dat is niet call of duty 2 hoor
maar dat spel van thq (denk ik ?)
maar dat spel van thq (denk ik ?)
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Verwijderd
Bovenstaande is uit The Outfit, niet uit COD2atmoz schreef op woensdag 23 november 2005 @ 15:23:
Zo, heb nog maar eens effe wat screenshots gemaakt om te bekijken hoe het er gaat uitzien over een paar daagjes:
COD:
[afbeelding]
PGR:
[afbeelding]
DOA:
[afbeelding]
En dan deze screenshot (gemaakt op 30cm afstand van de TV). Toch nog erg mooi eigenlijk. Op een afstand van meer dan 1 meter zie je echt _geen_ pixels meer. Het blijft keer op keer mooi om te zien
Alleen super moeilijk om een goed evenwicht te vinden tussen flits/geen flits. Met flits worden de beelden zo "raar" als in die DOA foto, en zonder flits zijn de TV beelden veel te fel, en lijkt het alsof alles overbelicht is.
Ik neem aan dat bovenstaande screenshot van COD2 echt "ingame" is he? Dan ziet het spel d'r echt super mooi uit!! Moeten binnenkort maar eens een topic maken met "show je Xbox360 playroom"Altijd leuk om te zien hoe anderen het geregelt hebben. En natuurlijk handig om inspiratie op te doen!!
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 23-11-2005 15:24 ]
[ Voor 40% gewijzigd door Atmoz op 23-11-2005 15:33 ]
Rapapa...
Ja, is een foto van een HD filmpje die ik even op pauze had gezet. In beweging ziet het er gewoon idioot goed uit. Me GC heb ik aangesloten via component (digitale uitgang van de gc) en ziet er fraai uit op mijn tv, helaas heb ik geen prog scan (pal cube en geen mod). Xbox, tja ik heb de officiele rgb kabel en het ziet er redelijk uit alleen zijn de kleuren soms wat minder, contrast is soms erg vaag.atmoz schreef op woensdag 23 november 2005 @ 15:30:
Haha, ik vond het al raar. Ik dacht dat ik maar 3 COD2 screenshots had. En ineens stonden deze ertussen. Dacht dat iemand anders die gedownload had, of ikzelf toen ik gaar was ofzo. Pfff wazig ook. Dan ziet COD2 er dus toch niet zo mooi uit
@Koffiezuiper:
Is dat nu een foto van een HD filmpje? Of heb je een screenshot neergezet?
Want het ziet er heel erg strak uit he. Zeker als het een filmpje is wat beweegt...
En heb je al je GC aangesloten op die TV? Hoe ziet dat eruit? Mijn oude XBox ziet er niet uit op mijn TV
Ik neem de 'freelance' uit m'n functietitel heel letterlijk, behalve tijdens het facturerenfulgore schreef op woensdag 23 november 2005 @ 14:41:
offtopic ik zie de hele dag dezelfde personen op het forum, zijn jullie vrij van school of hebben jullie ook zo'n 'drukke' baan
Dat zijn ongefundeerde geruchten die iig al door een shopmedewerkers ontkracht zijn. En nee, ik kan het me niet voorstellen. Zelfs al zouden ze een tekort hebben tegenover de uitgegeven preorder kits, dan zouden ze er uit Duitsland weg gaan halen, alles liever dan een modderfiguur staan met door je eigen bedrijf uitgegeven reserveringen.hully schreef op woensdag 23 november 2005 @ 15:45:
Begrijp ik dus goed dat het kan zijn dat ik -ondanks mijn pre-order kit- op 2 december wel eens NUL op mijn rekest kan krijgen?
[ Voor 51% gewijzigd door curry684 op 23-11-2005 15:51 ]
Binnen een paar dagen? Das dus niet 2 december lol... Laten we echter hopen van wel, want lijkt me toch wel lekker om volgende week vrijdag met console thuis te zitten.curry684 schreef op woensdag 23 november 2005 @ 15:47:
[...]
Vroegah, lang lang geleden, toen ik bij Albert Heijn werkte was er een keer een productieprobleem met Coca Cola waardoor ze gewoon niets konden leveren. Binnen een paar dagen hadden we Coca Cola uit zuid-Amerika (!!!!!!) in de winkel, puur geimporteerd om maar te kunnen leveren.
Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof
PSN: Shiver23
Ze doen wekelijkse shipments distribueren.MAX3400 schreef op woensdag 23 november 2005 @ 16:02:
Nou, nog eventjes, dan om middernacht met mijn pre-order de 360 ophalen.
Stel dat het eerder genoemde defect-percentage zou kloppen, dan heeft 1 op de 7 XB's een probleem. Iemand een idee wanneer de 2e shipment in NL is als mogelijke vervanging?
Jij met je pre-order kit krijgt gewoon op ongeveer 7 december een Peruaanse of Braziliaanse xbox360.. dus?Shiver23 schreef op woensdag 23 november 2005 @ 16:04:
Maar dan hebben de mensen in Zuid-Amerika geen mooie nieuwe console.....of ging het daar niet om?
Verwijderd
Zover ik weet komt de tweede levering pas half januari maar ik zal het morgen even duidelijk navragencurry684 schreef op woensdag 23 november 2005 @ 16:08:
[...]
Ze doen wekelijkse shipments distribueren.
MS moet maar snel een deal maken met cafepressKoffiezuiper schreef op woensdag 23 november 2005 @ 16:19:
Wie weet er hier toevallig of een of andere shop ook Xbox360 merchandise levert? Waaronder b.v. die witte armbandjes met Xbox 360 erop, posters en dergelijke? Gaat mij vooral om posters
2 MT 5.12 KWh (v 151) , Shelly Pro EM CT-63, HW-P1, 1 fase. 12 x 340 WP Solar.
Ik las het net ook. Echt te grappig dit. MS wil zo nodig als eerste alles uitbrengen dus rushen ze het. En dan krijg je dit.Verwijderd schreef op woensdag 23 november 2005 @ 16:10:
nieuws: Eerste meldingen van crashende Xbox 360-consoles dit klinkt niet goed maar ze zetten niet het percentage erbij dat crasht ik hoop echt dat dit goed komt want ik wou nog dit jaar een xbox 360 aanschaffen![]()
alleen nu heb ik m`n twijfels
Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.
Dude PSP was niet eens gerushed en was een ramp in Jap, PS2 ookVanitas schreef op woensdag 23 november 2005 @ 16:24:
[...]
Ik las het net ook. Echt te grappig dit. MS wil zo nodig als eerste alles uitbrengen dus rushen ze het. En dan krijg je dit.
Ik vraag me af hoe ze dit gaan oplossen.
Verwijderd
Ik vind niet dat ze het gerushed hebben..Vanitas schreef op woensdag 23 november 2005 @ 16:24:
[...]
Ik las het net ook. Echt te grappig dit. MS wil zo nodig als eerste alles uitbrengen dus rushen ze het. En dan krijg je dit.
Verwijderd
Handig om te zien als je het ding ooit zelf wil/moet open maken natuurlijk!atmoz schreef op woensdag 23 november 2005 @ 14:16:
Tja, dat filmpje van die Xbox-open-makende-gast..... Wat moet je ermee eigenlijk he. Maarja wel lollig![]()
@ Koffiezuiper:
Dat ziet er goed uit. Helemaal "ready to go"![]()
Zelfs een vervanger voor het frontje ligt al klaar... Ook gedacht aan een extra vrij stopcontact? En de geluidskabels (optisch) kun je ook al leggen haha.
Ik denk dat ik maar eens wat nieuwe screenshots ga bekijken op mijn TV'tje. Altijd leuk dat soort "voor-pret"
[ Voor 23% gewijzigd door Cabo op 23-11-2005 16:38 ]
Blah, hele verhaal gaat nergens over. Verkoop 1 miljoen stukken consumentenelektronica, en er gaan er 5000 stuk zijn, dat zijn standaard dead-on-arrival percentages bij PC's, consoles en broodroosters. Bij 100000 moet je je zorgen gaan maken als producent, maar voorlopig valt het nog alleszins mee met de "tientallen meldingen".Vanitas schreef op woensdag 23 november 2005 @ 16:24:
[...]
Als de cijfers kloppen, verkoopt Microsoft 1 miljoen 360's en krijgt 140.000 stuks terug als DOA/defective. Da's even een ander cijfertje dan het minimale percentage van 5% wat je schetst.curry684 schreef op woensdag 23 november 2005 @ 16:37:
[...]
Blah, hele verhaal gaat nergens over. Verkoop 1 miljoen stukken consumentenelektronica, en er gaan er 5000 stuk zijn, dat zijn standaard dead-on-arrival percentages bij PC's, consoles en broodroosters. Bij 100000 moet je je zorgen gaan maken als producent, maar voorlopig valt het nog alleszins mee met de "tientallen meldingen".
Ik heb zelfs ooit een frietpan DOA gehad. En da's toch simpeler elektronica dan een spelcomputer
Die 13% waren respondenten op een poll. De mensen met een werkende box zitten te gamen of iig wat anders te doen dan zich te bekommeren over het niet werken van hun console. Degenen met een kapotte box zitten de fora af te struinen naar lotgenoten en komen dit soort polls tegen natuurlijk.MAX3400 schreef op woensdag 23 november 2005 @ 16:43:
[...]
Als de cijfers kloppen, verkoopt Microsoft 1 miljoen 360's en krijgt 140.000 stuks terug als DOA/defective. Da's even een ander cijfertje dan het minimale percentage van 5% wat je schetst.
[ Voor 8% gewijzigd door curry684 op 23-11-2005 16:48 ]
Tuurlijk wel...ooit fan fanboys gehoord?hully schreef op woensdag 23 november 2005 @ 16:50:
nogmaals; het is interessant te weten of dit ook zo was met lancering van huidige consoles (xbox / ps2). Wat mij overigens opvalt is dat mensen zo dwaas reageren op die berichten. Ook al koop je geen xbox ga je toch niet lachen om zoiets?
misschien naief; ik koop een xbox360 maar hoop ook dat die ps3 gaaf wordt. Kijk van die discussies over welke beter is enz. (die wat mij betreffen van nul en geen waarde zijn) zijn desalniettemin best leuk, maar lachen als dingen kapot gaan vind ik raar. Maar goed.S2S schreef op woensdag 23 november 2005 @ 16:53:
[...]
Tuurlijk wel...ooit fan fanboys gehoord?
PS2/PSP/XBOX hadden ook genoeg problemen.
Betekent het dan ook dat dit topic doodbloedt als iedereen zijn 360 heeft; we moeten gamen ipv forummen?curry684 schreef op woensdag 23 november 2005 @ 16:47:
[...]
Die 13% waren respondenten op een poll. De mensen met een werkende box zitten te gamen of iig wat anders te doen dan zich te bekommeren over het niet werken van hun console. Degenen met een kapotte box zitten de fora af te struinen naar lotgenoten en komen dit soort polls tegen natuurlijk.
Verkoop eens een produkt waar je een kaartje bijstopt met "laat het ons aub weten op info@bla.at wat u van ons produkt vind". Ik garandeer je dat je minimaal 50% negatieve respons in die mailbox gaat vinden, zelfs al werkt 95% van je klanten er probleemloos mee en vinden ze het een perfect produkt
Bovendien vind de pers bij dit soort hype-launches negatieve roddels natuurlijk leuker dan positieve, daar krijg je meer lezers mee
Verwijderd
IkkeVerwijderd schreef op woensdag 23 november 2005 @ 17:05:
ik hoop dat er genoeg te downloaden demo's zullen zijn want dat zal ik voornamelijk doen naast het spelen van project gotham 3.
hoeveel mensen hier weten bijna zeker dat ze op 2 december een 360 zullen krijgen?
[ Voor 36% gewijzigd door TheVMaster op 23-11-2005 17:07 . Reden: Ik weet zeker dat ik een 360 ga krijgen :) ]
Verwijderd
Verwijderd
Gel*l natuurlijk, want die 13% klopt niet. Het mag nu vaak genoeg gezegd zijn, mensen die een probleem ervaren lopen er sneller mee te koop dan de gevallen waar 'ie 't gewoon goed doet. Ofwel die groep is oververtegenwoordigd. Dan hebben we het nog niet gehad over die grapjassen die stemmen terwijl ze geeneens een 360 hebben, die PS en PC fanboys dus.MAX3400 schreef op woensdag 23 november 2005 @ 16:43:
[...]
Als de cijfers kloppen, verkoopt Microsoft 1 miljoen 360's en krijgt 140.000 stuks terug als DOA/defective. Da's even een ander cijfertje dan het minimale percentage van 5% wat je schetst.
Verwijderd
Dit topic zal na alle start euforie idd een stuk minder bezocht worden, afgezien nog van de tips die dan gedeeld gaan worden. Maar zodra het nieuwtje er weer af is... Dat gaat toch altijd zo is niks om rouwig om te zijnMAX3400 schreef op woensdag 23 november 2005 @ 16:58:
[...]
Betekent het dan ook dat dit topic doodbloedt als iedereen zijn 360 heeft; we moeten gamen ipv forummen?
Over dat respons-kaartje; in mijn tak van sport verwachten mensen zelfs meer van ons dan theoretisch mogelijk is met de spullen die we leveren. Tja, dan kan je als leverancier weinig anders doen dat schermen met "whitepapers"...
Net maar ff nagevraagd en het was dus eerst half januari nu ziet het ernaar uit dat de tweede levering op 12 december plaats gaat vinden maar het blijft allemaal lekker onzekerNightHawk schreef op woensdag 23 november 2005 @ 16:20:
[...]
Zover ik weet komt de tweede levering pas half januari maar ik zal het morgen even duidelijk navragen
[ Voor 95% gewijzigd door Hieronymus op 23-11-2005 17:12 ]
So now, less than five years later, you can go up on a steep hill in Las Vegas and look West, and with the right kind of eyes you can almost see the high-water mark — that place where the wave finally broke and rolled back.
Ach...de mensen die echt een 360 willen hebben op 2 dec hebben natuuuuuuurlijk een pre-orderkitthe_joen schreef op woensdag 23 november 2005 @ 17:11:
[aso-mode]
ik heb lekker een preorder kit lekker puh
[/aso-mode]
ik denk dat jullie toch lang kunnen wachten op de tweede lading als er zoveel kapot gaan
Verwijderd
Gadgets fan
En tegen mij zei een werknemer van de dixons dat ie er 3 meer verwacht dan de pre-orders (premium that is) en de intertoys verwacht er ook meer binnen te krijgen dan het aantal pre-orders (ook premium) dus ik denk dat het enige wat we kunnen doen is afwachtenTr1gg3R schreef op woensdag 23 november 2005 @ 15:07:
Ik sprak net met een medewerker van de Dynabyte en die kon mij melden dat Dynabyte (landelijk) niet eens genoeg X360's krijgt om alle pre-order kits uit te leveren.
Hij had het over ongeveer 1 exemplaar per vestiging maar in hoeverre dat waar ik weet ik natuurlijk niet.
Lijkt me toch vrij vreemd als Microsoft zoveel reclame/hype maakt/genereerd en dan de levering vern**kt.
MediaMarkt kon mij hetzelfde vertellen (Amsterdam Arena).
Edit:
idem Intertoys
[ Voor 3% gewijzigd door bAdmuTs op 23-11-2005 17:24 ]
In nomine Patris, et Filii, et Spiritus Sancti
Verwijderd
Duidelijkheid? ok....bAdmuTs schreef op woensdag 23 november 2005 @ 17:24:
[...]
En tegen mij zei een werknemer van de dixons dat ie er 3 meer verwacht dan de pre-orders (premium that is) en de intertoys verwacht er ook meer binnen te krijgen dan het aantal pre-orders (ook premium) dus ik denk dat het enige wat we kunnen doen is afwachten, ik wil gewoon duidelijkheid
.
[ Voor 3% gewijzigd door NightHawk4 op 23-11-2005 17:30 ]
Dit komt overeen met het verhaal wat FRS Zwolle me vanmiddag vertelde. Overigens hadden ze wel massa's pre-orderkits verkocht (hmm..ik was nummer 2 op het lijstje en heb er begin oktober een opgehaaldNightHawk schreef op woensdag 23 november 2005 @ 17:29:
[...]
Duidelijkheid? ok....
Er zijn pre-order kits voor de premium versie van xbox360, voor elke pre-order kit word een xbox360 geleverd. Er zijn geen exemplaren extra (via diverse distributeurs gechecked), MAAR de pre-order kits/xbox360's zijn/worden naar de hoofdkantoren van dixons/dynabyte/bartsmit gestuurd en deze maken dan zelf de verdeling.
Bovenstaande is dus al gebeurd met pre-order kits en demopods en zal dus ook gebeuren met de xbox360's. Als alles goed gebeurd zullen de aantallen aan pre-order kits ook naar de desbetreffende filialen afgestuurd worden.
...duidelijk genoeg?
Dat begreep ik al maar ik bedoel eigenlijk dat ik wil weten hoeveel extra boxen er bij de filialen binnenkomenNightHawk schreef op woensdag 23 november 2005 @ 17:29:
[...]
Duidelijkheid? ok....
Er zijn pre-order kits voor de premium versie van xbox360, voor elke pre-order kit word een xbox360 geleverd. Er zijn geen exemplaren extra (via diverse distributeurs gechecked), MAAR de pre-order kits/xbox360's zijn/worden naar de hoofdkantoren van dixons/dynabyte/bartsmit gestuurd en deze maken dan zelf de verdeling.
Bovenstaande is dus al gebeurd met pre-order kits en demopods en zal dus ook gebeuren met de xbox360's. Als alles goed gebeurd zullen de aantallen aan pre-order kits ook naar de desbetreffende filialen afgestuurd worden.
...duidelijk genoeg?
[ Voor 3% gewijzigd door bAdmuTs op 23-11-2005 17:36 ]
Cores wel het een en ander maar geen premiums voor zover ik weet.bAdmuTs schreef op woensdag 23 november 2005 @ 17:34:
[...]
Dat begreep ik al maar ik bedoel eigenlijk dat ik wil weten hoeveel extra boxen er bij de filialen binnenkomenomdat ik geen pre-order kitje heb
. Moet het dus hebben van de extra boxen die er binnenkomen.
[ Voor 7% gewijzigd door NightHawk4 op 23-11-2005 17:39 ]
En waar is bij mij ??NightHawk schreef op woensdag 23 november 2005 @ 17:37:
[...]
Cores wel het een en ander maar geen premiums voor zover ik weet.
Moet je bij mij nog ff snel een pre-order kitje kommen halen
ik heb woonplaats namelijk wel netjes ingevuld badmuts
[ Voor 21% gewijzigd door bAdmuTs op 23-11-2005 17:42 ]
Haters everywhere but I don’t really care
Verwijderd
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 23-11-2005 18:04 ]
Verwijderd
Heb je een winkel? Wil het namelijk zonder btw als het kan (heb belgische btw nr).NightHawk schreef op woensdag 23 november 2005 @ 17:37:
[...]
Cores wel het een en ander maar geen premiums voor zover ik weet.
Moet je bij mij nog ff snel een pre-order kitje kommen halen
ik heb woonplaats namelijk wel netjes ingevuld badmuts
Ooh jaah,zeker ook nog niet 1 van de 32 keer gelezen dat daar geen AA op zat?En dat de 360 een opgevoerde xbox IS?(doh,net als nieuwere computers,same thingVerwijderd schreef op woensdag 23 november 2005 @ 18:00:
Sorry dat ik het zeg maar ik vind het echt een waardeloos apparaat,
De grafix vallen mij zwaar tegen en de controller vind ik ook niks.
En ik ging ff naar de MM en wou even de Xbox360 uit proberen. Is ie vast gelopen.![]()
Nou volgende dag terug en deed ie et gelukkig wel. ff demo van Call of duty 2 op gespeeld.
Nou ik moet zeggen dat het er met mn 6800128mb bijna het zelfde uitziet.
Het kan natuurlijk ook aan het spel liggen dat ik er nou niet een geweldige ervaring mee heb hehad,
maar van al die mooie woordjes en gerenderde filmpjes (die volgens hun ''in'' game waren)
zie ik weinig terug. Dus ik vind het net een opgevoerde Xbox, maarja dat is mij mening
lees eerst eens alles, voordat je een reply tussen de vele xbox-fanboys hier waagtmatthijst schreef op woensdag 23 november 2005 @ 17:56:
Crashende X-Boxjes, da's lache![]()
Mooi Microsoft product weer
[ Voor 67% gewijzigd door Hieronymus op 23-11-2005 18:07 ]
So now, less than five years later, you can go up on a steep hill in Las Vegas and look West, and with the right kind of eyes you can almost see the high-water mark — that place where the wave finally broke and rolled back.
Ja, ik heb een gameshop.Verwijderd schreef op woensdag 23 november 2005 @ 18:02:
[...]
Heb je een winkel? Wil het namelijk zonder btw als het kan (heb belgische btw nr).
Het perfecte voorbeeld van eenVerwijderd schreef op woensdag 23 november 2005 @ 18:00:
En ik ging ff naar de MM en wou even de Xbox360 uit proberen. Is ie vast gelopen.![]()
Nou volgende dag terug en deed ie et gelukkig wel. ff demo van Call of duty 2 op gespeeld.
Het kan natuurlijk ook aan het spel liggen dat ik er nou niet een geweldige ervaring mee heb hehad,
maar van al die mooie woordjes en gerenderde filmpjes (die volgens hun ''in'' game waren)
zie ik weinig terug. Dus ik vind het net een opgevoerde Xbox, maarja dat is mij mening
Verwijderd
Off-topic:NightHawk schreef op woensdag 23 november 2005 @ 18:05:
[...]
Ja, ik heb een gameshop.
Nee, ik ben niet geinteresseerd om postorder etc enz etc te doen.
Gaf het meer aan om eventuele tweakers hier uit de buurt te helpen meer ook niet....ik verkoop ze toch wel
[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 23-11-2005 18:15 ]
PVOutput 10x Longi 360wp zo PSN: Yamy_Daffy
Heb alles gelezen, maak je geen zorgen...the_joen schreef op woensdag 23 november 2005 @ 18:04:
lees eerst eens alles, voordat je een reply tussen de vele xbox-fanboys hier waagt
Haters everywhere but I don’t really care
Veel Ps2 spellen kosten al een tijdje 69.95 hoor, xbox spellen meestal 59.95.Caboman schreef op woensdag 23 november 2005 @ 18:16:
Spellen kosten 70 euro?????????
Een xbox/PS2 spel kost 50 euro ofzo toch?
70 is toch echt teveeeeeeeel, maar dat is het adviesprijs? Niet *** normaal
This space is occupied
Verwijderd
Ik zie alleen 59 euro, je spaced hemTheEvilCuber schreef op woensdag 23 november 2005 @ 18:21:
[...]
Veel Ps2 spellen kosten al een tijdje 69.95 hoor
Je hoort ze zeggen "didn't take long". Dat zegt mij dat het vaker is gebeurt, en dus gewoon een kwestie van afwachten is geweest.Yonix schreef op woensdag 23 november 2005 @ 18:29:
Het is toch toevallig dat ze juist op dit ''slechte'' moment aan het filmen zijn........![]()
Ach, ik maak mij eigen niet druk, zoals er al wordt verteld zitten er altijd wel ''Rotte Appels'' tussen, dat is nu eenmaal niet te voorkomen.
[ Voor 15% gewijzigd door Roamor op 23-11-2005 18:38 ]
xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing
Verwijderd
Hoe bedoel je > ik was nummer 2 op het lijstje en heb er begin oktober een opgehaaldTheVisionMaster schreef op woensdag 23 november 2005 @ 17:32:
[...]
Dit komt overeen met het verhaal wat FRS Zwolle me vanmiddag vertelde. Overigens hadden ze wel massa's pre-orderkits verkocht (hmm..ik was nummer 2 op het lijstje en heb er begin oktober een opgehaald
Verwijderd
Er zijn geen winkels in Nederland die een prijs van 50 euro hanteren.Xbox en ps2 spellen kosten nu bij FRS 60 euro, Xbox360 spellen zullen daar 65 euro kosten. Bij een goede speciaalzaak (hier in Groningen bijvoorbeeld Nedgame of Dimensionplus) kost een spel voor de 360 je 60 euro. Bij een goede internetwinkel zoals gcshop.nl ben je tussen de 50 en 55 euro bezig. Spellen kosten dus niet 70 euro (ja, tenzij je misschien bij de V&D gaat kopen, maar dan vraag je erom opgelicht te worden).Caboman schreef op woensdag 23 november 2005 @ 18:16:
Verwijderd
sorry ik wist niet dat een gedetailleerde inhoud e.d. in de startpost stond...
[ Voor 35% gewijzigd door Phusebox op 23-11-2005 18:58 ]
xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing
*zucht*Verwijderd schreef op woensdag 23 november 2005 @ 18:00:
Nope. Bij mijn gameshop is mijn bonnetje het bewijs. Ik mocht die pre-order kit gelijk in de prullenbak gooien van de eigenaarPhusebox schreef op woensdag 23 november 2005 @ 18:57:
[...]
sorry ik wist niet dat een gedetailleerde inhoud e.d. in de startpost stond...
edit; en ik had gelijk. er staat alleen de algemene info die ik al wist. mijn vraag is: zit er een bepaald briefje bij wat je recht geeft op een xbox360, of staat er ergens een serienummer op de doos of waar dan ook waar ik op moet letten
iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky
ehh..officieel had de shop je ook moeten intekenen op een lijstVerwijderd schreef op woensdag 23 november 2005 @ 18:47:
[...]
Hoe bedoel je > ik was nummer 2 op het lijstje en heb er begin oktober een opgehaald
Je hebt toch een pre order kit, waaromn dan nog op de lijst ? (correct if i am wrong maar pre order kit is doorje met t shirt, betekend sowieso een Xbox360. Waarom dan op de lijst?
Verwijderd
Ach wat moeten we antwoorden op iemand die PS3 als onderschrift heeft?Caboman schreef op woensdag 23 november 2005 @ 18:16:
Verwijderd
Xbox 360 kan geen AA.Verwijderd schreef op woensdag 23 november 2005 @ 19:17:
graag een antwoord, op de demopods heeft geen enkel spel (cod, kameo & king kong) AA of is het enkel COD zonder AA ?
Ik heb ze anders genoeg zien liggen, V&D bijvoorbeeld, maar ook sommige gameshops en normale winkels als FRS.
This space is occupied
Verwijderd
klantenkaart halen bij dynabyte. dan krijg je volgens mij 20% korting op alles afaikBlack_Mage schreef op woensdag 23 november 2005 @ 18:58:
jammer dat die spellen zo duur zijn dynabyte geeft je 10% maar bij sommige spellen hebben een voor inschrijving, dan krijg je 12% korting... alleen toen ik hun belde hadden ze jammer genoeg nog een voor inschrijvings actie voor x360 spellen
Verwijderd
ik snap niet dat jij er nog steeds van overtuigd bent dat de spellen groter gaan worden als dual layer. Meerdere developers hebben dit al toegegeven. Kijk jij straks maar eens hoeveel dual layer schijfjes de x360 nodig gaat hebben voordat je oordeeld. Als je bedenkt dat nu sommige spellen al tegen de 8 gb aan zitten. Moet je je eens inbeelden wat er gaat gebeuren, wanneer next gen ook daadwerkelijk gebruikt gaat worden. Filmpjes in HD kwaliteit, textures met hogere resoluties, grotere omgevingen met meer objecten etc.Verwijderd schreef op woensdag 23 november 2005 @ 19:15:
[...]
Ach wat moeten we antwoorden op iemand die PS3 als onderschrift heeft?
Wat dacht je dat games voor de PS3 op dure nieuwe media zoals Blue Ray discs gaan kosten, waarvan het zure is dat ook nog eens de helft van de opslagcapaciteit niet voor de data gebruikt gaat worden omdat de games veel kleiner zijn? Veel minder als die van de 360 zeker, niet?
Daarnaast, er zijn diverse shops, ook online die de games gewoon onder de 60 Euro gaan verkopen. Dus blijf alsjeblieft met die onzinopmerkingen weg hier en ga lekker je illegale PC games spelen of wachten op de PS3 met nog veel duurdere games. Zo sneu
[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 23-11-2005 19:34 ]
Nee klantenkaart is 10% korting op software.Verwijderd schreef op woensdag 23 november 2005 @ 19:20:
[...]
klantenkaart halen bij dynabyte. dan krijg je volgens mij 20% korting op alles afaik
En jij als PS3 fanboyVerwijderd schreef op woensdag 23 november 2005 @ 19:28:
[...]
ik snap niet dat jij er nog steeds van overtuigd bent dat de spellen groter gaan worden als dual layer. Meerdere developers hebben dit al toegegeven. Kijk jij straks maar eens hoeveel dual layer schijfjes de x360 nodig gaat hebben voordat je oordeeld. Als je bedenkt dat nu sommige spellen al tegen de 8 gb aan zitten. Moet je je eens inbeelden wat er gaat gebeuren, wanneer next gen ook daadwerkelijk gebruikt gaat worden. Filmpjes in HD kwaliteit, textures met hogere resoluties, grotere omgevingen met meer objecten etc.
Ik ben er nog steeds van overtuigd dat sony een goede stap heeft gezet met blu-ray. Ten eerste alles past op 1 schijfje. Ten tweede je kan films in hd kwaliteit bekijken. Ten derde, wat met name een voordeel voor sony is, burgerd blu-ray op deze manier lekker in. Wat HD-DVD misschien wel de kop kan gaan kosten, zeker nu is aangekondigd dat de ps3 tussen de 300 en 400 dollar gaat kosten. Niet dat mij het voor de rest kan uitmaken of een spel nou op 1, 2 of 3 schijfjes is verdeeld, daarnaast heb ik nog niet eens een hd ready tv. Maar de voordelen (vooral voor de toekomst) kan je niet negeren.
Btw je begint erg x360 fanboy te klinken
[ Voor 3% gewijzigd door S2S op 23-11-2005 19:36 ]
Verwijderd
[ Voor 57% gewijzigd door Verwijderd op 23-11-2005 19:47 ]
PSN: Leech1984
let nou niet op onze ps fanboy cabotjeVerwijderd schreef op woensdag 23 november 2005 @ 19:15:
[...]
Wat dacht je dat games voor de PS3 op dure nieuwe media zoals Blue Ray discs gaan kosten, waarvan het zure is dat ook nog eens de helft van de opslagcapaciteit niet voor de data gebruikt gaat worden omdat de games veel kleiner zijn? Veel minder als die van de 360 zeker, niet?
Daarnaast, er zijn diverse shops, ook online die de games gewoon onder de 60 Euro gaan verkopen. Dus blijf alsjeblieft met die onzinopmerkingen weg hier en ga lekker je illegale PC games spelen of wachten op de PS3 met nog veel duurdere games. Zo sneu
Verwijderd
neuh ben geen ps3 fanboy mijn gedachte liggen op dit moment helemaal bij de 360 en er kan weinig verkeerd aan zijn wat betreft de spellen en de hardware. Even een fanboy uitspraak plaatsen om dit te bewijzen: "een dvd-drive zeg je?? PERFECT!"
jah ok, kan mijzelf ook niet zo boeien. Maar als straks de films in HD formaat uit komen op blu-ray schijfjes. En ik zou op dat moment een ps3 in huis hebben, zou ik dit toch als een (hele) leuke mogelijkheid beschouwen. Zelfde zal voor vele andere mensen gelden. Misschien dat er zelfs mensen zijn die daarom juist een ps3 overwegen, vanwege zijn HD functionaliteit.Het zal mij een worst wezen op welk medium de games staan, als ik maar kan gamen. En een discje wisselen kan er ook nog wel bij. Ik ben niet lui ofzo.
Verwijderd
dat was ik even vergeten. Bij deze vervallen al mijn argumentenVerwijderd schreef op woensdag 23 november 2005 @ 19:45:
het is dus wel zo dat dat op een gegeven moment een probleem kan gaan worden maar ik meen ergens gelezen te hebben dat microsoft dan gewoon de xbox360 upgrade met een nieuwe drive
[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 23-11-2005 20:01 ]
Wat wil PS3 in me onderschrift zeggen? Ik had meer het idee dat X360 en PS3 hetzelfde zouden kosten. En de rest wat je typ is bullshit, je had zker zin om wat te typen.Verwijderd schreef op woensdag 23 november 2005 @ 19:15:
[...]
Verwijderd
[ Voor 47% gewijzigd door Verwijderd op 23-11-2005 20:45 ]
Verwijderd
yep had ik al eerder gemeld ik sta er met 3 man dus dat wordt nog gezelligYamy_Daffy schreef op woensdag 23 november 2005 @ 18:18:
Ik zag net dat de Gameshop in Den Haag om 12 uur tot 2 uur s'nachts de xbox 360 gaat verkopen voor diegene met een pre-order kit.
Nou ik sta er dus he om 12 uur![]()
Volgende dag te druk om hem op te halen dus voor mij is het wel een uitkomst.
En tja over dat verhaal dat er al enkele stuk zijn tja daar maak ik me niet zo druk om.
Daar heb je toch garantie voor.
Vervelend is het wel daar verander je niets aan maar vervelened is het ook als ie na een half jaar stuk gaat!
Verwijderd
Als ik de verhalen hier op het forum mag geloven, krijgen de distributeurs net zoveel consoles als pre-orderkitjes en die zullen ze gaan verdelen onder de filialen[b]Verwijderd schreef op woensdag 23 november 2005 @ 20:10
Oke, thanks curry.
Bij welk dixons was dat ( regio ) heb namelijk ook een preorder lopen via de dixons./quote]
leuk idee. Misschien doe ik mee. hangt voornamelijk van de uiteindelijke prijs af en de kwaliteit van mijn crt tv.Verwijderd schreef op woensdag 23 november 2005 @ 20:13:
kunnen we geen inkoopactie doen voor een leuke hd tv voor de 360?
[ Voor 27% gewijzigd door Verwijderd op 23-11-2005 20:17 ]
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq