Levertijd Apple producten Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 8 ... 20 Laatste
Acties:
  • 19.706 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dekeizer
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 17:28
net even een belrondje gedaan. Witte Macbooks zijn nergens in de Randstad te krijgen. Veel winkels hebben meer dan 15 reserveringen (oa. Amsterdam Centraal). De zwarte macbooks zijn wel overal op voorraad. Volgens enkele winkels zijn de leveringen voor heel Nederland vertraagd.

Voor wat het waard is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoneWolf
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 15-09 21:16

LoneWolf

Just a Byte

Ik heb net ook ff belrondje gedaan, winkels geven momenteel hier in het oosten (deventer,apeldoorn,arnhem) 3-6 weken levertijd aan

Life is to short to mess with it... Mijn V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

LoneWolf schreef op vrijdag 16 juni 2006 @ 12:55:
Ik heb net ook ff belrondje gedaan, winkels geven momenteel hier in het oosten (deventer,apeldoorn,arnhem) 3-6 weken levertijd aan
waarom niet online bestellen? sneller en je mag hem na 10 dagen retour zenden as die nie bevalt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 15 juni 2006 @ 12:59:
Eén geruststelling ik ben niet de enige...... (gezien dit topic)

Op 29 mei liep ik toevallig langs machouse amsterdam en dacht goh ik bestel mijn nieuwe MB via machouse want dat gaat vast sneller dan via internet.... (gezien het begin van dit topic)

Dus een MB besteld met de volgende kenmerken

2,0-GHz processor

1024 MB (2 SO-DIMM’s van 512 MB)

80-GB seriële ATA harde schijf, 5400 rpm 2

In het wit natuurlijk want dat matched mooi bij mijn iPod. Levertijd was toen 5-7 dagen. Dus ik als een kind zo blij want dat was sneller dan via internet bestellen....

Nou na een 1,5 niks gehoord dus dacht goh laat ik eens bellen. Ze komen binnen op 10 juni. Nou dat viel opzich mee. Maar vrijdag niks gehoord dus afgelopen maandag weer gebeld. Nog steeds niks.. Ja we hebben alleen de zwarte binnen gekregen maar die van jou nog niet. Want daar is veel vraag na en die moet speciaal gemaakt worden. Begin volgende week moet hij binnen zijn. Dus hier zit ik dan. Achter mijn oude pc'tje smachtend wachtend op mijn MB. De tas en accesoires zijn vorige week via internet besteld en die zijn ondertussen al lang binnen.

Dus op mijn advies... bestel via internet want via machouse duurt het heeeeeeel lang ;(
Heb de mijne op 24 mei besteld bij Mac Centre centraal station A'dam. Ook nog niets gehoord dus op naar de maand wachttijd :(

Jij zal dus waarschijnlijk ook nog wel eventjes moeten wachten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anarchitect713
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 24-02 10:44
Verwijderd schreef op vrijdag 16 juni 2006 @ 12:09:
vraagje:

als je niet thuis bent en ze zijn langs geweest (tnt) wordt dat per direct bijgewerkt of aan het eind van de dag?
In mijn geval tot twee keer toe pas aan het einde van de dag de update gezien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn iMac besteld bij MacHouse Rotterdam Centraal op 1 juni, 2 juni kreeg ik een beller dattie binnen was. "de berg is naar Mozes gekomen", waren zijn exacte woorden :P

Leukleuk, alleen jammer dattie nu ineens 100 euro is afgeprijsd en Apple niets wil weten van een prijsgarantie.

Dusja, het ligt er maar net aan met die levertijden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• randje
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online

randje

LOiK

Verwijderd schreef op vrijdag 16 juni 2006 @ 17:26:
Mijn iMac besteld bij MacHouse Rotterdam Centraal op 1 juni, 2 juni kreeg ik een beller dattie binnen was. "de berg is naar Mozes gekomen", waren zijn exacte woorden :P

Leukleuk, alleen jammer dattie nu ineens 100 euro is afgeprijsd en Apple niets wil weten van een prijsgarantie.

Dusja, het ligt er maar net aan met die levertijden.
ohw? ik zou gewooon naar buiten lopen met de imac, weer naar binnen en zeggen dat je hem wilt ruilen en geld terug wilt en daarna weer naar buiten en weer naar binnen om de imac 100 euro goedkoper te bestellen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ok, de bezorging is ket met puren!

dinsdag was ik op me werk
hebben ze 'em verkeerd afgeleverd op het tnt depot of zo!
woensdag was ik thuis, hadden ze 'em kunnen afleveren.
ik woensdagochtend gebeld: sorry, ik ga apple bellen, en we maken
het voor u in orde, we gaan hem donderdag of vrijdag op uw werk afleveren.
donderdag niks afgeleverd.
ik vanochtend gebeld naar apple:
ja, het is in orde, ze mogen bij tnt op uw werk afleveren.
word ik even later teruggebeld.
excuus: we hebben de wijziging te laat doorgegeven,
de chauffeur is al onderweg naar uw prive adres maar misschien
is de wijziging nog doorgekomen of misschien komt ie langs
de route van uw werk.

nee dus. maandag opnieuw proberen.
waarom kan je in hemelsnaam niet bij de TNT zelf ff je pakketje ophalen?
dit is 2006 !

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 17-06-2006 00:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anarchitect713
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 24-02 10:44
Verwijderd schreef op zaterdag 17 juni 2006 @ 00:43:
ok, de bezorging is ket met puren!

nee dus. maandag opnieuw proberen.
waarom kan je in hemelsnaam niet bij de TNT zelf ff je pakketje ophalen?
dit is 2006 !
Ik kon hem dezelfde avond nog bij het depot Nieuwegein ophalen. Hoefde niet eens aan te dringen. Gewoon bellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenGans
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 14-09 19:45
Ik heb maandag 29 mei mijn Macbook (2.0 Ghz model) besteldt in de Apple Store in A'doorn. De medewerker vertelde me dat er ong 11/12 mensen voor me op de Macbook wachten. Dus ik neem aan dat ik dan nummer 12/13 ben. Inmiddels ben ik bijna 3 weken verder en is hij nog niet binnen (afgelopen woensdag heb ik de Store gebeld, er komen dr 2 per week binnen, dit neemt wel langzaam toe..) Heeft iemand enig idee wanneer ik heb kan verwachten? Ik hoop binnen een week of 2(?) hooguit eigenlijk... Iemand die ook in deze situatie zit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• senn
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 04-06 19:36

senn

jep.

JeroenGans schreef op zaterdag 17 juni 2006 @ 12:14:
Ik heb maandag 29 mei mijn Macbook (2.0 Ghz model) besteldt in de Apple Store in A'doorn. De medewerker vertelde me dat er ong 11/12 mensen voor me op de Macbook wachten. Dus ik neem aan dat ik dan nummer 12/13 ben. Inmiddels ben ik bijna 3 weken verder en is hij nog niet binnen (afgelopen woensdag heb ik de Store gebeld, er komen dr 2 per week binnen, dit neemt wel langzaam toe..) Heeft iemand enig idee wanneer ik heb kan verwachten? Ik hoop binnen een week of 2(?) hooguit eigenlijk... Iemand die ook in deze situatie zit?
Jazeker, ik heb een week later dan jij een Macbook 1.83 Ghz besteld, en die zou wel binnen een week binnen zijn. Niet dus, ik heb zo af en toe gebeld, en ze hebben zelf ook geen idee wanneer ze wat moeten verwachten. Het is helaas zo dat Apple hun eigen distributiekanalen bevooroordeelt ten opzichte van kanalen waar ze relatief gezien minder aan kunnen verdienen.

Het probleem voor mij is dat wanneer ik hem nu online bestel, ik sowieso een week moet wachten. De vraag is nu, leveren ze hem bij mijn winkel binnen een week, of duurt het langer dan een week?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenGans
senn schreef op zaterdag 17 juni 2006 @ 12:28:
[...]

Jazeker, ik heb een week later dan jij een Macbook 1.83 Ghz besteld, en die zou wel binnen een week binnen zijn. Niet dus, ik heb zo af en toe gebeld, en ze hebben zelf ook geen idee wanneer ze wat moeten verwachten. Het is helaas zo dat Apple hun eigen distributiekanalen bevooroordeelt ten opzichte van kanalen waar ze relatief gezien minder aan kunnen verdienen.

Het probleem voor mij is dat wanneer ik hem nu online bestel, ik sowieso een week moet wachten. De vraag is nu, leveren ze hem bij mijn winkel binnen een week, of duurt het langer dan een week?
Daar zit ik ook aan te denken.. misschien toch online orderen.. maar krijg je dan ook een schriftelijke factuur, die ik op naam kan zetten van mn werk? Dit i.v.m. BTW teruggave, scheeld me 19% :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KoBolD54
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 07:41
Ik wou hem eerst ook bij Mac center A'doorn bestellen maar de levertijd was onbekend.
Online besteld en heb net een mail binnen dat hij verstuurd is. Waar kan ik trouwens zien waar hij is? Want als ik op de Apple site inlog zie ik alleen staan shipped. Kan dat zijn omdat hij pas verdaag vestuurd is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wild pigeon
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 16-09 19:39
De MacBookPro 15 & 17 inch zijn inmiddels goed leverbaar trouwens!
Ik heb mijn MBP bij Machouse vandaan, de verwachte levertijd was een week. maar na drie dagen had ik hem al thuis. Ik een belletje gedaan en er werd mij verteld dat de MBP leveringen vol op gang zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• randje
  • Niet online

randje

LOiK

pokeran schreef op donderdag 15 juni 2006 @ 21:16:
ik had een macbook besteld die ik 7 juni binnenkreeg, Zat een dode pixel en een rare hotpix die je alleen van bepaalde hoeken zag. Dus toen heb ik contact opgenomen met apple en ze nemen hem terug en sturen een nieuwe naar me. Erg netjes van apple :)

nieuwe data
16 jun 2006 01:20 Suzhou Shipped From Originating Depot
15 jun 2006 11:29 Suzhou Consignment Received At Transit Point
ben ik nu bijna 1 van de snelste? hij moet nog worden afgeleverd hoor, maarja het weekend... :|
dit is trouwens een copy van mn originele order die teruggestuurd is vanwege een dode pixel en een hotpix. De apple medewerkster vertelde me dat mijn nieuwe MB op de prioriteitenlijst kwam en dat ik dus voorrang had op nieuwe orders

datum tijd locatie status
17 jun 2006 04:30 Rotterdam Import Received
16 jun 2006 22:20 Arnhem Hub Consignment Received At Transit Point
16 jun 2006 22:19 Arnhem Hub Consignment Passed Through Transit Point

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whieee
  • Laatst online: 16-09 14:34

Whieee

Moderator Apple Talk

⌘ + ⌥ + ⎋

senn schreef op zaterdag 17 juni 2006 @ 12:28:
[...]

Ik heb hem 2 weken geleden in Deventer besteld en 'met een beetje geluk' zou hij diezelfde week nog binnen zijn. Inmiddels zijn we 2 weken verder en het enige dat ze me kunnen vertellen is dat ze geen indicatie kunnen geven wanneer het ding dan wel komt :(

Ik begin echt sterk te overwegen om toch een zwarte te halen want ik word echt doodmoe van het wachten op iets wat toch iedere keer wordt uitgesteld... of dan maar doorsparen en een MacBook Pro kopen. Al vind ik 15" te groot.

Launching containers into space

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En ja hoor, ik zit op de 25 dagen!

Macbook 2.0Ghz + 80GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou morgen weer naar amsterdam voor tentamen en dan ook maar even via machouse.. Ben benieuwd ondertussen ben ik bang dat mijn bestelling van de LeBag en wat software dingetjes sneller verloopt via de apple site dan via machouse... ik hoop het natuurlijk niet. Ach één voordeel het leid niet af van de tentamens want ik kan er ook nog niet mee 'spelen' Alleen jammer dat als je ergens op verheugt je er zooooo lang op moet wachten....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat is de wettelijk vastgestelde maximale leveringstermijn in Nederland?
Zou die ook gelden voor een bij een apple center bestelde macbook?
Niet dat dat uitmaakt ofzo.. wachten moeten we toch wel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• randje
  • Niet online

randje

LOiK

volgens mij is er geen maximale leveringstermijn vastgesteld. Als ik net als desertstorm al meer dan 25 dagen zou moeten wachten zou ik het uit principe al gewoon cancellen en bijv. online bestellen.

btw ik geloof dat k bijna of misschien wel de snelste was met apple producten ontvangen. Niemand thuis helaas :( (gaat om macbook)

19 jun 2006 13:33 Rotterdam Not Home On Delivery Attempt To Residential Address
19 jun 2006 12:37 Rotterdam Out For Delivery

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KoBolD54
Ik heb zojuist met apple gebeld en hij is verstuurd vanuit het oosten.
Echter kan ik op de website niet zo mooi schema krijgen als jullie allemaal tonen, waar kan ik dat vinden? iemand?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wat een prutsers bij TNT.
afgelopen dinsdag op verkeerde adres (depot) afgeleverd.
woensdag gebeld, ze gaan het op me werk afleveren
donderdag wachten ze op toestemming van Apple.
Apple geeft vrijdagmorgen toestemming, 5 minuten voordat TNT busje wegrijdt.
Die zit al op de route naar me huis, dus niet af kunnen leveren.

Dan maar vandaag proberen op mijn werk.
12.44 uur: niet afgeleverd, bewoner niet thuis

WTF?

ja, meneer, er was een storing dus het verzoek op het werk af te leveren is niet doorgegeven
aan de chauffeur.

Morgen 4e poging.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• randje
  • Niet online

randje

LOiK

naja ik heb tot nu toe wel goede ervaringen met tnt. Ik werd ongeveer 2 uur geleden gebeld dat ik niet aanwezig was op het afleveradres en welke afspraak ik wilde maken. Uiteinlijk ga ik hem zelf ophalen morgen, hoef ik niemand tot last te zijn (normaal gesproken is mijn moeder het slachtoffer dat thuis moet blijven wachten)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KoBolD54
weet iemand hoe je dit te zijn krijgt?
Ik kan het nergens vinden op de Apple site:

Voorbeeld:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb nu ook een verzending staan ben benieuwd. Gaat om een macbook 2.0ghz met 1gb geheugen. Staat op 22 juni als verzending en verwachte leverdatum is 3 juli. Zou mij benieuwen! Ik hoop dat het zo is. Dag erna ga ik op vakantie ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KoBolD54
Verwijderd schreef op maandag 19 juni 2006 @ 22:09:
Ik heb nu ook een verzending staan ben benieuwd. Gaat om een macbook 2.0ghz met 1gb geheugen. Staat op 22 juni als verzending en verwachte leverdatum is 3 juli. Zou mij benieuwen! Ik hoop dat het zo is. Dag erna ga ik op vakantie ;)
Is meestal al wel eerder ik hoop het voor je!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

pokeran schreef op maandag 19 juni 2006 @ 21:20:
naja ik heb tot nu toe wel goede ervaringen met tnt. Ik werd ongeveer 2 uur geleden gebeld dat ik niet aanwezig was op het afleveradres en welke afspraak ik wilde maken. Uiteinlijk ga ik hem zelf ophalen morgen, hoef ik niemand tot last te zijn (normaal gesproken is mijn moeder het slachtoffer dat thuis moet blijven wachten)
ik heb al 3 keer gevraagd of ik em kon ophalen. nee, gaat niet.
vreemd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whieee

Whieee

Moderator Apple Talk

⌘ + ⌥ + ⎋

vandaag maar weer eens gebeld om te vragen waar mn MacBook blijft, maar kreeg WEER hetzelfde antwoord :( 'Misschien zit ie er morgen bij, maar zeker weten doen we het niet' :(

Die zwarte wordt steeds en steeds aantrekkelijker en de meerprijs gaat me minder en minder boeien

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• randje
  • Niet online

randje

LOiK

KoBolD schreef op maandag 19 juni 2006 @ 21:43:
weet iemand hoe je dit te zijn krijgt?
Ik kan het nergens vinden op de Apple site:

Voorbeeld:
www.tnt.nl daar het nr intikken wat op je apple status page staat (begint het met een 8, dan moet je reference nr aanvinken, als het met 2 begint gewoon zo laten)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

pokeran schreef op dinsdag 20 juni 2006 @ 06:32:
www.tnt.nl daar het nr intikken wat op je apple status page staat (begint het met een 8, dan moet je reference nr aanvinken, als het met 2 begint gewoon zo laten)
Ik heb een paar dagen geleden via het web besteld. Ik heb tot nu toe alleen maar een nummer dat met een W begint. Dat nummer werkt niet op de tnt-site (had ik ook niet verwacht). Ik neem aan dat ik moet wachten tot er een TNT-nummer verschijnt ofzo?

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 20-06-2006 11:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij een verzendbevestiging zou je een trackingnummer moeten krijgen. Correct me if I am wrong.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wacht ondertussen 22 dagen..... En ze zeggen nu bij MacHouse amsterdam dat ze begin volgende week binnen komen... (dat zeiden ze de afgelopen weken ook al..... ;( )

Het is toch wel fijn dat ze rekening houden met mijn tentamens zodat ik niet teveel aandacht aan mn aanstaande kindje kan geven... :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whieee

Whieee

Moderator Apple Talk

⌘ + ⌥ + ⎋

Verwijderd schreef op dinsdag 20 juni 2006 @ 11:35:
Wacht ondertussen 22 dagen..... En ze zeggen nu bij MacHouse amsterdam dat ze begin volgende week binnen komen... (dat zeiden ze de afgelopen weken ook al..... ;( )

Het is toch wel fijn dat ze rekening houden met mijn tentamens zodat ik niet teveel aandacht aan mn aanstaande kindje kan geven... :S
ik hoor ook niets anders dan uitstel, uitstel, uitstel en voor de verandering uitstel. Gisteren waren er echter bij een niet nader te noemen importeur 3 stuks op voorraad, dus die moeten nu ook ergens in de distributiekanalen rondhangen ;) Dus misschien heb jij (of ik :P ) geluk. Maar ik reken nergens meer op. Ik denk dat ik zaterdag pics ga posten van een BlackBook ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

een MacBook besteld
nu begint het lange wachten
veel geld neergeteld
komt ooit waar wij naar smachten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• senn
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 04-06 19:36

senn

jep.

Ik kan begrijpen dat Apple uit strategisch oogpunt haar eigen distributiekanalen enigzins bevooroordeeld, maar het begint nu toch wel redelijk schandalig te worden. Online bestellen heeft een levertijd van ongeveer een week, waarom kunnen ze dit niet behalen bij het leveren aan hun winkels?

