18 sep 2006 10:30 Eindhoven Out For Delivery
eindelijk goed nieuws dus nu is het wachten op het oranje witte busje van TNT
eindelijk goed nieuws dus nu is het wachten op het oranje witte busje van TNT
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Verwijderd
[ Voor 14% gewijzigd door The.Sticky op 18-09-2006 15:33 ]
Als je naar de apple site gaat en daar óf je bestellingnummer invoert of je inlogt op je apple accountje daar, dan kun je zien wat de verwachte verzend en lever datum is...Gabliboeba schreef op maandag 18 september 2006 @ 16:51:
Even een klein vraagje: Ik heb afgelopen vrijdagavond mijn bestelling betaald via Postbank Internetbankieren. Wanneer zal mijn betaling ongeveer binnen zijn? En krijg ge een bevestigingsmailtje dat je betaling binnen is?
Verwijderd
Verwijderd
Heb je wat meer informatie? Dingen als verwachte leverdatum, logs apecode.com, tnt tracking etc geven ons meer een idee van hoelang het nog kan duren dan alleen een besteldatumWarPuppy schreef op maandag 18 september 2006 @ 22:27:
Pfff, 7 september me iMac besteld, maar nog niks van ontvangen? iemand enige idee hoelang het nog kan duren ?
Verwijderd
Zou het graag willen, maar besteld bij Mexpert hier in E'de.Verwijderd schreef op maandag 18 september 2006 @ 22:41:
[...]
Heb je wat meer informatie? Dingen als verwachte leverdatum, logs apecode.com, tnt tracking etc geven ons meer een idee van hoelang het nog kan duren dan alleen een besteldatum
Zelfde verhaal geldt voor jou... Je hebt hem betaald neem ik aan, anders zou je al niet een verzenddatum weten... In dat geval moet je even kijken op de apple store, daar staat ook een verwachte leverdatum bij... Maar als ie 21 wordt verzonden zal het rond 2 oktober zijn, mijne wordt 22 september verstuurd en wordt 3 oktober geleverd zoals het nu staat..Verwijderd schreef op dinsdag 19 september 2006 @ 00:26:
Iemand een idee wanneer mijn MacBook verzonden wordt? Heb hem de 5e besteld, hij zou eerst de 14e verzonden worden, is nu al uitgesteld tot de 21e....Mijn vraag is, hoelang duurt het dan nog voordat hij bij mij is?
Afgelopen vrijdag gebeld omdat er nog steeds geen pakketje binnengekomen was, wordt er vrolijk verteld dat dat pakketje ook niet meer binnenkomt "omdat die natuurlijk allang teruggeroepen is". Vervolgens wist de vriendelijke man me te vertellen dat nu wel alles rond was en dat ik úíterlijk maandag een betaalbevestiging zou ontvangen. Tevens zou hij mij op "Prioriteit-1" zetten wat betreft bouwen/leveren. Yeah right!SerialThrillaZ schreef op donderdag 14 september 2006 @ 19:14:
Pffff.... heb vorige week m'n order gewijzigd NADAT deze al verzonden was, in verband met de updates en aanzienlijke prijsverlagingen van de iMac. Heb toen een 24" besteld en hoefde alleen het verschil over te boeken. Zodra deze betaling binnen was zou de nieuwe iMac gebouwd en verzonden worden... NIET DUS! Na een week na betaling nog geen betaalbevestiging te hebben gehad contact gezocht met Apple, blijkt dat het bedrag van de eerste bestelling pas overgeboekt wordt naar de nieuwe als het pakket geaccepteerd is en teruggestuurd, in tegenstelling tot wat er in eerste instantie gezegd werd. Laat mijn pakketje uit Shanghai nu al 10 dagen onderweg zijn en nog steeds niet in handen van TNT zijn. Heb mijn iMac nu precies 4 weken (!) geleden besteld en zal nu nog 2 weken moeten wachten. Wat een slechte service zeg!
[ Voor 15% gewijzigd door dlmh op 19-09-2006 18:03 ]
“If a cluttered desk is a sign of a cluttered mind, of what, then, is an empty desk a sign?” - Albert Einstein
Verwijderd
Rookworst zonder R is ook worst.
PSN: djmurcielago
Ik ben heel benieuwd hoe dat EyeTV Hybrid je bevalt. Ga je het gebruiken i.c.m. een MacBook?Murcielago schreef op dinsdag 19 september 2006 @ 16:20:
Toetsenbord en een EyeTV Hybrid besteld. Donderdag betaald, vrijdag verzonden.
Nu al twee afleverpogingen gedaan door UPS. Helaas was niet thuis. Van UPS hoorde ik dat ik bij Apple het afleveradres kon wijzigen. Morgen komt het op m'n stageadres
[ Voor 5% gewijzigd door Gabliboeba op 19-09-2006 17:04 ]
Ik heb vorige week de hele mik mac+ Macbook besteld en vandaag al binnen. Behoorlijk snel moet ik je zeggen.Verwijderd schreef op dinsdag 19 september 2006 @ 00:26:
Iemand een idee wanneer mijn MacBook verzonden wordt? Heb hem de 5e besteld, hij zou eerst de 14e verzonden worden, is nu al uitgesteld tot de 21e....Mijn vraag is, hoelang duurt het dan nog voordat hij bij mij is?
[ Voor 7% gewijzigd door O.D.Smolik op 19-09-2006 18:57 ]
Lucky bastardO.D.Smolik schreef op dinsdag 19 september 2006 @ 18:39:
[...]
Ik heb vorige week de hele mik mac+ Macbook besteld en vandaag al binnen. Behoorlijk snel moet ik je zeggen.
Maar ze hebben mijn factuuradres verneukt, namelijk 2 adressen door elkaar gemixed
“If a cluttered desk is a sign of a cluttered mind, of what, then, is an empty desk a sign?” - Albert Einstein
Dat lijkt me sterk. Bedoel je niet toevallig een MacBook Pro? En heb je via de Apple Store besteld?O.D.Smolik schreef op dinsdag 19 september 2006 @ 18:39:
[...]
Ik heb vorige week de hele mik mac+ Macbook besteld en vandaag al binnen. Behoorlijk snel moet ik je zeggen.
Maar ze hebben mijn factuuradres verneukt, namelijk 2 adressen door elkaar gemixed
edit: besteldatum 14/09 gelijk geld overgemaakt met rabobank en vandaag 19/09 binnen
[ Voor 25% gewijzigd door Gabliboeba op 19-09-2006 19:38 ]
Verwijderd
Ik ben een die hard applegekGabliboeba schreef op dinsdag 19 september 2006 @ 19:10:
[...]
Dat lijkt me sterk. Bedoel je niet toevallig een MacBook Pro? En heb je via de Apple Store besteld?
Trouwens, als je via de US Store naar refurbished MacBooks gaat, zie je dat de "ship dates" op 30 werkdagen staat. Zou dit iets betekenen? Updates?
http://store.apple.com/1-...8.7.3.5.1.1.1.1.5.1.0.5.0
http://appleinsider.com/article.php?id=2060
Verwijderd
Waarom zou je niet met Rabo Internetbankieren kunnen betalen? Ik heb net een bestelling geplaatst en kreeg deze mail:Red schreef op donderdag 24 augustus 2006 @ 13:35:
[...]
Nee, in de online store kan niet betaald worden met Rabo Internetbankieren. Je moet gewoon een bankoverschrijving doen naar Bibit en dan wordt je status veranderd (1x per dag wordt dat gecheckt)
Dus volgens mij moet het wel kunnen.Als u kiest voor een bankoverschrijving kunt u het bedrag EUR xxxx overmaken naar:
Naam Bank: RABO BANK, Vecht en Plassen, Straatweg 53, 3621 BH, Breukelen
Rekening Nummer: 310676258
Begunstigde: BIBIT INTERNET PAYMENTS
BIBIT Referentie Nr.: 1192417783
[ Voor 4% gewijzigd door RobbieB op 20-09-2006 11:47 ]
Sony A6700 - 10-18 F4 - 18-50 F2.8 - 24 F1.8 - 56 F1.4 - 70-350G
Verwijderd
Ik hoop wel dat jij morgen alles krijgt, want dat betekend dat ik mijn macbook morgen ook krijg.. Mijn tracking list ziet er nl. precies zo uit als de jouwe (op het referentie nummer na natuulijk)Verwijderd schreef op woensdag 20 september 2006 @ 10:14:
[afbeelding]
Hoe scheef is dit met de planning
Macbook besteld 28 Augustus
Ipod 30G besteld 18 September
denken jullie dat ik morgen alles in een keer krijg, omdat allebij de pakketjes met het vliegtuig moeten naar Nederland en ook naar hetzelfde adres.
M.v.g.
Robin Blekemolen
Verwijderd
Verwijderd
Maar het komt volgens mij niet in de tracking list te staan wanneer ze het vliegtuig in gaan, de volgende melding in de list is volgens mij dat ie in Amsterdam is aangekomen. Dus hopen maar dat ze op dit moment in het vliegtuig zitten.Verwijderd schreef op woensdag 20 september 2006 @ 12:43:
Ik hoop het ook.
En ook voor jouw natuurlijk, maar ons pakket is nog niet eens in europa dus weet niet of ik mijn macbook morgen krijg denk eerder overmorgen.
Ze mogen wel opschieten na 1 maand te wachten
Verwijderd
2e mailtje(verwerkte bestelling):Geschatte assemblagetijd: 4 dagen
Nadat u uw bankoverschrijving hebt verzonden, kan het drie tot vijf werkdagen duren voordat de bank uw betaling heeft verwerkt.
Houd rekening met een periode van 4 dagen voor de bestelde computer.
Houd rekening met een levertijd van U dient rekening te houden met een levertijd van 3 tot 7 werkdagen.
U dient rekening te houden met een levertijd van maximaal 10 werkdagen.
Gesch. assemblagetijd : 4 business days
Uw bestelling zal worden verzonden op of voor 26.09.2006.
We verwachten dat uw bestelling op uw afleveradres afgeleverd wordt op of voor 05.10.2006.
Verwijderd
Heuj!
Verwijderd
Ja er is een verklaring voor.O.D.Smolik schreef op woensdag 20 september 2006 @ 13:04:
Is er een verklaring, waarom een deel helemaal uit China/Azie moet komen? Die van mij is geloof ik vanuit Nederland verstuurd. Hopelijk is het niet een refurbished/oude voorraad Macbook.
En hoe zit het met Standaard versies dan? Dat is toch een BTO?Verwijderd schreef op woensdag 20 september 2006 @ 14:45:
[...]
Ja er is een verklaring voor.
Ik heb mijn macbook zelf geassambleerd en dan krijg je automatisch de status CTO achter je bestelling en dat betekend dat hij uit China/Azie komt.
En op mijn Ipod heb ik me naam laten graveren dus ook deze moet worden geassambleerd.
En de fabriek van apple die dit allemaal doet staat in China/Azie.
Verwijderd
Maar is het dan ook zo dat als je een BTO hebt, je een ouder "model" krijgt? Nu duurt het 7 dagen voordat hij verzendklaar is,l dan lijkt het me dat er geen op voorraad zijn, toch?Verwijderd schreef op woensdag 20 september 2006 @ 16:21:
klopt
BTO = build to order
CTO = configure to order
Als je BTO hebt dan heb je gewoon een standaard versie van de Apple store (meestal op voorraad)
Als je CTO hebt dan heb je bijvoorbeeld meer geheugen of een grotere harde schijf besteld oid.
Update #2SerialThrillaZ schreef op dinsdag 19 september 2006 @ 10:46:
[...]
Afgelopen vrijdag gebeld omdat er nog steeds geen pakketje binnengekomen was, wordt er vrolijk verteld dat dat pakketje ook niet meer binnenkomt "omdat die natuurlijk allang teruggeroepen is". Vervolgens wist de vriendelijke man me te vertellen dat nu wel alles rond was en dat ik úíterlijk maandag een betaalbevestiging zou ontvangen. Tevens zou hij mij op "Prioriteit-1" zetten wat betreft bouwen/leveren. Yeah right!
Gisteren nog steeds geen betaalbevestiging ontvangen en vandaag weer gebeld: "nee, de betaling is nog niet omgezet omdat het pakketje nog niet afgeleverd is.". Ja, WTF? Ik zou dat pakketje toch niet meer krijgen? "Ow wacht even... nee, de goederen moeten nog ingeboekt worden en DAN krijgt u de betaalbevestiging. Alleen ligt het systeem waar ik dit kan controleren er (natuurlijk, red.) uit!".
Als het goed is word ik vandaag terug gebeld, maar begin de hoop hierop echt te verliezen. Ik zit inmiddels al bijna 5 weken te wachten op m'n iMac en ben nog tot nog toe alleen 2400,00 EUR armer.
Update:
Om 16:00 nog een keer gebeld omdat zij dat nog steeds niet gedaan hadden. Inmiddels deed het systeem het wel weer en bleken de goederen inmiddels bij hun ontvangen te zien. Na 12 minuten gebakkelei krijg ik vandaag nog steeds geen bevestiging en wordt dat morgen pas. Bovendien kon ze me niks garanderen over de levertijd, pas als de betaling door was.
Ze zei overigens dat de betaling pas overgeboekt kon worden op het moment dat de spullen in Venlo ontvangen waren en dat zij dat konden bevestigen. Ik wist echter dat zij de goederen op 8 september hadden ontvangen, dus dat zou betekenen dat er 11 dagen overheen zijn gegaan voordat ze dat doorhadden. Ik ben dit inmiddels echt spuug- en spuugzat
Sorry hoor ik had ook laatst een ipod besteld waarbij erin graveert moest worden.Verwijderd schreef op woensdag 20 september 2006 @ 14:45:
[...]
Ja er is een verklaring voor.
Ik heb mijn macbook zelf geassambleerd en dan krijg je automatisch de status CTO achter je bestelling en dat betekend dat hij uit China/Azie komt.
En op mijn Ipod heb ik me naam laten graveren dus ook deze moet worden geassambleerd.
En de fabriek van apple die dit allemaal doet staat in China/Azie.
Dit heb ik ook. Afgelopen vrijdag, 16 sep. bestelt, gelijk betaald. Betaling was binnen afgelopen dinsdag.RobbieB schreef op donderdag 21 september 2006 @ 09:49:
Wow,
Ik check vanmorgen m'n mail, blijkt mijn zending al te zijn verzonden:
MacBook 1,83 (standaard)
Ipod Nano 2GB (1Gen)
Wireless Mighty Mouse
mini-dvi to s-video adapter.
Dinsdag geld overgemaakt, morgen/overmorgen verwachte leverdatum.
Dat lijkt mij in tegenstelling tot bovenstaande reacties toch echt een topservice!
Nu maar hopen dat hij voor het weekend binnen is
[ Voor 43% gewijzigd door Gabliboeba op 21-09-2006 14:08 ]
Verwijderd
delivery note zit op de doos geplakt als het goed is, factuur is de invoice.Gabliboeba schreef op donderdag 21 september 2006 @ 12:40:
OMG! Ik zie dus net dat er al staat: Out For Delivery. Ik zit op moment en kan niet naar huis bellen of iemand (m'n broer of moeder) het pakketja al in ontvangst heeft genomen. Ik ben zo f* zenuwachtig. Wat zijn doorgaans de tijden dat UPS langskomt voor een pakketje?
Edit. Hij is binnen!!!Week 36
Edit 2. Ok, been there, done that]
Nu kom ik met de volgende vraag: Ik wil dus de korting van mijn iPod en van m'n printer terugkrijgen.
Bij de voorwaarden van beide acties staat dat je de streepjescode etiketten op moet sturen. Hoe moet dat dan? Moet je de aanvraagformulieren gezamenlijk opsturen of hoe zit dat?
BTW. Delivery note, is dat de factuur?
Update #3SerialThrillaZ schreef op woensdag 20 september 2006 @ 17:55:
[...]
Update #2
Vandaag geen bevestiging per mail gehad, ondanks dat ik hier expliciet om verzocht heb, maar de status op de website is wel aangepast naar "nog niet verzonden". Hier staat echter bij "Verwachte verzenddatum: 4 oktober" en "Verwachte ontvangstdatum : 12 oktober".
Dit betekent dus dat de iMac 24" pas verzendklaar is na 8 dagen, niet 4 dagen zoals op de website staat (het gaat hier wel om een CTO) en dan nog 9 dagen nodig heeft om hier te komen. Na een wederom een telefoontje naar Apple (8e keer inmiddels) bleek dat ze mijn order nog steeds niet naar Prioriteit-1 hebben gezet en dat dit ook niet bij hun bekend was. De man zou contact opnemen met god-knows-who en zou me morgen (stelletje Spanjaarden daar) berichten over de status. Er begint enig explosiegevaar te ontstaan hier
Waar kan ik dat invoice vinden dan? Ik heb alleen een delivery note hier.Verwijderd schreef op donderdag 21 september 2006 @ 16:40:
[...]
delivery note zit op de doos geplakt als het goed is, factuur is de invoice.
en volgens mij staat op de site precies beschreven wat je moett doen btw
[ Voor 6% gewijzigd door Gabliboeba op 21-09-2006 17:37 ]
Mooi, ik neem aan dat je bij de online store hebt besteld? dan neem ik ook aan dat ik of een week 36 of later krijg, mocht je problemen tegenkomen.. meteen melden!!
Verwijderd
[ Voor 29% gewijzigd door Verwijderd op 21-09-2006 21:22 ]
Verwijderd
Nee, ik droom niet, IK heb al een Apple
Verwijderd
Verwijderd
Ze maken fantastische systemen, maar een winkel runnen kunnen ze inderdaad niet. Bij mij waren defecte oordopjes onterecht in rekening gebracht. Dus dan bel je en krijg je zo'n incompetente callcenter medewerker die je moet vertellen hoe hij zijn werk moet doen. Maar het heeft zijn vruchten afgeworpen: Het is maarliefst twee keer terug gestortalienfruit schreef op zaterdag 23 september 2006 @ 00:21:
Tjonguh, stelletje maloten bij Apple eind vorige week wat meuk besteld en betaald via telebankieren, en volgens Apple hebben ze mijn geld nog niet gehad. Ben toch al heleboel centjes armerHet zou eens goed gaan in een keer bij Apple
Same here...alienfruit schreef op zaterdag 23 september 2006 @ 00:21:
Tjonguh, stelletje maloten bij Apple eind vorige week wat meuk besteld en betaald via telebankieren, en volgens Apple hebben ze mijn geld nog niet gehad. Ben toch al heleboel centjes armerHet zou eens goed gaan in een keer bij Apple
Ik denk pure pech, want Apple kan zelfs de bestelling binnen 5 dagen leveren (zie eerdere posts)risp schreef op zondag 24 september 2006 @ 14:23:
[...]
Same here...
Echt ongelofelijk. Iedere webshop waar ik bestel hebben ze het geld binnen 2 dagen binnen, maar bij apple na 5 dagen nog niets eens.
Verwijderd
Dan zou ik toch maar even gaan bellen. Ik heb namelijk 16 september met creditcard besteld (o.a. iMac 24" niet standaard) en de bestelling is gisteren, 24 september, verzonden.alienfruit schreef op maandag 25 september 2006 @ 12:36:
Precies! Goedkoop (is) duurkoop lijk het wel... Ik heb het geld toch echt al 16 september overgemaakt... Maar nog niks.
Verwijderd
Een paar seconde, als het om een iBook G4 gaat. Meestal worden die dingen besteld (als je bij een Apple service provider langs gaat) en als het binnen is, dan breng je je iBook langs en zetten ze de nieuwe erin. Voor alle andere notebooks duurt het wat langer, omdat die toetsenborden niet zo gemakkelijk los te halen zijn.Verwijderd schreef op maandag 25 september 2006 @ 13:36:
Weet iemand ongeveer hoelang het duurt om je toetsenbord te vervangen? Ik weet alleen dat de kosten van het vervangen 50 euro is. En dat is dan mijn iBook G4..
“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/
Nee, dat niet. Wel de eerste desktop macVerwijderd schreef op maandag 25 september 2006 @ 22:18:
Cool! Is dit je allereerste Mac?
wmo
Verwijderd
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 26-09-2006 14:42 ]
Omdat je hem al zou moeten hebben?Verwijderd schreef op dinsdag 26 september 2006 @ 14:38:
Bij mij staat dit er al een paar dagen:
ophaaldatum 23 sep 2006
bestemming Roermond
afgeleverd
getekend door
datum tijd TNT-lokatie status
23 sep 2006 19:14 Suzhou Shipped From Originating Depot
23 sep 2006 11:49 Suzhou Consignment Received At Transit Point
al 3 dagen niets meer aan veranderd, hoe kan dat
wmo
Update #3SerialThrillaZ schreef op woensdag 20 september 2006 @ 17:55:
[...]
Update #2
Vandaag geen bevestiging per mail gehad, ondanks dat ik hier expliciet om verzocht heb, maar de status op de website is wel aangepast naar "nog niet verzonden". Hier staat echter bij "Verwachte verzenddatum: 4 oktober" en "Verwachte ontvangstdatum : 12 oktober".
Dit betekent dus dat de iMac 24" pas verzendklaar is na 8 dagen, niet 4 dagen zoals op de website staat (het gaat hier wel om een CTO) en dan nog 9 dagen nodig heeft om hier te komen. Na een wederom een telefoontje naar Apple (8e keer inmiddels) bleek dat ze mijn order nog steeds niet naar Prioriteit-1 hebben gezet en dat dit ook niet bij hun bekend was. De man zou contact opnemen met god-knows-who en zou me morgen (stelletje Spanjaarden daar) berichten over de status. Er begint enig explosiegevaar te ontstaan hier
In 1 woord genaaid dus. Wat een k*tstreek zeg. Ik zou zeggen, stuur een brief naar Kassa!, je weet nooitSerialThrillaZ schreef op dinsdag 26 september 2006 @ 19:45:
[...]
Update #3
Donderdag weer gebeld met de aftersales omdat ik natuurlijk nog steeds niet gebeld was. Nu bleek opeens dat mijn bijbetaling nog niet ontvangen was (terwijl dit 2 weken eerder betaald was). Of ik even een bewijs van betaling naar hun wilde faxen/mailen. Pas gister kreeg ik nu de melding dat mijn order "verwerkt" was, maar nu stond de levertijd voor de printer op 7-10 dagen.
Na telefoontje #145 naar aftersales bleek dat mijn iMac vandaag klaar zou zijn, alsmede de iPod, maar dat de printer idd pas op 4 oktober bij hun binnen verwacht werd. Ze zou vragen of ze een "split shipment" kon regelen en zou me hier aan het eind van de dag over terug bellen.
Uiteraard ook dat telefoontje nooit ontvangen, dus vanmorgen maar weer gebeld. Nogmaals de bevestiging gekregen dat m'n iMac vandaag gereed zou zijn, maar ze hadden nog geen bericht van de afdeling Productie. Dit zou echter "zeker weten vóór 12u gebeuren". Om 17h nog steeds geen status-update gehad van m'n bestelling dus weer bellen! (telefoontje #342323?).
Ja... ze hadden nu wél bericht gehad van de afdeling Productie.... mááááár.... nu blijkt m'n iMac pas over 5 dagen klaar te zijn! WTF? WTF? WWWWWWWWTTTTTTTTFFFFF???
Ik ben toen echt bijna geëxplodeerd, maar de jongen (Steven), wilde gewoon niet toegeven dat ze fout waren en vond maar dat ik die 20" had moeten nemen als ik die zo hard nodig had. Ja, net alsof ik even 200,00 EUR door m'n neus laat boren.
Het meest frustrerende hieraan is nog wel dat je gewoon niet even naar een andere winkel gaat voor je hardware. Als je bij een Apple-store werkt komt 't uiteindelijk toch nog van Apple weg, dus echt opschieten doet dat ook niet.
Moet dit een item gaan worden voor Kassa! ofzo? Kan dit wel? Dit is toch buiten alle proporties?
Rookworst zonder R is ook worst.
Verwijderd
De hoogte van de korting is afhankelijk van de instelling waar je studeert. Ik studeer zelf aan de Erasmus in Rotterdam en heb iets meer korting gehad dan die 6%. Ik heb overigens telefonisch besteld.wmo schreef op dinsdag 26 september 2006 @ 10:14:
Ik heb een vraag mbt het bestellen van een macbook via de online apple store.
Ik ben student en dus kan ik kiezen voor de korting van 6%
Dat er weinig geupdate wordt heb ik ook last van. Heb vorige week maandag (18-9) een Macbook 1.83 met 1 GB geheugen besteld. Zou vrijdag verzonden zijn door Apple.Verwijderd schreef op dinsdag 26 september 2006 @ 14:38:
datum tijd TNT-lokatie status
23 sep 2006 19:14 Suzhou Shipped From Originating Depot
23 sep 2006 11:49 Suzhou Consignment Received At Transit Point
al 3 dagen niets meer aan veranderd, hoe kan dat
In Suzhou (China) is het een paar uurtjes later dan in NederlandVerwijderd schreef op dinsdag 26 september 2006 @ 20:46:
En dan nog iets, ik keek vanochtend rond 8:30 en toen stond er dat hij om 11:10 verzonden was. Hoe is zoiets mogelijk? Ik meen dat de status 'Shipped' er pas opstaat als hij daadwerkelijk weg is.
20x 170 Wp (Solar Frontier) op ZZO / 54 graden
Verwijderd
Klinkt logischB_O_S_S schreef op dinsdag 26 september 2006 @ 23:19:
[...]
In Suzhou (China) is het een paar uurtjes later dan in Nederland
Verwijderd
Iemand hier een antwoord op? die code van 20 nummers heb ik 't over van je carrier...Gurbezz schreef op dinsdag 26 september 2006 @ 22:44:
één vraagje, die hele lange code van het tracken van m'n carrier, waar kan ik die invoeren?!
Verwijderd
Ach... je kan ook net als ik al 6 weken zitten wachten op je iMac... en als deze geleverd is 2 maanden...Bullet_Tooth_Tony schreef op woensdag 27 september 2006 @ 13:40:
Ik vrees dat ik het zelfde mee ga maken als hierboven beschreven. Heb gisterochtend een 24" iMac besteld (2 GB/ GF7600 / Wireless mouse/keyb.). Op de website stond idd 4 dagen levertijd, maar ik de bevestiging werd daar meteen 10 dagen van gemaakt!! Had eigenlijk gehoopt hem vrijdag binnen te hebben, maar als ik die bevesitiging van Apple mag geloven wordt het pas de vrijdag erop (6 okt.). Triest dat ze dat niet gewoon op de website vermelden......Ik heb overgens met mijn creditcard betaald en daar ik het geld al vanaf, dus daar kan het niet aan liggen.
[ Voor 63% gewijzigd door The.Sticky op 28-09-2006 10:56 ]
Verwijderd
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq