xxxMaverick schreef op zaterdag 06 mei 2006 @ 08:20:
[...]
gozer.....ze viel een planeet aan met 100 light laser en 200 raket.....Ze maakt 10000 deut buit en that's it......
Als ze nou mijn vloot pakt ok......en waarom nou meteen prutser?

hoe oud ben je eigelijk?
Zoals ik je ook ingame zei, was ik door de oorlog gedwongen hits als deze te doen.
Gelukkig voor got heb ik het erg druk en als het weer op de vrije momenten lekker is ga ik natuurlijk ook niet achter de PC zitten.
xxxmaverick, je zat in de range van lieden die ik even helemaal stuk moest slaan vanwege die stomme, door got verklaarde oorlog.
Ik heb je niet stukgeslagen, ik geloof op je twee planeten binnen bereik 4 keer aangevallen dus dat valt alleszins mee zou ik zo denken..
Ik zie dat je 4 planeten in 3 hebt, en als je vloot daar ligt kan je vanuit mij nog wel even genieten ervan, op die plekken in 6 ben je al onveiliger, maar we zullen het in de toekomst wel zien hoe de dingen lopen.
Maanden terug crashte goudvis mn hele vloot en vlak voor zijn stoppen heb ik er qua slagen (of iig slagenreeksen) 4-3 van gemaakt en heb m aardig wat schade toegebracht en zeker het oude verlies teruggehaald. Ik heb de tijd en neem de tijd.
we zullen zien.
Speler Rutal heeft ook ooit eens een raiding gedaan vlak voor er een volgende gebouw van de bouwlijst aan kon gaan, dat heb ik tienvoudig teruggehaald.
1 - 1
Maar hij en Kliko besloten toen mijn def weg te IP-en (2 - 1), de 1760 punten die dat kostte ga ik wederom bij hem verhalen en ik houd er wel van het een beetje moeilijk te maken dus zoals ik ook tegen hem zei, minimaal tienvoudig ervan voor het 2 - 2 is..
Tussen 1 - 0 en 1- 1 zat een maandje of zo. nu met die war zal het even duren voor het 2 - 2 is maar ook hier zal de tijd leren hoe het gaan, ik ben iig geen Ahab.
In het geval van zowel Rutal als jou is wel gebleken dat het crashen en raiden schijnbaar met groot gemak gaat dus ik maak me geen zorgen, jullie lijken meer op een goudvis dan een witte walvis
Plezier iig,
Tja
(EDIT:
Trick heeft natuurlijk een punt, als GoT oorlog verklaard moet je niet gaan huilen dat dit soort slagen gebeuren, of huilen, degene die het doet voor vreemd uitmaken.
Noem hen die achter de oorlogsdrang van S5 en GoT zitten dan eerder vreemd die riepen het immers over de hele got clan uit.
En als je het woord vreemd gebruikt voor iets dat normaal is past het woord prutser daar eigenlijk best wel goed bij.
En mensen toch laten we ajb door de typo's en vauten heen kijken, het gaat erom dat je snapt wat er bedoeld wordt, dit is forum over spelletje en niet over de Nederlandse taal.
)
[
Voor 15% gewijzigd door
Silent7 op 08-05-2006 06:53
]