GoT II Alliance: Ogame - Universum II Deel 3

Pagina: 1 2 ... 9 Laatste
Acties:
  • 9.611 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snowwie
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 16-09 10:24
Steffy schreef op dinsdag 22 november 2005 @ 10:09:
Lol ik ga ff een inhaal slag doen met punten dan deze dagen, wie heeft die perm bans gekregen dan?
Nou sorry hoor, echt 'lol' is dit niet... :(

We wilden dit doen om onze beginnende Gotters beter te beschermen, hiervoor hebben we nu een hoge prijs moeten betalen..

[ Voor 3% gewijzigd door Snowwie op 22-11-2005 10:24 ]

Mijn YouTube Channel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steffy
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 21-09 11:36

Steffy

Ayreonaut

Snowwie schreef op dinsdag 22 november 2005 @ 10:23:
[...]

Nou sorry hoor, echt 'lol' is dit niet... :(

We wilden dit doen om onze beginnende Gotters beter te beschermen, hiervoor hebben we nu een hoge prijs moeten betalen..
:P Iedereen hier weet ik dat ik zelden serieus ben, het was maar bij wijze van spreken, dat mensen gebanned worden is nooit leuk al is het idee er achter natuurlijk niet geheel onterecht denk ik, maar goed dat is niet aan mij om het te beoordelen. Ik heb er geen aandeel in, dat mag iedereen lekker voor zichzelf uitmaken, hopelijk komt iedereen er weer bij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loque
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 08-07-2023

Loque

^^^^^

De aanvaller heeft het gevecht gewonnen!
Hij steelt
25152 Metaal, 27237 Kristal en 26760 Deuterium

:D

I'm not in denial, im just selective in the reality I choose to believe. (Calvin & Hobbes)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Banjy
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 22-09 11:45
Oeh lekker zo een ban, ben er alleen nog niet achter of het permanent is of niet. Gaan je resources nu wel door? :+ En niemand kan je aanval toch? Maar ja eerst eens ff kijken wat voor ban ik aan de broek heb.

Edit\ tot en met 24 novemeber... ohhh valt wel mee dus. Damm kon ik eindelijk slagschepen bouwen (vandaag inloggen zou de eerste keer zijn dat het onderzoek voorbij was.) Ach voor alles een eerste keer. ;)

[ Voor 34% gewijzigd door Banjy op 22-11-2005 13:01 ]

Photography Portfolio Straaljager filmpje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grrrrrene
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Nee, je resources gaan niet door, alleen die standaard productie van 20 metaal en 10 kristal per uur krijg je erbij en dat tikt in mijn geval niet aan :X

Ik zit er sterk over te denken om in uni4 in te stappen, eind deze week. Dan schijnt hij open te gaan. Als het goed is heb je daar die alliantie hangar en kun je eindelijk als alliantie gezamelijk aanvallen. 't Is toch te gek voor woorden wat je hier als alliantie samen maar mag doen? Eigenlijk niks.

Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardinal
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 21:03
Gaan ik net mijn uitrol plannen voor Uni2 gaan er mensen op Uni4 beginnen. Ik zit ook op Uni3, maar daar heb ik eigenlijk (te) weinig tijd voor. Ik denk daarom dat ik Uni2 maar aanhou

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheNameless
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 07-02 21:38

TheNameless

Jazzballet is vet!

WTF! Vandaag wilde ik inloggen krijg ik dit:

Dit account is geblokkeerd2005-11-24 23:09:10 ! Ban informatie: . Als je vragen hebt, neem dan contact op met je Spel bestuurder

Wat moet ik hier nou weer mee :?

edit: Ik heb het al gelezen op het uni2 forum :(

[ Voor 12% gewijzigd door TheNameless op 22-11-2005 13:36 ]

Ducati: making mechanics out of riders since 1946

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aapenootjes
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 29-08 01:32
oh oh, hopenlijk bannen ze mij dan niet alsnog, mijn schip kwam iets later.
En bij mij is het zoals bij de meeste inderdaad om er iets terug voor te krijgen, ik kon ook niet tegen Tja op. (hoewel ze eigenlijk nog niets was bij wat me eergisteren aanviel).

Grondstoffen gaan redelijk nu, mag op zich ook wel met:
planeet nrmetaalkristaldeut
1161412
220189
318166
42063
518154
617151
716111

goed voor 21036 metaal, 7825 kristal en 966 deuterium per uur :)
beetje jammer dat planeet 4 vol zit, daar sloop ik dan ook alle kristal mijnen en bouw ik enkel metaal mijnen. Ik denk ook dat ik binnenkort mijn 7e en 8e kolonie ga stichten.

[ Voor 119% gewijzigd door Aapenootjes op 22-11-2005 15:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrdjey
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 12-09 09:36

mrdjey

That Shit is Wack

Wat is ook al weer die site, waar je kan kijken of je verdedeging wel sterk genoeg is voor een bepaalde aanval, en natuurlijk andersom.

ZaanLan.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Banjy
Wanneer gaat Uni 4 dan open? Want opzich merk je het wel dat je een flinke achterstand hebt opgelopen in Uni 2 die je niet 1-2-3 inhaalt. Misschien dat ik er dus ook wel over denk om 2 te verlaten en fris in 4 te beginnen, mede door die stomme ban :( Het is alleen wel zonde van me tijd en best irritant om weer helemaal van grond af aan te beginnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dragon9114
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 08-08 17:58
ik heb een vraagje voor Mad Marty: waarom ben je geblokeert ?
en het begint erg vol te worden in het zonnestelsel waar ik zit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heuveltje
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 20-09 18:24

heuveltje

KoelkastFilosoof

Hoe sloop ik mijnen :?

Heuveltjes CPU geschiedenis door de jaren heen : AMD 486dx4 100, Cyrix PR166+, Intel P233MMX, Intel Celeron 366Mhz, AMD K6-450, AMD duron 600, AMD Thunderbird 1200mhz, AMD Athlon 64 x2 5600, AMD Phenom X3 720, Intel i5 4460, AMD Ryzen 5 3600 5800x3d

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aapenootjes
niet moeilijk, klik in het gebouwen menu op de naam van de mijn zelf en dan kun je onderaan kiezen om een niveau te slopen.

Iemand een idee om iets tegen die :r reclame te doen? (behalve door te betalen natuurlijk)

[ Voor 29% gewijzigd door Aapenootjes op 22-11-2005 17:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XWB
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

XWB

Devver
Log ik juist in op ogame.nl krijg ik dit te zien:

OGame Commander

OGame Commander geeft je een aantal mooie bonus opties voor je account!
Klik hier om een aantal schermafbeeldingen te zien.

