Facts don't care about your feelings
Verwijderd
http://pc.ign.com/articles/711/711049p1.html
[ Voor 37% gewijzigd door Verwijderd op 08-06-2006 18:33 ]
Verwijderd
Dat kan niet, echter kan je wel Himachi downloaden. Die simuleerd een lan omgeving (ook via het internet) en dan kan je wel LAN games joinenJP-tjuh schreef op dinsdag 13 juni 2006 @ 19:35:
Het is mij nu niet helemaal duidelijk of ik met mijn 2 pc's een LAN op kan zetten EN dat iemand van buitenaf met onze LAN-game mee kan doen??
Waardoor kan dit komen, het duurt meestal ongeveer 30 minuten voordat het geluid stopt.
Om steeds opnieuw op te starten werkt ook niet als je net in een gevecht zit.
Verwijderd
Facts don't care about your feelings
Wel kijk ik uit naar de uitbreiding van AoE3, heel bijzonder wordt het natuurlijk niet maar het gaat vast weer veel uurtjes spelen opleveren
Verwijderd
Ik ook niet meer. Als het binnenkort vakantie is en slecht weer, ga ik wel weer spelen. En uiteraard kijk ik ook naar de expansion uit. Ik denk dat die Indianen wel een leuke afwisseling zijn, ook hoop ik op exotische huurlingen zodat je echte gevarieerde veldslagen krijgt.
Verwijderd
Cuirassier doe ik altijd heel veel halbs (niet vergeten te upgraden). Selecteer steeds een klein groepje en laat ze 1 cuirassier aanvallen dan is die zo dood.
Verwijderd
ET:QW ? ja dat gaat inderdaad een top game worden, maar raar dat een startegiespel speler dat zegt.Verwijderd schreef op zondag 12 maart 2006 @ 20:08:
Ik spreek hier voor me zelfaoe3 zelf vind ik nu wat minder worden en ik weet dat de vanguard beta komt en de demo van enemyterrorty quake wars
En IK vind het niet zon leuke expansion denk ik miss wordt die gaaf maar IK denk van niet
PS: Kan je alleen via Campaign in Single Player EXP voor je Home City krijgen? want bij Skirmisches komt het er wel bij, maar is het na de game ook weer verdwenen.
Verwijderd
In de rec.. idd.. curassiers haha.. ik haal altijd alles door mekaar. maar, pikeman is een uitkomst?furby-killer schreef op maandag 03 juli 2006 @ 18:24:
dragoons? zeker dat het niet cuirassier waren? franse dragoons zijn niks beter dan andere, en dan maak je gewoon skirms + halbs + cannons.
Cuirassier doe ik altijd heel veel halbs (niet vergeten te upgraden). Selecteer steeds een klein groepje en laat ze 1 cuirassier aanvallen dan is die zo dood.
Verwijderd
Misschien beetje late reactie, maar mijn ervaring is dat ruyters curassiers wel kunnen stoppen. Wat ik je aanraad is op halberdiers te combineren met ruyters.furby-killer schreef op donderdag 06 juli 2006 @ 21:36:
pikemen niet, halbardier wel
Daarnaast is een van de nieuwe units in de expansion de ironclad. Kijk maar eens in een van deze screens: http://www.gamespot.com/p...archiefs/screenindex.html
Daarnaast draait Age of Empires III ook op Windows Server 2003
[ Voor 31% gewijzigd door Verwijderd op 19-07-2006 22:59 ]
Verwijderd
ik heb aoe3 ook maar vind ik gelijk niet zo tof als the good oldie.
iemand die nog vrij goed is in aoe2? wil je me toevoegen op msn aub kunnen we nog eens een potje spelen want er zijn niet gigantisch veel mensen meer die dat spelen.
