GoT II Alliance: Ogame - Universum II Deel 3

Pagina: 1 ... 8 9 Laatste
Acties:
  • 9.589 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xxxMaverick
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 11-08 18:22
spider schreef op dinsdag 04 april 2006 @ 15:46:
Is toch geen ban for live, meestal is er wel wat te bespreken. Praat eens op irc met ze.

Sterker nog, je kan er vanavond weer op

Sat Apr 1 2006 19:36:02 Qurzo xxxMaverick Tue Apr 4 2006 19:36:02 Pushed
ah, nu snap ik het alweer. Bedankt voor de update. Had ik het forum maar beter moeten lezen 8)7 8)7 8)7 |:( |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ibidem
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 09-08 16:44
Ik heb besloten om na ruim 6 maanden actief spelen maar eens te gaan stoppen. Het spel wordt eentonig, saai en door de blokkering van ICT op t werk van OGame helemaal niet leuk meer. Alle 8000 lg's en 700 SSen crash ik binnenkort wel eens in een leuke vijand!

offtopic:
nu maar hopen dat de vijand mee leest hier op GoT :)

..::System Specs::..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turfschipper
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 11-08 23:00

Turfschipper

Hup NAC

He teknoz, kan je bij mij geen 1666 lg te pletter laten vliegen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4Real
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14-09-2024
Als je totaal geen aanvaller bent kun je dan beter verdediging maken inplaats van een dikke vloot?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snowwie
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 06-08 02:24
4Real schreef op zaterdag 08 april 2006 @ 14:01:
Als je totaal geen aanvaller bent kun je dan beter verdediging maken inplaats van een dikke vloot?
Ligt er aan hoe je het bekijkt.. :X
:Y)

Mijn YouTube Channel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyberFive
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 18-05-2019
Heeft iemand enig idee wat er met het GoT OGame alliantie(s) forum aan de hand is?
Ik heb wat moeite om er op te komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

CyberFive schreef op woensdag 12 april 2006 @ 21:32:
Heeft iemand enig idee wat er met het GoT OGame alliantie(s) forum aan de hand is?
Ik heb wat moeite om er op te komen.
Zelfde hier, al de hele dag niet :/
Misschien heeft DF het forum bestookt met IP's :7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alfa Novanta
  • Laatst online: 11-08 23:08

Alfa Novanta

VRRROOOAAARRRP

hij is nog steeds niet up .. zou het dan nu echt gebeurt zijn !? :'(

My Youtube channel: Alfa Novanta
AMD Ryzen 7 5800X | ASRock X470 Taichi | 32GB Kingston HyperX Predator DDR4-3200 RGB | Gigabyte RTX3090 Gaming OC 24GB GDDR6 | Windows 10 x64 | HP Reverb G2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JustDutch
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 11-08 11:22

JustDutch

was ambtenaar :)

of heeft jamaicaman vergeten een rekening te betalen?

Forza Mucca

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

JustDutch schreef op donderdag 13 april 2006 @ 10:07:
of heeft jamaicaman vergeten een rekening te betalen?
hij heeft het geld gepakt en is naar Mexico vertrokken :P
nee, de domeinnaam verwijst nog keurig naar z'n server, maar ik denk dat die niet draait

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De_Bastaard
  • Laatst online: 11-08 23:49
Servertje is down ja, dat weten we nu onderhand wel :p

Ow ik vannacht:

http://board.ogame.nl/thread.php?threadid=39472

_O_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loque
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 08-07-2023

Loque

^^^^^

Mensen ik zit met een klein probleempje, Ik vertrek morgen voor 8 dagen naar Egypte. :z
Na dit netjes te hebben gemeld bij mijn clan leader probeerde ik de vakantie mode aan te zetten,

Maar ik krijg het volgende bericht:

Vakantie mode is niet mogelijk als er nog gebouwen gebouwd worden.

Simpel zul je denken, annuleren, maar ik heb alle planeten driedubbel gecheckt en er zijn ook geen ontwikkelingen bezig, geen schepen in aanbouw en ook geen verdediging.

Nu dacht ik gister oh misschien een bugje ik probeer het morgen op een andere pc, zelfde probleem.

HELP :)

I'm not in denial, im just selective in the reality I choose to believe. (Calvin & Hobbes)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Devian
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 13:35
ik heb volgende mijnen... is het aan te raden hier nog meer in te investeren/up te graden?

1)
Metaal 26
Kristal 23
Deut 19

2)
Metaal 24
Kristal 22
Deut 9

3)
Metaal 23
Kristal 20
Deut 12

4)
Metaal 22
Kristal 19
Deut 8

5)
Metaal 22
Kristal 20
Deut 14

6)
Metaal 22
Kristal 20
Deut 10

7)
Metaal 22
Kristal 20
Deut 11

8)
Metaal 22
Kristal 20
Deut 11

9)
Metaal 18
Kristal 18
Deut 15

https://wren.co/join/Devian

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alfa Novanta

Alfa Novanta

VRRROOOAAARRRP

Moeilijk te zeggen .. met een vloot als de mijne (*kuch* Phase's O-)) kom je hiermee in ernstige deut problemen! Ik had op het laatst 6x lvl 23 deutmijn staan en kon me toen redelijk redden. Echter als ik zou willen verhuizen met mijn vloot van 3 naar 4 zou mij dat op 100% recyclerspeed 2.4 Miljoen deut kosten (plaatsing dus je krijgt 1.2 Miljoen terug)

oeps enzo :X

maargoed, ik ben nu met de vut :z

het was onwijs leuk maar er zijn nog andere dingen naast Ogame die toch net iets belangrijker zijn ..

tabée :w

AMD Ryzen 7 5800X | ASRock X470 Taichi | 32GB Kingston HyperX Predator DDR4-3200 RGB | Gigabyte RTX3090 Gaming OC 24GB GDDR6 | Windows 10 x64 | HP Reverb G2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoetjeF
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 10-11-2012

JoetjeF

Mo Chuisneoir

Loque schreef op maandag 17 april 2006 @ 17:59:
Maar ik krijg het volgende bericht:

Vakantie mode is niet mogelijk als er nog gebouwen gebouwd worden.

Simpel zul je denken, annuleren, maar ik heb alle planeten driedubbel gecheckt en er zijn ook geen ontwikkelingen bezig, geen schepen in aanbouw en ook geen verdediging.
Je moet bij elke planeet naar 'Grondstoffen' gaan en dan een paar keer op 'bereken' clicken. Dat zou het moeten verhelpen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Resistor
  • Registratie: April 2001
  • Niet online

Resistor

Niet meggeren!

Ik hou altijd als maximumprijs voor een gebouw ongeveer 1M van een grondstof, meestal metaal.
Mijn mijnen zijn dus 25-22-22, met 25-13 solar en fusie.

Dat trek ik prima, heb maar 12 sats nodig om de rest aan te vullen.

Maar als alles vol is (nog heel wat te gaan als turtle zijnde) ga ik wel naar 27-23-23 met 26-14 voor de energie, aangevuld met nog wat meer sats.

En mij moet je niet iets laten besturen, dan weet je niet wat morgen mijn ideeen zijn, 1e plan was geen vechtvloot, enkel vracht, recyclers en sondes (voor sneltransport), en matige verdediging, en nu zit ik al aan de vernietigers (maar nog wel 2 per planeet, ik hou het bescheiden) :X

What will end humanity? Artificial intelligence or natural stupidity?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spider
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 31-12-2023
27 metaal is ereg duur, er je kan je afvragen of je dat de kosten waard is.

"Is your mother proud of you ?"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turfschipper

Turfschipper

Hup NAC

Ik ben stiekum de top 50 binnengeslopen.........

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Resistor
  • Niet online

Resistor

Niet meggeren!

spider schreef op vrijdag 21 april 2006 @ 15:34:
27 metaal is ereg duur, er je kan je afvragen of je dat de kosten waard is.
Dat moet je niet zeggen tegen iemand die pantser-12 heeft ;)

Maar dat lvl 27 is het laatste wat ik ga bouwen, als alles gebouwd is wacht ik op de score-update en sluit het hoofdstuk 'Ogame' met een glimlach af :)

En ik ben overgestapt van GoT II naar GoT I, ik hou er niet zo van om individueel bij de besten te horen, ben liever een gemiddelde speler in de betere groep ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoReseth
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 10-08 10:00
Hmmz metaal 27 ..., ik dacht dat ik redelijk netjes zat met mijn 23/24 O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snowwie
Ik heb hier zelfs al metaalmijn 28, die produceert wel lekker hoor. :)

Mijn YouTube Channel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: http://img409.imageshack.us/img409/6610/mtl304ld.png

O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Snowwie schreef op zaterdag 08 april 2006 @ 14:30:
[...]

Ligt er aan hoe je het bekijkt.. :X
:Y)
:o :'( :o
Ja da's minder ja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snowwie
Hahahaha wreed, dat is nog veel lekkerder.... :9

Mijn YouTube Channel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spider
  • Laatst online: 31-12-2023
Jezus henkie dat kan echt niet. Je hebt gewoon een RiP betaald voor een metaal mijn.
Ga toch raiden man. Gaat veel sneller

"Is your mother proud of you ?"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snowwie
spider schreef op maandag 24 april 2006 @ 11:24:
Jezus henkie dat kan echt niet. Je hebt gewoon een RiP betaald voor een metaal mijn.
Ga toch raiden man. Gaat veel sneller
Op de korte termijn kost het hem veel grondstoffen, maar op de langere termijn werkt het echt wel in z'n voordeel. Ga maar eens een paar weken tellen.

Stel: jij hebt metaalmijn niveau 26 : die produceerd 9.296 metaal in het uur
Frivole H heeft metaalmijn niveau 30: die produceerd 15.704 metaal in het uur.

