GoT II Alliance: Ogame - Universum II Deel 3

Pagina: 1 ... 7 ... 9 Laatste
Acties:
  • 9.590 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snowwie
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 06-08 02:24
KONSEY heeft inmiddels een doodster.. :)

Ik spaar er ook voor, maar zie een beetje op tegen die hyperruimte motor techniek 7, alleen die kost al een week om te 'onderzoeken', misschien dat het iets korter wordt als ik onderzoekslab niveau 12 klaar heb.

Om dan nog maar niet te zwijgen van het bekostigen van die doodster... :)

Maar ach, je moet het spel toch leuk houden..

[ Voor 82% gewijzigd door Snowwie op 30-01-2006 00:19 ]

Mijn YouTube Channel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: http://img66.imageshack.us/img66/869/rip2gk.png

O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Resistor
  • Registratie: April 2001
  • Niet online

Resistor

Niet meggeren!

Ik zit ook 5 stappen van die dingen af, lab naar 12 (2); graviton (1); hypermotor naar 7 (2)
-edit-
Ik vergeet de nano, kan handig zijn om de tijd een beetje korter te maken :o

Mijn gevoel zegt dat ik die dingen over 2 weken ook kan hebben.
(maar ik bouw ze niet, wat heeft een turtle nou aan die dingen?, ik besteed de resources liever aan dingen die niet kapot kunnen als gebouwen en onderzoek)

[ Voor 13% gewijzigd door Resistor op 30-01-2006 08:10 ]

What will end humanity? Artificial intelligence or natural stupidity?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snowwie
Vergis je niet in die Graviton, daar heb je 300.000 vrije energie voor nodig, of omgerekend een kleine 6000 zonnesats (als je gem. 50 energie output per sat rekent).

Dat kost je dan 12 miljoen kristal en 4 miljoen deut: Graviton techniek niveau 1. Als je het eenmaal hebt hoef je datzelfde energie niet te behouden.

Mijn YouTube Channel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XWB
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

XWB

Devver
Snowwie schreef op maandag 30 januari 2006 @ 00:18:
KONSEY heeft inmiddels een doodster.. :)

Ik spaar er ook voor, maar zie een beetje op tegen die hyperruimte motor techniek 7, alleen die kost al een week om te 'onderzoeken', misschien dat het iets korter wordt als ik onderzoekslab niveau 12 klaar heb.

Om dan nog maar niet te zwijgen van het bekostigen van die doodster... :)

Maar ach, je moet het spel toch leuk houden..
Waarom bouw je geen intergalactisch onderzoeksnetwerk ? Hyperruimte motor techniek 7 duurt hier slechts 4 dagen.

March of the Eagles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Banjy
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 11-08 21:32
Even een vraagje:

Ik heb iemand in de buurt die ik wel eens wil bezoeken. Maar dan wil ik eerst een paar IP rakketten er op gooien. Maar wat kan ik verwachten aan damage?

Hij heeft zowel een kleine als een grote schildkoepel... En vooral veel kleine lasers...

Dus wat kan ik verwachten met 1 raket?

Photography Portfolio Straaljager filmpje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Domino
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 23:10
Je kan kiezen waar je de raketten op wil vuren.
Kies altijd voor defense, niet voor de koepels.

Koepels maak je kapot met je aanvallende vloot . Ze vuren niet terug, dus verliezen zijn minimaal/nihil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Banjy
Domino schreef op dinsdag 31 januari 2006 @ 11:19:
Je kan kiezen waar je de raketten op wil vuren.
Kies altijd voor defense, niet voor de koepels.

Koepels maak je kapot met je aanvallende vloot . Ze vuren niet terug, dus verliezen zijn minimaal/nihil.
oh ok dat wist ik niet, thnx!

Edit\ Gaan die IP raketten eigenlijk net zo snel als spionage sondes? Dus dat je die lanceert vlak voordat je hoofdvloot aankomt... Of moet ik toch wel rekening houden met 15min ofzo?

[ Voor 22% gewijzigd door Banjy op 31-01-2006 12:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rvrbtcpt
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 18:26
Sow. Wat heb je daar al mee gesloopt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skimovic
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 25-02 03:16
gefeliciteerd met de ster des doods maar ik moet toch zeggen dat ik ze meer een showobject vindt, je kan er amper een normale aanval mee uitvoeren en dan zijn ze hun punten in mijn ogen niete cht waard, bouw dan voor ongeveer dezelfde hoeveelheid grondstoffen 100 vernitigers. Heb je in mijn ogen meer aan en ze knallen zon ster uit de lucht.

En manen vernitigen was geloofik echt een minimale kans op succes, maar daar kan ik naast zitten.

[ Voor 14% gewijzigd door Skimovic op 31-01-2006 12:28 ]

Abit nf7-s, Amd xp 2800+ Barton, 1024mb DDR400 Dualchannel (2*512), 200gb 7200rpm 8 mb cache + 2* 120gb 7200rpm 8 mb cache

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turfschipper
  • Laatst online: 22:57

Turfschipper

Hup NAC

Maar als je een aantal van die sterren op je planeet hebt liggen, heb je toch een verdediging die haast niet te verslaan is?

maw, sterren zijn goed voor verdediging?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skimovic
  • Laatst online: 25-02 03:16
stalscu schreef op dinsdag 31 januari 2006 @ 17:17:
Maar als je een aantal van die sterren op je planeet hebt liggen, heb je toch een verdediging die haast niet te verslaan is?

maw, sterren zijn goed voor verdediging?
Voor de prijs van een aantal sterren kun je ook heel veel scheepjes bouwen, en daar heb je meer aan.

Abit nf7-s, Amd xp 2800+ Barton, 1024mb DDR400 Dualchannel (2*512), 200gb 7200rpm 8 mb cache + 2* 120gb 7200rpm 8 mb cache

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

't is inderdaad een show object
en een leuke bijkomstigheid is dat ie manen kan mollen
en daar gaan we ze dan ook voor gebruiken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snowwie
Waar zijn die 10k zonne sats nu dan die je nodig had voor de Graviton techniek?

Of heb je de SDD tussentijds al verplaatst?

Mijn YouTube Channel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlashBang
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 23:37

FlashBang

Hoi.

10k heb je zowieso niet nodig :> warme planeet zoeken :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Resistor
  • Niet online

Resistor

Niet meggeren!

Devilion schreef op woensdag 01 februari 2006 @ 15:23:
10k heb je zowieso niet nodig :> warme planeet zoeken :P
Klein planeetje dicht bij de zon, lab-12, de 6000 sats die je nodig hebt, onderzoeken, en als het onderzoek klaar is *boem* planeetje weer verlaten.
Het enige probleem is de verdediging van de sats/grondstoffen, het blijft lekker schroot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlashBang

FlashBang

Hoi.

ach, onderzoekslab 12, nano 3 er en een werfje hoog vantevoren, dan alle grondstoffen klaar voor transport erheen, alles daar en meteen bouwen, ongeveer 60 uur en je bent klaar :)

laat je een maatje de boel crashen en je hebt meteen een maankansje :P

[ Voor 1% gewijzigd door FlashBang op 01-02-2006 20:56 . Reden: onlogisch verloop.. lol ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captein
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 08-08 17:34
Weet niet of ik het hier moet melden maar:

Ik zit dus op IRC op het OGame kanaal van GoT en nu ben ik blacklisted, ik zit niet in GoT maar ik heb wel een N.A.P met GoT III en heb niks verkeerd gedaan.

Dus de vraag waarom?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Snowwie schreef op woensdag 01 februari 2006 @ 13:51:
[...]

