Versatel 20 Mb ADSL & Live Eredivisie - Deel 5 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 2 ... 11 Laatste
Acties:
  • 5.803 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het volgende staat in mijn order status :

1. De bestelling is ontvangen door Versatel..................................aangevinkt
2. Het registratieformulier is ontvangen door Versatel....................aangevinkt
3. De bestelling is verder verwerkt door Versatel...........................aangevinkt
4. Versatel is gestart met de technische voorbereiding....................streepje
5. De verwachte technische oplevering vindt plaats op..............21 november 2005
6. Onze installatiepartner neemt contact met u op voor een afspraak.
7. De verbinding is technisch opgeleverd door Versatel.
8. Onze installatiepartner heeft de apparatuur geinstalleerd bij de klant.

Ik begrijp er niets van had ik al aangesloten moeten zijn :
De verwachte technische oplevering vindt plaats op 21 november 2005 ?????????????????????

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 22-11-2005 18:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 00:35

TheVMaster

Moderator WOS
Topicstarter
scorpion303 schreef op dinsdag 22 november 2005 @ 16:08:
[...]
Verder zeg je dat het niet de schuld is van eweka.. Hier twijfel ik sterk aan. Als ik de grafieken van mijn specifieke newsreader bekijk, dan zie je duidelijk dat deze op de populaire tijden zeer zwaar wordt belast en dat de schuld van deze performance-problemen dus best wel eens aan de kant van eweka kan liggen. Als zij teveel gebruikers aan een server koppelen, dan moet je niet raar opkijken als op drukke tijden de snelheid inzakt..
Ik heb in het verleden 2 jaar lang zeer slechte ervaringen gehad met hun adsl-product :( k zou nooit meer met ze in zee willen gaan....maar goed..hun usenet dienst schijnt het redelijk te doen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 22 november 2005 @ 18:01:
Het volgende staat in mijn order status :

1. De bestelling is ontvangen door Versatel..................................aangevinkt
2. Het registratieformulier is ontvangen door Versatel....................aangevinkt
3. De bestelling is verder verwerkt door Versatel...........................aangevinkt
4. Versatel is gestart met de technische voorbereiding....................streepje
5. De verwachte technische oplevering vindt plaats op..............21 november 2005
6. Onze installatiepartner neemt contact met u op voor een afspraak.
7. De verbinding is technisch opgeleverd door Versatel.
8. Onze installatiepartner heeft de apparatuur geinstalleerd bij de klant.
dayafter, ik heb PRECIES dezelfde melding staan. Kom je toevallig ook uit Gennep?
Hoorde dat ze hier bezig zijn om de centrale aan te passen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jazeker !!!!!!!!!!!!!!!!!! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BigBonanza
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 21-08 19:55
TheVisionMaster schreef op dinsdag 22 november 2005 @ 19:04:
[...]

Ik heb in het verleden 2 jaar lang zeer slechte ervaringen gehad met hun adsl-product :( k zou nooit meer met ze in zee willen gaan....maar goed..hun usenet dienst schijnt het redelijk te doen..
Hehehe.... jij ook al? Ik heb eigenlijk 3 jaar een test account gehad (alleen *niet* gratis) bij ze, met vier keer een ander netwerk en dito ip range... maar had wel op het laatst een hele mooie .1.1 ;-)

Paul

[ Voor 3% gewijzigd door BigBonanza op 22-11-2005 19:45 . Reden: Tpyfuotjes :P ]

Oversteken is an art ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prof
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 17:45
Mijn beeld op mijn digitale decoder was net ineens helemaal groen; alsof er een waas over heen zat. Vroeger was alles ok, en nu net springt alles weer goed.

Iemand dit ook weleens gehad?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

HEheh grappig, ze zijn hier met iets bezig waardoor we nog niet aangesloten kunnen worden. Heb me al op 19 october aangemeld maar nog steeds niet aangesloten. Ben @home goed beu en hoop dat ik snel via Versatel kan internetten maar niemand kan me echt vertellen wanneer ik nu precies aangesloten word :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb me op 29 Mei aangemeld en ben het wachten op versatel beu !!!
Hoop zo snel mogelijk aangesloten te worden op versatel.
@home valt zeer vaak weg tijdens het surfen en moet dan m'n modem een reset geven.
Daar baal ik stevig van , is niet leuk meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij mij valt @home bijna nooit weg alleen vind ik de downloadsnelheden de laatste tijd erg laag. Maar wacht je echt al vanaf 29 mei? Hoelang hebben ze tegen je gezegd dat je nog moet wachten?

Bij mij gaven ze aan dat we nog enkele dagen moesten wachten totdat KPN de centrale had aangepast. Ik zou, volgens de helpdeskmedewerker, zeker op 1 december aangesloten zijn op versatel, "het ziet er allemaal goed uit" zei hij...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vanaf 29 mei is de verwachte technische oplever datum al 10 a 12 keer omhoog gezet als de desbetreffende datum bereikt werd.
Dit is nu de eerste keer dat de datum (21 November) blijft staan als we die datum bereikt hebben.
Hij staat vandaag nog steeds op 21 November.
Dat ziet er dus goed uit !
Ik verwacht dat we binnenkort aangesloten worden.
Ik ben het wachten zat.
Ik wil internetten met een 20MB verbinding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nikooos
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 11-06 17:10

Nikooos

huizenlol.nl

Verwijderd schreef op dinsdag 22 november 2005 @ 20:35:
Vanaf 29 mei is de verwachte technische oplever datum al 10 a 12 keer omhoog gezet als de desbetreffende datum bereikt werd.
Dit is nu de eerste keer dat de datum (21 November) blijft staan als we die datum bereikt hebben.
Hij staat vandaag nog steeds op 21 November.
Dat ziet er dus goed uit !
Ik verwacht dat we binnenkort aangesloten worden.
Ik ben het wachten zat.
Ik wil internetten met een 20MB verbinding.
begrijpelijk.. het is heeeeeel fijn hoor! :P
Sorry.. heel slecht grapje :+

Huizenlol.nl - Lol met huizen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hermanh
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 05-09 21:25
Zijn er nog mensen die problemen hebben met de werking van het Telefonie gebeuren van Versatel??
Ik heb zo'n totaal pakket genomen.

Op zichzelf werkt alles prima, behalve het voeren van een normaal gesprek.
De spraak verbinding valt willekeurig voor een duur van een aantal seconden weg.

Versatel blijft volhouden dat ze hier nog nooit van gehoord hebben. Ik ben zelf meer bang dat ze gewoon te weinig ervaring hebben met VOIP en daardoor dit nog niet als algemeen probleem kunnen herkennen.

Dus nogmaals zijn er anderen die iets vergelijkbaars hebben met telefonie?

Thanx,
herman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m0nk
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 23:32

m0nk

16-09-2003 15.15

Mijn collega heeft precies hetzelfde probleem. Hij zou terug gebeld moeten worden door Versatel hierover, maar heeft nog niets gehoord..
Ben toch blij dat ik alleen internet en voetbal heb.

13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30 | 25-11-2024 13:47

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS
Topicstarter
Vanmiddag is er weer een monteur geweest van Versatel...maar je raad het al...het werkt nog steeds niet...

Ik word hier echt NIET goed van..ben WOEST.......Natuurlijk gelijk de productmanager gebeld....nam in eerste instantie niet op. Gelukkig kan ik hemook via de centrale bereiken O-)

Hij belt me met 15 min terug :)

[update:]
Ik ben teruggebeld door dhr. W vd G. Hij gaat nu de mensen die wijzigingen hebben doorgevoerd in de centrale nabellen en uitzoeken wat voor troubles er precies nog zijn...en belt mij binnen een uur terug.
[/update]

[ Voor 52% gewijzigd door TheVMaster op 23-11-2005 14:09 . Reden: Update #1 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vandaag mijn Feyenoordshirt thuisgekregen (na lang zeuren, was namelijk al abonnee toen ze met die actie kwamen)....meerdere malen gezegd dat ik een L wilde hebben (kappa-maat xxl, valt nogal klein uit), sturen ze me een S-je. Meer mensen dit probleem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS
Topicstarter
Net weer contact gehad met Versatel. Meneer R. de C. heeft mij de toezegging gedaan dat er vrijdag a.s. twee mensen (een van KPN en een van Versatel) naar de centrale gaan om e.e.a. te controleren. Als het daar niet op te lossen valt komen ze beide bij mij langs (whehehe..).

Ook wilde hij me nog tegemoet komen, maar daar komt hij na vrijdag op terug :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorpion303
  • Registratie: Juni 2002
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 23 november 2005 @ 14:24:
Vandaag mijn Feyenoordshirt thuisgekregen (na lang zeuren, was namelijk al abonnee toen ze met die actie kwamen)....meerdere malen gezegd dat ik een L wilde hebben (kappa-maat xxl, valt nogal klein uit), sturen ze me een S-je. Meer mensen dit probleem?
Ik was ook al abonnee toen ze met deze actie begonnen.. Ik heb toen een mailtje gestuurd naar de helpdesk met de vraag of ik alsnog voor een shirtje in aanmerking kon komen. Het antwoord was positief.. Ik hoefde alleen het gratis-voetbalshirt-bij-een-nieuw-abonnement-formuliertje terugsturen met daarop duidelijk de vermelding dat ik al klant was en alleen een shirtje wilde.. Dat was inmiddels een maandje of 2-3 geleden. Ik heb daarna nog wel een keer een brief ontvangen, dat de verzending van de shirtjes snel zou aanvangen, maar ik heb inmiddels nog steeds niets gekregen..

Misschien maar weer contact opnemen met de helpdesk?? Hoe lang (en hoe) heb jij zitten zeuren voordat ze dat ding op de bus deden??

Verder heb ik natuurlijk helemaal niets aan maatje S... Ik heb helemaal geen kinderen en al m'n vriendinnen geven niets om voetbal..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

scorpion303 schreef op woensdag 23 november 2005 @ 14:53:
[...]

Ik was ook al abonnee toen ze met deze actie begonnen.. Ik heb toen een mailtje gestuurd naar de helpdesk met de vraag of ik alsnog voor een shirtje in aanmerking kon komen. Het antwoord was positief.. Ik hoefde alleen het gratis-voetbalshirt-bij-een-nieuw-abonnement-formuliertje terugsturen met daarop duidelijk de vermelding dat ik al klant was en alleen een shirtje wilde.. Dat was inmiddels een maandje of 2-3 geleden. Ik heb daarna nog wel een keer een brief ontvangen, dat de verzending van de shirtjes snel zou aanvangen, maar ik heb inmiddels nog steeds niets gekregen..

Misschien maar weer contact opnemen met de helpdesk?? Hoe lang (en hoe) heb jij zitten zeuren voordat ze dat ding op de bus deden??

Verder heb ik natuurlijk helemaal niets aan maatje S... Ik heb helemaal geen kinderen en al m'n vriendinnen geven niets om voetbal..
Was die kaart kwijt, hem een mailtje of 20 over en weer gestuurd (kreeg steeds een ander fout standaard-antwoord), 2 keer gebeld (ze hadden er toen zgn net een briefing over gehad)en ineens kreeg ik ook zo'n brief waar jij het over hebt. Heb em vandaag net binnengehad, ze zouden ze begin december versturen (is dus iets eerder geworden). Heb alweer een mailtje gestuurd of ik em zondag niet kan ruilen bij de Fanshop, ben dan toch in de Kuip ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorpion303
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 23 november 2005 @ 15:32:
[...]

Was die kaart kwijt, hem een mailtje of 20 over en weer gestuurd (kreeg steeds een ander fout standaard-antwoord), 2 keer gebeld (ze hadden er toen zgn net een briefing over gehad)en ineens kreeg ik ook zo'n brief waar jij het over hebt. Heb em vandaag net binnengehad, ze zouden ze begin december versturen (is dus iets eerder geworden). Heb alweer een mailtje gestuurd of ik em zondag niet kan ruilen bij de Fanshop, ben dan toch in de Kuip ;)
Ahaaa.. als jouw laatste contact met versatel over dit shirtje die brief was, dan maak ik dus best een goede kans dat ie binnenkort in de bus ligt.. Scheelt weer het nodige bel- en typwerk.. En dan kan ik 'm aanstaande zondag misschien nog wel aan... Mijn huidige shirtje dateert nog uit 99 en is inmiddels wel aan vervanging toe :) net als het landskampioenschap trouwens..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

scorpion303 schreef op woensdag 23 november 2005 @ 15:45:
[...]

Ahaaa.. als jouw laatste contact met versatel over dit shirtje die brief was, dan maak ik dus best een goede kans dat ie binnenkort in de bus ligt.. Scheelt weer het nodige bel- en typwerk.. En dan kan ik 'm aanstaande zondag misschien nog wel aan... Mijn huidige shirtje dateert nog uit 99 en is inmiddels wel aan vervanging toe :) net als het landskampioenschap trouwens..
99....da's 6 jaar gelden, dan pas je vast niet meer in een S-je (ik en elk geval niet)....succes ermee, en laat het nog even weten of jij wel de juiste maat hebt gekregen (weet niet wat je besteld hebt, maar die kappa-shirts vallen echt heel klein uit)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorpion303
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 23 november 2005 @ 15:58:
[...]
99....da's 6 jaar gelden, dan pas je vast niet meer in een S-je (ik en elk geval niet)....succes ermee, en laat het nog even weten of jij wel de juiste maat hebt gekregen (weet niet wat je besteld hebt, maar die kappa-shirts vallen echt heel klein uit)
update.. ik werd net gebeld door m'n huisgenoten.. een pakje van Versatel op de deurmat.. het voelde als een shirtje.. Ik heb nog maar even gezegd dat ze 'm dicht moeten laten.. zowieso zullen ze wel pissed zijn dat ik er een shirtje aan overhoud, terwijl we de verbinding met z'n vieren delen (en betalen) . Verder zijn het allemaal natte neuzen die een dergelijk shirt niet in z'n waarde kunnen schatten en 'm gaan gebruiken om de vloer te dweilen enzo..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft iemand toevallig al geprobeert of Nintendo Wifi online service werkt met deze router?

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 24-11-2005 17:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy-Andre
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 22:11

Speedy-Andre

Sony ZL, XA, Nokia XR20

Verwijderd schreef op woensdag 23 november 2005 @ 19:33:
Heeft iemand toevallig al geprobeert of Wifi online service werkt met deze router?
Wat bedoel je met 'online service' :?
Ik gebruik de router dagelijks probleemloos draadloos, als je dat bedoelt :/

PVoutput 2x Toshiba Daiseikai 8 3,5kW, SWW Atlantic Explorer V3 200l. Gasloos aug 2016, 8620Wp, Monoblock Panasonic J 7kW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 06-09 01:24

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Hij bedoelt die van de Nintendo DS.
En ja, dat kan dus.

• Security
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 06-10-2023

Security

it's just me

TheVisionMaster schreef op woensdag 23 november 2005 @ 14:53:
Net weer contact gehad met Versatel. Meneer R. de C. heeft mij de toezegging gedaan dat er vrijdag a.s. twee mensen (een van KPN en een van Versatel) naar de centrale gaan om e.e.a. te controleren. Als het daar niet op te lossen valt komen ze beide bij mij langs (whehehe..).

Ook wilde hij me nog tegemoet komen, maar daar komt hij na vrijdag op terug :)
Hier werkt het na plaatsen van nieuwe apparatuur ietsje beter.
Nog niet zoals het zou moeten maar toch. Ik meld dit even voorzichtig daar vanmorgen alles weer es op het rode ledje stond.
Verder in mijn vrije tijd nog steeds bezig met verwerking van reeds verzonden e-mails

• WeAreLegion
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Hmmm ik hoor soms mensen hier praten over die speedcap dat ze mailtjes sturen en noem maarop en dat het er dan af gehaald word kan dat bij iedereen of is dat alleen bij sommige gevallen mij verbinding blijft zo stipt op een snelheid staan dat ik eigenlijk zeker weet dat hij gecapped word hoe kan ik dat het beste ongedaan laten maken als het echt zo is?

• dolby
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
WeAreLegion schreef op donderdag 24 november 2005 @ 09:47:
Hmmm ik hoor soms mensen hier praten over die speedcap dat ze mailtjes sturen en noem maarop en dat het er dan af gehaald word kan dat bij iedereen of is dat alleen bij sommige gevallen mij verbinding blijft zo stipt op een snelheid staan dat ik eigenlijk zeker weet dat hij gecapped word hoe kan ik dat het beste ongedaan laten maken als het echt zo is?
Als de jongens en meisjes die het netwerk van Versatel beheren een capje erop hebben gezet zal dat wel een, wellicht tijdelijke, technische reden hebben denk je ook niet?

• WeAreLegion
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Dat kan maar zo zijn, maar betaal voor 20mbit en niet voor 15mbit. Vandaar ennuh je kan die sarcastische toon wel achterwegen laten hoor het was maar een vraag.

Jaja i know maaruh nog ik vind het gewoon apart dat het precies op 15323kbps gecapped word. Maar goed geen zin in een nutteloze discussie met je dus.

[ Voor 33% gewijzigd door WeAreLegion op 24-11-2005 10:18 ]

• dolby
  • Niet online
WeAreLegion schreef op donderdag 24 november 2005 @ 10:04:
Dat kan maar zo zijn, maar betaal voor 20mbit en niet voor 15mbit. Vandaar ennuh je kan die sarcastische toon wel achterwegen laten hoor het was maar een vraag.
Nou nee niet sarcastisch hoor, maar als je je voorwaarden leest zie je dat je niet voor een 20Mb abo betaalt, maar een TOT 20Mb.

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS
Topicstarter
Security schreef op donderdag 24 november 2005 @ 08:25:
[...]

Hier werkt het na plaatsen van nieuwe apparatuur ietsje beter.
Nog niet zoals het zou moeten maar toch. Ik meld dit even voorzichtig daar vanmorgen alles weer es op het rode ledje stond.
Verder in mijn vrije tijd nog steeds bezig met verwerking van reeds verzonden e-mails
Hmm...hier heeft dat dus niet geholpen :( maar goed...vrijdag is er weer een nieuwe kans (tevens de laatste als het aan mij ligt...)

• Security

Security

it's just me

Ben je vanavond online?
Zodat we even een aantal dossiers samen wegwerken?
Laat me even wat weten he ;-)

• drgnsoul
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 11-07-2024
Zojuist verstuurd naar de klantenservice:

Geachte heer/mevrouw,

Ik wil hierbij aangeven dat mijn probleem met de onstabiele verbinding nog steeds gaande is. Er werd mij verzocht om nadat het probleem verholpen was contact op te nemen met de afdeling rekening@versatel.nl om een tegemoetkoming aan te vragen voor de periode dat dit probleem al speelt. Hoewel ik nu wel als klant beter op de hoogte gehouden wordt over de status van het probleem, is dit probleem nog steeds gaande is en is er al 8 weken geen oplossing gevonden. Ik zou graag af willen spreken dat jullie mijn contract per 31-12-2005 beeindigen indien deze case tegen die tijd nog niet is opgelost. In dat geval hebben jullie 3 maanden de tijd gehad om een oplossing te zoeken voor dit probleem, wat een redelijk termijn is met het oog op dat het contract slechts voor 1 jaar is afgesproken. Ik wil hierbij de tegemoetkoming aanvragen voor de 8 weken dat dit probleem nu al speelt en zou graag van uw antwoord een schriftelijke bevestiging ontvangen.

Kort samengevat: het zijn een stelletje arrogante kloot :r die verwijzen naar hun AV, waarin staat dat alles is onze eigen schuld is en niet die van hun. :(
Heb in mijn mailtje 6x het woord "probleem" genoemd, denken jullie dat ze het nu begrijpen?

[ Voor 5% gewijzigd door drgnsoul op 24-11-2005 13:24 ]

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS
Topicstarter
Security schreef op donderdag 24 november 2005 @ 13:07:
Ben je vanavond online?
:( Heb vanavond verjaardag van me vriendin :)

• superdajel
  • Laatst online: 08-03 22:33
In plaats van uren aan de telefoon te hangen bij de klantenservice en mailtjes te sturen naar diezelfde klantenservice zou je wellicht ook eens creatief kunnen zijn. Zoek eens op google.. en voila je hebt zo de directe emailadressen van directieleden van Versatel. Probeer hen eens te mailen en je zult zien het gaat een stuk sneller!

• ZieMaar!
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 22:16

ZieMaar!

Moderator General Chat
superdajel schreef op donderdag 24 november 2005 @ 13:26:
In plaats van uren aan de telefoon te hangen bij de klantenservice en mailtjes te sturen naar diezelfde klantenservice zou je wellicht ook eens creatief kunnen zijn. Zoek eens op google.. en voila je hebt zo de directe emailadressen van directieleden van Versatel. Probeer hen eens te mailen en je zult zien het gaat een stuk sneller!
Heb jij het geprobeerd?

Ik kan me namelijk niet voorstellen dat dat werkt. De directeur van Versatel zal, denk ik, niet echt wakker liggen van jouw hoge pingtijden of onstabiele verbinding.Waarschijnlijker nog markeert zijn assistent jouw mailtje als spam.

In dit topic zijn ook altijd weer mensen die hun klachtenbrief aan de directie richten. Als je een fusie (oid) wil, dan moet je bij de directie zijn. Heb je een klacht, dan moet je bij de klachtenafdeling zijn, heb je een technische storing, dan moet je bij de technische dienst zijn.

Maar goed, als jij het hebt geprobeerd en het werkt, dan neem ik mijn woorden terug.

• superdajel
  • Laatst online: 08-03 22:33
Ik heb dmv een mailtje aan een van de leden van de directie binnen een dag mijn volledige abonnementsgeld van de afgelopen 2 maanden teruggestort gekregen. Dus het werkt...

• scorpion303
  • Niet online
dolby schreef op donderdag 24 november 2005 @ 10:13:
[...]
Nou nee niet sarcastisch hoor, maar als je je voorwaarden leest zie je dat je niet voor een 20Mb abo betaalt, maar een TOT 20Mb.
Dat is echt onzin.. Dus volgens diezelfde voorwaarden mogen ze de boel dus ook afknijpen tot 0,5Mb/s... Of tot analoge modem-snelheid.. Er staat immers geen enkele minimum snelheid gespecificeerd. Tevens is in alle productspecificaties duidelijk opgenomen dat de daadwerkelijke snelheid afhangt van een lange afstand tot de wijkcentrale, slechte bekabeling, externe storingen enz.. Over het intern knijpen van de verbinding wordt met geen woord gerept...

Tevens denk ik dat ons gezeur bij de meeste van ons nog niet eens zo sterk over die ontbrekende 25% bandbreedte gaat, maar veel meer over de arrogante manier waarop deze overduidelijke cap door Versatel wordt verzwegen. Natuurlijk heb ik liever een afgeknepen verbinding die wel goed werkt, dan andersom. Maar ik denk dat het zeer billijk is als een dergelijke cap duidelijk naar de gebruikers wordt teruggekoppeld en is voorzien van een datum waarop versatel de cap eraf denkt te gaan halen.

Op deze manier is Versatel ten eerste geniepig bezig en zit het ten tweede de gebruikers die wel beter weten gewoon keihard voor te liegen. Dit maakt op mij een veel slechtere indruk dan één mailtje of berichtje waarop bovenstaand probleem gewoon openlijk wordt toegegeven.. Dit is gewoon geen correcte manier om met je klanten om te gaan..

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS
Topicstarter
superdajel schreef op donderdag 24 november 2005 @ 14:30:
Ik heb dmv een mailtje aan een van de leden van de directie binnen een dag mijn volledige abonnementsgeld van de afgelopen 2 maanden teruggestort gekregen. Dus het werkt...
Ik geloof direct dat dat werkt. Stel je voor zeg..als ze het zich NIET aan zouden trekken. Dan stap jij natuurlijk n aar de pers ofzo :)

Je moet ze dan geen prutsmailtje sturen, maar maak er een net mooi verhaal van met goede argumenten. :) Ik heb het ooit zo eens opgelost met Freehosting. Een of andere hoge pief riep iets over verhuizen van domeinnamen (toen je bij freehosting moest gaan betalen voor je domeinnaam). Ik wilde dat wel...en belde de klantenservice. Daar vertelden ze toen dat dat niet kon etc..etc..

Hoofdkantoor gebeld, telefoniste uitgelegd wat mijn probleem was en dat ik meneer die-en-die graag wilde spreken. In eerste instantie willen ze je dan niet doorverbinden. Maar ja..als je even verwijst naar zijn uitspraken in de pers, dreigt naar de krant te stappen met je verhaal (die smullen er natuurlijk wel van dat een hoge pief iets roept en dat dan in de praktijk dan blijkt dat dat niet werkt) en voila er werd even overlegd en ik werd doorverbonden.

Het probleem werd vervolgens (door die hoge pief persoonlijk) binnen een paar uur opgelost :)

Dus ja..het werkt...mits je je netjes gedraagt en niet grof wordt. Ik moet zeggen dat alsje fatsoenlijk blijft en je problemen wel duidelijk kenbaar maakt je heel veel voor elkaar kunt krijgen :) whehehehe....heb ik ervaring zat mee O-) O-)

• scorpion303
  • Niet online
scorpion303 schreef op woensdag 23 november 2005 @ 17:03:
[...]

update.. ik werd net gebeld door m'n huisgenoten.. een pakje van Versatel op de deurmat.. het voelde als een shirtje.. Ik heb nog maar even gezegd dat ze 'm dicht moeten laten.. zowieso zullen ze wel pissed zijn dat ik er een shirtje aan overhoud, terwijl we de verbinding met z'n vieren delen (en betalen) . Verder zijn het allemaal natte neuzen die een dergelijk shirt niet in z'n waarde kunnen schatten en 'm gaan gebruiken om de vloer te dweilen enzo..
update2.. mijn _achteraf_ bij Versatel aangevraagde voetbalshirtje is binnen. Netjes een briefje erbij met de excuses voor het late moment van levering. Het is een maatje XL en ik denk dat dat inderdaad de maat is die ik drie maanden geleden heb aangevraagd.. Zat wat krap, maar das een bijzaak.. Mijn waardering voor Versatel is zojuist weer wat punten gestegen!

Verwijderd

scorpion303 schreef op donderdag 24 november 2005 @ 15:00:
[...]

Dat is echt onzin..

.. Dit is gewoon geen correcte manier om met je klanten om te gaan..
Blijft een interessante discussie. Ik heb het vuurtje gisteren telefonisch ook nog maar eens aangeslingerd met goede argumenten bij de KS. Ik heb de gegevens gebruikt die middels de tip van 2 delen terug in dit forum werd verkregen uit je modem/router.
Ook ik heb de 15323-rate te pakken. Attainable rate is bijna 18 Mbps!!
Wanneer gaat de speedcap eraf?
Ik heb ook gezegd: Als het niet sneller zou kunnen doordat de afstand naar de wijkcentrale teveel zou zijn, is het een heel andere discussie. Dan zit de bottleneck in de (te lange) lijn naar mi casa...
Nu zit het m in het feit dat versatel in de wijkcentrale in Woerden slechts 15 Mbps afgeeft...

Ze gaven mij gelijk, maar doen er dit jaar nog niets aan...
Ze hebben het te druk met de nieuwe stroom abonnees. ;)
Ook gaven ze toe dat dit is gedaan voor een stabiele verbinding te kunnen garanderen.
-> eerlijk is eerlijk, dat heb ik ook...maar ja het kan harder!

De techniek is blijkbaar nog niet geheel bewezen...
Ook loopt deze melding/klacht van mij nog via de consumentenbond.
Voor de rest ben ik tevreden, verbinding is goed, decoder werkt ok, telefonie werkt prima.
Ik vind telefonie beter werken dan bij Wanadoo, wat mijn zwager heeft.

Begin volgend jaar bel ik ze over de speedcap nog eens op!

• Security

Security

it's just me

TheVisionMaster schreef op donderdag 24 november 2005 @ 13:23:
[...]

:( Heb vanavond verjaardag van me vriendin :)
Is jammer zal ik je e.e.a doormailen dan?

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS
Topicstarter
Security schreef op donderdag 24 november 2005 @ 16:04:
[...]

Is jammer zal ik je e.e.a doormailen dan?
Doemaar...dan kijk ik er van 't weekend ff naar. Maaker ook ff verhaaltje bij wat ik precies moet doen :)

Stuur maar naar me Centric mail :)

[ Voor 8% gewijzigd door TheVMaster op 24-11-2005 16:17 ]

• ZieMaar!
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 22:16

ZieMaar!

Moderator General Chat
Bij een normaal voorkomend probleem? Of was het iets dermate ergs en heb je net als hieronder met vanalles gedreigd?

En dat lid van de directie, da's toch geen familie (oid) van je he ;)?

Verwijderd

Heb je twee analoge telefoon lijnen nodig (ik blijf bij KPN met de telefonie) om Versatel Voetbal (Internet + voetbal) aan te vragen of volstaat 1 lijn? Zo ja kan je dan nog wel bellen wanneer je aan het internetten bent?

Verwijderd

Ik wil mijn mening even geven over versatel.Ik heb al heel lang mn adsl verbinding via versatel (al sinds het zonnet hette).Maar ik ben overgestapt van adsl lite naar (natuurlijk) versatel 20mb.Monteur langsgekomen etc. etc. goede monteur trouwens heeft me wat uitgelecht van wat de toekomst allemaal kan via het kastje.Maar nu na een 3weken later kan ik zeggen dat ik er niets over te klagen heb.De snelheid is geen 20mb maar dat weet je vantevoren al en het kan ook gewoonweg niet voor dat geld.De monteur heeft me nog gezegt dat hij bij iedereen de snelheid test en nog nooit 20mb gehaald had :Z .

Ik vind wel dat naar mijn mening dat kastje niet echt volledig benut word.
Ik weet niet hoe ze dat gedaan hebben van dat big brother gebeuren maar als ze dat kastje nou eens hadden geprogrammeert op videostream.Tegenwoordig worden er ongelofenlijk veel programma's via stream aangeboden dat zou dan toch wel een leuke toepassing zijn.En het zou ook wel leuk zijn als je iets als vmware erop had zodat je films kan kijken vanaf je pc op de tv.Iniedergeval zo denk ik erover (misschien is het nieteens technies haalbaar maar ik wou het even kwijt).

Eindconclusie:ik heb er eigenleik veel negatieve dingen over gehoord maar bij mij werkt het goed (en bij een maat van me werkt het ook goed).Het kastje zelf is volstrekt nutteloos voor mij maar als je van voetbal houd is het natuurlijk wel een belangrijk iets.Het enige wat ik wel leuk vond ervan was dat ik eens een keer dat big brother life aan het kijken was en ik met wat tosties op de bank tussen 4 camera's aan het switchen was terwijl iemand aan het stofzuigen was (heerlijk om te zien hoe iemand werkt haha)

• emaurer
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 11-06-2024

emaurer

Voor de rest gaat alles Goed

Security schreef op donderdag 24 november 2005 @ 13:07:
Ben je vanavond online?
Ik weet niet wat er vanochtend gebeurd is maar sinds vanmiddag is de uitval tijdens het bellen (Versatel Telefonie) een stuk minder en korter....
Heb 2 gesprekken gehad van meer dan 20 minuten waarbij er GEEN uitval was...... in de andere gesprekken was er 1x een uitval van ongever 4 seconden (was tussen de 15 en 20 seconden.....

Zou het toch nog goedkomen _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 24 november 2005 @ 23:28:
En het zou ook wel leuk zijn als je iets als vmware erop had zodat je films kan kijken vanaf je pc op de tv.
Zou je dit eens toe kunnen lichten. Volgens mij is vmware namelijk gespecialiseerd in het virtualiseren van systemen. Zodat je op 1 doos meedere systemen kan installeren en gelijktijdig kan opstarten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Security

Security

it's just me

Verwijderd schreef op vrijdag 25 november 2005 @ 08:36:
[...]

Zou je dit eens toe kunnen lichten. Volgens mij is vmware namelijk gespecialiseerd in het virtualiseren van systemen. Zodat je op 1 doos meedere systemen kan installeren en gelijktijdig kan opstarten.
hij zal wel firmware bedoelen.
Inderdaad emaurer er lijkt schot in de zaak te zitten.
Volgende mailing gaat a.s woensdag de deur uit.
Zit alleen even te zoeken naar een goed programma om snel mailingen samen te stellen.
Iemand ideetjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Security

Security

it's just me

TheVisionMaster schreef op donderdag 24 november 2005 @ 16:17:
[...]

Doemaar...dan kijk ik er van 't weekend ff naar. Maaker ook ff verhaaltje bij wat ik precies moet doen :)

Stuur maar naar me Centric mail :)
Gaat zondag worden weekeinde onderhoud aldus Versatel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bjck
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 15-08 16:13
Verwijderd schreef op donderdag 24 november 2005 @ 23:28:
De snelheid is geen 20mb maar dat weet je vantevoren al en het kan ook gewoonweg niet voor dat geld.De monteur heeft me nog gezegt dat hij bij iedereen de snelheid test en nog nooit 20mb gehaald had :Z .
Indirect is het wel zo: "kan ook gewoonweg inet voor dat geld".

Maar de hoofdreden is dat je het simpelweg niet kan garanderen dat elke lijn dit haalt op ADSL2+ techniek die 20Mbps. Als een bedrijf echt 20Mbps zou garanderen moeten ze andere technieken gebruiken dan ADSL2+ en andere meduims dan koper momenteel waardoor het niet kan voor dat geld.

Een onderschrift moet altijd zinvol zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS
Topicstarter
Security schreef op vrijdag 25 november 2005 @ 09:01:
[...]

Gaat zondag worden weekeinde onderhoud aldus Versatel.
YEaaaaaaaaah..mijn lijn doet het!!!!! :) JOEPIEEEEeeeeh....

zie hier de eerste screenshots

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/b28e9e493e26de2efdedf32310f74b1f/thumb.jpg
Download vanaf Microsoft.com

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/c3d094cdc9b08c153458776ef15b3831/thumb.jpg
100Mb BIN file vanaf Versatel

[ Voor 43% gewijzigd door TheVMaster op 25-11-2005 11:37 . Reden: screens toegevoegd ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slash
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 11-09 04:22
Kun je mij vertellen hoe ik aan deze emailadressen kan komen?

Mail ze maar naar j v d l e u r ( a t ) z o n n e t . n l

Ondanks verschillende aangetekende brieven kom ik niet voorbij de "klantenservice".

Grtz, jeroen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TheVisionMaster schreef op vrijdag 25 november 2005 @ 11:33:
[...]

YEaaaaaaaaah..mijn lijn doet het!!!!! :) JOEPIEEEEeeeeh....
Eindelijk, GEFELICITEERD. Geduld is zo één schone zaak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS
Topicstarter
Verwijderd schreef op vrijdag 25 november 2005 @ 12:08:
[...]

Eindelijk, GEFELICITEERD. Geduld is zo één schone zaak.
O-) Niet alleen geduld hoor...lol ook veeel, heeeel veeeel gebeld met Versatel (en dan niet alleen met de klantenservice)

Maar goed, het werkt nu..... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat was nu precies het probleem? Of weten ze dat niet precies (zoals gewoonlijk).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS
Topicstarter
Verwijderd schreef op vrijdag 25 november 2005 @ 12:29:
[...]

Wat was nu precies het probleem? Of weten ze dat niet precies (zoals gewoonlijk).
Heb nog geen contact gehad met Versatel, ik zal ze zo eens ff bellen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TheVisionMaster schreef op vrijdag 25 november 2005 @ 13:47:
[...]

Maar er zouden toch 2 man naar de centrale kijken? Of hebben ze jou daarbij niet nodig gehad?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Obiwan Kanobi
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 28-07 15:27
Heb ik ook gehad. Monteur was niet op komen dagen en daarna verliep het maken van een afspraak nou niet geheel vlekkeloos. Even gegoogled naar directielid namen en deze als naam.achternaam@versatel.nl gemailed en dat werkte.

Na 3 mailtjes werd ik netjes door de directeur gebeld om zijn excuus aan te bieden en direct een monteur, op zaterdag, voor installatie te sturen. Had 4 maanden abbo geld geeist voor 6 uur thuis zitten voor niets a 6 uur mijn uurtarief van 50 euro waarvan ik uiteindelijk 4 maanden abbogeld retour heb gekregen incl. installatiekosten en 2 voetbalkaartjes. Geen slechte deal dus voor een beetje zoekwerk en het opstellen van een mooie brief. Het is en blijft een mooi bedrijf naast de opstartproblemen die er uiteraard nog steeds zijn en zullen blijven zolang ze de techniek nog niet onder de knie hebben. Was de kwaliteit van de tripple P maar net als in de VS waar alles al veel langer goed werkt incl. HD tv ondersteuning.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Security

Security

it's just me

TheVisionMaster schreef op vrijdag 25 november 2005 @ 13:47:
[...]

Het werkt maar nog niet goed...
Welk down progje is dat btw?
Denk dat ik zo maar weer es in de foon kruip...
Of zal het dit weekeinde verholpen zijn...
Anders toch maar eens een paar extra foontjes komende week claimen.
@ vision ik zie graag je succes verhaal tegenmoet ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS
Topicstarter
Security schreef op vrijdag 25 november 2005 @ 15:05:
[...]

Het werkt maar nog niet goed...
Welk down progje is dat btw?
Denk dat ik zo maar weer es in de foon kruip...
Of zal het dit weekeinde verholpen zijn...
Anders toch maar eens een paar extra foontjes komende week claimen.
@ vision ik zie graag je succes verhaal tegenmoet ;-)
Geen flauw idee welk proggie dat is, me buurman is er mee aan het testen, ik zit op me werk!

Meneer R. de K. is niet aanwezig, ikheb z'n voicemail ingesproken. Zodra ik een verhaal heb hoor je dat. Ik ga nog wel een klacht bij ze neerleggen m.b.t. gemaakte belkosten, ellende, installatiekosten en maandabo wat ik dus vergoed wil zien.

[ Voor 8% gewijzigd door TheVMaster op 25-11-2005 15:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Security

Security

it's just me

mjah ik ook @ work..
Kreeg net het KNMI weer alarm door... Brrrrr
Hoor je !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS
Topicstarter
Hmm....ik ben vanavond nog even aan het testen gegaan.

Het internetten gaat oke, downloads zijn zeeeer snel (check screenshots).

Alleen lijkt de decoder het niet te doen, die moet eerst updates ophalen. Ik zal eens ff zoeken hoe ik dat voor elkaar kan krijgen.

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/7ef567d962d106b2a1605fe114ea3fd9/full.jpg

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/70b3582548f5be0a4c739f85beee6216/full.jpg

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/8bba6af658a690bb342cfd45c8cb07db/full.jpg

Al met al toch SUPERSTRAKKE waardes ;) Owja, die onderste (newsleecher screenshot) is de waarde met een 8 Mbit account :)

[ Voor 22% gewijzigd door TheVMaster op 25-11-2005 18:48 . Reden: Usenet download toegevoegd ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy-Andre

Speedy-Andre

Sony ZL, XA, Nokia XR20

De decoder haalt z'n updates op als je hem ff spanningsloos maakt (230V stekker eruit).
Met 3km afstand tot de centrale haal ik deze waardes nooit, maar 1,12MB/s is toch niet gek en de upload is maximaal 100KB/s ;)
Wel jammer dat m'n modem regelmatig traag wordt, alleen met spanning eraf en terug werkt ie pas weer normaal.
Veel connecties tegelijk zoals met Orb vindt het modem ook maar niks.
Bij tv kijken wil het modem wel eens uit zichzelf rebooten als het te traag gaat :/

PVoutput 2x Toshiba Daiseikai 8 3,5kW, SWW Atlantic Explorer V3 200l. Gasloos aug 2016, 8620Wp, Monoblock Panasonic J 7kW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS
Topicstarter
Ik heb de stroom eraf gehaald en zet hem weer aan; ) hoelang duurt dat?

whehe idd hij gaat updaten ;) THNX

[ Voor 22% gewijzigd door TheVMaster op 25-11-2005 19:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Da.Rock
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online
Na 4 maanden vrijwel probleemloos geinternet te hebben is mijn modem net opeens offline gegaan waarna adsl lampje rood ging branden.
Na het resetten brand alleen het pwr lampje en knippert het sts lampje groen.Maw, ook geen rode lampjes..
Vreemd...

Edit1: En nu knipperen pwr en inet lampje oranje en de anderen branden helemaal niet meer..
hmm, firmware upgrade..(?)

Edit2: Hij doet het weer.Het heeft nog geen 10 min.geduurd..

[ Voor 28% gewijzigd door Da.Rock op 25-11-2005 19:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BigBonanza
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 21-08 19:55
Jah gelet op je beschrijving was dat inderdaad een firmware update... wel maf want gister heeft een monteur hier ook de modem gereset en toen geen update gehad.

Paul

Oversteken is an art ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hihi lijkt erop dat me speedcap wat omhoog is. Normaal haalde ik 1400kb/s max. Maar nu met me torrent:

Current Bandwidth: In: 1636KB/s, Out: 62KB/s, Total: 1698KB/s

:D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 25 november 2005 @ 22:41:
Hihi lijkt erop dat me speedcap wat omhoog is. Normaal haalde ik 1400kb/s max. Maar nu met me torrent:

Current Bandwidth: In: 1636KB/s, Out: 62KB/s, Total: 1698KB/s

:D
Ja, ik haalde gister ook ruim 1,8 MB/sec, maar dat was via een FTP-server...dacht dat de overhead iets anders was dan via news...
Schijnbaar niet...ook via mijn payserver ga ik harder dan mijn 1,55 MB/sec van daarvoor..

...positief! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 25 november 2005 @ 08:36:
[...]

o sorry ik bedoel een extern bureaublad systeem (haalde even 2programma's door elkaar ik bedoelde vnc).Er zijn tegenwoordig ook zoveel programma's |:(

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 25-11-2005 23:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS
Topicstarter
Verwijderd schreef op vrijdag 25 november 2005 @ 23:19:
[...]

Ja, ik haalde gister ook ruim 1,8 MB/sec, maar dat was via een FTP-server...dacht dat de overhead iets anders was dan via news...
Schijnbaar niet...ook via mijn payserver ga ik harder dan mijn 1,55 MB/sec van daarvoor..

...positief! ;)
Dat maakt natuurlijk een boel goed, al zou ik het leuk vinden als ik eens over de 2MByte/sec zou gaan O-) Of overdrijf ik nu?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TheVisionMaster schreef op zaterdag 26 november 2005 @ 00:40:
[...]

Dat maakt natuurlijk een boel goed, al zou ik het leuk vinden als ik eens over de 2MByte/sec zou gaan O-) Of overdrijf ik nu?
Nee, natuurlijk niet!!!! 2,2 MB/sec is het streven!
Maar we hebben een klein stapje in de goede richting gemaakt! ;)
Nogmaals: het werkt bij mij echt prima! Ook het telefonie-stuk is al een maand top!
Merk geen verschil met KPN...
Je moet mazzel hebben dat het in de wijkcentrale goed zit, denk...de "die-hard"-klachten zitten echt in de wijkcentrale, heb ik het idee. Hoop voor diegene dat het snel wordt opgelost!
Hier in Woerden werkt het voor Versatel tot nu toe goed.
Snelheid nog ietsie optrekken en dan zijn we er helemaal! ;)

Mijn zwager (ook Woerden) heeft Wanadoo tot 20 Mb incl. telefonie, maar dat klinkt echt minder...er zit echo op de lijn, nummerweergave werkt (nog steeds) niet, geeft geen in gesprek bij een 2e beller.
Snelheid is nog niet omgezet naar ADSL 2+...(Wanadoo zegt van wel) 8)7
En hij krijgt zijn toegezegde iPod shuffle niet. :'(

Ook bij Wanadoo kan het dus beter, maar ik ben van mening dat Versatel op dit moment verder is.
Deze snelheidsverhoging zie ik als een goed teken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wouter!
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 18:22
Hier werkt ook nog steeds alles als een zonnetje 8) ... alleen m'n moeder klaagt over een echo op de telefoonlijn. Echter is zij de enige hier thuis die dat hoort, ik heb er nu al een paar keer op gelet maar niks kunnen waarnemen :? ... misschien doet ie het niet altijd?

De snelheid hier is overigens nog onveranderd maar ik betwijfel ook of die nog omhoog gaat omdat ik toch ruim 2km van de centrale zit. Ach, ik was altijd max. 600kb/s gewend bij @Home dus met deze verdubbeling naar ongeveer 1,2mb/s mag ik niet klagen :P.

Eerder had ik af en toe nog wat hicks in het TV-beeld maar dat lijkt ook verbeterd :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FBtje
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 25-05 12:13
ik hoor iedereen over TV kijken via Versatel, maar ik neem aan dat het gewoon mogelijk is om de beelden op je monitor weer te geven? Of is dat lastig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS
Topicstarter
FBtje schreef op zaterdag 26 november 2005 @ 13:27:
ik hoor iedereen over TV kijken via Versatel, maar ik neem aan dat het gewoon mogelijk is om de beelden op je monitor weer te geven? Of is dat lastig?
Op dit moment kan dat niet (ja via een tv kaart met tv in0 :)) maar ik heb gehoord dat er een applicatie komt voor op de pc, zodat je op termijn (ik weet niet wanneer) je de programma's ook op je pc kunt kijken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS
Topicstarter
Verwijderd schreef op zaterdag 26 november 2005 @ 01:13:
[...]

Nee, natuurlijk niet!!!! 2,2 MB/sec is het streven!
Maar we hebben een klein stapje in de goede richting gemaakt! ;)
Nogmaals: het werkt bij mij echt prima! Ook het telefonie-stuk is al een maand top!
Merk geen verschil met KPN...
Je moet mazzel hebben dat het in de wijkcentrale goed zit, denk...de "die-hard"-klachten zitten echt in de wijkcentrale, heb ik het idee. Hoop voor diegene dat het snel wordt opgelost!
Hier in Woerden werkt het voor Versatel tot nu toe goed.
Snelheid nog ietsie optrekken en dan zijn we er helemaal! ;)

Mijn zwager (ook Woerden) heeft Wanadoo tot 20 Mb incl. telefonie, maar dat klinkt echt minder...er zit echo op de lijn, nummerweergave werkt (nog steeds) niet, geeft geen in gesprek bij een 2e beller.
Snelheid is nog niet omgezet naar ADSL 2+...(Wanadoo zegt van wel) 8)7
En hij krijgt zijn toegezegde iPod shuffle niet. :'(

Ook bij Wanadoo kan het dus beter, maar ik ben van mening dat Versatel op dit moment verder is.
Deze snelheidsverhoging zie ik als een goed teken...
Ja ik had ook last van 'die-hard' klachten. Ze zijn een aantal keren in de centrale geweest, ga na het weekend nog even proberen te achterhalen wat de problemen nu precies zijn...

