er zit een gast vlak bij mij met genoeg grondstoffen om constant transportscheepjes op en neer te laten gaan:P geen defense,echt wat een n00b is dat,ook al vind ik het niet zo erg:P
Wat is dit nu?
Gedeeld emailadres? Hoe kom je erbij?
Kan zijn dat ik voor tweakers in het verleden hetzelfde adres gebruikte als mn vrouw om bij ogame in te loggen, maar dat zegt helemaal niets!
Ik log toch apart in bij het ogameforum, op een andere pc!!
Dus grag even hard maken dat ik dingen doorspeelde! Erg flauw, helemaal stijlloos dat ik al sinds gisteen verschillende mensen ingame heb gemailt en niets hoor, waarom moet het dan hier? Slaaat helemaal nergens op, Eerst kicken jullie me uit de allie omdat je mn vrouiw niet aankan
En dan claim je dat ik dingen doorspeel, op basis van een zelfe emailad, gaat ingame nergens op in maar doet het wederom in een openbaar forum
Steke jullie die allie maar mooi in je r**t stelletje ja wt kunnen we hier nou over zeggen, niets is waarschijnlijk het beste!
Gedeeld emailadres? Hoe kom je erbij?
Kan zijn dat ik voor tweakers in het verleden hetzelfde adres gebruikte als mn vrouw om bij ogame in te loggen, maar dat zegt helemaal niets!
Ik log toch apart in bij het ogameforum, op een andere pc!!
Dus grag even hard maken dat ik dingen doorspeelde! Erg flauw, helemaal stijlloos dat ik al sinds gisteen verschillende mensen ingame heb gemailt en niets hoor, waarom moet het dan hier? Slaaat helemaal nergens op, Eerst kicken jullie me uit de allie omdat je mn vrouiw niet aankan

En dan claim je dat ik dingen doorspeel, op basis van een zelfe emailad, gaat ingame nergens op in maar doet het wederom in een openbaar forum

Steke jullie die allie maar mooi in je r**t stelletje ja wt kunnen we hier nou over zeggen, niets is waarschijnlijk het beste!

Als jij niet wil doen wat wij vragen (geen informatie doorspelen) dan moet het maar op een irritante en zielige manier, toch?
[ Voor 3% gewijzigd door Jamaicaman op 25-11-2005 20:55 ]
En hoe kom jij erbij dat i informatie doorspeelde?Jamaicaman schreef op vrijdag 25 november 2005 @ 20:54:
Als jij niet wil doen wat wij vragen (geen informatie doorspelen) dan moet het maar op een irritante en zielige manier, toch?
Verwijderd
dat is confidentialSilent7 schreef op vrijdag 25 november 2005 @ 21:16:
[...]
En hoe kom jij erbij dat i informatie doorspeelde?
als je het echt niet weet, moet je het eens aan Anna vragen
[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 25-11-2005 21:28 ]
en ik zie net in mn inbox dat er er tenminste nog iemand uit het forum gebanned is wegens doorsluizen van info.
Ik zou toch echt heel graag de bewijzen zien, die zijn er nl niet.
Het enige dat hier bewezen is dat een stelletje chauvinisten het niet kan hebben dat een vrouw goed speelt en strategisch inzicht heeft, dat zou je toch eens toe moeten geven, nee hoor ze ziet dingen niet aankomen (als er kolonien opduiken om haar heen), nee er moet iemand zijn die haar inlicht.
Maar zeg eens heeft Tja weer iemand aangevallen? Ach wat zielig zeg, snel snel opzoek naar een zondebok, want aan te weinig def kan het niet liggen
he tja ziet en Silo op een nieuwe kolonie en concludeert dat er wel en aanval met IPs zal komen, nee joh dat concludeeer t ze niet, dat moet r gezegd worden door inormanten op het forum, dat is zo moeilijk. poe poe wat een geleerdheid moet je daar voor hebben!
Nou jongens jullie weten hoe het hoort he? iemand wordt er onterecht uit gegooid, nu allemaal snel raiden, want das lekker makkelijk, spineless bunch.
Ik zou toch echt heel graag de bewijzen zien, die zijn er nl niet.
Het enige dat hier bewezen is dat een stelletje chauvinisten het niet kan hebben dat een vrouw goed speelt en strategisch inzicht heeft, dat zou je toch eens toe moeten geven, nee hoor ze ziet dingen niet aankomen (als er kolonien opduiken om haar heen), nee er moet iemand zijn die haar inlicht.

Maar zeg eens heeft Tja weer iemand aangevallen? Ach wat zielig zeg, snel snel opzoek naar een zondebok, want aan te weinig def kan het niet liggen

he tja ziet en Silo op een nieuwe kolonie en concludeert dat er wel en aanval met IPs zal komen, nee joh dat concludeeer t ze niet, dat moet r gezegd worden door inormanten op het forum, dat is zo moeilijk. poe poe wat een geleerdheid moet je daar voor hebben!
Nou jongens jullie weten hoe het hoort he? iemand wordt er onterecht uit gegooid, nu allemaal snel raiden, want das lekker makkelijk, spineless bunch.