Waar zijn die 10k zonne sats nu dan die je nodig had voor de Graviton techniek?

Of heb je de SDD tussentijds al verplaatst?
DS bouw je natuurlijk niet op je graviton planeetje in the middle of nowhere...
bovendien zijn die dingen ondertussen omgezet in een maantje

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 06-02-2006 11:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snowwie
Verwijderd schreef op maandag 06 februari 2006 @ 11:21:
[...]

Heb je nu al wat gesloopt dan met dat ding?

Mijn YouTube Channel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoReseth
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 10-08 10:00
Verwijderd schreef op maandag 06 februari 2006 @ 11:21:
[...]

Ik neem aan dat die screenshot van jou niet uit uni2 [nl] is ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brantje
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 08-08 07:48

Brantje

De post is daar >>

Ik heb nu 1620 punten.
In welke alliancie kan ik van got?

[ Voor 10% gewijzigd door Brantje op 10-02-2006 09:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlashBang

FlashBang

Hoi.

GoT III

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snowwie
Na ja, word ik gebanned uit de openbare IRC kanaal van GoT Ogame....

Lekker zeg, terwijl ik nog nooit een gotter heb aangevallen, 'gentlemen agreement'...

Mijn YouTube Channel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harry64
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 10-08 14:47
Snowwie schreef op vrijdag 10 februari 2006 @ 18:37:

Lekker zeg, terwijl ik nog nooit een gotter heb aangevallen, 'gentlemen agreement'...
Mjah beetje dicatatortjes daar :) Heb ik het nu goed gehoord dat je weer terug in got wilt?

[ Voor 3% gewijzigd door harry64 op 10-02-2006 23:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rapture
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 01:21

rapture

Zelfs daar netwerken?

Snowwie schreef op vrijdag 10 februari 2006 @ 18:37:

ff "Operation Praeox" eens vertellen?

Tijdens de FAGoT-oorlog had Praeox met z'n bondgenoten een serieuze lading IP-raketten op Demonfreaks main afgeschoten. Hierdoor moest Demonfreaks vloot vluchten en de gehele defense was volledig weggevaagd. Demonfreak had door z'n sterke defenses niet echt een fleetsave gewoonte en z'n vloot werd gesloopd.

Demonfreak werd enorm kwaad op Praeox en er is een persoonlijke vete ontstaan (zie ook Tja-vete). Er werd een grote groep gotters verzameld om een serieuze lading IP-raketten te bouwen om Praeox volledig van de kaart te vegen.

Maar de FAGoT-oorlog loopt op het einde en de groten der universum verklaren de oorlog aan GoT-allianties en nog een groep allianties. Zo werd .P.G. (met Praeox als leider) gedwongen om met ons te samen te werken. Elke bondgenoot dat we tegen de groten der universum konden gebruiken was welkom, dus de helft van "Operation Praeox" deelnemers weigeren om IP-raketten op Praeox te schieten. We posten commentaar op "Demonfreaks geheime missie forum" en plotseling werden er accounts van die forum gedelete, wat denk je dat die gedelete gotters denken?

Vrij logisch dat je ook bans krijgt, zeker als je nu in een wing van onze oorlogsvijand zit.

[ Voor 10% gewijzigd door rapture op 11-02-2006 04:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Motrax
  • Niet online

Motrax

Profileert

Bedankt voor een samenvatting, ik speelde vanaf het begin, maar ben na een paar weken of maanden gestopt. In de tijd dat 400 slagschepen nog veel was :P

Toch nog maar eens proberen of mijn forumaccount werkt :)
Maar de FAGoT-oorlog loopt op het einde en de groten der universum verklaren de oorlog aan GoT-allianties en nog een groep allianties.
Alleen dit snap ik niet? FaGoT kreeg zelf de oorlog verklaart en ging daarom met GoT samenwerken? :o Niet iets wat ik zo had verwacht.

☻/
/▌
/ \ Analyseert | Modelleert | Valideert | Solliciteert | Generaliseert | Procrastineert | Epibreert |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rapture

rapture

Zelfs daar netwerken?

Motrax schreef op zaterdag 11 februari 2006 @ 08:42:
Alleen dit snap ik niet? FaGoT kreeg zelf de oorlog verklaart en ging daarom met GoT samenwerken? :o Niet iets wat ik zo had verwacht.
Tijdens de vredesbesprekingen tussen GoT en FAGoT vonden de groten der universum (Anor en _ONE_) nodig dat ze ff de allianties beetje oorlogsmanieren moeten bijleren. Zij vonden dat 3 weken oorlog te langdradig was en dachten dat ze ff een pak rammel aan ons konden uitdelen.

De oorlog is beëindigd, de groten der universum zoeken nieuwe vijanden en kozen voor Section 5 uitdaging, .P.G. wegens hun grote bek op het forum, Conquer, ConquerW en Polianen. Hierdoor moeten we dus met de ex-FAGoT-allianties samenwerken om de gemeenschappelijke vijand (groten der universum) te bestrijden in deze Universum-II-wereldoorlog.

Er staat meer dan enkel onze allianties op het spel, als de groten der universum winnen, dan is deze universum voor altijd verziekt in een enorme dictatuur. Vergelijkbaar met Amerikanen en Russen die tijdens WOII als goeie vriendjes samenwerken om de asmogendheden te bestrijden, daarna is er nog alle tijd om tegen elkaar te vechten.

De oorlog is nu al snel richting 40 dagen aan het gaan.

[ Voor 19% gewijzigd door rapture op 11-02-2006 17:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harry64
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 10-08 14:47
rapture schreef op zaterdag 11 februari 2006 @ 16:48:
[...]
Tijdens de vredesbesprekingen tussen GoT en FAGoT vonden de groten der universum (Anor en _ONE_) nodig dat ze ff de allianties beetje oorlogsmanieren moeten bijleren. Zij vonden dat 3 weken oorlog te langdradig was en dachten dat ze ff een pak rammel aan ons konden uitdelen.

De oorlog is beëindigd, de groten der universum zoeken nieuwe vijanden en kozen voor Section 5 uitdaging, .P.G. wegens hun grote bek op het forum, Conquer, ConquerW en Polianen. Hierdoor moeten we dus met de ex-FAGoT-allianties samenwerken om de gemeenschappelijke vijand (groten der universum) te bestrijden in deze Universum-II-wereldoorlog.

Er staat meer dan enkel onze allianties op het spel, als de groten der universum winnen, dan is deze universum voor altijd verziekt in een enorme dictatuur. Vergelijkbaar met Amerikanen en Russen die tijdens WOII als goeie vriendjes samenwerken om de asmogendheden te bestrijden, daarna is er nog alle tijd om tegen elkaar te vechten.

De oorlog is nu al snel richting 40 dagen aan het gaan.
Dan ben je ook niet helemaal op de hoogte hoor. De deelnemers aan de ip aanval op preaox weiderden omdat demonfreak al voor de aanval op preaox vertelde dat hij uit GoT ging en TWO joinde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchman!
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 17:34
Voor de mensen die nog in een relatief vers universum willen joinen; universum 5 is recent gestart.

Iedereen die start in Uni 5 en er behoefte aan heeft kan een startbonus krijgen; deze bonus bestaat uit:

Pakket 1 een transport met 3500 metaal, 800+ kristal en 600 deuterium. Hier kan je robot fabriek 1 en 2 direct bouwen en heb je nog resources over om je mijnen naar een hoger niveau te tillen.

Pakket 2 als je je mijnen op lvl 10/10/4 hebt (minimaal) kan je ook nog een beroep doen op ondersteuning bij het ontwikkelen van verbrandings technologie level 1 en level 2.

