GoT II Alliance: Ogame - Universum II Deel 3

Pagina: 1 2 ... 9 Laatste
Acties:
  • 9.546 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snowwie
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 22-06 02:16
Vorige delen:

Deel 1
Deel 2

Let op: Dit topic is niet bedoeld voor discussies over Universum III, daarvoor is GoT Alliance : Ogame Universum III.

Ogame Universum deel 2

In de HK van GoT loopt momenteel een topic over Ogame Universum.

Ogame Universum is een simulatie game waarbij je de beschikking krijgt over een complete planeet.
Op deze planeet bouw je gebouwen voor bepaalde grondstoffen, zoals metalen en kristallen, en hiermee kun je weer andere gebouwen bouwen voor het bouwen van schepen, afweergeschut en technologieen. Je kunt allianties aangaan met anderen, en, als het uiteindelijk drukker wordt
kun je oorlogen uitvechten met andere spelers/allianties.Het is niet een spel dat je even in een uurtje speelt, je moet je wel registreren, maar vanaf dat moment begint het ook te lopen. Zelfs als je niet online bent loopt het spel door.

Inmiddels is er al een bloeiende GoT alliantie opgezet, en deze heeft inmiddels +/- 125 leden. Maar omdat deze alliantie juist nu zo groot zijn, lopen ze meer risico te worden aangevallen door sterkere allianties, terwijl de leden individueel nog niet zo sterk zijn. Het aantal leden in GoT_1 is nu maximaal en er worden zo goed als geen nieuwe leden meer toegelaten. (Puur uit tactische overweging).

Daarom is "GoT II" in het leven geroepen, de partner-alliantie van de 1e GoT alliantie.
Met twee groepen van (hopelijk) elk minimaal 100 leden willen we sterker komen te staan en kunnen we elkaar ondersteunen, taktieken uitwerken en gezamelijk de aanval openen, of juist samen verdedigen.

Aanmelden:
Dus ga naar www.ogame.nl registreer jezelf in Universum 2, zoek via het menu links naar allianties naar "GoT II" en je wordt toegevoegd in de alliantie. Voorwaarde is dat jij een bestaand GoT member bent, je dient namelijk je GoT Username en GoT ID nummer te vermelden bij je aanmelding bij de GoT II alliantie. Je GoT ID nummer vindt je door hierboven op "my react" te klikken en dan "profiel bekijken".

Aanmelden bij de alliantie kan dus alleen:
- Als je je GoT username + GoT ID nummer kunt aantonen en je minimaal 1 week op Gathering of Tweakers geregistreerd bent en minimaal 10 techpost hebt.
- Als je geen GoT account hebt, maar wel door een bestaand alliantie lid wordt voorgedragen (als zijnde vriend/broer/zus/opa enz).

Voldoe je niet aan bovenstaande eisen dan krijg je geen toegang tot de alliantie.

Een aantal tips/opmerkingen:
■ Concentreer je in het begin op het bouwen van metaal en kristalmijnen en zorg voor voldoende stroom via de zonne-energie centrales.
■ Kijk bij Technologie wat voor gebouwen, grondstoffen en/of technieken je nodig hebt voor bepaalde wapens/schepen/gebouwen etc.
■ Bij Allianties kun je kijken hoeveel leden de GoT II alliantie inmiddels heeft, hier staan ook gelijk de hoeveel punten vermeldt.
■ Voor elke 1000 aan grondstoffen die je uitgeeft (ongeacht welk type grondstof) krijg je 1 punt. Ongeveer 3x per etmaal worden de scores bijgewerkt.
■ Bij de optie Statistieken kun je de score van de allianties en individuele spelers zien.
■ Via de optie berichten kun je berichten sturen naar andere gebruikers en hier zullen ook je ontvangen berichten staan.
■ Als je op "Melkweg" klikt kost je dat 10 deuterium per bekeken zonnestelsel, in het begin heb je nog geen deuterium en zal je dus deze optie nog niet kunnen gebruiken. Zodra dit wel kan zie je precies welke planeten je om je heen hebt en wie er op zitten.

Grondstoffen:
Bij de optie Grondstoffen kun je zien of alles goed loopt, eenmaal een metaalmijn of kristalmijn gebouwd moet je deze op 100% zetten. Heb je energie tekort, dan kun je voor een lagere waarde kiezen. Zorg dus altijd voor voldoende energie. De waarden die er staan vermeldt zijn de hoeveelheden die je per uur krijgt.

Links:
Ogame Universum deel 1
Ogame Universum deel 2
Ogame Faq
Het door GoT leden aangemaakte Ogame Forum
Het nationale Ogame forum

Spelregels:
■ Geen teammates aanvallen.
■ Geen leden van andere allianties aanvallen waarvan je niet weet hoe sterk deze zijn.
■ Losse spelers, dus spelers zonder alliantie mogen zonder overleg aangevallen worden
■ Wil je toch een bepaalde speler in een alliantie aanvallen, dan eerst in overleg met de Oprichter
■ Wordt je (telkens) aangevallen, en kun je er zelf er niets meer aan verhelpen, stuur dan een bericht naar de Capo's, die gaan evt. overleggen, levert dit niets op dan wordt aan iedereen met beschikbare vloten gevraagd de aanvaller aan te vallen. (indien uit te voeren).
■ Spelers die 6 dagen inactief zijn worden automatisch zonder waarschuwing gekickt.
■ Indien je na 6 dagen nog steeds 0 punten hebt wordt je ook uit de alliantie geplaatst
■ Je mag nooit en te nimmer andere spelers "bedreigen" uit naam van de alliantie.
■ Je mag niet op eigen houtje NAP's (niet aanval protocol) afsluiten met andere allianties, dit mag enkel via de Capo's en oprichter. Doe je dit wel, dan wordt je uit de alliantie gekickt, je bent dus gewaarschuwd. Je mag uiteraard wel NAP's afsluiten met individuele spelers. :)
■ Er wordt verwacht dat de spelers minimaal 1x per 2 dagen aanwezig zijn.
■ En het allerbelangrijkste: HAVE FUN!!!.

