In Universum II heeft het GoT-imperium simpelweg het meeste te bieden, van die voordelen kan je genieten. Mogelijke recruiten melden aan ipv dat wij nieuwe leden proberen te recruiteren. Tenslotte waren wij begonnen met 300 zwakste spelers van het universum, dankzij de voordelen zijn wij tot aan de top geklommen.
Het idee was dat je zelf zon shirt kreeg he aangezien tja offcieel gestopt zou zijn.Silent7 schreef op vrijdag 14 juli 2006 @ 14:16:
Zeg zijn die T_Shirts for real of zou het een eenmaige actie zijn zodat jullie eindelijk Tja kunnen zien?
Verder niet zo achterdochtig, dan doen we is aardig
Abit nf7-s, Amd xp 2800+ Barton, 1024mb DDR400 Dualchannel (2*512), 200gb 7200rpm 8 mb cache + 2* 120gb 7200rpm 8 mb cache
heheh, grappig hoor, wat een grappig topic is dat zeg.
Maar jullie gaan dus in de T_Shirt bizz?
lachen hoor
Maar jullie gaan dus in de T_Shirt bizz?
lachen hoor
TOEN werden we pas aangevallen, ook omdat er toen nog geen grote spelers waren, 1 grote kluit newbies bij elkaar, maar wel een flinke kluit...rapture schreef op vrijdag 14 juli 2006 @ 15:46:
In Universum II heeft het GoT-imperium simpelweg het meeste te bieden, van die voordelen kan je genieten. Mogelijke recruiten melden aan ipv dat wij nieuwe leden proberen te recruiteren. Tenslotte waren wij begonnen met 300 zwakste spelers van het universum, dankzij de voordelen zijn wij tot aan de top geklommen.
Verwijderd
wil er iemand een Uni-2 account overnemen?
rang 950 ofzo,
6 planeten waarvan 3 redelijk goed bebouwd
hoofdplaneet vette def
400BS, en veel overig spul, +/- 1Mil aan resources..
reageer maar
rang 950 ofzo,
6 planeten waarvan 3 redelijk goed bebouwd
hoofdplaneet vette def
400BS, en veel overig spul, +/- 1Mil aan resources..
reageer maar
lijk me best lol. ik ga het ff proberen in uni 2.
Verwijderd
jah hebbe?icegodd schreef op maandag 31 juli 2006 @ 21:58:
lijk me best lol. ik ga het ff proberen in uni 2.
Toen hadden we toch last van Tja, Shili,... best wel grote spelers van toen.Snowwie schreef op zaterdag 15 juli 2006 @ 06:56:
[...]
TOEN werden we pas aangevallen, ook omdat er toen nog geen grote spelers waren, 1 grote kluit newbies bij elkaar, maar wel een flinke kluit...
Toen stond het moreel moreel erg laag en mijn stats tonen aan dat het niet zo was. 'War effort' werd ingezet, iedereen helpt mee met de oorlog, elke bijdrage was interessant. Al was het maar stelsels rondklikken om de coords van de vijanden te ontdekken.
Het GoT-imperium programmeerde zelf tools dat we nodig hadden, hierdoor behalen we enorme voorsprong op vlak van inlichtingenvergaring en vooral de verwerking ervan. In de alliantie ontstonden er allerlei diensten, bv Lordy's bank, Rapture's statistieken, Smugglers cartografie,... Langzaam maar zeker groeiden we richting een volwaardige staat/natie/land.
We hadden van de FAGoT-oorlog hard geprofiteerd, de vijand werd zwaar gecrasht/geraid. Nadat wij ons buikje rond hadden gegeten begon de groten der universum hun oorlog tegen het GoT-imperium en ex-FAGoT-allianties. De groten der universum dachten dat de kleintjes teveel slagkracht hadden verloren in de FAGoT-oorlog, na een lange oorlog hadden de groten der universum het onderspit moeten delven.
[ Voor 9% gewijzigd door rapture op 31-07-2006 22:34 ]
nog niet. tis voor mij nu het eerste keer. misschien later als ik alles door hebt of verkracht

maar als ik het wil overnemen dan mot ik zekers ook jouw username gebruiken???
maar jij bent wel hard bezi toch?