Pakket 3 als het een beetje begint te lopen met je account kan je ook nog een beroep doen op ondersteuning bij het ontwikkelen van spionage technieken level 1 en level 2.

Iedereen komt hier voor in aanmerking, maar ik offer er MAXIMAAL 2 VLOOTSLOTEN aan op. Deze actie om GoT wat sterker te maken in Uni 5 :)

p.s.: mijn ingame nick in Uni 5 is FordPrefect, je kan me een berichtje sturen voor de bovenstaande hulp

[ Voor 6% gewijzigd door Dutchman! op 13-02-2006 20:10 ]

Yes, English can be weird. It can be understood through tough thorough thought, though.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fairy
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Fairy

13kWp

O for the record ik ben er mee gekapt, kost me te veel tijd en gebeurd niet veel boeiends meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Banjy
Fairy schreef op maandag 13 februari 2006 @ 20:56:
O for the record ik ben er mee gekapt, kost me te veel tijd en gebeurd niet veel boeiends meer.
Ik ben gister helemaal gestopt in Uni2 was al tijden niet echt actief en serieus (ben gestopt bij 2 kolonies en raide niks meer) Heb nu de kolonies weg gedaan en ga over 3 weken terug kijken eigenlijk omdat ik hoop dat ik word aangevallen en er een mega veldslag plaatsvind :o En anders ben ik wel benieuwd wat daar aan grondstoffen ligt (mijnen staan gewoon aan)

Maar goed inderdaad wat je zegt het kost te veel tijd en mijn voornaamste reden ik werd gek van de reclame en dingen die daardoor traag gingen. Opzich een leuk spel maar het moest een keer stoppen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silent7
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 12-12-2024
Zo stil hier zeg.

Even een vraagje ergens in dit topic wordt gewag gemaakt van multiproductie 1 wat iets is als 4K metaal en 2K kristal per uur per planeet.

Mooie term, maar wat zijn dan level 2 en 3?

Oh ja ik ben TJA en had geen zin in zelf een acount maken hier dus heb ik maar even Silents acount gekaapt LOL.

Groetjes,

Tja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuCarD
  • Niet online

LuCarD

Certified BUFH

hier stond onzin...

neit helemaal wakker enzo ... :(

[ Voor 91% gewijzigd door LuCarD op 17-02-2006 15:46 ]

Programmer - an organism that turns coffee into software.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silent7
Oh ik dacht dat het dan zoiets zou zijn als 6K metaal en 3K kristal per uur of zo, Ok bedankt.
Daar zit ik wel op dan :D

Groetjes,

Tja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silent7
rapture schreef op zondag 27 november 2005 @ 18:03:
[...]
Multiproduction is het antwoord op de vraag.

metaalkristaldeut
Raptureskroeg40562011375
Jupiler25971263257
Palm23391137221
Duvel114976354
Leffe25971073144
Kriek25971263145
Westmalle161490742
Maes139890
uurproductie1708885061238
dagproductie41011220414429712

Ik kan hiermee 20 kruisers per dag bouwen.
antwoord iets verder:
rapture schreef op zondag 27 november 2005 @ 22:06:
[...]
Je zit op "multiproduction level 1" productiesysteem (metaalmijnen op 20, kristal op 18 à 19 en deut op 10)

Deut is idd pas nodig als je met grote vlootbewegingen begint. Ik zit tijdelijk het boeltje allemaal up te graden, defense te bouwen en wat te researchen.

7 volwaardige productielijnen en 2 supporting lijnen _/-\o_
Hier heb ik het over, lijk=t me dat deze al lang die tech kon onderzoeken dus de vraag blijft staan, was is het volgende level dan?

Groetjes,

Tja.

[ Voor 24% gewijzigd door Silent7 op 17-02-2006 15:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snowwie
rapture schreef op zaterdag 11 februari 2006 @ 04:25:
[...]
ff "Operation Praeox" eens vertellen?

Tijdens de FAGoT-oorlog had Praeox met z'n bondgenoten een serieuze lading IP-raketten op Demonfreaks main afgeschoten. Hierdoor moest Demonfreaks vloot vluchten en de gehele defense was volledig weggevaagd. Demonfreak had door z'n sterke defenses niet echt een fleetsave gewoonte en z'n vloot werd gesloopd.

Demonfreak werd enorm kwaad op Praeox en er is een persoonlijke vete ontstaan (zie ook Tja-vete). Er werd een grote groep gotters verzameld om een serieuze lading IP-raketten te bouwen om Praeox volledig van de kaart te vegen.

Maar de FAGoT-oorlog loopt op het einde en de groten der universum verklaren de oorlog aan GoT-allianties en nog een groep allianties. Zo werd .P.G. (met Praeox als leider) gedwongen om met ons te samen te werken. Elke bondgenoot dat we tegen de groten der universum konden gebruiken was welkom, dus de helft van "Operation Praeox" deelnemers weigeren om IP-raketten op Praeox te schieten. We posten commentaar op "Demonfreaks geheime missie forum" en plotseling werden er accounts van die forum gedelete, wat denk je dat die gedelete gotters denken?

Vrij logisch dat je ook bans krijgt, zeker als je nu in een wing van onze oorlogsvijand zit.
Ehmm je verteld het toch met een beetje overdreven flair, bv. dat "enorm kwaad worden op Preaox" is flauwekul. GoT ging destijds nu eenmaal niet lekker om met P.G., en daar ben ik niet de veroorzaker van want menig persoon had vaak last van P.G.-ers.

Ik had het lange tijd niet in de gaten, want om de haverklap was Eggius Epperus de dupe van mijn aanvallen. Stiekem hadden Preaox en Eggius Epperus afgesproken een partij Ip-raketten op hun kolonies te bouwen. Aangezien ik op dat moment maar 40 AB's had hadden ze niet eens zoveel nodig.

Wat het fleetsaven betreft heeft me dat wel m'n 1e vloot gekost. Idd, nadat mijn defense weg was en Preaox vloot onderweg vluchtte ik naar kolonie in melkweg 3. Ook daar had ik wel redelijk defense maar bij lange na niet zoveel als op mijn main. Preaox wist me te volgen, wederom een kolonie te stichten (6 zonnestelsels verderop), en toen gebeurde de vlootcrash dus midden in de nacht om 5:00 uur. Weg vloot.

Oke, lullig, ik was bijna gestopt, tja balen natuurlijk, maar, boos op Preaox was ik niet, hij speelde ook het spel en hij had mij.

Uiteraard wou ik revenge en veel Gotters deden mee, hetgeen getuigt dat er ook vele anderen waren die Preaox niet zo mochten. Maar toen gebeurden er een aantal dingen:
- Anor en One verklaarden Fagot en GoT de oorlog
- Van de groep van minstens 10 gotters wilden meer dan de helft ineens niet meer meedoen in de IPR aanval op Preaox.
- De berichten stroomden mijn inbox binnen, zeurberichten, klaagberichten, positieve berichten, slijmberichten je kon het zo gek niet bedenken.

Mij werd door een aantal verweten dat ik een slechte leider zou zijn. Nou ja, daar hadden ze misschien wel gelijk in want leiden is niet bepaald mijn sterke kant. Ik had ook enkel en alleen de GoT II alliantie opgericht en beheerd. Na een hoop discussies over en weer heb ik me hard gemaakt voor de Gotters die geen HK-xs hadden om een topic te openen in Spielerij. Dus zodoende GoT II, en deze alliantie liep storm, meer dan 200 leden en een tijd lang een nummer 1 vermelding.

Maar goed, de combinatie van al die berichten in mijn inbox, had er 100-en per dag, het geklaag van sommigen over 'faulty leadership', het einde van de oorlog tegen Preaox en de daaruit voortkomende ongelukkigheid in het spel hebben mij doen besluiten naar _TWO_ te gaan, eigenlijk ook mijn maat "The Loner" achter na.

Sindsdien weet ik wel dat massa allianties haast geen overlevingskansen hebben. De coordinatie is gewoon niet te doen. 10 man coordineren voor een aanval op Preaox was al amper te doen, omdat er altijd wel iemand was die niet op de afgesproken tijd kon. Wel stonden er toen bijna 100 ipr's op Preaox gericht en als we die hadden afgevuurd was hij zeker het haasje geweest.

Bij _TWO_ voelt het goed aan, mensen waarderen je inzet, bij GoT was dat schijnbaar niet zo, kon het niet zo zijn. Voor mijn gevoel had ik veel tijd gestopt in de GoT II alliantie, de starttopics op GoT (zonder dat had Ogame helemaal geen "GoT" allianties), de alliantiepagina, het forum voor Uni 3, starters op weg helpen dmv grondstoffen, spelerslijsten beheren en de misschien wel 1000-en vragen beantwoorden die in die periode zijn binnengekomen.

De daarop volgende zeer negatieve berichten van Vertical en wat andere leden, de ban op de openbare Ogame IRC kanaal en nu de berichten hier geven dit alles een zure nasmaak. En zelfs ondanks dat ben ik altijd mijn afspraak met GoT nagekomen, ik heb sindsdien nooit GoT leden aangevallen (terwijl er toch zat bij me in de buurt zitten).

[ Voor 6% gewijzigd door Snowwie op 17-02-2006 22:03 ]

Mijn YouTube Channel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rapture

rapture

Zelfs daar netwerken?

Silent7 schreef op vrijdag 17 februari 2006 @ 15:31:
Hier heb ik het over, lijk=t me dat deze al lang die tech kon onderzoeken dus de vraag blijft staan, was is het volgende level dan?

Groetjes,

Tja.
Ik heb dat niet verder uitgewerkt om hogere "mijnlevels" een naam te geven, bovendien heeft het weinig zin.

Als je perse de volgende levels wilt weten, deze zijn mijn persoonlijke richtlijnen. Wanneer ik zo'n level haal, dan ga ik een tijdje schepen produceren voordat verder er nieuwe plannen zijn om mijnen up te graden:
2) Opdrijven naar 21 metaal, 20 kristal, 17 deut en 24 zonne-energie. Je hebt vrij veel kristaloverschotten als je continue slagschepen en lichte gevechtsschepen bouwt, deze kan je in spionagetech steken. Een redelijke deut productie om je vlootje van "naft" te voorzien.
3) Opdrijven naar 24 metaal, 22 kristal, 20 deut, 25 zonne-energie en de rest van energie vul ik aan met sats. Je hebt nu voldoende defense om wat sats te bouwen, bovendien kan je voor de prijs van 26 zonne-energie bakken sats bouwen. Er is iets meer metaal voorzien om de fodder (LG) te kunnen bouwen zonder overdreven kristal overschotten. Nog meer deut voorzien om de vloot draaiend te houden.

metaalkristaldeut
Raptureskroeg619831181611
Jupiler468227001043
Palm619831181560
Leffe468227001172
Kriek468227001367
Maes468227001079
uurproductie31124170367832
dagproductie746976408864187968
18 slagschepen dagproductie en voldoende deutproductie om mijn vloot rond te laten vliegen. Elke planeet is in staat om hun slagschepen zelf te bouwen, dat spaart een hoop transport-vlootslotjes uit.
rapture schreef op zaterdag 11 februari 2006 @ 04:25:
Hierop hebben we nog altijd geen antwoord. De "weigeraars" hadden commentaar gepost en deze gotters werden direct van het forum afgesmeten ipv overtuigen om toch mee te doen. Zelfs de trouwste gotters (zo trouw aan Demonfreak dat we massaal de pushing-regels hadden overtreden) moesten dan wel afhaken als ze van het forum afgedonderd werden zonder enige berichtgeving of opgave van reden van de ban. Vandaar gingen we uit dat Demonfreak totally pist off is.

[ Voor 112% gewijzigd door rapture op 18-02-2006 00:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snowwie
rapture schreef op vrijdag 17 februari 2006 @ 23:21:
Hierop hebben we nog altijd geen antwoord. De "weigeraars" hadden commentaar gepost en deze gotters werden direct van het forum afgesmeten ipv overtuigen om toch mee te doen. Zelfs de trouwste gotters (zo trouw aan Demonfreak dat we massaal de pushing-regels hadden overtreden) moesten dan wel afhaken als ze van het forum afgedonderd werden zonder enige berichtgeving of opgave van reden van de ban. Vandaar gingen we uit dat Demonfreak totally pist off is.
Heb je bovenstaande post van mij nu wel gelezen? Het hele subforum is toen verdwenen omdat de 'missie' niet meer doorging. Dat subforum was alleen toegankelijk voor de mensen die meededen, maar diezelfde mensen konden niet op de rest van het forum (welke bedoeld is/was voor GoT Uni3).
Als de missie voorbij was, wat moet je dan met zo'n subforum. :? :?
:?

Mijn YouTube Channel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo! Op verzoek van Laser Kwak wordt dit mijn eerste post op het GOT forum.
Na jaren van meelezen moest het er eens van komen om actief deel te gaan nemen.

Ik ben al een aardig tijdje bezig met Ogame en bevind mij in [universum 2] zonnestelsel 3.382 met een kleine 7 planeten.

De kennismaking met Laser Kwak bestond uit een aanval van zijn kant op mijn planeet en een vergeldingsactie van mijn kant. Ik was te laat om mijn aanval op zijn verzoek terug te trekken... Maar goed, in goed overleg besloten een staakt het vuren aan te gaan en op zoek te gaan naar een mogelijke samenwerking. (mogelijk in de vorm van het joinen van de GOT III alliantie).

In elk geval hoop ik hier op een gezellige tijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Devian
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 20:50
Dit een beetje redelijk?

Ik ben mijn vloot 2x compleet kwijtgeraakt (waarbij de 2e x 140 ss....)

Raket lanceerder ( 900 beschikbaar )
Kleine laser ( 800 beschikbaar )
Grote laser ( 100 beschikbaar )
Gauss kanon ( 100 beschikbaar )
Ion kanon ( 100 beschikbaar )
Plasma kanon ( 10 beschikbaar )
Kleine planetaire schildkoepel ( 1 beschikbaar )
Grote planetaire schildkoepel ( 1 beschikbaar )
Anti-ballistische raket ( 40 beschikbaar )

Wapen techniek (Niveau 10 )
Schild techniek (Niveau 9 )
Pantser techniek (Niveau 10 )

doe me best om ff een beetje steady basis te bowuen nu...veel verdediging, veel onderzoek en veel mijnen..

https://wren.co/join/Devian

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Resistor
  • Niet online

Resistor

Niet meggeren!

Ik vind dat een beetje te veel klein grut, of gebruik je dat puur als schroot?
Ik wil uiteindelijk naar (heb de verdediging zwaar verwaarloosd, sommige kolonies hadden lvl19 mijnen verdedigd door enkele RL):
(voor de grootste planeten)
RL/KL: 256
GL/ION: 128
Gauss: 64
Plasma: 32
Dit is voor de planeten groter dan 150 velden, 100>150 krijgt de helft daarvan, kleiner dan 100 (1 planeet, nu te duur om weer af te breken) 1/4 daarvan.
Ik heb verder geen grote aanvalsvloot, dat scheelt ook.
Ongeveer 1/3 van mijn vloot zijn spioprobes, die gebruik ik om heel snel de laatste grondstoffen naar een planeet te sturen om een bouw te kunnen starten, zo kan een kolonie in 2: door 5 planeten bevoorraad worden met 320 eenheden per 4 minuten.