Verschil per uur : 6.408 metaal
Per dag (24 uur) dus : 24x6.408=153.792 metaal
Per week dan: 1.076.544 metaal

..en dat is dus enkel het verschil tussen jou en hem.
Zijn totale produktie komt dan op:
15.704 x 24 x 7 = 2.638.272 metaal per week.
Dus in nog geen 3 weken heeft ie z'n metaal er alweer uit. :)

[ Voor 19% gewijzigd door Snowwie op 24-04-2006 13:18 ]

Mijn YouTube Channel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silent7
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 12-12-2024
Zo he...
Oorlog en niemand die er hier iets over zegt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Silent7 schreef op donderdag 27 april 2006 @ 19:57:
Zo he...
Oorlog en niemand die er hier iets over zegt?
:9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik kan wel dingen over hangtieten gaan roepen, maar daar is ook niemand mee geholpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Motrax
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online

Motrax

Profileert

Verwijderd schreef op vrijdag 28 april 2006 @ 19:21:
ik kan wel dingen over hangtieten gaan roepen, maar daar is ook niemand mee geholpen
Hebben jullie het daar nog steeds over? Dat heeft wel indruk gemaakt :X

☻/
/▌
/ \ Analyseert | Modelleert | Valideert | Solliciteert | Generaliseert | Procrastineert | Epibreert |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoReseth
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 10-08 10:00
Dat zijn de minder fijne dingen van ogame :(

Frivole Henkie, wat ik me dan afvraag, jij hebt zulke hoge mijn levels, waarom sta je dan nog redelijk laag qua ranking ? Doe je weinig aan vloot ofzo ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snowwie
Goudhaai eindelijk weer gedegradeerd tot Goudvis.. :)

Mijn YouTube Channel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xxxMaverick
he, ik heb eindelijk ook eens die Tja ontmoet. Die heeft het echt niet zo op got geloof ik. Wel een beetje kansloos, kost haar/hem meer deut om aan te vallen dan het oplevert 8)7 8)7 vreemd figuur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

xxxMaverick schreef op vrijdag 05 mei 2006 @ 23:38:
he, ik heb eindelijk ook eens die Tja ontmoet. Die heeft het echt niet zo op got geloof ik. Wel een beetje kansloos, kost haar/hem meer deut om aan te vallen dan het oplevert 8)7 8)7 vreemd figuur
Da's nou het fenomeen wat we oorlog noemen.. prutser

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rapture
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 13:21

rapture

Zelfs daar netwerken?

xxxMaverick schreef op vrijdag 05 mei 2006 @ 23:38:
Tactical hit en het overheerlijk genieten van het feit dat je een topper neergehaald hebt. Het is dus de moeite waard om een sterke vloot te schrooten met lichte verliezen.

[ Voor 10% gewijzigd door rapture op 06-05-2006 00:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xxxMaverick
Verwijderd schreef op vrijdag 05 mei 2006 @ 23:59:
[...]

Da's nou het fenomeen wat we oorlog noemen.. prutser
gozer.....ze viel een planeet aan met 100 light laser en 200 raket.....Ze maakt 10000 deut buit en that's it......

Als ze nou mijn vloot pakt ok......en waarom nou meteen prutser? 8)7 hoe oud ben je eigelijk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xxxMaverick
rapture schreef op zaterdag 06 mei 2006 @ 00:51:
[...]
Tactical hit en het overheerlijk genieten van het feit dat je een topper neergehaald hebt. Het is dus de moeite waard om een sterke vloot te schrooten met lichte verliezen.
tja misschien, maar dan moet ze niet een b planeet pakken waar niks te doen is :) dat bedoel ik. Als ze nou mijn vloot pakken dan snap ik het ook natuurlijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlashBang
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 10:03

FlashBang

Hoi.

Tricked/Trickz is 14 jaar en hij gedraagd zich als nog jonger, magoe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Devilion schreef op zondag 07 mei 2006 @ 14:20:
Tricked/Trickz is 14 jaar en hij gedraagd zich als nog jonger, magoe
Nah fout.. altijd nog 15, eh. En trouwens ik ben zo'n beetje gestopt met ogame.. ben een opvolg0r aan het zoeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martin
  • Laatst online: 17-06 20:00
Verwijderd schreef op zondag 07 mei 2006 @ 18:28:
[...]

Nah fout.. altijd nog 15, eh. En trouwens ik ben zo'n beetje gestopt met ogame.. ben een opvolg0r aan het zoeken.
Zo, een heel jaar ernaast, dat maakt het verschil.

Enneuh... opvolg0r? :/ :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silent7
xxxMaverick schreef op zaterdag 06 mei 2006 @ 08:20:
[...]

gozer.....ze viel een planeet aan met 100 light laser en 200 raket.....Ze maakt 10000 deut buit en that's it......

Als ze nou mijn vloot pakt ok......en waarom nou meteen prutser? 8)7 hoe oud ben je eigelijk?
Zoals ik je ook ingame zei, was ik door de oorlog gedwongen hits als deze te doen.
Gelukkig voor got heb ik het erg druk en als het weer op de vrije momenten lekker is ga ik natuurlijk ook niet achter de PC zitten.

xxxmaverick, je zat in de range van lieden die ik even helemaal stuk moest slaan vanwege die stomme, door got verklaarde oorlog.
Ik heb je niet stukgeslagen, ik geloof op je twee planeten binnen bereik 4 keer aangevallen dus dat valt alleszins mee zou ik zo denken..

