Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 358309

Anoniem: 365706 schreef op donderdag 08 juli 2010 @ 15:51:
Ten eerste sorry voor het op bumpen van dit hele oude topic.

Ik vroeg me af of er nog mensen zijn die AoE3 spelen, aangezien ik nogal eenzaam ben de laatste tijd met alleen maar engelsen
Ik wil het wel spelen maar ik krijg het niet goed werkend onder Win7 x64 en Ubuntu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rival24
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 23:14

Rival24

I'll Be Back

Het werkt hier prima onder Win7 64-bit. Misschien moet je de laatste patch even draaien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 349546

Anoniem: 365706 schreef op donderdag 08 juli 2010 @ 15:51:
Ten eerste sorry voor het op bumpen van dit hele oude topic.

Ik vroeg me af of er nog mensen zijn die AoE3 spelen, aangezien ik nogal eenzaam ben de laatste tijd met alleen maar engelsen
Grappig. Ik zelf speel nog wekelijks AOE3 en ook met british. Zit al tijden op level 2nd Luitenant en kom niet echt verder. Ik denk dat dit deels komt door mijn keuze voor Brits, die niet als sterkste te boek staan. Maar op de een of andere manier voel ik me met deze civ het meest verbonden.

Zijn er nog meer spelers hier en zoja welke civs?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sissors
  • Registratie: Mei 2005
  • Niet online
Ik speelde het nog soms in vakanties enzo. Al zal dat nu met SC2 ook niet meer vaak gebeuren.

Maar paar weken geleden nog een twee weken ofzo hoop gespeeld. Voornamelijk dutch/brittish/port, 3v3 randoms. Soms een treaty game tussendoor. Voor mij zit de rating decay erg lekker, daarvoor was het volgens mij sinds kerst ofzo dat ik gespeeld had, en dan decay je naar ergens in 1st lieut, wat redelijk dan mijn niveau is als ik terugkom. Dan opklimmen tot captain en weer stoppen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Source
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 23-07-2022
Ik heb erg genoten van de eerste 2 delen maar ik hoor regelmatig van gamers dat deel 3 niet de wensen overlaat. Als ik van deel 1 & 2 heb genoten (ook RoN en AoM) zal ik dan ook waarschijnlijk van AoE3 genieten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 380416

Ik speel de laatste tijd best veel uren aoe3 en ik ben lvl 17 Master Sergeant niet al te hoog dus..
maar laatst speelde ik tegen een Captain lvl 26 Ottoman en die ging natuurlijk rushen...
Ik was Frankrijk dus ik dacht ik maak gewoon een groot leger crossbow. Toen kwam hij aanvallen met 20 janissaries en zeer snel ook. Ik had ondertussen 20 crossbow gemaakt en ging vechten tegen die janissaries van hem maar ik verloor als nog dik :-( Hij mijn kamp helemaal gesloopt ik snel een nieuw town centar bouwen en naar age 3 :D.Maar al snel ontdekte die mij nieuwe kamp.hij ging toen ook age 3 upgrade zijn janissaries en kwam met 5 kanonnen en 30 van die janissaries mijn nieuwe camp binnen ;( tja doen verloor ik als nog.

Maar weet iemand wat ik tegen die Ottoman rush moet doen ? Met welk land moet ik spelen en hoe kill ik 20 van die janissaries?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blue_Fear
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 22-09-2024
Gwn Fast fortress en skirms maken + shippen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Blue_Fear schreef op dinsdag 26 oktober 2010 @ 17:17:
Gwn Fast fortress en skirms maken + shippen
Dat heeft toch totaal geen nut hij komt met 20 jans mijn kamp binnen als ik dan age 3 gaat dan sloopt ie mijn tc en dan heb ik als nog verloren.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blue_Fear
Niet waar, ik was PR 42 en deed altijd FF tegen janny rush. Jans kunnen skirms namelijk helemaal niet raken als je de skirms goed micro-ed. Gewoon run and gun dus met je eerste homecity shipment skirms...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sissors
  • Niet online
Jij was 42 een paar expansions en een paar jaar terug ja ;)

AOE3 heeft ondertussen wat patches gekregen, en van wat ik me herinner is FF niet meer zo effectief tegenwoordig.