De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 10-11 09:53:07, toen het tot een gevecht kwam:
Aanvaller Zephyer (x:xxx:x)
Wapens: 120% Schilden: 120% Romp beplating: 120%
Slagschip 200
Verdediger MrX (x:xxx:xx)
Wapens: 120% Schilden: 110% Romp beplating: 120%
Zonneenergie Satelliet 30
Raketten 313
K.Laser 109
G.Laser 10
Gauss 1
Ion.K 10
Plasma 1
K.Koepel 1
G.Koepel 1
After battle...
Slagschip 198
Verdediger MrX (x:xxx:x)
Vernietigd!
Hij steelt
51.082 Metaal, 18.071 Kristal en 5.938 Deuterium.
De aanvaller heeft een totaal van 120.000 Eenheden verloren.
De verdediger heeft een totaal van 1.319.000 Eenheden verloren.
Op deze coördinaten in de ruimte zweven nu 24.000 Metaal en 30.000 Kristal.
De kans dat een maan ontstaat uit het puin is 0 %.
[size=10] -- Created by Takana's CR Converter v1.930 beta - Dragon Takana --[/size]
Deed echt pijn dit
De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 10-11 09:53:07, toen het tot een gevecht kwam:
Wapens: 120% Schilden: 120% Romp beplating: 120%
Slagschip 200
Verdediger MrX (x:xxx:xx)
Wapens: 120% Schilden: 110% Romp beplating: 120%
Zonneenergie Satelliet 30
Raketten 313
K.Laser 109
G.Laser 10
Gauss 1
Ion.K 10
Plasma 1
K.Koepel 1
G.Koepel 1
After battle...
Slagschip 198
Verdediger MrX (x:xxx:x)
Vernietigd!
Hij steelt
51.082 Metaal, 18.071 Kristal en 5.938 Deuterium.
De aanvaller heeft een totaal van 120.000 Eenheden verloren.
De verdediger heeft een totaal van 1.319.000 Eenheden verloren.
Op deze coördinaten in de ruimte zweven nu 24.000 Metaal en 30.000 Kristal.
De kans dat een maan ontstaat uit het puin is 0 %.
[size=10] -- Created by Takana's CR Converter v1.930 beta - Dragon Takana --[/size]
Deed echt pijn dit
[ Voor 2% gewijzigd door Crash op 13-10-2006 11:50 ]
Dát waren tijdenrapture schreef op maandag 31 juli 2006 @ 22:17:
[...]
Toen hadden we toch last van Tja, Shili,... best wel grote spelers van toen.
Toen stond het moreel moreel erg laag en mijn stats tonen aan dat het niet zo was. 'War effort' werd ingezet, iedereen helpt mee met de oorlog, elke bijdrage was interessant. Al was het maar stelsels rondklikken om de coords van de vijanden te ontdekken.
Het GoT-imperium programmeerde zelf tools dat we nodig hadden, hierdoor behalen we enorme voorsprong op vlak van inlichtingenvergaring en vooral de verwerking ervan. In de alliantie ontstonden er allerlei diensten, bv Lordy's bank, Rapture's statistieken, Smugglers cartografie,... Langzaam maar zeker groeiden we richting een volwaardige staat/natie/land.
We hadden van de FAGoT-oorlog hard geprofiteerd, de vijand werd zwaar gecrasht/geraid. Nadat wij ons buikje rond hadden gegeten begon de groten der universum hun oorlog tegen het GoT-imperium en ex-FAGoT-allianties. De groten der universum dachten dat de kleintjes teveel slagkracht hadden verloren in de FAGoT-oorlog, na een lange oorlog hadden de groten der universum het onderspit moeten delven.
Goudgup en Skimo .. en mijn eigen ninja op mijn maantje op Mr. Hard
My Youtube channel: Alfa Novanta
AMD Ryzen 7 5800X | ASRock X470 Taichi | 32GB Kingston HyperX Predator DDR4-3200 RGB | Gigabyte RTX3090 Gaming OC 24GB GDDR6 | Windows 10 x64 | HP Reverb G2
Mjah noujah, vind je het gek? Het vreet niet alleen ontzettend veel vrije tijd, maar het beheerst je hele doen en laten .. voor het eten snel kijken, na het eten snel kijken, als je op je werk komt snel kijken en tussendoor ook nog en dan snel wegklikken als de baas in de buurt is. En dan 's nachts ... fleetsaven valt niet mee met al die maantjes! En zelfs al doe je het veilig zijn er nog handige harry's die ook daar een oplossing voor vinden. En ben je zelf de predator, dan zet je 's nachts 4x de wekker om te scannen, een aanval te starten en te kijken hoe die afloopt .. en als je schepen terugkomen hoop je niet gephalanxed te worden a.h.v. data van de tegenpartij o.i.d.
Het laat je gewoon niet meer los .. gewoon aan het werk zijn en je concentreren gaat niet .. je denkt steeds aan die arme slagscheepjes van je.
Het lijkt mij wel leuk om weer te beginnen, maar dan alleen mining en een handjevol vrachtschepen en dan langzaamaan ontwikkelen. Maar wat héb je er aan? Je wordt er niet beter van en de spanning van het aanvallen en de voldoening bij een overwinning heb je dan ook al niet.
Jammer hoor .. het concept is geweldig, maar een pauze knop had er wat mij betreft best op gemogen en dan een 10x hoger speeltempo.
Het laat je gewoon niet meer los .. gewoon aan het werk zijn en je concentreren gaat niet .. je denkt steeds aan die arme slagscheepjes van je.
Het lijkt mij wel leuk om weer te beginnen, maar dan alleen mining en een handjevol vrachtschepen en dan langzaamaan ontwikkelen. Maar wat héb je er aan? Je wordt er niet beter van en de spanning van het aanvallen en de voldoening bij een overwinning heb je dan ook al niet.
Jammer hoor .. het concept is geweldig, maar een pauze knop had er wat mij betreft best op gemogen en dan een 10x hoger speeltempo.
My Youtube channel: Alfa Novanta
AMD Ryzen 7 5800X | ASRock X470 Taichi | 32GB Kingston HyperX Predator DDR4-3200 RGB | Gigabyte RTX3090 Gaming OC 24GB GDDR6 | Windows 10 x64 | HP Reverb G2
Ik ben het echt helemaal, maar dan ook helemaal eens met bovenstaande..ing._Buttje schreef op donderdag 12 oktober 2006 @ 13:17:
Mjah noujah, vind je het gek? Het vreet niet alleen ontzettend veel vrije tijd, maar het beheerst je hele doen en laten .. voor het eten snel kijken, na het eten snel kijken, als je op je werk komt snel kijken en tussendoor ook nog en dan snel wegklikken als de baas in de buurt is. En dan 's nachts ... fleetsaven valt niet mee met al die maantjes! En zelfs al doe je het veilig zijn er nog handige harry's die ook daar een oplossing voor vinden. En ben je zelf de predator, dan zet je 's nachts 4x de wekker om te scannen, een aanval te starten en te kijken hoe die afloopt .. en als je schepen terugkomen hoop je niet gephalanxed te worden a.h.v. data van de tegenpartij o.i.d.
Het waren leuke tijden toen, maar het is inmiddels al iets meer dan een jaar geleden. 8 oktober 2005 dateert het topic waarin ik Ogame naar GoT heb gebracht. Pfew,, tijd vliegt..
Fleetsaven gaat me tegenwoordig veel beter af, in het begin deed ik dat nooit, maar tegenwoordig wel. Gewoon vanaf een maan je hele vloot op koloniesatiemissie sturen. Voordelen: 1. Je hoeft geen puin te maken, 2. je kunt binnen je zonnestelsel blijven (tenzij het volgestouwd is, maar die kans is klein). Scheelt je dus ook weer deut.
Je moet alleen zorgen dat je een paar kolonisatieschepen bij je vloot hebt en dat je al 8 kolonies hebt. Zodoende "faalt" de koloniesatiemissie en komt de vloot weer prima terug en je hoeft niet halverwege te annuleren ofzo. Je kunt het prima timen en niemand die het kan zien waar je vloot heen gaat.
Werkt altijd en de tijden heb ik nu prima gematcht met mijn dagelijkse werkzaamheden, geen hond die mijn vloot nu nog krijgt
[ Voor 20% gewijzigd door Snowwie op 12-10-2006 21:20 ]
Verwijderd
Ik vind het reuze meevallen. Ik speel nu bijna een jaar! in uni3, en ik heb nu zo'n schema dat mijn fleetsaves etc. bijna perfect zijn en dat het me nauwelijks tijd meer kost. Als ik zin heb speel ik, als ik geen zin heb gooi ik mijn vloot door de sprongpoort naar melkweg 7 of 9 en zet ik het op een 16 uur reisje van mijn maan naar een puinveld.
Soms is er een week dat ik heel actief speel en meerdere 'gevorderde' 20% hits maak, maar zoals nu heb ik het even druk met real-life en hoef ik me ook geen zorgen om ogame te maken.
Soms is er een week dat ik heel actief speel en meerdere 'gevorderde' 20% hits maak, maar zoals nu heb ik het even druk met real-life en hoef ik me ook geen zorgen om ogame te maken.
heheh ik dacht al zoiets, puin bleef maar liggen.Zephyer schreef op donderdag 12 oktober 2006 @ 12:06:
Ow.. ben jij dat![]()
Ja.. dat was een typo ..
Wilde je buur ff pesten..![]()
P.s. kan je de coords ff uit je post halen ..
Sorry voor de coords (een mod heeft het duidelijk even goed gezet, dank daarvoor.)
mazzel verder met ogame trouwens iedereen en inderdaad is het met goed fleetsaven prima te doen, maar lol beleef je er niet aan dan, juist die spanning maakt het leuk.
Liever overgeven dan en een ander weer lekker ertegenaan laten gaan, dat deed ik, en misschien kom ik nog wel eens terug als mn opvolger het niet meer ziet zitten.
Ja, echt niet te geloven. Ik geloof dat door de nummer 1 tot en met 15 iets van 10 verschillende allianties worden vertegenwoordigt.
Maar elkaar aanvallen en naar de troon steken? Niet dus. (ja, heel af en toe)
Ik snap ook niet dat bv section 5 niet de oorlog verklaard aan Syn. Puur om hun van de 1ste plaats af te stoten. Of autobots tegen FDF, om een aanval op de top 3 te doen. Maar nee, hier en daar een aanvalletje voor de punten, maar echte rankingsgevechten zie je niet.
Jammer, want daar is het spel toch voor lijkt me.
Als ik in S5 zou zitten zou er toch wel wat meer strijd gevoerd worden met ranking-concurrenten.
Maar elkaar aanvallen en naar de troon steken? Niet dus. (ja, heel af en toe)
Ik snap ook niet dat bv section 5 niet de oorlog verklaard aan Syn. Puur om hun van de 1ste plaats af te stoten. Of autobots tegen FDF, om een aanval op de top 3 te doen. Maar nee, hier en daar een aanvalletje voor de punten, maar echte rankingsgevechten zie je niet.
Jammer, want daar is het spel toch voor lijkt me.
Als ik in S5 zou zitten zou er toch wel wat meer strijd gevoerd worden met ranking-concurrenten.
[ Voor 4% gewijzigd door Turfschipper op 19-10-2006 17:44 ]
Natuurlijk 
Score: 595293 (rang 158 van 2749)
Rustig aan blijven turtlen, als al mijn planeten vol zijn hou ik op, dan is er geen uitdaging meer.
Ik ben geen aanvaller, iemand heeft mij een maan gegeven (eerste aanval in maanden, deed al lang niet meer aan fleetsaves, enkel resourcessaves), en die ben ik ook aan het volbouwen.
Score: 595293 (rang 158 van 2749)
Rustig aan blijven turtlen, als al mijn planeten vol zijn hou ik op, dan is er geen uitdaging meer.
Ik ben geen aanvaller, iemand heeft mij een maan gegeven (eerste aanval in maanden, deed al lang niet meer aan fleetsaves, enkel resourcessaves), en die ben ik ook aan het volbouwen.
What will end humanity? Artificial intelligence or natural stupidity?