En deze week start ik met Pantser-11, door steeds ionkanonnen te bouwen krijg ik een metaaloverschot :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rapture

rapture

Zelfs daar netwerken?

Devian schreef op maandag 27 februari 2006 @ 03:30:
Dit een beetje redelijk?

Ik ben mijn vloot 2x compleet kwijtgeraakt (waarbij de 2e x 140 ss....)

Raket lanceerder ( 900 beschikbaar )
Kleine laser ( 800 beschikbaar )
Gauss kanon ( 100 beschikbaar )
Ion kanon ( 100 beschikbaar )
Plasma kanon ( 10 beschikbaar )
Anti-ballistische raket ( 40 beschikbaar )

Wapen techniek (Niveau 10 )
Schild techniek (Niveau 9 )
Pantser techniek (Niveau 10 )

doe me best om ff een beetje steady basis te bowuen nu...veel verdediging, veel onderzoek en veel mijnen..
Je defense is ok, bovendien kan men elke defense slopen, al moeten er 100+ IPR afgeschoten worden. Maar voor 140SS doe ik de hele nacht door en de volgende ochtend ga ik pas slapen om zeker te zijn dat er 140SS geschroot worden. Dus je SS fleetsaven en resources goed beheren, anders blijven ze afkomen. Ik zit hier wekenmaandenlang tussen 3 top10-spelers zonder een scan wegens fleetsaven gedrag en nooit teveel laten liggen. Zelfs niet als ik nano-labs moet upgraden, spionagetech 12 of onderzoeksnetwerk 3 wilt researchen.

De verhouding tussen lichte en zware defense is goed. RL zijn niet zo goed (tenzij als je metaaloverschotten hebt), kruisers maaien het zo eraf. KL zijn relatief goeie lichte defenses, vernietigers hebben weinig snelvuur ertegen en bommenwerpers zijn te traag voor de meeste spelers.

Als een groep SS alleen dure defenses zien, dan schieten ze alleen dure defenses kapot. Als een groep SS 5x meer goedkope dan dure defenses zien, dan schieten ze statistisch 5x meer goedkope dan dure defenses neer. Bovendien verliezen ze vuurkracht door hard op een stom lasertje te knallen, terwijl ze eigenlijk een rij gauss-kanonnen eraf konden blazen.

De aanvallende vloten werken ook op die principe, SS zijn kostbare stukken, dus men draait een hele hoop LG errond zodat de dure plasma-kanonnen fodder ipv SS zitten neer te halen. Dus veel KL's nodig om fodder te slopen, als ik ergens een vlootje schroot en IPR gebruik. Dan zullen wel n00bs afvragen:
1) Waarom gebruikt hij IPR?
2) Waarom blaast hij KL eraf? en niet die plasma's?

[ Voor 32% gewijzigd door rapture op 04-03-2006 00:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silent7
Goh Rapture.

Ik gebruik nooit IPs, maar zou dus denken dat je de plasma wegschiet, want die slopen je ss-jes. Jij schiet dus KLs weg en laat dan de plasmas gewoon fodder wegknallen?
Ok grappig alsik ooit nog eens met IPs aan de slag ga zal ik eens goed nadenken over je advies hier.

Groetjes,

Tja

(Dus eigenlijk ben ik dan ook een noob :D)

[ Voor 7% gewijzigd door Silent7 op 27-02-2006 14:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tm030614
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 26-07 15:42
Weet niet of jullie het ook hebben, maar is Ogame gehackt ofzo?

Krijg een 'Emerceny Login' te zien... heb er maar niks ingevuld...
Ben ik de enige of heeft iedereen het?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlashBang

FlashBang

Hoi.

nee dat is gewoonde goede '( klik )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rapture

rapture

Zelfs daar netwerken?

Silent7 schreef op maandag 27 februari 2006 @ 14:12:
Goh Rapture.

Ik gebruik nooit IPs, maar zou dus denken dat je de plasma wegschiet, want die slopen je ss-jes. Jij schiet dus KLs weg en laat dan de plasmas gewoon fodder wegknallen?
Ok grappig alsik ooit nog eens met IPs aan de slag ga zal ik eens goed nadenken over je advies hier.

Groetjes,

Tja

(Dus eigenlijk ben ik dan ook een noob :D)
Als ik een target met alleen SS, BW en vernietigers aan kan pakken, dan zal ik plasma's eraf schieten om de SS te sparen.

Maar als ik ergens veel SS wil slopen, dan zal ik fodder moeten gebruiken. Dankzij fodder zijn mijn SS al gedekt, vandaar dat ik fodder moet sparen door KL's of RL's weg te knallen.

[ Voor 3% gewijzigd door rapture op 04-03-2006 00:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silent7
En beste gotters hoe gaat het met de queste om 9.xxx.xx te ownen?

(Edit: Oeps ja de groetjes van Tja natuurlijk, want ik schrijf het en niet Silent)

[ Voor 41% gewijzigd door Silent7 op 05-03-2006 21:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turfschipper
  • Laatst online: 22:57

Turfschipper

Hup NAC

Ik ben de top 100 ingeslopen. Helemaal clanloos.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spider
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 31-12-2023
Silent7 schreef op zondag 05 maart 2006 @ 21:51:
(Edit: Oeps ja de groetjes van Tja natuurlijk, want ik schrijf het en niet Silent)
Dit is ook geen doen voor je tja, weet je het ww niet meer van je oude account ?
Psst je eigen username is: Dragonder80
FF wachtwoord op vragen en dan kan je er weer in

Your welcome :)

[ Voor 102% gewijzigd door spider op 07-03-2006 18:07 ]

"Is your mother proud of you ?"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

...en kusjes van Bumperklever

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silent7
Wat nou weer heren.
Ik heb Goudvis duidelijk gemaakt hoe het zat.
Via IRC dus jullie zouden kunnen weten dat dragonder niet ik ben. (Wel kende in dragonder, maar das al eens uitgelegd aan phaseshifter tijdens een nachtelijke IRC toen hij zat te wachten op de juiste tijd om zn vloot de deur uit te doen. Heb geen zin in persoonlijke dingen op dit openbare forum dus daar laat ik het gewoon bij.).
Silents acount gebruik ik gewoon omdat ik geen zin heb een andere t maken voor mezelf.

Maar hoe gaat het in 9?
Lukt het al een beetje met schoonvegen?
(al kan ik me niet aan de indruk onttrekken dat het een superslim psychologisch opgezette val is om vloten naar je toe te lokken, ware het niet dat ik dergelijk denkwerk niet in deze kringen verwachten kan :P)

Groetjes,

Tja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlashBang

FlashBang

Hoi.

(al kan ik me niet aan de indruk onttrekken dat het een superslim psychologisch opgezette val is om vloten naar je toe te lokken, ware het niet dat ik dergelijk denkwerk niet in deze kringen verwachten kan :P)
juist....

in bepaalde andere kringen wel zeker :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Silent7 schreef op dinsdag 07 maart 2006 @ 21:16:
Wat nou weer heren.
Ik heb Goudvis duidelijk gemaakt hoe het zat.
Via IRC dus jullie zouden kunnen weten dat dragonder niet ik ben. (Wel kende in dragonder, maar das al eens uitgelegd aan phaseshifter tijdens een nachtelijke IRC toen hij zat te wachten op de juiste tijd om zn vloot de deur uit te doen. Heb geen zin in persoonlijke dingen op dit openbare forum dus daar laat ik het gewoon bij.).
Silents acount gebruik ik gewoon omdat ik geen zin heb een andere t maken voor mezelf.
View user's profile Send private message

Tja

PostPosted: Sun Dec 11, 2005 12:14 am Post subject: Reply with quote

Prachtig ik ga zo hun forum weer eens checken (ik bedoel tweakers) lachen hoor (ik probeer zelf ook wat reacties los te krijgen onder de naam Dragonder80)
nogmaals kusjes van Bumperklever :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spider
Uhmm, dus toch een account
Prachtig ik ga zo hun forum weer eens checken (ik bedoel tweakers) lachen hoor (ik probeer zelf ook wat reacties los te krijgen onder de naam Dragonder80)
Fijn om te weten dat je zoveel lol bij ons hebt. Al heb ik lichte indruk dat dit niet helemaal positief bedoelt is.

Anyway het is maar goed ook dat we je oude account hebben gevonden, want volgens de algemene voorwaarde van The Gathering te lezen op

Registratievoorwaarden en faq

Staat duidelijk:
Algemeen beleid / Terms of Use
...
Geen clone-accounts / accountsharing
en het zou sneu zijn dat silent7 zijn account kwijt raakt, omdat jij nog niet helemaal op de hoogte bent met de regels die op de Gathering gelden.

Wederom, your welcome

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silent7
Ach zo, ik dacht dat je doelde op de speler dragonder80, waar ik de naam van gestolen heb en waar ik zeker van was dat ie hier niet kwam bla bla bla niet interessant.

Ik heb niets gevonden op de pagina die jij aanhaalt waarin iets staat als ik de acount van n man overneem, Silent heeft t veel te druk en post toch niets meer op got.

En als het moet dan moet t maar, echt zo erg belangrijk dat er een speciale acount voor moet komen is t niet hoor :)

Bumperklever, ja Demonfreak claimde dat gedaan te hebben, wel een rappige actie hoor.
Verbazend dat er zo weinig mee gedaan is, geen aanvallen of troubles gehad terwijl er dus veel bekend was. Dat was andersom wel anders :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spider
Silent7 schreef op woensdag 08 maart 2006 @ 16:12:
Bumperklever, ja Demonfreak claimde dat gedaan te hebben, wel een rappige actie hoor.
Verbazend dat er zo weinig mee gedaan is, geen aanvallen of troubles gehad terwijl er dus veel bekend was. Dat was andersom wel anders :D
Het heeft voor ons een hoop zaken duidelijk gemaakt, en ons gewezen op mogelijke gevaarlijke acties tegen de GoT Allianties. Ook hebben we erg veel plezier aan beleefd, af en toe is het net een soap.

Laat ik het zo zeggen, want er moet nog iets geheim blijven, dat we je zeer dankbaar zijn voor je openhartigheid op je eigen forum. ;)

Aan account overname, wordt niet gadaan op de gathering. De posts moet je echt zelf maken. (dacht ik) Dus een oei of tja account is mischien wel handig, Want we waarderen wel je bezoek op ons mooie forum. :)

[ Voor 78% gewijzigd door spider op 08-03-2006 17:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silent7
Als ik hier niet op de naam Silent mag posten en geblocked wordt, dan zal ik me dr best overheen kunnen zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Silent7 schreef op woensdag 08 maart 2006 @ 18:32:
Als ik hier niet op de naam Silent mag posten en geblocked wordt, dan zal ik me dr best overheen kunnen zetten.
we hebben trouwens nog steeds geen pix van je mogen zien
kom je wel op de ogame meeting binnenkort? O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silent7
Frivole Veteraan toch.
Dat kan je hart niet aan joh.

En als jullie goed op ons forum hadden gekeken dan wisten jullie dat ik daar twee foto's heb neergezet van vrouwen die erg op mij lijken, maar ja misschien heeft Skimo ze nog ergens op een bckup of zo. Vanm mij zal je ze niet krijgen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

:'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silent7
:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snowwie
Zo, ff nieuwe defense opgetrokken waar de vorige bij in het niet valt: :)

Raket lanceerder ( 12000 beschikbaar )
Kleine laser ( 3000 beschikbaar )
Gauss kanon ( 4 beschikbaar )
Ion kanon ( 20 beschikbaar )
Plasma kanon ( 21 beschikbaar )
Anti-ballistische raket ( 60 beschikbaar )

Mijn YouTube Channel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alfa Novanta
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 11-08 23:08

Alfa Novanta

VRRROOOAAARRRP

als je nou gewoon zorgt dat je een top 5 vloot hebt is het toch ook goed?! :P

.. en die kun je nog verplaatsen ook :+

My Youtube channel: Alfa Novanta
AMD Ryzen 7 5800X | ASRock X470 Taichi | 32GB Kingston HyperX Predator DDR4-3200 RGB | Gigabyte RTX3090 Gaming OC 24GB GDDR6 | Windows 10 x64 | HP Reverb G2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silent7
Fijn man, echt gefeliciteerd.
We hoeven ons om jou dus geen zorgen te maken.
Klaarblijkelijk te lui om te fleetsaven en heel veel punten in def gestopt, daar komt dus niets uit en je kan er niets mee doen.
Dacht dat ONE en TWO raider en crasher allies waren maar dat heb ik dus verkeerd begrepen, of ben jij de enige turtle?

ou ja zou toch grapig zijn als je in de toekomst nou weer ge demonfreaked zou worden :D
Of een stapel rips, vernietigers en bommenwerpers op je dak kreeg. LOL

Nou ja we zullen het wel zien.

Groetjes,

Tja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rapture

rapture

Zelfs daar netwerken?

Het kost meer dan 300 IPR's om het volledig te demonfreaken, 20 lvl4 silo's met 10 AB's en 15 IPR's. Met 150 IPR's geraken we al ver en 1000 bommenwerpers 3x per dag laten aanvallen sloopt het boeltje ook.

[ Voor 53% gewijzigd door rapture op 09-03-2006 12:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlashBang

FlashBang

Hoi.

ab's weg + een zooi IPR's op die RL's en je hebt al wat crashbaars

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snowwie
Ach, dit is het logisch gevolg van Graviton techniek.. :)

Mijn YouTube Channel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ProVine
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 00:10
ik ook maar is ff aangemeld. heeft wel wat weg van travian :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alfa Novanta
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 11-08 23:08

Alfa Novanta

VRRROOOAAARRRP

weet waar je aan begint ;)

My Youtube channel: Alfa Novanta
AMD Ryzen 7 5800X | ASRock X470 Taichi | 32GB Kingston HyperX Predator DDR4-3200 RGB | Gigabyte RTX3090 Gaming OC 24GB GDDR6 | Windows 10 x64 | HP Reverb G2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snowwie
Silent7 schreef op donderdag 09 maart 2006 @ 12:15:
Fijn man, echt gefeliciteerd.
We hoeven ons om jou dus geen zorgen te maken.
Klaarblijkelijk te lui om te fleetsaven en heel veel punten in def gestopt, daar komt dus niets uit en je kan er niets mee doen.
Groetjes,

Tja
Niet iedereen heeft bergen tijd om achter de computer door te brengen, jij hangt(iet) er 24/7 per dag achter. Dat kind van jou krijgt zeker 1x per week een schone luier.
:/ Wel vreemd, nu ineens vriendjes met GoT en Section5. Voor mij hebben ze in elk geval afgedaan.

