Ik heb eindelijk ook een TNT nummer en kan hem ook tracken
Mn MacBookie is nog steeds niet geleverd. Net naar Apple gebeld om te vragen of zij wat meer wisten. Hij ligt nog steeds in het Amsterdam Depot. Ze zou TNT gaan bellen om te zeggen dat ie zo snel mogelijk moet worden geleverd. Hopen dat er rond dit tijdstip nog carriers worden gevuld richting Hilversum....
<Typ een persoonlijk bericht>
Wat kan ik hier uit opmaken:
Date Actual Status Code Actual Status Status Description Shipping Point ETA
11 okt 06 40 69 accept scanned at EDC Asus Alpha, Shanghai 12 okt 06
08 okt 06 32 55 flight departed Kuehne & Nagel Shanghai 12 okt 06
03 okt 06 30 64 Departed from source Asus Alpha, Shanghai 12 okt 06
Dat mijn macbook weer bij asus is gescanned?
Date Actual Status Code Actual Status Status Description Shipping Point ETA
11 okt 06 40 69 accept scanned at EDC Asus Alpha, Shanghai 12 okt 06
08 okt 06 32 55 flight departed Kuehne & Nagel Shanghai 12 okt 06
03 okt 06 30 64 Departed from source Asus Alpha, Shanghai 12 okt 06
Dat mijn macbook weer bij asus is gescanned?
vanmorgen stond er bij mij op de Apple Status pagina iets over Flex, en nu staat er ineens iets over KUEHNE & NAGEL, de Apecode site geeft mij dit:
10 okt 06 86 14 booking slot obtained Asus Alpha, Shanghai 10 okt 06
10 okt 06 30 10 departed direct NLAMS07 12 okt 06
10 okt 06 40 69 accept scanned at EDC NLAMS07 12 okt 06
07 okt 06 32 55 flight departed Kuehne & Nagel Shanghai 12 okt 06
02 okt 06 30 64 Departed from source Asus Alpha, Shanghai 12 okt 06
lijkt er net of alsof ie weer terug is gegaan
ik zit iig thuis te wachten, want op de Apple Status staat nu dit:
Shipped to AMSTERDAM ZUIDOOST, NL 02 Oct 2006
Estimated Delivery Date 10 Oct 2006 (Subject to change)
Current Delivery Status In Transit to Customer - Shipment on Schedule 11 Oct 2006
dus hij zou volgens hun pagina zelfs een dag te laat zijn! Iemand enig idee? Ik kan bij TNT 'em niet tracken, Kuehne & Nagel werkt ook niet en bij Flex kreeg ik ook erg weinig info...
10 okt 06 86 14 booking slot obtained Asus Alpha, Shanghai 10 okt 06
10 okt 06 30 10 departed direct NLAMS07 12 okt 06
10 okt 06 40 69 accept scanned at EDC NLAMS07 12 okt 06
07 okt 06 32 55 flight departed Kuehne & Nagel Shanghai 12 okt 06
02 okt 06 30 64 Departed from source Asus Alpha, Shanghai 12 okt 06
lijkt er net of alsof ie weer terug is gegaan
Shipped to AMSTERDAM ZUIDOOST, NL 02 Oct 2006
Estimated Delivery Date 10 Oct 2006 (Subject to change)
Current Delivery Status In Transit to Customer - Shipment on Schedule 11 Oct 2006
dus hij zou volgens hun pagina zelfs een dag te laat zijn! Iemand enig idee? Ik kan bij TNT 'em niet tracken, Kuehne & Nagel werkt ook niet en bij Flex kreeg ik ook erg weinig info...
Tyan S7025, 1x Xeon E5520, 32GB DDR3-1333 ECC/REG, GTX275 896MB, 2x Samsung SM 2243SN, Logitech Perf MX. Laptop: MBP 10,1/6,2. Cams: Canon EOS600D+Tamron AF18-200, Sony W350. Gadgets: iPad 64GB 3G, iPhone 5 64GB, PS1-3. Auto: W211 E220CDI
Mijn eerder bestelde Mac Pro afbesteld om dat ik er toch een printer bij wilde en dat ging niet meer op de al aanwezige bestelling nu dus deze gegevens:
verwachte verzenddatum 13 okt. en verwachte leverdatum 23 okt. Een dag voor m'n verjaardag!
Ik hoop dat het nog iets sneller gaat dat kan ik het het weekend ervoor (21 en 22) showen aan vrienden en familie
verwachte verzenddatum 13 okt. en verwachte leverdatum 23 okt. Een dag voor m'n verjaardag!
Ik hoop dat het nog iets sneller gaat dat kan ik het het weekend ervoor (21 en 22) showen aan vrienden en familie
Verwijderd
Mijn indruk is dat:
- Apetrack soms scant vanuit het vertrekpunt, i.p.v. het aankomstpunt.
- Bij transport via K+N eerst op Bridgepoint een realistische datum wordt genoemd, welke dan veranderd in de datum dat Flextronics (een deel van) de order krijgt. Zodra TNT de order krijgt wordt de datum vervolgens weer aangepast.
- Bij transport via K+N eerst op Bridgepoint een realistische datum wordt genoemd, welke dan veranderd in de datum dat Flextronics (een deel van) de order krijgt. Zodra TNT de order krijgt wordt de datum vervolgens weer aangepast.
Hier was eerst vanochtend Flextronics en daarna Kuehne Nagel... nog niets vermeld over TNT oid... terwijl 't alwel op schiphol is en da's toch maar 25min hier vandaan... *gestressed*Verwijderd schreef op woensdag 11 oktober 2006 @ 13:28:
Mijn indruk is dat:
Tyan S7025, 1x Xeon E5520, 32GB DDR3-1333 ECC/REG, GTX275 896MB, 2x Samsung SM 2243SN, Logitech Perf MX. Laptop: MBP 10,1/6,2. Cams: Canon EOS600D+Tamron AF18-200, Sony W350. Gadgets: iPad 64GB 3G, iPhone 5 64GB, PS1-3. Auto: W211 E220CDI
Verwijderd
Zolang er nog geen TNT of UPS o.i.d. staat hoef je 'm niet vandaag meer te verwachten
[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 11-10-2006 14:15 ]
Maandag mijn Mac Pro besteld/opgehaald bij A-Mac.
... all gonna wonder how you ever thought you could live so large and leave so little for the rest of us...
'Weet je zeker dat je jezelf wilt quoten?'Setragasj schreef op woensdag 11 oktober 2006 @ 10:14:
Mn MacBookie is nog steeds niet geleverd. Net naar Apple gebeld om te vragen of zij wat meer wisten. Hij ligt nog steeds in het Amsterdam Depot. Ze zou TNT gaan bellen om te zeggen dat ie zo snel mogelijk moet worden geleverd. Hopen dat er rond dit tijdstip nog carriers worden gevuld richting Hilversum....
'Ja.'
Anyways, ben net teruggebeld door Apple en hij was inderdaad verkeerd geleverd. Beloofd dat ie morgen toch écht geleverd zal worden. Nu moet ik nog een nachtje slapen zonder mn bookie
Dinsdag werd m'n Mac Pro aangeboden. Ik was niet thuis. Buurman kreeg hem niet.
Ik die dag gebeld met AppleDesk. Ik moest m'n legitimatiebewijs mailen en in het mailtje zetten om welk verzendnummer het gaat om de buurman het spul te laten aannemen.
Woensdag. Ze zijn niet langs geweest, gebled met TNT. 'Er zou geen nieuwe afspraak zijn gemaakt'.
Nee, ik geef alle gegevens door om hem door iemand anders te laten aanpakken en dan wil ik niet dat jullie nog een keer langskomen. Kloothufters.
Het is inmiddels na 6-en. Belt u morgen maar terug om een nieuwe afspraak te maken.
G^^^$verdegrrrtttver, klotezooi. Let op, dan bel ik dtraks, kan het natuurlijk niet dezelfde dag geleverd worden.
Ik die dag gebeld met AppleDesk. Ik moest m'n legitimatiebewijs mailen en in het mailtje zetten om welk verzendnummer het gaat om de buurman het spul te laten aannemen.
Woensdag. Ze zijn niet langs geweest, gebled met TNT. 'Er zou geen nieuwe afspraak zijn gemaakt'.
Nee, ik geef alle gegevens door om hem door iemand anders te laten aanpakken en dan wil ik niet dat jullie nog een keer langskomen. Kloothufters.
Het is inmiddels na 6-en. Belt u morgen maar terug om een nieuwe afspraak te maken.
G^^^$verdegrrrtttver, klotezooi. Let op, dan bel ik dtraks, kan het natuurlijk niet dezelfde dag geleverd worden.
[ Voor 8% gewijzigd door Dancing_Animal op 11-10-2006 18:36 ]
Hmm bizar. Had een 17' iMac besteld en deze is vanochtend keurig door de buurman aangenomen. En heb niets gedaan met legitimatie of andere dingen. Zaterdag trouwens verstuurd vanuit Cork en vandaag binnen.Dancing_Animal schreef op woensdag 11 oktober 2006 @ 18:15:
Dinsdag werd m'n Mac Pro aangeboden. Ik was niet thuis. Buurman kreeg hem niet.
"Better ask questions before you shoot"
Hier een update:
Apple geeft nu aan: Estimated Delivery Date 12 Oct 2006 (Subject to change)
Maar ik neem aan dat de bestelling nog samengevoegt word bij flextronics, er zaten ene ipod en printer bij.
Dus ik kan hem morgen / vrijdag verwachten?
code:
1
2
3
4
5
| 11 okt 06 86 14 booking slot obtained Asus Alpha, Shanghai 11 okt 06 11 okt 06 30 10 departed direct NLAMS07 11 okt 06 11 okt 06 40 69 accept scanned at EDC NLAMS07 12 okt 06 08 okt 06 32 55 flight departed Kuehne & Nagel Shanghai 12 okt 06 03 okt 06 30 64 Departed from source Asus Alpha, Shanghai 12 okt 06 |
Apple geeft nu aan: Estimated Delivery Date 12 Oct 2006 (Subject to change)
Maar ik neem aan dat de bestelling nog samengevoegt word bij flextronics, er zaten ene ipod en printer bij.
Dus ik kan hem morgen / vrijdag verwachten?
Omdat iedereen hier zo datum geil is zal ik mijn bestellingsverloop ook maar even plaatsen. Staat in chronologische volgorde, dubbele datums geven verloop v/d dag aan.
Vrijdag 29 september: iMac 24" CTO + iPod engraved besteld (Via onlineshop en betaald met CC)
Vrijdag 29 september: Betalingbevestiging ontvangen (Verwachte verzenddatum 6 okt, leverdatum 16 okt).
Dinsdag 3 oktober: Besteling verzonden & leveringsaankondiging ontvangen (Verwachte leverdatum 16 okt.)
Dinsdag 3 oktober: Flextronics tracking zichtbaar geworden. Dwz: opdracht aangemaakt, er is al 1 pakket aanwezig (iPod) en verwachten nog een ander pakket (de iMac).
Dinsdag 4 oktober: ApeCode.com tracking zichtbaar geworden dmv "Delivery Reference Number"
Woensdag 11 oktober: ApeCode.com tracking geeft de status "truck arrived at final destination". Dwz dat Kuehne+Nagel het pakket afgeleverd hebben bij Flextronics, en dus geen nieuwe updates zullen vermelden op de track&trace
Woensdag 11 oktober: Flextronics tracking geeft aan dat beide pakketen aanwezig zijn, en de opdracht dus 'gemerged' is.
Woensdag 11 oktober: Apple Store Shipment Status geeft aan dat TNT de "Assigned Carrier" is. Tevens is het definitieve "Carrier Tracking Number" vermeld. De "Estimated Delivery Date" staat nu op "12 Oct 2006".
Woensdag 11 oktober: TNT Track geeft nu eindelijk resultaat dmv het "Delivery Reference Number" (80********** nr.). Er staat op dit moment enkel een bestemming vermeld.
Tot zover, waarschijnlijk morgen pas weer een update! Ik hoop stiekem dat 'ie er vrijdag is, maar anders na het weekend wel. I'll keep you updated!
Voor de ApeCode.com-addicts heb ik hier nog mijn statusoverzicht:
Vrijdag 29 september: iMac 24" CTO + iPod engraved besteld (Via onlineshop en betaald met CC)
Vrijdag 29 september: Betalingbevestiging ontvangen (Verwachte verzenddatum 6 okt, leverdatum 16 okt).
Dinsdag 3 oktober: Besteling verzonden & leveringsaankondiging ontvangen (Verwachte leverdatum 16 okt.)
Dinsdag 3 oktober: Flextronics tracking zichtbaar geworden. Dwz: opdracht aangemaakt, er is al 1 pakket aanwezig (iPod) en verwachten nog een ander pakket (de iMac).
Dinsdag 4 oktober: ApeCode.com tracking zichtbaar geworden dmv "Delivery Reference Number"
Woensdag 11 oktober: ApeCode.com tracking geeft de status "truck arrived at final destination". Dwz dat Kuehne+Nagel het pakket afgeleverd hebben bij Flextronics, en dus geen nieuwe updates zullen vermelden op de track&trace
Woensdag 11 oktober: Flextronics tracking geeft aan dat beide pakketen aanwezig zijn, en de opdracht dus 'gemerged' is.
Woensdag 11 oktober: Apple Store Shipment Status geeft aan dat TNT de "Assigned Carrier" is. Tevens is het definitieve "Carrier Tracking Number" vermeld. De "Estimated Delivery Date" staat nu op "12 Oct 2006".
Woensdag 11 oktober: TNT Track geeft nu eindelijk resultaat dmv het "Delivery Reference Number" (80********** nr.). Er staat op dit moment enkel een bestemming vermeld.
Tot zover, waarschijnlijk morgen pas weer een update! Ik hoop stiekem dat 'ie er vrijdag is, maar anders na het weekend wel. I'll keep you updated!
Voor de ApeCode.com-addicts heb ik hier nog mijn statusoverzicht:
code:
1
2
3
4
5
6
| 10 okt 06 90 75 truck arrived at final destination Apple Shanghai 10 okt 06 10 okt 06 86 14 booking slot obtained NLAMS07 10 okt 06 10 okt 06 30 10 departed direct NLAMS07 12 okt 06 10 okt 06 40 69 accept scanned at EDC NLAMS07 12 okt 06 07 okt 06 32 55 flight departed Kuehne & Nagel Shanghai 12 okt 06 03 okt 06 30 64 Departed from source Kuehne & Nagel Shanghai 12 okt 06 |
12 Oct 2006 01:21 Amsterdam Depot Import Received
11 Oct 2006 23:32 Eindhoven Shipped From Originating Depot
11 Oct 2006 19:34 Eindhoven Consignment Received At Transit Point
eindelijk werkt m'n tnt nummer (sinds gisteren)... :):) kan niet wachten... en de eta is vandaag... dus... kan niet wachten
11 Oct 2006 23:32 Eindhoven Shipped From Originating Depot
11 Oct 2006 19:34 Eindhoven Consignment Received At Transit Point
eindelijk werkt m'n tnt nummer (sinds gisteren)... :):) kan niet wachten... en de eta is vandaag... dus... kan niet wachten
Mijn gang van zaken:
27-09 Besteld via telefoon / email met iemand van Apple.
27-09 Ontvangstbevestiging - Geld overgeboekt via internetbankieren.
29-09 Orderbevestiging, schatting: 13-10 verzenden, 26-10 ontvangen.
03-10 Leveringsaankondiging, schatting: 16-10 ontvangen.
07-10 Via apecode: flight departed
10-10 Via apecode:accept scanned at EDC, departed direct, booking slot obtained, truck arrived at final destination
11-10 Flextronics heeft spullen binnen, worden samengevoegd en doorgestuurd naar TNT
12-10 Via TNT: pakket naar Rotterdam verplaatst en op weg naar einddoel.
Thuisfront belde een half uurtje geleden dat het geheel binnen was. Denk dat mijn mac en ipod naast die van MrWizzard gestaan heeft in het vliegtuig
27-09 Besteld via telefoon / email met iemand van Apple.
27-09 Ontvangstbevestiging - Geld overgeboekt via internetbankieren.
29-09 Orderbevestiging, schatting: 13-10 verzenden, 26-10 ontvangen.
03-10 Leveringsaankondiging, schatting: 16-10 ontvangen.
07-10 Via apecode: flight departed
10-10 Via apecode:accept scanned at EDC, departed direct, booking slot obtained, truck arrived at final destination
11-10 Flextronics heeft spullen binnen, worden samengevoegd en doorgestuurd naar TNT
12-10 Via TNT: pakket naar Rotterdam verplaatst en op weg naar einddoel.
Thuisfront belde een half uurtje geleden dat het geheel binnen was. Denk dat mijn mac en ipod naast die van MrWizzard gestaan heeft in het vliegtuig
[ Voor 5% gewijzigd door Speedpete op 12-10-2006 13:15 ]
Object-oriented programming offers a sustainable way to write spaghetti code | Hoe vleugels wel werken.
Wat kan ik doen met de RTML00****** nummers van keuhne + nagel?
grappenmaker, ik bedoel kan ik er mee traceren? of geeft dat net zoveel resultaat als met referentie nummer bij apecode?
Zit ook met spanning te wachten.
Hij (of zij
) (MBP 17") moet nu bij flextronics zijn. Maar 'k zie hem niet op tracker daar. En ook nog niet bij TNT of UPS. Misschien vanavond nog een update.
Voor wie *book al hebben, gefeliciteerd. Ben wel wat jaloers..
Hij (of zij
Voor wie *book al hebben, gefeliciteerd. Ben wel wat jaloers..
Verwijderd
Volgens mij kan je het nergens traceren, heb het zelf een keertje geprobeerd. volgens mij krijg je dan zoiets wat je apecode ook kan zien.nickvd schreef op donderdag 12 oktober 2006 @ 16:23:
grappenmaker, ik bedoel kan ik er mee traceren? of geeft dat net zoveel resultaat als met referentie nummer bij apecode?
Verwijderd
Best netjes, mijn Mac Book komt morgen binnen 
Was vandaag even naar Apple Centre Centraal in Amsterdam.
Had afgelopen zaterdag besteld en morgen binnen. En dat voor een notebook waar de setup ietsje is veranderd (HDD 60 --> 80gb).
Was vandaag even naar Apple Centre Centraal in Amsterdam.
Had afgelopen zaterdag besteld en morgen binnen. En dat voor een notebook waar de setup ietsje is veranderd (HDD 60 --> 80gb).
mn macbook was vanmiddag om 13:08 binnen, toppie joh
Verwijderd
hmmz was de 11e bij apple center Amsterdam centraal en toen konde ze nog niks zeggen wanneer mijn macbook 1.83 binnen zou zijn, nu maar hopen dat die ook voor mij vandaag binnen komt dan.Had hem op 30 september besteld.
De status van mijn macbook staat bij apple nog steeds op:
Estimated Delivery Date 11 Oct 2006 (Subject to change)
En dat was woensdag...
Estimated Delivery Date 11 Oct 2006 (Subject to change)
En dat was woensdag...
Verwijderd
Nou net nog even gebeld naar Apple center Amsterdam centraal en ze konde nog niet zeggen wanneer me Macbook 1.83 er is. Vind het best wel lang duren voordat ze hun bestelling hebben en zeggen totaal ook geen tijdsaanduiding.
Afgelopen dinsdag heb ik een iMac 17" besteld en betaald. Daar staat nu bij:
Verwachte verzenddatum: 19 oktober 2006
Verwachte leverdatum: 27 oktober 2006
Hij is wel BTO met 2 GB geheugen en een 250 GB harddisk en wireless muis en toetsenbord. Ook heb ik er meteen Parallels bij besteld.
Duurt dat altijd zo lang met BTO bestellingen? Wat ik vooral raar vind is dat hij dus 8 dagen onderweg is.
Hij is wel BTO met 2 GB geheugen en een 250 GB harddisk en wireless muis en toetsenbord. Ook heb ik er meteen Parallels bij besteld.
Duurt dat altijd zo lang met BTO bestellingen? Wat ik vooral raar vind is dat hij dus 8 dagen onderweg is.
Als je iets doet, doe het dan goed.
Mijn macbook is eindelijk binnen... Na een week in Amsterdam te hebben gelegen is ie eindelijk bij me! 
En, ohhhhh wat is ie moooiiiii!
En, ohhhhh wat is ie moooiiiii!
Is redelijk normaal ja. De indicatie die Apple geeft klopt doorgaans met de werkelijke levertijd.-Mous- schreef op vrijdag 13 oktober 2006 @ 11:50:
Afgelopen dinsdag heb ik een iMac 17" besteld en betaald. Daar staat nu bij:
He who controls the Spice, controls the Universe.
Na veel te lang op apecode.com rondgehangen te hebben heeft TNT dan eindelijk mn Mac.
Ik lees echter overal dat TNT niet op zaterdag bezorgd, klopt dit en zou ik hem dan pas maandag hebben?
Voor de liefhebber mn Apecode tracking info
:
Ik lees echter overal dat TNT niet op zaterdag bezorgd, klopt dit en zou ik hem dan pas maandag hebben?
Voor de liefhebber mn Apecode tracking info
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
| 11 okt 06 90 75 truck arrived at final destination Asus Alpha, Shanghai 11 okt 06 11 okt 06 86 14 booking slot obtained NLAMS07 11 okt 06 11 okt 06 30 10 departed direct NLAMS07 11 okt 06 11 okt 06 40 69 accept scanned at EDC NLAMS07 12 okt 06 08 okt 06 32 55 flight departed Kuehne & Nagel Shanghai 12 okt 06 07 okt 06 32 05 Flight Booked Kuehne & Nagel Shanghai 06 okt 06 00 04 Picking confirmed, EDI received Asus Alpha, Shanghai 06 okt 06 86 16 Delay due to EDI-issue with supplier KN High Tech Logistics 04 okt 06 30 63 handover at supplier Asus Alpha, Shanghai 16 okt 06 04 okt 06 30 64 Departed from source Asus Alpha, Shanghai 12 okt 06 04 okt 06 30 61 Consignment Booking received from supplier Asus Alpha, Shanghai 16 okt 06 |
Zou ik ook wel willen weten. Hij ligt er nu volgens de TNT tracker. Kan niet wachtenNiteFly schreef op vrijdag 13 oktober 2006 @ 19:56:
Na veel te lang op apecode.com rondgehangen te hebben heeft TNT dan eindelijk mn Mac.
Voor de liefhebber mn Apecode tracking info:...
Verwijderd
Ik heb op 6 Oct. mijn fijne nieuwe MacBook besteld per telefoon. 't Is een CTO, 1.83 1GB 60GB met los daarbij een BT Mighty Mouse en keyboard.
De betaling heb ik gedaan via de Postbank, welke snel uitgevoerd was. (de maandag, want de twaalfde was 'n vrijdag) In de tweede mail van Apple werd de leverdatum met een dag vervroegd. Kwam dus op 25 Oct. uit.
Nu heb ik net op Apecode kunnen tracken hoe het ervoor staat, en dan zie ik dat ETA 18 Oct. is, wat dus een week scheelt...
Ik heb echt wel geduld, en weet dat dingen meer dan 1 dag kosten. Maar ik vroeg me af, daar ik voor het eerst op deze manier mijn hardware bestel bij Apple, of dit kan betekenen dat ik 'r vroeger kan verwachten?
De betaling heb ik gedaan via de Postbank, welke snel uitgevoerd was. (de maandag, want de twaalfde was 'n vrijdag) In de tweede mail van Apple werd de leverdatum met een dag vervroegd. Kwam dus op 25 Oct. uit.
Nu heb ik net op Apecode kunnen tracken hoe het ervoor staat, en dan zie ik dat ETA 18 Oct. is, wat dus een week scheelt...

Ik heb echt wel geduld, en weet dat dingen meer dan 1 dag kosten. Maar ik vroeg me af, daar ik voor het eerst op deze manier mijn hardware bestel bij Apple, of dit kan betekenen dat ik 'r vroeger kan verwachten?
Verwijderd
De ETA op Apecode geeft meestal aan wanneer de macbook op het distributiecentrum is aangekomen en dus niet wanneer je hem echt binnen krijgt, maar meestal zitten er niet veel dagen tussen (bij mij was dat zo'n 2 dagen) maar de ETA kan weleens veranderen op Apecode. Zodra je hem bij TNT kan tracken dan krijg je hem meestal de volgende dag in huis (alleen werkdagen)
Verwijderd
Dat zou met een beetje geluk nog vrijdag kunnen zijn...

[ Voor 43% gewijzigd door Verwijderd op 14-10-2006 17:45 ]
Mijn ETA staat ook op 18 okt. Ik hoop met je mee dat we vrijdag onze MB's in huis hebben!
Helaas niet aanwezig toen TNT langskwam... woensdag komtie nog eens langs (afspraak gemaakt).
morgen wordt het voor mij! vandaag niemand thuis helaas en afspraak voor morgen gemaakt
. Kan niet wachten
Verwijderd
code:
1
2
| 17 okt 06 86 14 booking slot obtained Asus Alpha, Shanghai 17 okt 06 30 10 departed direct NLAMS07 18 okt 06 |
Laatste berichtgeving via Apecode, dus ik neem aan dat ze dus onderweg is binnen Nederland. Zijn er hier mensen die er dusdanig veel ervaring mee hebben dat ze me voorzichtig kunnen vertellen wat ik kan verwachten?
De book moet nog samengevoegd worden met een BT Might Mouse en keyboard die al in Leiden schijnen te liggen. Dit is tevens laatste bericht tot ze er is. k' Heb t draadje al genoeg gespammed.
/me wazig heen en weer schuiven op stoel doet
[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 17-10-2006 16:28 ]
Verwijderd
Hij is al in nederland, dus je kan hem heel snel verwachten. Waarschijnlijk kan het een dag of 2 durenVerwijderd schreef op dinsdag 17 oktober 2006 @ 16:25:
code:
1 2 17 okt 06 86 14 booking slot obtained Asus Alpha, Shanghai 17 okt 06 30 10 departed direct NLAMS07 18 okt 06
Laatste berichtgeving via Apecode, dus ik neem aan dat ze dus onderweg is binnen Nederland. Zijn er hier mensen die er dusdanig veel ervaring mee hebben dat ze me voorzichtig kunnen vertellen wat ik kan verwachten?
De book moet nog samengevoegd worden met een BT Might Mouse en keyboard die al in Leiden schijnen te liggen. Dit is tevens laatste bericht tot ze er is. k' Heb t draadje al genoeg gespammed.![]()
/me wazig heen en weer schuiven op stoel doet
Aargh hij stond hier om 11:00 voor de deur, kwam om 11:20 terug van school...
En mn moeder heeft de deurbel niet gehoort
*gaat om een macbook + ipod + printer + sleeve + wmm
En mn moeder heeft de deurbel niet gehoort
*gaat om een macbook + ipod + printer + sleeve + wmm
[ Voor 18% gewijzigd door KeaveXL op 18-10-2006 11:41 ]
PSN: KeaveXL
Verwijderd
Op welke datum had je hem gekocht/besteld KeaveXL? kan ik ongeveer zien hoelang ik nog moet wachten tot mijn macbook binnen is. Had de mijne op 30 september gekocht, hoop dat die snel komt vind het best lang duren.
Verwijderd
Ja ik maar heb geen idee wanneer die wordt geleverdVerwijderd schreef op dinsdag 03 oktober 2006 @ 11:11:
Iemand als een Shuffle besteld hier?
Owkay toch wel ik krijg em op 2 november binnen als het goed is
[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 18-10-2006 16:41 ]
Een vraagNiteFly schreef op vrijdag 13 oktober 2006 @ 19:56:
Voor de liefhebber mn Apecode tracking info:
code:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 11 okt 06 90 75 truck arrived at final destination Asus Alpha, Shanghai 11 okt 06 11 okt 06 86 14 booking slot obtained NLAMS07 11 okt 06 11 okt 06 30 10 departed direct NLAMS07 11 okt 06 11 okt 06 40 69 accept scanned at EDC NLAMS07 12 okt 06 08 okt 06 32 55 flight departed Kuehne & Nagel Shanghai 12 okt 06 07 okt 06 32 05 Flight Booked Kuehne & Nagel Shanghai 06 okt 06 00 04 Picking confirmed, EDI received Asus Alpha, Shanghai 06 okt 06 86 16 Delay due to EDI-issue with supplier KN High Tech Logistics 04 okt 06 30 63 handover at supplier Asus Alpha, Shanghai 16 okt 06 04 okt 06 30 64 Departed from source Asus Alpha, Shanghai 12 okt 06 04 okt 06 30 61 Consignment Booking received from supplier Asus Alpha, Shanghai 16 okt 06
Hoe kom je aan een Tracking number voor Apecode (apple tracking)?
Ik heb alleen een W met 8 cijfers gehad via mail, toen ik alles besteld had.
Staat die code op je afschrift ofzo?
Want ik heb via de postbank betaald met overschrijvingskaart (10 of 11 oktober ofzo op de post gedaan) en nog geen afschrift of betalings bevestiging binnen.
Weet alleen dat alles is afgeschreven. (vandaag gekeken)
In de mail van Apple waarin staat dat je product verzonden is staat een 10 cijferige code beginend met 80xxxxxxxx. Die code moet je invullen op apecode.com.
Wat hierboven staat klopt volgens mij wel, maar je kan nadat je bij apple ingelogd bent ook verder klikken naar iets als verzend/product info (in je bestelstatus window) en daar vind je in de linker kolom veel meer info. oa je 10-cijferig W nummer.
Overigens heb ik mn macbook maandag binnengekregen. TNT levert dus duidelijk niet op zaterdag. Na 2 dagen werken met OSX verbaas is me over het ontzettend intuitieve systeem wat apple hanteert. Zo erg zelfs, dat ik me afvraag waarom MS dit niet eerst afkijkt, ipv de eyecandy.
1 tip die ik nu al heb voor aankomende kopers = Neem zoveel RAM als je beurs toelaat. Heb nu 1GB, maar deze loopt zo snel vol dat je in windows was gaan zoeken naar een memory leak.
Het lijkt overigens de snelheid van het systeem amper aan te tasten, dus een echt probleem is het vooralsnog niet.
moraal: Apple en OSX = Geil
veel plezier met jullie macs allemaal!
Overigens heb ik mn macbook maandag binnengekregen. TNT levert dus duidelijk niet op zaterdag. Na 2 dagen werken met OSX verbaas is me over het ontzettend intuitieve systeem wat apple hanteert. Zo erg zelfs, dat ik me afvraag waarom MS dit niet eerst afkijkt, ipv de eyecandy.
1 tip die ik nu al heb voor aankomende kopers = Neem zoveel RAM als je beurs toelaat. Heb nu 1GB, maar deze loopt zo snel vol dat je in windows was gaan zoeken naar een memory leak.
moraal: Apple en OSX = Geil
veel plezier met jullie macs allemaal!
Nu begrijp ik er niks meer van:
18 okt 06 90 00 delivered Apple, Cork 18 okt 06
17 okt 06 86 14 booking slot obtained K+N Cork 18 okt 06
16 okt 06 30 64 Departed from source Apple, Cork 19 okt 06
16 okt 06 00 04 Picking confirmed, EDI received
ETA staat op gisteren.
En er staat "delivered". Ik heb echt nog niks gehad en bij TNT tracking staat er nog "Not Found". Beetje jammer, beter geen tracking dan een tracking die voor geen meter klopt.
18 okt 06 90 00 delivered Apple, Cork 18 okt 06
17 okt 06 86 14 booking slot obtained K+N Cork 18 okt 06
16 okt 06 30 64 Departed from source Apple, Cork 19 okt 06
16 okt 06 00 04 Picking confirmed, EDI received
ETA staat op gisteren.
edit:
Woohoo! Hij is vandaag (de 20ste) binnen gekomen!
Woohoo! Hij is vandaag (de 20ste) binnen gekomen!
[ Voor 65% gewijzigd door -Mous- op 20-10-2006 18:38 ]
Als je iets doet, doe het dan goed.
Sep 26, 2006 om 03:29 PM GMTVerwijderd schreef op woensdag 18 oktober 2006 @ 14:49:
Op welke datum had je hem gekocht/besteld KeaveXL? kan ik ongeveer zien hoelang ik nog moet wachten tot mijn macbook binnen is. Had de mijne op 30 september gekocht, hoop dat die snel komt vind het best lang duren.
PSN: KeaveXL
Verwijderd
Bedankt, als het goed is moet mijn Macbook tussen nu en 4 dagen worden bezorgd. Kan niet wachten
Vorige week donderdag geld gestort van postbank naar apple, Donderdag 19/10/2006, hebben ze het geld gelukkig ontvangen. zelfde dag kreeg ik een mail dat het werd ingepakt, in de avond rond 20.00 kreeg ik een mail dat deze naar mij toe is verzonden, en vanochtend stond de macbook voor mijn deur NICE !!
De (eigenlijke) verwachte leveringsdatum zou zijn op of voor 24 oktober.
De (eigenlijke) verwachte leveringsdatum zou zijn op of voor 24 oktober.
[ Voor 4% gewijzigd door MajinChaos op 20-10-2006 11:48 ]
Verwijderd
/me reporting first encounter with new macbook
In het kort:
06-10 besteld
19-10 in huis (CTO > 1GB geheugen plus BT muis en keyboard)
Uitgebreider:
Ik had mezelf voorgenomen om 't gelijk te posten als m'n goodies afgeleverd zouden zijn, maareh, ik kom van een rammelende PC af. Ik ben er eigenlijk sinds het uitpakken niet meer vanaf geweest. Wat installs drag 'n droppen, jointje, kopje koffie erbij... Icoontjes schetsen, Coltrane doet Jazz en bam! toen was het licht buiten...
(mag ik dat zeggen hier? zo niet, dan alvast mijn excuses!)
Ik kan een heel uitgebreid verslag schrijven uiteraard, maar ik zou niets kunnen melden wat nog niet voorbij is gekomen. Bluetooth muis en keyboard aansluiten was makkelijker dan er wakker uitzien om zeven uur 's morgens bij de bakker voor ontbijt.
Ik ben zelf ook verbaasd... en ik ben toch zeer kritisch (grafische opleiding gedaan, enkele rare dingen gezien) Maar alles is per_fect.
Na 1 dag echter weer vertrouwd met een mac te hebben gewerkt, laat ik het plan om m'n ouwe PC als downloadstation ernaast te houden maar voor gezien. Grote lawaaierige lelijke doos vs. klein en portable mooi dingetje met veel meer schijfruimte...
Cya Windows!
/me denkbeeldig symbolisch ⌘Q klikken doet op oud non-ergo systeem
In het kort:
06-10 besteld
19-10 in huis (CTO > 1GB geheugen plus BT muis en keyboard)
Uitgebreider:
Ik had mezelf voorgenomen om 't gelijk te posten als m'n goodies afgeleverd zouden zijn, maareh, ik kom van een rammelende PC af. Ik ben er eigenlijk sinds het uitpakken niet meer vanaf geweest. Wat installs drag 'n droppen, jointje, kopje koffie erbij... Icoontjes schetsen, Coltrane doet Jazz en bam! toen was het licht buiten...
(mag ik dat zeggen hier? zo niet, dan alvast mijn excuses!)
Ik kan een heel uitgebreid verslag schrijven uiteraard, maar ik zou niets kunnen melden wat nog niet voorbij is gekomen. Bluetooth muis en keyboard aansluiten was makkelijker dan er wakker uitzien om zeven uur 's morgens bij de bakker voor ontbijt.
Na 1 dag echter weer vertrouwd met een mac te hebben gewerkt, laat ik het plan om m'n ouwe PC als downloadstation ernaast te houden maar voor gezien. Grote lawaaierige lelijke doos vs. klein en portable mooi dingetje met veel meer schijfruimte...

Cya Windows!

/me denkbeeldig symbolisch ⌘Q klikken doet op oud non-ergo systeem
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 20-10-2006 23:54 ]
Verwijderd
Nou net weer apple center amsterdam centraal gebeld om te vragen wat me bezorg datum van me Macbook is, ze kunnen nog geen datum zeggen!! Erg slecht ze zeiden bij de aankoop 10 werkdagen wacht er nu al 15 en ze weten nog geen leverdatum, zucht!! Maandag maar even langs gaan om te gaan klagen, want dit is gewoon geen doen.
Verwijderd
Had online bestellen niet sneller geweest wellicht? Kun je ook in grove lijn volgen waar ze is en hoelang je nog moet nagelbijten...
Wat ik ook een plus vind, is dat het echt in je woonkamer afgeleverd wordt. Ik vind over R'dam of Den Haag door de stations en centra heen lopen met nieuwe dure hardware nogal risky. Ik zou me dan met die doos/dozen hetzelfde voelen als in the Bronx met een bord om me nek die "White Power!" vermeldt.
Plus het feit dat je zelf niet verantwoordelijk bent voor wat er onderweg naar de aflevering allemaal kan gebeuren...
Wat ik ook een plus vind, is dat het echt in je woonkamer afgeleverd wordt. Ik vind over R'dam of Den Haag door de stations en centra heen lopen met nieuwe dure hardware nogal risky. Ik zou me dan met die doos/dozen hetzelfde voelen als in the Bronx met een bord om me nek die "White Power!" vermeldt.
Plus het feit dat je zelf niet verantwoordelijk bent voor wat er onderweg naar de aflevering allemaal kan gebeuren...

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 21-10-2006 14:56 ]
Verwijderd
Hoef hem ook niet op te halen had er voor gekozen om hem via tnt thuis te laten bezorgen, maar het is gewoon raar dat ze na 3 weken nog steeds geen leverdatum weten
Ik heb m eindelijk binnen mijn MacBook! Even chronlogisch:
05-10: Besteld: CTO door mini-DVI naar VGA adapter + iPod nano 2GB
12-10: Mailtje van Apple dat ie verzonden is (verwachte leverdatum 25-10)
19-10: TNT staat voor de deur met MacBook
Direct uitgepakt uiteraard, even snel aangezet om te kijken offie werkt.
Nadat de MacBook nog geen kwartier in huis was schroevendraaier erin
om geheugen te upgraden naar 2 GB en 60 GB harde schijf te vervangen voor 120 GB exemplaar.
Daarna OS X opnieuw geinstalleerd en inmiddels ook Windows XP.
Niets meer dan lof voor dit mooie apparaat.
Inmiddels heb ik een review geschreven die hier te vinden is.
05-10: Besteld: CTO door mini-DVI naar VGA adapter + iPod nano 2GB
12-10: Mailtje van Apple dat ie verzonden is (verwachte leverdatum 25-10)
19-10: TNT staat voor de deur met MacBook
Direct uitgepakt uiteraard, even snel aangezet om te kijken offie werkt.
Nadat de MacBook nog geen kwartier in huis was schroevendraaier erin
Daarna OS X opnieuw geinstalleerd en inmiddels ook Windows XP.
Niets meer dan lof voor dit mooie apparaat.
Inmiddels heb ik een review geschreven die hier te vinden is.
Verwijderd
Ik heb mn 24" iMac 6 oktober besteld bij Machouse in Rotterdam. Ik heb net even gebeld, hij is wsl de 26e binnen. Ietwat langer als de geplande 2 weken dus, maargoed ik ben allang blij
Verwijderd
Vandaag weer langs geweest in Amsterdam bij apple center centraal en ze konden nog steeds geen datum geven wanneer me Macbook word geleverd
gaat denk nog wel 2 weken duren ofzo..
Gekocht: 30 september
Levering: Wie weet
en dan nog zeggen dat je met 10 werkdagen je Macbook wel hebt ongeveer.
Gekocht: 30 september
Levering: Wie weet
Verwijderd
Wat een eikels bij TNT, heb ik 18 oktober een Imac 24" besteld, word mijn eerste mac ervaring overigens, krijg ik de 20e de status:
20 okt 2006 08:51 Shanghai Shipped From Originating Depot.
Dan krijg je het gevoel dat alles naar wens gaat en waarschijnlijk de verwachte levertijd aankomt.
Uiteindelijk heb ik daarna dus niks meer gehoord, niks kunnen vinden bij de bestelstatus op de site van apple en ook niet bij webtracking van TNT. Ook apecode al geprobeerd, maar daar krijg ik word helemaal geen status weergegeven...
Eigenlijk zou de bestelling morgen bezorgd moeten worden, maar zoals het er nu uitziet is mijn eerste mac blijven steken bij de douane in China of i.d.
Is dit normaal? Is er toch nog een kansje dat hij binnenkort word geleverd? Ik kan echt niet meer wachten tot ik mijn juweeltje met het beste besturingssysteem op deze wereld in huis heb.
Bedankt alvast, en succes met jullie apple stuff
20 okt 2006 08:51 Shanghai Shipped From Originating Depot.
Dan krijg je het gevoel dat alles naar wens gaat en waarschijnlijk de verwachte levertijd aankomt.
Uiteindelijk heb ik daarna dus niks meer gehoord, niks kunnen vinden bij de bestelstatus op de site van apple en ook niet bij webtracking van TNT. Ook apecode al geprobeerd, maar daar krijg ik word helemaal geen status weergegeven...
Eigenlijk zou de bestelling morgen bezorgd moeten worden, maar zoals het er nu uitziet is mijn eerste mac blijven steken bij de douane in China of i.d.
Is dit normaal? Is er toch nog een kansje dat hij binnenkort word geleverd? Ik kan echt niet meer wachten tot ik mijn juweeltje met het beste besturingssysteem op deze wereld in huis heb.
Bedankt alvast, en succes met jullie apple stuff
Verwijderd
Je hebt hem 18 oktober besteld, je hebt hem 24 oktober nog niet binnen? Terwijl hij de halve wereld over moet? Ik vind zelf dat je niet zo moet zeuren.
Verwijderd
Daar heb je gelijk in, maar het gaat me meer om de status die TNT vermeld. Het lijkt mij dat ze pas een melding geven op de site, zodra je bestelling op het vliegtuig zit. Zal toch niet zo zijn dat het 3 werkdagen vliegen is toch?? De volgende melding zal zijn dat hij in Amsterdam is aangekomen volgens mij. Maargoed, ik moet gewoon wat meer geduld hebben.Verwijderd schreef op dinsdag 24 oktober 2006 @ 11:01:
Je hebt hem 18 oktober besteld, je hebt hem 24 oktober nog niet binnen? Terwijl hij de halve wereld over moet? Ik vind zelf dat je niet zo moet zeuren.
Thanx anyways
Sjow MacBook Pro besteld maar komt pas begin december
Ik heb er ook een besteld (MacBook Pro), verwachte aflever datum is 6 november.
Ik heb em gelukkig snel besteld, en Apple heeft nog geen voorraad opgebouwd volgens mij...
Ik heb em gelukkig snel besteld, en Apple heeft nog geen voorraad opgebouwd volgens mij...
Verwijderd
wat is dat dan voor een levertijd die bij de applestore op de site staat?
Kies ik een Macbook 2ghz 1gb ram en een 80gb HD, staat de levertijd vrolijk op 3 dagen. Terwijl ik op de afgelopen 10 paginas van dit topic heb gelezen dat je gemiddeld 2 weken moet wachten
edit ik moet beter lezen, verzendklaar in 3 dagen
Maar zijn er dan geen winkels in nederland die 25 macbooks op het schap hebben liggen en dat je zelf je upgrades er instopt (zit je iig niet 2 weken te nagelbijten thuis
)
Kies ik een Macbook 2ghz 1gb ram en een 80gb HD, staat de levertijd vrolijk op 3 dagen. Terwijl ik op de afgelopen 10 paginas van dit topic heb gelezen dat je gemiddeld 2 weken moet wachten
edit ik moet beter lezen, verzendklaar in 3 dagen

Maar zijn er dan geen winkels in nederland die 25 macbooks op het schap hebben liggen en dat je zelf je upgrades er instopt (zit je iig niet 2 weken te nagelbijten thuis
[ Voor 31% gewijzigd door Verwijderd op 25-10-2006 17:04 ]
Verwijderd
Bij de apple center in amsterdam zijn er nog 35 mensen die op een macbook wachten, waaronder ik nu al bijna 4 weken kan beter via de telefoon bestellen is het snelste geloof (wist ik dat maar eerder
)
Verwijderd
Mijn iMac was waarschijnlijk vandaag binnen bij Machouse Rotterdam(ik heb hem de 6e besteld), maar zit niet bij de binnengekomen leveringen. Dus helaas nog een week wachten, dat wordt dus 4 weken levertijd. Ik vind het nogal lang. Maargoed, ik kan het toch niet helpen dus laat ik me er maar niet over opwinden. Dan is het des te beter als ik hem eenmaal heb denk ik danmaar
Verwijderd
Je bedoelt waarschijnlijk niet de telefoon maar bij de Apple-Store zelf. Of je nou via de telefoon bij Apple bestelt of online met je Apple-ID maakt geen verschil. Het enige wat die mensen aan de telefoon doen is hetzelfde als wat jij zou invullen via de Apple-ID Store.Verwijderd schreef op woensdag 25 oktober 2006 @ 21:04:
Bij de apple center in amsterdam zijn er nog 35 mensen die op een macbook wachten, waaronder ik nu al bijna 4 weken kan beter via de telefoon bestellen is het snelste geloof (wist ik dat maar eerder)
Verwijderd
dat denk ik ook ja, zag straks een site langskomen waar ze nog 1.83ghz MB op voorraad hebben.
weet niet wat er van die cijfers klopt natuurlijk
weet niet wat er van die cijfers klopt natuurlijk
Verwijderd
Er zit verschil tussen via een apple center je aankoop doen of zelf online / of via telefoon de aankoop doen want zoals ik het nu een beetje zie is het sneller via online/telefoon dan via een apple winkel.
Verwijderd
Via telefoon krijg je als student veel meer korting dan op de site zelf, dat was bij mij in ieder het geval.
MBP
2.33GHz Intel Core 2 Duo
2GB 667 DDR2 SDRAM-2x1GB
160GB Serial ATA Drive@5400rpm
SuperDrive 6X
15" Glossy Widescreen Display
BkLit Keyboard/Mac OS-N
Country Kit-NLD
Woensdag 25 Oktober
17.00 uur - MBP besteld via Apple.nl/store
17.15 uur - E-mail ontvangen van Apple met overzicht bestelling en betalingsgegevens.
17.20 uur - Betaald via bankoverschrijving met mijnpostbank.nl
We wachten in spanning af op een update!
2.33GHz Intel Core 2 Duo
2GB 667 DDR2 SDRAM-2x1GB
SuperDrive 6X
BkLit Keyboard/Mac OS-N
Country Kit-NLD
Woensdag 25 Oktober
17.15 uur - E-mail ontvangen van Apple met overzicht bestelling en betalingsgegevens.
Hier had uw reclame kunnen staan.
Verwijderd
MBP besteld op dinsdag 24 oktober en inmiddels verzonden. Normaal krijg ik spullen via TNT of UPS; nu gaat ie via Flextronics. Krijg bijzonder weinig informatie op hun website.
De verwachte verzenddatum was 30 oktober 2006; die is nu dus 26 oktober 2006. Verwachte bezorgdatum is 03 november 2006, maar dat was nog met verzenddatum 30 oktober 2006. Ben benieuwd.
De verwachte verzenddatum was 30 oktober 2006; die is nu dus 26 oktober 2006. Verwachte bezorgdatum is 03 november 2006, maar dat was nog met verzenddatum 30 oktober 2006. Ben benieuwd.
Datum stond op verzenden op 1 november, afleveren 6 november.
Maar ze hebben geen prolemen met de eeste productie denk ik, want ik kreeg gisteren een mail dat ie al verstuurd was. En de aflever datum staat nu op 31 oktober.
Maar ze hebben geen prolemen met de eeste productie denk ik, want ik kreeg gisteren een mail dat ie al verstuurd was. En de aflever datum staat nu op 31 oktober.
Verwijderd
iMac stuivertje wissel actie
24 oktober 's ochtends: iMac wissel in gang gezet door Apple
25 oktober 's ochtends: TNT belt
25 oktober 's middags: TNT haalt op
26 oktober 's middags: TNT levert af
27 oktober 's ochtends: iMac ontvangen door Apple
27 oktober 's ochtends: iMac verzonden
27 oktober 's middags: leuk geschuif langs allerlei transit points in Cork
afleverdatum: 1 november?
ik hoop dat ie stiekem vrijdag op een vlucht is gezet, dat ze maandagmorgen in arnhem denken, verhip, daar is een imac, laten we die gaan afleveren!
update: 29 oktober 's nachts: iMac komt aan in Northampton
24 oktober 's ochtends: iMac wissel in gang gezet door Apple
25 oktober 's ochtends: TNT belt
25 oktober 's middags: TNT haalt op
26 oktober 's middags: TNT levert af
27 oktober 's ochtends: iMac ontvangen door Apple
27 oktober 's ochtends: iMac verzonden
27 oktober 's middags: leuk geschuif langs allerlei transit points in Cork

afleverdatum: 1 november?

ik hoop dat ie stiekem vrijdag op een vlucht is gezet, dat ze maandagmorgen in arnhem denken, verhip, daar is een imac, laten we die gaan afleveren!
update: 29 oktober 's nachts: iMac komt aan in Northampton
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 29-10-2006 09:38 ]
Er is nog niks deze kant op gestuurd, eerste worden dinsdag bij de leveranciers verwacht waarna ze weer naar de dealers gaan.GUZA schreef op zondag 29 oktober 2006 @ 01:37:
heeft niemand nog de nieuwe MBP ontvangen?
Apple Store zelfde verhaal.
[ Voor 4% gewijzigd door Uberprutser op 29-10-2006 10:33 ]
As you may already have guessed, following the instructions may break your system and you are on your own to fix it again.
Hmmm, de 24ste oktober dusVerwijderd schreef op zondag 29 oktober 2006 @ 11:38:
Volgens de apple store, heb ik hem voor 3 november binnen!
Ik heb hem de 25ste besteld, nu maar hopen dat ze op het zelfde vliegtuig zitten ofzo
[ Voor 30% gewijzigd door 6129(15) op 29-10-2006 15:45 ]
Ik heb em ook besteld, via overmaken, 31 oktober binnen volgens de site van Apple & TNT...
Ik heb het basismodel 15" besteld op de 24e, direct het geld overgemaakt. Op de 26 is ie verzonden (overschrijving duurt dus niet 5 dagen langer zoals Apple wil doen geloven). Hij zou 6 november bezorgd moeten worden. (Appletrack zegt 3 november in Nederland).
MacBook Pro (mid-2010) || 2.4 GHz Core 2 Duo || 2x2GB || 64 GB OCZ Vertex + 640GB Samsung HM641JI || Eizo S2232WE-BK || Bose Companion II
Deze heb ik ook exact zo besteld op donderdag ... verwachte levertijd is 8 nov voor mijEiríkr schreef op donderdag 26 oktober 2006 @ 19:56:
MBP
2.33GHz Intel Core 2 Duo
2GB 667 DDR2 SDRAM-2x1GB
SuperDrive 6X
BkLit Keyboard/Mac OS-N
Country Kit-NLD
Woensdag 25 Oktober
Verwijderd
Heb een MBP de 27e besteld, direct geld overgemaakt.
Ik krijg net de bevestiging daarvan binnen:
Ik krijg net de bevestiging daarvan binnen:
9 dagen verzending... ugh. En ik heb nu al geen nagels meer overUw bestelling zal worden verzonden op of voor 06.11.2006.
We verwachten dat uw bestelling op uw afleveradres afgeleverd wordt op of voor 15.11.2006.
Vanmiddag is mijn nieuwe (2e) MacBook thuis aangekomen... nu moet ik nog naar huis....
Verwijderd
tnt is echt een kutbedrijf. die imac staat al sinds vanochtend in arnhem. maar alleen om apple en mij in te wrijven dat ze de 'goedkoopste' vervoersmogelijkheid (een eurotje of 200) hebben gekozen, weigeren ze de machine eerder dan 1 november te gaan bezorgen.Verwijderd schreef op maandag 30 oktober 2006 @ 06:36:
30 Oct 2006 06:05 Arnhem Hub Consignment Passed Through Transit Point
![]()
![]()
eikels. als ik die bezorger zie zal ik m eens.
en dat noemen ze Our mission is to exceed customers' expectations in the transfer of their goods and documents around the world
en dat noemen ze ook Our standards: Aim to satisfy customers every time
[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 30-10-2006 17:42 ]
Verwijderd
Zucht, voor de zoveelste keer Apple center Amsterdam centraal gebeld, ze konde me nu eindelijk iets meer vertellen. Word nog zo'n 3 weken wachten
en als je dan vraagt waarom het zo lang duurt geven ze 2 halve redenen op.
1. Dat apple de hoeveelheid niet aan kan.
2. Dat er misschien een update voor de macbook zit aan te komen. (naja dat denken ze)
Wie weet wat er van waar is, morgen maar is proberen de apple support lijn te bellen en daar maar even gaan klagen dat het zo lang duurt. Kan best wachten maar iedere keer zeggen dat die er binnenkort aan komt en als dan na een week belt en dat ze dan nog geen definitieve datum weten is nogal slecht.
Wacht nu al meer als 4 weken en er gaan er dus nog zo'n 3 bij komen en misschien nog wel meer
Het gaat om de Macbook 1.83 standaard.
1. Dat apple de hoeveelheid niet aan kan.
2. Dat er misschien een update voor de macbook zit aan te komen. (naja dat denken ze)
Wie weet wat er van waar is, morgen maar is proberen de apple support lijn te bellen en daar maar even gaan klagen dat het zo lang duurt. Kan best wachten maar iedere keer zeggen dat die er binnenkort aan komt en als dan na een week belt en dat ze dan nog geen definitieve datum weten is nogal slecht.
Wacht nu al meer als 4 weken en er gaan er dus nog zo'n 3 bij komen en misschien nog wel meer
Het gaat om de Macbook 1.83 standaard.
Verwijderd
Wie weet ligt het probleem wel bij dat Apple Center, zijn ze je bestelling in 1e instantie vergeten te doen.
En komen ze nu met vage redenen. In dit topic staan toch wel meer mensen die hun apple wel (ruim) binnen jouw maand hebben ontvangen, daarom lijkt het me sterk dat het probleem bij Apple zelf ligt. Al helemaal omdat jij een standaard versie hebt besteld!
En komen ze nu met vage redenen. In dit topic staan toch wel meer mensen die hun apple wel (ruim) binnen jouw maand hebben ontvangen, daarom lijkt het me sterk dat het probleem bij Apple zelf ligt. Al helemaal omdat jij een standaard versie hebt besteld!
[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 30-10-2006 18:32 ]
Verwijderd
Dan moeten ze wel een hele grote blunder hebben gemaakt want er wachten nog 35 andere mensen ook op een macbook hebben ze me verteld. Dus daar ga ik maar even niet vanuit.
Ik heb op zaterdag 28 oktober een bestelling gedaan voor de standaard Macbook van 1299 euro waarbij ik alleen de optie voor het toetsenbord/os heb veranderd in int' English. Ik heb meteen de betaling de deur uitgegaan. Pas vandaag is het allemaal gecontroleerd en is de status geupdate. Volgens Apple wordt het ding op of voor 3 nov verzonden en moet het op of voor 14 november bij mij zijn. Zal mij benieuwen wanneer het ding daadwerkelijk arriveert. Ik hoop voor 3 november want dan ik het ding op 3 november meenemen in de trein.
25 okt een nieuwe MBP besteld (online)
26 okt bevesteging van assemblage
30 okt TNT pickup (was eerst 31 okt)
2 nov geplande bezorgdatum (was eerst 6 nov)
26 okt bevesteging van assemblage
30 okt TNT pickup (was eerst 31 okt)
2 nov geplande bezorgdatum (was eerst 6 nov)
Verwijderd
dan wachten ze misschien met bestellen omdat ze dan een korting krijgen ofzo (?).Verwijderd schreef op maandag 30 oktober 2006 @ 19:16:
Dan moeten ze wel een hele grote blunder hebben gemaakt want er wachten nog 35 andere mensen ook op een macbook hebben ze me verteld. Dus daar ga ik maar even niet vanuit.
(vanwege een grote bestelhoeveelheid)
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 31-10-2006 12:57 ]
Verwijderd
Als dat zo is... wel erg slecht om je klanten 7 weken te laten wachten.
Maar weer even wachten, hoop wel dat die voor de kerst binnen is.
Maar weer even wachten, hoop wel dat die voor de kerst binnen is.
Verwijderd
inderdaad, zal wel een echte *** streek zijn.
Niet normaal om klanten zolang te laten wachten, zonder het vooraf te vermelden.
Zo heb ik ook een keer op een grip voor mijn camera gewacht, elke week bellen; "Ja meneer, volgende week komt ie echt binnen hoor!". Me luie reet! helemaal niks dus 9 weken lang
heel frustrerend
Niet normaal om klanten zolang te laten wachten, zonder het vooraf te vermelden.
Zo heb ik ook een keer op een grip voor mijn camera gewacht, elke week bellen; "Ja meneer, volgende week komt ie echt binnen hoor!". Me luie reet! helemaal niks dus 9 weken lang
heel frustrerend
Dit bericht wordt gepost vanaf mijn nieuwe macbook pro C2D...
Vandaag om 13:15 binnen gekomen!
Verwijderd
Mazzelaar. De mijne is inmiddels wel geland; een week geleden al besteld. Schiet niet bijzonder op.mikkel schreef op dinsdag 31 oktober 2006 @ 15:19:
Dit bericht wordt gepost vanaf mijn nieuwe macbook pro C2D...
Verwijderd
Ik heb op 23 oktober een Macbook besteld ( 2.0GHz, 1GB RAM, 80GB en SuperDrive). Die werd zaterdag (!) 28 oktober verstuurd. Op 30 oktober (gisteren dus) was hij al in Frankfurt, dus dacht ik dat hij vandaag al in België zou zijn. Nu lees ik net dit:
31 okt 2006 15:28 Arnhem Hub Consignment Received At Transit Point
Hij is dus eerst naar Nederland verstuurd? 'k Hoopte hem vandaag te kunnen ontvangen, zou morgen realistischer zijn? (vandaag krijg ik hem in ieder geval niet meer). Hopelijk wel, want het is herfstvakantie en ik heb lekker veel tijd
edit:
Nu is er iets begekomen op de tracker pagina van tnt:
31 okt 2006 15:28 Arnhem Hub Consignment Passed Through Transit Point
Dus eerst passeert het pakket en dan pas ontvangen ze het
Hij is dus eerst naar Nederland verstuurd? 'k Hoopte hem vandaag te kunnen ontvangen, zou morgen realistischer zijn? (vandaag krijg ik hem in ieder geval niet meer). Hopelijk wel, want het is herfstvakantie en ik heb lekker veel tijd
edit:
Nu is er iets begekomen op de tracker pagina van tnt:
31 okt 2006 15:28 Arnhem Hub Consignment Passed Through Transit Point
Dus eerst passeert het pakket en dan pas ontvangen ze het
[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 31-10-2006 16:39 ]
Dit topic is gesloten.