Verwijderd
rustig maar, we hebben gewoon goede bronnen dat er richting Tja informatie lekte
hoe en wat is niet belangrijk, maar de veiligheid van de alliantie staat bij ons voorop, dus als we door jou te bannen van het forum de alliantie veiliger maken, is dat een beslissing genomen voor de leden van de alliantie en niet per definitie tegen jou
voor de rest ben je wel lief
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 25-11-2005 21:32 ]
Ik ben niet lief en zeker niet frivool, twee keer getrpt is mij twee keer te veel, helemaal omdat ik mn excuses nog heb aangeboden ook! Twee keer, En de enige persoon die je door het eens voorzichtig met Tja te bespreken wellicht had kunnen vertellen waar het lek zat kick je eruit, lekker slim!
En dan ook uit de allie met het bericht dat ik me wer mag aanmelden ja tuurlijk, en dan weer excuses aanbieden tot er weer iemand zegt dat er een lek zit in die allie van wat is het 200+ man. Treurig is ht, maar goed de jochies kunnen nu tenminste laten zien dat wel iets voorstellen waar het hele universum ze keihard uitlacht omdat 1 persoon ze voor l*l zet
nou voor het ego nog een keer dan
En dan ook uit de allie met het bericht dat ik me wer mag aanmelden ja tuurlijk, en dan weer excuses aanbieden tot er weer iemand zegt dat er een lek zit in die allie van wat is het 200+ man. Treurig is ht, maar goed de jochies kunnen nu tenminste laten zien dat wel iets voorstellen waar het hele universum ze keihard uitlacht omdat 1 persoon ze voor l*l zet
nou voor het ego nog een keer dan
Relax Silent7, het is maar een spelletje hoor.
Ik heb de bronen gezien en ze zijn gewoon weg zo onherroepelijk duidelijk, dat we geen andere keus hadden dan jou te bannen.
Mischien was het ook wel beter voor jou, na de vorige aanvaring was het toch al niet zo gezellig voor jou en mischien kan je bij de alliantie van je vrouw wel een beter bedje vinden, zoeken leden heb ik gehoord aangezien er een hoop zijn verhuisd naar uni4
Mischien moet je er ook over ophouden want als wij ooit nog besluiten om deze informatie openbaar te maken, kan je aardig op je plaat gezet worden. Wat natuurlijk ook niet leuk voor je is.
Dus neem de schade op en ga een ander warm bed zoeken bij een andere alliantie.
Ik heb de bronen gezien en ze zijn gewoon weg zo onherroepelijk duidelijk, dat we geen andere keus hadden dan jou te bannen.
Mischien was het ook wel beter voor jou, na de vorige aanvaring was het toch al niet zo gezellig voor jou en mischien kan je bij de alliantie van je vrouw wel een beter bedje vinden, zoeken leden heb ik gehoord aangezien er een hoop zijn verhuisd naar uni4
Mischien moet je er ook over ophouden want als wij ooit nog besluiten om deze informatie openbaar te maken, kan je aardig op je plaat gezet worden. Wat natuurlijk ook niet leuk voor je is.
Dus neem de schade op en ga een ander warm bed zoeken bij een andere alliantie.
"Is your mother proud of you ?"
[quote]Silent7 schreef op vrijdag 25 november 2005 @ 21:38:
....maar goed de jochies kunnen nu tenminste laten zien dat wel iets voorstellen waar het hele universum ze keihard uitlacht omdat 1 persoon ze voor l*l zet
...quote]
Dat is niet helemaal waar, toen ik haar aanviel, gebeurde er toch vreemde dingen, zal er verder niet op in gaan, maar je zal het vast wel weten
....maar goed de jochies kunnen nu tenminste laten zien dat wel iets voorstellen waar het hele universum ze keihard uitlacht omdat 1 persoon ze voor l*l zet
...quote]
Dat is niet helemaal waar, toen ik haar aanviel, gebeurde er toch vreemde dingen, zal er verder niet op in gaan, maar je zal het vast wel weten
[ Voor 36% gewijzigd door spider op 25-11-2005 21:46 ]
"Is your mother proud of you ?"
Hmmm, laten we het forum hier lekker buiten houden. Er zijn zoveel spelers die hier geen behoefte, baat en zin bij/in hebben
.
Ik heb 12 kristal over en zoek 16 metaal in uni 4, wie biedt
!!??
Ik heb 12 kristal over en zoek 16 metaal in uni 4, wie biedt
De meeste mensen deugen!
Geef nu maar eerlijk toe dat je je vrouw hebt laten meekijken via jouw account op het noobforum.Silent7 schreef op vrijdag 25 november 2005 @ 20:26:
Compleet blaatverhaal
Of zelfs gewoon de inloggegevens hebt gegeven. Wij hebben harde feiten boven water weten te
toveren die ons vermoeden voor de 100% bevestigen.
Ontkennen heeft geen zin meer.
Beetje slappe actie van de leiders van GoT uni 2, post de bewijzen eerst maar eens op het alliantie forum zodat de rest van de leden ze ook kan zien. Zo kan ik ook nog wel wat dingen verzinnen.
Verwijderd
de bronnen vrij geven zou niet zo slim zijnharry64 schreef op vrijdag 25 november 2005 @ 22:32:
Beetje slappe actie van de leiders van GoT uni 2, post de bewijzen eerst maar eens op het alliantie forum zodat de rest van de leden ze ook kan zien. Zo kan ik ook nog wel wat dingen verzinnen.
en verder hoeven we volgens mij geen verantwoording af te leggen, dit is unaniem besloten door alle leiders van GoT 1 en 2 in het belang van de alliantie, daar moet je het maar mee doen
verdere discussie graag op het noobforum of via een ingame pm
[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 25-11-2005 22:41 ]
Ik ga er niet over langer over doorzeuren maar als hij informatie zou doorspelen dan zou niemand dat toch kunnen achterhalen aangezien ze in hetzelfde huis wonen en met elkaar zouden kunnen meekijken. Mocht hij het op een andere manier gedaan hebben (wat erg stom zou zijn) en mijnsinziens niet echt mogelijk is dan zou het toch geen probleem moeten zijn om deze informatie te posten op het priveforum waar hij inmiddels niet meer kan meekijken.Verwijderd schreef op vrijdag 25 november 2005 @ 22:36:
[...]
de bronnen vrij geven zou niet zo slim zijn
en verder hoeven we volgens mij geen verantwoording af te leggen, dit is besloten met alle leiders van GoT1 en 2 en er is unaniem overeengekomen dat dit moest gebeuren
(Was aan het typen tijdens je edit, een ingame naam is ook wel handig.)
[ Voor 5% gewijzigd door harry64 op 25-11-2005 22:50 ]
Wij wachten daar nog even mee voor de veiligheid van de Alliantie, lijkt me wel duidelijk nu.harry64 schreef op vrijdag 25 november 2005 @ 22:39:
[...]
Ik ga er niet over langer over doorzeuren maar als hij informatie zou doorspelen dan zou niemand dat toch kunnen achterhalen aangezien ze in hetzelfde huis wonen en met elkaar zouden kunnen meekijken. Mocht hij het op een andere manier gedaan hebben (wat erg stom zou zijn) en mijnsinziens niet echt mogelijk is dan zou het toch geen probleem moeten zijn om deze informatie te posten op het priveforum waar hij inmiddels niet meer kan meekijken.
(Was aan het typen tijdens je edit, een ingame naam is ook wel handig.)
ik heb het al eerder gezegd en vind het allemaal grote onzin wat er gedaan en gezegd word
https://wren.co/join/Devian
Ja en nu is het helemaal mooi, nou ben ik gebanned vanwege het doorspelen van informatie ? Zou men even willen vertellen hoe ze tot deze rare gedachte komen? Want het moge dan duidelijk zijn dat ik tege de acties richting Tja was en van mening was/ben dat de hele situatie rondom Tja zwaar overdreven word en de manier van handelen hier omheen van meerdere spelers uiterst kinderachtig is.
Dat gezegd wil ik ook even heel duidelijk maken dat ik op geen enkel punt informatie heb doorgespeeld en mijn alliantie niet heb verraden. Je mag het toch wel oneens zijn met een beslissing en dit kenbaar maken zonder gelijk een verrader te zijn?.
Dat gezegd wil ik ook even heel duidelijk maken dat ik op geen enkel punt informatie heb doorgespeeld en mijn alliantie niet heb verraden. Je mag het toch wel oneens zijn met een beslissing en dit kenbaar maken zonder gelijk een verrader te zijn?.
Abit nf7-s, Amd xp 2800+ Barton, 1024mb DDR400 Dualchannel (2*512), 200gb 7200rpm 8 mb cache + 2* 120gb 7200rpm 8 mb cache
Dan ga je toch gezellig weg? Als jij graag wil dat informatie doorgesluist word naar andere personen/allianties dan moet je vooral tegen onze acties zijn.Devian schreef op vrijdag 25 november 2005 @ 23:54:
ik heb het al eerder gezegd en vind het allemaal grote onzin wat er gedaan en gezegd word
Kijk uit wat je zegd want voor je het weet wor jij als de volgende spion aangewezen.. Dat heb ik zelf mogen ondervinden.Devian schreef op vrijdag 25 november 2005 @ 23:54:
Abit nf7-s, Amd xp 2800+ Barton, 1024mb DDR400 Dualchannel (2*512), 200gb 7200rpm 8 mb cache + 2* 120gb 7200rpm 8 mb cache
GoTII wil enkel slaafse pubertjes die precies doen wat ze zeggen.
Mening? wegwezen.
Denken? wat? dat doen wij wel voor je. (Nou dat hebben we gezien wat een prachtig denkwerk 35 mensen een ban, een hoop geleuter en gezeur, hoge personen pushen.
Maar de lagere steunen en hun goede def laten bouwen ho maar! Nee die grondstoffen moesten en zouden naar Demonfreak, die daarmee zijn strategische positie versterkte zonder in punten te dalen.
Oh oh oh wat worden die GotII-ers in de maling genomen, vandaar dat ieder kritisch geluid gelijk de mond wordt gesnoerd.
Het is voor mij best een tegenvaller dat GOT1 er nu dus ook aan mee lijkt te gaan doen.
HALLO, Demonfreak heeft een NAP afgesproken met Tja, ze heeft schadevergoeding betaald, maar daar hoor ik niemand over, geen GoTii-er die dat weet, maar iedereen weet dat er "lekken" zijn.
Wat een slechte leiding dat deze wil regeren door angst!
Geeft het een kick jongens. is het om de teleurstelling te compenseren, je staat op de hoogste plek in de stats en wordt uitgelachen in uni2 dus moet je de angstshotje maar binnen je eigen allie halen.
iedereen praat over wat goed is voor de allie, maar iedereen schijnt te vergeten dat rust en broederlijkheid belangrijk zijn en goed. Niet zwartepieten om je eigen ontactisch handelen te verdoezelen of lagere leden dwingen tot donaties doen onder het mom van loyaliteit, omdat er één ! speler zou zijn die heel GoTII bedreigt. Waarom zei niemand, OK Demonfreak val dr aan. ? Ja je verliest veel punten en schepen, maar je verdient respect en dan kunnen we je wel terugbetalen volgens de regels.
WAKKER WORDEN MENSEN, laat die "leiding" hun portie angstzweet ergens anders snuiven, het is maar een spelletje dat niet verziekt is door Tja, zij wilde een NAP en persoonlijk elke dag de zwakste speler 5K sturen, DAT waas goed voor de allie! Vergeet dat maar niet, want heeft Demonfreak ooit zo'n commitment aan willen gaan, nee hij wil alleen maar belangrijk zijn en respect krijgen. Sorry jongen diplomatiek liederschap, eendracht bevorderen, een veilig gevoel kunnen oproepen, dat verdient respect, en een olifant in eeen porcelijnkast enkel minaching
Mening? wegwezen.
Denken? wat? dat doen wij wel voor je. (Nou dat hebben we gezien wat een prachtig denkwerk 35 mensen een ban, een hoop geleuter en gezeur, hoge personen pushen.
Maar de lagere steunen en hun goede def laten bouwen ho maar! Nee die grondstoffen moesten en zouden naar Demonfreak, die daarmee zijn strategische positie versterkte zonder in punten te dalen.
Oh oh oh wat worden die GotII-ers in de maling genomen, vandaar dat ieder kritisch geluid gelijk de mond wordt gesnoerd.
Het is voor mij best een tegenvaller dat GOT1 er nu dus ook aan mee lijkt te gaan doen.
HALLO, Demonfreak heeft een NAP afgesproken met Tja, ze heeft schadevergoeding betaald, maar daar hoor ik niemand over, geen GoTii-er die dat weet, maar iedereen weet dat er "lekken" zijn.
Geeft het een kick jongens. is het om de teleurstelling te compenseren, je staat op de hoogste plek in de stats en wordt uitgelachen in uni2 dus moet je de angstshotje maar binnen je eigen allie halen.
iedereen praat over wat goed is voor de allie, maar iedereen schijnt te vergeten dat rust en broederlijkheid belangrijk zijn en goed. Niet zwartepieten om je eigen ontactisch handelen te verdoezelen of lagere leden dwingen tot donaties doen onder het mom van loyaliteit, omdat er één ! speler zou zijn die heel GoTII bedreigt. Waarom zei niemand, OK Demonfreak val dr aan. ? Ja je verliest veel punten en schepen, maar je verdient respect en dan kunnen we je wel terugbetalen volgens de regels.
WAKKER WORDEN MENSEN, laat die "leiding" hun portie angstzweet ergens anders snuiven, het is maar een spelletje dat niet verziekt is door Tja, zij wilde een NAP en persoonlijk elke dag de zwakste speler 5K sturen, DAT waas goed voor de allie! Vergeet dat maar niet, want heeft Demonfreak ooit zo'n commitment aan willen gaan, nee hij wil alleen maar belangrijk zijn en respect krijgen. Sorry jongen diplomatiek liederschap, eendracht bevorderen, een veilig gevoel kunnen oproepen, dat verdient respect, en een olifant in eeen porcelijnkast enkel minaching
[ Voor 7% gewijzigd door Silent7 op 26-11-2005 01:22 . Reden: let eens op wie deze discussie nu poogt af te breken, ben bene=ieuw of DF iets durft te zeggen ]
Iedereen was vrij om te doneren wat hij of zij wou, er was totaal geen verplichting.Silent7 schreef op zaterdag 26 november 2005 @ 01:15:
GoTII wil enkel slaafse pubertjes die precies doen wat ze zeggen.
Mening? wegwezen.
Dat is omdat de feiten er niet om liegen.Oh oh oh wat worden die GotII-ers in de maling genomen, vandaar dat ieder kritisch geluid gelijk de mond wordt gesnoerd.
Tja kwam met angst en beven zelf aanzetten bij GoT_Alex. Ze begon terug te krabbelen omdat ze wist dat haar dagen geteld waren. Ik ben wat dat betreft nog vrij netjes gebleven, slechts een schadevergoedingkje aan GoT_Alex en voor de rest wegwezen en nooit weer laten zien.HALLO, Demonfreak heeft een NAP afgesproken met Tja, ze heeft schadevergoeding betaald, maar daar hoor ik niemand over, geen GoTii-er die dat weet, maar iedereen weet dat er "lekken" zijn.
En door wie worden wij uitgelachen? Jij, skimodoos en Tja-muts? Nou ik zou zeggen, blijf gerust doorlachen.Geeft het een kick jongens. is het om de teleurstelling te compenseren, je staat op de hoogste plek in de stats en wordt uitgelachen in uni2 dus moet je de angstshotje maar binnen je eigen allie halen.
Het grote 'probleem' waar GoT II mee zit/zat is dat het een sterke alliantie lijkt. Maar dat lijkt alleen maar zo, omdat er simpelweg veel leden inzitten. Een speler als TJA, welke maar een paar duizend punten minder dan mij heeft, is voor meer dan 95% van de spelers een te lastige vijand. Ik hoef geen respect af te dwingen door haar aan te vallen, waarvan ik wist dat mijn hele vloot in puin zou liggen zonder dat het echt wat zou helpen.iedereen praat over wat goed is voor de allie, maar iedereen schijnt te vergeten dat rust en broederlijkheid belangrijk zijn en goed. Niet zwartepieten om je eigen ontactisch handelen te verdoezelen of lagere leden dwingen tot donaties doen onder het mom van loyaliteit, omdat er één ! speler zou zijn die heel GoTII bedreigt. Waarom zei niemand, OK Demonfreak val dr aan. ? Ja je verliest veel punten en schepen, maar je verdient respect en dan kunnen we je wel terugbetalen volgens de regels.
Wat denk je nu? Hoe botvier ik het op 1 persoon, waarom hoorde ik dit allemaal niet toen je een paar dagen geleden met excuses aan kwam zetten. Hoe schijnheilig kan iemand eigenlijk zijn?WAKKER WORDEN MENSEN, laat die "leiding" hun portie angstzweet ergens anders snuiven, het is maar een spelletje dat niet verziekt is door Tja, zij wilde een NAP en persoonlijk elke dag de zwakste speler 5K sturen, DAT waas goed voor de allie! Vergeet dat maar niet, want heeft Demonfreak ooit zo'n commitment aan willen gaan, nee hij wil alleen maar belangrijk zijn en respect krijgen. Sorry jongen diplomatiek liederschap, eendracht bevorderen, een veilig gevoel kunnen oproepen, dat verdient respect, en een olifant in eeen porcelijnkast enkel minaching
Ik hoef niet ieder lid te begeleiden in dit spel toch? De meesten weten heel goed wat ze wel kunnen en niet kunnen, en daar bemoei ik me niet eens mee. Voor de rest voer ik gewoon het beheer uit van de alliantie en indien noodzakelijk verwijder ik wat spelers (hetzij inactief, te lang op 0 punten of als de speler continue blijft tegensputteren).
Hoe het ook zij, je wilt niet toegeven dat TJA, of met jouw accountgegevens het forum doorneusde, of dat jijzelf de informatie aan haar doorgaf. [Dat laatste is waarschijnlijker].
Ik zou zeggen, denk wat je denken wilt over onze alliantie, vind mij maar een kolossale penis (is je goed recht) en zoek je een nieuw nest op.
[ Voor 4% gewijzigd door Snowwie op 26-11-2005 01:45 ]
Ik heb uitsluitend mijn mening en commentaar gegeven op de gang van zaken, meer niet. Ik vraag me dan ook nog steeds af waarom ik gebanned en gekicked ben. Ik heb op geen enkel moment informatie doorgegeven en hier kan dus ook niet eens bewijs voor zijn. Ik ben zelfs niet eens op de hoogte gebracht waarom ik gebanned werd. Ik zie de modbreak hierboven maar ik zou graag nog enige uitleg ontvangen en als dit kan op een beschaafde manier aangezien ik zelf ook altijd netjes taalgebruik heb gebruikt. En sorry dat ik toch nog hier erop reageer maar er is op het moment geen ander medium.Snowwie schreef op zaterdag 26 november 2005 @ 01:42:
En door wie worden wij uitgelachen? Jij, skimodoos en Tja-muts? Nou ik zou zeggen, blijf gerust doorlachen.
.
Ik moet echter wel zeggen dat alsik nu dit weer zie gebeuren dat ik moet constateren dat dingen als broederschap en loyaliteit aan elkaar wel erg ver te zoeken zijn en dat de leidinggevende figuren toch enkele diplomatieke tekortkomingen hebben.
Ik heb inmiddels een aanvraag ingediend bij [FDF} in de hoop dat daar meer loyaliteit te vinden is en daar iets meer met voorbedachte rade wordt gehandeld. Ik vind het erg jammer got te moeten verlaten maar op deze manier hoeft de alliantie niet meer voor mij, en zeker niet na de valse beschuldigingen die naar verluid alle capos deelden.
[ Voor 36% gewijzigd door Skimovic op 26-11-2005 04:09 ]
mag je nou wel of niet 2 accounts hebben als ze maar in een ander universum zitten?
Verwijderd
Dat magCarnagy schreef op zaterdag 26 november 2005 @ 13:51:
mag je nou wel of niet 2 accounts hebben als ze maar in een ander universum zitten?
Verwijderd
Dit is echt wel een leuk spel 
Lekker rustig, af en toe even inloggen en ja kan weer wat bouwen.
Ik heb nu metaalmijnen en kristalmijnen, en natuurijk zonneenergie.
Maar wanneer is het beste moment om andere dingen te bouwen?
(ik had net bij het inloggen al 7038 metaal echt wel veel!)
Lekker rustig, af en toe even inloggen en ja kan weer wat bouwen.
Ik heb nu metaalmijnen en kristalmijnen, en natuurijk zonneenergie.
Maar wanneer is het beste moment om andere dingen te bouwen?
Verwijderd schreef op zaterdag 26 november 2005 @ 18:46:
offtopic:
heb nu helaas nog maar
Metaal Kristal Deuterium
87.957 24.042 44.578