Ik hoef geen grote vloot, daar moet je ook steeds op waken en zoveel tijd heb ik tegenwoordig niet meer om dat allemaal bij te houden. Ogame is gewoon voor de lol. En je hebt nog iets mis, _ONE_ (en ook _TWO_) zijn in hun aard wel degelijk raiders, maar er zitten ook turtlers en mixers tussen, dat is gewoon persoonlijk. Het is omdat ik mijn aandacht gericht heb op Graviton, andere onderzoeken en mijnen dat ik weinig bezig ben met vloten. Bovendien zit ik daarvoor ook te ver weg.
En mocht ik niet bij _TWO_ mogen blijven, jammer dan. Allianties zat.

[ Voor 10% gewijzigd door Snowwie op 09-03-2006 20:31 ]

Mijn YouTube Channel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Resistor
  • Niet online

Resistor

Niet meggeren!

Demonfreak: je doet wel pogingen om GoTters te scannen :P

Jammer van de 3 sondes van je, en bedankt voor die 900 kristal ;)

Ik laat gewoon iedereen die actief is met rust, dat is het makkelijkste. Tijden geen aanval gehad, tot gisteren. Out of the blue 4 raketten op mijn dak en een flinke vloot er achter aan.
Het enige wat hij bereikt had was dat er iets van mijn verdediging af ging, en ik wakker ben, was vergeten de verdeding op peil te brengen (was gewoon slecht verdedigd)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlashBang

FlashBang

Hoi.

Heh DF ook ineens geinteresseert in mijn planeetje :')

Ik ben al tijden niet aangevallen eigenlijk ;x

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KatirZan
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 10-07 14:49

KatirZan

Wandelende orgaanzak

en we zijn nu ongeveer 2 maandjes verder nadat ik me pas echt ben gaan concentreren op OGame :)

kan 1 ding zeggen, je moet er niet TE verslaafd aan raken :P

Wabbawabbawabbawabba

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spider
Snowwie schreef op donderdag 09 maart 2006 @ 10:50:
Zo, ff nieuwe defense opgetrokken waar de vorige bij in het niet valt: :)

Raket lanceerder ( 12000 beschikbaar )
...
Plasma kanon ( 21 beschikbaar )
..
Anti-ballistische raket ( 60 beschikbaar )
Als ik me bescheide meening mag uiten.
Je hebt zoveel rl omdat je fodder wilt creeren zodat je plasma's hun werk kunnen doen.
Daarom zou ik je willen adviseren om je plasma's eens flink te gaan verhogen, stuk of 100 stuks
is dan toch over 6 rondes, 600 ss

en AB's heb je nu genoeg, mischien is het handig dat je op je andere kolonies dan IP neer zet, zodat je vijandelijk IP die nog in de silo staan kan vernietigen.

IP is defence, en kan dus als het in de silo staat vernietigd worden door een IP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

spider schreef op maandag 13 maart 2006 @ 16:26:
[...]

IP is defence, en kan dus als het in de silo staat vernietigd worden door een IP
Volgens mij was het kunnen vernietigen van ip raketten die nog in de silo's staan een bug en is die er nu inmiddels uitgehaald. Je kunt in ieder geval niet de ip raketten als hoofddoelwit kiezen, dus je zult zoiezo eerst de volledige defence moeten vernietigen voordat de ip-raketten geraakt worden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

oeps

[ Voor 93% gewijzigd door Verwijderd op 14-03-2006 11:53 . Reden: verkeerde topic ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The-Source
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 20:58
Zijn er hier ook nog mensen die in Uni 6 spelen welke vorige week gestart is?
Ik zag na de search te hebben gebruikt wel een zeer matige (en ook gesloten) Uni 5 draad maar misschien dat er hier toch mensen zijn met tijd te veel die ook uni 6 spelen.
Ik speel omdat ik het ook pas net ken Uni6 ;)
In uni 6 is ook al een GotVI alliantie maar daar zit maar 1 lid in welke overigens niet echt veel online is ;)

Taal fouten inbegrepen ;)
Mijn AI Art YouTube kanaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snowwie
spider schreef op maandag 13 maart 2006 @ 16:26:
[...]

Als ik me bescheide meening mag uiten.
Je hebt zoveel rl omdat je fodder wilt creeren zodat je plasma's hun werk kunnen doen.
Daarom zou ik je willen adviseren om je plasma's eens flink te gaan verhogen, stuk of 100 stuks
is dan toch over 6 rondes, 600 ss

en AB's heb je nu genoeg, mischien is het handig dat je op je andere kolonies dan IP neer zet, zodat je vijandelijk IP die nog in de silo staan kan vernietigen.

Eigenlijk niet helemaal, die raketlanceerders waren het resultaat van Graviton techniek, die kost enkel kristel en deut. De bergen metaal die je dan overhoudt is ziekelijk. Ga maar eens een scan maken van The Loner, die is inmiddels ook met Graviton bezig, en heeft ook al een shitload aan raketlanceerders staan. Ik heb in de 2 a 3 weken dat ik daar mee bezig was tevens bijna tientallen miljoenen verhandeld met Dornkirk.

Plasma's worden idd bijgebouwt, en ja, op mijn kolonies staan ip raketten klaar om vijandelijke kolonies te bestoken. Simpel advies, laat me daar maar mooi zitten, ik val weinigen lastig, dus vv. is ook niet echt nodig. :)

Mijn YouTube Channel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nox
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 22:22

Nox

Noxiuz

Ik wil trouwens wel de GOT V joinen in uni5.. kan dat ? :) heb al een maan overigens.

waarom bouwen jullie eigenlijk defence ? als je zeorgt dat je niet aangevallen word, dan heb je het helemaal niet nodig.

dus, fleetsaven en geen resources achter laten slingeren :)

Overlever van KampeerMeet 4.1
"Als David Attenborough een film van jou zou moeten maken zou hij het moeilijk krijgen." - TDW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

klaasbram schreef op dinsdag 14 maart 2006 @ 18:46:
Zijn er hier ook nog mensen die in Uni 6 spelen welke vorige week gestart is?
Ik zag na de search te hebben gebruikt wel een zeer matige (en ook gesloten) Uni 5 draad maar misschien dat er hier toch mensen zijn met tijd te veel die ook uni 6 spelen.
Ik speel omdat ik het ook pas net ken Uni6 ;)
In uni 6 is ook al een GotVI alliantie maar daar zit maar 1 lid in welke overigens niet echt veel online is ;)
Ik ben ook op Uni6. ik heb al een request gestuurd naar GoTVI maar nog weinig response.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuCarD
  • Niet online

LuCarD

Certified BUFH

noksiejus schreef op woensdag 15 maart 2006 @ 10:22:
Ik wil trouwens wel de GOT V joinen in uni5.. kan dat ? :) heb al een maan overigens.

waarom bouwen jullie eigenlijk defence ? als je zeorgt dat je niet aangevallen word, dan heb je het helemaal niet nodig.

dus, fleetsaven en geen resources achter laten slingeren :)
Je kan gewoon aanmelden, via de allliantie pagina.

Stuur anders even een berichtje naar smokkelaar en/of sillikus ( ingame namen )

En verdediging is wel handig... zeker in het begin. Later word het erg duur, maar goed. Ik heb alleen stevige verdediging op een me hoofd productie kolonies. Op alle andere heb ik een paar rl/kl en gl.

[ Voor 17% gewijzigd door LuCarD op 15-03-2006 16:18 ]

Programmer - an organism that turns coffee into software.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The-Source
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 20:58
Verwijderd schreef op woensdag 15 maart 2006 @ 11:53:
[...]

