Het Grote Xbox 360 Topic - Deel 4 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 4 ... 10 Laatste
Acties:
  • 5.566 views sinds 30-01-2008

• johanm3
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 11-09 22:27

johanm3

Het kan altijd slechter

Ik ben volgens mij een next-gen console fanboy.
Momenteel heb ik de ps2 en de xbox staan. En ik ben van plan om naast de 360 volgend jaar ook een ps3 te zetten. ;)

Gadgets fan

Verwijderd

bah, je hebt dus idd balken op je monitor en stretching bij oa pgr 3 :(
(teamxbox forums)

Verwijderd

Zojuist PGR3 apart laten leggen bij de winkel :+ Dusseh, PGR-series, i'm there...
Alleen zuur dat mijn vriendin persé tussen kerst en oud/nieuw nog ff een paar daagjes naar Parijs wil.... en ik mee moet :D

• Alpha-sphere
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 14-12-2021
Verwijderd schreef op donderdag 24 november 2005 @ 12:50:
Zojuist PGR3 apart laten leggen bij de winkel :+ Dusseh, PGR-series, i'm there...
Alleen zuur dat mijn vriendin persé tussen kerst en oud/nieuw nog ff een paar daagjes naar Parijs wil.... en ik mee moet :D
Parijs smarijs, je kan ook in PGR3 rond touren door parijs :P

Assume there are no rules and it's one big free for all

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

X-G schreef op donderdag 24 november 2005 @ 11:05:
Lees ik dat goed? 70 Euro voor één game? Dan wacht ik wel op n modchip ofzo, ik weet niet wat ze bij MS van de economie denken, maar daar heb ik totaal al geen geld voor. Heb al moeite met maandelijks 1 PC game á 45 ~ 50 pleuro's te betalen.
Lees ik dat goed? Je weet van te voren dat je geen geld hebt voor games?? Dan koop je toch geen 360? Het hoeft niet hoor, je wordt niet gedwongen.

Daarbij is 70,- nog cheap als je het vergelijkt met 10-20(!!!) jaar geleden.

• PWM
  • Niet online

PWM

Verwijderd schreef op donderdag 24 november 2005 @ 12:47:
bah, je hebt dus idd balken op je monitor en stretching bij oa pgr 3 :(
(teamxbox forums)
Ik neem aan dat het van je monitor afhangt?? Heb je een link?

• LosGieros
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
johanm3 schreef op donderdag 24 november 2005 @ 12:40:
Ik ben volgens mij een next-gen console fanboy.
Momenteel heb ik de ps2 en de xbox staan. En ik ben van plan om naast de 360 volgend jaar ook een ps3 te zetten. ;)
Begin mezelf ook met andere ogen te bekijken na een ps1,ps2 en xbox en nu de 360. (wtf is een fanboy?)

Maja wtf geld moet er net zo hard weer uit anders blijft er over :P

Rapapa...

• curry684
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 06-09 00:37

curry684

left part of the evil twins

Topicstarter
Ik moet voor m'n werk waarschijnlijk de week voor kerst naar San Jose, California en een van de eerste dingen die ik dacht was "kut, week niet gamen". Is dat erg? :+

Professionele website nodig?

• cybermans
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 17:27
ja.... want dat betekent dat je geen:
A) gameboy micro
B) PSP
C) Gizmondo
D) PDA met games zoals AoE & sudoku & etc

hebt. ( * cybermans heeft optie b&d )

enige nadeel is dat wij je allemaal in gaan maken met Project Got Racing Series 2005

eventueel wil ik het toch wel gaan organiseren maar ik zit nog in twijfel over hoe punten berekening voor dit soort dingen is:
A) snelste tijd
B) winnaar van een heat
C) punten ala F1

Ook heb ik nog geen idee hoe het precies zit met de verschillende classes (zou niet eerlijk zijn als curry in een trabant tegen mij in een dikke lambo moet (voor mij dan :+))

[ Voor 59% gewijzigd door cybermans op 24-11-2005 13:07 ]

Strava | Runkeeper | Endomondo (mijn leikr uploads)

• curry684

curry684

Topicstarter
Ik heb Monkey Island op m'n Orange SPV M500 :P

• LopeZ
  • Laatst online: 21:24

LopeZ

Too much is never enough

cybermans schreef op donderdag 24 november 2005 @ 13:05:
enige nadeel is dat wij je allemaal in gaan maken met Project Got Racing Series 2005

eventueel wil ik het toch wel gaan organiseren maar ik zit nog in twijfel over hoe punten berekening voor dit soort dingen is:
A) snelste tijd
B) winnaar van een heat
C) punten ala F1

Ook heb ik nog geen idee hoe het precies zit met de verschillende classes (zou niet eerlijk zijn als curry in een trabant tegen mij in een dikke lambo moet (voor mij dan :+))
Het lijkt mij het leukste als iedereen zowiezo punten krijgt als een race wordt uitgereden en dan punten naar plaats. Zo houd je het ook leuk voor de lagere gerangde. (Ja ik denk alvast aan mezelf :P) Dus gewoon van 8 tot 1 punt, dan hou je de competitie lekker open en over de hele breedte.

Natuurlijk ook nog losse punten voor de snelste ronde, daar kan je immer ook nog voor gaan ook al lig je laatste.

• NightHawk4
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 12-08 01:50

NightHawk4

Lotte is Liev :>

Verwijderd schreef op donderdag 24 november 2005 @ 12:06:
[...]

Ho even, jij gaat ook wat te kort door de bocht. Ik zeg niet per definitie dat ik enkel en alleen doel op de marge van de detailhandel. Ik heb het over de cumulatieve marges van producent tot aan laatste schakel in het geheel. BTW vind ik 10 tot 15% al meer dan voldoende, 20 tot 25% we spreken hier even over 10 tot 15 Euro (uitgaande van games tussen 50 tot 60 Euro excl. BTW) per game. Snel verdiend. Daarbij, juist omdat dat percentage excl. BTW is, vind ik het veel poen, want die BTW verreken je toch weer c.q. draag je af.

