Het Grote Xbox 360 Topic - Deel 4 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 3 ... 10 Laatste
Acties:
  • 5.565 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yonix
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 20:51
Verwijderd schreef op woensdag 23 november 2005 @ 20:05:
idd PGR3

Kameo zoals je al zegt is aan de korte kant. Zou ik niet om die reden Voor de rest ben ik er zelf ook nog niet uit. Misschien kan je condemned ook nog overwegen :p
Tja, als je goed kijkt naar mijn Avatar dan is het wel duidelijk welke Game ik ge-preorderd heb :p
En ik vind het ook een zeer goed idee om met zijn allen (Diegene die PGR3 hebben) op Live! tegen elkaar te gaan racen :*)

Natuurlijk ben ik ook zeer benieuwd naar de andere (Launch-)titels, nu was het Project Gotham Racing 3 die er echt ''Uitsprong'', mede dankzij het feit dat ik PGR2 een geweldige game vind.
Gelukkig zijn er de Demo's, dus die van Kameo: Elements of Power zal ik zeker gaan downloaden, hoewel het wel zonde is dat er van PDZ geen Demo beschikbaar is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 23 november 2005 @ 19:28:
[...]

ik snap niet dat jij er nog steeds van overtuigd bent dat de spellen groter gaan worden als dual layer. Meerdere developers hebben dit al toegegeven. Kijk jij straks maar eens hoeveel dual layer schijfjes de x360 nodig gaat hebben voordat je oordeeld. Als je bedenkt dat nu sommige spellen al tegen de 8 gb aan zitten. Moet je je eens inbeelden wat er gaat gebeuren, wanneer next gen ook daadwerkelijk gebruikt gaat worden. Filmpjes in HD kwaliteit, textures met hogere resoluties, grotere omgevingen met meer objecten etc.

Ik ben er nog steeds van overtuigd dat sony een goede stap heeft gezet met blu-ray. Ten eerste alles past op 1 schijfje. Ten tweede je kan films in hd kwaliteit bekijken. Ten derde, wat met name een voordeel voor sony is, burgerd blu-ray op deze manier lekker in. Wat HD-DVD misschien wel de kop kan gaan kosten, zeker nu is aangekondigd dat de ps3 tussen de 300 en 400 dollar gaat kosten. Niet dat mij het voor de rest kan uitmaken of een spel nou op 1, 2 of 3 schijfjes is verdeeld, daarnaast heb ik nog niet eens een hd ready tv. Maar de voordelen (vooral voor de toekomst) kan je niet negeren.

Btw je begint erg x360 fanboy te klinken :p

en @caboman: Koop jij nooit legale spellen ofzo? Anders zou je toch weten dat een ps2 spel 65 euro kost. En al helemaal loos om dan nog te zeggen dat je 70 euro te veel vind kosten :P
En geef mij eens even aan in daadwerkelijke aantallen hoeveel spellen er op dit moment zijn die de 8,5 GB overschrijden dan. Het feit dat de games tegen de 8 GB aan zitten, zegt niet direct dat er 8 GB voor de game gebruikt wordt. Er zitten vaak van die demo filmpjes bij die flink wat opvreten.

Is het BTW niet zo dat de filmscene's enkel in lage resolutie dwz 480p afgebeeld worden?

En daarnaast: HD is nog geeneens zo ingeburgerd. Er is net weer een grote partij die z'n medewerking weer op losse schroeven heeft gesteld...

BTW heb zelf een HD scherm, dus over die kwaliteit hoeven we niet te discussiëren, die is idd gewoon goed. Echter geef mij het aantal games dat zoveel GB's vreten.

De meeste die ik voorbij zie komen voor de xdoos zijn gemiddeld tussen de 2 en 3 GB. Voor de 360 zal dat best meer zijn, maar om nu direct over een factor -tig te spreken. Laat het dan eens meer dan 8 GB worden straks, gebruik je toch gewoon 2 DL DVD's? Vroeger had je wel 4 of meer diskettes voor een game, da's pas lastig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

onderwerp van topic: 'jij bent een fanboy'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zijn er hier mensen die hem gepre-ordererd hebben bij dimensionplus? want zodra het kon heb ik het eigenlijk al gedaan bij ze.. ik bedoel ik krijg hem met media afstandsbediening enz.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S2S
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 21:37

S2S

SOEDARKMASTER schreef op woensdag 23 november 2005 @ 19:56:
wat zeikt die S2S nou weer over dat de x360 geen AA gebruikt :? hij gebruikt bij elke game toch 4keer AA? of zit ik nou fout :P
Dude dat was een grapje ;)

Die vragen zien we hier zo vaak werd er ff :r van

En hij kan 4 x AA, maar of de launch games dat gebruiken is maar de vraag.

[ Voor 11% gewijzigd door S2S op 23-11-2005 20:28 ]

2 MT 5.12 KWh (v 151) , Shelly Pro EM CT-63, HW-P1, 1 fase. 12 x 340 WP Solar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NightHawk4
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 12-08 01:50

NightHawk4

Lotte is Liev :>

Het is wel weer feest hier vanaaf.....

Xbox games waren bij de launch ook gewoon 69,95 adviesprijs, Sony zelf hanteerd voor al hun AAA games ook nog steeds 67,50. Dit laatste word door niemand meer gehanteerd en deze staan dus standaard op 59,95.
Verwijderd schreef op woensdag 23 november 2005 @ 19:28:
[...]

ik snap niet dat jij er nog steeds van overtuigd bent dat de spellen groter gaan worden als dual layer. Meerdere developers hebben dit al toegegeven. Kijk jij straks maar eens hoeveel dual layer schijfjes de x360 nodig gaat hebben voordat je oordeeld. Als je bedenkt dat nu sommige spellen al tegen de 8 gb aan zitten. Moet je je eens inbeelden wat er gaat gebeuren, wanneer next gen ook daadwerkelijk gebruikt gaat worden. Filmpjes in HD kwaliteit, textures met hogere resoluties, grotere omgevingen met meer objecten etc.

Ik ben er nog steeds van overtuigd dat sony een goede stap heeft gezet met blu-ray. Ten eerste alles past op 1 schijfje. Ten tweede je kan films in hd kwaliteit bekijken. Ten derde, wat met name een voordeel voor sony is, burgerd blu-ray op deze manier lekker in. Wat HD-DVD misschien wel de kop kan gaan kosten, zeker nu is aangekondigd dat de ps3 tussen de 300 en 400 dollar gaat kosten. Niet dat mij het voor de rest kan uitmaken of een spel nou op 1, 2 of 3 schijfjes is verdeeld, daarnaast heb ik nog niet eens een hd ready tv. Maar de voordelen (vooral voor de toekomst) kan je niet negeren.

Btw je begint erg x360 fanboy te klinken :p

en @caboman: Koop jij nooit legale spellen ofzo? Anders zou je toch weten dat een ps2 spel 65 euro kost. En al helemaal loos om dan nog te zeggen dat je 70 euro te veel vind kosten :P
De 300-400 dollar die nu genoemd is klinkt erg leuk maar is puur een marketing stunt van Sony niets meer en niets minder. Dit zijn altijd bedragen zonder btw aangezien die in de US per staat verschillend is. Na 10 jaar ervaring met Sony in de gamesmarkt kan ik wel zeggen dat de prijs dus hoogstwaarschijnlijk boven de 400 euro gaat liggen, ik schat zelf 499 euri aangezien ze dan net onder de 500 blijven maar dat blijft dus allemaal koffiedik kijken.
Het blu ray verhaal moeten we nog maar afwachten, dat het lekker inburgert verwacht ik zelf van niet en ik denk dat het de produktiekosten per game alleen maar verhoogd, Laat dit laatste nou net hetgeen zijn waar de publishers het makkelijkste geld kunnen besparen ;)

sorry Aerox02 kan ik je niet mee helpen :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 23 november 2005 @ 20:19:
[...]

En geef mij eens even aan in daadwerkelijke aantallen hoeveel spellen er op dit moment zijn die de 8,5 GB overschrijden dan. Het feit dat de games tegen de 8 GB aan zitten, zegt niet direct dat er 8 GB voor de game gebruikt wordt. Er zitten vaak van die demo filmpjes bij die flink wat opvreten.

Is het BTW niet zo dat de filmscene's enkel in lage resolutie dwz 480p afgebeeld worden?

En daarnaast: HD is nog geeneens zo ingeburgerd. Er is net weer een grote partij die z'n medewerking weer op losse schroeven heeft gesteld...

BTW heb zelf een HD scherm, dus over die kwaliteit hoeven we niet te discussiëren, die is idd gewoon goed. Echter geef mij het aantal games dat zoveel GB's vreten.

De meeste die ik voorbij zie komen voor de xdoos zijn gemiddeld tussen de 2 en 3 GB. Voor de 360 zal dat best meer zijn, maar om nu direct over een factor -tig te spreken. Laat het dan eens meer dan 8 GB worden straks, gebruik je toch gewoon 2 DL DVD's? Vroeger had je wel 4 of meer diskettes voor een game, da's pas lastig
Wat jij nu allemaal beweerd berust niet op feiten evenmin als wat ik zeg. Maar als je kijkt naar de ps2, wat die in 5 jaar tijd is gaan gebruiken. De ps1, maakte gebruik van 700 mb schijfjes. Tegenover wat zal het zijn gemiddeld 3 gb schijfjes van nu. Met een rekensom kom je te weten dat je dan vandaag de dag 5 cd's nodig zou moeten hebben gehad om 1 spel te kunnen spelen. Dat geeft ineens een heel ander beeld als wat jij beweerd. Maar goed beide weten we het niet. De toekomst zal het ons leren.

Maar vind dat je wel iets milder mag zijn als het om de 360 gaat, als je logisch nadenkt weet je best dat dit tot de mogelijkheden kan behoren. Ik heb het idee dat je met die argumenten komt, omdat het in het nadeel is van de 360.

edit:
Verwijderd schreef op woensdag 23 november 2005 @ 20:23:
zijn er hier mensen die hem gepre-ordererd hebben bij dimensionplus? want zodra het kon heb ik het eigenlijk al gedaan bij ze.. ik bedoel ik krijg hem met media afstandsbediening enz.
lol op hoeveel plaatsen heb jij wel niet lopen te pre-orderen :p

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 23-11-2005 20:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Atmoz
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 01-09 17:46

Atmoz

Techno!!

Zoetermeer schreef op woensdag 23 november 2005 @ 20:10:
atmoz schreef op woensdag 23 november 2005 @ 13:20:

Bij welke dixons was dat ( regio ) heb namelijk ook een preorder lopen via de dixons.
Dat is in regio Zuid-Limburg (Maastricht).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiverzz
  • Registratie: December 2004
  • Niet online

Shiverzz

Slecht gezelschap

Verwijderd schreef op woensdag 23 november 2005 @ 20:23:
Yep, en inmiddels ook al afbetaald trouwens, zodat ie meteen op de post kan als ie bij dimplus aangeleverd wordt. Hoef iig niet te bivakkeren voor de plaatselijke gameshop :)

Btw, hoe staat 't met de PGR3 G(o)T Series? Iemand al iets aan 't opzetten...?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 23 november 2005 @ 20:42:
[...]

Wat jij nu allemaal beweerd berust niet op feiten evenmin als wat ik zeg. Maar als je kijkt naar de ps2, wat die in 5 jaar tijd is gaan gebruiken. De ps1, maakte gebruik van 700 mb schijfjes. Tegenover wat zal het zijn gemiddeld 3 gb schijfjes van nu. Met een rekensom kom je te weten dat je dan vandaag de dag 5 cd's nodig zou moeten hebben gehad om 1 spel te kunnen spelen. Dat geeft ineens een heel ander beeld als wat jij beweerd. Maar goed beide weten we het niet. De toekomst zal het ons leren.

Maar vind dat je wel iets milder mag zijn als het om de 360 gaat, als je logisch nadenkt weet je best dat dit tot de mogelijkheden kan behoren. Ik heb het idee dat je met die argumenten komt, omdat het in het nadeel is van de 360.

edit:
[...]

lol op hoeveel plaatsen heb jij wel niet lopen te pre-orderen :p
Onjuist ik baseer mij op feiten, evenals jij nu een feit aanhaalt van de PS1 met 700 MB schijfje.
Laat ik daar even op in gaan want die is leuk.

Wanneer kwam de PS1 uit? Juist 1995. We zijn nu 10 jaar verder. De capaciteit zit op 8,5 GB voor een DVD. De games zijn van die tijd in 10 jaar dus van 700 MB naar gemiddeld 2 tot 3 GB gegaan. Waarvan we ook rustig kunnen stellen dat er veel opgevuld wordt met reclamefilmpjes. De XBOX en 360 hebben een life cycle van 5 jaar en tzt wil je ook echt wel weer wat nieuws. Ofwel, gemiddeld genomen een factor 3 tot 5 in 10 jaar tijd meer data op een schijfje. In 5 jaar dus een factor 1,5 tot 2,5. Doe ik 2 GB maal max. 2,5 dan zit ik op 5 GB, 3 GB maal 2,5 zit ik op 7,5 GB.

Binnen een DL DVD. Laten we stellen dat het met vergrotende trap data erbij krijgt, ga je er wel overheen. Gebruik je dus 2 DVDtjes max bij de uitzonderingen die te groot zijn. Probleem? Nee. Verstandig? Ja, je bespaart de investering voor een dure nog niet geaccepteerde standaard waardoor de console goedkoper blijft en in andere zaken zoals meer pipelines in de GPU tov een PS3 gestopt kan worden. En mocht er tzt behoefte aan zijn, dan leveren ze evt. de HD-DVD speler die je ook optioneel kunt inzetten bij je oude 360 voor een veel lager bedrag omdat de life cycle iets verder ontwikkelt is.

Ofwel je kunt aardig beredeneren dat de capaciteit van een Blue Ray of anderzins voorlopig totale onzin zal blijven. Ik kom helemaal niet met deze argumenten om het een of ander. Ik heb nog geen 360 in de bestelling staan en ik wacht ook tot de PS3 komt. Ik vind Sony echter niet snugger omgaan met dit soort zaken. Trachten te pochen met enorme specs die nergens toe doen is het

p.s. ik bedoelde met 'HD' niet ingeburgerd in mijn vorige post natuurlijk BR ofwel Blue Ray

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jullie maken 1 klein redenerings foutje de ps1 had in het begin schijfjes waar 700 mb op kan maar of ze die 100 % volgooide? nee!
en wat zeggen jullie over de huidige games? dat ze 2 a 3 gb gemiddeld zijn en dat is niet de max capaciteit van een (DL) DVD dus ik denk dat je een beetje beter moet verdiepen in hoeveel mb Ps1 games eigenlijk waren ;)
(ik ben een xbox 360 fanboy dus maak je geen zorgen ik sta 100 % achter jou theorie op dat ene foutje na :))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 23 november 2005 @ 21:05:
jullie maken 1 klein redenerings foutje de ps1 had in het begin schijfjes waar 700 mb op kan maar of ze die 100 % volgooide? nee!
en wat zeggen jullie over de huidige games? dat ze 2 a 3 gb gemiddeld zijn en dat is niet de max capaciteit van een (DL) DVD dus ik denk dat je een beetje beter moet verdiepen in hoeveel mb Ps1 games eigenlijk waren ;)
(ik ben een xbox 360 fanboy dus maak je geen zorgen ik sta 100 % achter jou theorie op dat ene foutje na :))
Uhm, wie zegt dat de huidige generatie games van 2 a 3 GB de max capaciteit van een DL DVD is? Hoor je mij niet zeggen. Maar voor het gemak gaan we even uit van max. gebruik 700 MB van die CD die net als argument aangehaald wordt, heeft hij ook z'n zin toch?

Ik kan dat foutje echt niet ontdekken hoor, quote me anders ff waar je het niet goed ziet staan. Volgens mij noem ik ook dat een DL DVD 8,5 GB kan bevatten. Enkel dat de huidige games veelal 2 tot 3 GB aan data proppen op een SL 4,7 GB schijfje

BTW fijn dat je een 360 fanboy bent en ook nog achter mijn theorie staat, maar dat maakt me ook niet uit. Ik baseer op basis van verleden en verwachting tov kosten van uitzonderlijke aspecten die je nooit of niet snel optimaal gaat gebruiken. En daaruit gesproken durf ik rustig te stellen dat het aardig onzinnig is

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 23-11-2005 21:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NightHawk4

NightHawk4

en als we het dan helemaal netjes willen doen gaan we ook even kijken naar hoe de compressie in de loop der jaren is toegnomen met daarinbegrepen de benadering van de hardware met betrekking tot de engine......... :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

NightHawk schreef op woensdag 23 november 2005 @ 21:17:
[...]

en als we het dan helemaal netjes willen doen gaan we ook even kijken naar hoe de compressie in de loop der jaren is toegnomen met daarinbegrepen de benadering van de hardware met betrekking tot de engine......... :O
een nog gunstigere situatie voor de xbox 360 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hieronymus
  • Registratie: Juli 2005
  • Niet online
NightHawk schreef op woensdag 23 november 2005 @ 21:17:
[...]

hadden ze toen nog geen winrar dan ? :+

ag,de dl-dvd's gaan helemaal goedkomen,sterker nog,ik heb juist gekozen voor de xbox vanwege dl ! ,br is mij te 'patenterig', over 3 jaar wordt dat wellicht interesant.....

ik bedoel games zijn duur voor consoles(neej voor computers niet en je weet waarom ;) ) dus alles wat daarop bespaart worden is mooi,en dat kan met dl dus geweldig! alleen jah moet ik soms tijdens een game ff een schrijfje verwisselen :+

So now, less than five years later, you can go up on a steep hill in Las Vegas and look West, and with the right kind of eyes you can almost see the high-water mark — that place where the wave finally broke and rolled back.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leech1984
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 09-09 12:20
weet iemand al trouwens welke games regio vrij?

of welke distribiteurs dan wel makers de intentie hebben regio vrije games te maken?

PSN: Leech1984

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rival24
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 12-09 20:26

Rival24

I'll Be Back

Ach dat schijfje verwisselen zal allemaal best wel meevallen. Als ik bijvoorbeeld kijk naar Resident evil 0 of 4 op de gamecube dan vond ik dat absoluut niet erg... 1x in het hele spel een schijfje verwillen, whooptie-fucking-doo...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flash3d
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 31-08 18:36
Om de geruchten over de mogelijke tekorten nog even te voeden :P

Net bij de Dixons geweest, die hebben in totaal maar 3 pre-order kits binnen gehad.
(waarvan ik er 2 heb gehaald, 1 voor mij en een voor een vriend, trouwens al 1,5 maand geleden)
En ze hebben nog een 20 tal extra reserveringen staan..
De medewerker verwachtte dat er maar 3 360's binnenkomen, alleen de pre-order ones.

zo, mischien ook tekorten in Nederland? :?

Groet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hieronymus
  • Niet online
ik ben vrijwel zeker over die tekorten....maarja iedereen had ook een gewoon een pre-order kit kunne halen....

ma ik ga maffen,ben echt TE moe(om 4 uur opgestaan :P )

So now, less than five years later, you can go up on a steep hill in Las Vegas and look West, and with the right kind of eyes you can almost see the high-water mark — that place where the wave finally broke and rolled back.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Shiverzz schreef op woensdag 23 november 2005 @ 20:53:
[...]

Yep, en inmiddels ook al afbetaald trouwens, zodat ie meteen op de post kan als ie bij dimplus aangeleverd wordt. Hoef iig niet te bivakkeren voor de plaatselijke gameshop :)

Btw, hoe staat 't met de PGR3 G(o)T Series? Iemand al iets aan 't opzetten...?
heb je hem al helemaal afbetaald? hij wordt gewoon onder rembours verstuurd toch. ik heb begrepen dat ik 360 euro aan de postbode moet betalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 12:47

Wom

Leuk om te melden; van de 4 Amerikaanse collega's die een 360 gekocht hebben, waren er drie ziek. Ander leuk feitje was dat die ene die wel kwam een meeting had me de andere drie :P

Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiverzz
  • Registratie: December 2004
  • Niet online

Shiverzz

Slecht gezelschap

Verwijderd schreef op woensdag 23 november 2005 @ 21:58:
heb je hem al helemaal afbetaald? hij wordt gewoon onder rembours verstuurd toch. ik heb begrepen dat ik 360 euro aan de postbode moet betalen.
Rembours is idd een optie, ik heb echter gekozen voor vooruitbetaling. Mocht het eventueel voorkomen dat dimplus niet voor elk preorder pakket een 360 de deur uit kan doen zullen ze eerst de klanten bedienen die daadwerkelijk al betaald hebben (voor zover ik op kon maken uit een telefoongesprek met een medewerker, die dit overigens niet letterlijk zo zei maar wel min of meer; hij ging er natuurlijk van uit dat iedereen met een preorder ook daadwerkelijk een 360 krijgt geleverd op 2 dec.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

er zijn zelfs zat xbox spellen die op een cd passen.

Ik sluit me er ook bij aan dat de blue-ray speler in de PS3 grote onzin is. Kijk bijvoorbeeld naar de Gamecube die volgens mij gebruik maak van kleine dvd's waar maar ca. 1,5 gyg op kan. Toch komen hier ook geweldige spellen op uit. Er wordt gewoon slimmer met de ruimte omgesprongen en wanneer het echt niet meer kan: 2 schijfjes. En zeg nou zelf, zo'n ramp is dat toch ook niet? (als je maar niet teveel aan het wisselen bent.)

Ik vind het ook verstandig van microsoft om het nog even op DVD te houden. Mocht een spel nou echt "groot" worden dan kunnen er ook 2 dubbellaags dvd's gebruikt worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mace
  • Registratie: Juni 2003
  • Nu online

mace

Sapere Aude

Verwijderd schreef op woensdag 23 november 2005 @ 22:26:
[...]

er zijn zelfs zat xbox spellen die op een cd passen.

Ik sluit me er ook bij aan dat de blue-ray speler in de PS3 grote onzin is. Kijk bijvoorbeeld naar de Gamecube die volgens mij gebruik maak van kleine dvd's waar maar ca. 1,5 gyg op kan. Toch komen hier ook geweldige spellen op uit. Er wordt gewoon slimmer met de ruimte omgesprongen en wanneer het echt niet meer kan: 2 schijfjes. En zeg nou zelf, zo'n ramp is dat toch ook niet? (als je maar niet teveel aan het wisselen bent.)

Ik vind het ook verstandig van microsoft om het nog even op DVD te houden. Mocht een spel nou echt "groot" worden dan kunnen er ook 2 dubbellaags dvd's gebruikt worden.
Idd, resident evil 4 staat op 2 van die kleine schijfjes, en dat spel is een van de beste, misschien wel de beste console game ooit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MaCe1337 schreef op woensdag 23 november 2005 @ 22:28:
[...]

Idd, resident evil 4 staat op 2 van die kleine schijfjes, en dat spel is een van de beste, misschien wel de beste console game ooit.
:D mee eens

wordt tijd om weer eens het stof van de Gamecube en RE4 af te blazen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cabo
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 10-09 08:26
Fanboys in the house :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thingol
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 05-01 22:00

Thingol

Ziz

Verwijderd schreef op woensdag 23 november 2005 @ 21:17:
[...]

Uhm, wie zegt dat de huidige generatie games van 2 a 3 GB de max capaciteit van een DL DVD is? Hoor je mij niet zeggen. Maar voor het gemak gaan we even uit van max. gebruik 700 MB van die CD die net als argument aangehaald wordt, heeft hij ook z'n zin toch?

I
Daar gaat het ook niet om. Als je bekijkt dat bij ps1 spellen hoogstens 200-300 mb werd gebruikt en ook ps2 spellen waren in het begin niet veel groter dan 500mb (Ico, ssx, tekken tag tournament enz.). Als je dan daar jouw berekening op loslaat kom je heel anders uit.
Ik ben het met je eens dat dl-dvd voorlopig meer dan voldoende is, maar aan het eind van de komende vijf jaar denk ik dat er toch wel vraag is naar meer dan die negen gig. Je moet toch toegeven dat Sony daar met blue-ray een klein voordeeltje heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
  • Laatst online: 11-09 09:54

MetroidPrime

Turn it up loud, captain!

Het valt me op dat er hier op GOT een aantal figuren zijn die meteen fanboy roepen als iemand iets positiefs zegt over iets dat niet van Sony is. :X

[ Voor 3% gewijzigd door MetroidPrime op 23-11-2005 22:39 ]

"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 21:15
Iemand een idee of er ergens een SVCD / DVD / VCD / MPEG / AVI bestand in full resolutie van PGR3 (overdag race) te downloaden is?
Zodat je zo'n filmpje op DVD-speler kan afspelen om eens te checken hoe het er op een normale breedbeeld tv uit ziet.......

Benieuwd of het echt zoveel slechter is dan op HDTV... Zo'n X360 is op zich nog wel cool, maar om er nou speciaal een nieuwe TV voor te gaan kopen terwijl HDTV in Nederland nog niet is ingeburgerd gaat me te ver; dan wacht ik liever nog ff af....

Haters everywhere but I don’t really care

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cabo
Weet je wat grappig is, ik weet niet eens waarom ik word bestempeld als fanboy. En weet je het leek me leuk om het te zeggen omdat bij sommige posts hier op het eind een soort ps it, zoals:
"ps, je bent een fanboy" B)

Misschien komt het doordat ik PS3 in me onderschrift heb, en elke kleine beetje negatiefs over de x360 ben "de" fanboy. Al dat ik niet eens erge dingen over de x360 heb gezegd, en ook wel wat leuke dingen heb gepost. Maar het is over het algemeen bekend dat men de slechte dingen beter onthoud dan de goede. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superpolm
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 01-09 15:48
is er al wat bekend over de draadloze controller,
of die aan te sluiten is op de pc? (Met een 1 of
ander ontvangertje)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NightHawk4

NightHawk4

Thingol schreef op woensdag 23 november 2005 @ 22:36:
[...]

Daar gaat het ook niet om. Als je bekijkt dat bij ps1 spellen hoogstens 200-300 mb werd gebruikt en ook ps2 spellen waren in het begin niet veel groter dan 500mb (Ico, ssx, tekken tag tournament enz.). Als je dan daar jouw berekening op loslaat kom je heel anders uit.
Ik ben het met je eens dat dl-dvd voorlopig meer dan voldoende is, maar aan het eind van de komende vijf jaar denk ik dat er toch wel vraag is naar meer dan die negen gig. Je moet toch toegeven dat Sony daar met blue-ray een klein voordeeltje heeft.
Daar heeft Sony inderdaad een klein voordeeltje, maar de hamvraag is of dat opweegt tegen de kosten in de 3 voorliggende jaren. En dit dan niet voor Sony zelf maar vooral voor de publishers die de console toch zwaar moeten ondersteunen en daardoor het succes van de console kunnen maken/breken. Het grote voordeel van de harddisk in de Xbox en het ontbreken daarvan in de Playstation2 zou indertijd ook erg veel verschil maken......en dat hebben we gezien ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Nee dat vind ik zelfs geen klein voordeeltje. Lekker belangrijk als je voor 2 op de 100 games je een DVDtje moet wisselen. Daarnaast heeft MS nog de HD-DVD upgrade module in de hoge hoed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• disjfa
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 03-07 14:47

disjfa

be

Caboman schreef op woensdag 23 november 2005 @ 22:46:
Weet je wat grappig is, ik weet niet eens waarom ik word bestempeld als fanboy. En weet je het leek me leuk om het te zeggen omdat bij sommige posts hier op het eind een soort ps it, zoals:
Het grote probleem met mensen die je een fanboy noemen dat dat alleen jezelf bent. Ik zie niemand jouw fanboy noemen behalve jezelf. Jij bent de enige die in de laatste paar paginas over fanboys begint.

De rest discusiert lekker over games en de 360. Niets meer niets minder. Dat jij jezelf aangevallen voelt moet je zelf weten :)

edit:
Ik lul weer te snel. De laatste paginas zijn weer fanboy gezeur... helaas.

[ Voor 7% gewijzigd door disjfa op 23-11-2005 22:53 ]

disjfa - disj·fa (meneer)
disjfa.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cabo
Dan heb je wat een je ogen, en ik heb er vrede mee :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NightHawk4

NightHawk4

superpolm schreef op woensdag 23 november 2005 @ 22:49:
is er al wat bekend over de draadloze controller,
of die aan te sluiten is op de pc? (Met een 1 of
ander ontvangertje)
Vandaag toevallig bij mijn leverancier nog nagevraagd hoe dat zat en toen werd mij verteld dat zelfs de wired controller niet op XP werkt maar dat er nog een aparte xbox360 controller-met-draad komt die ook op xp werkt 8)7
die dan ook weer 5 euri duurder is :O

...morgen toch maar weer ff muh kneksie bij MS bellen :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 23 november 2005 @ 21:01:
[...]

Onjuist ik baseer mij op feiten, evenals jij nu een feit aanhaalt van de PS1 met 700 MB schijfje.
Laat ik daar even op in gaan want die is leuk.

Wanneer kwam de PS1 uit? Juist 1995. We zijn nu 10 jaar verder. De capaciteit zit op 8,5 GB voor een DVD. De games zijn van die tijd in 10 jaar dus van 700 MB naar gemiddeld 2 tot 3 GB gegaan. Waarvan we ook rustig kunnen stellen dat er veel opgevuld wordt met reclamefilmpjes. De XBOX en 360 hebben een life cycle van 5 jaar en tzt wil je ook echt wel weer wat nieuws. Ofwel, gemiddeld genomen een factor 3 tot 5 in 10 jaar tijd meer data op een schijfje. In 5 jaar dus een factor 1,5 tot 2,5. Doe ik 2 GB maal max. 2,5 dan zit ik op 5 GB, 3 GB maal 2,5 zit ik op 7,5 GB.
10 jaar nog ff... Je moet kijken naar de overstap van ps1 naar ps2. Nieuwe generatie, nieuwe mogelijkheden, meer data die benodigd is.
Binnen een DL DVD. Laten we stellen dat het met vergrotende trap data erbij krijgt, ga je er wel overheen. Gebruik je dus 2 DVDtjes max bij de uitzonderingen die te groot zijn. Probleem? Nee. Verstandig? Ja, je bespaart de investering voor een dure nog niet geaccepteerde standaard waardoor de console goedkoper blijft en in andere zaken zoals meer pipelines in de GPU tov een PS3 gestopt kan worden. En mocht er tzt behoefte aan zijn, dan leveren ze evt. de HD-DVD speler die je ook optioneel kunt inzetten bij je oude 360 voor een veel lager bedrag omdat de life cycle iets verder ontwikkelt is.

Ofwel je kunt aardig beredeneren dat de capaciteit van een Blue Ray of anderzins voorlopig totale onzin zal blijven. Ik kom helemaal niet met deze argumenten om het een of ander. Ik heb nog geen 360 in de bestelling staan en ik wacht ook tot de PS3 komt. Ik vind Sony echter niet snugger omgaan met dit soort zaken. Trachten te pochen met enorme specs die nergens toe doen is het

p.s. ik bedoelde met 'HD' niet ingeburgerd in mijn vorige post natuurlijk BR ofwel Blue Ray
Wat bazel je nou over de pipelines. De 360 heeft geluk gehad met dat ze de rechten van ati's chip hebben kunnen kopen. Als je dat een beetje volgt weet je dat ati op dit moment voor loopt op nvidia wat betreft hun videokaarten die ze nog in ontwikkeling hebben. Het is niet zo makkelijk van "oh als ik jullie wat extra geld geef, stoppen jullie er dan 24 pipelines extra voor mij op". De chip moet hier wel voor gebouwd zijn en laat ati's chip dit al hebben en die van nvidia nog niet. Blijkbaar weet je ook niet dat de ps3 de cell en nvidia's chip laat samenwerken om een grafisch beeld op je scherm te toveren. Wat dit voor beeld opleverd weet nog niemand, maar het draait iig niet alleen om pipelines ;)

Daarnaast zie jij het niet aanwezig zijn van een hd-dvd speler als een besparing, ik zie het als een investering. Ten tijden dat de ps2 werd uitgebracht was DVD ook nog helemaal niet ingeburgerd, maar juist dat was bij sommige de reden om een ps2 te kopen. De mensen zagen het als een goedkope dvd speler. Zo kan je je marktaandeel vergroten.

Maar goed MS is uiteindelijk degene die hier wel of geen baat bij heeft en mij kan het verder weinig schelen of ik nou 1 of juist 3 schijfjes heb (bij een GTA achtige game lijkt het me trouwens lastig). Hetgeen wat ik echter al de hele tijd probeer duidelijk te maken en wat niet tot je door dringt. Is dat ik alleen maar argumenten geef waarom het misschien een slechte keus is. Niet dat het een slechte keus is Begrijp je dat? Maarja volgens jouw heeft ms gewoon de perfecte keus gemaakt en zijn de argumenten waarom het misschien een iets mindere keus is niet welkom. Ik besef ook wel dat de spellen dan makkelijk op drie dl-dvd's geplakt kunnen worden. Maar stel dat er net 1 spel is die qua gebruik boven de andere uitsteekt en daarom moet gaan inleveren op gameplay elementen. Dat zou toch zonde wezen en de schuld van MS. Nogmaals ik geef alleen maar mogelijkheden waarom ms zijn keuze misschien!!! een verkeerde is geweest.

offtopic:
Tip van de dag: Niet zo erg happen op minder positieve reactie's over de 360. Adem in, adem uit. Denk na waarom ze het zeggen ;), er zijn uitzonderingen

edit:
[...]

ben het met je eens.

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 23-11-2005 23:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superpolm
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 01-09 15:48
NightHawk schreef op woensdag 23 november 2005 @ 22:54:
[...]

Vandaag toevallig bij mijn leverancier nog nagevraagd hoe dat zat en toen werd mij verteld dat zelfs de wired controller niet op XP werkt maar dat er nog een aparte xbox360 controller-met-draad komt die ook op xp werkt 8)7

Goed plan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 23 november 2005 @ 22:51:
[...]

Nee dat vind ik zelfs geen klein voordeeltje. Lekker belangrijk als je voor 2 op de 100 games je een DVDtje moet wisselen. Daarnaast heeft MS nog de HD-DVD upgrade module in de hoge hoed.
zie mijn post.

HD-dvd upgrade module, allemaal leuk enzo maar wat houdt dat in? Als het hetgeen is wat ik denk dat het is, dan heb je daar lekker veel aan. De developers worden namelijk gedwongen om de spellen op DVD uit te blijven brengen.

edit: om mijn vorige post nog even te versterken.

Niemand weet nog hoe het gaat uitpakken!! Wat je ook beweerd, het kan niet bewezen worden. Het heeft dus niet bepaald nut om de strijd aan te gaan met mogelijkheden. Het kan allemaal.

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 23-11-2005 23:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wat is dat nou voor kansloze opmerking? Laat me raden je bent een of ander blaag van 14 dat nu even niks meer weet te zeggen?

Dat ik de blu ray speler van de PS3 maar niks vind dat maakt mij een fanboy? Een fanboy van wat? Je weet niet eens waar mijn voorkeuren liggen. Ik heb een hele rits aan consoles en wanneer de ps3 een succes wordt zal ik deze ook kopen, alleen niet als door die blu-ray speler dat ding 600 euro gaat kosten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cabo
je voelt je wel aangesproken, lees even ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leech1984
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 09-09 12:20
leech1984 schreef op woensdag 23 november 2005 @ 21:32:
weet iemand al trouwens welke games regio vrij?

of welke distribiteurs dan wel makers de intentie hebben regio vrije games te maken?
*kuch*

even iets anders dan dat "hoeveel op een schijfje kan" geouwehoer...

iemand bekend met de regiovrije games?

PSN: Leech1984

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Caboman schreef op woensdag 23 november 2005 @ 23:19:
je voelt je wel aangesproken, lees even ^^
nee ik voel me niet aangesproken, ik weerleg je opmerking.

[edit]

dat soort spelletjes deed ik vroeger op de middelbare school ook ja, een scheldwoord roepen en dan kijken wie er omkijkt en dan zeggen: "zo jij voelde je aangesproken he!"

get a life

[ Voor 32% gewijzigd door Verwijderd op 23-11-2005 23:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 23 november 2005 @ 22:58:
[...]

10 jaar nog ff... Je moet kijken naar de overstap van ps1 naar ps2. Nieuwe generatie, nieuwe mogelijkheden, meer data die benodigd is.

[...]

Wat bazel je nou over de pipelines. De 360 heeft geluk gehad met dat ze de rechten van ati's chip hebben kunnen kopen. Als je dat een beetje volgt weet je dat ati op dit moment voor loopt op nvidia wat betreft hun videokaarten die ze nog in ontwikkeling hebben. Het is niet zo makkelijk van "oh als ik jullie wat extra geld geef, stoppen jullie er dan 24 pipelines extra voor mij op". De chip moet hier wel voor gebouwd zijn en laat ati's chip dit al hebben en die van nvidia nog niet. Blijkbaar weet je ook niet dat de ps3 de cell en nvidia's chip laat samenwerken om een grafisch beeld op je scherm te toveren. Wat dit voor beeld opleverd weet nog niemand, maar het draait iig niet alleen om pipelines ;)

Daarnaast zie jij het niet aanwezig zijn van een hd-dvd speler als een besparing, ik zie het als een investering. Ten tijden dat de ps2 werd uitgebracht was DVD ook nog helemaal niet ingeburgerd, maar juist dat was bij sommige de reden om een ps2 te kopen. De mensen zagen het als een goedkope dvd speler. Zo kan je je marktaandeel vergroten.

Maar goed MS is uiteindelijk degene die hier wel of geen baat bij heeft en mij kan het verder weinig schelen of ik nou 1 of juist 3 schijfjes heb (bij een GTA achtige game lijkt het me trouwens lastig). Hetgeen wat ik echter al de hele tijd probeer duidelijk te maken en wat niet tot je door dringt. Is dat ik alleen maar argumenten geef waarom het misschien een slechte keus is. Niet dat het een slechte keus is Begrijp je dat? Maarja volgens jouw heeft ms gewoon de perfecte keus gemaakt en zijn de argumenten waarom het misschien een iets mindere keus is niet welkom. Ik besef ook wel dat de spellen dan makkelijk op drie dl-dvd's geplakt kunnen worden. Maar stel dat er net 1 spel is die qua gebruik boven de andere uitsteekt en daarom moet gaan inleveren op gameplay elementen. Dat zou toch zonde wezen en de schuld van MS. Nogmaals ik geef alleen maar mogelijkheden waarom ms zijn keuze misschien!!! een verkeerde is geweest.
offtopic:
Tip van de dag: Niet zo erg happen op minder positieve reactie's over de 360. Adem in, adem uit. Denk na waarom ze het zeggen ;), er zijn uitzonderingen
edit:

[...]

ben het met je eens.
Overstap PS1 naar PS2 is ook van andere orde. Van 700 MB max voor een game naar 2 tot 3 GB gemiddeld per game nu, en dus geen volledige benutting van het medium Single Layer dan wel Dual Layer DVD, is geen directe aanleiding om te zeggen dat nu we weer een nieuwe generatie consoles krijgen je weer een nieuwe standaard voor het afspeelmedium moet krijgen.

Het gaat ook niet om extra geld te geven voor extra pipelines, maar klaarblijkelijk hebben ze wel de juiste afspraken, het juiste contract, het juiste bedrag hebben neergelegd om ATI te strikken voor de 360 ipv NVidia voor de eerste doos. Dat noem ik ook een investering die beter is dan kijken naar een Blue Ray disc die nog geeneens een standaard is.

De DVD was destijds wel een logische opvolger van de CD, hoewel je toen de + en - standaarden had waar om gevochten werd. Je kunt je marktaandeel vergroten als je bij toeval de juiste keuze maakt. Kansen voor Blue Ray of HD-DVD zijn aardig gemixed. Grote gok als het 50% kans is. Mogelijk stop je er dus ook een investering in, wat straks oplevert een niet compatible multimediale speler die alleen met Sony's schijfjes werkt. Handig. Dan ben ik blij dat MS op dit moment niet kiest voor HD-DVD omdat je er nog geen pijl op kan trekken.

Jongen, je mag van mij argumenten geven waarom het een slechte keus kan zijn en dat je niet bedoeld dat het zo is. Als je die geeft, mag een ander dit ook beargumenteren en evt. weerleggen als hij/zij vindt dat dit niet zo hoeft te zijn ook al hoeft dat niet de waarheid te zijn

begrijp je dat????

Dikkie, maak je niet zo dik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
  • Laatst online: 11-09 09:54

MetroidPrime

Turn it up loud, captain!

[...]

Die speciale PC controller is hetzelfde als de standaard X360 controller. Voor die €5,- extra krijg je alleen een CD met drivers erbij. Die drivers kun je ook nog apart downloaden vanaf de site van Microsoft.

"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlowFish
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 08:20
Ok for once and for all!

Hierbij ontkracht ik het feit dat Xbox 360's 13% "lemon" zijn met btrouwbare info.

Zie hier een link naar het officiele Xbox forum waar ieder die op live is gegaan een icoon naast / onder zijn gamertag krijgt.

1. Deze mensen zijn dus geen PS3 / nintendo fanboys, or haters if you will.
2. Deze mensen hebben de Xbox 360 daadwerkelijk in handen.

Het blijkt dat het percentage 'lemons' zo rond de 2 -3 % ligt en een groot deel hiervan wist zijn of haar probleem binnen een dag zelf op te lossen!

link:
http://forums.xbox.com/562839/ShowPost.aspx

En nu weer lief verder discusseren en de xbox 360 hypen, afterall het is een xbox360 forum, dus xbox vs andere console. willen we hier niet zien, daar zijn andere topics voor, of andere sites for that matter.

[ Voor 3% gewijzigd door BlowFish op 23-11-2005 23:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Morgen komen ze de tv al installeren voor de xbox 360. Een pioneer PDP-436XDE en ik kan al niet wachten om de xbox360 erop aan te sluiten. Natuurlijk niet alleen gekocht voor de xbox360. De geruchten doen de ronde dat in België de tweede levering pas in januari zal zijn als dat waar is word het lang wachten.

@ Nighthawk: kun je nu een xbox 360 leveren met factuur op de zaak? Jij moet gewoon de factuur maken zonder btw. Die trek je terug van de Nederlandse overheid. Ik koop altijd zo in Nederland.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BlowFish schreef op woensdag 23 november 2005 @ 23:25:
Ok for once and for all!

Hierbij ontkracht ik het feit dat Xbox 360's 13% "lemon" zijn met btrouwbare info.

Zie hier een link naar het officiele Xbox forum waar ieder die op live is gegaan een icoon naast / onder zijn gamertag krijgt.

1. Deze mensen zijn dus geen PS3 / nintendo fanboys, or haters if you will.
2. Deze mensen hebben de Xbox 360 daadwerkelijk in handen.

Het blijkt dat het percentage 'lemons' zo rond de 2 -3 % ligt en een groot deel hiervan wist zijn of haar probleem binnen een dag zelf op te lossen!

link:
http://forums.xbox.com/562839/ShowPost.aspx

En nu weer lief verder discusseren en de xbox 360 hypen, afterall het is een xbox360 forum, dus xbox vs andere console. willen we hier niet zien, daar zijn andere topics voor, of andere sites for that matter.
En dan nog zal het % lager zijn, aangezien iemand met een gamertag ook sneller hier zal posten als z'n 360 kapot is dan iemand die zit te gamen. Die heeft nl. geen tijd om nu in fora te koekeloeren ;)

En nu verder over de 360, druppelen hier al wat nieuwe screenies vanuit USA binnen :) :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TweakBoy
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 08-09 11:41

TweakBoy

---

Als ik zo vrij mag zijn om een aantal te noemen wat bij mij in de winkel gaat binnen komen:

~ 3 - 4 stuks premium
~ 1 - 2 core

dus 4 - 6 stuks, maal 55 vestigingen ..

5 * 40 (kleine vestigingen buitengesloten, of lager factor) = 200 stuks voor de launch @ 2 dec.
Het gaat hier om de Dixons partner EC. Gister dus en mail in de namiddag dat alle preorders vol zitten en er geen mogelijkheid is om voor 2 december een xbox te garanderen. Uitgaande dat een beetje filiaal 5 stuks heeft besteld/pre-ordered kom ik op dat aantal...
Jammergenoeg val ik zelf buiten de boot en moet op 2e levering wachten.. ( te lang gewacht met pre-orderen )

---

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thingol
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 05-01 22:00

Thingol

Ziz

Verwijderd schreef op woensdag 23 november 2005 @ 22:51:
[...]

Oke, jij wint wat dat betreft :+

Maar nog even dat verhaal over hd-dvd. Microsoft heeft gezegd dat het een optie is dat er in de toekomst xbox360 met hd-dvd drive komt, maar dat dit alleen voor films e.d. zal zijn, en niet voor de games.
Denk ook dat dit logisch is want anders zouden ze of 2 versies van elke game moeten uitbrengen (hd-dvd en gewone dvd) of ze moeten alle drives verwisselen van xbox360's die totdan verkocht zijn. Dit ziu gigantisch duur zijn en veel werk kosten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zo...

Ik had weer veel nuttige informatie gemist *kuch*

Ik heb voor mijzelf besloten deze topic niet meer te lezen tot 2 dec. Ik wordt gek van al dat gehype en die berichten over tekorten.

Slaap lekker en spreek jullie op 2 dec. ;)

edit:
En ja ik heb een pre-order kit. En ja ik sta om 9.00 voor de deur a.s. 2 dec. :Y)

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 24-11-2005 11:17 ]

• Cabo
Check deze reclame voor de x360 die in amerika verboden is. :D

Verwijderd

[...]

Huh? Een wired controller is hetzelfde als een controller-met-draad hoor. :o

• SToRM666
  • Laatst online: 11-09-2024
Iemand deze al gezien?

http://www.roxr.com/smashmyxbox/

Beetje erg zonde :? Hadden ze m beter aan mij kunnen geven :P

PSN id: NL_SToRM

• The D
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 03-03 19:41
Ik zit even te lezen maar voor mij is next gen tocg echt een spel die prakties op een film moet gaan lijken (robots ice age shrek) en die films zijn 8 gig In HD. Dus een dvd lijkt mij voldoende want wat mensen vergeten is dat je een duallayer en dual side dvd hebt (+-18gig). Dus die hd-dvd is eigenlijk overbodig. maar handig is het cker wel. O ja ik ben geen sony fan boy ik hou gewoon van HiFi dus die xbox360 komt er en over een jaar die PS3 ook. Durf te wedden dat de meeste hier op het forum die PS3 ook gaan halen. ook al zeggen ze nu van niet. Want de hype komt nog. :7

• cybermans
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 17:27
hehe maybe haal ik hem ook wel. Alsie niet te belachelijk duur is... want alsie echt 600 euro gaat kosten dan ga ik wel wachten. 200-300 lijkt me een mooiere prijs. Denk dat me ma helemaal uit der vel sprint als ze ziet dat ik 360,ps3,rev heb staan. Die verklaart me gewoon voor gek (ben ik ook)

Strava | Runkeeper | Endomondo (mijn leikr uploads)

Verwijderd

SToRM666 schreef op donderdag 24 november 2005 @ 00:18:
Iemand deze al gezien?

Ja al gezien en kan er goed om lachen, ondanks dat ik 'em ook graag had willen hebben ha
maar serieus super, als je erbij had gestaan en de gezichten had gezien van al diegenen die 55 uur in de rij stonden te wachten voor zo'n ding

Geweldig toch en er gaan nog wat van die mooie momenten volgen, ze gaan het nl. ook met de PS3 en de Revolution doen bij de launch.

In drie woorden: geniaal humor moment

Verwijderd

Vanitas schreef op woensdag 23 november 2005 @ 16:24:
[...]

Ik las het net ook. Echt te grappig dit. MS wil zo nodig als eerste alles uitbrengen dus rushen ze het. En dan krijg je dit. :D

Ik vraag me af hoe ze dit gaan oplossen.
Zeer overtrokken verhaal inderdaad, al die foto's zijn van hetzelfde geval. Gewoon iemand die de boel bij elkaar schreeuwt. Shit happens maar om nou in de nieuwspost te gaan verkondigen dat er grote problemen zijn is een beetje erg onproffesioneel.

• Phydomir
  • Laatst online: 22:32

Phydomir

Dennis

Caboman schreef op donderdag 24 november 2005 @ 00:15:
Check deze reclame voor de x360 die in amerika verboden is. :D
whahaha. Wat een uber reclame is dat.

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

Verwijderd

TweakBoy schreef op woensdag 23 november 2005 @ 23:40:
Als ik zo vrij mag zijn om een aantal te noemen wat bij mij in de winkel gaat binnen komen:

~ 3 - 4 stuks premium
~ 1 - 2 core

dus 4 - 6 stuks, maal 55 vestigingen ..

5 * 40 (kleine vestigingen buitengesloten, of lager factor) = 200 stuks voor de launch @ 2 dec.
Het gaat hier om de Dixons partner EC. Gister dus en mail in de namiddag dat alle preorders vol zitten en er geen mogelijkheid is om voor 2 december een xbox te garanderen. Uitgaande dat een beetje filiaal 5 stuks heeft besteld/pre-ordered kom ik op dat aantal...
Jammergenoeg val ik zelf buiten de boot en moet op 2e levering wachten.. ( te lang gewacht met pre-orderen )
Dixons partner EC 55 vestigingen gaat hier dan om dixons winkels of winkels die aan gesloten zijn bij een dixons groep. :? :?
Dixons de grootste elektronica-retailer van nederland heeft zelf 145 filialen in nederland.

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 24-11-2005 08:41 ]

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 14:04
:Y) geweldig, ik heb gisteren een pre-order kit kunnen scoren 2e hands... en dat voor de gewone prijs van 40 euro :D

kan ik die andere 15 zaken waar ik achteraf gereserveerd had cancellen :D

ps. Project GoT-ham 3 series: count me in!

[ Voor 11% gewijzigd door Phusebox op 24-11-2005 08:43 ]

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

• Atmoz

Atmoz

Techno!!

Nog maar eens dan:
atmoz schreef op woensdag 23 november 2005 @ 11:18:
[...]

Maareh, effe wat anders (en volgens mij is dit nog niet langsgekomen): Als je een nieuwe harddisk koopt, dan mag je kiezen of je die rechtop of plat installeerd. Maar erna mag je eigenlijk niet meer veranderen van positie omdat de lagers dan op een bepaalde manier ingelopen (ofzoiets) zijn. Is dat ook bij de Xbox360 zo? Dat je hem rechtop zet, maar dan niet meer plat mag leggen, en andersom?

Weet iemand dat toevallig? Heb dit nog nergens kunnen lezen...

• TdV
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21:51

TdV

Verwijderd schreef op donderdag 24 november 2005 @ 08:38:
[...]

Dixons partner EC 55 vestigingen gaat hier dan om dixons winkels of winkels die aan gesloten zijn bij een dixons groep. :? :?
Dixons de grootste elektronica-retailer van nederland heeft zelf 145 filialen in nederland.
Volgens mij is dat ElectriCity; dat is de electronica afdeling van V&D die hetzelfde moederbedrijf als dixons heeft (vendex kbb).

Verwijderd

mooie start post indeed.

Zelf ben ik eigenlijk meer een PS boy (ondanks dat ik ook gewoon de normale Xbox in men bezit heb) maar afgelopen weekend voor de gein bij de importeur even op de 360 gegamed met de demo van CoD2 en moet je zeggen ziet er heel erg gelikt uit. Demo liep soepel en vloeiend met mooie details voor de omgeving en personages.

Maar of de 360 al snel een succes zal zijn zal een vraag zijn, hoor heel veel mensen namelijk 'klagen' over de launch prijs (en ook nog eens dat je moet kiezen voor de versie).

zelf denk ik toch dat ik hem wel aanschaf maar de versie moet ik nog even over nadenken (zit natuurlijk in een andere situatie dan menig normale consument)

• Phydomir
  • Laatst online: 22:32

Phydomir

Dennis

Verwijderd schreef op donderdag 24 november 2005 @ 09:21:
Maar of de 360 al snel een succes zal zijn zal een vraag zijn, hoor heel veel mensen namelijk 'klagen' over de launch prijs (en ook nog eens dat je moet kiezen voor de versie).
Dat soort mensen moet dan maar eens duidelijk worden gemaakt wat waarde-voor-geld betekend :+

Anyway. Op Gamespy staan nu ook een aantal reviews van de games. Oa van PGR3. Wat mij betreft legt de reviewer al in de 1e alinea uit waar PGR allemaal om draait:
Two vehicles rush through downtown London in the night, far ahead of the other racers. I'm at the wheel of the second car, staring down my opponent's tailights as if I can make them blink. For an instant, the two vehicles separate to either side of a statue, then rejoin at the other end of the square. Tires roar on pavement. I'm not sure where my opponent is from; The Midwest, judging by his accent over my Xbox Live headset. I know the next curve will be critical. I position myself to the outside, then hit my brakes immediately after he hits his. He's turning aggressively ... white smoke peels from the rear wheels. Too aggressive: his rear end fishtails, just a bit. He overcompensates. There's an audible crunch as he hits the opposite guardrail and then shoots back across the road like a ping-pong ball. I'm out of the corner, and I gun the accelerator, aiming for my opening... Our fenders crash!
_/-\o_

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

• Dennis_k
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 20:31
Dit is waar het om gaat!!

• cybermans
MS reageert op de "kinder ziektes"

Komt er op neer dat het perecentage wat Microsoft in gedachte had met kaduuke boxen hoger ligt dan dat er werkelijk wat mee aan de hand is en dat ze elk probleem case-by-case gaan oplossen.

http://www.next-gen.biz/i...ask=view&id=1720&Itemid=2

• anandus
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Hier is een imho geinig X-Box 360 reclame-filmpje: /me klik

"Always remember to quick save" - Sun Tzu

• cybermans
anandus schreef op donderdag 24 november 2005 @ 10:05:
Hier is een imho geinig X-Box 360 reclame-filmpje: /me klik
link dood

• anandus
  • Niet online
Hier niet?
Kan iemand het bevestigen? Maar volgens mij heb ik een prima linkje geplaatst?

• Dennis_k
Yep, overleden linkje helaas

• m3gA
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 12-09 21:02
SToRM666 schreef op donderdag 24 november 2005 @ 00:18:
Iemand deze al gezien?

de videosectie is dood.. heeft iemand een mirror?

• anandus
  • Niet online
dit linkje zou moeten werken: http://adjab.com.nyud.net...05/11/xboxstandoff___.wmv
Vaag, heb nèt het filmpje op dat linkje gedownload. Naja, zal wel dan? ;(

• cybermans
nu doetie het wel.
erg grappig

• Dennis_k
hahahaha.. BANG BANG

• NightHawk4

NightHawk4

MetroidPrime schreef op woensdag 23 november 2005 @ 23:25:
[...]

Die speciale PC controller is hetzelfde als de standaard X360 controller. Voor die ¤5,- extra krijg je alleen een CD met drivers erbij. Die drivers kun je ook nog apart downloaden vanaf de site van Microsoft.
Ja, was verkeerd geinformeerd bij distributeur maar muh MS kneksie kon dit inderdaad bevestigen :> waarschijnlijk is de prijs hetzelfde maar hij wist dat niet helemaal zeker :O
Verwijderd schreef op donderdag 24 november 2005 @ 00:16:
[...]
Huh? Een wired controller is hetzelfde als een controller-met-draad hoor. :o
Zo bedoelde ik het ook maar de kleine was weer erg druk dus ik zat weer te snel te tikken :/

@Aerox02: nee ik lever bijna niks op factuurbasis en nulfacturen al helegaar niet...sorry :/

Verwijderd

Heeft iemand nog een levende link van die vent die in dat filmpje de XBOX 360 uit elkaar schroeft in no time? De oude link is dood en wilde dat filmpje nu net ff op mijn HD zetten voor het geval ooit nodig is ;)

• X-G
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 30-07-2024

X-G

Yeah.

Lees ik dat goed? 70 Euro voor één game? Dan wacht ik wel op n modchip ofzo, ik weet niet wat ze bij MS van de economie denken, maar daar heb ik totaal al geen geld voor. Heb al moeite met maandelijks 1 PC game á 45 ~ 50 pleuro's te betalen.

ToyzBuilder YouTube - Gratis Bitcoin Verdienen

Verwijderd

offtopic: ik kreeg net een xbox protection cord binnen van microsoft, wist niet eens maar dat ik daar geregistreerd stond maarjah.. wat een lelijk groot ding zeg, echt een hele vreemde kabel.

maarjah bij de 360 zit gewoon een extreem grote voeding, die kan ik gelukkig wel kwijt achter de tvkast :) bij de rest van de kabels

• M@cer
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 12-09 13:48
De meeste console games zijn nu ook al standaard een euro of 60..
Er zal dus 10 euro bijkomen voor de nieuwe generatie.

Als je zoekt zal je de games gewoon kunnen vinden tussen de 50 en 55 euro denk ik.
Ik heb op 2 games na nog nooit de adviesprijs betaald voor een game.

Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl

• Dennis_k
X-G schreef op donderdag 24 november 2005 @ 11:05:
Lees ik dat goed? 70 Euro voor één game? Dan wacht ik wel op n modchip ofzo, ik weet niet wat ze bij MS van de economie denken, maar daar heb ik totaal al geen geld voor. Heb al moeite met maandelijks 1 PC game á 45 ~ 50 pleuro's te betalen.
Games zijn duur om te maken. En iedereen die enigsinds te maken kijgt met de spellen (handelaars, tussenpersonen e.d.) wil natuurlijk wat verdienen hieraan.
Ik vind het ook wel prijzig. Daarom lees ik veel reviews en previews van spellen. Plus de mening van mensen op forums zoals deze zijn ook handig in het beslissen of je een game koopt of niet.

PS, je hebt straks toch geen tijd meer voor pc games als je een 360 hebt ;)

Verwijderd

games zijn altijd wel goedkoper te vinden.. nieuw bij bepaalde shops of acties bij free record shop ofzo.

maar 2de hands is er ook erg veel te vinden.. veel mensen doen de games meteen in de verkoop nadat ze deze uitgespeeld hebben enz.. dus ik zal zelf voornamelijk goedkopere spellen op marktplaats kopen

Verwijderd

Hehehe. Ben ik ff blij dat ik geen preorderkit heb gehaald en nog even met de aanschaf wacht.
Xbox 360 Very Unstable
Posted by CmdrTaco on Wednesday November 23, @08:27AM
from the can't-say-anyone-is-surprised dept.

fmwap writes "There have been several postings over at Xbox-scene complaining of crashing Xbox's on new games, with default settings on single player. Crashes on Xbox Live and on startup have been reported too, and Project Gotham Racing 3 crashes before finishing the first lap. Screenshots and Video are available showing the crash."
http://games.slashdot.org...ml?tid=128&tid=211&tid=10

Er zijn veel problemen met de nieuwe console, check:

http://forums.xbox-scene.com/index.php?showtopic=462099
http://forum.teamxbox.com/showthread.php?t=391764
http://forums.xbox-scene.com/index.php?showtopic=462241
(...)
http://forums.xbox-scene....ee4f7091753b&showforum=92

[ Voor 29% gewijzigd door Verwijderd op 24-11-2005 11:20 ]

• cybermans
Verwijderd schreef op donderdag 24 november 2005 @ 11:16:
Hehehe. Ben ik ff blij dat ik geen preorderkit heb gehaald en nog even met de aanschaf wacht.

[...]

http://games.slashdot.org...ml?tid=128&tid=211&tid=10

Er zijn veel problemen met de nieuwe console, check:

http://forums.xbox-scene....ee4f7091753b&showforum=92
of je leest niet ff terug om te zien dat het volgens MS erg mee valt....

bebob de meeste van deze urls zijn al lang langs gekomen. voortaan eerst ff lezen man voordat je begint te spammen. Wees dan ook actueel en post het antwoord van MS erbij dat ik maar 1 of 2 pagina's eerder heb gepost

[ Voor 19% gewijzigd door cybermans op 24-11-2005 11:25 ]

• NightHawk4

NightHawk4

Call of Duty 2, Tony Hawk's American Wasteland, GUN en Quake 4 net binnen voor de xbox360....nu de machines nog :9

Verwijderd

http://forum.teamxbox.com...php?t=392705&page=1&pp=15

nu vraag ik me af of ie ook gaat stretchen op een crt monitor van 22" of 19"...
en hoe 'lelijk' het beeld dan wordt.. :'(

dit geeft me ook niet veel goede hoop

What's good:
i got it!

What's bad:
* poor VGA quality: I am not talking about game graphic, but the video output quality. Low contrast, blurry. It's worse than any VGA port on PC video cards I'v seen. And miles away from the DVI port on new video cards and dvd players.
Microsoft: why don't you add DVI/HDMI out? You are either EVIL or STUPID (maybe both)

* emulator not working very well:
Well, that may due to engineering difficulties, maybe impossible to make xbox 1 game runs well at all.
Forza framerate goes to 2~3 fps sometimes. And there is 'pop' sound from stereo digital audio out.

[ Voor 66% gewijzigd door Verwijderd op 24-11-2005 11:54 ]

• Royal
  • Niet online

Royal

Flush

NightHawk schreef op donderdag 24 november 2005 @ 11:19:
Call of Duty 2, Tony Hawk's American Wasteland, GUN en Quake 4 net binnen voor de xbox360....nu de machines nog :9
Waar had / heb je die besteld / gekocht ?

There is no dark side of the Moon really... as a matter of fact it's all dark

Verwijderd

Dennis_k schreef op donderdag 24 november 2005 @ 11:12:
[...]

Games zijn duur om te maken. En iedereen die enigsinds te maken kijgt met de spellen (handelaars, tussenpersonen e.d.) wil natuurlijk wat verdienen hieraan.
Ik vind het ook wel prijzig. Daarom lees ik veel reviews en previews van spellen. Plus de mening van mensen op forums zoals deze zijn ook handig in het beslissen of je een game koopt of niet.

PS, je hebt straks toch geen tijd meer voor pc games als je een 360 hebt ;)
Sowieso zijn de games ook goedkoper te krijgen, eerder het huidige niveau als je een btje zoekt.

Daarnaast, tuurlijk zijn games duur om te maken, gezien de tijd die erin gestoken wordt voordat de game uitkomt. Maarrrrrr in bijv. de USA zijn dezelfde games wel goedkoper, dus het ligt ook m.n. aan andere zaken. Als het een goede game is, verkoopt 't ding echt wel en zal die winst toch aardig groot zijn. Daarmee dekt men ook mindere resultaten af op andere games. Zoals in alle handel, zal 20% van de games zorgen voor 80% van de omzet, ofwel de overige 80% zorgt voor slechts 20% van de omzet. Samengevat, op de ene game wordt -veel- winst gemaakt en op de andere verlies. Da's het risico van ondernemen. Betekent echter niet dat het logisch is dat we hier een premium prijs betalen voor een game en aan de andere zijde van de oceaan dat een stuk minder is

De marge op media (games, muziek, films etc.) is in Nederland/Europa gewoon veel te hoog. Dat iedereen er wat aan wil verdienen tja... Er zijn online ook verkooppunten die praktisch direct fabriek af zullen verkopen. En altijd zijn er punten waar je iets goedkoper krijgt, met internet heb je de koperskracht die men vroeger niet had, grijze import vanuit Azië etc.