=>kristofhoste11@hotmail.com
Verwijderd
Edit: het voelt gewoon alsof m'n FPS hoger zou kunnen omdat alle andere games (FEAR/Prey/Quake4/Half-Life 2) allemaal goed draaien en goeie FPS hebben (Rise Of Legends is dan wel weer wat minder qua FPS... misschien is mijn CPU gewoon niet goed genoeg om al die poppetjes te managen ?
[ Voor 19% gewijzigd door TargetX op 25-07-2006 21:28 ]
Verwijderd
[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 25-07-2006 21:30 ]
Edit: ik heb even een savegame geladen waarop ik met 6 man op 1 map zit redelijk aan t einde (dus echt SUPERveel mannetjes). VGA settings maar ff op 'High Performance' gezet in t spel. Resolutie 1024x768. Hier staat een CPU grafiekje van dit gebeuren. Zou ik CPU limited zijn?
Edit: er waren op dit moment geen andere CPU verbruikende programma's actief.
[ Voor 88% gewijzigd door TargetX op 25-07-2006 21:55 ]
Verder denk ik niet dat het echt CPU limited is. Moet goed instaat zijn het wel te trekken. Misschien bied een nieuwe Windows install uitkomst?
Hoort dit niet thuis in een TECHNISCH topic en niet hier?
Verwijderd
Ben dus nog nooit online geweest.
Hij staat als een uitzondering in mijn Windows FIrewall, geen andere Firewalls, en BF2 werkt wel perfect (terwijl dat het meest bugged spel allertijden is)
Specs=
Intel D930 2x 2MB cache, 3,0 Ghz
7600GT GDDR3 256 MB
2 GB DDR2/533 RAM
6 MB verbinding.
upnp aan zetten
anders poorten 2300-2310 forwarden
anders heb je een brakke router (heb ik ervaring mee, die werkt nu in bridged mode en dan werkt het wel)
anders eens uit lijst windows firewall verwijderen, herinstalleren, patchen (patch gewoon vanaf www.agecommunity.com downloaden), dan verbinding maken met eso. Nadat je hebt gepatched kan windows firewall opnieuw toestemming willen hebben omdat het een nieuwe exe file is die je start.
[ Voor 45% gewijzigd door Sissors op 26-07-2006 17:54 ]
Verwijderd
Verwijderd
En als ik op Update game klik = zegt hij "Geen nieuwe updates" of iets in die trant, en dus niet iets van "Failed ofzo".
Ik heb trouwens de volle patch (1.00 t/m 1.07) gedownload en geinstalled toen ik het spel installeerde.
Het is op zich natuurlijk niet zo'n groot probleem, aangezien ik dit spel graag SP doe, en FPS juist MP.
Verwijderd
Daarnaast heb ik sinds tijden weer een potje online gespeeld en gewonnen met de hoogste score.
Verwijderd
zodra je 800 food hebt agen met 400 hout.
in colonial maak je barracks, en ship je 700 hout, maak 2 banken met de 700 hout en maak skirmishers uit de barracks
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
In de handleiding van AoE3 staat dat je verschillende 'strategieën' kunt kiezen bij je leger.
Bv. ER was iets dat je rond je kannonen kon verzamelen, ...
Hoe kan ik dit selecteren?
Ps. Ik denk dat ik het heb gelezen via de handleiding op de computer, want ik heb een snelle blik geworpen op de handleiding en daar stond het precies niet in.

Verwijderd
Verwijderd
maar nu zit ik me een nieuw probleem.
Ik start AoE op, ik krijg da scherm met
- play
- unistall
- website
- exit
Dan druk ik op play (logisch,nie?) en da kaderke gaat weg,
maar er gebeurd niets meer, da sluit gewoon helemaal af.
Da spel word ni herstart..
Nogal raar dus ik heb geunistallt, lukt nog ni.. en dervoor wel, das gewoon ineens boem patat.
Weet iemand hoe dit komt?
Verwijderd
Verwijderd
Een van de vette screens van de Azteken:

En voor de Mac gamers onder ons
[ Voor 71% gewijzigd door Verwijderd op 12-08-2006 01:43 ]
Verwijderd
ik heb zowat alles geprobeerd denk ik.
