Levertijd Apple producten Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 9 ... 20 Laatste
Acties:
  • 19.710 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DocB
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 13-09 22:06
GerardHenninger schreef op zaterdag 24 juni 2006 @ 11:25:
Ik had vorige week vrijdag een Macbook White 1,83Ghz besteld bij een Apple Reseller en afgelopen woensdag was hij binnen 8)7 Rete snel. Had niet de mogelijkheid om het ding op te halen en ik merkte aan de verkoper dat hij hem dan liever wilde verkopen en dat vond ik prima. Nu heeft hij een nieuwe besteld en dan wel een 2Ghz versie :) Hopelijk komt deze ook zo snel binnen want volgende week heb ik wel tijd om het ding om te halen en om er mee te spelen....
Ik hoop dat je mazzel hebt, maar als ik de reacties in dit topic zie komen de 1,83GHz's redelijk snel binnen, terwijl sommigen al een maand zitten te wachten op een 2GHz...

Zit zelf dus ook nog steeds met smart te wachten op een telefoontje :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenGans
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 14-09 19:45
DocB schreef op zaterdag 24 juni 2006 @ 12:15:
[...]

Ik hoop dat je mazzel hebt, maar als ik de reacties in dit topic zie komen de 1,83GHz's redelijk snel binnen, terwijl sommigen al een maand zitten te wachten op een 2GHz...

Same here... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerardHenninger
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 22:04
DocB schreef op zaterdag 24 juni 2006 @ 12:15:
[...]

Anders gewoon een Blackbook hoor.... en als het echt weken gaat duren dan gewoon een Macbook Pro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

GerardHenninger schreef op zaterdag 24 juni 2006 @ 16:01:
[...]

Anders gewoon een Blackbook hoor.... en als het echt weken gaat duren dan gewoon een Macbook Pro.
Ja joh, want ze zijn maar een paar honderd euro duurder he.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damsplaat
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 12-09 07:41
Ben nu ook aan het twijfelen of ik mijn bestelling niet gewoon moet annuleren (bij machouse r'dam) en dan eentje online bestellen. Als ik em online bestel, weet ik zekker dat ik nog ruim een week moet wachten, maar ook dat ik em na twee week zeker wel heb. Nu blijf ik gewoon wachten, kan zijn dat ie woensdag binnen is, maar het kan ook nog onbepaalde tijd duren... Ach, over twee week ga ik toch op vakantie, en daarna is ie zeker wel binnen.. toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerardHenninger
Verwijderd schreef op zaterdag 24 juni 2006 @ 16:07:
[...]

Ja joh, want ze zijn maar een paar honderd euro duurder he.
Weken wachten = ondertussen doorwerken = ondertussen geld verdienen = uiteindelijk een groter budget hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

maandag gaat mijn MB retour. Moet ik het RMA nummer op de witte doos van de MB zetten of alleen op de bruine doos waarin de MB zit ( verpakkingsmateriaal ) of op beiden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hdpaddy
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 03-01-2024

hdpaddy

Born to Ride

alleen buitenste doos, de originele doos met Macbook foto moet ongeschonden zijn.

Just frame, wheels and engine

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het slimste is om de doos 14 dagen te bewaren, daarna kan hij weg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

macpaddy schreef op zaterdag 24 juni 2006 @ 22:48:
alleen buitenste doos, de originele doos met Macbook foto moet ongeschonden zijn.
wat doen ze met teruggezonden mb's? Refurbishen en voor een lagere prijs verkopen of uit elkaar halen voor onderdelen? Ze gaan deze toch echt niet naar China sturen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .NCK
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 17-09 09:38
Verwijderd schreef op zondag 25 juni 2006 @ 00:06:
[...]

wat doen ze met teruggezonden mb's? Refurbishen en voor een lagere prijs verkopen of uit elkaar halen voor onderdelen? Ze gaan deze toch echt niet naar China sturen?
Deze gaan naar:

APPLE RMA C/O FLEXTRONIX in venray volgens de pakketbon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nickvd schreef op zondag 25 juni 2006 @ 00:40:
[...]

Deze gaan naar:

APPLE RMA C/O FLEXTRONIX in venray volgens de pakketbon.
en wat doen ze daar ermee? disassembleren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoneWolf
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 15-09 21:16

LoneWolf

Just a Byte

Gaat de goede kant op:
CTO Macbook 2.0 / 1gb /80 gb + keyboard + kensington orbit trackball

Besteld op 22e, zelfde dag per bank betaald.
Staat nu (26e) op verwachte verzend datum 29 juni, verwachte leverdatum 10 juli.