• curry684
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 06-09 00:37

curry684

left part of the evil twins

Topicstarter
Caboman schreef op woensdag 23 november 2005 @ 22:46:
"ps, je bent een fanboy" B)

Misschien komt het doordat ik PS3 in me onderschrift heb, en elke kleine beetje negatiefs over de x360 ben "de" fanboy. Al dat ik niet eens erge dingen over de x360 heb gezegd, en ook wel wat leuke dingen heb gepost. Maar het is over het algemeen bekend dat men de slechte dingen beter onthoud dan de goede. :+
Ach wees gerust, als je wat positiefs zegt over de X360 en dat zelfs onderbouwt ben je direct een ueber-ueber-X360-fanboy oid. Dus, kunnen we nu allemaal het extreem kinderachtige gezeik over fanboys laten vallen en gewoon doen waar dit topic voor is: genieten van onze toekomstige console?

En als dat fanboygedrag is, whatever so be it :z

btw S2S zei dat de X360 geen AA doet: dat doet ie dus wel, maar de huidige demopods niet.

Professionele website nodig?

• NightHawk4

NightHawk4

Royal schreef op donderdag 24 november 2005 @ 11:43:
[...]

Waar had / heb je die besteld / gekocht ?
Gewoon bij Activision aangezien ik een gameshop heb ;)
Verwijderd schreef op donderdag 24 november 2005 @ 11:47:
[...]
De marge op media (games, muziek, films etc.) is in Nederland/Europa gewoon veel te hoog. Dat iedereen er wat aan wil verdienen tja... Er zijn online ook verkooppunten die praktisch direct fabriek af zullen verkopen. En altijd zijn er punten waar je iets goedkoper krijgt, met internet heb je de koperskracht die men vroeger niet had, grijze import vanuit Azië etc.
Sorry hoor, maar games muziek en films zomaar even generaliseren is dus echt dom te noemen, marge op films/dvd's ligt in NL op iets van 10-15%...op games zitten we vandaag de dag op iets van 20-25%. Hou er dan ook wel even rekening mee dat dat marges zijn over de inkoopprijs exclusief 19% BTW. Graag eerst wat huiswerk doen voordat je dit soort uitspraken doet... :|

• curry684

curry684

Topicstarter
X-G schreef op donderdag 24 november 2005 @ 11:05:
Dan betaal je toch voor je X360 games ook 50 euro?

• Artwido
  • Laatst online: 22:02
Het schijnt dat microsoft per console ongeveer 125 euro verlies lijd. De produktiekosten en verpakkingskosten zijn veel hoger dan dat de prijs waarvoor de consoles in de winkel liggen.

Ze schijnen voor dit concept gekozen te hebben omdat het hun om de software gaat. Daar moet de winst vandaan komen.

Vind dat wel opmerkelijk en hoop dat meer branches deze formule gaan toepassen.
Bijvoorbeeld televisiezenders die voor een appel en een ei je een plasmascherm verkopen of wat dacht je van oliemaatschappijen die gratis auto's weggeven, :P

Verwijderd

NightHawk schreef op donderdag 24 november 2005 @ 11:58:
[...]

Gewoon bij Activision aangezien ik een gameshop heb ;)

[...]

Sorry hoor, maar games muziek en films zomaar even generaliseren is dus echt dom te noemen, marge op films/dvd's ligt in NL op iets van 10-15%...op games zitten we vandaag de dag op iets van 20-25%. Hou er dan ook wel even rekening mee dat dat marges zijn over de inkoopprijs exclusief 19% BTW. Graag eerst wat huiswerk doen voordat je dit soort uitspraken doet... :|
Ho even, jij gaat ook wat te kort door de bocht. Ik zeg niet per definitie dat ik enkel en alleen doel op de marge van de detailhandel. Ik heb het over de cumulatieve marges van producent tot aan laatste schakel in het geheel. BTW vind ik 10 tot 15% al meer dan voldoende, 20 tot 25% we spreken hier even over 10 tot 15 Euro (uitgaande van games tussen 50 tot 60 Euro excl. BTW) per game. Snel verdiend. Daarbij, juist omdat dat percentage excl. BTW is, vind ik het veel poen, want die BTW verreken je toch weer c.q. draag je af.

Ofwel, huiswerk doen m.b.t. de relatieve ondoorzichtigheid van de handel vind ik niet nodig aangezien je op je blote voetjes kunt aanvoelen dat er ergens teveel aan de strijkstok blijft hangen als ze in Amerika voor veel minder poen dezelfde game aan de man brengen. Zeker na deze uitspraak vind ik de marge die de handel dus heeft abnormaal hoog, als de detailhandel al deze marges pakt, moet je voorstellen wat groothandel etc. ook nog meepikt. Games zouden rechtstreeks geleverd een fractie kunnen kosten van de prijs waar de game op de gemiddelde hoek van de straat voor ligt. Rond de 30 tot 40 Euro zou zeker haalbaar moeten kunnen zijn

Verwijderd

Artwido schreef op donderdag 24 november 2005 @ 12:06:
Het schijnt dat microsoft per console ongeveer 125 euro verlies lijd. De produktiekosten en verpakkingskosten zijn veel hoger dan dat de prijs waarvoor de consoles in de winkel liggen.

Ze schijnen voor dit concept gekozen te hebben omdat het hun om de software gaat. Daar moet de winst vandaan komen.

Vind dat wel opmerkelijk en hoop dat meer branches deze formule gaan toepassen.
Bijvoorbeeld televisiezenders die voor een appel en een ei je een plasmascherm verkopen of wat dacht je van oliemaatschappijen die gratis auto's weggeven, :P
En je dacht dat je nieuws bracht? Dat weet iedere n00b inmiddels al dat het om verkoop van software gaat. En da's niet alleen bij de 360 zo, dat is ook al zo met de normale doos

Wat dacht je van je printer die je voor minder koopt dan de cartridge die je er later weer bij moet kopen... Er is vanzelfsprekend veel meer te verdienen aan zaken die je structureel meerdere malen aan dezelfde persoon kunt verkopen, dan een eenmalig iets, waarvoor je een eenmalige uitgave doet. Je koopt een auto en die rijdt ook niet op niks, dus die benzine/diesel koop je wel ondanks dat de prijzen inmiddels horen bij de prijs van vloeibaar goud. Ofwel, niks nieuws onder de zon

• curry684

curry684

Topicstarter
Maar Ford krijgt geen percentage van Shell, en MS wel van Activision ;) Daarom kan Ford niet onder productieprijs auto's leveren en MS wel onder produktieprijs console's.

Maar idd, het is al standaard sinds de goeie oude NES-tijd dat je nog 150 gulden betaalde voor de nieuwe Mario. En mensen maar klagen dat 60 euro te duur is voor een spel 15 jaar later 8)7

Verwijderd

kan je met de kabel die bij de 360 core is geleverd de 360 op een vga monitor aansluiten?

Verwijderd

curry684 schreef op donderdag 24 november 2005 @ 12:16:
Maar Ford krijgt geen percentage van Shell, en MS wel van Activision ;) Daarom kan Ford niet onder productieprijs auto's leveren en MS wel onder produktieprijs console's.

Maar idd, het is al standaard sinds de goeie oude NES-tijd dat je nog 150 gulden betaalde voor de nieuwe Mario. En mensen maar klagen dat 60 euro te duur is voor een spel 15 jaar later 8)7
Ik weet me nog te herinneren dat je 25 jaar geleden al 150 gulden moest betalen voor een spelletje op de Atari console.
De spelletjes waren destijds 0,8 KB groot/klein. :)

• Atmoz

Atmoz

Techno!!

Verwijderd schreef op donderdag 24 november 2005 @ 12:19:
kan je met de kabel die bij de 360 core is geleverd de 360 op een vga monitor aansluiten?
Nee, kan niet. Tenzij je VGA monitor composite in heeft.

Verwijderd

Phusebox schreef op donderdag 24 november 2005 @ 08:43:
:Y) geweldig, ik heb gisteren een pre-order kit kunnen scoren 2e hands... en dat voor de gewone prijs van 40 euro :D

kan ik die andere 15 zaken waar ik achteraf gereserveerd had cancellen :D

ps. Project GoT-ham 3 series: count me in!
Ehm, ik mag hopen dat je de kassabon erbij hebt gekregen. De kit zelf geeft namelijk niet het recht op een 360 bij launch... daarvoor heb je de kassabon nodig waarop staat dat je 40 euro aanbetaald hebt. Het doosje zelf is niets waard.

• bAdmuTs
  • Laatst online: 31-08 14:11

bAdmuTs

mAzE

@ NightHawk

Heb je een linkje naar de website van je shop ??

En als ik een pre-order pakketje bij je koop heb ik dan de garantie dat ik er ook eentje op 2 december heb, aangezien ze mij bij de dixons vertelden dat zij vorige week al het aantal verkochte pre-order pakketjes moesten doorgeven.

Zo ja kom ik er vrijdag(avond)/zaterdag 2 of 3 halen :).

In nomine Patris, et Filii, et Spiritus Sancti

Pagina: 1 ... 3 ... 10 Laatste

Dit topic is gesloten.