* geen ingame reclame
* comfortabel berichtenmenu meer ...
o meer berichten (50)
o berichtmappen
o adressenboek
* empirium overzicht meer ...
o Al je planeten zichtbaar in een oogopslag
* constructiewachtrij meer ...
o voeg tot 5 gebouwen toe aan je constructiewachtrij
o constructie van volgend gebouw in wachtrij begint automatisch
* verbetert melkweg overzicht
o scan manen met een enkele klik
o stuur recyclers naar puinvelden met een enkele klik
o deel spionage rapporten met je alliantie

Ontvang al deze opties voor 2,99 Euro / maand!
Wordt vandaag nog Commander!

March of the Eagles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aapenootjes
Jammer dat mensen die dat doen een groot voordeel krijgen ten opzichte van niet betalers. Begrijpenlijk om dat juist te doen om meer betalers te krijgen, maar maakt het lichtelijk unbalanced als je het mij vraagt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XWB
  • Niet online

XWB

Devver
Juist ja. Sinds vandaag is er ook ingame reclame en ik vind het best storend. Misschien dat ik het voor die 3 euro wel doe.

March of the Eagles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EvilWhiteDragon
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 20-09 23:55
aapenootjes schreef op dinsdag 22 november 2005 @ 17:35:
Iemand een idee om iets tegen die :r reclame te doen? (behalve door te betalen natuurlijk)
firefox + adblock :)
aapenootjes schreef op dinsdag 22 november 2005 @ 17:37:
Jammer dat mensen die dat doen een groot voordeel krijgen ten opzichte van niet betalers. Begrijpenlijk om dat juist te doen om meer betalers te krijgen, maar maakt het lichtelijk unbalanced als je het mij vraagt.
inderdaad , datis voormij eigenlijk al een beetje reden om te stoppen , want dit was ook bij veel andere online games , en dat is gewoon niet leuk. Nu kan je wel zeuren dat ik alles gratis wil , maar reclame vind ik prima (google ad style dan he ) of op niet al te storende plekken, zoals bij GoT.

[ Voor 58% gewijzigd door EvilWhiteDragon op 22-11-2005 17:55 ]

LinkedIn
BlackIntel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aapenootjes
firefox gebruikte ik al, toch maar eens naar adblock kijken dan :P
normaal stoor ik me er niet echt aan, maar bij ogame springt die reclame me er veel te veel uit.

ow dit was net wel erg, een pagina van ogame laade erg traag, keek ik linksonderin, bleek dat die een ad aan het laden was :|

[ Voor 29% gewijzigd door Aapenootjes op 22-11-2005 17:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sissors
  • Registratie: Mei 2005
  • Niet online
whahhahahha voor het eerst aangevallen. ik heb oa 5 kruisers en tegenstander viel aan met 9 kruisers wat zware gevechtsschepen en transport. Na eerste ronde alleen nog 4 kruisers over, rondde daarna waren ze allemaal schroot, nu lekker met recycler werken dus.

verliezen:
2 lichte gevechtsschepen
1 spionagesatteliet
en paar raketten en lasers.
nog geen eens een zonneenergie satteliet verloren.

EDITJE: en mijn 5 kruisers+transport zijn opweg naar zijn planeet, 3 KL als verdediging en verder 2 kruisers :9

wat gaan de meeste hier doen? in uni4 kan got sterk worden (nu hebben we geen kans tegen s180 enzo), maar dan moet ik wel opnieuw beginnen

ROFL:
Deze reclame word dan ook niet verwijderd en het is NIET toegestaan het te blokkeren.
lol willen ze 99% bannen omdat ze pop-up blocker hebben :P

[ Voor 22% gewijzigd door Sissors op 22-11-2005 18:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steffy

Steffy

Ayreonaut

:r betalen, dat gaat me ech te ver, wel jammer dat een gat tussen wel en niet betalers gaat ontstaan, mensen die betalen zetten alles voor de nacht in de wachtrij en zijn daardoor minder snel target, mensen die dat niet hebben moet maar hopen dat ze niet aangevallen worden, beetje jammer dit.

Edit: Wat is er in godsnaam met die site aan de hand, vernaggelde layout, witte balken waar banners horen te zitten, zo traag als dikke stront en ik zie niet meer wat ik in productie heb bij mijn werf, gaat lekker zo |:(

[ Voor 28% gewijzigd door Steffy op 22-11-2005 19:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sissors
  • Niet online
reclame kan ik begrijpen, maar moet het nou zo vreselijk agresieve reclame, doe gewoon google ads ofzo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aapenootjes
Heb ook alle ads geblocked nu, geen last van witte balken, maar ik merk wel dat het trager is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sissors
  • Niet online
hij wil soms de site niet compleet laden omdat hij geblockt wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nonde jus.. je wordt gewoon compleet ingedamt (met t of d 8)7) met ads..
dat ze het wat minder eruit laten springen zoals hier op GoT..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sissors
  • Niet online
Op vrijdag 25-11-2005 om 12:00 zal Universum 4 open gaan.

Of er in dit Universum AGS aanwezig zal zijn is aan jullie:

http://www.ogame162.de/phpBB2_nl/thread.php?threadid=11142

Alvast veel geluk toegewenst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shapeshifter
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 07-09 21:38

Shapeshifter

Get it over with

"Say something" - "Whaaat"

Ik word er zo moeilijk gestoord van :| En het laden duurt ook 3 keer zolang :(

HP ZBook Studio G3 - Hyundai Ioniq EV Classic - Opel Vivaro-e 75kWh - 22x Prusa i3 MK3S - 8x Prusa MINI+ - Ooznest Workbee 1,5m x 1,5m

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harry64
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 21:09
Leuke functie hebben die banners en popups.
Wissel ik van planeet wordt er een office 2000 installatie gestart?

Denk dat dit een doodsteek is voor veel mensen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loque
  • Laatst online: 08-07-2023

Loque

^^^^^

die reclame is echt :X :( |:(

dit is echter wel kicken :

Metaal: 84310 Kristal: 80994
Deuterium: 4266 Energie: 753
Vloten
Verdediging
Raket lanceerder 5 Kleine laser 16

I'm not in denial, im just selective in the reality I choose to believe. (Calvin & Hobbes)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maddog_rvo
  • Laatst online: 20-07 15:10
Ben lekker 2 planeetjes aan t raiden in mijn zonnestelsel, beide zijn inactieve spelers.

Is er een manier om deze planeten over te nemen??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Justifier
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 06-04-2024
Als ik ogame opstart loop internet explorer steeds vast weet iemand waar dat aan ligt. het is gekomen toen die irritante reclame begon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harry64
Net even adblock goed ingesteld en hier dus ook geen reclame en popups meer.

Heb deze url erin gegooid; http://ad.yieldmanager.com/*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steffy

Steffy

Ayreonaut

harry64 schreef op woensdag 23 november 2005 @ 10:24:
Leuke functie hebben die banners en popups.
Wissel ik van planeet wordt er een office 2000 installatie gestart?