Help:(
Verwijderd
[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 15-08-2006 13:19 ]

Is het al gelukt? Moet op een bepaalde manier. dan lukt hetJP-tjuh schreef op dinsdag 15 augustus 2006 @ 13:57:
Is hier iemand bereid om een keer met mij via MSN ofzo Hamachi werkend te krijgen?
+noIntroCinematics OverrideAddress=5.xx.xxx.xxx
Dit achter je doel bij de snelkoppeling zetten
Mario Kart FC 1590-4774-1019
Spelen jullie meer 1 tegen 1 of toch in teamverband?
Nee jammer genoeg niet. Degene waar ik het mee werkend probeer te krijgen is niet echt handig met computers dus dat maakt het alleen maar lastigerneggix schreef op maandag 21 augustus 2006 @ 17:46:
[...]
Is het al gelukt? Moet op een bepaalde manier. dan lukt het
+noIntroCinematics OverrideAddress=5.xx.xxx.xxx
Dit achter je doel bij de snelkoppeling zetten
Verwijderd
Ik moet zeggen dat er wel een paar vette units bijkomen zoals de cavaleristen op dit plaatje:

of de nieuwe kanonnen en infanterie:

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 02-09-2006 08:21 ]
Verwijderd
Ik heb me iig al ingeschreven!
Ik heb al een tijdje niet gespeeld, maar werkte altijd perfect met hamachi.JP-tjuh schreef op donderdag 24 augustus 2006 @ 00:16:
[...]
Nee jammer genoeg niet. Degene waar ik het mee werkend probeer te krijgen is niet echt handig met computers dus dat maakt het alleen maar lastigerDat is eigenlijk de reden waarom ik met iemand die het wel werkend heeft wil testen...
Wil het binnenkort wel eens proberen. Ik stuur een mail met mijn MSN naar je profile adres!
Is er trouwens een releasedatum voor de expansion?
//edit: jammer hoor, geen profile adres. Stuur maar een mail naar mijn profile adres. Dan reageer ik daar wel op.
[ Voor 9% gewijzigd door The_Bash op 05-09-2006 00:55 ]
404 error: File not found | PSN: The_Bash
Verwijderd
the_bash schreef op dinsdag 05 september 2006 @ 00:54:
Is er trouwens een releasedatum voor de expansion?
Ik zou zeggen 20 oktoberVerwijderd schreef op maandag 04 september 2006 @ 23:46:
De verwachte leverdatum is 20 oktober.
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 05-09-2006 17:10 ]
Verwijderd
Want hoe pak je nu mortars aan, het enige wapen met dezelfde range is een culverin en deze is voorbehouden aan de Europeanen. Voor de Azteken is dit schadelijker dan bijvoorbeeld de Sioux die ook geen artillerie hebben, maar wel veel cavalerie. Hoe denken jullie hierover?
[ Voor 30% gewijzigd door Verwijderd op 08-09-2006 19:54 ]
Verwijderd
Verwijderd
Iroquois:
Ze hebben legers die vrij veel de Europese structuur hebben. Je hebt infanterie met hand wapens, bogen en geweren. Je hebt een soort hussar (lijkt wel ietsje zwakker dan de Europese hussar) en dragoon. Ook hebben ze de mantlet, ram en een licht kannon (van het type falconet, maar zoals ik het zag is die wel zwakker, maar kost ook minder populatie). Veel upgrades die je eerst deed in bijzondere gebouwen als kerken, arsenals en capitols doe je nu in andere gebouwen als bijv. huizen. Het lijkt dat de economie van de Iroqouis bijzonder sterk is, maar ik heb het niet veel gespeeld dus ik hoor graag of ik het juist heb of niet.