Ik zie dat je 4 planeten in 3 hebt, en als je vloot daar ligt kan je vanuit mij nog wel even genieten ervan, op die plekken in 6 ben je al onveiliger, maar we zullen het in de toekomst wel zien hoe de dingen lopen.
Maanden terug crashte goudvis mn hele vloot en vlak voor zijn stoppen heb ik er qua slagen (of iig slagenreeksen) 4-3 van gemaakt en heb m aardig wat schade toegebracht en zeker het oude verlies teruggehaald. Ik heb de tijd en neem de tijd.

we zullen zien.

Speler Rutal heeft ook ooit eens een raiding gedaan vlak voor er een volgende gebouw van de bouwlijst aan kon gaan, dat heb ik tienvoudig teruggehaald.
1 - 1
Maar hij en Kliko besloten toen mijn def weg te IP-en (2 - 1), de 1760 punten die dat kostte ga ik wederom bij hem verhalen en ik houd er wel van het een beetje moeilijk te maken dus zoals ik ook tegen hem zei, minimaal tienvoudig ervan voor het 2 - 2 is..
Tussen 1 - 0 en 1- 1 zat een maandje of zo. nu met die war zal het even duren voor het 2 - 2 is maar ook hier zal de tijd leren hoe het gaan, ik ben iig geen Ahab.
In het geval van zowel Rutal als jou is wel gebleken dat het crashen en raiden schijnbaar met groot gemak gaat dus ik maak me geen zorgen, jullie lijken meer op een goudvis dan een witte walvis :D

Plezier iig,

Tja

(EDIT:
Trick heeft natuurlijk een punt, als GoT oorlog verklaard moet je niet gaan huilen dat dit soort slagen gebeuren, of huilen, degene die het doet voor vreemd uitmaken.
Noem hen die achter de oorlogsdrang van S5 en GoT zitten dan eerder vreemd die riepen het immers over de hele got clan uit.

En als je het woord vreemd gebruikt voor iets dat normaal is past het woord prutser daar eigenlijk best wel goed bij.
En mensen toch laten we ajb door de typo's en vauten heen kijken, het gaat erom dat je snapt wat er bedoeld wordt, dit is forum over spelletje en niet over de Nederlandse taal.
)

[ Voor 15% gewijzigd door Silent7 op 08-05-2006 06:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enermax
  • Laatst online: 14-07 00:04
Ik als noob GoTer (speel 13 dagen) vind het ook raar dat FDF niet geheel GoT mag aanvallen. Oorlog is oorlog en daarbij moet je alles aangrijpen om te winnen. En als het nodig is om de kleintjes te pakken (zoals ik) dan moet je dat vooral doen.
Als je er als kleintje niet meet uitkomt heb je toch je aliantie om te helpen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

enermax schreef op maandag 08 mei 2006 @ 16:55:
Ik als noob GoTer (speel 13 dagen) vind het ook raar dat FDF niet geheel GoT mag aanvallen. Oorlog is oorlog en daarbij moet je alles aangrijpen om te winnen. En als het nodig is om de kleintjes te pakken (zoals ik) dan moet je dat vooral doen.
Als je er als kleintje niet meet uitkomt heb je toch je aliantie om te helpen?
Idd. En je hebt altijd nog de 5000 punten regel etc dus in princiepe kan je gewoon flink opbouwen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlashBang

FlashBang

Hoi.

Flink noemt ie dat.
Je eerste schepen rollen uit de werf en trickje komt langs zeilen, boem, terug onder de 5000 en je kunt weer "flink opbouwen"

Maja, gebeurd mij niet echt :( Alleen Cliff is 1x langs geweest op mijn onbewaakte kolonie om wat klein grut te jatten..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enermax
  • Laatst online: 14-07 00:04
Als mij dat zou gebeuren. Dan bouw ik een kolonisatieschip. Verhuis naar een GoT kolonie. Verhuis mijn resources mee en laat een berichtje rondgaan dat tricked geraped moet worden })

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

enermax schreef op maandag 08 mei 2006 @ 21:27:
Als mij dat zou gebeuren. Dan bouw ik een kolonisatieschip. Verhuis naar een GoT kolonie. Verhuis mijn resources mee en laat een berichtje rondgaan dat tricked geraped moet worden })
Kom maar op hoor..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Speelt iemand dit nog? Ik heb op aanraden van Luna BCrNet me er ook maar eens op gestort.
Toen er stond dat je minstens om de 4 dagen moet spelen moest ik toch even nadenken of ik wel in de alliance zou willen. Ik zal het nu wel "fanatiek" spelen, maar kan best zijn dat ik het een week of wat laat liggen. (GW eet tijd :P )

Ik speel nu samen met nog een andere GW guildy (en Luna dus) en het zal wel een "nog even voor het slapen gaan"-spelletje worden gezien we meestal nog wel even aan het nababbelen zijn op TS.

Mijn vraag: Hoe strak is die 4 dagen regel en is die bootcamp echt nodig? GoT III was groter als II zag ik, wat is hier de reden van? Is er nog een extra functie mbt bootcamp?

Nee, ik heb niet het hele topic doorgelezen, maar wel de OP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

maar kan best zijn dat ik het een week of wat laat liggen.
Kun je er beter niet aan beginnen. Zoiezo niet echt zinvol om nu nog met uni 2 of uni 3 te beginnen omdat je zo'n achterstand hebt die je nooit zal kunnen inhalen

En ja, er is nog best een grote groep got'ers die nog spelen ja (vooral uni 2 en uni 3)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zephyer
  • Laatst online: 10-07 16:15
Verwijderd schreef op woensdag 24 mei 2006 @ 03:06:
[...]

Kun je er beter niet aan beginnen. Zoiezo niet echt zinvol om nu nog met uni 2 of uni 3 te beginnen omdat je zo'n achterstand hebt die je nooit zal kunnen inhalen

[...]
Hmmm.. ben ik het niet mee eens..
Je kan met gemak door 1 of 2 keer inloggen best het spel spelen IMHO.

De achterstand nooit inhalen.. MOET dat dan .. :?
Ik ben in een maand tijd normaal gestegen..
Maar je wordt natuurlijk bij gestaan door je vrienden ;)

Omtrent GoT I, II of III ..
Men heeft III juist gemaakt zodat je lekker rustig je ervaring kan opdoen..
Zit dus vol met 'n00bs'.. waaronder ikzelf..

Later kan eventueel doorgestroomd worden naar II of I.
Deze mensen zijn ook vaak in oorlog (niet negatief bedoeld, is gewoon onderdeel van het spel)
Hiermee worden dan de 'n00bs' buiten de gevechten gehouden om ze zo te sparen.
Als je nl. lid was van deze alliantie.. dan viel men je aan uit naam van de oorlog..
En trust me.. dat wil je niet.. :)

MW | BF1 Stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Resistor
  • Niet online

Resistor

Niet meggeren!

Ik zit wel in GoT 1, maar ik doe niet actief mee in de oorlogen. Val niet aan, en word ook nauwelijks aangevallen. Er zitten volgens mij een paar van een vijandelijke clan in de buurt, maar het lijkt wel of wij een stilzwijgende wapenstilstand hebben.
Af en toe een spioprobe, en that's it.

'Vroeger' viel ik wel eens inactieven aan voor de grondstoffen, maar hoewel die zat in mijn buurt zitten doe ik er niets mee, ik gebruik al mijn vlootsloten om grondstoffen te transporteren naar de ene planeet waar ik wat wil bouwen, en dat gaat prima.

Ik ben meer een solide puntenbouwer (hoewel dat 'solide' ook een beetje minder aan het worden is, ben veel verdediging aan het bouwen, en ik heb spijt dat ik zware gevechtsschepen heb :P )

Ik heb een tijdje overwogen om er mee op te houden, maar ik ben alleen opgehouden met IRC, en log maar een paar keer per dag in om de boel te versturen. Vandaag ben ik vrij, en staat er gewoon een venstertje Ogame open, als ik weer een vlootslot vrij krijg ga ik weer grondstoffen versturen.

[ Voor 19% gewijzigd door Resistor op 26-05-2006 11:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turfschipper

Turfschipper

Hup NAC

Ik ben in uni 2 begonnen als 8 duizend zoveelste. Nu sta ik 30ste.

Dus je kan altijd beginnen en proberen hogerop te komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Resistor schreef op vrijdag 26 mei 2006 @ 11:44:
Ik zit wel in GoT 1, maar ik doe niet actief mee in de oorlogen. Val niet aan, en word ook nauwelijks aangevallen. Er zitten volgens mij een paar van een vijandelijke clan in de buurt, maar het lijkt wel of wij een stilzwijgende wapenstilstand hebben.
Af en toe een spioprobe, en that's it.

'Vroeger' viel ik wel eens inactieven aan voor de grondstoffen, maar hoewel die zat in mijn buurt zitten doe ik er niets mee, ik gebruik al mijn vlootsloten om grondstoffen te transporteren naar de ene planeet waar ik wat wil bouwen, en dat gaat prima.

Ik ben meer een solide puntenbouwer (hoewel dat 'solide' ook een beetje minder aan het worden is, ben veel verdediging aan het bouwen, en ik heb spijt dat ik zware gevechtsschepen heb :P )

Ik heb een tijdje overwogen om er mee op te houden, maar ik ben alleen opgehouden met IRC, en log maar een paar keer per dag in om de boel te versturen. Vandaag ben ik vrij, en staat er gewoon een venstertje Ogame open, als ik weer een vlootslot vrij krijg ga ik weer grondstoffen versturen.
Kom bij de Veterans dan ;)

We zijn allemaal zoals jou bezig

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 26-05-2006 15:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B1tneuker
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 13:07
mmmm, vanochtend vroeg fijn aangevallen door Tja...
Mn hele vloot gecrashed, en een behoorlijke zeut resources kwijt :'(
Zijn er toevallig mede GoTters die wat resources over hebben? O-)
Stuur even een ingame message naar AcidPhoenix ( B1tneuker mocht niet als naam, mensen konden er aanstoot aan nemen ofzo |:( )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Like, tja speelt niet meer enzeau.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B1tneuker
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 13:07
Like, look before you talk....

