Vibration Feedback". Dus na een tijdje racen voelen je handen lam aan van een trillende controllerVerwijderd schreef op vrijdag 25 november 2005 @ 14:58:
[...]
Hoe zit dat eigenlijk, nog steeds vibration feedback, of wordt het nu ook echt Force Feedback...
Hoe wil jij Force Feedback in een controller? Die kan toch helemaal niet tegenwerken, alleen maar een beetje trillen?Verwijderd schreef op vrijdag 25 november 2005 @ 14:58:
[...]
Hoe zit dat eigenlijk, nog steeds vibration feedback, of wordt het nu ook echt Force Feedback...
Verwijderd
Nee bedoel het meer door breder te trekken: zou er bij een stuurtje ook vibration zitten of toch FF.Fire69 schreef op vrijdag 25 november 2005 @ 15:23:
[...]
Hoe wil jij Force Feedback in een controller? Die kan toch helemaal niet tegenwerken, alleen maar een beetje trillen?
Berichten zijn her en der nogal tegenstrijdig
Laatst zag ik een programma over de launch van de Xbox360 en daar werd verteld dat behalve voor gamen dat het ook een multimedia box is.
Wat ik me afvraag kan ie straks ook (met WiFi adaptor) MP3's en AVI's etc streamen vanaf je PC?
Als dat zo is vind ik het wel interesant worden..
Wat ik me afvraag kan ie straks ook (met WiFi adaptor) MP3's en AVI's etc streamen vanaf je PC?
Mag je een gegeten paard in de bek kijken?
Verwijderd
Net plaatselijke intertoys (Goes) aan de lijn gehad.
Ze krijgen helemaal niks! En hebben ook geen pre-order kits gehad
whehe ff topic doorlezenToolkiT schreef op vrijdag 25 november 2005 @ 15:59:
Laatst zag ik een programma over de launch van de Xbox360 en daar werd verteld dat behalve voor gamen dat het ook een multimedia box is.
Streamen van films kan alleen als je een Windows Media Center Edition PC hebt
Net ook ff bij de E-plaza in goes geweest. Blijkt dat ik als 5e op de lijst staVerwijderd schreef op vrijdag 25 november 2005 @ 16:01:
Net plaatselijke intertoys (Goes) aan de lijn gehad.
E-plaza is een dochter onderneming van Bartsmith, een van de grotere afnemers van Microsoft producten, Alle pre-order kits worden geleverd. Het klopt dat men die geen pre-order kit heeft naast de boot loopt.
Zaken als kleinere vestigingen, in kleine plaatsjes, bv. Intertoys welke geen pre-order kits uitgeven krijgen geen 360's deze worden door het hoofdkantoor enkel naar de grotere vestigingen gestuurt.
De tip die we hieruit kunnen concluderen is dat mocht je geen pre-order kit hebben ga op 2 december campen voor een van de grotere vestigingen in preferable hoofdsteden
*zucht* er is een prachtige voor pagina (curryToolkiT schreef op vrijdag 25 november 2005 @ 15:59:
bij FRC leeuwarden hebben ze mijn gevens niet genoteerd.. ik zal vrijdag dus voor de zekerheid maar voor de deur moeten

Verwijderd
Goed nieuws volgens mij, kreeg dit van Eplaza binnen 
Geachte internetklant,
Wij danken u voor uw reservering van producten bij Bart Smit. Het wachten was op de releasedatum van de Xbox 360 en u kunt hem vanaf nu bestellen bij Bart Smit
U heeft:
Xbox 360 + Wireless Controller
bij ons gereserveerd. Nu heeft u de mogelijkheid om het product dat u heeft gereserveerd (Xbox 360 + Wireless Controller) te bestellen.
Bestel nu deze topconsole en ontvang hem op de dag van release (2 dec) thuis.
Er zijn ook alle vele games en spellen beschikbaar voor de Xbox360, kijk hiervoor in de speciale Games sectie van onze site.
Door de hoge prijs van de console is het niet mogelijk om met acceptgiro te betalen (max. 300 euro), maar uiteraard hebben we nog genoeg andere betaalmogelijkheden: u kunt betalen met creditcard, iDeal (internetbankieren) of rembours.
Wij hopen u binnenkort weer als klant te mogen begroeten.
Met vriendelijke groeten,
De shopmanager
Maar ja, zou het echt zijn dat ik hem dan op 2 dec. heb? Ik heb hem ook al gepreorderd bij Dixons (kitje) maar die hebben nog niet veel zekerheid. Dilemma dus..
Geachte internetklant,
Wij danken u voor uw reservering van producten bij Bart Smit. Het wachten was op de releasedatum van de Xbox 360 en u kunt hem vanaf nu bestellen bij Bart Smit
U heeft:
Xbox 360 + Wireless Controller
bij ons gereserveerd. Nu heeft u de mogelijkheid om het product dat u heeft gereserveerd (Xbox 360 + Wireless Controller) te bestellen.
Bestel nu deze topconsole en ontvang hem op de dag van release (2 dec) thuis.
Er zijn ook alle vele games en spellen beschikbaar voor de Xbox360, kijk hiervoor in de speciale Games sectie van onze site.
Door de hoge prijs van de console is het niet mogelijk om met acceptgiro te betalen (max. 300 euro), maar uiteraard hebben we nog genoeg andere betaalmogelijkheden: u kunt betalen met creditcard, iDeal (internetbankieren) of rembours.
Wij hopen u binnenkort weer als klant te mogen begroeten.
Met vriendelijke groeten,
De shopmanager
Maar ja, zou het echt zijn dat ik hem dan op 2 dec. heb? Ik heb hem ook al gepreorderd bij Dixons (kitje) maar die hebben nog niet veel zekerheid. Dilemma dus..
[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 25-11-2005 17:31 ]
Heb je een kassabon dan??Black_Mage schreef op vrijdag 25 november 2005 @ 16:48:
[...]
*zucht* er is een prachtige voor pagina (curry) waar het op staat, en er is een zoek functie
bij FRC leeuwarden hebben ze mijn gevens niet genoteerd.. ik zal vrijdag dus voor de zekerheid maar voor de deur moeten
Ik sta wel op het lijstje een heb ook een kassabon. Waarschijnlijk (moet ik nog ff overleggen met me werk) sta ik a.s. vrijdag om 9:30 bij de FRS op de stoep
En: geen divx/xvid enzoTheVisionMaster schreef op vrijdag 25 november 2005 @ 16:04:
[...]
whehe ff topic doorlezenMP3's streamen kan zowieso met Windows XP pc.
Ik heb de hele openings post van curry doorgelezen maar daar vond ik het er niet in... heb ik er overheen gelezen??Black_Mage schreef op vrijdag 25 november 2005 @ 16:48:
[...]
*zucht* er is een prachtige voor pagina (curry) waar het op staat, en er is een zoek functie

rest van draad heb ik snel doorgelezen maar niet gezien.. vandaar dat ik het maar explisiet vroeg..
Mmm een MP3 streamer heb ik al.. het ging me vooral om films.. dus word het iets minder interesant..TheVisionMaster schreef op vrijdag 25 november 2005 @ 16:04:
[...]
whehe ff topic doorlezenMP3's streamen kan zowieso met Windows XP pc.
IMHO de grootste fout die je kunt maken. Consoles of originele games verkopen. Ik heb ook ooit zoiets gedaan en kan mezelf nu nog voor mn kop slaan.hully schreef op vrijdag 25 november 2005 @ 09:23:
Desalniettemin vind ik het wel een gaaf ding en ben ik blij als ik hem volgende week kan ophalen; zal wel moeten overigens; mijn xbox en ps2 net verkocht..
Always shoot for the moon. Even if you miss you will land among the stars...
Dit topic is gesloten.