Kaartjes:
Daarnaast zijn er veel nieuwe kaartjes voor je decks, ook bijzondere voor een 40+ homecity. Nu maakt het dus wat meer uit of je homecity level 30 is of level 70. Ook zijn er meer mercenaries zoals fusilliers, maar bij de Iroqouis zag ik echt veel Indianen mercenary kaardjes, maar dan onder het mom van allies. Een voorbeeldje: allied Cree (je krijgt voor wat goud een groep Cree), ook zag ik dat de Iroqouis renegade French (curassiers) en renegade Dutch (halberdiers) konden huren.
De map California
De nieuwe kaart California lijkt me een leuke toevoeging, op deze map zitten de Nootka en een andere stam, waarvan ik de naam niet weet die rifleman heeft. Er zijn altijd 4 trade posts en er is een zee.
Campaign
In de trial zitten 2 levels uit de campaign die je speelt met een soort Iroqouis volk. Beide missies zijn niet bijzonder moeilijk en spelen zich af tijdens de Amerikaanse onafhankelijkheid. Je vecht tegen Iroqouis en de Duitsers (Hessians eigenlijk). Hierbij kom je figuren tegen die je misschien wel kent uit de originele campaign.
//edit: Dit probleem is inmiddels opgelost door het installeren van de juiste codecs
Verder vind ik het eerlijk gezegd meer van hetzelfde. Alleen die firepit is een leuke toevoeging.
//edit: Toch maar gepre-ordered bij Play.com. Voor €26,- kan een echte AOE fan dat niet laten liggen natuurlijk.
[ Voor 50% gewijzigd door The_Bash op 18-10-2006 12:22 ]

Het grootste winkelrek aller tijden heeft ze al liggen. Ik ben echt benieuwd naar de uitbreiding met de indianen en zag dat het 1 cd was (itt de 3 van aoe 3 zelf). Heb 'm zelf ook al ergens besteld en in de pre-order staan.Jejking schreef op woensdag 18 oktober 2006 @ 20:34:
Fyi...
De eerste grote pakketten Age of Empires 3: The War Chiefs (PC-versie, duh) zijn aangekomen en liggen in de depots, ik denk niet dat ze vanavond al de deur uit zijn gegaan maar waarschijnlijk worden ze morgen richting het winkelrek gereden, so it won't take long until you can grab your addon.
Verwijderd
Verwijderd
Het menu et.. geeft wel aan dat het 'The Warchiefs' is, en ik zie ook wel wat veranderingen in het spel, zoals geavanceerde informatie over je troepen, schietkracht etc..
Klopt. Je kan in aoe3wc ook gewoon de normale aoe3 campaign spelen, genaamd 'Blood, ice and steel'. De toegevoegde campaign heet 'fire and shadow'.Verwijderd schreef op donderdag 19 oktober 2006 @ 18:02:
Het kan aan mij liggen, maar de campaign bij mij lijkt verdacht veel op de campaign in Age of Empires 3, ik zit nu in de 3e missie en nog steeds dezelfde missie als in Age of Empires 3, ben nog geen native volk tegengekomen.
Het menu et.. geeft wel aan dat het 'The Warchiefs' is, en ik zie ook wel wat veranderingen in het spel, zoals geavanceerde informatie over je troepen, schietkracht etc..
Dat het warchiefs is zie je aan alles, startfilmpje, maincity op de achtergrond. Vind het alleen heel erg wazig dat je settings niet worden meegenomen uit aoe3, nu moet ik 'alles' weer opnieuw instellen, zelfs mijn beeldresolutie stond op standaard 800*600 waardoor de fimpjes niet helemaal lekker liepen.
EDIT: zie net dat die van mij ook verzonden is (CD-WOW)
[ Voor 4% gewijzigd door svdvlist2 op 20-10-2006 16:30 ]
De campaign van de Warchiefs heet Fire en Ice. De gewone campaign kun je, zoals hierboven vermeld, ook spelen in de uitbreiding.Het kan aan mij liggen, maar de campaign bij mij lijkt verdacht veel op de campaign in Age of Empires 3, ik zit nu in de 3e missie en nog steeds dezelfde missie als in Age of Empires 3, ben nog geen native volk tegengekomen.
