Levertijd Apple producten Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 15 ... 20 Laatste
Acties:
  • 19.708 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Ik bestel als het allemaal goed gaat morgen een Macbook 1.83Ghz met een memupgrade naar 1GB ram en een larobe classic sleeve. Nu staat er bij de sleeve klaar voor verzenden 24uur en bij de Macbook klaar voor verzenden 4 dagen. Wanneer zal ik mijn Macbook ontvangen, want in dit draadje zijn al vele levertijden genoemd maar vaak werd daar gesproken over een klaar voor verzenden van rond de 7 dagen.

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 28 september 2006 @ 19:27:
Wanneer zal ik mijn Macbook ontvangen, want in dit draadje zijn al vele levertijden genoemd maar vaak werd daar gesproken over een klaar voor verzenden van rond de 7 dagen.
Ik denk dat zoiets moeilijk te zeggen is. Probeer in ieder geval gewoon zo snel mogelijk te betalen.
Er zijn gevallen dat mensen hun bestelling echt heel snel in huis hadden. Mijn Macbook is helaas inmiddels al een week in handen van TNT.
Ik vond overigens wel dat Apple zelf mijn bestelling snel afgehandeld heeft. Als assemblagetijd stond bij namelijk ook 7 werkdagen, echter is mijn Macbook al binnen 2 dagen verzonden toen de betaling bij Apple binnen was (kan me overigens wel voorstellen dat dit niet bij iedereen zo snel gegaan is).

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 28-09-2006 19:37 ]

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 28 september 2006 @ 19:36:
[...]

Ik denk dat zoiets moeilijk te zeggen is. Probeer in ieder geval gewoon zo snel mogelijk te betalen.
Er zijn gevallen dat mensen hun bestelling echt heel snel in huis hadden. Mijn Macbook is helaas inmiddels al een week in handen van TNT.
Ik vond overigens wel dat Apple zelf mijn bestelling snel afgehandeld heeft. Als assemblagetijd stond bij namelijk ook 7 werkdagen, echter is mijn Macbook al binnen 2 dagen verzonden toen de betaling bij Apple binnen was (kan me overigens wel voorstellen dat dit niet bij iedereen zo snel gegaan is).
Ik zal de alles met een mastercard betalen en ik zal telefonisch bestellen, maar naar ik verwacht zal de verkoper een vrij optimistisch beeld van de verzendtijd hebben en is dat beeld hier op het forum wat reëler, vandaar.

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 28 september 2006 @ 20:00:
[...]

Ik zal de alles met een mastercard betalen en ik zal telefonisch bestellen, maar naar ik verwacht zal de verkoper een vrij optimistisch beeld van de verzendtijd hebben en is dat beeld hier op het forum wat reëler, vandaar.
Ik kan me er iets bij voorstellen. Ik heb zelf ook telefonisch besteld en betaald via 'mijn postbank'. De verkoper (die verklaart een actueel beeld te hebben van de levertijd) verwachtte dat ik 'm afgelopen woensdag binnen zou krijgen (heb op 18-9 besteld). Zoals ik het zie (en je hebt een beetje mazzel) dan kun je inderdaad na 1,5 á 2 weken je Macbook in huis hebben.
Het probleem wat ik nu echter heb, is dat mijn zending al een week in handen van TNT is (dit is iets waar Apple zelf geen invloed op heeft of waar ze een actueel beeld van hebben). Ik zal TNT morgen eens bellen of ze me wat meer kunnen vertellen over de gang van zaken.

Verwijderd

Ja, bij mij staat hij ook al een paar dagen bij TNT....Hoe kan dat toch? Hij is de 23e verzonden in Suzhou, maar verder kan ik er geen info over vinden :(

• The.Sticky
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 10-09 14:34
Ik heb 'm binnegekregen vanmiddag, wat een vet ding hehe, alleen nog niet tijd gehad om veel er mee te doen, komt morgen op school wel :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 28 september 2006 @ 20:59:
Ja, bij mij staat hij ook al een paar dagen bij TNT....Hoe kan dat toch? Hij is de 23e verzonden in Suzhou, maar verder kan ik er geen info over vinden :(
Ik heb net gebeld met TNT. Volgens de telefoniste is mijn Macbook gisteravond verzonden vanuit Pudong en is nu onderweg naar Luik. Als de douane mijn zending daar zonder problemen doorlaat kan ik 'm maandag of dinsdag hebben. De douane zou 'm echter ook om de een of andere reden vast kunnen houden (zolang ze zelf willen), dus voorlopig is het nog afwachten.
In ieder geval is ook wel duidelijk dat het online trackingsysteem niet super snel bijgewerkt wordt...

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 29-09-2006 09:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mmmm....lekker dan. Waarschijnlijk ligt mijn laptop dan nog ergens bij de douane te verpieteren, want hij was wel verzonden maar nog niet aangekomen :S:S Had ze niet verteld hoelang dat ongeveer zou duren??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Welke status geeft de TNT-Tracker dan aan bij jouw zending?

De dame kon me niet vertellen hoe lang de douane zo'n zending gemiddeld vasthoudt...ze kon me eveneens niet vertellen wat een reden kan zijn van vasthouden (TNT heeft daar zelf ook geen invloed op). Dus dat is allemaal lekker vaag. Heb hier op het forum toch vaak gezien dat zo'n laptop - nadat hij in het vliegtuig was gestapt in Pudong - na 3 dagen 'out for delivery' was, of vergis ik me nu?

Je zou even TNT kunnen bellen (0800-1234) om te vragen of jouw zending inmiddels is ingeklaard door de douane.

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 29-09-2006 11:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja, heb TNT gebeld, vanuit daar werd ik doorgewezen naar Apple. Apple gebeld, die verwijsden me weer door naar TNT....

Gelukkig was deze man zo aardig om zelf TNT ff te bellen en hij is dus vertraagd met verzenden. Waarschijnlijk werd hij pas vandaag verzonden dus moest ik maandag even kijken op de tracker of er al iets veranderd was...

Ben benieuwd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

IK heb besloten het gewoon te gaan halen bij een store. Heb het direct dan. Daarvoor ben ik wel bereid iets meer te betalen. btw kan ik trouwens toch terug halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• inTIMidate
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 20:25
Ik heb gister een iMac 24"besteld en direct betaald via internet bankieren. Zojuist heb ik een email gekregen dat mijn bestelling verzonden is. Erg vlug!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jiewrev
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 11-04 14:01
Vorige week vrijdag besteld en betaald:
- Macbook 1.83Ghz, 60GB, 512MB. + dvi-adapter
- iPod Nano 4GB White
- HP PSC 1610 All-in-one
Verwachte verzenddatum was eerst 10 oktober :/
iPod leek vooral het probleem te zijn, stond een tijd voor van 2 weken (voor Macbook +- 5 dagen en printer 24 uur). Gelukkig kreeg ik gisteren een mailtje met de melding dat de bestelling verzonden was. Verwachte bezorgdatum is nu 7 oktober... Met een beetje geluk komt het dus deze week nog wel binnen. :)

Wel jammer dat ze nou misschien heel veel moeite hebben gedaan om een 1st gen nano te regelen terwijl ik ook best blij zou zijn met een 2nd gen :z :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Siparti
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 29-12-2022
Even een vraagje, puur nieuwsgierigheid.
Waar wordt mijn Apple iPod Nano (2Gb Silver, met inscriptie) na de productie vanaf verzonden. Ik bedoel dus, waarvandaan wordt hij verzonden als ik heb via de NL Online store besteld heb?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• risp
  • Registratie: Oktober 2003
  • Niet online
inTIMidate schreef op vrijdag 29 september 2006 @ 17:38:
Ik heb gister een iMac 24"besteld en direct betaald via internet bankieren. Zojuist heb ik een email gekregen dat mijn bestelling verzonden is. Erg vlug!
Dat is wel heel erg snel? Gewoon de basissetup neem ik aan?