:)

[ Voor 27% gewijzigd door Snowwie op 16-10-2009 02:53 ]

Mijn YouTube Channel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steffy
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 14-06 15:21

Steffy

Ayreonaut

:P Eerste in dit nieuwe topic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 67363

Yeah mijn eerste kolonie gemaakt :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snowwie
:)

[ Voor 21% gewijzigd door Snowwie op 10-07-2006 02:36 ]

Mijn YouTube Channel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Banjy
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 13:48
Toch nog even een vraagje.

Ik ben alvast aan het sparen voor hyperruimte niveau 4 (3 wordt nu onderzocht) en vandaar gaan mijn grondstoffen dus over de 100k (nu niet komen raiden ofzo he ;) ) Ik heb dus ook uit voorzorg wat opslag plaatsen gebouwd maar wat zou er gebeuren als je dat niet doet? Stopt de productie dan @ 100k omdat het er niet meer bij past???

Photography Portfolio Straaljager filmpje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• makje
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 24-06 14:40

makje

Professioneel prutser

Je produktie op die planeet stopt, transporten en inkomsten van raids kunnen nog wel binnenkomen.

5900x

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Banjy
makje schreef op vrijdag 18 november 2005 @ 21:01:
Je produktie op die planeet stopt, transporten en inkomsten van raids kunnen nog wel binnenkomen.
En deze worden er dan ook bij opgeteld? Of verdwijnen ze in het 'niets' ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schroei
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 30-05 12:18
Had ik toevallig vandaag ook. Zoveel geraid dat het in totaal over de 100k metaal was. Het metaal van mn recyclers verdween gewoon in het niets (ongeveer 13k) :( Nooit meer aan gedacht dat je maar 100k kon opslaan. Probeer nu even wat kristal te sparen, voor die hyperruimte motor 4 moet je een angstaanjagende 160k neerleggen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steffy

Steffy

Ayreonaut

schroei schreef op vrijdag 18 november 2005 @ 21:04:
Had ik toevallig vandaag ook. Zoveel geraid dat het in totaal over de 100k metaal was. Het metaal van mn recyclers verdween gewoon in het niets (ongeveer 13k) :( Nooit meer aan gedacht dat je maar 100k kon opslaan. Probeer nu even wat kristal te sparen, voor die hyperruimte motor 4 moet je een angstaanjagende 160k neerleggen
Als je ziet hoe snel je dat terug verdient hebt, ik zit nu al weer met bijna 100k kristal, het verdwijnt als sneeuw voor de zon maar zo snel je het kwijt bent zo snel komt het ook terug, gelukkig ook maar want ik heb altijd tekorten ivp met de productie van slagschepen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sissors
  • Registratie: Mei 2005
  • Niet online
kan het vast wel ergens vinden, maar ben lui. wat kosten slagschepen? ik ga beginnen aan hyperruimte moter niveau 1 dus ben nog wel ff bezig, maar ik wil mijn kolonien afstemmen op slagschepen. heb nu 1 kristal (al krijgt die meer metaal dan kristal binnen, maar alle metaal gebruik ik voor upgraden kristal) en 1 deut kolonie (die ook nog in ontwikkeling is), en derde kolonie is in ontwikkeling en kan alles worden, wat kan ik beter doen kristal of metaal (mijn hoofdplaneet heeft hoger niveau (2,6k/uur)metaal dan kristal (1263/uur))

[ Voor 14% gewijzigd door Sissors op 18-11-2005 21:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• andyy
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 28-05 20:00
WHAA iemand die te veel metaal heeft ?
ik heb 40k kristal wil iemand ruilen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sissors
  • Niet online
hoeveel wil je ervoor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• andyy
hoeveel heb je ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maddog_rvo
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 15-04 18:50
Woeii ik ben zojuist ook in de alliantie toegelaten :D _/-\o_
Ff snel wat puntjes halen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 91868

Bij mij verdwijnt er nu telkens metaal 8)7 net 9.5k weg zomaar!! helemaal niks gedaan behalve 2 kleine vrachtschepen op een aanval gestuurd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XWB
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

XWB

Devver
Zo, sinds gisteren is hyper engine 4 klaar :9 Nu ieder uur een slagschip bouwen >:)

March of the Eagles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shapeshifter
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 18-06 16:43

Shapeshifter

Get it over with

rapture schreef op vrijdag 18 november 2005 @ 16:20:
[...]
6x bijna 1k per lid tov jouw 0,4k. Stevig scannen, aanvallen en ervoor zorgen dat ze niks bijbouwen/vloot bijhalen. Anders ben je je vloot kwijt en die mensen gaan bij jouw een bezoekje doen.

Shapeshifter is gejoind bij [GoT II].....
- 1k deut (heb je in begin niet nodig) en 9k metaal onderweg.
Waarvan acte, alvast bedankt renechaos en rapture voor de grondstoffen. Ben nu bezig met mijn werf en ga proberen de eerste hand aan mijn defensie te leggen :) Daarna uiteraard een vloot :)

HP ZBook Studio G3 - Hyundai Ioniq EV Classic - Opel Vivaro-e 75kWh - 22x Prusa i3 MK3S - 8x Prusa MINI+ - Ooznest Workbee 1,5m x 1,5m

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Devian
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 20:31
dat gezeik over Tja moet eens ophouden of het complete verhaal moet eens verteld worden. Het lijkt er voor mijn gevoel veels te veel op dat demonfreak persoonlijk wat heeft met haar en daar de hele allantie in meetrekt.

Tja is zver ik haar ken altijd bereid geweest om mensen te helpen, ze heeft zelfs aangeboden om de niewuelingen in onze alliantie te steunen en grondstoffen te sturen...

https://wren.co/join/Devian

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snowwie
Hacku schreef op zaterdag 19 november 2005 @ 01:12:
Zo, sinds gisteren is hyper engine 4 klaar :9 Nu ieder uur een slagschip bouwen >:)
Euhmm nou op werf niveau 7 kost het produceren van een slagschip 2 uur en 40 minuten. :)
Devian schreef op zaterdag 19 november 2005 @ 01:42:
dat gezeik over Tja moet eens ophouden of het complete verhaal moet eens verteld worden. Het lijkt er voor mijn gevoel veels te veel op dat demonfreak persoonlijk wat heeft met haar en daar de hele allantie in meetrekt.

Tja is zver ik haar ken altijd bereid geweest om mensen te helpen, ze heeft zelfs aangeboden om de niewuelingen in onze alliantie te steunen en grondstoffen te sturen...
Zoals ik jou al heb verteld moet je maar eens de zoek-functie gebruiken op het n00b forum, dan kom je de hele geschiedenis van dat persoontje wel tegen.

[ Voor 54% gewijzigd door Snowwie op 19-11-2005 02:41 ]

Mijn YouTube Channel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rapture
  • Registratie: Februari 2004
  • Nu online

rapture

Zelfs daar netwerken?

andyy schreef op vrijdag 18 november 2005 @ 22:04:
WHAA iemand die te veel metaal heeft ?
ik heb 40k kristal wil iemand ruilen ?
Als het nog niet weg is, straks na 14:00 als ik terug wakker ben. Dan kan ik traden volgens de 3-2-1 regel ipv de andere varianten op [GoT II]. Voor 40k kristal betaal ik 60k metaal of 20k deut.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KatirZan
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 20-06 09:32

KatirZan

Wandelende orgaanzak

zow, draadje 3 :) gaat de goeie kant op :)

net begonnen in Uni2, nu al alle mijnen op level 5 en mijn zonne-energie centrale op 7 :) en dat na anderhalve dag :) best netjes :P

s00n to be a member of GoT II alliance :) maarja, eerst een onderzoekscentrum en mijn mijnen flink omhoog :)

Wabbawabbawabbawabba

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steffy

Steffy

Ayreonaut

Snowwie schreef op zaterdag 19 november 2005 @ 02:39:
[...]

Euhmm nou op werf niveau 7 kost het produceren van een slagschip 2 uur en 40 minuten. :)

[...]

Zoals ik jou al heb verteld moet je maar eens de zoek-functie gebruiken op het n00b forum, dan kom je de hele geschiedenis van dat persoontje wel tegen.
8)7 bij mij is het met werf 7 3 uren, wat heb jij anders dan mij, of heeft die robot fabriek soms invloed

Edit: 6e slagschip in productie, de vorige 5 hebben vanacht hun eerste ronde gevlogen en presteerde natuurlijk naar wens ;)

[ Voor 13% gewijzigd door Steffy op 19-11-2005 11:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XWB
  • Niet online

XWB

Devver
Snowwie schreef op zaterdag 19 november 2005 @ 02:39:
[...]

Dat moest dus 2h zijn, iets te vlug getypt ;)

March of the Eagles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shapeshifter
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 18-06 16:43

Shapeshifter

Get it over with

Mijn broertje (Rikjuuh) heeft aan mij gevraagd of hij mocht toedreden tot de GoT alliantie, ik heb hem mijn ID gegeven en hem laten aanmelden, dus hij ziet het vanzelf :P

Ben nu bezig met laserdefense en resourcebuilding...

HP ZBook Studio G3 - Hyundai Ioniq EV Classic - Opel Vivaro-e 75kWh - 22x Prusa i3 MK3S - 8x Prusa MINI+ - Ooznest Workbee 1,5m x 1,5m

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Banjy
Ok toch ff een vraagje over GoT 1 & 2...

Als ik de berichten op het ogame GoT forum lees dan lijkt het wel alsof ze beide in Uni 2 zitten, klopt dit ook? Ik dacht namelijk dat GoT1 in Uni 1 zat en 2 in Uni 2 etc...

Dus hoe zit het nou precies :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aapenootjes
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 23-06 16:50
auw, ben net voor de aller eerste keer aangevallen, direct door nummer 17. Kreeg 35 slagschepen op mijn dak :'(

Nouja, ben eigenlijk nog relatief weinig kwijt, alleen de opbrengst van een halve nacht, 2 grote vrachtschepen, 4 probes en een beetje defense. Die kolonie die geraid werd produceerd ook belachelijk veel recources.

Misschien dat ik mijn vloot toch maar ver van mijn homeplaneet op ga bouwen uit veiligheidsoverwegingen :P

over 12 uur is hypermoter lvl 4 klaar :D

[ Voor 6% gewijzigd door Aapenootjes op 19-11-2005 16:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Hoe kan het toch dat als ik 2 kleine vrachtscheepjes erop uitstuur dat er opeens heel veel grondstoffen weg zijn?? :? 8)7 8)7 :X
Net weer, niks aan de hand totdat ik de vloot daadwerkelijk wegzond :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steffy

Steffy

Ayreonaut

Anoniem: 91868 schreef op zaterdag 19 november 2005 @ 16:31:
Hoe kan het toch dat als ik 2 kleine vrachtscheepjes erop uitstuur dat er opeens heel veel grondstoffen weg zijn?? :? 8)7 8)7 :X
Net weer, niks aan de hand totdat ik de vloot daadwerkelijk wegzond :o
per ongeluk transport gekozen en/of materiaal in het schip geladen, veel voorkomende fout namelijk :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XWB
  • Niet online

XWB

Devver
11-19 22:46:15 dark paladin [3:12:8] Geen onderwerpbeantwoord
heej ik heb een vraag zouden jullie ALLIES met mijn clan worden

Wat moet ik daar nou weer op antwoorden 8)7

March of the Eagles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Steffy schreef op zaterdag 19 november 2005 @ 16:34:
[...]

per ongeluk transport gekozen en/of materiaal in het schip geladen, veel voorkomende fout namelijk :P
Aaargh!
Ik koos wel aanvallen maar in dat scherm selecteerde ik wel recourses.
Ik dacht dat dat de voorkeur was wat je vloot zou jatten en de hoeveelheid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aapenootjes
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 23-06 16:50
auw :'(:'(:'(
De aanvaller heeft een totaal van 0 Eenheden verloren.
De verdediger heeft een totaal van 622000 Eenheden verloren.
Niemand mag mij meer sinds ik meer dan 5000 punten heb :'(

zelfde gast als toestraks trouwens, nu alleen met 50 slagschepen.

[ Voor 20% gewijzigd door Aapenootjes op 20-11-2005 03:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Motrax
  • Niet online

Motrax

Profileert

Niet zo klagen joh :+

Ik kreeg gisternacht S.180 over me heen: 2 waves: 100 slagschepen en 44 slagschepen. Dan blijft er niet veel van je verdediging over...

Gelukkig was mijn vloot niet thuis. Fleetsaven doet de truuk en aanvallen op lage snelheid en dan mikken op een aanvalstijd rond 06:00, dan slapen de meeste mensen nog.

☻/
/▌
/ \ Analyseert | Modelleert | Valideert | Solliciteert | Generaliseert | Procrastineert | Epibreert |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad Marty
  • Nu online

Mad Marty

Je bent slimmer als je denkt!

Anoniem: 91868 schreef op zondag 20 november 2005 @ 00:48:
[...]

Aaargh!
Ik koos wel aanvallen maar in dat scherm selecteerde ik wel recourses.
Ik dacht dat dat de voorkeur was wat je vloot zou jatten en de hoeveelheid.
Dat is dus inderdaad hoeveel-ie MEENEEMT 8)7 ;)

Rail Away!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marrruuuk
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 15:39

Marrruuuk

Xbox Tag: xDarkPrince

om 4:06 :(

De aanvaller heeft het gevecht gewonnen!
Hij steelt
57220 Metaal, 37530 Kristal en 5685 Deuterium

De aanvaller heeft een totaal van 0 Eenheden verloren.
De verdediger heeft een totaal van 878000 Eenheden verloren.
Op deze coördinaten in de ruimte zweven nu 82200 Metaal en 41700 Kristal.
De kans dat een maan ontstaat uit het puin is 1 %

grats barteld :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steffy

Steffy

Ayreonaut

:( Tja heeft mij ondertussen ook ontdekt, nog niet aangevallen maar met mijn hoeveelheden grondstoffen kan dat alleen een kwestie van tijd zijn. Was gescanned dus dat is afwachten

Edit: ik heb momenteel 5025K Kristal over, voor de liefhebber tegen wie maar bied K metaal, wie bied er, het is ivm met een tekort aan vloten alleen mogelijk alles in 1 keer, het mag op afbetaling van 2, 3 of 4 rondes als je het niet in 1 keer hebt

[ Voor 45% gewijzigd door Steffy op 20-11-2005 12:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Banjy
Ok ik ben vannacht hard de grazen genomen. Oa me thuis basis vloot kwijt (6 kruisers) plus nog wat vrachtschepen etc... Echter ook me recycler en er zweeft nu zo een 42000!! Dus als iemand van jullie dat even snel wil puin ruimen. (3:97:8) dan heb ik dat liever!

Echter zit ik nu met een probleem hij zal me in de gaten houden... Ik wil alleen nog even persé naar hyperruimte motor niveau 4. Dit gaat lang duren als ik voorlopig weer moet investeren in verdediging. Zou het mogelijk zijn dat ik een pushje krijg van 30k kristal... Ik zal dit verder ook nog even vragen op het ogame forum hoor. :)

Damm dit zuigt best wel >:)

Edit\ Damm het was Tja nu heb ik ook een takke hekel aan dat mens. :( Maar ja wel congrats op de mooie aanval opzich, was wel behoorlijke machtsvertoon... :o )

Edit 2\ Ik denk dat ik die 30k kristal niet meer nodig heb want moet het nog wel kunnen redden voor vannavond laat.

[ Voor 20% gewijzigd door Banjy op 20-11-2005 17:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MailMan
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 19:14
De aanvaller heeft het gevecht gewonnen!
Hij steelt
41637 Metaal, 45491 Kristal en 21484 Deuterium

De aanvaller heeft een totaal van 40000 Eenheden verloren.
De verdediger heeft een totaal van 311000 Eenheden verloren.
Op deze coördinaten in de ruimte zweven nu 8700 Metaal en 7800 Kristal.
29 Raket lanceerder, 8 Kleine laser, 8 Grote laser, 2 Gauss kanon, 0 Ion kanon, 0 Kleine planetaire schildkoepel kon worden gerepareerd.

:'( Snap niet dat een nummer 280 met 10k punten mij daarvoor aanvalt... maarja beetje jammer, kon gelukkig nog vleetsaven op mn spy sats na.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 137407

Postov schreef op zondag 20 november 2005 @ 12:05:
:'( Snap niet dat een nummer 280 met 10k punten mij daarvoor aanvalt... maarja beetje jammer, kon gelukkig nog vleetsaven op mn spy sats na.
Dan heeft de aanvaller toch een leuke winst ?
40.000 verlies
circa 107.000 winst.
Per saldo houdt ie er dus 67.000 aan over.
Kan ie dus weer een extra slagschip bouwen .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 63145

Ook begonnen met ogame. Ben lid van GoT II en zit in 4:340. Heb alleen wel geregistreerd toen ik achter mijn broers laptop zat en waarschijnlijk hebben we nu alletwee dezelfde IP. Kep al een mailtje gestuurd naar de GO van Uni2. Zal wel zien wat ie te zeggen heeft. Anders gooi ik deze account eruit en registreer ik ff opnieuw. (maar dan op mijn eigen IP :P ). Nu eerst maar ff wat puntjes verzamelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captein
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 15-09-2024
Jahoor, zat ik in een alliantie met een paar vrienden van school verziekt iemand van hem de alliantie ontbind ik hem en nu komt hij mij even vernietigen met zijn 52 schepen :'( Het leuke wordt alleen dat hij lekker verdediging mag vernietigen en een paar grondstoffen meenemen :o Gelijk een reden waarom je niet in een alliantie wil. (zoek alliantie: GT2)

[ Voor 50% gewijzigd door Captein op 20-11-2005 13:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Captein schreef op zondag 20 november 2005 @ 13:17:
Jahoor, zat ik in een alliantie met een paar vrienden van school verziekt iemand van hem de alliantie ontbind ik hem en nu komt hij mij even vernietigen met zijn 52 schepen :'( Het leuke wordt alleen dat hij lekker verdediging mag vernietigen en een paar grondstoffen meenemen :o Gelijk een reden waarom je niet in een alliantie wil. (zoek alliantie: GT2)
Juist wel een reden om in een alliantie te zitten.
Terugpakken die handel, dat soort streken meteen afleren en helemaal terug naar de steentijd bombarderen !

Nee hoor, ik ben niet aggresief :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captein
Anoniem: 137407 schreef op zondag 20 november 2005 @ 14:29:
[...]

Juist wel een reden om in een alliantie te zitten.
Terugpakken die handel, dat soort streken meteen afleren en helemaal terug naar de steentijd bombarderen !

Nee hoor, ik ben niet aggresief :)
Als Got II nou opschiet met mijn aanvraag te accepteren....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steffy

Steffy

Ayreonaut

Captein schreef op zondag 20 november 2005 @ 14:55:
[...]

plaats zijn gegevens maar dan stuur ik mijn 20 kruisers en 10 slagschepen wel even langs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captein
Ik denk dat dat niet kan door nOOb Bescherming.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steffy

Steffy

Ayreonaut

Captein schreef op zondag 20 november 2005 @ 15:01:
Ik denk dat dat niet kan door nOOb Bescherming.
:'( Jammer, hoeveel punten heeft ie, ik heb bijna 6000

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captein
Steffy schreef op zondag 20 november 2005 @ 15:07:
[...]

:'( Jammer, hoeveel punten heeft ie, ik heb bijna 6000
weet niet precies check Arrieboy.

rond de 1000 geloof ik. 1:12:9 misschien kan je hem aanvallen.

Je kan het proberen.

[ Voor 23% gewijzigd door Captein op 20-11-2005 15:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 63145

Wanneer krijg je nu punten, alleen als je een gebouw laat bouwen die 1000 x grondtstoffen kost of op het moment dat je na meerdere gebouwen laat bouwen die gezamelijk op de 1000 komt. Ben gisteren pas begonnen en volgens mij met alles al we over de 1000 heen maar nog geen puntje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Captein schreef op zondag 20 november 2005 @ 14:55:
[...]

Kan ik niets in betekenen, ik maak geen deel uit van GoT en/of GoTII
Kben een ex-GoT'er (het forum, niet de clan) die voor de gelegenheid weer eens langskomt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 63145 schreef op zondag 20 november 2005 @ 15:14:
Wanneer krijg je nu punten, alleen als je een gebouw laat bouwen die 1000 x grondtstoffen kost of op het moment dat je na meerdere gebouwen laat bouwen die gezamelijk op de 1000 komt. Ben gisteren pas begonnen en volgens mij met alles al we over de 1000 heen maar nog geen puntje.
Voor elke 1000 gebruikte gorndstoffen één punt, niet afhankelijk van hoe je ze gebruikt.
Updates van puntenaantal drie keer per dag: 00:00 / 08:00 / 16:00

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rapture
  • Nu online

rapture

Zelfs daar netwerken?

Steffy schreef op zondag 20 november 2005 @ 10:34:
:( Tja heeft mij ondertussen ook ontdekt, nog niet aangevallen maar met mijn hoeveelheden grondstoffen kan dat alleen een kwestie van tijd zijn. Was gescanned dus dat is afwachten

Edit: ik heb momenteel 5025K Kristal over, voor de liefhebber tegen wie maar bied K metaal, wie bied er, het is ivm met een tekort aan vloten alleen mogelijk alles in 1 keer, het mag op afbetaling van 2, 3 of 4 rondes als je het niet in 1 keer hebt
Mijn productie is nu herbalanceerd en het chronisch kristaltekort is gedaan.

Mijn planeetje is ook door Tja ontdekt, dankzij mijn "raidersproof-resource-management-system" blijft "Shili" (hij had wel 1 keer mijn volledige vloot gecrashed en toen vloog ik van de 10de plaats in GoT II naar 25) en "Tja" weg.
Zonne-energie centrale (Niveau 20 )
Zonne-energie centrales converteren foton energie naar electrische energie voor gebruik door vrijwel alle gebouwen en structuren.
Benodigd: Metaal:249.394 Kristal:99.757
Productie tijd: 19u 57m 05s
Ik ben bezig met sparen, je zou denken dat je een sitting duck bent met 50RL, 25KL, 11GL, 1ion en 1gauss. En idd, mijn defense stelt niks voor.

Er wordt geproduceerd op zowel mijn hoofdplaneet als op de kolonies en met een rekenmachine erbij zit ik regelmatig uit te rekenen hoeveel resources er in heel mijn koninkrijk is. Totaal is er idd bijna 250k metaal en 100k kristal, maar het is wel verspreid over 7 planeten. Dus Tja of Shili moet een "full-force-strike" doen, alle vlootsloten vullen met hun slagschepen/kruisers om maar 125k metaal en 50k kristal te stelen. Terwijl bij de buren 2 planeten plunderen even veel opbrengt.

Wanneer er exact genoeg resources zijn, dan doe ik een massale push naar een planeet en de resources komen binnen een korte tijdspanne van 5 minuten. Dan klik op bouwen, het is maar 5 minuten kwestbaar en niemand kan in de 5 minuten een aanval doen.

Ik raad iedereen in GoT-allianties om dit toe te passen om professionele raiders te slim af te zijn. Uiteraard mag je de defense niet vergeten om de "kindjes" met hun gevechtscheepjes op afstand te houden.

Het wordt pas leuk als de kolonies goed uitgebouwd zijn, dan kan ik aan "Symmetric MultiProduction" beginnen. Met 4 productielijnen kan ik 16 kruisers per dag produceren en omschakelbaar naar 8 kruisers per dag. 2 te kleine kolonies gebruik als supporting productielijnen, deze bouwen vrachtschepen, sondes, recyclers en andere dingen. De hoofdplaneet kan ook aan productie doen, maar moet nu bezig houden met researches.

[ Voor 21% gewijzigd door rapture op 20-11-2005 16:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captein
Hoe lang duurt het ongeveer voordat mijn aanvraag word geaccepteerd/verwezen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AcIDeR
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 30-12-2024
In mijn geval iets meer als een halve dag ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steffy

Steffy

Ayreonaut

Captein schreef op zondag 20 november 2005 @ 15:55:
Hoe lang duurt het ongeveer voordat mijn aanvraag word geaccepteerd/verwezen?
Als Demonfreak weer online komt denk ik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XWB
  • Niet online

XWB

Devver
Kan iemand me helpen ofzo?

Een vijandige vloot van speler GAMZA van planeet Premium [3:13:11]Verstuur bericht nadert planeet Karelke[3:13:6] De vloot bestaat uit 20 schips. De missie is aanvallen

March of the Eagles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Hacku schreef op zondag 20 november 2005 @ 17:37:

Een vijandige vloot van speler GAMZA van planeet Premium [3:13:11]Verstuur bericht nadert planeet Karelke[3:13:6] De vloot bestaat uit 20 schips. De missie is aanvallen
Ik had graag wat gedaan, maar deze gast heft n00b bescherming tegen mij.
Wel grappig...d eafgelopen week heb ik nog een paar gasten van GGA flibnk lopen terroriseren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 157888

Kom je ook eens een kijkje nemen PPL :P

Ik moet 8 uur wachten voor m'n hypperruimtemotor :D

[ Voor 42% gewijzigd door Anoniem: 157888 op 20-11-2005 17:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• andyy
die tja heeft gewoon 2 kolonies van me aangevallen die slet :|
val dan mijn hoofdplaneet aan |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

11-20 17:49:34 Vloot beheer Spionage rapport van Premium [3:13:11]

Grondstoffen op Premium [3:13:11] op 11-20 17:49:34
Metaal: 11067 Kristal: 3020
Deuterium: 43400 Energie: 1299
Kans op contraspionage:2%

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 157888 schreef op zondag 20 november 2005 @ 17:51:
Kom je ook eens een kijkje nemen PPL :P

Ik moet 8 uur wachten voor m'n hypperruimtemotor :D
Waar wil je dat ik kom kijken dan ?
Bij GoTII ?
Nah... ik heb la een alliantie.

Of bedoel je dat niet en wil je graag geraid worden door mij ? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Banjy
andyy schreef op zondag 20 november 2005 @ 17:52:
die tja heeft gewoon 2 kolonies van me aangevallen die slet :|
val dan mijn hoofdplaneet aan |:(
Ze is wel bezig met GoT 2 zeg :o Als je leest hoeveel er wel afgelopen nacht en vandaag al niet is geraid bij ons!!! En het meeste door Tja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rapture
  • Nu online

rapture

Zelfs daar netwerken?

Anoniem: 91868 schreef op zondag 20 november 2005 @ 17:52:
11-20 17:49:34 Vloot beheer Spionage rapport van Premium [3:13:11]

Grondstoffen op Premium [3:13:11] op 11-20 17:49:34
Metaal: 11067 Kristal: 3020
Deuterium: 43400 Energie: 1299
11-20 17:58:17 Vloot beheer Spionage rapport van Premium [3:13:11]

Grondstoffen op Premium [3:13:11] op 11-20 17:58:17
Metaal: 11207 Kristal: 3152
Deuterium: 43447 Energie: 1299
Vloten
Zonne-energie satelliet 2
Verdediging
Raket lanceerder 10 Kleine laser 10
Grote laser 2 Gauss kanon 2
Ion kanon 4 Anti-ballistische raket 1
Gebouwen
Metaal Mijn 11 Kristal Mijn 13
Deuterium fabriek 10 Zonne-energie centrale 15
Fusie centrale 1 Robot fabriek 4
Werf 7 Metaal opslag 1
Onderzoeks lab 7 Raket silo 2
Onderzoek
Spionage techniek 4 Computer techniek 3
Wapen techniek 4 Schild techniek 5
Pantser techniek 4 Energie techniek 6
Hyperruimte techniek 2 Verbrandings motor 6
Impuls motor 4 Laser techniek 6
Ion techniek 4
Ik heb geen vloot en kan niet veel aan doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XWB
  • Niet online

XWB

Devver
Dus slagschepen zijn uitgesloten \o/
Als het kruisers met transportschepen zijn win ik, en is er zelf 1% kans dat er een maan ontstaat :p

March of the Eagles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steffy

Steffy

Ayreonaut

:Y) Zo slagschip nummer 10 is net uit de werf gekomen, 20 kruisers en 10 slagschepen, das toch een aardig begin dacht ik zo :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captein
En ik heb 1 LV en 1 LF en 1 Spionage sonde! _/-\o_ :D :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XWB
  • Niet online

XWB

Devver

Ondertussen is z'n vloot aangekomen ... en vernietigd >:)

De verdediger heeft het gevecht gewonnen!

De aanvaller heeft een totaal van 279000 Eenheden verloren.
De verdediger heeft een totaal van 35000 Eenheden verloren.
Op deze coördinaten in de ruimte zweven nu 54900 Metaal en 29100 Kristal.
6 Raket lanceerder, 5 Kleine laser kon worden gerepareerd.

20 schepen is ie kwijt, nu zal ie me wel gerust laten.

March of the Eagles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• andyy
okeej ze komt nog een x :|
nu zijn echt ALLE grondstoffen op op die planeet en ik wou al mijn kruisers naar mijn kolonie sturen maar bij nader inzien tog maar niet gedaan en bijna alle vloten daar weg gestuurd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steffy

Steffy

Ayreonaut

:9 Pantser niveau 7 wordt onderzocht, 64k metaal maar dat is het wel waard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XWB
  • Niet online

XWB

Devver
64k metaal is niet zo veel ook, dat heb je vlug bij elkaar.

March of the Eagles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• andyy
hmmm tja leest hier meej

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steffy

Steffy

Ayreonaut

Maakt niet toch, hier verteld toch niemand wat, ik maak alleen ff wat grondstoffen op zodat ik vanacht veilig ben, als ik ga pitten stuur ik alles op zeer lage snelheid naar andere planeten en neem mijn grondstoffen mee voor zover er nog wat is, ga geen risico nemen dat ik vanacht leeg geroofd wordt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sissors
  • Niet online
heb ook een vraagje:
alle planeten van 4-11 bij mij in de buurt zijn bezet, oftwel ik kan geen grote kolonien beginnen. In mijn zonnestelsel is er wel 1 4 weken innactief, maar dit is ook maar 1 planeet. wat moet ik doen?
1. wachten en dat ene planeetje pakken
2. me behelpen met kleine planeetjes
3. een heel eind verderop zoeken naar een bijna leeg zonnestelsel (zijn die er?) en daar tegelijk een heel stel kolonien beginnen die onafhankelijk zijn van mijn huidige planeten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KatirZan

KatirZan

Wandelende orgaanzak

furby-killer schreef op zondag 20 november 2005 @ 21:49:
heb ook een vraagje:
alle planeten van 4-11 bij mij in de buurt zijn bezet, oftwel ik kan geen grote kolonien beginnen. In mijn zonnestelsel is er wel 1 4 weken innactief, maar dit is ook maar 1 planeet. wat moet ik doen?
1. wachten en dat ene planeetje pakken
2. me behelpen met kleine planeetjes
3. een heel eind verderop zoeken naar een bijna leeg zonnestelsel (zijn die er?) en daar tegelijk een heel stel kolonien beginnen die onafhankelijk zijn van mijn huidige planeten
in eerste instantie zou ik zelf proberen de ene planeet naast jou in te nemen....

daarna uiteraard wat planeten verderop zoeken die nog niet bemand zijn....

Wabbawabbawabbawabba

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kemphaas
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 18-06 12:56
Ik wil me graag aanmelden voor jullie alliantie. Mijn Ogame naam is ldk[2:355:5] met planeetnaam hali2.
Ik hoop dat ik zo genoeg informatie heb gegeven.

Werk hard als je tijd hebt, dan heb je tijd als je hard moet werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steffy

Steffy

Ayreonaut

8)7 Ik snap niet hoe mensen ineens met te weinig kristal komen te zitten, het valt me nu eigenlijk pas op maar ik heb nu al dagen teveel, veel mensen zaten eerder te klagen, iedereen is nu wat verder hebben jullie ook het probleem dat je veel te veel kristal hebt om nog op te kunnen maken :? 8)7 Ik ben alleen maar een target door mijn enorme overvloed aan kristal lijkt me.

Ik ga dan ook maar sparen voor de laatste 2 benodigde onderzoeken voor mijn eerste vernietiger denk ik, 320.000 kristal is een eitje om bij elkaar te krijgen op dit moment

[ Voor 20% gewijzigd door Steffy op 21-11-2005 08:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maddog_rvo
Moet toch meer mijn kristal mijnen upgraden geloof ik, ik heb tot nu toe altijd een tekort aan kristal
heb nu :
Metaalmijn : 6
Kristalmijn : 7
Deutmijn : 4
Power : 8

Next upgrade : power naar 9 of de werf naar 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harry64
  • Laatst online: 23-06 20:05
Ik heb nog steeds overal een tekort van :+

metaal 17
kristal 16
deuterium 13
zonneenergie 18

metaal 18
kristal 14
deuterium 7
zomnneenergie 16

kristal 6
deuteriun 12
zonneenergie 13

kristal 14
zonneenergie 11

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steffy

Steffy

Ayreonaut

Metaal Kristal Deuterium
162.948 132.548 131.637

en dan heb ik al 2 gaus kanonnen, komen er in totaal 10 maar dat heeft momenteel geen prioriteit, 20 kruisers en 10 slagschepen. 5e kolonie is trouwens onderweg, eigenlijk de 4e want heb een 2e hoofdplaneet gemaakt met alles erop en eraan zodat ik makkelijk een vloot kan onderhouden in een stelsel waar alleen Aapenootjes en ik zitten dus veel vijanden heb ik niet :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 157888

Anoniem: 137407 schreef op zondag 20 november 2005 @ 17:54:
[...]

Waar wil je dat ik kom kijken dan ?
Bij GoTII ?
Nah... ik heb la een alliantie.

Of bedoel je dat niet en wil je graag geraid worden door mij ? :P
Ik bedoelde dat je hier op GoT komt kijken...net als ik ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captein
Wat gebeurd als je je hoofplaneet opgeeft als je nog geen kolonie hebt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loque
  • Laatst online: 08-07-2023

Loque

^^^^^

Net 2 nieuwe kolonieen gestart:

Diameter 7056 km ( 0 / 49 velden )
Temperatuur ongeveer. 83°C tot 123 °C

Diameter 13632 km ( 0 / 185 velden )
Temperatuur ongeveer. -86°C tot -46 °C

nu geloof ik dat de eerst slecht en de tweede super is?

I'm not in denial, im just selective in the reality I choose to believe. (Calvin & Hobbes)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steffy

Steffy

Ayreonaut

Loque schreef op maandag 21 november 2005 @ 13:11:
Net 2 nieuwe kolonieen gestart:

Diameter 7056 km ( 0 / 49 velden )
Temperatuur ongeveer. 83°C tot 123 °C

Diameter 13632 km ( 0 / 185 velden )
Temperatuur ongeveer. -86°C tot -46 °C

nu geloof ik dat de eerst slecht en de tweede super is?
Eerste is slecht, tweede normaal, rond de 300 is super, in uni3 heb ik een planeet met 294, niet dat het ooit vol komt maar toch :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maddog_rvo
Hoe vinden jullie nieuwe planeten, ik wil nl. ook zo snel mogelijk een nieuwe kolonie beginnen (zit nu pas net aan de spionage sondes :P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steffy

Steffy

Ayreonaut

:Y) 2 hoofdplaneten die beiden een thuishaven voor 2 vloten vormen, 1 heeft 1 kolonie, de ander 3. Op de 2e zijn extra grondstoffen ivm met de vloot productie nodig ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KatirZan

KatirZan

Wandelende orgaanzak

ben begonnen met de verdedigingswerken op mijn Zion planeet :) begint zo rustig aan al wat te horen, alleen is het wel erg frustrerend dat ik telkens net eventjes te weinig resources heb waardoor ik iets langer moet wachten....en dit ondanks mijn level 10 mijnen......maarja, ik heb alle geduld....

heb in mijn melkweg weinig te vrezen van de omstanders, 2 zwakke en 1 sterke tegenstander....

Wabbawabbawabbawabba

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Eindelijk mijn eerste kolonie.
Is dat eigenlijk niet te snel ofzo? Ik doe pas een paar daagjes mee.
Maargoed dit is hem, wel erg koud :P Dat is toch goed voor deut?