Denk dat dit een doodsteek is voor veel mensen.
:r Toen ik vanmorgen ging checken hoe het er na de nacht voor stond dacht ik ook zoiets, hoeveel mensen gaan nu wel niet afhaken, de site is traag, de productie is bij mij onzichtbaar als je bij de werf kijkt en die banner is zeer vervelend. Jammer dat het zo moet gaan je kunt prima op andere manieren reclame maken die soms zelfs zinvol is zoals bij Google bv maar dit, jammer erg jammer. Hoe lang ik het vol ga houden weet ik nog niet, hopelijk worden ze vervangen door andere banners

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• finsdefis
  • Registratie: Juni 2005
  • Niet online
Justifier schreef op woensdag 23 november 2005 @ 13:12:
Als ik ogame opstart loop internet explorer steeds vast weet iemand waar dat aan ligt. het is gekomen toen die irritante reclame begon.
idd, en ik ben gister door die k*t advertenties de productie van 2 kruisers kwijtgeraakt .. :( argh.. ik hoop dat de advertenties in bèta fase zitten ofzo want dit is zwaar bagger spelen

/edit: firefox werkt wel.. dus dan maar zo spelen

[ Voor 6% gewijzigd door finsdefis op 23-11-2005 14:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Justifier
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 06-04-2024
Nu werkt het opeens wel weer met internet explorer. Raar. Misschien heeft ogame het gefixed.helaas werkt nog steeds niet.

[ Voor 17% gewijzigd door Justifier op 23-11-2005 18:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tm030614
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 19:48
Genereerd die reclame niet een mega stijging van de bandbreedte van die server?

Kijk, reclame oké heel begrijpenlijk, maar op deze manier. Kijk op tweakers zit ook reclame. Net zoals veel sites. Maar die beïnvloeding niks negatiefs.

De reclame zoals bij Ogame tast de game echt aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Jeetje zeg, ben je drie dagen weggeweest, probeer je in te loggen, ben je opeens gebanned. Ik heb (voor zover ik weet) niets fouts of verkeerds gedaan en gecheat (voor zover dat mogelijk is) heb ik niet.

Enigste wat ZOU kunnen is dat ik een ban heb vanwege verschillende IP's, máár was altijd maar op 1 IP tegelijk online, dus dat kan volgens mij ook het probleem niet zijn.

Anyway, heb die gasten gemailt...

Wordt vervolgd dus... ;)
tm030614 schreef op woensdag 23 november 2005 @ 16:32:
Genereerd die reclame niet een mega stijging van de bandbreedte van die server?

Kijk, reclame oké heel begrijpenlijk, maar op deze manier. Kijk op tweakers zit ook reclame. Net zoals veel sites. Maar die beïnvloeding niks negatiefs.

De reclame zoals bij Ogame tast de game echt aan.
Vreemd genoeg heb ik nog nooit een reclame balk gezien (ben ook al een week of 2 a 3 lid bij OGame) en ik blokkeer de advertenties ook niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tm030614
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 19:48
Vreemd genoeg heb ik nog nooit een reclame balk gezien (ben ook al een week of 2 a 3 lid bij OGame) en ik blokkeer de advertenties ook niet.
Je bent niet meer online geweest sinds 3 dagen... en hij zit er pas die reclame.
Ben niet de enigste die er last van heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SleutelMan
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 21-09 13:28

SleutelMan

Alle Dagen Heel Druk

heb je toevallig Demonfreak gesupport GJ? Zo ja dan ben je gebanned tot donderdag tenzij je technosphere (GO) een mailtje stuurt waarin je aangeeft waarom je dat deed en dat je nu de regels omtrent pushing begrijpt.

edit: ja dus :|
Mon Nov 21 2005 23:12:01 technosphere GJ-tje Thu Nov 24 2005 23:12:01 Pushen Demonfreak
.

Zie voor meer info ook http://ogame.omfgnoob.com/index.php/topic,1354.0.html :)

[ Voor 36% gewijzigd door SleutelMan op 23-11-2005 16:48 ]

Logius | Somda | Twitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

SleutelMan schreef op woensdag 23 november 2005 @ 16:46:
heb je toevallig Demonfreak gesupport GJ? Zo ja dan ben je gebanned tot donderdag tenzij je technosphere (GO) een mailtje stuurt waarin je aangeeft waarom je dat deed en dat je nu de regels omtrent pushing begrijpt.

edit: ja dus :|

[...]
.

Zie voor meer info ook http://ogame.omfgnoob.com/index.php/topic,1354.0.html :)
Demonfreak... Even denken... Had geloof ik wel iemand spullen gestuurt, maar weet niet meer wie dat was, kan Deamonfreak zijn, maar ben daar dus niet 100% zeker van. Nou ja, als die ban tot Donderdag is, dan zit ik dat wel uit, zo lang is dat ook niet meer... :)

Heb die gasten wel een mailtje gestuurt, maar nog geen reply gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SleutelMan

SleutelMan

Alle Dagen Heel Druk

gezien die boodschap in mijn edit was dat het dus wel. Gelukkig is iedereen van de perm-bans af, het duurt nog 2 dagen voordat iedereen weer geunblockt is :)

Logius | Somda | Twitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yellowneck
  • Niet online

Yellowneck

Dure hobby....:\

SleutelMan schreef op woensdag 23 november 2005 @ 17:05:
gezien die boodschap in mijn edit was dat het dus wel. Gelukkig is iedereen van de perm-bans af, het duurt nog 2 dagen voordat iedereen weer geunblockt is :)
GJ-tje schreef op woensdag 23 november 2005 @ 16:38:
Jeetje zeg, ben je drie dagen weggeweest, probeer je in te loggen, ben je opeens gebanned. Ik heb (voor zover ik weet) niets fouts of verkeerds gedaan en gecheat (voor zover dat mogelijk is) heb ik niet.

Enigste wat ZOU kunnen is dat ik een ban heb vanwege verschillende IP's, máár was altijd maar op 1 IP tegelijk online, dus dat kan volgens mij ook het probleem niet zijn.

Anyway, heb die gasten gemailt...

Wordt vervolgd dus... ;)
[...]
Ik wens jullie alvast veel plezier wanneer jullie over 2 dagen weer gaan inloggen. Houd je hart maar vast, want sinds gisteren dus ingame reclame... dus GJ, dat klopt dat jij dat nooit gezien hebt. Is net pas in werking getreden

[ Voor 50% gewijzigd door Yellowneck op 23-11-2005 17:52 ]

Fotogear: Canon EOS RP | Canon 400D + BG-E3 | RF 24-105mm F4.0L | 50mm F1.8 | 17-40mm F4.0L | 70-200mm F4.0L | 100mm F2.8L Macro | 430EX II

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BHQ
  • Laatst online: 22-09 16:39

BHQ

Wat een teringbanners. Reclame kan ik inkomen. Maar dan in godsnaam niet banners die geluid produceren of zelfs popups :X

Ik heb ze alsnog maar geadblocked tot er degelijke reclame komt.. al kan ik €3 p/maand opzich ook wel missen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SleutelMan

SleutelMan

Alle Dagen Heel Druk

YellowNeck schreef op woensdag 23 november 2005 @ 17:51:
[...]

[...]

Ik wens jullie alvast veel plezier wanneer jullie over 2 dagen weer gaan inloggen. Houd je hart maar vast, want sinds gisteren dus ingame reclame... dus GJ, dat klopt dat jij dat nooit gezien hebt. Is net pas in werking getreden
Ik heb het dankzij een topic op het forum en een PM van Frivole Henkie al gezien :X. En ik ga ze zeker weten bannen! :X

Logius | Somda | Twitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snowwie
Die reclame is alleen maar goed voor ons. Immers wij beschouwen ons toch als die-hards? Zelfs al zou slechts 10% afhaken vanwege die reclame levert ons dat wel na verloop van tijd een heleboel inactieve goed gevulde planeetjes op :)

Het is hoe je er tegen aan kijkt, ze zijn best wel annoying..

Mijn YouTube Channel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silent7
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 12-12-2024
Zouden we nou over een paar dagen opeens 99% van al de spelers gebant zien?
Ik bedoel wie gebruikt er nou geen Firefox met Adblock?

hahahahaha, lekker rustig, iedereen vakantie een paar dagen om er weer fris tegenaan te kunnen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steffy

Steffy

Ayreonaut

Snowwie schreef op woensdag 23 november 2005 @ 22:12:
Die reclame is alleen maar goed voor ons. Immers wij beschouwen ons toch als die-hards? Zelfs al zou slechts 10% afhaken vanwege die reclame levert ons dat wel na verloop van tijd een heleboel inactieve goed gevulde planeetjes op :)

Het is hoe je er tegen aan kijkt, ze zijn best wel annoying..
>:) 10% das wel een beetje een onderschat, volgens mij kapt iedereen straks, dit drijft je tot het uiterste, wat een ellende zeg, reclame is oke maar dit gaat te ver, ze hebben het ook alleen gedaan om mensen te pushen naar een betaald abbo voor die paar euro maar ik blijf gratis spelen al is het alleen maar om die lui het niet te gunnen dat ze hier geld mee verdienen op een te simpele manier, die banner block ik wel :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sissors
  • Niet online
met google ads zouden ze meer verdienen.

@silent7
ik, trots IE gebruiker :P , heb gewoon alle add dingen bij lijst geblokeerde websites gezet. Wat krijg je alleen een hoop pop-ups bij beginscherm zeg. heb gecombineerd IE bloccker en google toolbar, krijg steeds hele reeks klikjes te horen dat er geblokeerd wordt en er komt bijna altijd 1 door (die dan niet laad omdat website is geblockt). Google blockt alleen als IE niet blockt, hij doet minstens 7 pogingen om erdoorheen te komen, krijg je anders 7 pop-ups of registreerd ie dat ik block en probeert ie opnieuw?

nog 24,5 uur tot hyperruimte moter niveau 4, werf niveau 7 ook onderweg. Wat doen jullie dan? hoop slagschepen bouwen of ook door gaan met onderzoek en in welke richting dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snowwie
Overigens, het GoT Ogame omfgnoob forum ligt er ook uit, kunnen jullie er op komen?

Mijn YouTube Channel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sissors
  • Niet online
nee ligt eruit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardinal
  • Laatst online: 21:03
Silent7 schreef op woensdag 23 november 2005 @ 22:13:
Zouden we nou over een paar dagen opeens 99% van al de spelers gebant zien?
Ik bedoel wie gebruikt er nou geen Firefox met Adblock?

hahahahaha, lekker rustig, iedereen vakantie een paar dagen om er weer fris tegenaan te kunnen :)
_/-\o_

Daar was ik ook vrij snel opgekomen. Sterker, ik heb de plugin gelijk opgezocht toen ik de eerste banner op mijn scherm kreeg :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silent7
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 12-12-2024
cardinal808 schreef op woensdag 23 november 2005 @ 23:03:
[...]

_/-\o_

Daar was ik ook vrij snel opgekomen. Sterker, ik heb de plugin gelijk opgezocht toen ik de eerste banner op mijn scherm kreeg :)
Wel goed hoor, bezoek verder eigenlijk geen sites die veel pop ups showen, dacht dat firefox zelf al veel eruit filterd, dus het is eigenlijk wel cool dat ze dit deden, nu zit t weer goed dicht!
(en toen ik toch op die website was gelijk nog maar wat andere dingetjes in ff geknalt, prettig, bedankt ogame! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rapture
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 05:25

rapture

Zelfs daar netwerken?

harry64 schreef op woensdag 23 november 2005 @ 13:23:
Net even adblock goed ingesteld en hier dus ook geen reclame en popups meer.

Heb deze url erin gegooid; http://ad.yieldmanager.com/*
_/-\o_ beetje tweaker tweakt die irritante reclames eruit. Zeker als er van die yes/no-toestanden op je scherm komen, die je niet kan afsluiten (dan maar de firefox-proces onderuit trekken voor alle zekerheid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snowwie
Voor een ieder die toch wat te kletsen wil hebben heb ik speciaal op het OGame GoT III Universum forum een aparte subforum gemaakt. Registratie is niet nodig, maar de ruimte is wel openbaar.

http://www.magical.nl/forum/viewforum.php?f=41

Kan handig zijn voor als het noobforum er uit ligt, of GoT zelf misschien :)

Mijn YouTube Channel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schroei
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 30-08 12:26
En ligt de galaxy browser er ook uit? die doet het bij mij ook niet meer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snowwie
Zal wel op dezelfde server staan.

Mijn YouTube Channel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schroei
Jammer, ik had een goed doel gevonden om de slagschepen even heen te sturen en misschien kon ik ook nog even wat uitstapjes maken naar eventuele kolonies

• Aapenootjes
woei, over 6 uur is mijn 7e kolonie een feit, daarna op naar de 8e ^^

Helaas, maar 42 velden, mijn kleinste tot nu toe.

[ Voor 28% gewijzigd door Aapenootjes op 24-11-2005 10:01 ]

• TYNOz
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 25-07-2023
aapenootjes schreef op donderdag 24 november 2005 @ 00:53:
woei, over 6 uur is mijn 7e kolonie een feit, daarna op naar de 8e ^^

Helaas, maar 42 velden, mijn kleinste tot nu toe.
hehe ik heb net me 2e gemaakt :D

is het slim om daar alleen een productie planeet te maken ??
(ik zat te denken aan 100 - 150 kleine lazers en voor de rest alleen metaal / kristal mijn + zonne energie centrale's..)

• Carnagy
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 21-07 14:51
Ik ben net begonnen :D

Heb me aangemeld voor de got II federatie :D

heb een metaalfabriek en energie ding gemaakt :)

nog tips?