Ik ben ook op Uni6. ik heb al een request gestuurd naar GoTVI maar nog weinig response.
Ik kan zelf ook wel een alliance opstarten maar ja ben nog aardig noob mbt dit spel :o
Daarnaast ben ik wel erg veel online dus ik bouw bijna alles wanneer de resources er voor beschikbaar zijn.
Ik ben weer wat in rang geklommen :P
Score 24 (rang 2977 van 6555)

[ Voor 10% gewijzigd door The-Source op 15-03-2006 16:24 ]

Taal fouten inbegrepen ;)
Mijn AI Art YouTube kanaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TranceSetter
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 16:06
Ik heb nu wel redelijk wat gebouwen enzo. Mijnen allemaal op lvl 17.

Mijn verdediging ziet er als volgt uit:

Raket lanceerder ( 2 beschikbaar )
Kleine laser ( 4 beschikbaar )
Grote laser ( 6 beschikbaar )
Gauss kanon ( 9 beschikbaar )
Ion kanon ( 14 beschikbaar )

Wat kan ik hier nu het beste bijbouwen. Word steeds geraid namelijk en wil dat dat eens een keer ophoud :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

klaasbram schreef op woensdag 15 maart 2006 @ 16:23:
[...]

Ik kan zelf ook wel een alliance opstarten maar ja ben nog aardig noob mbt dit spel :o
Daarnaast ben ik wel erg veel online dus ik bouw bijna alles wanneer de resources er voor beschikbaar zijn.
Ik ben weer wat in rang geklommen :P

[...]
Ik heb het jaar geleden voor het laatst gespeeld. Maar als je een Alliantie begint ik heet RPG in de game. En kom natuurlijk joinen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nox
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 22:22

Nox

Noxiuz

TranceSetter schreef op woensdag 15 maart 2006 @ 16:28:

Wat kan ik hier nu het beste bijbouwen. Word steeds geraid namelijk en wil dat dat eens een keer ophoud :(
niks. bouw een paar vrachtschepen en fleetsave naar puin oid elke avond of tijd dat je niet achter de PC zit.

Overlever van KampeerMeet 4.1
"Als David Attenborough een film van jou zou moeten maken zou hij het moeilijk krijgen." - TDW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snowwie
TranceSetter schreef op woensdag 15 maart 2006 @ 16:28:

Volgens mij kun je beter verkassen naar Uni 6, omdat in Uni 2 al zoveel spelers zo ver gevorderd zijn, als je namelijk de 5000 punten grens passeert kun je door iedereen aangevallen worden.
Je zult enkel fungeren als schietschijf.
Is er dan nog geen GoT alliantie in UNI 6?

Mijn YouTube Channel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Snowwie schreef op donderdag 16 maart 2006 @ 13:01:
[...]

Volgens mij kun je beter verkassen naar Uni 6, omdat in Uni 2 al zoveel spelers zo ver gevorderd zijn, als je namelijk de 5000 punten grens passeert kun je door iedereen aangevallen worden.
Je zult enkel fungeren als schietschijf.
Is er dan nog geen GoT alliantie in UNI 6?
of je moet je aansluiten bij een hele sterke aliantie dat is mijn tip. Ik ben ook heel laat gestart maar ik ben bijna nooit aangevallen behalve als ik niet had gefleetsaved. anders moet je zorgen dat er niet veel op je planeet licht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spider
Wanneer je bij de GoT alliantie zit, wordt je uberhaut weinig aangevallen. Dit is vooral het geval bij GoT in Uni2.

Ik ben in heel me Ogame spel, 1 keer serieus aangevallen.

Wel een paar resource aanvallen, maar dat is niet echt pijnelijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brantje
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 08-08 07:48

Brantje

De post is daar >>

Net ff een kolonie gestuurt.
Naar lege melkweg.
Gewoon lekker bouwen zonder aangevallen te worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xxxMaverick
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 11-08 18:22
Ik heb een vreemd probleem :? probeer ik vandaag in te loggen, staat er dat mijn account gebanned is? heb niet lopen schelden, altijd eerlijk gespeeld. Wat zou in vredesnaam een reden kunnen zijn???? heb maar een mailtje gestuurd maar dit slaat echt nergens op :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JustDutch
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 11-08 11:22

JustDutch

was ambtenaar :)

Kijk hier eens:
http://board.ogame.nl/thread.php?threadid=6578
Sat Apr 1 2006 19:36:02 Qurzo xxxMaverick Tue Apr 4 2006 19:36:02 Pushed

[ Voor 45% gewijzigd door JustDutch op 02-04-2006 01:08 ]

Forza Mucca

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xxxMaverick
pushed??? wat is dat nou weer??? Heeft dat iets te maken met het feit dat ik me heb laten afkopen? iemand had onzettend veel resources liggen en ik zou niet meer aanvallen in ruil voor resources??? dat is het enige wat ik kan bedenken.....

Vreemde zaak!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JustDutch
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 11-08 11:22

JustDutch

was ambtenaar :)

Als die persoon lager dan jou stond, dan is dat de oorzaak.

Forza Mucca

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snowwie
xxxMaverick schreef op zondag 02 april 2006 @ 10:14:
[...]
pushed??? wat is dat nou weer??? Heeft dat iets te maken met het feit dat ik me heb laten afkopen? iemand had onzettend veel resources liggen en ik zou niet meer aanvallen in ruil voor resources??? dat is het enige wat ik kan bedenken.....

Vreemde zaak!
Ja, als die idd lager dan jou stond dan wordt het gezien als pushen.

Wat je nu moet doen is de berichten die jij verstuurd en ontvangen hebt van/naar die gozer die jij afzette, opsturen naar de GO, en de situatie uitleggen.

Mijn YouTube Channel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Resistor
  • Niet online

Resistor

Niet meggeren!

Brantje schreef op donderdag 23 maart 2006 @ 16:46:
Net ff een kolonie gestuurt.
Naar lege melkweg.
Gewoon lekker bouwen zonder aangevallen te worden.
Trust me, niets is veilig.

Vroeger of later komt er iemand langs.

Ik dacht ook dat ik veilig was, en weinig verdediging nodig had, maar dat was een foute gedachte :P
Lekker al mijn overbodig spul daar dumpen, ligt er wel goed O-) :X

Ik ga opeens wel heel hard in de rankings: ik ben nu GoT 1 waardig :P (maar blijf lekker bij GoT II)

[ Voor 11% gewijzigd door Resistor op 02-04-2006 22:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xxxMaverick
Snowwie schreef op zondag 02 april 2006 @ 22:17:
[...]

Ja, als die idd lager dan jou stond dan wordt het gezien als pushen.

Wat je nu moet doen is de berichten die jij verstuurd en ontvangen hebt van/naar die gozer die jij afzette, opsturen naar de GO, en de situatie uitleggen.
tja, mijn account is al geblocked, lijkt me dus niet meer mogelijk. Ik heb een nette mail gestuurd naar de beheerders maar enige antwoord dat ik krijg is ' kijk op forum'

jammer, lijkt erop dat ik na een half jaar spelen gekicked ga worden door regels die ik zelf niet ken. Ach ja, misschien had ik zelf beter moeten lezen ofzo. Toch beetje jammer, stond op plekje 290....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spider
Is toch geen ban for live, meestal is er wel wat te bespreken. Praat eens op irc met ze.

Sterker nog, je kan er vanavond weer op

Sat Apr 1 2006 19:36:02 Qurzo xxxMaverick Tue Apr 4 2006 19:36:02 Pushed

[ Voor 43% gewijzigd door spider op 04-04-2006 15:47 ]

Pagina: 1 ... 7 ... 9 Laatste