Maar die 2,2 Mb klink idd nog beter :) LOL ach...1,8 Mb/sec vind ik op dit moment ook wel oke da's tenminste beter dan die speedcap waar sommige mensen over praten... O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wouter!
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 18:22
Ik heb net de ADSL-splitter er tussenuit gehaald, want de KPN-lijn wordt toch niet meer voor telefonie gebruikt (is zelfs afgesloten natuurlijk :P) en het lijkt alsof m'n upload een klein beetje beter is geworden. Eerder haalde ik niet hoger dan 80k/bs, nu ruim 90kb/s. Downstream is om 't even.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoeveel vergt zoiets van je upload vraag ik me iedere keer weer af? Iemand concrete antwoorden? Want het is wel leuk als je 20mbit down hebt voor die stream maar volgens mij wordt er ook nog wel wat van je 1mbitje upload vereist.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tetsuo55
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 31-08 18:23

Tetsuo55

*~*GrahF Emperor of Darkness*~

Begrijp ik het goed,

Versatel heeft geen newsserver?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dolby
  • Niet online
Tetsuo55 schreef op zaterdag 26 november 2005 @ 21:31:
Begrijp ik het goed,

info over de usenet server.

[ Voor 10% gewijzigd door dolby op 27-11-2005 10:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tetsuo55

Tetsuo55

en hoe zijn de binaries? en retentie en compleetheid daarvan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Obiwan Kanobi schreef op vrijdag 25 november 2005 @ 14:50:
[...]

Heb ik ook gehad. Monteur was niet op komen dagen en daarna verliep het maken van een afspraak nou niet geheel vlekkeloos. Even gegoogled naar directielid namen en deze als naam.achternaam@versatel.nl gemailed en dat werkte.

Na 3 mailtjes werd ik netjes door de directeur gebeld om zijn excuus aan te bieden en direct een monteur, op zaterdag, voor installatie te sturen. Had 4 maanden abbo geld geeist voor 6 uur thuis zitten voor niets a 6 uur mijn uurtarief van 50 euro waarvan ik uiteindelijk 4 maanden abbogeld retour heb gekregen incl. installatiekosten en 2 voetbalkaartjes. Geen slechte deal dus voor een beetje zoekwerk en het opstellen van een mooie brief. Het is en blijft een mooi bedrijf naast de opstartproblemen die er uiteraard nog steeds zijn en zullen blijven zolang ze de techniek nog niet onder de knie hebben. Was de kwaliteit van de tripple P maar net als in de VS waar alles al veel langer goed werkt incl. HD tv ondersteuning.
door de directeur gebelt? hahahaa dat is wel erg goeie service :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ®Otto
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 21:40
Na bijna drie weken aangesloten te zijn, loopt hier alles ook nog prima. Snelheid blijft wel steken op 1,55 MB/s, telefonie werkt ook erg goed, alleen nummerweergave doet het nog steeds niet. Heb 't al een keer eerder gevraagd, maar heeft iemand nummerherkenning met een Chicago 440S (Van KPN)? Dat is hetzelfde toestel als een Siemens A200.

Voor de rest ben ik nog steeds erg tevreden :)

Een vriendin van mij heeft het 4MB pakket met telefonie (zij haalt trouwens nog steeds 1,1 MB/s). Zij heeft wel een paar keer gehad dat mensen haar kon horen bellen als er iemand anders belde. Zij heeft hierover een mail gestuurd aan de klantenservice en kreeg hierop het volgende antwoord terug:
Geachte mevrouw Xxxxx,

Hartelijk dank voor uw e-mail.

Het antwoord van Versatel op uw vraag is:

Wij hebben geconstateerd dat u gebruik maakt van wisselgesprek en driegesprek. Dat kan de oorzaak zijn dat er iemand met u mee kon luisteren in plaats van dat het als een wisselgesprek binnenkomt. Wij hebben voor u de dienst wisselgesprek op nee gezet. Echter mocht het zo wezen dat u deze problemen houdt, verzoeken wij u vriendelijk om contact op te nemen met onze klantenservice telefoonnummer 0900-0440440 (tijdelijk lokaal tarief).

ij vertrouwen erop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Met vriendelijke groet,

Klantenservice Versatel
Is toch wel vreemd, met zo'n wisselgesprek of driegesprek zou het toch ook allemaal gewoon moeten werken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

-

Begrijp ik het goed,

Die is er wel alleen de snelheid niet :) voor het echte usenet werkt moet je er dus wel een payservertje bijpakken.

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 27-11-2005 10:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tetsuo55

Tetsuo55

Verwijderd schreef op zondag 27 november 2005 @ 10:16:
[...]
-

Begrijp ik het goed,

Die is er wel alleen de snelheid niet :) voor het echte usenet werkt moet je er dus wel een payservertje bijpakken.
ok Thnx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb nu mijn IP maar eens statisch gezet, en dat werkt gewoon.. Het enige probleem is dat ik nu geen DMZ host meer in kan stellen, ik kan geen poorten meer open zetten.. Dat is natuurlijk wel vervelend. Iemand een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miglow
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 11-09 12:02
Een goeie kennis van me heeft sinds 2 weken Versatel nu, alleen valt elke keer haar draadloze internet weg. Ze heeft al meerdere keren naar de helpdesk gebeld, maar kreeg het antwoord van een USB2.0-verlengkabel. In mijn ogen volslagen onzin, omdat op haar pc het bereik zeer slecht is. En dat terwijl de snelheid slechts 11 Mbps is en de modem in dezelfde kamer staat.

Kan ik via een gebruikersmenu inloggen in het modem en ergens het uitgestraalde vermogen instellen, minder of meer?? Mijn ervaringen met draadloos internet zijn dat als de afstand te kort is, de verbinding ook niet of heel slecht tot stand komt.

Hoe kan ik controleren of misschien de antennes niet goed zijn zonder meteen andere antennes te kopen, omdat het bij kapotte antennes een kwestie van garantie van Versatel is en zij niet zou moeten opdraaien voor de kosten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Miglow ik had hetzelfde probleem, een schone installatie van windows heeft het verholpen :9

Overigens haal ik via de nieuwsservers van versatel een veel hogere snelheid dan met eweka en smsusenet, via versatel haal ik +- 15 mb en via de anderen max 10 mb.

Enige nadeel is dat je meestal 3 dagen moet wachten na het uploaden voordat het geheel gecached staat op de versatel servers en je geen headers kunt binnenhalen (dus alles via nzb's).
Soms wordt er echter ook wel eens iets niet gecashed (onbekende titels) en heb je pech, dan kun je echter eens in de paar weken een account voor een dagje nemen _/-\o_ alle grote titlels pak je na max3 dagen op 15 mb :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS
Topicstarter
Verwijderd schreef op zondag 27 november 2005 @ 22:05:
Overigens haal ik via de nieuwsservers van versatel een veel hogere snelheid dan met eweka en smsusenet, via versatel haal ik +- 15 mb en via de anderen max 10 mb.

Enige nadeel is dat je meestal 3 dagen moet wachten na het uploaden voordat het geheel gecached staat op de versatel servers en je geen headers kunt binnenhalen (dus alles via nzb's).
Soms wordt er echter ook wel eens iets niet gecashed (onbekende titels) en heb je pech, dan kun je echter eens in de paar weken een account voor een dagje nemen _/-\o_ alle grote titlels pak je na max3 dagen op 15 mb :P
Hmm...ik pak met de nieuwsservers van Tweaknews ongeveer 1,2 Mbyte/sec. Dat vind ik acceptabel..... dus voor mij geen 20Mbit news account :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Security

Security

it's just me

Hier nog steeds dezelfde ellende ondanks de werkzaamheden.
Afgelopen weekeinde weer iets meer dan 80 mailtjes ontvangen...
Helaas zijn bijna alle mailtjes incompleet qua info.
Zit nu te denken om een script op te gaan zetten.
Zodat er niet continu heen en weer gepost hoeft te worden.
Maarja gaat vast wel weer een vervolgje krijgen ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Miglow schreef op zondag 27 november 2005 @ 21:41:
Een goeie kennis van me heeft sinds 2 weken Versatel nu, alleen valt elke keer haar draadloze internet weg. Ze heeft al meerdere keren naar de helpdesk gebeld, maar kreeg het antwoord van een USB2.0-verlengkabel. In mijn ogen volslagen onzin, omdat op haar pc het bereik zeer slecht is. En dat terwijl de snelheid slechts 11 Mbps is en de modem in dezelfde kamer staat.

Kan ik via een gebruikersmenu inloggen in het modem en ergens het uitgestraalde vermogen instellen, minder of meer?? Mijn ervaringen met draadloos internet zijn dat als de afstand te kort is, de verbinding ook niet of heel slecht tot stand komt.

Hoe kan ik controleren of misschien de antennes niet goed zijn zonder meteen andere antennes te kopen, omdat het bij kapotte antennes een kwestie van garantie van Versatel is en zij niet zou moeten opdraaien voor de kosten.
Hoe staat de channel ingesteld?
Ik heb m op AUTO staan en geen problemen. In het hele huis + tuin goed ontvangst.
Met een sitecom pcmcia-kaart op mijn laptop en via mijn PDA wlan.
Verder staat ie op 'hide', plus WEP-encryptie en MAC-restrictie.
Tuurlijk kan het veiliger (WPA bijv.) maar ik vind het prima zo...zo'n schokkend netwerk heb ik ook weer niet. Trouwens, probeer maar eens op mijn linux-server te komen. Veel succes.
En bandbreedte heb ik zat...;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 24 november 2005 @ 19:25:
Heb je twee analoge telefoon lijnen nodig (ik blijf bij KPN met de telefonie) om Versatel Voetbal (Internet + voetbal) aan te vragen of volstaat 1 lijn? Zo ja kan je dan nog wel bellen wanneer je aan het internetten bent?
Heeft iemand hier misschien nog een antwoord op?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS
Topicstarter
Verwijderd schreef op maandag 28 november 2005 @ 15:55:
[...]

Heeft iemand hier misschien nog een antwoord op?
Eén analoge lijn is voldoende. Ik heb ook Versatel 20Mbit met voetbal en telefonie nog gewoon via KPN :)

En ja...je kunt ook nog bellen terwijl je aan het internetten bent. Ehh...Welkom in de wereld van ADSL...bellen en internetten tegelijk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TheVisionMaster schreef op maandag 28 november 2005 @ 16:07:
[...]

Eén analoge lijn is voldoende. Ik heb ook Versatel 20Mbit met voetbal en telefonie nog gewoon via KPN :)

En ja...je kunt ook nog bellen terwijl je aan het internetten bent. Ehh...Welkom in de wereld van ADSL...bellen en internetten tegelijk :)
Had het al bij Versatel gevraagd maar gek genoeg vertrouw ik ze niet voor de volle 100%, thanks dus. Ga zometeen dan maar het Versatel Voetbal pakket aanvragen. Hopen op een snelle aansluit zodat ik Groningen - Ajax nog kan mee pakken (verwacht het off course niet).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Security

Security

it's just me

Tadaaaa weer een update :D

Het gaat een gewoonte worden
Had ik op 23 November al een monteur die alles vervangen heeft.
Komt er op 2 December weer een monteur. ( weer alles vervangen??? :+ )
Goh mijn portering is nu al tig malen geannuleerd (dit ligt bij versatel)

Mja gaat vast weer een vervolg krijgen B)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Security

Security

it's just me

ennnn nog een update.
Nu blijkt dat ik 2 December (dan komt de monteur) werken moet.
Dus ik bel keurig netjes het versatel installatie bedrijf.
Agent (F. Pelhan) aan de lijn en meneer geeft gewoon aan dat ik mijn afspraak niet kan wijzigen...
Mijn vertrouwen in versatel is zojuist beneden 0 gezakt...
@ TheVision I think i'm about to use your lucky number ;-)

Wat een geweldig bedrijf... Tot Post !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS
Topicstarter
Security schreef op maandag 28 november 2005 @ 17:34:
ennnn nog een update.
Nu blijkt dat ik 2 December (dan komt de monteur) werken moet.
Dus ik bel keurig netjes het versatel installatie bedrijf.
Agent (F. Pelhan) aan de lijn en meneer geeft gewoon aan dat ik mijn afspraak niet kan wijzigen...
Mijn vertrouwen in versatel is zojuist beneden 0 gezakt...
@ TheVision I think i'm about to use your lucky number ;-)

Wat een geweldig bedrijf... Tot Post !
Ik zou het gewoon DOEN :) of het centrale nummer bellen en vragen naar meneer R. de K :)
Dat laatste werkt beter...hij neemt z'n mobiel niet altijd op....

BTW --> Mijn decoder doet het nu nog niet :( lampje blijft knipperen..heeft het hele weekend staan updaten (ik was niet thuis)...heb hem ook al gereset..etc..etc...ik hang alweer aan de lijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy-Andre

Speedy-Andre

Sony ZL, XA, Nokia XR20

TheVisionMaster schreef op maandag 28 november 2005 @ 21:56:
[...]

BTW --> Mijn decoder doet het nu nog niet :( lampje blijft knipperen..heeft het hele weekend staan updaten (ik was niet thuis)...heb hem ook al gereset..etc..etc...ik hang alweer aan de lijn :)
De decoder werkt bij de gratie van een goede netwerkkabel tussen modem en decoder.
Stel dat dat kabeltje niet goed is of dat een van de stekkertjes slecht contact maakt, dan zal de update steeds in de soep lopen.
Of de decoder van een mislukte update kan herstellen weet ik eigenlijk niet :?
Heb je al eens netwerkkabels verwisseld om e.e.a. uit te sluiten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Security

Security

it's just me

mjah ik gaat morgen bellen met R de K
Zie hier mijn ellende...
Zo gaat het nu dus iedere keer..
1. 28 November 2005 Versatel heeft de ADSL opdracht geannuleerd
2. 21 november 2005 Versatel heeft de ADSL opdracht geannuleerd
3. 21 november 2005 Versatel heeft de ADSL opdracht geannuleerd
4. 18 november 2005 Versatel heeft de ADSL opdracht (opnieuw) gevalideerd.
5. 18 november 2005 Versatel heeft de ADSL opdracht correct ontvangen
6. 11 november 2005 Versatel heeft de ADSL opdracht correct ontvangen
Installatie Oktober...

en deze...

1. De bestelling is ontvangen door Versatel. V
2. Het registratieformulier is ontvangen door Versatel. V
3. De bestelling is verder verwerkt door Versatel. V
4. Versatel is gestart met de technische voorbereiding. X
5. De verwachte technische oplevering vindt plaats op 18 november 2005 X
6. Onze installatiepartner neemt contact met u op voor een afspraak. V
7. De verbinding is technisch opgeleverd door Versatel. X
8. Onze installatiepartner heeft de apparatuur geinstalleerd bij de klant. V

[ Voor 42% gewijzigd door Security op 29-11-2005 00:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Security

Security

it's just me

Speedy-Andre schreef op maandag 28 november 2005 @ 22:14:
[...]

De decoder werkt bij de gratie van een goede netwerkkabel tussen modem en decoder.
Stel dat dat kabeltje niet goed is of dat een van de stekkertjes slecht contact maakt, dan zal de update steeds in de soep lopen.
Of de decoder van een mislukte update kan herstellen weet ik eigenlijk niet :?
Heb je al eens netwerkkabels verwisseld om e.e.a. uit te sluiten?
Denk dat ie dat allang geprobeerd heeft...
Pagina: 1 2 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.