Ik kan me trouwens ook voorstellen dat de Apple winkels hier zelf een beetje ziek van worden, zij kunnen er immers ook bar weinig aan doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb een witte 2x2x80 macbook in bestelling
maar wacht nu al 27 dagen op shanghai
de zwarte is uit voorraad leverbaar bij a-mac utrecht
ben nu aan het regelen dattie wordt omgewisseld.. (80GB zit er toch al in, en die meerprijs.. tja tijd is ook geld)
zwart past toch mooier bij mijn bureau

edit: het is geregeld! (Whieee: tnx ;))

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 20-06-2006 15:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whieee

Whieee

Moderator Apple Talk

⌘ + ⌥ + ⎋

Verwijderd schreef op dinsdag 20 juni 2006 @ 12:46:
ik heb een witte 2x2x80 macbook in bestelling
maar wacht nu al 27 dagen op shanghai
de zwarte is uit voorraad leverbaar bij a-mac utrecht
ben nu aan het regelen dattie wordt omgewisseld.. (80GB zit er toch al in, en die meerprijs.. tja tijd is ook geld)
zwart past toch mooier bij mijn bureau ;)
feli met je BlackBook dan alvast :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damsplaat
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 12-09 07:41
na 22 dagen wachten en een paar keer bellen (ze zijn echt slecht bereikbaar) kon machouse r'dam me eindeijk mededelen dat op donderdag of vrijdag mijn macbook geleverd zal wordn. Maar afgaande op de verhalen die ik hier hoor kan ik daar nog niet vanuit gaan.
Ik vind dat ze wel iets beter mogen zeggen dat de wachttijd minimaal drie weken is, in plaats van ongeveer twee, maximaal drie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GoEV6
  • Registratie: Oktober 2000
  • Nu online
Ik heb vorige week vrijdag, eind van de middag, een witte Macbook met 80 GB hd besteld. Vandaag een mailtje ontvangen dat hij verzonden is. De geplande leverdatum staat nu op maandag. Ik hoop stiekum op vrijdag :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KoBolD54
pokeran schreef op dinsdag 20 juni 2006 @ 06:32:
[...]

ik heb het nummer gebruikt, het begint met een 8 maar hij kan niets vinden. Volgens Apple is hij al in Nederland

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GoEV6
  • Nu online
KoBolD schreef op dinsdag 20 juni 2006 @ 17:13:
[...]

ik heb het nummer gebruikt, het begint met een 8 maar hij kan niets vinden. Volgens Apple is hij al in Nederland
Even de button 'referentie' aanklikken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Whieee schreef op dinsdag 20 juni 2006 @ 11:39:
[...]

ik hoor ook niets anders dan uitstel, uitstel, uitstel en voor de verandering uitstel. Gisteren waren er echter bij een niet nader te noemen importeur 3 stuks op voorraad, dus die moeten nu ook ergens in de distributiekanalen rondhangen ;) Dus misschien heb jij (of ik :P ) geluk. Maar ik reken nergens meer op. Ik denk dat ik zaterdag pics ga posten van een BlackBook ;)
Ja maar wilde graag één met 1 Gig Werkgeugen extra... en doe dat liever niet zelf (hele nare ervaringen mee...) Dus aan een zwarte heb ik ook vrij weinig want dan moet ik waarschijnlijk nog langer wachten.... Misschien dat ik zelfs straks voor een MB pro ga (door het lange wachten heb ik daar het geld ondertussen ook wel voor)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KoBolD54
GoEV6 schreef op dinsdag 20 juni 2006 @ 17:15:
[...]

Even de button 'referentie' aanklikken.
heb ik ook gedaan, sorry vergeten te vermelde maar helaas geen resultaat :S
Net ff met TNT gebeld, het moet en 9 cijferig nummer zijn, ik heb er 1 met 10.
UPS is hij ook niet van en van FedEx ook niet :S

[ Voor 24% gewijzigd door KoBolD54 op 20-06-2006 18:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neobender
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 20-02 13:44
Hoe staat het met de voorraden?
Ik wil nl. maandag mijn macbook (2ghz) gaan kopen @ apple center in rotterdam. Kan ik hem dan gelijk mee nemen? Ik laat niks veranderen en kies dus voor de standaarduitvoering

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IbexGirl
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 28-02-2021

IbexGirl

Love Ibex forever

KoBolD schreef op dinsdag 20 juni 2006 @ 17:55:
[...]

heb ik ook gedaan, sorry vergeten te vermelde maar helaas geen resultaat :S
Net ff met TNT gebeld, het moet en 9 cijferig nummer zijn, ik heb er 1 met 10.
UPS is hij ook niet van en van FedEx ook niet :S
http://www.apecode.com/appletrack/

en deze?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KoBolD54
ja super bedankt!
Hij komt morgen binnen!

20 jun 06 86 14 booking slot obtained CNSHA50 21 jun 06
20 jun 06 30 10 departed direct NLAMS07 26 jun 06
20 jun 06 40 69 accept scanned at EDC NLAMS07 26 jun 06
19 jun 06 32 55 flight departed Kuehne & Nagel Shanghai 27 jun 06
18 jun 06 32 05 Flight Booked Kuehne & Nagel Shanghai
17 jun 06 30 63 handover at supplier CNSHA50 27 jun 06
17 jun 06 30 64 Departed from source CNSHA50 26 jun 06
17 jun 06 30 61 Consignment Booking received from supplier CNSHA50 27 jun 06
17 jun 06 00 04 Picking confirmed, EDI received CNSHA50

[ Voor 87% gewijzigd door KoBolD54 op 20-06-2006 19:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whieee

Whieee

Moderator Apple Talk

⌘ + ⌥ + ⎋

Verwijderd schreef op dinsdag 20 juni 2006 @ 17:38:
[...]