Verwijderd
Verwijderd
Ik vind tot nu toe de natives underpowerd tegen 'gewone' volken. Ik heb dan ook vooral met de Iroquois gespeeld.
als je met europese civ speelt hoef je niet te proberen een treasure te jatten, ik zou zowiezo afraden om ook maar in de buurt van een native warchief te komen. Die heeft zat treasure guardians om jouw explorer in te maken.
Russians zullen hun strelet rush wel kunnen vergeten tegen aztec en sioux, die hebben zat cavalerie (voor de aztecs de infanterie die als cavalerie werkt).
europese hebben de saloon met leuke mercs.
natives kunnen heel vast boomen met firepit. Wat ik doe met de aztecs:
firepit op XP
stuur 4 en 5 settler shipment
firepit op faster training
en je heb zo een hele hoop settler.
natives hebben geen spies (die met de assassin card nu veel te sterk zijn, zullen generved moeten worden in patch). Natives kunnen stealth units maken, europese kunnen veel meer anti stealth units maken. Natives hebben geen factories.
Verwijderd
Ironclads hebben echt veel HP en de kunnen net als monitors over een grote afstand schieten.
De Nederlanders hebben een voordeel bij revolution met de banken omdat er dan ook coin binnenkomt.
De Gatling Gun is niet bijzonder sterk en kun je vergelijken met een organ gun.
Ik kijk alweer uit naar AOE4...
[ Voor 94% gewijzigd door NokiaFan op 05-11-2006 18:42 ]
Eventueel ga ik hem 2e hands kopen als ik het in de winkel niet stukje goedkoper kan vinden. Maar ik wil straks multiplayer online doen. Kan ik tegen problemen aanlopen met een 2e handse versie? Hoe steekt online gedeelte wat dat betreft in elkaar?
Verwijderd
Het probleem dat zich bij mij voordoet is dat de videoplank overal slecht beeld geeft en dit ook gepaard gaat met een vrij langzaam draaiend spel. Dit behalve bij 2d. Zie screenshots

Zodra ik in de Hometown kom worden bewegende constructies en villagers onzichtbaar, deze delen worden zwart en af en toe zijn ze onwillekeurig van elkaar een frame volledig aanwezig, maar veelal verkeerde kleuren. Ook zijn er dingen ten alle tijde correct zichbaar, zoals vlaggen. Waarschijnlijk omdat ze 2d zijn of ogen.
Zowel in de VGA settings als in het spel zelf heb ik alle opties als laagst gedefinieerd of uit gezet, maar het probleem blijft. Mijn VGA is een AGP Nvidia FX 5950 UTD van Leadtek (A380). Speciaal voor AOE III had ik een nieuwe VGA aangeschaft, een AGP XFX 7800XT, maar die kaart blijkt incompatible met vrijwel alle AMD- en alle oudere Intelsystemen en is weer retour.
Met andere spellen heb ik geen enkel probleem, behalve het probleemvolle Richard Burns Rally. Bij RBR ziet alles er mooit uit totdat ik mag karren, waarna het naar de desktop crasht.
Op een identieke computer, maar met een TI 4600, draait AoE perfect. Alleen weet ik zeker dat deze kaart het moeilijk zal krijgen naarmate de map voller wordt en ik volgende week een 24" scherm heb welk ik ook volledig wil gaan gebruiken.
Windows, AoE, VGA en MOBO maken allemaal gebruik van hun laatste hard of softwaredrivers. Op de site van Microsoft, forums over AoE en google vind ik niets dat lijkt op mijn probleem.
Hopelijk weet iemand een oplossing, ik wil gamen.
