Levertijd Apple producten Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 7 ... 20 Laatste
Acties:
  • 19.701 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gamebytes schreef op donderdag 08 juni 2006 @ 09:42:
...

Hijs binnen yeah!, metteen uitpakken en installen _/-\o_
:*)
Neem hem morgen maar mee naar school, dan kan ik hem ook is in het echt bewonderen ipv al die flickr plaatjes en youtube filmpjes :P

Mijn verwachte verzenddatum staat nog op Jun 14, 2006 en de verwachte leverdatum is Jun 23, 2006 :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whieee
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 14:34

Whieee

Moderator Apple Talk

⌘ + ⌥ + ⎋

* Whieee heeft net met MacInside Deventer gebeld en ontvangt waarschijnlijk volgende week zijn MacBook _O_

dat wordt een lang weekend...

Launching containers into space

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IbexGirl
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 28-02-2021

IbexGirl

Love Ibex forever

Ophaaldatum 07 jun 2006
Bestemming Roosdaal
Leverdatum
Handtekening
Datum Tijd Locatie Status
08 jun 2006 15:40 Amsterdam Potential Connection Delay
07 jun 2006 17:22 Suzhou Shipped From Originating Depot
07 jun 2006 17:20 Suzhou Consignment Received At Transit Point

Die potential connection delay, wat betekent dat nou juist? Staat ie nou in Amsterdam, of nog steeds in China? Bovenaan staat namelijk "exception". Ik hoop dat ie snel hier is hoor...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

eindelijk :)

MB 13/2.0 CTO WHITE
Verwachte verzenddatum
Jun 15, 2006
Verwachte leverdatum
Jun 23, 2006

beter laat dan nooit neem ik aan.. nu nog hopen dat er nog wat dagen af de verwachte leverdatum gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Shipped to ROTTERDAM, NL 08 Jun 2006
Estimated Delivery Date 19 Jun 2006 (Subject to change)
Current Delivery Status In Transit to Customer - Shipment on Schedule 08 Jun 2006

Kreeg vandaag de verzendbevestiging. Via de Trace van TNT is nog niks te vinden.. maar is 11 dagen niet een beetje erg lang?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IbexGirl

IbexGirl

Love Ibex forever

Verwijderd schreef op donderdag 08 juni 2006 @ 19:11:
Shipped to ROTTERDAM, NL 08 Jun 2006
Estimated Delivery Date 19 Jun 2006 (Subject to change)
Current Delivery Status In Transit to Customer - Shipment on Schedule 08 Jun 2006

Kreeg vandaag de verzendbevestiging. Via de Trace van TNT is nog niks te vinden.. maar is 11 dagen niet een beetje erg lang?
Was bij mij eerst ook vrij lang, daar zijn nu al 2 dagen vanaf gegaan. De 7e verzonden, de 13e zou ie moeten aankomen hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En hoe lang duurde het bij jullie voordat de bestelling te tracken was via apecode of tnt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IbexGirl

IbexGirl

Love Ibex forever

Verwijderd schreef op donderdag 08 juni 2006 @ 19:38:
En hoe lang duurde het bij jullie voordat de bestelling te tracken was via apecode of tnt?
Diezelfde avond nog. Hij is verstuurd met TNT.

Btw, heeft iemand een idee wat het betekent als er staat "Amsterdam potential connection delay"?

[ Voor 17% gewijzigd door IbexGirl op 08-06-2006 19:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ludo
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 26-04-2024
Verwijderd schreef op donderdag 08 juni 2006 @ 19:38:
Apecode deed het na drie werkdagen, tnt pas twee dagen voordat mijn MacBook arriveerde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

OK, hoe het dus gewoonlijk gaat bij Apple:

Je bestelt bvb in de online store.

Binnen de vier uur wordt je bestelling nagekeken. Indien je betaalt met bvb Visa, dan wordt je order gelijk verwerkt. Betaal je per overschrijving, dan wacht men tot ze je overschrijving ontvangen hebben.

Daarna worden al jouw bestellingen verwerkt: Custom Builds worden doorgegeven, Externe Orders worden aan de leveranciers doorgespeeld. Elke divisie geeft zijn ETD (estimated time of delivery) door. De laatste ETD is de "verzenddatum". Dat wil zeggen dat jouw bestellingen niet verzonden worden voor het laatste deel klaar is.

Flextronics verzorgt voor Apple heel wat van die logistieke taken. Zij assembleren ook talrijke zaken in het Oosten, maar hebben in diverse landen ook logistieke punten (magazijnen waar bvb reserve-onderdelen, extra onderdelen, standaard devices zoals muizen ed liggen).

Kuehne & Nagel verzorgt de 'luchtbrug' met het Oosten. Alle zaken die van ginds komen, worden vertransporteerd via K&N.

Een transport begint pas als K&N een pick-up - order krijgt. Bij je bestelling bij apple kreeg je bestelling een unieke code. Die code wordt vanaf dan al op je verzending gekleefd. Die code wordt ook op diverse punten gescand.

Het klassieke reispatroon: Factory - Shangai Airport - Airport warehouse/customs - Flight - Arnhem or dusseldorf airport.

Vanaf dan draagt K&N het pakket over aan TNT. Pas vanaf dan kan je je pakket terug vinden bij TNT webTracker. Bij K&N kan je het oa terug vinden via apecode.com/appletracker.

TNT verscheept het dan, ofwel naar Flextronics voor het toevoegen van extra pakjes, ofwel naar jou thuis. Als het eerst naar Flextronics gaat, gaat het daarna doorgaans terug naar het warehouse om opnieuw verzonden te worden.

Wat bezorgt je die vertragingen?
- Er wordt in bulk vervoerd. Dwz dat een pakje nooit apart vervoerd wordt, maar wel per pallet, transportbag, of dergelijke. Als er te weinig pakjes op het pallet staan, wacht men op extra bestellingen.
- Technische pannes: ooit op de luchthaven staan wachten op de herstelling van een vliegtuig? Dat kan bij een vrachtcarrier ook gebeuren.
- missing parts: iets ontbreekt op het pallet, dan wordt gans het pallet geblokkeerd.
- omleiding: een pakket volgt niet altijd de kortste weg. Als "slechts" één pallet vanuit Shangai naar NL moet, dan kan dat bvb eerst naar bagdad gaan, waar een deel van de lading bvb op een vliegtuig naar usa gaat, en het ene pallet op een vlucht naar NL samen met pallets vanuit bvb Rusland, Hongkong of Egypte. Dergelijke zaken worden niet altijd in de online scan geplaatst, omdat je code "flight" nog steeds van toepassing is.