Nog steeds, hetzij op een lager pitjeVerwijderd schreef op zaterdag 02 december 2006 @ 16:30:
speelt iemand dit nog?
Verwijderd
Ik leef nog steeds een beetje in uni2Verwijderd schreef op zaterdag 02 december 2006 @ 16:30:
speelt iemand dit nog?
Maar uni3 is nog wel redelijk actief (de alliantie heeft daar nog steeds 50 members)
speaking of that, ben je er nou mee gekapt?Verwijderd schreef op zaterdag 02 december 2006 @ 16:30:
speelt iemand dit nog?
Ik ben ook weer gaan spelen, dit keer in uni11
https://wren.co/join/Devian
nja, uni 11 klinkt voor mij net zoals uni 3 t/m 9: 1 pot nat 
Uni 10 was geinig voor ongeveer 10 dagen (nja, maandje
), maar ook dat speeduni gedoe verveelde, en bovendien is het onderhouden van 2/3 uni's altijd onpraktisch gebleken hier (ben te perfectionistisch denk ik
). Toch maar lekker uni 2 aanhouden, heb GoUdViS zn oude account, en ben zo wel tevreden met mn turtle-bestaan
Uni 10 was geinig voor ongeveer 10 dagen (nja, maandje
Verwijderd
Heeft er nog iemand emergency logins/portals?
Op de gewone login zit een internetfilter voor me
Op de gewone login zit een internetfilter voor me
Verwijderd
ok hallow, ik spoeel dit spel net 15 minuten:D en heb me natuurlijk al aangemeld voor de alliantie. Maar nu heb ik wat vargen over het spel:
1. hoe krijg ik een maan? ik zie lui met een maan......en dat wil ik ook:D
2. hoe neem ik een planeet over? door gewoon alles te vienitigen op die planeet?
3. dat was het eigenlijk wel:D
dit kan vast iemand mij wel ff vertellen^^
1. hoe krijg ik een maan? ik zie lui met een maan......en dat wil ik ook:D
2. hoe neem ik een planeet over? door gewoon alles te vienitigen op die planeet?
3. dat was het eigenlijk wel:D
dit kan vast iemand mij wel ff vertellen^^
Een maan kan je krijgen als er vloot bij je planeet wordt vernietigd, waarbij meer dan 100.000 aan puin ontstaat. Hierdoor ontstaat een maankans, oplopend tot 20%.
En een planeet overnemen gaat niet, wel kan je zelf nieuwe kolonies stichten met een kolonisatieschip.
En een planeet overnemen gaat niet, wel kan je zelf nieuwe kolonies stichten met een kolonisatieschip.
Verwijderd
ók thnx, dus als ik een kolonieschip op een lege planeet af stuur dan word die van mij ofso?Melniek schreef op dinsdag 21 augustus 2007 @ 13:41:
Een maan kan je krijgen als er vloot bij je planeet wordt vernietigd, waarbij meer dan 100.000 aan puin ontstaat. Hierdoor ontstaat een maankans, oplopend tot 20%.
Verwijderd
ik zit in uni 1, in de top 100....dus als er vragen zijn kan ik ze wel oplossen normaal gesproken...
Verwijderd
jah ik ben er weer
de komkommertijd is toegeslagen op m'n werk, ergo... uni 13, here I come
Verwijderd schreef op vrijdag 07 september 2007 @ 18:41:
jah ik ben er weer

Verwijderd
gaat vanzelf over hoorSleutelMan schreef op vrijdag 21 september 2007 @ 09:36:
[...]
nee he
. Ik ben net definitief (jah echt!
) gestopt. Hoewel, het jeukt wel weer moet ik zeggen
![]()
's nachts de wekker niet zetten is heerlijk
Rang 3 van 1.900 in uni 8 
En nog in uni 60 van ogame.de
Maar ik besteed tegenwoordig meer tijd aan Space Pioneers. Inmiddels al een vloot van meer dan 60.000 destroyers en een dagproduktie van meer
dan 100 miljoen
En nog in uni 60 van ogame.de
Maar ik besteed tegenwoordig meer tijd aan Space Pioneers. Inmiddels al een vloot van meer dan 60.000 destroyers en een dagproduktie van meer
dan 100 miljoen