Verwijderd

Zow, vandaag is mijn tracker aangepast zie ik! De 27e had hij Potential Delay in Pudong....

En bij status bestelling staat dit: Exception....Weet iemand wat dat betekent ? :)

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 30 september 2006 @ 09:50:
Zow, vandaag is mijn tracker aangepast zie ik! De 27e had hij Potential Delay in Pudong....

En bij status bestelling staat dit: Exception....Weet iemand wat dat betekent ? :)
Pfff best irritant dat 't trackingsysteem niet up to date is! Volgens mij betekent 'exception' gewoon dat hij staat te wachten ivm de vertraging. Op de 27e had ik dezelfde melding, mijn MB staat nu in het depot in Rotterdam. Ik neem aan dat hij dus maandag in de bezorging wordt meegenomen...

29 sep 2006 23:19 Rotterdam Import Received
29 sep 2006 15:40 Arnhem Hub Consignment Received At Transit Point
29 sep 2006 15:38 Arnhem Hub Consignment Passed Through Transit Point
27 sep 2006 16:00 Pudong International Airport Potential Connection Delay

Misschien is die van jou inmiddels ook "al" in Nederland?

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 30-09-2006 14:05 ]

• alienfruit
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 15-09 16:19

alienfruit

the alien you never expected

Oei, volgens UPS is mijn iPod inmiddels in Eindhoven aangekomen :) Maandag zullen ze hem wel bezorgen in Utrecht.

[ Voor 25% gewijzigd door alienfruit op 30-09-2006 15:11 ]

• inTIMidate
risp schreef op vrijdag 29 september 2006 @ 23:39:
[...]

Dat is wel heel erg snel? Gewoon de basissetup neem ik aan?
Yep.

Estimated Delivery Date 02 Oct 2006 (Subject to change)
Current Delivery Status Available for Final Delivery to Customer

Das snel, bij ups hebben ze hem al :)

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 30 september 2006 @ 13:35:
[...]

Pfff best irritant dat 't trackingsysteem niet up to date is! Volgens mij betekent 'exception' gewoon dat hij staat te wachten ivm de vertraging. Op de 27e had ik dezelfde melding, mijn MB staat nu in het depot in Rotterdam. Ik neem aan dat hij dus maandag in de bezorging wordt meegenomen...

29 sep 2006 23:19 Rotterdam Import Received
29 sep 2006 15:40 Arnhem Hub Consignment Received At Transit Point
29 sep 2006 15:38 Arnhem Hub Consignment Passed Through Transit Point

Misschien is die van jou inmiddels ook "al" in Nederland?
Bij mij stond er ook voor de 27e hetzelfde als bij jou, alleen was de tijd 20.00.....nu is er voor de rest geen andere informatie op de TNT site, dus dat wordt morgen en maandag nog even kijken en dan hoop ik echt dat ik mijn laptop voor woensdag heb :)

• wmo
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 11-03 11:24

wmo

Heb het volgende besteld op 28-09-2006 en direct betaald:

- MacBook 13.3 1.83 GHZ
- Upgrade naar 1GB
- iPod Nano 2GB (studentkorting aktie)
- Tacano sleeve
- AppleCare 3 jaar

Telefonisch besteld (was nog meer korting voor studenten :) ) en de verwachte leverdatum aan huis staat op 19-10-2006. Is dus wel waarschijnlijk een goede 3 weken. Dit komt voornamelijk omdat de iPod op 1-2 weken staat en alles in 1 keer verzonden zal worden.

Ik zal het eens elke paar dagen bijhouden om te zien of er iets veranderd. En anders wacht ik rustig af :D

wmo

• Gabliboeba
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 11-09 23:53
wmo schreef op zaterdag 30 september 2006 @ 18:51:
Heb het volgende besteld op 28-09-2006 en direct betaald:

- MacBook 13.3 1.83 GHZ
- Upgrade naar 1GB
- iPod Nano 2GB (studentkorting aktie)
- Tacano sleeve
- AppleCare 3 jaar

Telefonisch besteld (was nog meer korting voor studenten :) ) en de verwachte leverdatum aan huis staat op 19-10-2006. Is dus wel waarschijnlijk een goede 3 weken. Dit komt voornamelijk omdat de iPod op 1-2 weken staat en alles in 1 keer verzonden zal worden.

Ik zal het eens elke paar dagen bijhouden om te zien of er iets veranderd. En anders wacht ik rustig af :D
Mag ik vragen wat je hebt betaald voor Applecare? Als student zijnde heb ik mijn MacBook ook telefonisch besteld en kreeg de ene keer Applecare aangeboden voor €219 en de andere keer voor (de normalestudenten) prijs van €265

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kamikaza
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 07:17
Goh, die 7 dagen levertijd duurt maar hoor. De MacBook die ik besteld heb, wordt waarschijnlijk pas 3 oktober verzonden. Heerlijk, 4 dagen levertijd. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wmo

wmo

Gabliboeba schreef op zaterdag 30 september 2006 @ 19:09:
[...]
Mag ik vragen wat je hebt betaald voor Applecare? Als student zijnde heb ik mijn MacBook ook telefonisch besteld en kreeg de ene keer Applecare aangeboden voor €219 en de andere keer voor (de normalestudenten) prijs van €265
Voor AppleCare heb ik volgens mijn 135 betaald (ex.) (kan nu ff niet zien :D) Was weer een speciale actie voor (studenten) die telefonisch bestellen.

wmo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gabliboeba
wmo schreef op zondag 01 oktober 2006 @ 14:54:
[...]

Voor AppleCare heb ik volgens mijn 135 betaald (ex.) (kan nu ff niet zien :D) Was weer een speciale actie voor (studenten) die telefonisch bestellen.
Nou, lekker dan. Ik ben ook student en heb ook telefonisch besteld maar kreeg Applecare geen van de 2 keer dat ik heb gebeld voor €135 aangeboden. De eerste keer kreeg ik het aangeboden voor 219, en de keer dat ik m'n MacBook daadwerkelijk bestelde kreeg ik het aangeboden voor €265 (normale studentenprijs)

Stelletje naaiers! :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lowfi
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 14-09 07:41
wmo schreef op zondag 01 oktober 2006 @ 14:54:
[...]

Misschien voor 135 euro per jaar? O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wmo

wmo

Misschien voor 135 euro per jaar? O-)
Heb net ff de offerte bekeken en daar staat het volgende:

EMEA - CC 3 yr P&L MacBook 115,70 ex.
Europe Edu program

en dat is dus voor 3 jaar :*)

[ Voor 15% gewijzigd door wmo op 01-10-2006 19:03 ]

wmo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gomaster
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 17:39
Heeft iemand enig idee of Apple ook aan apart verzenden doet als ik verzendkosten wil betalen voor de 2e verzending?
Ik heb nl een macbook besteld, welke klaar zou zijn in 3 dagen en daarbij een iPod Nano 2gb met inscriptie (handig zeg dat student zijn :P ), welke er 2 weken over zou doen. Ik wil natuurlijk die macbook eerder hebben en wil dan ook wel wat betalen voor de verzending van de nano.
Heeft iemand hier ervaring mee of niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoeiOrdinair
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 16-09 22:00

LoeiOrdinair

To Infinity and Beyond

wmo schreef op zondag 01 oktober 2006 @ 19:01:
[...]

Heb net ff de offerte bekeken en daar staat het volgende:

EMEA - CC 3 yr P&L MacBook 115,70 ex.
Europe Edu program

en dat is dus voor 3 jaar :*)
klopt, wij verkopen die pakketten ook. Deze waren bedoelt voor de iBook, dat staat er als het goed is ook op. Maar er is nu een actie dat het ook voor de MacBook geldt.

Worden er trouwens al MacBooks verstuurd? Deze zijn namelijk erg beperkt leverbaar omdat er nogal veel gezeur is met het random shutdown probleem.

[ Voor 15% gewijzigd door LoeiOrdinair op 01-10-2006 22:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sofyan
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 22-08 23:39
gomaster schreef op zondag 01 oktober 2006 @ 21:44:
Heeft iemand enig idee of Apple ook aan apart verzenden doet als ik verzendkosten wil betalen voor de 2e verzending?
Ik heb nl een macbook besteld, welke klaar zou zijn in 3 dagen en daarbij een iPod Nano 2gb met inscriptie (handig zeg dat student zijn :P ), welke er 2 weken over zou doen. Ik wil natuurlijk die macbook eerder hebben en wil dan ook wel wat betalen voor de verzending van de nano.
Nou ik heb een macbook 2.0ghz besteld met een schijf van 80gig.
Ik had ze gebeld in verband met de bestelling. De printer van 89 euro is op dit moment veel vraag naar dus die heeft de langste levertijd. De applemedwerker aan de telefoon zei toen dat waarschijnlijk als de printer maandag 2 oktober nog niet binnen was dat ze dan wel een aparte zending zouden regelen voor de printer. En gister zaterdag kreeg ik dus een mailtje binnen dat de ipod en de mac verzonden zijn en dat de printer dus nog even op zich laat wachten hehehe. Die printer zal me een worst wezen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• inTIMidate
Mijn iMac die ik donderdag besteld heb staat nu thuis op me te wachten. :*)
Jammer dat ik pas laat thuis ben :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

02 okt 2006 11:03 Amsterdam Consignment Received At Transit Point

Betekent dit dat hij morgen bij mij is ? :) :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaffeh
  • Laatst online: 16:15
Dat heb ik ook staan voor de status van mijn 24" iMac :)

En afleverdatum staat op 3 oktober. Moet goed komen denk ik!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 02 oktober 2006 @ 13:49:

Betekent dit dat hij morgen bij mij is ? :) :)
Hangt er wel van af of je zending al ingeklaard is door de douane, maar ik denk dat je 'm morgen krijgt ja :) Als je thuis bent dan he, anders...
02 okt 2006 15:17 Rotterdam Not Home On Delivery Attempt To Residential Address

Maar morgen is voor mij ook het 'grote' moment daar...
Had vanochtend nog een vaag telefoongesprek met TNT. Niemand wist waar m'n zending was, bleek hij achteraf al verzonden te zijn. Goede administratie bij TNT!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

gomaster schreef op zondag 01 oktober 2006 @ 21:44:
Zeg Gomaster, ik wil ook meedoen aan de Back to School actie maar ik ben nog geen 18 :'( is het dan aan te raden om mee te doen, is er controle denk je?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gabliboeba
Verwijderd schreef op maandag 02 oktober 2006 @ 18:37:
[...]

Zeg Gomaster, ik wil ook meedoen aan de Back to School actie maar ik ben nog geen 18 :'( is het dan aan te raden om mee te doen, is er controle denk je?
Je moet een kopie van je studentenkaart meesturen. Dus ze kunnen alles controleren. Kun je de computer niet op iemand anders zijn/haar naam bestellen? Dat heb ik ook gedaan, op de naam van m'n broer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .NCK
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 09:38
Als je een kopie van je studentenkaart meestuurt en ze bellen de onderwijsinstelling op, dan mag de onderwijsinstelling nog steeds geen persoonlijke gegevens vrijgeven.

Op mijn studentenkaart staat geen leeftijd, wel jaartal, studentennummer, schoolnaam en foto.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gomaster
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 17:39
Je moet wel iets van een bon invullen. Heb er verder nog niet naar gekeken. Ik zou het dan maar gewoon proberen.
Heb btw apple gebeld om te splitsen en helaas kan dat niet, want zowel iPod als Macbook moeten op dezelfde factuur staan om die 160 euro terug te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• teh_twisted
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 30-07 23:56
hey, ik heb op 23 sept een macbook besteld en een ipod, er stond dat ie vandaag (2okt) zou worden verzonden (verwachte datum), alleen nu staat er nog steeds dat het nog niet is verzonden. Wordt dat ding vanuit de USA verstuurd? of gebeurt dat vanuit een punt in europa? want met het eerste kan ik nog wel snappen dat 't nog niet weg is, (tijdsverschil), maar anders vind ik 't een beetje vreemd.

of is er op moment iets bekend over een evt. leveringsprobleem? wanneer zou ik zoiets te horen krijgen?

Tyan S7025, 1x Xeon E5520, 32GB DDR3-1333 ECC/REG, GTX275 896MB, 2x Samsung SM 2243SN, Logitech Perf MX. Laptop: MBP 10,1/6,2. Cams: Canon EOS600D+Tamron AF18-200, Sony W350. Gadgets: iPad 64GB 3G, iPhone 5 64GB, PS1-3. Auto: W211 E220CDI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R4NCOR
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 16-09 12:26

R4NCOR

eigenlijk gewoon Niels

teh_twisted schreef op maandag 02 oktober 2006 @ 20:20:
hey, ik heb op 23 sept een macbook besteld en een ipod, er stond dat ie vandaag (2okt) zou worden verzonden (verwachte datum), alleen nu staat er nog steeds dat het nog niet is verzonden. Wordt dat ding vanuit de USA verstuurd? of gebeurt dat vanuit een punt in europa? want met het eerste kan ik nog wel snappen dat 't nog niet weg is, (tijdsverschil), maar anders vind ik 't een beetje vreemd.

of is er op moment iets bekend over een evt. leveringsprobleem? wanneer zou ik zoiets te horen krijgen?
Vanuit Shanghai meestal. En dat het een dagje langer duurt dan gepland is niet meteen iets op van in paniek te raken hoor ;) Ding komt wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• teh_twisted
R4NCOR schreef op maandag 02 oktober 2006 @ 20:23:
[...]

Vanuit Shanghai meestal. En dat het een dagje langer duurt dan gepland is niet meteen iets op van in paniek te raken hoor ;) Ding komt wel.
da's logisch, alleen vorig jaar had ik een iPod besteld en die werd ook daadwerkelijk verzonden op de dag dat er "verwacht" werd.

Tyan S7025, 1x Xeon E5520, 32GB DDR3-1333 ECC/REG, GTX275 896MB, 2x Samsung SM 2243SN, Logitech Perf MX. Laptop: MBP 10,1/6,2. Cams: Canon EOS600D+Tamron AF18-200, Sony W350. Gadgets: iPad 64GB 3G, iPhone 5 64GB, PS1-3. Auto: W211 E220CDI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobbieB
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 22:19
teh_twisted schreef op maandag 02 oktober 2006 @ 20:20:

Nou.. ik had hem dinsdags besteld en vrijdag was hij al binnen! Was wel standaard overigens met een 2gb nano, mighty mouse wireless en dvi-s-video kabeltje. Verwachte levertijd was 2 weken. uiteindelijke levertijd 4 dagen. Het scheelt volgens mij al veel als je niks aan de standaard set-up veranderd. Ik wou memory later bijkopen, maar dat is op het moment ook bijna 2x zo duur als een maand geleden :S.. Dus daar w8 ik nog maar even mee..

Sony A6700 - 10-18 F4 - 18-50 F2.8 - 24 F1.8 - 56 F1.4 - 70-350G

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• teh_twisted
RobbieB schreef op maandag 02 oktober 2006 @ 22:28:
[...]

Nou.. ik had hem dinsdags besteld en vrijdag was hij al binnen! Was wel standaard overigens met een 2gb nano, mighty mouse wireless en dvi-s-video kabeltje. Verwachte levertijd was 2 weken. uiteindelijke levertijd 4 dagen. Het scheelt volgens mij al veel als je niks aan de standaard set-up veranderd. Ik wou memory later bijkopen, maar dat is op het moment ook bijna 2x zo duur als een maand geleden :S.. Dus daar w8 ik nog maar even mee..
bedoel je vorige week dinsdag? dat zou betekenen dat je 'em na mij hebt besteld en eerder binnen hebt, wow. mja de mijne is niet standaard, wit 2ghz, 1gb ram, 80gb hdd, dvd-brander en daarbij nog een zwarte ipod 60gb en allemaal iPod accessories... miss dat 't daarom zo lang duurt, hoewel lijkt me stuch sinds alles binnen 24uur leverbaar was behalve de macbook.

*edit*
ik zie net een wijzing:

Verzonden - Oct 2, 2006 via Flextronics Logistics B.V.
IPOD,60G,BLACK,PERS-BNL
TUCANO 2ND SKIN GUAINA MBK 13 BL/GR-ZML
MIGHTY MOUSE WIRELESS STANDALONE KIT-ZML
IPOD SOCKS-GEN
IPOD UNIVERSAL DOCK-GEN
IPOD USB POWER ADAPTER-ZML

Verzonden - Oct 2, 2006 via Merge In Transit NL
MB 13/2.0 CTO WHITE
2.0GHz Intel Core Duo
1GB 667 DDR2 SDRAM- 2x512
80GB Serial ATA drive
SuperDrive (DVD+/-RW/CD-RW)
No Modem
No Optional Software
Apple Mini-DVI to VGA Adapter
Keyboard/Mac OS-ZH
Airport Extreme Card&BT-N

Verzonden - Oct 2, 2006 via Flextronics Logistics B.V.
APP FOR MACBOOK/IBOOK - IND A/E-ZML

wat is hier de reden van dat het 3 verschillende verzendingen zijn? enig idee?

[ Voor 48% gewijzigd door teh_twisted op 03-10-2006 00:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

teh_twisted schreef op maandag 02 oktober 2006 @ 22:53:
wat is hier de reden van dat het 3 verschillende verzendingen zijn? enig idee?
Volgens mij zijn het apparte bestellingen die op een later tijdstip worden samengevoegd. Dus je MacBook komt uit Shanghai aanvliegen en die andere meuk hoeft daar niet als speciale order vandaan te komen. Maar het blijft een gokje hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• teh_twisted
Verwijderd schreef op dinsdag 03 oktober 2006 @ 07:31:
[...]

Volgens mij zijn het apparte bestellingen die op een later tijdstip worden samengevoegd. Dus je MacBook komt uit Shanghai aanvliegen en die andere meuk hoeft daar niet als speciale order vandaan te komen. Maar het blijft een gokje hoor.
lijkt er idd wel op, want als ik op Bestelinformatie druk krijg ik een apart schermpje, en heb eigenlijk maar 1 volgnummer en die meld wel alle products op dezelfde aankomst datum.

bedankt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand als een Shuffle besteld hier?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dlmh
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 09:11

dlmh

Lo-Fi

Het is dan eindelijk zo ver! Mijn CTO 24" iMac (7600GT, 2GB DDR) is verzonden.

Via TNT International Express wel te verstaan! Betekent dit dan dat deze niet uit Shanghai komt, maar uit Ierland?
In de mail die ik ontving van Apple stond 11 oktober als afleverdatum, maar als je naar de statuspagina gaat staat daar 9 oktober. Dit lijkt mij wel erg snel als deze uit China moet komen! :)

“If a cluttered desk is a sign of a cluttered mind, of what, then, is an empty desk a sign?” - Albert Einstein

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R4NCOR

R4NCOR

eigenlijk gewoon Niels

SerialThrillaZ schreef op dinsdag 03 oktober 2006 @ 15:48:
Het is dan eindelijk zo ver! Mijn CTO 24" iMac (7600GT, 2GB DDR) is verzonden.

Via TNT International Express wel te verstaan! Betekent dit dan dat deze niet uit Shanghai komt, maar uit Ierland?
In de mail die ik ontving van Apple stond 11 oktober als afleverdatum, maar als je naar de statuspagina gaat staat daar 9 oktober. Dit lijkt mij wel erg snel als deze uit China moet komen! :)
De mijne kwam gewoon uit Shanghai, en is ook met TNT verzonden. 9 Oktober is eigenlijk zeer goed mogelijk, je unit gaat gewoon op het vliegtuig en is in no time in Frankfurt of Eindhoven geland :)

Ik zou zeggen, vul je referentie nummer in op de Track-pagina van TNT :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dlmh

dlmh

Lo-Fi

R4NCOR schreef op dinsdag 03 oktober 2006 @ 15:54:
[...]

De mijne kwam gewoon uit Shanghai, en is ook met TNT verzonden. 9 Oktober is eigenlijk zeer goed mogelijk, je unit gaat gewoon op het vliegtuig en is in no time in Frankfurt of Eindhoven geland :)

Ik zou zeggen, vul je referentie nummer in op de Track-pagina van TNT :)
Mijn 80xxxxxxxx nummer werkt nog niet op http://www.apecode.com, maar waar kan ik die TNT-tracker vinden? En welk nummer moet ik daar voor hebben?

“If a cluttered desk is a sign of a cluttered mind, of what, then, is an empty desk a sign?” - Albert Einstein

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R4NCOR

R4NCOR

eigenlijk gewoon Niels

SerialThrillaZ schreef op dinsdag 03 oktober 2006 @ 16:02:
[...]

Mijn 80xxxxxxxx nummer werkt nog niet op http://www.apecode.com, maar waar kan ik die TNT-tracker vinden? En welk nummer moet ik daar voor hebben?
Die gaat waarschijnlijk ook nooit werken op Apecode omdat dat de tracker voor Kuhne&Nagel is ;) De TNT tracker kun je hier vinden: http://www.tnt.com/country/nl_nl.html

Vul gewoon je 80xxxxxxxx nummer in (wel even zorgen dat je de radiobutton bij 'Referentie' aangevinkt hebt, niet het vrachtbriefnummer). :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dlmh

dlmh

Lo-Fi

R4NCOR schreef op dinsdag 03 oktober 2006 @ 16:07:
[...]

Die gaat waarschijnlijk ook nooit werken op Apecode omdat dat de tracker voor Kuhne&Nagel is ;) De TNT tracker kun je hier vinden: http://www.tnt.com/country/nl_nl.html

Vul gewoon je 80xxxxxxxx nummer in (wel even zorgen dat je de radiobutton bij 'Referentie' aangevinkt hebt, niet het vrachtbriefnummer). :)
Doet 't ook niet... even wachten dus nog O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

...zucht... En dan ben je dus niet thuis, want TNT vindt het handig om tussen 9:00 en 17:00 te bezorgen. En een kleinere tijdsspanne kennen ze daar helaas nog niet. IIg voor het aankomend weekend mijn iMac 24" cto in bezit :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gotver ...

Ben ik al een maand aan het wachten, was hij gisteren aangekomen in Amsterdam, heeft hij vandaag weer eens vertraging!!!

03 okt 2006 16:15 Amsterdam Potential Connection Delay

Pff....hoelang gaat het nog duren. Morgen gaat ook niet lukken dan denk ik he :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Net gebeld en een pallet van Apple producten was mogelijk beschadigd...Laat daar dan volgens mij net die van mij opzitten :S

Hij zit dus vandaag nog niet in de distributieroute! Damned!! Wordt helemaal gek hier! Heb hem al een maand geleden besteld!

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 04-10-2006 12:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dancing_Animal
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 20:18
Gister Mac Pro besteld. Je krijgt nu €90 korting op een printer als je die erbji kiest. Dus die HP van €89.95 erbij genomen (dat mocht, ondanks dat ie dus 5 cent goedkoper is). Ook gebruik gemaakt van de telefonische korting (±€90). De verkoper zegt mij nog dat de order weleens gecombineerd kan gaan worden omdat er voor de printer een langere levertijd is dan voor de Mac, maar dan kunnen ze de order alsnog splitsen. Ik check even later m'n mail, is het adres niet goed. Even online gekeken en zag dat de verwachte leverdatum op 19 oct staat. Ik dus bellen met verkoper z'n rechtstreekse nummer. Verkoper niet te bereiken, laat een boodschap achter. Ik verteld van het adres. Na een uur heeft ie nog niet teruggebeld. Ik weer bellen, nu algemene nummer. Kreeg engelse dame. Probleem uitgelegd, afleveradres gewijzigd, factuuradres kon ze niet meer wijzigen, maar dat was volgens haar niet erg omdat de creditcard company al akkoord was gegaan. Gevraag om een bevestigingsmail maar dat was volgens haar niet nodig, je kon het adres checken op de site. Tevens gevraagd om een splitsing van de order. 2 uur later is de site nog steeds niet geupdate + dat m'n adres helemaal niet op de site staat (ik log in met odernummer en postcode, kan voor deze order ook niet anders). Weer gebeld, engelse meneer aan de lijn. Volgens hem was het afleveradres wel veranderd en de splitsing ook doorgevoerd, maar het kon een paar uurtjes duren voor de site bijgewerkt is. Als ik nu kijk, meer dan een halve dag later dus, staat de boel nog steeds op 19 october. Ik blijf het angstvallig in de gaten houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jiewrev
zo, mijn bestelling is eindelijk in het vliegtuig gemikt
03 okt 06 flight departed Asus Alpha, Shanghai 04 okt 06
28 sep 06 Departed from source Asus Alpha, Shanghai 04 okt 06

Is besteld op 22 sept. Ze maken dr niet echt haast mee ofzo... :S
en de dagen duren uiteraard ook nog een stukje langer als je op je Macbookje wacht :9~

Maar als ze een beetje zijn doorgevlogen is ie al wel op Nederlandse bodem. Is wel weer een geruststellende gedachte :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Setragasj
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 14-09 19:35

Setragasj

is using radars to communicate

22 september een MacBook besteld via de Postbank ( 10% korting => doorverwezen naar de Apple Store dus wel bij Apple besteld ).
Gewoon het standaard 2.0 model, alleen een extra mini div -> dvi kabeltje.
Het rare is wel dat mijn Macbook als CTO staat versie staat vermeld. Waarschijnlijk omdat het via de Postbank is besteld ofzo?

Toen de 25e een mailtje van Apple gekregen dat ie was verstuurd. De geschatte leverdatum was 28 september. Die is dus niet gehaald.. :'(
Wel netjes een mailtje van Apple gehad afgelopen vrijdag dat de bestelling wel onderweg, maar vertraging heeft opgelopen en naar verwachting uiterlijk op 6 oktober wordt afgeleverd.

Nu zit ik al bijna 2 weken lang iedere dag, om het uur te kijken of er updates zijn op de TNT webtracker pagina ( ik weet het, ik weet het, niet gezond :D ) en vandaag eindelijk weer een update... Alleen nog steeds niet de update die ik wil zien ;(
Ik hoop echt dat ik hem vrijdag binnen heb :*)

03 okt 2006 19:00 Pudong International Airport Potential Connection Delay
28 sep 2006 09:00 Pudong International Airport Potential Connection Delay
26 sep 2006 16:33 Suzhou Shipped From Originating Depot
25 sep 2006 11:03 Suzhou Consignment Received At Transit Point

[ Voor 3% gewijzigd door Setragasj op 04-10-2006 15:20 ]

<Typ een persoonlijk bericht>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hai! Ik heb eindelijk de stap gemaakt om te switchen naar een mac. Na jarenlang met windows gewerkt te hebben wil ik graag een Apple proberen. Windows is een prima besturingssysteem maar af en toe heb ik echt de neiging om mijn laptopje het raam uit te smijten omdat hij niet doet wat ik wil :p .

Ik heb dus op 28 sept een bestelling geplaatst via de tel en kreeg maar liefst 12% korting omdat ik student ben :D . Hele vriendelijke man aan de lijn gehad en heb dus gekozen voor een CTO 2.0 Ghz met 80GB Harde schijf (zelf heb ik al 2 modules van 512MB voor 75 euro) + een ipod nano voor mijn broertje, ik heb er namelijk al eentje. De verkoper zei dat de maximale levertijd 2 weken zou zijn.

Dus de 28ste bestelling geplaatst en op dezelfde dag het geld gestort via internetbankieren.
Op de 29ste kreeg ik een bevestigingsmail, ze hebben dus mijn geld snel ontvangen.
Verwachte verzenddatum: 13.10.2006 !!
Verwachte leverdatum: 23.10.2006 !!

Dat is dus een maand lang wachten

Op de 30ste kreeg ik gelukkig een mail dat het al verzonden is en dat de verwachte leverdatum
12.10.2006 is

Ok nu is mijn macbook dus nog steeds in Shanghai en vliegt waarschijnlijk de 5e naar Ned.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fZeroNewbie
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 14-08-2024

fZeroNewbie

believe the reggie(revo)lution

Ik heb 2 oct bestelling geplaats voopr macbook + ipod nano engraved en die zou 18 oct geleverd worden. Nu stond bij de bestelling status bij mijn macbook 3 dagen levertijd en bij mijn ipod 2 weken. dus ik bel apple op om te vragen of ik die ipod engraved niet gewoon zonder mijn naam erop kon krijgen en dus alles eerder ontvangen. Geen probleem zecht die gast, ik zal het ff aanpassen.

Check ik net mijn bestel status (houdt je vast!!!)

Verwachte verzenddatum Oct 18
Verwachte leverdatum Oct 26

Ik heb nu dus een levertijd die 8 dagen later is geworden + een ipod zonder gravering.

Edit --> Zie net dat hierboven ook eerder verzonden is dus misschien heb ik ook die mazzel

[ Voor 8% gewijzigd door fZeroNewbie op 05-10-2006 00:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cyrax
  • Laatst online: 16-08 17:11
Op 29 september een mac pro besteld met student ADC membership met als verwachte verzenddatum 4 oktober en leverdatum 9 oktober. Data zijn gisteren gewijzigd naar een verzenddatum van 9 oktober en een leverdatum van 12 oktober (3 dagen ertussen, is dit wel reel?)

Ik zag ook nog iets over een printer van 89.95 euro van HP? Als ik deze er nu nog bij bestel dan kost dit dus in feite helemaal niets?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb gehoord dat het in China nu een nationaal feestdag is (van 1 tot 7 okt), dus vandaar de wijziging denk ik. Die van mij ligt nu ook al een paar dagen in een of ander depot in Shanghai. Als het goed is zullen ze maandag weer gaan verzenden.

Wat die printer betreft, volgens mij moet je een computer kopen en moeten ze alletwee op dezelfde factuur komen te staan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

05 okt 2006 10:07 Eindhoven Out For Delivery
05 okt 2006 00:17 Eindhoven Import Received
04 okt 2006 20:19 Arnhem Hub Consignment Received At Transit Point
04 okt 2006 20:19 Arnhem Hub Consignment Passed Through Transit Point

Dat is pas eens wakker worden. Hopen dat ze pas na half 2 komen, want daarvoor is niemand thuis ::(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fevida
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 21-08 23:16
Jaja, eindelijk komt ie eraan!!!!! Kan haast niet wachten, lijk wel een klein kind. :)

Date Time Location Status
05 Oct 2006 10:34 Eindhoven Out For Delivery
05 Oct 2006 00:50 Eindhoven Import Received
04 Oct 2006 11:36 Arnhem Hub Consignment Received At Transit Point
04 Oct 2006 11:31 Arnhem Hub Consignment Passed Through Transit Point
02 Oct 2006 19:00 Pudong International Airport Potential Connection Delay
01 Oct 2006 11:26 Shanghai Shipped From Originating Depot
30 Sep 2006 09:44 Shanghai Consignment Received At Transit Point

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vinylator
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 03-09 10:14
Cyrax schreef op donderdag 05 oktober 2006 @ 08:00:
Op 29 september een mac pro besteld met student ADC membership met als verwachte verzenddatum 4 oktober en leverdatum 9 oktober. Data zijn gisteren gewijzigd naar een verzenddatum van 9 oktober en een leverdatum van 12 oktober (3 dagen ertussen, is dit wel reel?)

Ik zag ook nog iets over een printer van 89.95 euro van HP? Als ik deze er nu nog bij bestel dan kost dit dus in feite helemaal niets?
Ik heb ook een Mac Pro met ACD besteld. Verwachte verzenddatum: 6 oktober, verwachte afleverdatum: 16 oktober. Maar volgens mij komt de Mac Pro uit Cork/Ierland. Kan iemand die al een Mac Pro heeft eens dit programma draaien: http://coconut-flavour.com/coconutidentitycard/

coconutIdentityCard 2.1
Tells you where and when your Mac, iPod or any other Apple-Product was born

thx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• awenger
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 12-09 21:21
Gisteren een macbook en een iPod nano 2GB besteld, via de studentenactie.
Vandaag een mailtje met de verwachte verzenddatum 20-10 en leverdatum 30-10.
Nu afwachten dus. Wordt mijn eerste Mac

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Setragasj

Setragasj

Nou mijn MacBook zal vandaag toch nog niet binnen komen.. Dat is al de 2e leverdatum die niet wordt gehaald :/

Zijn er nog meer mensen die zo weinig updates krijgen bij de TNT webtracker?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• teh_twisted
hoe kan ik zien waar ie precies is? enige wat ik zie op m'n details pagina is (als ik klik op m'n volgnr):

Shipped to: AMSTERDAM ZUIDOOST, NL 02 Oct 2006
Estimated Delivery Date: 12 Oct 2006 (Subject to change)
Current Delivery Status: In Transit to Customer - Shipment on Schedule 03 Oct 2006

en heb sindsdien dus geen updates meer gezien... beetje vreemd vind ik dat eigenlijk, sinds ik de vorige keer ook echt elke stap kon "tracken" maar nu lijkt 't erop dat 't ding een beetje ergens stil ligt... :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

misschien op www.apecode.com kijken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• teh_twisted

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En waar zit hij nu?

Die van mij geeft al dagen dit aan:

1 Z0D5 1 30 sep 06 30 64 Departed from source Asus Alpha, Shanghai 16 okt 06

Ligt dus nog steeds in China

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Setragasj

Setragasj

teh_twisted schreef op vrijdag 06 oktober 2006 @ 13:43:
hoe kan ik zien waar ie precies is? enige wat ik zie op m'n details pagina is (als ik klik op m'n volgnr):

Shipped to: AMSTERDAM ZUIDOOST, NL 02 Oct 2006
Estimated Delivery Date: 12 Oct 2006 (Subject to change)
Current Delivery Status: In Transit to Customer - Shipment on Schedule 03 Oct 2006

en heb sindsdien dus geen updates meer gezien... beetje vreemd vind ik dat eigenlijk, sinds ik de vorige keer ook echt elke stap kon "tracken" maar nu lijkt 't erop dat 't ding een beetje ergens stil ligt... :(
Zoals dat eruit ziet is dat de Apple Shipment Status.
Als je naar http://www.tnt.com/country/nl_nl.html gaat en dan je Delivery Reference Number invoert (die staat links op die Apple pagina), reference number aanklikt en dan submit, zou je een betere status moeten krijgen..

Apetrack werkt volgens mij niet met alle bestellingen. Bij mij niet in ieder geval..
Verwijderd schreef op vrijdag 06 oktober 2006 @ 18:32:
En waar zit hij nu?

Die van mij geeft al dagen dit aan:

1 Z0D5 1 30 sep 06 30 64 Departed from source Asus Alpha, Shanghai 16 okt 06

Ligt dus nog steeds in China
Ik hoor op verschillende plekken dat deze week een feestdag (lees: feestweek) was in China en dat alles stil lag. Hopelijk maandag een update!

[ Voor 17% gewijzigd door Setragasj op 06-10-2006 18:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .NCK
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 09:38
Mijn macbook is ook verzonden, kreeg de factuur al gisteren.
Maar de macbook word pas geleverd op 16 oktober (volgens apple).

Wat dus zou betekenen dat ik 2 weken kortere garantie heb, beetje makkelijk van apple zeg...

Eigenlijk wilde ik hem verzekeren, maar de verzekering wil binnen 7 dagen na aankoop (datum op de bon/factuur) het rond hebben, iets wat nu dankzij apple niet helemaal lekker loopt...

Hoe zit het daarmee, iemand enig idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• teh_twisted
Setragasj schreef op vrijdag 06 oktober 2006 @ 18:39:
[...]

Zoals dat eruit ziet is dat de Apple Shipment Status.
Als je naar http://www.tnt.com/country/nl_nl.html gaat en dan je Delivery Reference Number invoert (die staat links op die Apple pagina), reference number aanklikt en dan submit, zou je een betere status moeten krijgen..

Apetrack werkt volgens mij niet met alle bestellingen. Bij mij niet in ieder geval..

[...]

Ik hoor op verschillende plekken dat deze week een feestdag (lees: feestweek) was in China en dat alles stil lag. Hopelijk maandag een update!
*nummer* Er zijn voor deze zending geen gegevens gevonden.

hmm... erg vreemd, hier werkt die site van TNT echt niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Volgens mij is hij ook nog niet in Nederland vandaar dat TNT niet werkt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• teh_twisted
Verwijderd schreef op vrijdag 06 oktober 2006 @ 19:41:
Volgens mij is hij ook nog niet in Nederland vandaar dat TNT niet werkt
dat zou inderdaad een verklaring kunnen zijn :) kan niet wachten! nog een week, arggh hij lijkt zo lang :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Setragasj

Setragasj

Ik heb nog een mailtje gekregen van de Apple Store met de volgende melding.. Hopen dat ik hem dus maandag binnen heb! :D
Het doet ons genoegen u te kunnen meedelen dat uw bestelling onderweg is. Dit gaat echter iets langer duren dan gehoopt.

Uw bestelling zal naar verwachting uiterlijk op 09.10.2006 worden afgeleverd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vinylator
vinylator schreef op donderdag 05 oktober 2006 @ 12:14:
[...]

Ik heb ook een Mac Pro met ACD besteld. Verwachte verzenddatum: 6 oktober, verwachte afleverdatum: 16 oktober. Maar volgens mij komt de Mac Pro uit Cork/Ierland. Kan iemand die al een Mac Pro heeft eens dit programma draaien: http://coconut-flavour.com/coconutidentitycard/

coconutIdentityCard 2.1
Tells you where and when your Mac, iPod or any other Apple-Product was born

thx
Mijn afleverdatum is veranderd van 16 okt naar 9 okt! Dus maandag staat hier een mac pro. Ik moet wel werken tot 13h, wat als ze in de voormiddag komen afleveren en er is niemand thuis?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

vinylator schreef op vrijdag 06 oktober 2006 @ 22:00:
Mijn afleverdatum is veranderd van 16 okt naar 9 okt! Dus maandag staat hier een mac pro. Ik moet wel werken tot 13h, wat als ze in de voormiddag komen afleveren en er is niemand thuis?
Dan maak je een nieuwe afspraak...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb vandaag een Mac Book 1,83Ghz 13,3" besteld bij Apple Center Centraal in Amsterdam :D
Met 80 ipv. 60 gb hdd.
Geheugen vervang k later wel door 2 gig.

Levertijd: ong. 2 weken!!!!!! maarja...het wachten is voor een goed doel zullen we maar zeggen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

2 Weken! :o ik was er een week geleden ook al en ze zeiden dat ze het binnenkort weer binnenkregen maar kon niet zo lang wachten. Trouwens studentenkorting via Apple (telefoon) is 12%, maar die macbooks zijn nu dus alweer op :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Setragasj

Setragasj

09 okt 2006 10:46 Amsterdam Depot Out For Delivery
_/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nero85
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 30-12-2021
vrachtbriefnummer 264944224
ophaaldatum 09 okt 2006
bestemming Nijmegen
:| Wat moet ik verstaan onder 'ophaaldatum'? Er staat voor de rest ook geen status bij oid. Betekent dit dat ze mn macbook vandaag al komen brengen? :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• notgib
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14-08 15:07

notgib

ach, wat zal ik zeggen

Verwijderd schreef op zaterdag 07 oktober 2006 @ 19:40:
Levertijd: ong. 2 weken!!!!!! maarja...het wachten is voor een goed doel zullen we maar zeggen
Voor een CTO is dat een hele normale levertijd hoor. Deze dingen hebben ze gewoon niet op voorraad.

Ik wacht inmiddels al ruim drie weken op deze versie, met 80gig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jiewrev
09 okt 2006 14:09 Zwolle Not Home On Delivery Attempt To Residential Address

damned! waarom zijn die huisgenoten nou weer niet thuis |:(
proberen ze het nou morgen gewoon weer een keer? ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R4NCOR

R4NCOR

eigenlijk gewoon Niels

jiewrev schreef op maandag 09 oktober 2006 @ 14:36:
09 okt 2006 14:09 Zwolle Not Home On Delivery Attempt To Residential Address

damned! waarom zijn die huisgenoten nou weer niet thuis |:(
proberen ze het nou morgen gewoon weer een keer? ;(
TNT? Volgens mij niet. Gewoon even achteraan bellen om een nieuwe afspraak te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• htf99
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 19:57
Ik krijg al een tijdje geen updates meer.

datum tijd TNT-lokatie status
04 okt 2006 17:33 Suzhou Shipped From Originating Depot
04 okt 2006 10:21 Suzhou Consignment Received At Transit Point

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vinylator
ik heb momenteel:
Assigned Carrier: KUEHNE & NAGEL
Current Delivery Status In Transit to Customer - Shipment on Schedule 09 Oct 2006

hopelijk vandaag dus... =)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jiewrev
R4NCOR schreef op maandag 09 oktober 2006 @ 14:39:
[...]

TNT? Volgens mij niet. Gewoon even achteraan bellen om een nieuwe afspraak te maken.
nou... die meneer bij TNT die ik net aan de lijn had zei dat ze vanzelf morgen weer langskomen. Als ik er dan weer niet ben mag ik bellen voor een nieuwe afspraak.

Ik ga eens even wat mensen lief aankijken en als dat niet helpt chanteren zodat ze morgenochtend voor mij thuisblijven >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 07 oktober 2006 @ 19:40:
Heb vandaag een Mac Book 1,83Ghz 13,3" besteld bij Apple Center Centraal in Amsterdam :D
Met 80 ipv. 60 gb hdd.
Geheugen vervang k later wel door 2 gig.

Ik heb vrijdag een 24" iMac besteld met 2 gig geheugen en een geupgrade videokaart bij Machouse bij het Centraal Station in Rotterdam. Ook 2 weken levertijd, wat ik opzich redelijk vind, maar ik hoop niet dat het nog langer wordt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

vinylator schreef op maandag 09 oktober 2006 @ 14:55:
ik heb momenteel:
Assigned Carrier: KUEHNE & NAGEL
Current Delivery Status In Transit to Customer - Shipment on Schedule 09 Oct 2006

hopelijk vandaag dus... =)
Ja, dat heb ik dus ook. Mijn iMac BTO komt uit Ierland met een printer en een iPod Nano. Even gebeld omdat ik nog steeds niks heb gezien (ben even weggeweest)... Ja, meneer, er staat subject to change in, ja, meneer, daarom kunnen wij daar onzin invullen. Ja meneer, uw iMac is denk ik nog in Ierland. Nee, meneer, u krijgt uw iMac niet voor vrijdag.

Apple en levertijden................

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dancing_Animal
Ik heb dus laatst die Mac Pro (Kuhne Nagel) met printer (flextronics) besteld en kreeg daar mail van. In die mail staat behalve het bestelnummer ook een verzendnummer. Wat kan ik hier mee? Op de site van Apple doet het niks.
Ik heb trouwens meerdere keren verzocht mijn billingadres aan te passen, ja hoor meneer, het staat nu goed. Krijg ik vandaag de invoice, met het verkeerde adres er op, toevallig goed bezorgd.

Hm zie net elders dat dit nummer bij Kuhne en Nagel gepaste kan worden, krijg ik dit:

07 okt 06 90 00 delivered Apple, Cork 09 okt 06
06 okt 06 86 14 booking slot obtained K+N Cork 09 okt 06
05 okt 06 30 64 Departed from source Apple, Cork 09 okt 06
05 okt 06 00 04 Picking confirmed, EDI received Apple, Cork

Hij is dus in 2 dagen van Cork naar Cork gegaan. :S?

[ Voor 69% gewijzigd door Dancing_Animal op 09-10-2006 17:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dit is mijn status

09 okt 06 86 14 booking slot obtained Asus Alpha, Shanghai 09 okt 06
09 okt 06 30 10 departed direct NLAMS07 16 okt 06
09 okt 06 40 69 accept scanned at EDC NLAMS07 16 okt 06
05 okt 06 32 55 flight departed Kuehne & Nagel Shanghai 16 okt 06
30 sep 06 30 64 Departed from source Asus Alpha, Shanghai 16 okt 06

denk je dat ik hem morgen krijg? kan nog steeds niet tracken bij TNT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dancing_Animal
Volgens TNT:
Date Time Location Status
09 Oct 2006 23:41 Eindhoven Shipped From Originating Depot
09 Oct 2006 20:22 Eindhoven Consignment Received At Transit Point

Heel mooi, dat lijkt er op dat ie er morgen is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dancing Animal, als ik naar jouw status kijk zou ik 'm ook vandaag verwachten (mijnes had namelijk ook een ETA van 09 okt 06 op apecode). Maar wel later verzonden. Dus op z'n laatst donderdag. Waardeloos dat de tracking van Apple nog steeds vrolijk afgifte gisteren aangeeft.

TNT doet het in ieder geval nog niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dlmh

dlmh

Lo-Fi

10 okt 2006 11:52 Arnhem Delivered
10 okt 2006 10:44 Arnhem Out For Delivery
09 okt 2006 23:05 Arnhem Import Received
09 okt 2006 23:05 Arnhem Consignment Received At Transit Point
09 okt 2006 18:29 Arnhem Hub Consignment Received At Transit Point
09 okt 2006 18:28 Arnhem Hub Consignment Passed Through Transit Point
09 okt 2006 11:55 Amsterdam Consignment Received At Transit Point
03 okt 2006 22:56 Shanghai Shipped From Originating Depot
03 okt 2006 15:02 Shanghai Consignment Received At Transit Point

Kan niet wachten tot ik thuis ben!!!! :D :D :D

EDIT:
Gaat hier om een 24" iMac CTO (7600GT, 2GB DDR) :9~

[ Voor 4% gewijzigd door dlmh op 10-10-2006 13:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Setragasj

Setragasj

Helaas is ie nog niet geleverd gister. Hij was wel geleverd, maar bij ene Joop volgens TNT...
Dus ik bellen naar TNT en vragen wat er aan de hand was. "Ja, mijn pakketje is geleverd bij ene Joop, maar ik ben Joop niet!"

Bleek dat mijn pakketje tussen allemaal andere Apple pakketjes was terechtgekomen ofzo en dat ze naar de depot in Amsterdam zijn gebracht. ( Toen ik beter naar de status keek, stond er inderdaad ook Amsterdam Depot, Delivered )
Maar goed, ze hebben het pakketje gisteravond weer teruggebracht naar de plek van verzending ofzo en dan zou die vandaag geleverd worden.. Nog niks gemerkt, dus het is nog even afwachten dan..

En ik ga uiteraard aftekenen als Joop en weer TNT bellen met hetzelfde verhaal :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• htf99
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 19:57
htf99 schreef op maandag 09 oktober 2006 @ 14:52:
Ik krijg al een tijdje geen updates meer.

datum tijd TNT-lokatie status
04 okt 2006 17:33 Suzhou Shipped From Originating Depot
04 okt 2006 10:21 Suzhou Consignment Received At Transit Point
Vandaag afgeleverd. Zelfs een dag eerder dan aangegeven. Netjes hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij mij wordt nix aangegeven ("Ongeveer 2 á 3 weken")

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vinylator
En ik heb de levering vandaag gemist. Morgen rij ik er zelf achter, de depot is hier niet ver van...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Eindelijk herkent TNT het nummertje. Hopelijk: vanavond de vracht binnen, morgenochtend vroeg in Arnhem en dan meteen uitleveren ;)

Excuseert u mij: Estimated Delivery Date 11 Oct 2006 (Subject to change)

(Dat zou van bestellen tot afleveren minder dan 1 week zijn!)

[ Voor 34% gewijzigd door Verwijderd op 10-10-2006 22:19 ]

Pagina: 1 ... 15 ... 20 Laatste

Dit topic is gesloten.