Hou er rekening mee dat scans uit het oosten enige tijd nodig hebben vooraleer je ze thuis kan traceren.
De vrachtwagen die jouw pakje moet afleveren kan net vertrokken zijn voor zijn ronde van die dag, als jouw pakje toekomt in het distributiecenter.

Kortom, het duurt toch wel ff... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IbexGirl

IbexGirl

Love Ibex forever

Verwijderd schreef op donderdag 08 juni 2006 @ 19:48:
OK, hoe het dus gewoonlijk gaat bij Apple:

Je bestelt bvb in de online store.

Binnen de vier uur wordt je bestelling nagekeken. Indien je betaalt met bvb Visa, dan wordt je order gelijk verwerkt. Betaal je per overschrijving, dan wacht men tot ze je overschrijving ontvangen hebben.

Daarna worden al jouw bestellingen verwerkt: Custom Builds worden doorgegeven, Externe Orders worden aan de leveranciers doorgespeeld. Elke divisie geeft zijn ETD (estimated time of delivery) door. De laatste ETD is de "verzenddatum". Dat wil zeggen dat jouw bestellingen niet verzonden worden voor het laatste deel klaar is.

Flextronics verzorgt voor Apple heel wat van die logistieke taken. Zij assembleren ook talrijke zaken in het Oosten, maar hebben in diverse landen ook logistieke punten (magazijnen waar bvb reserve-onderdelen, extra onderdelen, standaard devices zoals muizen ed liggen).

Kuehne & Nagel verzorgt de 'luchtbrug' met het Oosten. Alle zaken die van ginds komen, worden vertransporteerd via K&N.

Een transport begint pas als K&N een pick-up - order krijgt. Bij je bestelling bij apple kreeg je bestelling een unieke code. Die code wordt vanaf dan al op je verzending gekleefd. Die code wordt ook op diverse punten gescand.

Het klassieke reispatroon: Factory - Shangai Airport - Airport warehouse/customs - Flight - Arnhem or dusseldorf airport.

Vanaf dan draagt K&N het pakket over aan TNT. Pas vanaf dan kan je je pakket terug vinden bij TNT webTracker. Bij K&N kan je het oa terug vinden via apecode.com/appletracker.

TNT verscheept het dan, ofwel naar Flextronics voor het toevoegen van extra pakjes, ofwel naar jou thuis. Als het eerst naar Flextronics gaat, gaat het daarna doorgaans terug naar het warehouse om opnieuw verzonden te worden.

Wat bezorgt je die vertragingen?
- Er wordt in bulk vervoerd. Dwz dat een pakje nooit apart vervoerd wordt, maar wel per pallet, transportbag, of dergelijke. Als er te weinig pakjes op het pallet staan, wacht men op extra bestellingen.
- Technische pannes: ooit op de luchthaven staan wachten op de herstelling van een vliegtuig? Dat kan bij een vrachtcarrier ook gebeuren.
- missing parts: iets ontbreekt op het pallet, dan wordt gans het pallet geblokkeerd.
- omleiding: een pakket volgt niet altijd de kortste weg. Als "slechts" één pallet vanuit Shangai naar NL moet, dan kan dat bvb eerst naar bagdad gaan, waar een deel van de lading bvb op een vliegtuig naar usa gaat, en het ene pallet op een vlucht naar NL samen met pallets vanuit bvb Rusland, Hongkong of Egypte. Dergelijke zaken worden niet altijd in de online scan geplaatst, omdat je code "flight" nog steeds van toepassing is.

Hou er rekening mee dat scans uit het oosten enige tijd nodig hebben vooraleer je ze thuis kan traceren.
De vrachtwagen die jouw pakje moet afleveren kan net vertrokken zijn voor zijn ronde van die dag, als jouw pakje toekomt in het distributiecenter.

Kortom, het duurt toch wel ff... :)
Mijn MacBook is nooit bij Kuhne & Nagel geweest bij mijn weten... Ik heb meteen toen hij verzonden werd een tracking nummer gekregen die ook vrijwel direct werkte bij TNT. Nu een dag later staat er dus "Amsterdam potential connection delay". Geen flauw idee wat het betekent, of hij nu effectief al in Amsterdam staat of niet. Ik kan er ook niks over vinden op hun site.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wat een info, bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ibex_Girl schreef op donderdag 08 juni 2006 @ 19:52:
[...]

Mijn MacBook is nooit bij Kuhne & Nagel geweest bij mijn weten... Ik heb meteen toen hij verzonden werd een tracking nummer gekregen die ook vrijwel direct werkte bij TNT. Nu een dag later staat er dus "Amsterdam potential connection delay". Geen flauw idee wat het betekent, of hij nu effectief al in Amsterdam staat of niet. Ik kan er ook niks over vinden op hun site.
Dan heb je een stockmodel gehad. Elk land krijgt bij elke launch een aantal exemplaren in diverse modellen. Zo kunnen ze early adapters bevoorraden en als het ware direct een reactie op de launch krijgen, wat dan resulteert in 'zien kopen doet kopen'...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ibex_Girl schreef op donderdag 08 juni 2006 @ 15:55:
Ophaaldatum 07 jun 2006
Bestemming Roosdaal
Leverdatum
Handtekening
Datum Tijd Locatie Status

Die potential connection delay, wat betekent dat nou juist? Staat ie nou in Amsterdam, of nog steeds in China? Bovenaan staat namelijk "exception". Ik hoop dat ie snel hier is hoor...
08 jun 2006 14:40 Amsterdam Potential Connection Delay
08 jun 2006 10:26 Amsterdam Potential Connection Delay
07 jun 2006 17:11 Suzhou Shipped From Originating Depot
07 jun 2006 17:03 Suzhou Consignment Received At Transit Point

Volgens mij zitten we in dezelfde lading, en ik heb ook geen idee wat het betekent. Ik neem aan dat ie in Amsterdam is... Laten we het hopen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• N-Freak
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 15-09 18:17
Ik heb besloten een MacBookPro 15,4 inch te gaan kopen. Gelijk goed, dus de 2.16 Ghz, 2 GB geheugen 100 GB 7200 rpm.

Ik wil hem zaterdag over een week gaan halen, ik neem aan dat de kans klein is dat ze hem gelijk voor me hebben?

En heb ik gelijk, duurt het dan lang voor ik hem heb, of is dat een gebruikelijke twee werkdagen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

N-Freak schreef op vrijdag 09 juni 2006 @ 15:13:
Ik heb besloten een MacBookPro 15,4 inch te gaan kopen. Gelijk goed, dus de 2.16 Ghz, 2 GB geheugen 100 GB 7200 rpm.

Ik wil hem zaterdag over een week gaan halen, ik neem aan dat de kans klein is dat ze hem gelijk voor me hebben?

En heb ik gelijk, duurt het dan lang voor ik hem heb, of is dat een gebruikelijke twee werkdagen?
Ik denk dat ze de Macbook pro wel hebben, de macbook is echter overal uitverkocht (in ieder geval vorige week nog) Als je online beselt, kan het wel even duren, ik heb 'm vorige week vrijdag besteld en denk hem maandag te hebben...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• N-Freak
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 15-09 18:17
Verwijderd schreef op vrijdag 09 juni 2006 @ 15:15:
[...]

Ik denk dat ze de Macbook pro wel hebben, de macbook is echter overal uitverkocht (in ieder geval vorige week nog) Als je online beselt, kan het wel even duren, ik heb 'm vorige week vrijdag besteld en denk hem maandag te hebben...
Ik vergat er bij te melden dat ik hem in Uitgeest wil gaan halen. Bedankt in elk geval!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Acolyte
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 28-08-2024

Acolyte

Lid

09 jun 06 40 69 accept scanned at EDC Apple Shanghai
07 jun 06 32 55 flight departed Kuehne & Nagel Shanghai

Wat wil dit nou zeggen? Is ie nou nog steeds in Shanghai, of is ie inmiddels geland in iets dichter bij huis? Mijn gevoel zegt dat ie dan nu toch wel eens een keer geland moet zijn, maar er staat wel Apple Shanghai...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xevox
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 25-07-2022
Acolyte schreef op vrijdag 09 juni 2006 @ 18:03:
09 jun 06 40 69 accept scanned at EDC Apple Shanghai
07 jun 06 32 55 flight departed Kuehne & Nagel Shanghai

Wat wil dit nou zeggen? Is ie nou nog steeds in Shanghai, of is ie inmiddels geland in iets dichter bij huis? Mijn gevoel zegt dat ie dan nu toch wel eens een keer geland moet zijn, maar er staat wel Apple Shanghai...
Mijn status staat op hetzelfde...

08 jun 06 40 69 accept scanned at EDC CNSHA50 12 jun 06
05 jun 06 32 55 flight departed Kuehne & Nagel Shanghai 12 jun 06

verwachte leverdatum is maandag...ben benieuwd :)

BramBoterham

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Net TNT gebeld, ookal had ik me nog zo voorgenomen om het niet te doen:) De macbook staat nu in het depot in Amsterdam en komt er op z'n vroegst pas maandag uit :( Zo dichtbij en toch een heel weekend wachten, het is niet eerlijk dat je hem er zelf niet af mag halen :( Gelukkig was de dame daar wel zo vriendelijk om me erop te wijzen dat het toch te mooi weer was om met een computer te spelen. Sommige mensen zullen het nooit snappen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kiddyl schreef op woensdag 07 juni 2006 @ 18:42:
Vanmiddag een bestelling gedaan voor een MacBook. Standaard versie met een extra mini-dvi->VGA adapter. Verwachte verzenddatum is 14 juni en een week later zou hij bezorgd moeten worden. Kan nu al niet wachten. Moet nu wel 2 weken zonder portable doen, omdat ik gisteren mijn Powerbook heb verkocht.
Hoeveel heb je nog ontvangen voor je PowerBook kiddyl? Wat voor PB? Waarom heb je geen Superdrive besteld? Ik heb me MB (superdrive + vga) 3 juni besteld, 8 juni verstuurd. Ik verwacht hem dinsdag.

( Offtopic: davidgilmour heeft in februari 2004 2 psp's bij kiddyl gekocht, doen het nog perfect, no dead pixels )

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 10-06-2006 15:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kiddyl
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Ik had een Powerbook 1.5 GHz met maximaal ram 1.25GB. Prijs was helaas maar 900 euro voor een optisch gave Powerbook. Maar als ik mijn zinnen ergens op het gezet moet alles er voor wijken })

Een Superdrive heb ik niet nodig. Ik heb denk ik met mijn vorige 3 iBooks/Powerbook maar een handvol cd's gebrand. Ik heb nog een PC die wel een dvd brander heeft.

Mooi dat de PSP's nog prima zijn. Krijg er nog regelmatig mailtjes over.

PV: 27kWp | WP: Adlar Aurora II 6kw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crijnn
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 06-03 17:11
3 weken geleden had de voeding van mijn powermac dual g4 get begeven.
Dus ik naar de Apple Store in Groningen om een nieuwe te halen. Zeggen ze daar: 'Sorry meneer,
maar die hebben we momenteel niet op voorraad, ik zal er 1 bestellen bij Apple Nederland.
Gaat ongeveer 2 dagen duren.'
Helemaal top dacht ik, 2 dagen vink niet lang :) Maar toen kwam de ellende. Ik had nog gezegd
dat ik het wel graag zou horen als er een vertraging oid zou komen. Naar een week.. niks gehoord.
Dus ik bel lichtelijk geirriteerd naar de Apple store om te vragen waar mijn voeding blijft.
Heel verhaal naar me toe geslingerd gekregen en het zou nog 3 weken duren |:(

Lekkere service denk ik dan. Vind dit echt niet kunnen.
Heb dit natuurlijk ook tegen de mensen van de winkel gezegd. Als excuus hadden ze dat het geimporteerd zou moeten worden, nou prima. Maar waarom hoor ik dat niet van jullie? Dat ik nog 3 weken langer moet wachten? Omdat ze het druk hadden :/ 't enige wat die lui doen in beetje
stoer doen in hun mooie winkel met hun mooie Apple prodcuten maar echt service bieden kunnen ze niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uberprutser
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 14:47
Zwarte en Witte MacBooks zijn inmiddels uit voorraad leverbaar bij de meeste Apple Centre's :)
crijn schreef op zondag 11 juni 2006 @ 09:52:
't enige wat die lui doen in beetje
stoer doen in hun mooie winkel met hun mooie Apple prodcuten maar echt service bieden kunnen ze niet.
Ligt er ook geheel aan welke Apple Centre je komt; er zitten echt superprutsers bij, zijn meestal lui die dan maar computerverkoper worden. Er zijn ook Apple Centre's waar mensen werken die Apple ook echt helemaal geweldig vinden en ook nadat de winkel gesloten is nog dingen aan het uitzoeken zijn voor klanten of whatever.

[ Voor 76% gewijzigd door Uberprutser op 11-06-2006 10:12 ]

As you may already have guessed, following the instructions may break your system and you are on your own to fix it again.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

net mailtje gehad, verwachte verzenddatum was 15 juni; kreeg ik berichtje dat ie al verzonden was op 11 juni :) verwachte leverdatum ligt nu op 19 juni maarja.. das 'n zondag dus ik hoop dat ze 'm nog vrijdag kunnen leveren...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Acolyte
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 28-08-2024

Acolyte

Lid

Xevox schreef op vrijdag 09 juni 2006 @ 21:43:
[...]

Mijn status staat op hetzelfde...

08 jun 06 40 69 accept scanned at EDC CNSHA50 12 jun 06
05 jun 06 32 55 flight departed Kuehne & Nagel Shanghai 12 jun 06

verwachte leverdatum is maandag...ben benieuwd :)
Ja mooi, maar wat betekent het nou?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xevox
Acolyte schreef op zondag 11 juni 2006 @ 11:33:
[...]

Ja mooi, maar wat betekent het nou?
Geen flauw idee :+
Morgen komt ie als het goed is aan dus ik maak mij er niet zo druk om ;)

Doet trouwens jou TNT track code het ook niet?

BramBoterham

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mijn track code doet het ook niet, en via de site van apple zegt ie "service currently not available"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kiddyl
  • Niet online
Mijn MacBook is onderweg. IPV 14 juni is hij vandaag verzonden. Echter is de verwachte leverdatum maar 1 dag naar voren geschoven. Nu maar kijken of TNT een beetje zijn best doet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kiddyl schreef op zondag 11 juni 2006 @ 13:13:
Mijn MacBook is onderweg. IPV 14 juni is hij vandaag verzonden. Echter is de verwachte leverdatum maar 1 dag naar voren geschoven. Nu maar kijken of TNT een beetje zijn best doet.
Die van mij staat nog steeds op 14 juni terwijl ik hem 2 juni besteld had...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

datum tijd locatie status
09 jun 2006 20:05 Suzhou Shipped From Originating Depot
08 jun 2006 11:52 Suzhou Consignment Received At Transit Point

betekent dit dat ie al ergens boven de oceaan vliegt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xevox
Verwijderd schreef op zondag 11 juni 2006 @ 14:04:

betekent dit dat ie al ergens boven de oceaan vliegt?
Neen dan komt er " 32 55 flight departed Kuehne & Nagel Shanghai" te staan :) volgens mij is ie nu onderweg vanaf het depot naar het vliegveld denk ik :) .

BramBoterham

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

09 Jun 2006 20:05 Suzhou Shipped From Originating Depot
08 Jun 2006 19:44 Suzhou Consignment Received At Transit Point

Verwachte leverdatum 12 juni :+
Hopen dat alles goed gaat
BTW is ie al in de lucht onderweg naar hier denke jullie? lijkt me wel als ie dinsdag hier moet zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 11 juni 2006 @ 21:55:

Verwachte leverdatum 12 juni :+
Hopen dat alles goed gaat
BTW is ie al in de lucht onderweg naar hier denke jullie? lijkt me wel als ie dinsdag hier moet zijn
ik heb dezelfde shipped tijd. Op de Apple site zie ik 2 data: 13 juni en 19 juni. Jij hebt 12,
dan zou ie er morgen zei. Iets terug las ik dat onze melding betekent dat ie nog in .china is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 11 juni 2006 @ 23:29:
[...]

ik heb dezelfde shipped tijd. Op de Apple site zie ik 2 data: 13 juni en 19 juni. Jij hebt 12,
dan zou ie er morgen zei. Iets terug las ik dat onze melding betekent dat ie nog in .china is.
Sorry ik heb ook 13 en 19 juni. Ik hoop dat et ook klopt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xevox
Nou ben benieuwd :) vandaag is de leverdag van de mijne...hopen dat ze na 2 uur komen :+

Oeh ik druk net op F5 bij Apecode (TNT doet eht nog steeds niet :/ ) en krijg in ene een update:
ETA
09 jun 06 86 14 booking slot obtained CNSHA50 09 jun 06
09 jun 06 30 10 departed direct NLAMS07 09 jun 06

Nu heb ik geen flauw idee wat het betekend maar volgens dat ding moet ie al de 9e aankomen...ik heb niks gezien... maarja afwachten maar :z

[ Voor 73% gewijzigd door Xevox op 12-06-2006 10:31 ]

BramBoterham

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Xevox schreef op maandag 12 juni 2006 @ 10:16:
Nou ben benieuwd :) vandaag is de leverdag van de mijne...hopen dat ze na 2 uur komen :+

Oeh ik druk net op F5 bij Apecode (TNT doet eht nog steeds niet :/ ) en krijg in ene een update:
ETA
09 jun 06 86 14 booking slot obtained CNSHA50 09 jun 06
09 jun 06 30 10 departed direct NLAMS07 09 jun 06

Nu heb ik geen flauw idee wat het betekend maar volgens dat ding moet ie al de 9e aankomen...ik heb niks gezien... maarja afwachten maar :z
CNSH staat voor ChiNa SHAnghai
NLAMS voor NederLAnd AMSterdam ;)

zouden ze'm terug gestuurd hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xevox
Verwijderd schreef op maandag 12 juni 2006 @ 10:36:
[...]

CNSH staat voor ChiNa SHAnghai
NLAMS voor NederLAnd AMSterdam ;)

zouden ze'm terug gestuurd hebben?
Neeh! :o waarom? :/ ik was er vrijdag niet...zaterdag wel maar heb geen briefje gezien...

Zucht :| Hij had vast heimwee (8>

[ Voor 8% gewijzigd door Xevox op 12-06-2006 10:43 ]

BramBoterham

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IbexGirl

IbexGirl

Love Ibex forever

Hier is nog altijd nks veranderd sinds vrijdag. Er staat nog steeds "potential connection delay" in Amsterdam. Morgen zou ie moeten aankomen hier, en hij moet eerst nog naar Brussel. Ze gaan mogen opschieten.

[ Voor 4% gewijzigd door IbexGirl op 12-06-2006 11:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eswip
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 23-06-2024
Xevox schreef op maandag 12 juni 2006 @ 10:43:
[...]

Neeh! :o waarom? :/ ik was er vrijdag niet...zaterdag wel maar heb geen briefje gezien...

Niet teveel waarde hechten aan apecode, bij mij stonden er ook hele vreemde dingen.. wil je het zeker weten, bel even met apple...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 12 juni 2006 @ 08:03:
[...]

Sorry ik heb ook 13 en 19 juni. Ik hoop dat et ook klopt ;)
bij mij nog steeds dezelfde status, wat zijn ze daar in hemelsnaam al drie dagen met mijn MacBook aan het doen in China?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crijnn
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 06-03 17:11
Ballebek schreef op zondag 11 juni 2006 @ 10:09:
Zwarte en Witte MacBooks zijn inmiddels uit voorraad leverbaar bij de meeste Apple Centre's :)

[...]

Ligt er ook geheel aan welke Apple Centre je komt; er zitten echt superprutsers bij, zijn meestal lui die dan maar computerverkoper worden. Er zijn ook Apple Centre's waar mensen werken die Apple ook echt helemaal geweldig vinden en ook nadat de winkel gesloten is nog dingen aan het uitzoeken zijn voor klanten of whatever.
De Apple Store hier in Groningen is er zoeen waar het superprutser zijn ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hijs eindelijk veranderd. :) Denk dat ie morgen wel komt :+ 8)

12 Jun 2006 15:56 Arnhem Hub Consignment Received At Transit Point
12 Jun 2006 15:56 Arnhem Hub Consignment Passed Through Transit Point

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xevox
Xevox schreef op maandag 12 juni 2006 @ 10:43:
[...]

Hij is nog in NL 8) Mijn TNT trace werkt nu.
12 jun 2006 16:42 Eindhoven Consignment Received At Transit Point
wohooh :P morgen gok ik zo :)

BramBoterham

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FL!PNEUS
  • Laatst online: 07-07-2020

FL!PNEUS

Let's rawk!

Hmm, apart. Mijn MacBook wordt meteen met TNT verzonden. Kuehne+Nagel tracking kan mijn nummer niet vinden, maar @ TNT-tracker staat dat 'Suzhou Shipped From Originating Depot'. De aankomstdatum is van 26 juni naar 20 juni naar 15 juni verschoven inmiddels. Ik ben een blij man :D.

In a dream I'm a different me with a perfect you, we fit perfectly.
And for once in my life I feel complete and I still want to ruin it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kiddyl
  • Niet online
Mijn datum is veranderd van 21 naar 20 en zonet naar 15 juni. Kan nu al niet wachten. Heb een US keyboard kunnen bestellen en nu maar hopen dat ze het goed hebben gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 12 juni 2006 @ 16:52:
hijs eindelijk veranderd. :) Denk dat ie morgen wel komt :+ 8)

12 Jun 2006 15:56 Arnhem Hub Consignment Received At Transit Point
12 Jun 2006 15:56 Arnhem Hub Consignment Passed Through Transit Point
12 jun 2006 19:19 Arnhem Hub Consignment Received At Transit Point
12 jun 2006 19:17 Arnhem Hub Consignment Passed Through Transit Point

Gelukkig werken ze harder dan ik. Ik was lekker om 4 uur naar huis gegaan, maar ik zie dat ze om kwart over zeven 's avonds nog die dozen lopen te scannen.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

er hebben er meer in jouw vliegtuig gezeten:

12 jun 2006 19:19 Arnhem Hub Consignment Received At Transit Point
12 jun 2006 19:12 Arnhem Hub Consignment Passed Through Transit Point
08 jun 2006 19:51 Suzhou Consignment Received At Transit Point

hoop dat ze morgen al komen:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IbexGirl

IbexGirl

Love Ibex forever

12 jun 2006 18:25 Arnhem Hub Consignment Received At Transit Point
12 jun 2006 18:25 Arnhem Hub Consignment Passed Through Transit Point
09 jun 2006 11:26 Amsterdam Potential Connection Delay

Hèhè dat heeft lang geduurd. Hopelijk gaat ie straks nog naar Brussel, dan wordt ie morgen waarschijnlijk hier afgeleverd :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A-380
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 11-09 19:36
12 jun 2006 19:18 Arnhem Hub Consignment Received At Transit Point
12 jun 2006 19:16 Arnhem Hub Consignment Passed Through Transit Point
08 jun 2006 19:51 Suzhou Consignment Received At Transit Point

Inderdaad. En volgens mij was het ook geen kleine lading ;)

Macbook 1.83 Intel Core Duo, 2 gb mem

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Er worden morgen weer een hoop mensen blij gemaakt :+ _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A-380
Nu hopen dat mijn schoonmoeder thuis is :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En hoe bevalt de nieuwe MacBook de meesten? ( ik heb er dus nog geeneen omdat ik nog ff wacht tot er een nieuwe refurbishde uitkomt zo tegen oktober en de meeste kinderziektes er dan hopelijk uit zijn. )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

en nu ga ik em met schone handen in ontvangst nemen, wil geen gele vlekken na 2 weken die er niet meer uit gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• senn
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 04-06 19:36

senn

jep.

Zijn er meer mensen die hem hebben besteld bij de Mexpert in Enschede? Mij is vorige week verteld dat de nieuwe lading morgen zou binnen komen, dus ik wacht ook met smart.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nou... ik zal mijn leverdata ook maar eens posten. 'k Kan niet wachten :)

De oorspronkelijke leverdatum was dinsdag 20 juni, maar die is sinds gisteren ineens naar 15 juni gesprongen. Dat is nog deze week!? Lijkt mij wel heel snel vanuit Suzhou naar Nederland. Op zich niet vervelend natuurlijk!

Pickup date: 12 jun
Status: in transit

11 Jun 2006 16:22 Suzhou Consignment Received At Transit Point

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IbexGirl

IbexGirl

Love Ibex forever

13 jun 2006 07:54 Brussels Out For Delivery
13 jun 2006 05:59 Brussels Import Received
13 jun 2006 04:24 Brussels Hub Consignment Received At Transit Point
12 jun 2006 18:25 Arnhem Hub Consignment Received At Transit Point
12 jun 2006 18:25 Arnhem Hub Consignment Passed Through Transit Point
09 jun 2006 11:26 Amsterdam Potential Connection Delay

Nou, mijn dag is goed :p.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A-380
13 jun 2006 06:16 Zwolle Import Received

Vroege jongens, die bij TNT :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xevox
Olé 8)
13 jun 2006 07:16 Arnhem Out For Delivery
12 jun 2006 23:38 Eindhoven Shipped From Originating Depot
12 jun 2006 16:42 Eindhoven Consignment Received At Transit Point
hopen dat ze na half 1 komen :P dan ben ik pas thuis.

BramBoterham

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

13 jun 2006 08:01 Arnhem Out For Delivery
12 jun 2006 16:06 Arnhem Hub Consignment Passed Through Transit Point
12 jun 2006 16:06 Arnhem Hub Consignment Received At Transit Point
08 jun 2006 19:18 Suzhou Consignment Received At Transit Point

zaterdag 3 juni besteld, betaling was pas dinsdag 6 juni binnen (ABN -> RABO). Al met al redelijk rap, terwijl een hoop mensen aangaven dat de levertijd behoorlijk op liep.

Straks fantastisch spelen met mijn macbookje :) 8)7 _/-\o_ !!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xevox
Xevox schreef op dinsdag 13 juni 2006 @ 10:51:
Olé 8)

[...]

hopen dat ze na half 1 komen :P dan ben ik pas thuis.
Neeeh ;( was hier om 12 uur precies... ik zag onderweg al een bus van TNT terug rijden...was er al bang voor... 10min te laat ;(

Nu komt ie morgen op mijn werk :P

BramBoterham

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Spring dan voor de bus!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whieee

Whieee

Moderator Apple Talk

⌘ + ⌥ + ⎋

hmmmz... nog steeds geen telefoon gehad uit Deventer... mn MacBook is nog niet binnen dus ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IbexGirl

IbexGirl

Love Ibex forever

En hij is er :). Nu lekker GoTten op m'n MacBookje O+.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik krijg het gevoel dat ik richting een maand wachttijd aan ga zitten :{

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 13-06-2006 17:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb iets vreemds.
ik zit op mijn werk en lees

13 jun 2006 11:52 Amsterdam Depot Delivered
13 jun 2006 10:07 Amsterdam Depot Out For Delivery
13 jun 2006 00:17 Amsterdam Depot Import Received

da's mooi denkt deze vrijgezel. ben benieuwd wie hem dan in ontvangst heb genomen.

kom thuis. geen briefje in de bus. tnt gebeld, ja hoor, hij is afgeleverd, getekend door
Mxxxxxx.

Ben benieuwd wie dat is, want zo heten mijn buren niet (6 buren).

Morgen mag ik bellen, dan kan de chauffeur uitleg geven waarom hij een pakket van 2800 gulden aan een vreemde overhandigt.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobbertC
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 19:28
Verwijderd schreef op dinsdag 13 juni 2006 @ 19:28:
ik heb iets vreemds.
ik zit op mijn werk en lees

13 jun 2006 11:52 Amsterdam Depot Delivered
13 jun 2006 10:07 Amsterdam Depot Out For Delivery
13 jun 2006 00:17 Amsterdam Depot Import Received

da's mooi denkt deze vrijgezel. ben benieuwd wie hem dan in ontvangst heb genomen.

kom thuis. geen briefje in de bus. tnt gebeld, ja hoor, hij is afgeleverd, getekend door
Mxxxxxx.

Ben benieuwd wie dat is, want zo heten mijn buren niet (6 buren).

Morgen mag ik bellen, dan kan de chauffeur uitleg geven waarom hij een pakket van 2800 gulden aan een vreemde overhandigt.....
Ai, erg vervelend. Maar kun je niet zien wie het pakketje aangenomen heeft? Bestellingen bij Apple werden bij mij met UPS bezorgd, waar ik via track & trace kon zien dat m'n vader 'm ontvangen had ;)

Edit: Kuch, of ik lees er even over heen: mevrouw mxxx dus ;) Ach ja, die warmte he...

[ Voor 6% gewijzigd door RobbertC op 13-06-2006 19:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Euc-
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 05-03-2013
Omrekenen naar guldens is zo 2000, zelfs mijn vader doet dat niet meer :/

Heuj!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KoBolD54
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 14:50
kiddyl schreef op maandag 12 juni 2006 @ 17:18:
Mijn datum is veranderd van 21 naar 20 en zonet naar 15 juni. Kan nu al niet wachten. Heb een US keyboard kunnen bestellen en nu maar hopen dat ze het goed hebben gedaan.
Hoe heb je dat US toetsenbord besteld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

net met tnt express aan de phone. ze hebben 'em bij een grote apple afnemer bezorgd, zat per ongeluk daartussen.

jammer, ze gaan het opnieuw proberen. morgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wel triest dat Apple zijn zaakjes niet in orde heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 14 juni 2006 @ 14:25:
Wel triest dat Apple zijn zaakjes niet in orde heeft.
fout lag bij tnt express

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik bedoel eigenlijk meer het hele verzendprocess, niet specifiek jouw probleempje. Ik heb mijn Macbook 24 mei besteld, en heb hem nog steeds niet. Iets van thailand naar Nederland sturen duurt slechts een paar dagen, dat kan het hem ook niet zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 14 juni 2006 @ 14:31:
[...]

Ik bedoel eigenlijk meer het hele verzendprocess, niet specifiek jouw probleempje. Ik heb mijn Macbook 24 mei besteld, en heb hem nog steeds niet. Iets van thailand naar Nederland sturen duurt slechts een paar dagen, dat kan het hem ook niet zijn.
that sucks. is wel een oplossing voor. een nieuwe bestellen, die is er binnen 11 dagen.
en zodra je deze ontvangt a.s.a.p. retour china sturen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb het dus via A-Mac Amersfoort binnen gekregen. Afgelopen zaterdag kwam er eentje binnen met exact dezelfde config, maar daar hebben ze een andere GoT-user blij mee gemaakt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FL!PNEUS
  • Laatst online: 07-07-2020

FL!PNEUS

Let's rawk!

Verwijderd schreef op woensdag 14 juni 2006 @ 15:26:
Ik heb het dus via A-Mac Amersfoort binnen gekregen. Afgelopen zaterdag kwam er eentje binnen met exact dezelfde config, maar daar hebben ze een andere GoT-user blij mee gemaakt :)
Tsja, Apple staat er nu eenmaal om bekend om zijn 'eigen' winkels te bevooroordelen.

In a dream I'm a different me with a perfect you, we fit perfectly.
And for once in my life I feel complete and I still want to ruin it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat ze het niet direct op voorraad hebben, okay. Maar dat de winkel het besteld, en het na 3 weken nog niet binnen is? Dat is mij toch echt van de zotte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xevox
Xevox schreef op dinsdag 13 juni 2006 @ 12:38:
[...]

Neeeh ;( was hier om 12 uur precies... ik zag onderweg al een bus van TNT terug rijden...was er al bang voor... 10min te laat ;(

Nu komt ie morgen op mijn werk :P
Ik word niet goed :/

Vandaag belt mijn broer mij op "ja TNT is hier half uurtje geleden aan de deur geweest, ik ben net pas thuis, ze zouden het toch op je werk afleveren?" :{ dus ik TNT bellen.. "ehh ja nee ehh ja nee dat staat niet in ons systeem gerigstreerd, maar ik zal het nu meteen invoeren.."

Word ik even later gebeldt door TNT..."Ja sorry meneer maar we kunnen het aflever adres niet wijzigen omdat het van Apple komt }:O " toen vroeg ik of ik hem ergens kan afhalen, "ja hoor geen probleem."
Bel ik later met TNT om te bevestigen dat ik hem kom ophalen... "ehh ophalen? nee daar doen wij niet aan |:( " gaat goed!

Ik ben dus of op school of op mijn werk en er is niemand thuis...

Nu heb ik Apple gebeld en die gaan er voor zorgen dat ie als het goed is morgen op mijn werk afgeleverd wordt, zucht :{

BramBoterham

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whieee

Whieee

Moderator Apple Talk

⌘ + ⌥ + ⎋

Ik begin het wachten stilaan ook beu te worden, en dat terwijl de zwarte overal volop op voorraad is. :/ Ik geef het nog tot volgende week vrijdag, en als ie er dan niet is ga ik voor de zwarte. Dan betaal ik maar meer maar dan heb ik em tenminste ook direct. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hdpaddy
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 03-01-2024

hdpaddy

Born to Ride

* hdpaddy is very happy.
Krijg net een mail dat mijn Macbook BTO op de eerstvolgende werkdag afgeleverd gaat worden (morgen dus).
En dat binnen 7 dagen vanaf bestellen, wel bij mailamac besteld(die zeiden eerst, kan wel een week of 3 duren).

Just frame, wheels and engine

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kiddyl
  • Niet online
7 juni besteld en waarschijnlijk morgen bezorgt. Als het tegenzit overmorgen. Kan al niet wachten :p

14 Jun 2006 21:26 Arnhem Hub Consignment Passed Through Transit Point
14 Jun 2006 21:26 Arnhem Hub Consignment Received At Transit Point
12 Jun 2006 22:15 Suzhou Shipped From Originating Depot
12 Jun 2006 12:00 Pudong International Airport Potential Connection Delay
11 Jun 2006 10:13 Suzhou Consignment Received At Transit Point

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KoBolD54
hoe hebben jullie de betaling gedaan als hij morgen al binnen is?
Ik heb hem online via apple.nl besteld en het geld gisteren overgemaakt.
Vandaag ff gebeld en het zou nog 5 werkdagen duren voordag ik een bevestiging ontvangen en dan nog eens 7 werkdagen voordat ik hem heb, volgens de madam van Apple.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adarkar
  • Laatst online: 18:13
14 jun 2006 21:40 Arnhem Hub Consignment Passed Through Transit Point
12 jun 2006 22:15 Suzhou Shipped From Originating Depot
12 jun 2006 12:00 Pudong International Airport Potential Connection Delay
11 jun 2006 10:09 Suzhou Consignment Received At Transit Point

8 juni besteld, hopelijk morgen mn macbook al in huis!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kiddyl
  • Niet online
Creditcard betaling. Werd meteen aan de telefoon geverivieerd dat 5 seconden duurde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hdpaddy
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 03-01-2024

hdpaddy

Born to Ride

internetbankieren, duurde maar 1 dag.

Just frame, wheels and engine

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 14 juni 2006 @ 15:44:
Dat ze het niet direct op voorraad hebben, okay. Maar dat de winkel het besteld, en het na 3 weken nog niet binnen is? Dat is mij toch echt van de zotte.
dit kreeg ik gisteren binnen
Beste,

We hebben de status bij Apple Ierland opgevraagd en hebben nog geen definitief antwoord
over hoe en wat. Wel weten we inmiddels dat alle Custom Orders bij Apple zijn vertraagd.
Dit gaat om het hele productie process van CTO modellen.

Momenteel zijn we hard bezig om wat schot in de zaak te krijgen.
Want wij zelf zijn ook niet tevreden met deze levertijden.

Excuses voor het ongemak, we proberen z.s.m. je bestelling in huis te hebben en uit te leveren.

Met vriendelijke groet,
xxxxxxxxxxxxxxxxx

Apple Centre A-Mac BV

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kiddyl
  • Niet online
Ik heb hem binnen! 7 juni besteld en zonet bezorgt. Ga er nu mee spelen en dit topic negeren :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dawuss
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10-07 16:50

dawuss

gadgeteer

Deze week telefonisch en met creditcard een nieuwe accu voor mijn powerbook besteld en hij lag de volgende dag al in de bus toen ik thuis kwam. Zo kan het ook :D

micheljansen.org
Fulltime Verslaafde Commandline Fetisjist ©

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

en nu wachten...

15 jun 2006 10:19 Rotterdam Out For Delivery
15 jun 2006 00:19 Rotterdam Import Received
14 jun 2006 20:14 Arnhem Hub Consignment Received At Transit Point
14 jun 2006 20:14 Arnhem Hub Consignment Passed Through Transit Point
13 jun 2006 16:49 Suzhou Shipped From Originating Depot
11 jun 2006 16:22 Suzhou Consignment Received At Transit Point

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• senn

senn

jep.

Verwijderd schreef op donderdag 15 juni 2006 @ 10:11:
[...]

dit kreeg ik gisteren binnen

[...]
God, ik heb hem ook bij zo'n 'apple center dat niet echt een apple center is' besteld vorige week, ik mag toch hopen dat mij niet hetzelfde overkomt. Als ik dit had geweten had ik hem gewoon via internet besteld, ik heb volgens mij al 10 berichten zien langskomen van mensen die hem op dezelfde dag hebben besteld als ik, en hem al binnen hebben. Jammer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Eén geruststelling ik ben niet de enige...... (gezien dit topic)

Op 29 mei liep ik toevallig langs machouse amsterdam en dacht goh ik bestel mijn nieuwe MB via machouse want dat gaat vast sneller dan via internet.... (gezien het begin van dit topic)

Dus een MB besteld met de volgende kenmerken

2,0-GHz processor

1024 MB (2 SO-DIMM’s van 512 MB)

80-GB seriële ATA harde schijf, 5400 rpm 2

In het wit natuurlijk want dat matched mooi bij mijn iPod. Levertijd was toen 5-7 dagen. Dus ik als een kind zo blij want dat was sneller dan via internet bestellen....

Nou na een 1,5 niks gehoord dus dacht goh laat ik eens bellen. Ze komen binnen op 10 juni. Nou dat viel opzich mee. Maar vrijdag niks gehoord dus afgelopen maandag weer gebeld. Nog steeds niks.. Ja we hebben alleen de zwarte binnen gekregen maar die van jou nog niet. Want daar is veel vraag na en die moet speciaal gemaakt worden. Begin volgende week moet hij binnen zijn. Dus hier zit ik dan. Achter mijn oude pc'tje smachtend wachtend op mijn MB. De tas en accesoires zijn vorige week via internet besteld en die zijn ondertussen al lang binnen.

Dus op mijn advies... bestel via internet want via machouse duurt het heeeeeeel lang ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• senn

senn

jep.

Verwijderd schreef op donderdag 15 juni 2006 @ 12:59:
Eén geruststelling ik ben niet de enige...... (gezien dit topic)

Op 29 mei liep ik toevallig langs machouse amsterdam en dacht goh ik bestel mijn nieuwe MB via machouse want dat gaat vast sneller dan via internet.... (gezien het begin van dit topic)

Dus een MB besteld met de volgende kenmerken

2,0-GHz processor

1024 MB (2 SO-DIMM�s van 512 MB)

80-GB seriële ATA harde schijf, 5400 rpm 2

In het wit natuurlijk want dat matched mooi bij mijn iPod. Levertijd was toen 5-7 dagen. Dus ik als een kind zo blij want dat was sneller dan via internet bestellen....

Nou na een 1,5 niks gehoord dus dacht goh laat ik eens bellen. Ze komen binnen op 10 juni. Nou dat viel opzich mee. Maar vrijdag niks gehoord dus afgelopen maandag weer gebeld. Nog steeds niks.. Ja we hebben alleen de zwarte binnen gekregen maar die van jou nog niet. Want daar is veel vraag na en die moet speciaal gemaakt worden. Begin volgende week moet hij binnen zijn. Dus hier zit ik dan. Achter mijn oude pc'tje smachtend wachtend op mijn MB. De tas en accesoires zijn vorige week via internet besteld en die zijn ondertussen al lang binnen.

Dus op mijn advies... bestel via internet want via machouse duurt het heeeeeeel lang ;(
Waardeloos, ik ben ook blij gemaakt met een weekje wachttijd.. natuurlijk slim van Apple dat ze eerst hun klanten via de online winkel leveren, en daarna pas via andere distributiekanalen, maar toch een beetje jammer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jep dat doen we dus echt nooit weer....
En ik moet er zelfs nog speciaal voor naar a'dam (studeer daar maar woon in zwolle)...
Terwijl ik straks vakantie heb en mn ov het niet meer doet (als ze m niet snel leveren)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whieee

Whieee

Moderator Apple Talk

⌘ + ⌥ + ⎋

k-tje: je kan ook je order annuleren en ergens anders bestellen. Je sluit dan weliswaar achteraan in de rij maar je bent wel van het gereis af ;)

* Whieee wacht ook al meer dan 2 weken... ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W1NGM4N
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 09-04-2024
Ik heb afgelopen maandag (12) ook mn macbookje besteld:D als het goed is komtie de volgende week maandag (26e) binnen:)

Ben benieuwd:D of ik geluk heb en geen bugs:)
O-) O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wild pigeon
  • Laatst online: 19:39
Mijn 17" MPB is ook net besteld! ben reuze benieuwd wanneer hij binnenkomt.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• randje
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online

randje

LOiK

ik had een macbook besteld die ik 7 juni binnenkreeg, Zat een dode pixel en een rare hotpix die je alleen van bepaalde hoeken zag. Dus toen heb ik contact opgenomen met apple en ze nemen hem terug en sturen een nieuwe naar me. Erg netjes van apple :)

nieuwe data
16 jun 2006 01:20 Suzhou Shipped From Originating Depot
15 jun 2006 11:29 Suzhou Consignment Received At Transit Point

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KoBolD54
dinsdag besteld online, en gelijk betaald, kreeg net een mail dat de indicatie verzenddatum uiterlijk 20 juni is.
Hopelijk heb ik hem snel :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

vraagje:

als je niet thuis bent en ze zijn langs geweest (tnt) wordt dat per direct bijgewerkt of aan het eind van de dag?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben vandaag over de 3 weken wachttijd heengegaan :{

Ik zit er aan te denken heel die zooi te cancelen, dan koop ik wel een Avaratec.
Pagina: 1 ... 7 ... 20 Laatste

Dit topic is gesloten.