/edit

maakt 't trouwens uit als je je energie centrale op 100% laat staan als je stroom over hebt?

Wat zijn mijn startgoals qua basisgrondstoffen (kristal en metaal )

op welk niveau zouden die gebouwen moeten zitten?

ik heb nu dit:

Grondstoffen op planeet "xxxxxx"
Metaal Kristal Deuterium Energie
Basis Inkomsten 20 10 0 0
Metaal Mijn (niveau 2) 72 0 0 24/24 100%
Kristal Mijn (niveau 2) 0 48 0 24/24 100%
Zonne-energie centrale (niveau 2) 0 0 0 48 100%

Opslag capaciteit 100k 100k 100k -

Totaal: 92 58 0 -2

waarom komt die -2 voor energie daar?

ik produceer 48 en er gaat 2 x 24 vanaf

dat is toch 48?

[ Voor 95% gewijzigd door Carnagy op 24-11-2005 13:03 ]

• SleutelMan

SleutelMan

Alle Dagen Heel Druk

Snowwie schreef op woensdag 23 november 2005 @ 23:47:
Zal wel op dezelfde server staan.
De galaxybrowser draait op een aparte server maar heeft een doorlinking vanaf het forum ja :)

@Carnagy: maakt bij zonne-energie centrale niet zoveel uit, check straks anders maar eens bij de fusie-centrale, dan ben je er wel blij om ;)

klik ook even op berekening rechtsonder, dat grondstoffenvenster is nogal buggy (lees: traag met updaten ;))

[ Voor 36% gewijzigd door SleutelMan op 24-11-2005 15:53 ]

Logius | Somda | Twitter

• makje
  • Laatst online: 20-09 00:56

makje

Professioneel prutser

Carnagy schreef op donderdag 24 november 2005 @ 12:40:
Ik ben net begonnen :D

Heb me aangemeld voor de got II federatie :D

heb een metaalfabriek en energie ding gemaakt :)

nog tips?

/edit

maakt 't trouwens uit als je je energie centrale op 100% laat staan als je stroom over hebt?

Wat zijn mijn startgoals qua basisgrondstoffen (kristal en metaal )

op welk niveau zouden die gebouwen moeten zitten?

,,,
Voordat je een beetje leuke dingen kunt gaan doen moet je v.w.b energiecentrale, metaal en kristal toch wel rond de 15 of hoger hebben. Daarnaast deuterium naar 5+ zodat je er ook een paar fusiecentrales bij kunt bouwen.

Ik zie je nog niet in de alliantie staan trouwens, misschien kan alleen Demonfreak je toelaten (?) en die is nog even gebanned. Wat zijn je coördinaten? dan stuur ik vast een scheepje grondstoffen je kant op, vooral in het begin gaat het traag en duurt het zomaar een week voordat je een beetje in de buurt van de level 15/16 mijnen komt...

edit:
stuur me anders ff ingame je coörds, zoek op speler 'makje'

[ Voor 25% gewijzigd door makje op 24-11-2005 17:25 ]

9800x3d

• maddog_rvo
Is hier iemand die kristal teveel heeft en met mij wil ruilen voor metaal??

Verhouding van betalen is natuurlijk over te praten, ik heb nl. 16000 kristal nodig voor impuls motor 3 en heb 10000 metaal over.

• Carnagy
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 21-07 14:51
makje schreef op donderdag 24 november 2005 @ 17:23:
[...]

Voordat je een beetje leuke dingen kunt gaan doen moet je v.w.b energiecentrale, metaal en kristal toch wel rond de 15 of hoger hebben. Daarnaast deuterium naar 5+ zodat je er ook een paar fusiecentrales bij kunt bouwen.

Ik zie je nog niet in de alliantie staan trouwens, misschien kan alleen Demonfreak je toelaten (?) en die is nog even gebanned. Wat zijn je coördinaten? dan stuur ik vast een scheepje grondstoffen je kant op, vooral in het begin gaat het traag en duurt het zomaar een week voordat je een beetje in de buurt van de level 15/16 mijnen komt...

edit:
stuur me anders ff ingame je coörds, zoek op speler 'makje'
Ik heb nu 3:2:1:3 (metaal:kristal:deuterium:energie:)

wat betreft het energie probleem. Het lijkt alsof hij per grondstof 1 extra energie pakt. Maakt het uit als de energiemeter in het grondstoffenscherm 0 = of moet dat persé groen zijn?

Ik heb je een mail intern gestuurd. Maar de aanvraag om bij de alliantie te komen is er idd al :)

*edit ik zie je aan komen vliegen :D

wat betreft dat energie 'probleem'

verbruik is:

39/39
24/24
22/22

= 85

ik maak 117 energie

en er staat bij totaal 30

dus er gaat 2 energie verloren :S

waar gaat die heen?

[ Voor 12% gewijzigd door Carnagy op 24-11-2005 19:22 ]

• makje

makje

Professioneel prutser

^^ afrondingsfouten. Bouw een zootje mijnen en energiecentrales en dan maak je je niet meer druk over 2 energie, dat is dan peanuts. Sowieso is energie maar een weggooi/verbruiks produkt, je kunt er niets mee behalve je mijnen aan het werk houden.

9800x3d

• Snowwie
ALGEMEEN BERICHT:

Let op wat je hier post, dit forum is namelijk openbaar toegankelijk voor iedereen, zelfs zonder te registreren. Ga er maar van uit dat andere allianties hier mee kunnen lezen. Tactische discussies en plannen moet je bespreken op het omfgnoob forum. NIET hier!!!

Mijn YouTube Channel

• Steffy

Steffy

Ayreonaut

De lol begint er wel een beetje af te raken bij mij nu, gore banners en popups, die popups komen zelfs door mijn pop up blocker heen 8)7 Die schijtsite is zo traag is dikke stront. Volgens mij hebben ze liever dat je niet speeld in plaats van wel want ik denk dat toch veel mensen dit niet pikken, kom op zeg we bevinden is niet meer in de jaren 90 met dit soort amateuristische rotzooi zeg :r gore bout site, maar goed het was afwachten, het werd te populair. ik heb niks tegen reclamen maar dit is te erg.

Je hebt zelfs pop ups als je ingelogd bent, of was dat altijd al zo, voor mij is het sinds gister voor het eerst maar wat een klote site is dit zeg |:(

[ Voor 14% gewijzigd door Steffy op 24-11-2005 20:22 ]

• Sissors
  • Niet online
nog paar uur tot slagschepen :)

• maddog_rvo
maaruh heeft er nou nog iemand kristal teveel ?!?

• Sissors
  • Niet online
niemand :)

als je transportschepen meestuurt met kolonisatieschepen, verdwijnen dan ook grondstoffen als je die meestuurt?

• makje

makje

Professioneel prutser

ja

9800x3d

• Banjy
Steffy schreef op donderdag 24 november 2005 @ 20:21:
De lol begint er wel een beetje af te raken bij mij nu, gore banners en popups, die popups komen zelfs door mijn pop up blocker heen 8)7 Die schijtsite is zo traag is dikke stront. Volgens mij hebben ze liever dat je niet speeld in plaats van wel want ik denk dat toch veel mensen dit niet pikken, kom op zeg we bevinden is niet meer in de jaren 90 met dit soort amateuristische rotzooi zeg :r gore bout site, maar goed het was afwachten, het werd te populair. ik heb niks tegen reclamen maar dit is te erg.

Je hebt zelfs pop ups als je ingelogd bent, of was dat altijd al zo, voor mij is het sinds gister voor het eerst maar wat een klote site is dit zeg |:(
Indd!! Ik zit er zwaar over te denken om te stoppen met spelen. Het hoeft van mij zo niet meer. Ik bedoel eindelijk me ban voorbij en dan krijg je dat!!! :( Ik kijk het nog heeel ff aan maar vrees dan toch dat dit het einde wordt voor het spel (voor mij dan) terwijl ik eerst nog wel hoop had dat ik dit spel erg lang zou spelen.

Verwijderd

kan een klein transportschip tegen 1 raketlanceerder?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Banjy schreef op donderdag 24 november 2005 @ 23:04:
[...]

Indd!! Ik zit er zwaar over te denken om te stoppen met spelen. Het hoeft van mij zo niet meer. Ik bedoel eindelijk me ban voorbij en dan krijg je dat!!! :( Ik kijk het nog heeel ff aan maar vrees dan toch dat dit het einde wordt voor het spel (voor mij dan) terwijl ik eerst nog wel hoop had dat ik dit spel erg lang zou spelen.
Ik heb hier firefox, met adblock-extensie en heb geen enkele pop-up of banner.De pagina's laden even snel als voor de reclames (ik merk iig geen verschil).
Normaal gebruik ik adblock niet zoveel, omdat gratis sites (zoals oa tweakers) zo hun kosten kunnen terugwinnen maar zo'n opdringerige reclame, daar pas ik voor...Voordeel van de reclame van ogame is dat al de banners/pop-ups hetzelfde domein hebben en je ze met 1 regel allemaal kan blokken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snowwie
Niet iedereen wil Firefox, en ook daar kleven weer nadelen aan.

Ik heb me trouwens een paar uur terug geregt op www.ogame.org in UNI 10.
Daar hebben ze dus geen irritante reclame.

Tevens heb ik er een GoT alliantie gesticht, zie plaatje hieronder.

Afbeeldingslocatie: http://www.topgokkasten.nl/overig/uni10.jpg

[ Voor 67% gewijzigd door Snowwie op 25-11-2005 00:49 ]

Mijn YouTube Channel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wow dit ziet er vet uit. ik kom hier voor een simpel advies maa dit is best aansprekend, misschien toch eens kijken op ogame.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SleutelMan

SleutelMan

Alle Dagen Heel Druk

Verwijderd schreef op donderdag 24 november 2005 @ 23:32:
kan een klein transportschip tegen 1 raketlanceerder?
Ik vrees van niet, dus altijd wat meesturen! Alleen losse vrachtschepen gebruiken bij een speler zonder defensie!
Snowwie schreef op vrijdag 25 november 2005 @ 00:48:
Niet iedereen wil Firefox, en ook daar kleven weer nadelen aan.

Ik heb me trouwens een paar uur terug geregt op www.ogame.org in UNI 10.
Daar hebben ze dus geen irritante reclame.

Tevens heb ik er een GoT alliantie gesticht, zie plaatje hieronder.

[afbeelding]
Eee, demon, de eerste 2 dagen had je dacht ik geen reclame, vervolgens 3 dagen gereduceerde reclame en vervolgens overal reclame :+. Dat geld ook voor de nl versie, alleen merkte je daar niets van aangezien dat halverwege werd ingevoerd :).

[ Voor 55% gewijzigd door SleutelMan op 25-11-2005 01:52 ]

Logius | Somda | Twitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zo he dit is een hele wereld op zichzzlf.

Heb een beetje rond zitten lezen en denk dat ik maar begin hieraan. Ik ben toch vaak online dus checken kan dan gewoon.
Dan zijn er verschillende universums, de eerste zal wel helemaal vol zitten met lui die het al lang spelen. Ik las op het forum dat in 3 een soort hangaar is waar je een vloot kan verzamelen. Dus kunnen veel zwakke tegenstanders je pakken (dat pakken is toch het doel, een beetje plunderen?) ook al ben je sterker.

Dan blijft twee over.
Moet ik dan zelf een alliantie oprichten? Of moet ik joinen. Mag je het zonder alliantie wel spelen?
Ach ik begin gewoon dan merk ik het vanzelf :)

En de mettaalmijn is af maar hij doet niets, erwijl ik mwel op 100% zet.
Edit: ok ik moest eerst energievoorziening leveren :(

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 25-11-2005 03:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xqlusive
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 22-09 15:11
Ik ben net een dikke week bezig. Het loop al wel lekker, heb alleen constant tekort aan kristal....
Ik heb 3 oplossingen bedacht om dit probleem op te lossen:

1: Een vloot opbouwen en mijn buren bezoeken.
2: Onderzoek doen naar impuls 3 en een kolonie stichten.
3: Mijnen upgraden (dit doe ik nu al een week).

De eerste 2 oplossingen kosten veel grondstoffen en tijd, de 3e is op lange termijn misschien beter, maar ik wil nu eigenlijk wel wat anders doen dat elke dag alleen maar de mijnen upgraden.
Wat raden jullie me aan om te doen ?

Edit:
Verdediging heb ik ook nog maar amper gebouwd, het leek mij beter eerst veel grondstoffen te verzamelen (bij de buren >:) ) om dan in 1 keer een goede verdediging neer te zetten. Of denk ik hier verkeerd ?

[ Voor 17% gewijzigd door Xqlusive op 25-11-2005 10:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steffy

Steffy

Ayreonaut

Xqlusive schreef op vrijdag 25 november 2005 @ 09:54:
Ik ben net een dikke week bezig. Het loop al wel lekker, heb alleen constant tekort aan kristal....
Ik heb 3 oplossingen bedacht om dit probleem op te lossen:

1: Een vloot opbouwen en mijn buren bezoeken.
2: Onderzoek doen naar impuls 3 en een kolonie stichten.
3: Mijnen upgraden (dit doe ik nu al een week).

De eerste 2 oplossingen kosten veel grondstoffen en tijd, de 3e is op lange termijn misschien beter, maar ik wil nu eigenlijk wel wat anders doen dat elke dag alleen maar de mijnen upgraden.
Wat raden jullie me aan om te doen ?
Altijd voor 2 gaan dan, je mijnen opgraden lijkt verstandig maar kost naar mate je verder komt veel en je krijgt er weinig voor terug. 2 kolonies met elke mijnen tot level 15 gaat je per dag veel meer opleveren en je kunt die later altijd uitbouwen, voor wat een level 16 mijn kost kun je ook een kolonie met met mijnen tot level zoveel bouwen en je kunt op die kolonie nog redelijk goedkoop upgraden tot je op level 15 zit. Altijd voor kolonies gaan, werkt beter dan 1 planeet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xqlusive
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 22-09 15:11
Steffy schreef op vrijdag 25 november 2005 @ 09:59:
[...]

Altijd voor 2 gaan dan, je mijnen opgraden lijkt verstandig maar kost naar mate je verder komt veel en je krijgt er weinig voor terug. 2 kolonies met elke mijnen tot level 15 gaat je per dag veel meer opleveren en je kunt die later altijd uitbouwen, voor wat een level 16 mijn kost kun je ook een kolonie met met mijnen tot level zoveel bouwen en je kunt op die kolonie nog redelijk goedkoop upgraden tot je op level 15 zit. Altijd voor kolonies gaan, werkt beter dan 1 planeet.
Bedankt, ik ga nu dan maar sparen voor impuls 3 en een kolonisatie schip !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrostXL
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 09-06 18:58

FrostXL

cool as ice

Vanmiddag om 12 uur gaat uni4 open, zijn er mensen die er heen gaan?

Ik ga er denk ik wel heen, lekker iedereen die met 0 begint lijkt me wel fijn. Nu op uni2 heb ik een achterstand die ik de komende 8 jaar nog niet inhaal ;)

Weet jij al?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Banjy
FrostXL schreef op vrijdag 25 november 2005 @ 10:18:
Vanmiddag om 12 uur gaat uni4 open, zijn er mensen die er heen gaan?

Ik ga er denk ik wel heen, lekker iedereen die met 0 begint lijkt me wel fijn. Nu op uni2 heb ik een achterstand die ik de komende 8 jaar nog niet inhaal ;)
Ik denk dat ik helemaal ga stoppen!!! Zojuist wel me eerste slagschip aan het bouwen maar toch ik vind het niet meer leuk door de pop-up blockers die de hele tijd geluiden maken. Ik wordt echt stront ziek van die reclame (en heb er pas ervaring mee vanaf gister) Dan maar geen Ogame die ban periode kwam ik ook makelijk door en was eigenlijk helemaal niet zo vervelend....

Ik ga dus zeker niet beginnen in Uni 4 en ik denk dat ik het ga opgeven in Uni 2... Maar goed ik kijk het nog heeeeel even aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Banjy, ik zie helemaal geen reclame hoor, dus misschien moet je firefox gebruiken.

Het gaat wel leuk hoor, maar die tijden worden steeds langer, krijg je niet een moment dat het een beetje saai is? Ik bedoel je klikt en moet een uur wachten voor je weer een klikje kan geven.

ik zit in 1 dus helemaal aan het begin van uni2. Later moet ik dan kolonie bouwen, moet ik die dan bouwen in 99 voor een goede spreiding of juist in 1 voor een sterk blok?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ibidem
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 26-08 14:55
Banjy schreef op vrijdag 25 november 2005 @ 10:36:
[...]

Ik denk dat ik helemaal ga stoppen!!! Zojuist wel me eerste slagschip aan het bouwen maar toch ik vind het niet meer leuk door de pop-up blockers die de hele tijd geluiden maken. Ik wordt echt stront ziek van die reclame (en heb er pas ervaring mee vanaf gister) Dan maar geen Ogame die ban periode kwam ik ook makelijk door en was eigenlijk helemaal niet zo vervelend....

Ik ga dus zeker niet beginnen in Uni 4 en ik denk dat ik het ga opgeven in Uni 2... Maar goed ik kijk het nog heeeeel even aan.
Als je toch gaat stoppen? Mag ik dan wat resources van je hebben? :) Ik gebruik ook FF icm AdBlock Plus. Dan even alle advertentieurl's daarin stoppen, en geen ads meer. Jammer voor de makers van OGame. Maar als je goed gelezen had,. dan wist je tijdens het reggen voor OGame. Dat na een x aantal dagen er advertenties verschijnen.

IMHO heb je zelf ook je steentje bijgedragen :D

..::System Specs::..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Banjy
Tekn0z schreef op vrijdag 25 november 2005 @ 12:50:
[...]

Als je toch gaat stoppen? Mag ik dan wat resources van je hebben? :) Ik gebruik ook FF icm AdBlock Plus. Dan even alle advertentieurl's daarin stoppen, en geen ads meer. Jammer voor de makers van OGame. Maar als je goed gelezen had,. dan wist je tijdens het reggen voor OGame. Dat na een x aantal dagen er advertenties verschijnen.

IMHO heb je zelf ook je steentje bijgedragen :D
Ik kijk het eerst nog even aan.. En ben er nog niet helemaal uit wat ik precies wil doen. Uiteraard wist ik dat er Ads in zaten maar niet zo heftig! Ik heb daarbij geen zin om met allemaal mogelijke trucjes die reclame weg te houden. Binnenkort Xbox 360 en dan heb ik de behoefte van dit spel toch niet meer echt, het kost teveel tijd en tis gewoon niet meer echt leuk vind ik. Teveel werk en dat is meteen ook zijn grootste verslaving. Maar zonder die verslaving is het leven gewoon een stuk makkelijker ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sissors
  • Niet online
voor het eerst slag verloren, 4 kruisers mijn eerste slagschip en twee grote transportschepen. had zijn vloot naar kolonie gestuurd om te verdedigen, gelukkig komt hij met die vloot niet door mijn verdediging

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schroei
furby-killer schreef op vrijdag 25 november 2005 @ 14:18:
voor het eerst slag verloren, 4 kruisers mijn eerste slagschip en twee grote transportschepen. had zijn vloot naar kolonie gestuurd om te verdedigen, gelukkig komt hij met die vloot niet door mijn verdediging
Ja dat is pech. ik had het laatst ook maar toen liep het gelukkig net goed af en maakte ik schroot van zn vloot. het was me alleen niet duidelijk of hij de vloot er expres op af stuurde of dat ie toevallig net terug kwam. Leverde wel 160k metaal en 90k kristal schroot op waarvan ik 200k op tijd kon ophalen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steffy

Steffy

Ayreonaut

:'( In uni3 ben ik gisternacht 15 kruiser kwijt geraakt, dat was balen maar ondertussen zijn er al weer 7 bijgebouwd, toch maar wat minder grondstoffen in voorraad denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harry64
Steffy schreef op vrijdag 25 november 2005 @ 15:15:
:'( In uni3 ben ik gisternacht 15 kruiser kwijt geraakt, dat was balen maar ondertussen zijn er al weer 7 bijgebouwd, toch maar wat minder grondstoffen in voorraad denk ik.
Komt denk ik door je speelstijl, veel aanval en weinig verdediging? Ik heb een hoop grondstoffen op voorraad maar er komt hoogstens een scan. En mijn spionage techniek is vrij hoog dus ze zien zelden mijn onderzoeks level en mijnen.