RvdS Mobo: Asus A7M266-D
CPU: Dual MP 2800+
RAM: 3Gb PC2100 ECC
VGA: AGP Leadtek A380 (Nvidia FX 5950 Ultra) op driver 91.47
[ Voor 44% gewijzigd door svdvlist2 op 08-11-2006 08:13 ]
Verwijderd
Nee de kaart is niet overgeklokt en ook nooit geprobeerd. Dat doe ik alleen met mn test pc, waar de Ti4600 in zit. Ik kan ook niets vinden met betrekking op de FX 5950 in combinatie met AoE. De oplossingen bij andere kaarten hebben ook niet geholpen.svdvlist2 schreef op dinsdag 07 november 2006 @ 17:43:
Heb je je kaart overgeklokt?
XP heb ik opnieuw geinstalleerd en ik krijg nogsteeds hetzelfde resultaat. In principe kan ik het spel spelen, maarja soms valt de enemy gewoon niet op
Thx, zeer goeie tip!
Edit: is er ergens een site waar een lijst staat met units tegenover hun counter-units? als dat er niet is kunnen we met z'n allen misschien zo'n lijst samen stellen. Ik heb dit bij age2 destijds zelf gedaan. Maar bij age3 vindt ik 't allemaal wat moeilijker. Iemand intresse?
Klik hier om mij age2 lijst te zien. Zoiets kan ik dus niet vinden, zou erg handig zijn.
[ Voor 45% gewijzigd door EVILSalami op 09-11-2006 10:38 ]
Verwijderd
Hier een begin (nog niet voor de warchiefs):EVILSalami schreef op donderdag 09 november 2006 @ 03:56:
Edit: is er ergens een site waar een lijst staat met units tegenover hun counter-units? als dat er niet is kunnen we met z'n allen misschien zo'n lijst samen stellen. Ik heb dit bij age2 destijds zelf gedaan. Maar bij age3 vindt ik 't allemaal wat moeilijker. Iemand intresse?
Unit | Counter Unit |
Heavy Infantry | Skirmisher, Falconet, Lancer, Heavy Cannon |
Light Infantry | Lancer, Falconet, Heavy Cannon |
Light Cavalry | Heavy Infantry |
Heavy Infantry | Pikeman, Halberdier, Dopplesoldner, Ranged Infantry |
Artillery | Ranged Cavalry, Culverin |
Building | Mortar, Falconet, Heavy Cannon, Oprichnick |
Als unit te verstaan onder:
Type | Units |
Heavy Infantry | Musketeer, Halberdeer, Pikeman, Dopplesoldner, Rodelero |
Light Infantry | Skirmisher, Crossbowman |
Light Cavalry | Hussar, Dragoon, Cavalry Archer |
Heavy Cavalry | Curassier, Lancer, Oprichnick |
Opmerking: Hierbij geldt niet de regel die de warchiefs houdt bij light cavalry of light infantry (in de Warchiefs een of ander Azteken poppetje). Deze lijst is niet compleet, ik heb geen huurlingen of bijzondere varianten van units opgenomen. Het is in ieder geval een begin.
[ Voor 31% gewijzigd door Verwijderd op 09-11-2006 17:50 ]
Redelijk lijstje, ge-edit en wat foutjes uitgehaald.Verwijderd schreef op donderdag 09 november 2006 @ 17:37:
Unit Counter Unit Heavy Infantry Light Infantry Lancer, Falconet, Heavy Cannon, Cavalry Light Cavalry Heavy Infantry, Light Infantry Heavy Cavalry Heavy Infantry, Ranged Cavalry Artillery Cavalry, Culverin Building Mortar, Falconet, Heavy Cannon, Oprichnick, Heavy Infantry
Als unit te verstaan onder:
Type Units Heavy Infantry Musketeer, Halberdeer, Pikeman, Dopplesoldner, Rodelero Light Infantry Skirmisher, Crossbowman, Longbow, Cassador Ranged Cavalry Dragoon, Cavalry Archer, Ruyter, Warwagon Heavy Cavalry Curassier, Lancer, Oprichnick, Hussar, Uhlan
Opmerking: Hierbij geldt niet de regel die de warchiefs houdt bij light cavalry of light infantry (in de Warchiefs een of ander Azteken poppetje). Deze lijst is niet compleet, ik heb geen huurlingen of bijzondere varianten van units opgenomen. Het is in ieder geval een begin.