heb nu helaas nog maar
Metaal Kristal Deuterium
87.957 24.042 44.578
Is het verstandig om een paar Anti-ballistische raketten te nemen ???
Damn..
wordt de laatste tijd wel vaak gescanned. Door willekeurige gastjes, en regelmatig door Cannero van de alliantie SCOM (heeft me overigens 1 keer aangevallen met 13 slagschepen en nog meer kruisers
)
Maargoed, de laatste tijd alleen maar gescan. Moet er even aan wennen denk ik, eerst nooit namelijk.
Verdeding is wel ok, maar ben ik nog mee bezig. momenteel 30RL, 50KL, Kleine Plan. Koepel, 10 GL en 10 ION. Daarnaast heeft elke planeet 5 kruisers.
wordt de laatste tijd wel vaak gescanned. Door willekeurige gastjes, en regelmatig door Cannero van de alliantie SCOM (heeft me overigens 1 keer aangevallen met 13 slagschepen en nog meer kruisers

Maargoed, de laatste tijd alleen maar gescan. Moet er even aan wennen denk ik, eerst nooit namelijk.
Verdeding is wel ok, maar ben ik nog mee bezig. momenteel 30RL, 50KL, Kleine Plan. Koepel, 10 GL en 10 ION. Daarnaast heeft elke planeet 5 kruisers.
Fotogear: Canon EOS RP | Canon 400D + BG-E3 | RF 24-105mm F4.0L | 50mm F1.8 | 17-40mm F4.0L | 70-200mm F4.0L | 100mm F2.8L Macro | 430EX II
Verwijderd
wowTYNOz schreef op zaterdag 26 november 2005 @ 23:58:
[...]
offtopic:
heb nu helaas nog maar
Metaal Kristal Deuterium
87.957 24.042 44.578
Is het verstandig om een paar Anti-ballistische raketten te nemen ???
waar doe je het nou mee, mijnen leven 50 of zo, hoe lang duurt het voor je dat hebt?
Ik helemaal blij ik heb nu 2 punten, jij hebt gewoon 100 punten op voorraad nogmaals
ik moet dus gewoon doorbouwen met mijnen zie ik al.
MM bij hoeveel punten moet ik verdediging gaan bouwen?
100? of 1000?
EDIT:
Mijnen metaal niveau 7, kritsal 3, deuterium3 en zonnecentrale 7 en niveau 4 in demaak van kristalmijn. Het gaat lekker, ik had vanmorgen opeens 5 punten meer dan een verdubbeling!
[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 27-11-2005 10:51 ]
Ik ben gewoon gaandeweg verdediging gaan bouwen, Rocket launchers kosten b.v. alleen maar 2000 metaal, dit heb ik regelmatig over omdat ik bijna altijd kristal tekort kom en daar toch op moet wachten
Heb er inmiddels 16 staan, ik weet dat dit niet veel voorsteld, maar toch het is in ieder geval niet overdreven makkelijk raiden
Heb er inmiddels 16 staan, ik weet dat dit niet veel voorsteld, maar toch het is in ieder geval niet overdreven makkelijk raiden
[ Voor 25% gewijzigd door maddog_rvo op 27-11-2005 10:54 ]
tis wat jullie veel noemen
1 avondje slapen en ik had 200k metaal 150k kristal alleen van deut had ik niet zoveel
net even 5 slagschepen laten bouwen maar dat duurt nog wel even
--edit--
op mijn hoofdplaneet 100 raketlanceerders, 50 kleine lasers,2 grote,2 ion kannon, 1 gauss kannon en 1 kleine schildkoepel en jullie ?
1 avondje slapen en ik had 200k metaal 150k kristal alleen van deut had ik niet zoveel

--edit--
op mijn hoofdplaneet 100 raketlanceerders, 50 kleine lasers,2 grote,2 ion kannon, 1 gauss kannon en 1 kleine schildkoepel en jullie ?
[ Voor 29% gewijzigd door andyy op 27-11-2005 11:13 ]
ik zit op universum 4 met niks aan verdediging en bijna niks aan inkomsten
waarschijnlijk met mijnen op lv 18 ofzo en dan flink wat kolonieenVerwijderd schreef op zondag 27 november 2005 @ 02:43:
[...]
wowdas veeel.
waar doe je het nou mee, mijnen leven 50 of zo, hoe lang duurt het voor je dat hebt?
Ik helemaal blij ik heb nu 2 punten, jij hebt gewoon 100 punten op voorraad nogmaals![]()
ik moet dus gewoon doorbouwen met mijnen zie ik al.
MM bij hoeveel punten moet ik verdediging gaan bouwen?
100? of 1000?
EDIT:
Mijnen metaal niveau 7, kritsal 3, deuterium3 en zonnecentrale 7 en niveau 4 in demaak van kristalmijn. Het gaat lekker, ik had vanmorgen opeens 5 punten meer dan een verdubbeling!
Anti-balistische raketten zijn leuk, maar meestal alleen nuttig als je rond de 4500/boven de 5000 punten uitkomt aangezien je dan door iedereen (boven de 5000 punten) kan worden aangevallen

ben niet echt dol op raketlanceerders, erg zwak tegen kruisers:andyy schreef op zondag 27 november 2005 @ 11:12:
tis wat jullie veel noemen
--edit--
32 raketlanceerders
74 kleine lasers
9 grote lasers
4 gauss kanonnen
7 ionenkanonnen
1 kleine schildkoepel
heb nu 4400 punten. Ben laatst een keer stel raketjes en 1 laser kwijtgeraakt toen ik werd aangevallen. Heeft me wel meer dan 100k resourses opgelevert aan schroot, na 1 ronde had ik al 2/3 van zijn vloot in de pan gehakt. Daarna meteen mijn vloot op zijn amper verdedigde planeet afgestuurd en nog wat extras gehaald
Ik mine nu meer dan 1.000.000 resources per dag, maar het gaat toch nog veel te langzaam..
Ben nu hard bezig met een vloot bouwen, en dan gaan we maar eens flink hakken.
Divide and conquer.
Verwijderd
Wat een getallen, ik heb nu als enige gebouw om te kunnen bouwen een metaalopslag.
(ik heb al een robotfabriek!)
is dat handig zo'n metaaopslag:
Specs:
Grondstoffen op planeet "DONDER"
Metaal Kristal Deuterium Energie
Basis Inkomsten 20 10 0 0
Metaal Mijn (niveau 7) 409 0 0 136/136
Kristal Mijn (niveau 6) 0 212 0 106/106
Deuterium fabriek (niveau 3) 0 0 50 79/79
Zonne-energie centrale (niveau
0 0 0 342
Opslag capaciteit 100k 100k 100k -
Totaal: 429 222 50 18
Die totalen is per uur merkte ik.
Toch gaat het best wel snel ik heb nu a 9 punten een mooie stijging telkens, echt verslavend, onverwachts gewoon een beetje getalletjes kijken zo leuk!
Specs:
Zonne-energie centrale (niveau
Toch gaat het best wel snel ik heb nu a 9 punten een mooie stijging telkens, echt verslavend, onverwachts gewoon een beetje getalletjes kijken zo leuk!
Multiproduction is het antwoord op de vraag.Verwijderd schreef op zondag 27 november 2005 @ 17:50:
Wat een getallen, ik heb nu als enige gebouw om te kunnen bouwen een metaalopslag.
Specs:
Zonne-energie centrale (niveau0 0 0 342
metaal | kristal | deut | |
Raptureskroeg | 4056 | 2011 | 375 |
Jupiler | 2597 | 1263 | 257 |
Palm | 2339 | 1137 | 221 |
Duvel | 1149 | 763 | 54 |
Leffe | 2597 | 1073 | 144 |
Kriek | 2597 | 1263 | 145 |
Westmalle | 1614 | 907 | 42 |
Maes | 139 | 89 | 0 |
uurproductie | 17088 | 8506 | 1238 |
dagproductie | 410112 | 204144 | 29712 |
Ik kan hiermee 20 kruisers per dag bouwen.
[ Voor 3% gewijzigd door rapture op 27-11-2005 18:07 ]
Afbreken, in dezelfde optie waarin je ook je naam van je kolonie hebt gewijzigd.tm030614 schreef op zondag 27 november 2005 @ 19:03:
Heb ik dat...kolonie... 27 velden![]()
Hoe kom je er van af???
Je krijgt je kolonieschip uiteraard niet terug.

Ga nu nog een beetje deut uitbreiden, maar kom het nog niet te kort. Dat zal niet lang duren als ik met veel slagschepen en kruisers ga vliegen.
Divide and conquer.
En waar doe ik dat? Ik zie nergens de optie om dit te doen...Snowwie schreef op zondag 27 november 2005 @ 19:42:
[...]
Afbreken, in dezelfde optie waarin je ook je naam van je kolonie hebt gewijzigd.
Verwijderd
Tip voor als het niet je achtste kolonie is, bouw er mijnen op en laat hem zichzelf eerst terug verdienen. Uit eigen productie kun je er van alles opzettenSnowwie schreef op zondag 27 november 2005 @ 19:42:
[...]
Afbreken, in dezelfde optie waarin je ook je naam van je kolonie hebt gewijzigd.
Je zit op "multiproduction level 1" productiesysteem (metaalmijnen op 20, kristal op 18 à 19 en deut op 10)wimpie schreef op zondag 27 november 2005 @ 21:59:
[afbeelding]
Ga nu nog een beetje deut uitbreiden, maar kom het nog niet te kort. Dat zal niet lang duren als ik met veel slagschepen en kruisers ga vliegen.
Deut is idd pas nodig als je met grote vlootbewegingen begint. Ik zit tijdelijk het boeltje allemaal up te graden, defense te bouwen en wat te researchen.
7 volwaardige productielijnen en 2 supporting lijnen
[ Voor 13% gewijzigd door rapture op 27-11-2005 22:10 ]
Help
Ik wordt al voor de derde keer aangevallen door gebruiker Marino, van de alliantie SST.
De eerste keer ging het nog puur om het raiden van mijn deut (had 15k liggen). Vorige keer en dit keer is het puur om het aanvallen
.
Hij heeft dit keer namelijk een vloot van 53 schepen op mij afgestuurd, bestaande uit Slagschepen, Bommenwerpers en Kruisers.
Zijn vloot komt op moment van schrijven over iets meer dan 3 uurtjes aan. Zijn coördinaten zijn 1:166:11. Hij is op weg naar mijn planeet/kolonie op 1:166:9.
Op mijn planeet ligt 12k aan metaal, 30k aan kristal en 25k aan deut. Dus aantrekkelijk is het zeker wel, maar hij zend helemaal geen vrachtschepen mee, dus het gaat het NIET om het raiden.
Verdeding is op deze kolonie aardig zwak; 30 RL, 50KL, 10 GL, 10 ION en 1 Kleine Planetaire Koepel. De 5 kruisers die op deze planeet aanwezig waren heb ik maar even weggestuurd, ze worden toch alleen maar vernietigd.
Dus help
.
Ik wordt al voor de derde keer aangevallen door gebruiker Marino, van de alliantie SST.
De eerste keer ging het nog puur om het raiden van mijn deut (had 15k liggen). Vorige keer en dit keer is het puur om het aanvallen
Hij heeft dit keer namelijk een vloot van 53 schepen op mij afgestuurd, bestaande uit Slagschepen, Bommenwerpers en Kruisers.
Zijn vloot komt op moment van schrijven over iets meer dan 3 uurtjes aan. Zijn coördinaten zijn 1:166:11. Hij is op weg naar mijn planeet/kolonie op 1:166:9.
Op mijn planeet ligt 12k aan metaal, 30k aan kristal en 25k aan deut. Dus aantrekkelijk is het zeker wel, maar hij zend helemaal geen vrachtschepen mee, dus het gaat het NIET om het raiden.
Verdeding is op deze kolonie aardig zwak; 30 RL, 50KL, 10 GL, 10 ION en 1 Kleine Planetaire Koepel. De 5 kruisers die op deze planeet aanwezig waren heb ik maar even weggestuurd, ze worden toch alleen maar vernietigd.
Dus help
Fotogear: Canon EOS RP | Canon 400D + BG-E3 | RF 24-105mm F4.0L | 50mm F1.8 | 17-40mm F4.0L | 70-200mm F4.0L | 100mm F2.8L Macro | 430EX II
Ik kan als "supporting afdeling" niet helpen, hier draait alles rond productie en researches. Bovendien is er ogame.omfgnoob.com forum voor "GoT II zaken".
Vlootproductie zal pas tegen einde van deze ?week? beginnen.
0k punten op 19 leden?SST Star Ship Troopers 19 0
[ Voor 104% gewijzigd door rapture op 27-11-2005 22:44 ]
Ja onder welke categorie moet ik mijn melding/vraag precies plaatsen? Beetje onoverzichtelijk en geen specifieke subtopic.rapture schreef op zondag 27 november 2005 @ 22:31:
Ik kan als "supporting afdeling" niet helpen, hier draait alles rond productie en researches. Bovendien is er ogame.omfgnoob.com forum voor "GoT II zaken".
Zal ik em maar in "vragen aan de capo's (GoT 2)" zetten?
Edit: Haha.. COOL
Ik had em een PM gestuurd met: "Abort uw aanval onmiddelijk!" (kort en krachtig, nietwaar
Nu 8 minuten later is de melding op mijn overzichtpagina verdwenen, m.a.w., de aanval is geannuleerd
maar voor hetzelfde geld valt ie later op de avond alsnog of, zoniet danwel in de nabije toekomst
Dus mijn request aan GoT II , aarzel niet om 1:166:11 (User Marino van alliantie SST aan te vallen
[ Voor 43% gewijzigd door Yellowneck op 28-11-2005 23:13 ]
Uitkijken met Engelse woorden, dit kan een ban opleveren!
Bij een volgende aanval gewoon resources opmaken en vloot wegsturen. Maximale schade is dan zonnesatellieten en 30% van je verdediging.
Bij een volgende aanval gewoon resources opmaken en vloot wegsturen. Maximale schade is dan zonnesatellieten en 30% van je verdediging.
Divide and conquer.
30% van je verdediging, die 70% is wat gerepaired wordwimpie schreef op zondag 27 november 2005 @ 22:49:
Uitkijken met Engelse woorden, dit kan een ban opleveren!
Bij een volgende aanval gewoon resources opmaken en vloot wegsturen. Maximale schade is dan zonnesatellieten en 70% van je verdediging.
das het gemiddelderapture schreef op zondag 27 november 2005 @ 22:31:
[...]
0k punten op 19 leden?
Ow, en ogame.omfgnoob.com is er ook voor uw GoT Zaken
Ja dat bedoelde ik..Skimovic schreef op maandag 28 november 2005 @ 00:01:
[...]
30% van je verdediging, die 70% is wat gerepaired word
Divide and conquer.
Ben vandaag begonnen ook, eens kijken wat het word. Ziet er iig erg goed uit, en hoop dat ik toegelaten word in GoT II...
Heb er zin in
Heb er zin in
Verwijderd
Net de opdracht tot de bouw van 4 raketlanceerders gegeven, er begint echt wat op gang te komen.
Ik heb me pas onlangs aangemeld hier op GOT, en vraagje over keuze systeem. Maar kom er al jaren, een jaar of drie, om op de hoogte te blijven van het nieuws.
Mag ik dan bij de alliantie?
En welke is het beste om bij te gaan GOT of GOTII, horen allebei bij dit forum toch?
Wel cool, nummer 1 en 2! ook lekker veel leden echt een grote familie zo te zien (met de bijbehorenderuzies las ik in dit topic
)
Ik heb me pas onlangs aangemeld hier op GOT, en vraagje over keuze systeem. Maar kom er al jaren, een jaar of drie, om op de hoogte te blijven van het nieuws.
Mag ik dan bij de alliantie?
En welke is het beste om bij te gaan GOT of GOTII, horen allebei bij dit forum toch?
Wel cool, nummer 1 en 2! ook lekker veel leden echt een grote familie zo te zien (met de bijbehorenderuzies las ik in dit topic