[ Voor 3% gewijzigd door LoneWolf op 29-06-2006 09:56 . Reden: was dus CTO ipv BTO ]

Life is to short to mess with it... Mijn V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GoEV6
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 20:32
Ik hoop dat mijn Macbookje vandaag binnen komt. Staat sinds zaterdag al op Import Received in Arnhem.
[update] De status is nu "Out For Delivery", het gaat dus vandaag gebeuren!!!! [/update]

[ Voor 31% gewijzigd door GoEV6 op 26-06-2006 10:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xilebo
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 27-08-2023
26 jun 2006 07:51 Arnhem Out For Delivery
23 jun 2006 19:50 Arnhem Hub Consignment Passed Through Transit Point
23 jun 2006 19:50 Arnhem Hub Consignment Received At Transit Point
21 jun 2006 17:09 Suzhou Shipped From Originating Depot
21 jun 2006 17:02 Suzhou Consignment Received At Transit Point
ben alleen niet thuis :|

hopen dat m'n huisbaas m ff aanneemt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

LoneWolf schreef op maandag 26 juni 2006 @ 09:20:
Staat nu (26e) op verwachte verzend datum 29 juni, verwachte leverdatum 10 juli.
haha ik precies hetzelfde alleen ik een CTO Macbook 2.0 512mb en zooitje videoverloopjes :) ben benieuwd of ze een beetje gelijk op reizen zegmaar, vast wel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GoEV6
Nou hij is binnen hoor, echt gewoon super!! Eerste mac, ben er erg blij mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• senn
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 04-06 19:36

senn

jep.

Had ik hem nou maar online besteld; op dit moment 21 dagen wachttijd, terwijl me een week was beloofd door de verkoper. Net even gebeld, en ik moet er waarschijnlijk nog een week op wachten. Waardeloos.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jopiek
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 08-09 07:26

jopiek

Tja... 'ns ff denken.

gister macmini en meuk besteld, volgens status eerst 3 weken levertijd, maar is vandaag door UPS aangenomen (alles) en wordt do binnen verwacht.

Cogito Ergo Credo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neobender
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 20-02 13:44
Vandaag besteld, 13e op de lijst @ Mac Centre Rotterdam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hij zou toch echt binnenkort moeten binnen komen :). Heb hem op 15 juni besteld. Laatste status update is van 22 juni dat die uit china verzonden is. Ik hoop dat er snel een update is!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zojuist mijn zwarte MacBook besteld, online bij apple. >:)
Levertijd van 3 tot 7 dagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jochem
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 01-09 12:07
Macbook Zwart, 1GB geheugen

Online besteld: 21jun - betaald via bankoverschrijving 21 jun
Orderbevestiging: 22jun
Verzendbevestiging: 24jun - ETA 4 jul

Nu is staat op de tracking site al 3 jul.

[ Voor 7% gewijzigd door Jochem op 26-06-2006 18:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ophaaldatum 23 jun 2006
bestemming Amsterdam
afgeleverd
getekend door
datum tijd TNT-lokatie status
26 jun 2006 11:07 Amsterdam Potential Connection Delay
23 jun 2006 18:09 Suzhou Shipped From Originating Depot
23 jun 2006 10:29 Suzhou Consignment Received At Transit Point

zo, 2e MacBook. Vandaag de 1e teruggestuurd. Hopelijk is deze er overmorgen - en is die
vlekvrij - :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

He eh... nou heb ik hem besteld he, online bij de apple store. Nu staat er dat ik een bevestigingsmail ontvang. Tot op heden heb ik nog geen mail gehad?. Of komt dat pas morgenochtend? }:O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 26 juni 2006 @ 20:35:
He eh... nou heb ik hem besteld he, online bij de apple store. Nu staat er dat ik een bevestigingsmail ontvang. Tot op heden heb ik nog geen mail gehad?. Of komt dat pas morgenochtend? }:O
duurt tot 12 uurtjes. ze verifieren em eerst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 26 juni 2006 @ 20:44:
[...]

duurt tot 12 uurtjes. ze verifieren em eerst.
ah okee, nah ik heb dit wel is eerder gehad. En toen dacht ik ook: ik wacht wel rustig af. Maar toen bleek dat die zaak mijn bestelling nooit had gehad, vandaar. :Y)

Edit: confirmation is binnen

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 26-06-2006 21:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoneWolf

LoneWolf

Just a Byte

Om het wachten te vergemakkelijken als je al een mac of een hackintosh hebt :)
spaart de f5 toets :)

Apple Store Order tracker
Als ie verzonden is :
TNT Tracker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerardHenninger
Nogmaals hoe het bij mij is gegaan bij een Apple Reseller in Den Haag :
Vrijdag 16/6 : Macbook 1.83 Ghz besteld
Woensdag 21/6 : Macbook was binnen maar ik had die week geen tijd om hem op te halen dus ging hij in de verkoop. Meteen een nieuwe laten bestellen en deze keer een 2.0 Ghz
Dinsdag 27/6 (vandaag dus) is m'n Macbook 2,0 Ghz binnen.

Oftewel, het kan echt wel snel gaan met het bestellen bij een Resller. In mijn geval dus sneller dan via de Online Apple Store.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qoon3x
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 20:56
Ik heb gistermorgen een mailtje ontvangen dat mijn macbook verzonden was en dus ook 2 nummers gekregen, 1 die begint met een w en een die begint met 80.
Maar beide nummers worden niet herkend op de tnt site.
Is dat normaal?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IbexGirl
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 28-02-2021

IbexGirl

Love Ibex forever

Als TNT niet werkt (en als ie niet met UPS ofzo is verzonden) dan kun je eens proberen op http://www.apecode.com/appletrack/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoneWolf

LoneWolf

Just a Byte

Voor nummers met een 8 beginnende bestaande uit 9 cijfers : reference nr!

10 cijfers is zo'n apecode geval geloof ik
pokeran schreef op dinsdag 20 juni 2006 @ 06:32:
[...]
www.tnt.nl daar het nr intikken wat op je apple status page staat (begint het met een 8, dan moet je reference nr aanvinken, als het met 2 begint gewoon zo laten)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjoweb
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 23-07 08:13
Wacht nu meer dan 4 weken op een 1.83ghz met 1gb RAM en 80 gb harddisk. Zit nu te denken om m bij de Apple Centre af te bestellen en online opnieuw te bestellen. Is de levertijd van zo'n BTO ook onveer 10-14 dagen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qoon3x
is inderdaad een 10 cijferige code maar als ik hem invul bij apecode krijg ik alleen te zien: "Tracking status for 80********" met daaronder niks :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

sjoweb schreef op dinsdag 27 juni 2006 @ 11:17:
Wacht nu meer dan 4 weken op een 1.83ghz met 1gb RAM en 80 gb harddisk. Zit nu te denken om m bij de Apple Centre af te bestellen en online opnieuw te bestellen. Is de levertijd van zo'n BTO ook onveer 10-14 dagen?
Wat is een BTO? :? ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjoweb
Wat is een BTO? :? ;(
BTO=Built to order

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neobender
GerardHenninger schreef op dinsdag 27 juni 2006 @ 10:17:
Nogmaals hoe het bij mij is gegaan bij een Apple Reseller in Den Haag :
Vrijdag 16/6 : Macbook 1.83 Ghz besteld
Woensdag 21/6 : Macbook was binnen maar ik had die week geen tijd om hem op te halen dus ging hij in de verkoop. Meteen een nieuwe laten bestellen en deze keer een 2.0 Ghz
Dinsdag 27/6 (vandaag dus) is m'n Macbook 2,0 Ghz binnen.

Oftewel, het kan echt wel snel gaan met het bestellen bij een Resller. In mijn geval dus sneller dan via de Online Apple Store.
Hm, ik zou bijna mn order in Rotterdam willen cancelen. |Ik ben #13 op de lijst daar :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoneWolf

LoneWolf

Just a Byte

Qoon3x schreef op dinsdag 27 juni 2006 @ 11:19:
is inderdaad een 10 cijferige code maar als ik hem invul bij apecode krijg ik alleen te zien: "Tracking status for 80********" met daaronder niks :S
en bij TNT als je REFERENCE nr aanvinkt ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Acolyte
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 28-08-2024

Acolyte

Lid

Hmm nou, mijn stukke MBP staat klaar om opgepikt te worden, de nieuwe is vandaag verzonden en staat gepland voor 3 juli... Spannend hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qoon3x
LoneWolf schreef op dinsdag 27 juni 2006 @ 12:51:
[...]

en bij TNT als je REFERENCE nr aanvinkt ?
Yep en kwam ook niks uit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jopiek
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 08-09 07:26

jopiek

Tja... 'ns ff denken.

jopiek schreef op maandag 26 juni 2006 @ 14:32:
gister macmini en meuk besteld, volgens status eerst 3 weken levertijd, maar is vandaag door UPS aangenomen (alles) en wordt do binnen verwacht.
heb 'm al in huis!!! maandagmorgen besteld, dinsdagmorgen in huis incl de accesoires!

Cogito Ergo Credo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor alle wachtenden: deze site geeft je even wat te doen en misschien tempert het het ongeduld een beetje: http://www.appledefects.com/wiki/index.php?title=Main_Page (engelstalig)
Bijkomend voordeel: als je dat gelezen hebt, kan het alleen nog maar meevallen als je je Apple product eindelijk in huis hebt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De verwachtte leverdatum van mijn zwarte MacBook is 11 Juli... besteld via de Apple Store.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ophaaldatum 23 jun 2006
bestemming Amsterdam
afgeleverd
getekend door
datum tijd TNT-lokatie status
28 jun 2006 10:29 Amsterdam Depot Out For Delivery
28 jun 2006 06:56 Amsterdam Depot Import Received
27 jun 2006 20:14 Arnhem Hub Consignment Received At Transit Point
26 jun 2006 11:07 Amsterdam Potential Connection Delay
23 jun 2006 18:09 Suzhou Shipped From Originating Depot
23 jun 2006 10:29 Suzhou Consignment Received At Transit Point

wordt vandaag dus bezorgd: vorige week woensdag de eerste binnen, donderdag gebeld dat ie terug gaat. maandag is die opgehaald en vandaag komt ie. Retourzendingen werkt dus snel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VincentG
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 21:14
Weet iemand hoe lang het nou duurt of kan duren voordat ik mijn Macbook (1,83 GHz model, met 1gig ram) binnen heb als ik deze morgen(ochtend) bestel?
Kan nou niet duidelijk worden of het nu wel of niet binnen een week geleverd kan worden. Wil wel zeker zijn dat, wanneer ik hem online bestel en niet in de winkel haal (ivm studentenkorting, wat niet bij elke winkel gegeven lijkt te worden), dat ik hem uiterlijk volgende week vrijdag binnen heb, aangezien ik zaterdag 8 juli op vakantie ga.
Mocht het toch langer kunnen duren, dan bestel ik hem als ik terug kom.

Oh oh Mr. B, oh oh!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

VincentG schreef op woensdag 28 juni 2006 @ 23:07:
Weet iemand hoe lang het nou duurt of kan duren voordat ik mijn Macbook (1,83 GHz model, met 1gig ram) binnen heb als ik deze morgen(ochtend) bestel?
Kan nou niet duidelijk worden of het nu wel of niet binnen een week geleverd kan worden. Wil wel zeker zijn dat, wanneer ik hem online bestel en niet in de winkel haal (ivm studentenkorting, wat niet bij elke winkel gegeven lijkt te worden), dat ik hem uiterlijk volgende week vrijdag binnen heb, aangezien ik zaterdag 8 juli op vakantie ga.
Mocht het toch langer kunnen duren, dan bestel ik hem als ik terug kom.
Als je hem online besteld, denk ik niet dat je hem binnen een week hebt. Denk ik he. Weet het ook niet zeker. Maar als ik alles hier zo lees, kan het soms wel aardig lang duren.

Maar dat had je zelf ook al gezien denk ik :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VincentG
Jup. Die 1,83 GHz was zover ik bij iemand gelezen had snel binnen, maar de 2 GHz versies duurden langer dan een week.
Bel morgen anders ook wel even naar Apple om te vragen of ze met zekerheid kunnen zeggen hoe lang het gaat duren.

Oh oh Mr. B, oh oh!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

VincentG schreef op woensdag 28 juni 2006 @ 23:13:
Jup. Die 1,83 GHz was zover ik bij iemand gelezen had snel binnen, maar de 2 GHz versies duurden langer dan een week.
Bel morgen anders ook wel even naar Apple om te vragen of ze met zekerheid kunnen zeggen hoe lang het gaat duren.
Ik heb mijn zwarte MacBook gister besteld, en word 11 juli hier thuis verwacht... Dus tsja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Acolyte
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 28-08-2024

Acolyte

Lid

VincentG schreef op woensdag 28 juni 2006 @ 23:13:
Ik weet wel zeker dat Apple daar niet met zekerheid uitspraken over gaat doen. Stel je voor dat ze dat wel doen. Dan zouden ze om de haverklap lawsuits krijgen met mensen die hun geld terugclaimen omdat hij niet werd geleverd wanneer Apple beloofde dat het zou zijn.
Nee, even serieus. Al loopt alles op rolletjes en heb je extreem mazzel, dan nog vind ik het onrealistisch om te zeggen dat hij er 8 juli al is. Je wilt een CTO, dus geen standaard model, en dan bedraagt de bouwtijd 3 werkdagen. Morgen bestel je hem, je betaald per creditcard. Dag 1 gaat dan in. Zaterdag en zondag doen ze niets, dinsdag krijg je een mail dat ie verstuurd wordt. Als echt alles meezit doet ie er 2 dagen over om in Nederland te komen. Dan Is het al donderdag en moet ie nog hier gedistribueerd worden. Geen schijn van kans dat hij vrijdag out for delivery gaat, if you'd ask me.
Zou je nou een BTO doen, dan heb je meer kans. Die is misschien direct leverbaar en dan gaat het distributieproces misschien op vrijdag al in.
Merk bovendien op dat overal in het bestelproces Apple "(subject to change)" toevoegd aan alle ETA data. Oftewel: we voorspellen iets, we verwachten iets, maar we gaan niet garanderen. En terecht, want een technisch mankement aan het vliegtuig komt niet zelden voor, om maar iets te noemen.

[ Voor 12% gewijzigd door Acolyte op 29-06-2006 01:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VincentG
Jup.
Heb ze zojuist even gebeld en gaat inderdaad ook langer dan 7 dagen duren.

Oh oh Mr. B, oh oh!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hdpaddy

hdpaddy

Born to Ride

ik ga zo naar rotjeknor de laatste blackbook BTO halen, vanochtend besteld en vanmiddag afrekenen en pleite.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pfff. En ik zit dus op 5 weken en een dag.

26 juni was hij door de TNT aangenomen, maar daar heb ik nog niks van gehoord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hdpaddy

hdpaddy

Born to Ride

En hij is binnen, eindelijk een machine zonder probs (so far). ram is er voor mij ingezet en duurde 5 minuten.

Review volgt asap

[ Voor 13% gewijzigd door hdpaddy op 29-06-2006 19:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qoon3x
Ik zie dat die van mij nu net in Arnhem is aangekomen.. :D
Ik woon nu de provincie groningen komt hij dan direct uit Arnhem of gaat ie eerst nog ergens anders heen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GoEV6
Gaat direct naar je huis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A-380
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 11-09 19:36
Via Zwolle waarschijnlijk

Macbook 1.83 Intel Core Duo, 2 gb mem

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SandsOfArrakis
  • Laatst online: 00:30

SandsOfArrakis

The Spice Must Flow.

Nope, gaat via een DC in Zwolle.

He who controls the Spice, controls the Universe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoneWolf

LoneWolf

Just a Byte

Update:
CTO Macbook 2.0 / 1gb /80 gb + keyboard + kensington orbit trackball

Verzonden 29 juni, verwachte leverdatum 7-10 juli. (toetsenbord+trackbal de 7e, macbook de10e)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qoon3x
Ging inderdaad via Zwolle
(status: Out For Delivery _/-\o_ )

Heeft er bij mij dan minder dan een week over gedaan van bestelling tot levering (vrijdag avond om 10 s'avonds besteld), en het was ook nog een custum build! Gaat dus zeer rap vind ik.