Om verwarring te voorkomen:
Heavy Cavalry is volgens aoe3 elke melee cav. Dus alles zonder ranged attack. Light Cavalry is alle ranged cavalry.
Lancers krijgen een bonus tegen Heavy Infantry, maar Heavy Infantry ook tegen lancers. Heavy Infantry wint net aan. Beste is om andere cav (ranged vooral) tegen lancers te gebruiken.
Verwijderd
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 10-11-2006 15:35 ]
Elke melee cav is heavy cav. En dragoon krijgen dus een bonus tegen hussars, uhlans, net als tegen cuirassier etc
Leuke expansion, ik moet nog een hoop ontdekken. Het spelen met de indians is echt totaal anders. Het vraagt om een andere aanpak. Tot nu toe bevalt het erg goed. Leuke uitbreiding voor 26 Euro.
Verwijderd
Maar ja, eerst maar eens een vette screen posten uit een potje wat ik tegen de PC speelde met de Azteks
[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 13-11-2006 23:44 ]
Iemand reactie hierop?EVILSalami schreef op donderdag 09 november 2006 @ 03:56:
Is het met age 3 mogelijk om online diplomacy games te spelen? dus eigelijk free for all, en dan in game allianties sluiten en verbreken. Werd met age 2 veel gedaan op zone. Het werd Phoenix game genoemd. Dat roeleert echt! Nog niet tegen gekomen op ESO.
@jurgen, die tekst is leuk, maar waar het om gaat is hoe ze echt behandelt worden. In program files/ms games/aoe3/data is een bestand proto.xml. Daar staat alles in over elke unit. Als je de unittypes vergelijkt met de bonussen die andere units hebben zie je dat er geen verschil zit tussen bijvoorbeeld hussars en cuirs.
Met de aztecs heb ik ook veel leuke momenten gehad. In een FFA 40 cuirassier gedood zonder verliezen. En gisteren nog een briljante game gespeeld tegen een sioux. Ik had 30 stealth coyote runners (na lvl 40 card kunnen ze dat) tussen zijn leger staan. Zijn warchief was dood in mijn basis, dus geen probleem. Toen ik zag dat ze op weg gingen naar mijn basis onderschepte de rest van mijn leger ze, hij dacht makkelijk te winnen, totdat opeens overal om hem heen coyote runners uit stealth kwamen.
Verwijderd
Ow, je hebt het daar vandaan. Maar een hussar wint van een dragoon en een curassier. Je hebt gelijk dat er geen bonussen zij tegen andere units zijn, maar andersom wel. Daarom maakte ik dat onderscheid.
Curassier zijn idd gehakt voor infanterie die een resistance heeft tegen melee damage, een bonus heeft tegen cavalry en trample damage doen. Voor dopplesoldner en ronin geldt dit ook.
Op je opmerking van de Sioux, wordt het dus spies maken, mocht ik ooit tegen jou spelen.
*offtopicfurby-killer schreef op woensdag 15 november 2006 @ 12:37:
free for all wel, allianties maken/verbreken niet. Dus of team, of iedereen tegen iedereen.
@jurgen, die tekst is leuk, maar waar het om gaat is hoe ze echt behandelt worden. In program files/ms games/aoe3/data is een bestand proto.xml. Daar staat alles in over elke unit. Als je de unittypes vergelijkt met de bonussen die andere units hebben zie je dat er geen verschil zit tussen bijvoorbeeld hussars en cuirs.