Crossbows zijn redelijk allround, maar niet bepaald geweldig tegen jans, al is het wel het beste wat je hebt aan het begin. Shipment hussars om te raiden, of outposts om te verdedigen, kunnen allemaal oplossingen zijn.
Dutch hebben het waarschijnlijk makkelijkste met skirms, germans hebben uhlans om te raiden en beste xbow shipment. Fransen kunnen altijd nog garison, ungarison, fire, trucje doen met hun couriers.

Maar ik denk dat het begint dat je niet moet verwachten te winnen van iemand met een veel hogere rating, probeer eerst otto rushes van iemand van je eigen niveau te verslaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

furby-killer schreef op zondag 07 november 2010 @ 13:24:
Jij was 42 een paar expansions en een paar jaar terug ja ;)

AOE3 heeft ondertussen wat patches gekregen, en van wat ik me herinner is FF niet meer zo effectief tegenwoordig.

Crossbows zijn redelijk allround, maar niet bepaald geweldig tegen jans, al is het wel het beste wat je hebt aan het begin. Shipment hussars om te raiden, of outposts om te verdedigen, kunnen allemaal oplossingen zijn.
Dutch hebben het waarschijnlijk makkelijkste met skirms, germans hebben uhlans om te raiden en beste xbow shipment. Fransen kunnen altijd nog garison, ungarison, fire, trucje doen met hun couriers.

Maar ik denk dat het begint dat je niet moet verwachten te winnen van iemand met een veel hogere rating, probeer eerst otto rushes van iemand van je eigen niveau te verslaan.
towers werken ook niet zo zeer hoor maar ik speel nu met rusland en dat werkt ook wel goed tegen ottoman .
gewoon zo veel mogelijk strelet spawnen en af en toe beetje musk als ie paarden maakt... :) maar wat bedoel je met die 42 ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blue_Fear
Jij had het over lvl 17 toch, of bedoel je homecity level? Anyways, ik heb een paar maanden geleden nog gespeeld en kwam toen inderdaad niet verder dan pr 36 maar FF werkt nog steeds tegen otto's. Enige wat je moet doen is zorgen dat je de resources hebt om ff te gaan VOORDAT de jans op je villagers gaan schieten. Tegelijktijd maak je een mooie wall random je tc zodat ze hem niet neer kunnen halen. Stop 10 villagers in je tc en ga met de rest resources gatheren ver van je tc af. Het beste maak je een barracks achter je tc waar hij het niet kan zien. Vervolgens maakt je van de rax skirms en ship je skirms.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Blue_Fear schreef op woensdag 10 november 2010 @ 15:29:
Jij had het over lvl 17 toch, of bedoel je homecity level? Anyways, ik heb een paar maanden geleden nog gespeeld en kwam toen inderdaad niet verder dan pr 36 maar FF werkt nog steeds tegen otto's. Enige wat je moet doen is zorgen dat je de resources hebt om ff te gaan VOORDAT de jans op je villagers gaan schieten. Tegelijktijd maak je een mooie wall random je tc zodat ze hem niet neer kunnen halen. Stop 10 villagers in je tc en ga met de rest resources gatheren ver van je tc af. Het beste maak je een barracks achter je tc waar hij het niet kan zien. Vervolgens maakt je van de rax skirms en ship je skirms.
ja ik bedoelde lvl 17 dus geen homecity ondertussen ben ik gewoon zelf Ottomaans ;) :) en ben een rank gestegen :) Ik neem gewoon alle trading posten in bezit en ik doe die kaart voor 130 extra resourches en dan continu jann spammen en eventueel ook nog Abus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 358430

Age of Empire III $0.10 or 10 microsoft points through the windows market place client:

http://www.gamesforwindows.com/en-CA/Games/AgeofEmpiresIII/

Nog net niet gratis :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xminator
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 01:53
Anoniem: 358430 schreef op zondag 21 november 2010 @ 12:46:
Age of Empire III $0.10 or 10 microsoft points through the windows market place client:

Is de complete collection versie, AEO3+2 expansies voor 10 cent is niks _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cubic X
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 12-07 15:01
Anoniem: 358430 schreef op zondag 21 november 2010 @ 12:46:

Wauw, nette actie. Gedownload _/-\o_ :) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xminator
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 01:53
Voert ie bij jullie automatisch de serials in e.d.? Bij mij is het denk verkeerd gegaan. Even reinstall doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jazzper
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-03 15:34

Jazzper

BB4E^Guerilla

Ik zocht native games voor OSX en kwam uit bij AoE3. Vroeger veel deel I en II gespeeld en nooit aan III toegekomen. Vet verslavend! Loopt soepel ook op de macbook. Alleen de resolutie is matig: 1200x800. Met die enorme menus onder en boven houd je weinig hoogte over.

webstek // Urenwerk - horlogeblog // mijn fotogear en beste fotos // Instagram @jazzper_nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blue_Fear
Je kunt gewoon op 1920x1200 spelen hoor.

En je kunt minimized UI aanzetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jazzper
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-03 15:34

Jazzper

BB4E^Guerilla

die minimalized UI had ik gevonden in de OP. Is al stuk beter! Die hogere resolutie zal wel, maar ik heb een 13" macbook en die is native 1200x800. Vandaar.

webstek // Urenwerk - horlogeblog // mijn fotogear en beste fotos // Instagram @jazzper_nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik kijk de laatste tijd behoorlijk wat recorded games op die rts site en ik zie heel vaak dat hun shipments uit zo'n outpost komen mijn vraag is hoe ??

• Sissors
  • Niet online
Klik op outpost, dan is er knop om ze daar af te leveren, vraag me niet zomaar hoe die eruit ziet, maar hij zit er gewoon bij (en zoveel knoppen heeft een outpost niet).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dubmusic
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 10-07 14:11
na een tijd heb ik em weer uit de kast gehaalt om te spelen :) enige suggesties voor goeie landen die ik zou kiezen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dubmusic
en ik heb hem nu weer geïnstalleerd maar het geluid doet het niet alleen het muziek maar al de schoten, voices enz. doen het allemaal niet ik heb alles geprobeert dat er op de hulp sites staan maar niet werkt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GUZA
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 04-03-2022
Ik ga ook maar eens weer beginnen met age of empires, is al weer paar jaar terug dat ik het speelde.
Is er ook een website waar je de counterunits kan bestuderen?
Dus met welke units je bepaalde units het beste kan aanvallen of verdedigen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dubmusic
100d5 schreef op donderdag 06 januari 2011 @ 15:41:
en ik heb hem nu weer geïnstalleerd maar het geluid doet het niet alleen het muziek maar al de schoten, voices enz. doen het allemaal niet ik heb alles geprobeert dat er op de hulp sites staan maar niet werkt
maar weet iemand hoe het zit? helemaal geen geluid alleen maar muziek.. en ja alles staat aan, ook bij de volume enz.

• g0tanks
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 23:36

g0tanks

Moderator CSA
Kickje. :)

Wie is er nog meer gehyped voor de Age of Empires III: Definitive Edition? Vroeger heb ik zoveel uren hierin gestoken en het is by far mijn favoriete AoE-game.

Ik ben benieuwd of ze het unlocken van decks gaan aanpassen want ik heb weinig zin om daarvoor te grinden.

Ultrawide gaming setup: AMD Ryzen 7 2700X | NVIDIA GeForce RTX 2080 | Dell Alienware AW3418DW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CitizenNL
  • Registratie: September 2020
  • Laatst online: 12-12-2020
Is het ook mogelijk via steam online te spelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• g0tanks

g0tanks

Moderator CSA
CitizenNL schreef op maandag 14 september 2020 @ 14:33:
Is het ook mogelijk via steam online te spelen?
Dat wordt wel de bedoeling:
Head online to challenge other players with updated online multiplayer with cross network play and enjoy modern gaming features including spectator modes and mod support.

Ultrawide gaming setup: AMD Ryzen 7 2700X | NVIDIA GeForce RTX 2080 | Dell Alienware AW3418DW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XWB
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

XWB

Devver
g0tanks schreef op zaterdag 12 september 2020 @ 22:07:

Wie is er nog meer gehyped voor de Age of Empires III: Definitive Edition? Vroeger heb ik zoveel uren hierin gestoken en het is by far mijn favoriete AoE-game.

Ik ben benieuwd of ze het unlocken van decks gaan aanpassen want ik heb weinig zin om daarvoor te grinden.
Ik heb de game al in de pre-order gekocht voor € 15, al is het maar om mijn Age of Empires collectie compleet te hebben :p

En ik heb vanavond voor het eerst de beta kunnen spelen. Het ziet er weer allemaal gelikt uit, helaas is het niet toegestaan om screenshots te verspreiden.

March of the Eagles

• Odysseus87
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 29-06 20:21
Speel zelf al een paar maand in beta (met tussen poses).. Ik vind deel 3 helaas wel minder dan aoe 2 DE. Die is gewoon geweldig.

Maar ze hebben toch weer wat moois neergezet. Ga hem ook zeker aanschaffen net als XWB om mijn collectie even compleet te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Divak
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 08-07 00:48
Ik heb deel 3 ook met plezier gespeeld, maar het is toch een compleet andere game dan AoE2: DE. Het heeft niet echt een eigen smoel/stijl zoals AoE2 dat heeft. Ik denk ook niet dat deel 3 het stokje van AoE2: DE kan overnemen met de enorme online community die deel 2 heeft. Ik kijk ook wel uit naar deze game.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XWB
  • Niet online

XWB

Devver
Er is veel minder micromanagement, de units zijn niet zo goed gebalanceerd als AoE 2 en de mappen voelen claustrofobisch aan .Maar de vernieuwde graphics maken het wel leuk om af en toe een potje te spelen :)

March of the Eagles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XWB
  • Niet online

XWB

Devver
Game is nu te preloaden via Steam :)

March of the Eagles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• g0tanks

g0tanks

Moderator CSA
XWB schreef op dinsdag 13 oktober 2020 @ 20:12:
Game is nu te preloaden via Steam :)
42 GB tegenover 12 GB van het origineel. Dat is best wat voor een RTS.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piet_Piraat7
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 20:22
Nog 24 uur wachten :) kijk hier wel naar uit hoor

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• daltona
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 07-07 09:24
g0tanks schreef op zaterdag 12 september 2020 @ 22:07:

Heb gelezen dat de deck gelijk unlocked zijn en je niet meer hoeft te grinden.

<Ryzen 7 5800X3D <-> RX 6800XT <-> 1440p>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XWB
  • Niet online

XWB

Devver
Steam unlock tijden:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/D5wxo2daY1tRhDrIoXG1UpEl4GI=/800x/filters:strip_exif()/f/image/jzGO3PgovYfjhXILi4kss6H4.png?f=fotoalbum_large

March of the Eagles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Divak
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 08-07 00:48
Ik ben benieuwd of deze game een deur kan inschoppen. Ik ben bang dat de AoE2: DE liefde veel te veel overheerst. Die community is echt populair, druk en geweldig en zie ik zeker niet 1,2,3 overstappen naar de (compleet andere) AoE3 versie.

[ Voor 3% gewijzigd door Divak op 15-10-2020 12:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uzuhl
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 09-07 15:22

Uzuhl

De ondertitel mag niet lange..

Divak schreef op donderdag 15 oktober 2020 @ 12:41:
Ik ben benieuwd of deze game een deur kan inschoppen. Ik ben bang dat de AoE2: DE liefde veel te veel overheerst. Die community is echt populair, druk en geweldig en zie ik zeker niet 1,2,3 overstappen naar de (compleet andere) AoE3 versie.
Doen ze ook niet, maar ik vond AoE3 af en toe wel eens lekker tussendoor als ik AoE2 weer eens zat was. Beta was in ieder geval enorm veel fun!

[ Voor 4% gewijzigd door Uzuhl op 15-10-2020 12:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XWB
  • Niet online

XWB

Devver
Divak schreef op donderdag 15 oktober 2020 @ 12:41:
Ik verwacht niet dat er veel zal veranderen in de community, maar net als AoE DE zie ik deel drie meer als een tussendoortje.

March of the Eagles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• g0tanks

g0tanks

Moderator CSA
15:00 al? Ik keek gisteren om middenacht nog op Steam en toen stond er iets van unlock in 18 hours.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XWB
  • Niet online

XWB

Devver
Yep, 15:00 :)

De lock is verwijderd en Steam is nu bezig met uitpakken.

March of the Eagles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferio
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 08-07 21:15
XWB schreef op donderdag 15 oktober 2020 @ 15:02:
Yep, 15:00 :)

De lock is verwijderd en Steam is nu bezig met uitpakken.
Ben benieuwd, hier ook.. het is lang geleden! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• g0tanks

g0tanks

Moderator CSA
Nou alle cheat units zitten nog in het spel hoor. :P

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/eJbY39OjbyRfTeQj7vY5kNA1ndA=/234x176/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/sR3ePYpAvFgeJ9I5JN6Lw4HV.jpg?f=fotoalbum_medium

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wolvganger
  • Registratie: Mei 2016
  • Laatst online: 18:14

Wolvganger

Do not eat the yellow snow.

Vanmiddag de eerste patch voor AoE3 DE binnengekregen via steam. Met deze patch word ik na de intro van de game gelijk gekicked naar de desktop. Op steam zag ik nog een persoon die hier last van had en gezien zijn naam leek mij dat ook een Nederlander.

De patch bevatte ook een localization fix, waardoor ik het vermoeden heb dat het probleem hieraan is gerelateerd. Meer tweakers die dit probleem hebben?

Na een Windows-update en reboot werkt ie weer |:(

[ Voor 6% gewijzigd door Wolvganger op 17-10-2020 15:28 . Reden: Game werkt opeens weer ]

"Hoe meer het kan, hoe sneller het stuk is."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piet_Piraat7
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 20:22
Ik had toch meer van deze game verwacht. Best schik gehad met AoE3 maar om de één of andere reden kan de remaster mij niet boeien. Misschien de tand des tijds toch minder goed doorstaan dan ik dacht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MyKey
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 09-07 09:06
Heb de AoE 3 def edition via gamepass maar eens gaan proberen. Lang geleden dit.. Ik kan hier helemaal geen tutorial vinden in de game? Iemand een idee of die er wel is?

Merk dat dit na een jaar of 15/16 toch wel weer even wennen is..

Amateur racer met Trustmaster TMX + Wheelstand Pro

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• g0tanks

g0tanks

Moderator CSA
MyKey schreef op woensdag 21 oktober 2020 @ 11:06:
Heb de AoE 3 def edition via gamepass maar eens gaan proberen. Lang geleden dit.. Ik kan hier helemaal geen tutorial vinden in de game? Iemand een idee of die er wel is?

Merk dat dit na een jaar of 15/16 toch wel weer even wennen is..
Ik geloof dat de tutorial (voorheen Learn to Play) in de DE is vervangen door Art of War in het hoofdmenu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MyKey
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 09-07 09:06
g0tanks schreef op woensdag 21 oktober 2020 @ 11:09:
[...]

Ik geloof dat de tutorial (voorheen Learn to Play) in de DE is vervangen door Art of War in het hoofdmenu.
Ah wauw thanks. Ik dacht juist dat dit voor de 'gevorderde' spelers was lol. Maar had er ook gewoon even zelf op kunnen klikken, dan had ik het gezien 8)7

Amateur racer met Trustmaster TMX + Wheelstand Pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XWB
  • Niet online

XWB

Devver
Er is weer een nieuwe patch uitgebracht, deze is wat groter (264MB).

March of the Eagles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 19:33

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Vermaak mij prima met deze remaster :) Ik word echt vrolijk van kanonnen, het geluid, de visuals, de stukken die van gebouwen/schepen afvliegen, de kanonballen die rollen op de grond. Fantastisch. Vond ik in het origineel ook, maar is nu enkel beter geworden.

Enige jammere is de regelmatige crashes. In een bepaalde missie crashte de game zodra ik op Attack-Move klikte.. 8)7 Maar in alle andere missies werkt het wel. Ook wel vaker crashes gehad als ik ergens op klikte. Dat is wel zonde, zeker omdat strategy games niet echt games zijn waar je vaak saved, dus verlies je soms een hele missie. Nu wel vaak aan het saven hierdoor.

Mijn strategie voor zowat alles: 10 Falconets + random shit :P Die krijgen alles neer hehe

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RisingSun
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 12-07 09:35
Heerlijk om na een jaar of 14/15 dit spel weer te spelen! Nu 2 missies gedaan en voelt als vanouds.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brambello
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 00:02
AOE2 DE is wel veel populairder dan deze online denk ik he? Ik vond AOE3 DE toch wel tegenvallen qua gecompliceerdheid (AOE2 is een eenvoudiger uitgevoerd spel, met genoeg overzicht, bij AOE3 DE raak je het overzicht een beetje kwijt).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spijkerhoofd
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 17:03
brambello schreef op zaterdag 19 december 2020 @ 12:46:
AOE2 DE is wel veel populairder dan deze online denk ik he? Ik vond AOE3 DE toch wel tegenvallen qua gecompliceerdheid (AOE2 is een eenvoudiger uitgevoerd spel, met genoeg overzicht, bij AOE3 DE raak je het overzicht een beetje kwijt).
Helemaal gelijk. AOE3 is erg gecompliceerd. Ik houd mij hart ook vast met AOE4. Die ziet er nog gecompliceerder uit wat ik zag in de videos en plaatjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XWB
  • Niet online

XWB

Devver
United States civilization komt er aan :)

[ Voor 31% gewijzigd door XWB op 16-04-2021 00:50 ]

March of the Eagles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boto
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 17-12-2024
spijkerhoofd schreef op zaterdag 19 december 2020 @ 17:55:
[...]

Helemaal gelijk. AOE3 is erg gecompliceerd. Ik houd mij hart ook vast met AOE4. Die ziet er nog gecompliceerder uit wat ik zag in de videos en plaatjes.
vraag me dit altijd wel af, hoe is aoe3 zo gecompliceerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spijkerhoofd

2 African civilization: Ethiopië en The Hausa komen eraan samen met 15 Afrikaanse maps, vanaf 2 augustus beschikbaar.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• XWB
  • Niet online

XWB

Devver
The African Royals DLC is sinds vandaag dus verkrijgbaar (kost € 9,99) en de update is 3,3 GB groot.

March of the Eagles

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• spijkerhoofd

Er komt een nieuwe Civilisatie, de Mexicans en komt op 1 december beschikbaar.

https://www.ageofempires....ii_de_mexican_civ_reveal/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• choogen
  • Registratie: November 2009
  • Niet online

choogen

Has anyone seen my stapler?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XWB
  • Niet online

XWB

Devver
Er komt alweer een nieuwe DLC:
Hello, adventurers! We know you've been waiting for all the news - and here it is. We're excited to introduce Knights of the Mediterranean - the latest DLC for Age of Empires III: Definitive Edition! It is available for pre-order now on the Microsoft Store and Steam and will release on May 26.

Get ready to control the Mediterranean with two exciting civilizations: the Italians and the Maltese, plus enjoy a whole slew of new maps, and some engaging game modes! Are you ready to jump in? Take a look at these incoming features:

2 new Civilizations
30 new Random Maps
9 new Minor Civilizations
8 Historical Maps
Diplomacy Game mode
Tycoon Game mode

March of the Eagles

Pagina: 1 ... 5 6 Laatste