Levertijd Apple producten Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 18 ... 20 Laatste
Acties:
  • 19.694 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zo heb na 8 weken eindelijk vandaag me Macbook kunnen ophalen, en hij draait als een zonnetje :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 25 november 2006 @ 14:46:
Zo heb na 8 weken eindelijk vandaag me Macbook kunnen ophalen, en hij draait als een zonnetje :)
Word hij zó warm dan??

:+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nee totaal niet, hij staat nu zo'n 3 uur aan maar hij wordt nouwelijks warm. Ben er erg blij mee :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaspers
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 15-09 12:00
Ik heb gisteren een MBP besteld, maar als ik mijn bestelnummer invoer krijg ik de melding:
Er is geen bestelling aanwezig met de door u ingevoerde informatie. Probeer het opnieuw.
Houdt dit in dat er iets is mis gegaan bij de bestelling ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Atlas
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Atlas

Ik flits niet meer terug!

Heb je al betaald? ;)

Join the dark side, we have cookies :)
You need only two tools. WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaspers
Nee, en ook geen mail gehad met betalingsinstructies..
Bij de bestelstatus op de Apple Store site staat trouwens ook helemaal niks..

Dan maar weer opnieuw bestellen ?

[ Voor 54% gewijzigd door Kaspers op 26-11-2006 13:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Atlas
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Atlas

Ik flits niet meer terug!

Hoe lang is het geleden dat je hem hebt besteld?
Ik krijg mijn mailtje met betalingsinstructies ongeveer 3 uur na het bestellen (telefonisch) :)

Join the dark side, we have cookies :)
You need only two tools. WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mighty
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Mighty

Brains & Steel

Waarschijnlijk werken ze niet op zaterdag.. :)

|| The harder you fall the more it hurts - be awesome ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaspers
Ik heb hem gisteravond om 0:05 besteld (dus eigenlijk vandaag), want je moet 18 zijn aangezien ik dan legaal korting heb met Apple on Campus, en vandaag ben ik dus 18 geworden.

Vanochtend was trouwens de ordercheck down.. (was geplanned)
misschien ligt het daar aan.. (en misschien omdat het zondag is ?)

Blijft raar dat de Apple Store site blijft zeggen dat ik nog geen bestelling geplaatst heb, dat is toch het minimale wat je even kunt meedelen..

[ Voor 26% gewijzigd door Kaspers op 26-11-2006 13:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaspers
Nou, vanmiddag toch maar de gok genomen, om het product nog maar een keer te bestellen.
Nu wordt het product wel in mijn bestellingen weergegeven.

Zal morgen even bellen hoe het met de eerste bestelling zit.

//
fok ik weet het niet meer maar de tweede bestelling wordt nu ook al niet meer weergegeven..
straks zijn beide bestellingen geplaatst.. ik hoop niet dat ze moeilijk gaan doen om een annulering van de eerste..

[ Voor 33% gewijzigd door Kaspers op 26-11-2006 19:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaspers
Eerste bestelling is nu wel door, heb de tweede bestelling gecanceld.
Mevrouw op de helpdesk heeft me verteld dat mijn MBP ongeveer rond 13 December wordt geleverd..

Duurt dus nog wel even..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmxd
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Ik vind het wel stom dat ze in het weekend geen bestellingen behandelen.
Het is zon groot bedrijf en dan nog in het weekend niet werken.

Als je zaterdag ochtend iets besteld wordt die pas behandelt op maandag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ook voor mij het zelfde feest.
8 November mijn (eerste apple!) MacBookPro besteld bij A-Mac in Utrecht.
10 november was de aanbetaling binnen.

En zit nu nog steeds op mijn Maccie te wachten.... :N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat valt toch allemaal reuze mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Uhm... veeeeeels te lang voor zo'n ongeduldig ventje als ik... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kijk, als het net zoals mij 5 weken gaat duren kan ik het begrijpen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CT
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 15-09 12:16

CT

📱💻 🎮 ⌚🖥

22 November was me macbook verstuurd.
En op de TNT site als ik me tracenummer invul, staat deze nu nog steeds op:

22 nov 2006 19:10 Suzhou Shipped From Originating Depot

Hebben meer mensen dit gehad, of is het pakketje al gejat onderweg :P
Want ik mag toch wel aannemen dat het ergens anders is aangekomen na 5 dagen.

Edit: hm op de apple site is de status veranderd in 'delayed' maar bij tnt staat nogsteeds hetzelfde..
en nog wel estimated delivery: 27nov .. das toch vandaag lijkt me. Zal dus nog wel allemaal dagen gaan duren zo te zien.

[ Voor 45% gewijzigd door CT op 27-11-2006 17:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaspers
Oow die klantenservice ook..
Ik daarheen bellen, krijg ik zo'n wijf aan de telefoon, ik leg zo uit dat ik 2 keer heb besteld, en dat 1 keer de bedoeling is. Dus na een tijdje heeft ze beide bestelnummers, en ze zou de laatste wel even annuleren.

Nou aan het einde van de morgen nog steeds niks geannuleerd.
Ik daar weer heen bellen,
ja (zegt zo'n wijf) ik zal hem wel even eruit halen.

Smiddags nog niks.. (op de apple store site)..
dus ik NOG een keer bellen.. krijg ik een kerel aan de lijn, ik leg m'n probleem weer uit.
Die gast zegt, dus de laatste wil je gecanceld hebben ?
Ja die moet eruit, en waarop hij zegt: Ja klaar.
Ik die site refreshen, en ja hoor er stond: geannuleert..

Conclusie, vraag, wanneer je de helpdesk belt, of een 'meneer' je te woord kan staan..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CT
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 15-09 12:16

CT

📱💻 🎮 ⌚🖥

Oh het is maar een dagje vertraging, ik zie tot me verbazing vandaag ineens:
28 nov 2006 00:49 Amsterdam Depot Import Received
Dus ik heb 'm eindelijk vandaag _/-\o_
Al met al 1 week en 1 dagje vanaf het moment dat ik 'bestel' klikte op apple.nl

edit: Out For Delivery :)

[ Voor 5% gewijzigd door CT op 28-11-2006 10:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StanTheMan
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 13-09 10:42
Ik heb vorige week dinsdag een macbook pro besteld (2gb ram, de middelste versie) met mighty mouse, hoesje, printer etc... Komt als het goed is morgen aan! (hij staat al in de tnt track & trace!) verwachte datum lag in eerste instantie pas veel later..

ben benieuwd, erg toevallig dat ik morgen ook vrij ben, op vrijdag moet ik wel de hele dag werken dus hoop niet dat ie een dag vertraging heeft.... dat zou erg balen zijn.

edit: hij is binnengekomen op donderdag 11 uur!

[ Voor 4% gewijzigd door StanTheMan op 30-11-2006 11:46 ]

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 25 november 2006 @ 14:46:
Geen dode pixels??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 27 november 2006 @ 10:53:
Ook voor mij het zelfde feest.
8 November mijn (eerste apple!) MacBookPro besteld bij A-Mac in Utrecht.
10 november was de aanbetaling binnen.

En zit nu nog steeds op mijn Maccie te wachten.... :N
Jeah! Zojuist te horen gekregen dat mijn maccie z'n seatbelts vast moet maken en dat het no-smoking lampje is aangegaan... nog ff volhouden dus....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• willy83
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 13-06-2024
pppffff dat duurt ook allemaal lang, ik dacht ik bestel m'n Imac volgende week en dan heb ik hem de week er na, maar dat valt zo te lezen vies tegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

willy83 schreef op vrijdag 01 december 2006 @ 11:20:
pppffff dat duurt ook allemaal lang, ik dacht ik bestel m'n Imac volgende week en dan heb ik hem de week er na, maar dat valt zo te lezen vies tegen.
Loop je toch even bij een Apple Store langs? Hebben de meeste modellen wel op vooraad hoor ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M-ThijZ
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 07:13

M-ThijZ

Riding on Rails

Wat zou de volgende regel kunnen betekenen bij Flextronics:
code:
1
01DEC06 09:10 MANIFESTED Mfst: C-42600611 VEN-TNT

Ik kan geen tracking informatie op de TNT site vinden, hoopte vandaag een MBP binnen te krijgen, maar ben bang dat dat er niet meer in zit.
Hoewel de Estimated Delivery Date 30 Nov 2006 is volgens Shipment Status.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• willy83
Verwijderd schreef op vrijdag 01 december 2006 @ 12:15:
[...]

Loop je toch even bij een Apple Store langs? Hebben de meeste modellen wel op vooraad hoor ;)
Maar ik ben student en kan via een site nog iets meer als de standaard apple studentenkorting krijgen. Dus in een Winkel bestellen zal helaas niet gaan. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Daarnaast heeft de apple-store natuurlijk ook geen BTO producten op voorraad... :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vandaag kan het voordeliger zijn om gebruik te maken van de €101,- korting. Dat hangt uiteraard van de configuratie af.
Wel is het zo dat een BTO via de Apple Store voorrang heeft ten opzichte van een BTO via de Apple dealer. Maar ja de dagen in spanning wachten zijn ook leuk althans zo ervaar ik dat altijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ma_rK
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 12-07 15:32
FYI: Ik heb mijn C2D MacBook via de reseller vandaag binnen gekregen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Virax
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 29-09-2022

Virax

Lief :)

Misschien past deze post hier niet helemaal maar ik wil toch even mijn teleurstelling uitten:

Afgelopen dinsdag heb ik een iMac besteld. Met grote spijt overigens, ik ben zo dom geweest, ik had hem natuurlijk veel eerder moeten bestellen :p. Maar goed, ik twijfelde en toen ik eenmaal in die MacStore kwam. Zo mooi, prachtig. Die moest ik natuurlijk hebben (en ja, ik heb me ook genoeg verdiept in de software dus wees niet bang dat ik hem koop voor de looks ;-)).

Anyway, de verkoper zei dat hij met 2 a 3 daagjes bezorgd zou moeten zijn. Ik wilde hem namelijk niet zelf meenemen (aangezien ik weer naar school moest en dat ging lastig) dus ik vroeg de man of ze het konden opsturen, en dat kon. Volgens mij zag ik staan dat ze het via de TNT deden (klopt dat wel? Ik dacht dat dit soort paketten altijd via DHL of UPC gingen?).

Op dat moment dacht ik er verder niet bij nee, en dacht ik alleen: nog 2 of 3 dagen.Oftewel, donderdag of vrijdag. Jullie raden het al, donderdag, vrijdag én zaterdag nog niets gehad (alle onderdelen waren op voorraad zei de verkoper). Nu is het misschien een beetje sneu om dit al te posten aangezien het altijd kan gebeuren dat het iets langer duurt, maar wat denken jullie? Dat ik hem morgen wel kan verwachten? Of kan het zo nog een weekje duren? In principe heb ik nooit moeite om te wachten (alhoewel :p), maar als iemand zegt dat er over 2 of 3 dagen iets komt, en je kan er al niet op wachten, dan is de teleurstelling toch wel aanwezig.

Edit:
Ik heb wel gekozen om bepaalde onderdelen te upgraden. Zoals het geheugen (maar zij hadden ander geheugen, en dat hadden ze op voorraad), en de videokaart, en dat was ook geen probleem. Wat ik in de beginpost dus las over een shipment vanuit de andere kant van de wereld gaat in mijn geval voor zover ik weet niet op.

[ Voor 9% gewijzigd door Virax op 03-12-2006 10:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als je geheugen alleen upgrade zou dit kunnen kloppen. Maar zover ik weet hebben ze geen iMacs op voorraad met een 7600GT erin. Ik heb mijn iMac ook bij een winkel besteld en dat heeft 2 weken geduurd (vond ik snel).

Maar wel gek dat ze tegen je gezegd hebben 2/3 dagen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Virax

Virax

Ik heb de videokaart ook geupgrade van een:
ATI Radeon X1600 met 128 MB VRAM
naar een:
ATI Radeon X1600 met 256 MB VRAM

Dus geen 7600GT :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmm een 20" of 17" dus.

Maar daar geldt denk ik hetzelfde voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Virax

Virax

Het is inderdaad een 20" model. Ik vroeg de verkoper echter specifiek hoe lang het zou duren, via apple.nl was de iMac in eerste instantie goedkoper dan in de winkel dus zei ik dat ik hem beter via internet kon bestellen. Toen heb ik een korting gekregen zodat het even duur was. De meerwaarde is dat ik een punt heb om terug te komen (een winkel) ipv alleen een internet site, daar heb ik het nog niet zo op.

Toen vroeg ik hoelang het zou duren. Hij keek toen voor me of alle onderdelen op voorraad waren en dat waren ze (volgens hem), en hij zei dat daardoor de levertijd op 2 a 3 dagen zou komen.

Nu begin ik alleen aan een doomscenario te denken, misschien zei hij wel alleen maar dat het op voorraad was omdat ik het als het 2 weken zou duren misschien via het internet zou bestellen? Nou ik heb nog wel vertrouwen in de mens dat ik hem maar geloof op wat hij zegt, dus ik hoop dat je fout zit Henk.

Maar goed, ik zal dit topic niet veranderen in een slowchat topic dus ik wacht even wat meer reacties af :), wellicht hebben andere mensen goede/slechte ervaringen met een dergelijk probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaspers
Maar qua garantie / reparatie kun je toch ook kostenloos naar een Apple Store (in een stad zeg maar) lopen, terwijl je het apparaat via Apple.nl hebt gekocht ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Volgens mij wel, maar ik heb het ook meer op een echte winkel ook qua levering en betaling enzo. Ik heb het bij een Apple Centre gedaan en perfecte service, niks op aan te merken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Virax

Virax

Ik ook bij apple centre... Als het allemaal zo perfect is ga ik er vanuit dat de verkoper niet loog en gewoon de waarheid sprak als hij zei dat alles aanwezig was.

Ik hoop dan dat hij er gewoon een paar daagjes naast zit en dat hij morgen of dinsdag wordt bezorgd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaffeh
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 15-09 18:18
Ik wacht al bijna een maand op een vervangende wireless mighty mouse :/ Rechtsklik hapert ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Virax

Virax

Hi, even voor jullie administratie:

Zojuist gebeld met het applecenter, na een aantal keer doorverbonden te zijn, opnieuw te hebben gebeld, en te hebben gewacht tot ze me terug zouden bellen, heb ik eindelijk het verlossende telefoontje gekregen vanuit de vestiging waar ze de dingen in elkaar zetten (als ik het goed heb).

Het zat als volgt: nog niet alle onderdelen zijn binnen, duurt normaal gesproken 2 weken, en aangezien ik al een week wacht zou het dus zeer snel binnen moeten zijn. Ze zouden met nog mailen als ze meer info hadden.

Ondanks dat dit minder goed nieuws is dan: met 2/3 dagen heb je hem in huis, ben ik hier een stuk blijer mee. Hopelijk wordt het wachten beloond, heb al honderden (letterlijk) pagina's gelezen over iedereen zn screenshots en bureau's op diverse fora. Heb al ontzettend veel gelezen over het OS, volgens mij weet ik al hoe alles werkt en heb ook al widgets en andere handige programma's gezocht in de tijd dat ik heb lopen wachten. Dus ik ben er klaar voor :), dit zullen nog een aantal lange dagen worden, maar in ieder geval weet ik nu wel dat ik er nog even niet op hoef te rekenen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• willy83
Ik heb hem vanmiddag besteld om 12:30 maar nog steeds geen betalingsmailtje van hun gehad. Ik heb hem via de telefoon besteld.
Wel al een bevestiging dat ik heb besteld maar nu krijg ik de volgende melding via de apple site: "Wordt beoordeeld"
Ben benieuwd wanneer ik kan betalen zodat hij nog voor kerst in huis is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaspers
Betalingsmail krijg je niet. De volgende status zal 'wordt verwerkt' zijn, en daarna 'verzonden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carfreak02
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 15-09 19:33
Goede service bij Apple . Vrijdag besteld , alleen een Macbook 2,0 C2D .

Gelijktijdig betaald van Postbank naar Rabobank . En vandaag al verzonden via UPS .. :)

De verwachting is Donderdag binnen .. Binnen 6 dagen dus maximaal binnen :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaspers
mm gaat snel..

ik heb Zondag 26 November besteld,
m'n verzendstatus is nu:

Date Actual StatusCode Actual StatusStatus DescriptionShipping PointETA
04 dez 0632 05Flight BookedApple Shanghai07 dez 06
01 dez 0630 63handover at supplierApple Shanghai07 dez 06
01 dez 0630 64Departed from sourceKuehne & Nagel Shanghai07 dez 06
30 nov 0600 04Picking confirmed, EDI receivedApple Shanghai

7 december is hun planning bij apecode
Apple Estimated Delivery Date denkt 10 Dec maar (Subject to change) dus kan nog wijzigen.

[ Voor 21% gewijzigd door Kaspers op 04-12-2006 21:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M-ThijZ
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 07:13

M-ThijZ

Riding on Rails

M'n MBP is vanmiddag binnengekomen! Besteld op 17Nov.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• willy83
Kaspers schreef op maandag 04 december 2006 @ 18:15:
Betalingsmail krijg je niet. De volgende status zal 'wordt verwerkt' zijn, en daarna 'verzonden.
Ik zou hem wel moeten krijgen, ik betaal via overschrijving. Ik heb ook gemaild en schijnt een foutje te zijn bij hun, wordt morgen geregeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaspers
Mm ik heb ook overgeschreven en ook geen mailtje gehad, zal inderdaad wel een fout zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carfreak02
carfreak02 schreef op maandag 04 december 2006 @ 19:16:
Goede service bij Apple . Vrijdag besteld , alleen een Macbook 2,0 C2D .

Gelijktijdig betaald van Postbank naar Rabobank . En vandaag al verzonden via UPS .. :)

De verwachting is Donderdag binnen .. Binnen 6 dagen dus maximaal binnen :9
05/12/2006 5:17 's morgens OUT FOR DELIVERY

Top :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• willy83
Dat is een leuk sinterklaascadeautje :)

Edit:
Zojuist geld over gemaakt naar Apple, heb ze gewoon even gebeld en een nummer van eenman aan de telefoon gekregen. Nu zie ik op de apple site echter het volgende staan;

VERGEET NIET UW NAAM, ACHTERNAAM EN WEBBESTELNUMMER OP UW BETALING TE VERMELDEN

Dat heeft die man mij nooit verteld, ben benieuwd hoe dit zal lopen :)

[ Voor 81% gewijzigd door willy83 op 05-12-2006 11:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• themaxter
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 13-09 15:37

themaxter

Bugged..

carfreak02 schreef op dinsdag 05 december 2006 @ 07:27:
[...]

Grappig, mijn macbook heeft precies hetzelfde traject doorlopen, ook vrijdag besteld/betaald en vandaag om 5:16 OUT FOR DELIVERY :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

carfreak02 schreef op dinsdag 05 december 2006 @ 07:27:
[...]

Ik heb hem ook vrijdag besteld, de macbook 2,0 C2D 2GB intern wit. Maar nog niets vernomen dat hij verzonden is :|. Hebben jullie de standaard macbook? (wit/zwart)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koos.d
  • Laatst online: 06:18
Verwijderd schreef op dinsdag 05 december 2006 @ 13:08:
[...]

Ik heb hem ook vrijdag besteld, de macbook 2,0 C2D 2GB intern wit. Maar nog niets vernomen dat hij verzonden is :|. Hebben jullie de standaard macbook? (wit/zwart)
1 dec heb ik zo'n zelfde configuratie als jij besteld alleen dan nog met een printer en beschermhoes, verwachte verzenddatum staat op 7 dec, bij jou ook?

[ Voor 1% gewijzigd door koos.d op 05-12-2006 13:23 . Reden: brakke zinsbouw ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carfreak02
Standaar 2,0 WIt :) Alleen de UPS bus is helaas nog niet langs geweest ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

koos.d schreef op dinsdag 05 december 2006 @ 13:14:
[...]

1 dec heb ik zo'n zelfde configuratie als jij besteld alleen dan nog met een printer en beschermhoes, verwachte verzenddatum staat op 7 dec, bij jou ook?
Inderdaad ik heb de macbook ook samen met de incase hoes en de printer twv. 90 euro (gratis). Mijn verwachte verzenddatum is 6 dec., maar dit wordt waarschijnlijk later want de telefoon stond roodgloeiend die vrijdag. Met veel van deze bestellingen, echter hadden ze het toen ik het bestelde nog op voorraad, dus afwachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaspers
als het product wordt verzonden is de betaling toch al voldaan ?
ik heb die bevestiging ook niet gekregen, is gewoon een bug waarschijnlijk..

heb wel m'n ordernummer genoteerd, zoals op de site stond..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carfreak02
Hell no , wacht al vanaf 10.00 en nog steeds is de bus niet langs geweest :X

15.34 stond de bus er .. Eindelijk _/-\o_

[ Voor 23% gewijzigd door carfreak02 op 05-12-2006 15:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GUZA
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 04-03-2022
Kaspers schreef op maandag 04 december 2006 @ 21:12:
mm gaat snel..

ik heb Zondag 26 November besteld,
m'n verzendstatus is nu:

04 dez 0632 05Flight BookedApple Shanghai07 dez 06
01 dez 0630 63handover at supplierApple Shanghai07 dez 06
01 dez 0630 64Departed from sourceKuehne & Nagel Shanghai07 dez 06
30 nov 0600 04Picking confirmed, EDI receivedApple Shanghai

7 december is hun planning bij apecode
Apple Estimated Delivery Date denkt 10 Dec maar (Subject to change) dus kan nog wijzigen.
welke is betrouwbaarder apecode of apple?
Want bij mij staat bij apecode 8 dec en bij apple 12 dec, hoop dat me MBP deze week binnen komt 8)
alleen bij mij staat nog na "flight booked": "flight departed" en regel daar boven "on hold; aircraft/truck failure"

[ Voor 4% gewijzigd door GUZA op 06-12-2006 00:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• willy83
waarschijnlijk ligt het vliegtuig op de bodem van de zee dan ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaspers
hhaha :P

nou ik denk dat apecode betrouwbaarder is aangezien die alle info van de verzending heeft,
apple alleen een identicatie vanaf het punt dat ze het product de deur uit doen..

//

04 dez 0632 55flight departedApple Shanghai07 dez 06

Mooi, nu dat ding naar friesland brengen,
dat vliegtuig moet vandaag wel geland zijn lijkt mij..

[ Voor 56% gewijzigd door Kaspers op 06-12-2006 08:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SandsOfArrakis
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 07:35

SandsOfArrakis

The Spice Must Flow.

Kaspers schreef op woensdag 06 december 2006 @ 08:32:
hhaha :P

nou ik denk dat apecode betrouwbaarder is aangezien die alle info van de verzending heeft,
apple alleen een identicatie vanaf het punt dat ze het product de deur uit doen..

//

04 dez 0632 55flight departedApple Shanghai07 dez 06

Mooi, nu dat ding naar friesland brengen,
dat vliegtuig moet vandaag wel geland zijn lijkt mij..
Dat zal wel morgen worden. Uit ervaring weet ik dat Apple onderdelen in het buitenland landen. Vervolgens komt het in Eindhoven Nederland binnen, wordt het onderweg in Arnhem en Zwolle nog eens overgeladen. Voordat het hier in Steenwijk afgeleverd wordt. Ik hoop voor je dat er niet nog een tussenstation ergens in Fryslan tussen zit.

He who controls the Spice, controls the Universe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik lees dat jullie 'apecode' gebruiken. Nog nooit van gehoord maar heb deze site gevonden: apecode.com. Nu heb ik een nummer van 8 cijfers die wel met 80 begint.( W80******) Heb besteld met applestore, internet? Of kan ik dit niet bekijken met apecode? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• willy83
:) we hebben vorderingen geboekt.

Nog niet verzonden
Verwachte verzenddatum: 12 Dec, 2006
Verwachte leverdatum: 15 Dec, 2006 - 18 Dec, 2006

Hoe zit het eigenlijk met pixelgarantie van die schermen (imac 24")?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

willy83 schreef op woensdag 06 december 2006 @ 13:29:
:) we hebben vorderingen geboekt.

Nog niet verzonden

Hoe zit het eigenlijk met pixelgarantie van die schermen (imac 24")?
Hmmm, mijn iMac 17inch is eerder klaar, maar heeft dezelfde verwachte leverdatum :'(
Kan niet wachten.....

Verwachte verzenddatum: 08 Dec, 2006

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaspers
MST_Morpheus schreef op woensdag 06 december 2006 @ 09:01:
[...]

Dat zal wel morgen worden. Uit ervaring weet ik dat Apple onderdelen in het buitenland landen. Vervolgens komt het in Eindhoven Nederland binnen, wordt het onderweg in Arnhem en Zwolle nog eens overgeladen. Voordat het hier in Steenwijk afgeleverd wordt. Ik hoop voor je dat er niet nog een tussenstation ergens in Fryslan tussen zit.
mmm ETA staat al op 8 december ipv 7... nog een dagje wachten..

[ Voor 90% gewijzigd door Kaspers op 07-12-2006 15:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik lees dat jullie 'apecode' gebruiken. Nog nooit van gehoord maar heb deze site gevonden: apecode.com. Nu heb ik een nummer van 8 cijfers die wel met 80 begint.( W80******) Heb besteld met applestore, internet. Of kan ik dit niet bekijken met apecode? :? (je hebt een 10 cijfers lange code nodig)

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 06-12-2006 14:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaspers
Ja die code krijg je pas als je status 'verzonden' is, die W80 heeft geen zin, dat is je ordernummer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• willy83
@barbedwire Wanneer is je betaling geaccepteerd en is het een standaard of een custom build?

4 dagen om 2 geheugenbankjes bij mij er in te prikken, das vrij lang vind ik btw maarja dat zal wel een algemene indicatie zijn.

Ik kan iig niet wachten :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GUZA
Is de datum onder ETA de verwachte leveringsdatum bij je thuis?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaspers
Ja lijkt mij wel..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn pakket (macbook, hoes enz.) is verzonden. Nu heb ik ook de 10 cijferig code, alleen krijg ik geen informatie. Dit is er aan de hand: Ik ga naar www.apecode.com vul mijn 10 cijferig code in (die begint met 80), klik op 'track!', gebeurt er niets... Ik zie alleen maar dit --> 'Tracking status for 80********' en daaronder gelijk 'Discussion Board'. Dus wat ik al zei geen info. Weet iemand wat hier aan de hand is? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eswip
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 23-06-2024
Verwijderd schreef op donderdag 07 december 2006 @ 11:30:
Mijn pakket (macbook, hoes enz.) is verzonden. Nu heb ik ook de 10 cijferig code, alleen krijg ik geen informatie. Dit is er aan de hand: Ik ga naar www.apecode.com vul mijn 10 cijferig code in (die begint met 80), klik op 'track!', gebeurt er niets... Ik zie alleen maar dit --> 'Tracking status for 80********' en daaronder gelijk 'Discussion Board'. Dus wat ik al zei geen info. Weet iemand wat hier aan de hand is? :)
Duurt soms even voordat apecode je order kan vinden.. probeer het morgen nog eens..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaspers
06 dez 0690 00deliveredApple Shanghai08 dez 06
06 dez 0650 00departed from transit-hubKN Luxemburg08 dez 06

mm ik mis twee dingen
  • de 'out for delivery' status
  • de macbook pro (vraag me af waar dat ding ge-delivered is)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vrijdag (1dec) iMac 17" 2.0GHz bestelt (standaard) met Mini-DVI naar VGA adapter en gratis HP 5940 printer. Dinsdag betaalt, vandaag (donderdag) bevestiging, wordt binnen 6-7 dagen geleverd (verzenddatu, 12 dec, levering 13/14 dec) :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• willy83
Verwijderd schreef op donderdag 07 december 2006 @ 16:51:
Vrijdag (1dec) iMac 17" 2.0GHz bestelt (standaard) met Mini-DVI naar VGA adapter en gratis HP 5940 printer. Dinsdag betaalt, vandaag (donderdag) bevestiging, wordt binnen 6-7 dagen geleverd (verzenddatu, 12 dec, levering 13/14 dec) :)
Mijn mac is op dezelfde dag verzendklaar maar de levering is op een hele andere dag, hoe kan dat 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen idee, ik zag dat je een iMac 24" met extra geheugen had besteld? Ik snap ook niet waarom bij mij de verzenddatum de 12e is, een iMac (en toebehoren) standaard is toch binnen 24 uur leverbaar (zo staat het teminste in de Shop)?

Afbeeldingslocatie: http://img459.imageshack.us/img459/2463/gotmn5.th.jpg

Ik hoop dat ie nog iets eerder komt, zit er echt op te wachten! (m'n eerste Mac!) O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• willy83
Nou als ik het zo lees zal hij echt niet veel eerder komen.

Ik heb idd een 24" met 2gb besteld ja, maar de verzendtijd en de ontvangsttijd liggen bij jou wel akelig dicht bij elkaar, dat zou heel snel moeten gaan dan.

Dat het bij jou wat langer duurt kan met de levering van bv de printer te maken hebben.

Wordt trouwens ook mijn eerste mac. O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• willy83
Whoei, krijg net een bericht binnen dat hij al verzonden is en heb zo'n 80***** nummer, ben benieuwd wanneer hij echt voor de deur staat, laat ik hem gelijk binnen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

willy83 schreef op vrijdag 08 december 2006 @ 12:02:
Whoei, krijg net een bericht binnen dat hij al verzonden is en heb zo'n 80***** nummer, ben benieuwd wanneer hij echt voor de deur staat, laat ik hem gelijk binnen :+
Hij's 4 dagen eerder verzonden dan gepland, cool! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn bestelling is gister al om 4.54 am verstuurd en nog herkent apecode niets :( . (dus als ik op 'track' druk, staat er wel 'pagina gereed', maar zie ik gelijk het forum.) Wat is er aan de hand? :/

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 08-12-2006 13:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• willy83
Verwijderd schreef op vrijdag 08 december 2006 @ 13:39:
[...]

Hij's 4 dagen eerder verzonden dan gepland, cool! ;)
Maar ik ben bang dat hij niet 4 dagen eerder wordt bezorgd hoogstens 2 dagen(wel mooi megeneomen) omdat het weekend er tussen zit. eerst was de planning 15 dec en nu is het 14 geworden. Nouja ik ben iig heel blij want de 15e ben ik er niet, de hele dag en als hij de 14e komt kan ik er nog even mee spelen :)

Edit:
Whoei, apple heeft weer 2 dagen er vanaf gesnoept en zou volgens apple de 12e geleverd worden. Kon net nog niets vinden op apecode.com

[ Voor 13% gewijzigd door willy83 op 08-12-2006 18:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GUZA
Bij mi geeft ie al een week dit aan :S

05 dez 06 86 05 on hold; aircraft/truck failure Apple Shanghai 08 dez 06

En via apple geeft ie aankomst 12 dec aan.
Ben benieuwd of ie dinsdag aan komt. Heb niet veel hoop eigenlijk :(

[ Voor 37% gewijzigd door GUZA op 08-12-2006 23:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• willy83
Date Time Location Status
09 Dec 2006 08:50 Shanghai Shipped From Originating Depot
08 Dec 2006 11:31 Shanghai Consignment Received At Transit Point
08 Dec 2006 08:53 Shanghai Consignment Picked Up

Laat ze maar komen, ziet er volgens mij vrij positief uit. Applestore zegt nog steeds dat hij de 12e zou moeten komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koos.d
  • Laatst online: 06:18
Verwijderd schreef op vrijdag 08 december 2006 @ 13:43:
Mijn bestelling is gister al om 4.54 am verstuurd en nog herkent apecode niets :( . (dus als ik op 'track' druk, staat er wel 'pagina gereed', maar zie ik gelijk het forum.) Wat is er aan de hand? :/
Bij mijn nummer vind hij ook niks, misschien wordt ie niet via Kuehne+Nagel verstuurd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• willy83
Denk dat hij via tnt wordt verstuurd dan. Die hebben overigens een goed overzicht en text en uitleg wat alle meldingen inhouden, heel handig :)

Ik ben nog geen stap verder in m'n status maar apple blijft volhouden dat hij de 12e er zou moeten zijn. Misschien dat de site op zondag niet wordt bijgewerkt?

[ Voor 36% gewijzigd door willy83 op 11-12-2006 09:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

willy83 schreef op maandag 11 december 2006 @ 09:06:
Denk dat hij via tnt wordt verstuurd dan. Die hebben overigens een goed overzicht en text en uitleg wat alle meldingen inhouden, heel handig :)

Ik ben nog geen stap verder in m'n status maar apple blijft volhouden dat hij de 12e er zou moeten zijn. Misschien dat de site op zondag niet wordt bijgewerkt?
Dit is bij mij ook aan de hand. Mijn bestelling staat nu al 4 dagen zo... en het blijft nog steeds volhouden dat mijn macbook 13 dec. in mijn huis staat.

09 dez 06 32 05 Flight Booked Asus Alpha, Shanghai 13 dez 06
07 dez 06 00 04 Picking confirmed, EDI received Asus Alpha, Shanghai
07 dez 06 30 63 handover at supplier Asus Alpha, Shanghai 13 dez 06
07 dez 06 30 64 Departed from source Asus Alpha, Shanghai 13 dez

ETA = 13 dez 06. Er wordt gezegt dat dit helemaal niet waar is, maar meestal de dag is wanneer het in de handen komt van TNT.

\@koos. De bestelling wordt dus wel herkent, duurt alleen een tijdje ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• willy83
Nou, ik ben weer een grote stap vooruit gegaan :)

datum tijd TNT-lokatie status
11 dec 2006 11:57 Amsterdam Consignment Received At Transit Point
09 dec 2006 08:50 Shanghai Shipped From Originating Depot
08 dec 2006 11:31 Shanghai Consignment Received At Transit Point
08 dec 2006 08:53 Shanghai Consignment Picked Up

Denk dus dat ik hem morgen mag ontvangen of niet? volgens apple staat hij nog steeds op de 12e, tnt geeft nog geen verwachte datum.

En voor degene die willen weten wat alle meldingen betekeken *klik*

[ Voor 11% gewijzigd door willy83 op 11-12-2006 14:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

willy83 schreef op maandag 11 december 2006 @ 14:37:
Nou, ik ben weer een grote stap vooruit gegaan :)

datum tijd TNT-lokatie status
11 dec 2006 11:57 Amsterdam Consignment Received At Transit Point
09 dec 2006 08:50 Shanghai Shipped From Originating Depot
08 dec 2006 11:31 Shanghai Consignment Received At Transit Point
08 dec 2006 08:53 Shanghai Consignment Picked Up

Denk dus dat ik hem morgen mag ontvangen of niet? volgens apple staat hij nog steeds op de 12e, tnt geeft nog geen verwachte datum.

En voor degene die willen weten wat alle meldingen betekeken *klik*
Als ik het zo zie duurt het vanaf het moment van verzenden (8 dec.) tot aan aankomst (waarschijnlijk de 12e) dus vier dagen...

Bij mij staat er nog steeds dit:
Nog niet verzonden
Verwachte leverdatum: 13 Dec, 2006 - 14 Dec, 2006

Ik hoop dat ik 'm deze week nog binnen heb O+

Veranderd dat 'Nog niet verzonden' morgen dan in 'verzonden' ofzo? Komt trouwens alles uit Shanghai?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• willy83
Bij apple komt hij op verzonden te staan zodra hun hem hebben afgeleverd. dan zie je links in een kolom een referentienummer staan. met dat nummer kan je na een dag checken of hij verzonden is via tnt of kunhe & Nagel(ofzoiets). Die K&N kan je tracken via www.apecode.com/appletrack die andere via de tnt site ->express en dan je code invullen, kijk wel ff of je je ref nummer invoert of hun verzendcode anders werkt het niet, van apple krijg je namelijk beide.

succes met het ontvangen van je mac :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hercul3s
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 08:54
Net een iPod Nano Red besteld met gravering en gelijk geld overgemaakt. Eens kijken hoelang hij erover gaat doen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaspers
Mooi mijn Macbook Pro is binnen d:)b.
26e besteld, zou vrijdag worden bezorgd, maar ik was helaas niet thuis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• willy83
Kaspers schreef op maandag 11 december 2006 @ 16:33:
Mooi mijn Macbook Pro is binnen d:)b.
26e besteld, zou vrijdag worden bezorgd, maar ik was helaas niet thuis.
Gefeliciteerd :) nu nog een foto plaatsen in het andere topic ;)

Die van mij wordt morgen geleverd hebben ze me bij tnt weten te vertellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GUZA
Bij mij staat er sinds vandaag: truck arrived at final destination Apple Shanghai 09 dez 06
Maar ik heb hem nog niet, vertrouw die hele site niet meer. Ik hoop dat ik morgen wel iets krijg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

GUZA schreef op maandag 11 december 2006 @ 20:16:
Bij mij staat er sinds vandaag: truck arrived at final destination Apple Shanghai 09 dez 06
Maar ik heb hem nog niet, vertrouw die hele site niet meer. Ik hoop dat ik morgen wel iets krijg.
Misschien moet je morgen even bellen naar Apple, had je alleen een MBP bestelt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GUZA
ook nog een printer en een tas erbij.
Als ik hem morgen niet binnen heb dan zal ik maar eens met apple bellen
:S i hate this

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RAF1
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 20-09-2024
M'n MB op 1 december besteld. Hangt als het goed is nu ergens in de lucht, volgens de apple site wordt hij op 16 december geleverd :)
09 dez 0632 55flight departedAsus Alpha, Shanghai13 dez 06
09 dez 0632 05Flight BookedKuehne & Nagel, Shanghai
07 dez 0600 04Picking confirmed, EDI receivedAsus Alpha, Shanghai
07 dez 0630 63Handover at supplierAsus Alpha, Shanghai13 dez 06
07 dez 0630 64Departed from sourceAsus Alpha, Shanghai13 dez 06

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb vorige week een zwartbook met 2Gb RAM + printer besteld (CTO). Zaterdag betaald via internet met bankoverschrijving maar het bestelling is steeds (vandaag, mandaag) "wordt beordeeld". Hoe lang moet ik eigenlijk wachten? Er stond iets van 3 dagen in de bevestiging email...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matias
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online
Bank overschrijving kan een week duren. Zodra je geld binnen is bij Apple krijg je een email waarin je betaling wordt bevestigd, daarna duurt het versturen 3 dagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• willy83
RAF1 schreef op maandag 11 december 2006 @ 20:44:
M'n MB op 1 december besteld. Hangt als het goed is nu ergens in de lucht, volgens de apple site wordt hij op 16 december geleverd :)
09 dez 0632 55flight departedAsus Alpha, Shanghai13 dez 06
09 dez 0632 05Flight BookedKuehne & Nagel, Shanghai
07 dez 0600 04Picking confirmed, EDI receivedAsus Alpha, Shanghai
07 dez 0630 63Handover at supplierAsus Alpha, Shanghai13 dez 06
07 dez 0630 64Departed from sourceAsus Alpha, Shanghai13 dez 06
Die van jou zal wel de 13e komen hey ;) O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@RaF1

Haha, mijn MB zit in hetzelfde vliegtuigje als jou ;) :P . Ik heb precies zelfde codes en leverdata's;
09 dez 06 32 55 flight departed Asus Alpha, Shanghai 13 dez 06
09 dez 06 32 05 Flight Booked Kuehne & Nagel Shanghai

Het zal vast koud zijn, daar helemaal boven in de lucht. Ach, ik denk dat de apples elkaar wel warmhouden het is immers bijna kerst. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• willy83
Verwijderd schreef op maandag 11 december 2006 @ 23:27:
@RaF1

Haha, mijn MB zit in hetzelfde vliegtuigje als jou ;) :P . Ik heb precies zelfde codes en leverdata's;
09 dez 06 32 55 flight departed Asus Alpha, Shanghai 13 dez 06
09 dez 06 32 05 Flight Booked Kuehne & Nagel Shanghai

Het zal vast koud zijn, daar helemaal boven in de lucht. Ach, ik denk dat de apples elkaar wel warmhouden het is immers bijna kerst. :+
Zolang er geen mac-mini's van komen mag het vast in het vliegtuig ;)

Date Time Location Status
11 Dec 2006 23:15 Rotterdam Consignment Received At Transit Point
11 Dec 2006 23:15 Rotterdam Import Received
11 Dec 2006 22:39 Rotterdam Import Received
11 Dec 2006 18:47 Arnhem Hub Consignment Received At Transit Point
11 Dec 2006 11:57 Amsterdam Consignment Received At Transit Point
09 Dec 2006 08:50 Shanghai Shipped From Originating Depot
08 Dec 2006 11:31 Shanghai Consignment Received At Transit Point
08 Dec 2006 08:53 Shanghai Consignment Picked Up

Die zal straks wel op een andere status springen
_/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Matias schreef op maandag 11 december 2006 @ 21:43:
Bank overschrijving kan een week duren. ...
Een week, al het over internet is gedaan?
Pagina: 1 ... 18 ... 20 Laatste

Dit topic is gesloten.