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 28-11-2005 02:05 ]
@Dragonder80, GoT I alliantie is vol, dus je kan alleen nog bij GoT II joinen.
Op mijn 2e dag:
Positie 4:416:12
Score 5 (rang 9386 van 11284)
Diameter 12800 km ( 22 / 163 velden )
Grondstoffen op planeet "Falcon"
Metaal Mijn (niveau 6) 318 0 0 106/106
Kristal Mijn (niveau 5) 0 161 0 80/80
Deuterium fabriek (niveau 3) 0 0 49 79/79
Zonne-energie centrale (niveau 7) 0 0 0 272
Totaal: 338 171 49 4
In het begin had ik direct de fout gemaakt om de Deuterium fabriek te maken zodat ik paar uur moest wachten voor genoeg metaal inkomsten. Robot fabriek niveau 1 heb ik al, maar wat moet ik ermee?
Ik zit met de keuze om de Kristal mijn te upgraden of Zonne energie centrale, want ik heb maar 4 over. Ik heb stroomtekort tot nu toe opgelost om de Deuterium fabriek op laag niveau te laten werken.
Wat raden jullie aan?
Op mijn 2e dag:
Positie 4:416:12
Score 5 (rang 9386 van 11284)
Diameter 12800 km ( 22 / 163 velden )
Grondstoffen op planeet "Falcon"
Metaal Mijn (niveau 6) 318 0 0 106/106
Kristal Mijn (niveau 5) 0 161 0 80/80
Deuterium fabriek (niveau 3) 0 0 49 79/79
Zonne-energie centrale (niveau 7) 0 0 0 272
Totaal: 338 171 49 4
In het begin had ik direct de fout gemaakt om de Deuterium fabriek te maken zodat ik paar uur moest wachten voor genoeg metaal inkomsten. Robot fabriek niveau 1 heb ik al, maar wat moet ik ermee?
Ik zit met de keuze om de Kristal mijn te upgraden of Zonne energie centrale, want ik heb maar 4 over. Ik heb stroomtekort tot nu toe opgelost om de Deuterium fabriek op laag niveau te laten werken.
Wat raden jullie aan?
Ja die grote vloot is wel leuk maar kost ook wel veel. ik vond gister een goed doel met 300k van allesSteffy schreef op maandag 28 november 2005 @ 09:59:
ondertussen 10 gaus kanonnen gebouwd, dat moet toch flink afschrikken of niet. Vloot is ondertussen uitgegroeid tot 35 kruisers en 20 slagschepen, iemand nog een target voor me ergens in de buurt van 472?
wat betekent boven je grondstoffen scherm:
Productie factor:1
Productie factor:1
Carnagy, zolang die 1 is bereik je een optimale grondstoffen mining. Zakt hij onder de 1 dan moet je misschien een mijn lager instellen (90 procent deut ofzo) om genoeg energie op te wekken optimaal te kunnen blijven draaien (factor 1 dus)
.
De meeste mensen deugen!
Verwijderd
Metaal 7
kristal 7
Deut 3
Zonne 8 (gaat na de bouw van onderzoekslab omhoog naar 9)
Robotfabriek 2
Werf 1
onderzoekslab nu aan het bouwen.
Leuk, elke dag weer nieuwe gebouwen.
En dus 4 raketlanceerders, maar ik moet onderzoeken tot ik lasers kan bouwen gloof ik, en dus vind ik 2000 metaal te veel om er nog meer te kopen.
En hoe zit dat dan met GOT 1 of 2 , hoe kan het zijn dat de ene vol is maar kleiner?
En zou ik dan wel lid kunnen worden van twee? Ik zie in mn melkweg allemaa lui in allianties zitten en het lijkt me wel fijn hoor. Of moet ik dan eerste meer punten hebben?
kristal 7
Deut 3
Zonne 8 (gaat na de bouw van onderzoekslab omhoog naar 9)
Robotfabriek 2
Werf 1
onderzoekslab nu aan het bouwen.
Leuk, elke dag weer nieuwe gebouwen.
En dus 4 raketlanceerders, maar ik moet onderzoeken tot ik lasers kan bouwen gloof ik, en dus vind ik 2000 metaal te veel om er nog meer te kopen.
En hoe zit dat dan met GOT 1 of 2 , hoe kan het zijn dat de ene vol is maar kleiner?
En zou ik dan wel lid kunnen worden van twee? Ik zie in mn melkweg allemaa lui in allianties zitten en het lijkt me wel fijn hoor. Of moet ik dan eerste meer punten hebben?
Ik heb even een vraag over Ogame. Als ik namelijk naar mijn eigen grondstoffen ga, dan is alles groen, behalve de metaal en kristal winst in de meest rechtse kolom (naast de procenten) die staan groen, terwijl er toch 39/39 en 24/24 gemijnt wordt...
Kan iemand me uitleggen waarom deze dan rood zijn?
Kan iemand me uitleggen waarom deze dan rood zijn?
Dat is de hoeveelheid energie die gebruikt wordt, om je mijnen draaiende te houden.
We may be humans, but we are still animals.
We are immortal for a limited time.
Verwijderd
Hooeii!
Gaat lekker!
metaal 8
kristal 8
deut 3
zoone 8
robot2
werk 1
onderzoekslab 1 (en twee in de maak)
heb energie level 1 al onderzocht.
(is er geen manier om de tijd sneller telaten gaan, ik bedoel een soort handg tooltje waardoor de pc denkt dat 1 minuut er tien zijn? Nee hoor, ik wil gewoon BOUWEN bouwen en nog eens bouwen!!!!
Op naar de kleine lasers en schepen
Gaat lekker!
metaal 8
kristal 8
deut 3
zoone 8
robot2
werk 1
onderzoekslab 1 (en twee in de maak)
heb energie level 1 al onderzocht.
(is er geen manier om de tijd sneller telaten gaan, ik bedoel een soort handg tooltje waardoor de pc denkt dat 1 minuut er tien zijn? Nee hoor, ik wil gewoon BOUWEN bouwen en nog eens bouwen!!!!
Op naar de kleine lasers en schepen
Maar die zijn dan bij iedereen rood offe?TheZoo schreef op maandag 28 november 2005 @ 13:58:
Dat is de hoeveelheid energie die gebruikt wordt, om je mijnen draaiende te houden.
yup..rood betekend dat het van je totale energieproductie afgaat, en groen betekend dat het juist erop gaat
Verwijderd
Ik speel nu een week en ga bijna mijn eerste kolonie annexeren:P,met zon 3 a 4 raids per dag komen er ook lekker veel resources binnen.
Metaal Mijn (niveau 12)
Kristal Mijn (niveau 12)
Deuterium fabriek (niveau 11)
Zonne-energie centrale (niveau 14)
Fusie centrale (niveau 4)
Metaal Mijn (niveau 12)
Kristal Mijn (niveau 12)
[ Voor 39% gewijzigd door Verwijderd op 28-11-2005 15:05 ]
Ik ga ook zo m'n eerste kolonie plannen. Ik heb nooit echt tijd om goede raid-planeten te zoeken... Dus ik houd me aanbevolen voor mensen die me er wat kunnen vertellen!Verwijderd schreef op maandag 28 november 2005 @ 15:04:
Ik speel nu een week en ga bijna mijn eerste kolonie annexeren:P,met zon 3 a 4 raids per dag komen er ook lekker veel resources binnen.
Metaal Mijn (niveau 12)
Kristal Mijn (niveau 12)
Metaal Mijn (Niveau 16)
Kristal Mijn (Niveau 16)
Deuterium fabriek (niveau 14)
Zonne-Energie centrale (niveau 16)
Fusie centrale (niveau 5)
4620 Wp PV ZZO 52° | VW Golf Variant 1.5 TSI '19
Hyperruimtemotor lvl 4 research, here i come! Het aftellen tot de start van slagschepenbouw kan beginnen.
300 stelsels verderop niet zo verschroei schreef op maandag 28 november 2005 @ 10:37:
[...]
Ja die grote vloot is wel leuk maar kost ook wel veel. ik vond gister een goed doel met 300k van allesmaar hij zat 300 stelsels verderop, niet eens zo heel ver dus. Koste het aanvallen gewoon 80k deut!!! ja dat had ik net niet liggen.

De reactie eronder zegt het al
Ow ja, daar moet ik nog steeds eens mee beginnenrapture schreef op maandag 28 november 2005 @ 18:57:
Hyperruimtemotor lvl 4 research, here i come! Het aftellen tot de start van slagschepenbouw kan beginnen.
Eerst mn galactische onderzoeksnetwerk even in elkaar schroeven
wack, die levels zonder kolonieën? Hoelang heb je daar over gedaan?LuPo schreef op maandag 28 november 2005 @ 15:18:
[...]
Ik ga ook zo m'n eerste kolonie plannen. Ik heb nooit echt tijd om goede raid-planeten te zoeken... Dus ik houd me aanbevolen voor mensen die me er wat kunnen vertellen!![]()
Metaal Mijn (Niveau 16)
Kristal Mijn (Niveau 16)
Deuterium fabriek (niveau 14)
Zonne-Energie centrale (niveau 16)
Fusie centrale (niveau 5)
Zoiets bedoel je? :TranceSetter schreef op maandag 28 november 2005 @ 14:23:
[...]
Maar die zijn dan bij iedereen rood offe?

[ Voor 44% gewijzigd door SleutelMan op 28-11-2005 21:21 ]
* andyy heeft al 5 kruisers
maar hoe laat je een recycler troep ophalen ?
want dat lukt mij maar niet
maar hoe laat je een recycler troep ophalen ?
want dat lukt mij maar niet

Workshop schroot ophalen:
1.selecteer een recycler in het vlootvenster en klik op 'ga verder'
2.voer coordinaten in in het volgende venster
3.kies rechts van de coordinaten 1 van de volgende opties:
- planeet
- puin
- maan
3.klik op 'ga verder'
4.kies voor de missie 'schroot ruimen' (als het goed is is dit de enige optie)
5.klik op 'ga verder'
6.done
1.selecteer een recycler in het vlootvenster en klik op 'ga verder'
2.voer coordinaten in in het volgende venster
3.kies rechts van de coordinaten 1 van de volgende opties:
- planeet
- puin
- maan
3.klik op 'ga verder'
4.kies voor de missie 'schroot ruimen' (als het goed is is dit de enige optie)
5.klik op 'ga verder'
6.done
[ Voor 42% gewijzigd door SleutelMan op 28-11-2005 21:26 ]
Verwijderd
Blijven de grondstoffen in de vrachtschepen als ik ze die verplaats naar een kolonie met een te kleine opslagcapaciteit? ik wil nl mijn voorraad veiligstellen voor raids door de schepen naar een kolonie te plaatsen ipv transport.
Momenteel ben ik op 2 universums tegelijkertijd actief: 2 en 4 
Wie weet trouwens hoe ik een maanbasis maak en wat daarvoor nodig is? Een goederen transport schip naar andere Universum laten gaan, zal wel niet lukken of wel?
Maakt het trouwens uit of je op planeet 1 of 12 zit ivbm zonneenergie? Is het zo dat wanneer je dichterbij de zon bent meer zonneenergie hebt en minder hoeft te upgraden?
Mijn melkweg ziet er rustig uit, als ik naar andere kijk: 1 goeie speler met 2 planeten, 2 zwakke spelers in totaal 8 planeten bezet.
Wie weet trouwens hoe ik een maanbasis maak en wat daarvoor nodig is? Een goederen transport schip naar andere Universum laten gaan, zal wel niet lukken of wel?
Maakt het trouwens uit of je op planeet 1 of 12 zit ivbm zonneenergie? Is het zo dat wanneer je dichterbij de zon bent meer zonneenergie hebt en minder hoeft te upgraden?
Mijn melkweg ziet er rustig uit, als ik naar andere kijk: 1 goeie speler met 2 planeten, 2 zwakke spelers in totaal 8 planeten bezet.
Damn..wordt dus vandaag alweer door deze gast aangevallen..elke dag schijnt het naar te lijken.YellowNeck schreef op zondag 27 november 2005 @ 22:34:
[...]
Ja onder welke categorie moet ik mijn melding/vraag precies plaatsen? Beetje onoverzichtelijk en geen specifieke subtopic.
Zal ik em maar in "vragen aan de capo's (GoT 2)" zetten?
Edit: Haha.. COOL, hij heeft de aanval geannuleerd.
Ik had em een PM gestuurd met: "Abort uw aanval onmiddelijk!" (kort en krachtig, nietwaar).
Nu 8 minuten later is de melding op mijn overzichtpagina verdwenen, m.a.w., de aanval is geannuleerd
maar voor hetzelfde geld valt ie later op de avond alsnog of, zoniet danwel in de nabije toekomst
Dus mijn request aan GoT II , aarzel niet om 1:166:11 (User Marino van alliantie SST aan te vallen)
Hij komt over 4 uur aan met 37 schepen bestaande uit vrachtschepen, kruisers, bommenwerpers en slagschepen.
Is hier nog iets aan te doen binnen de alliantie, is hier een regeling voor?
Want kan wel telkens verdediging gaan bouwen, maar mijn zo'n vloot heb ik wel even tijd nodig voordat ik een verdediging heb die hier tegenop kan
"Spelregels: Wordt je (telkens) aangevallen, en kun je er zelf er niets meer aan verhelpen, stuur dan een bericht naar de Capo's, die gaan evt. overleggen, levert dit niets op dan wordt aan iedereen met beschikbare vloten gevraagd de aanvaller aan te vallen. (indien uit te voeren)."
Helaas ben ik maar 3 dagen op ogame en heb nog niet eens een vloot kunnen bouwen.
Rapture en Makje hebben mij geholpen, misschien willen zij jou ook wel helpen als je hun aardig vraagt
.
Zij hebben al veel planeten, maar ik weet niet hoeveel schepen ze hebben.
Helaas ben ik maar 3 dagen op ogame en heb nog niet eens een vloot kunnen bouwen.
Rapture en Makje hebben mij geholpen, misschien willen zij jou ook wel helpen als je hun aardig vraagt
Zij hebben al veel planeten, maar ik weet niet hoeveel schepen ze hebben.
offtopic:
Vele dank aan Rapture en Makje voor jullie grondstoffen, dat heeft mij nu aardig op weg geholpen. Als ik genoeg kristallen heb, mag je mij gerust vragen voor grondstoffen transport.
Vele dank aan Rapture en Makje voor jullie grondstoffen, dat heeft mij nu aardig op weg geholpen. Als ik genoeg kristallen heb, mag je mij gerust vragen voor grondstoffen transport.
[ Voor 8% gewijzigd door Archimond op 29-11-2005 00:24 ]
Gewoon even laten weten dat je online bent en hem aan ziet komen en dat je gaat fleetsaven als hij zijn aanval doorzet.YellowNeck schreef op maandag 28 november 2005 @ 23:15:
[...]
Damn..wordt dus vandaag alweer door deze gast aangevallen..elke dag schijnt het naar te lijken.
Hij komt over 4 uur aan met 37 schepen bestaande uit vrachtschepen, kruisers, bommenwerpers en slagschepen.
Is hier nog iets aan te doen binnen de alliantie, is hier een regeling voor?
Want kan wel telkens verdediging gaan bouwen, maar mijn zo'n vloot heb ik wel even tijd nodig voordat ik een verdediging heb die hier tegenop kan
Hoe eerder je hem laat weten, dat je online bent, hoe beter.
Dan krijg je dit soort berichtenwisselingen:
The Zoo: Ik ben online, dus bespaar je de moeite.
Jofelerd: Auw!!!
Jofelerd: Ga je je stuff vleetsaven?
The Zoo: Als je doorzet, wel ja.
Jofelerd: Het zal lastig voor je worden om alles te vleetsaven, aangezien je niet veel vrachtschepen hebt...
The Zoo: Ach, een gebouwtje starten, wat lasers neerzetten, en dan de rest fleetsaven.
Jofelerd: Maar aan de andere kant geef ik me wel gewonnen en trek me terug, want je kunt echt veel resources denk ik ook weer niet te kapen. Gefeliciteerd .
The Zoo: Ach, je had gewoon pech dat ik online was. Happy raiding
We may be humans, but we are still animals.
We are immortal for a limited time.
Ja het is altijd jammer als er net iemand online komt als je aanvalt. Ik zoek tegenwoordig in de galaxy browser al zn planeten op en val die dan allemaal tegelijk aan. Maar als ie zn vloot weg stuurt of als ie een gebouw bouwt dan kan je er weinig aan doen en wordt aanvallen meestal on-interessant
als ik een gevecht heb dat ik kan winnen laat ik iig niet weten dat ik online ben, op universum 4 wordt ik op dit moment aangevallen door 3 vrachtschepen, heb snel 4 Rocket launchers laten bouwen
Haha, ik ben begonnen op 8-11-2005. Dus heb 21 dagen over die levels gedaan.SleutelMan schreef op maandag 28 november 2005 @ 21:10:
[...]
wack, die levels zonder kolonieën? Hoelang heb je daar over gedaan?
Maar dat kwam ook omdat ik vooral in het begin resources heb gehad van Yellowneck!
Natuurlijk sta ik altijd open voor resources van iemand die wat kan missen, heb nu namelijk net me eerste kolonie
Oke, zoals gezegd is mijn eerste kolonie een feit!
Begint ook alweer aardig snel te gaan:
Metaal Mijn (niveau 6)
Kristal Mijn (niveau 6)
Deuterium Fabriek (niveau 2)
Zonne-energie Centrale (niveau 6)
Het 2e grote vrachtschip is nu op weg om resources af te leveren, is alleen zo lang vliegen
3 uur en .. minuten voor een enkele reis
Metaal Mijn (niveau 6)
Kristal Mijn (niveau 6)
Deuterium Fabriek (niveau 2)
Zonne-energie Centrale (niveau 6)
Het 2e grote vrachtschip is nu op weg om resources af te leveren, is alleen zo lang vliegen