Diameter 9504 km ( 2 / 90 velden )
Temperatuur ongeveer. -87°C tot -47 °C
Positie xxxxx
Score 462 (rang 5320 van 11328)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 160974

ik zit nog niet bij de alliantie,heb al wel aan vriend gevraagd om me aan te dragen,heb nu de volgende stats:
Metaal lvl 7
Kristal lvl 9
Deuterium lvl 5
Solar lvl 10
Energie Techniek lvl 2
Laser lvl 3
Verbrandingsmotor lvl 1
Hopelijk vandaag nog ff een fusiereactor aan de gang.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steffy

Steffy

Ayreonaut

:9 3 Gaus kanonnen, dat moet toch aardig wat mensen afschrikken, vanacht nog ff een GPS en 2 Gaus dan is mijn verdediging aardig op peil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Banjy
Steffy schreef op maandag 21 november 2005 @ 17:30:
:9 3 Gaus kanonnen, dat moet toch aardig wat mensen afschrikken, vanacht nog ff een GPS en 2 Gaus dan is mijn verdediging aardig op peil.
Ik had er 4!! En toen kwam Tja langs :( Me super dure verdediging en minder dure vloot (6 kruisers + prut) weg. Maar Hyperruimte motor niveau 4 is over 10 uur een feit. Hoop voor die tijd me vloot weer beetje opgebouwd te hebben, zonder spionage sondes en vooral vrachtschepen is aanvallen toch een stuk lastiger.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 160974

hoe lang duurt het vanaf begin ongeveer voordat je dat soort hippe dingen als gauss cannons kunt bouwen? Lijkt me wel grappig nml. Zit nu helaas nog in de beginfase:S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sissors
  • Niet online
nadat ik een paar weekjes geleden mijn buurmannetje terug in beginnersbescherming had getrapt is het vandaag gebeurd, hij heeft 2 weken niet ingelogt dus een nieuw target. jammer dat hij zonodig 3 grote lasers en 23 raketlanceerders neer moest zetten, daar kom je niet langs met 4 kruisers. Dus ik was bezig kruisers te bouwen, scan ik hem weer, heeft iemand anders hem geraid en nog maar 14 RL en 1 GL over. verder 25k metaal en kristal weg. gelukkig was er nog 175k metaal en 75k kristal over, dat hebben ik en de onbekende ander verdeelt :)

vandaag voor eerst over 100k metaal heen gegaan daardoor. morgen komt hyperruimte moter niveau 3, dan sparen voor niveau 4 en slagscheepjes, toch niet slecht met 2600 puntjes binnen paar weken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steffy

Steffy

Ayreonaut

:( Ik heb voor metaal al een level 3 opslag nodig, je hebt met 6 planeten echt zomaar tekort aan opslag ruimte

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heuveltje
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 11:07

heuveltje

KoelkastFilosoof

Kun je eenmaal gebouwde gebouwen nog afbreken ?
Mijn prod planeet zit vol. en de lvl2 metaal opslag die er staat is achteraf gezien toch wat te klein :(

Verder zit ik in 1:470 is daar nog ergens een sterrenstelsel in de buurt met aardig wat gotters en een plekkie over ?
om in 4.440 te gaan zitten is zon pokke end vliegen :(

Heuveltjes CPU geschiedenis door de jaren heen : AMD 486dx4 100, Cyrix PR166+, Intel P233MMX, Intel Celeron 366Mhz, AMD K6-450, AMD duron 600, AMD Thunderbird 1200mhz, AMD Athlon 64 x2 5600, AMD Phenom X3 720, Intel i5 4460, AMD Ryzen 5 3600 5800x3d

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snowwie
Toch gek dat ik hier niks lees over die 35 leden die gebant zijn, waarvan 5 permanent... :(

Mijn YouTube Channel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Devian
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 20:31
wat is er gebeurt dan?

https://wren.co/join/Devian

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kookgek
  • Niet online
Wat is er aan de hand? Ik zie dat ik een ban heb sinds gisteravond 23 uur, maar ik heb voor zover ik kan bedenken niemand geschoffeerd of rare acties gedaan? Mijn ingame nick: kookgek oa. planeet 3:430:4.

Edit: gevonden: http://www.ogame162.de/phpBB2_nl/thread.php?threadid=11085

[ Voor 17% gewijzigd door Kookgek op 22-11-2005 07:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 131189

hoe kan ik koloniseren??
ben nu wel een kolonisatieschip aan 't bouwen, maar waar moet ik nog meer rekening mee houden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loque
  • Laatst online: 08-07-2023

Loque

^^^^^

Behoorlijk vervelend al die bans (en zeker die perma bans)
Ik vraag me af of de personen die de perma bans hebben gekregen al eens eerdere een waarschuwing over het zelfde hebben gehad (waarschijnlijk niet anders was het niet gebeurd)

Een waarschuwing lijkt me toch eerst wel op z'n plaats, het systeem maakt het mogelijk dus vind ik het jammer dat ze initiatief nemende mensen dan gelijk bannen.

Zal wel teveel werk zijn om iedereen eerst een waarschuwing te geven, goed persooneel is moeilijk te vinden tegenwoordig laat staan vrijwilligers:P

--

Net mijn eerste raid gestart (deed eerst alleen aan het leeg plukken van verlaten planeten zonder verdediging)

Hij heeft van elke grondstof 50k op voorraad en 2 licht gevechtschepen en 2 kleine lasers

Met 4 kruisers, 2 lichte gevechtschepen en 4 grote vrachtschepen moet het vast goed komen :P

--

Noob:

Met een kolonisatie schip kun je naar een nabij gelegen lege plek een nieuwe planeet starten (de planeet en zijn omgeving wordt daarna random gecreëerd en vervolgens kun je daar een 2e planeet starten om zo meer grondstoffen te krijgen)

I'm not in denial, im just selective in the reality I choose to believe. (Calvin & Hobbes)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steffy

Steffy

Ayreonaut

Snowwie schreef op dinsdag 22 november 2005 @ 02:03:
Toch gek dat ik hier niks lees over die 35 leden die gebant zijn, waarvan 5 permanent... :(
Wie zijn er gebanned dan? En waarom 35 leden, zijn dat allemaal Gotters? dat gaat lekker dan :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• makje
  • Laatst online: 24-06 14:40

makje

Professioneel prutser

Tja, binnen de GoT II alliantie was een aktie opgestart om ons allen te verlossen van een ietwat vervelende sterke(re) speler. De kosten hiervan werden door velen gezamelijk gedragen wat inhoud dat ze wat grondstoffen naar Demonfreak toestuurden wat door ogame als pushen gezien wordt....

5900x

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steffy

Steffy

Ayreonaut

Lol ik ga ff een inhaal slag doen met punten dan deze dagen, wie heeft die perm bans gekregen dan?
Pagina: 1 2 ... 9 Laatste