Ja maar wilde graag één met 1 Gig Werkgeugen extra... en doe dat liever niet zelf (hele nare ervaringen mee...) Dus aan een zwarte heb ik ook vrij weinig want dan moet ik waarschijnlijk nog langer wachten.... Misschien dat ik zelfs straks voor een MB pro ga (door het lange wachten heb ik daar het geld ondertussen ook wel voor)
Als je een standaarduitvoering van de BlackBook wil met enkel meer geheugen dan moet je ongeveer 20min wachten in het Apple Centre. Het geheugen wordt er doorgaans ter plekke door de technicus ingezet, en er wordt vervolgens een run van de Apple Hardware Test gedraaid om te testen of alles naar behoren werkt. De meeste centres rekenen daar wel een meerprijs van ca. 20 euro voor maar daar krijg je dus wel iets voor terug.
Het is dus geen BTO waar je nog 3 weken extra op moet wachten ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• froggie
  • Laatst online: 20-11-2024

froggie

Kwaaak

Whoei, TNT geeft aan dat m'n MacBook "Out For Delivery" is. Ik kan niet wachten :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

GoEV6 schreef op dinsdag 20 juni 2006 @ 16:18:
Ik heb vorige week vrijdag, eind van de middag, een witte Macbook met 80 GB hd besteld. Vandaag een mailtje ontvangen dat hij verzonden is. De geplande leverdatum staat nu op maandag.
Maandag aanstaande? (da's mooi snel dan)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whieee

Whieee

Moderator Apple Talk

⌘ + ⌥ + ⎋

hier nog steeds geen bericht... maarja... het kan nog komen..

* Whieee rekent nergens meer op :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KoBolD54
Nou zit net een verandering in me order, van 21 juni is hij opgeschoven naar 23 juni :(

20 jun 06 86 14 booking slot obtained CNSHA50 23 jun 06
20 jun 06 30 10 departed direct NLAMS07 26 jun 06
20 jun 06 40 69 accept scanned at EDC NLAMS07 26 jun 06
20 jun 06 40 60 Arrived at EDC NLAMS07 23 jun 06
19 jun 06 32 55 flight departed Kuehne & Nagel Shanghai 27 jun 06
18 jun 06 32 05 Flight Booked Kuehne & Nagel Shanghai
17 jun 06 30 63 handover at supplier CNSHA50 27 jun 06
17 jun 06 30 64 Departed from source CNSHA50 26 jun 06
17 jun 06 30 61 Consignment Booking received from supplier CNSHA50 27 jun 06
17 jun 06 00 04 Picking confirmed, EDI received CNSHA50

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

pokeran schreef op donderdag 15 juni 2006 @ 21:16:
ik had een macbook besteld die ik 7 juni binnenkreeg, Zat een dode pixel en een rare hotpix die je alleen van bepaalde hoeken zag. Dus toen heb ik contact opgenomen met apple en ze nemen hem terug en sturen een nieuwe naar me. Erg netjes van apple :)

nieuwe data
ik twijfel erg sterk om de mijne terug te sturen, zit dus een vlek in, onder het plastic. Ontsiert de MacBook. Hoe lang duurde het bij jou allemaal dat terugsturen en voordat je alles weer binnen had?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenGans
Waaaah! Vanmiddag gebeld naar de Store in A'doorn, ik was nr. 1 op de lijst! (2.0Ghz Wit) Waarschijnlijk komt hij eind deze week, en anders volgende week. Dit had hij van Apple zelf vernomen. Dus ben benieuwd! Ik kan iig. niet meer wachten! _/-\o_ Geheugen ligt klaar, boek gekocht over Os X, dus laat um maar komen! >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 21 juni 2006 @ 16:13:
[...]
ik twijfel erg sterk om de mijne terug te sturen, zit dus een vlek in, onder het plastic. Ontsiert de MacBook. Hoe lang duurde het bij jou allemaal dat terugsturen en voordat je alles weer binnen had?
Bij mij precies één week. Als je bij after-sales aangeeft dat je hem nodig hebt, sturen ze een waiverformulier. Creditcard gegevens invullen en terugsturen.

Je kan je MacBook dan houden tot je de nieuwe hebt. Creditcard is alleen nodig voor als je je eerste niet terug stuurt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 21 juni 2006 @ 18:16:
[...]

Bij mij precies één week. Als je bij after-sales aangeeft dat je hem nodig hebt, sturen ze een waiverformulier. Creditcard gegevens invullen en terugsturen.

Je kan je MacBook dan houden tot je de nieuwe hebt. Creditcard is alleen nodig voor als je je eerste niet terug stuurt.
heb vanmiddag apple gebeld, ga hem toch terug sturen. Dat was voordat ik dit las.
TNT belt mij binnen 3 dagen om em op te halen. Ik zorg dat ik em maandag terugstuur, zijn ze inmiddels al bezig met mijn andere order? Ik zou priority krijgen zeiden ze.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 21 juni 2006 @ 19:18:
[...]

heb vanmiddag apple gebeld, ga hem toch terug sturen. Dat was voordat ik dit las.
TNT belt mij binnen 3 dagen om em op te halen. Ik zorg dat ik em maandag terugstuur, zijn ze inmiddels al bezig met mijn andere order? Ik zou priority krijgen zeiden ze.
De nieuwe order zou als het goed is al in gang gezet moeten zijn. Ik kreeg een paar uur later een e-mail met een nieuwe bestelling voor hetzelfde model met payment option:cheque

TNT belde inderdaad de volgende dag. Ik gaf aan dat ik mijn MacBook niet kwijt wilde. TNT nam daar genoegen mee. Ik Apple support gebeld en uitgelegd. Zij stuurden een waiverformulier. Week later nieuwe MacBook binnen, Apple gebeld en een paar dagen later kwam TNT de oude ophalen. Kun je al je bestanden ook nog even overzetten.

Alleen doodzonde dat ik met een dikke Edding viltstift heel groot het RMA nummer op de doos zette. Dat was ook de instructie, alleen was mijn eerste poging op de doos van de nieuwe.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 21 juni 2006 @ 19:56:
[...]

De nieuwe order zou als het goed is al in gang gezet moeten zijn. Ik kreeg een paar uur later een e-mail met een nieuwe bestelling voor hetzelfde model met payment option:cheque

TNT belde inderdaad de volgende dag. Ik gaf aan dat ik mijn MacBook niet kwijt wilde. TNT nam daar genoegen mee. Ik Apple support gebeld en uitgelegd. Zij stuurden een waiverformulier. Week later nieuwe MacBook binnen, Apple gebeld en een paar dagen later kwam TNT de oude ophalen. Kun je al je bestanden ook nog even overzetten.