Naam Alliantie Thuisplaneet Coördinaten Titel
Tja Section5 kolonie * 3:241:11 129

overtuigd?.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tja = smokkelaar 8)7

[ Voor 30% gewijzigd door Verwijderd op 01-06-2006 22:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Illegal_Alien
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Illegal_Alien

PanzerAirlines.nl Rulezzzz

Dat is Tja niet, look before you talk ;)

Mijn bescheiden aantal systeempies!
More ways to die. More reasons to live.
Officieel AchtbaanFreak ©2004
#boeiend.Illegal_Alien | #got-et & #boeiend @ Qnet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Resistor
  • Niet online

Resistor

Niet meggeren!

Verwijderd schreef op vrijdag 26 mei 2006 @ 15:49:
[...]

Kom bij de Veterans dan ;)

We zijn allemaal zoals jou bezig
Ik heb nooit bij S5 gezeten, dus S5 veteran ben ik niet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Illegal_Alien
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Illegal_Alien

PanzerAirlines.nl Rulezzzz

Ben ook op een blauwe maandag Veteran geweest, dus S5 is niet een vereiste :P

Mijn bescheiden aantal systeempies!
More ways to die. More reasons to live.
Officieel AchtbaanFreak ©2004
#boeiend.Illegal_Alien | #got-et & #boeiend @ Qnet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Whehee ingame ban tot 2033 :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlashBang

FlashBang

Hoi.

strak geregeld ;x

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat Tja was een grapje van mij :+ , en daarna heb ik de account weer teruggegeven aan Smokkelaar omdat ik wilde stoppen (ben dus inmiddels gestopt; nooit meer werkker zetten :) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• solomo
  • Niet online

solomo

.....huh?

Ik ben van plan te stoppen, heb er gewoon geen zin in om telkens te moeten inloggen op ongunstige mommenten om te fleetsaven (momenteel geen vleet meer :P ) als iemand intresse heeft stuur dan maar een mailtje naar denn1980 at hotmail (post ook even hiet dat je al een aanvraag verstuurd hebt anders word ik zo gespammed :P )

71675 (rang 960 van 6391)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SleutelMan
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 11-08 22:59

SleutelMan

Alle Dagen Heel Druk

jammer. Fleetsaven doe ik altijd dan ook voor langere tijden, minstens een paar uur overtijd en tot nu toe ook nooit problemen ermee gehad. Ik zal op IRC nog wel ff het zeggen, maar ik gok dat het animo niet groot is, zelfs voor een top10 account werd er tig x gehusseld en kwam er niets uit aangezien niemand zn huidige account kwijt wilde :X

Logius | Somda | Twitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zephyer
Ik heb boerenlater z'n oude account overgenomen destijds..
Ik moet je zeggen.. het is ff ' wennen' .. waarom.. ja..

Weet het niet..
Niet de planeten op de plekken waar je ze persoonlijk zou willen..
Groote van de planeten is ook niet je van het..

Dus je bent nogal bezig met reorganiseren.. :P
(nofi tegen boerenlater natuurlijk ;) )

Voordeel is dat je (als het goed is) verder ontwikkeld bent qua techniek etc.. :)

MW | BF1 Stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SleutelMan

SleutelMan

Alle Dagen Heel Druk

Zephyer schreef op woensdag 14 juni 2006 @ 16:39:
Ik heb boerenlater z'n oude account overgenomen destijds..
Ik moet je zeggen.. het is ff ' wennen' .. waarom.. ja..

Weet het niet..
Niet de planeten op de plekken waar je ze persoonlijk zou willen..
Groote van de planeten is ook niet je van het..

Dus je bent nogal bezig met reorganiseren.. :P
(nofi tegen boerenlater natuurlijk ;) )

Voordeel is dat je (als het goed is) verder ontwikkeld bent qua techniek etc.. :)
Ik had hetzelfde met GoUdViS zn account, en inmiddels heb ik alles wel een beetje op orde, hoewel er altijd nog meer te doen valt :P. Mijnen upgraden, inmiddels ook een beetje vloot bouwen en dat stomme graviton-projectje enzo :+

Logius | Somda | Twitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snowwie
SleutelMan schreef op woensdag 14 juni 2006 @ 17:32:
[...]

Ik had hetzelfde met GoUdViS zn account, en inmiddels heb ik alles wel een beetje op orde, hoewel er altijd nog meer te doen valt :P. Mijnen upgraden, inmiddels ook een beetje vloot bouwen en dat stomme graviton-projectje enzo :+
Hmmmm,,, graviton projectje? :)

Mijn YouTube Channel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Snowwie schreef op woensdag 14 juni 2006 @ 23:15:
[...]

hé, hij leeft nog :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SleutelMan

SleutelMan

Alle Dagen Heel Druk

Snowwie schreef op woensdag 14 juni 2006 @ 23:15:
[...]

Like duh dat ik er mee bezig was, GoUdViS had speciaal daarvoor al 2 kolonieen gesticht voordat ik de account overnam. En nee, ik ga niet vertellen waar ik dat projectje doe :+

Logius | Somda | Twitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brantje
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 08-08 07:48

Brantje

De post is daar >>

Ik ben nu ook bezig met graviton in uni 4, zit al ruim op 84% dus dat schiet lekker op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

graviton lvl 2 hier, iemand m'n solars schroten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brantje
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 08-08 07:48

Brantje

De post is daar >>

jij spoort niet met je graviton 2, waar voor heb je dat nodig :\

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captein
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 08-08 17:34
Onderzoekspunten waarschijnlijk, of voor de lol.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skimovic
  • Laatst online: 25-02 03:16
Captein schreef op dinsdag 20 juni 2006 @ 12:47:
Onderzoekspunten waarschijnlijk, of voor de lol.
Nee bij hogere levels graviton krijg je de verborgen optie tot cloaking techniek ;)

Waarmee je uiteindelijk je hele planeet onzichtbaar kan maken })

Abit nf7-s, Amd xp 2800+ Barton, 1024mb DDR400 Dualchannel (2*512), 200gb 7200rpm 8 mb cache + 2* 120gb 7200rpm 8 mb cache

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alfa Novanta

Alfa Novanta

VRRROOOAAARRRP

:w /me zwaait naar al die bekende gezichten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Skimovic schreef op vrijdag 07 juli 2006 @ 06:42:
[...]

Nee bij hogere levels graviton krijg je de verborgen optie tot cloaking techniek ;)

Waarmee je uiteindelijk je hele planeet onzichtbaar kan maken })
kijk, meneer hier snapt het

hallo buttje :w

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 07-07-2006 08:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cramthabam
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 22-07 15:59

Cramthabam

Leef en laat leven

ing._Buttje schreef op vrijdag 07 juli 2006 @ 07:27:
:w /me zwaait naar al die bekende gezichten
Je gaat me toch niet vertellen dat je weer begonnen bent?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Resistor
  • Niet online

Resistor

Niet meggeren!

Doet ook even :w naar de rest, ik ben niet echt actief, 2x per dag dingetje bouwen, en vlootje sturen naar volgende planeetje die dingetje nodig heeft.

4 planeten vol (dus geen velden meer vrij, totdat energietechniek-12 goedkoper is dan het goedkoopste gebouw), en 2 bijna vol waarvan 1 de voorkeur heeft om eerst vol te hebben (de andere is de outpost, te ver weg om dagelijks een vloot heen te sturen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben ook niet echt actief meer en heb in maanden niet meer geraid.
Ik heb daarentegen flink in mijnen geïnvesteerd.
Ik heb nu 2x lvl 30 metaal, 3x lvl 29 en 4x lvl 28. Kristalmijnen zijn overal lvl 26 t/m 28 en duet fabrieken lvl 24 t/m 26.
Daardoor heb ik nu voldoende inkomsten om het onderzoek naar cloaking techniek te bekostigen.

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 07-07-2006 09:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skimovic
DIe 2 lvl 30 metaal heb ik ook, en paar deut 24 en een deut25, verder blijf ik wat achter met mijnen.
Ik stop zoals bekend alles in vloot namelijk :)

Maar nu dan ook weer een duur gebouw, mn nano5 ga ik morgen aanzetten (nu dubbel nano4)

En verder weer een mijlpaal bereikt, ik heb mn streven van 10k kruisers nu ook bereikt.

En henkie hou jij niet miljoenen deut over dan?

Abit nf7-s, Amd xp 2800+ Barton, 1024mb DDR400 Dualchannel (2*512), 200gb 7200rpm 8 mb cache + 2* 120gb 7200rpm 8 mb cache

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Skimovic schreef op zondag 09 juli 2006 @ 04:50:
En henkie hou jij niet miljoenen deut over dan?
net 2x terravormer lvl 6 aangezet, dus nee :P
maar als je wat nodig hebt, hoor ik het wel

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 09-07-2006 11:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turfschipper

Turfschipper

Hup NAC

cloaking techniek.

ik neem aan dat dit een geintje is Henkie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nope, ik quote:
Cloaking techniek

Cloaking techniek is een techniek waarbij een enorm zwaartekrachtveld wordt opgewekt d.m.v. graviton generatoren. Dit veld zorgt ervoor dat het licht wordt afgebogen, zodat niet alleen gevechtsschepen, maar ook hele planeten aan het zicht kunnen worden onttrokken. Om het benodigde zwaartekrachtveld op te wekken, is een enorme hoeveelheid graviton deeltjes nodig. Vereisten: Energie techniek (niveau 14), Graviton techniek (niveau 2)
graviton lvl 2 en energie lvl 13 zijn al af, nog 1 energie level en ik ben er :7

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 09-07-2006 19:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geckoo
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 11:51

Geckoo

Good news, everyone!

Wat buttje kan kan ik ook :) :w

ik heb trouwens nog 2 commander accounts over in uni2 en 3. de commander loopt door tot 12-12 iemand interesse?
oh ik heb ook nog een officeel ogame t-shirt :D
dus mocht er iemand zijn in de alliantie die wilt :) een mailtje doet wonderen :+

Professor Hubert Farnsworth: Shut up friends.
My internet browser heard us saying the word Fry and it found a movie about Philip J. Fry for us. It also opened my calendar to Friday and ordered me some french fries.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Milenko
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 22-01-2024
:| waarom staat die er niet tussen als je kijkt bij t kopje technologie ?
ik neem aan dat dat wel zou moeten...

ow laat maar... was zo stom om t voorgaande niet te lezen

[ Voor 22% gewijzigd door Milenko op 09-07-2006 19:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snowwie
hehe :) hé Frivole, leuk je hier ook even weer te zien. :Y)

Mijn YouTube Channel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turfschipper

Turfschipper

Hup NAC

Waar quot je dat dan van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkadon
  • Registratie: Juli 2005
  • Niet online
Hey heeft Got nog steeds een alliantie? en hoe gaat het daarmee? welke plek staan we?:) ik ben gestopt met de game toen demonfreak ons gebackstabbed had.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zephyer
Nou.. welke bedoel je ;) :P

Ben nu goed op stoom..
Mijnen gaan lekker.. kolonies ff verplaatst naar grotere plekken .. O-)
Deze nog ff aan het opbouwen..