Ik ben gisteren ook begonnen met Ogame, en heb gelijk een aanvraag ingedient bij GoT II.
Aan het begin leek het me niks, maar als je iets verder komt met je Research word het al snel leuker en verslavender.
Aan het begin leek het me niks, maar als je iets verder komt met je Research word het al snel leuker en verslavender.
... MMORPG Addict.
Ik kan al bijna kolonisatieschepen bouwen in uni4, ik spaar er gewoon voor, dat is het me wel waard
.
De meeste mensen deugen!
wat is een acceptabele verdediging?
ik heb nu 5 laserkanonnen maar dit is veruit niet genoeg lijkt me. Met wat weer ik een redelijke aanval af?
En hoe groot zou mijn vloot moeten zijn?
ik heb nu 5 laserkanonnen maar dit is veruit niet genoeg lijkt me. Met wat weer ik een redelijke aanval af?
Bedoel je Kleine Lasers? In dat geval is dat zeker wanneer je verder komt niet genoeg. Denk eerder aan honderd(en) Verdedigingswerken...Carnagy schreef op dinsdag 29 november 2005 @ 16:28:
wat is een acceptabele verdediging?
Nou ik vertelde toch dat ik misschien wou stoppen? Toch maar even uitgesteld.
Ik heb inderdaad geen zin meer om er veel tijd in te steken vandaar dat ik nu al me resources in de verdediging van me hoofdplaneet stop dit moet echt een Mega sterke verdediging worden. Totaal nutteloos maar ja zo kan het spel me nog wel beetje boeien.
Ik heb nu:
Raketlanceerders: 50
Kleine Lasers: 120
Grote Lasers: 25
Gaus Kanonnen: 6
Ion Kanonnen: 20
Kleine & grote schildkoepel
Ben nu bezig om raketsilo te bouwen want wil anti ballistische raketten. Zodat ik ook daar veilig voor ben.
Maar het gaat allemaal wel hard als je al je geld in van die 'goedkope' spullen kan stoppen.
Ik heb nu:
Ben nu bezig om raketsilo te bouwen want wil anti ballistische raketten. Zodat ik ook daar veilig voor ben.
Ik wist niet dat je een kleine en een grote schildkoepel tegelijk kon hebben?Banjy schreef op dinsdag 29 november 2005 @ 16:50:
Nou ik vertelde toch dat ik misschien wou stoppen? Toch maar even uitgesteld.Ik heb inderdaad geen zin meer om er veel tijd in te steken vandaar dat ik nu al me resources in de verdediging van me hoofdplaneet stop dit moet echt een Mega sterke verdediging worden. Totaal nutteloos maar ja zo kan het spel me nog wel beetje boeien.
Ik heb nu:
Ben nu bezig om raketsilo te bouwen want wil anti ballistische raketten. Zodat ik ook daar veilig voor ben.Maar het gaat allemaal wel hard als je al je geld in van die 'goedkope' spullen kan stoppen.
Ik weet niet of ik er overheen heb gelezen, maar kon me alleen registreren in Universum 3
Whole lot of stars ***
Je mag 1 kleine en 1 grote hebben. Mag dus tegelijk, of zit ik nou fout???LuPo schreef op dinsdag 29 november 2005 @ 17:16:
[...]
Ik wist niet dat je een kleine en een grote schildkoepel tegelijk kon hebben?
Edit\ Ik heb ff gekeken en dat kan indd!
[ Voor 9% gewijzigd door Banjy op 29-11-2005 18:18 ]
Ik heb me gister geregged op 2 .. dus moet kunnenRudios schreef op dinsdag 29 november 2005 @ 17:31:
Ik weet niet of ik er overheen heb gelezen, maar kon me alleen registreren in Universum 3
gister voor het eerst aangevallen omdat ik bovwn de 5k punten kwam. een kolonie 2x leeggehaald, is geen verdediging was ook nutteloos geweest. Meer dan een dagproductie halen ze toch niet. Maar ik keek net bij zijn planeet:
500k metaal schroot en 250k kristal. Ik denk dat hij voorlopig wel andere dingen aan zijn hoofd heeft
500k metaal schroot en 250k kristal. Ik denk dat hij voorlopig wel andere dingen aan zijn hoofd heeft
Verwijderd
Dat begrijp ik ook nog niet helemaal, als je energie in de min staat, kan je nog wel gewoon doorgaan met alles?Zephyer schreef op woensdag 30 november 2005 @ 09:45:
Moet flink inkomen.. maar lukt aardig
Mag ik vragen waarom hij andere dingen aan z'n hoofd heeft ?
Tevens snap ik dat met de energy nog niet helemaal (oa de screenie in start post met productie etc.)
Als m'n energie : -109/117 is.. wat betekent dit dan..
Heb ik tekort van 109
Ben nog niet al te lang bezig, maar zit nu ook bij GoTII en wordt niet meer aangevallen door mn buurman, wel lekker
Het rechtercijfer is hoeveel energie je produceerd, de linker hoeveel je tekort of teveel hebt. In jouw geval moet je dus heel veel energie bij bouwen of op 100% zetten 
En de energie die je tekort komt kun je wel missen in de zin dat de rest van je mijnen nog wel doorwerken, alleen niet op hun volle vermogen.
En de energie die je tekort komt kun je wel missen in de zin dat de rest van je mijnen nog wel doorwerken, alleen niet op hun volle vermogen.
Verwijderd
Moet je dan wel of niet het percentage achter de mijnen lager zetten of niet?makje schreef op woensdag 30 november 2005 @ 10:33:
Het rechtercijfer is hoeveel energie je produceerd, de linker hoeveel je tekort of teveel hebt. In jouw geval moet je dus heel veel energie bij bouwen of op 100% zetten