Alleen doodzonde dat ik met een dikke Edding viltstift heel groot het RMA nummer op de doos zette. Dat was ook de instructie, alleen was mijn eerste poging op de doos van de nieuwe.....
ok, dat van dat waiveformulier kan ik nog doen dus. Ik kan wel een paar dagen zonder hoor, ik laat tnt em maandag ophalen en hoop dat ze em al begin volgende week opsturen vanuit china.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ga nu bellen of ze m hebben, en of ik m kan omruilen voor een macbook pro (had na 5 dagen toch al spijt dat ik m niet gekozen had... aangezien ik een zware voorliefde heb voor montage (heb er wel al een pc voor maar als ik straks ook nog in de trein aan het knutselen kan maak je me intens gelukkig...)

Ik ben het wachten namelijk zat!

want hoor dus dat het wel kan het omruilen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ga nu bellen of ze m hebben, en of ik m kan omruilen voor een macbook pro
...
want hoor dus dat het wel kan het omruilen
relaxed!
en je hoeft niets bij te leggen? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Meneer van de MacHouse amsterdam was er niet echt content mee!

Maar morgen trotse eigenaar van een MacBook Pro! ipv een macbook wit ik ben niet leverbaar en het duurt een eeuw.. Jammer hij heeft wel een mat beeldscherm maar eigenlijk intereseert me dat geen hol. (kunnen mensen niet gemakkelijk mee kijken in de trein (want had wel gezien dat het wel heel gemakkelijk gaat met een glanzend schermpje en als ik wel niet ergens een hekel aan heb is dat het wel )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whieee

Whieee

Moderator Apple Talk

⌘ + ⌥ + ⎋

net met MacInside gebeld. Ben nu 2e op de lijst. Misschien komen we er ooit nog wel...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Whieee schreef op donderdag 22 juni 2006 @ 13:01:
net met MacInside gebeld. Ben nu 2e op de lijst. Misschien komen we er ooit nog wel...
Toch maar geen Zwarte? Omwisselen kan... Ze zijn er wel niet blij mee maar ze kunnen niet anders...Want toen ik vanochtend belde zeiden ze dat ze geen uitspraken meer doen op levertijd omdat apple zit met een vertraging.. Toen ik vroeg of het misschien te maken had met de bijgeluiden en temperaturen bleef het angstvallig stil... en werd er later gemompeld dat het zou kunnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whieee

Whieee

Moderator Apple Talk

⌘ + ⌥ + ⎋

Als ie morgen niet komt ga ik voor zwart. Het maakt mij op zich niet uit welke MacBook er komt (vind ze allemaal mooi ;) ) maar ben het wachten beu. Als ie er morgen niet is gaan we voor zwart.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KoBolD54
15 juni besteld en nu 22juni heb ik hem binnen. Ben nu op me werk dus kan verder nog niets vertellen hoe en wat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GoEV6
  • Nu online
KoBolD schreef op donderdag 22 juni 2006 @ 13:46:
15 juni besteld en nu 22juni heb ik hem binnen. Ben nu op me werk dus kan verder nog niets vertellen hoe en wat.
Ik heb hem 16 juni besteld. Op de trace van TNT staat nu:
datum tijd locatie status
22 jun 2006 12:22 Amsterdam Potential Connection Delay
20 jun 2006 16:21 Suzhou Shipped From Originating Depot
20 jun 2006 09:51 Suzhou Consignment Received At Transit Point

Kan ik hem dan morgen verwachten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M289
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 08-05 00:04
De levertijd bij de locale Apple dealers valt erg mee.

Ik heb mijn Zwarte MacBook 2.0Ghz/80GB/2GB op woensdag besteld en ook woensdag opgehaald.

Prima service van Apple Centre Centraal Station (http://www.macsupport.nl/)

Geen last van vreemde geluiden, hitte of vastlopers.

Alleen de voeding (het Apple blok :P ) produceert een zoem (als je je oor er tegenaan houdt/legt ;-) ).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hdpaddy
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 03-01-2024

hdpaddy

Born to Ride

Mailamac heeft ze ook op voorraad(de zwarte dan he)

Just frame, wheels and engine

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neobender
Tr1gg3R schreef op donderdag 22 juni 2006 @ 15:51:
De levertijd bij de locale Apple dealers valt erg mee.

Ik heb mijn Zwarte MacBook 2.0Ghz/80GB/2GB op woensdag besteld en ook woensdag opgehaald.

Prima service van Apple Centre Centraal Station (http://www.macsupport.nl/)

Geen last van vreemde geluiden, hitte of vastlopers.

Alleen de voeding (het Apple blok :P ) produceert een zoem (als je je oor er tegenaan houdt/legt ;-) ).
Ik neem aan dat je een week hebt moeten wachten? Of heb je m opdezelfde woensdag weer opgehaald? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenGans
Whieee schreef op donderdag 22 juni 2006 @ 13:01:
Ook 2 Ghz wit? Dan ben je na mij >:) Ik laat het je weten wanneer ik hem binnen heb, dan volg jij snel! 8) Trouwens, switchen naar een zwarte zou ik nog even mee wachten...:
JeroenGans schreef op woensdag 21 juni 2006 @ 18:09:
Waaaah! Vanmiddag gebeld naar de Store in A'doorn, ik was nr. 1 op de lijst! (2.0Ghz Wit) Waarschijnlijk komt hij eind deze week, en anders volgende week. Dit had hij van Apple zelf vernomen. Dus ben benieuwd! Ik kan iig. niet meer wachten! _/-\o_ Geheugen ligt klaar, boek gekocht over Os X, dus laat um maar komen! >:)

[ Voor 84% gewijzigd door JeroenGans op 22-06-2006 17:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoneWolf
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 15-09 21:16

LoneWolf

Just a Byte

Heb vandaag online besteld, BTO Witte Macbook 2GHz met 1gb/80 gb, incl keyboard,trackball & dvi-vga adapter voor office use. Ben benieuwd :)

Life is to short to mess with it... Mijn V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damsplaat
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 12-09 07:41
Ik wacht nu al sinds 29 mei op mijn 1,8ghz 80gb 1gb macbook. Afgelopen maandag beloofde ze (machouse Rotterdam) nog dat ie vandaag of morgen binnen zou komen. (dus nog net binnen 4 week, twerijl 2, max 3 week was beloofd) Ik heb ze vanmiddag weer gebeld, maar toen zeiden ze dat ie alleen nog maar besteld is, en er dus nog niks over de levedatum bekend is. Misschien dinsdag, misschien duurt het ook nog wel twee weken.... Ik heb hem woensdag eigenlijk nodig, maar ik heb er weinig vertrouwen in dat ik hem dan al heb.

De tip van de dag is dus dat je populaire apple producten het beste online kan bestellen.... LAs ik dat had gedaan had ik hem al lang binnen gehad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waar gaat dit topic over? Lekker belangerijk wel. Ik dacht dat Got een beetje niveau had.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaakaq
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 20:01

sjaakaq

It might get loud

Ehm...haal je techposts met nuttige posts, will you :X

leoaq.fm // Jeune Loop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whieee

Whieee

Moderator Apple Talk

⌘ + ⌥ + ⎋

Verwijderd schreef op vrijdag 23 juni 2006 @ 00:24:
Waar gaat dit topic over? Lekker belangerijk wel. Ik dacht dat Got een beetje niveau had.
Als een dergelijk topic voor jou te laag van niveau is, post er dan niet en laat ons arme stakkers lekker minderwaardig zijn :z Dan kun jij je intussen bezighouden met vraagstukken van jouw ongetwijfeld onschatbaar hoge niveau...

* Whieee stelt voor dat ciris een oplossing bedenkt voor de oorlogen in het midden-oosten, en gaat vervolgens verder met in het stof kruipen en nederige arme stakker wezen... oh ja en wachten op zijn MacBook :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Eehm, jij dacht dat dat mijn doel was? Serieus, waar gaat dit topic over? Hoe lang duurt het voordat jij product X in huis hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whieee

Whieee

Moderator Apple Talk

⌘ + ⌥ + ⎋

Verwijderd schreef op vrijdag 23 juni 2006 @ 00:29:
Eehm, jij dacht dat dat mijn doel was? Serieus, waar gaat dit topic over? Hoe lang duurt het voordat jij product X in huis hebt.
Shit, je hebt ons door!! :o Maar nogmaals: als je vindt dat het topic nergens over gaat, blijf er dan weg. Je bent niet verplicht om dit topic te lezen :Z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

A-Mac Amersfoort
Macbook White 2.0Ghz met 80GB HDD upgrade (BTO)

Huidige wachttijd: 30 dagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flatwhite
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 09:31
Verwijderd schreef op vrijdag 23 juni 2006 @ 00:29:
Een topic over hoe lang het duurt voordat je een (duur) product in huis hebt waar je (en meerdere leden op GoT) erg enthousiast over zijn, gaat volgens jou nergens over, maar een topic over asperges vind je wel weer interessant genoeg...?

Asperges ingevroren met schil

Lullen Praten over asperges, nee dat is pas niveau...maarja genoeg woorden aan vuil gemaakt

ontopic again :)

edit: dat dit mijn 300ste post moet zijn |:( 8)7

[ Voor 5% gewijzigd door Flatwhite op 23-06-2006 00:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Macbook White 2.0Ghz met 80GB HDD, besteld bij machouse A'dam centraal station

Wachttijd inmiddels: 30 dagen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hdpaddy

hdpaddy

Born to Ride

mailamac 18 wachtenden voor de witte
zwarte hebben ze op voorraad.
btw, die krijg ik vanmiddag binnen >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjoweb
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 23-07 08:13
Damsplaat schreef op vrijdag 23 juni 2006 @ 00:19:
Ik wacht nu al sinds 29 mei op mijn 1,8ghz 80gb 1gb macbook.
Ik wacht op precies hetzelfde product vanaf diezelfde datum, maar dan bij youmac in Eindhoven. Ze kunnen helemaal niks zeggen over levertijd. Aanvankelijk dachten ze 2, op zijn hoogst drie weken. Nou ja, ik wacht gewoon rustig door.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M289
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 08-05 00:04
Neobender schreef op donderdag 22 juni 2006 @ 17:18:
[...]

Ik neem aan dat je een week hebt moeten wachten? Of heb je m opdezelfde woensdag weer opgehaald? :P
Ik heb hem inderdaad dezelfde dag opgehaald.

Dinsdag: Offerte laten maken.
Omdat de levertijd van de 2 GB geheugen niet bekend was zou ik woensdag terugbellen.

Woensdag: belletje voor het geheugen. (Geheugen op voorraad) Direct besteld en later die dag opgehaald.

Edit:

Woensdagavond: Uitpakplezier. B)

[ Voor 5% gewijzigd door M289 op 23-06-2006 09:30 . Reden: uitpakplezier :P ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb gisteren na veel te lang wachten op mijn MacBook 2,0 een MBP'tje gehaalt (en ben blij dat ik dat toch gedaan heb) En mijn vriendje (die overigens niks met computers heeft) voelde zich enorm achtergesteld gisteravond

Sjitz...... wat is hij geil...... O+ _/-\o_
Verwijderd schreef op vrijdag 23 juni 2006 @ 00:24:
Kan het even niet laten om ook te reageren... Dit is het eerste topic dat ik op tweakers las (googelen op appel en levertijden)... En ik als vrouwelijk computer analfabeet voelde me ineens aangetrokken!! En na 3 weken GoTen begin ik zelfs wat meer van de pc te begrijpen (ja die heb ik er ook nog naast staan).... mac daar begreep ik wel wat meer van

Trouwens wat is nou welk bijgeluidje? qua namen.... Durf hem nu wel te stellen (ondanks dat het offtopic is)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hdpaddy

hdpaddy

Born to Ride

je vriendje of je MBP'tje :? })

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

}) :Y)

Ik voorzie een relatie breuk als ik niet oppas :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DocB
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 13-09 22:06
Verwijderd schreef op vrijdag 23 juni 2006 @ 00:45:
A-Mac Amersfoort

Wow, ik ben gister langs geweest voor de goedkoopste Macbook variant, en als ik een kwartiertje eerder was geweest had ik hem gelijk mee kunnen nemen. Nou verwachten ze dat ze ergens rond het weekend (dus ik hoop vandaag of morgen) nieuwe binnen krijgen.
Ik wacht met smart op een telefoontje :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb net maar weer eens een belletje gewaagd naar het applecentre centraal station a'dam.

Ik heb dus een witte 2 ghz besteld MAAR ik heb een 80 gb HDD erbij genomen.

Het lijkt er sterk op dat daar de bottleneck zit want er worden wel 2 ghz witte uitgeleverd met 60 GB disk. (aan mensen die na mij hebben besteld)

Goed, de mijne komt dus niet meer binnen voor dinsdag dus het is officieel;

ik ga de 5 weken grens voorbij 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GoEV6
  • Nu online
Verwijderd schreef op vrijdag 23 juni 2006 @ 17:19:
Ik heb net maar weer eens een belletje gewaagd naar het applecentre centraal station a'dam.

Ik heb dus een witte 2 ghz besteld MAAR ik heb een 80 gb HDD erbij genomen.

Het lijkt er sterk op dat daar de bottleneck zit want er worden wel 2 ghz witte uitgeleverd met 60 GB disk. (aan mensen die na mij hebben besteld)

Goed, de mijne komt dus niet meer binnen voor dinsdag dus het is officieel;

ik ga de 5 weken grens voorbij 8)7
Ik heb hem vorige week vrijdag besteld, ook 80GB, en heb heb denk ik maandag binnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

GoEV6 schreef op vrijdag 23 juni 2006 @ 17:23:
[...]

Ik heb hem vorige week vrijdag besteld, ook 80GB, en heb heb denk ik maandag binnen.
Waar heb jij hem besteld dan? Of heb je hem online gekocht? (En is het een witte?)

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 23-06-2006 18:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GoEV6
  • Nu online
Verwijderd schreef op vrijdag 23 juni 2006 @ 18:53:
[...]

Waar heb jij hem besteld dan? Of heb je hem online gekocht? (En is het een witte?)
Ja gewoon online besteld, inderdaad wit. Helaas staat nu de leverging sinds gister op "Potential Connection Delay", hij is al in Amsterdam dus ik baal een beetje dat ik hem nog niet heb.......

[update:] Status is nu:
Consignment Received At Transit Point
[/update]

[ Voor 29% gewijzigd door GoEV6 op 23-06-2006 19:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 23 juni 2006 @ 00:45:
A-Mac Amersfoort
Verwijderd schreef op vrijdag 23 juni 2006 @ 08:17:
Macbook White 2.0Ghz met 80GB HDD, besteld bij machouse A'dam centraal station

Wachttijd inmiddels: 30 dagen...
macpaddy schreef op vrijdag 23 juni 2006 @ 08:35:
mailamac 18 wachtenden voor de witte
zwarte hebben ze op voorraad.
btw, die krijg ik vanmiddag binnen >:)
waarom kopen jullie 'em niet online? gaat een stuk sneller, ik had de mijne op 1 of 2 juni besteld en als ze 'em in 1 keer goed hadden afgeleverd , dan was die op 13 juni binnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

a) Omdat ik dan eerst kan kijken of er dode pixels op zitten en ik hem dán pas koop
b) Omdat ik dacht dat het sneller was / even snel was

Zo had A-Mac Amersfoort de witte standaard 1.83ghz al een week na de release.\

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xilebo
  • Laatst online: 27-08-2023
datum tijd TNT-lokatie status
23 jun 2006 19:50 Arnhem Hub Consignment Passed Through Transit Point
23 jun 2006 19:50 Arnhem Hub Consignment Received At Transit Point
21 jun 2006 17:09 Suzhou Shipped From Originating Depot
21 jun 2006 17:02 Suzhou Consignment Received At Transit Point
Bezorgt TNT op zaterdag? Anders zoudie best morgen hier kunnen zijn _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neobender
Verwijderd schreef op vrijdag 23 juni 2006 @ 19:21:
a) Omdat ik dan eerst kan kijken of er dode pixels op zitten en ik hem dán pas koop

Omdat je alleen in de apple centers vanaf maandag 10% korting krijgt als 1e jaars

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 23 juni 2006 @ 19:21:

maar je mag 'em van apple altijd terug sturen. ik stuur de mijne maandag terug vanwege een vlek onder het plastic. de nieuwe is al vandaag verstuurd vanuit china. dus ik speel hier nog het weekend mee en dan krijg ik de nieuwe woensdag, prima toch?

Ik vind het een schitterend apparaat, echt geweldig. Alleen de hitte is jammer, je kunt em dus niet op je schoot gebruiken. Misschien maar een dingetje kopen om op me schoot te zetten.
xilebo schreef op vrijdag 23 juni 2006 @ 20:09:
[...]

Bezorgt TNT op zaterdag? Anders zoudie best morgen hier kunnen zijn _/-\o_
nee

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 23-06-2006 20:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als je 1 dode subpixel hebt kun je hem niet terugsturen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ericafterdark
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 15-09 14:02
Verwijderd schreef op vrijdag 23 juni 2006 @ 20:37:
Als je 1 dode subpixel hebt kun je hem niet terugsturen.
Als hij gekocht is via apple.nl/store dan mag dat wel binnen de eerste 14 dagen. Dat kan dan onder noemer niet tevreden.

Hier had uw reclame kunnen staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Eiríkr schreef op vrijdag 23 juni 2006 @ 20:51:
[...]

Als hij gekocht is via apple.nl/store dan mag dat wel binnen de eerste 14 dagen. Dat kan dan onder noemer niet tevreden.
inderdaad. Ik stuur de mijne ook terug om een lullig vlekje. het stoort me gewoon, 1300 euro. als ik mijn macbook 1 maand zou hebben zou die al onder de krassen zitten, maar nieuw moet ie gewoon foutloos zijn, vandaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whieee

Whieee

Moderator Apple Talk

⌘ + ⌥ + ⎋

woej!!! ik kan van de lijst ;) Heb gisteren in Arnhem mezelf getrakteerd op een BlackBook :)

* Whieee is blij :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerardHenninger
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 19:28
Ik had vorige week vrijdag een Macbook White 1,83Ghz besteld bij een Apple Reseller en afgelopen woensdag was hij binnen 8)7 Rete snel. Had niet de mogelijkheid om het ding op te halen en ik merkte aan de verkoper dat hij hem dan liever wilde verkopen en dat vond ik prima. Nu heeft hij een nieuwe besteld en dan wel een 2Ghz versie :) Hopelijk komt deze ook zo snel binnen want volgende week heb ik wel tijd om het ding om te halen en om er mee te spelen....
Pagina: 1 ... 8 ... 20 Laatste

Dit topic is gesloten.