Ik ben klaar om graviton te beginnen.. maar vind het nog niet echt nuttig .. :/
* Zephyer is btw erg blij met z'n maantje .. O-)

MW | BF1 Stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

darkadon schreef op maandag 10 juli 2006 @ 02:56:
Hey heeft Got nog steeds een alliantie? en hoe gaat het daarmee? welke plek staan we?:) ik ben gestopt met de game toen demonfreak ons gebackstabbed had.
in Uni2 zijn er nu:
GoT 1
GoT 2
GoT 3
Section5 (GoT knokploeg)
Veterans (ex-Section 5 leden)

Section5 staat 2e op puntentotaal en 1e op points per member
de GoT ploegen zijn een beetje uitgedund de laatste tijd, maar staan nog steeds in de top25
ik geloof dat er binnenkort een nieuwe ledenwerf actie wordt gehouden vanwege het 1-jarig bestaan van de GoT alliantie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silent7
punten per member?
LOL
Daar stond ik op alle drie de plekken nr 1 :D
(k als eenmans allie maar toch I.H.o.T. stond er wel :D kon ik mezelf toch even op 1 wanen, heerlijk toch stats :D)

Nee hoor, Section5 doet het erg goed, de rest speelt gewoon lekker door, niet alleen got, maar ook de andere allies.

[ Voor 12% gewijzigd door Silent7 op 14-07-2006 02:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turfschipper

Turfschipper

Hup NAC

He Skimo,

wat hebben jullie lifetrack aangeboden dat hij nu bij jullie zit?

Zo is de spanning aan de top helemaal weg.

Jammer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skimovic
stalscu schreef op vrijdag 14 juli 2006 @ 03:22:
He Skimo,

wat hebben jullie lifetrack aangeboden dat hij nu bij jullie zit?

Zo is de spanning aan de top helemaal weg.

Jammer.
Niks, was zijn idee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bergen
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 07-08 20:31

Bergen

Spellingscontroleur

Snowwie schreef op vrijdag 18 november 2005 @ 20:08:
Je mag niet op eigen houtje NAP's (niet aanval protocol) afsluiten met andere allianties,
Misschien was 't al gezegd, maar NAP staat voor Non-Aggression Pact.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alfa Novanta

Alfa Novanta

VRRROOOAAARRRP

Cramthabam schreef op vrijdag 07 juli 2006 @ 08:22:
[...]

Je gaat me toch niet vertellen dat je weer begonnen bent?
Nope .. veel te stressfull om zo aan de kop bezig te zijn met knokken/raiden. Wel onwijs leuk, maar niet te combineren met mijn werk.

Bovendien hebben mijn ex en ik het weer aangelegd na elkaar een hele poos niet meer te hebben gezien en dingen gaan _erg_ goed :)

Ik mis het spelletje en de spanning en natuurlijk de contacten wel hoor ...... mjah

/me niet meer kan meelezen @GoT Ogame forum ;(

edit: Phaseshifter is trouwens lekker stennis aan het schoppen met die ex -vloot van me :P _o_

[ Voor 8% gewijzigd door Alfa Novanta op 14-07-2006 07:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silent7
Zeg zijn die T_Shirts for real of zou het een eenmaige actie zijn zodat jullie eindelijk Tja kunnen zien? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KatirZan
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 10-07 14:49

KatirZan

Wandelende orgaanzak

Verwijderd schreef op donderdag 13 juli 2006 @ 10:24:
[...]

in Uni2 zijn er nu:
GoT 1
GoT 2
GoT 3
Section5 (GoT knokploeg)
Veterans (ex-Section 5 leden)

Section5 staat 2e op puntentotaal en 1e op points per member
de GoT ploegen zijn een beetje uitgedund de laatste tijd, maar staan nog steeds in de top25
ik geloof dat er binnenkort een nieuwe ledenwerf actie wordt gehouden vanwege het 1-jarig bestaan van de GoT alliantie
Tja....ook wij (T.N.T.) stijgen weer gedeeltelijk...na een leden sweep zijn we nu aan een max van 20 leden voor de hoofd-alliantie en een flink aantal leden voor de wing....

Stonden eerst op 2e plaats..nu 12e ofzo....

Wabbawabbawabbawabba

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turfschipper

Turfschipper

Hup NAC

Ik ben nog steeds helemaal alleen, 28ste plaats. En het bevalt me goed. Ik hoef met niemand rekening te houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Domino
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 13:46
Ik ook niet, alleen ruilen gaat wat makkelijker.

Wordt erg vrij gelaten in S5 wat dat betreft.
Pagina: 1 ... 8 9 Laatste