@steffy er is een apart topic voor uni 3, en 2 voor uni 2 (waarom weet ik ook niet).

[ Voor 9% gewijzigd door harry64 op 25-11-2005 15:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZoo
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 22-08 13:59

TheZoo

Animals Behind Bars

Ik crunch voor de DPC en ik ben een vaste bezoeker van GoT, maar ik ben geen GoT Alliantie lid.
Maar ondanks dat, vind ik dit toch geen slimme actie van Reem [GoT]:

De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 11-25 13:40:04 , toen het tot een gevecht kwam:
Aanvaller Reem (xx:xx:xx)
Wapens: 30% Schilden: 50% Romp beplating: 20% Soort K.Vrachtschip G.Vrachtschip Z.Gevechtsschip
Aantal 2 1 2
Wapens: 6.5 6.5 195
Schilden 15 37.5 37.5
Romp 480 1440 1200

Verdediger The Zoo (xx:xx:xx)
Wapens: 30% Schilden: 20% Romp beplating: 30% Soort K.Vrachtschip Spionage Sonde Raketten K.Laser
Aantal 5 1 20 8
Wapens: 6.5 0.013 104 130
Schilden 12 0.012 24 30
Romp 520 130 260 260

Een hoop schietgebedjes van Reem

Aanvaller Reem (xx:xx:xx)
Vernietigd

Verdediger The Zoo (xx:xx:xx)Soort K.Vrachtschip Spionage Sonde Raketten K.Laser
Aantal 5 1 19 7
Wapens: 6.5 0.013 104 130
Schilden 12 0.012 24 30
Romp 520 130 260 260

De verdediger heeft het gevecht gewonnen!

De aanvaller heeft een totaal van 40000 Eenheden verloren.
De verdediger heeft een totaal van 4000 Eenheden verloren.
Op deze coördinaten in de ruimte zweven nu 6600 Metaal en 5400 Kristal.
0 Raket lanceerder, 1 Kleine laser kon worden gerepareerd.

Dit is dus allemaal gebeurd, toen ik gewoon met m'n werk bezig was, anders had ik m'n vloot wel weggestuurd met m'n resources.

We may be humans, but we are still animals.
We are immortal for a limited time.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yellowneck
  • Niet online

Yellowneck

Dure hobby....:\

www.ogame.nl onbereikbaar tijdelijk?
Kan em nl niet bereiken hier (Rijssen, Overijssel. Hccnet ADSL Pro2 Bbned)

Fotogear: Canon EOS RP | Canon 400D + BG-E3 | RF 24-105mm F4.0L | 50mm F1.8 | 17-40mm F4.0L | 70-200mm F4.0L | 100mm F2.8L Macro | 430EX II

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cassius
  • Niet online

Cassius

Moogles!

Oke, ik zit in uni4 en ga daar denk ik actief aan de slag. Ik heb het gewoon verkeerd aangepakt in uni2 en daar moest ik flink voor inhalen. Ik heb nu metaal mijn 4 en energie 3. Volgens mij is dat het betere begin.

Daarna ga ik toch echt voor het raiden. Vlootjes maken van kleine krachten en langsgaan overal en supervaak. Al is het maar voor 500metaal ofzo, het blijft gratis (zonder de peut om ze te laten vliegen)! Mijnen niet de moeite doen om hoger dan 15 te krijgen, maar investeren, onderzoek en vloot. Fuck de verdediging volledig. Als ik weg ben, doe ik een fleetsave incl. grondstoffen.

Iemand mee eens :X ?

De meeste mensen deugen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZoo

TheZoo

Animals Behind Bars

YellowNeck schreef op vrijdag 25 november 2005 @ 16:31:
www.ogame.nl onbereikbaar tijdelijk?
Kan em nl niet bereiken hier (Rijssen, Overijssel. Hccnet ADSL Pro2 Bbned)
Yep, heb ik ook. Je kunt deze link gebruiken: http://ogame168.de/portal/?go=team&lang=nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• andyy
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 20-09 10:55
* andyy heeft 100 raketlanceerders |:(
tsjah je moet tog wat doen met je metaal overschot ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZoo

TheZoo

Animals Behind Bars

Hehehe, zoveel heb ik er nog niet, maar ik herken het probleem wel :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jamaicaman
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

Silent7

Heel, heel erg triest dat je alsnog informatie door hebt gespeelt aan je vrouw, echt zeer triest nadat je ons een belofte hebt gemaakt dat het niet (weer) zal gebeuren.
Hierbij dan ook een dikke ban aan je reet zowel op het forum als de rest.

Hierbij wil ik ook duidelijk maken aan de rest van de leden op dit forum (GoT) dat ze hier geen belangrijke informatie posten wat betreft de alliantie en julliezelf.
Jamaicaman, forum admin

[ Voor 29% gewijzigd door Jamaicaman op 25-11-2005 18:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

als hij ervan wist, is het wel erg triest
als ze zonder zijn medeweten zijn account gegevens heeft gebruikt, is het ook wel triest, maar dan op een andere manier :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jamaicaman
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 25 november 2005 @ 18:21:
als hij ervan wist, is het wel erg triest
als ze zonder zijn medeweten zijn account gegevens heeft gebruikt, is het ook wel triest, maar dan op een andere manier :+
Het is zoiezo triest, je weet toch wel dat je moet uitloggen na het forum bezocht te hebben of geen passwords opslaan, dit kan gewoon niet anders dan hij het geweten zou moeten hebben, pech gehad dus, loop maar lekker je vrouwtje achterna :P haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoetjeF
  • Laatst online: 10-11-2012

JoetjeF

Mo Chuisneoir

Jamaicaman schreef op vrijdag 25 november 2005 @ 18:16:

Silent7

Heel, heel erg triest dat je alsnog informatie door hebt gespeelt aan je vrouw, echt zeer triest nadat je ons een belofte hebt gemaakt dat het niet (weer) zal gebeuren.
Hierbij dan ook een dikke ban aan je reet zowel op het forum als de rest.

Hierbij wil ik ook duidelijk maken aan de rest van de leden op dit forum (GoT) dat ze hier geen belangrijke informatie posten wat betreft de alliantie en julliezelf.
Jamaicaman, forum admin
Zou iemand me misschien een update kunnen geven, of heb ik iets gemist :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jamaicaman schreef op vrijdag 25 november 2005 @ 18:24:
[...]

Het is zoiezo triest, je weet toch wel dat je moet uitloggen na het forum bezocht te hebben of geen passwords opslaan, dit kan gewoon niet anders dan hij het geweten zou moeten hebben, pech gehad dus, loop maar lekker je vrouwtje achterna :P haha
ze hebben een gedeeld email adres, dus het zou kunnen...
Pagina: 1 2 ... 9 Laatste