Ofwel, huiswerk doen m.b.t. de relatieve ondoorzichtigheid van de handel vind ik niet nodig aangezien je op je blote voetjes kunt aanvoelen dat er ergens teveel aan de strijkstok blijft hangen als ze in Amerika voor veel minder poen dezelfde game aan de man brengen. Zeker na deze uitspraak vind ik de marge die de handel dus heeft abnormaal hoog, als de detailhandel al deze marges pakt, moet je voorstellen wat groothandel etc. ook nog meepikt. Games zouden rechtstreeks geleverd een fractie kunnen kosten van de prijs waar de game op de gemiddelde hoek van de straat voor ligt. Rond de 30 tot 40 Euro zou zeker haalbaar moeten kunnen zijn
Kzou zeggen koop een US machine en US games....

Voor Europa moet alles omgezet/vertaald worden daarnaast is de distributie per land verdeeld, hou ook rekening met het feit dat in de US het aantal verkooppunten een stuk lager ligt dan hier en dus hogere aantallen in verkoop hebben. Ik vind 10-15% ook geen enkel probleem als alle speelgoedzaken/dixons/v&d's de zooi niet meer verkopen ;)
En 30 tot 40 euri halen we nooit aangezien ik dat al exclusief btw betaal aan Activision/Sony/MS...
Mag je mijn marge hoog vinden en snel verdiend hebben.....betaal je mijn afschrijving van 5-10k per jaar en 22k huur? maar het zal allemaal wel....kdoe gewoon mijn ding en vind het wel best :)

@ badmuts...muh emeel ff in profiel openbaar gemaakt ;)

• Royal
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online

Royal

Flush

Wie weet in hoeverre de Xbox360 Multilanguage zal zijn ? Dus de taal van het menu / handleiding etc. Aangezien ik bij mijn laatste Xbox Live starters package ook duitse / franse folders zag zitten lijkt me dat wel.

Ik woon ontzettend dicht bij Duitsland en daar is "slechts" 16% BTW. En daarnaast verwachten de retailers daar geen tekorten

There is no dark side of the Moon really... as a matter of fact it's all dark

• ThatsHollywood
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Royal schreef op donderdag 24 november 2005 @ 13:24:
Wie weet in hoeverre de Xbox360 Multilanguage zal zijn ? Dus de taal van het menu / handleiding etc. Aangezien ik bij mijn laatste Xbox Live starters package ook duitse / franse folders zag zitten lijkt me dat wel.

Ik woon ontzettend dicht bij Duitsland en daar is "slechts" 16% BTW. En daarnaast verwachten de retailers daar geen tekorten
Ik woon ver van duitsland, maar als ze daar geen problemen met leveringen hebben dan rij ik wel even naar oberhausen ( maak ik er gelijk een daggie uit van;))

• Fire69
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 01:45
Royal schreef op donderdag 24 november 2005 @ 13:24:

Aangezien het scherm na een crash in meerdere talen is, zal dat met de rest van de x360 ook wel zo zijn gok ik. :P

• cybermans
denk dattie daar even duur is, De euro en de dollar staan ook niet gelijk maar wel zelfde prijzen

[ Voor 26% gewijzigd door cybermans op 24-11-2005 13:45 ]

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

Wat sta je nou te kijken!

cybermans schreef op donderdag 24 november 2005 @ 13:44:
[...]

denk dattie daar even duur is, De euro en de dollar staan ook niet gelijk maar wel zelfde prijzen
Maar de Duitse Euro en de Nederlandse Euro staan wel weer gelijk.
Kan zo maar 10 Euro schelen.

PSN: Shiver23

• cybermans
Shiver23 schreef op donderdag 24 november 2005 @ 13:46:
[...]

Maar de Duitse Euro en de Nederlandse Euro staan wel weer gelijk.
Kan zo maar 10 Euro schelen.
denk niet dat je helemaal snapt wat ik bedoel. Dan zal die daar gewoon iets duurder excl btw zijn. Gewoon om het overal even duur te maken

• leech1984
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 09-09 12:20
cybermans schreef op donderdag 24 november 2005 @ 13:48:
[...]

denk niet dat je helemaal snapt wat ik bedoel. Dan zal die daar gewoon iets duurder excl btw zijn. Gewoon om het overal even duur te maken
plus nog eens extra kosten voor het reizen

PSN: Leech1984

• jaapstobbe
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 12-09 15:18
hoeveel pre-orders zou de sint hebben gedaan?

• Rox_NL
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
ThatsHollywood schreef op donderdag 24 november 2005 @ 13:34:
[...]

Ik woon ver van duitsland, maar als ze daar geen problemen met leveringen hebben dan rij ik wel even naar oberhausen ( maak ik er gelijk een daggie uit van;))
Hoor ik daar Oberhausen Straight :+. Doe je ding maar ;). Ik denk dat de prijs niets gaat schelen. De europese prijs is gewoon 299 en 399. BTW of andere verschillen doen er niet toe.

PS. jullie reageren veel te hard, 319 posts in 1 dag is niet gezond, zo komen we wel aan deel 6 voor de launch :+

[ Voor 3% gewijzigd door Rox_NL op 24-11-2005 14:09 ]

• curry684

curry684

Topicstarter
Rox_NL schreef op donderdag 24 november 2005 @ 14:07:
[...]

PS. jullie reageren veel te hard, 319 posts in 1 dag is niet gezond, zo komen we wel aan deel 6 voor de launch :+
Tis US launch week he, dan mag dat :+ Denk dat het op 2 december verbazend stil gaat zijn :P

• Xun
  • Laatst online: 13-09 14:31

Xun

curry684 schreef op donderdag 24 november 2005 @ 14:10:
[...]

Tis US launch week he, dan mag dat :+ Denk dat het op 2 december verbazend stil gaat zijn :P
of een enkele tweaker die hem niet heeft gekregen of een kapotte heeft gekregen..