30 jun 2006 08:32 Zwolle Out For Delivery
29 jun 2006 20:59 Arnhem Hub Consignment Received At Transit Point
29 jun 2006 20:56 Arnhem Hub Consignment Passed Through Transit Point
28 jun 2006 22:40 Suzhou Shipped From Originating Depot
26 jun 2006 17:48 Suzhou Consignment Received At Transit Point

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb donderdag avond besteld (via postbank overgemaakt) en tot nu toe is dit op apetrack te vinden dus ik ben benieuwd... :)
@ Qoon3x heb jij via credit card overgemaakt of ook via (rabo?)bank?

29 jun 06 32 05 Flight Booked Asus Alpha, Shanghai 06 jul 06
28 jun 06 30 63 handover at supplier Asus Alpha, Shanghai 06 jul 06
28 jun 06 30 64 Departed from source Asus Alpha, Shanghai 04 jul 06
28 jun 06 30 61 Consignment Booking received from supplier Asus Alpha, Shanghai 06 jul 06
28 jun 06 00 04 Picking confirmed, EDI received Asus Alpha, Shanghai

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qoon3x
via creditcard

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoneWolf

LoneWolf

Just a Byte

Nou Tafh, die van ons reizen dan niet samen :)

01 jul 06 32 05 Flight Booked Asus Alpha, Shanghai
29 jun 06 30 63 handover at supplier Asus Alpha, Shanghai
29 jun 06 00 04 Picking confirmed, EDI received Asus Alpha, Shanghai
29 jun 06 30 64 Departed from source Asus Alpha, Shanghai
29 jun 06 30 61 Consignment Booking received from supplier Asus Alpha, Shanghai

[ Voor 70% gewijzigd door LoneWolf op 30-06-2006 21:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DocB
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 13-09 22:06
Bij mij heeft het net geen week geduurd bij een gewone apple winkel.
Donderdag besteld bij A-mac in amersfoort, afgelopen woensdag opgehaald.
Heerlijk stil, wel warm maar niet te heet, zit strak in elkaar.
Kortom, geen problemen en tevreden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb mijn spullen binnen. Het is een custom MacBook en een Airport Express. Het heeft in totaal twee weken geduurd:
16.06 bestelling online
16.06 mail: ontvangstbevestiging
16.06 betaling (digitale overboeking)
16.06 Apple Order Status: Under Review
20.06 Apple Order Status: Not Yet Shipped, Estimated delivery: 04.07
20.06 mail: orderbevestiging
22.06 mail: leveringsaankondiging met verzendnummer (80xxxxxxxx)
22.06 Apple Order Status: Shipped
23.06 tracking status verschijnt op apecode.com
23.06 apecode.com: 'Flight Booked'
23.06 Apple Order Status meldt delivery date 01.07 (een zaterdag)
26.06 Apple gebeld: 50% kans dat het nog op vrijdag 30 juni komt
26.06 apecode.com: 'flight departed' (met als datum 24 juni)
27.06 apecode.com: 'booking slot obtained'
28.06 Apple Order Status: Estimated delivery: 28.06
28.06 apecode.com: 'truck arrived at final destination'
29.06 Flextronics: 'SCAN TO TRUCK'
29.06 TNT: 'Consignment Received At Transit Point'
30.06 aan de deur gebracht door TNT om 10:30

URLS:
- Apple Order Status: http://store.apple.com/1-...WebObjects/AppleStore.woa
(klik op Order Status, log in, klik op 'Track this shipment'
- apecode.com: http://www.apecode.com/appletrack/
- Flextronics: https://www.iec-logistics...?Sref=80********&Cust=APP
(vul eigen nummer in bij sterretjes)
- TNT: http://www.tnt.com/webtra...hType=REF&cons=80********
(vul eigen nummer in bij sterretjes)

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 01-07-2006 21:12 . Reden: datums hersteld ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoneWolf

LoneWolf

Just a Byte

BONZO leeft al een maandje verder :)
Verwijderd schreef op vrijdag 30 juni 2006 @ 19:30:
Ik heb mijn spullen binnen. Het is een custom MacBook en een Airport Express. Het heeft in totaal twee weken geduurd:

......

29.07 Flextronics: 'SCAN TO TRUCK'
29.07 TNT: 'Consignment Received At Transit Point'
30.07 aan de deur gebracht door TNT om 10:30

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

LoneWolf schreef op vrijdag 30 juni 2006 @ 21:14:
BONZO leeft al een maandje verder :)
:D haaha, scherp gezien >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

LoneWolf schreef op vrijdag 30 juni 2006 @ 18:05:
Nou Tafh, die van ons reizen dan niet samen :)
haha jammer! het had zo gezellig kunnen zijn ;)

maar de mijne is ondertussen in de lucht...

29 jun 06 32 55 flight departed Asus Alpha, Shanghai 04 jul 06

haha het is net alsof een een familielid die je al een tijd niet gezien hebt op bezoek komt en afentoe wat van zich laat horen hoe het met de reis staat :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damsplaat
sjoweb schreef op vrijdag 23 juni 2006 @ 08:45:
[...]

Ik wacht op precies hetzelfde product vanaf diezelfde datum, maar dan bij youmac in Eindhoven. Ze kunnen helemaal niks zeggen over levertijd. Aanvankelijk dachten ze 2, op zijn hoogst drie weken. Nou ja, ik wacht gewoon rustig door.
en nu ga ik al de zesde week van wachten in.... Tis dat ik toch even druk was met andere dingen, en straks ga ik op vakatie en dan neem ik hem toch niet mee. Maar een levertijd van minstens 5weken is echt absurd in mijn ogen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Damsplaat schreef op zaterdag 01 juli 2006 @ 11:11:
[...]

en nu ga ik al de zesde week van wachten in.... Tis dat ik toch even druk was met andere dingen, en straks ga ik op vakatie en dan neem ik hem toch niet mee. Maar een levertijd van minstens 5weken is echt absurd in mijn ogen.
www.apple.com/macbook
binnen een week geleverd tegenwoordig...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damsplaat
niet bij de machouse rotterdam (stationsplein). Die laten je wachten tot je een ons weegt... gelukkig ga ik straks op vakantie, en als ik terugkom is de core 2 duo al bijna uit. kan ik mooi daarop gaan wachten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neobender
Damsplaat schreef op zondag 02 juli 2006 @ 23:22:
niet bij de machouse rotterdam (stationsplein). Die laten je wachten tot je een ons weegt... gelukkig ga ik straks op vakantie, en als ik terugkom is de core 2 duo al bijna uit. kan ik mooi daarop gaan wachten
Dan cancel je je order toch?
En hoeveelste ben jij eigenlijk op de lijst, want ik ben #13 en als ik het zo hoor, kan ik m ook maar beter ergens anders bestellen :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjoweb
Damsplaat schreef op zaterdag 01 juli 2006 @ 11:11:
[...]
en nu ga ik al de zesde week van wachten in....
Vandaag precies 5 weken geleden besteld (BTO). Als het ding er donderdag nog niet is, dan bestel ik 'm wel online, vooral omdat het te warm is om achter mijn desktop te zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daedalus
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Daedalus

Moderator Apple Talk

Keep tryin'

sjoweb schreef op maandag 03 juli 2006 @ 12:23:
[...]

Vandaag precies 5 weken geleden besteld (BTO). Als het ding er donderdag nog niet is, dan bestel ik 'm wel online, vooral omdat het te warm is om achter mijn desktop te zitten.
Online een BTO bestellen duurt net zo lang. Dus wat betreft schiet je er waarschijnlijk niets mee op.

“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjoweb
Daedalus schreef op maandag 03 juli 2006 @ 12:50:
[...]
Online een BTO bestellen duurt net zo lang. Dus wat betreft schiet je er waarschijnlijk niets mee op.
Zie toch regelmatig hier en elders dat mensen een BTO binnen 14 dagen in huis hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn CTO 2 Ghz, 80 GB white is ook eindelijk binnen!

Heb hem op 24 mei besteld en heb hem 30 Juni opgehaald bij Apple CS A'dam.

Totale wachttijd was dus 5 weken en 2 dagen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• patmad
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 22-11-2020
Zondag 11 juni witte MB 2,0 besteld bij Vlasveld online shop , met 2 GB geheugen (300 euro meerprijs)
donderdag 22 juni kon ik hem ophalen, met het extra geheugen geinstalleerd en de 'oude' SO-DIMM's keurig verpakt erbij.

Prima, toch!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoneWolf

LoneWolf

Just a Byte

Daedalus schreef op maandag 03 juli 2006 @ 12:50:
[...]
Hmms mijn MacBook BTO 22 juni besteld, is al onderweg ( 01 jul 06 32 55 flight departed Asus Alpha, Shanghaii) , dus da'z wel minder als 5 weken hoor

[ Voor 13% gewijzigd door LoneWolf op 03-07-2006 18:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daedalus
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Daedalus

Moderator Apple Talk

Keep tryin'

LoneWolf schreef op maandag 03 juli 2006 @ 17:06:
[...]Hmms mijn MacBook BTO 22 juni besteld, is al onderweg ( 01 jul 06 32 55 flight departed Asus Alpha, Shanghaii) , dus da'z wel minder als 5 weken hoor
Als dat zo is, dan doet idd MacHouse iets verkeerd, of Apple. Wat ik nl. veel hoor is dat een BTO/CTO bij een Apple Centre bestellen een ramp is, omdat het soms gerust 6 weken kan duren. Maar als Apple zelf ze binnen 2 weken kan leveren....

“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn MacBook is vandaag aangekomen in Arnhem.. Dus ik denk wel dat ie dan deze week nog wel in Rotterdam is he? 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• randje
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online

randje

LOiK

morgen misschien al, of zelfs vanavond

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

pokeran schreef op maandag 03 juli 2006 @ 21:39:
morgen misschien al, of zelfs vanavond
omg ik zit alleen maar te F5'en! :(

Ja, we weten wel dat we heel veel smilies op got hebben ;)

[ Voor 22% gewijzigd door leon1e op 04-07-2006 11:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VincentG
Stond ik vanmiddag in de MediaMarkt te Den Haag, zie ik dat ze daar ook de Macbooks etc verkopen. Ook wat tassen/rugzakken.

Oh oh Mr. B, oh oh!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 03 juli 2006 @ 22:12:
[...]

omg ik zit alleen maar te F5'en! :(
Bedenk je maar dat je binnenkort kan Appeltje + R'en!

[ Voor 13% gewijzigd door leon1e op 04-07-2006 11:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jochem
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 01-09 12:07
Verwijderd schreef op vrijdag 30 juni 2006 @ 19:30:
16.06 bestelling online
16.06 mail: ontvangstbevestiging
16.06 betaling (digitale overboeking)
16.06 Apple Order Status: Under Review
20.06 Apple Order Status: Not Yet Shipped, Estimated delivery: 04.07
20.06 mail: orderbevestiging
22.06 mail: leveringsaankondiging met verzendnummer (80xxxxxxxx)
22.06 Apple Order Status: Shipped
23.06 tracking status verschijnt op apecode.com
23.06 apecode.com: 'Flight Booked'
23.06 Apple Order Status meldt delivery date 01.07 (een zaterdag)
26.06 Apple gebeld: 50% kans dat het nog op vrijdag 30 juni komt
26.06 apecode.com: 'flight departed' (met als datum 24 juni)
27.06 apecode.com: 'booking slot obtained'
28.06 Apple Order Status: Estimated delivery: 28.06
28.06 apecode.com: 'truck arrived at final destination'
29.06 Flextronics: 'SCAN TO TRUCK'
29.06 TNT: 'Consignment Received At Transit Point'
30.06 aan de deur gebracht door TNT om 10:30
zelfde traject alleen ik begon de 21 (5 dagen later) en had hem vandaag in huis. Hij kwam afgelopen vrijdag in Nederland aan bij Flextronics in Venray, vrijdagavond aan de TNT overgelever en zaterdag is er niet geleverd (bedrijfsadres). Vanmiddag rond 14.00 afgeleverd bij de centrale balie op mijn werk, en daar netjes opgehaald.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb de mijne vanochtend binnen gekregen!!!! :D _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xboty
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 04-09 13:18
Vorige week een macbook pro 17" / 100Gb besteld bij mailamac, vandaag word ie verzonden dus morgen hopelijk in huis :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BaT
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 16-09 20:48

BaT

Die van mij stond geplanned vandaag verstuurd te worden en er werd verwacht dat ie de 6e (overmorgen dus) aan zou komen... nu kijk ik vandaag en het hij is idd verzonden, alleen is de verwachte lever datum naar de 13e opgeschroeft ... terwijl ik gewoon een stock model heb :'(

Edit: Wat ik ook raar vond: de betaling van me MacBook was vorige week vrijdag al rond ... toch wachtte men met versturen tot vandaag.... dat is een vrijdag, een heel weekend, en nog eens een hele maandag wachten... voor wat ??

[ Voor 31% gewijzigd door BaT op 04-07-2006 13:50 ]

Product Owner - Connec2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BaT schreef op dinsdag 04 juli 2006 @ 13:44:
Die van mij stond geplanned vandaag verstuurd te worden en er werd verwacht dat ie de 6e (overmorgen dus) aan zou komen... nu kijk ik vandaag en het hij is idd verzonden, alleen is de verwachte lever datum naar de 13e opgeschroeft ... terwijl ik gewoon een stock model heb :'(

Edit: Wat ik ook raar vond: de betaling van me MacBook was vorige week vrijdag al rond ... toch wachtte men met versturen tot vandaag.... dat is een vrijdag, een heel weekend, en nog eens een hele maandag wachten... voor wat ??
Ik heb die van mij vorige week dinsdag besteld & betaald, eta bij tnt staat op 6 juli en bij apple zelf op 11 juli:

code:
1
2
3
4
datum   tijd    TNT-lokatie status
04 jul 2006     11:12   Amsterdam   Consignment Received At Transit Point 
02 jul 2006     14:13   Suzhou  Shipped From Originating Depot 
01 jul 2006     15:13   Suzhou  Consignment Received At Transit Point

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik verwacht de mijne morgen aan de deur, hopen dat huisgenoten open doen of dat ze vrij laat op de dag komen anders moet ik nog langer wachten, en das zo moeilijk! >:)

m'n macbook is nu in eindhoven en in handen van tnt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

code:
1
2
3
4
5
6
04 jul 2006     20:29   Arnhem Hub  Consignment Received At Transit Point 
04 jul 2006     20:27   Arnhem Hub  Consignment Passed Through Transit Point 

Ik denk dat ik 'm morgen ook wel binnen heb, WOEI.
Alleen is Amsterdam veel dichterbij dan Arnhem ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neobender
Weten jullie hoe lang je gemiddeld meot wachten in Den Haag?
Ik las nl. dat sommige mensen in Rotterdam al meer dan 5 weken wachten en ik ben pas nummer 13 op de lijst...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damsplaat
Neobender schreef op dinsdag 04 juli 2006 @ 21:19:
Weten jullie hoe lang je gemiddeld meot wachten in Den Haag?
Ik las nl. dat sommige mensen in Rotterdam al meer dan 5 weken wachten en ik ben pas nummer 13 op de lijst...
dat was ik denk ik, ik wacht al 5 weken en 2 dagen. Maar omdat ik op vakantie ga zaterdag, maakt het me toch allemaal niet meer uit. Als ik terugkom van vakantie haal ik hem wel op (ga twee week weg), of als er nieuws is over een core 2 duo in de macbook (pro) dan wacht ik dat even af. Weet iemand zo hoe lang het duurde voordat de eerste revisie van de Macbook pro kwam?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neobender
Nou ja, ik ga morgen iig ff wat rondbellen. Maar ik ga over iets meer dan 2 weken op vakantie en ik wil m eigenlijk voordat ik weg ben hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BaT
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 16-09 20:48

BaT

Verwijderd schreef op dinsdag 04 juli 2006 @ 19:05:
[...]

Ik heb die van mij vorige week dinsdag besteld & betaald, eta bij tnt staat op 6 juli en bij apple zelf op 11 juli:

code:
1
2
3
4
Waar kan je dat zien ? Heb Abecode Appletrack geprobeerd, maar als ik die code invoer (10 cijferig beginnend met 80) dan krijg ik helemaal niks te zien :? En bij TNT.nl/.com kennen ze het betreffende referentie nummer ook niet.

Product Owner - Connec2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neobender
_O_
Net ff naar Rotterdam gebeld voor een update en ja hoor, hij is binnen. Precies 1,5 nadat ik m besteld heb. Dus zo maar ff ophalen die shit _O_.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoneWolf

LoneWolf

Just a Byte

Update:
Hij is in nederland ! ben benieuwd, hoop dat ie vandaag geleverd wordt, maar dat is in zwolle, dus zo te zien moet ie nog 1 dc verder ...

06 Jul 2006 08:19 Arnhem Out For Delivery
06 Jul 2006 06:27 Zwolle Import Received
06 jul 2006 01:30 Arnhem Consignment Received At Transit Point
05 jul 2006 23:15 Eindhoven Shipped From Originating Depot
05 jul 2006 19:18 Eindhoven Consignment Received At Transit Point

update2:

Zo te zien is ie onderweg naar me.. vreemd dat er zwolle import received staat en arnhem out for delivery...

[ Voor 25% gewijzigd door LoneWolf op 06-07-2006 10:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damsplaat
Neobender schreef op woensdag 05 juli 2006 @ 12:44:
_O_
Net ff naar Rotterdam gebeld voor een update en ja hoor, hij is binnen. Precies 1,5 nadat ik m besteld heb. Dus zo maar ff ophalen die shit _O_.
heb ook net naar rotterdam gebeld, ze hebben nog geen idee hoe lang het nog gaat duren. Mijn BTO die al bijna zes week in bestelling is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• senn
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 04-06 19:36

senn

jep.

Ik begin er nu wel een beetje moe van te worden, ik nader de vijf weken wachttijd, terwijl de meeste mensen die hem online bestellen hem ongeveer binnen een week binnen hebben? Toch een teleurstelling van Apple's kant voor mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoneWolf

LoneWolf

Just a Byte

Laatste update: Hij is binnen:
MacBook White, BTO, 2.0 GHz, 1 GB, 80 GB + Accesoires.

06 Jul 2006 13:20 Zwolle Delivered
06 Jul 2006 08:19 Arnhem Out For Delivery
06 Jul 2006 06:27 Zwolle Import Received
06 Jul 2006 01:30 Arnhem Consignment Received At Transit Point
05 Jul 2006 23:15 Eindhoven Shipped From Originating Depot
05 Jul 2006 19:18 Eindhoven Consignment Received At Transit Point

05 jul 06 90 75 truck arrived at final destination Asus Alpha, Shanghai
04 jul 06 86 14 booking slot obtained NLAMS07
04 jul 06 30 10 departed direct NLAMS07
04 jul 06 40 69 accept scanned at EDC NLAMS07
04 jul 06 40 60 Arrived at EDC NLAMS07
01 jul 06 32 55 flight departed Kuehne & Nagel Shanghai
01 jul 06 32 05 Flight Booked Kuehne & Nagel Shanghai
29 jun 06 30 63 handover at supplier Asus Alpha, Shanghai
29 jun 06 00 04 Picking confirmed, EDI received Asus Alpha, Shanghai
29 jun 06 30 64 Departed from source Asus Alpha, Shanghai
29 jun 06 30 61 Consignment Booking received from supplier

26 jun 06 Order confirmation
22 jun 06 Paid by Wire
22 jun 06 Order Placed

[ Voor 5% gewijzigd door LoneWolf op 06-07-2006 15:47 . Reden: Bestel data er even bijgezet ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb vorige week donderdag (29 juni) een Mac Mini besteld. Niet de dure uitvoering, maar gewoon de Core Solo. Wel heb ik er 1 GB geheugen in laten zetten, ipv de standaard 512 MB. Ik heb donderdag gelijk het geld overgemaakt, afgelopen maandag kreeg ik de orderbevestiging. De assemblagetijd zou drie dagen zijn. Woensdagavond kreeg ik de leveringsaankondiging. Bij de orderstatus op de pagina van de Apple Store staat nu:

In Transit to Customer - Shipment on Schedule

De verwachte leverdatum staat op 10 juli (komende maandag). De tracker op de site van TNT werkt overigens niet met mijn 80xxxxxxx nummer. Ben benieuwd wanneer hij aankomt, hoop stiekem dat ie vandaag komt... zou het weekend wat leuker maken :D
Pagina: 1 ... 9 ... 20 Laatste

Dit topic is gesloten.