Hallo,
Bedankt voor de hulp die ik aan dit forum had. Er staat namelijk nergens vermeld hoe je je pakketje goed kan traceren. Ik ben er dankzij jullie schter gekomen dat dat via apetracker kan, en daarna via de tracker van flextronics, en vervolgens weer die van tnt.
Ik heb een 15" macbook pro besteld, en kan niet wachten totdat ik hem binnen heb!
Eeen overzichtje van de wereldreis van mijn macbook pro

:
31 oct. 14:12
Macbook pro, en een extra accu bij de applestore besteld, en een bevestingsmail gekregen waar de betalings instructies stonden.
31 oct. 13:26
Geld overgemaakt naar apple voor mijn bestelling.
1 nov. 10:20
Opdracht gemaakt bij flextronics
1 nov. 10:40
Geld ontvangen bij apple, en een bevestigingsmail gekregen. Ik kan nu op de tracking site van apple zien dat me macbook waarschijnlijk 17 november aankomt. Ook is mijn extra accu aangekomen bij flextronics.
2 nov. 13:55
Op de site van
www.apecode.com is te zien dat mijn laptop in shanghai voor me is gereserveerd en dat hij op 7 nov. aan zal komen.
3 nov. 10:33
De vlucht is geboekt, en dezelfde dag gaat mijn macbook pro het vliegtuig nog op.
4 nov. 20:22
De verwachte levertijd op de appletracking is nu veranderd naar 12 november (zondag!).
Op de site van apecode is de verwachte levertijd nog steeds 7 november.
5 nov. 18:00
De verwachte levertijd is alweer een dagje naar voren verplaats, en nu zal mijn macbook op 11 november aankomen. Op de site van apecode is de verwachte levertijd nog steeds 7 november.
7 nov. 13:00
Mijn macbook pro is vandaag op amsterdam schiphol aangekomen zoals de apetracker al liet weten.
en later op de dag is mijn laptop bij flextronics binnen.
8 nov. 15:07
De laptop word op een pallet gezet en de opdracht word afgerond. De levertijd die bij apple word aangegeven is bijgesteld naar gister

.
8 nov. 20:22
Mijn laptop gaat om half negen naar het depot van tnt, en de levertijd bij apple is bijgesteld naar morgen 9 november. Hij ligt nu in eindhoven in het depot van TNT. Ik hoop dat de man of vrouw van tnt, me morgen heel erg blij kan maken.
9 nov. 23:39
Mijn laptop is vertrokken vanaf het depot!
9. nov 07:46
Stuatus van bestelling: out for delivery!!
[
Voor 3% gewijzigd door
Verwijderd op 09-11-2006 10:23
]