• cybermans
curry kan je in de ts zetten over de aantal brakke xbox 360's
het stuk van eurogamer.net ( http://eurogamer.net/article.php?article_id=61876 ) vind ik het meest duidelijk.

ps curry ik heb je maar es in me msn lijst gemietert

[ Voor 16% gewijzigd door cybermans op 24-11-2005 14:13 ]

• Black_Mage
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 12-09 20:17
er wordt veel te veel gepost ja :)
ik heb niet eens tijd om te posten omdat ik is alle nieuwe posts wil door lezen :S

ik wil mijn x360 nu hebben!!! waar woont die rot sint!!! het zal me niks verbazen is ie met mijn xbox360 aan het spelen is!
A) snelste tijd
B) winnaar van een heat
C) punten ala F1

ik speel nooit racespelen, zodar ik PGR3 heb zal ik maar meteen gaan oefenen

offtopic:
ik heb AoE op m'n SE d750i (damn slecht AI en crashes)
ik wil ook monkey island!

• curry684

curry684

Topicstarter
cybermans schreef op donderdag 24 november 2005 @ 14:13:
curry kan je in de ts zetten over de aantal brakke xbox 360's
het stuk van eurogamer.net ( http://eurogamer.net/article.php?article_id=61876 ) vind ik het meest duidelijk.
Zal vanavond eens kieken :)
ps curry ik heb je maar es in me msn lijst gemietert
Die's overdag nogal stuque atm, k*tproxy hier :P

Gaaf verhaal btw @ IGN.

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 13-09 14:04
Verwijderd schreef op donderdag 24 november 2005 @ 12:29:
[...]

Ehm, ik mag hopen dat je de kassabon erbij hebt gekregen. De kit zelf geeft namelijk niet het recht op een 360 bij launch... daarvoor heb je de kassabon nodig waarop staat dat je 40 euro aanbetaald hebt. Het doosje zelf is niets waard.
ja doosje en bonnetje, geen shirt verder of niks maar ja. boeien

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

• curry684

curry684

Topicstarter
TS toch maar even direct bijgewerkt:
curry684 schreef op woensdag 23 november 2005 @ 10:31:
:? Ik hoor dat 50% van de X360's kapot afgeleverd wordt! Wat een troep!
Nou nee, er ging even een percentage van 13% rond maar ook die sloeg nergens op. Microsoft heeft in 1 dag enkele honderdduizenden Xbox 360's in de markt gezet, en het is met nieuwe technologie normaal dat er een aantal 'dead on arrival' zijn door vervoer, soldeerfoutjes, chipmisbak of whatever. Dat is zelfs normaliter een 0.5% of meer bij bleeding edge consumentenelektronica. Dat er dus wellicht een paar honderd kapot zijn is helemaal niet verwonderlijk, en Microsoft ziet geen structurele problemen. Er zijn DOA's gemeld, en die krijgen gewoon binnen 5 dagen een nieuwe. Jammer alleen dat die mensen bij gebrek aan X360 wel de tijd hebben om veel ophef te maken op tig fora waardoor het probleem stukken groter lijkt dan het is :)

• Royal
  • Niet online

Royal

Flush

leech1984 schreef op donderdag 24 november 2005 @ 13:51:
[...]

plus nog eens extra kosten voor het reizen
Extra kosten voor het reizen ? Of ik nou in duitsland of nederland koop, de reis kosten zijn voor mij practisch het zelfde

There is no dark side of the Moon really... as a matter of fact it's all dark

Verwijderd

Heb vanmiddag een poging gedaan om op een xbox360 demo pod te spelen maar wat een gaar apparaat is dat zeg :s ik heb toch zeker 5 minuten staan klooien om PGR3 te starten maar ik kreeg niks anders dan een dom filmpje te zien... Nou zou het ook aan mij kunnen liggen maar wat dat betreft acht ik mijzelf nog wel in staat om een gamepje op te starten. Wat me ook opviel is dat de 360 wel een stuk kleiner is dan dat ik dacht. Dat zilveren cd frontje vond ik trouwens wel goedkoop staan. Ook het geluid werd ik niet echt blij van. Het ding stond in een kastje en er stonden nog meer mensen in de winkel en toch maakte dat ding nog meer lawaai dan mijn pc in een stille kamer 50cm bij mij vandaan. Weet niet of de fans harder gaan draaien als je ook echt gaat gamen maar ik kan me voorstellen dat veel mensen niet echt blij worden van die herrie.

• kloon
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 09-09 21:11
Verwijderd schreef op donderdag 24 november 2005 @ 14:33:
Heb vanmiddag een poging gedaan om op een xbox360 demo pod te spelen maar wat een gaar apparaat is dat zeg :s ik heb toch zeker 5 minuten staan klooien om PGR3 te starten maar ik kreeg niks anders dan een dom filmpje te zien... Nou zou het ook aan mij kunnen liggen maar wat dat betreft acht ik mijzelf nog wel in staat om een gamepje op te starten. Wat me ook opviel is dat de 360 wel een stuk kleiner is dan dat ik dacht. Dat zilveren cd frontje vond ik trouwens wel goedkoop staan. Ook het geluid werd ik niet echt blij van. Het ding stond in een kastje en er stonden nog meer mensen in de winkel en toch maakte dat ding nog meer lawaai dan mijn pc in een stille kamer 50cm bij mij vandaan. Weet niet of de fans harder gaan draaien als je ook echt gaat gamen maar ik kan me voorstellen dat veel mensen niet echt blij worden van die herrie.
jammer genoeg is er van PGR3 op sommige demo pods alleen maar een filmpje te zien
dus kan ke niet zelf spelen

http://web.mac.com/kl00n

• S2S
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 21:37

S2S

Ik heb alvast COD2 X360 gehaald....nu nog ff een weekje wachten. :( 60 Euro btw.... _/-\o_ mooi prijsje dacht ik zo.

[ Voor 34% gewijzigd door S2S op 24-11-2005 14:54 ]

2 MT 5.12 KWh (v 151) , Shelly Pro EM CT-63, HW-P1, 1 fase. 12 x 340 WP Solar.

• PWM
  • Niet online

PWM

@Curry

Heb je aangemeld bij mijn MSN :) Wil wat persoonlijke dingen van je weten ;)

• Dennis_k
  • Laatst online: 20:31
Persoonlijke dingen....... klinkt spannend ;)

• fulgore
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 16-08 14:16

fulgore

goud

Nog even wat positieve berichten voor de niet hdtv bezitters 8)

Some pals came over and mentioned the Xbox games do look a bit sharper on my regular tube when using the 360, plus the colors were richer. That's cool.

A killer system, I love it. And it looks stunning on my non HDTV.

Xbox One GamerTag 'QuarterCask'

• mobygo76
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 12-09 21:59
Zijn er al winkels die xbox360 games verkopen? zoja welke?

Verwijderd

NightHawk schreef op donderdag 24 november 2005 @ 13:23:
[...]

Kzou zeggen koop een US machine en US games....

Voor Europa moet alles omgezet/vertaald worden daarnaast is de distributie per land verdeeld, hou ook rekening met het feit dat in de US het aantal verkooppunten een stuk lager ligt dan hier en dus hogere aantallen in verkoop hebben. Ik vind 10-15% ook geen enkel probleem als alle speelgoedzaken/dixons/v&d's de zooi niet meer verkopen ;)
En 30 tot 40 euri halen we nooit aangezien ik dat al exclusief btw betaal aan Activision/Sony/MS...
Mag je mijn marge hoog vinden en snel verdiend hebben.....betaal je mijn afschrijving van 5-10k per jaar en 22k huur? maar het zal allemaal wel....kdoe gewoon mijn ding en vind het wel best :)

@ badmuts...muh emeel ff in profiel openbaar gemaakt ;)
Hoeveel kosten jij maakt is toch niet het probleem van een gamer? Producten waar een ander minder marge op maakt (bijv. via het internet) is sowieso een markt waar je als retailer niet in moet gaan zitten. Word je op termijn de markt uit gebonjourd, behalve dan de mensen die graag 't ding oppikken in een echte winkel.

Die duizenden die je zo het toilet in gooit zal mij of een andere gamer lekker boeien als 't in games aankopen 10 Euri per game kan schelen.

Ofwel, ik vind dat je die marge niet verdedigd door wat je verteld, het geeft mij alleen maar meer het idee dat er geld verbrand wordt in de branche

• curry684

curry684

Topicstarter
kloon schreef op donderdag 24 november 2005 @ 14:36:
[...]

jammer genoeg is er van PGR3 op sommige alle demo pods alleen maar een filmpje te zien
dus kan ke niet zelf spelen
:Y)
PWM schreef op donderdag 24 november 2005 @ 14:45:
@Curry

Heb je aangemeld bij mijn MSN :) Wil wat persoonlijke dingen van je weten ;)
:9~

Ik kan op m'n werk bij email overigens, is wellicht sneller :+

• S2S

S2S

mobygo76 schreef op donderdag 24 november 2005 @ 14:57:
Zijn er al winkels die xbox360 games verkopen? zoja welke?
Ik heb COD2 bij Nedgame gehaald.

• dadj
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 15-12-2022

dadj

Boeiend, boeiend!

Black_Mage schreef op donderdag 24 november 2005 @ 14:15:
ik wil mijn x360 nu hebben!!! waar woont die rot sint!!! het zal me niks verbazen is ie met mijn xbox360 aan het spelen is!
St Nicolaas is dood en ligt begraven in Myra, Turkije, sorry about that..

[ Voor 1% gewijzigd door dadj op 24-11-2005 15:37 . Reden: typo :) ]

XBOX 360 Gamertag | Mac mini | Macbook | iMac - God Does Not Have a Plan; He is Just a Kid With an Antfarm

• Black_Mage
dadj schreef op donderdag 24 november 2005 @ 15:14:
[...]

St Nicolaas is dood en ligt begraven in Mira, Turkije, sorry about that..
shit hm.... iemand zin om er heen te gaan en hem optegraven.... misschien heeft hij onze xbox360 mee genomen.....

jammer dat de andere winkels de spellen niet voor 2 decemebr willen verkopen :(

• LopeZ
  • Laatst online: 21:24

LopeZ

Too much is never enough

Nou ik heb net de knoop doorgehakt:
PGR3 en COD2 besteld :*)

Nu maar hopen dat er dalijk niet ineens een game te kort is ofzo :P

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 24 november 2005 @ 14:33:
dude je weet het miss nog niet maar de xbox 360 zit in een lucht dicht plastic bakie en de warme lucht moet er toch uit dus ze hebben achter het scherm met een buis een case fan daar in gezet die knoert hard draait dus dat is het geluid wat je bedoelt ;)

• jaapstobbe
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 12-09 15:18
dadj schreef op donderdag 24 november 2005 @ 15:14:
[...]

St Nicolaas is dood en ligt begraven in Mira, Turkije, sorry about that..
zeg me dat het niet waar is :'(

• Dennis_k
  • Laatst online: 20:31
Hoofdstuk 4:
Waar en hoe werd Sinterklaas begraven?

Nicolaas werd begraven in Myra de stad waar hij bisschop was geweest. En net
zoals de meeste bisschoppen in die tijd werd hij iet in een graf onder de grond
gelegd maar in een sarcofaag. Dat is een stenen graf onder de grond. Meestal
staat een sarcofaag in een kerk.
De sarcofaag van Sint -Nicolaas was heel bijzonder: er droop wonderolie uit,
blinde of mensen die niet goed konden lopen genazen als ze er iets van namen. Zo
werd Nicolaas een patroon heilige van de apotheek.
Een patroon heilige is iemand die bescherming bied zonder dat hij aanwezig of
zelfs levend is.
In 1071 veroverden Turkse moslims het land waar Sint Nicolaas begraven was. Zij
leefden anders dan de Katholieken.
De moslims hadden geen enkele band met Sint-Nicolaas. En in 1087 reisden 47
Italiaanse mannen naar Myra. Zij namen de botten mee en legden ze in de
Italiaanse stad Bari in een nieuw graf.
Er wordt gezegd dat daar nog steeds wonderolie uit het graf druipt. In Bari kun
je een fles water met 1 druppel wonderolie in zit kopen.
Bron:
http://home.wanadoo.nl/jloomans/werkstuk_sinterklaas.txt

• Black_Mage
* Black_Mage heeft net die hele pagina door gelezen

hmm dan heeft zwarte piet dus onze xbox 360!!!1111

• TweakBoy
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 08-09 11:41

TweakBoy

---

Black_Mage schreef op donderdag 24 november 2005 @ 15:19:
[...]

shit hm.... iemand zin om er heen te gaan en hem optegraven.... misschien heeft hij onze xbox360 mee genomen.....

jammer dat de andere winkels de spellen niet voor 2 decemebr willen verkopen :(
Misschien dat ik morgen al wat xb360 games kan meenemen :Y) . Thans reserveren.... In principe krijgen de winkels ongeveer 3-5 dagen vantevoren de lauchgames al binnen.. Enkel de console wordt per UPS/TNT bezorgt op 1/2 december of zo.

---

• NightHawk4
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 12-08 01:50

NightHawk4

Lotte is Liev :>

Verwijderd schreef op donderdag 24 november 2005 @ 15:04:
[...]

Hoeveel kosten jij maakt is toch niet het probleem van een gamer? Producten waar een ander minder marge op maakt (bijv. via het internet) is sowieso een markt waar je als retailer niet in moet gaan zitten. Word je op termijn de markt uit gebonjourd, behalve dan de mensen die graag 't ding oppikken in een echte winkel.

Die duizenden die je zo het toilet in gooit zal mij of een andere gamer lekker boeien als 't in games aankopen 10 Euri per game kan schelen.

Ofwel, ik vind dat je die marge niet verdedigd door wat je verteld, het geeft mij alleen maar meer het idee dat er geld verbrand wordt in de branche
je hebt helemaal gelijk inderdaad stom van mij....

• Alpha-sphere
  • Laatst online: 14-12-2021
ja.... want dat betekent dat je geen:
A) gameboy micro
B) PSP
C) Gizmondo
D) PDA met games zoals AoE & sudoku & etc

hebt. ( * cybermans heeft optie b&d )

A) snelste tijd
B) winnaar van een heat
C) punten ala F1

Zullen we alvast een Thread maken voor de PGR3 GOT competitie? Dan kunnen we de regels enzo daar vaststellen en hoe alles verder gaat.

Assume there are no rules and it's one big free for all

• cybermans
Zal vanavond ff eentje gaan maken.

• curry684

curry684

Topicstarter
Team GoTham \o/

Kun je d'r wellicht dan niet beter een algemene X360 online-gaming-dates topic van bouwen of zo, om ook afspraakjes te maken voor PDZ en zo?

[ Voor 4% gewijzigd door curry684 op 24-11-2005 16:15 ]

• Black_Mage
hmm PDZ....PGR3
ik ga binenkort maar snel een xbox live gold card halen
het wordt druk deze kerst :D

[ Voor 5% gewijzigd door Black_Mage op 24-11-2005 16:17 ]

Verwijderd

Niemand meer een werkende link van die kerel die de 360 uit elkaar sloopt? Was nu net zo leuk om te aanschouwen...

• Yonix
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 00:10
curry684 schreef op donderdag 24 november 2005 @ 16:14:
Team GoTham \o/

Kun je d'r wellicht dan niet beter een algemene X360 online-gaming-dates topic van bouwen of zo, om ook afspraakjes te maken voor PDZ en zo?
Inderdaad, een soort van GoT Xbox Live! Competities Topic :p
Maar count me in, voor PGR3 dan ;)

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 24 november 2005 @ 16:21:
Niemand meer een werkende link van die kerel die de 360 uit elkaar sloopt? Was nu net zo leuk om te aanschouwen...
Ok, zelf al gevonden incl. complete tekst, uitleg en plaatjes hoe je het ding uit elkaar sloopt. Toch handig tzt als je iets met deze doos wil gaan uithalen ;)

Videobestand is 9MB en te downloaden handig via DAP met rechtermuisknop opslaan met DAP en hopsakee, paar seconden later...

http://www.informit.com/a...cle.asp?p=430626&seqNum=1

Verwijderd

Ff zomaar uit niewschierigheid: wie van de heren ( en dames ? ) gaat met zijn 360 gamen op een normale TV.

Ik wil er tog wel een gaan kopen, maar heb geen HDTV, en ook niet van plan er een aan te gaan schaffen op korte termijn. Wel heb ik een 19 inch LCD zonder DVI. Daar kan ik die 360 tog ook wel aan hangen?

• Black_Mage
ik ga hem op een 1-2 jaar oude breedbeeld tv spelen
misschien in de toekomst kkop ik een lcd /hdtv

• curry684

curry684

Topicstarter
Verwijderd schreef op donderdag 24 november 2005 @ 16:29:
Ff zomaar uit niewschierigheid: wie van de heren ( en dames ? ) gaat met zijn 360 gamen op een normale TV.

Ik wil er tog wel een gaan kopen, maar heb geen HDTV, en ook niet van plan er een aan te gaan schaffen op korte termijn. Wel heb ik een 19 inch LCD zonder DVI. Daar kan ik die 360 tog ook wel aan hangen?
Ik heb een 82cm breedbeeld SD-CRT voorlopig. En ja, net zoals een fotocamera van 1000 euro mooiere plaatjes schiet dan eentje van 100 euro zal je met een SD-CRT minder mooi resultaat krijgen dan op een HD-LCD. Maar uiteindelijk blijft datgene wat je fotografeert hetzelfde, of het spel in het geval van de X360. En daar gaat het toch om.

En natuurlijk kun je het ding overal aanhangen, mits je even de goede kabel haalt. Voor je LCD (monitor I assume) heb je dus wel de VGA-kabel nodig voor in je X360.

Verwijderd

Ja je hebt helemaal gelijk. Kopen zal ik die 360 tog wel hoor. Ga ik dan spelen op een 4 jaar oude breedbeeld 100Hz, en dan eventueel met die VGA-kabel op mijn TFT'tje.

Want echt om nou 800 euro minstens neer te gaan leggen voor een HDTV. Ik kijk al haast geen tv meer dus vindt ik nu nog een beetje zonde.

• cybermans
Team GoTham \o/

ben ik het niet mee eens aangezien dat meer een slowchat zou opleveren. Kan je beter irc voor gebruiken. Topic is er nu. Vanavond ff mooi maken

• PWM
  • Niet online

PWM

Ik :Y)

Ik ga 2 360's halen:

1 Voor in de woonkamer op een normale tv (klein 60cm)
1 Voor mijn gaming kamer, op mijn LCD HDtv (zie sig)

Heb net een nieuwe huis gekocht, en daar ga ik 1 kamer boven inrichten als Game kamer. HDTV, Bank, koelkast met bier, Dolby Digital, kan ik tenminste rustig gamen met een man of 4, of alleen op live _/-\o_

Voor die kamer heb ik een mooi tv meubel op het oog, daarin passen op verschillende planken onder de tv:

NES
SNES
N64
Gamecube
Xbox
Xbox 360 _/-\o_
Maybe Nintendo Rev

1 plank over voor games (40 xbox, 30 oude nintendo spellen, 5 Gamecube en ? 360 games).

1 nadeel, Duckhunt werkt niet op mijn LCD tv :(

Goh, wat klink ik volwassen :+ Maar leuk wordt het wel :9~

[ Voor 23% gewijzigd door PWM op 24-11-2005 17:01 ]

• curry684

curry684

Topicstarter
Je hebt een gaming kamer met aparte X360 :D _o_

• PWM
  • Niet online

PWM

curry684 schreef op donderdag 24 november 2005 @ 17:03:
Je hebt een gaming kamer met aparte X360 :D _o_
Heeft wel wat voeten in de aarde gehad hoor :)

Ben niet alleen. Heb haar kunnen overtuigen door het feit dat ze er weinig last van heeft.

Kosten zijn te overzien

360 (399,-)
Kast (200,-)
Dolby Digital (?,-)
Oude hang bank en koelkast (gratis)
Andere consoles (al in bezit)

De kamer is zo'n 20m2 (nagerekend, 26m2), en ik ga hem ook nog wel cool inrichten. Hebben dan in huis na slaapkamer/werkkamer/waskamer/inloopkast 1 kamer over, die is voor de kinderen (die ik nog laaaang niet heb). We missen de ruimte dus niet. Misschien is isolatie materiaal wel handig :?

Overigens moet het wel netjes blijven, moeten hem ook kunnen gebruiken als Film kamer.

[ Voor 16% gewijzigd door PWM op 24-11-2005 17:09 ]

• TheVMaster
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 13-09 12:18

TheVMaster

Moderator WOS
Team GoTham \o/

Zeer goed plan ;) ik ben van plan zowel PGR3 als PDZ te halen :)

• Black_Mage
PWM schreef op donderdag 24 november 2005 @ 17:06:
[...]

De kamer is zo'n 20m2 (nagerekend, 26m2), en ik ga hem ook nog wel cool inrichten. Hebben dan in huis na slaapkamer/werkkamer/waskamer/inloopkast 1 kamer over, die is voor de kinderen (die ik nog laaaang niet heb). We missen de ruimte dus niet. Misschien is isolatie materiaal wel handig :?

Overigens moet het wel netjes blijven, moeten hem ook kunnen gebruiken als Film kamer.
wil je mijn papa zijn? :>

vraagje: Xbox Live
maakt het uit waar jeje xbox aansluit, kan ik zeg maar m'n box mee nemen naar een vriend (die geen xbox heeft) en daar via mijn live account spelen, of is het met ip/mac verbonden

[ Voor 19% gewijzigd door Black_Mage op 24-11-2005 17:36 ]

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS

Ik ga gamen op een Philips 32PW9525 (CRT)..

Verwijderd

PWM schreef op donderdag 24 november 2005 @ 16:58:
[...]

Ik ga 2 360's halen:

Heb net een nieuwe huis gekocht, en daar ga ik 1 kamer boven inrichten als Game kamer. HDTV, Bank, koelkast met bier, Dolby Digital, kan ik tenminste rustig gamen met een man of 4, of alleen op live _/-\o_

Voor die kamer heb ik een mooi tv meubel op het oog, daarin passen op verschillende planken onder de tv:

NES
SNES
N64
Gamecube
Xbox
Xbox 360 _/-\o_
Maybe Nintendo Rev

1 plank over voor games (40 xbox, 30 oude nintendo spellen, 5 Gamecube en ? 360 games).

1 nadeel, Duckhunt werkt niet op mijn LCD tv :(

Goh, wat klink ik volwassen :+ Maar leuk wordt het wel :9~
Ach we blijven soms net kleine kinderen he :P . Ik zou zeggen moet kunnen.
Maar dat klinkt wel heeeel erg relax zeg. Ik heb ook nog een kamer over nu ik erover nadenk :P

Even als ik zo vrij mag zijn, hoeveel heeft die 42inch LCD jou gekost?

Edit ik heb ongeveer dezelfde TV als jou VisionMaster, alleen dan van Panasonic.

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 24-11-2005 17:40 ]

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS
PWM schreef op donderdag 24 november 2005 @ 16:58:

Ik ga 2 360's halen:

Wauw...respect!! _/-\o_

Errug cool...'k heb hem gewoon in de woonkamer staan, natuurlijk wel DolbyDigital DTS etc..etc.. :)

• Ericr
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 10-09 16:27
TheVisionMaster schreef op donderdag 24 november 2005 @ 17:35:
[...]

Ik ga gamen op een Philips 32PW9525 (CRT)..
Me too, beeld is met een normale Xbox al superstrak denk dat het wel goed zit als straks een Xbox360 is aangesloten via een advanced scart cable.

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS
Black_Mage schreef op donderdag 24 november 2005 @ 17:30:
[...]

vraagje: Xbox Live
maakt het uit waar jeje xbox aansluit, kan ik zeg maar m'n box mee nemen naar een vriend (die geen xbox heeft) en daar via mijn live account spelen, of is het met ip/mac verbonden
Nope..niet ip/mac gebonden :) ik heb de 'oude' xbox wel eens meegenomen naar me vriendin en kon daar gewoon op LIVE :)

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS
Ericr schreef op donderdag 24 november 2005 @ 17:39:
[...]

Me too, beeld is met een normale Xbox al superstrak denk dat het wel goed zit als straks een Xbox360 is aangesloten via een advanced scart cable.
Als ik een HD tv wil wil ik die nieuwe van Philips, maar ja...3000 euri ofzo :) ik wacht nog wel ff paar jaar :p

• deeltje
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 15-05-2023

deeltje

.Part of my particles are part

FF half offtopic, heeft iemand dat filmpje van die gast die de Xbox360 sloopt voor een publiek die met smart staat te wachten op hun 360? :P

Verwijderd

hehe mensen.. nog ff wat tussendoor.

als je zo;n lcd tv hebt met een redelijke resolutie.. en je sluit daar een pc op aan (die je uiteraard al hebt) dan heb je volgens mij ook een best monsterlijk apparaat wat ook een leuk kwaliteitje op je beeld weet te toveren toch?

ik koop de 360 ook hoor maar een redelijke pc heb ik al en ben van plan zo'n tv te kopen.. volgens mij is dat best heftig wat je dan hebt.. en met een draadloze keyboard en mouse/ of joypad kom je een heel eind

• bAdmuTs
  • Laatst online: 31-08 14:11

bAdmuTs

mAzE

Ik ga spelen op een Panasonic TX-28PS10 (CRT), heb die tv net begin dit jaar gekocht dus beetje zonde om nu een nieuwe te kopen. En heb er alle vertrouwen in dat het er alsnog :9~ uitziet (iig mooier dan op de xbox).

Thanx NightHawk :D

[ Voor 3% gewijzigd door bAdmuTs op 24-11-2005 17:54 ]

In nomine Patris, et Filii, et Spiritus Sancti

• PWM
  • Niet online

PWM

Vreemd om te zien. Was net even wat winkels af, liggen er gewoon 360 games in de schappen :)

• Black_Mage
PWM schreef op donderdag 24 november 2005 @ 18:00:
Vreemd om te zien. Was net even wat winkels af, liggen er gewoon 360 games in de schappen :)
welke winkels?

• leech1984
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 09-09 12:20
futurezone en mediamarkt...

en allebei dezelfde game:

condemned...

PSN: Leech1984

Verwijderd

en welke spellen, anders ga ik mijn pgr 3 exemplaar even halen.

edit: ik doe ook mee aan de got compo :) Zal er waarschijnlijk niet zoveel van bakken tegenover jullie. Aangezien het al weer tijden terug is dat ik pgr2 heb gespeeld en daarna had ik mezelf gt4 skills aangeleerd. Dus kortom het zal wel niks worden :P

[ Voor 68% gewijzigd door Verwijderd op 24-11-2005 18:12 ]

• curry684

curry684

Topicstarter
Voor de mensen die IRC gebruiken: ik heb net #xbox360 geregistreerd op irc.tweakers.net:6667 :)

Voor de niet-mIRC-victims onder ons: http://irc.tweakers.net/xbox360

Kan vanzelfsprekend ook gebruikt worden voor Project GoT Series, wel zo gezellig :)

Verwijderd

zo

straks in holland en belgie ? :Y)

http://www.gamer.nl/nieuws/28556

• Actreon
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 26-10-2024
Amerikaantjes weer ...

Ik hoop dat ik gewoon 2 december m'n XBOX 360 met PGR3 heb, en zeker niet op die manier, want dat gaat dus niet werken :+

• S2S

S2S

Wat me vandag werd verteld door de gameshop :dat ze genoeg X360's krijgen voor de preorders. Niet meer en niet minder. En dan een aantal cores.

• Trasos
  • Niet online
Zijn er nog meer winkels behalve de Bart Smit die niet aan die pre-order pakketjes mee deed?

• Black_Mage
forum is dood... iedereen zit in de irc room :D

[ Voor 4% gewijzigd door Black_Mage op 24-11-2005 19:06 ]

Verwijderd

hee mensen ik wil een lcd tv kopen en zat net op wehkamp te kijken.. wat vinden jullie van deze 2?

http://www.wehkamp.nl/win...=&KenmerkWaardeID_1=46428
http://www.wehkamp.nl/win...0000&AantalADBArtikelen=3

• curry684

curry684

Topicstarter
Black_Mage schreef op donderdag 24 november 2005 @ 19:05:
forum is dood... iedereen zit in de irc room :D
Scheelt in de slowchat, houdt de focus op belangrijke dingen op het forum :)

Maar idd, al 14 man in #xbox360 8)7

• Bluto
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 28-06 11:38
Gezellig man,kom ook

Verwijderd

Trasos schreef op donderdag 24 november 2005 @ 19:02:
Zijn er nog meer winkels behalve de Bart Smit die niet aan die pre-order pakketjes mee deed?
weet je zeker dat ze daar niet aan doen? Ook niet aan reserveringen en alles?

• Sjoerd666
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 27-08 08:51

Sjoerd666

www.rhd.demon.nl

Bij mediamarkt rotterdam centrum krijgen ze 60 binnen voor de walk in consumer aldus de verkoper. Ik heb m gepreorderd maar ik ga toch al vroeg voor de deur zitten campen. Wil wel zeker zijn van COD2 en extra controller ed, en m gewoon vroeg hebben :)

Weet iemand meer over de tekorten? en gaan er nog mensen campen of zit ik dadelijk alleen }:O In amerika zaten ze met tenten en al, maarja Amerikanen....

• PWM
  • Niet online

PWM

CoD2 en Kameo bij de Music Store. Beide 64,99. Codemned ligt bij de MM, volgens mij ook 64,99.

• PWM
  • Niet online

PWM

Verwijderd schreef op donderdag 24 november 2005 @ 19:38:
hee mensen ik wil een lcd tv kopen en zat net op wehkamp te kijken.. wat vinden jullie van deze 2?

http://www.wehkamp.nl/win...0000&AantalADBArtikelen=3
Die Tatung kan ik niks over zeggen. Die Philips is wel echt vorige genaratie. Je kan wel beter krijgen voor 1200,-.
Sjoerd666 schreef op donderdag 24 november 2005 @ 20:11:
Bij mediamarkt rotterdam centrum krijgen ze 60 binnen voor de walk in consumer aldus de verkoper. Ik heb m gepreorderd maar ik ga toch al vroeg voor de deur zitten campen. Wil wel zeker zijn van COD2 en extra controller ed, en m gewoon vroeg hebben :)
60 besteld misschien, 60 binnen lijkt me sterk.

Bij de Music Store hebben ze ook niet aan pre-orders gedaan. Ze hebben zelfs geen reserveringen opgemomen. Op 2 dec gaan de units gewoon de winkels in.

[ Voor 43% gewijzigd door PWM op 24-11-2005 20:21 ]

• S2S

S2S

PWM schreef op donderdag 24 november 2005 @ 20:18:
[...]

CoD2 en Kameo bij de Music Store. Beide 64,99. Codemned ligt bij de MM, volgens mij ook 64,99.
Ik heb COD2 voor 60 bij mn gameshop, de andere games staan ook voor 60, alleen pdz LE is 65.

• Xun
  • Laatst online: 13-09 14:31

Xun

net bij de mediamarkt in almere geweest en die zei dat ze er zowieso genoeg binnenkregen voor de pre-order kits. dat waren er dertig ongeveer. op de vraag of ze er nog meer kregen dan alleen de pre-orders kon hij geen antwoord geven.

• Crawl NL
  • Laatst online: 22:09
Ik ga voor PGR3.....ik heb ook nog een bon van 30 euro voor neckerman maar daar hebben ze nog geen XBOX360 games, was wel een leuke korting geweest. Denk dat ik daar maar Forza ga aanschaffen, deze doet het waarschijnlijk ook wel aardig op de nieuwe doos .

Verwijderd

Sommige games zijn dus backwards compatible te spelen op de x360. Maar ik vraag me af hoe het gaat zal gaan met de Live functionaliteit van deze spellen op de x360. Deze spellen zijn ontworpen voor de Live van de huidige xbox. Gaat het geen compabiliteitsproblemen opleveren met de nieuwe Live interface?

• MetroidPrime
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 11-09 09:54

MetroidPrime

Turn it up loud, captain!

Verwijderd schreef op donderdag 24 november 2005 @ 20:55:
Sommige games zijn dus backwards compatible te spelen op de x360. Maar ik vraag me af hoe het gaat zal gaan met de Live functionaliteit van deze spellen op de x360. Deze spellen zijn ontworpen voor de Live van de huidige xbox. Gaat het geen compabiliteitsproblemen opleveren met de nieuwe Live interface?
Nee, het zou gewoon moeten werken. Er zijn wel nog een paar problemen met sommige spellen. Halo 2 schijnt af en toe wat kuren te vertonen online.

"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'

• Collaborator
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 19-08 12:03

Collaborator

You! Cake or Death?

Crawl NL schreef op donderdag 24 november 2005 @ 20:32:
Ik ga voor PGR3.....ik heb ook nog een bon van 30 euro voor neckerman maar daar hebben ze nog geen XBOX360 games, was wel een leuke korting geweest. Denk dat ik daar maar Forza ga aanschaffen, deze doet het waarschijnlijk ook wel aardig op de nieuwe doos .
Ik las iets over framedrops tot 4 fps :X, kan je niet alsnog op PGR3 wachten?

This space is occupied

Verwijderd

PWM schreef op donderdag 24 november 2005 @ 20:19:
[...]

Die Tatung kan ik niks over zeggen. Die Philips is wel echt vorige genaratie. Je kan wel beter krijgen voor 1200,-.

[...]

60 besteld misschien, 60 binnen lijkt me sterk.

Bij de Music Store hebben ze ook niet aan pre-orders gedaan. Ze hebben zelfs geen reserveringen opgemomen. Op 2 dec gaan de units gewoon de winkels in.
welke phillips lcd tv bedoel je dan?

ik heb net ook een hele leuke samsung gezien en als het goed is gebruiken ze de 66cm variant van die bij de xbox360 demopots.

• Crawl NL
  • Laatst online: 22:09
TheEvilCuber schreef op donderdag 24 november 2005 @ 21:05:
[...]

Ik las iets over framedrops tot 4 fps :X, kan je niet alsnog op PGR3 wachten?
PGR3 koop ik ook gewoon op 2 december, die bestelling van Forza is gewoon een extra omdat ik die kortingsbon van 30 euro wel wil gebruiken (actie loopt tot 31 december). Maar als je werkelijk dergelijke drops krijgt dan begin ik wel te twijfelen....zoek dus nog wel even verder. Bedankt voor je info btw
Pagina: 1 ... 4 ... 10 Laatste

Dit topic is gesloten.