Met de aztecs heb ik ook veel leuke momenten gehad. In een FFA 40 cuirassier gedood zonder verliezen. En gisteren nog een briljante game gespeeld tegen een sioux. Ik had 30 stealth coyote runners (na lvl 40 card kunnen ze dat) tussen zijn leger staan. Zijn warchief was dood in mijn basis, dus geen probleem. Toen ik zag dat ze op weg gingen naar mijn basis onderschepte de rest van mijn leger ze, hij dacht makkelijk te winnen, totdat opeens overal om hem heen coyote runners uit stealth kwamen.
Zit jij mij nou te helpen op agecommunity? Mikkel4NL hier
Ik heb wat antwoorden gelezen van andere op jouw probleem hier op tweakers. Kan je eens een in opdrachtprompt iets van: 'tracert www.google.nl' doen? En dan een screenie maken (hier link posten of agecommunity). De kans dat je die mensen in dat andere topic ervan overtuigd dat je weet hoe je een stel poorten moet forwarden is te verwaarlozen.
[ Voor 92% gewijzigd door Sissors op 15-11-2006 18:10 ]
haha, die kans schatte ik ook al vrij klein in. Heb de router al retour gedaan, ze zouden er naar kijken en anders samen met mij tot een oplossing komen. Wat is trouwens je ingame naam en msn?furby-killer schreef op woensdag 15 november 2006 @ 18:06:
yep, dat ben ik
Ik heb wat antwoorden gelezen van andere op jouw probleem hier op tweakers. Kan je eens een in opdrachtprompt iets van: 'tracert www.google.nl' doen? En dan een screenie maken (hier link posten of agecommunity). De kans dat je die mensen in dat andere topic ervan overtuigd dat je weet hoe je een stel poorten moet forwarden is te verwaarlozen.
[ Voor 67% gewijzigd door Sissors op 23-12-2012 17:57 ]
[ Voor 85% gewijzigd door Verwijderd op 16-11-2006 12:50 ]
Ik heb het spel geinstalleerd daarna heb ik het geupdate.
Nou wil ik online spelen en als ik op multiplayer klik en dan op eos dan komt er een scherm met connecting to EOS, maar er gebeurt lange tijd niks. Is dit normaal? doet ie er heel lang over?
want ik zie geen balk ofzow.
En hij gaf daarvoor ook nog een error aan na het updaten van de game, namelijk:
"The Fraunhofer IIS Mpeg-layer3 codec (l3codecx.ax) cannot be found on this computer."
Ik kon kiezen uit Attempt to run en exit game.
Ik moet dus die codec installeren maar zit die op de cd`s van AOE of moet ik die downen ofzow?
edit: Hij zegt nu Failed to connect to ESO servers.
Kan het aan mijn netwerk liggen of switch?
[ Voor 6% gewijzigd door GUZA op 17-11-2006 01:57 ]
Dit al bekeken: http://forum.agecommunity...&postRepeater1-p=1#304771GUZA schreef op vrijdag 17 november 2006 @ 19:15:
Net weer geprobeerd en nog steeds wil hij niet connecten.
Het heeft te maken met me firewall van de modem van kpn internetplusbellen. Maar weet niet hoe ik die firewall moet uitschakelen.
Ik zal eens zoeken.
Geef maar op, is nog niemand gelukt om het aan de praat te krijgen met dat ding
Is dat zo? Damn dat is wel vaagjes. Je zou toch verwachten dat het wel moet werken. Ik werk zelf bij de Helpdesk van KPN ipb, we onderteunen het niet. Maar het zou toch echt wel moeten werken toch?furby-killer schreef op zaterdag 18 november 2006 @ 16:56:
Je bedoelt de experia box?
Geef maar op, is nog niemand gelukt om het aan de praat te krijgen met dat ding
Er is wel een kerel op www.ipbforum.nl die een andere routen aan de EB gehangen heeft en via de andere router NAT doet, en dan schijnt het te werken.
Ben er nog steeds hellig van (*#U$((!@
Hoe kan ik dat oplossen dan? goedkoper router erbij knallenofzow? asked the noob!