Zijn er hier mensen die een ING card hebben en een Amerikaanse nieuwsgroepenprovider?
Voor de 2e keer heeft de ING besloten mijn automastische betaling aan
www.giganews.com te blokkeren. Ze denken dat het een malafide transactie is. Na bellen wordt de betaling gedurende 24 uur doorgelaten en daarna gaat het weer op slot. Onacceptabel mijn inziens en dat heb ik ze ook duidelijk verteld. Ze gaan nu onderzoeken hoe het komt dat de frauderobot die ze daar hebben draaien steeds mijn giganews betaling blokkeert.
Erg irritant is het allemaal, ik kan steeds 1 dag niet gebruik maken van usenet hierdoor en moet steeds excuus brieven sturen naar giganews om het uit te leggen.
Ik ben dus benieuwd of meer mensen met een ING card dit probleem hebben (niet alleen bij giganews, maar ook bij andere usenetproviders).
Verwijderd schreef op maandag 17 april 2006 @ 01:42:
Sinds ik die newsgroepen heb ontdekt stijgt mijn downloadverbruik extreem. Ik denk dat ik op 3 a 400 GB per maand zit sinds ik een account bij een usenetaanbieder heb. Hoe zit dat met de internetproviders, trekken die dit soort download gedrag wel? Ik zit bij @home. Iemand enig idee wanneer ze gaan zeuren? Of doen ze dit tegenwoordig niet meer?
Bij @home zat ik vaak rond de 300 gig in de maand en dat vonden ze kennelijk prima. Ik zit nu bij xs4all en vorige maand heb ik 435 gig uit de nieuwsgroepen getrokken (beetje extreem, maar er kwam een aantal series uit de jaren 70 voorbij die ik wilde hebben) en dat vinden ze ook prima.
[
Voor 32% gewijzigd door
Verwijderd op 24-04-2006 15:38
]